Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

PvdA-er steelt complete DJ-set uit restaurant

Tenminste. We gaan er maar vanuit dat het een PvdA-er is. Bontkraagje, overzeese persuasie en een chronisch mijn en dijn-stoornis, dat kan alleen maar een socialist zijn. Geen idee wie deze meneer is. Maar hij jatte afgelopen 4 januari het complete hidden sound system (2 x cdj2000 + 1 djm900) van restaurant PLLEK op de NDSM-werf TT Neveritaweg 59 te Amsterdam. Verzoeknummer van eigenaar: wie kent deze druiloor? Gaarne even op volle toeren meezoeken naar dit sujet. [HD-beelden hierrr:] Is het Armin van Dieven. DJ Dark Steler. Jatwell. Mental Stanley. Varajack. Zoek zoek. Hey Triesto! Doe es rap dat hidden sound system terugbrengen. Personeel en clientele in Amsterdam-Noord kwijnt helemaal weg nu met 3FM en SkyRadio. Beloning: curryworstjes.
UPDATE: Dank voor uw hulp. Verdachte dader is binnen 24 uur aangehouden. De GeenStijl Methode werkt! Beelden op verzoek van de politie geblurred.

Reaguursels

Inloggen

Zwarte Pieten zijn tof en leuk en positief. De vrienden van Quincy heel vaak niet. Dit was voor de zoveelste keer een kutneger. Zeg ik dat alle of de meeste negers zo zijn ? Dat zeg ik dus NIET. Dat zeg ik absoluut niet !

Rest In Privacy | 18-01-14 | 00:24

De verdachte is een 31-jarige Amsterdammer, schrijft de politie. Betekent dat dat hij legaal in Nederland is? Een illegaal een Amsterdammer noemen, dat vind ik onjuist. Maar ziet de politie dat ook zo?
*denkt*
Ik hou het voorlopig op een illegaal die in Amsterdam Zuidoost verblijft.

Lewis Lewinsky | 17-01-14 | 23:00

Maar ze lijken allemaal op elkaar.

crisiswhatcrisis | 17-01-14 | 17:52

Kan de politie als dank ook alle kentekenplaten blurren op trajectcontroles?

liegende hollander | 17-01-14 | 17:32

-weggejorist-

He gezellig | 17-01-14 | 16:37

@nattegeit | 16-01-14 | 22:19
MULTILUL Creative Advertising Media & Communication Consultants Agency

Old_Spice | 17-01-14 | 14:29

@wakkere_nederlander | 16-01-14 | 22:12
Jep. Vreemd alleen dat ze de VVD ook niet aanpakken, die is tenslotte hoofdschuldige als ik naar mijn besteedbaar inkomen kijk elke maand. De VVD faciliteert en steunt openlijk het gedachtegoed en beleid van de PvdA. Dat was bij de verkiezingen niet de afspraak geloof ik. Hoe harder de VVD om minder belastingen schreeuwt, hoe vaker de VVD voor belastingverhogingen stemt. Sterker nog, vaak is het nog een VVD idee ook.

Old_Spice | 17-01-14 | 14:28

van_de_pot_gerukt | 17-01-14 | 02:25
Inderdaad, hij doet mij ook denken aan Cornelius van The Planet of the Apes.
Alleen iets donkerder en iets minder intelligente blik.

Flatulent | 17-01-14 | 13:29

Dus je hebt een restaurant met duizenden euro's aan apparatuur en drank en het personeel is dan soms minutenlang niet in de zaak? Beetje gek, hè?

Uriël Fack | 17-01-14 | 12:16

goedverstaander | 16-01-14 | 22:19

Ff de link tussen deze donkere man en halal shoarma aub...

anti-dutch | 17-01-14 | 11:58

Citaat:"Wat is dit voor raar gedoe? Stelen mag zeker niet maar waar is het personeel(slid) gebleven?
Die meneer krijgt blijkbaar alle ruimte en tijd om spullen te jatten.
Overigens: meneer moet vooraf zeer goed op de hoogte van de lokale situatie zijn geweest. Deze diefstal doe je niet even op de bonnefooi. Inside job?
Amsterdamsko | 16-01-14 | 22:18 | + 25 -"

Dus als iets onbeheerd staat ben je vrij om het mee te nemen!?
Zou een lekkere boel worden met al die auto's langs de weg, pak maar hoor want hij is onbeheerd.
Tjesuz wat een mentaliteit tegenwoordig, jatten van een ander is al zo laag, gaat gvd werken voor je doekoe....

pickalilly | 17-01-14 | 11:58

Zo kleuters, nu weten we het wel........... volgende partij uitzoeken en onzin verzinnen. Huppa! De site moet vol........

Zaaddonor | 17-01-14 | 11:31

Alsof dat tuig stemt.

Ik vind het wel jammer dat GS steeds dommer en dommer lijkt te worden.

leesh01 | 17-01-14 | 10:16

Het is er inderdaad erg stil...

gimme a beat,rix | 17-01-14 | 09:52

Óf een VVDer, die haten de ondernemers ook..

Fred van Ria | 17-01-14 | 09:50

Kijk dat noemen we bij de PVDA "proletarisch winkelen"...

knerf | 17-01-14 | 09:40

Nee nee nee dat doet ie anders nooit hoor!!

Gerrit1962 | 17-01-14 | 09:26

Tis een D66'er, want hij wil graag een Baan en een Huis van ze krijgen.

LangeTijdGeleden | 17-01-14 | 09:23

Mensen mensen we moeten niet vergeten dat hij waarschijnlijk uit een verscheurt land komt, zijn puppy is overleden na een cobrabeet terwijl hij als kind voor de stamoudste moest dansen. Deze man heeft een muziektrauma.... dus we moeten niet zo hard oordelen #PVDA-Modus

1,2,tja,tja,tja | 17-01-14 | 08:51

Net zoals in elke andere uitgaansgelegenheid in het westen, geen bediening te zien.

Mac The Ripper | 17-01-14 | 08:45

Altijd weer een verademing als ik een roomblanke Nederlander in een steelfilmpje op geenstijl zie!

Meneer-reetkever | 17-01-14 | 08:36

Goede morgen!
Ik ben benieuwd.
Is het hidden sound system al terug gevonden?

wakkere_nederlander | 17-01-14 | 08:27

-weggejorist-

Fokkiefokkie | 17-01-14 | 08:22

Het is in ieder geval niet Brabonegert!

eerstneukendanpraten | 17-01-14 | 08:19

-weggejorist-

ITEACHYOU | 17-01-14 | 07:46

Geweldig camerasysteem! Gericht op het personeel nota bene. Camera voor de deur viel onder extra kosten zeker?

L. Rakker | 17-01-14 | 07:44

Hebbes:http://farm5.static.flickr.com/4124/5221342709_91889a3df1_m.jpg

Blote Bertus 2000 | 17-01-14 | 07:24

Gewoon een neger in zijn natuurlijke omgeving.

Saik0 | 17-01-14 | 07:17

Te lui om te werken,dan maar goedkoop spullen weg halen van een ander,het gekke is ,het zijn altijd de zelfde types.

sodapoppin | 17-01-14 | 06:45

necrosis | 17-01-14 | 06:10

Ik heb met je advokaat een schikking getroffen. Hij zou mijn laatste uitglijer door de vinger zien en ik mag necrosis met een hoofdletter schrijven, mits aan twee voorwaarden is voldaan:

1. Aan het begin van de zin, en
2. het kenmerkende element van de tegel dient muziek, of althans klanken, of althans willekeurige tonen, of althans ieder geluid boven de 190 dB, te betreffen.

Toch netjes van 'm. Maak je borst maar nat.

Magdatkandat | 17-01-14 | 06:30

Hier nog een PvdFaal:
www.nu.nl/buitenland/3677464/koenders-...
Koenders wil en kan schijnbaar niet begrijpen dat de Nederlandse stemmerT niet zit te wachten op een dergelijke oorlog.
Na Srebrenica en Kunduz heeft het merendeel van de stemmerTs hun buik vol van die politici die het allemaal beter schijnen te weten dan 'het volk'.

necrosis | 17-01-14 | 06:10

@Houtbar | 17-01-14 | 05:45
PvdA steelt van iedereen en verdeelt het onder de armen,
de helft onder de linkerarm, de andere helft onder de rechterarm.
Ik ben benieuwd hoe 020 eruit ziet zonder PvdA, en slechter kan 020 er nooit van worden als je de CV's bekijkt van de huidige lokale politici.....

necrosis | 17-01-14 | 05:52

Bij elke PvdA "chapter" is er wel een "Robin hood".
Helaas is de pvda Robin vaak zijn zieltje verloren door al het geweld in de grote boze wereld.

Goedemorgen!

*keuken, koelkast en oven gebruiken gaat*

Houtbar | 17-01-14 | 05:45

PvdA en stelen?
Hoe kom je daar nou bij?
www.telegraaf.nl/binnenland/22216197/_...
Als er een politieke partij in Amsterdam wordt opgericht om degelijke lieden openbaar aan de schandpaal te nagelen, winnen ze de GR met 2 vingers in de neus!

necrosis | 17-01-14 | 04:48

Ik zie een tap, lege glazen maar geen barpersoneel.
Hik heb dorst!

necrosis | 17-01-14 | 04:33

@de grote Anti | 17-01-14 | 02:12
ik zou haast zeggen lees de Dao Te Ching, kom je ineens tot conclusie dat balans ook alleen maar een ervaring is :D

gedachtespinsel | 17-01-14 | 03:38

@ c.onjo | 17-01-14 | 03:05 |
Euhm, we hebben 't hier nog steeds over haantjesvlees dude, géén kippenvlees...

fleischer | 17-01-14 | 03:09

de grote Anti | 17-01-14 | 02:26 | | Reageer+ |
Zonder specerijen is het niks waard. Kippenvlees smaakt nergens naar en is sowieso inferieur vlees.

c.onjo | 17-01-14 | 03:05

En dan de haantjes met een keukenbijl klieven, dat doe ik dan 't liefst...

fleischer | 17-01-14 | 02:37

@ de grote Anti | 17-01-14 | 02:26 |
Onder de huid; En er effe nog een bolletje knofleauck tussenstoppen, dan is de haan gaar en zéér smakelijk.

fleischer | 17-01-14 | 02:32

@fleischer | 17-01-14 | 02:20
Het klinkt belachelijk natuurlijk, maar een haantje roosteren boven een vuurtje is best lekker. Maar je moet wel zout en peper hebben, en olie of boter. Onder de huid. Ik zou zeggen een 2 uur en na 40 minuten naast het vuur plaatsen.

de grote Anti | 17-01-14 | 02:26

Ik zie wel een rondwandelende aap, waar is de dief dan.

van_de_pot_gerukt | 17-01-14 | 02:25

Haha die DJ namen, Geenstijl FTW!!!

WorkAholix | 17-01-14 | 02:22

@ Borrelende Boris | 17-01-14 | 01:52 |
Niet links of rechts, maar;
goed of kwaad.
Draadje met haantjesgedrag trouwens...

fleischer | 17-01-14 | 02:20

Trouwens, voor de mensen die zich een beetje 'van slag' voelen, ik zie het overal om mij heen.. zelf ganzen en zwaluwen die vreemd zitten te doen. Honden die zonder reden blaffen. Maar dus ook mensen. Het is gewoon een ewenwichtstoornis. En dat gebeurt soms eens in de tien of 300 jaar.

de grote Anti | 17-01-14 | 02:12

Nee maar grapje hoor, ik moet toegeven op keltische meisjes te vallen zo nu en dan, maar donkere mensen kunnen ontzettend vriendelijk zijn. Die weten dingen.

de grote Anti | 17-01-14 | 01:54

de grote Anti | 17-01-14 | 01:45 | + 0 -

Heb jarenlang in een VVD gemeente gewoond, tevens ook jaren in een PvdA gemeente. Ik merk vrij weinig verschil. Zolang een partij geen absolute meerderheid heeft, zal er altijd water bij de wijn gedaan moeten worden. Zie ook het huidige kabinet. Het is niet liberaal en het is niet sociaal. Ben zelf nogal een koukleum, dus die Noordpool hoeft niet zo nodig.

Borrelende Boris | 17-01-14 | 01:52

@Ven1V1d1V1c1 | 17-01-14 | 01:43
Het was klaarlichte dag. Tien uur 's ochtends.

Lewis Lewinsky | 17-01-14 | 01:48

@de grote Anti | 17-01-14 | 01:45
heeft ook wel zijn charmes, ook is het er vooral wit!

gedachtespinsel | 17-01-14 | 01:47

@Borrelende Boris | 17-01-14 | 01:33
Mijn 'gemeente' schijnt al heul lang vvd te zijn zeggen ze.. Geen idee of dat waar is, maar je ziet soms wel de symptomen. Er is altijd meer dan genoeg politie ter hand, en andere dappere hulpdiensten, en als de electriciteit uitvalt is het binnen een uur gefixed. Wat zou er gebeuren als de pvda hier de overhand kreeg? Dan zou ik naar de noordpool verhuizen..

de grote Anti | 17-01-14 | 01:45

Personeel was zelf waarschijnlijk even aan het nazitten/-borrelen, de kas opmaken en/of zelf wat eten, voor het schoonmaken. De gordijnen waren al gesloten, alle lichten nog aan en op de tafeltjes, de bar en in de afwasbak nog vuil glaswerk.

Had de stelert een sleutel, was er niet afgesloten, en/of hebben ze wanneer gesloten een alarm? Dan liep de stelert goed voorbereid met een grote tas vrij zelfverzekerd door naar het einde van de zaak om daar de boel rustig op te nemen. Kan je eventueel nog wegkomen met "hebben jullie misschien een sleutelbos gevonden?" Jammer dat het beeld daarna weer verspringt, ging hij rond lopen snuffelen, ging hij doelbewust op het Hibben Sound System af, heeft hij (tevergeefs) naar de (lege?) kassa gekeken (of juist niet) en hoeveel tijd heeft hij in die HSS-ruimte doorgebracht?

Of hij kwam inderdaad terug voor een sleutelbos, paraplu of watdanook en nam gelijk maar de gelegenheid. Dan moet je op de eerder gemaakte beelden terugkijken met wie hij binnenkwam en/of hij contact had. Grote kans dat er eentje tussen zit via wie hij daar verzeild is geraakt, die er wel vaker komt.

Anders, als dit een patroon van het personeel is om de bar zo onbeheerd achter te laten na het sluiten vd zaak, zou de info net zo goed van klanten kunnen komen, als van (voormalig) personeel. Misschien daarom de beelden van de voorgaande dagen/weken terugkijken of ze niet al eerder daar toevalligerwijze achter zijn gekomen, en/of zelfs drooggedraaid hebben.

Dan nog, betrof de afwezigheid v/h personeel een vast ritueel waarop gerekend kon worden, is het daar gehorig en/of was het (overgebleven) personeel zo afgezonderd met (dusdanig luidruchtige) activiteiten bezig dat de stelert daar logischerwijze uit op kon maken dat hij rustig en ongestoord zijn gang kon gaan? Vragen, vragen, vragen.... Biertje?

Ven1V1d1V1c1 | 17-01-14 | 01:43

@Borrelende Boris | 17-01-14 | 01:33
en laten we blij zijn met het protestgeluid en nog blijer dat ze niet meerderheid krijgen in beide kamers :D

gedachtespinsel | 17-01-14 | 01:34

Desmoulins | 17-01-14 | 01:25 | + 0 -

Er is nog nooit een partij geweest die een absolute meerderheid heeft gekregen in één van beide kamers, laat staan in allebei tegelijk. Er is ook geen partij die dicht in de buurt van het gedachtegoed van de PVV komt, dus een coalitie is ook niet realistisch. Blijft over dat de PVV hooguit een protestgeluid kan laten horen. Deze constatering heb ik wel vaker gedaan hier. Wat me in ieder geval altijd een leuke minkudo-regen oplevert, zonder dat er ooit ook maar iemand met steekhoudende argumenten is gekomen waarom mijn stelling onzin is.

Borrelende Boris | 17-01-14 | 01:33

@Desmoulins | 17-01-14 | 01:27
gaat lukken, u ook, tot een nader moment in de toekomst :D

gedachtespinsel | 17-01-14 | 01:31

Zaten wij niet vroegah op donderdag-nacht belabberde fotofucks te maken? postimg.org/image/njheit6lj/

Whahaha.. jah het was wel leuk.

de grote Anti | 17-01-14 | 01:30

Het zou me niet verbazen als deze steeldief illegaal in Nederland is.

Er is geen enkele politieke partij die iets wil doen aan de illegalen.

Toch is dat het eerste wat moet gebeuren: alle illegalen het land uit. En snel.

Lewis Lewinsky | 17-01-14 | 01:30

@gedachtespinsel | 17-01-14 | 01:18

Tijd om de horizontale houding aan te nemen, zo blijkt wel.

Goedenacht.

Desmoulins | 17-01-14 | 01:27

Is er een of andere PVDA hetze aan de gang bij geen stijl? Vroeger kreeg de VVD er ok nog wel eens van langs, maar het wordt nu wel heel erg eenzijdig.

Is geen Stijl soms een verlengstuk van de Telegraaf geworden? Maar dan de kinderachtige versie?

sodomengomorra | 17-01-14 | 01:26

@Borrelende Boris | 17-01-14 | 01:03

Daarom moet er een partij zijn die zowel in de Eerste als Tweede kamer een meerderheid weet te behalen.
Ook dan is het nog verre van haalbaar maar is er in ieder geval de staatsrechtelijke mogelijkheid.
Het enige dat Nederland kan doen is aanpassing van de status religie, wat ook het financiële einde van de islam zou betekenen in Nederland. Het acuut blokkeren van geldstromen afkomstig uit islamitische landen, verbieden van financiering van leerstoelen aan universiteiten, immigratiestop, aanmoediging emigratie door middel van subsidies, weren dubbelpaspoorthouders uit publieke functies...
Het zou wenselijk zijn maar gezien het huidige klimaat een utopie.

Desmoulins | 17-01-14 | 01:25

@Desmoulins | 17-01-14 | 01:17
-,-{@ <- sorry hij is zwart tenzij je andere instelling hebt ingesteld mbt tot kleurtjes :D

gedachtespinsel | 17-01-14 | 01:21

@Desmoulins | 17-01-14 | 01:16
en dat laatste ook terzijde?

gedachtespinsel | 17-01-14 | 01:18

Itzamná | 16-01-14 | 23:51 | + 4 -
kankerhekel is dan weer een beetje jammer

MrPan | 17-01-14 | 01:17

@Desmoulins | 17-01-14 | 01:16

@Itzamná

Desmoulins | 17-01-14 | 01:17

Ras is een waardeloos concept.
Het idee van 'zuiver' aan de hand van uiterlijk is achterhaald maar dat allemaal terzijde.

Het uiterst hippe moreel relativisme en de cultureel marxisten die alles maar betrekkelijk vinden, en dus ook geen zak om cultuurbehoud geven want ze wanen zichzelf een kosmopoliet zijn de nagel aan onze doodskist, tot er een omslag volgt.
Ach, hadden ze Popper maar wat beter gelezen.
Overigens ook het enige constructieve wat die hele Oostenrijkse school heeft bijgedragen binnen dit kader, maar dit wederom terzijde.

Ik spreek geen Berbers noch enige aanverwante taal, maar ik zal het in overweging nemen. Geef het in eerste instantie door aan de eerste beste lul met een rode roos in zijn hand.

Slaap ze.

Desmoulins | 17-01-14 | 01:16

@de grote Anti | 17-01-14 | 01:13
hmmm, goeie vraag... doorgaans wel, maar zou zomaar ook wel doorgaans niet kunnen zijn :D

gedachtespinsel | 17-01-14 | 01:16

@gedachtespinsel | 17-01-14 | 01:10
En jij bent wel altijd serieus zeker hmm..

de grote Anti | 17-01-14 | 01:13

@de grote Anti | 17-01-14 | 01:08
beetje teveel aan ps3 gehangen? :D

gedachtespinsel | 17-01-14 | 01:10

@Borrelende Boris | 17-01-14 | 01:07
Holy crap het is dus een drank..
Mezcal klonkt ergens heel bekend. Sorry.

de grote Anti | 17-01-14 | 01:10

Oh en voordat mensen dingen gaan denken, ik ben niet terminaal ofzo, maar de maatschappij zelf kan ook snel gaan en dan ben je alsnog de lul want je hele focking straat staat vol met hooligans en je buurmeisjes worden de bosjes ingetrokken, brandende olievaten overal en ook nog zombies en vampiers. Misschien ook nog wat draken.. pff.

Maarre, beter doe je geen synthetische drugs. Please.

de grote Anti | 17-01-14 | 01:08

@Itzamná | 17-01-14 | 00:51
Mezcal hmm, ik doe geen pillen. Maar oke als je dat nodig hebt, soms zijn er omstandigheden' waar je een soort van medicatie nodig hebt. Ik weiger dankbaar en geef een chocoladeletter aan de desbetreffende arts.

de grote Anti | 17-01-14 | 01:03

Desmoulins | 17-01-14 | 00:49 | + 0 -

Als je plannen op dat gebied wilt verwezenlijken, zul je het hele Nederlandse recht moeten herzien. Een klus die jaren zo niet decennia gaat duren. Daarnaast zullen confessionelen niet zonder slag of stoot wetten doorvoeren die ook de positie van de Christenen in Nederland veranderen. Denk aan artikel 5. Ik zie het namelijk ook niet gebeuren dat Nederland als enige land in de europa de islam als ideologie gaat bestempelen en niet als religie. Het hoogst haalbare lijkt me dat er een einde komt aan positieve discriminatie en dat er strenger wordt opgetreden door politie en rechterlijke macht tegen overlast veroorzakers.

Borrelende Boris | 17-01-14 | 01:03

Desmoulins | 17-01-14 | 00:49 | + 0 -
Op de valreep. Natuurlijk zijn mohammedanen geen ras. Ras betekent in feite ook niks - voor iedereen die er wel eens naar gekeken heeft.

''t Zijn mensen die iets 'geloven', meer niet. Pas je maar aan of rot op, Putin zei het al, groot gelijk. 't Is zelfs geen religieus of cultureel verschil. 't Is al helemaal geen religie en nog minder een cultuur.
Zooitje imbecielen, elke vrijdag bij elkaar in de reet kijkend en nooit verder gekomen dan de 14e eeuw. Moeten we die zooi tolereren? Natuurlijk niet.
Tolerantie houdt eerst en voor alles in dat je intoleranten weert uit je samenleving.

Ga jij de PvdA bellen of zal ik het doen? Mijn Berbers is niet zo goed, dus doe jij het maar. Deal?
Ga pitten. Sleep well.

Itzamná | 17-01-14 | 00:59

@Hesselbollah | 17-01-14 | 00:37

Reaguren is een tussendoortje.
Soort van anti-narcistisch twitteren, want anoniem.

Desmoulins | 17-01-14 | 00:56

klote man zat al uit te kijken naar het optreden van kaytranada daar over een paar week. hopelijk kunnen ze t nog op tijd fixen!!

standvast | 17-01-14 | 00:52

PVV-er schrijft kutstukje. Tenminste. We gaan er maar vanuit dat het een pvv-er is.
Duidelijk dat er verkiezingen komen.

bleekkijker | 17-01-14 | 00:52

de grote Anti | 17-01-14 | 00:42 | + 0 -
Vaak wel aandoenlijk om te zien. In 2,5 seconden naar 100 km/u.
Doel is om in nul seconden naar 100 km/u te gaan. Dat kan dus niet/nooit.

Heeft iets zeer pathetisch.

- mezcal -

Itzamná | 17-01-14 | 00:51

@Itzamná | 17-01-14 | 00:32

Qua wat wenselijk is zitten wij wel op één lijn, maar de uitvoerbaarheid, het huidige klimaat maken deze draconische, doch noodzakelijke maatregel, niet haalbaar.

Zij, mohammedanen, zijn al bijna verheven tot een ras -juist vanwege de eigen bedachte onmogelijkheid om die sekte te kunnen verlaten. En wat doet de kruiperige westerling, die accepteert deze onmogelijkheid en verheft aanhangers van deze doodscultus gewoon zonder schaamte tot een ras.
Vandaar de opkomst van al die racisme roepers die tevens Mohammed als het grootste en enige voorbeeld zien. Een kwalijke, onwenselijke ontwikkeling.

Ze solliciteren inderdaad openlijk naar de status van zondebok, en alleen algehele economische malheur zal deze langzaam tikkende tijdbom kunnen laten doen ontploffen, maar ik hoop het niet. Zij hebben hier absoluut geen toekomst omdat de islamitische cultuur absoluut onverenigbaar is met de onze. Het idee alleen al dat er ook maar iets als verrijking zou kunnen dienen is belachelijk.
Het is de hoogste tijd dat we islamitische tolerantie met gelijke munt terugbetalen.

Assimileren of emigreren lijkt me een pakkende zin voor de komende verkiezingen.

Desmoulins | 17-01-14 | 00:49

@Itzamná | 17-01-14 | 00:38
Nee nee, jij niet. Maar veel mensen denken tegenwoordig dat meer pk's meer kracht betekent. Als je het kunt overbrengen wel. Ik zag dat filmpje op dumpert van de lambo met iets van 1200 pk geloof ik, prachtig, maar je hebt er eigenlijk geen reedt aan.

de grote Anti | 17-01-14 | 00:42

@Itzamná | 17-01-14 | 00:39
doe eens lievvvvv

gedachtespinsel | 17-01-14 | 00:40

Hesselbollah | 17-01-14 | 00:37 | + 0 -
Nee, wel van jou, met je gezeik.

Itzamná | 17-01-14 | 00:39

@Hesselbollah | 17-01-14 | 00:37
och is afhankelijk of er iets leuks is op tv of zo :D

gedachtespinsel | 17-01-14 | 00:38

de grote Anti | 17-01-14 | 00:37 | + 0 -
Misschien ben ik in de war, maar heb ik het ergens over 1.200 pk?

Itzamná | 17-01-14 | 00:38

@reaguurders
worden jullie nou nooit moe van jezelf?

Hesselbollah | 17-01-14 | 00:37

@Itzamná | 17-01-14 | 00:35
Zoiets inderdaad..'maar' 280 pk, maar het is de techniek erachter, dat ding eet terrein voor ontbijt.
Daar heb je geen 1200 pk voor nodig. Ding dong.

de grote Anti | 17-01-14 | 00:37

de grote Anti | 17-01-14 | 00:33

Nu heb je weer een minnetje van me gekregen.
En ik had je nogal hoog zitten.

hero_of_heaven | 17-01-14 | 00:36

@hero_of_heaven | 17-01-14 | 00:31
Zo te zien heb je de verkeerde een plusje gegeven idioot.. En ja, ik respecteer bigi bana na al deze jaren.

de grote Anti | 17-01-14 | 00:33

@Borrelende Boris | 17-01-14 | 00:07

De Katholieke kerk doet dat louter uit lijfsbehoud en zij hebben tevens het administratieve vernuft om dit tot in lengte van dagen vast te leggen, maar voorzichtigheid is inderdaad geboden. Het is vaak de keuze van ouders, zonder enig besef over de gevolgen voor het kind zelf en de overtuiging die het ontwikkelt.

Ik sta volgens mij ook nog geregistreerd als katholiek, ondanks joodse achtergrond. Mijn vader wilde zijn Brabantse roots niet verloochenen.

Desmoulins | 17-01-14 | 00:32

Desmoulins | 17-01-14 | 00:22 | + 0 -
Eensch. We moeten ergens beginnen.
Zou denken aan het kopen van een hoogwerker. Doen ze in Iran ook, prima, doen wij het ook.

Het gaat geloof ik niet altijd om wat mogelijk is, maar meer om wat wenselijk is. Of jij het nou leuk vindt of niet, die burgeroorlog gaat er wel komen. Ik zit er ook niet op te wachten, maar op zeker moment is de maat vol. Die is in feite al vol.
Kwestie van tijd voordat de bom ontploft, is het niet hier dan wel in een ander Europees land. Krijg je een domino-effect, daar durf ik wel iets om te verwedden.
Er is geen enkel Europees land dat die mohammedanen niet meer dan kotszat is.

Zolang Europa die shit nog kan afkopen met uitkeringen zal het niet zo'n vaart lopen, maar houdt dat op dan zijn de rapen wel gaar. Mensen zoeken een zondebok, welnu, die zondebok heeft al erg vaak gesolliciteerd.

't Beste zou zijn als ze vrijwillig zouden oprotten. Die lui hebben hier geen toekomst en dat weet jij ook wel. Ga jij solliciteren en je zegt dat je Mo heet word je niet eens uitgenodigd voor een gesprek. Da's geen discriminatie, maar het resultaat van een paar decennia ervaring. Dat zal niet gelden voor topfuncties, maar wel voor de rest.

Dat weten ze ook, vandaar de vlucht in de criminaliteit.

Itzamná | 17-01-14 | 00:32

de grote Anti | 17-01-14 | 00:29

Ik heb je een plusje gegeven, ware vriendschap moet beloond worden tog?

hero_of_heaven | 17-01-14 | 00:31

@hero_of_heaven | 17-01-14 | 00:27
Oke dus bbb is een semi trol?
Ik geloof hem eerder dan jouw reedt vriend. Wie je ook bent.

de grote Anti | 17-01-14 | 00:29

Alweer een zwartjoekel...... wanneer komt er eens een wet om dit soort mensen in ons land te verbieden, evenals de lichtgetinten en Oost Europeanen. De criminaliteitscijfers zouden dan misschien wel met 80% dalen als het mee zit, of misschien zelfs wel met 100% zie hier: avro.nl/opsporingverzocht/overview/gez... Op deze site is geen Nederlander te vinden.... zijn dit feiten, of discrimineer ik nu?

Hendrikmaurits | 17-01-14 | 00:29

@Itzamná | 17-01-14 | 00:22
Ik weet van een auto (beetje cross-over suv) met 260 pk en bomvol duitse techniek. Maar geen duits merk. Het is een beest, dus ik snap die filmpjes nooit zo goed met auto's van 1200+ pk.

de grote Anti | 17-01-14 | 00:27

de grote Anti

En wij kennen bigi bana natuurlijk al een tijdje.

Ja die kennen we inderdaad al een tijdje........ als een "semi trol"

Maak je zin eens af Anti.

hero_of_heaven | 17-01-14 | 00:27

Bigi Bana Boy | 17-01-14 | 00:13 | + -1 -
Uhh, even dingen rechtzetten. Ik vind jou zeker geen querulant (moet met een 'u') en dat je geen partij vindt die jouw ideeën uitdraagt is ook niet zo bijzonder.

Da's voor mij niet anders. Ik denk wel wel eens dat veel mensen, jij misschien ook, menen dat een partij al de eigen standpunten moet uitdragen. Dat zou op zichzelf kunnen, maar in een polderland als NL heb je er eigenlijk niks aan.

Niet dat het voor jou speciaal van belang is, maar ik stem op een partij die a. tegen de EU is en b. tegen verder immigratie van mohammedanen. Hoezeer ik verder ook het socialistische gelul van de PVV (want daar heb ik het over, ten overvloede) niet meer dan gelul vind.

Beetje als met het kopen van een auto (al eerder geplempt). Wat voor auto rot mij niet, als het maar een BMW is, zwart en met meer dan 250 pk.
O ja, en met stoelverwarming.
De rest geloof ik wel.

Itzamná | 17-01-14 | 00:22

@Itzamná | 17-01-14 | 00:01

Het is inderdaad logisch om de aanhangers een enkele reis te geven, maar dat valt onmogelijk te verkopen noch te realiseren, en dat weet u best.
Bovendien zal dat ongetwijfeld leiden tot hachelijke toestanden.

Een Europese versie van de islam, nadat de Koran tot de dikte van een Donald Duck magazine is gemarginaliseerd, is het enige haalbare doel. Het liefst zou ik ook zien dat er een verbod kwam op die ideologie maar dat zal alleen maar leiden tot een burgeroorlog. Aanhangers voelen zich namelijk gesterkt bij een verbod en zullen alleen nog maar extremer worden.

We zijn al veel te ver heen om te denken dat een verbod of enkele reis voor iedere mohammedaan tot de mogelijkheden behoort.
Laten we eerst beginnen met iedere dubbele paspoorthouder met een strafblad de Nederlandse nationaliteit te ontnemen, en iedere dubbele paspoorthouder per definitie te weren uit publieke functies. Een verbod op immigratie uit islamitische landen en een verbod op het bouwen van moskeeën.
Daar knapt een land van op.

Natuurlijk bellen wij niet.

Desmoulins | 17-01-14 | 00:22

@Lewis Lewinsky | 17-01-14 | 00:14
Hmm, ik ben aardig intuitief aangelegd en volgens mij is @bigi bana gewoon een erg nuchtere negert. Uiteraard zijn wij niet allemaal raketwetenschappers, maar je merkt iets op dat anderen niet hebben. En wij kennen bigi bana natuurlijk al een tijdje.

de grote Anti | 17-01-14 | 00:21

@gedachtespinsel | 17-01-14 | 00:09
Trol!

Lijkt me logisch... | 17-01-14 | 00:20

@gedachtespinsel | 16-01-14 | 23:44

Allochtonen met een bepaalde achtergrond doen geen aangifte. Het percentage is daar vermoedelijk groter mede dankzij de autoritaire structuur.. dankzij cultureel bepaalde machtsposities komen de daders daarom alleen niet in de openbaarheid en in de bajes.

Burp..

Bruno Alaska | 17-01-14 | 00:20

@Lewis Lewinsky | 17-01-14 | 00:14
een eigen mening hebben is rede tot 'sukke'? vreemd :D

gedachtespinsel | 17-01-14 | 00:19

Boszhardt gaat pownews persifleren. Doe jezelf een lol en besteed er geen aandacht aan!

Einde van de Domheid | 17-01-14 | 00:17

@Bigi Bana Boy | 17-01-14 | 00:13
Je komt over als een sukkel.

Lewis Lewinsky | 17-01-14 | 00:14

@Slipsnifter | 17-01-14 | 00:04
blijft een eigen partij over of het aanvaarden zoals het is :D

gedachtespinsel | 17-01-14 | 00:14

@Bigi Bana Boy | 16-01-14 | 23:59
Dat komt omdat Gekke Geertje nog nimmer alleen heef t geregeerd. Werd hooguit 'gedoogd'....

Wijze Uil | 17-01-14 | 00:14

@duitse herder | 17-01-14 | 00:07
Dat zou nu juist niet moeten, dat ze iets weg pakken ;)
Het zijn er trouwens ontstellend veel, allemaal legaal, volgens de pvda dan.

Lewis Lewinsky | 17-01-14 | 00:13

-weggejorist-

Wijze Uil | 17-01-14 | 00:13

Itzamná | 17-01-14 | 00:08 | + 1 -
Ik ben nu eenmaal een dwarsligger en een querelant. Daarnaast is er geen partij die mijn ideëen uitdraagt, dus wat maakt het uit wat ik stem, áls ik dat al ga doen ?

Bigi Bana Boy | 17-01-14 | 00:13

Net terug uit de stad, voor als dumpert mensen meelezen : ik ga geen vrijmibo plaatjes insturen morgen. Doe de dikke tieten en latina's van anderen maar, dat vinden mensen leuk. Dan voelen zij zich iets minder schuldig. Waarschijnlijk pvda-ers.

de grote Anti | 17-01-14 | 00:11

@Desmoulins | 17-01-14 | 00:06
blijft het nog steeds een drogreden, maar met je eens, wat mij betreft is elk ideologisch absolutisme een monster, euh..... is misschien ook wel een absolutisme :D

gedachtespinsel | 17-01-14 | 00:11

@Bigi Bana Boy | 17-01-14 | 00:08
*boks*

Slipsnifter | 17-01-14 | 00:11

@Lijkt me logisch... | 17-01-14 | 00:04
het is maar net welke categorie je neemt, ik weet niet, maar voor mij gaat een steeldief over materialisme, pedo seskuelen over lichamelijk integriteit met een levenslang trauma als gevolg lijkt me. Die paar kinderen wegen niet op tegen economisch verlies van een pikkedief? Wat zijn dan de muggen en wat de olifanten?

gedachtespinsel | 17-01-14 | 00:09

Bigi Bana Boy | 17-01-14 | 00:01 | + 0 -
Nee, wat jij doet is cool. Na tig PvdA-bash topics op de PvdA gaan stemmen, dan ben je lekker bezig.

Net zo onnozel. Laat je nakijken man.

Overigens kan die ruifvretende kutpartij aka PvdA niet genoeg gebashed worden. Mocht je werken en belasting betalen - gaat naar die geweldige partij.

Denk jij nou eens nooit dat NL er een stuk beter uit zou zien zonder al die socialistische ruifvretende niks stimulerende handophoudende, vaak ook nog geïmporteerde jankzeikerTs?

Man, wat mij betreft morgen allemaal in de kalkput met hun gejammer.

Itzamná | 17-01-14 | 00:08

Slipsnifter | 17-01-14 | 00:04 | + -1
Ben ik met je eens hoor. Of je nu door de kat of de hond gebeten wordt.

Bigi Bana Boy | 17-01-14 | 00:08

Lewis Lewinsky | 16-01-14 | 23:47
Moet dat niet zijn: pak weg Afrikanen ?

duitse herder | 17-01-14 | 00:07

Desmoulins | 16-01-14 | 23:43 | + 0 -

Als je in Nederland als katholiek wordt geboren en gedoopt, ben je de rest van je leven katholiek (tenzij je een omslachtige procedure tot uitschrijving volgt). Toch sta je als katholiek te boek, terwijl je heel goed atheïst kunt zijn. Vandaar mijn voorzichtigheid in het gelijktrekken van religie/ideologie en volger/aanhanger.

Borrelende Boris | 17-01-14 | 00:07

@gedachtespinsel | 16-01-14 | 23:51

Natuurlijk heb je daar een keuze in. Wie suïcidaal is kan misschien vrij opgetogen zijn wanneer hij hoort dat hij een terminale vorm van kanker heeft.
De kanker is de bron en die veracht je, maar de patiënt zelf kan er niets aan doen. De islam vertoont overeenkomsten in de zin van dat de aanhangers lijden aan massahysterie en aan mentale en fysieke chantage.
Mijn vergelijking is echter onvolmaakt, en dus gewoon kortzichtig. Aangezien de aanhangers van islam wel een hoop te verwijten valt bij een plichtsgetrouwe naleving terwijl de patiënt lijdend aan kanker niets te verwijten valt.

Desmoulins | 17-01-14 | 00:06

@Bigi Bana Boy | 17-01-14 | 00:01
Ik weet niet of iedereen Geert stemt, ik stem in ieder geval helemaal niet meer, maar de pvda deugt natuurlijk van geen kant.
En dat geldt ook voor d66 en de vvd.

Slipsnifter | 17-01-14 | 00:04

Lijkt mij echt zo'n tent voor Halina en haar Urban Tribe.

Bigi Bana Boy | 17-01-14 | 00:04

@gedachtespinsel | 17-01-14 | 00:02
U vergelijkt muggen met olifanten.

Of zittten de gevangenissen in Nederland soms wel voor 90% vol met autochtone zedendelinquenten?

Lijkt me logisch... | 17-01-14 | 00:04

@Itzamná | 17-01-14 | 00:01
hmmm, hoeveel (ex)PVV-ers hebben al een misdrijf op hun naam staan? Ook het land uit?

gedachtespinsel | 17-01-14 | 00:03

@Desmoulins | 17-01-14 | 00:00
"Maar wat "de verbruining" ons land kost,
daar zwijgen ze over !!!!!"
Lijkt me een stevig statement....?

gedachtespinsel | 17-01-14 | 00:02

Desmoulins | 16-01-14 | 23:43 | + 0 -
Wat een gelul man. Niemand in NL heeft last van een 'ideologie'.

Waar we last van hebben, dat zijn die tyfuslijers die mohammedaans zijn (of wat ook, maar dat is volkomen irrelevant).
Wat rot het mij welke 'ideologie' iemand aanhangt? Nu het toevallig, wat heet, het nogal wat mohammedanen zijn die in de criminele sfeer belanden dankzij hun ideologie (of het ontbreken daarvan), is het volstrekt nutteloos die ideologie te bestrijden. Ben je in twee woorden klaar mee.

Je moet de aanhangers, zeker ook de gematigden, gewoon oppakken of beter nog, gewoon het land uitdonderen. Risico-aansprakelijkheid voor hun kroost, tot minstens hun 25e.

Ik zweer je, NL heeft geen last van een ideologie (mohammedaans of wat ook), maar van de aanhangers ervan. Doorgaans mohammedanen, dat dan weer wel. Het bestrijden van een idee is leuk (aardig tijdverdrijf), maar je kunt beter de aanhangers ervan het land uittrappen of levenslang opsluiten. Ben zelfs wel voor een verbod op het mohammedanisme. Juist om nog iets over te laten van de vrijheid van godsdienst...

We gaan bellen. NOT.

Itzamná | 17-01-14 | 00:01

Slipsnifter | 16-01-14 | 23:58
Nee, hier met al die pipo's collectief Geert stemmen en denken dat je dan een unieke rebel bent is cool.

Bigi Bana Boy | 17-01-14 | 00:01

@gedachtespinsel | 16-01-14 | 23:53

Nee hoor, dat zijn uw woorden.

Desmoulins | 17-01-14 | 00:00

@Borrelende Boris | 16-01-14 | 23:50

Vreemde vraag. De islam is de bron, net zoals kanker dat is. Mijn vergelijking had niets met de islam als ideologie te maken.

Desmoulins | 17-01-14 | 00:00

Twee dingen. 1) PLLEK klinkt als een afschuwelijke hipstertent dus fuck 'm 2) Heeft het ooit iets uitgemaakt op welke partij we stemden of door welk kabinet we geregeerd woeden ? Dus of je nou PvdA, Dierenpoes of Gekke Geertje stemt ... het maakt geen reedt uit. Maak je geen illusies.

Bigi Bana Boy | 16-01-14 | 23:59

@Bigi Bana Boy | 16-01-14 | 23:55
Ah, dus als niemand om je heen mensen vermoordt kun jij je niets leukers indenken dan het tegenovergestelde te doen?
Leuke denkwijze..

Slipsnifter | 16-01-14 | 23:58

@Itzamná | 16-01-14 | 23:51
nu kan een hersenkronkel zelf nooit communistisch zijn, hooguit een communistische gedachte produceren, maar dat terzijde. Het lijkt mij, dat of je het leuk vindt of niet, er tenminste een partij is die een poging waagt om zich voor de zwakkeren in de maatschappij op te werpen. Overigens ik vind de manier ook wat beroert dus nee ik stem geen PbdA, maar geef ze wel het respect van hun ideologie ja!

gedachtespinsel | 16-01-14 | 23:58

Pritt, je doet het erom en ik ga nu PvdA stemmen gewoon om te zieken :-) Niks leukers dan precies het tegenovergestelde te doen van wat de rest doet. Je bent immers een ruziemakende dwarsligger of niet. En na 20 PvdA topics heb ik er genoeg van. PvdA het wordt.

Bigi Bana Boy | 16-01-14 | 23:55

Een Nederlander met en donker kleurtje.

Eurotokkie | 16-01-14 | 23:55

@Desmoulins | 16-01-14 | 23:48
ah, maar 'de verbruining' van Nederland is wel verantwoordelijk voor alle kosten?

gedachtespinsel | 16-01-14 | 23:53

-weggejorist-

Itzamná | 16-01-14 | 23:51

@Desmoulins | 16-01-14 | 23:44
daarin heb je geen keuze is dus een drogreden...

gedachtespinsel | 16-01-14 | 23:51

Desmoulins | 16-01-14 | 23:44 | + 0 -

Zou kanker geen ideologie willen noemen, of ziet u dat anders?

Borrelende Boris | 16-01-14 | 23:50

@gedachtespinsel | 16-01-14 | 23:44

U vergeet gemakshalve de schaamtecultuur van medelanders die dus ook nooit het nieuws zullen halen. Het idee dat pedoseksualiteit of zedendelicten voornamelijk zijn voorbehouden aan blanke mannen is totale onzin.
Kijk bijvoorbeeld eens naar het daderprofiel van zedendelinquenten in de VS.

Desmoulins | 16-01-14 | 23:48

Het kan ook een Afrikaan zijn. In Amsterdam Zuidoost wonen pakweg 200.000 Afrikanen.

Lewis Lewinsky | 16-01-14 | 23:47

Och... het is pas de eerste dit jaar en dat na 14 dagen... niets aan de hand... volgens de politie

duitse herder | 16-01-14 | 23:46

@Piet van Schwaffelen | 16-01-14 | 23:12
Als hij naar buiten gaat is de tas veel voller.

Lewis Lewinsky | 16-01-14 | 23:45

@Borrelende Boris | 16-01-14 | 23:41

Net zoals je een hekel aan de ziekte kanker hebt, maar niet aan de patiënt zelf.

Desmoulins | 16-01-14 | 23:44

@donjon | 16-01-14 | 23:39
enigszins stigmatiserend, voor zover ik weet, en ik kan me natuurlijk vergissen, zijn er procentueel onder de autochtonen een groot aantal pedo's die in de bak zitten en staat niet in verhouding met de getinte mens onder ons... ik heb de cijfertjes er niet bij, maar gezien het nieuws.....

gedachtespinsel | 16-01-14 | 23:44

even O.T.
Bij poepvlek & knekel zit die pisvlek van Doorn.

hero_of_heaven | 16-01-14 | 23:43

@Itzamná | 16-01-14 | 23:21

Men kan onmogelijk de nadruk leggen op de aanhangers, want het nodigt uit om dit richting het 'individu' te betrekken, met alle gevolgen van dien.
Betreft de islam kan men ook niet anders aangezien het schrift het letterlijke, onfeilbare woord van Allah is. Breken we ideologie af, kunnen er geen aanhangers meer zijn want het schrift zal niets meer betekenen wanneer Mekka en Medina tot gruzelementen zijn gebombardeerd.
Het is volgens de mohammedanen allesomvattend, alleen hebben ze met een eigen armageddon geen rekening gehouden.

Desmoulins | 16-01-14 | 23:43

Itzamná | 16-01-14 | 23:21 | + 0 -

Vind het redelijke plausibel klinken anders. Je kunt heel goed tegen het communisme zijn, maar niet tegen de aanhangers.

Borrelende Boris | 16-01-14 | 23:41

Door de vergrijzing raakt de staatskas leeg, zeggen onze fameuze regeringsleiders steeds maar weer.
Maar wat "de verbruining" ons land kost,
daar zwijgen ze over !!!!!

Rest In Privacy | 16-01-14 | 23:39

@Itzamná | 16-01-14 | 23:21
ah, dus alle PvdA-ers vinden steeldieven prima?

gedachtespinsel | 16-01-14 | 23:38

@Pllek | 16-01-14 | 22:55

'Ongevraagd meegenomen' blijft een prachtig eufemisme, maar het is dus een veelpleger.
De afsluiting van reaguurder Feynman is hier goed van toepassing: omdat misdaad loont.

Desmoulins | 16-01-14 | 23:36

Daar gaan we weer, een lid van het bontkraagjes-gilde steelt er op los.
Het is vast een partijloze niet-stemmer, want een rood potlood stelen in een stemhokje, dat levert niets op.
Wat een minkukel. Weg ermee.

Jan Dribbel | 16-01-14 | 23:29

Waar was het personeel? Helpen met inpakken? Poepen? Komkommers aan het snijden? Waar????

--neus-- | 16-01-14 | 23:28

Regilio!

Bram Bam | 16-01-14 | 23:26

gedachtespinsel | 16-01-14 | 23:17 | + 0 -
Wilders kan niet anders zeggen en mogelijk wil hij dat ook niet. Natuurlijk gaat het om de aanhangers van die imbeciele criminele ideologie.

Waren er geen aanhangers zou niemand er zich druk over maken. Ik zie mezelf al in de weer tegen de enkeling die Isis aanhangt.

Tegen een ideologie zijn en niet tegen de aanhangers ervan? Om er maar een godwin tegenaan te gaan. Ik ben tegen het nazisme, maar heb niks tegen (gematigde, LOL) nazi's.

Te imbeciel voor woorden, dat voel jij goed aan.

Itzamná | 16-01-14 | 23:21

Piet van Schwaffelen | 16-01-14 | 23:12 | + 0 -

Als ik uitbater van een horeca gelegenheid was, zou ik ook willekeurige beelden van klanten op internet zetten met de mededeling dat ze wat gejat hebben. Toch?

Borrelende Boris | 16-01-14 | 23:18

Piet van Schwaffelen | 16-01-14 | 23:12 | + 0 -
Zo'n type in een restaurant met op de gevel duidelijk 'Slegs vir blanke'? Grapje hoor, moderator.

Die komt om te jatten, wat anders?

Itzamná | 16-01-14 | 23:18

Verhaal lijkt wel Wilders toon te krijgen, alle PvdA-ers zijn steeldieven, analoog aan de woorden van de grote blonde leider "de islam een achterlijk ideologie is die afgewezen moet worden, ow, wacht, het gaat om de ideologie en niet om de mensen die er in geloven... toch?

gedachtespinsel | 16-01-14 | 23:17

Waaruit blijkt dat deze NegerT dit jatte? Nergens uit. Dus laat deze goede man met rust.

Piet van Schwaffelen | 16-01-14 | 23:12

Het is vast iemand uit Groningen. Daar zitten namelijk veel PvdA stemmers. Alvast wat compensatie gehaald voor de schade aan zijn huis.

Borrelende Boris | 16-01-14 | 23:05

Aha! De partij van de eenheid is ook vertegenwoordigd bij Knievel en Shithead..
Concurrentie voor de PVDA, dat wel.

Ommezwaai | 16-01-14 | 23:03

Hij loopt wel rond met een heel opvallende boodschappentas.. maatje XXXXXXXXXL

DebraCadabra | 16-01-14 | 23:01

Die is wel wat meer dan licht getint..
Man, man, man, wat is er de laatste decennia toch een zooitje Nederland binnengekomen.
.
Laat me raden, hij is vast illegaal en moest een beetje geld voor zijn medicijnen hebben?

Ommezwaai | 16-01-14 | 23:01

Heeft zojuist een criminelen-top-600-voorrangswoning gekregen van Eberhard van der Laan (PvdA), en zocht nog wat bijpassende geluidsspulletjes. Mag 't misschien?

colonnecinco | 16-01-14 | 23:00

Oke, hij steelt die shit! Maar hoe kan het dat dat soort apparatuur zo onbeheerd achtergelaten kan zijn?
.
Beetje eigen schuld dikke bult! Ik laat ook niet mijn MacBook op de bijrijdersstoel liggen.....

Glas Koning | 16-01-14 | 22:57

Steeds maar weer.

Smoothar | 16-01-14 | 22:56

Dezelfde persoon heeft eerder in Amsterdam bij de Tolhuistuinen Audio apparatuur ongevraagd meegenomen! Hij is ook een keer gesignaleerd bij een DJ school in Purmerend!!

Pllek | 16-01-14 | 22:55

@zeg maar jansen | 16-01-14 | 22:45
Op 00:01 zie ik duidelijk de contouren van boobies.

Lijkt me logisch... | 16-01-14 | 22:52

Puik stukje PvdA-duiding,
laten we er niet langer om heen draaien

Tobi | 16-01-14 | 22:52

Herken hem niet. Ze lijken ook allemaal op elkaar.

Eshek | 16-01-14 | 22:49

@zeg maar jansen | 16-01-14 | 22:45
Op 00:01 zie ik duidelijk de contouren van boobies.

Lijkt me logisch... | 16-01-14 | 22:49

Lijkt erop dat het geluidssysteem niet zo goed hidden was after all..

Ruud-i | 16-01-14 | 22:49

Pritt, ik moest lachen, na het huilen.
Vara-jugend. DJ Jatwell.

Mammeloe | 16-01-14 | 22:48

Lijkt me logisch... | 16-01-14 | 22:38 Jij bent snel tevreden, straks is het een hipsterjongen.

zeg maar jansen | 16-01-14 | 22:45

Vroeger was ik ook links.
Toen werd ik volwassen.

Lijkt me logisch... | 16-01-14 | 22:45

Is al geëxporteerd naar de antillen in het kader van ontwikkelingssamenwerking

Cynevisie | 16-01-14 | 22:45

@Rémy Martin ® | 16-01-14 | 22:33

Fijn dat u mij even op de vingers tikt monsieur
Martin ®.
U heeft volkomen gelijk. Het uiten van een empirische waarneming moeten we niet willen in dit land.
Tijd voor zelfkastijding en zelfreflectie betreft mijn racistische denkbeelden.

Overigens bestaat dat lijstje oftewel uit Britten of niet-westerse immigranten, passanten. Al zal dat vast een stuk genuanceerder liggen.
Ik ga toch maar eens diep nadenken hoe ik dit toch krom kan weten te praten, want daar ligt de sleutel tot mijn racistische aard.

Desmoulins | 16-01-14 | 22:45

@CornholioNL 22:38
Ik mis ook de asbakken.

VanBukkem | 16-01-14 | 22:44

Allemaal leuk en aardig maar wordt deze roofpiet* gevonden? Graag ook de aftercare GS!
(*) Nederlanddraaitdoor 22:20

de Voorzittert | 16-01-14 | 22:43

Een Nederlander. Aldus de politiecommissaris.

zeg maar jansen | 16-01-14 | 22:43

@CornholioNL | 16-01-14 | 22:38 | + 1 -
Zit geen sfeer in die tent, nergens daar trouwens.

Flightless bird | 16-01-14 | 22:42

Keurige jongeman kan niet bij die boevenbende van de PvdA horen. Elke willekeurige PvdA politicus is een veel grotere boef. Allemaal het land uitzetten. Speknek als eerste.

denoorman | 16-01-14 | 22:40

Wat een droevig interieur heeft die tent, lijkt wel een voetbalkantine...

CornholioNL | 16-01-14 | 22:38

De barvrouw zou ik doen trouwens. Leuke paardenstaart een een mooie nek.

Lijkt me logisch... | 16-01-14 | 22:38

Het lastige in dit soort zaken is natuurlijk dat al die negerts op mekaar lijken.

VanBukkem | 16-01-14 | 22:37

@61 | 16-01-14 | 22:35
En teren op je zak, zich razendsnel voortplanten en de samenleving verzieken.
Geen idee..

Slipsnifter | 16-01-14 | 22:36

-weggejorist-

traitre | 16-01-14 | 22:36

tjonge ze maken het wel erg makkelijk...

Was het personeel effe aan het neuken achter ?

nobody@home | 16-01-14 | 22:35

Wakker worden, kip eten.

Lijkt me logisch... | 16-01-14 | 22:35

Wat heeft Pritt tegen linkse rakkers behalve dat ze absoluut onbetrouwbaar zijn.

Rest In Privacy | 16-01-14 | 22:35

@Masturwasbeert | 16-01-14 | 22:31
Dit lijkt me toch echt weer een X’zavior, R’Shayno of Qui-sudjendrick.

Slipsnifter | 16-01-14 | 22:34

=diederik samson in een duikerspak,nee ik hoef geen worst,worst deel ik zelf uit.

Steenrijk | 16-01-14 | 22:34

Curryworstjes? Probeer bucket kipstukken, zijn ze nog warm als ie zijn beloning komt halen.

Flightless bird | 16-01-14 | 22:33

@Desmoulins | 16-01-14 | 22:26
"Opsporing Verzocht leert mij in ieder geval dat pigmentrijke medelanders zeer sterk vertegenwoordigd zijn binnen de sector diefstal."

U beseft dat u nu uiterst racistisch bezig bent, meneer Desmoulins? Hoe durft u de licht- en donkergetinte medelanders zo te schofferen en in een hoekje te drukken? Kijkt u eens naar de meest gezochte criminelen op de website van de politie: allemaal roomblanke autochtonen met oerhollandse namen.

www.politie.nl/gezocht/voortvluchtig

Rémy Martin ® | 16-01-14 | 22:33

Loof een hele kip uit en je hebt 'm zo.

Lijkt me logisch... | 16-01-14 | 22:32

Jan-Jaap of Roderick. Een van de twee.

Masturwasbeert | 16-01-14 | 22:31

Negers houden gewoon ontzettend van muziek.
Zo'n hidden sound systeem alleen laten met zo'n ebbenhouten medemensch is pure uitlokking.

wakkere_nederlander | 16-01-14 | 22:29

Natuurlijk is het een stuk werkschuw steelstront, maar kom op zeg, je bent wel erg naïef als je je tent in 020 zó lang volkomen onbeheerd achterlaat.

Kameroudste | 16-01-14 | 22:28

@boasatlas | 16-01-14 | 22:24
Die zijn er alleen "voor" autochtone verkeersovertrederTs.

Slipsnifter | 16-01-14 | 22:28

@BedrijfsTijgerT | 16-01-14 | 22:22
Count your blessings.

Slipsnifter | 16-01-14 | 22:27

Duidelijk gevalletje van foute import,retour afzender,postzegel erop en terugsturen naar eiland.

Steenrijk | 16-01-14 | 22:27

Pllek, met dubbel l, roept het wel over zichzelf af.
Lui personeel. Opsporing Verzocht leert mij in ieder geval dat pigmentrijke medelanders zeer sterk vertegenwoordigd zijn binnen de sector diefstal.

Desmoulins | 16-01-14 | 22:26

DJ Pieterbaas

Onze man in Mockba | 16-01-14 | 22:25

Bontkraagje is gewoon aan het nivelleren, precies zoals ome Samson zei....

Nederlanddraaitdoor | 16-01-14 | 22:25

Doet de politie niets? Ow wacht.

boasatlas | 16-01-14 | 22:24

Curryworst? Lekker, maar dan wel zoals ze ze in Duitsland verkopen.
Als het al een PvdA'er is dan is ie niet van stadsdeel Noord, maar van stadsdeel Zuid-Oost die na de gemeenteraadsverkiezingen aan een nieuwe carriere als rapper en diskjockey wil beginnen.

Osdorpertje | 16-01-14 | 22:24

Een negerT met een bontkraagjas... die heeft duidelijk een identiteitscrisis...

CornholioNL | 16-01-14 | 22:23

Zwarte piet of quincy gario

genoegisgenoeg | 16-01-14 | 22:23

pvda'ers zijn tokkies!!!
Allemaal!!!

dani7902 | 16-01-14 | 22:23

@c.onjo | 16-01-14 | 22:21
En steeds sneller en harder..

Slipsnifter | 16-01-14 | 22:22

Het spijt mij.
Ik wil heel graag helpen, maar ik ken ze nooit.

BedrijfsTijgerT | 16-01-14 | 22:22

Dit soort berichten zijn als een langspeelplaat die overslaat door een kras op het oppervlak..... Steeds maar weer.

c.onjo | 16-01-14 | 22:21

Sterk en sociaal, het moet eerlijker.
PvdA, leuker kunnen we het niet maken.

Slipsnifter | 16-01-14 | 22:21

Het is Kenneth Vermeer!

Spielmacher | 16-01-14 | 22:21

Hij wil gewoon muziek bij zijn zonnebank.

fuckje | 16-01-14 | 22:20

Roofpiet

Nederlanddraaitdoor | 16-01-14 | 22:20

Hoeveel mensen hier zouden de 'hidden sound system' referentie nog snappen?

nattegeit | 16-01-14 | 22:19

16 januari 2014. Een nieuw hoofdstuk in het omvangrijke PvdA boek.

Boerenhoofd | 16-01-14 | 22:19

Beter wat halal shoarma als beloning. Misschien dat zijn matties hem er dan bij lappen.

goedverstaander | 16-01-14 | 22:19

-weggejorist-

FCG | 16-01-14 | 22:18

Als het echt een hidden sound system was had die neger het nooit gevonden.

wakkere_nederlander | 16-01-14 | 22:18

Wat is dit voor raar gedoe? Stelen mag zeker niet maar waar is het personeel(slid) gebleven?
Die meneer krijgt blijkbaar alle ruimte en tijd om spullen te jatten.
Overigens: meneer moet vooraf zeer goed op de hoogte van de lokale situatie zijn geweest. Deze diefstal doe je niet even op de bonnefooi. Inside job?

Amsterdamsko | 16-01-14 | 22:18

Als het een moslim is, dan klopt de titel zeker:
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/01/...
En zou volgens de Sharia zijn hand afgehakt moeten worden. Dat zijn nog eens straffen, Opstelten!

BurgerSpionageNummer | 16-01-14 | 22:17

Raadslid uit de Bijlm... ehhh Zuidoost zeg ik je!

Godsammekraken | 16-01-14 | 22:16

Is dat echt bont?

Parsons | 16-01-14 | 22:14

Deze heeft wel een verklaring omtrent gedrag, goed gedrag nog wel.

Watapatja | 16-01-14 | 22:13

Het is echt PvdA bash extravaganza vandaag.
Heerlijk!

wakkere_nederlander | 16-01-14 | 22:12

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl