Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

NRC/Handelsblad is een moreel vervallen kudtkrant

nrcwegkijkkrant.JPGGeknipt voor u. NRC/Handelsblad van gisteravond. Over de strafeis (3 jaar) tegen de daders van de misdadige moreel vervallen mishandeling van Wilfred de Bruijn in Parijs, die samen met zijn vriend de teffes werd getrapt omdat ze gearmd over straat liepen. Het morele verval van NRC/Handelsblad is eveneens aardig samengevat in knipsel.1. de lezer wordt keihard voorgelogen - de bij het bericht geplaatste foto is niet de foto die het "gezicht werd van de Franse homofobie." Dat is namelijk deze foto die Wilfred op zijn FaceBook plempte: wilfred-de-bruijn534.jpg2. De namen van de potenrammers ("jongeren" aldus NRC) in kwestie zijn Redouane K.en Abdelmalik M. zoals gewoon in de ANP-feed te lezen was. Maar dat vindt NRC blijkbaar geen relevante info voor de lezer. Terwijl het dat wel is. Islamitisch minderwaardig middeleeuws lichtgetint pus dat er in het voorheen Vrije Westen op los kopschopt als ze blanke hosmoos tegen het lijf lopen. Meer kunnen wij er ook niet van maken. NRC wel minder.

Reaguursels

Inloggen

Abnormaal dit..

Aidswezen | 10-05-14 | 17:22

Peter Emile | 09-05-14 | 18:44
Daar wordt over gezwegen.

lanexx | 10-05-14 | 12:26

Dat de krant de "versere" Facebook foto print lijkt me prima.
Dat is de nieuwe rangorde van wereld.
.
Verder moeten mishandelende haatbaarden natuurlijk deaud.

hotmint | 10-05-14 | 12:24

necrosis | 09-05-14 | 15:00:

En hoe vaak wordt levenslang hier opgelegd? Volkert loopt al weer los rond en de zesvoudige moordenaar uit Delft mag waarschijnlijk binnenkort met verlof.

Tapu | 10-05-14 | 11:22

He, linkse kerk, hoe is het eigenlijk gesteld met de homorechten in Brazilie? Waar blijven jullie nu? Beetje moeilijk klaarblijkelijk.

uytbox | 10-05-14 | 09:13

@ L. Rakker | 09-05-14 | 15:11
Exact hetzelfde hier.

Maya de Blij | 10-05-14 | 06:23

Tijd voor een ludieke actie: vuurwapens uitdelen aan mensen die een verhoogd risico lopen door laffe rifaapjes gepakt te worden; homo's, vrouwen, bejaarden, juweliers, joden, tieners met mobieltjes... eehmm nog iemand vergeten?

Papapanzer | 10-05-14 | 02:41

Wat die misselijke Noord-Afrikaanse tyfusmacho's Abdelmalik en Redouane van homofilie vinden, heeft niets met Frankrijk te maken.
Peter Emile | 09-05-14 | 18:39
- Toch wel, wat de Fransen kijken ook liever weg ("touche pas a mon copain"). Behalve het stijgende aantal Fransozen dat op Le Pen stemt, uiteraard.

milky bar | 10-05-14 | 00:14

Heel fijn dat het na een week toch nog doorgedruppeld is, want toen tipten wij GS al over de namen. Het gutmenschlich wegkijken is echt om van te kotsen. Hulde, GS.

milky bar | 10-05-14 | 00:08

De Nationale Regenten Couranten is de Pravda van 2014

wim de goede | 09-05-14 | 23:06

Die rat van een Wilfred de Bruijn doet zelf mee aan deze linxo verdraaing.

Laat zien dat er zich veel tuig onder homos bevindt.

AllahOGaybar | 09-05-14 | 22:51

@lanexx | 09-05-14 | 14:39
Maar NRC is toch de slijpsteen van de geest, dan mag je volgens hen alleen maar correct je commentaar geven, dus niet de feiten?

_____________

Slijpsteen?... eerder SLUITSTEEN van de geest zoals men de nrc-slogan toepasselijker noemt.

donjon | 09-05-14 | 22:23

NRC, slijpsteen van de geest - het echte nieuws er af slijpen tot de geest van de lezer is afgestompt.

Zoetwaterpanharing | 09-05-14 | 20:37

Ik ben er nog niet uit of het benoemen van de haardracht van het slachtoffer on-topic is.

Rest In Privacy | 09-05-14 | 19:38

#bornhere en hopelijk #dieoverthere.

funkyd | 09-05-14 | 19:29

... En nog wat, vergeten:

"Overigens ben ik van mening dat Carthago... sorry... Dat de plus- en minkudo's terug moeten."

Peter Emile | 09-05-14 | 18:44

Het NRC: de schade aan het slachtoffer minder laten lijken.
Het NRC: daders niet benoemen, waardoor problemen nooit opgelost kunnen of mogen worden.
Hier zit een vies stinkend links luchtje aan. Wegkijken sloopt. Wegkijken dood. Je zult die onfatsoenlijke krant maar steunen of erger nog: erbij werken. Hoe fout moet je zijn om de boel zo intens te verdraaien. Laat dit foute volk nu ook net pro- EU zijn. Dan weet je wat voor verrot vlees je in de kuip hebt. Maar het heeft stemrecht :-(.

Rest In Privacy | 09-05-14 | 18:43

En nog wat: De Bruijn is niet 'het gezicht van de Franse homofobie', nee, De Bruijn is het 'gezicht van de ISLAMITISCHE homofobie.

Wat die misselijke Noord-Afrikaanse tyfusmacho's Abdelmalik en Redouane van homofilie vinden, heeft niets met Frankrijk te maken.

Peter Emile | 09-05-14 | 18:39

Hoho, niet zo negatief. Het NRC Handelsblatt is een zelfbenoemde 'kwaliteits'krant, hoor. Dat zal waarschijnlijk wel betrekking hebben op de kwaliteit van het drukpapier.

Lauwe Koffie | 09-05-14 | 18:28

Die kerel heeft zijn mishandeling wel volledig uitgebuit. Meneer zit nu regelmatig bij de DWDD met zijn belerende en elitaire toon. Bleeggghh!!

Durum Manu | 09-05-14 | 18:25

Skunk57 | 09-05-14 | 15:23
Je zit er met je IQ-stelling tientallen punten naast, knap. Prettig weekend.

pluk-87 | 09-05-14 | 18:22

Heeft de Nederlandse Bond van Wetsovertreders al een aanklacht tegen GS ingediend? Dikkemaatjes met Marokkanen in Nederland, dan ook dikkemaatjes met Marokkanen in Frankrijk, toch?
... Dat zag ik nou 's net! Het voltallige EU parlement zit ja te knikken!

dedeurs | 09-05-14 | 18:17

viridis | 09-05-14 | 18:09
Zwitsalwaardig.

madakantognie?! | 09-05-14 | 18:13

Ach NRC is niet de enige die moreel vervallen is hoor. Ik ben onlangs ergens geband vanwege een reactie op www.nu.nl/algemeen/3768847/eisen-drie-...

Wat ik schreef:

"Nee jongens, heeft niets met Islam te maken, nogmaals, heeft NIETS met Islam te maken. Dat het weer Moslims waren is puur omdat sommige mensen die zien dat..., herstel, zich door hun onderbuik laten wijsmaken dat het WEL met Islam te maken heeft hen daarmee zo boosmaken. Vind je het dan gek dat ze homo's in elkaar gaan meppen! Heel normaal toch? Ik stel voor om vanaf nu NOG liever te doen naar aanhangers van dat vredelievende geloof en die gestoorde onderbuikers snel te gaan opsluiten, komt het vast weer helemaal goed met de wereld. [sarcasme weer uit]"

Na vraag om uitleg kreeg ik dit als antwoord:

"Beste,

wilt u on-topic reageren de strafeis mbt het mishandelen van een persoon. En dus niet dat aangrijpen om een religie/groep/etc af te fakkelen?

Groet,"

(met toegevoegd het betreffende artikel)

Dat het off-topic was, ok hadden ze wel een beetje gelijk in, maar mij dan meteen bannen en vervolgens ook nog suggereren dat ik de pijnlijke kwestie zou hebben aangegrepen (lees 'misbruikt') dat maakte mij wat pissig moet ik zeggen, dus mijn antwoord:

"Beste meneer/mevrouw van de redactie,

Ik moet het gehavende gezicht van Wilfred de Bruijn aanzien met een levensgroot stempel genaamd Islam erop, wordt vervolgens meteen al gebant omdat ik mij dan negatief uitlaat over deze Islam, en dan meent u OOK nog dat ik het artikel daarvoor zou hebben AANGEGREPEN?

Wat onfatsoenlijk van u zeg, om dit te zegggen meneer/mevrouw zonder naam!
En dan spreekt u mij aan op MIJN fatsoen??

U hoeft mij niet te ontbannen hoor, geen enkele kans meer namelijk dat ik nog op uw artikelen zal reageren. Ik kijk wel uit.

Met vriendelijke groet,"

Geen reactie op gehad. Ze zoeken het maar uit.

suvois | 09-05-14 | 18:11

madakantognie|09-05-14|18:04
Gadver.... het is nog besmettelijk ook

viridis | 09-05-14 | 18:09

viridis | 09-05-14 | 17:41
Nee.. jij doet het weer. Je afkorting raakt kant noch wal, net als je reply op Djong.

madakantognie?! | 09-05-14 | 18:04

O, ik val in herhaling zie ik...

ik_dacht_het_wel | 09-05-14 | 18:01

Geen lelijke man, de NRC heeft wel een mooie foto geplaatst, erg mooi zelfs!

ik_dacht_het_wel | 09-05-14 | 18:00

@Moonwarrior|09-05-14|17:49
Moet je een islamitische homo op een links congres zichzelf voor de bek laten slaan.... worden ze helemaal gek

viridis | 09-05-14 | 17:53

Het is altijd een dilemma voor linksch. Het opnemen voor homosexuelen of het opnemen voor importstemvee met een achterlijk geloof. Jammer voor de homo's maar de islam is heilig in de linksche kerk.

Moonwarrior | 09-05-14 | 17:49

Na hun vruchtbare leven in de westerse maatschappij, waar ze hun islamitische waarden in praktijk hebben gebracht ten behoeve van hun medemens, ongeacht hun herkomst of seksualiteit, zoals de profeet van de liefde dit hen heeft voorgeschreven, wacht hun een eervolle begrafenis in het land van herkomst.

hallofreen | 09-05-14 | 17:44

Djong|09-05-14|17:34
Nou doe je het weer! Is de oud ijzer prijs gestegen deze week??

viridis | 09-05-14 | 17:41

Je mag het dus wel het gezicht van de Franse homofobie noemen, maar niet het gezicht van de Arabische of islamitische homofobie. Stelletje gore schijnheilige smeerlappen daar bij de NRC.

Angelica | 09-05-14 | 17:36

NRC schrijft wat ze denken dat hun lezers willen lezen. En dat hoeft niet per se de complete werkelijkheid te zijn.

Zupschufter | 09-05-14 | 17:35

i.i.d Je zoekt spijker op laag water.
viridis | 09-05-14 | 17:17
En nu zoek ik betekenis in de door u achter elkaar geplaatste letters en punten...

Djong | 09-05-14 | 17:34

NRC is de D66 huiskrant, voor de zogenaamde beter opgeleiden.
Herinner mij nog ene Folkert Jensma bij de NRC [die Fortuijnisten Volkert J. noemden), er is in die 12 jaar blijkbaar niks veranderd bij die krant.

Mazzeltov | 09-05-14 | 17:18

Djong|09-05-14|17:03
i.i.d Je zoekt spijker op laag water.

viridis | 09-05-14 | 17:17

De NRC masseert het nieuws naar hun ideaal beeld. Verdraaien, selectieve waarneming, verwringen van tijdsduur hoort daar ook bij.

de Hever | 09-05-14 | 17:10

Nergens om, maar NRC schrijft ook niet dat de nevengeplaatste foto DE foto zou zijn. Er staat: "Het toegetakelde gezicht van De Bruijn werd het gezicht van Franse homofobie." Wat ook zo was.
Kortom:
Laag water.
Spijkers.

Djong | 09-05-14 | 17:03

Het toegetakelde gezicht van de Bruijn etc.. Lezen Pritt, er staat niet dat die foto het gezicht werd van.

madakantognie?! | 09-05-14 | 17:00

Het grote liegen door de policorkerk is al een "tijdje" aan de gang.
Zo werd er al gelogen over de rol van een Marokkaanse eenheid die in de 2e WO in Zeeland zou hebben gevochten.
Met gevolg een Marokkaanse vlag in Utrecht bij een oorlogsmonument.
Ook wordt het stelselmatig voorgesteld alsof de Arabische Veroveringen een reactie op de kruistochten waren.
Hoewel die veroveringen al in de 7e eeuw begonnen.
De nieuwste truc is om gewoon te ontkennen dat die verover- en moordzucht van de Arabieren eigenlijk wel zo erg waren.
Verschillende historici doen het bijna voorkomen alsof de Arabieren juichend werden binnengehaald.
Op Joop.nl kan men een artikel lezen van een zgn. onderzoekje van wetenschappers die willen aantonen dat het met de oververtegenwoordiging van allochtonen in de criminaliteit wel meevalt.

Die site van Joop.nl zit trouwens muurvast dichtgetimmerd als het gaat om het aantonen van blunders van de policorkerk. Want iedere poging om de racistische verspreking van Nourdine Tighadouni, het maatje van aktivist Frank van der Linde, die beide aangifte deden tegen Geen Stijl, te publiceren aldaar wordt verijdeld.

Het is duidelijk dat de policor struisvogels alle middelen inzetten (bedrog, leugens, censuur) om de frontale oorlog te beginnen tegen diegenen die zich niet voor hun karretje laten spannen.

knerf | 09-05-14 | 17:00

@GS: waarom kunnen we niet meer plussen en minnen??? Dit is ruk, ik wil plussen en minnen.

De Anaalprofeet | 09-05-14 | 16:56

NRC is al meer dan 10 jaar een linkse bagetalisrende wegkijkkrant om alles wat met zielige moslims te maken heeft. Al heel lang geleden heb ik mijn abonnement precies hierom opgezegd en ze zijn nog geen steek veranderd, nee erger geworden.

Hanz Ziezo | 09-05-14 | 16:53

vooropgesteld dat ik 1) tegen geweld ben 2) in 1e instantie niet bevooroordeeld ben 3) wel liever een heaumeaux dan een maroKKaan als buurman zou hebben 4)de NRC inderdaad best een kutkrant vind 5) én me besef dat tegen de tijd dat ik een bejaardentehuis zit er op vrijdagmiddag geen luier verschoond wordt -want allemaal bidden- , valt het me toch op dat die drollenduwer ook zonder dik lipje en blauw oog best wel een irritante kop heeft.

broek vol goesting | 09-05-14 | 16:50

Tsja, mijn mening ligt wel vast, maar overtuig die linksen maar met hun weg met ons religie.

De Anaalprofeet | 09-05-14 | 16:48

@kloopindeslootjijook | 09-05-14 | 16:18

De oud-socialistische traditie is natuurlijk anti-kerk (en andere K's als koningshuis, kroeg en kazerne), maar ik heb het nu over de babyboom-generatie die in enorme welvaart opgroeide. Hun strijd had dus weinig te maken met de 'kwaliteit van bestaan'.

Bovendien waren de oude socialisten zoals Drees felle tegenstanders van de egoïstische en arrogante babyboomers die de linkse partijen vanaf de jaren '60 kaapten, en de oud-socialistische principes als 'klassenstrijd' en 'verheffing van het proletariaat' vervingen door een policor multiculturele agenda.

raskol | 09-05-14 | 16:48

pluk-87 | 09-05-14 | 16:19

Sorry, succes met je leven, jochie

Skunk57 | 09-05-14 | 16:32

3 jaar is toch magertjes. Dan geeft Bubba net even te weinig tijd om de klus helemaal af te maken.

Kopje Suiker | 09-05-14 | 16:19

@Skunk57 | 09-05-14 | 15:23
Zit je weer te blowen jongen? Wat een slechte post van jou.

pluk-87 | 09-05-14 | 16:19

@raskol | 09-05-14 | 15:55
'of omdat ze op die manier een makkelijke en veilige vijand hadden om zich tegen af te zetten en zich moreel superieur te voelen.'

Uitgaande van vrouwenrechten, homorechten, arbeidersrechten en dus mensenrechten in het algemeen was dat van voor de oorlog tot in de 60ies misschien ook wel zo t.o.v. van rechts van toen omdat links zich bezig hield met levenskwaliteit, dat was in de jaren 1920-1960 niet zo fraai in Nederland. Kleine huizen zonder douche, 1x per week in bad, vrouwen in eindeloos gerepareerde C&A-tjes, toegankelijkheid onderwijs etc. Maar dat is wel even een tijdje geleden, inmiddels zijn er wel wat dingen geregeld. Overigens heeft de VVD nog steeds weinig op met menselijke waarden. Die praten nog steeds over economie en niet over het doel ervan. Alsof de vrije markt iets met immigratie doet (Ja, voor mensen uit Polen). Dat is ook het succes van Leefbaar en de PVV en misschien D66, die willen een combinatie van vrijheid en levenskwaliteit. Alleen hoe doe je dat?

kloopindeslootjijook | 09-05-14 | 16:18

Ach dat is die arme jongen van De Slimste Mens dit jaar.
Nou zie ik het pas.

Bizar!!

Mr Bad Guy | 09-05-14 | 16:15

wat is de Islam toch een fijn geloof

ohcarol | 09-05-14 | 16:14

Is een incident, heus.

xspalm | 09-05-14 | 16:14

Sergeant_Peper | 09-05-14 |
Ja, dat zal ik ook nooit snappen. Ooit telde ik twee hardliner socialisten onder mijn vriendengroep, en ik heb de vraag weleens aan één van hen voorgelegd. Steevast draaide hij een beetje, en kwam met opmerkingen zoals "dat zijn mede-onderdrukten, en daarom moeten we elkaar helpen". Dat is het meest coherente antwoord dat ik er in al die jaren uit heb weten te krijgen, eigenlijk.

Mijn theorie is dat socialisme gewoon net zo hard gaat voor dominantie, en dat het belangrijker is dat je jezelf een socialist noemt en met de groep mee doet, dan dat je je daadwerkelijk inzet voor waar de groep voor meent te staan. Eigenlijk net zoals met religieuzen die al hun regeltjes aan de laars lappen zodra het ze uitkomt. Ik vond hun overtuiging ook best religieus overkomen.

Piet van het Padje | 09-05-14 | 16:10

Lewis Lewinsky | 09-05-14 | 16:03 dat ontken ik niet we hebben er niks aan, zelfs als ze iets zouden willen zouden ze het gewoon niet kunnen vanwege hun veel te lage IQ, maar geloof me maar dat de sfeer hier heel wat anders is dan in bovengenoemde plekken. Daar is iets heel anders aan de gang dan kutcrimineeltjes.

Bokito ergo sum | 09-05-14 | 16:09

men vergeet de dagelijkse haat tegen het westen nog te vermelden, dagelijks racisme met geweld tegen de westerse samenleving... enkel dit heet cultuur... als een blanke dit tegen een allochtoon/moslim doet heet dit racisme en discriminatie en is er hard onderzoek nodig naar al dat geweld dat wij vanuit onze roomblanke overtuiging dagelijks tegen deze minderheden plegen... ze kunnen er bij al die linkse rakkers nog geen boekje mee vullen... andersom zul je archiefkasten nodig hebben, echter dat blijven incidenten!

Dutchmen32 | 09-05-14 | 16:06

@Bokito ergo sum | 09-05-14 | 16:01
De meeste moslims hier zijn criminelen.

*Van alle Marokkaanse jongens die 12 waren in 1999 is 65% aangehouden als verdachte voor zijn 23ste verjaardag*.
www.cbs.nl/NR/rdonlyres/4B6CE42A-5F9F-...

Lewis Lewinsky | 09-05-14 | 16:03

Banco Suivi | 09-05-14 | 15:51 de problemen in Engeland en Frankrijk zijn absoluut niet te vergelijken met Nederland, het gaat hier helemaal niet zo slecht, de meeste moslims zijn hier ok. Ik hou mijn hart vast voor steden als Marseille (eigenlijk heel zuid-Frankrijk) en sommige wijken in Engeland en Zweden. Hier gaat het zo slecht nog niet.

Bokito ergo sum | 09-05-14 | 16:01

Lacan|09-05-14|15-51
Objectief bewijs??? Zie bovenstaande foto

viridis | 09-05-14 | 15:58

@Sergeant_Peper | 09-05-14 | 14:40

Je moet je afvragen of die links-progressieve kerkschoppers afgaven op christenen en het christelijke geloof vanwege hun oprechte betrokkenheid met homo's en onderdrukte vrouwen, of omdat ze op die manier een makkelijke en veilige vijand hadden om zich tegen af te zetten en zich moreel superieur te voelen. Met hun stuitende hypocrisie heeft de policor gemeenschap bewezen dat het om 't laatste ging.

raskol | 09-05-14 | 15:55

Lewis Lewinsky | 09-05-14 | 15:29
ik heb geen enkele illusie over leven in een katholieke dictatuur, of hoe goed een multinaltional het belang van het individu en samenlevingen op kwaliteit van leven waarborgt, maar beiden zijn op dit moment ingebed in een sociaal democratische cultuur en in zijn algemeenheid verzwakt. De opkomende perfide structuren van geweld en onderdrukking: criminele (drugs)bendes en islamitische straattereur daar kijkt het huidige establishment omheen.

kaasfondue | 09-05-14 | 15:55

Oh oh, die slecht opgevoedde Pierre-Louis Lefèvre en Marie-Jacques La Rouge toch. Oh wacht.

LangeTijdGeleden | 09-05-14 | 15:53

@ bisbisbis | 09-05-14 | 15:48
De NRC is al decennia lang uiterst politiek correct.

Lewis | 09-05-14 | 15:51

Helemaal eens, gelijk en zo maar laten we niet net doen alsof alle blanke boertjes uit de Veluwe graag zien dat hun zoon homo is. Ze slaan dan niet hun kind in elkaar, maar acceptatie is ook bij niet-islamitische kanslozen nog ver weg. Homofobie is helaas niet enkel des moslim. Gewelddadige homofobie misschien wel (is hier ook meer objectief bewijs voor?)

Lacan | 09-05-14 | 15:51

Gek hè, dat Le Pen zo dik gewonne heeft bij de laatste verkiezingen. Ik ben me de laatste tijd steeds meer in aan het lezen in de situaties rondom de islam in andere Europese landen, met name Groot Brittanië en Frankrijk. De problemen met ons land zijn vergelijkbaar, maar ze zitten in een andere fase van islamisering, GB loopt voorop, daarna NL en FR. De mensen die de problemen benoemen worden in alledrie de landen min of meer op dezelfde manier aangepakt, en zo ontstaat er polarisatie in de samenleving. Het is eigenlijk te triest voor woorden, je ziet GB en weet dat NL over een aantal jaren ook zo zal zijn, en je kunt er absoluut niks tegen doen.

Banco Suivi | 09-05-14 | 15:51

Nou begrijpen we dus waarom de arabierenpartei Matthijs van N. een miljoen per jaar betaald voor het praatprogramma ALLLOCHTONIA TODAY dat hier DwdA is genoemd. Dit format heeft slechts 1 doel, het ridiculeren van de eigen cultuur, met filmpjes en "deskundigen", het vernietigen van de christelijke achtergrond van Nederland/Europa door homo's gewoon te laten liegen en dat tegen een klapvee dat uit een gesticht is gehaald tegen beloning van een extra Prozacje

G. Raayer | 09-05-14 | 15:50

'Potenrammers' bestaan al heel lang. Sommige bevolkingsgroepen lopen alleen een beetje achter.

Mahatma | 09-05-14 | 15:49

Bart de Vlaming | 09-05-14
-
Geheel met u eens -het lijkt wel alsof de NRC plotseling de Azijnbode links in wil halen en qua schreeuwerige koppen de Telegraaf aan de rechterzijde..(de koppen van de afgelopen drie dagen NRC gezien? NIETS met nieuwsgaring te maken)
-
het einde van wat ooit een redelijke kwaliteitskrant was - gesloopt door een Belg...

bisbisbis | 09-05-14 | 15:48

Wat het NRC in het algemeen betreft: die Peter Vandermeersch is een gevaarlijke carrièrejager die over lijken gaat. Nieuwsgaring en duiding interesseren hem geen bal. Zijn aandelenportefeuille des te meer. Let maar eens op. Er staat iets te gebeuren bij de persgroep en de valse man uit Torhout zal daar niet slechter van worden...

bart de Vlaming | 09-05-14 | 15:41

@viridis | 09-05-14 | 15:31
LOL

Lewis Lewinsky | 09-05-14 | 15:38

Ik ben vóór de doodstraf, desnoods door falende injectie.
echt geen enkel probleem.... oneens? wil je dan ook zelf de 350€ (detentiekosten)per dag betalen.

ohhh kelly | 09-05-14 | 15:36

@De Treinende Rechter | 09-05-14 | 15:10
Ach. Jij denkt dat het puur toeval is dat mohammedanen joden en homo's mishandelen, na een levenslange, gedegen en strikte hersenspoeling om joden en homo's hartgrondig te haten?

Lewis Lewinsky | 09-05-14 | 15:36

Dit soort gasten.. de bank in en kapot laten buttfucken door alle bubba's

Katama | 09-05-14 | 15:34

Parijs, de stad van de liefde anno 2014.

Pepp1 | 09-05-14 | 15:31

De treinende rechter|09-05-14|15:10
Je hebt helemaal gelijk. Als een noord-Afrikaan een homo halfddood schopt hoeft het nog geen islamietje te zijn. Net als sommige heyena's die je aanvallen nog geen roofdieren hoeven te zijn en een ss'er die in ww2 iemand vermoord nog geen aanhanger van Hitler hoeft te zijn en een dwerg niet altyd een klein mannetje is

viridis | 09-05-14 | 15:31

Kobus Kloothamer | 09-05-14 | 15:26
Yep. Hoe ze er bij het ANP bij komen is mij ook een raadsel.

Graaf van Egmont | 09-05-14 | 15:31

Maar de foto van het Nrc is wel veel mooier !

ik_dacht_het_wel | 09-05-14 | 15:30

@kaasfondue | 09-05-14 | 15:26
Precies. De ware vijanden zijn niet het katholicisme en de multinationals maar het Mohammedanisme en de Magistratuur.

Lewis Lewinsky | 09-05-14 | 15:29

@Bokito ergo sum | 09-05-14 | 15:20
Daarom ben ik zo blij met de GeenStijl, die laat zich niet in een maatpak naaien!
Ik voel me ook niet erg comfortabel bij twee mannen die lopen te 'kopkluiven' terwijl ik twee zoenende vrouwen woest aantrekkelijk vind (afhankelijk van de vrouwen).
Maar het laatste waar ik aan denk, is geweld.

necrosis | 09-05-14 | 15:29

@frenchy | 09-05-14 | 14:57

Nederlanders in het algemeen zijn heel naïef. Die meisjes denken vaak dat ze in hun hotpants en naveltruitje in elk land kunnen rondlopen. In Nederland wordt het misschien getolereerd om halfnaakt over straat te lopen, maar in veel landen zijn ze veel strikter qua kledingstijl.

Parijs is overigens geen leuke stad meer. Veel (Noord-)Afrikanen die hun eigen zieke opvattingen willen opleggen aan de rest van de bevolking.

Rajputana | 09-05-14 | 15:26

@Graaf van Egmont | 09-05-14 | 15:22
Redouane K. als in Malik en Abdelmalik M. als in Taieb !?

Kobus Kloothamer | 09-05-14 | 15:26

Lewis Lewinsky | 09-05-14 | 15:19
Meer linkse kerk aanhangerts voeren nog de ondermeer door Freek de Jonge aangevoerde strijd tegen het na-oorlogse Nederlandse conservatieve establisment. Maar ze zijn blijven hangen in het (figuurlijke) schoppen tegen de RK kerk en de Multinationals als bron van alle kwaad. Een van de redenen hiervoor is dat het zo veilig is om hier kritiek op te hebben. kritiek tegen bijvoorbeeld (motor)bendevorming of islamitische middeleeuwse opvattingen daar branden ze zich niet aan.

kaasfondue | 09-05-14 | 15:26

@ postmodernismisdead | 09-05-14
De NRC is erg. Véél erger dan de Volkskrant. Daar lees je ook nog regelmatig een tegengeluid.

Lewis | 09-05-14 | 15:25

Met *jongeren* worden overal in de Europese media *mohammedaanse jongens en mannen* bedoeld.

Niet verder vertellen, hoor.

Lewis Lewinsky | 09-05-14 | 15:24

Moreel vervallen kudtkrant, linkse politiek correcte kudtkrant, links D66 propaganda blaadje. Allemaal synoniemen.

postmodernismisdead | 09-05-14 | 15:23

pluk-87 | 09-05-14 | 14:40

Het verschil tussen iemand vreselijk irritant vinden en hem volledig verrot schoppen is ongeveer 0,25 IQ punt.
Succes met je leven man.

Skunk57 | 09-05-14 | 15:23

Doe maar rectificeren, DWDD. Hat was niet de katholieke cultuur, het waren niet *die rotbisschoppen*, het waren mohammedanen en haatimams.
dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/22402...

Lewis Lewinsky | 09-05-14 | 15:23

Misschien zijn deze twee broeders in de vrede, iets te ruimhartig binnen gehaald?

Snowy2000 | 09-05-14 | 15:22

Lichtgetint Noord Afrikaans pus ..... Mmmmmm. Je verwacht t niet hè? Of was dat al eens eerder opgemerkt? Waarom moet die kudtkrant dan weer zo politiek correct blijven? Schrijf gewoon de feiten op ja!

Kobus Kloothamer | 09-05-14 | 15:22

De achternamen van deze Parijse kansenparels zijn gewoon Malik en Taieb. Zelfs de Fransen verbazen zich er over dat de nederlandse pers ze Redouane K.en Abdelmalik M. noemt.
www.fdesouche.com/453179-taieb-et-mali...

Graaf van Egmont | 09-05-14 | 15:22

Heer die is aardig toegetakeld. Ik voel me overigens ook wat ongemakkelijk bij mannen die het er voor mijn gevoel al te duidelijk opleggen, maar dat is gewoon mijn probleem, moeten ze gewoon kunnen doen. Maar wat de NRC doet is beneden alle peil, was ooit best een goede krant. Of gewoon een krant, zo kan je het ook zeggen, nu alleen maar linkse propaganda.

Bokito ergo sum | 09-05-14 | 15:20

@drollewupper | 09-05-14 | 14:41
Inderdaad. *Het land is doordrenkt van de katholieke cultuur* zei Wilfred de Bruijn bij DWDD, als verklaring.

Blijkt nu dat hij een aanvaring heeft gehad met de mohammedaanse barbarij.

Lewis Lewinsky | 09-05-14 | 15:19

@frenchy|09-05-14|14:57
Hoop dat je comm. een stukje cynisme bevat.... anders zien we je comm. in 2016 graag weerkeren maar dan gaat het (i.p.v. over PD(pèdale) over hoe stom het is voor vrouwen om zonder burkha in Frankrijk over straat te gaan.

viridis | 09-05-14 | 15:15

minder minder minder minder

prinseslaurenteef | 09-05-14 | 15:14

Kijk, dit is nou GeenStijl in een notendop.
Grof, zeker (zou van mij soms ook wel een onsje minder mogen), maar inhoudelijk wordt volledig de spijker op de kop geslagen, en íémand moet de onmisbare luis in de pels van (in dit geval) de Nederlandse media zijn. Mensen als Tighadouini en Van der Linde leggen de nadruk op het eerste, ik en velen met mij op het tweede.

Lewis | 09-05-14 | 15:14

De Franse Islam en Rif problematiek laat zich ook beter samenvatten in beelden van brandende banlieues en op straat overhoop gestoken militairen en joden...

Parel van het Zuiden | 09-05-14 | 15:13

Die onderste foto lijkt de Marokkaanse vlag wel zo met al die rode kleuren.

ja,diedus! | 09-05-14 | 15:13

Maya de Blij | 09-05-14 | 14:52
Daarom heb ik die krant, waar ik me al een tijdje aan ergerde, twee jaar geleden de mat gewezen, na dertig jaar. Was indertijd abonnee geworden vanwege liberaal geluid met een links randje, maar het was de laatse paar jaar een fototijdschrift met een linkse missie geworden.

L. Rakker | 09-05-14 | 15:11

Ik vraag het me af. Moet alles dan altijd allemaal in het teken staan van de eventuele achtergrond van de daders? Het kunnen Algerijnen, Marokkanen, Tunesiërs, en weet ik niet wat voor noordafrikanen zijn. Maar in hoeverre deze jongens echt belijdend Moslim zijn is helemaal niet bekend.
Het is gewoon tuig.

De Treinende Rechter | 09-05-14 | 15:10

@frenchy | 09-05-14 | 14:57
Uitlokking?
Jij bent iemand die bukt voor de 'religie van de vrede'?
*zwaait*

necrosis | 09-05-14 | 15:07

Dus . . . | 09-05-14 | 14:59

Dan is het toch vreemd dat een homo het 'gezicht van de homofobie" wordt.

NRC zal helaas binnenkort verdwijnen, wegens te laagdrempelig gepositioneerd.

kaasfondue | 09-05-14 | 15:06

@Feynman | 09-05-14 | 14:58
Ik snap niet zo goed waarom NRC/Volkskrant het probeert op te nemen door verzachtende terminologie te gebruiken en zaken te verdraaien, kennelijk staan ze aan de kant van de geweldplegers.

carramba | 09-05-14 | 15:04

Het lijken me dan toch weer rifapen, oh zit het zo.

van_de_pot_gerukt | 09-05-14 | 15:01

@Tapu | 09-05-14 | 14:54
Mag ik je even helpen herinneren dat 'levenslang' in Nederland wel degelijk levenslang is?
Tenzij koning kroonkurk gratie verleent....

necrosis | 09-05-14 | 15:00

Ik denk dat onze Frank niet blij is met de omschrijving van de daders...

Schism | 09-05-14 | 14:59

Goed lezen Pritt. NRC: "Het toegetakelde GEZICHT werd het gezicht van de homofobie"..., niet de FOTO. Staat er echt hoor!

Dus . . . | 09-05-14 | 14:59

@copywriter | 09-05-14 | 14:51
Of ze moslims zijn weet ik niet maar ze komen wel uit de voormalige Franse wingewesten.

Guy de Lombard | 09-05-14 | 14:59

Persoonlijk maakt het mij niet uit waarom ik tot gort getrapt zou worden.

Weerduivel | 09-05-14 | 14:58

De "29-jarige Redouane K.", hoe oud moet je zijn om door het NRC niet meer als jongere, maar als volwassene gezien te worden. Misschien ligt de 19 jarige mededader nog op de puberale grens, dat geld voor deze cultuurverrijker absoluut niet.

Feynman | 09-05-14 | 14:58

Vieze hyena`s..

Slipsnifter | 09-05-14 | 14:58

Heeft de Bruijn het hier zelf over gehad eigenlijk?

kloopindeslootjijook | 09-05-14 | 14:57

-weggejorist-

frenchy | 09-05-14 | 14:57

Frankrijk kent naast het Marokkanenprobleem vooral een Algerijnenprobleem en in mindere mate een Tunesiërsprobleem.

kapotte_stofzuiger | 09-05-14 | 14:57

De Islam is here (int voormalige vrije Westen) to stay. Helaas. Want idealiter zouden moslims gewoon niet in een samenleving moeten wonen die hen tegen staat. Niet leuk voor ons, niet leuk voor hen. Ga toch terug, koken.

LJBrinkhorst | 09-05-14 | 14:57

Het is dan ook niet "het gezicht van de Franse homofobie" maar het gezicht van de "islamitische homofobie". Maar dat mag je niet zeggen, en al helemaal niet van de NRC.

Kameroudste | 09-05-14 | 14:56

Frankrijk kort de achternamen ook al af tot de eerste letter?
Waarom worden de daders ('verdachten', ook al weegt de bewijslast meer dan een ton) telkens weer beschermd, en komen de namen van de slachtoffers voluit in beeld?

necrosis | 09-05-14 | 14:56

Die foto's bij dat linkje naar ANP-Feed zien er vrijwel net zo uit als die NRC foto

CoffeePatch | 09-05-14 | 14:55

Je ziet de afdruk van de zool in zn wang staan.

ikdenkwat | 09-05-14 | 14:55

Een krant dient ervoor om de lezer informatie te verschaffen dus ook de afkomst van de daders. Als er meerdere daders zijn is de afkomst vrijwel altijd Marokkaans, want alleen durven die lafbekjes niets.

Zaniker | 09-05-14 | 14:54

Mag ik overigens de Franse justitie complimenteren met de strafeis? In Nederland krijg je voor zoiets een boete of een werkstrafje. En de Raad voor de Rechtspraak ons maar voorliegen dat er in Nederland heus niet minder gestraft wordt dan in de rest van Europa. De strafrecht boetes voor te hard rijden liggen hoger dan dan wat doorgaans voor mishandeling gevonnist wordt. Walgelijk. Nederland is geen rechtstaat.

Tapu | 09-05-14 | 14:54

Parijs makkaken stad van Europa,,en Brussel natuurlijk..

Alfa 75 | 09-05-14 | 14:53

Typisch Franse namen ook Redouane K.en Abdelmalik M.

carramba | 09-05-14 | 14:53

PVDA heeft alleen maar een mening als het gaat om blanken die kleurlingen wat aandoen, zoals zwarte piet of het benoemen van zware crimilatiteit door allochtonen. Ze zijn drukker met Wilders dwangneurotisch tegenspreken en het mede mogelijk maken van collectieve aangiften tegen alles wat maar iets negatiefs zegt over criminele duopaspoorters.

doskabouter | 09-05-14 | 14:53

NRC is al jaren drama.
Helaas.
Er is gewoon geen kwaliteitskrant meer in Nederland.

Maya de Blij | 09-05-14 | 14:52

Ja, Parijs is een grote stad met veel moslims. Dan krijg je dat, hé.
Guy de Lombard | 09-05-14 | 14:45
.
Dat bedoelde je toch eigenlijk te zeggen, niet dan?

copywriter | 09-05-14 | 14:51

Walgelijk. Walgelijk snorretje.

Zuurteregelaar | 09-05-14 | 14:50

Islam = haat tegen ongelovigen... Steeds. maar. weer.

arikanari | 09-05-14 | 14:50

nourdine zal wel weer zometeen gaan huilen.

giovanni erkelens | 09-05-14 | 14:50

Volgens mij is NRC meesterlijk bezig door Geenstijl het verhaal te laten vertellen, wetende dat het op zo' n ongelooflijke manier gebeurt dat de schrijver en de lezers niet series genomen worden met wat ze eigenlijk willen vertellen
.
En dat schijnt te werken..

Deus Absurdia | 09-05-14 | 14:49

Ja maar jongens wie leest er nou nog NRC?
Dat moeten we toch niet meer willen met z'n allen?

copywriter | 09-05-14 | 14:49

Abdelmakontjelik zeker. Want mensen als Pim Fortuyn en voormalige PSV-directieleden wisten dondersgoed dat Finse boys niet vies zijn van homoseks als ze er een paar knaken voor krijgen. Gucci, Prada weet tog?!

LJBrinkhorst | 09-05-14 | 14:49

Wat me dan wel weer een beetje optimistisch stemt is dat de eis daar blijkbaar 3 jaar was. Dat is altijd beter dan wat ze hier bedenken (taakstrafje voor doodrijden jongetje, dat soort dingen)

Gallemies | 09-05-14 | 14:48

NRC is verschrompeld tot een hypocriet policor-krantje

Tobi | 09-05-14 | 14:45

vanavond of komende week dwdd

dolffie | 09-05-14 | 14:45

Ja, Parijs is een grote stad met veel immigranten. Dan krijg je dat, hé.

Guy de Lombard | 09-05-14 | 14:45

De omschrijving van de daders is GS onwaardig. Die is eerder weloverwogen, op feiten gebaseerd , en netjes geformuleerd.

bdn01 | 09-05-14 | 14:45

De NRC is de Telegraaf van de grachtengordel. Niet voor mensen die iets willen weten. Wel voor mensen die het al denken te weten.

van heinde en verre | 09-05-14 | 14:44

Redouane K. en Abdelmalik M. : Uitgeluld.

Steeds maar weer, hoor ik daar iemand "minder" roepen?

Minder NSB Handelsblatt mag overigens ook. Wegens overbodig.

Reinaert | 09-05-14 | 14:44

Inderdaad bizar dat we na een jarenlange strijd om ons te verlossen van de moraalridders van het gristengeloof ons nu zomaar zouden neerleggen bij de eisen van islamieten. Wat mij betreft gaat in het bovengenoemd geval de complete familie van de daders samen met hen terug naar Afrika.

RL | 09-05-14 | 14:44

Toen ze met "hé, homoseksuelen" werden aangesproken... zou dat echt waar zijn? Dan heeft het Franse tuig een beperktere vocabulaire dan hun Nederlandse broeders.

menzo | 09-05-14 | 14:42

3. Frans/Noord-Afrikaanse jongeren spreken homoseksuelen niet aan met "Hé, homoseksuelen", maar met "Pédés!", of een Arabische variant daarop.

kapotte_stofzuiger | 09-05-14 | 14:42

De mijnheer die in elkaar werd geslagen deed destijds bij de DWDD voorkomen alsof Rechtse Katholieke elementen binnen de Franse samenleving verantwoordelijk waren voor deze daad. Hij wilde toen niet zeggen dat het waarschijnlijk om bontkraagjes ging...
Hij gebruikte dit geweld tegen hem toen om het homo huwelijk te promoten in Frankrijk...

drollewupper | 09-05-14 | 14:41

Goed gezegd Prittert: dat pislamitisch tuig is niet meer dan pus oftewel etter oftewel wondvocht...

eerstneukendanpraten | 09-05-14 | 14:41

Grootste mysterie ooit, de linkse gemeenschap schopte tegen het Christelijke geloof, was voor vrouwen-emancipatie en verdedigde de belangen van homo's en Joden. Nu hebben ze door eigen toedoen weer precies dezelfde hindernissen opgeworpen en geven ze niet thuis. De ironie is dat ze hun eigen verdiensten langzaam maar zeker om zeep helpen.

Sergeant_Peper | 09-05-14 | 14:40

Onmenselijk als je dit kunt doen, dan moet je echt voor de rest van je leven aan een ketting in een kerker op water en brood. Het slachtoffer vind ik overigens wel ontzettend irritant altijd bij DWDD, maar dit terzijde.

pluk-87 | 09-05-14 | 14:40

Als je geen homo bent en je wordt zo toegetakeld haalt het niet eens de voorpagina van het lokale suffertje. Hoe bedoel je klassenjustitie.
Mijn broertje werd voor het Stadhuis in Rotterdam half dood geslagen. Politie heeft camerabeelden maar doet niets.

_waverider_ | 09-05-14 | 14:40

Maar NRC is toch de slijpsteen van de geest, dan mag je volgens hen alleen maar correct je commentaar geven, dus niet de feiten?

lanexx | 09-05-14 | 14:39

Incident. U kunt rustig verder slapen.

/PvdA

Rémy Martin ® | 09-05-14 | 14:37

Gevalletje geschiedsvervalsing

clabamsk | 09-05-14 | 14:37

Walgelijk, echt te walgelijk.

dutchdj | 09-05-14 | 14:36

Mag ik een beetje ironisch zijn en iets opmerken over alle kleuren van de regenboog?

ZDEV | 09-05-14 | 14:36

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken