Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

ZOEK! Jong gezin beroofd van degelijke gezinsbak

opelastrastationgejat.jpgAch, je eerste kind. Je eerst familiewagen. Je eerste beroving. Jawel, dat laatste hoort er tegenwoordig ook een beetje bij in dit land. Onverlaten hebben bij jonge ouders Marit en Merlijn uit de Utrechtse Rivierenwijk midden in de nacht de autosleutels gejat uit de woning. Weg was de Opel Astra Wagon 1.8 automaat. Wanhopig mailen de slachtoffers GeenStijl, want de politie heeft al aangegeven dat ze de auto nooit meer terug gaan vinden. Jup, dat je meer hoop hebt op een oproep via GeenStijl dan in de politie. Daar staan we nu. Hardwerkende, jonge mensen met een pasgeboren kind, die kunnen financieel en emotioneel de klap van gestolen auto slecht verwerken. Weet u hoe kut? Heel kut. Bovendien zijn Marit en Merlijn absoluut Goede Mensen. Ze kopen een oerdegelijke Duitse wagon in plaats van een goedkope Aziatische botsauto, omdat hun dochtertje de extra bescherming waard is. Dan ben je okee. Dus of u allemaal even wilt opletten op Opel Astra's de komende tijd. Kenteken, voor zover die er nog op zit, 73-XN-BB. Extra foto's na de break. Waarom kunnen kloothommels niet gewoon met hun klauwen van andermans spullen afblijven? Verdomme. opelastragejat2.jpg opelastragejat3.jpg

Reaguursels

Inloggen

Zoek zoek habibi

richieyeah | 09-07-14 | 06:02

Die is allang geleverd aan de besteller in Oost-Blokkistan. Betaald uit de uitkering die de besteller hier krijgt.

Patatter | 08-07-14 | 21:12

Dat verdwijnt allemaal naar Bosnië, Kroatië,Servië,en Bulgarije.Want in die hoek zijn weken geleden zware overstromingen geweest,en tienduizenden voertuigen zijn vernield,of onbruikbaar geworden.Dus wat doe je dan,even naar het noorden,mn Holland om ff te gaan shoppen voor een andere.Want zelf betalen hebben ze nooit van gehoord.

Archy Bunker | 08-07-14 | 18:57

@dedeurs | 08-07-14 | 13:30
Zet een quote dan ook tussen aanhalingstekens (zoals het hoort).

Poesje in t midden | 08-07-14 | 18:21

Dan tovert Merlijn toch zo een nieuwe?

LonelyWanker | 08-07-14 | 18:17

Deze oerdegelijke ( Duitse wagens ) worden tegenwoordig allemaal in Polen geproduceerd maar dit terzijde . Veel sterkte aan de slachtoffers trouwens .

likmegaties | 08-07-14 | 17:13

De veiligheid van mijn kinderen heb ik uit handen gegeven aan een Saab 9000 .
Dagwaarde 50,- euro en p/m 60 euro om de wegen beter te maken.

XaaD666 | 08-07-14 | 16:21

Met andere woorden: meer containerscanners (kosten toch maar 1 miljoen?) die op auto's controleren, in plaats van op sigaretten. Klaar. Oh nee, nu nog een regeringsbesluit om de georganiseerde misdaad ook echt aan te pakken.

doedeljantje | 08-07-14 | 16:05

Ze moeten blij zijn dat ze van dat stronthok af zijn, kinderen met trauma's opzadelen zijn Merlijn en Marit blijkbaar ook goed in.

Bugsy Malone | 08-07-14 | 16:02

gevalletje verzekering als ze zo slim waren om de deur dicht te hebben in Utrecht, lijkt me raar dat dat niet zo was.

Biasmania | 08-07-14 | 16:01

incidentje (zwitsal) | 08-07-14 | 15:03 chassis nummers vervangen , papieren vervangen, en tenzij de douane reden ertoe heeft kunnen auto's alsnog verscheept worden

DeMaurice | 08-07-14 | 15:33

@Beaulefermier | 08-07-14 | 15:20
De hoofdtaak van de politie is om geld binnen te halen, dat geven ze zelf toe met hun bonnenquota.
De rest is bijzaak.

Slipsnifter | 08-07-14 | 15:31

Waar we staan in Nederland; ik hoorde net op 3FM KRO hipsterhoofd Paul Rabbering (off all people) zeggen "dadelijk in het nieuws: de politie kan de overvallers van een Brinks geldtransport niet achter de tralies krijgen, en dát is op zich géén nieuws" Dat gevoel sijpelt nu eindelijk door geloof ik in de maatschappij. Dat de politie er bovenal is om Jan Modaal te plagen en te pesten, als het te moeilijk wordt dan komen ze gewoon niet, doen niks, eggen dat t niet te doen is of komen met de dooddoener: doe maar aangifte via internet.

Beaulefermier | 08-07-14 | 15:20

je doet er weinig aan of hij wordt per toeval terug gevonden. meestal verzekeringswerk en de schade voor lief nemen. dit ding is waarschijnlijk al lang over de grens of dat hij een rol gaat spelen bij een kraak o.i.d.

Joopdehond8994 | 08-07-14 | 15:05

Even een verhaaltje:
Een tijdelijke vriendin van een kennis van mij kwam uit Irak. Zij zag wel goed uit in tegenstelling tot de meeste en was en kleed als een geile sletje zolang de familie niets van afwist. Een keer met haar in gesprek vroeg ik wat haar familie deed. Haar broer en oom waren in de gevangenis, maar haar vader was net vrijgekomen, maar ze kon mij niet vertellen wat ze verkeerd hebben gedaan. M.a.w. typisch moslim familie.
Toen vroeg ik wat haar vader voor werk deed en zij zei dat hij in de autohandel zit. Dat vond ik knap want je moet goed Nederlands kunnen en een vlotte babbel hebben in de autohandel. Dus ik vroeg door. Zij vertelde dat hij internationaal auto's verhandeld. Dan vertelde zij dat hij "2e hands" auto's naar Irak vervoerd. Ik vroeg hoe doet hij dat want het is een eind weg. Ze vertelde dat ze verscheept worden vanuit Rotterdam. Lekker doorzichtig allemaal. Geen wonder dat hij in de gevangenis zat, en geen wonder dat veel auto's van de aardbodem hier permanent verdwijnen.

Dus de douane kan er goed aan doen om de export langs
de grenzen (wegen en havens) beter te controleren.

incidentje | 08-07-14 | 15:03

Aan de snelheidsboetes gemaakt met flitsers kunnen de eigenaren zien waar de auto naartoe is gereden. Flauw vermoeden: voormalig oostblok of MO.

DeSjaak1000 | 08-07-14 | 14:56

Zijn er braaksporen gevonden? of hebben ze echt de voordeur open laten staan..

Van Nostrand | 08-07-14 | 14:54

Mega Mindie 2 | 08-07-14 | 14:05
-
Dat doet men omdat het niet uitmaakt, de verzekeraars maken niet of nauwelijks onderscheid. Als ik even twee gelijkwaarde auto's uitzoek op autotrack; Een golf van 02-2014 twv € 24.990,- (2-TJV-72) en een Hyundai I30 uit 04-2014 twv 24.950,- (8-TLR-99) en ik voer deze kentekens in op independer, dan blijkt dat ik de Golf allrisk kan verzekeren voor € 33,30 per maand en de I30 voor € 33,83 per maand. Dus dan is een verhoogd diefstalrisico voor mij als consument niet of nauwelijks van invloed op het maken van een keuze bij aanschaf van een auto.

Badderbeest! | 08-07-14 | 14:43

@mallekater
Jah!x3

Dirk III | 08-07-14 | 14:41

Marit en Merlijn? En de kinderen heten Sterre en Lenthe?
.
Trouwens het is een Opel dus zoek in een straal van zeg 7 km en je zult hem vinden, met pech.

DeSjaak1000 | 08-07-14 | 14:36

Al je spullen in een kluis is helemaal het onveiligste wat je kunt doen. Dan maken die gasten je wakker, zetten eine Knarre tegen je harses en bevel jou je geheugen even te raadplegen. Gaat het niet door, dan wordt eerst de kat omgelegd en daarna zijn de andere huisgenoten 1 voor 1 de lul. Nee, geen kluis.

van Oeffelen | 08-07-14 | 14:29

Dirk III | 08-07-14 | 14:12
-
Ik weet vrijwel zeker dat je dit oog bedoelt;
-
www.google.nl/search?q=nazar&safe...
-
FYI, dat prul voor bijgelovigen is Turks, denk niet dat het helpt tegen marokkaans schoftentuigh.

Badderbeest! | 08-07-14 | 14:28

Nederland is ook 1 van de weinige landen waar ze nog huizen zonder garages bouwen. Daar staan de autos snachts op straat. Dat is vragen om problemen.

van Oeffelen | 08-07-14 | 14:26

een zwitsal op een zitmaaier is ook helemaal geen gezicht joh, malpoesje

gotha! | 08-07-14 | 14:25

Dirk III
Knap gevonden!!
En dat even lekker los gaan in een driedubbelovergehaalde scheldpartij/vloek luchtte zeker wel op, hé?

mallekater | 08-07-14 | 14:22

page 404.
Fijn dat jij in elk geval al weet dat die auto niet door en Nederlander is gejat..knap van je.
Dat mijn zitmaaier van 7500 eurietjes van de week door een - waarschijnlijk - oerhollandse polderjongen uit mijn schuur is gejat valt daartegen helemaal weg, natuurlijk.

mallekater | 08-07-14 | 14:21

page 404.
Fijn dat jij in elk geval al weet dat die auto niet door en Nederlander is gejat..knap van je.
Dat mijn zitmaaier van 7500 eurietjes van de week door een - waarschijnlijk - oerhollandse polderjongen uit mijn schuur is gejat valt daartegen helemaal weg, natuurlijk.

mallekater | 08-07-14 | 14:20

De beloning is hoger dan de dagwaarde van dat gebakje!

gotha! | 08-07-14 | 14:13

@Mega Mindie 2
Tip van de week!
Je kan ze wel kopen maar dan moet je een oog van de hakkebar-kansparel-Vogelaar-vlasbaardmuppets god aan je achteruitkijkspiegel hangen. Dan reduceer je het weer met 50%. Van elkaar jatten doen ze niet zo heel snel wellicht. De Marrok-jat-optie schakel je er dus wellicht mee uit.

Dirk III | 08-07-14 | 14:12

Ik neem alles (portemonnee, autopapieren, autosleutels etc.) mee naar boven als ik naar bed ga. Laat niks beneden liggen. Desondanks zwaar kut. Ga maar uitkijken naar een nieuwe auto. Deze is al in Polen aan het rijden.

griffin peterson | 08-07-14 | 14:11

Misschien hadden ze een onderdeeltje nodig van dit type auto. Rest va de auto doet er niet zo toe of een ramkraakbak idd.
Zo werkt dat. Dit soort groepen gaat op pad met een lijstje. Wetende dat de pakkans 0 is en de straffen 0 gaan ze met een gerust hart shoppen in NL.
Zo had je een leuke groep uit Litouwen die zelfs een flatje in IJmuiden hadden gehuurd en zo in de hele regio vakkundig selectief airbags uit de auto's sloopten. Een jaartje later was er een groep in de Schiphol regio actief en ze gingen van dorp naar dorp naar stadjes en lieten een spoor van gestolen airbags ed. achter, of hele midden consoles.
Al die hybride auto's worden ook op bestelling naar Moskou verscheept en onze overheid interesseert het geen ene moer. Je bent immers een doorsnee belasting slaaf die nog de gore lef hebben wel Sinterklaas met een roetzwarte Piet te vieren.
Ben je nu een terugkerende hakkebar vlasbaardmuppet dan ligt dat natuurlijk anders.

Dirk III | 08-07-14 | 14:06

@Terra | 08-07-14 | 12:48
Die zijn voor de Belastingdienst. Want wij verschrikkelijke blanke Nederlanders moeten en zullen de uitkeringen van de zielige Marrokanen betalen.

Min-of-meer | 08-07-14 | 14:06

De argumenten om toch te kiezen voor Duits en daarmee een interessant steelobjekt zijn sneu.
Zo ook het gappen er van.
Een van de redenen dat ik nooit Duits zal rijden.
Bv de kans op het kwijraken van een nieuwe VW golf schijnt 100% groter te zijn dan bv een Huijndai.
DAn neem je toch geen Golf!!!!!

Mega Mindie 2 | 08-07-14 | 14:05

@hfakker | 08-07-14 | 14:01
Oeps, ander topic, qua 010 hoofdstad

hfakker | 08-07-14 | 14:02

God Zelf | 08-07-14 | 12:57 die zijn niet per krat verkrijgbaar en dat heeft niks met bier te maken

Optopic wat de koeltoer van die steeldebielen ook is, ik zeg voor straf naar siberie voor de rest van hun leven en dan mogen ze 1x per week een paar minuten met vrienden en familie skypen over hoe het weer is. probleem lost zichzelf op

DeMaurice | 08-07-14 | 14:02

De politie heeft het zeker te druk met het bedienen van al die flitscamera's, laserguns en trajectcontroles...

Xirdalan | 08-07-14 | 14:00

Die rijdt nu denk ergens tussen München en Bratislava op weg naar de nieuwe eigenaars die hem uit de catalogus besteld hebben.
Politie weet dat en doet geen enkele moeite.

Conclusie, het is een godswonder dat niet alle auto's onder onze kont vandaan worden gejat want blijkbaar zijn wij en ons bezit vogelvrij dankzij onze politieke elite die het beter weet.

Dirk III | 08-07-14 | 13:49

"Een oerdegelijke Duitse Wagon". Sorry hoor, daar versta ik echt geen Astra onder. Ik denk bij deze zinsnede eerder aan een VW Passat station of een Audi A4 stationwagon. Ik denk dus niet dat dit type wagen erg in de belangstelling van het oostblok jattuig staat: die gaan erder voor automobielen gebouwd in Wolfsburg, Muenchen, Stuttgart of Ingolstyadt en niet voor het Russelsheinm fabrikaat. Komt nog bij dat Opel (GM) eigenlijk USA is en het gaat hier om een automaat, hetgeen in Europa anno 2014 onderhand meer uitzondering dan regel is (in tegenstelling tot USA).
Het zal me niet verbazen als deze wagen uitgebrand teruggevonden wordt na gebruikt te zijn bij een ramkraak.

Brulboei_61SB | 08-07-14 | 13:48

25 jaar geleden, woonde ik in de Amaliastraat, mijn eerste gekochte huisje, ook Rivierenwijk. Twee maal een ruitje ingeslagen met als buit een keer een pakje sigaretten en een keer de autoradio. Was verder wel een prettig buurtje.
Vlak na mijn vertrek daar is een "wijkverbetering" begonnen, dus het zal nu wel een teringbende zijn.

BekiekUtMoar | 08-07-14 | 13:48

Die auto zal inmiddels ergens richting Roemenië rijden.

XaleX_2 | 08-07-14 | 13:47

Zit die afwijkende velg linksachter er nog steeds onder ? Lijkt mij het meest opvallende/minst anonieme detail om deze auto te herkennen.

Badderbeest! | 08-07-14 | 13:39

Een wat oudere auto als deze zal bijna zeker geen all-risk verzekering hebben. Hoogstens WA + Glas. Dus geen uitbetaling bij diefstal. Zo wel, dan betalen ze hoogstens de dagwaarde. Dat de sleutels voor het grijpen lagen helpt ook niet echt, want daar houdt de verzekering niet van. Verder vraag ik me af of Oost-Europese autodieven wel interesse hebben in zo'n oudere bak. Erg vervelend voor de eigenaars. Een klein kind betekent weinig geld + auto nodig. Pech.

Nivelleermarionet | 08-07-14 | 13:36

Hier in Nederland valt het allemaal nog mee, in Duitsland is het al jaren gebruikelijk dat er wordt geplunderd als een gek. Dan verdwijnen in één nacht wel eens 7 of 8 dure auto's uit één straat, of ze komen elke maand weer terug om de navi uit je auto te gappen. En niet alleen auto's verdwijnen, ook complete landbouwmachine's verdwijnen 's nachts gewoon spoorloos.

Nederland komt er momenteel nog redelijk goed mee weg.

GroteZaagdildo | 08-07-14 | 13:34

Je eerstE familiewagen, Kwit.
.
Mensen, we moeten hier gewoon de sharia invoeren. Dan piepen ze wel anders.
.
Let op mijn woorden, geef het een jaar de tijd en het wordt dé oplossing van policor Nederland.

Bobbbe | 08-07-14 | 13:33

Hoeveel auto's worden er per dag gestolen? 30, 40, 50? Waarom juist deze knakkers op GS? Zijn er geen mensen die meer hulp behoeven, dan 2 Opel Kadett rijdende 2,6 kinderen als doel hebbende, vrijdags naar de caravan op de Veluwe trekkende, 13 in een dozijn dobberende, regelsregelsregels knakkers?

legomuis | 08-07-14 | 13:33

En driedubbelfuck GS's achterlijke HTML.

dedeurs | 08-07-14 | 13:30

--want de politie heeft al aangegeven dat ze de auto nooit meer terug gaan vinden--
De politie heeft het te druk met gangsters als Knabben helpen te ontsnappen en met 24/7 politiebescherming van de door GeenStijl bedreigde Oussama C.

dedeurs | 08-07-14 | 13:29

Hoe lang nog voordat, net als in Spanje, Italië etc, onze huizen ook allemaal tralies voor de ramen hebben tegen al dat opengrenzen-gespuis.

Conan de Rabarber | 08-07-14 | 13:24

voorvocht | 08-07-14 | 12:58
Lul met vingers.
(heb er nog over nagedacht of ik lul met een hoofdletter zou schrijven)

swassannuf | 08-07-14 | 13:21

Utrecht, ja daar zijn korpschef en trawanten te politiek correct om zich bezig te houden met banale zaken als beroofde belastingbetalers.
Burgers hinderen en criminelen helpen heeft grotere aandacht.

Jan Passant mk2 | 08-07-14 | 13:19

Nog even en dan eindelijk een "traceer-chip" in iedere auto. (Zoals te zien bij Powlitie).

Kamervraag | 08-07-14 | 13:18

Die is allang de grens over naar Polen, Bulgarije of Roemenie.. Samen met dat VW busje. Roemenen zijn wild van Duitse wagens.

Schrale Kip | 08-07-14 | 13:18

@harry21 | 08-07-14
Tot ie de grens over rijdt en je erachter komt dat je prepaid SIM (gprs) niet in het buitenland werkt/

Piet_Snot | 08-07-14 | 13:12

Tja, de slachtoffers zijn autochtoon.
Dan weet je wat je te horen krijgt op het pliesieburo.
"We kunnen helaas niets voor u betekenen."

Slipsnifter | 08-07-14 | 13:11

@voorvocht | 08-07-14 | 12:58:
Oh ja joh? Stoere praat jongen. ... Totdat het ooit jou en je gezinnetjes overkomt, dan praat je wel anders. Beetje empathie tonen in deze haatwereld voor een ander hard werkend stel kan geen kwaad.

Flip468 | 08-07-14 | 13:09

Vandaag gestolen, morgen in Polen !!

Danbolig | 08-07-14 | 13:07

Dubbelpost, internal server error. Sorry Joris.

bello | 08-07-14 | 13:06

Vies vuil ratachtig tyfustuig.

swassannuf | 08-07-14 | 13:06

-weggejorist-

bello | 08-07-14 | 13:05

och, iemand hier uit het dorp zag zijn pickup ook op TV terug. Met de reclame van het bedrijf er nog op en een lading krijsende moslims met een AK47 in de bak. Ergens in Syrië. Zo rollen die gestolen auto's tegenwoordig.

jan-lul-de-behanger | 08-07-14 | 13:05

@Wc-kip | 08-07-14 | 12:58

Er is ook een ' pretpark' ergens in Tjechie vlak bij de Poolse grens, staat vol met Audi' s , VW' s en Opels met gele nummerborden. Dus terwijl jij in de draaimolen zit en suikerspinnen eet is de bolide foetsie. Berucht onder ANWB - medewerkers.

bello | 08-07-14 | 13:04

Getver, wat een burgemansbetoog. Schijt gebeurt, wen eraan.

StinkendeRoede | 08-07-14 | 13:04

In december gekocht en nu al stevig onderhoudt moeten doen?
Was dus sowieso al geen beste Opel.
Hoop uiteraard wel dat ze hem terugkrijgen, en anders kan Opel misschien een gebaar maken, sie leben auto`s, nicht wahr?
.
@ Nacho_Vidal | 08-07-14 | 12:54
Die is nog steeds dood.

Maya de Blij | 08-07-14 | 13:04

Reaguurders worden groot...

Petrus de Rewa | 08-07-14 | 13:03

Marit en Merlijn aan de ene kant, Mohammed en Massoud aan de andere kant. De multiculturele samenleving is een succes (volgens domlinks Nederland).

Shape of Despair | 08-07-14 | 13:01

Jammer dat al die camera's langs de wegen van de belastingdienst zijn. Als het politiecamera's zouden zijn, ja dan hebben "we" die auto snel terug.
Ik heb trouwens in geen weken een politieauto op de snelweg gezien. 5k kilometers vorige maand, en geen enkele politieauto. Werkende dienders zijn een uitstervend ras?
Of zou ze zonder geld zitten omdat ik over de grens tank ... ?

Oerkoendoe | 08-07-14 | 13:01

Marit en Merlijn. Waar vond de diefstal plaats? De Efteling?

KlunsJohannus | 08-07-14 | 13:00

@Nacho_Vidal | 08-07-14 | 12:54
Het slachtoffer is nog steeds dood, hoezo?

rara | 08-07-14 | 12:58

Je kan er maar vanaf zijn, van je opel astra station. Zo'n auto meenemen is eigenlijk iemand een dienst verlenen. Lintje & Hulde.

voorvocht | 08-07-14 | 12:58

bello | 08-07-14 | 12:56

Dit dus. Elke dag voor het slapengaan ( of als ik de hort opben ) al mijn belangrijkere spullen in een kluis met een digitale 6-nummerslot van ''behoorlijke'' dikte van staal die aan de vloer is vastgenageld. Zouden meer mensen moeten doen.

Wc-kip | 08-07-14 | 12:58

krijgen we nu elke jankert van wie zijn auto op Geenstijl.

istawa | 08-07-14 | 12:58

Sorry Merlijn, maar die zie je niet meer terug.
 
Nu ben ik de beroerdste niet en zal ik het kenteken even voor je op het dashboard gooien. Gewoon om te kijken of die eenstrepers je gejatte auto langs de kant zetten als ze door een oplettende reaguurder worden gebeld.
 
Zal wel niet, tenzij ze 'm flitsen met twee kilometer te hard op een verlaten snelweg.

pietvanvliet | 08-07-14 | 12:57

Rivierenwijk Utrecht was mijn laatste adres, daarna geëmigreerd... dat werd tijd, had ik eerder moeten doen.

duitse herder | 08-07-14 | 12:57

(auto) sleutels moet je NOOIT laten slingeren. Altijd veilig opbergen. Dat weet dit stel nu ook. Wel lullig voor ze: die oerdegelijke wagon staan nu uiteraard al ergens in Polen, never to be seen again. Maar hopelijk hebben ze ook een oerdegelijke verzekering zodat ze een vergelijkbare wagon kunnen halen. Zo niet is het helaas pindakaas ben ik bang.

bello | 08-07-14 | 12:56

en dat tijdens de rammedan? oh ja, er mag wel "gewerkt" worden he?

thepinkpainter | 08-07-14 | 12:55

De tentakels van het Kalifaat van ISIS reiken zelfs tot in Utrecht.
Advies: koop voortaan een oranje auto. Die vallen meer op en worden dan ook vrijwel niet gejat.

ljcoster | 08-07-14 | 12:55

Harry heeft een GPS trackertje in zijn saaie familieauto. Zal mij niet gebeuren, en een GPS trackertje + simkaart kost 20 Euro en wegbouwen achter het dashboard een middagje knutselen....

harry21 | 08-07-14 | 12:55

Even wat anders.
Ook wel met stelen te maken.

Maar ik reed vanochtend de file in. En toen moest ik denken aan die vader en zoon die toen benzine hadden gejat iemand later doodreden (filefuik).

Hoe is het daarmee eigenlijk afgelopen?

Nacho_Vidal | 08-07-14 | 12:54

Wie zijn zoon Merlijn noemt zou moeten worden aangeklaagd voor kindermishandeling. Maar dat terzijde.

Igor Putkin | 08-07-14 | 12:54

Klote. Maar de politie heeft waarschijnlijk gelijk, vind je nooit meer terug. Als je hem al vind is hij uitgebrand.

Bokito ergo sum | 08-07-14 | 12:54

Niet verzekerd ?

Piet_Snot | 08-07-14 | 12:52

Het lijkt wel een zwarte auto.

van stampij | 08-07-14 | 12:52

Als ik hem tegenkom, zal ik het doorgeven. Ik denk alleen niet dat ik hem tegen zal komen, want de komende tijd ben ik niet in Oost-Europa of Irak.

@Vieze_Henkie | 08-07-14 | 12:49
Inderdaad. Ik vraag me af hoe veel schade de Nederlandse economie heeft geleden door het verdwijnen van vermogen over de grenzen - niet alleen auto's, maar portemonnees en contant geld en telefoons en horloges en handtassen en allerlei andere waardevolle zaken. Maar dat zullen ze natuurlijk nooit openbaar maken, want "dat helpt 'verkeerde' politici aan de macht."

Nequebard | 08-07-14 | 12:52

Ach, ze zijn niet gewond of dood, wees blij bovendien nog 2 jaar dit kabinet en dan rijdt er niemand meer auto.

gebrokenvleugel | 08-07-14 | 12:50

neemjemoederindemali | 08-07-14 | 12:48

In sommige delen van Kanaleneiland is die al reeds en breed ingevoerd, eventjes bij de les blijven!

Wc-kip | 08-07-14 | 12:49

Die is al lang de grens over, lang leve de EU zonder grenscontroles. Helaas. Klote tuig.

Vieze_Henkie | 08-07-14 | 12:49

Terra | 08-07-14 | 12:48

Die dienen een ander doel.

Klier van Bartholin | 08-07-14 | 12:49

Goede, stevige bak. Zullen we die over een paar weken/maanden net zoals een paar maand terug aantreffen in Irak? Overigens moeten steeldieven een beste tik tegen hun harses krijgen.

Wc-kip | 08-07-14 | 12:49

Utrecht is geen stad om een kind te laten opgroeien maar dat ter zijde. Steeldieven verdienen afgehakte handen. Wanneer voeren we de sharia in?

neemjemoederindemali | 08-07-14 | 12:48

je zou toch zeggen dat met al die camera's langs de snelwegen dat ze die zo terug gevonden hebben...

Terra | 08-07-14 | 12:48

Wie legt nu ook zijn sleutels in zijn woning neer!

Drumvogel | 08-07-14 | 12:47

Het is wat, al die culturen in Nederland!

page404 | 08-07-14 | 12:47

Spijt me echt, maar de komende weken kom ik helaas niet in Syrie of Polen om te zien of de auto daar rijdt.

rara | 08-07-14 | 12:46

*kijkt in garage*'
Nee,ik heb hem niet.

miko | 08-07-14 | 12:46

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken