Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

TAART! GeenStijl-reaguurders slopen Tim Kuik

timtaart.pngHoera! Slingers, ballonnen en torrents van de nieuwste Hollywoodfilms! En taart, we hebben taart. Van Tristan, voor de reaguurders van GeenStijl (en inmiddels helemaal weggemetseld door de redactie - sorry). Wie is Tristan ook weer? Dat is de Pirate Bay proxyhost die een ex parte van Tim Kuik aan z'n server kreeg. Via de reaguurders van GeenStijl haalde Tristan ruim 7500 euro op om de handschoen op te pakken in de rechtszaal. BREIN probeerde die zaak zelfs nog te frustreren, maar dat is niet gelukt. En nu heeft Tristan gewonnen van Tim Kuik. Quote: "De advocaat van BREIN heeft contact met mijn advocaat Mark Krul opgenomen. Gezien de uitkomsten in de BREIN/ZIGGO zaak [Pirate Bay hoeft niet meer geblokkeerd te worden - red.] is er voor hen geen noodzaak meer om tegen proxies op te treden. Ze willen dus min of meer van de lopende procedures af. Beide partijen beëindigen de procedure, zijn overeengekomen de eigen kosten te dragen en BREIN zal niet overgaan tot invordering van de dwangsommen. BREIN heeft cassatie ingesteld bij de Hoge Raad tegen de afwijzing van blokkering van TPB en zal zich, in afwachting daarvan, wel gedeisd houden t.o.v. proxies. Meer viel er in principe niet uit te halen; ik had graag gezien dat BREIN nogmaals bij de rechter de deksel op de neus kreeg, maar BREIN kiest ook eieren voor haar geld. Dat BREIN een beetje haar voordeel doet met onterechte ex-partes is een beetje jammer, maar goed beschouwd hebben we wel gewonnen." Voor de volledigheid: hier de beschikking. *plop* en geef dat gebak eens door... NOG MEER FEEST: Proxy Piratenpartij ook weer in de lucht.

Reaguursels

Inloggen

@Boris
Omdat je niet weet waarover je praat. En vanwege je zwitsal hoofd.

Wanne | 09-03-14 | 15:11

@Wanne | 08-03-14 | 19:03
Omdat streamen simpelweg zuigt en ook nog eens privacy gevoelig is (bijvoorbeeld met Netflix).

Boris die Sauertopf | 09-03-14 | 10:03

Wie downloadt er tegenwoordig nog als je iedere film kunt streamen in hd kwaliteit en met ondertitels.
www.digimuziek.nl/xbmc.htm ps: vergeet niet de add ons, XBMCtorrent en GlowmoviesHD toe te voegen.
Have a ball ;-)

Wanne | 08-03-14 | 19:03

@TristanP | 08-03-14 | 14:13
Je zou je advocaat zo ver moeten krijgen om Tim Kuik persoonlijk voor de rechter te slepen (precies doen wat Stichting Brein als businessmodel heeft). En alle kosten op hem verhalen inclusief smartengeld aangezien je hieronder nogal zwaar psychisch geleden hebt natuurlijk.

Echter Tim Kuik heeft onbeperkt toegang tot geld, jij niet dus voor jou is 'recht kopen' geen optie..

Boris die Sauertopf | 08-03-14 | 14:21

@Botte Hork | 07-03-14 | 22:38
Het is nog veel erger hij heeft zelfs kinderen.

Boris die Sauertopf | 08-03-14 | 14:15

@Feynman | 07-03-14 | 22:28
Dat is nu eenmaal de wet in Nederland, daar maakt Brein graag misbruik van (en o.a. Eyeworks laten zich ook nog eens hier voor gebruiken). En van de huidige politici die vinden het best, die zouden zelfs een download verbod zien of controle op ieder verzonden/ontvangen bitje..

Boris die Sauertopf | 08-03-14 | 14:13

@panadol | 08-03-14 | 10:38
Dit is wél winnen en niet _allebei_ halverwege weglopen. BREIN nam het initiatief tot schikken vrijwel direct na de uitkomsten in de BREIN/Ziggo zaak. Ze hadden de procedures óók zonder schikking ingetrokken, aangezien ze geen met geen mogelijkheid kunnen winnen. Zonder schikking hadden ze de te vergoeden proceskosten aan onze kant af kunnen trekken van de reeds verbeurde dwangsommen, over twee ex-partes die BREIN heeft verkregen. Wat mij betreft hadden ze de procedure ook voort mogen zetten, maar BREIN kiest ook eieren voor haar geld...

@Piet_Snot | 08-03-14 | 13:07
Want Mark Krul heeft al die tijd voor niets gewerkt? Er is gewoon verweer gevoerd in deze zaak en voor 6 maart was er een comparitie van partijen gelast door de rechter. Dat BREIN op de valreep van deze zitting opeens de wens heeft de zaak in te trekken doet daar weinig aan af.
Of er geld over is gebleven of bij moet zal blijken nadat ik het overzicht van gemaakte uren van Mark heb ontvangen.

TristanP | 08-03-14 | 14:13

-weggejorist-

Arrejan | 08-03-14 | 13:38

En wat gebeurt er nu met onze ¤7500, die dus niet nodig bleek?

Piet_Snot | 08-03-14 | 13:07

Skunk57 | 08-03-14 | 06:49 |

De zaterdag ochtend Joris heeft in ieder geval wel gevoel voor humor. Bepaalt vast en zeker het beleid van GS niet en kan dus amper beoordelen of ik klets of niet.

Skunk57 | 08-03-14 | 13:01

Het is pas feest zodra stichting Brein volledig kapot is.

natte krant | 08-03-14 | 11:38

@OhJee
Ja denk dat ik die bedoel, wil maar zeggen dat het niet meevalt voor de overheden om alles te blijven controleren. En ze weten ook dat als het in een soort schemerzone verdwijnt er helemaal geen controle meer is denk ik.. We/ze zijn ze altijd wel een slag voor al is het alleen al om de sport. Dat daar helaas ook pedoos en ander tuig op mee liften is weer en keer zijde van de medaille..

postbus51 | 08-03-14 | 11:14

Dit is geen winnen. Dit is gewoon halverwege allebei weglopen. Zeker als je je eigen proceskosten draagt.

panadol | 08-03-14 | 10:38

postbus51 | 08-03-14 Nee, wel van Web 2.0 en Internet2, maar dat bedoel je vast niet. Er zullen hoe dan ook grote datastromen je huis in moeten en dat kan als verdacht worden aangemerkt.

OhJee | 08-03-14 | 09:45

@OhJee

KUT!!was er al bang voor. Maar al van internet 2.0 gehoord?

postbus51 | 08-03-14 | 09:30

Goed beschouwd heeft deze zaak geen winnaar want het is niet voor de rechter geweest.

ren-forrest-ren-e | 08-03-14 | 09:24

Is het jullie ontgaan dat de EU werkt aan een downloadverbod? Brein trekt uiteindelijk toch aan het langste eind. Three srikes en zeg maar dag tegen je internet aansluiting.

OhJee | 08-03-14 | 09:15

Zolang PB niet word geblokkeerd door de providers hebben we toch geen proxies nodig ???

Bassman-T | 08-03-14 | 09:10

Download, and seeed.. seeed.. seeeeed!!!

postbus51 | 08-03-14 | 08:58

Over Brein gesproken:
Staat dit muziekje www.youtube.com/watch?v=4JwjMAfJbu0 niet op heel veel originele (legale) beelddragers als 'spotje' van Brein?
En was dit liedje niet gecomponeerd door iemand die van Tim en zijn 40 rovers nooit een stuiver aan auteursrechten heeft ontvangen?

necrosis | 08-03-14 | 08:25

Ik las iets over de BUMA of zoiets, die beweerden dat de kopieerbijdrage op CD's/DVD's te beperkt was. Daar zouden ook harddisks en recorders onder moeten vallen. Staat los van dit topic, maar het blijft rommelen op copyright gebied. Mijn persoonlijke mening? Fuck Tim Kuik !

Nivelleermarionet | 08-03-14 | 08:00

Fuckerdefuckerdefuck Tim Kuik.

Geert Linkers | 08-03-14 | 07:54

-edit gelul -

Skunk57 | 08-03-14 | 06:49

@Ik was in Haren | 08-03-14 | 02:55
Alle verloochening wordt in mijn optiek vooral veroorzaakt door de eigen verwachtingspatronen, programmering en status, allemaal gevolg van het ego. En misschien bestaat er zoiets als een cultuur ego naast het individueel ego, maar in alle gevallen blijft de beoordeling van het eigen ego het belangrijkste om te 'bewaken'.

gedachtespinsel | 08-03-14 | 03:01

Even een wilde uitlating, Tim kuik en stichting brein verliezen alleen maar op dit moment, hier zijn wij zeer blij mee.

Even een onderzoekje naar hun website die nu bij CloudFlacre staat wat heel jammer is want nu kunnen we die stomme site niet meer offline halen want we weten ook dat ze een en of meerdere servers gebruiken bij Leaseweb en deze ook als Exit node gebruiken.

Al met al kost ze dit ook nog eens een hoop centen per maand en dan dit ook nog er bij, als het goed is(en dat hoop ik echt) dat ze snel uitgeteld zijn en failliet gaan aan alle kosten!

Groetjes Torrenttop100 en TimKuik Fuck you en Brein steek die brieven in je reet!

Torrenttop100 | 08-03-14 | 02:58

gedachtespinsel | 08-03-14 | 02:50 |
De 'gemiddelde' mens is, zoals gezegd, veel bezig met het oordeel van een ander over hem, dan met wat de mens zelf werkelijk zijn. Hierdoor ontstaat een soort verloochening van de eigen verlangens en zal die mens zich dus nooit voldaan kunnen voelen in het door de omgeving opgelegde harnas dat hij aantrekt.

Ik was in Haren | 08-03-14 | 02:55

Kei bedankt HELDEN!
*vreugdedansje doet*

Rest In Privacy | 08-03-14 | 02:53

@Ik was in Haren | 08-03-14 | 02:41
Ja, ik denk het wel ja, is het slecht of goed? Wat ik wel zie is de dat de gemiddelde leeftijd steeds hoger wordt met betrekking tot het verleden, ik denk zelfs te kunnen stellen dat ouderdom meer wijsheid met zich mee brengt, in elk geval meer ervaringswijsheid. Dit heeft uiteindelijk tot gevolg dat meer mensen een contextverbreding toevoegen aan het algemeen gedachtegoed (even afgezien van het feit dat veel mensen ouderen zien als dementen). Oh, voor het geval dat, ik denk dat ik half oud gezien mag worden, maar wel in de leeftijd die 100 jaar geleden nog als herfst van het leven gezien werd.

gedachtespinsel | 08-03-14 | 02:50

Top dit is echt goed nieuws, Timkuik heeft dadelijk niks meer te zeggen en zo ook voor Brein.

Wij van Torrenttop100 hebben ook een brief gehad en zijn erg blij met de nieuwe ontwikkelingen.

Hoera voor vrij internet en Groetjes Torrenttop100.

Torrenttop100 | 08-03-14 | 02:49

gedachtespinsel | 08-03-14 | 02:31 |
De commercie speelt inderdaad handig in op het zelfbeeld dat de mens aan anderen wil tonen. Denk aan kleding, iphone, auto's, dure vakanties, et cetera. De gemiddelde mens bouwt zelf geen identiteit meer op, maar laat zich een identiteit aanmeten gebaseerd op het waarde oordeel van anderen.

Ik was in Haren | 08-03-14 | 02:41

@Ik was in Haren | 08-03-14 | 02:29
Duh? Het lijkt met toch niet dat ik mijn identiteit moet gaan vormen op basis van likes van facebook? Doe me een lol en kill facebook! Ze weten meer over hun 'gebruikers' dan de NSA en maar likes/pics/meningen posten.... * zucht *

gedachtespinsel | 08-03-14 | 02:31

gedachtespinsel | 08-03-14 | 02:19 |
Facebook is een ideaal middel voor de mens, om een beeld van zichzelf aan de anderen tonen, zoals hij graag door die anderen gezien zou willen worden. Als dit dan ook nog een 'like' oplevert, dan krijgt de mens het gevoel, dat hij voldoet aan de opgelegde eisen.

Ik was in Haren | 08-03-14 | 02:29

@Ik was in Haren | 08-03-14 | 02:22
Precies, zoals ik gisteren al hele conversatie over had, taal, gesproken of geschreven is zeer inefficiënt met betrekking tot overdracht van denken/voelen/emoties, hooguit een representatie ten opzichte van de eigen ervaring. NFC chip inbouwen in elk brein, hoofden tegen elkaar en ploep, instant uitwisseling van gevoel en gedachte :D

gedachtespinsel | 08-03-14 | 02:28

@gedachtespinsel | 08-03-14 | 02:15
Maar om niet nog verder af te dwalen: taal kan allerlei gedachten oproepen om een idee te vormen. Anderzijds is de taal niet bij machte om een zintuiglijke ervaring te doen beleven.

Ik was in Haren | 08-03-14 | 02:22

@Fuk v. d. sletteflet | 08-03-14 | 02:12
Wat is facebook?

gedachtespinsel | 08-03-14 | 02:19

@miko | 08-03-14 | 02:15
Goed schat, wat vind JIJ er van dat er zoveel ophef is over Tim Kuik en het business model wat hij voor staat?

gedachtespinsel | 08-03-14 | 02:18

@(Behind)Doors | 08-03-14 | 02:04
Ik zou het zelfs vervelend vinden als anderen zich zorgen over mij gaan maken, zonde van hun tijd. Of het woord 'ik' nu wel valt of niet :D

gedachtespinsel | 08-03-14 | 02:16

@Ik was in Haren | 08-03-14 | 02:01
Kus!

gedachtespinsel | 08-03-14 | 02:15

@gedachtespinsel | 08-03-14 | 01:57
Nee maar probeer wat variatie. Het woord gaat me tegenstaan in je reaguursels.
En je bent begaafd genoeg om ook eens iets anders te verzinnen dan dezelfde riedel.
Kom op doe je best meid.

miko | 08-03-14 | 02:15

Hey gofferdomme! Dr ontwikkelen heuse facebook discussies hier onderaan de reaguurderslijst

Fuk v. d. sletteflet | 08-03-14 | 02:12

*Proost* Ga zo door Geenstijl!

glimkuiken | 08-03-14 | 02:07

gedachtespinsel | 08-03-14 | 01:57 | + 1 -
Is het u al opgevallen dat er geen andere reaguurder is die zovaak 'ik' gebruikt in reaguursels? Ik (:-)) hoop me oprecht geen zorgen over u te hoeven maken, maar zet er geen geld op

(Behind)Doors | 08-03-14 | 02:04

@gedachtespinsel | 08-03-14 | 01:55
Juist! Dat is het probleem bij veel mensen. Zij denken het waardeoordeel te zijn, wat anderen over hen zeggen. Zodra je doorkrijgt, dat een afwijzing van iemand, veel meer zegt over hoe een persoon jouw wil doen laten voorkomen, zegt dat veel meer over zijn problemen met zichzelf dan over jou.

Ik was in Haren | 08-03-14 | 02:01

@miko | 08-03-14 | 01:53
Oordeel over wie? Hooguit over mijzelf lijkt me, dat iemand iets roept en ik er heerlijk tegenin ga lijkt me lost te staan van wat ik wel of niet vind van mezelf toch?

gedachtespinsel | 08-03-14 | 01:57

@Ik was in Haren | 08-03-14 | 01:50
Ik zou haast zeggen, meeste mensen kiezen boven zekerheid die de massa doet bevestigen en niet wat zelf vinden, jammer! Juist het out-of the box denken geeft nieuwe inzichten lijkt me! Maar doet mij niet weerhouden vast te houden over wie ik denk dat ik ben, wat anderen wel of niet over oordelen geeft alleen maar iets weer over de beeldvorming maar niet over wie ik BEN.

gedachtespinsel | 08-03-14 | 01:55

@gedachtespinsel | 08-03-14 | 01:17
Mijn vul maar in. Bij jou zou daar oordeel in staan.
Werkelijk ,heb je dat woord in gouden letters op je schoorsteenmantel staan?

miko | 08-03-14 | 01:53

@(Behind)Doors | 08-03-14 | 01:34
Eindeloos gelul? Als dat er aan vooraf zou gaan begon ik er niet eens aan! Het gaat erom of het een gevolg is van een situatie, en kan snel gebeuren, waarom niet? Maar als sex uitgangspunt zou zijn dan liever niet, en nee ik heb geen sexloos leven voor zover u daar zorgen over mocht hebben.

gedachtespinsel | 08-03-14 | 01:52

@Jan Dribbel | 08-03-14 | 01:35
Ervaar ik ook.Dus naar kickass.same shit.

miko | 08-03-14 | 01:51

gedachtespinsel | 08-03-14 | 01:44 |
Ik keur het ook niet goed of af. Mensen die een andere mening hebben dan de massa, hebben in ieder geval hun eigen gedachten vertaald en niet de vertaling van de groep gekopieerd. Hoe vaak ik het als architect al niet heb meegemaakt, dat mensen mijn ontwerp (ik probeer hun gedachten om te zetten in een vorm/concept/beeld) wel goed vonden, maar het niet aandurven om het daadwerkelijk te bouwen, omdat ze dan teveel afwijken van de andere mensen in de omgeving...

Ik was in Haren | 08-03-14 | 01:50

@Dostranamus | 08-03-14 | 01:08
Daarom,stichting brein, of iemand graag wat cellen wil doneren.

miko | 08-03-14 | 01:46

ik zeg nix ... owe sjit verkeerde knopje

Centauri3 | 08-03-14 | 01:44

@Ik was in Haren | 08-03-14 | 01:40
Dan heb je in elk geval het lef om niet om niet genoeg gevonden te worden. Dat zou zelfs kunnen betekenen dat je meer ziet dan de groep. Ik hoef niet lief gevonden te worden, ik hoop dat anderen mij respecteren, en verder ben ik wettelijk gezien geen gevaar voor mezelf noch voor mijn omgeving, wat zou ik me dan druk maken? Of ik vrienden heb? Of ik wel voor mezelf kan zorgen? Of ik wel of niet me druk maak over wat er morgen mogelijk zou kunnen gebeuren? Nah.... nee...

gedachtespinsel | 08-03-14 | 01:44

@Ashtrey | 08-03-14 | 00:35
Nieuw nest voor de luizen. En ze willen natuurlijk bij jou in de buurt blijven. Doen ze anders noooit.

miko | 08-03-14 | 01:43

gedachtespinsel | 08-03-14 | 01:34 |
Mmh, ik kijk daar anders tegen aan. Ik denk dat mensen zich vooral achter anderen verschuilen, om niet afgewezen te worden. Wanneer je immers buiten een groep valt, kan dit betekenen dat je niet goed (genoeg) bent voor die groep. En als je niet goed (genoeg) bent, is dit indirect ook weer een pijnlijke zelfafwijzing. Je voldoet niet aan de eisen, die van je (zelf) worden verwacht.

Ik was in Haren | 08-03-14 | 01:40

brooklyn.nine-nine.s01e19.hdtv.x264-2hd

newray | 08-03-14 | 01:37

The Piratebay is een onbetrouwbare site geworden vol met links naar advertenties. En een virus is snel binnengehaald bij de piraten.

Jan Dribbel | 08-03-14 | 01:35

@Jim Lovell | 08-03-14 | 01:28
Voeg ik toe aan mijn lijstje en voel me nog steeds niet beledigd :-)

gedachtespinsel | 08-03-14 | 01:34

@Ik was in Haren | 08-03-14 | 01:30
Volgens mij gaat het niet om schuld maar om een beoordeling van de situatie NU. Dat veel mensen zich graag verschuilen over wat anderen zeggen en denken is het gemak om iets af te schuiven. Klaag klaag klaag van meeste mensen, maar doen doen doen en fouten maken mag niet.....

gedachtespinsel | 08-03-14 | 01:34

Neuken? Is dat een uiting van liefde of van sexueel genot om het lijf te onderhouden? Met andere woorden sex is voor mij hooguit een gevolg en nooit een uitgangspunt, en dan nog, ik heb zo mijn voorkeur en denk niet dat die van jou en die van mij overeenkomen.
gedachtespinsel | 08-03-14 | 01:17 | + -1 -

With al due repsect: doet u het überhaupt wel eens, wat voor eindeloos gelul gaat eraan vooraf? Of zijn er mannen die er opgewonden van geraken?

(Behind)Doors | 08-03-14 | 01:34

gedachtespinsel | 08-03-14 | 01:24 |
Ik denk dat mensen vooral bang zijn om afgewezen te worden. Een afwijzing betekent dat iets van je eigen ik niet goed (genoeg) zou zijn. Wanneer je naar zelf gaat kijken en tot een zelfafwijzing komt, is dit misschien nog wel pijnlijker, omdat je de schuld hiervan ook bij je zelf legt.

Ik was in Haren | 08-03-14 | 01:30

Tientje well spent, dus. Mooi.

Stormageddon | 08-03-14 | 01:28

@gedachtespinsel | 08-03-14 | 01:17
Alweer een lesbo, wat is dat toch hier?
Klaar mee.

Jim Lovell | 08-03-14 | 01:28

Bierdopje? Mogen de hobbyisten van Bierdopje ook weer terug? Want het terroriseren van die gasten sloeg en slaat dus helemaal nergens op.

wil van reem-talma | 08-03-14 | 01:26

@Ik was in Haren | 08-03-14 | 01:21
Dat is inderdaad de makkelijke weg, bevestiging is voor veel mensen heel belangrijk. Niets mis mee, want de meeste mensen willen zich toch conformeren aan wat de 'cultuur' voorschrijft. Maar als je echt echt echt in jezelf kijkt, dan kom je pas echt tot inzichten. Wat 'men' vind is makkelijk, wat jezelf vind is vaak veel lastiger denk ik.

gedachtespinsel | 08-03-14 | 01:24

gedachtespinsel | 08-03-14 | 01:17 |
Ik ga er even vanuit dat je dit in zijn algemeenheid vraagt.
Ik denk dat het voor mensen minder pijnlijk is om bij de ander een aantal eigenschappen te benadrukken, dan bij zichzelf de gebreken te moeten erkennen.

Ik was in Haren | 08-03-14 | 01:21

@Ik was in Haren | 08-03-14 | 01:12
Ja, klopt dus waarom oordeel over een ander hebben als je jezelf niet eens kunt beoordelen?

gedachtespinsel | 08-03-14 | 01:17

@Jim Lovell | 08-03-14 | 01:12
Neuken? Is dat een uiting van liefde of van sexueel genot om het lijf te onderhouden? Met andere woorden sex is voor mij hooguit een gevolg en nooit een uitgangspunt, en dan nog, ik heb zo mijn voorkeur en denk niet dat die van jou en die van mij overeenkomen.

gedachtespinsel | 08-03-14 | 01:17

@gedachtespinsel | 08-03-14 | 01:07
Daarom doe ik ook niet aan lijstjes.
Neuken?

Jim Lovell | 08-03-14 | 01:12

gedachtespinsel | 08-03-14 | 01:09 |
Een oordeel over een ander is een omschrijving van die persoon met de negatieve gedachten die zich in je eigen denken afspelen.

Ik was in Haren | 08-03-14 | 01:12

@Ik was in Haren | 08-03-14 | 01:06
Als iedereen nu eens in zichzelf zou oordelen over zichzelf en niet over anderen zou het al de helft schelen denk ik.

gedachtespinsel | 08-03-14 | 01:09

Stichting Brein.
Mèèr dan een paar hersencellen tekort.
Maar dat wisten we al.

Dostranamus | 08-03-14 | 01:08

@Jim Lovell | 08-03-14 | 01:05
Nee, zegt het iets over wat ik vind over mezelf? Moet er nog bij komen. Zegt meer iets over hoe anderen een normering toepassen en denken er een oordeel over te moeten hebben.

gedachtespinsel | 08-03-14 | 01:07

@Ashtrey | 08-03-14 | 01:04
eensgelijks! Weekend is begonnen! :D

gedachtespinsel | 08-03-14 | 01:06

Ashtrey | 08-03-14 | 01:02 |
Ik denk dat de mens uiteindelijk meer spijt heeft van de dingen die hij niet had moeten zeggen, dan van de zaken die hij niet genoemd heeft. Er wordt ontzettend veel gesproken in de wereld, maar de klanken voegen bitter weinig toe aan ons leven.

Ik was in Haren | 08-03-14 | 01:06

@gedachtespinsel | 08-03-14 | 00:59
Dus dat lijstje van aanduidingen over jou vind je niet beledigend? Prima.

Jim Lovell | 08-03-14 | 01:05

@(Behind)Doors | 08-03-14 | 01:04
I treasure the list :-) Ik vind jou ook lievvvv... Wil niet zeggen dat ik het met je eens ben, maar hoop dat je dat niet erg vindt. Ik mag een mening hebben lijkt me.

gedachtespinsel | 08-03-14 | 01:05

Tijd voor bed. Fijne nacht dame, heren. * out *

Ashtrey | 08-03-14 | 01:04

Die neem ik op in de lijst van aanduidingen over mij: trol, heaumeaux, klootzak, domme vrouw, flapdrol en nu burgermeisje... wanneer wordt ik eens mens genoemd?
gedachtespinsel | 08-03-14 | 00:52 | + 0
'Kip zonder kop' is u vooralsnog bespaard gebleven? Bij deze

(Behind)Doors | 08-03-14 | 01:04

@Ik was in Haren | 08-03-14 | 01:02
Klopt en de toegevoegde waarde daarin is dat je kunt zien wanneer het oordeel van ander niets zegt over wie je bent maar hooguit een beeld geeft over hoe anderen over je denken. Met andere woorden het zegt meer over de zender dan over de ontvanger.

gedachtespinsel | 08-03-14 | 01:03

@gedachtespinsel | 08-03-14 | 00:58
Het is aan de ontvanger om de klanken terug te vertalen naar gedachten en deze te toetsen aan de reeds bestaande eigen gedachten.

Ik was in Haren | 08-03-14 | 01:02

@Ik was in Haren 00:58
Dat doe ik dus juist al, teveel overwegingen maken waardoor er uiteindelijk nooit uitkomt wat eruit had kunnen komen.

Ashtrey | 08-03-14 | 01:02

Star.Wars.The.Clone.Wars.S06E01.Condition.Unknown.720p.NF.WEBRip.DD5.1.x264-NTb
We motten toch wat doen.

newray | 08-03-14 | 01:01

@Jim Lovell | 08-03-14 | 00:57
Ik kan alleen mezelf beledigen, niemand anders, zou fraai zijn als een ander mij zou kunnen beledigen. Zou betekenen dat er zoiets bestaat dat er een absolute waarheid bestaat.

gedachtespinsel | 08-03-14 | 00:59

@Ik was in Haren | 08-03-14 | 00:56
Yup, en dan is het aan het individu om daar doorheen te prikken lijkt me, feiten zijn tegenwoordig lastig te bekomen, meningen, en vooral politieke struikel je over.... Jammer

gedachtespinsel | 08-03-14 | 00:58

Ashtrey | 08-03-14 | 00:52 |
Dan is het dus zaak je woorden goed te overwegen, voordat je jouw gedachten met een ander deelt.

Ik was in Haren | 08-03-14 | 00:58

@gedachtespinsel | 08-03-14 | 00:52
Mens, het was niet de bedoeling om je te beledigen.

Jim Lovell | 08-03-14 | 00:57

gedachtespinsel | 08-03-14 | 00:49 |
Ook een boodschap met slechte intenties kan op een goede manier verteld worden.

Ik was in Haren | 08-03-14 | 00:56

@gedachtespinsel | 08-03-14 | 00:49
herstel NIETS

gedachtespinsel | 08-03-14 | 00:54

@Jim Lovell | 08-03-14 | 00:51
Die neem ik op in de lijst van aanduidingen over mij: trol, heaumeaux, klootzak, domme vrouw, flapdrol en nu burgermeisje... wanneer wordt ik eens mens genoemd?

gedachtespinsel | 08-03-14 | 00:52

@Ik was in Haren 00:47
Mooi gezegd. Toch zit er ook een keerzijde aan die medaille, in mijn geval zie ik razendsnel zoveel opties om ad rem te reageren dat de bomen het bos gaan belemmeren. Zoveel opties, zo weinig tijd.

Ashtrey | 08-03-14 | 00:52

Ik was in Haren | 08-03-14 | 00:40 | + 0 -
En bedankt voor de tip, alleen de naam al is veelbelovend. Ik zal mijn lokale cd-winkeliertje bedanken voor zijn inbreng afgelopen zeg 20 jaar

(Behind)Doors | 08-03-14 | 00:51

@gedachtespinsel | 08-03-14 | 00:28
Pluspunten voor je open houding. Je bent echt een burgermeisje.

Jim Lovell | 08-03-14 | 00:51

@Ashtrey | 08-03-14 | 00:46
Ik heb een prima nest! Net ruim genoeg voor mezelf en ben er erg happy mee hahaha

gedachtespinsel | 08-03-14 | 00:50

@Ik was in Haren | 08-03-14 | 00:47
Eens maar zegt iets over de intentie!

gedachtespinsel | 08-03-14 | 00:49

@Ashtrey | 08-03-14 | 00:28
Taal is het klankbord van onze gedachten. Wie de taal goed beheerst, maakt zijn gedachten tot een goed verhaal.

Ik was in Haren | 08-03-14 | 00:47

@gedachtespinsel 00:41
En de eerste OudNederlandse zin op schrift:
"Hebban olla uogala nestas hagunnan hinase hi(c) (a)nda thu uuat unbidan uue nu."
Alle vogels zijn nesten begonnen, behalve ik en jij. Waar wachten wij nu op?
nl.m.wikipedia.org/wiki/Hebban_olla_vo...
;)

Ashtrey | 08-03-14 | 00:46

@de grote Anti | 08-03-14 | 00:44
Lievvvvv

gedachtespinsel | 08-03-14 | 00:45

Jezus.. iedereen is zo feestboek achtig en sentimenteel.. maar ik weet hoe dingen werken.. het wordt lente.

de grote Anti | 08-03-14 | 00:44

@de grote Anti 00:40
Ik denk zelf dat het vrouwtje een nieuw nest wilde voor het broeden. "In mei, leggen alle vogels een ei." * boks *

Ashtrey | 08-03-14 | 00:43

@de grote Anti | 08-03-14 | 00:40
Nestjes bouwen, zo romantisch.... * zucht *....

gedachtespinsel | 08-03-14 | 00:41

(Behind)Doors | 08-03-14 | 00:34 |
Kijk eens op Soulseek, daar vind je heel veel liefhebbers van onbewandelde muziekpaden.

Ik was in Haren | 08-03-14 | 00:40

@Ashtrey | 08-03-14 | 00:35
Antwoord lijkt mij nogal logisch hmm ash.. Vertrouwde omgeving. Of dacht je dat ze driehonderd kilometer verderop een nestje moesten bouwen? Maar ik denk dat wij het over hetzelfde hebben..*boks*

de grote Anti | 08-03-14 | 00:40

@de grote Anti 00:31
Op mijn werk voor zit een nest eksters, zijn deze winter niet weggeweest, bikkels. Vorige week viel me ineens op dat ze een kleine verhuizing op touw aan het zetten waren, nieuw nestje drie bomen verder, nog steeds vraag ik me af waarom ze besloten een nieuw nestje te bouwen op vrijwel dezelfde plek, heb jij een idee?

Ashtrey | 08-03-14 | 00:35

Ik was in Haren | 08-03-14 | 00:25 | + 0 -
Mijn lokale cd-winkeliertje was er iig erg blij mee, hij heeft mij, zeg afgelopen 20 jaar, over mooie nieuwe muzikale paden geleid die wrsch. anders onbewandeld bleven, en ik ben dief van eigen portemonnee, dat wel

(Behind)Doors | 08-03-14 | 00:34

@de grote Anti | 08-03-14 | 00:31
Joh ik heb gezien hoe een siamese kat een duitse herder van zich afhield... natuur, zo onvoorspelbaar :D

gedachtespinsel | 08-03-14 | 00:34

@Ashtrey | 08-03-14 | 00:30
Oeh, nu vraag je wel veel hahahaha, zou zomaar tegen kunnen vallen! Ik hou wel van mistique van het onbekende en laat het graag daar bij :-)

gedachtespinsel | 08-03-14 | 00:33

@gedachtespinsel | 08-03-14 | 00:25
Juist, maar vogels, sommige tenminste, zijn best wel vreemd. Ze bedenken truukjes en technieken. Toch bijzonder. Ik heb zelfs focking parkieten hier rondvliegen. Maar die vechten dan weer met de eksters (en die nemen geen gijzelaars) en dan de vlaamse gaaien die een liedje zingen (onderschat ze niet) en de duiven doen een torteldansje. Maar vergeet ook de duiven niet hoor, want het zijn sneaky bastards.

de grote Anti | 08-03-14 | 00:31

@gedachtespinsel 00:28
Psssst. Zin om saampjes wat te operationeelprocessen? Haha.

Ashtrey | 08-03-14 | 00:30

@Ashtrey | 08-03-14 | 00:28
Joh, elke taal is wel mooi, maar het mooie is dat elke taal een mogelijkheid heeft om iets moois te zeggen dat in die taal niet verwacht wordt. Maar vooruit ik zal je SERIEUS nemen en niet serieus NEMEN.... of zo :D

gedachtespinsel | 08-03-14 | 00:30

@Jim Lovell | 08-03-14 | 00:25
Mijn operationeel proces zie ik als datgene waarin ik mezelf kan onderhouden, enigszins leuke momenten kan hebben (skiën bijvoorbeeld) en daarnaast interactie kan hebben met anderen ongeacht de afstand. Met andere woorden, ik vind het prettig om genoeg te hebben mezelf te kunnen verplaatsen, te kunnen communiceren en af en toe mijn ego te bevredigen.

gedachtespinsel | 08-03-14 | 00:28

@gedachtespinsel 00:24
Zat laatst een saai voetbal wedstrijdje te kijken en schrok ineens wakker toen Leo Driessen het volgende zei en waar ik bij dit reaguursel van je gelijk aan moest denken:
Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar zoals het kan.
En dan zijn er nog mensen die de Nederlandse taal niet mooi vinden. :)

Ashtrey | 08-03-14 | 00:28

(Behind)Doors | 08-03-14 | 00:10 |
Ben je er al achter gekomen wat je er precies mee kunt?

Ik was in Haren | 08-03-14 | 00:25

@gedachtespinsel | 08-03-14 | 00:18
BTW wat bedoel je met operationeel proces?
En kusjes terug.

Jim Lovell | 08-03-14 | 00:25

@de grote Anti | 08-03-14 | 00:23
Wat het ene beestje ziet als hapje of wat een ander ziet als bedreiging is niet meer dan natuur. Eten of gegeten worden.

gedachtespinsel | 08-03-14 | 00:25

@Ashtrey | 08-03-14 | 00:21
Het komt zoals het komt, en als het zo is als het is wordt het vanzelf zoals het was, in alle gevallen welke invloed kun je er op hebben :-)

gedachtespinsel | 08-03-14 | 00:24

@gedachtespinsel | 08-03-14 | 00:20
Ooit weleens een nachtegaal of vlaamse gaai gehoord?
Ja, oke, die spugen dus niet. Maar het leuke van de vlaamse gaai is dat hij zelfs je schattige hamstertje als een lekker hapje zou zien.

de grote Anti | 08-03-14 | 00:23

de grote Anti | 08-03-14 | 00:03 |
Vrouwen zijn geschapen om het mannelijk geslacht voor te planten en te verzorgen. Wanneer hen teveel ruimte gelaten wordt, komen beide kerntaken steeds meer in het gedrang. Emancipatie zal dus uiteindelijk de ondergang van de mens worden.

Ik was in Haren | 08-03-14 | 00:21

@gedachtespinsel 00:14
Goed dat je nog even benadrukt wat opportunisme is, ik vond het al zo'n lastig woord. Haha, maar serieus, die auto is heilig, vond een duif vanmiddag ook door zich met volle vaart tegen mijn voorruit te parkeren terwijl ik de oprit van de snelweg opreed. Arm diertje scheet zichzelf gelijk leeg, gelukkig hand ik voldoende ruitenvloeistof om mijn zicht enigszins vrij te maken.

Ashtrey | 08-03-14 | 00:21

@de grote Anti | 08-03-14 | 00:18
Er zijn vogels die niet zingen maar spugen heb ik wel eens gehoord...

gedachtespinsel | 08-03-14 | 00:20

@Jim Lovell | 08-03-14 | 00:17
Hmmm, dat weet ik dan weer niet.... Maar zou zomaar kunnen :D

gedachtespinsel | 08-03-14 | 00:18

Maar wel grappig, wij hebben hier allerlei soorten vogels.. En je hoort gewoon hoelaat het is of welk jaargetijd het is.

de grote Anti | 08-03-14 | 00:18

@gedachtespinsel | 08-03-14 | 00:13
Goedzo, hoe hoger de opleiding, hoe meer er gezopen en geneukt wordt. Ik begrijp je nu.

Jim Lovell | 08-03-14 | 00:17

@Ashtrey | 08-03-14 | 00:13
Sterker nog, 1 zomer laat nog niet 100 zwaluwen vliegen.

gedachtespinsel | 08-03-14 | 00:16

@Ashtrey | 08-03-14 | 00:13
Het was dan ook echt een zwerm, ik moest ze hier van mijn dakraam afschrapen.

de grote Anti | 08-03-14 | 00:16

@(Behind)Doors | 08-03-14 | 00:10
Ik heb vorige week een gadget gekocht, maar meeste reaguurders zullen niet weten wat dat is. Hallo????

gedachtespinsel | 08-03-14 | 00:16

@Ashtrey | 08-03-14 | 00:10
Daarom heet het ook opportunisme, wat je kan krijgen moet je grijpen, lukt het niet dan moet je zelf wat verzinnen.... Auto verkopen?

gedachtespinsel | 08-03-14 | 00:14

@de grote Anti 00:11
Ho ho ho. "Één zwaluw maakt nog geen zomer."

Ashtrey | 08-03-14 | 00:13

@Jim Lovell | 08-03-14 | 00:10
hmmm, ik stop met mijn alcoholische versnaperingen te minimaliseren.... wie weet helpt het... en zo niet.. Wat ik wil zeggen is dat ik nooit een probleem heb met helpen iets te faciliteren zolang het niet direct ingrijpt in mijn operationeel proces. Met andere woorden een paar euro's wordt ik niet arm van als het iemand kan helpen.

gedachtespinsel | 08-03-14 | 00:13

* virtuele slagroompunt oppeuzelt *

Kassaar | 08-03-14 | 00:11

Er vloog net een zwerm vlaluwen (of hoe ze ook heten) en ganzen over.. Het wordt weer lente mensen. Weer een winter overleefd.

de grote Anti | 08-03-14 | 00:11

@Ashtrey | 08-03-14 | 00:07
Dat telt zeker, mits je de jerrycans ook vol gooit. :)

Jim Lovell | 08-03-14 | 00:11

Ik heb de vorige week nog een cd gekocht, maar de meeste reaguurders zullen niet weten wat dat is

(Behind)Doors | 08-03-14 | 00:10

@gedachtespinsel 0:08
Geldt niet voor mij lieve schat, ik woon in de randstad, mijn rapen zijn sowieso gaar op dat gebied. ^^

Ashtrey | 08-03-14 | 00:10

@gedachtespinsel | 08-03-14 | 00:03
Ik versta je wel, maar begrijp geen kut wat je zegt.

Jim Lovell | 08-03-14 | 00:10

@Ashtrey | 08-03-14 | 00:07
dat is niet meer dan opportunisme!

gedachtespinsel | 08-03-14 | 00:08

@Jim Lovell 0:03
Telt 25 km doorrijden naar de buren om de tank vol te gooien ook? :)

Ashtrey | 08-03-14 | 00:07

@Jim Lovell | 08-03-14 | 00:03
woehahahahahahaha, dat noem ik nou een PUNT! +100

gedachtespinsel | 08-03-14 | 00:05

@Botte Hork | 07-03-14 | 23:58
Kut zeg dat jij 25 km naar de pomp moet lopen voor wat water om de was te doen.

Jim Lovell | 08-03-14 | 00:03

@Jim Lovell | 08-03-14 | 00:00
Als het bijdrage levert? Waarom niet? Maar ik maak wel zelf de afweging, het lijkt me dat als je auto rijdt, een dure smartphone hebt dat ik niet ook nog een bijdrage moet gaan leveren over een tooltje wat jij wel of niet nodig denkt te hebben. Dan is het een keuze die jij zelf wel of niet maakt. Kun je het echt niet betalen vanwege omstandigheden dan heb ik daar geen problemen mee, zolang het mijn eigen operationeel proces niet in de weg zit.

gedachtespinsel | 08-03-14 | 00:03

@Ik was in Haren | 07-03-14 | 23:59
Ach, uiteindelijk wordt je ouder en denkt het zal allemaal wel.. toch? Nee, maar er is zeker wel iets aan de hand. En heeft ook met vrouwen te maken. En pokemon.

de grote Anti | 08-03-14 | 00:03

* plop *

Ashtrey | 08-03-14 | 00:02

@gedachtespinsel | 07-03-14 | 23:47
Voor mijn operationeel proces hoef je niet te betalen, maar je zou dat dus wel doen?

Jim Lovell | 08-03-14 | 00:00

de grote Anti | 07-03-14 | 23:54 |
We hebben een internetrechtenverdelingsprobleem in deze wereld dat is wel duidelijk. Aan de andere kant van de wereld worden de mensen overspoeld met media, terwijl wij nauwelijks geld genoe.... Nou ja, je snapt het wel.

Ik was in Haren | 07-03-14 | 23:59

@de grote Anti | 07-03-14 | 23:54
NL is tegenwoordig ook een 3e wereldland hoor. Of had je dat nog niet door?

Botte Hork | 07-03-14 | 23:58

Nog belangrijker.. als 3rde wereldlanden wel films kunnen streamen en downloaden maar wij niet.. hmm. Wat klopt er niet in dat plaatje.

de grote Anti | 07-03-14 | 23:54

Hehe.. BREIN is allang deaud. Was het nog niet duidelijk? Iets van 700 triljoen mensen willen een open source internet.

de grote Anti | 07-03-14 | 23:52

hulde!

rvo | 07-03-14 | 23:50

klote land | 07-03-14 | 23:45 |
Timmetje is een enge idealist. Bij dat soort mensen staat de ego op één en geld op twee. En die willen dus koste wat het kost niet verliezen.

Ik was in Haren | 07-03-14 | 23:48

@Jim Lovell | 07-03-14 | 23:44
Het is een middel om gehoord te worden, en soms behoeft dat een investering. Als iemand anders daar van onthouden wordt en de investering mij in mijn operationeel proces niet tekort laat komen dan zou het toch mijn ego te groot te zijn om dat niet aan een ander te gunnen lijkt me.

gedachtespinsel | 07-03-14 | 23:47

Timmetje sloop je niet meer, heeft inmiddels ze zakken gevuld. Over de rug van ons allen.

klote land | 07-03-14 | 23:45

@gedachtespinsel | 07-03-14 | 23:37
Gha, je hebt betaald voor registratie, maar dat is ook een soort vrijheid toch?

Jim Lovell | 07-03-14 | 23:44

necrosis | 07-03-14 | 23:38 |
Of we sturen Tim een paar meelwormen. Die zetten dan de poorten van zijn afweer open, zodat virussen gemakkelijk hun weg naar binnen vinden en de weerstand van Tim steeds zwakker wordt.

Ik was in Haren | 07-03-14 | 23:41

@kibbesoeb | 07-03-14 | 23:33
Kunnen we het niet afdoen met een griepje?

necrosis | 07-03-14 | 23:38

@Jim Lovell | 07-03-14 | 23:32
Ik ben graag een lutser als het bijdrage levert voor vrijheid van meningsuiting.

gedachtespinsel | 07-03-14 | 23:37

Gefeliciteerd reaguurder Tristan!
Keihard de graf-cheaulera voor Timmèh!!

kibbesoeb | 07-03-14 | 23:33

@gedachtespinsel | 07-03-14 | 23:18
Dus jij hebt betaald? Lutser!

Jim Lovell | 07-03-14 | 23:32

Prachtig nieuws! En f*cking terecht!
www.youtube.com/watch?feature=player_d...
Diep respect voor de pioniers en de helden van de frontlinie.
Het is misschien niet veel, mijn reaguursel, maar ik ben wel dankbaar.

datzouzomaarkunnen | 07-03-14 | 23:26

@Jim Lovell | 07-03-14 | 23:14
Ik noem niemand zwerver, dat maak jij er van, ik geef gewoon iemand 2 euro als dat helpt om hier te kunnen blijven reaguren, verder niets. Lees eens goed en gooi er niet meteen je oordeel in.

gedachtespinsel | 07-03-14 | 23:18

@gedachtespinsel | 07-03-14 | 23:10
Om Atm0s nou een zwerver te noemen.. kijk maar uit straks verwerkt hij je ip/mac-adres in je reaguurselfeedbacks.

Jim Lovell | 07-03-14 | 23:14

@Jim Lovell | 07-03-14 | 23:05
2 euro voor een tooltje? Ik leg het neer bij holland spoor vlak bij de ingang, kan hij/zij het af komen halen.

gedachtespinsel | 07-03-14 | 23:10

@necrosis | 07-03-14 | 22:58
Ik een topic? Ik peins er niet over, dan gaan het aantal min kudos exponentieel omhoog, ik heb wel een reputatie hoog te houden... Euh... nah... laat maar.

gedachtespinsel | 07-03-14 | 23:09

@gedachtespinsel | 07-03-14 | 22:52
Jij hebt wél 2 euro gedokt voor het tooltje? Volgens mij zit Atm0s op zwart zaad.

Jim Lovell | 07-03-14 | 23:05

Ik hou niet van taart.... mag ik een broodje Brein?

pim achtertuin | 07-03-14 | 23:01

@gedachtespinsel | 07-03-14 | 22:52
Je hebt ook de meeste comments van 2014, dat levert je wellicht een eigen topic op.

necrosis | 07-03-14 | 22:58

@Botte Hork | 07-03-14 | 22:50
Weekenddienst is kut. Vergeet niet genoeg porno binnen te halen, daar hebben ze hele mooie series van.

Jim Lovell | 07-03-14 | 22:56

Prachtig nieuws zo voor het weekend! Gefeliciteerd Tristan!

Nibdib Niddib | 07-03-14 | 22:54

Tim Kuik, voor als je lang moet wachten tussen de rechtszaken door.
bit.ly/Pa5mrR

Ik was in Haren | 07-03-14 | 22:54

De enige winnaars zijn advocaten.

Andersom dag | 07-03-14 | 22:53

@Supermatthijs | 07-03-14 | 22:48
Je wil niet weten wat ik Tim Kuik toe wens, maar dat terzijde. Maar ik ben niet op de hoogte of iemand wel of niet een ban heeft en waarom, als ik kijk naar mijn eigen min kudos stand denk ik dat ik van geluk mag spreken. Aan de andere kant wens ik niemand een ban toe zolang het meningsuiting is.

gedachtespinsel | 07-03-14 | 22:52

@Supermatthijs | 07-03-14 | 22:48
Gelukkig hebben we jou nog..

Jim Lovell | 07-03-14 | 22:51

@Jim Lovell | 07-03-14 | 22:42
Voor mij niet helaas. Ik moet het hele weekend door ploegen.
Maar als ik volgende week klaar ben heb ik wel weer 2 Terrabyte aan full HD films en series binnen. Dat dan weer wel.

Botte Hork | 07-03-14 | 22:50

gedachtespinsel | 07-03-14 | 22:45 | + 0 -

Met Mark en Bakito op het strafbankje. Je wenst het Tim Kuik nog niet toe.

Supermatthijs | 07-03-14 | 22:48

Fuck!. Tim!. Kuik! Proost!!!!

Dr. Plofkop | 07-03-14 | 22:45

@Supermatthijs | 07-03-14 | 22:44
Vind jij, ik vermaak me kostelijk, of zoals Kaas gezegd zou hebben kotselijk.

gedachtespinsel | 07-03-14 | 22:45

@reageerbuis | 07-03-14 | 22:13
Ja, al dat natrappen, walgelijk. Jij ook proost en gefeliciteerd nog.
* dromen doet over Tim Kuik in zijn bek schijten *

Botte Hork | 07-03-14 | 22:44

Het is toch niet hetzelfde hier zo zonder Kaas.

Supermatthijs | 07-03-14 | 22:44

@Botte Hork | 07-03-14 | 22:38
Relax, het is weekend.

Jim Lovell | 07-03-14 | 22:42

Om te vieren nog maar een Carlsberg, Skål.

Kroepoeksclan | 07-03-14 | 22:40

Botte Hork | 07-03-14 | 22:38 | + 0 -

Juist laten we het vooral niet persoonlijk maken.

Supermatthijs | 07-03-14 | 22:39

Hopelijk is Tim getrouwd en wordt ie keihard gedumpt. De loser.
En dan bij voorkeur dmv een vechtscheiding incl. rechtszaak waar die lul ook zwaar voor moet aftikken.

Botte Hork | 07-03-14 | 22:38

Stichting brein is zo...

downloaden met een inbelmodem!

tipszondertrucs | 07-03-14 | 22:32

@Ik was in Haren | 07-03-14 | 22:26
Dat bedoel ik! Geneuzel in de marge van organisaties die de oude business modellen in stand trachten te houden.

gedachtespinsel | 07-03-14 | 22:31

Peter Pan - Return To Neverland (NL)

newray | 07-03-14 | 22:28

Gefeliciteerd dan maar.

Jim Lovell | 07-03-14 | 22:28

Toch erg wrang dat Tristan gewoon een hoop stress en kosten zelf kan gaan betalen, terwijl Brein bij verlies in dergelijke zaken tot en met de laatste euro mag aftikken.

Een beetje zonder hoor en wederhoor in een ex parte procedure je gelijk halen, terwijl in de onderliggende zaak tussen providers en Brein is gebleken dat Brein daar totaal geen gelijk had. Waar Brein ruim drie ton aan proceskosten mocht betalen voor haar juridische verzinsels. Had ook vier ton kunnen zijn als de advocaat van XS4ALL iets eerder haar factuur aan de rechtbank had gegund.

Brein had door dat het met boter en vis van Tristan verloren had. Beetje een slechte verliezer om als schaker met alleen je koning nog op het speelveld een remise aanbod te doen. Dit levert een hele wrange nasmaak.

Feynman | 07-03-14 | 22:28

Gefeliciteerd dan maar.

Jim Lovell | 07-03-14 | 22:26

CornholioNL | 07-03-14 | 22:17 |

De tyfus dan maar met die link... Tristan, gefeliciteerd !!!

*fuck timmy*

CornholioNL | 07-03-14 | 22:25

Mooi om te zien dat mijn geld goed besteed is!

Emsarrev | 07-03-14 | 22:25

* Plop * vanuit belastingvrij Gibraltar. Een goed weekend gewenst reaguurders.

WhenShitHitsTheFan | 07-03-14 | 22:22

Kudo's voor jullie voor het goede werk ! Cheers.

Von_Rompuy | 07-03-14 | 22:22

Mooi waark jongse! (dat is Gronings voor goed gedaan jochies)

Rest In Privacy | 07-03-14 | 22:20

Mijn zoon heeft btw een abbo op netflix voor pakweg 6 euro p/m. Eigenlijk is downloaden zo 2013. Paps kijkt gewoon mee wat netflix biedt.
Timmie K. is gewoon een mannetje dat zich volgende maand moet inschrijven bij het uwv vanwege het failliet gaan van zijn brein.

reageerbuis | 07-03-14 | 22:18

Ik zat al aan de borrel maar nu maak ik er een dubbele van, cheers!

De waard zijn gast | 07-03-14 | 22:18

Nijssssss , eat that Timmie

Halven Haen | 07-03-14 | 22:17

-weggejorist-

CornholioNL | 07-03-14 | 22:17

En nu graag een onderzoekje naar de content op de PC of laptop van Uilskuikentje.

necrosis | 07-03-14 | 22:15

@Botte Hork | 07-03-14 | 22:07
Niet gaan natrappen dat siert ons niet als GS reaguurder. Proost btw.

reageerbuis | 07-03-14 | 22:13

Hoelang houden ze die looser van een Kuik nog in dienst daar bij Buma/Stemra. Hij levert geen cent op, maar kost klauwen met geld.

CoffeePatch | 07-03-14 | 22:13

En het restantbedrag van die 7500 euro besteedt Tristan verplicht aan goedkope hoeren!!11! HOERA!!!1

Tommygunner | 07-03-14 | 22:13

Power 2 the people.

Botte Hork | 07-03-14 | 22:12

Dus dat betekent dat we binnenkort weer kunnen gaan downloaden.
Alsof er ook maar één liefhebber is geweest die zich ooit door wat voor maatregel dan ook van Timmeh, heeft laten weerhouden.

Cuyahoga | 07-03-14 | 22:12

Nog maar eens: Fuck jou EN ongezien de tyfus, Tim Kuik!

KenTochNait?! | 07-03-14 | 22:10

Proost Tristan!

Cuyahoga | 07-03-14 | 22:09

BREIN; kan echt niet meer...

Nederlanddraaitdoor | 07-03-14 | 22:09

KPN heeft thepiratebay.se/ ook weer open staan,was eerder al poosje open maar ging snel weer dicht.

Meneer-reetkever | 07-03-14 | 22:07

Fuck jou Tim Kuik! De tiepfus voor je. * plop *

Botte Hork | 07-03-14 | 22:07

Zeau, en nu een torrent-biertje

Tobi | 07-03-14 | 22:06

"gooit er wat kratten bier in "

newray | 07-03-14 | 22:02

Het kan toch niet zo zijn dat een afgeserveerd business model kan blijven bestaan door te knagen aan het wel of niet 'linken' naar openbare sites al dan niet in het buitenland?

gedachtespinsel | 07-03-14 | 22:01

Met één taart gaan we dit niet redden...

one-ten | 07-03-14 | 22:00

Hmmmm, gelukkig blijven sommige vrijheden gewaarborgd!

gedachtespinsel | 07-03-14 | 21:58

Kijk en daar ga ik nu een whisky op drinken. Proost collega reguurder bij GS.

reageerbuis | 07-03-14 | 21:57

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl