Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

De ISIS-beul van James Foley komt uit Londonistan

isissavageskilljournalist.jpg De Britse PM David Cameron is zijn Amerikaanse collega Obama te snel af in leiderschap & publieke opinie. Een afgeleefde POTUS viert verkansie op Martha's Vineyard, Cameron onderbreekt wél de zijne om internationaal leiderschap te tonen na de gruweldood van de door islamterroristen onthoofde Amerikaanse (!) journalist: "If true, the murder of James Foley is shocking and depraved. I will today chair meetings on the situation in Iraq/Syria", twittert hij. Want de ISIS-beul is EEN BRIT, volgens taalkundigen die zijn accent beluisterd hebben. Uit London, vermoedelijk. Voor wiens nieuwsgierigheid net zo sterk is als z'n maag: hier de NSFW video waarin een gemaskerde booslim met een onmiskenbaar Brits accent een j'accuse aan Obama overbrengt alvorens een zakmes tegen de keel van James Foley te zetten. Hier een NSFW screenshot van de afloop. (Niet zeiken over 'ISIS-propaganda helpen verspreiden', GeenStijl voelt geen behoefte om ethisch of moreel poortwachtertje te spelen op de gruwelijke werkelijkheid van alledag.) Hoewel bijzonder tragisch voor (de familie van) Foley, en de andere Amerikaan die ISIS in handen zegt te hebben: in het Kalifaat zijn de Westerse koppen snel op, dus heel veel schade aan de Westerse moraal kunnen de voetsoldaten van Allah niet toebrengen. Maar in Europa, ook in Nederland, lopen dus duizenden of zelfs tienduizenden moslims rond die de foltermoord op Foley toejuichen. Om nog maar te zwijgen over de polderjihadi's die ooit terugkeren uit de Woestijnhel van de Profeet. Wat DJ Eppink zegt: "Ze vertrekken als uitkeringsgerechtigden, en komen terug als koppensnellers. Europa exporteert geen stabiliteit, het importeert instabiliteit." Tijd voor napalm, fosfor, MOAB's, Daisy Cutters, bunker busters, Patriots, Tomahawks, alles wat er voorhanden is. Verdelgen die plaag. Uitroeien dat fundamenteel islamitische kankergezwel. Of zullen we toch nog even wachten tot Timmerfrans & De Heikneuters een formeel standpunt hebben ingenomen inzake De Kwestie-Kalifaat en de eeuwige Foleyfant in de kamer: de altijd naïef genegeerde islam.

Reaguursels

Inloggen

ze zouden zo'n land gewoon totaal plat moeten bombaderen er zitten natuurlijk ook goede mensen tussen maar ja das nu eenmaal zo.
maar als de 1 dood staat de ander weer op kapot maken zo'n land der zit ook totaal geen toekomst en er komt ook niets uit dat volk ik zeg weg ermee.
en met al die geloven van deze tijd fuck off with it i believe in my self

demonnetje | 23-08-14 | 23:28

Heel wat reaguurders zeveren over links, terwijl rechts bezig is een mars tegen de meeuwen te organiseren en prijsschieten op die beesten! Dit is nou Nederland!!!

Hyppo Kriet | 21-08-14 | 10:44

@Roadblokker,een paar 100 ,enkele tienduizenden zal je bedoelen!Vooral die haatbbaarden in de moskeejen prediken dood en verderf ook hier in het Westen!Tis een kwestie van tijd dat er onschuldige Hollandsche burgers door dat gehersenspoelde gajes wordt afgeslacht!Trouwens die film is niet echt,tis een trailer voor de nieuwste Jason Stathem film samen met Vinnie Jones!Die zijn het ook op dat filmpje!Maar dat wordt door Hollywood over enkele weken onthuld!Iedereen zit in "het complot":Obama,zogenaamde ouders,collega"s etc.etc.

De beltrekker | 21-08-14 | 10:33

Geef ze niet het podium waar ze op uit zijn. Elimineer ze daarentegen stuk voor stuk.

slootschurftklootzak | 21-08-14 | 03:10

Krijgt bij thuiskomst een heldenontvangst en huis en uitkering. Het is trouwens nooit gebeurd want het filmpje is verboden.

Rest In Privacy | 21-08-14 | 00:52

Mr Dixit | 20-08-14 | 14:19
Er is een verschil tussen stockholmsyndroom en angst.

harstef | 20-08-14 | 23:18

Hmm. Kunnen ze hier niet wat eenvoudige wiskunde toepassen?
De naam van het slachtoffer is bekend, en daarmee ook zijn lengte.
.
Slachtoffer heeft lengte X, en zit op zijn knieën.
Beul heeft lengte Y en, vermoedelijk, een Brits paspoort.
.
Dus is de lengte van de beul redelijk nauwkeurig te benaderen. Als ik zo kijk naar de beelden dan is de beul niet heel veel groter dan het slachtoffer.
Zoek vervolgens op welke mannen, met een Brits paspoort, Engeland hebben verlaten richting Syrië.
Dan hou je nog steeds een redelijk aantal verdachten over, maar in ieder geval wat minder. Lijkt mij dat dat het zoeken makkelijker maakt.
Maw; wie die gast is moet toch te achterhalen zijn?

gaffelbaard | 20-08-14 | 22:58

Dit soort filmpjes zorgt alleen maar voor haat bij normale mensen. En dat is precies wat ze willen. Ze willen dat het westen daar naartoe gaat om in een soort guerilla-oorlog verzeild te raken in een zandbak waar we niets hebben te zoeken.

De slimste reactie is om westerse mensen te evacueren, IS te blijven bombarderen om uitbreiding van hun "staat" te voorkomen en de islamitische landen er omheen te mobiliseren om weerstand te bieden tegen extremisme.
.
Een grondoorlog is een doodlopende straat.

-=PyP=- | 20-08-14 | 22:30

Polletje Piekhaar | 20-08-14 | 20:56
"nog even" ??

Claude_Vieaul | 20-08-14 | 22:09

@Mouth Of The South | 20-08-14 | 21:16
Er is een beest die zijn kop dan in het zand steekt.
Je kent het vast wel.
Ik neem aan dat je geen gevaar loopt om kinderporno aan de lijve te ondervinden.
Of je dat van onthoofdingsporno kunt zeggen weet ik niet.
Er lopen in nederland een paar 100 mensen die deze smerige moordenaars toejuichen en het graag hier ook zo zouden zien.
Meer die worden door links en onze burgerstiefvader v.Aartsen de hand boven het hoofd gehouden.

Roadblock | 20-08-14 | 21:50

Onthoofdingsfilmpjes zijn als kinderpornofilmpjes. Je weet dat het bestaat maar je hoeft het niet te zion.

Mouth Of The South | 20-08-14 | 21:16

Nog even en we gaan denken aan een Endloesung voor moslims....

Polletje Piekhaar | 20-08-14 | 20:56

Ook wij gaan onthoofden als ze zo door gaan.

Real Dutch Meat | 20-08-14 | 20:22

Geenstijl, bij deze, alsjeblieft, stop met het posten van filmpjes/foto's en alles wat met isis te maken heeft, het is onsmakelijk, misselijkmakend en het bieden van een podium waarop dit soort neoplasma malignum hun idealogie kan tentoonspreiden moet gewoon stoppen.

Sweepr | 20-08-14 | 20:00

Mensen onthoofden? 'k Weet niet. Ik vind het nogal onbeleefd.

Kolonel Ketchup | 20-08-14 | 19:45

Meer drones. 24*7 liefst.

zeiksmurf | 20-08-14 | 19:36

Achterlijk pislam woestijnvolk. Keihard boycotten en platbombarderen die lui. Geen asiel of immigratieaanvraag meer inwilligen uit die landen en alle criminele en structureel werklozen die zich hier al bevinden, en daar hun roots hebben, ons land uitschoppen.

Ih8yousf | 20-08-14 | 19:24

Koekiemonster | 20-08-14 | 19:16
Niet van US inlichtingendienst.
Doe normaal joh

Klontenkoker | 20-08-14 | 19:18

@Fatwabuster

Van wie denk je dat dit filmpje afkomstig is?

Koekiemonster | 20-08-14 | 19:16

rmstock | 20-08-14 | 18:54
Hebben ze al lang gedaan , inclusief tegoeden bevriezen. Dit zijn reliextremisten, die houden alleen op als ze dood zijn.
Ik zeg: napalm

Klontenkoker | 20-08-14 | 19:06

Wacht nou even... Timmerfrans wil ze net een deken sturen..

BarneyBoner | 20-08-14 | 19:01

Misschien is het handig om IS(IS) op dezelde manier te gaan behandelen als the People's Mujahedin of Iran (MEK) : en.wikipedia.org/wiki/People%27s_Mujah...
Designation as a terrorist organization
The United States put MEK on the U.S. State Department list of Foreign Terrorist Organizations in 1997. However, since 2004 the United States also has considered the group as "noncombatants" and "protected persons" under the Geneva Conventions because most members have been located in a refugee camp in Iraq for more than 25 years.[106] In 2002 the European Union, pressured by Washington, added MEK to its terrorist list.[107] In 2008, the United Kingdom also removed PMOI from the list of proscribed terrorist groups.[108]

MEK leaders then began a lobbying campaign to be removed from the list by promoting itself as a viable opposition to the mullahs in Tehran. In 2008 US Secretary of State Condoleezza Rice denied MEK its request to be delisted, despite its lobbying the State Department.[16]
[ ... ]
Removal of the designation
In January 2009 the Council of the European Union removed the terrorist designation. This followed the 2008 Court of Justice of the European Union in Luxembourg censure of France for failing to disclose alleged new evidence of MEK's terrorist threat.[15] Delisting allowed MEK to pursue tens of millions of dollars of frozen assets[17] and lobby in Europe for more funds. It also removed the terrorist label from MEK members at their Iraqi Camp Ashraf.[16]"
Dus gewoon ISIS op de Terror lijst zetten, en het is afgelopen met het beulen werk.

rmstock | 20-08-14 | 18:54

Ik ben normaal niet zo van het boeken verbranden maar deze haat moeten we wegmaken.

De Stas | 20-08-14 | 18:49

Flodder | 20-08-14 | 15:58 Moslims houden niet van discussie. Nu nog lopen ze weg (zie het interview hieronder). Maar hebben ze de macht in handen, dan gaan ze onthoofden. En als ze bijvoorbeeld een ‘Richard Dawkins’ onthoofden, dan zal je daarover in afkeurende zin praktisch niets vernemen van de zogenaamde gematigde moslims. De ‘gematigde moslim’, de ‘radicale moslim’, het ‘islamisme’, de ‘religie van de vrede’, dit zijn allemaal Westerse concepten, bedacht door cultuurrelativisten die een absoluut geloof hebben in hun multiculti-waan. Het betreft een gevaarlijke destructieve sekte die ooit bedacht is om roverij te rechtvaardigen, en de aanhangers ervan zijn totaal gehersenspoeld tot psychopaat moordgedrag of het stockholmsyndroom gehoorzamen en meehobbelen in de kudde.
richarddawkins.net/2014/08/a-hundred-...

Benedict Broere | 20-08-14 | 18:41

En Theo Maassen en de PVDA keken weg, vonden zichzelf fatsoenlijk en zagen dat het goed was. Wegkijken en problemen niet willen benoemen is asociaal en kost letterlijk levens.

Rest In Privacy | 20-08-14 | 18:18

Kopje thee of een tactical nuke?
Ik ga voor optie 2.

Zure prak | 20-08-14 | 18:12

Klontenkoker | 20-08-14 | 17:50
Voor de zekerheid: ik ben niet anti-semitistisch -integendeel- maar mensen land afpakken en dat aan anderen geven, gaat doorgaans niet goed...

Klontenkoker | 20-08-14 | 17:52

De beltrekker | 20-08-14 | 17:48
Goed idee, net als met Israël in 1947. Lost alle problemen op.

Klontenkoker | 20-08-14 | 17:50

Het gaat volkomen volgens plan met dat tyfusISIS!Jaja,dat klinkt gek maar binnenkort worden de grenzen vastgelegd door de VN en alle autonome regeringen in de wereld!Stap 2 is een flink hek eromheen!Stap 3 is al dat vullis uit het Westen van de wereld daar te droppen per vliegtuig of per truck!Wilders zal als laatste het hek sluiten bij de laatste gedeporteerde baardmans!!

De beltrekker | 20-08-14 | 17:48

pleemobiel | 20-08-14 | 17:45
En varkensvlees!

Klontenkoker | 20-08-14 | 17:46

Ik wilde cynisch zijn. Lukt me niet. Ik heb gekeken en ben ziek, razend en vol van onversneden haat. Schrok van mezelf. Alleen massavernietigingswapens kunnen deze plaag aan !

pleemobiel | 20-08-14 | 17:45

On topic:de journalist wilde de wereld de gruwlijkheden in Syrie tonen.
Iets zegt me dat hem dat gelukt is,vraag is alleen:was het dit waard.
Iets met koe en kont denk in dan maar.

inspector71 | 20-08-14 | 17:44

datzouzomaarkunnen | 20-08-14 | 17:02
Odrama onderhandeld wel degelijk. Zoek maar eens op Bowe Bergdahl
Gevaarlijk smerig spelletje ook nog van Odrama, elke extremistische gek zal nu proberen amerikanen te ontvoeren.

endofdays | 20-08-14 | 17:39

@Jesaja,hoezo atheïstische nachtmerrie? De reli-gekkie's zijn nog even erger hoor ,al eeuwen en zeker in de middeleeuwen.En wat betreft het verloochenen van je normen en waarden onder marteling ? : Het is de zwaarste beproeving om je leven te offeren voor je vrijheid van geest.De grote meerderheid zal falen,zoals de donkere middeleeuwen wel aangetoond hebben.Orwell is van alle tijden en niet alleen van 1984.Hij heeft de berekenende idioten en psychopaten doorgrondt,die zijn tijdgewricht hebben verziekt.

Dolphi | 20-08-14 | 17:38

Sommige landen hebben hier belang bij, maar krijgen straks de rekening: VS, Turkije, EU, want Assad moet eerst weg voor goedkope olie vanuit Quatar.
Toch, Timmermans? Ondertussen moorden ze lekker door.

PG4161 | 20-08-14 | 17:38

die klootzak moet onthoofd worden door een varkensslager

gerben48 | 20-08-14 | 17:33

-weggejorist-

A&A | 20-08-14 | 17:28

Ik zou graag het smoelwerk van die klootzak willen zien,maar dat durft dat gespuis nou net niet lafaards zijn het.

A&A | 20-08-14 | 17:28

ISIS is like cancer, we have to destroy iT before iT destroys you

Skipske | 20-08-14 | 17:25

Flodder | 20-08-14 | 16:15 -
Zat van de week een filmpje te kijken van een of andere Amerikaanse prof. Die vertelde dat de koran eigenlijk bestaat uit 3 boeken. De Mekka versie, de Medina versie en daarna nog de belevenissen van de heer M. Mekka = lief, medina = haat, belevenissen = kapot maak.

Dit gezegd hebbende staan er dus dingen in de koran die volledig tegenstrijdig zijn, maar toch allebei waar!

De gematigde moslim verteld ons altijd onder de lieve versie, terwijl ze de laatste versie, zie boven aanhangen. Dit mag een is geen probleem want wij kafur.

Alle moslims streven en kalifaat na, omdat je als jij je aan de regels houdt geen probleem hebt en dus gewoon kunt leven.

Alle moslims gaan naar de hemel, behalve hun vrouwen, die zijn afhankelijk van het oordeel van hun man. Als die zegt ergh neig, was niet lief BAM enkeltje naar de hel.

MarcS | 20-08-14 | 17:21

@Koekiemonster | 20-08-14 | 17:15

Ja joh... volgens de US inlichtingendiensten niet...

Fatwabuster | 20-08-14 | 17:19

Blijkbaar is deze man zo erg gemarteld dat hij leugens vertelde, terwijl hij wist dat hij onthoofd werd. vreselijk voor deze man, al de waarden en normen waarin je hebt geloofd verloochenen en dan onthoofd worden. Komt overeen met 1984 van George Orwell. De atheïstische nachtmerrie bij uitstek.

Jesaja | 20-08-14 | 17:16

Heb net dat filmpje gezien... HARTSTIKKE NEP!!!!

Koekiemonster | 20-08-14 | 17:15

Als ze met 50.000 man richting europa komen en straat voor straat, wijk voor wijk, stad voor stad, provincie voor provincie, land voor land iedereen vermoorden die zich niet bij hun aansluit is er geen houden aan. Wie moet ze stoppen? De politie? Het leger? Binnen no-time kan ISIS groeien tot vele miljoenen strijders door overal de aanwezige gezwellen te verzamelen. Alleen Rusland kan weerstand bieden en ja, daar hebben wij nu onenigheid mee....

lulleficatie | 20-08-14 | 17:15

het leefbaar houden van Nederland zoals jij dat zo mooi uitdrukt.
Armin Langbaard | 20-08-14 | 17:07

te beginnen met alle gedetineerden oranje of roze ondergoed en sokken geven ..

[geleerd van het feauteautje van de ISIS.]

en verder uitbreiding maar daar komt justitie zelf wel uit

Centauri3 | 20-08-14 | 17:13

Verder moeten alleen jihadisten die terugkomen zeer fors aangepakt worden, het liefst terugsturen. Hier zijn het alleen maar tikkende tijdbommen.

RonnieKray | 20-08-14 | 17:11

Dit tuig heeft alleen respect voor geweld. Dus gewoon afmaken stuk voor stuk, tolereren maakt het alleen maar erger.

RonnieKray | 20-08-14 | 17:09

drollewupper | 20-08-14 | 16:53
Geweld lost inderdaad niets op. Maar wegkijken als ISIS in ons eigen land aan het protesteren gaat tegen de zionisten is voor mij het teken dat we enorm falen in het leefbaar houden van Nederland zoals jij dat zo mooi uitdrukt.

Armin Langbaard | 20-08-14 | 17:07

ik vraag me af hoe het met het Ebola ratius daaro gaat. Kan me niet voorstellen dat dat gebied hier vrij van is

Centauri3 | 20-08-14 | 17:07

Het filmpje is niet fake, ik denk eerder dat het onthoofden niet zo "cool" ging als ze gehoopt hadden.
Ben benieuwd hoe ze hem zo ver hebben gekregen dat statement op te laten lezen. Misschien hebben ze beloofd anderen in leven te laten?
Verder is het natuurlijk ook pure propaganda dat ze dit doen OMDAT de vs nu aanvallen uitvoert. Ze hadden deze journalisten namelijk al langere tijd in handen, juist om ze op dit soort momenten voor publiciteit te gebruiken.
Toch vreemd dat ze denken dat dit helpt, de VS onderhandelt niet.
Verder ben ik het met de meerderheid eens en roep ik het zelf al jaren: de islam (zodra boven 50%) is een moorddadige, destructieve bende dat nergens liefde of vrede brengt. Slechts wreedheid, armoede, dood, verderf en onverdraagzaamheid.

datzouzomaarkunnen | 20-08-14 | 17:02

drollewupper | 20-08-14 | 16:53
Jaaaa laten we vooral het kalifaat zijn gang gaan!
Laten we vooral ons hoofd met z'n allen weer in het zand steken terwijl de islamisering in Nederland keurig met 80 km/h doorgaat... Tot het te laat is.

Graftak | 20-08-14 | 16:59

Helemaal eens v.Rossem,maar nu nog even de praktijk : Er moet een projectleider voor deze vernietigingsactie aangesteld worden door Obama ,b.v. figuren als Bomber Harris en die Amerikaanse generaal ,diens naam zo veel lijkt op onze Lumey uit de 80-jarige oorlog.(nimmer vereeuwigd door een straatnaam). Ik geef een tip: Begin met het totaal platbranden van Mosul en Tigrit. Onschuldige doden ? niks mee te maken.Als dat volk in die steden hun eigen criminele psychopaten geen weerstand biedt,gaan ze er zelf aan.Tenslotte is dat ook gebeurd in 1945 in Japan en Duitsland.Kortom : De afschrikking (deterrence) van na 1945 moet hersteld worden.Terugval naar de middeleeuwen moet uitgeroeid en afgebrand worden tot en met de laatste idioot die daar nog heil in ziet.

Dolphi | 20-08-14 | 16:57

Vogelpest, Gekke Koeienziekte, de Varkenspest, al die miljoenen beesten waren een gevaar voor de mensheid en werden rucksichtlos geruimd. Nu hebben wij de ISISpest, ook een dodelijke ziekte. Ruimen die hap.

Baronwater | 20-08-14 | 16:57

meneer Q | 20-08-14 | 16:50
Is meer dat het een ver van mijn bed show is. Wij hebben in nl veel grotere problemen: benzineaccijns, de Noord-Zuid lijn, bumperkleven/linksrijden, Geer & Goor.

Dus waarom iets doen aan een haatbaard (niet uit nl) die een fotojournalist (ook niet nl) de strot doorsnijdt?

Klontenkoker | 20-08-14 | 16:56

Kunnen we niet gewoon alle polderjihadisten per direct aanhouden bij terugkomst in NL.
Waar hebben we anders die NSA samenwerking voor. FF tracen en tracken die gasten en per direct aanhouden.
Zullen ze zo slim zijn hier of mag dat dan weer niet.
Laten we de wet nu alvast aanpassen zodat we niet als het puntje bij paaltje komt de wet tegen ons hebben en we ze niet kunnen aanhouden want wetje dit en dat.

Dirk III | 20-08-14 | 16:53

We moeten ons niet zo laten opdraaien door al die filmpjes en oorlogstaal. Wat schieten we er nu mee op om Irak plat te gooien? Gaat nergens over.
Laten we zorgen dat hier zo min mogelijk van die idioten rondlopen en laten we ons vooral met onszelf en onze eigen leefomgeving bemoeien en wat minder met utopische missies in Afghanistan en Irak.
Leven en laten leven (en zorgen dat nederland leefbaar blijft)... actie is tenslotte reactie en dat gaat maar door en door en al dat geweld lost helemaal NIETS op...
De V.S. gooien weer een bom. Tien kinderen dood en 1 terrorist. De terroristen hakken weer een Amerikaan de kop af en wat schieten we er mee op? De enige die er beter van worden zijn de wapenhandelaren,banken en olie baronnen.

drollewupper | 20-08-14 | 16:53

Er zijn politici die islam geen probleem vinden.
Lafheid vermomd als tolerantie.

meneer Q | 20-08-14 | 16:50

Er zijn politici die islam geen probleem vinden.

meneer Q | 20-08-14 | 16:48

Dirk III | 20-08-14 | 16:42

die baard is geen probleem ...
ik ziet geregeld mooi geschapen body armour ghehe he ...

maar waarom die jurk bij zo een baard ...? hmmm

Centauri3 | 20-08-14 | 16:48

scuzi [OFF TOPIC]

wat the fak dragen die hoogindeverhemelte gasten altijd een jurk?

wat is hier dan de begoeling van ... ?

Centauri3 | 20-08-14 | 16:46

De beulen van Guantanamo pakken het zo aan dat de gevangen zichzelf van kant maken.

Andersom dag | 20-08-14 | 16:45

Wat haat ik ze, oh wat haat ik ze, die domme haatbaarden.
Dat al hun piemelemoosjes mogen verschrompelen tot kleine pus gezwellen die zo erg jeuken en stinken dat ze er zelf misselijk van worden en de rest van hun miezerige klote leven over de rand van een publieke wc gebukt moeten zitten om de halal maaginhoud eruit te kieperen tot hun tanden door het maagzuur weggevreten zijn en ze uiteindelijk kermend van miserie zichzelf maar onthoofden! (pff dat moest ik ff kwijt)

Dirk III | 20-08-14 | 16:42

Klontenkoker | 20-08-14 | 16:38

neu ... nog niet

Centauri3 | 20-08-14 | 16:40

Natte Washand | 20-08-14 | 16:39
Ja.
Plus €7,- euro administratiekosten

Klontenkoker | 20-08-14 | 16:40

Klontenkoker | 20-08-14 | 16:37

beebies gebruiken die doek als een luier.

die religie idolen lopen allemaal in een jurk. die hoofddoek kun je lekker [hobbievouwend] als luier aan je religie idool aanbieden.
Den Heiligen LuierDoek van Fatma

Centauri3 | 20-08-14 | 16:40

Was hij niet beschermd door de grondwet van Irak dan? Krijgt die beul nu een boete ofzo?

Natte Washand | 20-08-14 | 16:39

Centauri3 | 20-08-14 | 16:37
Neem aan dat u PVV stemt?

Klontenkoker | 20-08-14 | 16:38

Klontenkoker | 20-08-14 | 16:36

en Godinnen met schaamhaarsnorren

Centauri3 | 20-08-14 | 16:37

Centauri3 | 20-08-14 | 16:36
Ben ik hier de enige die je niet begrijpt?

Klontenkoker | 20-08-14 | 16:37

Centauri3 | 20-08-14 |
Man, je lijkt wel een alcoholverslaafde natte Rus. Get yourself together. Recht zitten en fatsoenlijk typen.

milky bar | 20-08-14 | 16:37

Waar is haar hoofddoek?!?
Klontenkoker | 20-08-14 | 16:34

geefT die doek hier da: Jesuz Mohammand en die ander jurk hebben geen onderbroek an

Centauri3 | 20-08-14 | 16:36

Centauri3 | 20-08-14 | 16:35
Nee, door goden met baarden

Klontenkoker | 20-08-14 | 16:36

Klontenkoker | 20-08-14 | 16:29

ja haha Ha ha ... En deesch fakking instabilliteiten worden veroorzaakt door goden zonder onderbroek

Centauri3 | 20-08-14 | 16:35

milky bar | 20-08-14 | 16:32
allochtone kanjer als Yasmina Halfie?

HAhahaha, het is gewoon een mediageile niet heel slimme doos. Waar is haar hoofddoek?!?

Klontenkoker | 20-08-14 | 16:34

Baronwater | 20-08-14 | 16:28
Ik zou kijken als ik zeker wist dat morgen een internationale troepenmacht van 60.000 man naar Irak zou trekken om voor eens en altijd een einde te maken aan die baardapen van IS . Omdat ik weet dat dat niet gaat gebeuren, kan ik er ook niet naar kijken. Waar moet je met je woede en ontzetting heen? Zelfs een allochtone kanjer als Yasmina Halfie is helemaal in de war. Wil je soms ook dat ik rare tweets ga versturen?

milky bar | 20-08-14 | 16:32

WTF fuck happend met rendering fotosjoepspectal en digital forensic's hmmm ... voor dat je een vids assumption plemd ... hmmm?

Centauri3 | 20-08-14 | 16:31

Flodder | 20-08-14 | 15:58 Veel moslims leven in een heel ander universum wat betreft moraal en loyaliteit. En dat schijnt ook zo te zijn voor moslims die hier in het Westen geboren zijn en zelfs een universitaire opleiding gevolgd hebben. Vandaar dat je nauwelijks afkeuring ziet van vormen van criminaliteit die in de Westerse wereld massaal worden afgekeurd (de onthoofdingen, de genociden, de terreur). Zodat het er sterk op lijkt dat dit alles stilzwijgende instemming krijgt. Het is vervolgens verontrustend dat deze zo afwijkende subcultuur almaar toeneemt en steeds meer aanpassing eist aan de eigen manier van leven (halal eten, sexe-segregatie, taboe op Holocaust en evolutietheorie) en ook steeds meer politieke macht wil (democratisch de overhand krijgen en dan meteen de democratie afschaffen). Nog meer verontrustend is daarnaast dat zoveel van politiek en wetenschap en journalistiek zo halfzacht en wegkijkend en vergoeilijkend wat betreft deze ‘religie’. Het is net of men een blinde vlek heeft in het geweten, zodat er bij criminaliteit met ook maar een hint van ‘islam’ strak wordt weggekeken. Ter illustratie deze video waarin Gavin Boby aangeeft dat maar een kwart van de moskeeën in de UK bereid is de vaak juist door islamitische mannen uitvoerde groepsverkrachtingen en pedoslavernij af te keuren. Trouwens, die groepsverkrachting en pedoslavernij trof hoofdzakelijk blanke Engelse meisjes. En de recherche vermoedde al jaren iets, maar wilde er politiek correct geen werk van maken. Het zou te stigmatiserend zijn. Sommige van die meisjes hebben zelfmoord gepleegd. En allemaal zijn ze voor het leven getraumatiseerd. Kunnen soms geen kinderen meer krijgen. En behoeven jarenlange psychiatrische bijstand.
www.youtube.com/watch?v=t-FwQ5IrfKc

Benedict Broere | 20-08-14 | 16:30

Centauri3 | 20-08-14 | 16:14
Geloven in god en de engelen is hetzelfde als geloven in kabouter Plop en zijn kaboutervriendjes: grote onzin. Dus wat er verder bij geloofd wordt: mij een zorg. Onzin + onzin = nog meer onzin.
(In de naam van Plop de vader, Plop de zoon en Plop de heilige geest, vrede zij met u)

Klontenkoker | 20-08-14 | 16:29

Eurotokkie | 20-08-14 | 16:27

yep ...

maar de beesten die niet kunnen lez0n zijn wel echt

Centauri3 | 20-08-14 | 16:29

Ik kan de emotie achter het verzoek van de familie om de gruwelijke video van het onthoofden van hun zoon heel goed begrijpen. Echter je moet de onthoofding wel gezien hebben om te beseffen tot welke beestachtige daden deze psychopaten en hun verderfelijke religie in staat is. De meest effectieve manier om tot de totale vernietiging van ISIS over te gaan is deze video wereldwijd ongecensureerd te tonen. De woede en de angst van het volk wereldwijd zal de politiek dwingen om alle middelen die nodig zijn te gebruiken om deze bende en hun achterban zowel in het 'Kalifaat'als in hun eigen achtertuin op te ruimen.

Baronwater | 20-08-14 | 16:28

Centauri3 | 20-08-14 | 16:25
Ach de Islam is ook Fake.

Eurotokkie | 20-08-14 | 16:27

Fa. Sprenger&Kramer | 20-08-14 | 16:24
Eens, maar het is wel dezelfde god die door half nederland aanbeden wordt. Het christendom heeft deze joodse god overgenomen. Dus ook met deze geschiedenis, ik weet nog precies hoe hier over gepredikt wordt: Dat de palastijnen nu een probleem zijn, komt omdat de jopden zich toen niet aan deze verordening gehouden hebben. Grote kul natuurlijk, maar dat wordt wel gepredikt.

Klontenkoker | 20-08-14 | 16:27

SueMe | 20-08-14 | 16:19

ALLES on the internet is FAKE

*zucht*

Centauri3 | 20-08-14 | 16:25

Mike Oxlong | 20-08-14 | 16:19
Ik denk -just my humble opinion- dat een journalist als eerste doel heeft de waarheid objectief in beeld te brengen. Helaas kwam het in dit geval te dicht bij. Medeleven met zijn familie, maar kijk eens wat een discussie dit oproept. Deze man is een martelaar die hiervoor "beloond" moet worden. Als zijn onthoofding een stap is om deze achterlijke IS-lui te vernietigen, dan is deze journalist -again: my humble opinion- dé journalist van deze eeuw. Juist uit respect dat ik dit zeg, begrijp me goed.

Klontenkoker | 20-08-14 | 16:24

U zegt maar raak, mara de koran vraagt om niet-moslims met het zwaard uit te roeien. Kan er niets anders van maken. Valt in dezelfde categorie als een christelijke god die de joden opdraagt alle stammen in het beloofde land inclusief kinderen en vee uit te roeien.

Religie heeft maar één doel: MACHT
Klontenkoker | 20-08-14 | 16:17

Correctie, beste Klontenkoker. De god die de joden opdraagt alle stammen uit te roeien is dus de joodse god. Pas later is dat de christelijke god geworden.

Niet dat dat veel uitmaakt. Want uw conclusie onderschrijf ik wel ten dele, namelijk dat religie verdomd veel met macht van doen heeft...

Fa. Sprenger&Kramer | 20-08-14 | 16:24

Graftak | 20-08-14 | 15:58
Zwak argument van lieden zonder enig voorstellingsvermogen. Als je een snuff movie nodig hebt omdat je anders de barbaarsheid van de IS blijkbaar niet meekrijgt ben je een kneus of een pervert. Feit blijft dat de familie van deze journalist blijkbaar de pot op mag en het laatste beetje waardigheid van James Foley er maar gelijk bij.
Mike Oxlong | 20-08-14 | 16:10

Ja want zien hoe barbaars de islamitische staat werkelijk is, dat moeten we niet willen met z'n allen. Woorden hebben niet hetzelfde effect als beelden. Als ik zijn familie was, zou ik willen dat iedereen dit zou zien om zich bewust te worden van de barbaarsheid van de islam & eindelijk een keertje wakker te worden. Zodat zijn dood toch nog tot iets dient.

Graftak | 20-08-14 | 16:23

Klontenkoker | 20-08-14 | 16:17
Ik ben niet zozeer voor geloven. Ben zelfs een hartstochtelijk atheïst. Denk alleen dat ook de islam vredelievend kan geïnterpreteerd worden. Moet er wel een discussie over het totalitaire karakter gevoerd worden. Maar het is makkelijker om te zeggen dat alle moslims evil zijn. En hup Geert!!

Flodder | 20-08-14 | 16:23

Klontenkoker | 20-08-14 | 16:17

... en bloed!

getverderrie je kunt er nix mee. Zelfs een bloedworst bouwen hej je een boek voor nodig

Centauri3 | 20-08-14 | 16:22

Ik heb gehoord dat dit filmpje fake blijkt te zijn.

SueMe | 20-08-14 | 16:19

Klontenkoker | 20-08-14 | 16:13

de gedachte om stilzwijgende in mijn slaap over te gaan doet mij eauk den wenkbrauwen fronzen ja ...

we came with zse boom! lets we go with zse boom!

ik buig voor niemand!

Centauri3 | 20-08-14 | 16:19

Klontenkoker | 20-08-14 | 16:13

Ga jij nu beoordelen wat een goede journalist behoort te doen na zijn onthoofding? Ik denk dat je je medicatie moet aanpassen.

Mike Oxlong | 20-08-14 | 16:19

Flodder | 20-08-14 | 16:15
U zegt maar raak, mara de koran vraagt om niet-moslims met het zwaard uit te roeien. Kan er niets anders van maken. Valt in dezelfde categorie als een christelijke god die de joden opdraagt alle stammen in het beloofde land inclusief kinderen en vee uit te roeien.

Religie heeft maar één doel: MACHT

Klontenkoker | 20-08-14 | 16:17

Best wel cynisch, snijdt een Engelsman het hoofd van een Amerikaan af in een zandbak omwille van een of ander raar zandbakken geloof.

Uw Verzekeringsadvis | 20-08-14 | 16:17

Centauri3 | 20-08-14 | 16:14
Wat dacht u van:
- onderdrukking van de boeren in de middeleeuwen;
- de kruistochten;
- de inquisitie;
- heksenvervolging;
- "Gott sei mit uns" op je legergesp;
- etc.

Klontenkoker | 20-08-14 | 16:15

Klontenkoker | 20-08-14 | 16:02
Ik geloof niet dat jij veel discussies met moslims hierover hebt gehad. Want dan ken je heel andere moslims dan ik. Maar goed, je draagt een visie uit die je gelijk stelt aan een fundamentalist. "Eigenlijk zijn de moslims die niet met geweld de christen en atheïsten willen uitroeien geen echte moslims." Terwijl in de Koran ook staat dat alle volkeren van Abraham, de lieden van het Boek, prijzenswaardig zijn. (Al was het natuurlijk beter als ze moslim zouden worden) Zo heeft de Islam qua antisemitisme pas later het nodige opgestoken van het Christendom. Het is allemaal niet zo zwart-wit, wil ik maar zeggen.

Flodder | 20-08-14 | 16:15

Klontenkoker | 20-08-14 | 16:12

al die religieusen geloven er dingen bij ... Hoe deze dan?

Ik be te ver-vormd om enig bijgeloof te genieten en een briefje van 10 EURO ken je niet eten

Centauri3 | 20-08-14 | 16:14

Mike Oxlong | 20-08-14 | 16:10
Ik zou willen dat -mocht ik onthoofd worden- dat de hele wereld ziet wat voor achterlijke cultuur IS naastreeft.
En een goeie journalist wil dat ook, "betere" nieuwsgaring bestaat niet.

Klontenkoker | 20-08-14 | 16:13

Misschien slaan ze nu eens spijkers met koppen in dat hutje op de hei, die geweldige regering van ons. Misschien gaan ze nu eens constant controleren wat al die islam predikers er verbaal uitstoten? Misschien gaan ze eens bepaalde groepen en organisaties verbieden hier in Nederland. Misschien gaan ze eens demonstraties met die isis vlaggen verbieden in Nederland? Misschien gaan ze collectief Geert Wilders hun verontschuldigingen aanbieden wegens jarenlange verkettering t.a.v. hem persoonlijk en zijn partij?

Boy Cot | 20-08-14 | 16:12

Centauri3 | 20-08-14 | 16:08
Wij, de (ex-) christenen hebben overigens ook ons best gedaan. Maar toen waren er aflaten in plaats van Youtube. Net zo verachtelijk als wat IS nu doet.
Neemt niet weg dat IS gestopt moet worden.
Goed nieuws: zodra de olieprijs hier last van gaat krijgen, dan wordt er snel ingegrepen.

Klontenkoker | 20-08-14 | 16:12

Graftak | 20-08-14 | 15:58

Zwak argument van lieden zonder enig voorstellingsvermogen. Als je een snuff movie nodig hebt omdat je anders de barbaarsheid van de IS blijkbaar niet meekrijgt ben je een kneus of een pervert. Feit blijft dat de familie van deze journalist blijkbaar de pot op mag en het laatste beetje waardigheid van James Foley er maar gelijk bij.

Mike Oxlong | 20-08-14 | 16:10

- l - naar boven jubelT

Centauri3 | 20-08-14 | 16:08

Flodder | 20-08-14 | 15:58

scuzi ... al die religie-gebruiken die u daar opnoemt hebben ook en donkere duistere zijde.
tw The Back Pope. The Djins. de spokerij van den Ketters was/is hiermee even levendig als de gangbare geestesstromen. DunkT mij
hiermee maakt den sektariesche wreedheden de puzzel der gelovigen nog iets moeilijker

Centauri3 | 20-08-14 | 16:08

Ik snappe het niet.... hij doet normaal geen vlieg kwaad.
Hij is goeie jonge.

Ali Nee | 20-08-14 | 16:07

Maar misschien kunnen we Jochem en Patty van Bonje met de Buren sturen? Die schijnen goed te zijn in het oplossen van hoog opgelopen conflicten

Klontenkoker | 20-08-14 | 16:07

@CBSraming | 20-08-14 | 14:16
IS kan niet worden aangemerkt als "mensen" naar mijn bescheiden mening......

lilluke halve hoan | 20-08-14 | 16:06

Voorstel voor nieuwe naam voor IS in onze media van Nederland:

Islamitische Slachters.

IS is begonnen met genocide, laat in de 21e eeuw de laatste genocide een 'IS-cide zijn', en daar mogen moderne middelen voor ingezet worden, de beste manier om middel-Eeuwse opvattingen en gedrag 'ausradieren'.

JJ_PP | 20-08-14 | 16:06

@L.E. Raar | 20-08-14 | 15:03
Mijn oprechte excuses voor het beledigen van het u dierbare edele teckelras. U heeft gelijk waaraan ik wil toevoegen: dieren doden niet zonder doel. Deze gewetenloze lieden wel. Dus herstel: Dit is dus het product van smerige gewetenloze ongewassen haram-onreine ISIS inteelt.

matrixbluepill | 20-08-14 | 16:06

rabauw | 20-08-14 | 16:04
Nee, maar als we ze hun gang laten gaan zijn ze snel genoeg hier.

Klontenkoker | 20-08-14 | 16:05

Het kan me eigenlijk niet zoveel schelen. Ik kom daar namelijk nooit.

rabauw | 20-08-14 | 16:04

Gelukkig leest de AIVD mee. Dat ze een beetje weet hoe wij over dit gebeuren denken. Gaat u nou ook eindelijk eens wat doen, dames/heren van de inlichtingendienst? Of moet het kalf eerst drie keer verdronken zijn?
Klontenkoker | 20-08-14 | 15:59
Hai gutmensch Zwitsal! De islam is liefde en respect. En dialoog. Rooibos, groen of earl grey?

Graftak | 20-08-14 | 16:04

Het jaar 1096. Op een warme augustusochtend, diep in de Ardennen, verlaat Godfried van Bouillon huis en haard, zijnde zijn veilige kasteel gelegen aan de Semois, om te beginnen aan een reis richting het oosten. Deze reis zou de eerste kruistocht zou worden. Drie jaar, in 1099, later, wordt Jeruzalem veroverd op de moslims.
Zo ver hoeven we deze keer te gaan, dat fort is al bezet en in veilige handen van de Israeliers. Maar, ridder Franske Timmermanske, zijt gij bereid de taak op u te nemen en de Iraakse woestijn schoon te vegen van hatende baardapen, koppensnellers, kinderverkrachters en dierenbeulen? De wereld kijkt naar u! Stijgt te paard en handelt!

milky bar | 20-08-14 | 16:03

Zeg maar net zoals een Amsterdammer die niet voor Ajax is, geen echte Amsterdammer is. Je woont er maar je hoort er niet :)

Klontenkoker | 20-08-14 | 16:03

Geert had helemaal gelijk toen hij zei dat de islam een gewelddadige ideologie is en geen geloof!

Graftak | 20-08-14 | 16:02

Flodder | 20-08-14 | 15:58
Veel discussies met molsims hierover gehad. En allen zeggen dat ze met het zwaard de onreinen moeten uitroeien. Maar niet iedereen WIL dat, dat is een ander verhaal, Maar "Mein koran" is daar heel helder over.

Eigenlijk zijn de moslims die niet met geweld de christen en atheïsten willen uitroeien geen echte moslims.

Klontenkoker | 20-08-14 | 16:02

Religie is een achterlijk tijdverdrijf.

LieverJeZus | 20-08-14 | 16:02

Het enige wat deze regering doet is de banken en de vastgoedmaffia van dienst zijn. Het kan de VVD echt werkelijk geen reet schelen of het voetvolk wordt afgeslacht. Zolang hun vrindjes maar kunnen blijven cashen. En daarbij worden ze geholpen door de volksverraders van Didi.
Ik zou bijna zeggen, laat maar komen, maar pak die godvergeten aasgieren als eerste.

oplichter | 20-08-14 | 16:01

Met de import van mohammedaanse gastarbeiders hebben we, dankzij 45 jaar politiek correct wegkijken en niets doen, de grootste vijand van het mens-zijn binnengehaald.
Wat aanvankelijk zielig, maar vooral simpel volk leek, heeft zich in recordtempo vermeerderd, en diep ingevreten in de westerse vrije wereld.
De intelligentere mohammedanen hebben zich enigzins aangepast aan onze maatschappij.
Het overgrote deel is echter blijven hangen in hun middeleeuwse denken en doen, zeker veroorzaakt door laag IQ, maar ook dankzij de geslepen indoctrinatie door hun imams.
Na jaren toenemende sociaalmaatschappelijke problemen met deze bevolkingsgroep, weigert de politiek nog steeds onder ogen te zien dat we aan de rand staan van een door onszelf gedolven graf.
Dan heb ik het niet alleen over de enorme last die er gelegd wordt op ons sociale stelsel, de enorme kosten die gepaard gaan met intregatie/begeleiding/criminaliteit enz.
In de gemeente Den Haag ( en meerdere grote gemeenten) blijft men ontkennen, blijft men weigeren de realiteit onder ogen te zien.
Voorbeeld:
Stenengooiers en journalistenbelagers tijdens de demo 10 augustus jl werden door haagse gemeenteraadsleden slechts "rellende puberjochies" genoemd.... De twee gearresteerden die nog vastzitten zijn 29 resp 33 jaar oud, echte pubers dus. Kuch
Yasmina Halfie en een marokkaans lid van 't college ontkenden bij hoog en bij laag dat er Isis-aanhangers in de Schilderswijk wonen... Iedereen die kan lezen weet wel beter!
-leugens, uitvluchten, verdraaien van feiten, bagatelliseren-
Wij, de autochtonen, worden al jaren belogen, bedrogen en foutief ingelicht door onze volksvertegenwoordigers. Wie de waarheid ziet en spreekt wordt weggezet als tokkie, xenofoob, racist, rechtsextremist, kortom beledigd en weggehoond.
De islam is geen religie van vrede, eerlijkheid, verdraagzaamheid. De islam is een religie van haat, wraak, afgunst. En bovenal imperialisme en onderdrukking.
De uitwassen (isis en aanverwanten) gaan nu helemaal los, schoorvoetend gevolgd door hun ietwat beschaafdere medebroeders en zusters. Die ten allen tijde, indien nodig, zullen kiezen voor hun geloofsgenoten.
Laat US, VK, Koerden en iedereen die het gevaar voor de menselijkheid wil bestrijden maar doen wat ze moeten doen. Uitroeien die onmenselijke barbaren.
Dan kunnen wij onze laffe Rutte, de nog laffere Frans de Jankert, de nog nog laffere Jozisis van AartSSen, en heel de laffe bestuurdersbende, inclusief Brussel, bespotten, uitlachen en vooral verachten. Niet dat we daar iets mee opschieten, maar het geeft een beetje lucht aan de verstikkende woede over het onnozele onbenul van onze "leiders", die ons mooie land te grabbel gooien.

appelvink | 20-08-14 | 16:01

Ik ben een beetje van slag hier.... hoe kunnen "mensen" zonder enig mededogen en zonder enige vorm van proces totaal onschuldige medemensen op deze wijze de keel doorsnijden? Godverdomme wat voor pokkevolk is dit? Ik kan niet anders dan citeren: Uitroeien dit Islamitisch kankergezwel. Flikker er
desnoods maar een A-bom op maar dit is toch te ziek voor woorden.

Kobus Kloothamer | 20-08-14 | 16:00

Gelukkig leest de AIVD mee. Dat ze een beetje weet hoe wij over dit gebeuren denken. Gaat u nou ook eindelijk eens wat doen, dames/heren van de inlichtingendienst? Of moet het kalf eerst drie keer verdronken zijn?

Klontenkoker | 20-08-14 | 15:59

Klontenkoker | 20-08-14 | 15:39
Dat is mij een te eenzijdige visie. Er bestaan tal van stromingen binnen de islam en daar weer tal van interpretaties op. Stonden we hier niet te juichen voor de Koerden die net zozeer moslims zijn? Dat IS-verheerlijkers moeten worden opgepakt en aangepakt, ben ik het mee eens. Maar ik ga niet mee in het frame dat elke moslim een stiekeme bloeddorsteling is omdat hun geloof ze dat opdraagt. Zo'n frame kent ook nare consequenties. Dehumanisering van moslims is net zo goed een gevaarlijk fundamentalisme. Maar de discussie moet gevoerd worden over de gewelddadige kanten van de islam. Ik heb het nodige gelezen over Mohammed en zoals ik het begrijp probeerde hij in eerste instantie vrede te brengen door een grote stam op te richten in een gebied dat geteisterd werd door stammenstrijd. De vraag is of een geloof dat is ontstaan uit bloedvergieten vredelievend kan zijn. Het christendom kende jezus als vredelievende verzoener en we hebben natuurlijk een verlichting doorgemaakt. Dat dit voor de islam, omdat de koran het letterlijke woord van God is, moeilijker ligt, lijkt me duidelijk. Psychopaten zoals die van de IS gaan met de oorlogsretoriek aan de haal. Laat de discussie daar nu eens inhoudelijk over gaan, ook met moslims ipv alleen over ze. Want alleen zeggen dat islam vrede is of dat die extremisten geen islam uitdragen, is geen discussie. Ik heb er echter een zwaar hoofd in of dit debat ooit komt. Zie het alleen meer en meer polariseren.

Flodder | 20-08-14 | 15:58

Timmerfrans heeft ff geen zin in realiteit. Die zit met een Feijenoord vlaggetje in Kiev. En ach zeg nou zelf 1 of twee journalisten meer of minder dat zal hem an z,n reedt roesten.
Wat moet er godverdomme nou gebeuren voor die lapzwansen eens hun vette reedt uit het pluche verwijderen. Moet er eerst een aanslag of zo gepleegd worden op het Binnehof?

hero_of_heaven | 20-08-14 | 15:58

Graftak | 20-08-14 | 15:48
Heb jij daar een filmpje van een onthoofding voor nodig? En stel je eens voor dat het je eigen dochter of zoon betreft.
Mike Oxlong | 20-08-14 | 15:51
Ja, daar heb je een filmpje voor nodig.
Woorden betekenen anno nu minder dan beelden. Beelden vertellen meer dan woorden kunnen omschrijven.. Als je weer eens leest dat iemand onthoofd is is dat toch anders dan de beelden zien van de gruwelen van de islam.
Zeker in Nederland waar Taqiyya en dhimmie gedrag hoogtij viert.

Graftak | 20-08-14 | 15:58

"Kuch" ... Ikzelf kan niet tegen bloed. Ik val flauw ed dergelijke dingen. Dus ik slaaT de filmpies maar ff over.

Centauri3 | 20-08-14 | 15:57

@Mike Oxlong | 20-08-14 | 15:42
De enige 'dehumanisatie' die in het filmpje wordt getoond is die van de islamitische moordenaars. En het is belangrijk dat dat wordt getoond, omdat dehumanisatie een onvermijdelijk gevolg is van de islam.

Ir Rita Tie | 20-08-14 | 15:56

Zelfs voor al die mensen die het lastig vinden om verbanden te leggen, moet het zo langzamerhand toch duidelijk zijn dat er een patroon zit tussen islam en kwaadaardigheid? kopje thee maar weer?

Arnold9638 | 20-08-14 | 15:56

"(Niet zeiken over 'ISIS-propaganda helpen verspreiden', GeenStijl voelt geen behoefte om ethisch of moreel poortwachtertje te spelen op de gruwelijke werkelijkheid van alledag.) Hoewel bijzonder tragisch voor (de familie van) Foley, en de andere Amerikaan die ISIS in handen zegt te hebben:"

Chapeau!
Avé.

Centauri3 | 20-08-14 | 15:54

Ik klik er toch weer op,wat een mensen zijn dat toch.

Wou eerst beesten tikken i.p.v mensen,maar beesten zijn niet zo laf als die zanduntermensen

|confused| | 20-08-14 | 15:53

@mom van avezaath | 20-08-14 | 15:14
Wie praat dit goed dan? Serieus, zelfs de meest politiek correcte struisvogel veroordeelt volgens mij het ISIS-geweld. (Nou ja, met enige uitzondering van onze minister van Buitenlandse Zaken dan.)
Lewis | 20-08-14 | 15:18
Het zal niet goedpraten zijn, maar als wij tegen dit tuig in Nederland willen protesteren, komen ze (de policor) uit hun stoelen en wordt er gezegd, dat dit extreem-rechts is, voor mij is dit indirect de boel bagatalliiseren. En dit geweld, hoor ik door niemand van de politiek hard, KEIhard veroordelen.

mom van avezaath | 20-08-14 | 15:51

Graftak | 20-08-14 | 15:48

Heb jij daar een filmpje van een onthoofding voor nodig? En stel je eens voor dat het je eigen dochter of zoon betreft.

Mike Oxlong | 20-08-14 | 15:51

Lafayette | 20-08-14 | 15:46

Het gaat er om dat de familie van een echte journalist nadrukkelijk vraagt om de beelden niet te vertonen. Kwestie van fatsoen en verantwoordelijkheid nemen. Dat doe niet af met een algemeen bullshit zinnetje over de gruwelen van alledag.

Mike Oxlong | 20-08-14 | 15:49

Het is gruwelijk!
Maar ik verwacht dat er helemaal niets zal veranderen. Niet met zo een slappe regering als wij hebben.

Glas Koning | 20-08-14 | 15:49

GeenStijl voelt geen behoefte om ethisch of moreel poortwachtertje te spelen op de gruwelijke werkelijkheid van alledag. Geenstijl heeft wel behoefte om een zielige versie van Ogrish te spelen terwijl de familie van de vermoorde journalist vraagt om de gruwelijke beelden van zijn dehumanisatie niet te tonen. Uit respect. Dat respect gunt puberblog Geenstijl deze echte journalist blijkbaar niet en in plaats van nu eens verantwoordelijkheid te nemen verschuilt van Rossem zich maar weer eens achter het zoveelste disclaimertje.
Mike Oxlong | 20-08-14 | 15:42
Zodat we vooral niet weten tot wat de islamitische staat in staat is. Restecp!

Graftak | 20-08-14 | 15:49

GeenStijl voelt geen behoefte om ethisch of moreel poortwachtertje te spelen op de gruwelijke werkelijkheid van alledag. Geenstijl heeft wel behoefte om een zielige versie van Ogrish te spelen terwijl de familie van de vermoorde journalist vraagt om de gruwelijke beelden van zijn dehumanisatie niet te tonen. Uit respect. Dat respect gunt puberblog Geenstijl deze echte journalist blijkbaar niet en in plaats van nu eens verantwoordelijkheid te nemen verschuilt van Rossem zich maar weer eens achter het zoveelste disclaimertje.
Mike Oxlong | 20-08-14 | 15:42
Zodat we vooral niet weten tot wat de islamitische staat in staat is. Restecp!

Graftak | 20-08-14 | 15:48

Dat was weer eens een vredelievende actie,van een moslim

LostSandWich | 20-08-14 | 15:46

@Mike Oxlong | 20-08-14
Wat zeur je toch. Duidelijke disclaimer. Klaar. Overigens lijkt mij de gemiddelde reaguurder gemiddelde boven de 30.
Ja, het is gruwelijk, maar dit maakt heel wat meer duidelijk dan een headline. Ik heb het filmpje (plaatje wel)overigens niet gezien. Op basis van eerdere filmpjes heb ik er nu even geen behoefte aan.

Lafayette | 20-08-14 | 15:46

@Flodder | 20-08-14
"Je zou een vredelievende moslim zijn" . . . .
Bestaan die echt???
Heb nog geen moslim of iman gehoord die dit barbaarse moorden verwerpt.
Je zult in de toekomst merken Flodder, dat er echt geen vredelievende moslims zijn . . . . .

De Laureaat | 20-08-14 | 15:43

Makemyday! | 20-08-14 | 15:42
De bijbelbelt injagen lijkt me beter. Het nuttige met het aangename verenigen.

Klontenkoker | 20-08-14 | 15:43

Uiteindelijk zal blijken dat die Serviërs het toch bij het rechte eind hadden in 1995!
Wij kunnen ze alleen de bergen niet in jagen. Wij jagen ze straks het veen in!

Makemyday! | 20-08-14 | 15:42

Graftak | 20-08-14 | 15:41
Kunnen ze mooi alle afgehakte hoofden tentoonstellen, daar moet ook ruimte voor zijn.

Klontenkoker | 20-08-14 | 15:42

GeenStijl voelt geen behoefte om ethisch of moreel poortwachtertje te spelen op de gruwelijke werkelijkheid van alledag. Geenstijl heeft wel behoefte om een zielige versie van Ogrish te spelen terwijl de familie van de vermoorde journalist vraagt om de gruwelijke beelden van zijn dehumanisatie niet te tonen. Uit respect. Dat respect gunt puberblog Geenstijl deze echte journalist blijkbaar niet en in plaats van nu eens verantwoordelijkheid te nemen verschuilt van Rossem zich maar weer eens achter het zoveelste disclaimertje.

Mike Oxlong | 20-08-14 | 15:42

Het word nu wel eens hoog tijd om de Islam, deze onmenselijke misdaadorganisatie, te verbieden.
Te beginnen met hun handleiding de Koran.
Verbied dat misdadige boek.
En snel.
En roei de Islam uit voordat ze het ons doen.
WORDT WAKKER!!!!!!!!!!!!!!!!

Dostranamus | 20-08-14 | 15:42

Flodder | 20-08-14 | 15:32
Als die beul echt uit Londen komt, is dit het zoveelste bewijs hoe diep de haat kan zitten jegens de vijand of vermeende vijand, in dit geval de kufar, de ongelovige, en hoe gemakkelijk deze haat tot gruweldaden kan leiden, als de context maar een andere is. Je mag hopen dat de politiek, maar ook de intelligentsia, beseft dat er niet veel nodig is om de context hier in het westen op zodanige wijze te (laten) veranderen dat ook hier de pleuris losbreekt.

Schoorsteenveger | 20-08-14 | 15:41

Niemand hield ze tegen... www.wochenspiegellive.de/eifel/nachric...
Kon ook niet, maar het was een slecht idee ze te laten gaan. Met een paar keer bijtanken waren ze in ca. 6-8 uur vliegen ter plekke geweest. GVD, haal die A-10's terug on the double!

milky bar | 20-08-14 | 15:41

Uit londen en linkshandig, moet op te sporen zijn.

robinhoed | 20-08-14 | 15:41

Is het niet eens tijd dat we zeggen: Sorry Geert, maar je hebt steeds gelijk gehad? Of moeten we eerst veroverd worden.

De Geus | 20-08-14 | 15:41

-weggejorist-

ultrasfcg | 20-08-14 | 15:41

Ze hebben nu wel hun eigen gebedsruimte in de VU..

Graftak | 20-08-14 | 15:41

Flodder | 20-08-14 | 15:32
Ze kunnen dat geweld dus prima rijmen met hun geloof. Sterker no, ze MOETEN dit van hun geloof. En dat moeten de moslims in nederland ook, u bent gewaarschuwd.
Gelukkig zijn we nog niet zo ver in het Westen, maar wacht maar op de eerste filmpjes uit GB, USA, F, D, NL, Etc...
Maar wij? Wij laten ze rustig met IS-flaggen protesteren. BELACHELIJK, afpakken, oppakken, uitzetten!

Klontenkoker | 20-08-14 | 15:39

De wegkijkers worden langzaam wakker.
Waar blijven de excuses aan mensen zoals Janmaat, Pim, Theo, Nigel, Pat en ja, zelfs aan Geert?
En aan al de mensen die al jaren roepen dat het geen goed idee is om grenzen open te houden voor sprookjesboektuig.
Maar nee.... vooral niet luisteren naar al die fascisten en islamofoben.
Zie hier het resultaat van jarenlang knuffelen, pappen en nathouden.
Ik zeg nu.... dubbele paspoorten afschaffen, grenzen dicht en wie zich niet gedraagt eruit. Zonder uitkering.
Hoe moeilijk kan het zijn?

Schietmijmaarlek | 20-08-14 | 15:37

Wanneer ben je als land eigenlijk medeplichtig? Als je hun troepen financiert via uitkeringen oid?

Slappe hap dit. Bij die vorige demonstratie had de ME in moeten grijpen. ID's laten tonen [daarvoor is die rukwet ingevoerd, niet om 14 jarige meisjes in het donker aan te houden] en de maximale boete die hierop van toepassing is eisen.

Uitkeringen stopzetten mag dan weer niet, maar dit werkt ook leuk. En een kopietje van de naw data naar de AIVD sturen.

mrXL | 20-08-14 | 15:35

Waar blijft het inhoudelijke debat over de gewelddadige kanten van de islam in de media? De dooddoener Islam is eigenlijk vrede gaat echt niet meer op. Ik zou graag die discussie gevoerd zien worden. Maar misschien is het wel de doos van Pandora openen. Moslims spreek je uit.

Flodder | 20-08-14 | 15:35

Het zijn dus de werklozen die het hebben gedaan. Elke uitkeringstrekkert is dus een potentiele koppensneller. Rutte kom in axtie!

JoranVanderdood | 20-08-14 | 15:32

Moslims hebben wel echt een probleem. De geesten worden rijper en rijper voor een definitieve oplossing dankzij hun gewelddadige geloofsgenoten. Het theocratisch imperialistisch tuig van IS doet de islam geen goed. Je zou een vredelievende moslim zijn. Je kan je geloof toch niet meer rijmen met al het geweld dat uit naam van jouw god en geloof wordt gepleegd. Of je noemt het een zionistisch complot. Dat kan ook.

Flodder | 20-08-14 | 15:32

Maar, Lewinsky, is dat niet heul erg als moslims die in Nederland geboren zijn het land moeten verlaten om moslim te kunnen blijven?

Nee, dat is niet erg. Het is een keuze.
*NL islamvrij*

Lewis Lewinsky | 20-08-14 | 15:32

Mordax | 20-08-14 | 15:29
Maar dat is zo zielig, daar moeten ze in hun blote kont blaffen als een hond. En dat is veeeeel erger dan onthoofd worden.

Zou toch mooi zijn als al die sukkels inderdaad 74 maagden krijgen. Waarbij niet gezegd is hoe oud en van welk geslacht.

Klontenkoker | 20-08-14 | 15:30

@Einde van de Domheid | 20-08-14 | 15:10
De wieg van deze haatzaaier was trouwens Londen.

Lewis Lewinsky | 20-08-14 | 15:30

Hou Guantánamo nog maar even open; ik verwacht nog veel kandidaten de komende jaren.

Mordax | 20-08-14 | 15:29

Vindefin | 20-08-14 | 15:19
De 25% die tegen is zijn waarschijnlijk sjiieten en alevieten, die worden ook door Isis afgeslacht want geen pure islam.

Graftak | 20-08-14 | 15:29

-weggejorist-

loempiatje | 20-08-14 | 15:28

-weggejorist-

loempiatje | 20-08-14 | 15:28

PVV als oplossing? Dan krijg je andere radicalen. We moeten met ze praten en verdraagzaam zijn. En voor praten geldt: Je bereikt meer met een vriendelijk woord en een wapen dan alleen met vriendelijke woorden. Ik zeg: NAPALM

Klontenkoker | 20-08-14 | 15:27

@moonshiner3519 | 20-08-14
Sure. Dan moeten politici eerst zelf familieleden gaan verliezen. Rutte zou ook niet rusten in het MH17 drama. Ondertussen is het al weer van de agenda.
Het gaat nog wel even duren voordat landen de oorlog verklaren. De sociale onrust, dus de burgers die zelf ingrijpen, is echter veel eerder te verwachten. Ik voorspel binnen een generatie grote gevechten in de Europese steden. Moordpartijen en belegeringen dus. Uiteindelijk zal dit leiden tot het volledig uitdrijven van moslims. Tegen die tijd is het inderdaad officieel oorlog.

Lafayette | 20-08-14 | 15:26

@Einde van de Domheid | 20-08-14 | 15:10
We zijn verantwoordelijk voor Nederland. Daarom moeten wij er op de eerste plaats voor zorgen dat er geen vrienden van ISIS in Nederland zijn.

Als we Irak gaan bombarderen en de Nederlandse jihadisten met rust laten, dat is pas dweilen met de kraan open.

Wat snap jij trouwens niet aan: *wij zijn verantwoordelijk voor Nederland*?

Lewis Lewinsky | 20-08-14 | 15:26

Gelukkig is het mes waarschijnlijk niet geleverd door de EU of Amerika. Gebieden containen met drones en af en toe een bombardement lijkt me toch de beste oplossing. Het steunen van 'gematigde' islamitische strijders blijkt keer op keer als een boemerang terug te komen. Al lijken die Koerdische strijders (ook vooral islamieten) me nog wel sterk genoeg en te billijken om te steunen met wapentuig.

Flodder | 20-08-14 | 15:26

@Armin Langbaard, die kleine minderheid groeit wel met 6000 per week. Plus dat Mohammed ook een barbaarse koppensneller was,waar alle moslims voor buigen. Buig je voor barbaar Mohammed, dan Buig je ook voor IS. Zo simpel is het.

Jandoedel38 | 20-08-14 | 15:25

@Jan Passant mk2 | 20-08-14 | 15:12
Heel juist. Geen ISIS-vrienden in Nederland!

Lewis Lewinsky | 20-08-14 | 15:24

Je snapt het niet 21e eeuw, wat vliegtuigen wat drones en wat bommen.
Elke olie installatie heeft een generator nodig om de olie te winnen en transporteren, bommetje erop en het werkt niet meer, geen olie.
Ook de auto's en militaire voertuigen hebben diesel nodig, tankstations en tankertrucks een bommetje erop en het hele wagenpark staat stil, op de kameel komen ze niet ver en is het een kwestie van uitroeien.

gebrokenvleugel | 20-08-14 | 15:22

Verklaar ze maar de oorlog. Zal waarschijnlijk de eerste NAVO oorlog zijn waar het overgrote deel van de bevolking achter staat.

We kunnen ze beter nu kapot maken dan wachten op een aanslag in het westen die onvermijdelijk gaat komen als ze te veel ruimte krijgen.

moonshiner3519 | 20-08-14 | 15:22

dat tuig weren bij de grens

Occipitaalcasibus | 20-08-14 | 15:21

Pechtold wil daadkracht. Een hek eromheen.
Nou ja, een hekje om de werkplek van de beul, met een bordje aan de buitenkant: 'Niet kijken'. Pechtolds eerste vraag daarbij: Staat het hek wel op eigen terrein?

Zoetwaterpanharing | 20-08-14 | 15:21

En dan zetten die barbaren aan het begin van het filmpje nog in de naam van Allah de barmhartige de genadige... Monsters zijn dit. Dít is de islam. Laat je alsjeblieft niet door de Taqiyya misleiden. Dit zal ook in Nederland gebeuren als we niet nu iets doen.
Arme journo... Rust in vrede.

Graftak | 20-08-14 | 15:20

Hebben 'al' die 'gematigde moslims' inmiddels niet massaal met afschuw gereageerd op deze gebeurtenis? Kan zo gauw niets vinden. Gezien de eerdere onderzoekjes denk ik dat pakweg 75% van hen dit allemaal wel mooi vindt en die andere 25%, ach ja, die vinden het eigenlijk ook wel best. Nestbevuiling is alleen iets voor die gekke westerlingen. Toch?

Vindefin | 20-08-14 | 15:19

@mom van avezaath | 20-08-14 | 15:14
Wie praat dit goed dan? Serieus, zelfs de meest politiek correcte struisvogel veroordeelt volgens mij het ISIS-geweld. (Nou ja, met enige uitzondering van onze minister van Buitenlandse Zaken dan.)

Lewis | 20-08-14 | 15:18

Inteelt, schaamtecultuur, sexuele onderdrukking en taboes, een diepgeworteld minderwaardigheidscomplex, identiteitsproblemen, autoritaire ouders, sociale achterstand, getto's, taalachterstand, gebrek aan opvoeding en opleiding, en een geloofscultuur waarbij amper respect is voor het leven zijn een gevaarlijke cocktail. Het maakt van met name de jonge luxe moslims in het Westen tijdbommen.

Lafayette | 20-08-14 | 15:17

Ik ben het volledig eens met een commentaar hiervoor dat pleit voor herinvoering van de dienstplicht.

Mesmer | 20-08-14 | 15:17

Manmanman, wat een gevoel van machteloosheid! HOE kun je in vredesnaam dit nog bagetaliseren en/of goedpraten. Policor? Reakties graag, hebben jullie geen empathie??

mom van avezaath | 20-08-14 | 15:14

@Lewis Lewinsky | 20-08-14 | 15:00
Precies. Dat zijn ook de plaatsen waar zulke beulen opgroeien en zich razend snel vermenigvuldigen.
In Irak en Syrië valt dat wel mee, dankzij de typisch islamitische leefomstandigheden is de sterfte onder dit soort tuig groot.

Dus ja, daarom PVV. Voor het ingrijpen op plaatsen die er toe doen.

Jan Passant mk2 | 20-08-14 | 15:12

Een of ander geschift wijf schreef in de Sandaard.be dat het allemaal de schuld van het westen is en dat klopt, maar niet zoals zij bedoelde, het is de schuld van de 'weg met ons' die overal in Europa aan de macht zijn. Zij zijn het die dit kankergezwel mede-gecultiveerd hebben tot een geoliede genocidemachine.

me,myself and IK | 20-08-14 | 15:11

-weggejorist-

Ivy Rider | 20-08-14 | 15:11

Lewis Lewinsky | 20-08-14 | 15:00
Maar niet in de wieg van de haatzaaiers.
Dat heb ik nooit gesnapt.
Het krijgt dan een beetje de schijn dat men wel wil (laten) dweilen en ook de kraan open willen houden.

Einde van de Domheid | 20-08-14 | 15:10


Slachten zonder verdoving, helemaal Halal.
De psychopaten.

orange pekoe | 20-08-14 | 15:10

Hartverwarmend nieuws van de Engelstalige site van "DER SPIEGEL" over de IS hoofdstad Raqqa in Syrie, de: "at livestock markets, the hindquarters of goats and sheep must be covered in order to prevent men from viewing their genitalia and having uncomely thoughts."

Het is dus niet waar dat het g……neukers zijn!

Phocas | 20-08-14 | 15:09

En in de UK struikelen ze over elkaar heen om te verkondigen dat dit niet de ware islam is. De UK verdient niet beter, politieke correcte stumpers.

De Anaalprofeet | 20-08-14 | 15:09

Iedere nederlands jihadist het paspoort afpakken en in oranje jumpsuit op het vliegtuig naar America zetten. Weg met dit soort randdebielen! (Met excuses voor all randdebielen)

Klontenkoker | 20-08-14 | 15:07

justtheblues | 20-08-14 | 15:02
Ik wel, maar er moeten wel eerst een paar honderd doden vallen, voordat men iets doet. Zoals te doen gebruikelijk, Nederlanders zijn watjes!

Klontenkoker | 20-08-14 | 15:06

@ justtheblues:

Krek. Zo voel ik me ook. Naargeestig toch?
Advies: werk aan je weerbaarheid. Kijk naar de voorhanden middelen en trust, but verify.

lustkapper | 20-08-14 | 15:05

Koerdische soldaten zijn de besten van de wereld, samen met Obama s vliegtuigjes kan dat nog een spetterend feestje worden, IS krijgt klappen.
Maar ja, dan komt er weer een nieuwe terreurgroep, die hele moslimmentaltiteit deugt niet>> Ze hebben altijd "gelijk" met dat boekie in hun klauwtjes.
Alleen daarom al zou de regering moslims moeten degraderen tot een sekte.

Terpen-tijn | 20-08-14 | 15:04

teckelras. Die idiote spellingcontrole..... sorry!

L.E. Raar | 20-08-14 | 15:04

En we blijven dit volk maar importeren en vrolijk PvdA D66 stemmen, eens zal de wet van t aantal ons de das omdoen, naïef volk dat zn eigen graf graaft

Cochisejicarilla | 20-08-14 | 15:03

En we blijven dit volk maar importeren en vrolijk PvdA D66 stemmen, eens zal de wet van t aantal ons de das omdoen, naïef volk dat zn eigen graf graaft

Cochisejicarilla | 20-08-14 | 15:03

matrixbluepill | 20-08-14 | 14:54
Uw uitspraak is een belediging van het edele teckels.
Teckels keffen niet, ze blaffen. Het zijn namelijk middelgrote honden op korte pootjes. En de maat van hun testikels zegt weinig over hun onverschrokkenheid!
Durft u in een hol onder de grond, in het pikkedonker, een das, een roofdier dat twee keer groter is dan de teckel, en drie keer zo bloeddorstig, z'n burcht uit te jagen? Dat daaraan de teckel z'n naam ontleent (Dachshund => liefkozend "Dächel" => 'teckel'?
Ik weet het, de das is beschermd, maar toch...
En overigens, hoe meer ik de mensen leer kennen, hoe liever mij de beesten zijn....

L.E. Raar | 20-08-14 | 15:03

Ziek. Zou graag eens één op één met deze onthoofder willen praten. Geen wapens nodig....

Klontenkoker | 20-08-14 | 15:03

Ik heb geen vertrouwen in onze eigen regering dat ze ons kunnen beschermen tegen dit soort uitwassen van de IS in Nederland.
En trieste en beangstigende conclusie

Rest In Privacy | 20-08-14 | 15:02

'Mensen, mensen. Het gaat hier om een hele kleine minderheid van moslims. De meeste moslims zijn lief. Het gaat hier echt om uitzonderingen.'

Deze uitspraak begint bij mij momenteel toch aan waarde te verliezen. Ik heb de afgelopen decennia tal van verschillende militante islamitische bewegingen zien opstaan. Dergelijke bewegingen hebben voldoende slagkracht om verschillende overheden van Arabische landen op de knieën te krijgen. Dat betekent dat radicale moslimsgroeperingen wel degelijk op een flinke aanhang kunnen rekenen.
.
Overigens probeer ik te begrijpen wat het doel is van dergelijke choquerende beelden. Zou het dan toch machtsvertoon zijn ten einde meer zielen te winnen? Of een strikte naleving van de Koran waarin dergelijke middeleeuwse praktijken worden geleerd?

Armin Langbaard | 20-08-14 | 15:02

@Lewis | 20-08-14 | 14:52
Buiten de verschillen tussen de twee boeken zie ik geen zwijgende christenen wanneer een deel binnen hun groep zich extreem gedraagt of misdraagt.
Dat is bij moslims(een enkeling daargelaten,dus zeer weinig over het geheel)zeker anders.
Waarvan ik dan nog wil aannemen dat die enkeling graag afstand zou doen van zijn bij geboorte gebrandmerkte islam achtergrond en dito paspoort.

deraderendraaien | 20-08-14 | 15:01

@Einde van de Domheid | 20-08-14 | 14:59
De PVV is altijd voor ingrijpen geweest, in Gouda, Culemborg en de Schilderswijk.

Lewis Lewinsky | 20-08-14 | 15:00

euh... ff vraag.en dat viel me al vaker op bij van die onthoofdingsvideos.. waarom heeft hij dezelfde outfit aan als die guantanamo bay gevangenen? is dat een uniform wat elke snackbar standaard bij zich moet dragen voor het geval van een onthoofding van een westerling wat op video uitgevoerd moet hebben?
just asking....

kapitein_iglo | 20-08-14 | 15:00

Moeten we nu geen produkten uit Engeland gaan boycotten? Ik wacht op bericht van Flutte.

Cidiood | 20-08-14 | 15:00

Uitroeien dat gezwel.
Eensch.
Hoe is het met de PVV dit keer?
Zijn ze nog steeds tegen ingrijpen?

Einde van de Domheid | 20-08-14 | 14:59

-weggejorist-

bram750 | 20-08-14 | 14:59

Heeft Cameroen al weer geroepen: This has nothing to do with islam? Doet ie meestal na onthoofdingen gepeegd uit mohammedaanse motieven door mohammedanen.
*Rutte, Cameron, Timmermans opstappen nu*

Lewis Lewinsky | 20-08-14 | 14:58

walgelijk, gewoon walgelijk

TheJesseJ | 20-08-14 | 14:58

Pim zij het al het is een achterlijke cultuur,het zijn achterlijke mensen.Eris maar één oplossing ausrotten hete dat vroeger en wel zo snel mogelijk!!!!!

A&A | 20-08-14 | 14:58

Volgens mij is de vijfde colonne gestart en in beweging. Vrijwel elke oorlog begint met grensconflicten - en we zien ze nu ook. Door onze open grenzen is een paard van Troje overbodig geworden, de voorhoede van de troepen is er al...

L.E. Raar | 20-08-14 | 14:58

Als de meerderheid stemt voor Sharia, dan komt die er op een dag ook.
Gaan we ten onder aan onze eigen democratie.
Daarom hebben die Islamitische landen vaak een dictator of een godsdienswaanzinnige aan het hoofd.
Om nog een beetje orde te houden, "democratische" beginselen betekent onherroepelijk het einde van bepaalde bevolkingsgroepen.

Terpen-tijn | 20-08-14 | 14:55

@gz | 20-08-14 | 14:41
Een bot mes voldoet ook prima schijnbaar, je wilt het niet weten..
Maarja, kan men nagaan hoe deze man twee jaar in gevangenschap heeft gezeten daar. Stockholm-syndroom to the max. Waarschijnlijk is hij met restecp behandeld. Maar ook volgepompt met schuldgevoel dat hij als amerikaan bloed aan zijn handen heeft. Voorgelezen uit de koran. Meegedaan met de ramadan. Natuurlijk kun je het alleen maar overal mee eens zijn zolang er nog een sprankje hoop op leven is. En dan op een dag stapt zo'n focking nep ninja je kamer binnen met 'het is tijd'. Vandaag is je dag.

Ben benieuwd naar de reactie van obama, hij heeft nu een paar honderd miljoen boze amerikanen die wraak zullen willen.

de grote Anti | 20-08-14 | 14:55

Dit zijn geen mensen maar smerige gewetenloze ongewassen haram-onreine keffende tekkels met kleine balletjes. Meer kan ik er niet van maken. Diegenen die zich hier achter scharen moeten ze per decreet, wet, vonnis, pek en veren of wat dan ook direct uit ons mooie maar zwaar verontreinigde landen verwijderen.

matrixbluepill | 20-08-14 | 14:54

We zullen zien wie er uiteindelijk de langste adem heeft. Deze stukken stront voelen zich superieur aan ons, maar toch is de kill-death ratio bij ons nog altijd een stuk hoger. Fuck de haardbaarden. We zullen ze platgooien vanuit de lucht. Laat ze maar janken dat we daarom lafaards zijn. Zij gaan dood. Wij niet. Dit kwaad moet totaal vernietigd worden in de naam van alles wat mooi is op deze wereld.

OpperGek | 20-08-14 | 14:54

Maar, Lewinsky, de islam verbieden? Is dat niet zielig voor de moslims die geen terroristen zijn?

Nee, dat is niet zielig. Als ze lid van die terreurclub willen blijven, dan kan dat, maar buiten Nederland.
*NL islamvrij*

Lewis Lewinsky | 20-08-14 | 14:53

toch nog een heel klein beetje nuance in dit draadje (kost me wat moeite na die foto)

met wat je leest in de koran kan je alle kanten op; t'is maar net hoe psychopatisch je inborst is of je vreedzaam en tolerant door het leven gaat of moordlustig a la IS-tuig.

peter1953 | 20-08-14 | 14:53

Nog even een paar maanden wachten. Laat maar zoveel mogelijk van die gekken bij elkaar komen in Syrië/Irak, om ze vervolgens met één druk op de knop allemaal van de aardbodem weg te vagen.

Deze honden verdienen een atoombom oid. Waarvoor zijn ze anders ooit ontwikkeld? Alleen als afschrikmiddel?

Fenna | 20-08-14 | 14:53

Het behoeft een middeleeuwse kruistocht-mentaliteit met helden die om de mensheid geven om het gore gezwel dat islam heet uit te roeien.

deraderendraaien | 20-08-14 | 14:53

@deraderendraaien | 20-08-14 | 14:44
Ja, maar dat feit op zich zegt natuurlijk niet veel. Zelf laat ik me inspireren door de bijbel, vooral door de uitspraken en daden van Jezus maar ook door vele andere verhalen en personages in dat boek. Er zijn zat christenen die met diezelfde in de hand een heel ander leven leiden, heel andere ideeën en principes hebben. Ongetwijfeld (en hopelijk) geldt dat ook voor mensen die zich laten inspireren door de koran. (Al valt er nog heel veel te zeggen over de verschillen tussen die twee boeken, maar dat voert hier te ver.)

Lewis | 20-08-14 | 14:52

De handigste manier om de vrienden van ISIS die in Nederland rondlopen de voet dwars te zetten, is de hele islam hier verbieden.
*islam = terreur*

Lewis Lewinsky | 20-08-14 | 14:51

@Cuyahoga | 20-08-14 | 14:12
Ik denk mevr. Meulenbelt de zielige slachtoffers van de Joods-bolsjewistische plutocratie bedoelt.

Rest In Privacy | 20-08-14 | 14:50

Hoewel ik normaal altijd wel van de NSFW ben, sla ik dit soort dingen even over. Dan maar mijn eigen poortwachter. Heb ik ook niet nodig om het eens te zijn met uw lezing aangaande napalm, uitroeien etc.. Het is mooi geweest. Haal de grote bommen maar weer te voorschijn. Het kan kennelijk niet anders.

Mr Bad Guy | 20-08-14 | 14:50

Ik maak me niet druk, Alexander Pechtold en de PvdA vinden dit ook prachtig. Uiteindelijk draait het om respect voor andere culturen.

De Anaalprofeet | 20-08-14 | 14:50

Een "Brit". Dat zijn de moslims die decennia lang door het westen werden geïmporteerd, en nog steeds. Ze kregen van het westen gratis geld en heel veel vrijheid om hun zieke ideologie te promoten, en nu plukt de wereld de ellende van de naïviteit van het westen, en dit is nog maar het begin hoor, want het wordt de komende eeuwen nog vele malen erger, overal in de wereld, maar dan vooral in het westen zelf, want we hebben de islamitische kankergezwel binnen gehaald.

Wonderful-Life | 20-08-14 | 14:50

@ Infidelio | 20-08-14 | 14:42
Nee, en velen met mij. Ik kan niet anoniem zo sterk haten. Kom aan mijn kinderen en de luiken gaan dicht, maar een willekeurige whatever, nee. Dat is verschil in beschaving.

TheseDays00 | 20-08-14 | 14:50

Het is zo ontzettend hoog tijd dat er met lomp geweld een eind aan die inteelt bende van ISIS wordt gemaakt. Maar goed, in de verte snikt een Timmermans.

Conan de Rabarber | 20-08-14 | 14:50

*Maar in Europa, ook in Nederland, lopen dus duizenden of zelfs tienduizenden moslims rond die de foltermoord op Foley toejuichen*.

Oppakken, denaturaliseren, uitzetten.

Vandaag mee beginnen.

Lewis Lewinsky | 20-08-14 | 14:49

Dept.X | 20-08-14 | 14:31
Kiezen voor je eigen geluk is niet egoïstisch, iedereen doet dat op zijn manier. De linkse lullen idem dito, al zijn hun beweegredenen niet de mijne, of de jouwe.
Het liefst zou ik ook weg willen vanwege de vele irritaties die ik heb m.b.t. het economische en sociale leefklimaat in NL, maar er is voor mij te veel om voor te blijven. Als de stront aan is ben ik te laat, dat besef ik mij al te goed. Dan wordt het kiezen en zie ik dan wel weer. Ik kan toch niet in de toekomst kijken.

De waard zijn gast | 20-08-14 | 14:49

Zeg, ga gvd iemand anders vergelijken met Heikneuters! Ik ben een Mokenaar en met carnaval een Heikneuter. Optyfen dus met dat zielige vergelijk!

Ruben Koene | 20-08-14 | 14:48

Er zijn maar heel weinig moslims die echt afstand nemen van de terreurdaden, ja met de mond misschien, maar stilletjes hopen ze dat alle ongelovigen uitgeroeid worden. De smoes heet koran.
De nieuwe NSBers zijn het, ze wachten en hopen totdat de tijd rijp is, dan pas gaat zijn scheur echt open, kwestie van aantallen en tijd.

Terpen-tijn | 20-08-14 | 14:48

Nou, als de PVDA daar geen hard plassertje van krijgt dan weet ik het ook niet meer.

VincentTheSaint | 20-08-14 | 14:48

De tijd van nuanceren en goedpraten is voorbij. Dit is islam. Misschien krijgt niet iedere moslim hier een stijfje van, maar een meerderheid wel. En de rest distantieert zich er ook niet merkbaar van. Als gevolg is dit wat de islam is. En nee daar heb ik geen respect voor, en ik hoop u ook niet. Onze politici zijn te laf om iets van te verwachten, ik hoop dat USA iets meer zelfbehoud heeft dan EU. Want hier hebben we de strijd allang verloren.

panadol | 20-08-14 | 14:48

@gz | 20-08-14
Een gemiddeld moslim heeft ook geen moeite met het ritueel slachten van een geit. Nee, dit is echt. ISIS doet niet aan CGI.

Lafayette | 20-08-14 | 14:48

Wanneer gaan we EIN DE LIJK eens wat aan die IS doen, ik bedoel niet praten maar compleet vernietigen, of ben ik de enige die dit ziet als het grootste gevaar op aarde op dit moment...

K.L. Oot | 20-08-14 | 14:47

oeps, de middeleeuwen zijn nog niet afgelopen, nog lang niet.

Openbaar Mysterie | 20-08-14 | 14:46

Overigens is deze man al een hele tijd geleden ontvoerd, plusminus 2 jaar geleden. Het feit dat dit nu wordt gedaan wil wel zeggen dat ze een stuk meer last hebben van onder andere de luchtsteun die Amerika biedt dan door veel mensen wordt beweert.

a1a2a3 | 20-08-14 | 14:46

Feit! IS volgt letterlijk het zelfde boekje dat uw islamitische buren,vrienden of collega's ook volgen!

deraderendraaien | 20-08-14 | 14:44

@CBSraming | 20-08-14 | 14:16
Niets is een mens vreemd. Als je maar voldoende haat kun jij het ook.

Infidelio | 20-08-14 | 14:42

@CBSraming | 20-08-14 | 14:16
Simpel. Als je in de islam gelooft, en doet wat de islam zegt, dus als je een echte moslim wilt zijn, dan kun je je medemens onthoofden. Daarom is de islam ideaal voor sadistische psychopaten.

De zogenaamd "gematigde moslims" zijn of moslims die niet eens weten wat hun geloof inhoudt, dus ze zijn neppe moslims, of zijn ze leugenaars, taqya dus.

Wonderful-Life | 20-08-14 | 14:42

Ze kankerbarbaren noemen is een belediging voor kankercellen. Dit zijn de laagste stukken stront die ooit op de aardkloot hebben rondgelopen. De vieze flikker die Foley onthoofdt kon je dus gewoon tegenkomen in Londen. Beware, the new nazis are amongst us. Als het juridisch zou kunnen komt er wat mij betreft geen Moslim meer ons land binnen. En wat hier ISIS toejuicht kan OPKANKEREN.

Man voor man afmaken, dat zou ik Obama willen adviseren. Durftie niet. Jammer.

LJBrinkhorst | 20-08-14 | 14:41

Dus door belasting betalen steunen we via de uitkeringen criminele organisaties.

Overigens, dit soort zaken (engelse ISIS lul snijdt hoofd af van amerikaan in Irak) gebeurt volgens mij niet bij toeval. Let's go all in.....

Mark_Pugner | 20-08-14 | 14:41

Meestal gebeuren onthoofdingen toch met een bijl of zwaard? Je hebt wel enig knowhow nodig om dat te doen, was in de middeleeuwen ook zo, werden speciale beulen voor ingehuurd en kwamen soms van ver.
Ik begin nu wel te twijfelen of dit filmpje echt is. Ik denk wel dat de journalist is gedood RIP.

gz | 20-08-14 | 14:41

Verbieden die ideoligie nu

diek | 20-08-14 | 14:40

Gaan ze straks weer zielig doen omdat hamas het bestand heeft geschonden. Demonstranten, de verontwaardiging is altijd eenzijdig.
Want die raketjes van Hamas richten weinig schade aan, en die van Israel wel.
Nou en? Het is dat ze te stom en arm zijn, anders zouden ze linea recta een kernbom op Israel gooien.
Dat er dan ook vele onschuldige moslims het leven laten, zal ze een rotzorg zijn, ze offeren nu al heel hun eigen bevolking op.

Terpen-tijn | 20-08-14 | 14:40

@gz | 20-08-14 | 14:27
Angst triggert vechten, vluchten of als dat niet mogelijk is bevriezen. Fight, flight, freeze.

Infidelio | 20-08-14 | 14:39

Laat Obama nog maar even doorgaan met bombarderen! Er is nog genoeg te doen daar!

Paardenlullenpoetser | 20-08-14 | 14:39

Wanneer worden wij, "het Westen", nou eens wakker als het op de rap uitzaaiende kanker die Islam heet aan komt? Hoeveel Westerse koppen moeten er eerst nog rollen voordat links de kop uit het zand haalt? Er lopen té veel psychopaten (lees: "moslims") rond, nu al, en dat gaan er op deze koers alleen maar weer worden. Totdat ze straks met een dusdanige hoeveelheid zijn dat ze ons de baas kunnen en het te laat is...

Le Roi | 20-08-14 | 14:38

We zijn in ieder geval nu geen Arabier aan het 'inhumaniseren'.

RegseHippy | 20-08-14 | 14:38

De ellende is dat ze, naast al deze haat en dit geweld, waar de IS ideologie op gebaseerd is, ook nog eens aanzetten tot religie.

Wat een totaalhufters zeg.

De enige oplossing die ik zie is lijdzaam afwachten tot het probleem weg is.

Ik ga me in de tussentijd wel beraden op stappen en middelen om de veiligheid van mij en de mijnen te waarborgen.
Onze uitvoerende macht heeft het binnekort te druk daarvoor, die moeten er immers op toezien dat de ordetroepen van de pro IS demonstranten hun werk ongestoord kunnen doen hier.

lustkapper | 20-08-14 | 14:37

Wel fijn dat dit soort zaken binnen de Islamitische gemeenschap altijd op wijdverbreide veroordelingen en een goeie onderlinge discussie over hun gewelddadige geloof kunnen rekenen. Ik geniet ervan hoor, al de borden op het Maliplein met 'Niet Uit Mijn Naam' en 'Islam Betekent Toch Vrede?' Oh wacht... Daar gaat de collecteschaal weer door de moskee, met geld voor de broeders...

QuelleFromage | 20-08-14 | 14:36

Ze moeten nu gestopt worden want ik hoor net op radio 1, dat ze olievelden in handen hebben die een miljoen dollar per dag opbrengen. Daar kunnen ze heel wat wapentuig van kopen en wordt het al moeilijker om dat vieze tuig aan te pakken.

professorbaardaap | 20-08-14 | 14:35

"... Timmerfrans & De Heikneuters... "
-
Het is inderdaad zo dat er geen plek meer is voor de oude multiculti geïndoctrineerde wegkijk en "wat zijn we toch fijn tolerant" politici in Nederland.

Moi2 | 20-08-14 | 14:35

Ik heb genoeg aan de beschrijving van deze barbaarse lynchpartij v. Rossem.
De volgers van mo(de duivel hebben zijn verrotte ziel.)
halen ondertussen niet alleen het slechtste in zichzelf naar boven, maar ondertussen ook bij mij en vele andere normaal beschaafde mensen.
Ik ben er ondertussen klaar voor,maar vooral klaar mee!
Weg met die hele islamitische tyfusbende!

deraderendraaien | 20-08-14 | 14:34

Maar liefst 73% van de moslims steunt ISIS. Zou 73% van de autochtone, Nederlandse bevolking de uitroeiïng van die smeerlappen steunen?

Wipkaboutert | 20-08-14 | 14:33

@van Rossem
"Ook in Nederland lopen duizenden of zelfs tienduizenden moslims die de foltermoord op Foley toejuichen". Vind ik nogal een groffe bewering. Waar baseert van Rossem dit op? Onderzoek/bron?

Temazepam60milligram | 20-08-14 | 14:33

Overigens verwacht ik niet dat het zo ver komt. De moslims hier hebben het veel te fijn om dit te willen veranderen in zo'n barbaarse MO-teringzooi.

Dept.X | 20-08-14 | 14:33

@van Rossem
"Ook in Nederland lopen duizenden of zelfs tienduizenden moslims die de foltermoord op Foley toejuichen". Vind ik nogal een groffe bewering. Waar baseert van Rossem dit op? Onderzoek/bron?

Temazepam60milligram | 20-08-14 | 14:33

@ De waard zijn gast | 20-08-14 | 14:22

Verschil is dat de mensen die in staat zijn er wat aan te doen, dat niet doen. Ik ben dat niet, en wil niet leven in angst. Doe ik ook nog niet, maar mocht dat zover komen dan zijn mijn geluk en gezondheid me meer waard dan al het andere. Lekker egoïstisch dus.

Dept.X | 20-08-14 | 14:31

Waar blijft de massale moslim-demonstratie tegen isis?
Waarom staan het malieveld en het museumplein niet vol moslims die tegen isis demonstreren?
Deze nalatigheid van de moslims is zorgwekkend, zeer zorgwekkend.

Rest In Privacy | 20-08-14 | 14:30

Dienstplicht afschaffen is één van de grootste fouten geweest in vele opzichten.

cees2025 | 20-08-14 | 14:30

-weggejorist-

koetje4040 | 20-08-14 | 14:30

GS.
Kunnen jullie niet een petitie openen om die Timmerdinges af te laten treden?
Niet dat het wat uithaalt, maar leuk vinden zal die het niet.
Jullie weten toch ook wat die knuppel allemaal beweerde een week of wat geleden?
Terwijl die beter had moeten en kunnen weten?
Eigenlijk is hij schuldig aan volkerenmoord, niets zeggen terwijl je beter weet is ook schuld.

Terpen-tijn | 20-08-14 | 14:30

@Schwanz | 20-08-14 | 14:28
U is moslim?

Jan Passant mk2 | 20-08-14 | 14:29

@Snackbar van Allah | 20-08-14 | 14:11
U bedoelt 1400 jaar oorlog met de islam, want tijdelijke vrede "Hudna" hoort ook bij de islamitische "heilige" oorlog. Dus in werkelijkheid zijn we in oorlog met de islam al 1400 jaar lang, maar links en andere naïevelingen creëren hun eigen waanzin om te beweren dat je met je vijand wel mag knuffelen want het is vrede enzo.. Maar de realiteit is helaas heel anders, de realiteit is, de islam is de vijand van iedereen die geen moslim is, dat zeg ik zelf niet hoor, het staat gewoon in de Quran. En wie met zijn vijand knuffelt, graaft eigen graf.

Wonderful-Life | 20-08-14 | 14:28

Waar is de orginele video? Ik zie iemand die lijkt te beginnen met zagen, maar dan ineens fade to black, dan vervolgens een lichaam met een hoofd erop. Beetje ervaren grimeur kan dit zo namaken, media kan het zelf censurenen indien nodig. Zonder onafhankelijke (DNA) identificatie lijkt het meer een rechtvaardiging voor meer bommen op Irak via VK (Engels accent van de "beul") en VS.

Schwanz | 20-08-14 | 14:28

In dat filmpje, praat hij wel heel rustig, je zou het toch helemaal zwaar in paniek raken als je weet wat er met je gaat gebeuren. Bijv. instinctief vluchtgedrag; weghollen.

gz | 20-08-14 | 14:27

Reken maar dat in de moskejen in onze mooie vetroetellandje de successen van deze beesten uitbundig worden gevierd door baardmansen en hun inteeltfamilie!!

De beltrekker | 20-08-14 | 14:27

@Mr Dixit. Ik neem aan dat hij meerdere keren dit stuk heeft moeten voorlezen zonder de afschuwelijke afloop. Ik ben benieuwd naar de speech van Obama straks. Amerika onderhandelt niet met terroristen. Wat de sympatistijnen in Europa daarop voor reactie geven, vind ik zorgelijk. Vandaar Cameron's retour ook, denk ik.

euromast | 20-08-14 | 14:26

.. oh ja, het schijnt dat 73% van "onze" moslims deze man en zijn vredesbeweging steunen.

Jan Passant mk2 | 20-08-14 | 14:25

Opstelten zal het allemaal wel weer onacceptabel vinden. Rutte zal niet rusten voor hij zijn pyjama aan heeft. Greet plant een wandeltocht. En ondertussen importeren ze dit soort volk harder dan ooit, geven ze iPhones, huizen en hoeren (lees: Nederlandse vrouwen) en ontkennen dat het een probleem is. Wat zijn we toch een kutland.

Makro777 | 20-08-14 | 14:24

Wanneer treedt die Timmerdebiel af?
De smerige bedrieger, ik haat hem.
Als het aan hem lag, was iedereen nu al afgeslacht in Irak, want veilig.
Zulke kneuzen zitten dan in de regering, een grof schandaal.

Terpen-tijn | 20-08-14 | 14:24

20.000 terroristen die het halve MO in hun greep houden. Een wereldmacht die zich op het randje van een inval in een buurland begeeft.
Vele territoriale conflicten.

Het lijkt me duidelijk dat de VS hun greep op de geopolitiek verliezen en dat de rest van de wereld dat doorkrijgt.

Igor Putkin | 20-08-14 | 14:24

Niets aan de hand. Gewoon een normale islamitische man, bezig met de dingen die zijn profeet hem luid en duidelijk heeft opgedragen. Sla daar het standaardwerkje "koran" maar op na.

De griezelige horror-engerds zijn de Weldenkende menschen, beschaafden die zulke mannen weg relativeren omdat ze "geen goede moslims" zouden zijn. Dezelfde engerds die ons land ermee vulden.

Jan Passant mk2 | 20-08-14 | 14:23

Wat een onvoorstelbaar walgelijk filmpje en dito screenshot. Wat zal die arme man een angst hebben gekend in zijn laatste momenten. Het zal je verdomme overkomen, zoiets. Moge al die moslimvarkens die dit goedkeuren, toejuichen óf uitvoeren een even angstige, maar langzamere dood sterven.

Wipkaboutert | 20-08-14 | 14:23

Ik heb tot op heden weinig echte diepgewortelde haat gekoesterd tegen wat voor bevolking dan ook (al kwam dat soms wel gevaarlijk dicht in de buurt). De haat die ik voor dit soort tuig koester is echter tot zorgwekkende proporties aan het toenemen.

yuck fou | 20-08-14 | 14:22

@subsidistan | 20-08-14 | 14:04
Tuurlijk, want de islam is door zionisten opgericht. Daarom.

Wonderful-Life | 20-08-14 | 14:22

Dept.X | 20-08-14 | 14:15
Het probleem ontkennen en wegkijken of onderkennen en emigreren, wat is het verschil?

De waard zijn gast | 20-08-14 | 14:22

@Mr Dixit | 20-08-14
Waarschijnlijk de enige manier om gruwelijke marteling te voorkomen? Ik doe maar een gok hoor, heb het filmpje niet bekeken.

panadol | 20-08-14 | 14:22

RIP en sterkte voor de nabestaanden.

Wat een walgelijke lui toch die moslims. Vraag mij af of ze nog steeds durven te zeggen; Islam is Vrede. Ik mag hopen dat Potis heel snel deze Islam staat uitroeit...

Met zulk nieuws, wie kan ooit nog de term islamofobie gebruiken... dit is geen irreële angst, dit is werkelijkheid.

Woody_H | 20-08-14 | 14:21

Als we dan toch bezig IS(IS) te laten zien wie de baas is laten we dan vooral niet vergeten Depleted Uranium (DU)munitie gebruiken.

Ambrosius Dominique | 20-08-14 | 14:21

@Ridde Rogter | 20-08-14 | 14:20
Gevolgd door een vuistdik rapport opgesteld door een commissie die hiervoor 300k ontvangt. Uiteraard.

Sliptong | 20-08-14 | 14:21

Ik heb hier geen zin meer in. Het internet maakt het kwaad zo kinderlijk eenvoudig zichtbaar. Zie maar eens de vice news-videos op youtube. Daar filmen ze bij isis op patrouille door de stad Raqqa in Syrië, nu onder isis-controle. De beelden zijn gelukkig niet gruwelijk, maar de praktijk van het kalifaat wordt duidelijk. Ongelofelijk dat dit alles gefilmd kon worden.
Nu kunnen we wel zeggen, maar wij leven onder de beschermende paraplu van de navo. Alleen de barbarij trekt zich daar niets van aan. Ook onze maatschappij kan van binnenuit aangevreten worden, terwijl het moderne leger volstrekt nutteloos is.
De beschaving kan overdag verdwijnen, mensen veranderen in zombies. Maar goed, we moeten positief blijven toch?

Rest In Privacy | 20-08-14 | 14:21

Het zou wel zo overzichtelijk en geruststellend zijn als extreme wandaden alleen werden gepleegd door extremisten uit onontwikkelde, verre landen. Helaas is de werkelijkheid ietsjepietsje weerbarstiger. Doodeng natuurlijk dat zo'n gruweldaad gepleegd wordt door iemand die kennelijk een groot deel van zijn leven in een Westers land heeft doorgebracht. Net als die vader van die Australische kinderen van laatst. En et als Mohammed B. En net als kopstukken van Al Qaida. En net als... [lange lijst s.v.p. zelf invullen]

Lewis | 20-08-14 | 14:21

Sinds Aïsja heeft de Profeet graag alles een kop kleiner.

Ik was in Haren | 20-08-14 | 14:20

En als het dan eenmaal zover is zullen de zachte heelmeesters als allereerste dit land met staart tussen de benen ontvluchten om ons allen daarna vanaf een veilig onderkomen sterkte toe te wensen en ons moed aanpraten om de strijd aan te gaan met de elementen die zij zo lafhartig hebben helpen ontstaan. Radio Oranje 2.0 (de stem van strijdend Nederland...)?

Sliptong | 20-08-14 | 14:20

De Nederlandse regering komt waarschijnlijk met de snoeiharde reactie dat ze haar ontstemdheid over deze onthoofding uitspreekt en de handelwijze van deze belhamels van ISIS betreurt en afkeurt.

Ridde Rogter | 20-08-14 | 14:20

Mooie smoes voor Obama om de acties te intensiveren op IS.
Smoes is maar een grapje, bittere noodzaak, liever hun uitgeroeid dan wij. Mensen die het slecht met je voor hebben, moet je altijd 1 stap voor zijn.

Terpen-tijn | 20-08-14 | 14:19

Wacht ff, nu pas het filmpje gezien met het verhaal van die Amerikaanse journalist. Wat is er met die man aan de hand, waarom dreunt 'ie dat hele verhaal zo netjes op en ondergaat hij zijn lot zo gelaten? Hebben ze die kerel twee jaar lang gehersenspoeld oid? Anders lijdt hij wel aan een zeer ernstige vorm van het Stockholmsyndroom...

Mr Dixit | 20-08-14 | 14:19

Er wordt net gedaan of dit weerzinwekkend gedrag iets nieuws is, maar het tegendeel is het geval.
Bij Poitier werd het enige juiste antwoord gegeven:
nl.wikipedia.org/wiki/Slag_bij_Poitier...)

Sjeng de helle | 20-08-14 | 14:18

Hoe kunnen mensen dit elkaar aandoen...

CBSraming | 20-08-14 | 14:16

Ik ga alvast sparen. Voor m'n emigratie naar Canada ofzo. Weg van deze slappe lullen.

Overigens heeft het Westen een dusdanig ontwikkelt defensieapparaat dat ik niet denk dat ze heel ver komen. Op een enkele aanslag na dan.

Dept.X | 20-08-14 | 14:15

Goed. Nu gewoon de hele Navo+voormailg Warschau-pact achter die gasten aan. Dan zijn ze in 2 weken allemaal uitgeroeid.
Ook gelijk goed voor de verstandhouding met Putin.

Vogelbeest | 20-08-14 | 14:15

-weggejorist-

brutus68 | 20-08-14 | 14:15

Stap 1 moet zijn dat elke EU-onderdaan die onder de vlag van IS vecht automatisch zijn staatsburgerschap verliest en niet meer welkom is.

brutus68 | 20-08-14 | 14:15

Moge iedereen die juicht of sympathie heeft voor deze daden ter plekke afsterven alsjeblieft?

Ik kan hier verder niets rationeels op bedenken maar bovenstaande is het eerste en enige wat in me opkomt, na het horen van de tekst en gedeeltelijk bekeken filmpje ( ik wil graag nog iets van mijn menselijke en beschaafde onschuld bewaren)

*snik

Koning één oog | 20-08-14 | 14:14

James Lastig | 20-08-14 | 14:08
Ik ben er van overtuigd dat ze het heus wel onderkennen, maar durf maar eens publiekelijk toe te geven dat we in feite in oorlog zijn met en kwart van de wereldbevolking. Zeker omdat het een asymetrische en dus geen conventionele oorlog is zal het bijkans onmogelijk zijn om zo'n uitspraak te doen. Maar ze weten het echt wel.

Bigi Bana Boy | 20-08-14 | 14:14

-weggejorist-

koetje4040 | 20-08-14 | 14:13

Ik ben normaal niet zo van de angst en paniek, maar die Isis barbaren beschikken over behoorlijk veel poen. Het is denk ik een kwestie van tijd of één van die inteelt gekken besluit ergens in Europa een paar koppen er af te hakken.

Ronman2k | 20-08-14 | 14:13

Is een atoombom niet hét middel?

clabamsk | 20-08-14 | 14:13

Die chemische wapens van Assad moet je helemaal niet vernietingen maar gewoon op dat ISIS tuig flikkeren.

Dima Beeline | 20-08-14 | 14:13

Dit filmpje verplicht laten kijken bij volgende stemronde.

Normpje | 20-08-14 | 14:13

Tot de laatste pluisbaard verdelgen
mogelijkheden te over, alleen de wil ontbreekt, ondanks wat stoere woorden vanuit No.10

Tobi | 20-08-14 | 14:13

-weggejorist-

koetje4040 | 20-08-14 | 14:13

"Het zijn zulke lieve jongens, als je de verhalen hoort die die mensen hebben meegemaakt, vreselijk."
Aldus Anja Meulenbelt.

Cuyahoga | 20-08-14 | 14:12

HOOOHOOOOHOOOHOOO, nu gaan we een stap te ver !!!

de PVDA (en D66) gaan eerst thee drinken met deze teruggekeerde kansarme jongeren.

haatbaardtaart | 20-08-14 | 14:12

Kunnen we geen scheepslading varkens droppen daar? Gewoon om de boel kaal te vreten? En die ISIS-barbaren eten ze niet.

frank87 | 20-08-14 | 14:12

En dit is dan als vergelding voor de Amerikaanse bombardementen? Dit was de enige Amerikaan die ze op de plank hadden liggen? Ik denk dat dit het domste is wat die islamitische terroristen hebben gedaan tot nu toe.

Mr Dixit | 20-08-14 | 14:12

-weggejorist-

koetje4040 | 20-08-14 | 14:12

Zouden onze regenten nu eindelijk eens de realiteit onder ogen zien, of blijven we maar "Timmermansen"?

zwartzondersuiker | 20-08-14 | 14:12

Natuurlijk is dit niet de echte islam want die toont zijn gezicht vooral als moslims een minderheid van de bevolking vormen.

Riiggghhhhttttt.....

Godsammekraken | 20-08-14 | 14:11

Het is toch al 30 jaar oorlog met de Islam? Alleen worden de meeste appeasers pas nu wakker; zelfs Asha Ten B lijkt te ontwaken.

Behalve dan de laffe wegkijkers bij de NOS en Joop.nl.

Snackbar van Allah | 20-08-14 | 14:11

Ik hoop dat deze meneer ebola had.

frank87 | 20-08-14 | 14:10

... iets met dehumaniseren?

Kloof2012 | 20-08-14 | 14:10

De Jihad is de perfecte dekmantel voor elke psychopaat.

Lafayette | 20-08-14 | 14:10

Het is bizar dat we deze beesten niet de oorlog verklaren, of tenminste het proberen buiten ons land te houden. Maar kennelijk geven we ze liever geld en ruimte tot demonstreren.

panadol | 20-08-14 | 14:10

De islam moet verboden worden.

Wonderful-Life | 20-08-14 | 14:09

Atoombom op gooien, lost een hoop op.

KarelMarks | 20-08-14 | 14:09

volgens diverse bronnen bestaat ISIS uit zo´n 12000 man.
WTF, waarom niet drones en commandos erop af sturen en binnen een week is de hele zooi bij hun allah.
ze weten waar ze zitten dus ........

pejoar | 20-08-14 | 14:09

Er komt wel steeds meer schot in de zaak.

Rest In Privacy | 20-08-14 | 14:08

Mesmer | 20-08-14 | 14:05
Wereldoorlog III is een jaar of 15 geleden al gestart maar de Westerse leiders willen en durven de waarheid niet onder ogen zien.

Lafheid vermomt als 'tolerantie' ... en ondertussen worden wij van binnenuit en van buitenaf kapot gemaakt door de islam.

James Lastig | 20-08-14 | 14:08

Ik vind Islam zo tof, ik denk dat ik mijzelf maar ga onthoofden, en daarna T-shirts maken met "ik ben ook een Jihadist". Oh wat zijn die tof! Laat je Jihadistofoben maar lullen hoor!

Kaas de Vies | 20-08-14 | 14:08

De UK is té lang té tolerant geweest tov dit tuig, tot op het beschamende af. Misschien worden ze nu eindelijk eens wakker daar in het kalifaat-in-oprichting dat wij Groot-Brittanië pleegden te noemen.

Bigi Bana Boy | 20-08-14 | 14:07

En de PvdA zag dat het goed was.

Ik verwacht dan ook een voorstel van de PvdA om meer belastinggeld aan IS te geven zodat we ze kunnen helpen een moderne organisatie te worden met respect voor andere religies en culturen.

James Lastig | 20-08-14 | 14:06

Ik sla deze filmpjes / plaatjes maar even over...

Kapitein_Koek | 20-08-14 | 14:06

Wannee is het nu eens een keer gewoon oorlog? Dut kunnen we toch niet laten gebeuren? Of wel maar dan eigen kand beschermen, grenzen dicht, en dubbele paspoorten laten kiezen of verbannen.

Mesmer | 20-08-14 | 14:05

Om te kotsen. Wanneer worden deze honden afgeschoten ?

van Oeffelen | 20-08-14 | 14:04

Cameron doet nu opeens stoer over islam. Met UKIP/Nigel Farage in zijn nek. Maar hij heeft nog *heel* wat goed te maken voordat mensen daar intrappen.

www.telegraph.co.uk/news/uknews/terror...

Godsammekraken | 20-08-14 | 14:04

Zou Haifi nog steeds denken dat de zionisten hier achter zitten?

subsidistan | 20-08-14 | 14:04

Man, wat is dat land afgegleden..
Naar goed links/progressief gebruik.

Slipsnifter | 20-08-14 | 14:03

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl