Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Video. Moeder leert baby how to kitten mishandelen

Welkom in de wondere VVS-wereld van Marisca Gompie. Babylief M. houdt niet zo van kittens, aldus moeders. Lijkt ons schier onmogelijk want zelfs Joris houdt van kittens, maar ze zegt het toch echt en getuige haar niet afgeschermde Facebook mag iedereen het zien (cliché-alert). Waarvoor dank. Nu zullen wij wel weer kleinzerige alsook mietige kattenliefhebbers zijn, maar joehoe hallo leer kinderen verdomme om lief te zijn tegen huisdieren. Gek.

Reaguursels

Inloggen

très cool | 23-10-14 | 13:46
Je leeft blijkbaar in een andere wereld als de rest.

Maurice63 | 25-10-14 | 21:10

Het empathisch vermogen van een klein kind is nog niet zo groot zie ik.

Hendrick9075 | 25-10-14 | 13:05

@très cool | 23-10-14 | 13:46
moet je mn hond eens uitleggen sufkudt!

lilluke halve hoan | 25-10-14 | 04:28

@orange pekoe | 23-10-14 | 15:11
voor sommige mannen hoeft een vrouw niet te kunnen koken....
kan ik bv heel goed zelf....

lilluke halve hoan | 25-10-14 | 04:22

@orange pekoe | 23-10-14 | 15:11
voor sommige mannen hoeft een vrouw niet te kunnen koken....
kan ik bv heel goed zelf....

lilluke halve hoan | 25-10-14 | 04:22

Daar hebben we hier in de VS zekere woorden voor. Fucking niggers. Geen evolutie. Sorry.

SDI | 25-10-14 | 03:53

Daar hebben we hier in de VS zekere woorden voor. Fucking niggers. Geen evolutie. Sorry.

SDI | 25-10-14 | 03:52

Daar hebben we hier in de VS zekere woorden voor. Fucking niggers. Geen evolutie. Sorry.

SDI | 25-10-14 | 03:52

Gadverdamme. Smerige nigger. Medelijden met die kat.

SDI | 25-10-14 | 03:49

Gadverdamme. Smerige nigger. Medelijden met die kat.

SDI | 25-10-14 | 03:49

Gaat ie in de pan daarna ?

Ewout van Dijck | 25-10-14 | 00:49

Hier heeft god kinderleukemie voor uitgevonden.
dit soort volk hoort thuis op de apenheul. Lekker je eigen poep eten 'in front of a live audience'

cneaker | 24-10-14 | 14:19

Heeft niks te maken met welk ras deze vrouw is. Ze is gewoon ziek in haar hoofd, heeft totaal geen empathie en is nog superdom ook. Zou gewoon niet mogen leven en al helemaal geen kinderen mogen krijgen.

Vogelvrij123 | 24-10-14 | 14:05

Schuld van de witman. Of zou het gewoon in de genen van het negervolk zitten?

uwesbeki | 24-10-14 | 12:32

En zo zie je maar weer dat bepaalde primaten nooit zijn geevolueerd. Zielig voor het kind, die weet niet beter.

Pommetje_Horlepiep | 24-10-14 | 11:46

Terug naar de slavenhandel.... NU !

Lichtstadfan | 24-10-14 | 11:43

Dit noemen ze een Europese Korthaar. De kat dan.

Ik heb nog een hakselaar te leen voor iemand met dezelfde ideeën als ik.

Jos Tiebent | 24-10-14 | 11:14

KattenPiet?

DikkeLollie | 24-10-14 | 09:18

Miauw!!

Kaye de Kelt | 24-10-14 | 07:43

Miauw!!

Kaye de Kelt | 24-10-14 | 07:43

Miauw!!

Kaye de Kelt | 24-10-14 | 07:43

Zo dit is dan een royaal gepigmenteerd equivalent van een 'Tokkie' dus?

Gaul Shaarad | 24-10-14 | 01:58

man man man man man man man man..... Vind je het gek dat er een splitsing ontstaat tussen bevolkingsgroepen!?

speedy_con33 | 24-10-14 | 00:31

Tja, de vader had zijn sperma beter in de sloot kunnen schieten, dan was er misschien nog een fatsoenlijke kikker uitgekomen, maar nee. Ja, dit soort mensen laat zich dekken en dan gaat het mis. Genoeg van dit soort ouders meegemaakt lang geleden. Poes en het kleintje zijn het kind van de rekening. Goddank zit het in Suriname, want anders komt dat kind misschien hier in het speciaal onderwijs terecht, kost het ons weer een godsvermogen. Maar goed, in sommige landen is een mensenleven al geen cent waard, laat staan een dier.
Salut! Evocatus

Evocatus | 24-10-14 | 00:08

Mevrouw heeft inmiddels een reactie geplaatst op haar fb. Iets met mapangpang jullie

Pilipala | 23-10-14 | 23:41

Nou das niet voor de poes!

Padre Pio | 23-10-14 | 23:13

ging over post van Robin Hood 22.30

excuseses

mazelen | 23-10-14 | 22:56

Ik heb met ingehouden adem de eerste 10 seconden gekeken en daarna met tranen in mijn ogen en plaatsvervangende schaamte het filmpje weggeklikt. Nu overheerst de woede. Ik heb zelf katten, er lopen hier nu twee kittens rond. Pas kort geleden is 1 van mijn katten buiten ernstig mishandeld. Ik moet zo'n dierenbeul niet in m'n klauwen krijgen. Ik ben geen gewelddadig persoon, maar als ik zoiets zie sta ik niet voor mezelf in.

mee eens!(weliswaar geen katten hiero, maar eens!

mazelen | 23-10-14 | 22:54

Godver!

De waard zijn gast | 23-10-14 | 22:34

Ik heb met ingehouden adem de eerste 10 seconden gekeken en daarna met tranen in mijn ogen en plaatsvervangende schaamte het filmpje weggeklikt. Nu overheerst de woede. Ik heb zelf katten, er lopen hier nu twee kittens rond. Pas kort geleden is 1 van mijn katten buiten ernstig mishandeld. Ik moet zo'n dierenbeul niet in m'n klauwen krijgen. Ik ben geen gewelddadig persoon, maar als ik zoiets zie sta ik niet voor mezelf in.

Robin Hood | 23-10-14 | 22:30

Weet je gelijk waar die mentaliteit vandaan komt....

Zouden ze in Suriname ook jeugdzorg hebben? Iemand die weet hoe dat heet daar?

Henk9730 | 23-10-14 | 22:23

Verrassend weer.

keEschkkKachel | 23-10-14 | 22:23

@Pauluhhs | 23-10-14 | 21:32

Dat zal echt niet gebeuren, aangezien deze dame in Suriname woont.
Haar FB account is weer gewoon online.
Dit zegt meer over Suriname, waar de meeste kinderen alleen door de moeder worden opgevoed en waar kinderen heel veel broertjes en zusjes hebben.

Rest In Privacy | 23-10-14 | 21:40

Rapporteren naar Facebook

bertje1986 | 23-10-14 | 21:38

7,62x39 | 23-10-14 | 21:12
Het katje zal het best nog aardig doen. Waar ik over val, is dat een volwassene dit soort gedrag staat aan te moedigen en hard bij staat te lachen. Iets met afglijdende schaal qua opvoeding en het niet bijbrengen van empathie. Kan gelijk de genoemde plofkip en megastal varkens in worden meegenomen.

7,62x39 | 23-10-14 | 21:14
En juichen bij vallende ISIS-strijders spreekt uiteraard voor zich.

lillendvleesch | 23-10-14 | 21:33

Typisch gevalletje voor bureau jeugdzorg... Gelijk dat kind uit huis plaatsen ;) zal wel uit een lekkere milieu komen als je kind zoiets laat doen en dan nog op fb zetten ook 😫.

Pauluhhs | 23-10-14 | 21:32

Net als de meeste weldenkende mensen, kon ook Coco de gorilla wel met katten omgaan.

Herr Pedor | 23-10-14 | 21:24

Oh, en niet vergeten te juichen bij beelden van ISIS-strijders die tot gruis gebombardeerd worden.

7,62x39 | 23-10-14 | 21:14

Sjongejonge. Een kitten kan echt wel wat hebben. Beestje doet het nog. Niet zo kleinzielig hoor. Allemaal jankerds die hier schande van spreken.
Nu snel weer een hapje plofkip nemen of een stukje varken uit de megastal.

7,62x39 | 23-10-14 | 21:12

Waarom krijgen mensen kinderen? Echt, Waarom?

Statler en Waldorf | 23-10-14 | 21:04

Natuurlijk gedrag van de (jonge) mens blijkbaar.

Dat de moeder niet ingrijpt is niet veel anders dan een kateigenaar die niet verhinderd dat zijn kat dit met muizen doet.

Charlie36 | 23-10-14 | 20:36

Ik heb het zonder geluid gekeken en ik werd er helemaal naar van! Toen vroeg ik me af of het wel in NL was, dus even het geluid aan gezet.
En toen hoorde ik dus niet alleen het arme kitten erbarmelijk miauwen, maar ook het monster dat dit filmde het kind aan zat te moedigen.
Walgelijk, echt wal-ge-lijk. Oppakken die mensen!

J. Jarig | 23-10-14 | 19:51

-weggejorist-

FlitsPool | 23-10-14 | 19:50

-weggejorist-

Raider Twix | 23-10-14 | 19:44

OsIrls | 23-10-14 | 19:24
Sorry, was even een woedeuitbarsting. die moeder had die rotschop moeten hebben. wat een opvoeding?, bah!!! zo'n weerloos beest mishandelen en ook nog filmpje-nietleuk!!!

Joopdehond8994 | 23-10-14 | 19:42

@Joopdehond8994
Die baby kan daar niks aan doen, die heeft dat besef nog niet. Die moeder moeten ze aanpakken, beetje haar kind aanmoedigen...

OsIrls | 23-10-14 | 19:24

-weggejorist-

Maserati | 23-10-14 | 19:23

dat kind had van mij een rotschop gekregen, echt. dan zal die het wel uit het hoofd laten voortaan.

Joopdehond8994 | 23-10-14 | 19:14

Mevrouw Gompel woont in Paramaribo. Dus de Nederlandse dierenpolitie bellen heeft weinig zin. Mevrouw Gompel staat ook op Badoo en daar zie ik een dik tokkie-wijf met veel tattoos. Tja, wat kun je daarvan verwachten? Nog een prestatie dat die vrouw bevrucht is. Had beter niet kunnen gebeuren.

Hans Hillen | 23-10-14 | 19:13

-weggejorist-

Everest4939 | 23-10-14 | 19:09

Wat gaat er in vredesnaam door het hoofd van die vrouw? Dat je je kind leert om te mishandelen, wat moet er van dat kind worden? Lijkt mij dat zowel de dieren als kinderbescherming hier een taak hebben. Wat betreft vele van de reacties: wat heeft huidskleur hier nou weer mee te maken, waarom altijd direct zo racistisch? Pas geleden stond er een filmpje van twee (blanke) jongens die moedwillig zwanen overvoeren met een boot, huidskleur heeft hier toch niets mee te maken! Deze vrouw is gewoon ziek en sadistisch.

Everest4939 | 23-10-14 | 19:09

Tja, het zal wel als discriminatie gelabeld worden. Maar dat is het niet. Donkere mensen hebben minder compassie met dieren. Bijna allemaal. Ik hoop wel dat die kat daar wordt weggehaald. Dom tokkie-wijf.

Hans Hillen | 23-10-14 | 19:08

Gaat ze ook lachen als ik haar kind ff aan een armpje omhoog trek of aan der haartjes??? vast niet.
Wat een vreselijk kutwijf ben jij zeg hoop dat de DB je kitten en poes weghalen en dat de kinderbescherming je kind weg haalt JIJ SPOORT NIET!

super-woman | 23-10-14 | 18:39

Verschrikkelijk. Gewoon verschrikkelijk filmpje.

Worst_kaas_scenario | 23-10-14 | 18:30

Wat een verschrikkelijk tiefuswijf. Mag van mij volledig gesaneerd worden. De tering.

lillendvleesch | 23-10-14 | 18:29

@houtvlot | 23-10-14 | 13:50
Een betere wereld begin je bij jezelf.

Phoenix the II | 23-10-14 | 18:18

-weggejorist-

peilschaal | 23-10-14 | 17:59

Ik zeg: Bureau Jeugdzorg, kom maar binnen met je knecht!

Cognitief Dissonant | 23-10-14 | 17:58

miff | 23-10-14 | 15:45
Dat komt omdat dit een hele lieve poes is. Ik wil graag ruilen, zij mijn rode ex-kater - dan komen al uw wensen uit - en ik die poes met kitten. Laat ik haar ook gelijk even steriliseren. Asiels puilen uit van de katten!

Claudia M. | 23-10-14 | 17:55

-weggejorist-

bruin1 | 23-10-14 | 17:52

en die moet jeugdzorg nu wel weghalen bij zijn "moeder"

gentle_giant_58 | 23-10-14 | 17:51

"Linksmodus aan"
Het is de schuld van de gezonde blanke Nederlandse man met goede baan zonder strafblad en anderhalf kind!!!!!
"Linksmodus uit"

Rimpeldoos | 23-10-14 | 17:51

12 jaar later meneer balkenende 12 jaar
normen en waarden,, goed werk joh

gentle_giant_58 | 23-10-14 | 17:49

Wat een sukkels die het weer nodig vinden hier een 'gekleurd' tintje aan te geven. Volgens mij gaat het hier om een heel erg domme moeder die haar kindje niet leert hoe je met katten moet omgaan. Kon het filmpje niet afkijken, vond het te naar om te zien. Gewoon Dierenbescherming inschakelen en de katten daar weghalen.

bornasabitch | 23-10-14 | 17:46

-weggejorist-

PVV=stijl | 23-10-14 | 17:45

En wat is er racistisch aan? Is algemeen bekend dat niet-Nederlanders er op los fokken als konijnen. Ken maar weinig Nederlandse gezinnen met meer dan 3 kinderen.
Le Roi | 23-10-14 | 15:25
Ho jongen, adem in adem uit, jij mag rustig even terug naar het begin: jij hebt het over problemen door enerzijds blanke tokkies en anderzijds kleurlingen. Mijn vraag, nogmaals, wat doet jou in het geval blank wel differencieren (de tokkies zijn kansloos) maar in het geval kleurling doe je dat niet (de kleurlingen zijn kansloos). Waarom grote wijsgeer?
Net zoals bij blanken als bij kleurlingen zijn het tokkies die kansloos zijn! En een klein stapje verder denken -kun jij ook- kom je uiteindelijk terecht bij -kort door de bocht- armoede, al dan niet relatief.

jos verstoppen | 23-10-14 | 17:44

Tommie,Pino en ieniemienie mogen wel uitkijken. Dit is de duistere kant van Gerda havertong

Harde (s) jankert | 23-10-14 | 17:35

Kunenn we hier Wilders niet de schuld van geven? Aanzetten tot haat, leidt tot etc... solved!

Masturwasbeert | 23-10-14 | 17:35

-weggejorist en opgerot-

Hilarisch | 23-10-14 | 17:29

Wtf graag hele gezin met de stoomboot mee terug naar Spanje...

Binnenbaan | 23-10-14 | 17:24

Onbeskoft!

Streamertje | 23-10-14 | 17:12

-weggejorist en opgerot-

justitie stinkt | 23-10-14 | 17:10

Gelukkig is 'Piet' binnenkort weer in het land. :P ,'dan gaat Piet je slaan'

Rest In Privacy | 23-10-14 | 17:04

Die Marisca Gompie (wat een naam) moet aangegeven worden bij de politie voor aanzetten tot dierenmishandeling.

Wordt het onderhand niet eens tijd om sommige mensen gedwongen te steriliseren!?!

MRF2739 | 23-10-14 | 17:03

Kipkleppert | 23-10-14 | 16:21
Netjes verwoord. Met u eens, ik had hele andere woorden in gedachten.

mom van avezaath | 23-10-14 | 16:59

kzegje | 23-10-14 | 16:17
Hiermee keurt u dit goed??
Een kleine verschilletje: mensen hebben hersens, katten instinct, iets anders dus!

mom van avezaath | 23-10-14 | 16:57

Zo, die gaat binnenkort mee in de zak van Witte Piet, dan zullen we dat Zwarte kotertje even rondzwaaien aan der dreadlocks... (tegen die tijd dat de Stoomboot in SU is, is dat knotje wel uitgegroeid tot van die klitterige dreads, want mama ziet er ook vunzig uit badoo.com/nl/01255432204/ met haar tattoo's)

Jan Gordelroos | 23-10-14 | 16:53

john j1834 | 23-10-14 | 16:44

Zou het niet weten, maar zo te zien zijn haar poten ook al eens een paar keer uit elkaar getrokken.

Waakvlam | 23-10-14 | 16:52

-weggejorist-

Pierre Nis4409 | 23-10-14 | 16:51

Zucht, allemaal de schuld van ons 'witten, het komt gewoon door het slavernij verleden.
.
Dit is veel positiever tenminste voor de donker gepigmenteerde medemens:):http://www.youtube.com/watch?v=WkX4ma1jDbA

Gaul Shaarad | 23-10-14 | 16:49

@VanBukkem | 23-10-14 | 14:50

ik eet overigens wel vlees hoor, maar als ik van die oneliners zie als die van Snokky, denk ik toch meer aan de grotere structuren dan aan een kind dat een katje pijnlijk vastpakt en een moeder die daar niet tegen optreedt. vandaar.

Ballenman | 23-10-14 | 16:32

Dom volk.

Koning van de Wereld | 23-10-14 | 16:32

Kind gelijk weghalen daar, misschien valt er nog iets van te maken zonder deze diepgestoorde moeder. Tevens direct moeder steriliseren.

captainobvious | 23-10-14 | 16:30

@Parel van het Zuiden | 23-10-14 | 14:36

absoluut, de racismekaart wordt veel te gemakkelijk getrokken (Serena Williams nog gezien? Dat zij en zus 'the Williams brothers' genoemd werden was 'sexist' (ok, vooruit) en 'racist' (huh wat?).

Andersom zie je toch ook wel erg veel (ook hier op GS) commentaren van het type 'wij zijn helemaal niet racistisch, en als je dat wel vindt ga je maar terug naar je afrikaanse hutje, vuile zwarte kut-aap'.

Maar anyway, als je een stage wil in 'helder begrippen definiëren' kun je bij me terecht hoor ;)

Ballenman | 23-10-14 | 16:28

Voor deze moeder lijkt mij een anale penetratie met een staafmixer een passende lijfstraf

peter1923 | 23-10-14 | 16:26

-weggejorist-

whatsnext | 23-10-14 | 16:26

Vreselijk, maar dit heeft nu eens niets met huidskleur, ras of cultuur te maken.

www.youtube.com/watch?v=YPtg6VwQLF4 (NSFW)

Snappen jullie dan niet dat als je elke keer die partituur erbij zingt, dat de oorspronkelijke boodschap raakt ondergesneeuwd? In dit geval: geen respect voor leven jong aangeleerd, oud gedaan.

Organische evolutie | 23-10-14 | 16:22

Hier gaat m'n bloed van koken ! Wat voor ziek persoon ben je als je dit leuk vind, aanmoedigt en dit als opvoeding aan je kind meegeeft ! Van mij deze dame een passende straf krijgen.

Kipkleppert | 23-10-14 | 16:21

Kitten had met dat kind ook niet anders gedaan,dat doen katten met muizen.Maar dan erger.

kzegje | 23-10-14 | 16:17

-weggejorist-

Waakvlam | 23-10-14 | 16:15

-weggejorist-

Pilipala | 23-10-14 | 16:10

-weggejorist-

Waakvlam | 23-10-14 | 16:08

-weggejorist-

Pilipala | 23-10-14 | 16:08

@orange pekoe
Ik hoor graag meer over die stiletto's.
Maar ik moet nu aan het werk(jawel) dus ik ga even offline.
Spreek u later.

VanBukkem | 23-10-14 | 16:06

-weggejorist-

Polderjihad | 23-10-14 | 16:06

Dit is zelfs naar voor GS een zéér onguur filmpje.

Nixxor | 23-10-14 | 15:59

De helft van mijn salaris voor of na de -rip off- loonheffing?
Want dat scheelt een slok op een borrel.
VanBukkem | 23-10-14 | 15:46

Na de rip off is o.k, ik ben geen golddigger.

Ik zal letten op de klompen. Zelf kies ik meestal voor stiletto's van rond 8 cm hoog. Dus dat combineert leuk.

orange pekoe | 23-10-14 | 15:57

@Peter Emile | 23-10-14 | 14:20

Amen

Jestinktnaarpoep | 23-10-14 | 15:54

Dat een kind zo met een katje omgaat snap ik nog wel, weet zij veel op die leeftijd. Maar dat je als ouder daar niets aan doet is diep triest. Onze kleine waagt het ook niet meer om aan de kat te trekken. Dat hebben wij m wel aan het verstand gebracht!

Pieleke | 23-10-14 | 15:53

@orange pekoe | 23-10-14 | 15:41
Misschien moeten wij eens nader kennismaken op de eerstvolgende reaguurdersdag. (Ik ben te herkennen aan mijn klompen.)

VanBukkem | 23-10-14 | 15:50

Potverdomme, vies tering wijf die moeder.
Kap nou eens met dieren onnodig pijn te doen, VERDOMME.

Henk003 | 23-10-14 | 15:49

@orange pekoe | 23-10-14 | 15:41
De helft van mijn salaris voor of na de -rip off- loonheffing?
Want dat scheelt een slok op een borrel.

VanBukkem | 23-10-14 | 15:46

Mensen die hier roepen 'kutkatten, terecht, ze schijten ook mijn tuin' moeten ook flink een pak slaag krijgen. Er is een verschil tussen bepaalde diersoorten niet mogen en ze regelrecht mishandelen, of nog erger: je koter aanleren dit te doen.

Captain Pervert | 23-10-14 | 15:45

Wat jammer dat "mammapoes" niet even heeft laten zien dat ze met haar nagels moeiteloos oogbolletjes uit een 'menselijke' schedel kan pulken -desnoods in kleine stukjes-.

miff | 23-10-14 | 15:45

Mag ik dat kutkind even aan dat vieze knotje vasthouden? Dan kan ik het eraf rukken en bij moeders in haar vuile bek stoppen!

Claudia M. | 23-10-14 | 15:43

Ik heb geen tijd om te koken/gun mezelf geen tijd om te koken. Kwestie van prioriteiten. De 40-urige werkweek is mij vreemd. Regelmatig tik ik op woensdag de 36 uur(ambtenarenwerkweek) al aan. En vertelt u mij dan eens waar ik de tijd vandaan moet halen om aardappels te schillen.
VanBukkem | 23-10-14 | 15:18

Aardappels schillen kan natuurlijk in de lunchpauze.

Maar serieus: als je de helft van je salaris op een zeker rekeningnummer stort, schil ik aardappelen voor je en bak biefstukken van de biologische slager. Ook ligt er een krant voor je klaar bij je fauteuil bij de open haard. Na de maaltijd kun je zo in een warm bad glijden om daarna naar Studio Sport te kijken.
Om on-topic te blijven: ik ben ook lief voor katten.

orange pekoe | 23-10-14 | 15:41

@McMarx | 23-10-14 | 15:37
Ik dacht dat vrouwen het juist wel prettig vonden als je 's nachts in hun tunnel zit te graven.

VanBukkem | 23-10-14 | 15:41

Ongelofelijk wat een walgelijk wijf, sadisme ten top! Dit doe je gewoon niet, duidelijk weer een voorbeeld, zie er 'goed' uit voor de toekomst, voor mens EN dier!

mom van avezaath | 23-10-14 | 15:40

@VanBukkem | 23-10-14 | 15:13
Zou het kunnen dat vrouwen niet zitten te wachten op een man die 's nachts tunnels aan te graven zijn ;-0

McMarx | 23-10-14 | 15:37

Maar het heeft toch nog bijna twee uur geduurdT aleer ze iets aan haar veezboek heeft gedaan.

eerstneukendanpraten | 23-10-14 | 15:35

@Parel van het Zuiden | 23-10-14 | 15:11
En oh ja, de overheid mag wat mij betreft inderdaad best regels stellen op dat gebied. Net zoals ze gedaan heeft mbt de ganzenlever, de legbatterijkip en het kannibalisme; allemaal niet meer van deze tijd.

VanBukkem | 23-10-14 | 15:34

meneer Q | 23-10-14 | 15:06

Ik dacht het maar u zegt het!

eerstneukendanpraten | 23-10-14 | 15:34

-weggejorist-

schauzertje | 23-10-14 | 15:27

@jos verstoppen | 23-10-14 | 15:14
En wat is er racistisch aan? Is algemeen bekend dat niet-Nederlanders er op los fokken als konijnen. Ken maar weinig Nederlandse gezinnen met meer dan 3 kinderen.

Le Roi | 23-10-14 | 15:25

De woorden die als eerste in mij opkomen beginnen allemaal met een K en zijn van disciminerende aard.
Ik hoop dat wordt achterhaald welke bokito deze normen en waarden bijbrengt, mogen alle kinderen en dieren uit huis worden geplaatst. En voor die kat(ten); ik heb altijd een plekje over.

ScoeS | 23-10-14 | 15:25

Walgelijk. Die moeder zouden ze moeten deporteren.

Konijnenkeutel | 23-10-14 | 15:24

@Parel van het Zuiden | 23-10-14 | 15:11
Ik heb geen tijd om te koken/gun mezelf geen tijd om te koken. Kwestie van prioriteiten. De 40-urige werkweek is mij vreemd. Regelmatig tik ik op woensdag de 36 uur(ambtenarenwerkweek) al aan. En vertelt u mij dan eens waar ik de tijd vandaan moet halen om aardappels te schillen.

VanBukkem | 23-10-14 | 15:18

paspoort afnemen en loslaten in Syrië maakt niet uit welke kant.

gentle_giant_58 | 23-10-14 | 15:17

@jos verstoppen | 23-10-14 | 14:35
Ga ergens anders racisme in lopen zoeken, wijsneus.
Le Roi | 23-10-14 |
Ik hoef het niet te zoeken als het zo voor het oprapen ligt, vriend.

jos verstoppen | 23-10-14 | 15:14

@orange pekoe | 23-10-14 | 15:11
Ja, dat snap ik ook niet.

VanBukkem | 23-10-14 | 15:13

@trivius | 23-10-14 | 14:59 Begrijpelijk, we zitten al weer een tijdje in de (zwarte pieten) discussie wat heel wat mensen minder tolerant heeft gemaakt en dan krijg je er nu zo'n erg boos maak filmpje overheen :-(

BigShow | 23-10-14 | 15:13

Ikzelf zou bijvoorbeeld best wat meer willen betalen voor een 'diervriendelijk' stukje vlees. Helaas ben ik voor mijn voedselvoorziening aangewezen op de horeca en kant en klaarmaaltijden, waar het dierenwelzijn vanuit een kostenoverweging van totaal ondergeschikt belang is.
VanBukkem | 23-10-14 | 14:50

Hoe kan dat nou, zo'n leuke charmante man ? En geen lieve vrouw die voor jou naar de groene slager gaat om een biefstukje voor je te bakken ? :)

orange pekoe | 23-10-14 | 15:11

@VanBukkem | 23-10-14 | 14:50

"Aangewezen op .... Horeca, kant en klaad ..."
.
Polio gehad? Koken is nou niet bepaald "rocket science".
.
Maar een betere oplossing is natuurlijk een aanklacht tegen het u slachtofferende systeem. Wellicht moet de overheid gewoon algemene regels stellen. Iedereen duurder uit maar u hoeft niet te koken.

Parel van het Zuiden | 23-10-14 | 15:11

Nee, ik ga niets zeggen over huidskleur in combinatie met totale achterlijkheid.

Marisca Gompel, je bent een vieze vuile dierenbeul en een slechte moeder. Hoop dat jeugdzorg in Paramaribo meekijkt.

Schietmijmaarlek | 23-10-14 | 15:10

Wat een tyfush03r ben je dan!
Geef je adres maar dan kom ik je katten met liefde ophalen, hebben ze tenminste een goed huis!
Die aap mag je houden!

Nutcase13 | 23-10-14 | 15:08

De 'moeder' heeft haar FB op zwart gezet. Laten we even spijkers met koppen slaan: DIT is geen moeder! Wel een loeder.

ProfessorX | 23-10-14 | 15:07

-weggejorist-

neuk jeus | 23-10-14 | 15:06

Hallo toetsenbordguerilla's, iemand al aangifte gedaan tegen Marisca Gompel?

Captain Pervert | 23-10-14 | 15:06

smerig kutwijf!!!

meneer Q | 23-10-14 | 15:06

Die zullen nooit beschaafd worden.

bas ooms53686289 | 23-10-14 | 15:02

... zwarte...

sigaar_konthaar | 23-10-14 | 15:02

@McMarx | 23-10-14 | 14:52
Als het gaat om dierenleed/ dierenmishandeling, ontgaat mij vrijwel alles....

necrosis | 23-10-14 | 15:02

Die krijgt de roe van zwate piet

sigaar_konthaar | 23-10-14 | 15:01

Een land dat in staat is om elke automobilist die 4 km te hard rijdt (een overtreding overigens waarvan niemand last heeft) een acceptgiro in zijn brievenbus te bezorgen, moet ook in staat worden geacht een waterdicht vergunningenstelsel voor het maken van kinderen op te zetten.

Om te voorkomen dat, zoals nu het geval is, de samenleving gekoeioneerd, geterroriseerd én op kosten gejaagd wordt door hersenloze puistenkoppen met hufterpetjes, een grote bek en een gesubsidieerde vechtsport-training. Op de wereld geflikkerd - vaak ook nog onbedoeld - door ouders die nog nooit het stadium van holbewoner zijn ontgroeid, en daartoe ook niet in staat moeten worden geacht.

Maar goed. Tegelijkertijd besef ik dat dergelijke maatregelen wel een heel erg hoog Noord-Koreaans gehalte hebben, dus laat ik maar zeggen dat e.e.a. min of meer ironisch moet worden opgevat.
Helaas.

Peter Emile | 23-10-14 | 15:01

-weggejorist-

Hmeer | 23-10-14 | 15:01

FB van lelijk kut wijf staat op zwart.

Hmeer | 23-10-14 | 15:01

Dat belooft wat voor de toekomst.

Meuglyforyou | 23-10-14 | 15:00

'Zwaaien, trekken, slaan' - wat een kutwijf zeg.

Zaniksmurf | 23-10-14 | 14:59

@BigShow | 23-10-14 | 14:06
Ge hebt gelijk, maak me wel eens vaker schuldig aan generalisering, maar eerlijk gezegd ben ik iets dergelijks in al die jaren van de meest gruwelijke beelden gezien te hebben jegens dieren nog niet tegen gekomen. een vrouw die haar baby aanmoedigt om een jong diertje te mishandelen en daarbij ziet dat zowel het jong als moederpoes aardig gestrest raken naarmate het filmpje vordert zij nota bene zelf moeder zijnd blijft aanmoedigen tot verdere mishandeling, de commentaren op haar facebook te lezen met instemmende familieleden en andere aanhang gaan bij mij de halsslagaderen kloppen en verlies ik soms alle rationaliteit uit het oog, maar hoe dan ook voor het aanzetten,aanmoedigen, verheerlijken en verspreiden van dierenmishandeling mag van mij wel een vrijheids-beperkende maatregel tegen overstaan, gelukkig hebben we tegenwoordig een alternatief nl.wikipedia.org/wiki/Santo_Boma

trivius | 23-10-14 | 14:59

Echt verschrikkelijk dit om te zien, maar die moeder heeft haar facebook verwijderd.

Nieuws-Lezer | 23-10-14 | 14:59

brutus68 | 23-10-14 | 14:00
en wie zegt dat er altijd kip in de Roti zit?...

nesnaj ravi | 23-10-14 | 14:58

Wat zegt Quincy er van?

knier | 23-10-14 | 14:58

@jos verstoppen | 23-10-14 | 14:35
Ga ergens anders racisme in lopen zoeken, wijsneus.

Le Roi | 23-10-14 | 14:57

@First Contact | 23-10-14 | 14:52
Dit is inderdaad iets voor "144 red een dier" en jeugdzorg.

Rest In Privacy | 23-10-14 | 14:55

Stenigen dat mens.

Megazand | 23-10-14 | 14:54

Gevaarlijk om zo'n gestoorde moeder vrij in de samenleving te laten rondlopen. In dit geval zou jeugdzorg direct moeten ingrijpen. Maar helaas dit is Nederland...

First Contact | 23-10-14 | 14:52

@necrosis | 23-10-14 | 14:46
Blijkbaar ontging mijn kwinkslag je ;-)

McMarx | 23-10-14 | 14:52

ThuleWulf | 23-10-14 | 14:47
Grappig.... of eigenlijk beter gezegd... verdrietig.....
Kinderen voed je niet op met geweld. Je geeft het goede voorbeeld. Zoals bij de opvoeding van een hond.. negeer het verkeerde gedrag... beloon het goede gedrag. (Wat niet wil zeggen dat je helemaal nooit een corrigerende tik mag geven. Het moet echter wel de uitzondering blijven!!!)

Herr Zimmermann | 23-10-14 | 14:51

Dit doet gewoon pijn als je ernaar kijkt....

Rest In Privacy | 23-10-14 | 14:51

Weten ze ook eens hoe dat voelt voor muizen.

Theo van Deursen | 23-10-14 | 14:50

@Ballenman | 23-10-14 | 14:24
Daar ben ik ook tegen. Ik wil onze maatschappij niet één op één vergelijken met deze mevrouw, maar ook op onze maatschappij valt wel het één en ander aan te merken wat betreft diervriendelijkheid. Ikzelf zou bijvoorbeeld best wat meer willen betalen voor een 'diervriendelijk' stukje vlees. Helaas ben ik voor mijn voedselvoorziening aangewezen op de horeca en kant en klaarmaaltijden, waar het dierenwelzijn vanuit een kostenoverweging van totaal ondergeschikt belang is.

VanBukkem | 23-10-14 | 14:50

@Ballenman | 23-10-14 | 14:24
Daar ben ik ook tegen. Ik wil onze maatschappij niet één op één vergelijken met deze mevrouw, maar ook op onze maatschappij valt wel het één en ander aan te merken wat betreft diervriendelijkheid. Ikzelf zou bijvoorbeeld best wat meer willen betalen voor een 'diervriendelijk' stukje vlees. Helaas ben ik voor mijn voedselvoorziening aangewezen op de horeca en kant en klaarmaaltijden, waar het dierenwelzijn vanuit een kostenoverweging van totaal ondergeschikt belang is.

VanBukkem | 23-10-14 | 14:50

Ohhh *&#%%%^ ik kook van woede... Wat voor triest "persoon" ben je dan om dit toe te laten bij een kind. En dan nog vrienden van haar die het gewoon vinden...

Wat een laag kut volk is dit?

Dat die filmer niet ingrijpt. Ach ja, koeltoer.

jvlaam2 | 23-10-14 | 14:49

Wie de mens leert kennen, gaat van de dieren houden!
*******
Een moeder die kan lachen als haar peuter een kitten mishandelt zal waarschijnlijk ook lachen als het kind later de eerste overval heeft gepleegd. Enkeltje Suriname lijkt me hier verstandig want dat dit overlast gaat geven staat nu al vast!
Wat jammer, je kunt er ook iets van maken als je kinderen hebt!

MarcAntony | 23-10-14 | 14:47

-weggejorist-

ThuleWulf | 23-10-14 | 14:47

@McMarx | 23-10-14 | 14:36
Nope, linkjes zijn er om op te klikken.
Maar aangaande dierenleed is mijn scheidslijn tussen verdrietig en kwaadaardig heel dun!
En gezien het feit dat je betrekkelijk 'nieuw' ben, heb je dit topic waarschijnlijk nooit gezien:
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/11/...
Filmpje doet het niet meer, en wees maar blij!

necrosis | 23-10-14 | 14:46

Die teksten onder haar foto haha Sjezus. Ja he? Mooi he? Ik ben mooi he? Als zij dit zo ziet kan ik me voorstellen dat zij denkt dat dochterlief alleen een beetje met de poes speelt, niets ergs aan.. hmm rare zin. Na ja.. m.facebook.com/photo.php?fbid=5960400...

ikdenkwat | 23-10-14 | 14:42

-weggejorist-

Professor Ramtepel | 23-10-14 | 14:42

Woonde ze maar ECHT in Paramaribo, maar alles wat te zien is werd gesponsord door Nederland BV.

Ommie de HaatMoker | 23-10-14 | 14:41

Ah, mama zal vast wel (alleen maar) actief zijn in het aanklaagcircuit van slavernij&ZwartePiet.

Jan Passant mk2 | 23-10-14 | 14:40

Achterlijk kutwijf.
En te bedenken dat ik belasting betaal om zulk soort ongedierte te onderhouden.
Ik word er kots en kotsmisselijk van.
Ga eens gauw deaud!

Maya de Blij | 23-10-14 | 14:40

broek vol goesting | 23-10-14 | 14:20 er is dus een maand of 11 geleden iemand geweest die die medaile dus echt zwaar verdiend heeft.

gobler | 23-10-14 | 14:39


68 vrienden?
Ik denk eerder 68 klanten..
necrosis | 23-10-14 | 14:22

:-) da's een mooie manier om te zeggen dat die marisca eigenlijk een dikke kuthoer is.

broek vol goesting | 23-10-14 | 14:38

Waarom hebben negers in 9 van de 10 gevallen nul respect voor dieren? Best wel weer typisch van een groep die wereldwijd om respect loopt te blaten zonder er iets voor terug te doen. Pak dat mens op, stop dat kind in een pleeggezin. Dan komt er misschien nog wat van.

Piet van het Padje | 23-10-14 | 14:37

@brutus68 | 23-10-14 | 14:10
Beestje heeft behalve meer verantwoordelijkheidsgevoel waarschijnlijk ook meer maatschappelijk nut. En kost de maatschappij maar een fractie van het bedrag dat elke maand weer naar mevrouw overgemaakt wordt.

VanBukkem | 23-10-14 | 14:36

@necrosis | 23-10-14 | 14:12
Als je het wist, waarom dan toch kijken? Iets met onervarenheid?

McMarx | 23-10-14 | 14:36

@Ballenman | 23-10-14 | 14:31

Opvallend, hè. Maar goed, we zijn tegenwoordig toch wel rascisten, of we het nu wel of niet zijn.
.
Ik heb het zelf geleerd van de vorige multiculturele debatten. Iemand benoemt iets, zeg een Geert Wilders of Quinsy, en dat veroorzaakt een keten van gebeurtenissen waardoor het zo wordt. Tsja, dat benoemen, hè, de wortel van alle kwaad.
.
Misschien kunt u me een stage aanbieden. Gaat het wel weer weg...

Parel van het Zuiden | 23-10-14 | 14:36

Geen "thug life" einde aan dit filmpje ? Ik hoop dat de moeder van dit kind een 2 weken durende vaginale infectie krijgt voor straf.

Mafkees_Deluxe | 23-10-14 | 14:36

Ook ik roep dit al jaren. Je ziet het overal: tokkies en kleurlingen die nul komma nul toekomstperspectief hebben, alleen maar overlast veroorzaken en de rest van de (vooral werkende) samenleving alleen maar geld kosten, maar wel het ene na het andere kind uitpoepen. Maar zoals met vele andere problemen in de wereld en met name dit land, heerst er een taboe op bemoeienis met andermans kinderen.
Le Roi | 23-10-14 |
Hij langzichtige vriend: waarom schakel je alle kleurlingen gelijk maar differencieer je de tokkies bij blanken???

jos verstoppen | 23-10-14 | 14:35

@eerstneukendanpraten | 23-10-14 | 14:26
Ik hou van grote cupmaten, maar dit is pure 'overkill'.

necrosis | 23-10-14 | 14:35

Gatverdamme, wat een goor wijf. Of is dit erg off-topic?

Hmeer | 23-10-14 | 14:34

jammer genoeg geen dierenpolitie in Suriname.... triest wijf, hoop dat ze binnenkort tijdens een klein jungletochtje te grazen word genomen door een panter ofzo.... flink wat schade iig.... misschien leert ze dan respect te hebben voor alles wat leeft!

bArAbAts | 23-10-14 | 14:33

Haha aan alle dierenvrienden, kies vanavond weer iets lekkers bij de kiloknaller!
Neemt overigens niet weg dat deze 'moeder' 2 pizzas in der bakkes geslagen dient te krijgen. 1 voor het kind en 1 voor de kitten! Stupide kutwijf!

jos verstoppen | 23-10-14 | 14:33

Peter Emile | 23-10-14 | 14:20
Ik ben het tot op zekere hoogte met jou eens. Echter, hoe stel je dat voor in de praktijk?

abom | 23-10-14 | 14:32

-weggejorist-

Le Roi | 23-10-14 | 14:32

Had ik maar niet op play geklikt..

Boris die Sauertopf | 23-10-14 | 14:32

Archetype Sociopaat, lijkt mij een goed idee om dat kind zo snel mogelijk te resocialiseren in een normaal en kindvriendelijk opvanggezin.

EARP | 23-10-14 | 14:32

Zo'n beetje het eerste dat op haar feestboek-pagina valt te lezen:

"Geen scholen om weer te geven".

"Geen werkgevers om weer te geven".

Nuff said.

Peter Emile | 23-10-14 | 14:31

Gaarne wil ik mij hierbij aanmelden voor in huis nemen van de kat, wat een misselijkmakende moeder ben je dan.

IJS-T | 23-10-14 | 14:31

1: Dat tokkiewijf in ongeschikt om kinderen op te voeden

2: kan iemand me even uitleggen wat dit met zwarte piet te maken heeft, of met donkere mensen in het algemeen? er zitten weer behoorlijk wat racistische ondertoontjes in de comments zeg.

Ballenman | 23-10-14 | 14:31

Kut kind ,klote moeder.
hoop dat mamma poes der kop helemaal opentrekt met der scherpe nagels.
levenslang herinnerd worden dat men dieren niet moet mishandelen.

tisnuechtop | 23-10-14 | 14:31

Recht van de sterkste. Babyvogeltjes gooien hun broertjes en zusjes ook uit het nest. Sommige mensen staan nog een tikkeltje dichter bij de natuur, vandaar.

logisch | 23-10-14 | 14:29

@broek vol goesting | 23-10-14 | 14:20
Die medaille mag je houden, ik sla even over.

necrosis | 23-10-14 | 14:28

In Haïti is dat voedsel, wat motten ze anders na die aardbeving. Is daar nu een hongersherfst

ChaosColombia | 23-10-14 | 14:27

Mr Dixit | 23-10-14 | 14:25

Geeft niet jongen, iedereen heeft wel een keer last van een tijdelijke writersblock.

eerstneukendanpraten | 23-10-14 | 14:27

@Ad Fundum | 23-10-14 | 14:23

Die weet niet eens waar ze wonen en is druk met de "war on Zwarte Piet".
.
Prioriteiten, hè

Parel van het Zuiden | 23-10-14 | 14:27

necrosis | 23-10-14 | 14:24

Als er mij iets afstoot bij een vrouw dan zijn dat opzichtige plakplaatjes. Maar waarschijnlijk kreeg ze vanwege haar cup G-125 quantumkorting.

eerstneukendanpraten | 23-10-14 | 14:26

Ok, ik heb nu drie keer een zinnetje getikt, maar kom niet verder dan de gebruikelijke cliché's. Dat wilde ik graag even laten weten.

Mr Dixit | 23-10-14 | 14:25

@VanBukkem | 23-10-14 | 13:58

Gevangen houden, doodmaken en opeten bedoel je?

Ballenman | 23-10-14 | 14:24

Ik zou dr doen! Zal haar poes eens uit elkaar trekken.

Bintangman | 23-10-14 | 14:24

broek vol goesting | 23-10-14 | 14:20
Doel je toebvallig op die laatste zin in die link????
----------
Glenda Bart
meisje niets ik ben ziek
28 september 2013
------------
Ik moet zeggen dat ze zeer veel zelfkennis heeft... dat dan wel weer. Resssssssssssssspect !!!

Herr Zimmermann | 23-10-14 | 14:24

@eerstneukendanpraten | 23-10-14 | 13:55
Dat zijn echt plakplaatjes, die zitten trouwens ook op haar tieten....

necrosis | 23-10-14 | 14:24

Die vader van dat kind zou wel eens in mogen grijpen.

Oh wacht..

Ad Fundum | 23-10-14 | 14:23

@hamstr | 23-10-14 | 14:08
Betrek dit nou niet op al negroïde mensen. Ik ken genoeg verstandige donkere mensen.

carramba | 23-10-14 | 14:22

@broek vol goesting | 23-10-14 | 14:08
68 vrienden?
Ik denk eerder 68 klanten...

necrosis | 23-10-14 | 14:22


Iedereen die na deze foto oprecht durft te zeggen 'ik zou dr doen' krijgt van mij een medaille. en een waardebon van hans anders.

m.facebook.com/photo.php?fbid=5960400...

broek vol goesting | 23-10-14 | 14:20

Ik vind al heel lang dat voor het maken (krijgen) van kinderen een vergunning nodig zou moeten zijn waarvoor strenge voorwaarden gelden.

Voor het rijden in een auto is een rijbewijs nodig.
Voor het rijden op een brommer is een brommerrijbewijs nodig.
Voor het hebben van een wapen is een wapenvergunning nodig.
Voor het schenken van alcohol is een vergunning nodig.
Voor het beginnen van een zaak is een vergunning nodig.
Voor het organiseren van een demo is een vergunning nodig.
Voor het parkeren van je auto is een parkeervergunning nodig.
Voor het organiseren van een dance-feest is een vergunning nodig.
Voor het vissen is een visvergunning nodig.
Voor het afsteken van professioneel vuurwerk is een vergunning nodig.
Voor het laten vliegen van een drone ter grootte van een pannenkoek is een vergunning nodig.
Voor zo'n beetje alles waarmee je wellicht, misschien, je weet maar nooit, de samenleving en/of de openbare orde ook maar een beetje in gevaar zou kunnen brengen, is een fucking vergunning nodig.

Maar het krijgen van kinderen, c.q. het op de wereld zetten van potentieel gevaarlijke, onrendabele, a-sociale en zwakbegaafde hufters die de samenleving alleen maar schade berokkenen, voor morele rotting zorgen en bakken met geld kosten, is aan elke hersenloze mongool toegestaan.

Peter Emile | 23-10-14 | 14:20

Ik heb even op haar FB gekenen... Bij Toethias.... wat is dat dikke wijf lelijk!! Echt... daar heeft ze moeite voor moeten doen. Zo lelijk kan je niet geboren worden.

Herr Zimmermann | 23-10-14 | 14:20

WTF? Red poekie!

dekkkert | 23-10-14 | 14:19

Ars Vivendi | 23-10-14 | 14:16

Ik geef mijn portie ook maar aan Baby Rasta!

eerstneukendanpraten | 23-10-14 | 14:18

Gompie. Nuff said.

De Koreaanse Slet | 23-10-14 | 14:18

:)

Via facebook kan je haar ook lekker te kakkenzetten.
wat een vet brok ellende dat wijf.

patrick023 | 23-10-14 | 14:16

@eerstneukendanpraten | 23-10-14 | 14:10
En wat ik al eerder zei, hij overleeft het niet. Je overlevingskansen zijn groter als je met een Ajaxshirt in vak S gaat zitten.

Ars Vivendi | 23-10-14 | 14:16

Dit is in Paramaribo daar schieten ze niet zo snel in een stuip als het om aaibare wezens gaat.

TheStef | 23-10-14 | 14:16

-weggejorist-

Noltie | 23-10-14 | 14:15

Walgelijk volk.

Flipus | 23-10-14 | 14:15

Ik wist het!
Ik.had.niet.moeten.kijken!!!!!
*godverdomme*

necrosis | 23-10-14 | 14:12

educator | 23-10-14 | 13:58

Als jij je stijve pielemuisje van 16 centimeter in haar hebt hangen vraagt zij of je al begonnen bent.

eerstneukendanpraten | 23-10-14 | 14:10

@hamstr | 23-10-14 | 14:08

Jij hebt je medicijnen weer niet op tijd ingenomen. Let daar nu toch eens op.

--neus-- | 23-10-14 | 14:10

Kind kan er niets aan doen, maar ben benieuwd hoe lang de filmerT het uithoudt in een stalen kooi van 3x3x3 met 2 leeuwinnen die al 2 weken niets gegeten hebben...

bello | 23-10-14 | 14:10

Je ziet dat die moederpoes probeert in te grijpen. Beestje heeft meer verantwoordelijksheids-gevoel dan de moeder van die kleine dierenbeul....

brutus68 | 23-10-14 | 14:10

Blue Light | 23-10-14 | 13:58

Dan moet je even de linkjes aanklikken en dan heb je haar naam. Maar doe het wel snel want anders gaat ze dit van veezboek verwijderen.

eerstneukendanpraten | 23-10-14 | 14:09

Kan iemand meneer Marisca Gompel eens even flink met de ouderwetse zweep ervan langs geven? Gatverdamme.

Bintangman | 23-10-14 | 14:09

Marisca woont in paramaribo en heeft 68 vrienden. Die heeft dus een kudt leven. En ik gun het haar van harte.

broek vol goesting | 23-10-14 | 14:08

-weggejorist-

hamstr | 23-10-14 | 14:08

wat een ongeloveloos gestoort wijf, daar hadden ze lang geleden de eierstokken van moeten inkorten. Dat kind kan er weinig aan doen; die weet niet beter(en zal dat waarschijnlijk ook nooit weten..)

nesnaj ravi | 23-10-14 | 14:08

Als je toch per se een kat wilt lastig vallen, neem dan één van je eigen formaat. Zoals deze negers, waar ik wel respect voor heb.

www.youtube.com/watch?v=4YY4f4OF0BM

VanBukkem | 23-10-14 | 14:08

Nou hopelijk krijgt die snol dierenbescherming en kinderbescherming op dr dak

BozeHenk | 23-10-14 | 14:07

Is dat niet de poes van Fleur Agema, die hier door een neger gemolesteerd wordt ? Andere cultuur zeker, zullen we maar zeggen. Moet je zeker respect voor hebben.

vivaldi | 23-10-14 | 14:07

@trivius | 23-10-14 | 14:00
Kleur en ras heeft hier totaal niets mee te maken en slavernij al helemaal niet, het is gewoon een slechte moeder als je jou kind leert om dieren te mishandelen. Een psychopaat in de maak dat is wat we zien op dit filmpje!

BigShow | 23-10-14 | 14:06

Waarom hou je dan in Gods naam die beesten? Kereltje is blijkbaar nog geen 10 maanden oud, dus die kan je niks kwalijk nemen...

Vergeetput | 23-10-14 | 14:06

Opvoedkundig lijkt mij het meest praktisch om moeder en kind bij een paar tijgers (met trek) in een kooi te zetten.
Ik denk dat ze het poezen slaan dan zo zijn afgeleerd.

verveelmebehoorlijk | 23-10-14 | 14:05

Zo, wat is die Marisca toch lelijk, maar ook echt heel lelijk!

Parelmoer | 23-10-14 | 14:05

Zo te zien houdt Marisca Gompie meer van kip dan van katten.
brutus68 | 23-10-14 | 14:00
En van watermeloenen. Maar niet van WatermeloenenPiet. Ofzeau.

Kapitein Stijlvol | 23-10-14 | 14:03

Moeders heeft een Badoo account, daar kan je met haar chatten - voor de liefhebbers. Het kind is overigens pas een maand of 10 en denkt dat hij mama trots maakt. Volgens comments op FB zijn de dierenbescherming en de kinderbescherming op de hoogte gesteld. Ik mag hopen dat die hun werk goed doen en kind en kat weghalen bij die zuurstofverspillende zielloze ameube.

the artful dodger | 23-10-14 | 14:03

@arsvivendi : ik bedoel die poes....

educator | 23-10-14 | 14:01

Zo te zien houdt Marisca Gompie meer van kip dan van katten.

brutus68 | 23-10-14 | 14:00

Als je dit soort van beelden en commentaar van dezelfde strekking voorbij ziet komen vraag ik me soms wel eens af of het in dit soort gevallen wel zo'n goed idee is geweest om de slavernij af te schaffen, Zij is in ieder geval een sprekend voorbeeld van niet met de verworven vrijheden om te kunnen gaan.

trivius | 23-10-14 | 14:00

U filmd fertikaal.......

educator | 23-10-14 | 14:00

ik zou d'r doen..
@educator | 23-10-14 | 13:58
Dat overleef je niet.
Als ze op je gezicht komt zitten sterf je ter plekke.

Ars Vivendi | 23-10-14 | 14:00

Het is een wonder dat die beesten niet een keer uithalen, maar ja ... ze zullen weten dat ze dan helemaal mishandeld worden door dat hersenloze volk.

Watching the Wheels | 23-10-14 | 14:00

Kan de belastingdienst even langsgaan om te kijken of ze wel dierenbelasting betaald?

LangeTijdGeleden | 23-10-14 | 13:59

een van de weinige cliché's nog niet genoemd:
schaamtecultuur ^_^
@jan_lid | 23-10-14 | 13:46

Gaat ook moeilijk als de moeder er zo trots op is dat ze het open en bloot op facebook gooit!

Dlareg | 23-10-14 | 13:59

Weer een zwakzinnige. Alsof we hier niet genoeg van die idioten hebben. O en katten slaan. Een vuist in je eigen poes stompen is misschien een ideetje? Tyfuswijf.

aanalleskomteeneind | 23-10-14 | 13:59

Dat wijf lijkt wel een drag-queen... zeker zelf geen poes, en daarom een hekel aan poesen... walgelijk wijf... JUDESKA!

JeRooney | 23-10-14 | 13:58

Dit zou een stroopwafelpiet nooit doen..

LaatLekkerGaan | 23-10-14 | 13:58

ik zou d'r doen..

educator | 23-10-14 | 13:58

Name and shame please!

Blue Light | 23-10-14 | 13:58

@Snokky | 23-10-14 | 13:40
U was me voor. (+1)

VanBukkem | 23-10-14 | 13:58

Mensen die dit spelen noemen hebben een gebrekkige opvoeding gehad/slechte genen. Dit is puur sadisme.

carramba | 23-10-14 | 13:58

Je bent als moeder ook wel erg gestoord als je dit toelaat.

Toetsiemonster | 23-10-14 | 13:58

Deze zogenaamd onschuldige kitten heeft tenminste 3 keer de kans gehad om te ontsnappen. Blijkbaar vindt die het prima om in de slachtofferrol te blijven hangen. Zak er dan ook maar in!

Teen | 23-10-14 | 13:57

Dit vind ik zo ongeveer het meest schokkende filmpje van het jaar. Call me a wus, maar dit is echt om zoveel redenen verschrikkelijk. En ik wil de cameravrouw echt villen met een bot mes!

Karig Hutje | 23-10-14 | 13:57

Ze zal waarschijnlijk ook wel tegen ZP zijn.

Peter_K | 23-10-14 | 13:57

Bah bah bah en meer wil ik er niet eens over zeggen eigenlijk.

saidnowomanever | 23-10-14 | 13:57

-weggejorist en opgerot-

Geer697943 | 23-10-14 | 13:56

Gelukkig is er de kinderopvang en de basisschool nog om dit soort kroost nog enige manieren bij te brengen.

Muggenmepper | 23-10-14 | 13:56

Alles wat ik nu wil zeggen doe ik maar niet omdat ze me dan toch weer voor rasist uitmaken..

Izziek | 23-10-14 | 13:56

@roze_bril; kan zijn maar niets is een excuus om een dier te mishandelen.

Pale Rider | 23-10-14 | 13:55

@très cool | 23-10-14 | 13:46

Goeie argumentatie ook.

roze_bril | 23-10-14 | 13:55

Is Koeltoer, in Barbados gaan de ze ook als debielen om met huisdieren en andere dieren. Totaal geen normen en waarden besef en daarbij ze maken nog een verschrikkelijke teringzooi ook van.
Zwarte Piet moet dat kind maar eens meenemen naar spanje in de grote zak.
En de roe eroverheen

DanBilzerian | 23-10-14 | 13:55

Maar wat heeft Mariska Gompel nu op haar bovenbenen zitten? Zijn dat zwarte vlekken of toch plakplaatjes...

eerstneukendanpraten | 23-10-14 | 13:55

De beschaving van een samenleving _of van een individu_ valt af te meten aan de wijze waarop ze met dieren omgaat.

VanBukkem | 23-10-14 | 13:53

-weggejorist-

Geer697943 | 23-10-14 | 13:53

"Tuig will be tuig" (ongeacht huidskleur, etc etc.)
.
En de vicieuze cirkel der tuigheid wordt echter niet binnenkort doorbroken. Sterker nog, het zal alleen maar groeien, omdat deze groep zich het hardst voortplant en geen zelfkritiek bevat om deze patroon van eeuwig aso-sociaal gedrag te breken.
.
Oh, nog een fijne toekomst toegewenst!

Kosmos | 23-10-14 | 13:51

Blijkbaar kan dat dikke varken dr kut kind niet opvoeden.

konthaarhanekam | 23-10-14 | 13:50

Nou snap ik ook de angst voor zwartepiet bij die gasten, Dit soort mensen verdient het om een pak slaag te krijgen. Daar heb je geen zwarte piet voor nodig.

toetanchamon | 23-10-14 | 13:50

@Hobbykip | 23-10-14 | 13:46
Ik word altijd heel verdrietig van ik wordt met dt.

Ars Vivendi | 23-10-14 | 13:50

Hallo dierenbescherming.. kijken we even mee.. ziek kutwijf bah. (En dat van een niet katten liefhebbert)

Shadow112 | 23-10-14 | 13:50

Surinamers kunnen niet met poesjes omgaan. Of is dat te kort door de bocht?

Pastor Sippenhaft | 23-10-14 | 13:50

Babylief M. leert het kleine snoezepoesje gewoon hoe hij later een muisje moet martelen. Is cultuur..

--neus-- | 23-10-14 | 13:50

-weggejorist en opgerot-

borrelnoot | 23-10-14 | 13:50

@très cool

Ga zelf eens deaud.

houtvlot | 23-10-14 | 13:50

-weggejorist-

jan_lid | 23-10-14 | 13:49

-weggejorist-

BushalteSchreeuwer | 23-10-14 | 13:49

Mensen die het kind de schuld geven of boos zijn op het kind. Denk even na zeg.. dat kind is een jaar of 1? die heeft toch geen besef van goed of fout in dit geval?

Die moeder is een vieze stinkhoer. Die zou hiervoor moeten boeten. Maar het kind doet simpelweg wat hem aangeleerd wordt

76435 | 23-10-14 | 13:48

wat een gomp....

Badderbeest! | 23-10-14 | 13:48

En nou graag het volgende filmpje, waarin de moeder van dat kind aan haar staart rondgeslingerd wordt. Dat dat kind niet snapt dat de kitten zoiets niet waardeert, kun je het niet kwalijk nemen. Maar het gaat het op deze manier ook niet leren vrees ik: Dit soort volk kent wel het voeden, maar niet het opvoeden.

soggert | 23-10-14 | 13:47

Ik ga niet kijken. Heb een zwak voor kittens en zal waarschijnlijk in woede uitbarsten en in tranen. Hebben jullie geen IS filmpje als vervanging?

McMarx | 23-10-14 | 13:47

Ja maar die is daar niet voor de lol, maar verdwijnt in de soep.

carramba | 23-10-14 | 13:46

een van de weinige cliché's nog niet genoemd:
schaamtecultuur ^_^

jan_lid | 23-10-14 | 13:46

Mensen met honden zijn de ergste mensen die er bestaan. Sommigen laten de schijt gewoon liggen (sterf een gruwelijke dood ajb) en de rest loopt met zakjes schijt rond (haha, sukkel). Maar ze willen allemaal zo'n smerige kuthond om de baas over te spelen.

très cool | 23-10-14 | 13:46

Ik wordt hier héél verdrietig van ........

Hobbykip | 23-10-14 | 13:46

-weggejorist-

sleeplezz | 23-10-14 | 13:46

en ik maar denken dat het niet erger kon worden vandaag -_-

sleeplezz | 23-10-14 | 13:45

Heeft de Partij vd Dieren al om uitzetting gevraagd?
@Pastor Sippenhaft | 23-10-14 | 13:44
Niet nodig want heeft domicilie in Suriname.

Ars Vivendi | 23-10-14 | 13:45

*zucht*
En over 16 jaar doet die pisvlek-in-wording dat ook met mensen. Waarom mogen deze mensen zich voortplanten... iemand?

TeeJee | 23-10-14 | 13:45

Heeft de Partij vd Dieren al om uitzetting gevraagd?

Pastor Sippenhaft | 23-10-14 | 13:44

En 15 jaar later werd Michilio opgepakt voor het doodsteken van een tegensputterend slachtoffer van een overval. En werd er afgevraagd wanneer het fout gegaan is.

peers | 23-10-14 | 13:44

Was deze kitten zwart dan zou dit niet gebeuren.

Eurotokkie | 23-10-14 | 13:43

Marisca, doe eens poeslief zijn voortaan.

Kapitein Stijlvol | 23-10-14 | 13:43

'K zal maar niet zeggen wat ik nu echt denk.

rick13 | 23-10-14 | 13:43

Het is de schuld van de slavernij! Altijd!

Pastor Sippenhaft | 23-10-14 | 13:43

Ik mag lijden dat die kitten of grote kat dat strontjong de ogen uitkrabt, en hulde weer voor de opvoeding van die tokkie moeder!

Mark6105 | 23-10-14 | 13:42

Dit is de schuld van Zwarte Piet.

pollodepiemel | 23-10-14 | 13:42

Dit is allemaal de schuld van de slavernij.

Harde Kopkaas | 23-10-14 | 13:42

Skinkie | 23-10-14 | 13:39

Way ahead of you.

Met een beetje Google know=how is het adress van deze lompe tokkie-suri zo te achterhalen. Ik ga dit uiteraard niet zelf postne hier, anders krijg ik ruzie met de heer Von Loghausen.

Wc-kip | 23-10-14 | 13:42

Ik zeg: herstelbetalingen voor de poes en alle daarop volgende generaties!

Ars Vivendi | 23-10-14 | 13:42

-weggejorist-

toetanchamon | 23-10-14 | 13:42

-weggejorist-

roze_bril | 23-10-14 | 13:41

Onverwerkt slavernijverleden, da's duidelijk.

Lossen we wel op met soepsidie, toch? Even Graus bellen.

Reinaert | 23-10-14 | 13:41

Het preventief steriliseren van opvoedkundig ongeschikte mensen zou een hele verbetering zijn.

Abject | 23-10-14 | 13:41

Ies koeltoer

très cool | 23-10-14 | 13:40

De beschaving van een samenleving valt af te meten aan de wijze waarop ze omgaat met dieren.

Snokky | 23-10-14 | 13:40

-weggejorist-

Amati | 23-10-14 | 13:40

Wie heeft de dierenpolitie gebeld?

Skinkie | 23-10-14 | 13:39

Tja, wat moet ik hier nu weer van zeggen?

yamahaha | 23-10-14 | 13:38

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken