Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Timmerfrans bij heiligverklaring opperfantasten

oie_22171431PbxGzKY5.gifAanstaande zondag wordt de opperpedo's Johannes Paulus II en Johannes XXIII heilig verklaard in Rome. En raad eens wie er namens Nederland op de voorste rij zit? St. Timmerfrans. Waarom? WAAROM? Even de oudste en grootste criminele organisatie een hart onder de riem steken terwijl ze twee eindverantwoordelijken voor intens veel kinderverdriet heilig verklaren. Air Johannes 23 wordt heilig verklaard vanwege het genezen van een ongeneeslijk zieke non in 1966 en Johannes Paulus de 2e omdat hij een andere non genezen heeft van Parkinson. Juist. Voor een heiligverklaring zijn twee wonderen nodig. Wij gokken dat beide pauzen aanspraak kunnen maken op een aantal wonderbaarlijke verdwijningen van aanklachten tegen misbruikpriesters. Of wellicht zelf op wonderlijke wijze hun heilige vleesstaf hebben laten verdwijnen achter de gescheurde kringspier van een misdienaartje. Condoomloos, uiteraard, want condooms dragen is wel een zonde. Okee. Kan iemand ons uitleggen waarom Frans Timmermans - zelf als tiener nota bene misbruikt door een priester - hier bij moet zijn? Gelooft Frans Timmermans in sprookjeswonderen? Dat hebben we hem liever niet als minister en al helemaal niet als vertegenwoordiger van Nederland. Een minister moet wonderen beloven, niet er zelf in geloven. Als Fransiscus Timmermans niet in wonderen gelooft of in het sinistere sprookje dat de katholieke kerk is -wat hem zou sieren- dan snappen we al helemaal niet wat die knakker daar gaat doen. Wat ons betreft zou een vertegenwoordiger van Nederland zich zover mogelijk moeten distantiëren van de smerige, ranzige, kindermisbruikende hel die zich de katholieke kerk noemt. Je kunt beter in handen vallen van moslimfundi's dan in de handen van de katholieke kerk, als kind. De moslimfundi's misbruiken je tenminste alleen geestelijk. Een vertegenwoordiger van Nederland die officieel afreist naar een fucking heiligverklaring van een religieuze sekte. Hey, Timmermans, doe eens niet. We distantiëren ons harder van jouw sprookjestrip naar LalaLand dan jij je zou moeten distantiëren van alles wat ook maar ruikt naar katholieke kerk.

Reaguursels

Inloggen

@Tjemig | 23-04-14 | 12:30

Inhoudsloos!

Bezorgde_Burger | 23-04-14 | 15:01

Liever Turks dan Paaps ?
Ik onderschrijf dat standpunt uitsluitend in de geest van de oorspronkelijke auteur ervan, namelijk om mijn weerzin van de katholieke kerk te uiten, niet om steun aan de even waanzinnige Islam te geven
De geschiedenis herhaald zich :)

WanPresto | 23-04-14 | 14:41

Ligt het aan mij, of gaat de kwaliteit van de website, de inhoud van de stukjes, het allooi van de reaguurders en het niveau van hun plempsels inderdaad zienderogen achteruit.

Tjemig | 23-04-14 | 12:30

Quid als kind in zijn komt geneukte Door een dronken priester? Zou zijn jank thema's verklaren

Bababas | 23-04-14 | 11:58

Timmerfrans leeft nog in de jaren '50. De kerk is belangrijk, rebellen zijn lief, iedereen die tegen de overheid is, is een Nazi.

Piet van het Padje | 23-04-14 | 11:25

Als ex-paap was ik onder de indruk van de RK poppenkast.
Prachtige muziek: Gregoriaans, Die sieben letzten Worte unseres Erloesers am Kreuze -Franz Joseph Haydn -Hoboken XX /2 oratorium versie
Het spijt me, kan de alt 148 knop niet vinden op mijn chinese mt :-(
Van de Sibylle mag ik de "press any key joke niet maken ;-)

kapitein oosterlng | 23-04-14 | 11:11

Nederland schijnt nog steeds een grrristelijk land te zijn.
Sterker nog in Nederland is religie een hoog iets.
Onder het mom van vrijheid van godsdienst vrijheid mag er veel in dit land.
Kinderen mogen worden verminkt. (stukje van de pik er af)
Kinderen mag zorg worden ontzegd, zolang ze er niet echt dood aan gaan (geen inenting of zelfs geen bloedtransfusie)

Zolang een misdaad met religie te maken heeft draait het uit op vergeven en vergeven, want is religie, Duh!
Soms houden in dit land even de schijn op wanneer een moslim een homo molesteert of een grrristen een kind. Maar uiteindelijk loopt het met een sisser af en word gezegd dat het maar een kleine groep is. Dat de grote groep de boel bedekt en uit de publiciteit houd, dat maakt niet zoveel uit, of moet na een korte periode vergeven en vergeten worden. Want ze doen het nu zo goed.

Bah. religie heeft veel kapot gemaakt en zal nog veel kapot maken.

Losje | 23-04-14 | 11:08

Elke PvdA'er gelooft in sprookjes, dus waarom Timmerfrans niet?

McPhart | 23-04-14 | 10:17

Hieruit blijkt wel weer dat Quid zich makkelijk laat paaien om in de enorme hetze tegen de katholieke kerk te trappen. Volgens mij is er door de commissie deetman vastgesteld dat het misbruik niet noemenswaardig veel groter was dan binnen andere instituties toendertijd. Er heerste een taboe op, zoals er nu een taboe heerst op misbruik binnen de Islamitische gemeenschap.
Ik ben ook slechts bij naam katholiek en vind elke katholiek die zichzelf te serieus neemt vervelend, maar deze hetze slaat gewoon nergens meer op. Ik vind dat de kerk met deze paus gewoon een relatief goede koers vaart en ga niet meedoen aan dit infantiele gebash.

jeanmondo | 23-04-14 | 09:56

@onieteau2 | 22-04-14 | 20:01
nou ik denk dat er in elk geval al eentje wakker is : Onze Joris....

lilluke halve hoan | 23-04-14 | 01:20

@de grote Anti | 22-04-14 | 19:59
maak je geen zorgen Grote.... he's gonna be weggejorist and opgerot in no time.....
Zou jij toch moeten weten kerel....

lilluke halve hoan | 23-04-14 | 01:18

@Osdorpertje | 22-04-14 | 19:40
ik had ook ooit eens iets metzo'n Limburgse gleuf....
was overigens niks mis mee hoor!

lilluke halve hoan | 23-04-14 | 01:13

@macmiep.nl | 22-04-14 | 19:35
does goed lezen, pieleke!
door een priester (in het topic zit een linkje wat zo heet én ook nog roze is gekleurd)

lilluke halve hoan | 23-04-14 | 01:09

@jasser | 22-04-14 | 19:17
Juistem ,dat gevoel had ik dus ook..... maar jah, ik ben dus (als misdienaartje nét niet misbruikt...)van mening dat als je werkelijk door dat soort bent ge-cq-misbruikt je daar gene ene fuck mee te maken wil hebben ,of ze aan de schandpaal wil hebben.... Maar nee, St. Frans is vergevingsgezind zoals een goed Roomsch mens dat hoort te zijn.....
of zou ie zo veel van zijn baantje houden?

lilluke halve hoan | 23-04-14 | 01:02

@Bezorgde_Burger | 22-04-14

Dank je - en je geeft zelf ook een prima analyse van de tegenwoordige politieke verhoudingen, gerelateerd aan geloof en traditie.
De Nederlandse spagaat is inderdaad altijd geweest dat we Noord- en Midden/Zuid Europa in één landje verenigen. Een soort mini-EU (maar laat het Brussel maar niet horen.)
Het Noorden met de calvinistische instelling en de neiging om cultuur en identiteit als niet-rationeel en nutteloos te zien. En het Zuiden met de meer bourgondische mentaliteit en de nadruk op eigenheid, traditie en historie. I chargeer nu even, maar een typische Zuiderling zal dus eerder geneigd zijn om de Nederlandse cultuur en tradities te beschermen tegen dreigingen van buitenaf dan een Noordeling, die snel aansluiting bij een groter geheel zoekt.
Hetgeen feitelijk verwonderlijk is omdat een groot deel van die tradities protestants is: denk aan het koningshuis en de vaderlandse geschiedschrijving, die nog steeds vanuit protestants gezichtspunt geschreven is.

Gootbalkoning | 22-04-14 | 23:45

@LieberLiber | 22-04-14 | 22:41

Het Vaticaan is ook een staat of je dat leuk vindt of niet. Dat is de reden dat Frenske daar naar toegaat niet omdat hij zoveel van de Paus houdt. Frenske gaat volgens mij liever niet maar zeker weten doe je het nooit.

Bezorgde_Burger | 22-04-14 | 23:29

@Gootbalkoning | 22-04-14 | 21:36

Je hebt gewoon gelijk punt uit. Ben katholiek opgevoed maar heb niets met de kerk als instituut. De gehele katholieke historie, cultuur en tradities als waardeloos afdoen is links fascisten werk. Links is bang voor de grote onderlinge verbondenheid die kenmerkend is voor een opvoeding in de katholieke traditie. Hieronder schreef ik al dat op dit moment de redders van de Nederlandse identiteit voornamelijk uit de katholiek gemeenschap komen. De katholieke identiteit is ontstaan uit maar niet afhankelijk van het geloof. Ik zie het als een levensbeschouwing waarin genieten, het bourgondische aspect ook een plaats heeft. Als smeerolie voor het samenleven hoort daar goed eten, een sigaar en een glas wijn of bier bij. De sikkeneurige gereformeerden/protestanten met hun sombere traditie dat al het goede dat de mens doet van god is en al het slechte des mens dat is niet mijn ding.

Bezorgde_Burger | 22-04-14 | 23:20

Johnny Quid, volgens mij ben je jaloers op Timmerfrans. Je had zelf naar Rome gewild.
Ik daarentegen gun Timmerfrans zijn tocht naar Rome van harte. Van mij mag hij het hele kabinet meenemen. Ze mogen er blijven ook!

MAD1950 | 22-04-14 | 23:02

Wanneer wordt deze pedofielenvereniging verboden? Of moeten we daarvoor bij de EU zijn?

Afgeschminkte Bassie | 22-04-14 | 22:57

@de grote Anti | 22-04-14 | 20:56

De oudere jongere heeft inmiddels ook de geneugten van het Internet ontdekt. Helaas schrikt hij zich een ongeluk door alles wat daarin, volgens zijn levensbeschouwing, aan fascistisch gedachtegoed te vinden is.

Bezorgde_Burger | 22-04-14 | 22:46

Zimmerschwanz maakt waarschijnlijk deel uit van een geheime loge.

ad melkert | 22-04-14 | 22:42

De politiek moet zich per definitie afzijdig houden van kerkelijk feestje en partijen. Wij kennen scheiding van kerk en staat *kuch* en dat moeten we vooral zou houden.

LieberLiber | 22-04-14 | 22:41

@eerstneukendanpraten | 22-04-14 | 20:32

De echte Donald Duck of de variant die ontstaat door nogal vermoeiend want veel scheurwerk te verrichten aan een haatzaaiboek?

Bezorgde_Burger | 22-04-14 | 22:33

@VanBukkem | 22-04-14 | 20:13

Ik mis een definitie van _dit volkje_ en het _klootjes volk_. Mijn definitie zou zijn gefrustreerde studenten, anarchisten en linkse weg met ons marxisten. De katholieke mevrouw die heel dapper in eigen kring haar aangepaste tekst ten overstaan van de Paus voorlas zou ik daar niet toe willen rekenen.

Bezorgde_Burger | 22-04-14 | 22:29

Ik ga er vanuit dat Franske dit op eigen kosten doet....
Scheiding van kerk en staat enzo........

kutjebefandijvie | 22-04-14 | 22:05

@Gootbalkoning | 22-04-14 | 21:36
Een plusje voor jou. 100% met je eens.
Quid kan me niet raken overigens, heeft niks te maken met een toegedacht bord voor mijn kop, ben eerder zo als de ongelovige Thomas, m.a.w. ik geloof alleen wat ik zelf ervaren heb.

VerenigingVanDieven | 22-04-14 | 21:44

Wat ik nu ironisch vind is dat de Nederlandse natie zijn identiteit is gaan terug vinden door twee katholieken. De reformatorisch/protestante *gristenen* zijn alleen maar bezig met de verdere uitverkoop van de Nederlandse identiteit. Het CDA, waar de katholieke invloed na het gedoog kabinet is verdwenen, heeft de katholieke stem verloren aan Wilders. De CU is de gelovige tak van de PvdA, kijken weg als christenen in de islamitische wereld vermoord, zelfs gekruisigd en op grote schaal vervolgd worden. Tegen beter weten in willen CU en CDA meer islamieten binnenlaten en zijn de schapen die de wolven voor een gezamenlijk diner uitnodigen. De SGP scoort met defensie een puntje maar verliezen wel hun unieke sellingpoints van degelijkheid, rechtlijnigheid en betrouwbaarheid.

De enige Nederlandse arabist met echte internationaal wetenschappelijk statuur is de katholiek Hans Jansen. Katholieke basisscholen behoren tot de top performers. Nederland met zijn lange geschiedenis, na de dood van de Noord-Hollandse katholiek Fortuyn, uiteindelijk gered door de katholieke Limburger Wilders. Das een goeie he!

Bezorgde_Burger | 22-04-14 | 21:36

Ik las onlangs een studie van een Engelse historicus, die beweerde dat de tegenwoordige hetze tegen de Katholieke kerk onderdeel is van een massale aanval op onze westerse culturele waarden - en dat deze hetze daarin niet verschilt van bijvoorbeeld massa-immigratie van moslims (zie Zweden en UK) en het bij het grof vuil zetten van nationale tradities (uithollig van de natiestaat door Brussel). Daarbij een handje geholpen door nuttige idioten die zich "verlicht" durven te noemen, maar in feite hard werken aan een nieuwe duisternis.

Wie zich tegenwoordig christelijk durft te noemen, of zich niet schaamt voor zijn christelijke opvoeding is een levende schietschijf voor blogtrollen als Quid of atheistische haatzaaiers, die in virulentie Al-Quada naar de kroon steken. De socialistische maakbaarheidsillusie kraait victorie als in koor het "alle religie de wereld uit!" wordt aangeheven.

Mijn grootvader was een zeer intelligente man en een orthodoxe katholiek, die toen zijn laatste levensjaren een lijdensweg werden, veel troost uit zijn geloof putte. Juist, precies zoals de paus, die nu heilig verklaard wordt. Ik vind mijn grootvader's moed in donkere dagen nog altijd bewonderenswaardig en inspirerend. En ik kan me goed voorstellen dat veel mensen wereldwijd inspiratie vinden in een paus, die een vergelijkbare lijdensweg heeft moeten afleggen.

Blijf maar maar rustig "smerige, ranzige, kindermisbruikers!" scanderen, stelletje malloten. Ik steek intussen nog een kaarsje voor m'n opa aan.

Gootbalkoning | 22-04-14 | 21:36

Ze doen daar een truukje met ons belastinggeld

Doorn2148 | 22-04-14 | 21:31

@Udo Hess | 22-04-14 | 21:05
Niet happen in trollbait!

VerenigingVanDieven | 22-04-14 | 21:24

Ja Quid, ook bij een hardcore socialist op leeftijd slaat de twijfel toe en neemt hij, zeker gezien zijn vele wandaden, het zekere voor het onzekere. Denk nog maar eens aan Frans als je ook boven de 60 bent en weet dat het einde hier op aarde in zicht is.

Morgenhout | 22-04-14 | 21:22

-weggejorist-

Udo Hess | 22-04-14 | 21:05

@eerstneukendanpraten | 22-04-14 | 20:47
Ja ik vind mezelf al vreemd maar sommige mensen gooien er nog een schepje bovenop schijnbaar. Je kunt je afvragen wat dan wel 'normaal' is, ik zit al een tijdje op internet (overal ter wereld) en sommige mensen zijn er echt gewoon op uit om iemand anders te willen zijn. Of gewoon strontvervelend. Ben ook wel vaker een troll genoemd, terwijl ik het echt meende. Leuk zo, nu echt iedereen een internet verbinding heeft. De kudtkoters, de hippies, en bejaarden allemaal bij elkaar.

de grote Anti | 22-04-14 | 20:56

Ik ben Rooms Katholiek en zie het zo: heilig verklaren is een oude traditie die in dit geval voor de Polen een grote betekenis heeft. Timmerfrans heeft hier echt niets te zoeken.
Verders ken ik toch een aantal goede priesters en zie ik geen reden hen pedo's te noemen.
Maar voor de rest; ik zie geen reden in dit stuk van Quid om enige actie tegen hem te ondernemen. Gaan we een biertje doen Quidje?

Febofiel | 22-04-14 | 20:54

de grote Anti | 22-04-14 | 20:42

Herinner jij je medereaguurder "niks nuttigs" nog? Die was of echt knettergek of de hele dag stoned. Joris heeft hem uiteindelijk ook uit zijn lijden verlost...

eerstneukendanpraten | 22-04-14 | 20:47

@VerenigingVanDieven | 22-04-14 | 20:41
lol

eye | 22-04-14 | 20:47

En bedankt @joris..*boks*
Wat een wazig figuur was dat.

de grote Anti | 22-04-14 | 20:42

onieteau2 | 22-04-14 | 20:31

-weggejorist en opgerot-

Ik ben net als mijn moeder licht helderziend maar volgens mij kon een blind paard dit nog zien aankomen. En nog bedankt voor de weggejoriste tip maar ik bedank toch maar voor de eer...

eerstneukendanpraten | 22-04-14 | 20:42

@eye | 22-04-14 | 20:32
Ach, ben eerst satanist, daarna atheist geweest na mijn uittreding. Hij vindt de weg nog wel een keer terug. Je kan toch niet zonder als je erin opgegroeid bent.

VerenigingVanDieven | 22-04-14 | 20:41

-weggejorist-

onieteau2 | 22-04-14 | 20:37

@onieteau2 | 22-04-14 | 20:31
We weten nu i.i.g dat je niet bij geenstijl werkt.
Keep it up, want als er iemand stoort ben jij het wel.

de grote Anti | 22-04-14 | 20:35

onieteau2 | 22-04-14 | 20:28

Volgens Yvonne Kroonenberg ben ik geheid laag geletterd want ik heb nooit Latijn en Grieks gehad op sgool en daardoor lees ik alleen de Donald Duck.

eerstneukendanpraten | 22-04-14 | 20:32

-weggejorist en opgerot-

eye | 22-04-14 | 20:32

@Adversary | 22-04-14 | 19:37

Benoem ze maar anders is het gewoon goedkope retoriek.

Bezorgde_Burger | 22-04-14 | 20:31

-weggejorist en opgerot-

onieteau2 | 22-04-14 | 20:31

Kijk, je hebt altijd mensen, zoals bijvoorbeeld dat mahler vrouwtje, die het werk van anderen bestuderen.. bewonderen.. quoten. Maar zelf kunnen ze helemaal geen reedt. Ik zie liever mensen hun eigen gedachten dan iets wat zij ergens gelezen hebben. Iets onthouden maakt je niet slim. Remember that.

de grote Anti | 22-04-14 | 20:28

-weggejorist-

onieteau2 | 22-04-14 | 20:28

onieteau2 | 22-04-14 | 20:19

Wat een prachtige gedigt!

eerstneukendanpraten | 22-04-14 | 20:25

wat een intrieste tegel van JQ, wat een historisch besef | kan GS hem geen nonnetje op de rug binden, dan zijn wij verlost

d' 8hØker | 22-04-14 | 20:25

Laat ik voorzichtig manouvreren, Joris is nogal trigger-happy de laatste tijd: word ik nu getrolld ofzo? De aanname in dit artikel in een der laatste zinnen is nogal een gevaarlijke, zeer waarschijnlijk niet waar, en lijkt op een val.

VerenigingVanDieven | 22-04-14 | 20:24

-weggejorist-

onieteau2 | 22-04-14 | 20:23

@onieteau2 | 22-04-14 | 20:19
Ik zou meer onder de indruk zijn als je zelf iets zou verzinnen en niet copy/pasten.

de grote Anti | 22-04-14 | 20:22

@onieteau2 | 22-04-14 | 20:19
purrrrrrrrr

gedachtespinsel | 22-04-14 | 20:21

-weggejorist-

onieteau2 | 22-04-14 | 20:19

Ah gun het hem, anders heeft die man helemaal geen vrienden. leve de scheiding tussen kerk en staat!

tattooboer | 22-04-14 | 20:15

Cuyahoga | 22-04-14 | 19:08

Klopt, maar ze hebben nu een nieuwe dekmantel gevonden bij "Kinderen voor kinderen"...

eerstneukendanpraten | 22-04-14 | 20:14

Het zou natuurlijk kunnen, aangezien @onieteau2 nog niet een trap onder zijn kont heeft gehad van joris, dat het een columnist van geenstijl is die gewoon even wat wil relaxen na een hoop nieuws doorspitten en stukjes schrijven.. In dat geval vergeef ik het hem/haar. Uiteraard. Anders is het wel een nog vager figuur dan ik ben. Wij herkennen elkaar namelijk op een kilometer afstand.

de grote Anti | 22-04-14 | 20:14

Waarschijnlijk is Frans uitgenodigd omdat wijlen Popie Jopie II zulke goede herinneringen bewaarde aan zijn bezoek aan Nederland.
Toen had dit volkje nog ballen: De autoriteiten hielden hun hart vast. 'Als dat maar goed gaat. Als dat klootjesvolk zich maar gedraagt.'
Het schijnt dat Dries van Agt nog regelmatig badend in het zweet wakker schrikt 's nachts.

VanBukkem | 22-04-14 | 20:13

Ik geloof niet in Sint Timmerfranz want hij liegt nog vaker dan de advocaat van Badr Hari. En ik ben uit de dood opgestaan, maar dat is dan weer wel waar...

eerstneukendanpraten | 22-04-14 | 20:13

@onieteau2 | 22-04-14 | 20:01
Mijn hekel aan jou begint steeds groter te worden. Sommige 'old-school' (zoals moi) reaguurders schrijven nog steeds boeken vol op geenstijl, jouw type is echter sterk in opkomst. Die kunnen een compleet doordacht schrijven afbranden met twee zinnen, en doen dat dus ook graag. Alsof alles wetende zijnde. De ene noemt het een trol, ik noem het een arrogante wijsneus, misschien zelfs een kudtkoter. Bewijs maar eens wat je weet of hebt meegemaakt. Tot die tijd reageer ik niet meer op je.

de grote Anti | 22-04-14 | 20:08

-weggejorist-

onieteau2 | 22-04-14 | 20:07

-weggejorist-

onieteau2 | 22-04-14 | 20:04

Het rotte was dat het bij die kerk ook wel leek of alle pedo priesters heilig verklaard waren. Dat was waarschijnlijk de reden dat ze zo lang onaantastbaar leken. Of ze hadden in die kerk een hele donkere zonnebril op. Net zo makkelijk als ze twee sukkels heiligverklaren ,zo makkelijk stopten ze de zaken van de pedo priesters in de doofpot. Ze blijven dan ook nog eens in pure sprookjes geloven. Je gaat je toch afvragen waarvoor nog een misdadige kerk in deze tijd. Religie weg ermee en opgerot. Timmerfrans zal zich er erg thuis voelen. Geloof mij. Net zo'n grote drol als de rest van dat hypocriete zooitje.

tweetybird | 22-04-14 | 20:01

@onieteau2 | 22-04-14 | 19:58
Ingefluisterd, precies zoals dat bij die geloof-onzin gebruikelijk is.

Jackanders | 22-04-14 | 20:01

-weggejorist-

onieteau2 | 22-04-14 | 20:01

@onieteau2 | 22-04-14 | 19:55
Mij pak je niet zo snel met een paar engelse woordjes, maar ik heb een vreemd gevoel dat er meer achter zit. Verbaas ons eens, wijsneus.

de grote Anti | 22-04-14 | 19:59

-weggejorist-

onieteau2 | 22-04-14 | 19:58

@onieteau2 | 22-04-14 | 19:55
Ja, eng man!
Ik tril hier zowat uit mijn sokophouders nu.

Jackanders | 22-04-14 | 19:58

In de pauze zag ik twee pauzen een kleuter pownen. Zoek de spelfout Quid.

alwayslearning | 22-04-14 | 19:56

-weggejorist-

onieteau2 | 22-04-14 | 19:55

@onieteau2 | 22-04-14 | 19:48
Nee, het leven is net een lul.
Keihard en nooit lang genoeg.

Jackanders | 22-04-14 | 19:54

Limburgers hebben iets met het "gleuf".
Osdorpertje | 22-04-14 | 19:40
.
Nee hoor. Onder de 70 zijn er nauwelijks nog Limburgers die gelovig zijn.

Bytemaster | 22-04-14 | 19:52

@onieteau2
Waar woon je ergens trouwens? Gewoon benieuwd hoor, no worries..

de grote Anti | 22-04-14 | 19:50

-weggejorist-

onieteau2 | 22-04-14 | 19:48

utreghoolie | 22-04-14 | 19:44

Dus ?

Eurotokkie | 22-04-14 | 19:48

Heb jij geen uitnodiging gehad quid?

ÎÎÎ ReBeL ÎÎÎ | 22-04-14 | 19:46

@onieteau2 | 22-04-14 | 19:41
Oh dat is geen geheim denk ik. Maar soms kom ik ook met ideeen en dingetjes, ervaringen of visies. Vermaak, hoe je het ook wilt noemen. Het enige dat jij doet is twee woordjes schrijven zo nu en dan.. Het intellect straalt er vanaf, echt. Dus jij mag je muil houden tot je iets indrukwekkends weet te melden. Ga maar op feestboek naar schattige poesjes kijken.

de grote Anti | 22-04-14 | 19:45

Waar blijven de papenvreters van de SGP? Hun voorvaderen waren ooit tegen een Nederlandse vertegenwoordiging bij de Heilige Stoel. Zij zouden nu toch enige kritiek moeten hebben. Maar opnieuw, oorverdovende stilte.

Polletje Piekhaar | 22-04-14 | 19:43

@onieteau2 | 22-04-14 | 19:35
Spannend heur, die puntjes....

Jackanders | 22-04-14 | 19:42

-weggejorist-

onieteau2 | 22-04-14 | 19:41

Toch weer een gratis citytrip voor Zimmerfrans, met attracties waar je als normale toerist anders nooit. En bovendien, Limburgers hebben iets met het "gleuf".

Osdorpertje | 22-04-14 | 19:40

koolteer | 22-04-14 | 19:37

He he , eindelijk rust.

Eurotokkie | 22-04-14 | 19:39

macmiep.nl | 22-04-14 | 19:35
Of een dikke non, kan ook nog natuurlijk.
"Kom jij maar even hier Timmerfranske!"

Ommezwaai | 22-04-14 | 19:39

@onieteau2 | 22-04-14 | 19:35
Wat wil je van mij, malloot? Ik ken je niet, wil je niet kennen en zal je ook nooit kennen. Je schijnt een soort van fascinatie met mij te hebben. Doe je best, maar het is zeker niet wederzijds.

de grote Anti | 22-04-14 | 19:38

Als katholieken Marokkanen waren dan was Quid Wilders. Wilde verder nog iets over joden in dezelfde zin zetten maar dat paste niet. Ook nog een Godwin.

Bruno Alaska | 22-04-14 | 19:37

-weggejorist-

koolteer | 22-04-14 | 19:37

-weggejorist-

onieteau2 | 22-04-14 | 19:37

Bezorgde_Burger | 22-04-14 | 19:33
Waren de vele, vele misdaden van 50 jaar geleden maar de enige bezwaren die ik tegen de katholieke kerk heb. het is echter het topje van de ijsberg.

Adversary | 22-04-14 | 19:37

Eerder een schijnheiligverklaring , want niemand binnen de kerk is meer heilig.

Eurotokkie | 22-04-14 | 19:37

-weggejorist-

onieteau2 | 22-04-14 | 19:35

Misschien is Timmerfrans in zijn jonge jaren door een priester genomen en vond ie 't wel lekker?

MacMiep.nl | 22-04-14 | 19:35

Het verlies van fatsoen is begonnen bij de mensen die macht hebben over andere mensen, in welke vorm dan ook.

Sophie9985 | 22-04-14 | 19:35

Katholicofobie, de angst voor wat meer dan vijftig jaar geleden in de katholieke kerk fout ging, dat is een heel groot probleem in Nederland. Daar moet nu per direct retroactief beleid voor gemaakt worden en wel heel snel door die luie donders daar in dat parlement.

Bezorgde_Burger | 22-04-14 | 19:33

"Aanstaande zondag wordt de opperpedo's Johannes Paulus II en Johannes XXIII heilig verklaard in Rome."
'worden' mag ik hopen.

Dömper | 22-04-14 | 19:32

-weggejorist-

onieteau2 | 22-04-14 | 19:30

Waarom? Frans had gewoon wel zin in een paar daagjes Rome. Gezellig. Belastingbetaler betaalt toch.

VanBukkem | 22-04-14 | 19:29

Misschien dat 'Pikemen' voor Timmerfrans een speciale aantrekkingskracht hebben?

Canis Spurcus | 22-04-14 | 19:28

Ik wilde vorige week over het water van de Prinsengracht lopen....
Dat mislukte en ik was bijna verzopen ....
Met de Politie een hoop gedonder ....
Uiteraard, da's ook geen wonder!

Kobus Kloothamer | 22-04-14 | 19:27

-weggejorist-

onieteau2 | 22-04-14 | 19:27

Hij gaat in de plaats van Demmink, die is verhinderd.

Ko Ranzig | 22-04-14 | 19:26

Yeah, fuck everyone.. Again.
www.youtube.com/watch?v=dNlbvJaLal0
Wat had het mooi kunnen zijn in onze europese bossen zonder al het goddelijke gedoe en hun import.

de grote Anti | 22-04-14 | 19:25

Moet zeggen heb liever een religie die de mensen rustig houdt dan een politicus die met stompzinnige oneliners die het volk ophitsen op basis van afkomst.

gedachtespinsel | 22-04-14 | 19:25

Bah,religie brengt niets dan ellende.
Triest dat er goede doelen organisaties zijn waar mensen die het echt goed bedoelen worden geïndoctrineerd door hun religieuze sekte.
Georganiseerde religie is namelijk een sekte.Dat zeg niet ik maar gewoon de vertaling naar het Nederlands wat een sekte is.Maar hoe je het ook noemt,cult,religie,club,aflevering of hoofdstuk alle clubjes doen aan beeldvorming.De religieuzen zijn daar echte vakmensen in.

Meneer-reetkever | 22-04-14 | 19:24

Helemaal niet verbazingwekkend. Timmermans wil graag misbruikt worden. Zoals elke katholiek.

Detlev Tarnowitz | 22-04-14 | 19:24

-weggejorist-

onieteau2 | 22-04-14 | 19:24

@GeefDeWaarheidNKans | 22-04-14 | 19:20

Ze vullen elkaar goed aan: ze naaien ieder een eigen bevolkingslaag.

ZKH EénOog | 22-04-14 | 19:23

Het past wel bij mekaar. Wat hebben de paus en Fransman Timmer met elkaar te maken? Een hypocriete bende.

GeefDeWaarheidNKans | 22-04-14 | 19:20

-weggejorist-

onieteau2 | 22-04-14 | 19:19

Dat je na zo een avontuurtje toch weer op zoek gaat als minister nota bene naar het misschien wel volgende avontuurtje.

jasser | 22-04-14 | 19:17

rode peper | 22-04-14 | 19:12

je gaat t echt proberen he

onieteau2 | 22-04-14 | 19:16

Als de katholieke kerk ook maar enig moreel besef had zou zij zichzelf vandaag nog opheffen, haar leden vertellen wat voor misdaden we allemaal nog niet gehoord hebben en huilend op de knieeen de misdaden die we allemaal wel kennen opboechten en om vergeving vragen. Niet van wat voor god dan ook, maar van ons, de mensen van de wereld. Begin bij het verdelen van de vergaarde rijkdommen van het Vaticaan, zou ik zeggen. Maar hou niet langer de schijn van heiligheid op. Het is te laat daarvoor.

Adversary | 22-04-14 | 19:15

En de week daarop gaat ie naar de Efteling, om de vijftigste verjaardag van de waterlelies te vieren...

ZKH EénOog | 22-04-14 | 19:15

Totaal ongeloofwaardig verhaal van die Joep Dohmen. Zelfs gore katholieke pedo's zullen zo hun grenzen hebben. Toch?

Canis Spurcus | 22-04-14 | 19:14

-weggejorist-

rode peper | 22-04-14 | 19:12

-weggejorist-

onieteau2 | 22-04-14 | 19:12

Onze man in Mockba | 22-04-14 | 19:07

Ik zeg doofpot affaire, een beetje diplomaat steekt zijn leuter in een kleuter.

Sophie9985 | 22-04-14 | 19:12

Heerlijk dat het eens een keer bijna niet over booslims gaat. En dan direct zo'n gewetensvol stuk!

Heisessie | 22-04-14 | 19:11

Schijnheiligheid is het hele bestaan van PVDA.

gebrokenvleugel | 22-04-14 | 19:10

Stok in hol syndroom?

grupstaal | 22-04-14 | 19:10

Sterk stuk, het is nergens en aan niemand uit te leggen wat de nar van buitenlandse zaken daar godverdomme te zoeken heeft, Nederland onwaardig. Tijd om op te stappen en neem de rest van dit tuigkabinet mee.

smdyasc | 22-04-14 | 19:10

Nou had je net zo'n aardig stukje, politici zijn zelf kicker. En ja gaat over politicus die naar heiligverklaring gaat, en dan? De beerput is bekent gemaakt, voor zover mogelijk de personen in kwestie geschandpaald, moet nou ook zo nodig een hele religie weggezet worden? Die maakt doorgaans de meeste mensen redelijk rustig, hebben ze een doelstelling.

gedachtespinsel | 22-04-14 | 19:09

Heilige kleuterneuqers.....
Normaalgesproken zou ik zeggen "alleen in Nederland" maar dit reikt -veel verder....

Mastermattie | 22-04-14 | 19:08

Huh, ik heb toch gelezen dat die pedofielenvereniging vorige week verboden is?

Cuyahoga | 22-04-14 | 19:08

Omdat het een goede katholiek uit Limburg is, logisch toch.

Rest In Privacy | 22-04-14 | 19:07

Kan er iemand in kaart brengen hoeveel schade deze TimmerFrans uber-domoor al heeft aangericht....?!?

Onze man in Mockba | 22-04-14 | 19:07

Ja ja ja. Leuk jongens. Wat een dom gedoe. Ik ben genezen door een DOKTER destijds.

Vrije Nator | 22-04-14 | 19:07

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken