Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Peter Rehabilitatie de Vries: 'Demmink GEEN pedo'

stralendepeterrrr.jpgNou. Stop de persen en alle getuigenverhoren. Peter R. de Vries heeft de kwestie opgehelderd: Joris Demmink heeft volgens zijn enige nog levende dienstauto-chauffeur Hans Bakker géén achterbankseks met jonge jongens gehad. Glasheldere capslockvraag van Peet aan Hans Bakker: "HEEFT U WEL EENS ‘GEKKE DINGEN’ MEEGEMAAKT ONDERWEG OF OP LOCATIE?" Antwoord Hans Bakker: "Nee. Ik kan met de hand op mijn hart zeggen van niet. Al die verhalen over ‘seks op de achterbank’ of in parken… ik heb er nooit, maar dan ook nooit iets van gezien, gemerkt of gehoord. [...] Kom op zeg! Ik zou geen minuut meer zijn doorgereden als ik zoiets in mijn achteruitkijkspiegel had gezien!" Nou. Da's duidelijk. Hans Bakker zegt: Demmink was een lul, maar geen verkrachter van minderjarige jongetjes. Althans niet in de auto. Pedoseksend Nederland kan de aangespannen anus ontspannen. De dossiers kunnen in de kast. Saskia Belleman kan op vakantie, de Roestige Spijker mag in een bakje cola om schoon te worden en Micha Kat kan definitief naar een opvang voor creatief ontspoorde complotdenkers. Het plakkerige mysterie rond de Demmink Doofpot is opgelost, dus schrap de beschuldigingen, getuigenverklaringen, in- en uitreisdocumenten, namen van slachtoffers en alle dubieuze overlijdenstheorettes rond de inner circle van Demmink maar van het internet. Demmink = verschoond. Met dank aan de invloedrijke Emmy-winnaar Peter Rehabilitatie de Vries, Demminkcomplot-complotdenker van het eerste uur.

Reaguursels

Inloggen

Het "Collaborative Storytelling" rond Demmink is al zolang aan de gang, dat het ook door feiten niet is te stoppen. Als de goegemeente, vanuit het principe "waar rook is, is vuur" iemand heeft schuldig verklaard, dan wordt iedere feitelijke ontkenning en ontkrachting van de geruchten door de feiten eenvoudigweg als "medeplichtigheid" onderdeel van het complot. Wat dat betreft zijn we als maatschappij nog niets opgeschoten ten aanzien van de heksenverbrandingen van het Middeleeuws bijgeloof. Als de chauffeur zelf zegt "er is nooit iets gebeurd", dan "zal hij er wel voor betaald krijgen"; als Opstelten zegt "hij was nooit in beeld", dan "dekken ze mekaar allemaal"; als de mevrouw die beschuldigt werd van de uitspraak dat ze jongentjes moest ronselen zelf zegt; "dat is absolute flauwekul, ik heb zelfs nooit voor hem gewerkt", dan wordt ze "daar voor betaald door de Turkse overheid"; als iemand zegt "Demmink was niet betrokken bij de moord op Marianne Vaatstra", dan is er gewoon "onvoldoende onderzoek gedaan". De echte complotmaffiozie heeft altijd gelijk.

August Pieta | 09-04-14 | 10:46

Het "Collaborative Storytelling" rond Demmink is al zolang aan de gang, dat het ook door feiten niet is te stoppen. Als de goegemeente, vanuit het principe "waar rook is, is vuur" iemand heeft schuldig verklaard, dan wordt iedere feitelijke ontkenning en ontkrachting van de geruchten door de feiten eenvoudigweg als "medeplichtigheid" onderdeel van het complot. Wat dat betreft zijn we als maatschappij nog niets opgeschoten ten aanzien van de heksenverbrandingen. Als de chauffeur zelf zegt "er is nooit iets gebeurd", dan "zal hij er wel voor betaald krijgen"; als Opstelten zegt "hij was nooit in beeld", dan "dekken ze mekaar allemaal"; als de mevrouw die beschuldigt werd van de uitspraak dat ze jongentjes moest ronselen zegt; "dat is absolute flauwekul, ik heb zelfs nooit voor hem gewerkt", dan wordt ze "daar voor betaald door de Turkse overheid"; als iemand zegt "Demmink was niet betrokken bij de moord op Marianne Vaatstra", dan is er gewoon "onvoldoende onderzoek gedaan". De echte complotmafiozo heeft altijd gelijk.

August Pieta | 09-04-14 | 10:43

Overigens is het begrip pedo een rekbaar begrip, net zoals de anusjes van de jongens, als je maar veel geduld, en veel vaseline bij je hebt, die leeftijd moet echt omlaag, want al heel vroeg weten de jochies waar Abraham de mosterd haalt, en zeker de allochtoontjes, dus laten we die verlagen naar 14, dat is ook precies de leeftijd waarop ze in de pubertijd komen.

poeszje | 09-04-14 | 02:41

Goed, geen seks op de achterbank waar de chauffeur bij was, maar misschien wel op een achterbank waar geen chauffeur bij was, of in een park, of op een club, of gewoon thuis, het kan overal gebeuren.

poeszje | 09-04-14 | 02:36

Peter kan wel lok criminelen optrommelen om Joran uit zijn tent te lokken, maar een lok kind om de integriteit van onze rechtstaat te testen is teveel gevraagd. Dan moeten we het ineens doen met een "Nee hoor, dat heeft hij niet gedaan."

Zeg Peter haal die camera's eens uit het Joran relikwieën doosje, ik weet nog wel een leuke dienstauto om vol te hangen. Hij heeft immers niks te verbergen toch?

Durereaguurder | 08-04-14 | 18:48

Peter kan wel lok criminelen optrommelen om Joran uit zijn tent te lokken, maar een lok kind om de integriteit van onze rechtstaat te testen is teveel gevraagd. Dan moeten we het ineens doen met een "Nee hoor, dat heeft hij niet gedaan."

Zeg Peter haal die camera's eens uit het Joran relikwieën doosje, ik weet nog wel een leuke dienstauto om vol te hangen. Hij heeft immers niks te verbergen toch?

Durereaguurder | 08-04-14 | 18:42

-weggejorist-

Harry steijn | 08-04-14 | 12:06

-weggejorist-

Harry steijn | 08-04-14 | 11:42

Bewijzen of geen bewijzen, het volk wil bloed zien. Dat wisten de oude Romeinen al.

Kassaar | 08-04-14 | 10:30

-weggejorist-

ikbenwakker | 08-04-14 | 08:04

-weggejorist-

rottekip | 08-04-14 | 04:41

Zeg Supreme, hoe weet jij dat allemaal zo zeker?
Was je er soms bij?

Burrrp | 07-04-14 | 20:22

-weggejorist-

SupremeIntelligence | 07-04-14 | 19:33

J. Hans Mauritz6102 | 07-04-14 | 18:51

Ben je nu jouw boekje aan het pluggen? Ik hoop voor je dat er keihard bewijs in staat anders word het een kwestie smaad en dat kan je geld gaan kosten. Gewoon een simpele observatie.

De Koreaanse Slet | 07-04-14 | 18:56

Oh, is Demmink niet schuldig dan.
Wat raar gezien alle "bewijzen", maar niet heus :)

Burrrp | 07-04-14 | 18:56

-weggejorist en opgerot-

J. Hans Mauritz6102 | 07-04-14 | 18:51

-weggejorist-

De Koreaanse Slet | 07-04-14 | 18:22

#enpassant | 07-04-14 | 14:50

Die Hell's Angel die wel meer op z'n geweten heeft dan hetgeen hij nu voor is veroordeeld. Wat is dat toch met sommige mensen. De wens / afgunst om de elite te laten vallen en alle prietpraat erom heen is al zo oud als de mensheid. Niets nieuws. Wat wel nieuw is dat men criminelen wil vrijspreken met slechts één reden, de elite kapot maken. Dat is voor mij onbegrijpelijk. Als de elite zich schuldig maakt aan misdaden dan moet je die misdaden aanpakken maar niet drugsbaronnen en andere criminelen vrij gaan spreken omdat de elite fout zou zijn. Zelfs al is Demmink schuldig aan ontucht (want dat is het feitelijk) met minderjarige schandknapen dan ontgaat mij nog steeds volkomen waarom een crimineel als Louis Hagemann of Baybasin onschuldig zou zijn. Dat zijn criminelen het is niet anders, dat zijn absoluut geen aardige eerbare burgers. Gewoon criminelen.

De Koreaanse Slet | 07-04-14 | 18:22

-weggejorist-

Thor-netwerk | 07-04-14 | 18:20

"De dossiers kunnen in de kast. Saskia Belleman kan op vakantie, de Roestige Spijker mag in een bakje cola om schoon te worden en Micha Kat kan definitief naar een opvang voor creatief ontspoorde complotdenkers. "

Mooi, man! Eindelijk.

Rochel | 07-04-14 | 16:53

Bovendien kan het best zo zijn dat wat je bij de ene chauffeur doet, je bij de andere chauffeur laat.

Einde van de Domheid | 07-04-14 | 16:34

Ja, met dit verhaal is de Demmink-zaak definitief op de klippen gelopen. De Demminkjagers kunnen gaan sparen voor schadevergoedingen.

Sorel | 07-04-14 | 15:44

Goeie ruildienst voor Peter, hij mag nu na Demmink gratis het sterretje verder uitwonen.

* | 07-04-14 | 15:32

Peter de Vries weet ook dat er altijd getuigen zijn die niets gemerkt hebben. De buren van Dutroux hadden niets door. De collega's van Mikelsons hadden niets in de gaten. De vrouw van de incest plegende echtgenoot is nooit iets opgevallen. Etc.

Dat De Vries net doet alsof de chauffeur die niets gemerkt heeft ertoe doet, bewijst de kwade trouw van De Vries.
*Peter de Vries = doofpotter*

Lewis Lewinsky | 07-04-14 | 15:27

Totaal doorgeslagen. Probleem met dit mannetje is dat niemand hem tegenspreekt. Dan gaat het met intimiderende lichaamstaal en stemverheffing over de rooie. Peter, je bent gewoon een omhoog gevallen agentje. Niks meer.

Aantastelijk | 07-04-14 | 15:26

Peter was vroeger IMO een goede speurder. Ergens onderweg is hij selectief kritisch geworden. Hoe kan dat toch? Chantage? Ze hebben vast iets tegen hem in de hand zoals ze dat met veel meer hebben. Gewoon om bepaalde zaakjes niet uit de kleffe doeken te hoeven doen. En Docters van Leeuwen en zijn geheimagentmakkers weten natuurlijk van niets.

ecologiste | 07-04-14 | 14:54

•
Als er al een complot is, dan is dat complot gericht tegen Demmink.
stuyterkuycken | 07-04-14 | 14:03 |
•
Na de getuigenverhoren voor de Utrechtse rechter is het 100% zeker dát er een complot is. De vraag is alleen: welk complot?
Het complot dat de alu-hoedjes verkondigen: dat de top van Justitie corrupt was/is? Justitie wil dat niet onderzoeken. Geen wonder, als die alu-hoedjes gelijk hebben.
Of het is een complot van verschillende ex-Justitiemedewerkers die op gecoördineerde wijze onder ede hebben zitten liegen tegen de rechter, waarbij ze Demmink belasterden, Justitie belasterden en de Nederlandse overheid belasterden. Als dát het complot is en die getuigen meineed hebben gepleegd, waarom pakt Justitie ze dan niet aan?

simpelman | 07-04-14 | 14:43

De Vries likt zich helemaal in die politiek-correcte omgeving. Immers, deze D'66-er moet zijn toekomst toch veilig stellen ?

Kamervraag | 07-04-14 | 14:14

Peter R. maakte ooit een succesvol misdaadprogramma, misschien een beetje te succesvol want sindsdien denkt hij te pas en te onpas dat hij iets zinnigs te melden heeft. Jammer.

LJBrinkhorst | 07-04-14 | 14:14

Of Demmink pedo is of niet boeit me eerlijk gezegd niet. Wat veel kwalijker is, is dat hij in staat was om onafhankelijke interne onderzoeken in zijn voordeel om te buigen.

van heinde en verre | 07-04-14 | 14:04

Als er al een complot is, dan is dat complot gericht tegen Demmink.

stuyterkuycken | 07-04-14 | 14:03

Mensen bekijk allemaal even dit filmpje. Post het anders nog even onder het artikel Van Rossem. Dit is Peter R. de V. die zelf wordt betrapt op een complot bij DWDD. Kijk die viezerik weglopen alsof hij een slachtoffer is van zijn eigen gore praktijken. Zie hier de ware Peter R. de Vries. En vergeet het boek "De Misdadige Misdaadverslaggever" niet dat volgende maand verschijnt. Enjoy: www.youtube.com/watch?v=2InQ6D5LXH4

Makro777 | 07-04-14 | 13:27

Natuurlijk zegt die gast dat. Anders is hij namelijk medeplichtig......

Maximus Cesar | 07-04-14 | 13:12

Er zijn altijd getuigen die niets in de gaten hebben. Daardoor kunnen pedo's hun gang gaan.

Lewis Lewinsky | 07-04-14 | 13:10

En Peterrr Ewr de V. moeten we geloven omdat?

Verum | 07-04-14 | 12:52

Ha die Peter, mag ik nu ook op jouw website komen ontkennen datgene waarvan niemand ooit beweerd heeft dat ik het heb gedaan?

En hoe zit het nou met jouw declaraties aan het OM?

Doorn2148 | 07-04-14 | 12:49

Oh, nog ff een vraag.

Heeft Poot een boekhouding bijgehouden van de miljoenen die hij zegt uit te hebben gegeven?

Graag lijstje met betalingen; ben benieuwd aan wie.

bastemeijer | 07-04-14 | 12:47

-weggejorist-

duiker | 07-04-14 | 12:25

En ook op tv hebben we meneer r de vries kunnen zien als man die vaak overtuigd was van zijn gelijk,maar het uiteindelijk niks werd. Dus moet je het gelijk van r de vries nu ineens wel geloven. Nee meneer de vries mischien is zijn schuld nog niet overtuigend bewezen,zijn onschuld is dat ook niet. En zeker niet omdat een chauffeur dat zegt. Voor veel geld willen mensen zeer ver gaan en vanalles zeggen. U meneer de vries moet dat weten als geen ander. Geld en macht maakt dat mensen alles kunnen doen en maken,dat moet u niet vergeten. Dus waarvoor vergeet u dat nu ineens wel. En ook u moet als geen ander weten dat ook belangen een zeer grote rol kunnen spelen. Voor u is dan mischien het onderzoek beeindigt,maar gelukkig denken andere er anders over. Een peter r de.vries die het opgeeft om het antwoord van een chauffeur. Een peter r de vries die een yoran maar niet kan vergeten en er als het moet tot aan zijn dood mee doorgaat om achter de waarheid te komen. En nu een chauffeur zegt wat en de zaak is klaar. Terwijl het vuur nog aan alle kanten brand. Mischien is het maar goed dat u voetbal makelaar bent geworden. Misdaad journalist nu,zeg maar ongeschikt.

tweetybird | 07-04-14 | 12:20

't Begint steeds harder te stinken rond de zaak Demmink.
Heb al een bus Airwick Strontspray er tegenaan gegooid, maar krijg de lucht niet weg.

Stenkel | 07-04-14 | 12:17

Peter R de Vries is een opportunist pur sang. Het zal 1988 zijn geweest toen ik in het ziekenhuis lag en veel troost haalde uit een tijdschrift met schaarsgeklede dames waarvan Peter R de Vries de hoofdredacteur was. Ik had dat blad nooit weg moeten gooien, dat zou nu een collecters items zijn. En vergeet zijn vriendschap met de Heinekenontvoerders niet. www.telegraaf.nl/buitenland/22478628/_...

Osdorpertje | 07-04-14 | 12:12

Voor ons, als buitenstaander is het echt onmogelijk vast te stellen hoe het zit. Het staat allerminst vast, dat Demmink OK is, maar het omgekeerde is evenmin het geval.
Het is wel leuk en makkelijk de man maar aan de paal te nagelen, maar zeg nu zelf: als je chauffeur was en je werd door een BVD ondervraagd. Zou je dan niks zeggen?
Als Demmink fout is, is de hoogste boom nog niet hoog genoeg. Maar als de man schoon is, wordt zijn leven rigoureus vergald.
Ik vind het een lastige en de grootste angst is daar bovenop, dat als de man *wel* fout is, dat hij gedekt wordt.

xspalm | 07-04-14 | 12:11

En vergeet niet dat als demmink zou vallen,er heel veel mee vallen. Zowel uit verleden als heden. Teeven en opstelten zouden zelfs mee vallen. Het kan hun er dan ook alles aangelegen zijn om het tot complot te maken en dat mag denk ik zelfs wat kosten. Want krampachtig is het allemaal wel. En ik denk in veel opzichte zelfs een tegenvaller dat het blijft gonzen,de geruchten. Die deksel van die doofpot wil maar niet sluiten. Het sussen werkt schijnbaar niet.

tweetybird | 07-04-14 | 12:07

Net een dikke fatsoensdrol doorgespoelt...

number668 | 07-04-14 | 12:02

Benieuwd wat ze Hans (en Peter) betaald hebben. Of hans had gewoon geen zin in een noodlottig ongeval, kan ook nog.

VanBukkem | 07-04-14 | 11:58

Bij de bbc werd ook altijd geroepen complot tot dat na de dood van de man de waarheid bleek. Zelfs de complot theorien benaderde het echte verhaal bij lange na niet. De waarheid bleek nog veel onthutsender. De halve toenmalige bbc bleek erbij betrokken en deed er aan mee. En hoelang zijn ze er daar wel niet mee hebben wegkomen.

tweetybird | 07-04-14 | 11:56

Wie gelooft nog in die charlatan De Vries? De zelfbenoemde roeper van het recht!

lanexx | 07-04-14 | 11:54

Laat Demmink dan maar eens ineen buitenland op vakantie gaan waar ze hem niet de hand boven het hoofd houden en dan kan het volgende hem ook gebeuren. www.telegraaf.nl/buitenland/22478628/_...

Osdorpertje | 07-04-14 | 11:51

Ik heb de j.f.k. zaak ook onderzocht maar nog nooit enig betrouwbaar bewijs gezien. Dus nu zit ik ook in het complot

viridis | 07-04-14 | 11:49

@TheseDays00 | 07-04-14 | 10:40: Die wil de klusjesman horen. Liefst vanmiddag nog.
 
Dat Peterrrrr vindt dat hij degene is die deze zaak naar bed mag doen vind ik tegelijkertijd geinig en bloedend irritant. Hebben we een keer een rechter die daadkrachtig optreedt, gaat die De Vries een beetje zitten zeiken.
 
En één chauffeur/getuige is natuurlijk géén getuige, beste Peterrrr. Laat staan dat het door die getuige te bewijzen is dat iets níét is gebeurd. Op die stelling heb je driekwart van je carrière gebouwd, dan moet je nu niet moeilijk doen.
 
Neuh, laat het OM maar ècht graven en geef ze, voor de verandering, maar eens deugdelijke rugdekking in deze beerput. Als we 'm willen veroordelen (en met kinderprikkers wil ik dat graag omdat doodmaken nu eenmaal niet mag), moeten we er wel voor zorgen dat dat boven enige twijfel verheven is.
 
Want als er iemand een foutje maakt, gaat Demmink vrijuit en claimt ie vervolgens miljoenen. Dat lijkt me niet de bedoeling.

pietvanvliet | 07-04-14 | 11:49

Jammer om te zien dat er zoveel alu-hoedjes zijn op GS.
Kritisch denken is er niet meer bij.
--sql error-- | 07-04-14 | 11:35 | + 0 -

Dus jij noemt dit kritisch denken van p r de vries omdat de chauffeur het zegt.
Dacht toch dat juist p r de vries daar nooit genoegen mee nam. En volgens mij heeft meneer r de vries juist het complot denken uitgevonden. Vooral met uitzendingen waarin de ene crimineel de andere crimineel moest ontmaskeren. En je daarna eigenlijk nog niks wist omdat de ene crimineel net zo onbetrouwbaar was als de andere crimineel. U weet waar vuur is is rook.

tweetybird | 07-04-14 | 11:47

Peter is in mijn ogen als psychiatrisch leek een klassien voorbeeld van een narcistische persoonlijkheid, echter hij heeft op twee dingen wel een punt.
Er is tot op heden nog geen snippertje daadwerkelijk wettig en overtuigend bewijs aangevoerd dat Demmink daadwerkelijk datgene zou hebben gedaan waarvan half internet hem verdenkt, pardon keihard beschuldigd. En als je dit poneert maak je zelf onderdeel uit van het complot.
Tot op heden hoor alleen maar rommelende onderbuiken die van alles vinden maar waar geen sluitende wettig en overtuigend bewijs aan ten grondslag ligt.
Dat laatste zou ik nu graag eens willen zien en horen. Nu hoor je alleen maar wilde aan elkaar geregen hear-say verhalen, die niemand kan staven en die aan alle kanten juridsch rammelen.
Peter de uber narcist heeft een puntje.

100pct Testosteron | 07-04-14 | 11:46

Peter is in mijn ogen als psychiatrisch leek een klassien voorbeeld van een narcistische persoonlijkheid, echter hij heeft op twee dingen wel een punt.
Er is tot op heden nog geen snippertje daadwerkelijk wettig en overtuigend bewijs aangevoerd dat Demmink daadwerkelijk datgene zou hebben gedaan waarvan half internet hem verdenkt, pardon keihard beschuldigd. En als je dit poneert maak je zelf onderdeel uit van het complot.
Tot op heden hoor alleen maar rommelende onderbuiken die van alles vinden maar waar geen sluitende wettig en overtuigend bewijs aan ten grondslag ligt.
Dat laatste zou ik nu graag eens willen zien en horen. Nu hoor je alleen maar wilde aan elkaar geregen hear-say verhalen, die niemand kan staven en die aan alle kanten juridsch rammelen.
Peter de uber narcist heeft een puntje.

100pct Testosteron | 07-04-14 | 11:46

rara | 07-04-14 | 10:39 |
Hij zegt ook niet dat Demmink onschuldig is, hij zegt alleen dat hij tot nu toe geen overtuigend bewijs heeft gezien dat hij wel schuldig zou zijn. Heel verstandig. Zo zouden meer mensen moeten denken.

Asmodean | 07-04-14 | 11:44

@Lichtstadfan | 07-04-14 | 11:39 | + 0 -: Iets met leeftijdsverschil ...?

Muhammad S al-Beshi | 07-04-14 | 11:43

Demmink is gewoon heaumeau.

En vroeger kwam er in die parken van alles en nog wat.

Dus...... doorleaupen allemaal.

bastemeijer | 07-04-14 | 11:42

Ik zou zeggen vraag het eens aan de burgemeester van Maastricht. Die schijnt ervaringsdeskundige te zijn op het gebied van manhoeren. Mischien kent hij Demmink uit het circuit.

Lichtstadfan | 07-04-14 | 11:39

Ik vind het een overtuigend verhaal van Peter maar het is maar één stukje van de legpuzzel. Echter ik heb nooit iets feitelijk gelezen dat overtuigend is en het tegendeel bewijst. Wel veel sensatie en complot denkers die hier pap van lusten omdat het aansluit bij hun wereldbeeld (?)

Simon_GS | 07-04-14 | 11:38

Mijn moeder wist ook zeker dat ik nooit rookte, dus rookte ik niet. Rooklucht in kleding en adem, sigaretten in mijn zakken en bruine vingers ten spijt als je het mijn moeder zou vragen dan rookte ik niet want ze had het aan mij gevraagd en ik zei nee mam natuurlijk niet.

Veel Vaak | 07-04-14 | 11:36

Dhr de Vries? Petertje, de roombotergeile Tv slaaf? Als iets wel overdatum is, dan is die meneer dat wel. Als je een beetje oplet stelt deze meneer inhoudelijk niet veel meer voor en noemen we zoiets. pasé. Maar zolang de commerciele zenders hem blijven betalen voor zijn roddel en achterklap blijft die fier overeind. Elke vorm van media aandacht daar duikt die bovenop met zijn 12Cm. In vol ornaat. Dus kijken is betalen en betalen is blijven ernaar kijken!

Mr_Pikibelly | 07-04-14 | 11:35

Jammer om te zien dat er zoveel alu-hoedjes zijn op GS.
Kritisch denken is er niet meer bij.

--sql error-- | 07-04-14 | 11:35

Feynman | 07-04-14 | 10:53 |
Ben het helemaal met je eens ,maar ik ben bang dat demmink alleen sex heeft gehad met jonge manhoeren en niet naar leeftijd gevraagd ,net als fons spooren zeg maar.
Zou er een rechtzaak komen dan zou hij zoiets kunnen zeggen denk ik,zoals ook pim fortuyn van jonge homo's hield zoals eigenlijk elke homo,en is 16 en 17 of zelfs 15 dan nog genoeg om iemand en de hele politiek daarmee te beschadigen(ik vind van wel),er zijn immers ook veel homofiele rechters in NL,en daar gaan we het niet van winnen.
Dus doofpot blijft nog lang dicht.
Heb ook wel is gehoord dat het 30 jaar geleden nog allemaal wel door de beugel kon dit gedrag,net na de 70tiger jaren van vrije sex.
De laatste decenia is het met pedofilie met echt minderjarigen natuurlijk helemaal misgegaan.
Maar nogmaals van mij mag hij ook keihard aangepakt worden.

mokummer | 07-04-14 | 11:31

PeterR snapt als enige dat als één chauffeur nooit iets gezien heeft er nooit een overheidsschandasl geweest kan zijn.
Als de chauffeur van de Bouwfonds bouwfraude Jan van V of Nico V of Cees H niets had gezien, dan is het er niet....
Want PeterR.

hfakker | 07-04-14 | 11:27

Ik vind het nogal kort door de bocht van r de vries omdat een chauffeur het zegt. Waarheidsvinding meneer r de vries. Zo was het toch. Maar ja heb wel vaker gezien ophef die u maakte voor een programma die baanbrekend zou zijn en weinig tot niks was. Omdat u het niet ziet ,wil niet zeggen dat het er niet is. U peter r de vries bepaalt niet of iemand schuldig of onschuldig is omdat u het zegt. Zelfs u meneer r de vries ziet wel eens iets over het hoofd. Maar ja succes als voetbal makelaar. Ik zou als ik u was zich daar op richten,want twee banen wordt u vast te veel. Waardoor de kans bestaat dat u beide afraffelt.

tweetybird | 07-04-14 | 11:25

Zeg Peter, ik vertrouw je voor geen ene meter!

patat - generatie | 07-04-14 | 11:20

Peter iRritant de Vries vergeet dat Joris Demmink zelf eens heeft gezegd dat hij niet altijd de leeftijd van de jongens wist. Dus waar heeft hij het over? Domme man.

giechelmeisje | 07-04-14 | 11:18

Ik de trouwens dat Lucia de B het wel heeft gedaan.
Ben ik nu een slecht mens ? Mijn water vertelde me dat na het lezen van haar lichaamstaal en het aanhoren en lezen van alles wat er bekend is over die zaak.

Veel Vaak | 07-04-14 | 11:17

scuzi .. duty calls. Lat0rszzzz

Centauri3 | 07-04-14 | 11:16

Oef. Dus al die justitiemedewerkers die de afgelopen weken onder ede voor de Utrechtse rechter hebben verklaard dat er wél iets aan de hand was, dat de Nederlandse Justitie daarmee gechanteerd is door Turkije, dat onderzoek actief is tegengewerkt en dat verschillende ministers van Justitie erover hebben gelogen in de Tweede Kamer, die hebben zich gewoon eventjes vergist.
Valt dat even mee.

simpelman | 07-04-14 | 11:16

Normpje | 07-04-14 | 11:04
Het ligt inderdaad voor de hand dat je geen chauffeur in dienst neemt die een bloedhekel aan pedo's heeft. Maar mogelijk dacht dhr Bakker dat hij Demmink steeds afzette voor bioscopen waar de film Pinokkio gedraaid werd. Er zijn tenslotte ook mannen die The Sound of Music 1000 x gezien hebben.

dedeurs | 07-04-14 | 11:15

yep en in den Aemstel zwemmen eauk dolfijnen. Dol fijn joh.

Centauri3 | 07-04-14 | 11:13

"Er werd gevraagd tijdens het verhoor of ik wist dat Demmink homofiel was. Ja dat wist ik wel" nou ben ik benieuwd hoe hij dat wist. Want hij zit in het hele verhaal te beweren dat Demmink heel formeel naar elke chauffeur was.

roze_bril | 07-04-14 | 11:11

Ook als Demmink onschuldig is zal dat door een grote groep mensen nooit geloofd worden. Die hebben hem al bij voorbaat schuldig bevonden, willen perse in complotten geloven en zullen daar nooit van afwijken. Ook niet als de feiten voor zich spreken.

stuyterkuycken | 07-04-14 | 11:10

Het enige moment op tv dat ik m kon uitstaan was toen hij dat glas wijn in zn ogen kreeg. Niet dat die van der Sloot geen kogel mag hebben maar t zegt veel als ik een grijs krijg van "net goed". Toen hij daar stond te wrijven in z'n oogjes.
De man is een sensatie beluste kwal. Dat hij daarnaast af en toe een zaakje oplost maakt m nog geen allesweter of heilige. Een patsertje dat enorm veel geld verdient heeft over lijken "letterlijk".

ca12nag3 | 07-04-14 | 11:10

giovanni erkelens | 07-04-14 | 11:07 | + 0 -

Maar Petur is toch geen familie van Kaas?

eerstneukendanpraten | 07-04-14 | 11:09

Tsja, als je jezelf al Peter "Air" de Vries noemt.

Huh..? | 07-04-14 | 11:08

peter r de vies.

giovanni erkelens | 07-04-14 | 11:07

Voor al diegenen die ooit hun pik achterna gelopen hebben(ik ook wel):Wees blij als je geen geld(=macht) hebt.Las vandaag nog die mail van J.P.Schmittmann: "Als geld de reflectie van geluk is,zijn de armsten het gelukkigst".Dit staat natuurlijk wel los van kindermisbruikers,want dat soort dient verdelgd te worden.

Dolphi | 07-04-14 | 11:07

Leuk factuurtje van Peetur. 2750,- rekenen en dan nog je parkeerkaartje en reiskilometers declareren hoe zielig ben je dan. Reken dan gewoon 3000,- euro stakker dat je bent.

Veel Vaak | 07-04-14 | 11:07

Ik blijf het vreemd vinden dat diverse reaguurders Petertje verwijten niet alles in zijn overwegingen mee te nemen, maar vervolgens de karrevrachten aan ontlastende informatie (alsmede de openlijke uitlating van Jan Poot dat hij rancuneus is en alleen op geld uit) zèlf volledig negeren. Je kunt beter niet deelnemen aan een discussie als je je niet wilt laten overtuigen...

Boris Kapotjeplof | 07-04-14 | 11:04

Laten we de parkmoord en Lucia de B niet vergeten; het omgekeerde kan hier door de publieke opinie natuurlijk ook gebeuren. Een aantal criminelen en alu-hoedjes zullen er alle belang bij hebben om Demmink alsnog een loer te draaien.

Die kans moet je ook niet uit het oog verliezen, anders ben je net zo fout bezig als de politie in de hierboven genoemde zaken.

Nice_Wheels | 07-04-14 | 11:04

Is meneer Bakker getrouwd? Ik heb het idee dat hij ook van de herenliefde is. Dus gewoon meedeed.

Normpje | 07-04-14 | 11:04

"hoeveel_zou_peter_r_aan_hans_bakker_betaald_hebben_om_zijn_gelijk_te_kopen.html"
Niets dus, gewoon cherry-picking en wat semantiek.

Einde van de Domheid | 07-04-14 | 11:01

Peter RRR mocht het ministerie in het verleden toch ook voor andere dingen factureren?

Mark_Pugner | 07-04-14 | 11:01

Ik was laatst in de dierentuin bij de apen.
Zat de grootste baviaan met de grootste rode reedt op de hoogste rots een beetje arrogant voor zich uit te staren.
Toen moest hij blijkbaar schijten, want hij hield zijn hand onder zijn rode bips en liet daar een dampende bolus in vallen.
Het publiek dat dit schouwspel zag was eerst bewonderend, toen verbaasd, toen lacherig maar dat veranderde in walging toen de aap zijn eigen bolus met een grijns in zijn bek stak.

Ik weet niet hoe het kwam, maar ik moest meteen aan Peter 'Marokkanen Raus' de Vries denken.

Cuyahoga | 07-04-14 | 11:00

En die doodgeschopte grensrechter was partijdig dus heeft heeft het aan zichzelf te danken.

spanarchist | 07-04-14 | 10:57

De man verdient respect. Hij alleen kwam op het intelligente idee om een moordenaar te zoeken in de directe moordomgeving. De liters, bij wijze van spreken, achtergelaten DNA, wees naar de lokale boer of knecht. Daar had niemand aan gedacht. Dat DNA onderzoek het verschil kan laten zien tussen een woestijn of weiland mens. alleen super IQ wc mensen komen op zulke ideeën. En sturen bij om het eindresultaat aannemelijk te maken. Zoals een enorme vergeetachtigheid. Van alle betrokkenen. Ingesloten de dader.

biltong | 07-04-14 | 10:56

Overigens mag Micha Kat best naar Australie emigreren ofzo. Dat zou voor een normale procesgang mischien wel een aantal jaar (of decennia) bespoedigen.

Einde van de Domheid | 07-04-14 | 10:55

-weggejorist-

ZuurAppelSap | 07-04-14 | 10:55

at Bakker niet zegt in dit stukje van Peterr is dat hij Demmink een paar keer heeft gezien met zijn Tsjechische vriendje de porno-acteur Libor Čtvrtlík. In de wabeke-papers stond te lezen dat tijdens het staatsbezoek van Koningin Beatrix aan Tsjechie in 1994 zij werd rondgereden door Joris Demmink en Hans Heinemann terwijl Libor voor haar vertaalde????????
Ook werd in dit paper beweerd dat Libor Čtvrtlík Pavel Čuk voor Joris Demmink als pooier optrad en hem voorzag van minderjarige jongens.

De rechtspraak heeft het over 'de waarheid en niets DAN de waarheid'. Dat betekent dat je niet de stukjes 'a charge' (en meer) er niet uit moet laten Peterr!

Einde van de Domheid | 07-04-14 | 10:54

Die masturbatie scenes van Peterr gaan compleet aan mij voorbij. Wat een grootheidswaanzin.

bottlebaby | 07-04-14 | 10:53

In een normaal land had het politie onderzoek uit 1998 over vermeende delicten in 1994 ergens in de afgelopen TWINTIG jaar voor de rechter gelegen hebben. Uitgaande van de onder ede gedane verklaringen tijdens het voorlopig getuige verhoor is er RUIM voldoende aanleiding voor een strafzaak.

Of Joris Demmink het gedaan heeft weet ik niet. Wel weet ik dat er drie minderjarigen aangiften hebben gedaan. Wel weet ik dat er oud rechercheurs verklaard hebben Joris Demmink in onderzoek te hebben gehad. Joris Demmink beschikt in de procedure alleen over zijn agenda als dat hem tijdelijk uitkomt.

De politieke verklaringen van ministers, dat er geen enkele bewijs is tegen Demmink, is te bizar voor woorden. Waarom laten zij zich überhaupt uit over een lopende zaak? Waarom zien ze bijvoorbeeld een aangifte van slachtoffer niet als bewijs? Waar zijn de agenda`s?

Nu ook Peter RRR de Vries uit de bocht. Normaal is hij koning om te denken vanuit zaken die ontbreken. Joris Demmink was destijds Secretatis Generaal. Een druk bezet man. Hij zou de beschuldigingen eenvoudig van zich af kunnen werpen door te komen met een alibi.

Een SG rent immers van de ene vergadering naar de andere. Niet alleen 1 op 1, maar met hele tafels, zwaarwichtige mensen. Als Joris niet de juiste weken in Turkije was, kan hij volstaan met de aanwezigheidslijsten van die vergaderingen. Dat doet Joris, twintig jaar na dato nog steeds niet.

Erger nog, Joris beweert NA de beschuldigingen van pedofilie, ontlastend bewijs zelf vernietigt te hebben. Staatsagenda`s weggegooid. Ik zou met die agenda onder mijn hoofd gaan slapen tot mijn naam gezuiverd is.

Over huizen van medeplichtigen, die bij huiszoekingen niet meer voorzien bleken van normale hoeveelheden vingerafdrukken, lichaamsvocht en andere bewijzen van bewoning zal ik maar even rusten. Deze zaak stinkt zo hard, het is helaas te complex om fatsoenlijk uit te leggen.

Joris Demmink is het levende bewijs dat onze rechtsstaat faalt.

Feynman | 07-04-14 | 10:53

Dit is wel een bizarre variant op 'Het was zo'n lieve jongen'.

Ares | 07-04-14 | 10:53

swassannuf | 07-04-14 | 10:48 | + 0 -

En ik stop met neuqon!

eerstneukendanpraten | 07-04-14 | 10:50

PeteR. de Vries, de man die met een moreel verwerpelijke constructie zorgde dat de Heineken-ontvoerders via een omweg hun aandeel ontvingen voor zijn boek waardoor chauffeur en ontvoeringsslachtoffer Ab Doderer nooit ook maar 1 cent schadevergoeding heeft ontvangen. Ja, die Peter is een heel nette en betrouwbare man. Dat hij meer vrienden onder criminelen dan onder normale mensen heeft zou genoeg moeten zeggen.

Morgenhout | 07-04-14 | 10:50

Peter R. moet zich hier verre van houden. Wat weet een voetbalmakelaar nou van misdaadjournalistiek?

Baby Rasta | 07-04-14 | 10:48

En Elvis leeft.

swassannuf | 07-04-14 | 10:48

Alleen omdat 1 chauffeur zijn mond wel kan houden en niet alles bekent op een geheime opname wil nog niet zeggen dat er niets gebeurt is.
Beetje meer graven de Vries, eerst moet je nog een beerput leegmaken.

Idontgiveafunk | 07-04-14 | 10:48

Vanavond bij dwdd Peterrr?

swassannuf | 07-04-14 | 10:47

Maar Peter, heb je wel aan de pielemuis van Demmink geroken want die stinkt behoorlijk naar peop!

eerstneukendanpraten | 07-04-14 | 10:45

Tja Peterrr ,sinds die voetbalmakelaar is geworden bemoeit hij zich overal mee.

swassannuf | 07-04-14 | 10:45

Deze Bakker heeft zich al vaker zelf gemeld bij de 'complotgekkies' Kat en Vrijland. Als dit het niveau is van Peter Air, dan kun je dat niet bepaald journalistiek noemen. De chauffeur die wel iets had gezien -Mostert- is dood neergevallen, een dag voordat hij zou getuigen. Persoonlijk hecht ik meer aan verklaringen die onder ede zijn gedaan.

War On Errorism | 07-04-14 | 10:44

Rudolf is bang of heel rijk ...?

Muhammad S al-Beshi | 07-04-14 | 10:44

(Ik bedoel dus die chauffeur he. PeterrrrR is gewoon sowieso vrij eng.)

Kameroudste | 07-04-14 | 10:43

Als peet het zegt moet het voorlopig waar zijn en tja een chauffeur liegt nooit. Hij kan immers in alle vrijheid spreken *kuch*.

Veel Vaak | 07-04-14 | 10:42

Ik vind hem eigenlijk ook wel een pedohoofd hebben. Zo'n beetje zonderlinge oudere man, alleenstaand, waarvan de buurt zegt "ga daar maar niet alleen naar binnen hoor!"

Kameroudste | 07-04-14 | 10:42

Opvallend hoe de mensen die D. nu uit de wind houden (die vrouw in dat hotel en deze meneer) bij hem in dienst zijn geweest. Daarmee zouden ze indirect medeplichtig zijn en hebben ze er dus alle belang bij om te ontkennen.

très cool | 07-04-14 | 10:42

Peter gaat weer een poging doen om in de politiek te gaan en is alvast wat vriendendiensten aan het voorbereiden?

Idontgiveafunk | 07-04-14 | 10:42

Die Petor denkt dat die alles altijd weet he.. Misschien moet die eens net zo kritisch met Demmink zijn als hij met Joran is..

Maar vriendjes is Petor altijd anders, kijk maar naar Van Hout, notoire crimineel en die dan je beste vriend noemen..

Petor en objectief, ergens wringt er hier iets...

NogSteedsNiet | 07-04-14 | 10:42

Meneer wil weer wat airtime... is al weer paar maanden geleden dat ie aandacht heeft gekregen.

commentator99 | 07-04-14 | 10:41

Wat is Peter in het vooruitzicht gesteld?

kruimelzuiger | 07-04-14 | 10:41

Wat vindt Maurice de Hond hiervan?

TheseDays00 | 07-04-14 | 10:40

Ja, en Bernhard was geen boef.

Mammeloe | 07-04-14 | 10:40

Peter R de vries for president (van Suriname dan)

Veel Vaak | 07-04-14 | 10:40

Sommige mensen krijgen betaald om 'niets te merken'.

JohnnyBGood | 07-04-14 | 10:40

Peter ziet de rook niet, dus denkt hij dat er geen vuur is. Maar hij kan zich nog gemeen branden aan deze zaak.

rara | 07-04-14 | 10:39

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken