
Niet klikken met een zwakke maag. Dit zijn enkele van de 29 vermoorde vrouwen in district Zayouna, Bagdad, waar "gewapende mannen" afgelopen zaterdag een als bordeel bekend staande flat binnenvielen en om zich heen begonnen te schieten. Ook meneer de pooier kwam om. Handen op de rug gebonden en geëxecuteerd. Hij had ongeveer 60 dames "in dienst". Op een muur van het bordeel was de zin: "Dit is het lot van iedere hoer" gekalkt. De daders zijn ontkomen (
via Al Arabiya). Op het Museumplein in Amsterdam is as we speak een door GL/PvdA, Irak Komitee, Landelijk Beraad Feministen en Int. Socialisten georganiseerde stille tocht/manifestatie bezig ter nagedachtenis en solidariteit aan de vermoorde prostituees. De stille tocht trekt enkele duizenden zusters. Onder andere Linda Voortman (GL) en Fatima Elatik (PvdA), met op hun T-shirts de tekst #IkBenOokEenHoer, lopen vooraan in de stoet. Die foto ziet u
HIERRR.
Reaguursels
Inloggen(op basis van de laatste nieuwsberichten lezen);
vrouwen zijn volgens een (steeds groter) gedeelte deze religie aanhangers hoeren, en verdienen te sterven als:
- ze blote lichaamsdelen laten zien zoals je enkels..;
- broeken dragen;
- geen nikaab of sluiter (ligt aan reli-gradatie);
- met een man praten anders dan familie;
- niet getrouwd samen wonen;
- naar school gaan;
- make up gebruiken;
- aangerand zijn door een man die vond dat ze zich aanstootgevend gedroeg;
- of betaalde seks hebben..
@Suubi Musajja | 15-07-14 | 15:16
"De combinatie van onderdrukking van buitenaf en economische uitzichtloosheid (zowel in MO als steeds meer ook onder immigranten) levert blijkbaar deze situaie op."
Pardon? Wat je daar beweert is totale kul. Zodra de Soennitische Saddam verdreven was, en een Sjiitische president er werd neer gezet, brak de pleuris uit tussen Soennieten en Sjiieten. Dit heeft totaal niets te maken met onderdrukking van buitenaf en economische uitzichtloosheid te maken, maar met pure macht. De Sjiieten werden onder Saddam onderdrukt. Met de huidige president is het andersom. ISIS (Soennitisch) probeert met gruwelijkheden aan de macht te komen, dit tot ergernis van Iran (Sjiitisch) en Amerika (die wil stabiliteit) De enige die hier debet aan zijn die 2 religieuze stromingen die zowel in MO en Syrië zich willen laten gelden. En dat is de kern van de waarheid over de huidige teringzooi aldaar. Zouden ze elkaar verdragen en samenwerken, dan konden ze genieten van die Irakeese olie dollars en een welvarend land. voortbrengen.
Suubi, als je het christelijk geloof serieus uitvoert betekent dit geweldloosheid, hetzelfde geldt voor het boeddhisme. Er zit nogal een verschilletje tussen het leven van mohammed en Jezus. De kruisvaarders in de middeleeuwen konden dan ook niet lezen. Die kindsoldaten in Congo kunnen het ook niet. Het dagelijkse moslimterrorisme wordt gedaan door mensen die de Koran uit hun hoofd kennen, de Hadith keer op keer gelezen hebben. Hoe is het een onwaarschijnlijke conclusie dat een geloof dat door Mohammed met bruut geweld is verspreid kan leiden tot geweld? Ik vind het een behoorlijk logische conclusie. Zelfs in democratisch Indonesië neemt het extremisme toe, worden kerken afgebrand. En als het dan vooral aan de armoe ligt, waarom komen er dan zoveel terroristen en support uit landen als Qatar end Saoedi Arabië.
@Ron_Paul | 15-07-14 | 16:49
Hoe kunnen we dan voorkomen dat ze hun geloof 'serieus gaan uitoefenen'? Dat lijkt me inderdaad een goed streven. En het kan wat mij betreft geen toeval zijn dat mensen in belegerd Gaza besluiten hun geloof serieus uit te oefenen, waar honderden miljoenen in democratisch Indonesie dat minder 'serieus' doen. En hoe komt het dat rebellen in Oost Congo en de CAR opeens besluiten hun christelijke geloof 'serieus te gaan uitoefenen', of kruisvaarders in de Middeleeuwen? Waarom ontdekken alleen de gruwelijk arme, door geweld geteisterde en van buitenaf (Oeganda, Rwanda, etc) uitgebuite Congolezen de passages in de bijbel die als inspiratie dienen voor het knutselen van hun soort raketten? Wist je dat Japanse geestelijken in de Chinese oorlog boeddhistisch religieuze rechtvaardiging voor het geweld predikten? Ik denk dat als we deze vragen beantwoorden we op een stuk zinniger en bruikbaarder antwoord uitkomen dan wanneer we ons neerleggen bij de zeer onwaarschijnlijke conclusie dat 1 religie zoveel slechter is dan de rest, dat 1 boek een miljard mensen tot blind geweld kan drijven.
Hoi Suubi, nogmaals het probleem ligt bij Mohammed. Hij heeft de Islam gegrond en hij was al bezig met het soort acties welke nu als inspiratie dienen voor het knutselen van raketten. Toen was de Gaza strook nog gezuiverd van de Joden dankzij de Romeinen. Je kunt er dus wel steeds andere zaken bij betrekken zoals een boek in het OT, of een Joodse bezetting, maar de bron is en blijft Mohammed en zijn godsdienst. De onthoofdingen, de eer-moorden, de religieuze onderdrukking, de ongelijke behandeling van het islamitisch recht, komen rechtstreeks van de oprichter van de religie. Zijn boek is alleen geldig, want 'de mensen van het boek hebben de waarheid vervalst' Dat heeft niets met zoeken in een religie te maken, dat heeft met niet wegkijken te maken. Ik weet dat veel seculiere moslims het geloof romantiseren maar er verder niet veel mee doen, ik ken ze ook, prima mensen, omdat ze verder zo goed als niets met hun geloof doen. Gaan ze hun geloof wel serieus uitoefenen, en het leven van hun profeet nastreven, dan krijgen we weer problemen...
@Ron_Paul | 15-07-14 | 13:09
Je legt het goed uit, maar trekt de verkeerde conclusie. Als de bijbel en de koran in essentie even gewelddadig zijn, dan moeten we het probleem dus ergens anders zoeken. Blijkbaar zijn er situaties waarin mensen op zoek gaan naar het geweld in hun religie (in het Christendom waren dat uiteraard de middeleeuwen in Europa, en hedendaags Afrika, en in de Islam is dat hedendaags Midden Oosten en Noord Afrika). De combinatie van onderdrukking van buitenaf en economische uitzichtloosheid (zowel in MO als steeds meer ook onder immigranten) levert blijkbaar deze situaie op. Als we blijven focussen op de Islam als wortel van alle kwaad dan komen we nergens, want het is duidelijk niet de oplossing. Maar als we op andere manier proberen de situatie in bijvoorbeeld Gaza te veranderen dan kunnen we toewerken naar een wereld waarin mensen meer voordeel zien in netjes naar hun werk gaan, dan in de keuken katyusha raketten te zitten knutselen.
Waar moet ik nou klikken? Ik vinnem moeilijk.
-weggejorist-
Jammer dat mensen als Suub Massaja altijd aankomen met allerlei teksten uit het oude testament om de aandacht van het werkelijke probleem af te leiden. De wetten uit het oude testament zijn geen inspiratie bron voor dagelijkse bomaanslagen. Hoe meer christenen zich oriënteren aan Jezus hoe vreedzamer zij zullen zijn. Hoe meer mensen zich laten inspireren door Mohammed,tsja, ik zou zeggen lees eens na over wat 'de boodschapper' met 'de onvervalste waarheid' allemaal heeft gedaan. Daar zit ISIS niet ver vanaf
Laat maar zien want als het aan de NOS ligt krijgen we feiten en rauwe werkelijkheid niet te zien. Heel goed van GeenStijl. Mensen met een onderbuik is al lang genoeg het zwijgen opgelegd. Het mocht niet benoemd en gezegd worden op straffe van uitsluiting en ontslag.
Nu hoor je de nl moslimpjes niet. Moeten ze nu niet protesteren tegen zoveel geweld? Islam = geloof van de vrede.
hahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaa
Volgens mij hebben we een nieuwe superlatief voor sexueel gefrustreerd nodig...
vergeleken met de 30.000 (!) die de vader van Maxima de zee in liet flikkeren is dit apenootjes. Maar dat kregen/krijgen we niet te zien en dus is Max een toppie meid die het gedrag van haar genocidebedrijvende vader niet afkeurt. Lang leve het twee maten systeem van onze verontwaardiging! Islam=kut, Oranje is topjewopje!
Oh KUT! En ik had net Iraqi Hedonism 3 in de planning staan. Klootzakken zijn het.
Als ze via al Arabiya zijn ontkomen, dan moet al Arabiya gewoon keihard worden aangepakt.
Van hoeren blijf je af!
Gvd, welke klik? Eikel, ik zit net aan m'n ontbijt, krijg ik zo'n foto te zien. Prutser!!!
Vooral Israël onvoorwaardelijk blijven steunen in hun strijd tegen die lui uit het stenen (hier is 'gestenigde' van afgeleid) tijdperk. Anders ziet het er zo over 6 jaar uit in de Yab Yum.
@tipo | 14-07-14 | 19:10
In de Koran staat ook Gij zult niet doden... Hoe moeten we dat uitleggen Suubi?
@Suubi Musajja | 14-07-14 | 18:09
Ik hoop dat wanneer het er op aankomt zij nog steeds achter je blijft staan...
Kate123 | 15-07-14 | 00:41
Wat nou smakeloos. Er is niets mis met hoeren.
de grote Anti | 15-07-14 | 00:44 Ze zien er niet uit als hoeren, meer als studenten; spijkerbroek T-shirt. Het zal me niet verbazen dat het hier gewoon om een groep 'rebellerende' studenten gaat.
Keeper | 14-07-14
jij moet een nek als n giraffe hebben om zo diep je kop in het zand te kunnnen.
Ik werk elke dag met moslims.... wat wij gematigde moslims noemen.
Tot je over het geloof, of over hun familie ,of Geert Wilders begint.
Dan is in 1 keer alle redelijkheid verdwenen en is er van enige gematigdheid geen sprake meer!
Ik vertrouw geen enkele moslim, maar dan ook niet 1!
Onder de oppervlakte zijn het allemaal stuk voor stuk verblinde geloofs fanaten.
En dat zeg ik uit ervaring!
@Kate123 | 15-07-14 | 00:41
Uhm, het was schijnbaar echt een bordeel.. Dan nog, stop die daders ook maar in een kamertje waar geen uitweg is van mijn part. Piepen ze wel anders.
Wie zegt dat het hoeren zijn? Die stempel krijg je al snel in die contreien. Heel smaakloos geenstijl!!
Jammer. Zaten er vast wel een paar tussen die met hun geile ster van je lans een wokkel konden maken!
Ach ja, de wereld zou misschien beter af zijn zonder prostitutie. Helemaal nu ik erachter ben gekomen dat de meer wittere variant het meeste in trek is. Do the math. Soms lijkt het wel alsof onze aandacht ergens vanaf geleid moet worden. Heel triest dit, en dus gewoon een massamoord, maar wat vreten dit soort fundamentalisten allemaal uit in ONS europa, in onze steden? Ja, ga maar weer slapen.. Ze zitten alleen achter foute moslima's aan natuurlijk.
amen
Heer,vergeef het hun want zij weten niet wat zij doen
@vander F | 14-07-14 | 18:57
Maar ze gaan wel de straat op voor een moordpartij in Gaza, m'n waarde. Inclusief hakenkruizen een ISIS-vlaggen (in spiegelbeeld weliswaar, maar toch).
@mallekater | 14-07-14 | 17:11
Als je dit hele fijne en vileine stukje tekst van @Pritt Stift (hulde Pritt, ouderwets) niet snapt en geen idee hebt wat het statement is, waarom ben je hier dan?
Wat begrijp je dan eigenlijk wel?
Hoerenlopen kan link gaan worden!
@Franco 1975 | 14-07-14 | 23:48,
sla eens een Thaise krant open,
kom dit soort ongein ook tegen en wat dacht van slachtpartijen en koppensnellen in Mexico?
Mensen flikken dit soort dingen nu eenmaal,
wat relatief nieuw is voor in Europa is het religieus geïnspireerde geweld,
dachten we die fuckin' christenen eindelijk terug in hun hok te hebben,
komt de Islam het nog eens dunnetjes overdoen.
Met het verbijsterende gedrag van bv een PvdA, die doodleuk 60 jaar lang de katholieken bestreed, belachelijk maakten, de paus uitkafferden,
om vervolgens inzake Islam volstrekt tegengesteld begon op te hemelen hoe prachtig die sprookjes wel niet zijn etc.
Verbijsterend.
En nu met de gebakken peren zittend, die partij gaat helemaal ten onder aan het verraad van de eigen principes, helemaal naar de kloten,
geldgraaiende, burger verradende bourgeois partij.
Zegt een PvdA bobo tegen de Imam:
'Hou jij ze dom, houden wij ze arm"
Ja... ach dit is nog netjes wat deze foto,s betreft ,je moet maar denken het kan altijd nog erger,over niet al telange tijd kunnen we dit ook verwachten b.v op de haagse markt of op het malie veld . PS neem een teiltje mee,veel kijk plezier
www.crazyshit.com/cnt/medias/20367-you... Hartelijke groet.
We didn't start the fire,
It was always burning
Since the world's been turning.
We didn't start the fire,
No we didn't light it
But we tried to fight it.
Goddomme wat een onmensen. Van hoeren blijf je af!
Nou ja. Je weet wat ik bedoel.
Bizar weer een nieuw dieptepunt in de wereld die arabieren en islam heet..... Ik veracht die tyfus.&@/(;&.. zo intens.
@Suubi Musajja | 14-07-14 | 22:56,
sure, natuurlijk was het voor de invasie een relatief veilig land, strak geregeerd door Saddam, politie, geheime dienst, executies persoonlijk door Saddam uitgevoerd,
het was volkomen duidelijk wie er de baas was.
Dus ja, het was toen behoorlijk anders, en ja, ik zou daar toen veilig een rondreis hebben kunnen maken, iets wat nu ab-so-luut niet meer het geval is.
@Tutanchamon | 14-07-14 | 22:56,
ook bij Joop en de PvdA kijkt men heus niet weg, ze krijgen het nu echter wel moeilijk om te ontkennen dat een hele bak geweld op dit moment op z'n zachtst gezegd Islam geïnspireerd is.
Dan kun je wel gaan zeggen dat dit absoluut niet hoort volgens de Koran etc,
maar als de moordzuchtige daders van bv dit soort bloedbaden zelf zegt dat ze het in naam van de Islam plegen dan is dat gewoon zo.
Wat me wel stoort dat nu ineens de boel doorslaat naar de andere kant als ik zelfs PvdA'ers hoor lullen over deporteren e.d.
Ik maakte me 10 jaar geleden vooral druk over het wegkijken van de NL politiek, het mateloze geknuffel, en als ik er wat van zei was ik een nazi-islamofoob.
Nu is dat wegkijken wel zo ongeveer over, men slaat nu ook ter linker zijde taal uit waar uitspraken van de 'rechtsextremist' Janmaat bij verbleken.
Dus dat is aardig gecorrigeerd.
Nu zit ik ook opgescheept met een kudde ontketende stompzinnige racisten die zelfs
Alevieten of Arabische christenen bij Zandvoort de grens willen overzetten.
Maar goed, die zijn er nu DANKZIJ die politiek correcte wegkijkers, de van Jole's en Anja Meulenbelten.
@Vrije Nator | 14-07-14 | 21:56.
oh die wetenschappelijke Gouden Eeuw was er toen echt wel hoor, vergis je niet,
maar rond 1100 begon de sekte der Soennieten een opmars in de Islamitische wereld, opgehitste boerenkinkels uit midden Azie, Turkmenen e.d. vielen bv Bagdad binnen, staken alle kroegen in de fik, flikkerden alle boeken uit de prachtige bibliotheken in de Tigris, verboden alle kunst, muziek, schilderen, poezie.
Je hoeft maar 1 boek te lezen, de Koran, er daar staat echt alles in wat een mens hoeft te weten, de rest is overbodig, slecht, haram.
Dit allemaal onder het mom van terugkeer naar 'de zuivere Islam'
Exact hetzelfde wat bv die gasten van ISIS doen.
Betaald door rijke fundamentalisten, die ook hun radicale imams betalen, moskeen bouwen all over the place, maatschappelijk werk verrichten in armlastige dictaturen,
maar bv ook de Gaza strook, Hamas maakte naam als een vrome instantie die voor de armen zorgde, voedselbanken, medische verzorging, zeg maar een soort Leger des Heils.
Maar du moment ze de macht kregen veranderden ze van redders van de machtelozen in keiharde machthebbers, hun klauwen reeds diep in de maatschappij verankerd.
Dit is het lot van iedere hoer.
Waar zijn de andere 31 hoeren?
@Vrije Nator | 14-07-14 | 21:52
Dit is dus de cirkelredenering waar zoveel mensen in vast zitten.
@malin | 14-07-14 | 20:50
Dat beweerde ik niet - ik zei dat dit soort geweld voor de invasie niet voorkwam. Er werd ons een hoop raars verteld over Irak voor de invasie; ik ben er geweest toen en het was allemaal behoorlijk anders.
DEze foto heeft ietsmet Islam te maken ? Nou, volgens de PVDA, Joop, NOS en VARA moeten we dit dan als aanwinst omarmen. Dan doen we dat toch ? Wegkijken sloopt. Wegkijken doodt letterlijk maar de linkse fatsoensrakers zien alleen incidenten. En zo veinzen ze al jaren fatsoen. Mijn fatsoen ligt heel ergens anders. Excuses daarvoor. En 8 werf kots naar het tuig dat dit langzaam in NL ook mogelijk laat worden. Ik heb geen kinderen en red me wel. U ook ? Sterkte.
-weggejorist-
Weer een schoolvoorbeeld van de afschuwelijke islamitische cultuur met hun middeleeuwse regeltjes. Geen enkel respect voor het leven.
korenslager | 14-07-14 | 21:30
Tijd voor je medicijn!
Die gingen in ieder geval niet als maagd naar het hiernamaals...
@nukkie | 14-07-14 | 21:57
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.
Linda voortman en gesluierde elatik kunnen niet..... te druk met graaien. Harrie van bommel en dries van agt willen best een hoer naaien. Bij voorkeur een islamitische. Wordt alleen moeilijk zo. Wat is de wereld toch "mooi" dankzij deze linkse superieure moraalridders. Mederland gaat er dankzij dit soort lui hard op achteruit.das natiosocialismus war doch schon?? Nicht harrie und dries??
@Suubi Musajja | 14-07-14 | 19:12
Sodemieter toch op met je onzin. Hoezo, vooraan in de vooruitgang van wetenschap?
wikiislam.net/wiki/How_Islamic_Invento...
www.barenakedislam.com/2012/09/03/they...
www.sodahead.com/united-states/jewish-...
-weggejorist-
@Suubi Musajja | 14-07-14 | 18:33
Hee vriend. Het verschil is dat er geen mensen zijn die nog het OT letterlijk opvatten. Het NT is wat anders, maar het OT niet. De Koran daarentegen...
@korenslager | 14-07-14 | 21:30
Doei Francisco.
Ik ben zo enorm boos op geenstijl na die foto! Dit was mijn laatste bezoek aan jullie site, jammer. Heb gewoon spijt dat ik lid van jullie was! Leer eerst maar eens denken stelletje losers!
Alles volgens de koran,ze waren afgekeurd, waren geen maagd meer.. Wat een zegen voor de mensheid,maar deze staan nog onder aan de ladder van de evolutie.We moeten er nog mensen van maken,want de daders lopen nog s,nachts op vier poten.
Kan de zoon van Jack the Ripper geweest zijn..
Sikke van der Veer was het zat om in natura betaald te worden.
malin | 14-07-14 | 20:50
AAH! Sorry. Verkeerd verbonden. Suubi schaart een oorlog met 1 miljoen doden niet gelijk onder geweld. Dat is wel bijzonder, ja.
Gezellig daar..
EnsVoor al die zgn tere zieltjes, die geschokt zijn" FUCK YOU!! Zo zien dode mensen eruit!!
Dit is pas doorpakken. Kan project 2012 nog wat van leren..
tipo | 14-07-14 | 20:10
Je moet bij Suubi zijn, vriend. Die beweerde doodleuk dat de Amerikanen indertijd een Irak binnenvielen waar geen geweld was. Dwaas.
Maar enfin, wat buitenlanders verstaan onder "geen geweld" blijft me verbazen.
Fuck man, wat ben ik afgestompt voor menselijk leed op dit niveau. Voel er niets bij. Dierenleed dan weer wel ??
Dieptriest... zeker als je weet dat veel van die zogenaamde "brave en vrome" moslims alles pakken wat binnen hun handbereik valt. Jongetjes, meisjes en jonge vrouwen. Dat alles in de naam van die baardige idioot!
Tijd dat het Westen compleet zijn banden doorsnijdt met het Midden Oosten. Niks geen zaken meer mee doen, geen olie meer van kopen en geen visa meer verschaffen aan mensen uit dat gebied van de wereld die naar het Westen willen. Ze zoeken het maar uit met hun islamitische teringzooi in hun woestijn.
@malin 19:01
Dan was je niet in Irak toen er 1 miljoen doden tijdens de Iran-Irak-oorlog vielen in de jaren 80. Een islamitische oorlog tussen Soenies en Sjie-ieten.
Begrijp niet dat als je in Den Haag langs de hoerenstraat rijd de moslims je om je oren gieren. 80% van de klanten daar dat zijn keurige moslim huisvadertjes die lekker buiten de deur neuken. Waarom? Vinden ze de hoofddoek die thuis op hun wacht niet lekker genoeg? Kriebelt hun bovenlip tijdens het pijpen? Vinden ze die 1x in de maand kaalgeschoren kutjes van hun eigen Fatima's eigenlijk maar niks? Het moet een reden hebben dat veel van die brave moslim vadertjes daar uit neuken gaan. Waarom dan ook altijd maar die hoeren veroordelen?
@malin | 14-07-14 | 19:21
Noord Kivu?
@Mr.weemoed | 14-07-14 | 19:54
Jammer, want dat is wel de Foto v/d Week.
Nou dit is voor de geloofsgenoten dan te bedenken wat ze voor niet geloofsgenoten in petto hebben.
Leuk zo'n geloof wat de meest waanzinnigen huisvest die er op aarde kunnen rondlopen en dan nog verenigd ook. Ieder ander zo een pilletje krijgen of wordt gedwongen opgesloten dit tuig hopt gewoon op en neer tussen daar en hier. Even op adem komen, de botte messen slijpen en weer terug. Onze fijn besnaarde regering staat dit gewoon toe. Ik vind hen mede verantwoordelijk voor dit soort gruweldaden, omdat zij dit soort lui faciliteren in geld, huisvesting en reis mogelijkheden. Den Haag bedankt!!!!!!!!
Fatima Elatik is een hoer, maar wel een heel uitzonderlijke. Ze werkt met een vergunning van Allah's afgezant in Den Haag; imam Fawaz Jneid. Zijn particuliere moskee 'Houri' trekt meer bezoekers dan de As-Soennah, en zijn hoofdattractie Fatima wordt na elke klant weer maagd.
je zou zo langzamerhand een voorstander van een vuile chemische/biologische/nucleaire oorlog worden, onkruid moet je bij de wortel uitroeien, en dit zijn geen mensen en als zodanig mogen ze van mij alle mogelijke middelen in zetten om dit te stoppen!
Mr.weemoed | 14-07-14 | 19:54
Pritt is confronterend over de selectieve verontwaardiging van al die moraalridders en overtuigde feministen. Waar zijn ze nu? Waar is de verontwaardiging? Waar is de compassie?
Wat is er grappig aan de foto die u wel begreep????
@Suubi Musajja | 14-07-14 | 19:19
Het probleem is dat het schrift onfeilbaar is. Uiteraard houdt een groot gedeelte zich niet letterlijk aan de leer, en uiteraard zijn er moslima's die met een ongelovige zijn maar zij vormen een marginaal, haast te verwaarlozen percentage en dat weet u best. Zij die zich wel aan de leer houden laten dat keer op keer op beestachtige wijze zien. Wat er nu gaande is in Europa als reactie op hét conflict in het Midden-Oosten, met andere woorden: de 'zionistische' aanwezigheid, zegt meer dan duizend nuancerende woorden.
Lache die foto, allen die van het Museumplein snap ik niet.
@Paupertje Uberlutser | 14-07-14 | 19:52
conspiracy
Ik zit nu een tijdje naar die foto te kijken maar het ziet er een beetje geënsceneerd uit. Geen kogelgaten te zien. De mensen in de buurt hebben ook geen schietgeluid gehoord en er wordt dus aangenomen dat ze geluidsdempers hebben gebruikt. Weer voer voor de conspiricy theoristen in ieder geval.
Ik weet dat een heleboel wegkijkende, van zichzelf overtuigd zijnde goedzakken regelmatig GS bezoeken...
Dat ze zich de ogen uit hun kop mogen schamen.
Dit is islam.
Wel beetje een rigoureus middel tegen oprukkende SOA...
Niet zeuren dat het zo'n vreselijke foto's is, is gewoon de wereld in 2014, we gaan flink vooruit met z'n allen :(
Onverdraagzaamheid, egoïsme en domheid verspreiden zich als een olievlek.
Ik heb denk ik nog max. zo'n 30 jaar te gaan, ben benieuwd wat ik allemaal nog moet meemaken, maak me wel een beetje zorgen om de toekomst van m'n kinderen.
Typisch Geen Stijl. "29 van de 60 vrouwen zijn afgeslacht" 31 vrouwen zijn dus niet afgeslacht! Altijd alleen maar de negatieve kantjes van de islam er uitlichten en vergroten. Zo ongenuanceerd. En nu weer vooruit!
Wat een bloedbad. Ik hoop dat ze heel erg trots op zichzelf zijn want dan kan ik net dat extra beetje minachting scoren.
Aangezien ik de bron niet kan vinden van deze foto, hou ik het op ketchup. Bron graag!?!?
Meer van Dit | 14-07-14 | 19:22
Voorheen vonden de islamitische slachtpartijen altijd plaats in het geniep.
captainobvious | 14-07-14 | 19:20
Bleven ze daar maar.
Je kijkt naar een exportproduct.
@vangisteren | 14-07-14 | 17:45
Kut he, even niet kunnen wegkijken.
Suubi Musajja | 14-07-14 | 19:19
Dat klopt. Maar zijn er gewelddadiger, bloederiger, wredere samenlevingen dan de islamitische?
Dus?
Het boeit het westen letterlijk al eeuwen geen fuck wat ze elkaar daar aan doen, moet ik dan opeens boos zijn hierom?
@Predateur | 14-07-14 | 17:49
Tsja. Ik voel me eerlijk gezegd ook niet geroepen om atheïstische psychopaten op hun verrotte gedrag aan te spreken. Psychopaten zijn namelijk niet voor rede vatbaar.
@malin | 14-07-14 | 19:14
Nee, dat is niet hoe het ging. Ik gebruikte de bijbelteksten niet om deze misdaad in een ander licht te zien, maar als antwoord op iemand die me vertelde dat mijn vriendin geen 'echte' moslima zou zijn. De redenatie was dat als je moslima bent je van de koran geen ongelovige vriend zou kunnen hebben, en ik bracht daar tegen in dat moslims, net als christenen, hun schrift niet letterlijk nemen.
Zeer binnenkort ook in dit Nederlands theater. Dat krijg je met onze regerings-lafbekken .
Suubi Musajja | 14-07-14 | 19:12
Irak voor de invasie stond onder het schrikbewind van Saddam Hussein.
En als jij daar vandaan komt, begrijp ik wat jij bedoelt met "geen geweld". Moslims geven een andere invulling aan het begrip "geen geweld". Het contrast met Nederland is al helemaal scherp.
Immigranten uit gewelddadige moslimlanden begrijpen pertinent niet waarom Nederlanders zich zo druk maken. Wat wij hier ervaren als een geweldsgolf die met de immigratie meekwam, is voor emigranten uit islamitische landen peanuts.
De overtreffende trap van het sissen.
Het houdt niet op. Het houdt niet op.
Niet vanzelf.
@Suubi Musajja 19:12
Meer filosofisch: In de islam is er een ontwikkeling naar steeds verdergaande purificatie en zuiverheid, die uiteindelijk tot zuiveringen en massamoord leidt.
In het Christendom is een ontwikkeling van steeds verdergaande vermenselijking, vergeving, en medeleven.
@LJBrinkhorst | 14-07-14 | 19:07
Nee, dat doen ze dus niet. Van de duizenden moslims die ik ontmoet heb, waaronder syrische geestelijken (bijvoorbeeld de imam van de umayyad moskee) en talloze saudi's, ken ik er zelfs niet 1 die de koran van kaft tot kaft letterlijk neemt. Iedereen kan wel blijven roepen dat de Koran niet geinterpreteerd wordt, maar het is simpelweg nonsens.
Opmerkelijk hoe weinig aandacht hier aan wordt besteed (CNN trouwens wel). Geen idee waarom.
LJBrinkhorst | 14-07-14 | 19:07
Het is een volkomen voorspelbare reactie van Suubi. Als de islamitische slagers weer eens hebben huisgehouden, kruipt dat soort lui onder hun tegel vandaan en beginnen te piepen wat er in de Bijbel of in de Torah staat.
Klasse Pritt, zeker ook die meer dan terechte sneer naar Elatik en consorten!!!
@malin | 14-07-14 | 19:01
Het zal nooit veranderen? Islamitische landen stonden ooit vooraan in de vooruitgang van wetenschap, open handel en tolerantie, dus als je denkt dat dit soort problemen intrinsiek Islamitisch zijn heb je ongelijk. En misschien lukt het ons niet om de 'tomeloze moordzucht' te tomen, maar het lukt ons goed om het te ontketenen: ik was in Irak voor de invasie en geloof me, toen gebeurde dit allemaal echt niet. Mensen waren redelijk rijk en vrij en voila, geen geweld. Stop christenen in de man-made hel van oost congo en verbijsterend genoeg onstaat gewelddadige, fundamenteel christelijke groeperingen.
Heet dit nu "over lijken gaan" om maar een sneer te kunnen uitdelen naar GL/PvdA, Irak Komitee, Landelijk Beraad Feministen en Int. Socialisten, Linda Voortman (GL) en Fatima Elatik (PvdA)?
@Suubi Musajja 18:53
2 van de 10 Christelijke geboden spreken dat tegen: Gij zult niet doden. Gij zult niet oordelen.
Het Oude Testament beschijft het geloof van de Joden. Christen moeten Joden niet imiteren.
De Hoer van Babylon wordt in het oude testament ook verscheurd en in brand gestoken. Dat is geen aanbeveling om dat te imiteren. Het wassen van de voeten van een hoer in overdrachtelijke zin wel: toon erbarmen. Vergeef hen.
Het wordt alleen maar erger. Vraag me af wie Timmermans hierop gaat aanspreken. Ach nee, Islam is heilig. Mag niemand aankomen anders ben je een racist.
Tja, moslims. Het schuim der aarde. Minder graag, dankuwel.
@De Koreaanse Slet | 14-07-14 | 18:59 ,
absoluut, wat een bedenkelijk niveau weet die man ten toon te spreiden, en dat heeft een academische achtergrond?
Dat fundamentalisme valt prima met een scherpe pen te ontleden maar die gemakzuchtige stukjes van Jansen zijn ronduit gemakzuchtig, en kwalijk.
Omdat z'n gemakzucht zo makkelijk is te doorzien, er dermate grove fouten en absurde interpretaties in staan dat hij absoluut niet meer serieus valt te nemen.En dat is kwalijk, doet daarom de aanpak van het fundamentalisme veel kwaad, goedpraters kunnen zo vrij prijsschieten
Predateur | 14-07-14 | 19:03
Probeer het zo eens.
m.huffpost.com/us/entry/5579370
Suubi Musajja | 14-07-14 | 18:33
Ga toch weg met je vergelijking met bijbelteksten. Afgezien van sektes is er geen christen meer die de bijbel van kaft tot kaft letterlijk neemt. Moslims doen dat wel. Allemaal? Ja allemaal.
En dat beste mensen hoort hier gewoon niet thuis. De Islam is wezensvreemd aan de Westerse samenleving, zoals opperpaap Simonis ooit verkondigde. Gewoon terug gaan als je onze waarden niet deelt, is veel beter.
Die foto zullen ze niet in de krant zetten. Straks zien mensen nog het ware gezicht van de Islam. Zitten de socialisten/islamisten deze wandaad alweer goed te praten in de comments?
@geomario | 14-07-14 | 18:58
Nee, dat is er niet. Een religie kan alleen worden beoordeeld op de manier waarop die in de hoofden van de aanhangers wordt beleefd. Het heeft geen enkele zin om de Islam los te zien van de interpretatie ervan, wat de PVV je ook wil doen geloven.
@De Koreaanse Slet | 14-07-14 | 18:33
Klinkt goed, helaas heeft het artikel waarnaar je linkt geen externe links. Daarom ben ik door een stukje op english.alarabiya.net/ gek genoeg niet helemaal gerustgesteld.
@ikdenkwat | 14-07-14 | 18:57
Dat is niet zo heel erg opvallend lijkt me - we hebben het over een oorlogssituatie, en WOII was onze laatste oorlog, dus vrij relevant als we ons in een conflictsituatie proberen in te leven.
kaapkos | 14-07-14 | 18:26
Gelul, wie een beetje oplet wordt aan de lopende band met de neus op de feiten gedrukt.
we doen er goed aan te proberen te begrijpen in welke situatie mensen op zoek gaan naar rechtvaardiging in de Koran van dit soort daden, om zo dezelfde situaties in de toekomst te kunnen voorkomen.
Suubi Musajja | 14-07-14 | 18:53
Succes met je stompzinnige, niet ter zake doende exegese. Ondertussen blijft het bloed in het rond spatten door de tomeloze moordzucht van de islamitische slagers, en zal het nooit iemand lukken hun bloeddorst in te tomen. Nooit.
kloopindeslootjijook | 14-07-14 | 18:33
Hans Jansen is de zwakste columnist op GeenStijl. Tergend slechte onsamenhangende saaie stukjes die nergens hout slaan behalve dan voor den simpele ziel. Dat die man professor was is een schande voor ons. Echt. De wekelijkse bagger die de man oprispt was deze week weer eens van een dermate laag niveau dat ik niet eens de energie kon opbrengen om te zeggen wat voor een kul het is. Ik hoop dat hij het gratis doet want ik kan me niet voorstellen dat iemand voor die bagger betaald. Vreselijk. Echt vreselijk. Van mij mag je de islam keihard aanpakken maar het niveau van Hans is gelijk aan islam zuigt en ik heb gelijk. Niet onderbouwd. Gewoon huilen voor de bühne. En mensen trappen er in. Als hij een beetje moeite zou doen kon hij misschien goede islam-kritische stukjes schrijven. Dit is waardelozer dan de stront van mijn hond. Elke week weer.
@Suubi Musajja | 14-07-14 | 18:47
Er is een verschil tussen de islam en de moslim.
En zoals hierboven al gezegd wordt... 73% van de Islamietjes vind het helden die dit hebben aangericht...
LangeTijdGeleden | 14-07-14 | 18:01
Kraam niet zo'n onzin uit,
je zult vrijwel niemand vinden die dit een 'heldendaad' vindt.
Dat geouwehoer over die 73% wordt nu werkelijk overal voor misbruikt.
En ik vraag me af waarom deze foto nu weer zo prominent moet worden afgebeeld.
Wat wil GS hier nu mee zeggen?
Een stel gestoorde mafkezen hebben ergens een bloedbad aangericht, ok, maar alleen maar om Elatik en feministes er van te beschuldigen dat ze hier niet de straat voor op gaan?
Nee natuurlijk gaan ze voor moordpartij ergens in Bagdad de straat niet op, wat een kul.
@ Keeper | 14-07-14 | 18:26
".. Wat slecht zeg, erg gepolariseerde kijk. Voor miljarden mensen is religie een houvast. Een manier van leven.."
Houvast en een manier van leven.. hmmmm
Ik ben best bereisd en heb gezien wat die "manier van leven" teweeg heeft gebracht. Een dominee, priester, rabbijn of imam volgen die je vertelt wat je moet denken en hoe je moet leven, aan de hand van een verzameling oude geschriften en hun interpretatie daarvan, en vervolgens vijandig zijn naar andersdenkenden.... Dat is slecht, en een gepolariseerde kijk! Kinderen die vanwege dat zelfde geloof onder de hoede van geestelijken verkracht en misbruikt worden, anderen vermoorden, bewerken met zuur, terroriseren, kindsoldaat maken, discrimineren, uitsluiten, bomaanslagen plegen... en prostituees afslachten uit naam van een god, of omdat binnen de invloedssferen van een god zijn... Dat is in en in slecht. Religie brengt meer schade aan de mensheid toe dan alle ziektes bij elkaar. Kom niet aan met een "gepolariseerd beeld" omdat er toevallig ook gelovigen zijn die elkaar (nog) niet de hersenpan inslaan.....
Suubi Musajja | 14-07-14 | 18:47
Ah, de tweede wereld oorlog wordt er weer bijgehaald.
-weggejorist-
@Oktoberfest | 14-07-14 | 17:22
Laten zij nou van mening zijn dat wij daarnaar solliciteren.
Dom volk.
Willen alleen nog maar 8-jarige maagden om zich heen.
Een ideologie gebaseerd op haat, lust, pedofilie en bloeddorst.
Komen er zelfs openlijk voor uit dat ongelovige honden zoals ik deaud moeten.
Mag ik niks van zeggen.
Nou.... dan maar een racist of whatever. Ik ben klaar met de islam en alles wat er bij hoort.
@swassannuf | 14-07-14 | 18:41
He Swassan! Goed je weer te zien! Alles goed? En inderdaad is Oeganda een leuk voorbeeld van een land dat de bijbel wel degelijk als voorschrijvend interpreteert.
@tipo | 14-07-14 | 18:44
Ten eerste is dat onderscheid zeer twijfelachtig "He who strikes his father or his mother shall be put to death." klinkt mij niet als een leuke voorspelling ("waarschijnlijk gaat dat gebeuren") maar toch echt meer voorschrijvend ("shall" als in "moet"). Maar ten tweede is dit onderscheid alleen interessant als het ook werkelijk onderscheidend wordt geinterpreteerd. We hebben in de Europese geschiedenis en in hedendaags Afrika veel voorbeelden gezien van wetgeving die geschreven wordt op basis van de aanname dat de bijbel wel degelijk voorschrijvend was, en tegelijkertijd zien we veel (of zelfs uitsluitend) Islamitische landen die niet de wetgeving van de Koran letterlijk overnemen, en zijn er zeer, zeer weinig moslims die dat anders zouden willen zien. Nogmaals, Islamitisch fundamentalisme is zeer verkeerd en wat hier op de foto gebeurd is afschuwelijk, maar we doen er goed aan te proberen te begrijpen in welke situatie mensen op zoek gaan naar rechtvaardiging in de Koran van dit soort daden, om zo dezelfde situaties in de toekomst te kunnen voorkomen.
Geloven begint waar begrijpen ophoudt. Hop. Allemaal naar school.
Gedegenereerde barbaren vervuld van rauwe onversneden bloeddorst.
'
Arrogander Peggold c.s. doen er alles aan om dit ook hier binnenkort te kunnen 'genieten'.
@Godsammekraken | 14-07-14 | 18:07
1) zelfs als je gelijk hebt - mijn punt was dat er wel een gematigde Islam bestaat, 2) je hebt geen gelijk: er wordt wel degelijk gestreden tegen fundamentalisme; zo ken ik geestelijken in Syrie die hun hele leven al strijden tegen fundamentalistische interpretatie van de Islam, zijn er bijvoorbeeld enorme demonstraties tegen Boko Haram in Nigeria, of tegen fundamentalisten in Indonesie, en worden veel fundamentalisten juridisch vervolgd voor het geweld dat ze plegen, zelfs in onprettige landen als Pakistan, 3) ik zou ook liever meer verzet zien tegen fundamentalisme, maar om daarbij hand in eigen boezem te steken: in Nederland was het percentage verzetsstrijders tijdens WO II niet veel hoger dan de 1% die je noemt.
woodywoodpecker | 14-07-14 | 18:42
En dit is nog maar het begin van wat Europa te wachten staat,
en iedereen heeft het zien aankomen maar verder niets gedaan.
leuk item trouwens : deredactie.be/cm/vrtnieuws/cultuur%2Be...
@Suubi Musajja 18:33
Je moet het onderscheid kennen in 'beschrijvende' teksten en in 'voorschrijvende' teksten in de bijbel: studyingtheword.wordpress.com/2009/09/...
Het oude testament in 'Beschrijvend'. Het nieuwe testament is 'Voorschrijvend'. De Koran en Hadiths zijn vrijwel geheel 'Voorschrijvend'.
Dat maakt nogal wat uit.
"De Koran... Een vervloekt boek. Zo lang dit boek zal bestaan, zal er geen vrede zijn op de wereld."
William Ewart Gladstone, premier van Groot-Brittannië van 18681874, 18801885, 1886 en 18921894.
gebrokenvleugel | 14-07-14 | 18:39
Aha een uit de hand gelopen overval , tuurlijk.
Ondertussen in Parijs... www.02elf.net/politik/israel/frankreic...
Oh ja, Fatima PVDA word ook genoemd..
Suubi Musajja | 14-07-14 | 18:09
Hé Suubi,je vergeet Oeganda.
Walgelijk.. Moet je je even voorstellen dat je de nummer 29 bent daar. Je kunt geen kant op en al zou je het proberen bekoop je die poging met een (nog) pijnlijkere dood. Niet dat ik me voor kan stellen dat iemand nog na kan denken te midden van zo'n situatie. Zelfs als dader, die blijkbaar vinden dat het rechtvaardig is die mensen om te brengen.. zo'n gebeurtenis, in een kamer vol bloed, geschreeuw, gehuil en pistoolschoten.. hoe kan zo iemand nog met zichzelf leven..
Niet te vergeten dat veel dames noodgedwongen op deze manier hun familie te eten moeten geven. Het aantal getrouwde kerels neemt in die streken met honderden per maand af. Dubbel respect voor vrouwen die alles geven voor hun kinderen
Thoth | 14-07-14 | 18:30
Ok, bedankt. Apart. Want ik zag laatst een paar ISIS terroristen roepen dat ze Sjiitische moslims gingen vermoorden juist om dit soort praktijken.
Maar goed.
Gerrit gordijnstok | 14-07-14 | 18:36
Ze moeten toch iemand de schuld geven .
In Amerika gebeuren zulke massale schietpartijen gelukkig niet.
Kan best een schietpartij om de dagopbrengst zijn geweest.
Het duurde precies 7 plempsels voordat Amerika de schuld kreeg!
Ogelooflijk!
Islam = Fascisme!
@Godsammekraken | 14-07-14 | 18:01
Dan trekken we andere conclusies uit een soortgelijke ervaring.
Godsammekraken | 14-07-14 | 17:03
Voor moslims is dat allemaal hetzelfde, allemaal uit naam van hun religie en zelfbedachte opperbaas.
Worden de hoerenlopers ook doodgeschoten? Of mogen die wel sex hebben buiten het huwelijk? Of waren het huwelijken voor de duur van de sex-dienstverlening?
Predateur | 14-07-14 | 17:49
english.alarabiya.net/en/News/2014/07/...
Er zijn wel degelijk gerenommeerde imams die zich uitspreken tegen ISIS. En van verschillende stromingen ook nog.
@tipo | 14-07-14 | 18:13
Het oude testament schrijft de doodstraf voor in de volgende gevallen: Murder (Exodus 21:12-14; Leviticus 24:17,21), Attacking or cursing a parent (Exodus 21:15,17), Disobedience to parents (Deuteronomy 21:18-21), Kidnapping (Exodus 21:16), Failure to confine a dangerous animal, resulting in death (Exodus 21:28-29), Witchcraft and sorcery (Exodus 22:18, Leviticus 20:27, Deuteronomy 13:5, 1 Samuel 28:9), Human sacrifice (Leviticus 20:2-5), Sex with an animal (Exodus 22:19, Leviticus 20:16), Doing work on the Sabbath (Exodus 31:14, 35:2, Numbers 15:32-36) (misschien wel m'n favoriet), Incest (Leviticus 18:6-18, 20:11-12,14,17,19-21), Adultery (Leviticus 20:10; Deuteronomy 22:22), Homosexual acts (Leviticus 20:13), Prostitution by a priest's daughter (Leviticus 21:9) (oh wacht, dus prostitutie ook?), Blasphemy (Leviticus 24:14,16, 23), False prophecy (Deuteronomy 18:20), False claim of a woman's virginity at time of marriage (Deuteronomy 22:13-21) (geweldig!!), Sex between a woman pledged to be married and a man other than her betrothed (Deuteronomy 22:23-24).
Ik klik en ik klik maar door, maar waar blijft (blijven) die foto's?
Eeeh ... Hans? Tijd voor een scherp stukje!
Grappig,kijk straks na de ,ramadan, waar de prinsjes naar toe gaan.Trouwens een ,ram, is ook een mannelijk konijn.Dus die gaan even ,rammellen jan.
Eeeh ... Hans?
@Pritt, hoe kom je in allah's naam aan die foto. Waarom kan ik het nergens anders vinden. Weet iemand hier een bron?
Ik bewonder met regelmaat je feitenkennis. Echter volgens mij mogen enkel sjiitische moslims een meisje voor een dag trouwen en spugen soennieten op dat gebruik. Ergo lijkt dit overduidelijk een aanslag van soennieten.
De Koreaanse Slet | 14-07-14 | 18:16
.
Dat is onjuist. Bij het soennitische nikāḥ al-misyār, of zawāj huwelijk al-misyār dat doorgaans wordt vertaald als reizigers huwelijk maar het Arabische woord voor reiziger is musāfir waardoor de letterlijke betekenis ontbreekt, is het echter zo dat er in principe een permanent huwelijk wordt afgesloten, maar waarbij alle aanwezige partijen incluis de getuigen weten dat de intentie bestaat dit ooit te verbreken.
Sorry maar de enige manier waar mee dit stopt is wanneer de Islam gemeenschap dit extremisme publiekelijk gaat uitkotsen en het gigantische probleem dat er nu is erkennen. Dan kunnen zelfs de meest linkse rakkers niet meer ontkennen. Niet-islamieten zijn per definitie al minderwaardig in de ogen van extremisten, daarom is er voor ons weinig diplomatiek te bedrijven. Ook meteen de reden waarom het gros van de politiek zijn hoofd uit angst in de grond steekt. Welkom in 2014, landen hebben geen grenzen meer, wat daar gebeurd treft ons hier ook, travel, internet, social media; alles is met korte lijntjes en geen enkele barrière. Iedereen kan morgen ISIS gaan ondersteunen als ze willen. Oh ja en terugkomen, geen probleem vooralsnog.
John Dough | 14-07-14 | 17:13
omdat het tijd is dat we eens met onze neus op de feiten gedrukt worden,
denk je dat er bij de dames in kwestie aangeklopt is?
daarom!
Nederlanddraaitdoor | 14-07-14 | 18:02
Wat slecht zeg, erg gepolariseerde kijk. Voor miljarden mensen is religie een houvast. Een manier van leven. Om die mensen als hersenloze te bestempelen gaat wat ver vind je niet? En dat allemaal omdat (ik moet gokken) 10 000 van die miljarden mensen een beetje gek zijn.
Zoek m'n eerdere reactie is op, en probeer je daar is in te vinden.
@Heisessie | 14-07-14 | 17:47
Man, je snapt het nog steeds niet?! Wat respect voor het leven! Islam = dood en verderf, snap dat nou, ze zeggen het zelf ook, ze houden niet van het leven, maar ze houden vooral van de dood, een soort zombie zeg maar, wandelende bloedzuigers zijn het.
En daarom roepen we al jaren, islam is een levensgevaarlijke ideologische kanker, islam = dood en verderf, islam is nog erger dan nazi, en daarom moet de islam in het hele westen verboden worden, voordat het te laat wordt. Denk nou eens aan onze kleine kinderen. Verbied de islam, en wie heel graag islam wilt, moet de koffers pakken en naar Mekka opzouten.
@tipo | 14-07-14 | 18:13
Geen enkele opdracht? Ik raad je aan het boek eens te lezen, het OT is echt een prachtig verhaal. Maar wel bloedstollend; begin maar eens in leviticus 20 - homo's moeten gestenigd worden, net als een kind dat tegen z'n ouders vloekt. Iemand die een vrouw verkracht wordt vergeven mits hij haar daarna trouwt, en ze niet al getrouwd/verloofd was. Als je met moeder en dochter naar bed gaat moet je verbrand worden. In iedere godsdienst is genoeg munitie om vreselijke dingen te doen te vinden, maar er zijn meer katalysatoren nodig om mensen ook echt op zoek te laten gaan naar die munitie, zoals de behoefte om Constantinopel aan te vallen, of het leven onder het juk van vreselijke dictators, illegale invasies en economische boycot. De vele moslims die ik ken die niet in die situaties leven heb ik daarom ook nooit op zoek zien gaan naar die passages in de Koran.
Nederlanddraaitdoor | 14-07-14 | 18:02
geweldig verwoord! hulde!
Maar Links is nu heel stil. Weer kop in het zand zeker? Maar wie zwijgt stemt toe. Links en islam, bah bah. Zum kotzen.
Feynman | 14-07-14 | 17:33
Ik bewonder met regelmaat je feitenkennis. Echter volgens mij mogen enkel sjiitische moslims een meisje voor een dag trouwen en spugen soennieten op dat gebruik. Ergo lijkt dit overduidelijk een aanslag van soennieten.
VoorZetsel | 14-07-14 | 17:54
Hoe lang kunnen ze zich nog verstoppen denk ik wel eens bij mezelf. Zodra een paar van die radicalihadjes hier een bordeel binnenlopen en om zich heen maaien?
Kun je dan nog zeggen "wir haben ess nicht gewusst"?
Die struisvogel/verontwaardiging politiek heeft maar een bepaalde houdbaarheidsdatum. Geloofwaardigheid bij het volk zal ook zijn grens hebben. Zodra die bereikt is denk ik dat het voor die linkse ratten ook over is. Pleur graag een zooitje verraders de cel in en sleutel weggooien.
Oneindig veul +1 @ Pritt
voor de manifestatie/stille tocht toevoeging @ boekdelen sprekende pica
De islam is een criminele religie.
Zijn onze eigen prostituees nog wel veilig? We weten ondertussen wel dat dit soort mafkezen ook in Nederland rondlopen. Hans Teeuwen wist dat mooi te verworden, er zijn mensen in de wereld waaronder Moslims die een monopoly op de waarheid denken te hebben. Het gaat dan niet over rechterlijke wegen, maar religieuze wegen, en die zijn een stuk enger want die passen zichzelf niet aan een continu veranderende wereld aan, zoals de wet dat wel doet.
Suubi Musajja | 14-07-14 | 18:09
Het Oude Testament bevat geen enkele opdracht. Alleen het Nieuwe Testament bevat opdrachten. Om de andere wang toe te keren, om niet te stenigen en om hoeren de voeten te wassen ipv vermoorden. Dat Koran schrijft voor wat je op bovenstaande afbeelding ziet. Dat is de islam in zijn puurste vorm.
Verbiedt dat.
They have not heard a single gunshot, they use silencers 1:56. edition.cnn.com/video/data/2.0/video/b...
VoorZetsel | 14-07-14 | 17:54
Je snapt het nog steeds niet hè?
Waarom denk je dat de politiek, of bestuurders in het algemeen niets doen aan de spanningen in de samenleving die ontstaan vanwege religieuze stromingen?
Weet je wat het is?
Zolang jij en ik ons heel druk moeten maken over de uitwassen van extreme geloofsfanaten, dan hebben ze geen last van ons.
Er zijn mensen die er heel veel geld aan verdienen en hun machtsbasis er aan onttrekken.
Zorg nu maar dat de ene helft van het plebs de andere helft afmaakt, en je hebt geen kind aan ze.
Thats it, en of jij nu ten onder gaat, of ik, of een geloofsfanaat... who cares, we neuken ons toch wel een slag in de rondte, morgen zijn er weer genoeg debielen die een machtsbasis verschaffen.
Mogen dit soort foto's volgende keer achter een filter? Een waarschuwing zou gepast zijn. Vriendelijk bedankt.
Nederlanddraaitdoor | 14-07-14 | 18:02
Religion has convinced people that there's an invisible man ... living in the sky. Who watches everything you do every minute of every day. And the invisible man has a list of ten specific things he doesn't want you to do. And if you do any of these things, he will send you to a special place, of burning and fire and smoke and torture and anguish for you to live forever, and suffer, and suffer, and burn, and scream, until the end of time. But he loves you. He loves you. He loves you and he needs money.
― George Carlin
Morgen gewoon weer boos op de Joden.
Doe is normaal met die foto zeg,...
Dus de eigen vrouwen, dochters, zussen en moeders gestoffeerd in de keuken verbergen maar wel je lusten botvieren op normaal geklede vrouwen, in moslimlanden maar ook hier in Westerse landen. Vuile hypocrieten.
Sorry, ik ben de draad even kwijt.In het algemeen, wat hebben Aboutaleb en Elatik precies te maken met deze slachtpartij?
Voor we nu met zijn allen alle moslims in dit land verantwoordelijk maken voor wat daar in Baghdad in naam van ISIS gebeurt..... misschien is even nadenken een optie?
Als je niet tegen dit soort plaatjes kan, dan moet je de islam verbieden.
@Rimpeldoos | 14-07-14 | 17:46
Je hebt een heerlijke manier van redeneren, die niet onder doetvoor de manier waarop fundamentalistische moslims redeneren. Eerst zeg je dat alle moslims slecht zijn. Als je daarna voorbeelden vindt van moslims die niet slecht zijn besluit je dat het geen echte moslims zijn, waardoor je eerste conclusie in stand blijft.
Maar je hebt hebt simpelweg ongelijk. Ik werk al jaren in Moslimlanden, van Indonesie tot het MO tot Noord Afrika. Als je echt denkt dat iedere 'echte' moslima nooit een niet-gelovige vriend zou hebben ben je tragisch genoeg het slachtoffer geworden van (PVV?) propaganda. Je kan me Koranteksten geven over hoe slecht het allemaal is wat moslims zouden moeten doen, maar je weet inmiddels ook wel dat het oude testament evenveel ellendige opdrachten bevat. Net als mijn lieve, matige, geinteresseerde en tolerante vriendin zal je flink je best moeten doen om een moslim te vinden die dit soort versen niet in een hedendaags, praktisch licht leest. Ik wordt al jaren omringt door eindeloze voorbeelden van gematigde Islam. Ik ben nog steeds geen fan van religie, zou liever willen dat m'n vriendin niet geloofde, maar het is echt absurd om te geloven in het sprookje dat de gematigde Islam niet bestaat.
@Suubi Musajja | 14-07-14 | 17:27
Ze hoeven er niet allemaal zo over te denken. 1% is meer dan genoeg. En 99% die de andere kant uit kijkt als je tekeer gaan. Precies zo gaat het overal. Er wordt ons verteld dat het een minderheid is die de beest uithangt. Dat is waar maar wat er niet bij verteld wordt is dat die minderheid geen stobreedte in de weg wordt gelegd door de meerderheid.
ole guapa | 14-07-14 | 17:08
Helaas is de Islam niet kansloos, en het zijn geen losers. Ze zijn overal ter wereld aan de winnende hand. Mede door oorlog en terreur, maar ook door demografische oorlogsvoering, namelijk immigratie en kinderen werpen. Als wij niets doen, zijn wij binnenkort aan de beurt. Het is al aan de gang, en demografische overname van Europa is over nog geen 50 jaar. Voor die tijd zal de machtsstrijd al uitbreken.
Achter linkje met die gruwel.
Walgelijk.
@ kaapkos | 14-07-14 | 17:16
.. en dan te bedenken dat de Islam, net als een aantal andere "geestverlichtende" religies ontstaan zijn door verhaaltjes. Eeen paar oude knarren die verhaaltjes doorkwebbelden aan andere oude knarren. Daar hebben weer een paar andere oude knarren een bundeltje van gemaakt (al dan niet best knullig, onzorgvuldig en uiteraard gemanipuleerd). Die pleelectuur heeft men als "heilig" aan de man gebracht en daar weer andere oude knarren nog een setje dwingende regeltjes omheen verzonnen (uiteraard op een manier waar ze zelf beter van werden) en tadaaaa; een religie is geboren. Nu nog een paar miljoen schapen met spaghetti in plaats van hersens in de hersenpan als brave godvrezende volgelingen en de dwingelandij kan beginnen. Primitief hoor, religieus zijn! En nog primitiever om je uit naam van een religie te laten onderdrukken.
ligt het nou aan mij of liggen daar ook kinderen (meiden jonger dan 18 jaar) tussen?
En zoals hierboven al gezegd wordt... 73% van de Islamietjes vind het helden die dit hebben aangericht...
@Suubi Musajja | 14-07-14 | 17:46
Ik heb ook redelijk dicht gewerkt bij daar waar jij nu zit. Precies om die reden denk ik er nu zo over.
Na de link, yeah right. Sukkels bedankt!
Anno 2014 en nog geloven miljarden in sprookjes.
Snap niet dat al deze mensen geen gezond verstand hebben, als ze dat namelijk wel hebben, zouden ze weten dat van de tientallen ( geen idee hoeveel geef ook geen fuck) religies het om de zelfde god draait, maar dan met een andere naam en spelregels.
Maar ondertussen word er al sinds mensen heugenis gemoord in naam van.
En de meeste kunnen niet eens een boek lezen, want in sommige hiervan staat o.a. gij zult niet doden.
Nou hoe achterlijk zijn we dan met zun alle dat we dat NOG steeds toelaten.
Ben ik nu slim of is de rest van de wereld (uitzondering daargelaten, hou me ten goede) verdomd achterlijk.
En das eigenlijk retorisch
kovariant | 14-07-14 | 17:53
Hoe autobiografisch is dat? Of misschien een moment van reflectie. Altijd goed ;)
Vanavond misschien een escort bestellen om solidair met het topic te zijn.
Alle Iraakse vrouwen maar naar Nederland dan...
Dit zal het NOS-Journaal niet halen.
@Kapitein Sjaak Mus | 14-07-14 | 17:05
Vertel dat die gasten daarachter maar!
De Amsterdamse kudthoej aka Fatima E. Nog niet gehoord. Overigens, geen enkel geluid nog van de Partij van de hAat vernomen? Het komt de linkse Gutmenschen nu eenmaal niet uit. Voor een paar (allochtone) stemmen verbranden ze hun ouders nog.
Nu is binnen de Club van Allah, een vrouw al heel snel een hoer. Tenminste als je onze cultuurverreikende Nieuwe Nederlanders mag geloven, met bontkraagje en een stinkbek. Maar dat is interpretatie.
Geen stille tocht, geen protest manifestatie in Den Haag, geen kamervragen, geen Alexandertje Peggold, geen Van Der Laan, geen Karin Bloemen. Kortom, helemaal niets...... Maar je kind zal er maar tussenliggen.
Ahum, konden ze niet even trouwen volgens de islamitische regels de mutʿa, de nikāḥ? Dan was er volgens mij niets aan de hand.
.
Okay, laat maar...
Reaguurder: "Gut gut wat erg om te zien. Choquerend dit.".
.
Minuut later: "Schat eten we vandaag weer eens bloedworst of varkenshaas?".
.
Oh wacht, kan natuurlijk niet: reaguurders hebben geen vrouw ;)
Burka, nikaab, 72 maagden,'hoeren moeten dood', opperpedeau minderjarige meisjes neuken onder het mom van kinderhuwelijk (!)
Islam, de doctrine van sexueel gefrustreerde meerderjarige sociopaten met psychopaten als voetvolk.
Ausradieren die handel.
Kortom, isis is ook in Bagdad. Bagdad is geïnfiltreerd door de godsdienstwaanzinnige secte des doods.
Betonnen muur om de hele Islamitische wereld en geen nieuwe moslims meer toelaten in het westen. Fuck you haters.
@Kosmos | 14-07-14 | 17:40
Inderdaad, daarom zie ik twee scenario's:
1:
- je behoort tot een (religieuze / ideologische, whatever) groepering
- een deel van je groep doet dingen waar je het niet mee eens bent
- je spreekt openlijk het rotte deel van je groep aan op hun verrotte gedrag
of 2:
- je behoort tot een (religieuze / ideologische, whatever) groepering
- een deel van je groep doet dingen waar je het niet mee eens bent
- je doet niks, waarmee je dus het gedrag van het verrotte deel van je groep impliciet goedkeurt
Wat is toch die obsessie van die muzelmannen met prostituees, alsof ze zelf iets te kort komen.
.
Heb je nog meer van dit soort foto's Pritt? Om die huilerts hier op hun plek te zetten, geen enkel leed is zo erg als verborgen leed.
misselijkmakend. Respect voor het leven, mijn God mijn God, ze weten niet wat ze doen........
@Suubi Musajja, als je vriendin een "echte" moslima was
en niet alleen om de schijn op te houden bij haar familie, dan was ze echt niet met jou samen.
@Godsammekraken | 14-07-14 | 17:02
Fijn mens ben je. Lekker achter de dijken, wie doet je wat.
Wilde zwijnen zijn het. Ik heb die dames 10.000 maal hoger zitten dan die wilde zwijnen die dit bloedbad aanrichtten. Ik hoop dat ze een tergend langzame en zenuwslopend pijnlijke dood tegemoet gaan.
Blijven gewoon mensen he, niemand die dit verdiend.
Sluit me aan bij wowee.
Wat een graf streek om die foto zo in mun bek te krijgen, steeds maar weer als ik geen stijl app open.
Walgelijk stukje suggestief sarcasme in het artikel trouwens.
Hoeren willen ze niet meer ze ronselen jonge maagdelijke westerse moslimaatjes en laten zich even in de echt verbinden door een iman ies graties en hallal.
"Niet klikken met een zwakke maag"
Beetje overbodige waarschuwing als de foto gewoon boven artikel staat.
Zelfs de Europese middeleeuwen waren beschaafder: als ze toen van hoeren af wilden, moesten ze verplicht met mannen trouwen die hun wilden hebben. Wat een kutreligie is die laffe islam toch.
Suubi Musajja | 14-07-14 | 17:33
Ik heb ze voor minder de straat op zien gaan.....
@Predateur | 14-07-14 | 17:36
Precies, er waren naar een handjevol nazi's die joden vermoorden, 95% waren brave burgers. Daarom hou ik niet van de redenatie dat een klein groepje moslims het voor de rest verpest. Het is de ideologie die niet deugt.
-weggejorist-
Van deze afbeelding , aangevuld met de logo's van de guttmensch partijen/actiegroepen , een felicitatie-kaart maaken.
Staat met de feestdagen prachtig op pvd66gl-schoorsteenmantels .
Islam = Nazisme
Zoals die ene mevrouw op Dumert laatst zo treffend zei, antwoordend op de vraag waarom alle Moslims hierop aangekeken worden: "The innocent majority is irrelevant."
De parallel met Nazi-Duitsland is dat de meeste Duitsers destijds waarschijnlijk ook geen zes miljoen Joden wilden vermoorden. Alleen deden ze niks en hielden hun mond.
De moordenaars waren vast geen blanke of joodse mannen, dus wij gutmenschen gaan over tot de orde van de dag.
Irritante OS! 😡
Wat word ik toch depressief van dit soort (religieus) volk. Ik was klaar voor de toekomst, maar moet blijkbaar gedwongen in de middeleeuwen leven en het probleem lijkt te groeien.
-weggejorist-
Btw ik heb meer te doen met de dames en hun familie dan de vrouwloze rukkers. Laten we duidelijk zijn.
Geenstijl cynisme omdat het moet. Walgelijk om te lezen, omdat alles klopt wat jullie zeggen.
Tjonge-jonge... Lekker vredelievend volk. Zijn deze dames nu ook martelaren? Krijgen zij nu 72 mannelijke maagden?
Tjonge-jonge... Lekker vredelievend volk. Zijn deze dames nu ook martelaren? Krijgen zij nu 72 mannelijke maagden?
Net zoals deze meisjes geen keus hadden om geconfronteerd te worden met kogels uit de wapens van islamitische baardapen, is het de plicht van gezonde nieuws aanbieders om de rest van de wereld te confronteren met zulke foto's over de gevolgen van islam. Dat is de enige manier om iets door te laten dringen bij mensen met een plaat voor hun kop, en daar zijn er helaas heel veel van. Dus goed bezig geenstijl.
Giuseppen is dit het werk van Palestijnen?
Ja, joh?
En ik maar niet weten dat die ook in Baghdad bezig waren.
Foeifoeifoei.
Ik wist niet eens dat ze het land uit konden.
of is het misschien toch een gebbetje van de ISIS boys??
@bolkebeer | 14-07-14 | 17:12
Jij gaat iedere keer dat er in Oost Congo een massamoord gepleegd wordt door Christenen of Atheisten de Dam op om te protesteren? Je voelt je vreselijk verantwoordelijk voor wat zij doen in naam van jouw culturele achtergrond?
Dat oudste beroep van de wereld was er voor de drie Abrahamitische sprookjes. De islam, christendom en Jodendom tappen uit dezelfde bron. nl.wikipedia.org/wiki/Abrahamitische_r... Geobsedeerd door kleine verschillen, worden mensen onthoofd voor net even anders bidden. Als de gelovigen hun huiswerk hadden gedaan, deelden ze een gebedshuis.
Nu 29 jonge vrouwen afgeslacht door behoorlijk slecht geïnformeerde idioten die geeneens beseffen geen echte moslims te zijn. Een tijdelijk "huwelijk" met een prostituee is bijvoorbeeld al gewoon halal. www.answeringmuslims.com/2014/06/nikah...
Doden is dat echter net even niet. ... dat wie een ander doodt... het ware alsof hij het gehele mensdom had gedood (Soera De Tafel 32)
Waar nog in de letterlijke tekst een idiote vrijstelling voor vergelding en verderf wordt gemaakt. Die dames van lichte zeden hebben niemand vermoord, er valt niks te vergelden. Ze doen ook niets verderfelijks, louter iets halal.
De vier duizendmiljard die Amerika in Irak en Afganistan heeft stukgeslagen hebben nog niet tot een stabiele 51ste staat van Amerika geleid. De ene helft behoort nu tot een Kalifaat, in de andere helft gaat het niet heel veel beter.
Voor deze ellende moet een oplossing komen, voor het bloed door onze straten stroomt.
En waar moet de nooddruftige man nu zijn seksuele behoefte bevredigen? What's next , een Fap-fatwa?
Neanderthalers, die relidioten. Maakt niet uit welke religie
Vreselijk volk.
Je mag inmiddels wel stellen dat het inmiddels ......"..... Ach laat ook maar.
Ziekziekziek
Goed dat die foto er staat.
Heel goed, die foto 'in your face'. Er zijn namelijk nog steeds mensen die denken dat het allemaal wel meevalt met die islam. Mensen die de wereld bekijken langs hun oogkleppen. Graag meer van dit soort foto's die de religie van de vrede zo mooi illustreren.
Op de laatste foto kun je wel zien ddat de "Verontrusten" op dat veld zijn geweest. Het gazon is kortgevreten door de opvreters.
@giuseppen | 14-07-14 | 17:20
Wat denk je dat paspoort innemen betekent?
ROFL @ hashtag. Voor de rest triest natuurlijk.
@mallekater | 14-07-14 | 17:11
Natuurlijk wordt overal gemoord en vaak in grote getale. Het gaat vooral om de vergelijking met die grote demonstraties voor 1 Palestijns jongetje (of waren het 3 Israëli's).
Het ware gezicht van de Islam: weerloze vrouwen vermoorden.
@panadol | 14-07-14 | 17:10
Waar komt toch het absurde statement vandaan dat de gematigde Islam niet bestaat? Ik ben een roomblanke atheist met Islamitische vriendin, werk in Dubai en op andere plaatsen in het MO met Islamitische collega's, en heb nooit bij 1 van hen de neiging kunnen ontwaren om prosituees te vermoorden.
In Bagdad daar mag dat.
Vreselijk.
Israel deed niet mee, dus geen verontwaardiging.
#IkBenOokEenHoer waar kan ik zo een shirt kopen ?
Leuk, ff naar Geenstijl en direct zo'n foto onder mijn neus.
Bewijst geen punt om het te laten zien.
Ik ben klaar met geenstijl:
fuk jullie
@Twerb | 14-07-14 | 17:11
Dieren zijn net zo min lieverdjes, maar dit soort gruwelijkheden moet je toch echt bij de insecten zoeken.
Nou toedeloe, godsammekraken, en denk nog ff na over wat je zei.
als je denken kunt, tenminste.
"Twijfelt nogal"
#ik ben een gigolo
ook solidair!
Ja wat moeten we er mee? We kunnen er niks aan doen. In Afrika gebeurt het zelfde. In Noord Korea en China worden ook mensen op gelijke manier behandeld. In Amerika wordt de doodstraf nog toegepast.
Morgen denken we er niet meer aan. Iemand trouwens een idee hoe het gaat met het jongetje na de vliegtuig crash in Libie?
Laten we ons hier nou gewoon druk maken om die alles regulerende EU en om die dikke pad en Opstelten.
En wat doen die gewapende rammedanratten dan met al die maagden in het islamitische hemelbordeel?
Ondertussen in New York:
rt.com/usa/172660-swastika-banner-new-...
#IkBenOokEenHoer
(want zo solidair ben ik)
Fatima Elatik (PvdA) is inderdaad een hoer maar wel een ISIS hoer en die zijn dan weer heilig in de ogen van de PVDA
De Islam solliciteert ernaar om voor het menselijk welzijn door de Wc-pot Der Vergetelheid doorgespoeld te worden met alle middelen die de mens ter beschikking staat zonder enige vorm van nuance of schikking.
@Piet Snot:
you sick fuck! ;-)
Piet_Snot | 14-07-14 | 17:20
Aha! Een echte Hollandsche koopjesjager!
Volgens mij hebben hoeren alleen handel als er ook klanten zijn, gewoon vraag en aanbod.
29 dames, laten we zeggen 10 klanten per dag is zo'n 2000 per week. Of ontgaat mij iets?
Ik ben trots op jullie. Als enige medium naast alle Linksmensch Marxistisch NTR /VARA /Joop.nl en alle andere indoctrinatie gelul media die vooral wil voorkomen dat we anders denken dat "politiek correct" laten jullie zien wat er gebeurt als je deze lieden hun gang laat gaan.
Fatima Elatik, Harry van Bommel, Greta Duissenberg, Dries van Agt en alle anderen die graag meelopen in demonstraties die in feite allemaal enkel en alleen als onderstroom hebben "weg met ons", vinden het ongemakkelijk om dit soort realiteit te showen, want dat is natuurlijk het totale Bal-Demasque van het zorgvuldig opgebouwde nep-imago van ons aller "Islam is Vrede" fabeltje.....
Het wordt tijd dat we schoon schip maken, vooral in Nederland en de echte Salafistische klojo's keihard het land uitzetten. en oh ja, in plaats van paspoort innemen gewoon Nederlanderschap innemen ! En dan via de Noordzee terugsturen met groeten aan de Kalief !
het si zulk walgelijk volk. Laat in Nederland de "gematogden" hun stem verheffen en afstand nemen van deze leiden, want zolang de enquetes aangeven dat het overgrote deel het stilzwijgend er mee eens is mogen we ons oprecht afvragen wat ze hier dan in GODsnaam hier nog te zoe ken hebben !
Fatima heeft het zo te zien te druk met graaien.
verschrikkelijk, echt geen woorden voor
Islam ies vrede
-weggejorist-
@Roy Bean | 14-07-14 | 17:19
Gewoon: negeren. Of de schuldlast omdraaien. Zoals gewoonlijk.
Israël heeft het niet gedaan.
Er is geen subsidie in het geding.
De zieligheidsindustrie kan hier niets mee.
Het waren geen PvdA-stemmmers.
Alleen hier is geen mens illegaal.
De islam is vrede.
Het is vakantietijd.
Dus, geen enkele reden voor de linkse moralisten om over de fatsoenskloof te stappen om te gaan protesteren.
Maar goed. Als dit palestijnen waren geweest, dan was wel bekend wie de schuld had gekregen en dan trokken de door Pritt genoemde fascisten weer schreeuwend door de straten.
Vooral het sfeerbeeld van de oorverdovend stille tocht van de hevig aangedane guttmenschen is adembenemend.
Kijken hoe ze dit weer zullen ontkennen .
Sja, tis ramadan. Dus gaan de gelovige heren altijd wat (extra) moorden en verkrachten uit naam van de Boze Profeet. Daarmee hebben ze vrijstelling van die vervelende dwangneurose, omdat de Boze Profeet wil dat zijn strijders sterk & inzetbaar zijn.
Kom mensen, allemaal in koor:
IS-LAM IS VRE-DE!!!
Tralalala, even onze afkeer erover uitspreken.
Even politici aanhoren die geschokt zijn (ze zijn het hele jaar overal 'geschokt' over), en daarna weer de Islam met Mantel Der Liefde (het is tenslotte De Religie van De Liefde) bedekken.
En vervolgens hupsakee, op naar de volgende keer.
nog een keer Carlin:
More people have been killed in the name of God than for any other reason.
To cite a few examples, just think about Irish history, the Middle East, the Crusades, the Inquisition, our own abortion-doctor killings and, yes, the World Trade Center to see how seriously religious people take Thou Shalt Not Kill. Apparently, to religious folksespecially the truly devoutmurder is negotiable. It just depends on who's doing the killing and who's getting killed.
@mallekater | 14-07-14 | 17:13
Nou toedels dan maar!
zeer verontrustend, met name als je nagaat hoe normaal het is dit soort berichten te krijgen.. ik.. en ik hoop meerdere reaguurders gaan hoop ik bij zichzelf te rade van hoe je op dit soort nieuws reageert..
29 mensen afslachten, ziek ziek zieke religekkies, oh zo godverdomse ziek.
"Op het Museumplein in Amsterdam is as we speak een door GL/PvdA, Irak Komitee, Landelijk Beraad Feministen en Int. Socialisten georganiseerde stille tocht/manifestatie bezig ter nagedachtenis en solidariteit aan de vermoorde prostituees."
Ja, dan waren ze consequent geweest.
Helaas, deze mensen gaan niet de straat op uit solidariteit met islamitische slachtoffers, maar uit haat jegens de Joden. Anders had het museumplein nu inderdaad vol gestaan, want deze doden waren zeker niet minder onschuldig dan de Palestijnse slachtoffers in Gaza. Integendeel.
Nu blijven deze lieden thuis, want als Israel niet zwart gemaakt kan worden, dan zien ze er het nut niet van in om te gaan demonstreren. Ze zijn niet vóór Palestijnen of Arabieren, ze zijn slechts tegen Joden.
Wat een machtige helden, wat een stel onvervaarde moedige strijders voor hun Allah. Slechts gewapend met eenvoudige geweren en met groot gevaar voor eigen leven een heel gebouw vol weerloze vrouwen afslachten. Wat een strijders, wat een soldaten. Die moet je niet tegen je in het harnas jagen deze dappere horden van islamstrijders. Petje af hoor.
Prima foto.
Inderdaad. Nu hoor je die publiekepoliticivrouwen niet.
kaapkos | 14-07-14 | 17:10
Het interesseert me verder niet, maar ik bekijk dit soort pics wel wanneer ik daar "klaar" voor ben. Ik schuif godverdomme met me bord op schoot achter het scherm, open GS en Voilá, dit soort bagger. Dat hoeft toch niet? Altijd zit dit soort crap achter de "klik" waarom nu niet?
Godsammekraken, met figuren als jij ben ik ineens ook helemaal klaar.
Drol.
En dan te bedenken dat ISIS aanhangers gewoon in Nederland openlijk kunnen demonstreren; vaak nog met een sympathieke media.
Aan alle "late instromers" c.q. NRC-nexters, Joop.nl'ers en ander tuig dat niet sinds het allerprilste begin Geenstijl leest: dit is óók Geenstijl. Deal with it. En kop dicht.
Moeten we goedvinden. Iesj koeltoer!
Gelukkig zijn er wereldwijd masaal stille tochten van de "gematigde moslims". En fijn, ik vlieg vanavond weer terug naar Islamsterdam.
Daar waar de verlichting van de islam plaatsvind.
Beesten zijn het....
Wees_eens_creatief | 14-07-14 | 17:08
Nee, dit zie je zelfs bij beesten niet. Die doden alleen voor eten en overleven indien aangevallen.
@Den Heerscher | 14-07-14 | 17:11
T naar boven slingert.
Gatver.
Een vreselijke foto.
Een vreselijk gebeuren.
Maar wat precies is nu jullie statement?
Want dit soort weerzinwekkend geweld is niet uniek en zeker niet enkel in de Arabische wereld Gang und Gebe.
Dus wat willen jullie hiermee bewijzen.
Die muzels daar beschouwen 9-jarige meisjes zonder hoofddoek ook als hoeren. En 73% van de nedermoslims vind die lui helden...
Nu zijn ze nergens te bekennen.
In Singapore heb je ook zo'n flat, de four floors of whores. Daar wordt ook in het rond geschoten, maar dan in een andere kleur.
Vergeet niet: de gematigde islam bestaat niet. Dit is wat we allen mooi moeten vinden en moeten respecteren. Zo niet dan ben je racist.
Een executie is een uitvoering van een gerechtelijk vonnis. Het gaat hier om moord.
Sorry dat ik pas zo laat reageer. Ik stond in de file vanwege massa's demonstrerende Nederlandse Moslims die tegen deze en vele andere moordpartijen uit naam van Allah zijn.....
Dat heeft Asscher in 020 anders opgelost.
Bah!
@John Dough:
tis niet fris, tis wel realiteit, als je dit niet wilt zien moet je bij de NOS zijn die alles wat een beetje heftig is eruit sloopt.
Geef die mensen daar gewoon breedband internet. Zijn veel leukere dingen te doen dan oorlogje voeren en vrouwen afslachten.
Met goed internet kunnen ze daar net als wij hier lekker porno kijken, de wikipedia over hun hobby updaten en de nieuwste HBO serie downloaden.
Dat interieur ziet er inderdaad uit als de ranzigste hoerenkit. Maar dat soort kitsch hebben ze daar in ieder huishouden.
Islam is vrede. Maar pas wanneer de laatste moslim het licht der mensheid heeft uitgedaan en de hand aan zichzelf heeft geslagen.
Beesten zijn het....
Islam is een kansloze affaire. Islamitische landen hebben het pleit op economisch, sociaal, cultureel, maatschappelijk, militair, intellectueel, medisch en letterlijk elk ander vlak al lang verloren.
In alle aspecten zijn ze de mindere. Van landen die een christelijke, joodse, atheïstische, hindoeïstische of boeddhistische signatuur hebben.
Islamitische landen zijn wereldkampioen-losers. En hierboven een illustratie van dit feit.
Ze zijn terug en niet teruggefloten...
Waarom zijn die fauteuils nog zo mooi schoon? Lijken later hier geplant?
Rot op met zulke pics zo pontificaal te plaatsen. Niks niet "na de klik", recht in je bek! Stelletje prutsers..
Moslims tegen moslims krijg je ze niet mee uit het gebedshuis en de straat op. Pas als er kuffar aan de slachtingen meedoen is het errug.
De mens is werkelijk een kroon op de schepping.
Hahaha, die foto van die demonstratie...
wordt godverdomme steeds enger met die primitievelingen
Amerika heeft een totale puinhoop achtergelaten.
Millions of death motherfuckers.. all in the name of religion!
I'm a happy guy! © George Carlin.
Incidenten
Hoezo, na de klik. Is "gewoon" de foto bij het topic.
Joris, je bent een lul.
Ik weet het, het is de werkelijkheid, maar ik wil niet ongevraagd met doodgeschoten vrouwen worden geconfronteerd.
Toch grappig hoe er nergens in de islamitische oorlogsdoctrine onderscheid gemaakt wordt tussen krijgshandelingen en volkerenmoord.
Fijn zo'n foto zonder waarschuwing.
-weggejorist-
REAGEER OOK