Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Uniek. Agent geeft snelheidsduivel GEEN prent

Filmpje helemaal uitkijken en wait for it. Oom Agent ergens in De Rest van Nederland (dd 1970) zet notoire hardrijder resoluut aan de kant van de weg. Vermaledijde laagvlieger komt er vervolgens met een verbaalberipsing vanaf. Is dat mooi of is dat mooi? Goed dat er nog dienders zijn met een greintje goedertierendheid in de menselijke sodemieter, het hart op de juiste plaats en een -16 oogafwijking.

Reaguursels

Inloggen

Nee... 15 minuten video speciaal voor jou heh;
www.youtube.com...
.
dikke doei
nl2dav | 21-10-14 | 18:43

Je hebt helemaal gelijk, keurig gereden en nergens te hard. Totaal onterechte staande houding.

chrishgk | 22-10-14 | 09:42

Haha hij reed niet eens 60 maar net rond de 56 km/u. Wat sta je dan als agent voor lul op Dumpert, heel NL ziet dat je uit je nek braakt stumpert.

krem | 21-10-14 | 21:20

Thomas Acda klust bij als bromsnor?

Oeps, sorry! | 21-10-14 | 19:51

Alleen voor dat irritante hoge piepstemmetje had hij een prent moeten hebben.

ufak | 21-10-14 | 19:35

Nee... 15 minuten video speciaal voor jou heh;
www.youtube.com...
.
dikke doei
nl2dav | 21-10-14 | 18:43

DANK U

limburgOkeDan | 21-10-14 | 19:02

Tenzij de politiewagen een geijke teller heeft, is het moeilijk te bewijzen. En dat heeft deze niet, dus was al redelijk kansloos.

Moonwarrior | 21-10-14 | 18:45

Zal ik het dan maar oplossen? Chauffeur reed stukje terug dik 80, zag meneer agent in zijn spiegel en is toen 60 gaan rijden. Filmpje geknipt vanaf het punt dat hij 60 reed, en voilà, je haalt je gelijk bij de reaguurders.
chrishgk | 21-10-14 | 15:00
.
Nee... 15 minuten video speciaal voor jou heh;
www.youtube.com/watch?v=R7NRrkBI0lI#t...
.
dikke doei

nl2dav | 21-10-14 | 18:43

Iedereen weet toch dat de tellers van Volkswagens asociaal veel afwijken. Kan heel goed zijn dat die agent in zijn Touran 80 op de teller reed. Daarom rijden die Tourans normaal ook zo langzaam op de provinciale weg. Ja ik rij 80 hoor! Nee, je rijdt 60 man!

Barry Hay | 21-10-14 | 18:30

Dit filmpje is opgenomen in de gemeente Opmeer een buurgemeente van de regeltjesafschaffersgemeente Hollands Kroon.

Goed voorbeeld doet goed volgen, moeten we maar denken.

Haberdoebas | 21-10-14 | 17:54

Dit is Rembo&Rembo.

patat - generatie | 21-10-14 | 17:53

Hoax!
Dat was geen echte agent.

VanBukkem | 21-10-14 | 17:39

LOL! Dat is Gerard Joling.

kd1387 | 21-10-14 | 17:23

@chrishgk | 21-10-14 | 15:00
Ik denk dat je in de war bent; hier hoor je vanuit de onderbuik te reageren....

Joost Maghetweten | 21-10-14 | 17:09

De moraal.... Hou je nou eens aan de snelheid!

deEerlijkeLeugenaar | 21-10-14 | 17:08

PSYx | 21-10-14 | 16:28
47 KM te hard en dan mopper je dat je een prent hebt gekregen. Je mag blij zijn dat ie je rijbewijs niet innam.

Tjemig | 21-10-14 | 16:38

@Lichtstadfan | 21-10-14 | 11:58
Ik ben ook wel eens aangehouden door een agent. Hij was ook alleen en zelfs in een burgerauto zonder meet apparatuur. Gewoon een dikke prent gekregen voor 47 km/h te hard hoor.
Ook nog voor laten komen maar het woord van de agent ging toch echt boven mijn woord!

PSYx | 21-10-14 | 16:28

Dat heb je met een video met veel bomen, dat typ je eik, maar bedoelt ijk.

Tjemig | 21-10-14 | 15:43

chrishgk | 21-10-14 | 15:00 dat kwam ook als eerste bij mij op. Maar ik denk haast dat die bijziende diender een niet geeikte km teller heeft. In mijn volkswagen heb ik bijna 15% afwijking tov gps, Dus als die diender 80 op zn klokkie ziet kan het best dat de werkelijke snelheid veel lager ligt. Daarom geeft ie ook geen prent, want dat gaat ie verliezen zonder geeikte teller.

Tjemig | 21-10-14 | 15:42

chrishgk | 21-10-14 | 15:00

Het is een optie inderdaad, onze strepen tellende medereaguurder kwam ook niet eens aan de 60 km/h dus moet er iets anders aan de hand zijn.

eerstneukendanpraten | 21-10-14 | 15:30

Zal ik het dan maar oplossen? Chauffeur reed stukje terug dik 80, zag meneer agent in zijn spiegel en is toen 60 gaan rijden. Filmpje geknipt vanaf het punt dat hij 60 reed, en voilà, je haalt je gelijk bij de reaguurders.

chrishgk | 21-10-14 | 15:00

lool ik dacht eerst dat de andere stem de agent was, want de agent kwam even met 120 voorbij inhalen, lampekap.

foREAL | 21-10-14 | 14:44

@U2ROK | 21-10-14 | 13:37
Is het in je opgekomen de posts hierboven te lezen ;)

Smuts | 21-10-14 | 14:23

waar zou hij in rijden? die dashcam hangt duidelijk hoger dan de gemiddelde auto..

Interpoolbal | 21-10-14 | 14:13

pjotr1932 | 21-10-14 | 13:32
Wat. ben. jij. ongelooflijk. dom.

Jos Tiebent | 21-10-14 | 14:09

Frans Bauer?

MSVanh | 21-10-14 | 14:09

"Freedom is the freedom to say that sixty equals eighty. If that is granted, all else follows" - George Snorwell 1970.

sir Ockels | 21-10-14 | 13:53

Als dat uit 1970 is dan ben ik uit 1864.

Rest In Privacy | 21-10-14 | 13:48

IkhoorhetUzeggen | 21-10-14 | 12:28

Als je hier nou ook nog de lengte van de strepen bij optelt dan klopt het! \o/

Octanoz | 21-10-14 | 13:47

Een overbodige discussie tussen beide heren. De auto die aangehouden wordt, dat is een vrachtauto. Dus die heeft een tachograaf. Schijfje eruit en bromsnor kan precies, op een geijkt apparaat de snelheid zien.

Chiefmate | 21-10-14 | 13:41

pendajo | 21-10-14 | 13:18
Echt doorgelezen heb ik het niet maar let even op de tekst: "Stel, u heeft een gekentekend landbouwvoertuig dan mag u alleen daadwerkelijk 80 km/u rijden indien er banden met de juiste snelheidsindex gemonteerd zijn." www.veiliglandbouwverkeer.nl/Veilig_la...

Feynman | 21-10-14 | 13:38

Iemand er aan gedacht gelet op de omgeving en op de hoogte waarop de camera hangt en het uitwijken van de tegenligger op 0:04 dat hier sprake zou kunnen zijn van een groot landbouwvoertuig?

U2ROK | 21-10-14 | 13:37

Niemand vraagt zich af of de datum wel klopt bij de camerabeelden en of er in de jaren 70 al dashcams waren met gps om de snelheid aan te geven .Ook al gezien het feit dat de Politie wagen een kenteken heeft uit de jaren 2013.Blijkt uit de reacties dat veel reaguurders redelijk naief zijn

pjotr1932 | 21-10-14 | 13:32

En daarom heb je dus een dashcam... Om jezelf tegen de politie te beschermen! Een rechter gaat uit van de ambtseed van de politieagent, tenzij jezelf overtuigend bewijs hebt van het tegendeel. En daarom de dashcam, want oom agent lult vaak maar wat en kent de wet zelf nauwelijks....

kolonel bromsnor | 21-10-14 | 13:30

pendajo | 21-10-14 | 13:18
Kan zijn, maar die landbouwvoertuigen rijden tegenwoordig dik 60kmh per uur. Overigens is dit geen landbouwvoertuig. Dan had je wel iets van een neus oid moeten zien.

Polderjihad | 21-10-14 | 13:26

Stones midnight rambler +1, uit 1969 trouwens. Ze moeten de datum dus ff aanpassen.

Drs.. Gelul | 21-10-14 | 13:25

-16? +16 zal je bedoelen Pritt.

McMarx | 21-10-14 | 13:23

Zoo.. die heeft na instappen snel zijn gordel om.

frickY | 21-10-14 | 13:22

Oom agent is heel erg getrouwd ?

duitse herder | 21-10-14 | 13:22

Altijd leuk om 'n foto van reaguurders te zien
www.lantaarnpaalgek.nl...
Boris die Sauertopf | 21-10-14 | 12:21
haha! Dat had ik nog niet eens gezien.

Polderjihad | 21-10-14 | 13:19

@Feynman: Dat zou kunnen, maar dan was hij wel heel erg in overtreding, landbouwvoertuigen mogen bij mijn weten niet harder dan 25km/h. Source: Opa was boer, pa vrachtwagenchauffeur. Ik zou overigens niet weten of er nog steeds zo'n analoge tachograaf in trucks zit, of dat zo'n ding tegenwoordig digitaal is.

pendajo | 21-10-14 | 13:18

Als iemand nog ergens een aardappel heeft liggen weet ik wel een uitlaat waar je hem in kan duwen.

Jos Tiebent | 21-10-14 | 13:17

pendajo | 21-10-14 | 13:08
Had zelf de illusie dat het hier om een landbouwtrekker ging.

Feynman | 21-10-14 | 13:11

Vroeger had je een Veldwachter.

Maar Politie doet mij teveel denken aan het Derde Rijk.

waarzeggertje | 21-10-14 | 13:09

@Feynman | 21-10-14 | 12:02 Iedere vrachtwagen heeft een tachograafschijf. Deze IS wettelijk bewijsmateriaal...

pendajo | 21-10-14 | 13:08

4 tourans en 3 flitsapparaten, dan rijdt er dus 1 touran als een dolle rond en weet swiebertje ook niet meer wat ie moet zeggen.

Joop69 | 21-10-14 | 13:03

Politie, het zou verboden moeten worden.

Rätselhaft | 21-10-14 | 13:01

Ik reed 50 waar je wegens werkzaamheden maar 30 mocht. Maar ik wist dat niet. Komt er plots een motoragent naast me rijden. "Weet je hoe hard je hier mag rijden?" vroeg hij.
"50" antwoordde ik.
"Nee, je mag hier maar 30".
"Maar normaal mag je hier toch 50 rijden?"
"Nu mag je maar 30 rijden i.v.m werkzaamheden".
"Oh, dat wist ik niet" zei ik.
"Kijk voortaan uit".
"Ja, agent, dat zal ik doen".
Interessant verhaal, hè?

Van Duyvenbode | 21-10-14 | 13:01

Midnight Rambler, Stones, 1968. Wat een nummer, liefst draaien vanaf een grijsgedraaide Get yer yaya's out. Everything else is bollocks.

Krassimir | 21-10-14 | 13:00

@Kameroudste | 21-10-14 | 12:04
Er zijn zat van die aldi-dingen waar geen hond van klopt hoor

Martinspire | 21-10-14 | 12:58

Ook aan de snelheid van de beweging is te zien dat het hij behoorlijk rustig rijdt.
Is de agent coulant, of valt hij een burger gewoon lastig?

Einde van de Domheid | 21-10-14 | 12:58

@McSnor | 21-10-14 | 11:54
De muziek, McSnor. Het verwijst naar de muziek.

Psycheltjes | 21-10-14 | 12:53

Hangt er vanaf waar in gereden wordt, camerastandpunt is erg hoog, ook voor een vrachtwagen.

Wa jij wil... | 21-10-14 | 12:53

Men neme 1 vrachtwagen en trapt daarmee het gaspedaal in totdat je over de 80 kilometer per uur zit. Je wacht totdat de politie een tijdje achter je rijdt en laat het gas rustig los totdat de gewenste snelheid van Max 60 is bereikt . Met zet de gopro aan en filmt een tijdje je rijgedrag en wacht op het aanhouden van meneer agent. En hoppa men heeft een dumpert geschikt filmpje.

Waanzinsdwang | 21-10-14 | 12:51

Boretti | 21-10-14 | 12:22
Was nooit zo'n Stones fan, maar heb deze aan m'n lijstje toegevoegd.

quackel | 21-10-14 | 12:45

captainobvious | 21-10-14 | 12:38
Weer zo'n blinde mol die meent een duit in het zakje te moeten doen.
1970/02/20 - 18.01.54 zijn geen chinese tekens. Het is een (fout) ingestelde datum en tijdsaanduiding.

Graaf van Egmont | 21-10-14 | 12:44

Dus moet je nu ook in NL altijd een dashcam hebben om de loze aantijgingen van de politie te kunnen weerleggen. Gaat goed zo he!?

James Lastig | 21-10-14 | 12:43

Hou deze bolle diender in 27-ZKR-S in de gaten mensen. He's about to crack!

Boris Poepnagel | 21-10-14 | 12:42

Overigens geeft de titel van dit topic maar eens aan dat het anno 2014 groot nieuws is als de politie géén prent geeft. Hoe ver ben je dan als politieorganisatie gezonken?

Graaf van Egmont | 21-10-14 | 12:39

En de gemeten snelheid door een chinese dashcam is natuurlijk wel heel betrouwbaar.

captainobvious | 21-10-14 | 12:38

Zoiets ook een keer meegemaakt, reed keurig 70, komt oom agent in burger vanaf een meter of 500 aangezeild met dik 120 km/uur of ik even rustiger wil rijden.
De man was even vergeten dat je daar ter plaatse 70 mocht i.p.v. 50..
Kneus.

Ommezwaai | 21-10-14 | 12:37

®oge® | 21-10-14 | 12:27
Je mankeert iets aan je ogen Oge. Op de display van de chaffeur staat km/u/.

Rien7847 | 21-10-14 | 12:35

Precies hetzelfde heb ik gehad midden in Amsterdam volgens mij ook dezelfde agent. Blokkeerde de hele weg om mij te vertellen dat ik te hard reed terwijl ik dat niet deed. Dan krijg je een heel leuk gesprekje.

Drukvandaag | 21-10-14 | 12:33

@®oge® | 21-10-14 | 12:27
Moet je het filmpje eens kijken heb je gelijk antwoord op je vraag!

toetanchamon | 21-10-14 | 12:33

Dom van die agent dat hij hem staande hield. Hij had beter gewoon een boete kunnen uitschrijven, die trucker had achteraf toch niet kunnen bewijzen dat hij geen 80 reed. Heb een keer hetzelfde gehad voor rijden door rood, destijds ben ik niet staande gehouden en ook zal zou dat wel zo zijn dan heb je geen enkele manier om je onschuld te bewijzen (want zo werkt het met boetes). Bezwaar maken heeft zoals bekend geen enkele zin (iedereen krijgt dezelfde standaard afwijzing, volgens mij kijken ze er niet eens meer naar) tenzij je nog meer tijd (=geld) wil verspillen met een gang naar de rechter.

Zoiets | 21-10-14 | 12:31

En natuurlijk de bestuurder geloven op basis van de laatste 30 seconden toen hij al op de rem had getrapt omdat hij de agent gespot had.

ZwarteKater | 21-10-14 | 12:31

In 1970 deden ze je ook niet aan de kant zetten voor de snelheid welke de beste man rijd. Overigens kon je toen nog 80 en 100 knallen op deze wegen. Sinds de boomer generatie (jawel daar hebben we ze weer) is gaan pensioneren zitten we met 60 en 30 km gelul. Soon to be 40 en 15 anders trekt de vergrijzing het niet meer.

No Mames | 21-10-14 | 12:31

®oge® | 21-10-14 | 12:27
Over flapdrol gesproken. Staat er niet duidelijk km/h links in de benedenhoek? Zakkenwasser!

Graaf van Egmont | 21-10-14 | 12:30

®oge® | 21-10-14 | 12:27 | | Reageer+ | 0
Dan had hij in het slechtste geval bijna 100 (~96) gereden, daar lijkt het niet echt op.

Afvalzak | 21-10-14 | 12:30

Graaf van Egmont | 21-10-14 | 12:21

Luister eens nepgraaf, de meter van de chauffeur geeft nog geen 60 km/h aan terwijl de agent toch stellig beweert dat hij dik 80 had gereden heeft of ben ik nu gek? Zoiets ga je toch even snel narekenen, daar ben ik echt binnen 1 minuut mee klaar, inclusief lantaarnpalen tellen. En of ik nu wel of niet wat te doen heb gaat jou geen ene Onno Hoes aan.

eerstneukendanpraten | 21-10-14 | 12:29

Ik tel 18 strepen in 10 seconden.
ik dacht te weten dat er 9mtr tussen de strepen zit.
18x 9 = 162 mtr. delen door 10 is 16.2 m/s.
Maal 3.6 =58.32 km/h.

beetje natte vinger werk maar, maar veel zal het niet schelen

IkhoorhetUzeggen | 21-10-14 | 12:28

Die dashcam zal wel op MPH in plaats van KMH hebben gestaan. In dat geval heeft oom agent gelijk, en is de bestuurder een flapdrol.

®oge® | 21-10-14 | 12:27

Hier staat er nu eentje ouderwets achter een boom verstopt aan een 80km weg. Geen popocar in de buurt, alleen 1 plisie met een lasergun. Springt tevoorschijn om te meten als je aan komt rijden en springt op tijd weer achter zijn boom voor je hem passeert. Ik was te lui om om te draaien en een mooie VVS van dit hilarische tafereel voor jullie te maken.

Infidelio | 21-10-14 | 12:26

30 te hard zou sowieso geen probleem voor de meneer zijn.
Politie deelt liever boetes uit van 2/3 km te hard uit.

Tenminste, als ik mijn boetehistorie moet geloven.

Afvalzak | 21-10-14 | 12:25

Een agent allen kan geen bekeuring uitschrijven als ik me niet vergis.

No Mames | 21-10-14 | 12:25

@McSnor

Jah en het laatste model Touran. Ben jij nu zo d...

Maar deze juut is mal. Kan helemaal niet aanhouden om snelheid (geen geijkte apparatuur aan boord) En de stopplaats is ook debiel.

hamstr | 21-10-14 | 12:25

milky bar | 21-10-14 | 12:21
In ieder geval moet je dan vóór 1968 zijn. In Nederland. In het buitenland is het beter om nog een beetje respect te hebben. Vooral in landen met een gendarmerie of aanverwant. Want dat zijn paramilitairen met 0,0 % gevoel voor humor.

Graaf van Egmont | 21-10-14 | 12:25

@toetanchamon | 21-10-14 | 12:17

Maar dan 100 kamerzetels worden bezet dat mensen die openlijk hun reedt afvegen met hun eed op de grondwet. Eurofiel stemmen en de eed eerbiedigen kan namelijk niet. Die eed haalt letterlijk de verplichting aan de ONAFHANKELIJKHEID van Nederland te waarborgen. Dat staat dus haaks op soevereiniteitsoverdrachten aan Brussel.
.
Ik wilde overigens dat ik kon zeggen dat dit de enige eedschending van deze mensen is. Niet dus.
.
En als op het wetgevende nivo een eed niets meer betekent. Tsja, dan kun je het elders ook wel vergeten...

Parel van het Zuiden | 21-10-14 | 12:23

Is er in NL ooit een tijd geweest dat de politie wél het respect had van de burger? Of kom je dan bij Bromsnor uit?

milky bar | 21-10-14 | 12:21

eerstneukendanpraten | 21-10-14 | 12:17
Ga jij nog daadwerkelijk zitten narekenen als iemand je een linkje stuurt? Heb je verder geen ruk te doen of zow?

Graaf van Egmont | 21-10-14 | 12:21

Het vrouwtje had die ochtend vast weer eens geen zin.

Vergeetput | 21-10-14 | 12:19

@fifi23 | 21-10-14 | 12:07
Moet je de rechter eens vertellen door middel van alle nieuwsberichten dat de mensen die een eed hebben afgelegd vaak schijt aan die eed hebben. Begin dan bij hen die de wet maken politici. Een eed is allang over zijn houdbaarheidsdatum heen en achterhaald.

toetanchamon | 21-10-14 | 12:17

Polderjihad | 21-10-14 | 12:06

Dank u, helaas klopt de tabel niet. Hij heeft namelijk in 32 seconden 9 "paalafstanden" afgelegd en als die 20-25 meter elk zouden bedragen kom ik op maximaal 25 km/uur. Die dingen staan i.m.h.o ook verder uit elkaar dan 20-25 meter, me dunkt...

eerstneukendanpraten | 21-10-14 | 12:17

Denk dat deze agent hard aan een bureaubaan toe is. Hij ziet zijn eigen snelheidsmeter niet goed meer, of er is wat mis met dat ding. Uit ervaring weet ik dat de snelheid die de GPS aan geeft, veruit correcter is dan de snelheidsmeter van de auto.
Bovendien heeft ie geen poot om op te staan met een niet geijkte snelheidsmeter van zijn politievehikel, wet mulder of niet. Bij elke kantonrechter zet deze hermandad zichzelf voor lul met de bijgeleverde video.
Een waarschuwing is dus niet tof, maar noodzakelijk voor zijn imago.

Graaf van Egmont | 21-10-14 | 12:15

Je zult maar wel een bon krijgen en geen opnames hebben..

Oh wacht, dat geldt natuurlijk bij zo'n VVD66-rechtert niet als bewijs.

Boris die Sauertopf | 21-10-14 | 12:15

"Op mijn teller rijd je 80" ... hij snapt het niet ... dat is zijn eigen snelheid ...

Watching the Wheels | 21-10-14 | 12:14

Maar wanneer zien we weer eens dienders op kordate wijze Marokkaans of Antilliaans straattuigh van de straat jorissen? ME die voethooligan schedeltjes kraakt ondat het gedrag de spuigaten uitloopt? Agenten die IS sympathisanten die illegaal een legale demonstrantie verstoren tot de orde roepen? Politiewagens scootertuigh klemrijden waar vervolgens agenten uitspringen die ze in de boeien slaan? Een bedreigde juwelier te hulp komen?
.
Zeg maar de door de burger zo vurig gewenste orde- en wetshandhaving... U weet wel, waar politiekorpsen ooit voor werden opgericht!

Parel van het Zuiden | 21-10-14 | 12:12

Ben ook weleens staande gehouden door een agent die vond dat ik te hard reed. Toen puntje bij het paaltje kwam, bleek dat-ie het op basis van zijn snelheidmeter had bepaald.
Toch nog even in de auto kijken of er ergens een overtreding te vinden was. Helaas.
De agent in dit filmpje is helemaal gestoord, 80 beweren waar iemand nog geen 60 rijdt. Had hij maar een boete gegeven, dan kon je daarna smullen hoe hij gefileerd werd door de rechter. Oh, wacht, nee dan wordt hem natuurlijk de hand boven het hoofd gehouden.

Tele Romeo | 21-10-14 | 12:10

'filmpje helemaal uitkijken' en dan? Had werkelijk gehoopt dat motormuis oom agent zou inhalen

(Behind)Doors | 21-10-14 | 12:10

Zoiets flikten ze ook een keer met m'n zoon. Die verkeershandhaver fietste diagonaal de weg over waar het druk was. M'n zoon schrok en claxoneerde, die vent werd daarvan boos en ging hem op de fiets achterna. Hij gaf nog een klop op de achterkant van de auto, maar m'n zoon reed door. Toen werd ie verderop aangehouden door de politie want hij had een stopteken genegeerd, 100 euro boete. We zien je wel bij de rechter, hadden ze nog geroepen. Maar ze hadden niet op mij gerekend. Hele bezwaarbrief gemaakt, stopteken hoort volgens de wet toch anders gegeven te worden, die vent was fout, diagonaal de weg oversteken.
.
En dan mijn cruciale vraag? Waarvoor werd dat stopteken gegeven? Want dat stond niet op de bekeuring. Nou, daar had ik ze mooi klem mee, nooit meer iets op gehoord. Je mag namelijk iemand niet aanhouden als je geen reden hebt, en die hadden ze niet. Echt machtsmisbruik van die gasten die hun werk niet goed doen. Ze moeten ook dat tuchtrecht op agenten invoeren net zoals ze nu bij bankmedewerkers gaan doen.

Twee Jeetjes | 21-10-14 | 12:08

Als ze in 1970 al dashcams hadden met deze resolutie begrijp ik werkelijk niet waarom er nog steeds filmpjes opduiken die anno 2014 met een aardappel zijn gefilmd.

Grijpgraag&deStier | 21-10-14 | 12:07

"Dik 80", ja met die koleregang waarmee die politieauto hem voorbij kwam wel ja. Dat was tegen de 90. Idioot.

Kameroudste | 21-10-14 | 12:07

Als je hier een boete krijgt dan is dat volgens de wet mulder waarbij het dus voldoende is voor de agent om te zeggen dat je het hebt gedaan en wordt hij gelooft door de rechter omdat hij een ambtseed heeft afgelegd. Die boete heb je niet zomaar terug gedraaid/verworpen.

fifi23 | 21-10-14 | 12:07

Wat een mooie omgeving

Bokito ergo sum | 21-10-14 | 12:07

Iemand die weet hoeveel die lantaarnpalen uit elkaar zouden moeten staan? Kan dit rekenwonder wel even de gemiddelde snelheid caluleren.
eerstneukendanpraten | 21-10-14 | 12:04

www.lantaarnpaalgek.nl/pages/hoe_zo_g....

Polderjihad | 21-10-14 | 12:06

Appels, Citroenen, Aarbeien en Bananen...

Daarom dus altijd ween dashcam!

FreedomFTW | 21-10-14 | 12:06

Ik wil eigenlijk wel eens weten wat politie NHN (want daar is het, denk ik aan de agent te horen) hier nou van zegt. Van deze staandehouding klopt geen ene rotmoer. Want als die agent écht zo zeker zou weten dat de man 'dik 80' reed, had ie een bon uitgeschreven.

Kameroudste | 21-10-14 | 12:05

Had ik pas ook! Op vakantie naar Oostenrijk ineens zwaailichten achter me op de Autobahn... Vervolgens met 200+km/h in de achtervolging, want dat mag daar! Wel fijn dat ze die baan even vrijmaakten. Zo kan het dus ook!

mrXL | 21-10-14 | 12:05

@hangsels | 21-10-14 | 11:58

Gelul. Mijn navigatiesysteem geeft exact de juiste snelheid aan. Altijd.

Kameroudste | 21-10-14 | 12:04

*GoPro aan de ruit hangen doet*

Polderjihad | 21-10-14 | 12:04

Tja, Politiemensen zijn nu eenmaal Ambtenaren en dat houdt in dat je de bevolking altijd mag controleren.

Het lijkt wel een strafkamp hier in Nederland.

De bevolking wordt altijd gestraft, zelfs om minimale vergrijpen. Maar de Ambtenaren hebben immer vrij spel.
Zij worden nooit gecorrigeerd.

Wat een Kut Land is Nederland geworden.

waarzeggertje | 21-10-14 | 12:04

Iemand die weet hoeveel die lantaarnpalen uit elkaar zouden moeten staan? Kan dit rekenwonder wel even de gemiddelde snelheid caluleren.

eerstneukendanpraten | 21-10-14 | 12:04

Prima agent, waarschijnlijk met vlag en wimpel geslaagd. Zijn beste vakken laten zich raden: Burgertje pesten, rennen voor bontkraagjes & lachen om aangiftes.

majorkingkong | 21-10-14 | 12:03

Wist niet dat er nog echte politieagenten bestonden.
Het zijn normaal bonnen fabriekjes.

gerrit5042 | 21-10-14 | 12:02

Agent geeft trouwens alleen maar een waarschuwing op het moment dat hij de dashcam, inclusief GPS ziet hangen en dus weet dat hij vervolgd gaat worden voor meineed als hij deze "zaak" op de spits drijft.

Feynman | 21-10-14 | 12:02

Volgens Randstedelingen loopt alles buiten de Randstad blijkbaar 44 jaar achter.

XverderNix | 21-10-14 | 12:02

Fijn te zien dat er nog steeds agenten zijn die zich niet laten misbruiken om het begrotingstekort van het kabinet aan te zuiveren.

Moi | 21-10-14 | 12:02

Ik heb meer vertrouwen in de GPS van de dashcam, dan de beoordeling van oom Agent. Laf, Leugen Plus Ambtseed is feit. Een paar procent correctie is niet genoeg, deze diender zit er ruim 60% naast.

Feynman | 21-10-14 | 12:01

Jammer, geen hectometerpaaltjes...

eerstneukendanpraten | 21-10-14 | 12:01

In 1970 reden ze toen nog in die witte Porches met open dak en hadden ze van die witte leren jassen aan en zo'n helm op met wat toen nog race bril heette.

Brabant hier | 21-10-14 | 12:00

@McSnor | 21-10-14 | 11:54
En dan een politieauto van 15-2-2013.

deon | 21-10-14 | 11:59

Wat zegt ie nou? iets met navigatie? die dingen wijken af en toe idd 20 km af hoor :)

hangsels | 21-10-14 | 11:58

De pliessie had ook geen enkel bewijs. hij was alleen en had dus alleen zijn eigen observatie op een niet geijkte VW snelheidsmeter. Conclusie Kansloos

Lichtstadfan | 21-10-14 | 11:58

Er wordt inderdaad alleen gevraagd om op de snelheid te letten, om daar constant tegen in te gaan met 'maar ik reed 60' heeft geen enkele zin. Mag 'ie nog van geluk spreken dat er geen bon werd uitgeschreven.

Eugene Lury | 21-10-14 | 11:57

Zijn snelheid was echt 60, is makkelijk te zien op de GPS maar kijk ook maar naar die bomen. Die politie agent is van de wereld, zal wel van bewijsmateriaal gesnoept hebben.

i-Wonder | 21-10-14 | 11:57

Haha Ralf In Bar, kom der maar in!

Canis Spurcus | 21-10-14 | 11:57

1970? Kijk ff naar het nummerbord van die politiewagen?

Tikkie Terug | 21-10-14 | 11:56

quackel | 21-10-14 | 11:55
Tenminste als de snelheidsmeter linksonder correct is.

quackel | 21-10-14 | 11:56

Mooie agent! +1 voor deze sympathieke man

Dimitry | 21-10-14 | 11:55

Gewoon burgers trollen.
Ik ga ook bij de politie.

U loopt te hard! Ik neem 1 been in beslag, en op de ander zet ik een beenklem!

Kaas de Vies | 21-10-14 | 11:55

Hij reed nog niet eens zestig.

quackel | 21-10-14 | 11:55

Een dashcam. In 1970. En gij geleuft dat?

McSnor | 21-10-14 | 11:54

Ondankbare hond.

jekalemoeder.nl | 21-10-14 | 11:54

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken