Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

18+ Nederlands meisje sopt op Herman van Rompuy

Maakten we in het vorige topic nog een grap over eurofiele filmpjes over meisjes met dagboeken die pro-EU zijn. Dat was dus geen grap. Maar pijnlijke waarheid. Ontmoet EU Emma. Tienersletje van Brussel, in een historisch slechte commercial voor de EU. Au... Maar buurman Herman, wat doet u nu?

Reaguursels

Inloggen

IJZERSTERK!

Overigens is er ook een versie NSFW van een grote Noord Afrikaan die z'n pony aan het melken met foto's van Neelie Kroes.
Maar dit volkomen terzijde.

Mr Bad Guy | 21-05-14 | 15:48

LOL vet gemaakt. Sorry dat ik het zeg. Zie er wel de humor van in.

Nifelheim | 21-05-14 | 15:27

Ik zou haar doen.

* | 21-05-14 | 14:32

Het is toch echt zelden dat ik sprakeloos en verward een filmpje op internet zie, maar hier wist ik echt even niet van wat het nou was.
Een ding staat vast. Als Plato's ideeenwereld bestaat, is Herman van Rompuy de idee "enge griezel".

Lefgozer | 21-05-14 | 12:59

@necrosis | 21-05-14 | 02:38
Wat is dat, een pretzelkoppie?

Vrije Nator | 21-05-14 | 12:39

Idee is kut, meisje is leuk.

Vrije Nator | 21-05-14 | 12:35

@Benoite | 20-05-14 | 22:31
Waarom? Is Nederland dan al uit de EU?

Jadaag | 21-05-14 | 11:25

gutgutgut | 21-05-14 | 00:04
Strawman fallacy. Autorijden heeft nut, in het buitenland studeren niet.

The_Master_Bear | 21-05-14 | 10:50

Erasmusbeurs was wel relax trouwens 1000 pleur om te zuipen :)

xzaz2 | 21-05-14 | 10:17

Mooie meid! Vreselijke clip. Alleen belgen bedenken zoiets fouts, en hebben niet door dat de pedo-suggestie zo voor het oprapen ligt.

Papapanzer | 21-05-14 | 09:52

Puur seksistisch en homo-fobisch filmpje als dit het enige overheids filmpje is.
1. Anders was er eenzelfde filmpje met mevrouw Kroes en lekker prettig - vooral jong - heerschap.
2. Anders was er eenzelfde filmpje met een ho en lescombi en vele andere combi's, bijvoorbeeld met winnares Songfestival.
Eu is seksistisch en discrimineert. Dus geen EU. Geen belastinggelden naar discriminerende en seksistische staatspropaganda.

Haagse Tokkie | 21-05-14 | 09:34

Het valt mij nog mee dat ze het dagboek niet begint met"Lieve Kitty". Daarnaast een dagboek in een schriftje?!

Dlareg | 21-05-14 | 08:10

Die 'S' op haar T-shirt, dat is toch van Club Seventeen? Valt me nog mee dat ze niet uit de kleren gaat dan...

eerstneukendanpraten | 21-05-14 | 07:56

het volk moet zwichten voor het elite tuig

rechtsdwalendeautist | 21-05-14 | 06:35

-weggejorist-

ikbenwakker | 21-05-14 | 06:34

@tattooboer | 21-05-14 | 02:26
Niet eens....

gedachtespinsel | 21-05-14 | 05:27

@gedachtespinsel | 21-05-14 | 04:17
Aha! Kijk wat er nog zo laat binnenkomt!
*megafoon pakt en necrofiel roept*

miko | 21-05-14 | 04:26

@miko | 21-05-14 | 02:08
Nee!

gedachtespinsel | 21-05-14 | 04:17

Out.

K1100 | 21-05-14 | 04:01

@GeinPonempie | 21-05-14 | 03:46
Mijn enige prepping bestaat uit staal, messing en lood. Je kunt het niet eten maar er wel eten mee "kopen" ;)

K1100 | 21-05-14 | 03:54

@tattooboer & K1100
Hebben julie al 'geprept'?
(ingeblikte ravioli, batterijen, schuilkelder, waterzuiveringsdinges etc.)
Winter is coming!

GeinPonempie | 21-05-14 | 03:46

@redactie,
kunnen jullie die XT268 niet een keer inruilen voor iets moderner? Een 386 of een Pentium1 of zo?

K1100 | 21-05-14 | 03:37

@GeinPonempie | 21-05-14 | 03:23
ja. Daarom moeten we blijven roepen, schuiven, ruien en prikkelen. het komt er toch wel van. En internetridders moeten inzien dat het beter snel gebeurt.

tattooboer | 21-05-14 | 03:32

@GeinPonempie | 21-05-14 | 03:23
Wacht maar tot de vakkenvullers niets meer hebben om te vullen. Dan zal het "mak" snel overslaan in plunderingen en veel erger. Als er geen geld meer komt uit de flappentapper is anarchie een steenworp veraf.

K1100 | 21-05-14 | 03:31

Een federaal Europa naar voorbeeld van de VS. Men vergeet voor het gemak dat Noord en Zuid van de toen nog niet Verenigde staten lijnrecht tegenover elkaar stonden. Een gruwelijke burgeroorlog was het gevolg. Denkt men nu echt dat het hier anders zal gaan?
Het is nu al Noord tegenover Zuid, West tegenover Oost.
OK, op economisch vlak, nu nog. Maar dat kan rap veranderen. Het begint als mensen honger krijgen.

K1100 | 21-05-14 | 03:26

@tattooboer | 21-05-14 | 03:03
Strategisch stemmen LOL!
Al die mensen die pvvda hebben gestemd hebben dat ook om strategische redenen gedaan. Wat een goeie strategie was dat zeg ;)

En "ons recht op straat halen" dat gaat pas gebeuren als Nederland failliet gaat en mensen niet meer aan hun toetsenborden vastgeplakt zitten. Alhoewel dikwijls denk ik dat dat erbij de meeste NL'ers gewoon helemaal niet in zit en er dus ook nooit uitkomt. Iets met lammeren en mak.

GeinPonempie | 21-05-14 | 03:23

Vanavond nog het debat gezien tussen Pechtold en Roemer. Je zou er bijna SP van gaan stemmen. Bijna hè.

K1100 | 21-05-14 | 03:11

@miko | 21-05-14 | 02:59
Lolbroek, je spreekt voor jezelf ghehe, mijn liefde ligt voldaan op één oor. En ze mag er zijn! tattooboer zijn was niet zonder beloning!

tattooboer | 21-05-14 | 03:09

@tattooboer | 21-05-14 | 02:59
Waar zijn haar pretzels ineens gebleven?

necrosis | 21-05-14 | 03:08

@GeinPonempie | 21-05-14 | 03:01
Het komt vroeger of later terug bij de kiezer, het laten zien dat de tegenstem toch niet ongeldig is, en als die genegeerd word ons recht op straat halen, zo moet dat en ik reken er op dat het zo zal gaan. Ongeacht de partijen, is de stance, de keuze belangrijker.

tattooboer | 21-05-14 | 03:07

@tattooboer | 21-05-14 | 03:03
Mee eens, maar hoe wil je dat bereiken? De NPO zal er niet aan meewerken.

K1100 | 21-05-14 | 03:05


@K1100 | 21-05-14 | 02:57 Daarom moeten we hopen dat net als vorige verkiezing, de gemeenteraden, mensen strategies gaan stremmen, de a50 inruilen voor de PVV want dan word er maat gemaakt. De maat dier het verschil kan maken.

tattooboer | 21-05-14 | 03:03

@tattooboer | 21-05-14 | 02:49
De motivatie om te stemmen op de pvv vanuit het sentiment dat je daarmee naar alle Euro-federalisten en zelfbenoemde fatsoenlijke politiek correcten een opgestoken middelvinger laat zien is verleidelijk en begrijpelijk. Bij alle partijen zet ik mijn vraagtekens ook bij A.50. Het zijn echter uiteindelijk de mensen die daar in die stoeltjes gaan zitten die het verschil kunnen maken. Voor zover het europees parlement er eigenlijk toe doet, want daar word het verschil eigenlijk nooit gemaakt. Er is helaas geen Nederlande versie van Nigel Farage. Op Hans Jansen na bij die EU lijst van de pvv kan ik met de overige kandidaten weinig tot niets.

GeinPonempie | 21-05-14 | 03:01

@necrosis | 21-05-14 | 02:17
plaatjesplakker die kan geen vrouw krijgen daarom hangt hij hier tot diep in de nacht rond,...
Ow wacht.

@GeinPonempie | 21-05-14 | 02:45
GOT?

miko | 21-05-14 | 02:59

@tattooboer | 21-05-14 | 02:49
Hoe sympathiek ook, a50 is en partijtje in de marge en gaat geen zetel halen. Een verloren stem dus. Door ervoor te zorgen dat de PVV de grootste wordt maken we nog een kans als Wilders zeven landen mee kan krijgen. En dat ziet er niet al te rooskleurig uit. Hij heeft nog een land nodig en ik hoop van harte dat hij dat vind. Anti EU kritiek is wat de wereld nodig heeft.

K1100 | 21-05-14 | 02:57

@tattooboer | 21-05-14 | 02:44
Helaas geen tijd meer om te zoeken, wegens werken.
En vanmiddag moet ik mijn 'stemhand' nog even trainen.
Anders kleur ik morgen buiten het vakje.....

necrosis | 21-05-14 | 02:56

@GeinPonempie | 21-05-14 | 02:45
Wilders en Tyrion samen=NL zo als het moet zijn.

tattooboer | 21-05-14 | 02:54

@GeinPonempie | 21-05-14 | 02:39
Jij kijkt naar recentelijke uitlatingen en dat is zeer zeker je goede recht en dan moet jou adviseren in je keuze. daar wens ik je alle wijsheid in. Voor mij is het een zaak van laatste adem geworden, vanwege de cordon, de hetze, de arrogantie van tegenstanders die de a50 nooit gekend hebben. a50 is voor mij nog veel te onvolwassen en nog nat achter de oortjes in vergelijking met PVV, die het al wat meer jaartjes meemaakt. De partijvisie van de PVV hoef je mij niet te tonen, die ken ik en heb ik hier vaker dan redelijk aangehaald en gelinkt. Iedereen zijn dieptes.

tattooboer | 21-05-14 | 02:49

Gelukkig ben ik niet meer in de positie te moeten studeren. Ik bekijk het wel van de zijlijn. Wat ik nog wel weet is dat in de jaren tachtig de TUD vol zat met Chinese en Japanse studenten. Ver voor de EU dus.
Over het gevoel van Europeaan zijn, als ik op vakantie in een dorpje in de Spaanse Pyreneeen op een terrasje zit voel ik mij een toerist en zo wordt ik ook beschouwd door de Spanjaarden. Andersom is dit denk ik ook het geval.
De cultuurverschillen zijn zo groot dat DE Europeaan nooit zal bestaan

K1100 | 21-05-14 | 02:49

GOT is epic!

GeinPonempie | 21-05-14 | 02:45

@necrosis | 21-05-14 | 02:38
In de eerste episode staat ze in der nakkie, kijken dus!

tattooboer | 21-05-14 | 02:44

@tattooboer | 21-05-14 | 02:28
Hier het verkiezingsprogramma van artikel 50 (pdf)
www.artikel50.nl/fileadmin/user_upload...
En hier dat van de PVV (pdf)
www.pvv.nl/images/PVV-verkiezingsprogr...
Als ik daar op af moet gaan is dat van artikel 50 informatiever en getuigd ook van meer visie.
Qua media optredens (en ik heb niet alles gezien/kunnen zien c.q. volgen)
Check dit (KIJK DAN! Van Rossem vs Sassen van Elsloo #PenW):
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/04/...
Wilders doet zulke dingen dus nooit! Staat hem vrij, toch ben ik erg benieuwd als hij het wel eens zou doen (hoeft niet bij p&w perse, want wil hij en doet hij toch nooit, en p&w liggen als programma toch al op hun sterfbed hun laatste adem uit te rochelen) of dat een interessant gesprek en/of misschien ook wel een sensationele polemiek zal zijn.

GeinPonempie | 21-05-14 | 02:39

@tattooboer | 21-05-14 | 02:33
Kijk, DAT is duidelijk!
Btw, wat een lekker 'pretzelkoppie', die blonde.....

necrosis | 21-05-14 | 02:38

@tattooboer | 21-05-14 | 02:25
Dat laatste geloof ik graag maar sommige reaguursels moet ik zowat door een vertaalmachine trekken.
(drie draken en unsullied als manschappen, waar HEB je het over?).

necrosis | 21-05-14 | 02:31

@GeinPonempie | 21-05-14 | 02:21
Ga met je gevoel mee. Als je de media als je leidraad neemt ipv de partijstandpunten, dan moet je maar daar op stemmen die het meeste in je beeld past, en anders stem je maar wel op partijpunten en niet op de stemmers. Slim?

tattooboer | 21-05-14 | 02:28

@necrosis | 21-05-14 | 02:17
Ow en laten we ter gedachte brengen dat gedachtespinnerT zich aan mij vergreep bijna, en niet andersom!

tattooboer | 21-05-14 | 02:26

@necrosis | 21-05-14 | 02:17
Ik ben vingervlugger dan je denkt, ik type niet met mijn zwaard!

tattooboer | 21-05-14 | 02:25

@SyntaxError | 21-05-14 | 02:19
Mooi.
Liever een religie die mensenliefde ondersteund dan een religie die de rest , of naar de hel wil sturen (christendom), of een religie die de rest wil doden ( islam). Moet ik dit nog bewijzen of ga je zelf op onderzoek?

tattooboer | 21-05-14 | 02:23

Hey nachtguurders!
Welk hokje gaan julie rood inkleuren donderdag a.s.?
Ik denk dat ik maar ga voor Artikel 50 die met UKIP samengaan werken (als ze tenminste één of meer zetels halen).
De indruk die ik krijg bij die figuren van de pvv die ik op TV zag en die ik net nog even bij Rutger's item bij Pownieuws voorbij zag komen is tsjaa hoe zal ik het zeggen; gewoon helemaal ruk! En dan heb je verder nog de sp en de dierenpartij die eurokritisch zijn en de gristenpoldertaliban waar ik no fucking way ooit op zal stemmen.

GeinPonempie | 21-05-14 | 02:21

@SyntaxError | 21-05-14 | 02:16
Het geschrevene is voor diegenen waardevol die het behappen, voor de rest, waar ik helaas jou onder moet scharen, is het te hoog gegrepen. Ik zoek niet naar een zon waar ik mij in bruinen kan dus wees niet zoekende. Succes met daar beneden zijn.

tattooboer | 21-05-14 | 02:20

@tattooboer | 21-05-14 | 02:10
Lees dan:
GW is Mossad .. dat is mijn punt.
Truste.

SyntaxError | 21-05-14 | 02:19

@miko | 21-05-14 | 02:08
Ik kan in ieder geval concluderen dat @tattooboer het NIET is......
*gniffel#

necrosis | 21-05-14 | 02:17

@tattooboer | 21-05-14 | 01:59
Sorry tattoo, je plempsels lezen als geschreven door een stonede dichter gekruist met een zatte advocaat.
In je reaguursels lees ik dat je erg makkelijk mensen beticht van "domheid" zonder daar echt een argument bij te geven. Ik snap maar half waar je het over hebt en ik krijg haast het idee dat je een betaalde of amateur PVV troll bent.
Sorry, maar voor mij houd het op.
Ik wens je nog veel succes.

SyntaxError | 21-05-14 | 02:16

@SyntaxError | 21-05-14 | 01:52
Ik vind ervan wat ik wil, graag, met trots en met volledige overgave. Een grootschalige tirade tegen de kindertrouwende, alleshatende islam komt uit trots uit me vort en zal voor altijd op de hoogste plek van afkeuring staan bij mij. ik ben de koning over mijn mening dat ik beter ben dan elke muslim. BBC toont aan dat we samen werken met mensen die zich scharen achter de speurtocht naar het goede in mensen en daar altijd een open gedachte over willen bewaren, waarintegen de islam dat niet wil en niet kan. Wat is je punt?

tattooboer | 21-05-14 | 02:10

@necrosis | 21-05-14 | 01:44
Verliefd verloofd verloren.
Die laat zich nu vingeren door haar nieuwe vriendje of vriendinnetje.

miko | 21-05-14 | 02:08

@SyntaxError | 21-05-14 | 01:41
Deze vraag zou ik terug moeten wijzen aan de stellende, zodat de ondervindende antwoorden kan. De toestemmende zal door zijn goedkeuring nooit de verandering kunnen omschrijven als dat de afkeurende dat kan, vanwege ondervinding. maar als je het echt wilt weten. We hebben onlangs afkeuring gewonnen uit het hart van de mensenhatende islam, SA. Wie kan jij aanwijzen die dat eerder is gelukt, al hadden we drie draken en unsullied als manschappen hadden we dat niet kunnen doen zonder de simpele handomdraaiïngen van Geert. Moet ik nu nog de haat van de islam tegen de ongelovigen aan je uitleggen?

tattooboer | 21-05-14 | 01:59

@zwetsall | 21-05-14 | 01:35
Een wijs gezegde in een foute context. leve de vooruitgang die we geboekt hebben en de verworven goedeheid sinds die oorlog waardoor we zinsdelen mogen laten gelden van weleer die nu een intonatie behelzen die ons richting goedheid en rechtschapenheid mag leiden!
Begrijp je dat wel met je achtergesteldheid, want beter begrijpbaar kan het niet gesteld worden, sorry.

tattooboer | 21-05-14 | 01:54

de honden blaffen... | 21-05-14
Laten we het hopen.

von sokkenstopfen | 21-05-14 | 01:49

@necrosis | 21-05-14 | 01:34
Van jou toetsenbord naar de oren van "god". laatstelijk werden eu anticipanten wel degelijk extremisten genoemd en dat maakt tegenstanders strafbaar! Ik verwerf mij zelf graag deze titel als dat is wat het nodig maakt om de weerstand te bieden die nodig is. Samsom zal de nul zetels niks kunnen schelen omdat hem dan opeens de openbaring beroept dat hij alsnog regerend is en gekozen is. Mijn roep is aan al diegenen die tijdig willen zijn, die niet reactief met de sleur willen dragen, immers zijn de landelijke verkiezingen nog ver weg en hebben de zittende machten geen behoefte of regelgeving zich te ontbinden, zelf bij een revolutionaire uitkomst.

tattooboer | 21-05-14 | 01:48

-weggejorist-

necrosis | 21-05-14 | 01:44

Over 'soppen' gesproken, waar is spinnetje gebleven?

necrosis | 21-05-14 | 01:44

@tattooboer | 21-05-14 | 01:39
Kun je dat nog eens op een andere manier omschrijven, ik wil best de diepte in gaan, maar je laatste 2 plemps snap ik niet.
Kleine hersenen he.

SyntaxError | 21-05-14 | 01:43

@tattooboer | 21-05-14 | 01:35
Oh .. dat kan ik niet lezen .. nu heb je me in de tang hoor, ik geef me over.
Maar .. wat heeft GW/PVV voor elkaar gekregen tot nu toe dan?

SyntaxError | 21-05-14 | 01:41

@SyntaxError | 21-05-14 | 01:33
Wat moet ik opeens aannemen van een VARA verrader dan?
Freke Vuijst, de tweede schrijfstijler is juist groot tegenstaander van de EU. Als je al iets post, maak hert dan waardevol, niet dit soort losse floddertjes toch.
Durf je de diepte in te gaan met mij?

tattooboer | 21-05-14 | 01:39

De echte problemen o.a. dit:
http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/3658233/2014/05/20/Duurste-echtscheiding-ooit-3-286-444-124-euro-en-38-cent.dhtml

Oligarchen (ultra-extreme rijken) en ulta-extreme moslims, zoals maandagavond getoond in GS.

Jan Dribbel | 21-05-14 | 01:36

Belgen en veel te jonge meisjes we weten waar dat naar toe leid.
ik zou maar eens in de kelder van Rompzwitsal kijken kijken

miko | 21-05-14 | 01:36

-weggejorist-

tattooboer | 21-05-14 | 01:35

@tattooboer | 21-05-14 | 01:26
Waar beweer ik dat jij een extremist ben?
Ik doel op een fors zetelverlies voor PvdA, (liefst nul zetels) wat zou kunnen resulteren in een interne crisis.
Zal ik vast verhuisdozen opsturen naar 'Brussel'?
*gnehehe

necrosis | 21-05-14 | 01:34

@tattooboer | 21-05-14 | 01:22
Maar jij mag van mij best in GW geloven hoor.
Want als hij een belofte maakt dan maakt ie het wel waar toch?
Lees b.v.
www.vn.nl/Archief/Politiek/Artikel-Pol...
Weet je wie er een graf typhus hekel aan Moslims hebben?
Weet je ook wie er een graf typhus hekel aan Joden hebben?
Ik denk dat GW wel een beetje in dat perspectief te plaatsen is.
Ik zal hier verder geen opmerkingen maken over kleine hersenen want dat vind ik niet bijdragen aan mijn punt.

SyntaxError | 21-05-14 | 01:33

@zwetsall | 21-05-14 | 01:22
Betrekking tot het toezien op wat, dat vraagt om een antwoord.

tattooboer | 21-05-14 | 01:29

@necrosis | 21-05-14 | 01:21
Laat mij er buiten.

tattooboer | 21-05-14 | 01:28

van Rompuy solliciteert naar een coalitie met Berlusconi.alleen is Emma te oud..

Dutch Peanut | 21-05-14 | 01:28

@tattooboer | 21-05-14 | 01:22
Met zijn Israelische lijfwachten ja, die wij betalen.
Je weet nog niet half waar je het over hebt.

SyntaxError | 21-05-14 | 01:26

@necrosis | 21-05-14 | 01:20
Ben ik dan een extremist die aanbeveelt de vleeszakken van het pluche te trekken door de straten op te gaan en oprechtheid te eisen als de stemmingen rechtvaardigen doch op dove oren vallen binnen de contreien van de zittende partijen? want dat is zo geweest en zal zo zijn. pek en veren, het enige dat hun ten dele valt!

tattooboer | 21-05-14 | 01:26

Mensen, mede reaguurders, realiseer u dat H van Bommel, samsom, Spekman, Marcouch, kok, pechgold, Stennis, E de Lange, J lenears, C van den berg, N. Azough, N. van den Berge, I brouwer en vele, vele anderen hier reaguren. Ik vraag ook van hun zich nederlands op te stellen en wijsheid binnen te laten. blijf nederlands, of word barbaars, gemiddeld, zoals de meerderheid van de europeesche staten. Wij, de Nederlanders zijn beschaafder en kunnen dat nooit opleggen aan de rest. uw hart weet dit, uw verstand moet nog volgen. Stem PVV om onze goedheid te bewaren!
tattooboer | 21-05-14 | 01:06

goedheid als in:

Mensen, mede reaguurders, realiseer u dat H van Bommel, samsom, Spekman, Marcouch, kok, pechgold, Stennis, E de Lange, J lenears, C van den berg, N. Azough, N. van den Berge, I brouwer en vele, vele anderen hier reaguren. Ik vraag ook van hun zich nederlands op te stellen en wijsheid binnen te laten. blijf nederlands, of word barbaars, gemiddeld, zoals de meerderheid van de europeesche staten. Wij, de Nederlanders zijn beschaafder en kunnen dat nooit opleggen aan de rest. uw hart weet dit, uw verstand moet nog volgen. Stem PVV om onze goedheid te bewaren!
tattooboer | 21-05-14 | 01:06

goedheid als in:

Mensen, mede reaguurders, realiseer u dat H van Bommel, samsom, Spekman, Marcouch, kok, pechgold, Stennis, E de Lange, J lenears, C van den berg, N. Azough, N. van den Berge, I brouwer en vele, vele anderen hier reaguren. Ik vraag ook van hun zich nederlands op te stellen en wijsheid binnen te laten. blijf nederlands, of word barbaars, gemiddeld, zoals de meerderheid van de europeesche staten. Wij, de Nederlanders zijn beschaafder en kunnen dat nooit opleggen aan de rest. uw hart weet dit, uw verstand moet nog volgen. Stem PVV om onze goedheid te bewaren!
tattooboer | 21-05-14 | 01:06

goedheid als in:

Ik doe een beroep op het goedwillende deel der natie om niet langer afwachtend te blijven toezien?

zwetsall | 21-05-14 | 01:22

@SyntaxError | 21-05-14 | 01:18
Je maakt één fout. Godje loopt niet op straat en loopt gevaar, GW doet dat wel en loopt met dat gevaar op ons allen vooruit. Laat zien wat er met ons gebeurt als we de islamisatie en de europatisatie in de weg gaan staan, en hoeveel bescherming je dan nodig hebt. Al;s voorbeeld is hij ver zijn tijdsschema vooruit! Dat een kleine hersen zo als de jouwe dat niet bevat zal de rest een zorg zijn, dus groei in wijsheid en sluit je aan.

tattooboer | 21-05-14 | 01:22

@tattooboer | 21-05-14 | 01:18
Hoe weet jij dat dan?

necrosis | 21-05-14 | 01:21

@tattooboer | 21-05-14 | 01:15
Nog belangrijker dan de winst van PVV: het verlies van PvdA!
Als die partij donderdag weer zwaar op de kloten krijgt, verwacht ik een interne crisis.
(ontslag Samsom, val van Rutte II)

necrosis | 21-05-14 | 01:20

@necrosis | 21-05-14 | 01:17
Bekend bij de redactie.

tattooboer | 21-05-14 | 01:18

@PVV
Net alsof PVV de enige partij is die tegen de EU is.
Geert is een pion, PVV is geen partij.
In GW/PVV geloven is net zoiets als in de EU of in GOd geloven. Het is en blijft geloven.

SyntaxError | 21-05-14 | 01:18

@tattooboer | 21-05-14 | 01:06
Weet jij de nick van Miezerig Mannetje?

necrosis | 21-05-14 | 01:17

Is binnenkort .

Jetstream | 21-05-14 | 01:17

@Athoz | 21-05-14 | 00:58
Het is de enige kans. We moeten winnen , de PVV, en dan de straten op om als burgers absolute macht te verkrijgen.

tattooboer | 21-05-14 | 01:15

Binnen kort 170,000 Diploma's rijker , even aansluiten achter de 1,2 miljoen , oeps er komen er per week 1000 bij , " STERF EU "

Jetstream | 21-05-14 | 01:15

Wat is het weer een groot misleidend en indoctrinerend
zooitje. Zoals we gewend zijn in de politiek.
Zelfs de EU propaganda afdeling staat onder embargo tot na de verkiezingen en mag geen critische vragen beantwoorden, louter de EU aanprijzen.
Het is een fucking farce dat stemmen, en de "debatten" er omheen al helemaaaal.
Het internet en de oude media wemelt op het moment van EU trollen en pro EU propaganda. De argumenten zijn: de toekomst is EU .. WANT geen EU en geen EURO "KAN NIET".
Zonder EU gaan wij allemaal dood ofzo?
Bangmakerij en glazen bol kijken .. ik walg ervan.
Wie gaat er in godsnaam schulden maken om schulden af te betalen?
En wie durft daarbij de toekomstige inkomsten van het hele Europesche volk als onderpand in te zetten?
Juist .. zij die niet tot het "volk" behoren.
En waarom kunnen zij dat zomaar?
Omdat onze ouders ons vrijwillig in het NL bevolkings register hebben ingeschreven en wij burgers, ook al wilde we dat niet, "verpatst" zijn aan de EU?
Ik ben een atheist, maar ik geloof nog meer in God dan in de compleet abstracte EU droom.
Met z'n fokkin EI van von Rompuy: www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/10/...
Stelletje eigenpijpende megalomanen.

SyntaxError | 21-05-14 | 01:14

Je kamer vol met posters plakken is zo 1980!

necrosis | 21-05-14 | 01:14

Mensen, mede reaguurders, realiseer u dat H van Bommel, samsom, Spekman, Marcouch, kok, pechgold, Stennis, E de Lange, J lenears, C van den berg, N. Azough, N. van den Berge, I brouwer en vele, vele anderen hier reaguren. Ik vraag ook van hun zich nederlands op te stellen en wijsheid binnen te laten. blijf nederlands, of word barbaars, gemiddeld, zoals de meerderheid van de europeesche staten. Wij, de Nederlanders zijn beschaafder en kunnen dat nooit opleggen aan de rest. uw hart weet dit, uw verstand moet nog volgen. Stem PVV om onze goedheid te bewaren!

tattooboer | 21-05-14 | 01:06

-weggejorist-

Athoz | 21-05-14 | 00:58

Gestoord, welk reclamebureau heeft dit in elkaar geflanst?
Niemand kan dit serieus nemen!!!!!!

TheNox | 21-05-14 | 00:57

-weggejorist-

Athoz | 21-05-14 | 00:54

Gádverdamme van Binsbergen. Ik zeg GADVERDAMME!! Heidense tyfushonden daar in Brussel...

MindControl | 21-05-14 | 00:53

Al ben je tegen geert, al ben je tegen de PVV, al ben je voor de EU maar vind je dat het te ver gaat met hun macht, stem PVV, dit is de laatste kans mensen. Erna kunnen we PVV en wie dan ook dwingen onze manieren te volgen maar dit is echt de laatste kans. Hierna hebben ze legitimatie voor hun misbruik als we niet tegen stemmen.

tattooboer | 21-05-14 | 00:50

Over twee dagen is het "europarlement" op democratische wijze afgeschaft.
Hebben we dat ook weer gehad.

de honden blaffen... | 21-05-14 | 00:35

@wgqef | 20-05-14 | 22:40
Dat filpje doet voorkomen alsof ze zonder de EU uberhaupt niet in het buitenland zou kunnen studeren. En dat is héél iets anders.

Russells Teapot | 21-05-14 | 00:34

in ieder geval is weer een deel van het
belastinggeld goed besteedt......

vanvandaag | 21-05-14 | 00:32

Gelukkig maar dat Emma op Rompie geilt en niet andersom: Zo van nare oude vent probeert kleine meisjes te verleiden. Zo rolt de EU niet toch?

Jan-Joris-Jaap-Joop | 21-05-14 | 00:26

Ok we gaan eerst ff aannames doen
- De erasmusbeurs was er nog niet voor de EU
- De erasmusbeurs had er niet zonder de eu geweest
- De erasmusbeurs is een nuttige beurs
- Studenten kunnen niet in het buitenland studeren zonder die beurs...

Ok We zitten nu al pittig ver in fantasieland... Ben je er nog, stemmende student?

Jij gaat nu Neerlands souverneiniteit verkwanselen omdat je misschien (1 op de 5000 studenten) in het buitenland wil gaan studeren? Jij houd alle 100000 cons in stand voor die ene hypothetische pro????

Want meer voordelen hoor ik niet in het filmpje, op wat geyle posters na....

Tnx he studentje!!!!

peterdh | 21-05-14 | 00:19

nee, dit is dus linkse humor...

zwetsall | 21-05-14 | 00:13

Wat een hemeltergend slecht filmpje. En iemand(en) in Brussel denkt daarmee mensen te kunnen beïnvloeden? Volkomen losgezongen van de werkelijkheid ......

stafpilot | 21-05-14 | 00:12

ha ha...

alles wat met europa te maken heeft werkt hier als een rode lap op een stier.
nou meen ik toch echt de stem van michiel eijsbouts www.eijsbouts.eu/ te herkennen.

EN DAT VAN ONZE BELASTINGCENTEN!!!!

zwetsall | 21-05-14 | 00:08

Schoorsteenveger | 20-05-14 | 23:38
Alleen goede politiek is ratio.
Slechte politiek is narcistische aandachtstrekkerij.
Fröbelen met vlaggen en stickers.

gutgutgut | 21-05-14 | 00:08

Klopt, EUROPA zorgt daar voor. De samenwerkingsbanden die we al hadden. De EU zorgt er niet voor dat Emma daar kan studeren, de EU zorgt er voor dat haar Papa zijn auto gejat wordt door Bulgaren, zijn baan verliest aan Polen en dat moeders voor een schijnsalarisje moet forenzen met de trein tussen 3 verzorgingstehuizen om daar bejaarden te verzorgen. Dat allemaal tegelijk terwijl hun hypotheek onder water staat.

Dát is de realiteit van de EU. Mijn god, waarom moet al die PROPAGANDA laten zien dat er maar 1 weg is?! EU moet weg, samenwerking Europa moet blijven. ZOALS HET WAS JA, maar dan zonder volgevreten Brusselse ambtenaren die denken alles beter te weten.

LangeTijdGeleden | 21-05-14 | 00:06

The_Master_Bear | 20-05-14 | 23:22
"Waarom moet dat wicht per sé in 'het buitenland' studeren?"
Tsja, waarom moet "dat wicht" per sé leren autorijden?
Meer vrijheid en meer keuze voor "dat wicht" misschien?

gutgutgut | 21-05-14 | 00:04

De Eurofielen halen écht alles uit de kast hé? Na eurofiele partijen als PvdA en VVD die massaal op de radio en op cityboards pro-EU leuzen in de rondte verspreiden, nu ook would-be viral filmpjes met BrEeZaHs? Krijgt links het benauwd?

Le Roi | 21-05-14 | 00:03

Leuk meisje overigens...

E Rectus Magnificus | 21-05-14 | 00:03

moet er zelfs een jong meisje erbij gehaald worden om de eu te promoten. laten ze zelf eerst hun handen in eigen boezem steken, met HUN geld verspilling.

momuis | 21-05-14 | 00:01

Zonder EU is er nog steeds een Europa, maar zonder Europa is er géén EU. Men draait de zaak om, suggereert dat er zonder onze stem geen Europa zou zijn. Dat is een grove leugen. Sterker nog, er vormt zich stukje bij beetje een Europa als reactie op die corrupte EU.

Schoorsteenveger | 21-05-14 | 00:00

De EU zorgt ervoor dat Emma straks in het buitenland kan studeren, de EU zorgt er ook voor dat Emma straks geen baan kan vinden na die studie!

thytus | 21-05-14 | 00:00

alcor | 20-05-14 | 23:57
UKIP is het project van een paar rijke lui
met abominabel slechte politici.
Een soort PVV dus.

gutgutgut | 21-05-14 | 00:00

WildersJeugd | 20-05-14 | 22:14
Waarom niet ?

gutgutgut | 20-05-14 | 23:58

@Adams Appel | 20-05-14 | 23:51
"De eurofielen worden steeds wanhopiger".
De skeptici staan op 17% of zoiets? Lijkt me niet echt iets om van wakker te liggen. Alleen in het VK doet UKIP het goed, maar een vertrek van het VK zou juist goed zijn voor de rest van de EU.

alcor | 20-05-14 | 23:57

De eurofielen worden steeds wanhopiger.

Zouden mensen er nu doorheen beginnen te prikken?

Wat me ook opvalt is dat er opvallend veel D66 posters hangen en veel nauwelijks VVD posters. Wil de VVD dat D66 wint? Is dat toevallig bij mij in de buurt zo of valt dit meer mensen op?

Adams Appel | 20-05-14 | 23:51

Is dit een serieuze campagne voor de EU?

FrankVeer | 20-05-14 | 23:50

Haar diploma wordt straks in heel Europa erkend, maar wat heeft ze daar aan met een werkloosheidspercentage van 60% zodra ze is afgestudeerd?

Harry Turtle | 20-05-14 | 23:44

Sjeesus nogantoe, wie verzint deze crap?

postmodernismisdead | 20-05-14 | 23:44

Oftewel de EU verplicht de belastingbetaler om Emma's buitenlandavontuur te subsidiëren. En door goede onderlinge afspraken wordt haar diploma erkend? Als ik bij een Amerikaans bedrijf solliciteer met mijn VU-diploma wordt die ook erkend. Als zijnde een kudtdiploma van gesubsidieerd onderwijs. En als ik een beter diploma had gewild kon ik meer betalen voor eentje die wel geaccrediteerd is door de private sector. Om zichzelf te rechtvaardigen gaan dit soort overheden zich bemoeien met allemaal zaken die al veel beter door de vrije markt geregeld worden, om ons vervolgens uit te leggen dat we niet zonder ze kunnen. Kansloos volk.

Ayn Rants | 20-05-14 | 23:43

Heel ander filmpje als je deze start vanuit de topiclijst, niemand opgevallen?

ITEACHYOU | 20-05-14 | 23:39

Mike Oxlong | 20-05-14 | 23:31
Politiek is ratio? Laat me niet lachen!
Politiek heeft niets, maar dan ook niets met ratio te maken.
Is mijn probleem niet, is het probleem van de politiek. "Het eerlijke verhaal", dat soort leugens.

Schoorsteenveger | 20-05-14 | 23:38

Uit welk potje komt dit?

psychonaut | 20-05-14 | 23:37

Schoorsteenveger | 20-05-14 | 23:23

En dat is blijkbaar jouw probleem en al eerder aangeroerd, hoe denk jij in vredesnaam te weten wat "het volk" wil en waar "het volk" mij al dan niet in steunt? Ik stem al 28 jaar en heb me nooit afgevraagd of het volk het met mij eens is. Ik informeer mij en probeer een intelligente overweging te maken laat emotie liefst zo ver mogelijk uit de vergelijking. Zodra emotie verschijnt, verdwijnt de ratio. Dat is op zich niet erg, behalve in de politiek.

Mike Oxlong | 20-05-14 | 23:31

Hele. Diepe. Zucht.

Reykjavik | 20-05-14 | 23:28

Mike Oxlong | 20-05-14 | 23:17
"Voor emotie heb ik geen politiek nodig." Nee, maar voor politiek heb je wel emotie nodig. Politiek driijft op populisme. Communisme, socialisme, liberalisme, confessionalisme, allemaal volksmennerij. Als jij op puur rationalistisch argument de wereld wilt sturen, dan wens ik je veel succes, maar ik zie niet in waarom het volk jou daarin zou willen gaan steunen.

Schoorsteenveger | 20-05-14 | 23:23

Beter dit dan een kamer vol foto's met Hans van Baalen.

Jan Dribbel | 20-05-14 | 23:23

@Mauguio 22:58
Maar u heeft wel gelijk dat de koppeling van de Zwitserse franc aan de Euro, alhoewel het op de korte termijn werkgelegenheid behoudt, op de lange termijn funest zou kunnen zijn op het moment dat de euro valt.

Dan kan Zwitserland soeverein besluiten om de Franc te ontkoppelen (iets wat Nederland nu niet kan bij gebrek aan Gulden parralel aan de Euro), maar het zal ook vor Zwitserland een enorme schadepost opleveren nu hun centrale bank veel Euro's bezit.

Zwitserland had beter voor de lange termijnzekerheid kunnen kiezen en geen koppeling met de Euro gemaakt. Maar goed, dat besluit tot koppling ligt soeverein bij hun eigen centrale bank en een eventueel besluit tot ontkoppeling bij hyperinflatie van de Euro ook.

Er zal dan zeker schade in Zwitserland door de euro ontstaan, maar in beperktere mate dan in Nederland, omdat deze geen parrallele munt aan de euro heeft als veiligheidsinstrument tegen hyperinflatie van de euro. En de kans op hyperinflatie is gezien de enorme schuldenberg in de EMU en de uitspraken van Draghi niet gering op termijn.

tipo | 20-05-14 | 23:22

Waarom moet dat wicht per sé in 'het buitenland' studeren?
Schiet ze daar iets mee op? Schieten wij daar iets mee op?
Nee dus.

The_Master_Bear | 20-05-14 | 23:22

Vrouwen die weten hoe hij voorbij de huig kan zijn alleen sexy. Verder gewoon doorlopen!

Glas Koning | 20-05-14 | 23:20

Dit moet een grap zijn. Dit KAN niet waar zijn. Als je alles hebt gehad krijg je dit. Ik geef het op, ik doe niet meer mee.

Masturwasbeert | 20-05-14 | 23:20

Deze drek is weer van mijn belastinggeld gefinancierd?

Tiberius | 20-05-14 | 23:20

EU, niet sexy, wel belangrijk is net zo nietszeggend als Europa, best wel belangrijk.

Graaf van Egmont | 20-05-14 | 23:18

Emotie? Ik wil geen emotie, of dankbaarheid, of liefde of sexy maar een systeem dat werkt. Een machine, een programma, het liefst een welk zo feilloos mogelijk werkt, maar dat zal altijd een illusie blijven.
Voor emotie heb ik geen politiek nodig. Maar blijkbaar sommige anderen wel. Verklaart gelijk waarom populisme werkt: geen ideeën maar een hoop symbool politiek en naar de mond gepraat, gebakken lucht voor gevoelige onderbuiken. Maar wel gebakken lucht wat zachtjes in het oor blaast van idioten die daar blijkbaar gevoelig voor zijn.

Mike Oxlong | 20-05-14 | 23:17

De EU is net zo sexy als een doorsnee vrouw bij de Libelle beurs.

lingo star | 20-05-14 | 23:16

@Montgomery Burns | 20-05-14 | 22:41
Zie
miko | 20-05-14 | 23:07
Release the dogs, mijn waarde.

Cuyahoga | 20-05-14 | 23:14

Haha, ik heb zelf twee jaar lang in het buitenland gestudeerd. Zonder Erasmusbeurs overigens, maar wel samen met andere Erasmus Studenten.

Die Erasmusbeurs is gewoon belachelijk. Nederlandse Studenten worden uitgezonden naar de meest waardeloze Universiteiten in Europa. Aldaar, studeert niemand. Het is algemeen bekend dat het één grote orgie is onder internationale studenten. Zo'n beetje elke dag is het feest en zonder studeren haalt iedereen een 10.

De Erasmusbeurs is er om een Europese identiteit te creëren onder de jongeren generatie. Ik moet ook eerlijk zeggen dat dat bij mij ook wel goed is gelukt. Ik heb veel internationale vrienden van over de hele wereld met wie ik nog veel contact heb! Leuk!

CBSraming | 20-05-14 | 23:13

@kovariant
Natuurlijk is het een scheve vergelijking en veel te simpel gesteld. Echter jaarlijks zo veel geld onnodig uitgeven is toch minstens opmerkelijk te noemen.

kenny harder | 20-05-14 | 23:13

bunga bunga Herman gekker moet het niet worden

Toontje-lager | 20-05-14 | 23:11

Lol

Wat een leuk filmpje !
Wat dan weer niet zo leuk is zijn de goudvissen met alzheimer die zich tot dit filmpje aangetrokken voelen .

Modi | 20-05-14 | 23:10

potsenmakkert | 20-05-14 | 23:06
Dat filmpje is een geforceerde poging om een positieve emotie teweeg te brengen. "Best wel belangrijk" wordt hier als "best wel goed" en "best wel lekker"opgevoerd.

Schoorsteenveger | 20-05-14 | 23:10

Het is wel duidelijk hoe men in Brussel over ons denkt.
http://youtu.be/syHupY7Vm5E?t=12s

Mike2054 | 20-05-14 | 23:10

@Mauguio 22:58
De rente op de Zwitserse staatsschuld is veel lager dan in Nederland dus dat maakt dit soort kosten enigszins goed.

tipo | 20-05-14 | 23:08

@Mike Oxlong | 20-05-14 | 23:03
Dat is dan alsnog een emotie: een emotie van dankbaarheid. Europa geeft echter zelf al toe dat er weinig (dus ook weinig positieve) emoties over Europa leven.

potsenmakkert | 20-05-14 | 23:06

Mike Oxlong | 20-05-14 | 23:03
Zonder emotie geen politiek. Zonder volk geen stemmen. Zonder stemmen geen macht.

Schoorsteenveger | 20-05-14 | 23:05

Schoorsteenveger | 20-05-14 | 23:00

Waarom denkt het reactionaire deel van de bevolking altijd voor "het volk" te kunnen spreken?
Ik zie zonder enige emotie het belang van de EU in... en nou?

Mike Oxlong | 20-05-14 | 23:03

Lekker chickie

Megazand | 20-05-14 | 23:00

Soppen op van Rompuy...
Het failliet van de EU.
Niet sexy, maar wel belangrijk, zo wordt ons verteld, maar als iets niet sexy is, niet emotioneert, niet raakt, geen impact heeft, is het bij definitie niet beangrijk. Je kunt wel iets tot belangrijk verklaren, maar daarmee îs het nog niet belangrijk gemaakt.
Niet sexy, maar wel belangrijk. Wat verwacht men van het volk? Dat het zonder enige emotie het belang van de EU inziet? Gaat niet lukken dus.
Europa zou sexy kunnen zijn, de EU is dat gewoon niet.

Schoorsteenveger | 20-05-14 | 23:00

@tipo | 20-05-14 | 22:52
Zwitserland heeft een extra portie buitenlandse valuta reserve om de Frank laag te kunnen houden. Kon nog wel eens wat geld kosten als ze dat weer moeten omdraaien.

Mauguio | 20-05-14 | 22:58

Door wie is dit spotje betaald!? Wordt ik gvd ook nog eens gedwongen om dit mee te financieren?

rode peper | 20-05-14 | 22:58

Dus die klootviolen zijn er ook nog eens voor verantwoordelijk dat iedereen in het buitenland drs nu ziet als het veel bredere (en dus minderwaardige) msc? Nog een reden om ze de 22ste op hun falie te geven!

potsenmakkert | 20-05-14 | 22:58

Blijft maar raar toch? Het is net alsof je van een continent afdrijft. EU = weg ermee en Europa, daar zitten we aan vast. Al een aardig tijdje geloof ik. Nu snap ik dat leuke meisje wel. Ook zij moet de huur betalen. Dus ze verkoopt haar ziel aan de duivel voor een prikkie. Wat geld toch allemaal kan doen met mensen!

Mr_Pikibelly | 20-05-14 | 22:54

Plaatsvervangende schaamte...!

VanDattum | 20-05-14 | 22:53

Wat kan ze bijzonder goed acteren voor de extreem slechte casting en promo filmpjes van de EU propaganda.
Hoop dat ze er fatsoenlijke schadevergoeding voor geleden imagoschade heeft gekregen door hierin op te treden. Dat zal wel niet, zo rollen ze nu eenmaal daar in het Brusselse.

Helder Groentje | 20-05-14 | 22:52

De EU heeft een hekel aan democratie en een kleine overheid: punt.avans.nl/2014/03/niet-met-erasmus...

Zo veel is duidelijk.

Zwitsers kunnen overigens gewoon in Nederland studeren met een beurs die de Zwitserse overheid betaalt. Omdat Zwitserland slechts 1 miljard EU-bijdrage betaald en niet voor 100-den miljarden garant staat aan het Euro-debacle, kan Zwitserland zich dat natuurlijk makkelijk veroorloven.

tipo | 20-05-14 | 22:52

Teiltje graag!

Schietmijmaarlek | 20-05-14 | 22:51

Oh... diploma dat overal geldig is, in samen met een 'beurs'? Wat een idee! Deze man is een visionair, ooit zal die van Rompuy het nog ver schoppen, mark my words!

Drie jaar geleden had iedereen in Nederland nog een studiebeurs.... en was een Nederlands diploma ook bijna overal geldig.... Maar nu kunnen we met een beurs naar het buitenland! In het eigen land studeren kost je handen vol met geld... maar who cares?

1337haxxor | 20-05-14 | 22:49

Op de radio hoor je nu, voor de verkiezingen, regelmatig het overheidsspotje met de oproep om te gaan stemmen, met een 'Suicide is Painless' koortje zoals in de film 'Mash'.
.
Toepasselijk als je voor de EU gaat stemmen.

donjon | 20-05-14 | 22:49

Van uw geld, uiteraard.

Vula | 20-05-14 | 22:47

Met 169 miljoen kunnen ruim 9300 studenten 6 jaar lang van gratis onderwijs genieten. (uitgaande van 3000 euro collegegeld per jaar.) Na 3 jaar zijn dat al alle studenten (universitair niveau) in Nederland.
Niet sexy. Nee inderdaad.
kenny harder | 20-05-14 | 22:38
.
Zomaar wat vragen: hoeveel banen gaan er verloren als die 169 miljoen niet naar de transport- en vervoerdersbedrijven gaan. En waarom mogen er 9300 studenten gratis studeren en de andere tientallen duizenden niet gedurende 6 jaar.
.
Niet dat ik het verdedig want het geld had richting onze ouderen en gezondheidszorg moeten gaan en niet naar 'expendable' mensen zoals Europarlementariërs. Maar ik moet toch altijd stiekem gniffelen om hoe simpel sommige het verkondigen.

kovariant | 20-05-14 | 22:47

Weer wat geleerd. Na verzenden de boodschap 'Druk op spatie' negeren!

dedeurs | 20-05-14 | 22:46

Rompuy lijkt inderdaad model te hebben gestaan voor een van de enge figuurtjes uit de serie Futurama. Dat geeft niet, maar hij heeft ook een enge ziel, en heel enge ambities.
OMG, ik lees dat hij in vleselijk samenzijn 4 kinderen heeft verwekt en dat de liefde van zijn leven (denkt zij) 'Geertrui' heet.

dedeurs | 20-05-14 | 22:44

Rompuy lijkt inderdaad model te hebben gestaan voor een van de enge figuurtjes uit de serie Futurama. Dat geeft niet, maar hij heeft ook een enge ziel, en heel enge ambities.
OMG, ik lees dat hij in vleselijk samenzijn 4 kinderen heeft verwekt en dat de liefde van zijn leven (denkt zij) 'Geertrui' heet.

dedeurs | 20-05-14 | 22:44

O God, NSFW dingetjes hier, ik loop snel weer door.

Rodekool | 20-05-14 | 22:44

@tipo | 20-05-14 | 22:27
Je wilde dit toch niet gaan ontkennen?

wgqef | 20-05-14 | 22:43

kenny harder | 20-05-14 | 22:38
Dat heen en weer reizen is een grote schande, is symbolisch voor het feit dat er wezenlijk geen eenheid is. Geldverkwisting om puur politieke redenen, puur politieke redenen. Geldverkwisting vanwegen verdeeldheid, wezenlijke verdeeldheid.

Schoorsteenveger | 20-05-14 | 22:42

@Cuyahoga | 20-05-14 | 22:16
Ho ho, een vergelijking van niks, m'n waarde !

Montgomery Burns | 20-05-14 | 22:41

@Russells Teapot | 20-05-14 | 22:37
En wat betalen die japanners en amerikanen aan studiegeld? Tip: het is niet hetzelfde als EU-studenten.

wgqef | 20-05-14 | 22:40

Wie betaalt dit?

mr.knetter | 20-05-14 | 22:40

@wgqef 22:32
Zonder de EU was een bull aan een Nederlandse universiteit in geen enkel ander Europees land erkend?

Echt waar ja?

tipo | 20-05-14 | 22:40

@wgqef 22:32
Zonder de EU was een bull aan een Nederlandse universiteit in geen enkel ander Europees land erkend?

Echt waar ja?

tipo | 20-05-14 | 22:40

Ok, ik ben Europeaan en voorstander van de EU. Maar oei wat was dat slecht.

Mike Oxlong | 20-05-14 | 22:38

"De afstand tussen Straatsburg en Brussel is 435 kilometer. De jaarlijkse kosten voor de hotelovernachtingen en treinreizen van de 754 Europarlementariërs en voor het heen en weer laten rijden van vrachtwagens vol dossierkisten bedragen tussen 169 en 204 miljoen euro. Dat is vijftien tot twintig procent van het hele budget van het Parlement."

bron:
decorrespondent.nl/188/waarom-pendelt...

Met 169 miljoen kunnen ruim 9300 studenten 6 jaar lang van gratis onderwijs genieten. (uitgaande van 3000 euro collegegeld per jaar.) Na 3 jaar zijn dat al alle studenten (universitair niveau) in Nederland.

Niet sexy. Nee inderdaad.

kenny harder | 20-05-14 | 22:38

Ik kan het niet helpen om het gezicht van de reclamejongen voor me te zien, op het moment dat hij net triomfantelijk dit idee heeft gepitched, overtuigd van zijn genialiteit. Of de goedkeurende blik van de opdrachtgever in overheidsdienst... Dit land zit té vol met prutsers. zucht.

broek vol goesting | 20-05-14 | 22:37

wgqef | 20-05-14 | 22:32
'Verbeterslagen', wat een prachtig werkwoord, de EU waardig!

Schoorsteenveger | 20-05-14 | 22:37

Ja, want zonder EU kunnen studenten niet meer in het buitenland studeren. Daar hebben we de EU ab-so-luut voor nodig.

Daarom zie je op Nederlandse universiteiten alleen maar buitenlandse studenten uit andere EU-landen, geen Amerikanen en Japanners en zo.

Oh, wacht...

Russells Teapot | 20-05-14 | 22:37

De combi jonge meisjes en vieze ouwe mannetjes is al heel naar, maar als het ook nog een belg betreft dan is het echt te fout.

--sql error-- | 20-05-14 | 22:36

@tipo | 20-05-14 | 22:16
Dat er ook studenten uit EFTA-landen mee mogen doen maakt het niet minder een programma van de Europese Unie, opgericht door de Europese Commissie en gefinancierd door het budget van de Europese Unie. Overigens is uitwisseling met Zwitserland op het moment niet mogelijk vanwege het migratie-referendum.

Pepin | 20-05-14 | 22:36

Heerlijk hoor; die meisjes maar euuhh, dit neigt naar kindermisbruik.

Rest In Privacy | 20-05-14 | 22:35

tipo | 20-05-14 | 22:27
Die lui matigen zich aan dat zij Europa zijn, dat er zonder hen geen Europa zou bestaan. Maar het ligt anders, Europa bestaat nog steeds óndanks die kliek, Europa's identiteit, als die al bestaat, staat volledig los van die bureaucratie.
Er komt een moment waarop Europa, het echte Europa, over die klerkenkliek héénwalst.

Schoorsteenveger | 20-05-14 | 22:35

Schandelijke vertoning die EILF fetisj van Emma.

Bertus Brulbroek | 20-05-14 | 22:34

Lol Europese landen zijn veel te divers om een eenheid te vormen. Gedoemd om te mislukken.

Maar de wereld zou er wel anders uitzien met een verenigd Europa. Dan heb je de EU en USA aan de ene kant, Rusland en China aan de andere kant en India en Brazilië die voor zichzelf zijn.

Rajputana | 20-05-14 | 22:33

@tipo | 20-05-14 | 22:24
Zonder de EU was er geen Erasmusbeurs geweest. Wat in 1986 is opgericht als voorloper van de Erasmusbeurs is iets heel anders dan de huidige beurs. De huidige beurs valt onder een groot onderwijsbeleid van de EU, waarbij diploma’s even veel waard zijn geworden door de gehele unie en andere maatregelen zijn genomen om het onderwijs te verbeteren. Daarnaast hoeft je inderdaad niet in de EU te wonen om in aanmerking te komen voor een Erasmusbeurs, maar dient de EU wel te bestaan voor die beurs. Als iedereen jouw redenering volgt ‘uit de EU’ blijft weinig over van deze verbeterslagen.

wgqef | 20-05-14 | 22:32

En waarom moet Emma zo nodig met beurs en al in het buitenland studeren? Gewoon hier, en de universiteiten weer Nederlandstalig maken. Het Nederlands is al meer dan 450 jaar een wetenschappelijke taal, en nu moet het ineens worden kapotgemaakt.

paulvink | 20-05-14 | 22:32

wordt dit alleen op GS uitgezonden ??

d' 8hØker | 20-05-14 | 22:32

"Ok, de EU is niet sexy, maar Europa zorgt straks wel voor dat X met Erasmus in het buiteland kan studeren"

Erasmus is geboren in Nederland, in Rotterdam (of Gouda) en na een rondzwerving in Europa begraven ergens in Zwitserland. Ook Europa, geen EU.
Nu is er blijkbaar een interuniversitair programma dat blijkbaar Erasmus heet om studenten uit te wisselen. Prima. Leuk. Lekker batsen, ontzettende gaaf. Maar heeft NIETS met de EU te maken. Sterker nog als je in Lof der Zotheid duikt ligt daar een "template" (pardon Engels woord, eng voor PvdA politici) hoe de EU zich nu gedraagt. Erasmus, mijn lieve Desiderius, wat hebben ze je aangedaan, wat hebben ze je toegetakeld, zoveel wijsheid, zoveel inzicht, kapot gemaakt zelfs uw sterland Zwitserland wordt door de EU geblokkeerd. Maar uw naam misbruikt.

En wij... wij leven in de lof der EU-zotheid. Maar hopelijk niet voor lang Desi. Ik hou van u. Ik heb al uw geschriften gelezen, begrepen... ik zal uw eeuwige beschermheer zijn.

Thomas not any Moore!

Kaas de Vies | 20-05-14 | 22:30

Tsjonge. Waar hadden we in Nederland geweest zonder de EU? Geweldig. Van boomhutjes naar dit. Allemaal dankzij de EU.
Dank u, ome Rompie.

343 | 20-05-14 | 22:30

Waarom is dit zo'n anoniem filmpje? Ik wil wel 's weten wie ervoor betaald heeft.

Arjan | 20-05-14 | 22:29

-weggejorist-

hollandseharrie | 20-05-14 | 22:29

meneer cactus schijnt het ook goed te doen bij de jonge dames. ze zullen wel op clown's vallen denk ik.

jack and friends | 20-05-14 | 22:29

Het lekkere weer komt overigens ook door de EU. Barosso is de Zon waar alles om draait. Dat in landen buiten de EU ook de zon schijnt, is een totaal andere situatie.
/wgqef-modus off

tipo | 20-05-14 | 22:27

Want onderling afspraken maken over diploma's moet miljarden kosten.

Ikeatricks | 20-05-14 | 22:27

Die amateuristische propaganda stelt me wel enigszins gerust.

caspert79 | 20-05-14 | 22:26

De EU, niet Sexy. Wel geldverslindend.

croque monsieur | 20-05-14 | 22:26

Die man van lucky TV moet het ook niet gekker maken

Grijpgraag&deStier | 20-05-14 | 22:26

Democratie is sexy.

Angel_eyes | 20-05-14 | 22:25

Van Rompuy maakt nog wel eens wat klaar bij de vrouwtjes.
Dat kunnen we van onze minister-president niet zeggen.

VanBukkem | 20-05-14 | 22:24

@wgqef 22:18
Dat Emma niet in de EU hoeft te wonen om in aanmerking voor een Erasmusbeurs te komen. Dat de EU dus totaal irrelevant is voor het al dan niet verkrijgen van een Erasmusbeurs of vergelijkbare regeling.

tipo | 20-05-14 | 22:24

Hahahahaha, o ja, de Erasmusbeurs, zonder de EU echt onmogelijk... Toch?

De Erasmusbeurs stamt uit 1987, de tijd van de EEG, dus voor de EU.

Tja, een ander argument vinden was waarschijnlijk te moeilijk voor deze propagandaverspreiders. En daarbij; de helft van de bevolking weet toch niet wanneer de EU is opgericht, uit desinteresse, omdat wij de EU niet zijn.

Rompie is de EU, en Schulz, en Barosso, en hun hele communistenclique erbij.

Maar dat gaat er bij hen niet in.

Aan grootheidswaanzin zit geen limiet.

broodje_kruidenboter | 20-05-14 | 22:23

Hele enge propaganda.

JanBoterletter | 20-05-14 | 22:22

Pardon, Perugia. Dat was het in mijn tijd helemaal voor sommige 'studenten'.

LJBrinkhorst | 20-05-14 | 22:20

Alsof die Erasmusbeurs er niet was gekomen zonder de Brusselse megalomanie van de laatste jaren. Halverwege de jaren 90 was dat kreng er al. Toen was was de ellende die we nu van Brussel over ons heen krijgen nog lang niet in zicht.

En, wat het je aan zo'n beurs? Lekkere geile wijfe kijken in Padova?

LJBrinkhorst | 20-05-14 | 22:19

@tipo | 20-05-14 | 22:16
En wat is nu je punt?

wgqef | 20-05-14 | 22:18

Tja, het schijnt dat macht erotiseert.
Maar in Van Rompuy's geval moet er toch een mirakel gebeuren.
Die gast heeft evenveel sex-appeal als een zak cement.

Nonkel Frituur | 20-05-14 | 22:17

Hier wordt opnieuw gesuggereerd, nee voor waarheid aangenomen dat 'Europa' samenvalt met 'de EU'. Ik ontken dat dit het geval is.

Schoorsteenveger | 20-05-14 | 22:17

Herman van Rompuy
jaagt woest op tienermeisjes
in hun nachtmerries

Omdat-ie zo van haiku's houdt.

Art Vandelay Ultor | 20-05-14 | 22:16

roflol, da's best een leuk grapje.

Breinangst. | 20-05-14 | 22:16

Eva Braun?

Zoek_eauk2 | 20-05-14 | 22:16

Lisa Simpson en Mr Burns?

Cuyahoga | 20-05-14 | 22:16

"Naast alle EU-landen doen ook Noorwegen, IJsland, Liechtenstein en Turkije mee met dit project. Voor Zwitserland is er een speciaal soort regeling die vanuit de Zwitserse regering geïnitieerd wordt. Zo is het toch ook mogelijk om op uitwisseling te gaan naar Zwitserland en daar alsnog een financiële ondersteuning voor te ontvangen." bron: www.erasmusbeurs.nl/erasmus-programma/...

Uit de EU, de wereld in.

tipo | 20-05-14 | 22:16

Ik verstond Orgasme beurs.

Miezerig | 20-05-14 | 22:15

De EU is misschien niet sexy, maar de Euro heeft er wel voor gezorgd dat Emma straks in Nederland niet meer aan de bak komt als afgestudeerde.

WildersJeugd | 20-05-14 | 22:14

Echt alles halen die fascistische eurocraten uit de kast, wijlen Pim tot breezersletjes. De wanhoop, machtig mooi.

eelko1976 | 20-05-14 | 22:14

Ik vind het wel grappig. Doe niet zo zuur.

fail | 20-05-14 | 22:13

Zelfspot altijd +1

MrWorf | 20-05-14 | 22:13

WTF is dit nou weer? Het is echt erger dan we met z'n allen tot nu toe denken!

Dr. Boswachter | 20-05-14 | 22:13

een beetje zoals Joran van de Sloot een aanbidster heeft?
Afschuwelijk filmpje en die van Rompuy is echt evil. Dat zie je aan zijn ogen. De smeerlap

miko | 20-05-14 | 22:13

hou op hoor.. schei uit

Feyenoordert010 | 20-05-14 | 22:12

hou op hoor.. schei uit

Feyenoordert010 | 20-05-14 | 22:12

Herman de Pedo

Berkemef | 20-05-14 | 22:12

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken