YES! Jehova's komen niet meer langs de deur
Haha. Wij lachen. In de grote steden komen Jehova's Getuigen niet meer bij de mensen aan de deur. Want mensen zouden niet meer thuis zijn overdag. Right, right. Steden zijn een soort uitkeringistan. Het echte probleem is dat ze in de grote steden niet heel subtiel en beschaafd meer omgaan met lui die aan de deur hun geloof op komen dringen. Doorgesnoven Leroy, geradicaliseerde Abu Al-Doodaankuffars, heroïnehoer Henny, getokkificeerde Anita, apathische hipsteryup Egbert. Het zijn allemaal lui die een voet tussen de deur niet pikken. Zie ook de video hierboven, van de Facebookpagina Help Zusters Met Niqaab. Prachtig, twee religekkies die totaal langs elkaar heen argumenteren en allebei denken hun God aan hun zijde te hebben en dus te winnen. Afijn, dat is de echte reden dat Jehova's in de stad niet meer aanbellen, maar veilig op pleintjes gaan staan. En dat ze in de roomblanke dorpen nog wel hun schizofrene fundidogma's aan de deur durven te verkopen. Whatever. Ons voorstel is dat alle relidebielen, ongeacht de fantasiegod die ze menen te ervaren, hun geloof lekker binnenshuis houden. In plaats van nietsvermoedende en onschuldige mensen er ongevraagd mee op te zadelen. Alle orthodoxen terug naar orthodoxië!
Reaguursels
InloggenZeg Johnny, orthodoxen die zitten in Oost-Europa. Refo en andere Mongolen zijn geen orthodoxen.
We hadden ooit het plan om nog een poldertje droog te malen in het ijselmeer.
Laten we dat maar snel doen en alle religekjes daar een nieuw bestaan laten opbouwen
Als dank voor de Nederlandse gastvrijheid uitgescholden en verjaagd worden door een kansenTurk met superioriteitsgevoel. Ga alsjeblieft weg, de gastvrijheid is ingetrokken.
-weggejorist-
en trouwens de bijbel is ouder dan de koran
Wedstrijdkrokodi zeker een neef van die schreeuwturk
je schrijf al net zo.
@omelette Au Fromage,
www.youtube.com/watch?v=1zblTCsThDE
de hele aflevering duurt wat langer maar hij legt het heel goed uit.
"Sterker nog er is helemaal geen god of allah of wat dan ook. Kijk naar de aflevering van Stephen Hawking waar hij bewijst dat het zo is. Het ontstaan van het universum."
santadomenica | 10-07-14 | 19:44
Is het WERKELIJK? En WAAR is dat 'bewijs' logischerwijze, dan op 'gebaseerd'? Hoe komt u aan uw 'overtuiging'? U heeft nog bij Hawking in de klas gezeten? Hoe moet ik u bewering nu opvatten? Ik zal een poging 'wagen'....
Alles begint bij een begin. Alles eindigt met een einde.
Zowel de 'God de Schepper' (mind over matter) theorie als de 'Materie is Alles' (matter over eh mind) theorie zullen dus, logischerwijze, geen stand houden. Uiteindelijk. Alles begint en eindigt bij logica immers. En tevens staat of valt alles bij de gratie van de logica. Of.. misschien ziet iemand, die zich voelt geroepen, die laatste opvatting van mij geheel anders. Zou best kunnen. Een 'vervanging' voor logica. Ga er maar aan staan!
Een realiteit die zich niet laat vangen door menselijke gedachten, menselijke logica; daar is men -en dus ook ik- botweg te dom voor. Te onbenullig. Bewijs? Hier hebt u uw 'bewijs': "kweetniet, maar ik lul een hoop." Sounds familiar?
Nee, moslims komen inderdaad niet aan de deur om me te bekeren. Nog niet.
Uriël Fack | 10-07-14 | 10:00
Nee, ze komen je hersens inslaan en je beroven
Met alle respect. De jehovah's, in al hun koddigheid der beïnvloedbare menselijke natuur, zijn in wezen de meest overtuigde gelovigen in hun vredelievendheid t.o.v. derden. Hoewel ik er naast kan zitten, bij het maken van deze laatste bewering, gezien mijn actieradius qua individueel waarnemingsvermogen als mens zeer beperkt is. De jehovah's weten echter niet beter, men is 'overtuigd' geraakt. Die overtuiging is dan ook het enige wat men ze kan 'verwijten'. Hun onzekerheid vind ik tenminste nog oprecht. Voor zover men van oprechtheid kan spreken, indien de onderhavigen, in deze discussie, de hoop en vrees uit een verzameling reeds lang vergeelde schoolschriften kunnen plukken en daar hun voordeel mee kunnen doen als mens. Ieder huisje heeft immers z'n kruisje, nietwaar? De zelfhaat heeft bij de jehovah's echter nooit kwaadaardige vormen aangenomen. Uitzonderingen daargelaten. Hun pogingen tot geestelijke intimidatie zijn dan ook nogal oubollig van aard IMHO. Maar niet fysiek dreigend, tot zover ze bij u aan de deur verschijnen. Konkelen kunnen ze wel. Dat is onzekerheid nu eenmaal eigen.
Tja joden zijn namelijk slimmer dan moslims, vandaar die jaloezie.
Wat een stereotype moslim weer.
Bedreigen, joden er altijd bij betrekken (zionisme?!).
Onzin uitkramen en agressief zijn.
@flip468 helemaal waar.
Sterker nog er is helemaal geen god of allah of wat dan ook. Kijk naar de aflevering van Stephen Hawking waar hij bewijst dat het zo is. Het ontstaan van het universum.
....
Ik vind die filmert dom.
"Als ik iemand vervelend op de weg zie, sla ik hem voor zijn bakkes" uhhhhh
Volgens mij kent ie de wetgeving niet, gezien de weg publieklijk eigendom is, en hij daar geen rechtertje op kan spelen.
Politie kan hem dan zo oppakken voor geweldsdelict, wat een oetlul.
Maar sowieso, ik ben altijd netjes tegen die Jehova mensjes, zeg ik vriendelijk weg te gaan, gezien ik er toch niet in geloof en ooit zal gaan geloven.
Islam is voor het gros dat beweert er in te geloven trouwens helemaal geen geloof, maar bewijst in de praktijk meer een vrijbrief te zijn voor haar aanhangers om te roven, te rellen, te vernielen, te moorden, te verkrachten, en te frauderen. Een globaal dievengilde waar je je automatisch gesteund weet door miljoenen 'geloofsgenoten' als je een keer opgepakt of door een juwelier neergeschoten wordt en tientallen 'broeders' je komen helpen. Eigenlijk net zoiets als een motorbende.
Ze prediken 'islam is liefde en vrede', maar als je de onbeschofte raaskal in dit filmpje hoort dan getuigt hij niets op te hebben met vrede, liefde, respect of fatsoen.
Hopelijk komt er nog een tijd dat de naïeve d'66 en CDA stemmers hun ogen openen en ook inzien dat dit 'geloof' werkelijk het grootste gevaar voor onze samenleving is. In Israël zijn ze inmiddels al zo wijs, nu hier nog.
Verkoopt het qua royalties nog een beetje lekker Kwidt?
www.bol.com/nl/p/jong-talent/100100400...
Mooi hoor, "Want de gemeente is een gezin, waar 'jouw talenten van onmisbare waarde zijn'."
Helemaal mee eens.
...
Jong zijn is soms een zwaar en verwarrend iets. Het leven strekt zich nog voor je uit, met al haar mogelijkheden en gevaren. Je weet soms niet precies wie je bent, wat je kan en hoe je jezelf moet ontwikkelen.
Dit boek is een verzameling van antwoorden op bepaalde levensvragen. Het is bedoeld om te bemoedigen, zoals een coach aan de zijlijn. Het zal je motiveren om positief bezig te gaan met je eigen leven en je relatie met God. Hij heeft ons allemaal als kunstenaars gemaakt met de bedoeling dat ook wij als jongeren onze talenten gaan gebruiken!
Recensie(s)
De 23-jarige auteur is basketbalspeler en christen. Hij spreekt jongeren aan vanuit het feit dat ze moeten beseffen dat ze talenten hebben en geschapen zijn om te scheppen, om creatief te zijn: 'De scheppende kracht is datgene waarin de mens op God lijkt'. Vind je doel, dat wil zeggen ontwikkel en ontplooi je talenten, zet ze in, want zo beleef je het grote gebod van de liefde. Zijn visie is dat elk individu, jong of oud, een bijdrage dient te leveren aan de verbondenheid binnen de gemeente. Want de gemeente is een gezin, waar 'jouw talenten van onmisbare waarde zijn'. De auteur gaat in op allerlei vragen van jongeren en laat aan de hand van de gelijkenis van de barmhartige Samaritaan zien hoe als mensen met elkaar om te gaan in dienende liefde. Een vlot geschreven boekje; studievragen aan het eind.<br/><br/>Ds. Jenno Sijtsma
Toch een vrij onbeschofte houding van de bewoner die de Jehova getuigen afzeikt. Het geloof van die getuige hoef je niet te accepteren, maar dat geeft je nog niet het recht die persoon zo af te bekken. Lul!
@janmetdepet | 10-07-14 | 18:42:
Ja, het stond al eerder vanmorgen op omroepwest.nl en daarop had ik ook al mijn ongenoegens op weggeschreven, maar omroepwest is een (links) subsidiekrantje die al mijn kritische nootjes stuk voor stuk heeft verwijderd. Een tegenwoord mag niet gehoord worden en politici blijven hun kop in het zand steken. Maar voor hoe lang nog?
"U kletst uit uw nek de Wachttoren is van het leger des heils .
wolkjewit | 10-07-14 | 17:49"
Het spijt me wolkjewit, maar de Wachttoren is toch écht een blad van Jehovah's getuigen en niet van het Leger des Heils. Ik denk dat u de Strijdkreet bedoelt.
www.telegraaf.nl/binnenland/22839843/_...
Krijg elke dag meer hekel aan dit volk.
Altijd komt de ware aard van de Pislam boven inderdaad dit is een vrij land te vrij voor sommigen.
Niets deugd behalve westerse uitkering en soepsidie.
Typisch filmpje weer, maar het wordt pas echt interessant als je de reacties leest. Zo ben ik dankzij ene Bint Umm Al-Mumineen A'ishaa een heel stuk wijzer. Wisten jullie bijvoorbeeld dat de holocause een hoax is, en dat Nederland helemaal niet van ons is, ben je mal. Ik zou zeggen, zoek deze slimmerd even op, hij reageert op een reactie van ene Arman Terzian. Boeiend leesmateriaal waardoor je vertrouwen in de allochtone medemens onmiddellijk wordt hersteld.. of niet natuurlijk. Om het makkelijk te maken volg de link: s22.postimg.org/c3fkyscsx/tja.jpg
Je komt wel tot de kern van het onderwerp religie, Quid, maar je benadering zal de leeftijdgenoten van tot ca 30 jaar niet te overtuigen. Dat kanonnenvoer gelooft immers altijd in eeuwige zaken als god,allah ,jehova,jawhe, jupiter, shiva, boedha,ahoera masda, jupiter,de zon,de natie, enz. Misleiding ? Je moet blijkbaar ergens voor leven (=sterven). Uitgaan tot leven = ingaan ten dode.De mensen voorvoelen ALTIJD hun lot,al zodra ze geboren zijn.In hun "achterhoofd" weten ze dat wat achter hun ligt,veel erger is dan het geen zich nog zal afspelen.En de jehova's? Geen partij,want de andere relie-gekkie's beschouwen de rest als vijanden die desnoods om zeep moeten worden gebracht(zolang ze geen slaven willen zijn).Dat proces speelt al millennia.Mensen ? Verschrikkelijke wezens zijn het zonder wetten.
Ben zo opgevoed en het inmiddels niet meer. Veel vooroordelen (zoals geen TV, verplichte financiële bijdrage, een datum voor doomsday) kloppen niet. Ze proberen in de regel ook geen kinderen te bekeren, behalve hun eigen kinderen zo opvoeden.
.
Het zijn geen kwade mensen verder, maar ze maken vooral zichzelf gek met paranoïde ideeën. Vind het erg dat mensen er zo boos op reageren, een sticker of een nee aan de deur lijkt me meer dan voldoende. Ze zijn er helaas echt van overtuigd dat wat ze doen goed is, maar zullen niet zo dwingend zijn om je te bekeren.
.
Het verschil met moslims is vooral, dat JW's niet het idee hebben dat alleen JW's in 'het paradijs' (hun idee over het hiernamaals) komen. Omdat ze van mening zijn, dat mensen er niet over kunnen oordelen, zijn ze op die manier ook minder veroordelend dan bijvoorbeeld moslims.
Ik stel voor dat iedereen overal vrij zijn of haar mening mag uiten en haar of zijn godsdienst mag belijden, binnenshuis of buitenshuis, met respect voor de keuzevrijheid van ieder ander.
Quid is niet zo voor de rechten van de mens.
Daarmee is hij eigenlijk hetzelfde als een radicale moslim die hier sharia wil invoeren.
Denk even na.
Die Turk van die film heeft dit natuurlijk geplaatst in de zin van "Kijk mij hier eens stoer doen" en heeft niet door dat hij met zijn dreigementen weer eens volledig de plank mis slaat in dit land. In tegenstelling tot zijn islam vriendjes blazen Jehova's geen huizen op, hakken ze geen hoofden af en verkrachten ze niet massaal gevangen genomen vrouwen maar zijn het vreedzame (wellicht irritante)lieden. Massaal vergast in WO2 en dienstweigeraars toen er nog dienstplicht was. Echte pacifisten dus. Ik heb ze liever ook niet aan de deur maar nog liever 10 Jehova's dan die dreig Turk.
Nivelleermarionet | 10-07-14 | 16:20
U kletst uit uw nek de Wachttoren is van het leger des heils .
@vidicam | 10-07-14 | 11:14
Prachtig objectief samengevat.
De moslims komen iig niet aan je deur om je te bekeren. Die jagen je gewoon ''hun'' buurt uit..
"Dat je in een vrij land leeft wil niet zeggen dat je zomaar bij iedereen kan aanbellen"...
....
....
JAWEL TERING DEBIEL, JUIST WEL!
Liever m'n straat elke dag vol met Jehovah's getuigen dan mijn stad vol moslims. Helaas is de realiteit de laatste.
"ik wil niet dat jullie bij mij in de straat komen aanbellen" zegt de volslagen idiote moslim. Hij erkent kennelijk de Nederlandse vrijheden niet. Spoor 'm op en stuur 'm naar Gaza. Wat een hufter. Als we alle moslims in Nederland zouden vervangen voor Jehovah's Getuigen, dan zijn in één klap alle problemen met roof, diefstal, overvallen, bejaardenmishandeling, geweld, provocatie en verlonzing opgelost. Ik ben zelf als JG opgevoed, maar er hangen te veel plichten en verboden aan waar ik me niet aan kan houden, dus ik ben het niet meer, maar als er één volk is dat je kan vertrouwen en dat geen vlieg kwaad doet, dan zijn zij het wel.
Agressieve pleures-Moslim. Dit is nou precies waarom ze gewoon moeten opzouten met hun rare overtuiging. Ben er echt klaar mee.
Nooit last gehad met Jehova's. Nooit een voet tussen de deur gehad. Gewoon op een beschaafde manier zeggen dat je geen interesse hebt, dan gaan ze gewoon weg. Het zijn ook mensen hoor. Wel irritant dat ze 's zondagsmorgens om 08:00 aan de deur staan te bellen met hun Wachttoren.
Test
En dat terwijl de seksuele moraal van Jehova's en Moslims toch behoorlijk op één lijn ligt...
richarddawkins.net/2014/07/jehovahs-wi...
Ik weet het zeker dit is Michiel de kater .
dalijk legt ie een bermbom in zijn tuin mafkees
wat een irritante onbeschofte mongool die dit filmt bah
Geloof is niet zeker weten. Zolang er geen bewijs is van het bestaan van wat voor god dan ook moet het allemaal lekker afgeschaft worden.
Ik heb een godsgruwelijke hekel aan jehovagetuigen, vooral 's ochtends vroeg, maar aan deze agressieve aso muzelman net een beetje meer.
Wat een onzin commentaren hier geschreven.
Gooi nou niet op tafel wat je niet kan verdedigen,of waar je niks van weet.
Het is gewoon zielig hoe vele hun slagen in de lucht slaan, en die zijn altijd mis.
Geloof wordt gerechtvaardigd door haar werken en niet door de woorden.
En de uitdrukking Jehova's slaat al op een onkunde die zielig is.
Maar Jezus zelf gaf in vele gevallen helemaal geen commentaar als met onzinnige dingen de lucht in gooide, "zij zaaien vaak lucht in hun leven" zei hij.
Aan hun daden kunt gij hun erkennen.
-weggejorist-
Alle acteurs in deze video kunnen voor mijn part ophoepelen en de Turk als eerste.
Gotsammekraken, je zal maar opgescheept zitten met zo'n buur.
Ben je echt gezegend en dat zeg ik, een Atheïst.
Ik heb niks met de Jehova's, als ze langs komen bonjour je ze gewoon netjes weg. Want JA meneer de moslim, mensen mogen WEL langs de deuren om gods woord te verkondigen als ze zich daartoe geroepen voelen. Dit is een recht en dat kan jij ze niet zomaar afnemen omdat hun boodschap je niet bevalt. Het is schandalig hoe sommige bevolkingsgroepen zich niets aantrekken van onze gewoonten. De Jehova's zijn religiegekkies maar wel ONZE religiegekkies en daar moeten we heel zuinig op zijn.
.
Liever 1 Jehova aan je deur dan 10 moslimgekken in je straat....
Als u wilt weten in wat voor loophole men hier in Nederland terecht is gekomen, dan is deze site -hierna volgend- misschien een goed voorbeeld over hoe de Nederlandse moslim nu eigenlijk werkelijk in elkaar steekt t.o.v. van de medemens: er is geen touw aan vast te knopen, volgens mij. En dat zal dan ook nooit het geval zijn, vrees ik. De islam komt hier op neer: het is een club losers die al bijna 1400 jaar wachten op de verlosser. Iedereen en alles minachtend. Ondertussen. En alle zegen komt van Allah, geen discussie mogelijk. Een loophole vol waanideeën van waanzinnigen, die zo uit het jaar 600 lijken te zijn weggelopen. Wat -gedwongen- geestelijke isolatie -al dan niet- met een groep mensen kan uitvoeren. Zo zie ik het. Geestesziekte op wereldschaal. Nou, laat alle de psychiaters maar opdraven!
Dit is het resultaat anno 2014. In Nederland. Gesponsord door de overheid uit Den Haag en het bedrijfsleven. Oordeelt u zelf, ik weet bij god niet waar het om draait, excusez le mot, maar we hebben hier toch overduidelijk te maken met mensen die een tikkeltje in het verleden zijn blijven hangen. Kennelijk.
www.kuran.nl/kuran/concor_koran/c1.htm...
-weggejorist-
In mijn perfecte wereldje had Mohammed 20 jaar en TBS gekregen. Als hij het eind van de straat al had gehaald.
Die filmer vind ik maar een brutale aap, wat kan die man kwetsen zeg. Worden alle mossels gelijk na hun geboorte voorgeprogrammeerd om te kwetsen. Gadverdamme, heb het filmpje in stukje afgekeken.
Johova getuigen worden door mij altid vriendelijk te woord gestaan en heb er nooit problemen mee.
Heb zelf een aantal maal het 'mis genoegen' mogen ervaren dat er moslimtroela's aan mijn deur stonden, met hun bekeringsdrang. Waren eeen stuk minder vriendelijk dan de Jehova's.
Dat de filmert maar moge branden in de hel, of waar dan ook, overreden worden door een truck of wat dan ook. Ga naar Syrie gek. Lazer op.
Als je die Turk tekeer hoort gaan begrijp je plots waar de Armeense genocide vandaan komt. Domheid en geweld is een funeste combinatie.
Overigens begrijp ik niet dat die kennelijk Turkse meneer de hele scene op zijn smartphone filmt. Is dit echt of een toneelstukje?
@necrosis | 10-07-14 | 10:15
De nick zegt toch alleen maar dat Jezus een mijnheer, een meneer, is. Dat is toch correct!
Miljoen keer liever een Jehova aan de deur dan een haatmoslim, man, man, man wat een agressieve booslim was dat weer zeg. Zij bekeren natuurlijk niet aan de deur, zij vliegen een vliegtuig in een wolkenkrabber of moorden hele dorpen uit.
@Parelmoer | 10-07-14 | 12:34
Volgens dit pdf-je www.arsfloreat.nl/documents/Koran.pdf:... 75 keer
Gevalletje pot verwijt de ketel. Blaataap met zijn inshallah. Spoiler: Allah bestaat niet!
gebrokenvleugel | 10-07-14 | 12:40
Sommige zaken onderbouw ik gewoonweg niet! Wanneer 1+1 gelijk is 2, dan ga ik dat niet onderbouwen!
Sprookjes maken meer kapot dan je lief hebt.
Sjezus, wat een domme vent die filmert.
Parelmoer | 10-07-14 | 12:27
Deze reactie gaat voor de hoofdprijs, duidelijke en fatsoenlijke conclusie.
Het verschil tussen gelovigen zit 'm in de onzekerheidsfactor. Frappant genoeg.
Ars Vivendi | 10-07-14 | 10:02
Staat inderdaad letterlijk in de koran. Je moest eens weten hoe vaak het woord vernietiging voorkomt in dat boek.
Sjezus, wat een domme vent die filmert.
Die discussies op die facebookpagina van die schattige hoofddoekmeisjes from hell zijn een echte eyeopener.
Armeen beklaagt zich over de genocide en krijgt als antwoord dat hij hier niks te zoeken heeft en dat de hele wereld eigenlijk van de islam is. Bindende leestip!
Moslims komen idd niet aan de deur en bekeren je niet. ze hakken je de kop af in het open veld...
Geef me dan maar die vriendelijke Jehova's. Die zijn geen enkel probleem: gewoon binnenlaten om over Gods Woord te komen praten en dan je leuter uit je broek halen en ermee gaan spelen. "Ik kan alleen naar jullie gezever luisteren als ik intussen mezelf bevredig".... Gaan ze gauw weg en komen nooit weer! Hoef je maar 1 keer te doen en je bent je hele verdere leven van ze verlost.
Volgens sommige moeten gelovigen hun geloof prive houden. Dat is nou wat een volgeling van Jezus precies niet moet doen.
Jammer. Ze zijn hier kind aan huis..
gematigden zijn bang voor radicalisering en reageren afkeurend. Sorry maar ook voor jullie is het te laat.
Precies: religie is als een penis.
Het is ok om er een te hebben, en je mag er ook trots op zijn, maar houdt heb wel lekker privé. Probeer al helemaal niet hem bij kinderen naar binnen te werken.
MoonBeebe | 10-07-14 | 11:42 citeer" Ik heb echter nog nooit een ongelovige op enige manier dan ook, hun overtuiging zien uitbrengen via de media, deurbel of op pleintjes." Dan moet je wel erg blind zijn om dat niet te zien. Geenstijl doet dat bijna dagelijks via de media hier en Quid en Dawkins.
@Pierre Tombal | 10-07-14 | 11:36
Islam is fascistisch, haatzaaiend en gewelddadig. Met andere woorden, islam = dood en verderf. Dus wat verwacht je anders van de islamaanhangers?! Het is een vijand die het westen op lange termijn probeert te bezetten, en ik maak me zorgen dat ze het ook nog gaat lukken, want we hebben in het westen heel veel naïevelingen, lafaards en landverraders.
die turk denkt aan zijn toekomst, als de ISLAM de overhand krijgt en die heeft in hun ogen altijd gelijk. islam is eng.dat die Jehovaman zo rustig blijft is omdat hun overtuigt zijn dat er ook dingen in vrede kunnen. en dat hij gefilmd is, had dat bij die turk geweest dat hadden er minstens 20 ISLAMMETJES omheen gestaan.
Moslims komen inderdaad ( nog) niet aan de deur. Maar zij dringen net zo goed hun geloof op aan andersdenkenden. Ik heb echter nog nooit een ongelovige op enige manier dan ook, hun overtuiging zien uitbrengen via de media, deurbel of op pleintjes.
Laatst nog een duo op het erf gehad. Aardige en beleefde mensen. Na een - Nee, dankjewel en nog een fijne dag - vervolgden zij hun weg.
Waarom is die Turk zo bang dat een ouwehoer verhaal over de dood van Christus hem van zijn "ware geloof" kan brengen? Anders ga je toch niet dreigen? Of gaan Turken ook zo met elkaar om in het theehuis?
peterdh | 10-07-14 | 11:24
Ik ook. Jammer dat dit de moslims zien, die je verder nooit hoort of ziet als er uit naam van de islam het nodige aan ongein over de wereld wordt uitgegooid (zoals ISIS nu doet).
Dan zijn die roep-toeters, zoals de Turk in het filmpje die om het hardst roepen.....
Moet zeggen dat die Jevoha-meneer heel erg beleefd blijft, in tegenstelling tot die moslim-meneer, die overal tussendoor toetert en allerlei dreigementen uit.
Ik vind de comments op die facebook pagina van heel veel overige moslims in ieder geval wel een verademing om te lezen.
Ik ben benieuwd of hij zulke grote bek heeft als hij haatbaarden ziet, maar ach, beschaafde mensen bashen is altijd makkelijk natuurlijk. Dus, ik vind meneer met de verticale camera laffe hond met een IQ van een vlieg. Want je kunt het ook op een nette manier zeggen, zoiets van: Ik ben in uw geloof niet geïnteresseerd. En klaar is kees.
Kan iemand deze Amstertokkie even snel uitzetten?
Volgens hem leven we in een vrij land waar je niet zomaar bij iemand mag aanbellen?!?! Mijn god waar is het misgegaan in dit mooie land.
Als je één keer zo'n flyer van die mensen hebt aangenomen staan ze elke week op je stoep...'Daaaag, weet U nog dat U van onlangs die folder van ons hebt aaangenomen, welnu we wilden vragen of...'
Ze komen ook steeds in een andere wagen, en met andere besjes, dus er is geen achter de sofa duiken aan.
Zie hier de ingeburgerde Turk.
Komt de islamitische aap toch nog uit de mouw. Wie had dat gedacht bij een jehova filmpje? Jehova getuige kwam nog goed weg, alleen maar wat doodsbedreigingen van de booslim.
Persoonlijk heb ik niets met enige geloof, maar er worden over Jehova getuigen de meest vreemde dingen verteld en vele komen voort uit onkunde en geruchten.
Je kunt denken over deze geloofgemeenschap wat je wilt maar een paar kanttekeningen zijn wel op hun plaats.
Zoals al door vele hier opgemerkt zijn het over het algemeen vriendelijke en vreedzame mensen .
In Hitler Duitsland zijn er duizenden opgehangen omdat zij weigerde met die gek mee te doen.
Zij hebben ook nooit in enige leger waar ook ter wereld gediend en dit moeten bekopen met gevangenis straf of erger de dood.
Het Spanje van Franco was een van de laatste voorbeelden in Europa.
Zij geloven niet in een hemelse opstanding zoals de christenheid ons dat probeert voor te houden, maar in een aardse opstanding in een nieuw lichaam op een aarde die gereinigd is van al het kwaad.
Die hemelse opstanding kwam de christenheid goed uit er kwam nooit iemand terug en de katholieke kerk is er doormiddel van aflaten stinkend rijk mee geworden.
Zij doen niet aan christelijke feestdagen, omdat deze vaak hun grondslag hebben in heidense gebruiken en geen basis hebben in de schrift.
Het enige wat zij gedenken is de dood van Christus zoals het ook in de schrift staat.
Het is een van de weinige geloven die proberen naar de maatstaven van de bijbel te leven.
Ook dat lukt niet altijd voor deze mensen, maar ze proberen het in ieder geval.
Het zijn ook geen mensen die verkondigen dat ze blij zijn om in de Heer te zijn, met alle lichamelijke uitingen die wij zo goed kennen van ander Christelijke groeperingen .
Zij belijden hun geloof met hun hart en hun verstand en zijn wars van theatrale uitingen.
Enige nuance is hier op zijn plaats.
Emile Zola
Een boek van een ex-jehova getuigen nu volgeling van Jezus. www.hetknp.org/2003/12/08/ex-jehova-wi... hij heeft ook een boek geschreven titel: Het Koninkrijk Dat Niet Kwam en de auteur: Joseph Wilting
Ik vind de Hari Krisna's leuker. Die kunnen tenminste nog dansen en muziek maken. Kan zo'n groepje niet elke week door de straat gaan bij die mosmin?
God wat zag Kim Holland er leuk uit toen ze nog getuige was van de jaloerse jahwistische abrahamitische woestijn god ;-)
Anti!Anti!Anti!Anti!
Quid vind dat mensen hun geloof achter de voordeur moeten houden maar vind wel dat hij in het openbaar zijn anti geloof mag verkondigen. Dat is toch wel erg hypocriet om het zo maar te zeggen. Ik als volgeling van Jezus geloof trouwens dat jehova's getuige een valse leer verkondigen (niet gebaseerd op de bijbel), ze hebben ook een geheel eigen vertaling van de bijbel en binnen hun organisatie geloof ik ook dat veel niet klopt.
Nee inderdaad, moslims bekeren niet.
Die dwingen het af met geweld, stenigingen en onthoofdingen. Werk wel beter denk ik.
En zo bekeert een moslim
Moslims = agressie = intolerantie = geweld en bedreiging...
IJdele hoop. Johnny. Jehova's getuigen mijden wellicht de sharia-enclaves, uit lijfsbehoud.
kovariant | 10-07-14 | 10:15
Dat geldt ook voor Jehova-kinderen; die vliegen er ook uit als ze wat anders willen gaan geloven. Alleen worden ze dan beleefd de deur gewezen in plaats van van het dak gegooid om de familie-eer te redden.
Maargoed. De schreeuwmoslim heeft ook gewoon dikke pech met zijn Jehova's; als bij mij Jehova-getuigen aanbellen dan zijn het altijd onnoemelijk smakelijke dames terwijl de meneer moet het doen met een zure kalende man...
Ah Johnny Qüdt vindt dat vrijheid van meningsuiting niet geldt voor de Getuigen. Hypocriete eik0l. Ze komen hier in de straat gewoon aan de deur, ik wijs ze vriendelijk waar de buren wonen en ze gaan weer verder. En gij wilt dat verbieden? Censuristische pisbak.
Jevova's zijn gore smeerlappen. Ze verdienen geen enkel respect. Ze blijven proberen om hun afvalligen te overtuigen weer terug te komen en dwingen hen alle relaties met vrienden en familie te verbreken. In ruil voor financiële hulp. Ze weten precies wie er in moeilijkheden verkeert en komen dan te hulp. Met cash. Ze hebben standaardbrieven die geownload kunnen worden waarin iemand precies uitlegt waarom hij/zij geen contact meer met vrienden mag hebben. Bah. Voorheen was ik vriendelijk tegen ze. De eerstvolgende die het lef heeft mij aan te spreken gaat het echt bezuren.
Bij Adversary in de stad hebben de Jehova's, of hoe die griezels zich noemen, er een nog misselijkmakendere tactiek op nagehouden: ze nemen kleuters mee. Zelfs ik sta dan even met m'n mond vol tanden en hou me tóch weer in, als zo'n vierjarig meisje je staat aan te gapen. Hoe graag ik haar opa ook de graftyfus in wil schelden en volstrekt belachelijk wil maken, ik doe het tóch niet.
wat een hufter zeg
De Jehova's probeerden het met een. Monoloog aan de voordeur.
De moslims eigenden zich direct de politiek toe.
En de politiek verraadt de Nederlanders achter gesloten deuren.
Jouw bekering is een staat/s aangelegenheid geworden, vuile racist die je bent.
@kwark001 ... er heerst een hele kwalijke verborgen westerse geloofsbeleidenis. Deze is zo heimelijk zo geniepig. Deze zal als eerst de psycholocial wapenen ter hand nemen om den menscheid den maat te nemen. Zo furieus want: het hemelrijk gods is eauk hun gelofte ... just be aware that's all. [Verknipte kinderen gods met een totaal wereldvreemd karakter]
Mooiste moment met Jehova's aan de deur was toen ik met mijn broertje thuis Unreal Tournament '99 aan het spelen was in de woonkamer. Geluid van wapens, moord en geschreeuw keihard aan en lekker tegen elkaar (en bots) spelen. (Dit was ergens in 2002 geloof ik)
Komen Jehova's aan de deur, eerste wat ik zei was "Sorry, ik mag niet aan de deur kopen" en wilde dicht doen. Zegt die mevrouw er direct achter aan "Oh nee dat is het niet, ik wilde graag met je praten over hoe belangrijk de dood van Jezus betekende!"
Dus ze bleef doorratelen over hoe belangrijk het was terwijl uit de woonkamer allemaal geschiet, geschreeuw, explosies en ander onmenselijk geluid kwam. Het enige wat ik kon doen was ja knikken en proberen m'n lach in te houden. De man van haar probeerde haar de hele tijd mee te nemen en het gesprek te stoppen, want die werd gek van het geluid.
Mooie tieden.
Maar nee, ik zal u vertellen hoe het bij deze aardige moslim meneer gaat, als dat kind besluit iets anders te geloven mag hij de familie uit.
kovariant | 10-07-14 | 10:15
Zeker weten is dit bij Jehovah's ook het geval een afvallige is een paria voor zijn familie.
Wel constateer ik dat de verdraagzaamheid hollend achteruit gaat, een burgeroorlog ook hier komt steeds dichterbij.
Wie Jehovah's gewoon fatsoenlijk vraagt niet meer aan te bellen, zal merken dat dit zeker jarenlang niet meer gebeurt.
Toch blijft het een enge sekte.
Heel eng hoe al die mensen op die fb-pagina reageren alsof zij de waarheid in pacht hebben.
Brrrrrr.
In Irak komt de ISIS langs de deur om je kop er af te hakken als je het niet met ze eens ben.
Dan maar liever Jehova's meestal best beschaafde types
Nog een dingetje: mormonen, jehova's, amisch, protest kutholieken, 7dagadventisten etc ... dezen hebben totaal geen relics [historische godsjuwelen]. Islam, Jehudi's, kutholieken hebben godvergeten juwelen en historische schatten [taxfree]. 1+1= een heleboel 2.
Bestaat er een turks woord voor discussie. wat een vreselijke klootzak die gozer zal bij je in de straat wonen.
Jehova's doen zelf niet aan Sint Maarten omdat ze geen zin hebben in vreemden aan de deur. Pa-dum-tssk.
Islam = ellende
@Parel van het Zuiden | 10-07-14 | 10:25
Mijn eerste moslimcontact ervoer ik in de 2e klas middelbare school. Abdoellah uit Pakistan. Vriendelijke, introverte, intelligente jongen.
Heel anders dan de schreeuwers waar je heden ten dage over struikelt.
Daar is ook gewoon een JA/NEE stickker voor hoor, om dat soort idioten te weren zonder dat je ze ziet.
Centauri3 | 10-07-14 | 10:31
Daar zit die van dierenpoes ook bij en die Antoinette van Herzberg of hoe ze heet ook.
Die turk zal 's avonds wel trots aan z'n vrouwtje vertellen dat hij weer wat mensen namens de islam met de dood bedreigd heeft.
Laatst stond er een ontzettende mooie getuige bij mij aan de deur Jehova te verkopen. Ik heb me lekker laten bekeren. Niet zo maar voor niets natuurlijk. Ik zie dat nog niet gebeuren met zo'n ondergestopte moslima.
@koeberg | 10-07-14 | 10:19
th08.deviantart.net/fs70/PRE/f/2013/36...
'Als jij bij mij aanbelt sla ik je op je bek'
Schitterend om te zien hoe vredelievend de Islam is.
Allemaal verplicht een bloedtransfusie!
Ps. Gaat es bij die zevendedags adventisten polsen ... die zijn helemaal van het padje af. "The Hour Of Power" -[allerlei neolibertarische godsgereutel]. Geef ze allemaal Full Metal Jackets. They will kill for their gods mind you.
Het is niet eens zijn deurbel maar die van de NL-se belasting betaler. Yust saying.
Islam = vrede en liefde. Die haatturk doet zijn geloof weer eer aan.
global3.memecdn.com/jehovah-amp-039-s-...
Gek! Kom ik aan je deur met verschrikkelijk doodelijke alien graphics dan word ik voor gek versleten. Kom ik met een onzichtbaar godje mag ik ff de collectezak vullen. Ja dat is gek ja.
@Ars Vivendi | 10-07-14 | 10:13
Toen ik een klein pareltje was stonden de sluizen al open. Zelfs in de toen kleinere getalen bleken de immigranten, m.n. die met een Moslim-, Rif-, verkeerde zijde v/d Bosporus -achtergronden, geenzins van plan iets te gaan bijdragen aan deze maatschappij, laat staan de heersende normen en waarden te respecteren. Het wangedrag mocht vanzelfsprekend niet aangekaart worden. Politie, schoolleidingen, en gemeente deden er dan ook niets aan. Nou, niets. Natuurlijk werden ouders die het wangedrag wel aankaarte zorgvuldig uitgemaakt voor rascist. Een plaatje waarvan ik denk dat ik wel kan stellen dat het een landelijk patroon is geweest.
.
Nu, decennia later. Een schaduwmaatschappij in onze maatschappij...
Dit soort filmpjes tonen wederom aan dat er hiaten in de evolutie zitten. An sich niet zo heel erg. Erger is het voor het selecte clubje dat far ahead of the curve dit soort gehandicapten heeft te accepteren en te tolereren. Want dat is het grote nadeel van de weldenkende elite; de op de loer liggende grote eenzaamheid.
Wij laachuh. Nu nog bij ons.
Groeten uit Brabant.
@kwark001 | 10-07-14 | 10:20
Ja.
Na 1.50 gestopt met kijken/luisteren. "Sla je op je bek". Weet alweer genoeg. Zucht.
van stampij | 10-07-14 | 10:09
Jehova's op zondag krijg je m.i. wel heel gemakkelijk van de deur af.
"U hier, op uw dag des heren?"
Heb ze bij dat huis nooit meer aan de voordeur gehad.
Beleid die afgoderij maar thuis. Heb ik er geen last van.
@__dictatuur | 10-07-14 | 10:16
Niet waar. Deadpool verslaat alles en iedereen: marvel.wikia.com/Deadpool_Kills_the_Ma...
Een spreuk die ik onlangs tegenkwam:
"Remember, everyone has the right to believe in anything they want. And everyone else has the right to find it fucking ridiculous. "
Nuff said.
Ze spreken me wel eens aan bij de supermarket. Dan zeg ik: geen interesse en loop ik door. Geen probleem. Ze dringen ook niet aan. Laat die gasten lekker, doen geen vlieg kwaad , gewoon beleefd negeren.
koeberg | 10-07-14 | 10:19
Drie kwartier? Verveelde jij je?
-weggejorist-
Jehova's zijn raar maar beleefd en verre van agressief. Dat kun je van die Turk niet zeggen. "Je weet wat er in Irak gebeurt" is een regelrechte bedreiging met de dood. we moeten wel pikken dat die moskee in je straat komt, veel vreten ongevraagd halal is, er overal gebedsruimtes moeten komen etc, etc. Dus hoezo geen bekeringsdrang ? Dit was een mooie illustratie van de verhoudingen. Ik heb gelijk en jij moet dood !is het mantra.
Ah afgelopen zaterdag nog 2 getuigen aan de deur gehad. (ik woon in zo'n roomblank dorp)
Hij, keurige jongeman in pak, deed het woord. Zij, muurbloempje met rok tot op de enkels, stond erbij en knikte. Een leerlinge neem ik aan.
Na ik schat 3 kwartier proberen gaf hij het op, ronde het gesprek af en zei me vriendelijk gedag.
Jehova's en zwaar gereformeerden in Nederland kunnen dan wel irritant zijn, maar ze zijn wel altijd vreedzaam. Een beetje nerd-achtig zelfs. Dit in tegenstelling tot moslimmannetjes, die altijd prominent en hanig in het rond paraderen. En je gelijk agressief confronteren als je er een per ongeluk aankijkt.
Begin dat gezeik over welk fictieve karakter beter is goed zat te worden. Iedereen weet toch dat He-Man de sterkste is.
typisch beeld dat de rest van de wereld heeft van Moslims: veel schreeuwen en dreigen.
Heeft de filmert nou echt niet in de gaten dat hij het er niet beter op maakt voor hem en zijn geloofsgenoten.
.
Ik heb meer medelijden met die moslim en zijn kinderen. Kinderen horen vrij van enige religie te zijn, zodat ze een weloverwogen keuze kunnen maken als ze 16/18 zijn. Maar nee, ik zal u vertellen hoe het bij deze aardige moslim meneer gaat, als dat kind besluit iets anders te geloven mag hij de familie uit.
@Jezusismijnheer | 10-07-14 | 10:07
We leven inderdaad (nog wel) in een vrij land, maar met jouw nick hoef ook jij niet bij me aan te bellen!
Hoe gelijk die schreeuw moslim ook mag hebben... hij toont in ieder geval vrij snel zijn ware aard door met geweld te dreigen.
Zo kennen we de moslim weer!
Voor de rest, die jehova getuige doet geen mens kwaad... vriendelijk afwimpelen is over het algemeen voldoende.
Uiteindelijk kan je toch beter iemand met een slap verhaal en een kut boekje hebben dan een opgefokte baardaap met een AK47
Volgens mij leven wij al sinds het bestaat in vrede naast Jehova getuigen. Sinds de mossies het land binnenvallen is er alleen maar geweld, problemen, uitkeringsfraude, machtsovername en dood.
Een schreeuwert die vreest voor zijn eigen geïndoctrineerde kroost.
@necrosis | 10-07-14 | 10:08
Toen onze Ars en Arsje was
zaten er geen negers in de klas.
@James Lastig | 10-07-14 | 10:07
*moehaha*
+1000
De Nederlandse grote steden.. Tsja, Jehova's lijken me "the least of their concerns". Alhoewel, zo kun je natuurlijk wel blijven wegkijken...
Zegt de ene gestoorde tegen de andere gestoorde.....
Je kunt Jehova's op allerlei manieren afwimpelen, maar ze blijven altijd nog wel vriendelijk. Als er straks moslims aan de deur komen om je te bekeren krijg je 2 keuzes, of de islam of ter plaatse je kop eraf.
Toch ga ik dat wel missen op zo'n zondagmorgen om 7 uur.
De reacties op dit filmpje op die facebookpagina vind ik dan weer enigzins bemoedigend te noemen.. alhoewel. Niet zien dat je niet gelooft, maar gebrainwasht bent, niet zien dat de enige reden dat je Moslim bent is dat pappie en mammie ook moslims zijn, niet zien dat er nog miljarden mongolen rondlopen die allemaal net zo overtuigd zijn van een geheel andere onwaarheid.... wat een hoop idioten kent deze zieke wereld.
@LangeTijdGeleden | 10-07-14 | 10:04
Toen ik nog een kleine necrosis was, zaten er niet eens moslimsjongetjes in de klas......
De reacties op dit filmpje op die facebookpagina vind ik dan weer enigzins bemoedigend te noemen.. alhoewel. Niet zien dat je niet gelooft, maar gebrainwasht bent, niet zien dat de enige reden dat je Moslim bent is dat pappie en mammie ook moslims zijn, niet zien dat er nog miljarden mongolen rondlopen die allemaal net zo overtuigd zijn van een geheel andere onwaarheid.... wat een hoop achterlijke imbecielen kent deze zieke wereld.
Ten eerste is de reactie van die man belachelijk, "als je aanbelt sla ik je op je bek". We leven hier in een vrij land, waar je ook vrij je geloof moet kunnen belijden. Zelf geloof ik dat jehova getuige een valse leer komen brengen.
Ik heb besloten dat ik verticale video's niet meer bekijk.
VVS : www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&a...
Hoewel ik niets met Jehova's heb, kan ik wel respect opbrengen dat ze langs de deur gaan en zich persoonlijk inspannen. Bovendien zijn het altijd hele nette en vreedzame mensen. Ik ken alle verhalen over dat ze verplicht de wachttoren moeten kopen en het sekte aspect van de club, maar toch heb ik respect voor de mensen.
Moslim Adammer/tokkie die zelfs Irak erbij moet halen, jaja. Jehova's mogen dan wel irritant zijn met hun huis aan huis bezoeken, maar ze blijven wel altijd beleeft en beschaaft in tegenstelling tot deze meneer die niet eens in staat is om horizontaal te filmen.
Ach, de moslim jongetjes vroeger in de klas zeiden het al "Als ik later groot ben zullen jullie mijn slaven zijn en wil je dat niet dan moet je vluchten!".
20 jaar later en ze zitten allemaal in een uitkering in de grote steden mensen lastig te vallen zonder ook maar iets te hebben bereikt in hun leven.
Godzijdank, daar zijn we vanaf.
Mag ik voorgaan in het dankgebed?
Bekeren is niet leuk meer met die ziedend reagerende Islamieten.
Net als die jehova die mij aan de deur een jaarabonnement op de wachttoren wilde aansmeren terwijl hij van tevoren waarschuwde dat de wereld over drie maanden zou vergaan.
Mouth Of The South | 10-07-14 | 10:02
Zeg dat wel. Ik vind Jehova's altijd erg lief, ze bedoelen het goed. Een wereld van verschil met die agressieve mohammedanen.
O help! Ik zie ineens voor me dat moslims aan de deur komen!
Want voorspel dat dat dan minder zachtzinnig gaat dan christenen die aan de deur komen om je te bekeren.
Heeft u beeld?
"JAI BEKEER TOT ISLAM, WAI JOU DOCHTER NIETS DOEN JA!"
'Nee, moslims komen inderdaad niet aan de deur om me te bekeren. Nog niet.'
@Uriël Fack | 10-07-14 | 10:00
Wees gerust, die komen niet om je te bekeren hoor.
Ze komen je de hals afsnijden.
10 keer liever een jehova getuige die een briefje aflevert en weer opdondert dan een aggressieve mohammedaan in de straat.
Die Turk heeft een aantal goede punten, maar haalt ze vervolgens weer zelf neer door zijn eigen geloof er bij te betrekken. Onwijs hypocriete statements, schreeuwen en argumenten vergeten en de Jehova vervolgens niet laten uitpraten om zijn ego te strelen en zijn gelijk te behalen. Het wel bekende 'Moslim prioriteitscomplex'.
Jammer meneer de Turk, u gaat niet door naar de volgende ronde en de hemel zult u ook niet bereiken.
Tja... in 1984 was dit al bekend... www.youtube.com/watch?v=rvmjt-xqHwI
Jehova's zijn irritant maar blazen zichzelf niet op. Even snel gegoogled, maar Jehova's zijn geen protestanten. Ook geen katholieken trouwens. Dus er is nog een derde weg kennelijk. Wist dat niet. Weer wat zinloos geleerd.
Dat je-je en ge-jij van die brulaap irriteert me.
Nee, moslims komen inderdaad niet aan de deur om me te bekeren. Nog niet.
Hoe dan ook, islam is een misdaad tegen de menselijkheid.
REAGEER OOK