Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Mooie traditie in ere hersteld: stenigen!

steniging.jpgTerug van nooit helemaal weggeweest, de folklore van het stenigen. In Afghanistan wil men deze vorm van executeren weer in het wetboek van strafrecht zetten. Het concept is effectief in al zijn eenvoud: graaf de aanstaande steenmagneet ongeveer tot het middel in. Verzamel zo veel mogelijk haatbaarden die aan een verzetje toe zijn. Geef ze allemaal een voorraadje handzame rotsblokken en zij die zonder zonde zijn werpen de eerste steen. En de tweede. En de derde. Net zo lang tot het mikpunt kapotdood is. Ha! Dat zal hem of haar leren! De methode duurt vrij lang, maar dat is handig want dan kan de stenigmenigte heel vaak Allah akbar roepen en dat vindt Allah fijn, dat er in Zijn Naam een beetje ferm gestraft wordt. Sowieso doet Allah vandaag de hele dag fistpumps en fingerguns naar zichzelf in de spiegel want ook in Syrië is Zijn Wil weer stevig wet. De lokalo's maar denken dat ze van Assad bevrijd wilden worden, mwaha, sukkels. Misschien moet Hij wel even een voet tussen de deur van de Angolese ambassade gaan zetten één dezer dagen, naar verluidt is Allah daar persona non grata geworden. Maargoed, dat mag de pret niet drukken, het is keigaaf dat stenigen een comeback beleeft. Hier een mooie parodie van die andere veelbesproken comeback-kids, en hier een beslist nsfw instructiefilmpje. Hopelijk mag Petra Stienen vanavond in Auw en Kiezelman komen vertellen over deze hoopgevende ontwikkelingen in een gebied dat zo'n stralende lente beleeft met inachtneming van prachtige islamitische tradities. 'Petra' betekent 'rots' en 'stienen' is boer'nnederlands voor 'stenen' dus het lijkt ons de aangewezen deskundoloog over deze materie.

Reaguursels

Inloggen

religie, in welke vorm dan ook is niets anders dan klantenbinding om macht te verwerven. Door angst en indoctrinatie. Dat gruwelijke filmpje is er een mooi voorbeeld van. 500 jaar geleden gebeurde hier in Nederland precies hetzelfde. Laten we eerlijk zijn, iemand met een greintje empathie in zijn donder is uberhaupt toch niet in staat zoiets uit te voeren? precies....

kudt met dt | 27-11-13 | 08:45

stenigen is de ergste marteldood.
wie verzint zoiets?

pech63 | 26-11-13 | 23:46

Mensen praten daar niet vrij met elkaar, zoals wij hier dus wel. Ze praten alleen via Allah. Omdat die aandacht wil , van de wieg tot het graf.

Allah is niet geinteresseerd in menseliijke ontwikkeling, en al zeker niet in vrouwelijke ontwikkeling, omdat allah machtig is en een pik van 2 meter tachtig.Heeft.

Dat was vroeger al een veelgehoorde grap bij mij om school en ik begin momenteel de waarheid ervan in te zien.

Allah heeft een pik van 2 meter tachtig en dat is zn macht. De Profeet! Die negen vrouwen liet trouwen en inzegenen door de almachtige die de lusten van zn 2metertachtig wel begreep.Lekker samen smullen!

Oh ze gaat vreemd, nou gebruik je almacht namens Mij! Steniging,onthoofding,hand dr af, ja zo ken ik Me weer. Ik gekopieerd OudTestamentisch wezen, volledig de kluts kwijt, net als jij... hamet!

De Mensenrechten? Fuck de mensenrechten, alleen Ik heb recht!Immer en eeuwig! Niemand anders dan Ik en schakel nu aub je hersenen uit dan wordt het rustig en lekker donker.

Viva Angola!

micd | 26-11-13 | 03:50

Steniging lijkt me zo erg voor het slachtoffer .... stel je voor zeg , krijg je zand in de ogen....!

ewout56593235 | 25-11-13 | 22:09

Religie ...

ewout56593235 | 25-11-13 | 21:54

Stenigen in de naam van Islam? Zootje malloten.

ljcoster | 25-11-13 | 21:54

** vingers in oren, ogen dicht, zingend **
Lalalala, Sinterklaas, zwarte piet, vrolijk kerstfeest, gelukkig nieuw jaar, eet smakelijk, met vrienden, en familie, lalalala
.
neneneee, dat instructiefilmpje hoef ik niet te zien...

hotmint | 25-11-13 | 21:22

@Thoth | 25-11-13 | 12:34
Zolang ik het kan verhinderen, wordt 'stenigen' niet opgenomen in het wetboek der strafrecht.
Voor dergelijke middeleeuwse praktijken verwijs ik de voorstanders terug naar zand van herkomst.
necrosis | 25-11-13 | 12:39 | + 5 -
'
Nou, dan heb niet goed gelezen. Er staat in deVolkskrant het volgende :
.
(..) Overspel moet weer als vanouds met steniging worden bestraft, vindt een werkgroep van het Afghaanse ministerie van Justitie. De werkgroep heeft deze vorm van de doodstraf opgenomen in een reeks voorstellen om het strafrecht te wijzigen. Dat stelt mensenrechtenorganisatie Human Rights Watch (HRW), die het voorstel heeft ingezien.

Getrouwde mensen die betrapt worden op overspel, moeten volgens het voorstel in het openbaar gestenigd worden. Seks buiten het huwelijk is sowieso niet de bedoeling, maar als beide betrokkenen nog niet met iemand anders zijn getrouwd, kan worden volstaan met 100 zweepslagen.(..)
.
Duidelijk?

Thoth | 25-11-13 | 20:05

Jammer weer dit.

ZoltarTheMagnificent | 25-11-13 | 19:55

Homer P. Simpson | 25-11-13 | 18:14 | + 0 -

Heel goed; wanneer sta jij met je protestbord op de laan v meerdervoort 51?

Tenminste, ik neem aan dat je een protestactie start. Je beseft denk ik wel dat alleen maar een keer reageren op GS zo goed als "negeren" is. Ik neem ook aan dat je niet medeplichtig wilt zijn aan moord?

harstef | 25-11-13 | 19:08

-weggejorist-

trottle | 25-11-13 | 18:48

Ach, zolang het bij stenen blijft is er niets aan de hand. Waxinelichthoudertjes echter....

whitechocolateface | 25-11-13 | 18:25

Dit negeren betekent dat je medeplichtig bent aan moord. Niks meer en niks minder.

Homer P. Simpson | 25-11-13 | 18:14

Heeft groen links en de rest van Policolor Nederland al krietiesche vragen gesteld in de 2e Kamer??

meneer Q | 25-11-13 | 18:03

Het moge duidelijk zijn, er is maar 1 god en er maar 1 satan.
Allah moet satan zijn want een god kan dit niet verzinnen.
Moslims zijn gewoon duivels aanbidders.

biscaya | 25-11-13 | 17:39

Vooral nog wat meer van die beesten invoeren hier.

Tricephalus | 25-11-13 | 17:33

Je ziet het al voor je, Sabia half ingegraven bij de middenstip in de Arena tijdens een optreden van The Rolling Stones. Dan zingt ze wel een toontje lager!

Duh² | 25-11-13 | 17:29

@OnePack | 25-11-13 | 13:32
"Er zijn moslims in de wereld die zullen er altijd zijn. Daar valt helemaal niets aan te doen."
Klaarblijkelijk is men in Angola een andere mening toegedaan.

lieve | 25-11-13 | 17:25

Waren we al klaar met de Zwarte Pieten discussie?

looprekje | 25-11-13 | 16:38

Ik dacht dat "Het is traditie" steekhoudend argument was om zaken niet te (willen) veranderen?

harstef | 25-11-13 | 16:24

De PVDA gaat subsidie regelen om die eerste stenigingsplaats in te richten....

Rest In Privacy | 25-11-13 | 15:32

Is Asha TuinBroeke al onderweg om te protesteren?

Mark van Leeuwen | 25-11-13 | 15:17

De Verenigde Naties zitten al meer dan 20 jaar in Angola om ze richting de vrede te helpen.
Wanneer leert de wereld nou eens dat je oermensen geen beschaving kunt opleggen. Zelfs niet als je het ze voor doet met Playmobil poppetjes. Dat volk heeft de verlichting niet meegemaakt en zal nooit wat van onze verlichte ideeën begrijpen. Je kunt ze beter met rust laten tot ze er klaar voor zijn.

En hetzelfde geldt voor Afghanistan al zijn die nog minder ontwikkeld. En met hun heroïne productie, die nooit is aangepakt door alle Westerse vredesmachten die daar aanwezig waren, een nog grotere bedreiging voor ons. "Nuke them from orbit, it's the only way to be sure"

Osdorpertje | 25-11-13 | 14:38

@ Corwin02 | 25-11-13 | 14:09 |
Ja, in meer landen waaronder ons lichtend voorbeeld US worden mensen van overheidswege gedood, maar niet op deze inhumane manier en futiele reden.

HJdeT | 25-11-13 | 14:33

Corwin02 | 25-11-13 | 14:09 | + 0 -
.
Natuurlijk jonge. Maar eh, is dit ook wanneer iemand een verhouding heeft met een andere partner? Tsss...

Thoth | 25-11-13 | 14:31

"En je hele leven besteden aan het voelen van haat tegenover andere mensen."
OnePack | 25-11-13 | 13:20 |

Ehm, iemand stenigen omdat ie 'overspel' heeft gepleegd vind ik anders ook een behoorlijke uiting van 'haat tegenover andere mensen'.

Overspel is iets tussen de mensen die de betreffende relatie hebben, daar hebben anderen niet over te beslissen. Laat staan dat het een doodzonde is. En mocht Allah daar ook wat van vinden, dan rekent die ons maar af tzt in de hemel/hel.

HJdeT | 25-11-13 | 14:25

De links islamitische kerk moskee kan de nekspieren weer flink oefenen, er dient weer weggekeken te worden, Misschien kan men als afleiding even lekker Israël demoniseren, als het wegkijken teveel inspanning oplevert.

Hanz Ziezo | 25-11-13 | 14:14

Als we het oprukken van de islam nu niet stoppen staat ons dit ook te wachten. Denk daar maar eens aan Wilders haters.

WieIsDeChef | 25-11-13 | 14:13

Ach laten we wel even eerlijk blijven

Ja stenigen is barbaars maar zo is
1. Iemand de dood in jagen door elektrocutie (US)
2. Iemand de dood in jagen door blauwzuurgas (US)
3. Iemand de dood in jagen door vuur peloton (US)
4. Iemand de dood in jagen door nekschot (China)
5. Iemand de dood in jagen door ophanging (te veel landen op op te noemen)

en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Corwin02 | 25-11-13 | 14:09

P-H Donner,de onderkoning van Nederland en in mijn ogen een hele enge man, heeft zich reeds positief over Sharia in Nederland uitgelaten.
"... Daarin blijkt hij ook geen principiële bezwaren te koesteren tegen de invoering van de sharia, de islamitische wetgeving, in Nederland. 'Als tweederde van alle Nederlanders morgen de sharia zou willen invoeren, dan moet die mogelijkheid toch bestaan?..."

www.elsevier.nl/Politiek/nieuws/2006/9...

Russ Meyer | 25-11-13 | 14:08

Wat een vies, goor en achterlijk volk. Smeerlappen zijn het. En links keek weer weg en zag dat het goed was!

F1802 | 25-11-13 | 14:06

Wat ze in Achterlijkistan doen zal me een zorg zijn. Wat me zorgen baart is dat straks ook gewoon in Nederland officieel zal worden ingevoerd. We willen ten slotte geen racisten zijn hier, toch?

Ales | 25-11-13 | 14:04

Terug naar het stenen tijdperk.... dat wil toch iedereen?
Nou, ik in ieder geval niet!
Maar mijn land is hard op weg.
Het extremisme en de haat tegen ons neemt hand over hand toe.
Aanpakken die lui, nu het nog kan.
Paspoort innemen en over de grens flikkeren.

Stenigen goedpraten wegens "koeltoer" en Zwarte Piet die geen vlieg kwaad doet, verbieden?
Gaat niet gebeuren, als het aan mij ligt.

Er zal wel weer geroepen worden dat dat racistisch is, maar dat zal me een worst wezen.

Schietmijmaarlek | 25-11-13 | 14:02

bakito,
vind ik ook,maar ze hebben tegenwoordig energiezuinige electrische stoelen,hoor! dat scheelt echt veel energie

Foezela | 25-11-13 | 14:01

Bigi Bana Boy | 25-11-13 | 13:58
Yes, Sir!

milky bar | 25-11-13 | 13:59

En daarom 200 JSF's graag. En drones met Hellfire rakketten. Snappen jullie nu waarom ?

Bigi Bana Boy | 25-11-13 | 13:58

@FrankVeer | 25-11-13 | 13:42
Leuk dat afghanistan dit cluble engnekken te danken heeft aan de grote vrijheidsstrijder Ronald reagan. Die vond ze zo leuk zo goed zo tof.

4.bp.blogspot.com/_dj7hueuj-U0/SwTMFd_...

miko | 25-11-13 | 13:55

Bij GL komen ze er nu vast achter dat de met playmobil opgeleide agenten ook mogen stenigen. Ze zijn vast vergeten een verbod op stenigen op te nemen in de voorwaarden.

Jan de Schot | 25-11-13 | 13:53

@Onepack; het is prima dat men tegen overspel is, en ik vind het ook geen probleem dat dit in sommige landen strafbaar wordt gesteld. Echter, stenigen?!??! Ben je niet helemaal lekker in je bolle kop dat je hier geen stelling tegen neemt??!? Zelfs begrip voor opbrengt...
Maar goed, ik ga me weer druk maken over zwarte piet.

Datzegik2235 | 25-11-13 | 13:50

@OnePack | 25-11-13 | 13:20
Dus als het bewezen is dan vind je het oookkkeeeee?
Bedenk wel dat veel mensen uitgehuwelijkt worden dus in de eerste plaats al vreemd gaan. Immers ze hebben seks met mensen waar ze niet van houden. Mag nie van God is het wel?
Voor mijn part laat een getrouwde vrouw zich door een voetbal team uitwonen tijdens de bruiloft van haar zwager. misschien onsmakelijk en pijnlijk voor de man. Maar de doodstraf daarvoor?Er zit werkelijk iets goed fout tussen je oren.

miko | 25-11-13 | 13:50

-weggejorist-

duodard | 25-11-13 | 13:45

Misschien is het een goed idee dit "instructiefilmpje" te laten zien op een vergadering van GL,D66,PVDA,CDA,CHU en andere politiek correcte partijen.

meneer Q | 25-11-13 | 13:44

-weggejorist-

duodard | 25-11-13 | 13:44

Tis nu wachten op het voorstel van GroenLinks om die mensen die straks moeten gaan stenigen een goede stenigings opleiding te gaan geven op kosten van de Nederlandse samenleving natuurlijk.

andjing | 25-11-13 | 12:02 | + 36 -

Natuurlijk wel met Lego-steentjes. Het moet natuurlijk wel instructief blijven.

On-topic: wat een ziekmakende religie is die Islam ook. 'Wij' konden er een paar honderd jaar geleden ook wat van met de Inquisitie, ketters, paapsen en heksenjachten, maar je zou toch in de 21e eeuw dit soort middeleeuwse taferelen en rituelen niet meer verwachten. Wat mij betreft moet de Islam met vuur en zwaard bestreden worden (om maar eens een beetje in hun terminologie te blijven).

FrankVeer | 25-11-13 | 13:42

@Deus Absurdia | 25-11-13 | 13:01
Over welk probleem heb je het?Zolang ik namelijk voldoende te vreten en te neuken heb zie ik geen probleem?
Duidelijkheid is niet aan je besteed is het wel?

miko | 25-11-13 | 13:42

@onepack
doodstraf voor sex met iemand anders?
en dan door steniging? waar de getuigenis van de vrouw de helft van die van een man is?
weet niet uit welk bruin ei jij bent gekropen, maar fatsoenlijke mensen wijzen de afghaanse juridische noveauté af. gewoon, omdat zoiets beschaafd is. heeft met zelfkennis, empathie en vooruitgang te maken? gewoon om je heen kijken, naar het welvaartsniveau hier en daar.

minimá-armezusvan.. | 25-11-13 | 13:41

'Er zijn moslims in de wereld die zullen er altijd zijn. Daar valt helemaal niets aan te doen.'

Jawel hoor.
Vrijheid is the keyword and killing voor de Islam.
Niemand blijft vrijwillig deze levensfilosofie aanhangen.

Alleen uit zware indoctrinatie en terreur ontleent dit geloof haar kracht.
Valt dit weg dan lost dit geloof zichzelf op.

Het mist namelijk de werkelijke liefde.

Ben Adam | 25-11-13 | 13:38

De steen kwam van links..

Tjemig | 25-11-13 | 13:35

Pittig lunchfilmpje was dat, Quid.
Ik snap dat het een instructievideo betreft, maar vanaf minuut 8 gaat het pas echt los en 20 seconden later splijt haar hoofd en is ze dood. Ik vond het meer een rotsiging dan een steniging trouwens. Maar Allah zag dat het goed was.

Shareholder II | 25-11-13 | 13:34

God gaf mannen zowel een penis en hersens, maar jammer genoeg niet genoeg bloedtoevoer om ze allebei tegelijkertijd te kunnen laten functioneren.

* I'm thinking Mohammed...*

Ben Adam | 25-11-13 | 13:32

-weggejorist-

OnePack | 25-11-13 | 13:32

"En als je dan op je sterfbed ligt kan je trots zijn over je eeuwige haat waarmee je niets hebt gedaan behalve je eigen leven kapot gemaakt. Succes ermee.
OnePack | 25-11-13 | 13:20 |"
- Of je ligt op je sterfbed en je verwijt jezelf dat je niets hebt gedaan om deze waanzin te stoppen. Dat je dochter onder invloed van een moslimjongen een hoofddoek draagt en in de paasvakantie als pelgrim naar Mekka gaat. En haar vader in de steek liet omdat hij alcohol dronk en een "afvallige" was.

milky bar | 25-11-13 | 13:24

Den Linkschen Mensch Hier Ten Lande:
"Daar moeten we begrip voor opbrengen, is hun cultuur".
En "hebben jullie problemen met 'n vreemd geurtje in het trappenhuis?" (gesproken door een oerdomme politicus)

meneer Q | 25-11-13 | 13:24

Stenigen. Het enige waar vrouwen wel actief aan mee mogen doen.
En daar maken ze decibellen blazend ook goed gebruik van.

Het.is.hun.land.
@Quinsy | 25-11-13 | 12:50 |

Het moge duidelijk zijn achter welke steen jij vandaan komt.

íbice ibérico | 25-11-13 | 13:21

Hoe zit het met zwarte pietjes van witte chocolade?

Rocknrolla7372 | 25-11-13 | 13:21

-weggejorist-

OnePack | 25-11-13 | 13:20

Noorse islamisten eisen gedeelte van Oslo op voor eigen sharia-staat.
Ik heb hier toevallig gisteren nog gewaarschuwd dat we beter letten op het islamitische bevolkingsaandeel in de grote steden in plaats van dat over het hele land. Dit ook met de islamverbreidings-historie in gedachten.
www.blauenarzisse.de/index.php/aktuell...

WirMachenMusik | 25-11-13 | 13:14

Angola! Het eerste verstandige land op deze aardkloot!

Wie had dat nu verwacht?

cpio | 25-11-13 | 13:12

Dit is wel even wat anders dan een Zwarte piet ,of NR39 met rijst ,Ik wacht dan ook in spanning de reactie van de VN en de Amerikanen af

andjing | 25-11-13 | 13:11

ach als je er een paar uurtjes vrij voor krijgt, net als stemmen, dan is het zo gek nog niet. Of combineren met stemmen: wie je persé niet in de regering wilt....

Tjemig | 25-11-13 | 13:10

Den linksche keek en zag dat het zeer goed was.

zeefert | 25-11-13 | 13:06

Bahkito heeft zichzelf maar weggejorist ?

ja,diedus! | 25-11-13 | 13:02

Moslims die andere moslims afmaken, ik kan er langzamerhand geen traan meer om laten. Wel jammer dat er 25 man van onze defensie heeft moeten sneuvelen om die geloofs-fanaten te beschermen. En daar moet ik het bij laten anders krijg ik ""Joris om mijn dak.

sordidus1 | 25-11-13 | 13:01

@miko: Heb je al nagedacht ( hersenactiviteit anders ingezet dan voor neuken en vreten) over grootte van het probleem?

Deus Absurdia | 25-11-13 | 13:01

@Deus Absurdia | 25-11-13 | 12:47
Dan hoop ik maar dat er wat sterke mannen zijn die grote stenen kunnen tillen.

miko | 25-11-13 | 13:01

Harstikke goed, ik zeg doen en omdat toch de eigen tradities behouden blijven, meenemen naar Nederland en stenigen op de Dam. 1x per week of zo. Als je dat nou niet doen dan voelen die mensen zich niet welkom hier in Nederland je moet wel de tradities respecteren.

pinkelotje | 25-11-13 | 12:59

Weer vechten voor vrijheid wordt het helemaal in de 21e eeuw.

Snelheidsduivel | 25-11-13 | 12:58

Wat een stinkwereld leven we toch in en toch moet ik lachen......

ITEACHYOU | 25-11-13 | 12:58

@kutjebefandijvie 12:51
De ironie ontgaat je, geeft niets hoor.

Ashtrey | 25-11-13 | 12:57

@Bakito | 25-11-13 | 12:25
nog andere manieren om dood te gaan dan? #sukkel

reageerbuis | 25-11-13 | 12:56

@ashtrey 12.49
Vragen doet: U herdenkt een dierbare steen?

vanKaas&zn | 25-11-13 | 12:56

Heeft Ploumen al commentaar gehad op de arbeidsomstandigheden van de stenen werpers?

BBmetR | 25-11-13 | 12:56

Wel weer raar dat dat land vol zit met bodemschatten en het enige daar wat ze kunnen met stenen is mensen vermoorden.

geomario | 25-11-13 | 12:55

@miko
Nou dat is een hele troost voor degene die het moet ondergaan he?
Enorm veel humaner ook..
Goed om te weten dat het probleem ook niet de straf zelf is maar de uitvoering.. Erg sociaal van je.!

Deus Absurdia | 25-11-13 | 12:53

@Ashtrey 12:49

Ik mot ff kotsen....
wat een klote gedicht, en dan ook nog bij zo een onderwerp....

kutjebefandijvie | 25-11-13 | 12:51

Het.is.hun.land.

Quinsy | 25-11-13 | 12:50

@necrosis | 25-11-13 | 12:39
Zeg dat ook eens dat je humanere behandeling wilt van daders als er weer eens een pedofiel opgepakt word want dan kan de doodstraf ineens wél op de meest gruwelijke manier toegepast worden volgens de vrijdenkende reaguurders.

miko | 25-11-13 | 12:50

Vooral veel vrouwen in Allah's hel :

Sahih Al-Bukhari 1052—The Prophet said:

[...] I also saw the Hell-fire and I had never seen such a horrible sight. I SAW THAT MOST OF THE INHABITANTS WERE WOMAN." The people asked: "O Allah’s Apostle! Why is it so?" The Prophet said: "Because of their ungratefulness." It was asked whether they are ungrateful to Allah. The Prophet said: "They are ungrateful to their companions of life (husbands) and ungrateful to good deeds."

Gelukkig zijn er ook vrouwen in Allah's Paradise;

Om te neuken.. that is:

Sahih Al-Bukhari 4879—Allah’s Apostle said:

"In Paradise there is a pavilion made of a single hollow pearl sixty miles wide, in each corner of which there are wives who will not see those in the other corners; and the believers will visit and enjoy them."

Ben Adam | 25-11-13 | 12:50

Een hand, een woord,
een gebaar doen zo goed,
als je iemand die je liefhebt verliezen moet.
De lege plek - het doet zo pijn,
maar in gedachte zal je altijd bij ons zijn.

Ashtrey | 25-11-13 | 12:49

@Koninging Beatricks
En in welk westers land word je op de elektrische stoel gezet voor overspel?

JAH | 25-11-13 | 12:49

Trouwens, dat reaguurderige dat Nederland troepen stuurt om dergelijke praktijken te ondersteunen, is natuurlijk uiterst kortzichtig, onnodig simplificerend en gewoonweg dom. Er is nl. ook nog een deel van de bevolking dat niets te maken wil hebben met deze primitieve praktijken, en dat deel probeer je te beschermen. Daarvoor hulde wat mij betreft (overigens ook een reden om eindelijk eens militair in Syrie in te grijpen).

milky bar | 25-11-13 | 12:49

StijlvolRechts | 25-11-13 | 12:48 Ja , je hebt gelijk , ik ga ff koffie zetten.

ja,diedus! | 25-11-13 | 12:49

Wat grappig om te zien dat er nog steeds menen zijn die @Bakito de huistrol serieus nemen.

StijlvolRechts | 25-11-13 | 12:48

@miko.
Nee nee nee.. Zo werkt dat niet.. Het is dan: of stenigen in Afhanistan, of electrocutie in Afghanistan. En dan ben ik wel benieuwd naar je keuze.
. En denk erom dat de electriciteit in een gemiddeld bergdorp daar wordt opgewekt door een oude man op een fiets..

Deus Absurdia | 25-11-13 | 12:47

Bakito | 25-11-13 | 12:39 Als zij vreemd zou gaan zou ik haar hierop zeker aanspreken. Het komt dan geen moment in mij op om haar de hersens in te slaan.Doe ff normaal.Liefde moet van twee kanten komen. Trouwens geen goed idee van jou om een cursus psychologie bij de Wehkamp te volgen , want je vraagstelling en conclusie is echt onnavolgbaar.

ja,diedus! | 25-11-13 | 12:45

@Deus Absurdia | 25-11-13 | 12:35
Westers feestje?
Voor zover ik weet in een handvol staten en dan mag je vaak ook nog eens kiezen. Vrije westen dus.
En met een elektrische stoel leg je in no time een olifant om. Dat is andere koek dan met halve vuist grote stenen van gepaste afstand gooien op een veroordeelde.

miko | 25-11-13 | 12:45

@Deus Absurdia | 25-11-13 | 12:43

Wat is een wedstrijd?

Koninging Beatricks | 25-11-13 | 12:44

@Lopende-Hollander | 25-11-13 | 12:41

Ik steun Quinsy en de rest van zijn zwarte pieten van harte voor deze actie.

Koninging Beatricks | 25-11-13 | 12:43

@Koninging Beatricks | 25-11-13 | 12:38 | + 0 -
Is het een wedstrijd?

Deus Absurdia | 25-11-13 | 12:43

Hulde voor Angola

En nu is het genoeg! | 25-11-13 | 12:42

Kijk, zien we in ieder geval waar we onze Nederlandse soldaten voor hebben laten sterven!
Wat zullen de partijen die voor de missie waren trots zijn! Want deze barbaarse achterlijkheid is aan hen te danken.

JAH | 25-11-13 | 12:42

Ashtrey | 25-11-13 | 12:39 | + 0 -
De dood en geboorten zijn verzonnen begin- en eindpunten, geheel in de traditie van het westerse eendimensionale denken.

Bakito | 25-11-13 | 12:41

Brekend ! Quinsy Gario en medestanders vertrekken vandaag nog naar Afghanistan om daar een traditie om zeep te helpen. Ze zullen T-shirts dragen met daarop de tekst "Islam is cruel", en deze dragen tijdens een steniging met de rug naar de aanwezige moslimfundamentalisten gekeerd. Keigoed die Quinsy.

Lopende-Hollander | 25-11-13 | 12:41

@Deus Absurdia | 25-11-13 | 12:30
Als ik ooit mocht kiezen dan zou ik het anders wel weten.Het is alsof je naar New York gaat met de Concorde of zwemmende. resultaat hetzelfde maar het ene is wel wat vermoeiender

miko | 25-11-13 | 12:40

@Thoth | 25-11-13 | 12:34
Zolang ik het kan verhinderen, wordt 'stenigen' niet opgenomen in het wetboek der strafrecht.
Voor dergelijke middeleeuwse praktijken verwijs ik de voorstanders terug naar zand van herkomst.

necrosis | 25-11-13 | 12:39

En wie zei er dat Geert Wilders gisteren doordraafde met zijn opmerkingen over de islam?

milky bar | 25-11-13 | 12:39

ja,diedus! | 25-11-13 | 12:35 | + 0 -
Vind jij het leuk dat je vrouw regelmatig vreemd gaat?

Volgens mij ligt hier jouw onbehagen en niet in Afghanistan...

Bakito | 25-11-13 | 12:39

@Bakito 12:34
Elk afscheid is de geboorte van een herinnering.
Ik denk dat ik het wel begrijp, want liefde houdt niet op waar het leven eindigt.

Ashtrey | 25-11-13 | 12:39

@macmiep.nl | 25-11-13 | 12:25
Tja dat krijg je als je huurling word.
Of wil je zeggen dat de Nederlandse militairen gedwongen zijn?

miko | 25-11-13 | 12:38

@Deus Absurdia | 25-11-13 | 12:35

In hoeveel % van de westerse landen wordt electrocutie nog toegepast dan ?

Je doet net alsof er in Nederland gediscussieerd wordt om het weer in te voeren. Of heb je het artikel niet gelezen ?

Koninging Beatricks | 25-11-13 | 12:38

@miko | 25-11-13 | 12:24
Dit jaar nog niet.

Conan de Rabarber | 25-11-13 | 12:38

Muxje | 25-11-13 | 12:31 Er gaat in iedergeval dan ng een proces aan vooraf.

ja,diedus! | 25-11-13 | 12:36

Koninging Beatricks | 25-11-13 | 12:32 | + 1 -
Ik vind electrocutie eigenlijk net zo achterlijk als een steniging.
Maar ja.. Electrocutie is een westers feestje he. Dus dat schijnt dan weer superieur te zijn.. Of beter..

Deus Absurdia | 25-11-13 | 12:35

Muxje | 25-11-13 | 12:31 | + 1 -
Ik zou voor de snelste dood kiezen. Tien jaar dodencel vind ik misbruik van macht en sadistisch.

Bakito | 25-11-13 | 12:35

Dat stenigingsfilmpje moet eigenlijk elke avond vóór het 8-uur journaal worden vertoond. Zodat ook de linksten (en dus naïefsten) onder ons de zegeningen van de Islam tot zich kunnen nemen. Is effe pijnlijk, maar je valt er ook nog eens goed van af want je avondeten ligt geheid in de plee.

Brou Is Back | 25-11-13 | 12:35

Zo'n filmpje van een steniging zou eens tijdens het journaal vertoond moeten worden. Er zijn namelijk nog steeds mensen die denken dat het allemaal wel meevalt met die sharia.

Rest In Privacy | 25-11-13 | 12:35

Bakito | 25-11-13 | 12:14 Eerst lullen over een soevereine staat wat impliceert dat je dus niet tegen de doodstraf bent , en dan mij aanspreken over humaniteit.Dan kom jij weer zoals gebruikelijk met een in jou ogen nog ergere vergelijking . Die vrouw , ja ,want mannen vallen buiten de boot in deze gruwelijke steniging zal het een halalworst zijn of er ergens op de wereld nog een mens omgebracht gaat worden. Dat maakt het voor haar niet minder erg. Snap dat nu eens een keer. Het moet niet gekker worden met jou .

ja,diedus! | 25-11-13 | 12:35

Ach ja, het hoort erbij hoor. Nu nog even wachten tot het in Nederland wordt ingevoerd...

Thoth | 25-11-13 | 12:34

Ashtrey | 25-11-13 | 12:29 | + 1 -
Is een lang verhaal, vertel ik je wel een keer als al die niet-boeddhisten hier er niet bij zijn.

Bakito | 25-11-13 | 12:34

@Aktivist | 25-11-13 | 12:31

Afganistan 1970

www.google.nl/search?q=afghanistan+19...

Er is heel veel veranderd, maar door de islam gaat alles weer heel hard achteruit.
Daarom: Geen tolerantie voor islam.

Koninging Beatricks | 25-11-13 | 12:34

@raskol
Ja hoor.. Gewoon een jaar lang geen olieproducten afnemen.. Dan is alles voorbij. Het enige dat die achterlijke cultuur in stand houdt zijn oliedollars.. Ze hoeven nl niet te veranderen zolang er geld is..

Deus Absurdia | 25-11-13 | 12:33

Op die manier had Theo nog een kans gehad.
Hier doen we het gewoon, lekker modern, met een schietijzer. Wollah.

DaughtersofLot | 25-11-13 | 12:33

Religie van de angst.
En angst maakt emotioneel kreupel.

Hafid Bouaza:

[...]'Angst doet niet alleen huiveren, maar beperkt ook het spectrum van de menselijke emoties, want woede zal men niet licht uiten als men bang is het leven te verliezen. Nu mag woede een vorm zijn van onmacht, zoals opvoeders ons plachten te leren, maar is het niet beter je onmacht te uiten dan emotioneel verkreupeld te zijn? Want dat is natuurlijk wat (zelf)beperking is, een vorm van mankheid.

Is dat niet wat het uiteindelijke doel van terreur is? Verkreupeling door constante vrees.'

loorschrijft.blogspot.nl/2013/07/verkr...

Ben Adam | 25-11-13 | 12:33

Angola has become the first country in the world to ban Islam and Muslims, taking first measures by destroying mosques in the country.
****
Er is en blijft dus hoop als het te erg te véél wordt, zal in ons land het besef ook komen dat het echt niet anders kan.

gebrokenvleugel | 25-11-13 | 12:33

@me
Correctie: Woody Allen en het precieze citaat:

Ik ben niet bang om dood te gaan. Ik wil er alleen niet bij zijn als het gebeurt.

Uit het Engels: It's not that I'm afraid to die. I just don't want to be there when it happens.


Ashtrey | 25-11-13 | 12:33

@andjing | 25-11-13 | 12:24
In werkelijkheid worden ze nog ingepakt. Je wil immers niet dat ze de stenen afweren.

miko | 25-11-13 | 12:32

@Deus Absurdia | 25-11-13 | 12:30

Dus is het wel een goed idee om het weer officieel in te voeren of wat wil je precies zeggen ?

Koninging Beatricks | 25-11-13 | 12:32

10 jaar en tig miljarden later is er dus echt niks, helemaal niks veranderd daaro. Niet dat ik de illusie had dát er wat zou veranderen: Deze oorlog is vooral gestart en gevoerd om de publieke opinie binnen de VS en hun vazallen te3vreden te houden en om de zak van (vriendjes van) Cheney, Bush en Rumsfeld te spekken.

Aktivist | 25-11-13 | 12:31

@Bakito 12:20: Niet "iemand", maar "iemand die een of meerdere zeer ernstige misdrijven heeft begaan, waarbij meerdere slachtoffers te betreuren vallen". Er is nogal een verschil waarvoor je in de verschillende landen ter dood wordt veroordeeld. Overspel is het breken van een belofte, meer niet. En sex buiten het huwelijk is een victimless crime. Wel wat anders dan moorden of verkrachten.

En dan de wijze van executie. Steniging, of tien jaar zitten en de stoel (met kans op tussentijdse gratie). Wat zou je zelf kiezen?

Muxje | 25-11-13 | 12:31

briljant stuk proza

liesbeth van ingen | 25-11-13 | 12:30

Stenen of brandstapel ( of haar 20e eeuwse variant, electrocutie).. Volgens mij maakt het voor het resultaat niet zoveel uit..

Deus Absurdia | 25-11-13 | 12:30

@Bakito 12:25
Kan je dan ook dood gaan door niet overlijden?
Zoals Woody Harrelson ooit zei: ik vind het niet erg om dood te gaan, maar ik wil er niet bij zijn.

Ashtrey | 25-11-13 | 12:29

Een dergelijke bloeddorstige cultuur kom je zelfs onder de beesten niet tegen. Sharia is het laagste en meest walgelijke wat de mens ooit bedacht heeft. Nou ja, mens, het is bedacht en wordt enthousiast aangehangen door moslims only. Erger dan beesten.

lekker wijf | 25-11-13 | 12:29

Een steniging, moet je langs de spoorlijn organiseren..... daar liggen stenen in overvloed.

pitabroodje | 25-11-13 | 12:29

Afghanistan loopt dan ook ongeveer 500 jaar achter met de evolutie.
Tja, terwijl de westerse wereld bezig was met filosofie, wijsbegeerte, natuurkunde, wiskunde, scheikunde, later de industriële revolutie, hadden ze het daar te druk met het stenigen van verkrachtingsslachtoffers.

Cuyahoga | 25-11-13 | 12:29

Niet echt verrassend voor een volk dat nog in de steentijd leeft.

goedverstaander | 25-11-13 | 12:28

heb Ploumen hier niet over gehoord. Te druk met Coolcat te pesten over arbeidsomstandigheden in Bangladesh.
Stenigen OK als het maar vrouwen zijn die een paar euri meer verdienen

kees1960 | 25-11-13 | 12:28

Ah, die AgressorAngolees dacht natuurlijk dat Danny een moslim was die verhaal kwam halen vanwege dat islamverbod. Dat verklaart een boel.

Professor Superhirn | 25-11-13 | 12:27

@M.egafoon | 25-11-13 | 12:22
Islam is een ideologie, en van vrede hebben ze nog nooit gehoord....

necrosis | 25-11-13 | 12:26

So homo...

Aatje | 25-11-13 | 12:25

Het zal je kind/kameraad maar zijn die voor dat zooitje daar is gestorven...

MacMiep.nl | 25-11-13 | 12:25

FredFlinstone

Inderdaad. Maar weet je, dit zou wel eens heel eng kunnen zijn voor die relnicht. Dit is namelijk de echte boze wereld in het heden. Dat is nu net niet wat hij wil en ook niet kan. Zonder de back-up van de VARA en consorte is deze relnicht nl. nergens toe in staat. Er wonen hier heel veel van die moslims en daar zijn er veel van die het stenigen heel normaal vinden. Om die en de VARA ( pvda) nu tegen de haren in te strijken....!!!!! Dat is nu net niet wat hij wil en ook niet kan. Zonder de back-up van de VARA en consorte is deze relnicht namelijk nergens toe in staat. En de VARA en de pvda zijn zonder de moslims ook nergens. Dus..............

mail | 25-11-13 | 12:25

Geldt dat ook voor mannen?

who cares | 25-11-13 | 12:25

necrosis | 25-11-13 | 12:23 | + 0 -
ddo = dood door overlijden.

Bakito | 25-11-13 | 12:25

@necrosis | 25-11-13 | 12:16
Tja linkjes dubbel posten , tssss.

miko | 25-11-13 | 12:24

Groenflinks gaat ook Kamervragen stellen of er wel een goede CAO is voor de stenigers en of aan de eisen van de Arbowet wordt voldaan.

Durmazon | 25-11-13 | 12:24

Maar in werkelijkheid is het vreselijk schokkende beelden uit de film The Stoning Of Soraya M.
Haar oude vader gooit de eerste steen. Hij mist twee keer. Een vrouw jammert dat dit een teken van God is: Soraya verdient het kennelijk om te leven....

De meute twijfelt. De dorpelingen kijken naar de jonge vrouw in witte kleding, tot haar middel begraven in het zand. Zo zonder sluier is ze schokkend mooi, met golvend, zwart haar.

Dan werpt de razende echtgenoot van Soraya – die haar beschuldigt van vreemdgaan – een steen die haar hoofd raakt. Het eerste bloed stroomt. De mullah van het Iraanse bergdorp heeft zijn koran neergelegd en gooit stenen. Haar twee tienerzonen gooien stenen. Alle mannen gooien stenen naar de vrouw, wier handen gebonden zijn. Langzaam sterft ze. De lijdensweg duurt zeker een kwartier; misselijkmakende minuten.

www.youtube.com/watch?v=5_DFbw4IW-s

andjing | 25-11-13 | 12:24

@Conan de Rabarber | 25-11-13 | 12:14
Tja ik zag het ook. Een beetje over heen gekieken.
maaruh, herplaatsen is geen stoneoffense toch?

miko | 25-11-13 | 12:24

@ Iemand tien jaar in een dodencel laten wachten op een energievretende electrische stoel vind jij dus een humanere vorm van doodstraf?
Bakito | 25-11-13 | 12:20 |

De yanks gaan met hun tijd mee. De elektrische stoelen die niet windmolen/zonnepaneel-aangedreven zijn moet je met een (led)lampje zoeken.

goedverstaander | 25-11-13 | 12:23

@Bakito | 25-11-13 | 12:14
Is de ddostraf iets nieuws?
*nooit van gehoord*

necrosis | 25-11-13 | 12:23

@Bakito | 25-11-13 | 12:20
En dat hebben wij niet is het wel?

miko | 25-11-13 | 12:22

Conan de Rabarber | 25-11-13 | 12:15 Haar punt ? moslims kunnen volgens haar niets fout doen en zijn hele lieve betrouwbare en redelijke mensen die volop meedoen in de samenleving en openstaan voor andere meningen. Allemaal , op die enkeling na die het dan weer verpest....... en dan komt Bahkito weer met Google linkjes en vergelijkingen dat het allemaal wel meevalt , want.... iets met appel en peer.

ja,diedus! | 25-11-13 | 12:22

Gelukkig helpen we deze mensen om een goede, functionerende democratie op te zetten! *kuch kuch*

Nequebard | 25-11-13 | 12:22

Islam, geloof van de vrede

M.egafoon | 25-11-13 | 12:22

@ eerstneukendanpraten | 25-11-13 | 12:15
Hij stond gelukkig uit de wind en ik heb hem niet geroken.

Hij was te lui om van zijn bakfiets te komen dus ik heb de bakstenen met een ferme zwaai vanuit de voordeur in de bak geworpen. Ik kan niet met zekerheid zeggen dat ik hem niet heb geraakt.

goedverstaander | 25-11-13 | 12:21

Ghe. Auw en Kiezelman. Had ik al eens gezegd dat ik op zulke momenten van je hou Annabel?

Ashtrey | 25-11-13 | 12:21

Ik zou heel erg graag Rut en Sam willen stenigen .....

Lief meiske | 25-11-13 | 12:21

"Everybody must get stoned..."
Bob Dylan

Air van Boven Dorens | 25-11-13 | 12:20

ja,diedus! | 25-11-13 | 12:16 | + 0 -
Iemand tien jaar in een dodencel laten wachten op een energievretende electrische stoel vind jij dus een humanere vorm van doodstraf?

Bakito | 25-11-13 | 12:20

Progressieve regering in Angola kunnen we nog iets van leren. Ik kijk echt uit naar de dag dat we hier afstand nemen van Islam en het gewoon verbieden. Waarom omdat het kan en omdat het nodig is. Islam is een bedreiging voor alles wat niet Islamistisch is duidelijk genoeg dunkt mij. Gematigde moslims bestaan niet, gedegenereerde wel en dat belooft niets dan achteruitgang.

Veel Vaak | 25-11-13 | 12:20

In Angola begint de bevrijding

kees1960 | 25-11-13 | 12:19

Hier is weinig tegen te beginnen. De achterlijkheid, bloeddorst en pure kwaadaardigheid van de islam kun je niet 1-2-3 de wereld uit krijgen. Eerst maar eens in eigen huis beginnen: directe uitzetting radicale imams, intrekken paspoort van 'Nederlandse' jihadisten, sluiten & slopen van extremistische moskeeën, actief uitzettingsbeleid radicale moslims.

raskol | 25-11-13 | 12:19

Waarom ze met stenen gooien?
https://www.youtube.com/watch?v=djdfM30hGoU

toetanchamon | 25-11-13 | 12:17

@ja,diedus! | 25-11-13 | 12:13 | + 0 -
Interessant, dank.

Kaas de Vies | 25-11-13 | 12:16

Femke Halsema zou toch samen met Hasnae Bouazza toch islamitische vrouwen gaan interviewen. Ze moeten ook maar even bij de vrouw uit het filmpje langs gaan. Ohnee, dat hoeft niet meer.

BroodenSpelen | 25-11-13 | 12:16

Bakito | 25-11-13 | 12:06 De goedpratert van de alternatieve levensbeeindiging d.m.v niet relevante en/of vergelijkbare vergelijkingen. Je moet er maar opkomen !

ja,diedus! | 25-11-13 | 12:16

Wilders en zijn aanhang naar Angola, met Danny er bij. Geven we ze nog een miljardje of wat mee voor het aanleggen van een vierbaansverbinding van Luanda naar Venlo.
En hop, weer een hele boel problemen opgelost

Djong | 25-11-13 | 12:16

@andjing | 25-11-13 | 12:12
Je leest mijn comments zeker niet, copycat....

necrosis | 25-11-13 | 12:16

@ goedverstaander 12:07

Als hij eruit zag als een zwerver en zes uur in wind naar zweet stonk heb ik wel een vermoeden wie dat zou kunnen zijn geweest.

eerstneukendanpraten | 25-11-13 | 12:15

@Bakito | 25-11-13 | 12:14
Ja? Je punt?

Conan de Rabarber | 25-11-13 | 12:15

Tsaj en wat dan te denken over de milde straf voor ongehuwde overspel? slechts 100 zweepslagen, alsof je die wel overleeft. Idiote geitenneukers.

Zuma | 25-11-13 | 12:14

Conan de Rabarber | 25-11-13 | 12:11 | + 0 -
Afghanistan is een soevereine staat, en mag net als Amerika en China zelf weten of ze de ddostraf toepasssen.

Bakito | 25-11-13 | 12:14

@miko | 25-11-13 | 12:10
Wow! Vraag even om Nanninga die link in haar stukje wil opnemen, oh wacht..

Conan de Rabarber | 25-11-13 | 12:14

Kleine correctie, vrouwen moeten verder (dan het middel) worden ingegraven anders is er het risico dat de tieten of een anders stuk vlees zichtbaar wordt en dat is haram.

bijna_raak | 25-11-13 | 12:14

@ Bakito | 25-11-13 | 12:06 | + -4 -
Wat in Palestina ook om andere redenen kan en verheven is tot volkssport nummer 1.

Pff, jij weet jezelf toch iedere keer weer te overtreffen in maken van vergelijkingen.

TheseDays00 | 25-11-13 | 12:14

Als ze de rommel maar weer opruimen zou ik zeggen.

Aart Z. | 25-11-13 | 12:13

tsja, eens even kijken hoe de moffenhoeren uit policor multicul dit gaan goedpraten. meer geld naar het neukertjes van mariko peters? tenslotte zit die weer op haar plekje bij buza waar ze soepsidie gaan kan uitdelen aan haar vriendjes voor experimenteel poppentheater. it's the islam, stupdid!

minimá-armezusvan.. | 25-11-13 | 12:13

Islam: een zeer ongezonde, de mens in zijn ontwikkeling beperkende ideologie die niet gelovigen/andersdenkenden uitsluit, discrimineert, terroriseert en niet zelden vermoord.

Net. zoals. Mohammed.
Een. zeer. getroebleerd. mens.

'Hij die zonder fouten is werpe de eerste steen...'
'Heb je naaste lief als je zelf..'
Deze leefregel/filosofie werd door deze 'laatste profeet' op geheel eigen wijze geherformuleerd.

Ben Adam | 25-11-13 | 12:12

Het zijn, en blijven, barbaren

Bokito ergo sum | 25-11-13 | 12:12

Welke HUMANITAIRE instantie had ook alweer commentaar op een traditioneel kinderfeestje met een zwart-geschminkte persoon ???

En, waar blijft dat HUMANITAIRE commentaar nu ???

FredFlinstone | 25-11-13 | 12:12

TheStef | 25-11-13 | 12:08
De leukste steniging ooit!

Haatgenerator | 25-11-13 | 12:11

@Bakito | 25-11-13 | 12:06
Ja maar in Talibanland is het stenengooien in de wet opgenomen.
Met je kromme kudtvergelijkingen.

Conan de Rabarber | 25-11-13 | 12:11

Zeg Danny, ga gauw eens je excuses aanbieden aan de Angolezen!

Zzzzooooffff | 25-11-13 | 12:11

Mompelt iets van nationaal erfgoed en traditie...

070 | 25-11-13 | 12:11

@ Rémy Martin ® | 25-11-13 | 12:06 | + 0 -
Hulp in natura werkt beter: scheppen doneren.

TheseDays00 | 25-11-13 | 12:10

Heeft die Mauro even mazzel dat hij terug is gestuurd naar Angola!

Lucille Werner | 25-11-13 | 12:09

Als soldaat/veteraan zal je je toch ook achter de oren krabben na dit bericht. Zeker als familie die een dierbare is verloren. Voor dat, VOOR DAT GVD!

ikdenkwat | 25-11-13 | 12:09

Stenigen... ik vind dat zo'n ineffectieve manier van iemand slopen..

overVecht | 25-11-13 | 12:09

Bakito | 25-11-13 | 12:06
Spreek voor jezelf Bakito. Ik heb nog nooit een steen gegooid. Dus geen #feit!
(maar ik ben dan ook niet bepaald vrij van zonde)

Haatgenerator | 25-11-13 | 12:09

Je zou toch denken dat ze in Afghanistan een beetje met hun tijd meegaan als daar ondertussen meer Kalasjnikov's dan stenen rondslingeren! Maar ja dit soort landen wil absoluut in de prehistorie blijven!

andjing | 25-11-13 | 12:09

En in Syrië worden vieze oude maar ook rijke theedoeken ingevlogen uit Saudie-Arabië om voor een paar duizend dollar een paar maanden lang straatarme meisjes van een jaar of 14 kapot te trekken met toestemming van de ouders. Maar die sheiks hebben dan ook toestemming gekregen van de pedoprofeet persoonlijk.

eerstneukendanpraten | 25-11-13 | 12:09

Ik heb zojuist de eerste steencollectant al aan de deur gehad. Iemand met een grofgebreide trui (pen 6) aan.

Ik heb twee bakstenen gegeven.

goedverstaander | 25-11-13 | 12:07

@reageerbuis | 25-11-13 | 12:05
Nope, black pete staat bovenaan hun agenda, as we speak!

necrosis | 25-11-13 | 12:07

Er zijn goede Nederlanders gestorven voor een land dat niets liever doet dan mensen kapot maken. Walgelijk.
Hopelijk heeft de politiek zijn lesje geleerd (natuurlijk niet)

Haatgenerator | 25-11-13 | 12:07

Gewoon nog meer gratis geld naar Afghanistan sturen, dan komt het allemaal vanzelf goed. /pvda-modus

Rémy Martin ® | 25-11-13 | 12:06

No mother, I was just explaining things.

Mammeloe | 25-11-13 | 12:06

Wij de beschavelingen gooien pas met stenen als onze voetbalclub drie keer op rij heeft verloren of uit huis worden gezet door een malafide huisjesmelker. #feit

Bakito | 25-11-13 | 12:06

Hoera voor Angola, moeten ze hier ook doen!

Idontgiveafunk | 25-11-13 | 12:06

Terug naar af. Nou ja, af naar nog verder af.

brutus68 | 25-11-13 | 12:06

Hier wordt een steentje bijgedragen aan de beschaving, zoveel is duidelijk.

Petrus de Rewa | 25-11-13 | 12:06

Een prachtig oud gezegde luidt: hij die zonder zonde is, werpe de eerste steen. Alleen jammer dat deze spreuk slechts in de bijbel staat en niet in de koran.

Gezwel | 25-11-13 | 12:06

Maar alleen overspelige vrouwen worden gestenigd, want mannen zijn natuurlijk verleid door die smerige sirenen. Dood aan die vrouwmensen, daardoor kunnen de haatbaarden niet aan Allah (NSFW) denken.

Sadomassochristus | 25-11-13 | 12:06

Er gaat niets boven een lekker dagje uit met de kids stenen gooien. Ze zeggen wel dat die moslims geen lieverdjes zijn maar Kaas kan er ook wat van.

Veel Vaak | 25-11-13 | 12:05

Maar als het democratisch besloten wordt om weer te gaan stenigen is het volgens Piet Hein Donner toch gewoon oké?

Conan de Rabarber | 25-11-13 | 12:05

Heeft de VN zich er al mee bemoeid?

reageerbuis | 25-11-13 | 12:05

He mooi land man, dat Angola!

Bixier | 25-11-13 | 12:05

En zo gaat men langzaam terug naar den oertijd; 'Krom is het pad van de eeuwigheid' (Nietzsche).

Simon de Danser | 25-11-13 | 12:04

Zo'n steniging zien de moslimfundametalisten als een middagje uit.

Tis nu wachten op het voorstel van GroenLinks om die mensen die straks moeten gaan stenigen een goede stenigings opleiding te gaan geven op kosten van de Nederlandse samenleving natuurlijk.

Tenslotte houden we straks miljoenen over van de door ons belastinggeld betaalde en geflopte Politie opleidingen aldaar .

andjing | 25-11-13 | 12:02

Opnieuw pleiten voor steniging in Afghanistan is net zoiets als opnieuw pleiten voor marktwerking in Nederland.

Einde van de Domheid | 25-11-13 | 12:02

Ik denk dat we ons oordeel over Angolezen nog maar even moeten opschorten.

Conan de Rabarber | 25-11-13 | 12:02

"Who threw that rock? Are there any women around here?"

Rico Tampeloerus | 25-11-13 | 12:01

"Hij wel even een voet tussen de deur van de Angolese ambassade gaan zetten één dezer dagen, naar verluidt is Allah daar persona non grata geworden."

Grappig, het versterkt wel het punt van de Angolese Ambassadeur dat hij bang was voor een aanslag ivm Dannygate.

Kaas de Vies | 25-11-13 | 11:57

Mede mogelijk gemaakt door onze militaire helden en onze politieke lafaards.

Wat een waanzin.

Wellicht moeten wij de zwarte piet traditie van 1850 weer herstellen.

Kaas de Vies | 25-11-13 | 11:56

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken