Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

"Misschien moet er een Piet worden doodgestoken"

pietje100.jpg¡Hola! Status update inzake De Discussie die geen Discussie is. Het gaat niet zo goed. Met het debat. Met de toon van het debat. Met Intochten die beveiligd worden door gewapende agenten met kogelwerende vesten. Met domkoppen (z/w, m/v) die een gebalde vuist op De Dam omhoog steken en blijk geven van het historisch besef van een pinda (waarmee we het appetijtelijke aardnootje bedoelen - mocht u weer in de kramp der verontwaardigingsverslaving schieten). Met Slavernij Monumenten die onteerd worden door malloten die hun YT-filmpjes vanuit Zuid-Oost uploaden (joe, gasten, ping liegt niet). Met agressieve holocaust-ontkenners als @insayno die braaf buigen voor Koning & Koningin voor hun curriculum. Maar wat we nu weer aantroffen op de FaceBook van de Pietenhaters. Misschien moet er dan maar een piet worden doodgestoken. Het staat er godverdomme echt. "Misschien moet er dan maar een piet worden doodgestoken". Djiezus Fokking Goedheiligman, Gario. Daar is "negerslet" op de Facebook van Anouk helemaal niets bij. Letten we op, Wagendorpjes, Youps, Heijnes en Sinasprilletjes van NL? Een 100% doodsbedreiging aan het adres van een kindervriend. Schrijf daar eens een column over, in jullie morele bezonnepaneelde wachttorens. De terroristen van Quinsy zijn blijkbaar aan het radicaliseren met zijn nieuwe makkers: de polderjihadisten. Nee, het wordt langzaamaan duidelijk nu. De SudetenNubiërs, de GelegenheidsBerbers & de PolderRiffijnen hebben elkaar gevonden in hun gezamelijke, ziekelijke haat voor het land dat hun bankrekeningen vult. Hier past slechts 1 bindend reisadvies. Ga dan. Flikker op. De tiefus. Dit land is ons land.

Reaguursels

Inloggen

-weggejorist-

MJPA2 | 21-11-13 | 15:02

Misschien moet er weer eens even iemand opstaan die bepaalde bevolkingsgroepen gaat terugverhuizen naar Waarjedanookvandaankomttiestam. Over sloten dempen gesproken. Ftoe!

Sliptong | 20-11-13 | 21:23

(1) Topic alvast tikken met wat gaatjes voor later. (2) Wachten op een mooie quote van een Marokkaan. (3) Topic aanvullen met wat copy-pasta. (4) Post!

PS. Nog ergens een quote van Quinsy over geweld gevonden? Jullie laten me wel in spanning.

Hoen | 20-11-13 | 21:09

Misschien moesten we eens niet zo in de geschiedenis blijven hangen.... Trots of schaamte over de handelingen van onze voorouders?! We moeten er met z'n allen samen iets van zien te maken. Pas dan mogen we trots zijn op ons zelf.

Maria.1 | 20-11-13 | 19:18

als het je hier - in mijn mooie nederland - NIET bevalt dan ga alsjeblief. GA WEG of hou je mond met al dat gezanik, want 1 ding beloof ik: HEEL VEEL nederlanders zijn het echt zat aan het worden om alsmaar "begrip" en "respect" te moeten opbrengen voor mensen die ons massaal leegroven en op ons neerkijken.

matrixbluepill | 20-11-13 | 18:48

Ga. Toch. Weg.

AdPatat1960 | 20-11-13 | 18:17

Kaan78 | 20-11-13 | 16:26 |
Dat zal ik dan snel veranderen. Omdat het moet van de grote Turk. Die uit een hoge beschaving kwam in lompen. Hun naam niet konden schrijven en een berg als toilet gebruikten. Hier werk zochten omdat ze thuis niets te vreten kregen en niets hoefden te verwachten van hun regering. Maar waar wel van hun verwacht werd dat zij Turkije het beste land vinden en vonden, zich superieur wanend. Die hier onderwijs, gezondheidszorg en sociale voorzieningen mochten souperen. Die turk gebied mij een spiegel voor te houden en vertelt mij dat ik negers kleineer.
En ik zeg je, grote turk, dat ik negers niet kleineer. Wat nu???
Ik vier hier thuis Sinterklaas met mijn kind en deze is gek van zwarte piet. Heeft nog nooit de vergelijking gemaakt naar een neger.
Dat doen alleen de mensen die zelf zwart/wit denken en anderen daarin de maat denken te nemen. Zoals jij.

Ik kijk wel op jouw neer. Niet omdat je een turk bent. Maar omdat je zo trots bent op een land wat jou niets heeft gegeven. Maar alles van jouw verlangd. Wat laat jij je makkelijk inpakken. En dat geeft niet als het je een keertje overkomt maar dat je er in blijft hangen zegt toch veel over je 'vermogens'.
Er zit totaal geen groei in je, geen nieuwe inzichten. Dat verklaart ook dat die zogenaamde beschaving na 6000 nog steeds achterlijk is.

Smarties | 20-11-13 | 17:57

www.youtube.com/watch?v=qp0_2lCI2So Die Kno'Ledge is anders ook een smerige seksist die vrouwen "hoes' noemt en criminaliteit ophemelt. En zelf wel janken over onderdrukking. Typisch een Afrikaan die vrouwen als gebruiksvoorwerp behandelt.

Libuse | 20-11-13 | 17:41

Kaan78 | 20-11-13 | 17:05 | + 0 -
Ach, het zijn niet de slechtste vruchten waaraan de wespen knagen.

Armin Langbaard | 20-11-13 | 17:18

Smarties | 20-11-13 | 16:58 | + 0 -
Als in NL zwarte mensen worden vernedert, dient hier nog veel gedaan te worden.

Kaan78 | 20-11-13 | 17:05

Kaan78 | 20-11-13 | 12:12
Ach gut. Jij bent helemaal neder gereisd naar dat stukje Nederland op deze wereld? Om ons een beetje beschaving bij te brengen? Wij hoeven jouw 'beschaving' niet. We hebben hier tenslotte maar weinig Armeniérs wonen. Hoe zou dat toch komen? Oh wacht...

Smarties | 20-11-13 | 16:58

@Kaan78 | 20-11-13 | 16:17
Aap, mouw: racist.

Parsons | 20-11-13 | 16:46

@Kaan78 | 20-11-13 | 16:26
Wil je mijn roots weten, turk?
Natuurlijk oke dat je daar trots op bent, oke.
Nederlands/brits/iers/frans/duits met een vleugje schots denk ik.

de grote Anti | 20-11-13 | 16:34

-weggejorist-

Maria.1 | 20-11-13 | 16:33

-weggejorist-

Maria.1 | 20-11-13 | 16:33

-weggejorist-

Maria.1 | 20-11-13 | 16:33

Stormageddon | 20-11-13 | 16:13 | + 0 -
Jouw roots zijn van de dermate kutvolk dat je waarschijnlijk niet durft hun naam vrij te geven.
Ik ben trots om mijn Turkse roots. Niet jaloers zijn. Jullie hebben vast andere kwaliteiten en zaken waar jullie trots op kunnen zijn.

Kaan78 | 20-11-13 | 16:26

@Kaan78 | 20-11-13 | 16:17
Veel turken (en andere religieuze idioten) zijn tricksters, maar gelukkig begint het westen dat te begrijpen. Ik zal even een blik navy seals of s.a.s voor je openen. Wij weten hoe technologie werkt, hoe de natuur werkt. Turken hebben zich enkel gespecialiceerd in hoe andere mensen te beinvloeden.

de grote Anti | 20-11-13 | 16:25

Stormageddon | 20-11-13 | 16:13 | + 0 -
Turken zijn "gemaakt" om te heersen over anderen.
We zijn de "beste" :)

Kaan78 | 20-11-13 | 16:17

@Kaan78 | 20-11-13 | 16:06
Ik kan het niet helpen, het is de geschiedenis van jouw volk, waar jij zo trots op bent.

Stormageddon | 20-11-13 | 16:13

@de grote Anti | 20-11-13 | 16:09 | + 0 -
Oh was het een competitie, dan ga ik eens mijn best doen. *plop*

Kaas de Vies | 20-11-13 | 16:11

Goed om @storm weer op dreef te zien..
Wat mij betreft slimmer dan kaas de vies.

de grote Anti | 20-11-13 | 16:09

Stormageddon | 20-11-13 | 15:51 | + 0 -
Stormageddon | 20-11-13 | 15:59 | + 1 -
Ga even Sinterklaas spelen klein kind.
Gut gut gut...:)))

Kaan78 | 20-11-13 | 16:06

Stormageddon | 20-11-13 | 15:59 | + 0 -
Denk aan dien blouddruk.

Armin Langbaard | 20-11-13 | 16:03

@Kaan78 | 20-11-13 | 15:49
Het zou er nog bijkomen als je die achterlijke woestijnideologie uit Arabië ook nog had opgeëist als een Turkse uitvinding.
Come to think of it: wat hebben Turken eigenlijk uitgevonden? Niet zo heel veel. Zeg maar niets.
En de boeken van de enige Turkse Nobelprijswinnaar worden in Turkije zelf op straat verbrand en hijzelf wordt in Turkije veroordeeld wegens belediging.
Als dat jouw zogenaamde beschaving is mag je het houden, en daar steken waar de zon niet schijnt.

Stormageddon | 20-11-13 | 15:59

@Kaan78 | 20-11-13 | 15:44
Welke beschaving? Die van de genocide? In Nederland mogen minderheden gewoon blijven leven.

Stormageddon | 20-11-13 | 15:51

Stormageddon | 20-11-13 | 15:42 | + 0 -

Turken zijn geen ras. Maar een volk dat zich heeft vrijgevochten van imperialisten en hebben gewoon zelfbeschikking, soevereiniteit en vrije denkwijze(tegenover de zere scheenbeen van de EU). Iets met splinter en balk als je in Turkije speurt naar racisme :) Daarnaast wonen er duizenden christelijken met "andere" normen en waarden als de islamitische. En dat worden tevens ook Turken genoemd. Zo zijn wij in Turkije.

Kaan78 | 20-11-13 | 15:49

Die halve gario mag van mij een enkeltje Ghana krijgen. Misschien dattie daar nog wat kan doen aan de verering van Junior Jesus J Rawlings en zijn zwarte hulpjes. Say no more !

Moeltasik | 20-11-13 | 15:45

Wat een heerlijke cultuur-verrijking, dit soort quasi intelligente persoonlijkheden die alle wijsheid der wereld in pacht hebben, maar toch té simpel zijn om een oer-Hollands spreekwoord volkomen verkeerd te citeren.

PUT dempen. Niet sloot dempen, Emir Honing.

R0BB3RT | 20-11-13 | 15:45

Ik heb mijn punt(en) wel gemaakt denk ik. Ik laat jullie even jullie wonden likken. Hoort bij het overgaan naar beschaving. Bij de volgende Pieten topic ben ik weer van de partij.

Kaan78 | 20-11-13 | 15:44

@Kaan78 | 20-11-13 | 15:24
Bullshit. Jouw volk heeft de oorspronkelijke bevolking eerst afgeslacht en wat er nog over was daarna gedwongen (tot in de twintigste eeuw) te assimileren.
(Vatandaş Türkçe konuş!)
en.wikipedia.org/wiki/Turkification

En diegenen die weigerden te assimileren werden (en worden!) gewoon over de kling gejaagd. Historische feiten, meneer.
en.wikipedia.org/wiki/Assyrian_Genocid...
en.wikipedia.org/wiki/Armenian_Genocid...
en.wikipedia.org/wiki/Greek_Genocide
en.wikipedia.org/wiki/Kurdish_villages...
en.wikipedia.org/wiki/Dersim_Massacre

Stormageddon | 20-11-13 | 15:42

@Kaan78 | 20-11-13 | 15:24
Oh en wat waren die mensen dankbaar zeg.
Na de gangbang mocht de slaaf in zijn eigen taal weer met zijn/haar geloofsgenoten spreken. Ik ken jullie geschiedenis vriend, en je kunt draaien wat je wilt, maar sadisme, slavernij en ubermensch viert hoogtij in die cultuur.

Trappen wij niet meer in, stop die toverdokter maar weer in de fles. Met zijn beloftes en mooie praatjes.
Eigenlijk ben ik verdomde blij dat wij duitsland, engeland en amerika aan onze kant hebben want de kaasboer in nederland zou er misschien nog intrappen ook.

de grote Anti | 20-11-13 | 15:33

Stel dat Eskimo's op het ijs schijten, moeten we dan nog steeds zwarte pieten riduculiseren? Wat is dit voor onzin. Stop anno 2013 met zwarten belachelijk te maken. Wat is daar moeilijk aan?

Kaan78 | 20-11-13 | 15:33

Stormageddon | 20-11-13 | 15:20 | + 0 -
Deze barbaren lieten (destijds) mensen hun geloof en taal behouden. Iets wat mensen in NL anno 2013 andere niet meer gunt.

Kaan78 | 20-11-13 | 15:24

@Kaan78 | 20-11-13 | 14:48
Correctie: Toen de Turkse barbaren de echte beschaving veroverde, uitmoordde en vernietigde. 't Is niet zo dat ze waren uitgenodigd.

Stormageddon | 20-11-13 | 15:20

@Kaan78 | 20-11-13 | 14:59
Jezus, als ik een klomp had zou hij nu breken.
Wij moeten ons normaal gedragen? Wij gedragen ons zoals europa ons gevormd heeft over de vele eeuwen, en ik kan je vertellen dat de moslim invloed nooit veel goeds gedaan heeft. Die gekke italianen/spanjolen/katholieken hebben ware slachtpartijen en vele brute verkrachtingen gedaan, en het kan aan mij liggen, maar die hadden moslim invloeden. Als je nog verder teruggaat schijnen de ottomanen heel oost-europa geterroriseerd te hebben.

Vind je het vreemd dat een slim deel van west-europa de wereld is gaan koloniseren? Het was een ramp met jullie soort hier. Maar wij moeten normaal doen hmm?

de grote Anti | 20-11-13 | 15:16

Parsons | 20-11-13 | 15:03 | + 1 -
Doe niet zo kinderachtig man. Je lijkt wel een autochtoon die een discussie voert met een Neger.

Kaan78 | 20-11-13 | 15:10

@Kaan78 | 20-11-13 | 14:37
Klopt, als negers ergens niet welkom zijn is het wel in Turkije.

Racist.

Parsons | 20-11-13 | 15:03

Schoorsteenveger | 20-11-13 | 14:35 | + 4 -~
We leven in een informatiemaatschappij dat bijvoorbeeld niet kan wachten op het integreren van vreemdelingen/buitenlanders.
Waarom vragen "jullie" dan wel geduld van vreemdelingen/buitenlanders voor abnormaal gedrag van "jullie" en hoeveel tijd hebben jullie nodig om normaal te gedragen?

Kaan78 | 20-11-13 | 14:59

Armin Langbaard | 20-11-13 | 14:40 | + 1 -
Dat was nog voor de tijd dat de Turkse beschaving arriveerde.

Kaan78 | 20-11-13 | 14:48

Kaan78 | 20-11-13 | 14:37 | + 0 -
Sinterklaas komt uit Turkije.

Armin Langbaard | 20-11-13 | 14:40

Stormageddon | 20-11-13 | 14:33 | + 0 -
Laten we dezelfde maat nemen.
Zwarte piet wel in Nederland.
Niet in Turkije.

Kaan78 | 20-11-13 | 14:37

Kaan78 | 20-11-13 | 13:29 |
Alleen in een ideale wereld ligt het a priori vast wat het geval is. Racisme is geen absolutum. Dat wil jij wel, maar dat is niet zo. Men zou het fatsoen kunnen hebben om te zeggen "Ik denk argumenten te hebben om racistische elementen in uw feest waar te nemen, en ik zou daar graag eens over willen praten." Zo is dat ook jaren gegaan, en we zagen ook dat in overleg over en weer de traditie zich langzaam aanpaste, meegroeide met de tijd, meeboog met wat in alle redelijkheid elke keer weer besproken werd. Maar sommigen gaat zo'n dialoog niet snel genoeg, die willen met zevenmijlslaarzen door de mores van de multiculturele samenleving banjeren, trappen en vertrappen, eisen, oordelen en veroordelen.
Inderdaad, als je me eerst beschuldigt, dan moet je niet vvervolgens nog denken een aangenaam en open gesprek te kunnen voeren. Als jij vindt dat in een dergelijke situatie ik degene ben met de eisen vooraf, dan hebben wij een probleem. Dus, wat mij betreft is terzake de discussie met jou afgesloten. Het maakt me niet uit waar je me voor uitmaakt.

Schoorsteenveger | 20-11-13 | 14:35

@Kaan78 | 20-11-13 | 14:29
Dat weet ik al te goed. Ook dat jij altijd voor dergelijke verantwoordelijkheden wegloopt. Maar wel anderen de maat nemen. Ik neem jouw nu met diezelfde maat als jij waarmee jij "ons" meent te moeten meten. Dan komt jouw selectieve verontwaardiging er opeens minder fraai uit te zien.
Deal with it.

Stormageddon | 20-11-13 | 14:33

Stormageddon | 20-11-13 | 14:24 | + 1 -
We hebben het nu over de zwarte piet discussie. Op de bovengenoemde onderwerpen heb ik al duizenden post op Geen stijl geschreven. Zoek maar op d.m.v. Google.

Waarom weer een eis of voorwaarde voor "normaal gedrag". Jullie MOETEN gewoon normaal doen, stelletje viespeuken. Dat andere mensen (mogelijk ook Turken) ook foute dingen doen is iets wat andere mensen zich druk over kunnen maken.

Kaan78 | 20-11-13 | 14:29

@Kaan78 | 20-11-13 | 14:26
Jouw volk schiet achterlijke minderwaardige mensen (i.e. alle niet-Turken) gewoon massaal af als ze in de weg lopen.

Stormageddon | 20-11-13 | 14:29

Peyronie | 20-11-13 | 14:20 | + 1 -
Je mag van mij alles vinden. Ik loop ten minste niet als een halve zool zwarte mensen neer te zetten als achterlijken.

Kaan78 | 20-11-13 | 14:26

@Kaan78 | 20-11-13 | 13:47
Verdomd, je bent er nog echt trots op ook hè? Als je de "successen" van je volkje persoonlijk opeist, waarom loop je dan weg voor de schuld van datzelfde kutvolk van je gedurende die 6000 jaar? Van de genocide op Armeniërs en Koerden, van de massamoorden in Syrië en de etnische zuiveringen in Anatolië? Je kunt het "goede" niet opeisen zonder de wandaden en de schande die erbij horen.

Jij bent dus echt wel de allerlaatste die het morele recht heeft te oordelen over de Nederlanders, de Nederlandse cultuur, de Nederlandse geschiedenis en de Nederlandse boetedoening voor de schande en misdrijven die óók bij Hollands glorie hoorde. Want dat doen we in dit land namelijk wel: openlijk debatteren over de schaduwzijde van ons verleden. Als JIJ ons de maat wilt nemen, ga dan eerst maar even in Ankara in het openbaar een schuldbekentenis van je regering eisen over het zeker niet brandschone Turkse verleden. Als je dat lukt, lullen we hier verder.

Stormageddon | 20-11-13 | 14:24

@Stormageddon | 20-11-13 | 14:12
Mensen als @kaan vinden dat de wereld van iedereen is, maar vooral van de turken/moslims. Die snappen niet dat oorspronkelijke westerse mensen niet graag in hun holletje genaaid worden door een zandbakman met tulband.

Kaan, je bent een hypocriete idioot. Moet ik weer het boekje over westerse seks-slaven opentrekken? Want daar lusten jullie ottomaantjes wel pap van.

de grote Anti | 20-11-13 | 14:23

Kaan78 | 20-11-13 | 13:47 |

Duidelijk antwoord. Dank je.

Een Turks-Ottomaanse fascist dus, zoals ik al dacht.

Niet verrassend dus, maar toch wel heel erg eng.
Het 1000-jarig Rijk van Hitler is er niks bij. Eén volk, één rijk, één ideologie, één religie, één millennia-lange bloedband, één leider.

Ik ben gewoon een modern mens, een straatkat, product van vele culturen en invloeden.
En ik maak me zorgen om het soort superieur, grenzenloos en achterlijk fascisme en racisme dat door mensen als jij weer de kop lijkt op te steken.

En dan kom je je hier godbetert ook nog een beetje vals profileren als iemand die het opneemt voor Nederlanders met een kleurtje.

Ik zeg het oprecht niet snel tegen mensen, maar ik vind je een gevaarlijke engerd.

Peyronie | 20-11-13 | 14:20

andjing | 20-11-13 | 11:44 | + 7 -

Ja, niet kunnen wennen.

Move, bitches.
Get out the way....

homerpimpson | 20-11-13 | 14:18

@Peyronie | 20-11-13 | 13:43
Meneer is een trotse Turk. En jodenhater. Hij verwijt anderen wat zijn eigen "trotse" volk al minstens duizend jaar doet: landjepik, massamoorden, genocide, vreemdelingenhaat en racisme. Gesneden koek voor Turken. Maar het wordt pas erg als Nederlanders in Nederland hun eigen cultuur willen houden.

De Turkse cultuur, die is natuurlijk superieur.
en.wikipedia.org/wiki/Racism_in_Turkey...
www.amnesty.org/en/library/info/EUR44/...
Je mag niet vinden dat er ook maar iets uit die cultuur ongewenst of problematisch is. Zelfs als je vindt dat ze datgene dan maar in Turkije moeten doen, maar niet hier, dan is de boot aan. Dat is Racisme en Discriminatie! Maar als Turk negatief oordelen over Nederlandse cultuur in Nederland is volkomen in orde natuurlijk. Dat zijn recht! Voel je wel?
Hypocrisie en dubbele standaarden zijn meneer de Turk niet vreemd. Ik vermoed dat er in Turkije erg weinig spiegels zijn. In elk geval kijkt Kaan er nooit in.

Stormageddon | 20-11-13 | 14:12

Kaan78 | 20-11-13 | 13:47 | + -2 -
Wannabe afstammelingen van Ismaël, bastaardzoon van Abraham. Maar helaas, deze 'eer' valt alleen ten deel aan Arabieren. Turken zijn geen Arabieren.

Armin Langbaard | 20-11-13 | 14:09

Kaan78 | 20-11-13 | 12:29 |
Ik heb 25 jaar voor één baas gewerkt, was dus werkslaaf, overigens geen rancune overgehouden, wel een prima pensioen en verdere emolumenten voor een goed leven, en dat allemaal door die oude lul met een puntmuts! Net hoe je het bekijkt, het domme slachtofferschap uithangen zoals door Honing is opportunistisch en doorzichtig!

lanexxx | 20-11-13 | 14:06

Waarom? Maar? Één?

wil van reem-talma | 20-11-13 | 14:05

Dat soort volk hoort verdient maar een ding: een stuk lood in het hoofd.

Woeler | 20-11-13 | 14:04

Qippie | 20-11-13 | 10:31 | + 14 -
True. En ik kan je vertellen dat veel Amsterdamse kinderpieten dit jaar met de angst in hun beentjes pepernoten uit hebben gedeeld. Maar goed, dat agressieve lafbekken altijd met z;n allen op de meest kwetsbaren duiken, was bekend.

John Muts | 20-11-13 | 14:01

"Jullie geven jullie honden meer respect dat de mensen die demonstreren tegen zwarte piet."
@Kaan78 | 20-11-13 | 10:48

Over het algemeen verdienen honden (evenals alle andere dieren) ook meer respect dan dergelijke beroepszeikerds. Al was het maar omdat een goede waakhond dergelijk tuig van het erf houdt.

Stormageddon | 20-11-13 | 13:48

Policor toverwoorden als racisme, fascisme en discriminatie verliezen zo wel heel snel hun magische krachten hoor. Blijf er nog een paar jaar achteloos mee smijten en het kan niemand meer schelen wie er nu weer van racisme wordt beschuldigd. (En als er dán een extreem rechtse politicus opstaat, heeft die vrij baan.)

John Muts | 20-11-13 | 13:48

@Peyronie.
Ik behoor tot een volk dat 16 wereldrijken heeft gesticht, 6000 jaar beschaving kent, leger is van God, beschaving en recht brengt, het meest moderne abrahamistische geloof aanhangt en culturele grenzen kent van Beringstraat tot aan Marokko. En Wie ben jij?

Kaan78 | 20-11-13 | 13:47

Is al een paar jaar aan de gang in Almere. Bijlmere en de finnen zijn een samenzwerings verband aangegaan. Opdat wij witte Nederlanders hartstikke kapot deaud moeten!
Niets nieuws feitelijk.

miereneukert | 20-11-13 | 13:47

Gargamel2012 | 20-11-13 | 13:38 |

OK, duidelijk. ;-)

Peyronie | 20-11-13 | 13:45

Kaan78 | 20-11-13 | 13:12 |
Kaan78 | 20-11-13 | 13:29 |

Je blijft hier maar vragen stellen aan mensen en morele oordelen vellen.

Zonder dat je mijn simpele vraag beantwoordt: Wie is nou toch de moreel superieure, beschaafde groep "Wij" waar jij toe zegt te behoren?

Het is overigens "racisme" en niet "racistme". En "racistisch gedrag" en niet "racistische gedrag".

Een beetje een "dat jongen" en "die meisje" fout.

Peyronie | 20-11-13 | 13:43

@Kaan78. Sinterklaas (is geen man met een puntmuts, maar was een bisschop!) heeft Moren vrijgekocht. Dus dit heeft niks met slavernij te maken; integendeel!
Zwarte Pieten zijn verkleed om kinderen te vermaken. Kinderen vinden ze lief.

Maria.1 | 20-11-13 | 13:41

Peyronie | 20-11-13 | 13:23 | + 0 -'
Mijn opmerking was dan ook niet naar jou gericht. Je kan het persoonlijk opvatten als je wilt, maar ik reageer duidelijk op iemand die heel fel reageerde op een van mijn plemps, en daardoor is "jullie" niet meteen iedere GS reaguurder. De stelling was dat ZPIR op zou hebben geroepen dat "Misschien een Piet moest worden neergestoken", wat uiteindelijk door ene Dennis "Abdelkarim" Honing gedaan bleek te zijn. Daarnaast zijn velen van hen die nu ineens zo geschokt reageren op deze grove bedreiging heel erg stil als exact dezelfde bewoordingen op sites als deze worden gebruikt ten opzichte van alles wat niet Nederlands is. Waar is Pritt Stift om dat soort uitingen uit de reacties te filteren? Er wordt wel eens wat weggejorist, maar een hoop blijft gewoon staan.

Gargamel2012 | 20-11-13 | 13:38

Schoorsteenveger | 20-11-13 | 13:18 | + 1 -
Dat betekent als je racistische gedrag vertoont, mensen je daar niet op mogen aanspreken. Wat daarmee zouden ze jouw onfatsoenlijk behandelen. Ze mogen je alleen op racistme wijzen als ze je eerst niet van racistme beschuldigen.

Kaan78 | 20-11-13 | 13:29

Gargamel2012 | 20-11-13 | 12:46 |

Ik keur het af. En ik denk dat dat geldt voor het overgrote merendeel van de GS-bezoekers. Reaguurders zijn daar maar een zeer klein percentage van. Een nog veel kleiner percentage deelt minnetjes of plusjes uit.
Verder zijn reaguurders niet te reduceren tot "jullie" met een bepaalde mening zoals jij doet. Jij maakt net zo goed deel uit van "jullie".
Net als jij en ik shoppen de meeste mensen in de vele topics op GS naar onderwerpen die ze interesseren.
Willen tellen wie ergernissen omzet in dreigementen of geweld is dus onbegonnen werk.
Ik erger me dood aan zo'n expliciet KleurPiet Sinterklaasfeest in Leidsche Rijn omdat dat bewust partij kiezen is in de discussie rond Zwarte Piet. Is nogal dom en onvolwassen wat mij betreft en werkt onnodig polariserend. Je sluit bovendien mensen uit die het leuk vinden om als Zwarte Piet bij dat feest aanwezig te zijn.
Wat ik wel weer grappig zou vinden is als ouders uit eigen initiatief hun zwarte kids wit zouden schminken en bijvoorbeeld paarse lippen zouden geven.
Dat is best een grappig statement vind ik. Maar ook dat is door deze opgeblazen en inmiddels gepolariseerde discussie al bijna niet meer mogelijk, vrees ik.

Peyronie | 20-11-13 | 13:23

Volgens mij is meneertje Abdelkarim een klein beetje vergeten dat zijn geloofje ook niet vies is van wat zwarte slaafjes hier en daar.

trottle | 20-11-13 | 13:18

Kaan78 | 20-11-13 | 13:04 |
Ik heb het over niets méér dan elementaire vormen van fatsoen, noodzakelijke voorwaarden voor een gesprek. Tenminste, als het een werkelijk gesprek wil zijn. Dat zijn geen eisen vooraf, dat zijn voorwaarden die vóóraf gaan aan inhoudelijkheden, inclusief het deponeren van welk eisenpakket dan ook.

Schoorsteenveger | 20-11-13 | 13:18

Maria.1 | 20-11-13 | 13:08 | + 0 -
Wat vind je van zwarte piet?

Kaan78 | 20-11-13 | 13:12

Quincy zal alles doen om Nederland kapot te maken voor zijn eigen gewin.

Libuse | 20-11-13 | 13:09

@Kaan78. Nederland is niet volmaakt, maar ik woon als vrouw toch liever hier als in een Moslimland. Ik zou nog eens nadenken, als ik jou was, of ik de deksel wel van de beerput af zou halen.

Maria.1 | 20-11-13 | 13:08

Schoorsteenveger | 20-11-13 | 12:47 | + 1 -
Zozo! Je hebt nog voorwaarden en eisen voor je normaal kan gedragen. :))
Waarvan onleen je eigenlijk het recht om eerst wat te eisen van anderen voor je het laat om andere mensen belachelijk te maken?

Kaan78 | 20-11-13 | 13:04

mwnw.nl/blog/2013/03/24/bekeerde-mosli...
Hallo buitenlander-haters bij GS!
Betrokkene is Nederlander en was voor kort fan van Fortuyn en Wilders. Labiel typje dus. Op het moment is ie weer even Moslim, maar één scheerbeurt en hij zit weer bij de PVV. Als alle buitenlanders dus oprotten naar hun eigen land is het percentage "piet moet dood"-dreigers dus hoger in ons land, dan wanneer de buitenlanders hier blijven. Kies maar...

TB2318 | 20-11-13 | 13:00

Even een simpele vraag: is het legaal om dit soort teksten (die van Abeletc) en oproepen zomaar te doen? Of kan er aangifte worden gedaan tegen discriminatie?

rOOOSter | 20-11-13 | 12:55

Kaan78 | 20-11-13 | 12:29 |
"Als je een karikatuur maakt van een bevolkingsgroep in combinatie met hun slavernij verleden ben je een racist of kom je er verdacht veel in de buurt."
Daar heb je wellicht een punt. Degenen die dat doen mogen hierop best worden aangesproken. Blijft de vraag of "wij" met het Sinterklaasfeest dangene doen wat jij "ons", "witmensen", aanwrijft. We draaien hier in cirkeltjes rond. Ik wens niet te accepteren dat ik een karikatuur maak van een bevolkingsgroep als ik het Sinterklaasfeest op traditionele wijze blijf vieren. En ik wens al helemaal niet voor racist te worden uitgescholden als ik het Sinterklaasfeest op traditionele wijze wil blijven vieren. Alles is bespreekbaar voor mij, maar niet als ik bij voorbaat word veroordeeld.

Schoorsteenveger | 20-11-13 | 12:47

DaughtersofLot | 20-11-13 | 10:51 | + 0 -
www.telegraaf.nl/binnenland/22072423/_...
Zoals ik al zei: Aaah, de geur van selectieve verontwaardiging. Dat Abdelkarim Honing veel te ver gaat is absoluut waar, maar er hebben hier op meerdere artikelen reacties gestaan die minstens net zo erg waren. "Hypothetisch" jezelf hardop afvragen hoe het zou zijn als iemand "die finnen/moslims/negers" beukt, schopt, ophangt of afschiet, maar nu is men ineens verontwaardigd. Nog iets waar Nederland goed in is: meten met twee maten.
Gargamel2012 | 20-11-13 | 10:25 | + -15 -
Het zal mij benieuwen hoeveel van jullie deze dreigementen afkeuren.

Gargamel2012 | 20-11-13 | 12:46

Zolang je je maar bij de kant van die zielige boze zwarte medemensen aansluit zijn alle 'emoties' geoorloofd. Als je autochtoon bent daarentegen worden je opmerkingen eerst verdraaid, op een weegschaaltje gelegd en dan geëxtrapoleerd naar het ganze volk, wat dan racistisch is.

jeanmondo | 20-11-13 | 12:45

@Kaan78 | 20-11-13 | 10:42
Jij bent heel eng.

Parsons | 20-11-13 | 12:43

Kaan78 | 20-11-13 | 12:12 |

OK, je bent een Turk dus. Turks nationalist en moslim waarschijnlijk. Met je "Wij". Het type misschien dat beschaving brengt in westerse grote steden door burgeroorlogje te voeren met Koerden.

Ik heb aangetrouwde, moderne, hippe, hoog opgeleide Turkse familie. Die vinden helemaal niet dat Turkije nog een beschaafd land is, zeker niet met de opkomst van Erdogan en zijn islamisme.

Peyronie | 20-11-13 | 12:43

Kunnen we deze discussie nu doodzwijgen? Het maakt het slechtste in de voor en tegenpieten los. Ben zelf volkomen neutraal en kan deze over en weer haat inmiddels niet meer aanzien en aanhoren.

Weerduivel | 20-11-13 | 12:29

Schoorsteenveger | 20-11-13 | 12:25 | + 0 -
Nee dat willen jullie er van maken. Dat is wat anders.
Domme knechten zijn mensen die het werk mogen doen van een volgevreten oude lul met puntmuts. Als je een karikatuur maakt van een bevolkingsgroep in combinatie met hun slavernij verleden ben je een racist of kom je er verdacht veel in de buurt.

Kaan78 | 20-11-13 | 12:29

Een marokkaan zal ik nooit aannemen. Sinds dit zwartepieten slavernij gezeik en het afzetten tegen nl en nl's heb ik nu ook zware twijfels over het aannemen van surinaamse medelanders.

denoorman | 20-11-13 | 12:26

Kaan78 | 20-11-13 | 12:12 |
En dat noem jij een deal? De hele discussie gaat godverdomme om de vraag óf "wij" onze zwartmensen als domme knechten beschouwen, en óf "wij" voor racist kunnen worden uitgemaakt. Dat is geen feit, dat is een vooroordeel.

Schoorsteenveger | 20-11-13 | 12:25

Kaan78 | 20-11-13 | 11:07 |

"Vrouwen als lustobject laten zien, etaleren in raam ter consumptie, 4000 vrouwen per nacht laten verkrachten/aanranden in Amsterdam"

en dan "Hadden wij maar zo iets..."

Het bekende geraaskal van sommige moslims. Vooral dat "Wij" is tekenend. Waarschijnlijk bedoel je "Wij moslims".

Je zult wel weer soenniet zijn en sjiieten haten, maar toch: in Teheran de hoofdstad van de Islamitische staat Iran is prostitutie een enorm groot probleem evenals het gebruik van harddrugs.
Sterker, het aantal harddrugsverslaafden onder jongeren in Iran is naar schatting het hoogste ter wereld.
Heel veel minderjarige meisjes komen daardoor in de prostitutie terecht. Ze worden massaal "doorverkocht" door hun pooiers naar onder meer de golfstaten, maar ook afgeleverd als seksslaven aan de Taliban.
Hardcore islamisten bekommeren zich nou eenmaal niet om dat soort meisjes omdat vrouwen toch al als minderwaardig worden gezien.

Wat er in het goddeloze Amsterdam gebeurt is daarbij vergeleken uiterst beschaafd.

Het is al veel langer geleden dat ik langere tijd in Marokko was. Maar ik kreeg daar destijds op zo'n beetje bijna elke hoek van de straat voor pakweg een tientje een minderjarige jongen of meisje aangeboden voor seks.

Droom jij dus maar lekker verder over een "Wij" dat niet bestaat.

Peyronie | 20-11-13 | 12:25

( Noem eens één goede reden om een url-verkorter te gebruiken)

Motie van de leden Bosma en Wilders over de kleur van Zwarte Piet
- www.tweedekamer.nl/downloads/document/...

(c)ZWITSUL | 20-11-13 | 12:15

Haatgenerator | 20-11-13 | 11:45 | + 6 -
Laten we gewoon als volwassen mensen een deal maken.

"Jullie" zetten onze zwartmeneren en zwartmevrouwen niet meer neer als domme knechten met ridicule handelingen, uiterlijk en Surinaams accent.

En ik hou er voorlopig mee op om jullie voor deze racistische handelingen te wijzen. Voorlopig want jullie leven nog te kort op deze schaal met Turken. Het duurt nog wel 150 jaar voordat heel NL op dezelfde beschavingsniveau is.

Kaan78 | 20-11-13 | 12:12

Pak stoffer en blik, veeg al dat menselijke afval als Quincy, Insayno, en Abdelkarim bij elkaar, en dump het ergens in de Sahara. Ik ben echt helemaal klaar met dit gezeik. Het is schier onmogelijk om een land te runnen met hele gesegregeerde bevolkingsgroepen die niets bijdragen, maar zich wel beroepen op allerlei rechten, desnoods met geweld, en altijd een blok tegen de rest van het land zullen vormen.

Piet van het Padje | 20-11-13 | 12:10

BedrijfsTijgerT | 20-11-13 | 10:46 | + 1 -
Jullie geven jullie honden meer respect dat de mensen die demonstreren tegen zwarte piet.
Kaan78 | 20-11-13 | 10:48 | + -11

Onze huisdieren doen dan ook niet protesteren tegen een kinderfeest!En dat terwijl ze hier toch ook sinds jaar en dag zijn....

Djenghiz_ken_net | 20-11-13 | 12:05

Nog 16 dagen en dan is het 6 december en het gezeik afgelopen.

Btw: ik zit nu zo terug te kijken naar een oude afl. van P&W waar Opperzeurpiet Quincy aan tafel zat, heeft meneer de kunstenaar soms last van een manicale, sinistere afwijking of is het een vorm van hersenbeschadiging (linkerhelft gezicht werkt niet mee met de rechterkant)? Quincy-Pietje heeft een hele vreemde gelaatsuitdrukking alsof hij iets verbergt. Drugs? Medicijnen? Drank? Ouders neef en nicht?Vroeger in het fietsenhok genomen door de leraar geschiedenis? Of gewoon van het padje?

Darkwater | 20-11-13 | 12:00

Ah, als het niet vrijwillig gaat, dan moeten er maar mensen dood. Je verwacht het niet, vanuit die menslievende en correcte linkse hoek. Oh wacht....

Jan Slot | 20-11-13 | 11:55

Bravo ende hulde Pritt. Zo ken ik je weer. Goed stuk.
En een lolly voor verontwaardigingsverslaving.

Freddie Stobart | 20-11-13 | 11:52

Vergeet de allochtone dimmies niet ook te laten optiefen! De Van Jole's, de Yuopjes, De F. de Jonge's, de GroenLinksers etc. etc. etc. etc.

Bergamo | 20-11-13 | 11:49

Kaan78 | 20-11-13 | 11:14
Even resume: Op geenstijl hoeft geen nuance maar telt enkel de tegenstelling en oproep tot haat (tegen zwart of wit, kies zelf maar).
En in en persoonlijk gesprek dien je rekening te houden met gevoeligheid van personen waarbij je de informatievoorziening een beetje kunt afstemmen op de behoefte. dus vooral niet kwetsen?
Ik zie meer in gewoon eerlijke gesprekken, zowel hier als face2face. Gewoon zeggen waar het over gaat.
.
Racistische uitlatingen en tegenstellingen tussen zwart en wit hadden al lang niet meer mogen bestaan. Zwarte Piet is zwart en ik ben wit, net zoals de sint wit is en mijn buurman weer zwart, en nobody gives a fuck. En als een neger zegt "zwarte piet verdient een mes" dan is hij net zo schuldig als iemand die zegt "een neger verdient een mes".
Ingewikkeld he! Laten we het simpel maken en de fucking kleuren nu eens als niet-ter-zake-doende beschouwen. Volgens mij wil jij dat ook. Dus ga niet zo op die kleuren hameren omdat er ooit in een ver geleden mensen waren, onderscheid maakten, want zo blijven ze wel ter-zake-doende. Wil je geen discriminatie? STOP ER DAN MEE!

Haatgenerator | 20-11-13 | 11:45

@homerpimpson | 20-11-13 | 11:31 |

Niet kunnen wennen ?

Wij leven al een paar eeuwen met multiculturele realiteit en daar is niets mis mee ,Waar het mis gaat is dat we teveel multicultureel tuig hebben binnen gehaald,die ook nog eens denken hier de dienst uit kunnen maken en daar gaat het fout , en daar moeten we een stokje voor steken !!! Dus JA stem PVV als je tenminste wil proberen hier nog iets aan te doen ,andere partijen doen namelijk helemaal niets anders dan U leeg plukken om deze multiculti waanzin te kunnen blijven betalen .

andjing | 20-11-13 | 11:44

Ik heb er jarenlang tegen gevochten. Maar ik geef het op.
Bij de eerstvolgende verkiezing ga ook ik op de PVV stemmen.
Ik begin echt doodziek te worden van dit land wat langzaam naar de klote aan het gaan is.
De minderheid terroriseert de meerderheid, en de politiek gaat daar nog in mee ook.
Als dit land dan toch naar de klote moet gaan, dan wel met mijn actieve bijdrage..... mijn stem op de PVV. Volgende verkiezing richting 40% ????

Waaromdoeikdit | 20-11-13 | 11:43

Houd toch eens op met dat voortdurende gezeik over Zwarte Pieten of Zeurpieten en stop vooral met het dagelijks afspeuren van de Twitterts en Facebooken naar onbenullige uitspraken van onbenullige (islamitische) gekken.

Door hier steeds maar over door te blijven zeuren geeft GS white, black en islamitisch trash alleen maar een podium om steeds opnieuw hun racistische meninkjes te ventileren.

De ruime meerderheid van de Nederlanders of die nou wit, zwart, bruin of geel is, heeft helemaal niks met deze merkwaardige fittie die aangezwengeld is door een handjevol beroepsnegerts, witte beroepsantiracisten en de media.

Het feitelijke protest van de Zeurpieten en hun fans bestond uit wat getrommel op het Beursplein en geschreeuw door een megafoon. Who the fuck cares.

Peyronie | 20-11-13 | 11:43

Slim, zoiets posten onder je eigen naam en op FB.
Heb meneertje piet-dood-steek-wenser even gemeld bij Politie Kennemerland

AsEl | 20-11-13 | 11:41

@Kaan78 | 20-11-13 | 10:58
Je bedoelt in de georganiseerde misdaad?

André van Delft. | 20-11-13 | 11:41

Niet flikker op, maar trap ze er uit.

--neus-- | 20-11-13 | 11:39

@Kaan78. Meisjes van 16 laten trouwen met hun verkrachter....

Maria.1 | 20-11-13 | 11:33

@witchmaster | 20-11-13 | 11:27 |

Juist !! Natuurlijk kunnen ook zij geen wonderen verrichten ,maar wel de druk op de andere partijen en op Brussel flink opvoeren !

andjing | 20-11-13 | 11:31

Alle Nederlanders die niet kunnen wennen aan de multiculturele realiteit kunnen ook optyfen.

Dat op flikkeren naar eigen land kan tegenwoordig met een lege ov-chipkaart :)

homerpimpson | 20-11-13 | 11:31

@Bakito. Word je daar nooit eens moe van?

Maria.1 | 20-11-13 | 11:29

Massaal PVV stemmen doet meer goed dan U denkt !!!!!

witchmaster | 20-11-13 | 11:27

-weggejorist-

12pints | 20-11-13 | 11:26

De echte fascisten zijn de anti-fascisten.

meneer Q | 20-11-13 | 11:25

Karwei voor Justitie denk ik zo.

meneer Q | 20-11-13 | 11:24

Kaan78 | 20-11-13 | 11:14 | + 0 -
Over nuance gesproken, verdiep je eerst in het Sinterklaasfeest zoals wij dit vieren. Zoek een Nederlands kind bij jou in de buurt. Die kan het je wel uitleggen.

Armin Langbaard | 20-11-13 | 11:21

Zoals ik al vaker heb gezegd dit land is niet meer te redden !!

De doorsnee Nederlander heeft geen ruggengraat meer
De Nederlanders zijn door en door verwende watjes geworden die zich door alles en iedereen laten gebruiken tot melk koe enz enz enz HELAAS !!

Zelfs met een simpele grap word je al tot racist bestempeld en JA ook door de Nederlander zelf ,

www.telegraaf.nl/prive/22071820/___Gor...

andjing | 20-11-13 | 11:20

Zwarte piet is niet een een neger.

fredz | 20-11-13 | 11:19

@Kaan78 | 20-11-13 | 11:07
LOL. Wij laten onze vrouwen tenminste nog zien. Of sterker nog vrouwen mogen zelf bepalen wie ze zien en aan wie ze zichzelf laten zien. Het kan toch niet zo zijn dat je familie bent van het bedrijf "Kaan" wat in het noorden van Nederland opereert? Over beschaving gesproken. *proest*

First Contact | 20-11-13 | 11:17

Daarnaast is niet bewezen of deze meneer Honing bij deze beweging hoort.

Gargamel2012 | 20-11-13 | 11:16

Prima advies.

henkojenko | 20-11-13 | 11:16

DaughtersofLot | 20-11-13 | 10:51 | + 0 -
Nogmaals, een dreigement = een dreigement. Of deze nu komt van een Jihad-ronselaar of van een anonieme reaguurder. Je vindt het misschien minder erg wanneer men iets zegt dat als dreigement naar een moslim kan worden opgevat, omdat jij ook problemen ervaart met moslims, maar dat maakt het dreigement niet minder ernstig, want men weet niet wie er schuil gaat achter de nick. Dat zou ook een bewezen Neonazi kunnen zijn.
Ik zou zelfs durven beweren dat er tijdens de Zwarte Piet discussie meerdere malen hier is geuit hoe men de demonstranten de nek zou breken, de tyfus in zou slaan, etc. Die dreigementen zijn structureler dan wat je van de anti Zwarte Piet beweging kunt beweren.

Gargamel2012 | 20-11-13 | 11:15

Haatgenerator | 20-11-13 | 11:09 | + 0 -
Ik ben het eens dat als je discriminatie moet tegengaan, je personen moet personaliseren i.p.v. bevolkingsgroepen van kenmerken voorzien.

Nuance is iets wat handig is een een persoonlijk gesprek waarbij je rekening kan houden met gevoeligheid van personen waarbij je de informatievoorziening een beetje kunt afstemmen op de behoefte. Hier op Geenstijl is dat niet de beste manier waarop je informatie kan overbrengen.
Ik (doe een Pim Fortyuntje) probeer het zo neer te zetten dat het begrijpelijk wordt voor mensen. Ik ken je niet, dus ben ik je de nuance ook niet schuldig. Zoek maar een Turk of Marokkaan in de buurt. Die kan je het wel uitleggen.

Kaan78 | 20-11-13 | 11:14

Oja, die Honing. Die was een keer te gast bij Pauw en Witteman. Hij verdedigde de Syriegangers en liet een filmpje zien van een vent die daar wat afval zat op te ruimen. Kijk eens! Ze ruimen daar afval op ze moorden daar niet hoor! En we moesten de syriegangers niet zomaar beschuldigen want ze zouden ook gewoon afval kunnen opruimen ipv te vechten. Toen schermde hij opeens met woorden en westerse begrippen zoals democratie, rechtstaat,bewijs en onschuldig totdat is bewezen. Grappig voor iemand die naar een islamitische staat en sharia streeft.
En nu heeft hij het opeens over zwarte piet, meerderheid versus minderheid. Zou hij zich dan niet meer druk moeten maken om zijn moslimbroeders? De slavernij daar is pas afgeschaft, al hoewel, als je kijkt naar bv. qatar en sa. Daarbij komt ook nog dat moslims nou bepaald niet goed met minderheden omgaan.
Met andere woorden, meneer de orthodoxe moslim is hypocriet en maakt graag gebruik van westerse vrijheden maar zodra hij in de meerderheid zal zijn, zal hij die vrijheden afschaffen.

Julia | 20-11-13 | 11:14

Kaan78 | 20-11-13 | 10:58 |
Als ze zichzelf niet zouden definiëren als minderwaardig, ja, dan zouden ze het wellicht verder hebben geschopt. En dan heb ik het niet over de zwartmens, maar over de groep der haatslaven en haatbaarden, een kleine minderheid die zich heeft verschanst in haat, drijft op haat, zich door haat laat leiden, en vol van haat de dood in zal gaan.

Schoorsteenveger | 20-11-13 | 11:12

Kaan78 | 20-11-13 | 10:57
Toegegeven, ik heb mijn naam niet mee in deze discussie. Maar ik maak enkel onderscheid tussen personen. Ik zie persoonlijk geen enkele reden om bevolkingsgroepen te "benoemen" zoals jij. Wel personen. Wie haat zaait mag gerust haat oogsten. Maar alleen die persoon (hier ene mr. Honing) en niet iedereen om hem heen. Niet iedereen over één kam scheren dus.
Jouw tegel van 10:42 staat vol van "jullie" en vol met zwart-wit vergelijkingen. Zo hou je discriminatie actueel. Ipv kijken naar de persoon. Grappig dat het daar nu net over gaat.

Haatgenerator | 20-11-13 | 11:09

First Contact | 20-11-13 | 10:51 | + 1 -
Vrouwen als lustobject laten zien, etaleren in raam ter consumptie, 4000 vrouwen per nacht laten verkrachten/aanranden in Amsterdam, minder laten betalen voor hetzelfde werk, etc... laat zien hoe beschaaft jullie zijn. Hadden wij maar zo iets...

Kaan78 | 20-11-13 | 11:07

Die Abdelkarim Honing werkt bij mij altijd op de lachspieren op de een of andere manier. Soort typetje uit Koefnoen en heb altijd het idee dat ie z'n lach met moeite in kan houden als ie weer bij P&W of zo aanschuift en gekke dingetjes zegt.

Latrinalia | 20-11-13 | 11:07

"Ze doen een uiterst beleefde en respectvolle benadering om jullie te laten zien wat jullie verkeerd doen. Als dank je wel voor de feedback spugen jullie die slaven in het gezicht. Nog een paar pogingen en ze gaan over tot een taal die jullie misschien wel begrijpen. Je kan ook in dialoog. De afgelopen weken lieten zij zien dat ze kunnen debatteren, terwijl de autochtone gemeenschap emotioneel werd en allerlei rariteiten ging begaan. Stop met het janken en luister eens naar de minderwaardige vuile roet neger!"
Kaan78 | 20-11-13 | 10:42 | + -7 -
LMLUMB!!!
(Lach Me Lul Uit Me Broek)
Met gestrekt been een heel land voor racist uitmaken, dat deden die vooringenomen koekenbakkers!

Rico Tampeloerus | 20-11-13 | 11:04

Ja rot een eind op. En neem een lange wandeling op een korte pier.

Koonkluk Huis | 20-11-13 | 11:03

Mijnheer Abdelkarim Honing roept op tot suggestieve Moord om zijn zin te krijgen. Hadden we dat niet al een paar keer de laatste jaren?

Ik ben dat hele Piet-gezeur meer dan zat.

waffefucq | 20-11-13 | 11:03

Als je kijkt naar het geweld rond en tijdens Carnaval en voetbalwedstrijden, valt dit nog reuze mee. Kortom, je reinste selectieve verontwaardiging weer. #feit

Bakito | 20-11-13 | 11:02

En maar afvragen waarom partijen, zoals de PVV, zoveel stemmen krijgt.

WellusNietus | 20-11-13 | 11:00

Over Nederlanders die tot slaaf zijn gemaakt is echt heel veel informatie te vinden. De Staten-Generaal heeft in de loop der eeuwen een fortuin betaald om mensen weer vrij te kopen.
www.historici.nl/Onderzoek/Projecten/B...

Petrus de Rewa | 20-11-13 | 11:00

Abdelkarim Honing?!Ik krijg al jeuk van die naam,het zit hem in die combinatie van Abdelkarim en Honing!
Dan ik weer zo iemand voor me die vroeger heel alleen was en de Islam gevonden heeft!En nu vind dat we dat allemaal moeten beleven,waarschijnlijk Pvda en met een beetje pech Cda!of heb ik nu last van Tunnelvisie?!

Djenghiz_ken_net | 20-11-13 | 10:59

-weggejorist-

Bofkip | 20-11-13 | 10:59

Kaan78 | 20-11-13 | 10:57 | + 0 -
'Jullie vertonen bepaalde gedrag en ik benoem dat'.

En wie bent u dan wel helemaal? Mohammed, afgezant van Allah?

Armin Langbaard | 20-11-13 | 10:59

Schoorsteenveger | 20-11-13 | 10:57 | + 0 -
Met hun capaciteiten zouden ze als witmensen veel verder zijn gekomen.

Kaan78 | 20-11-13 | 10:58

Ik stel voor de Roe maar weer te introduceren t.b.v. zelfverdediging van Pieten.

MacMiep.nl | 20-11-13 | 10:58

Ik voel mij gediscrimineerd want ik heet geen Piet en eis een zelfde behandeling!

* | 20-11-13 | 10:57

Haatgenerator | 20-11-13 | 10:54 | + 0 -
Waarom weer gelijk haat. Jullie vertonen bepaalde gedrag en ik benoem dat. Als je niet wil dat ik dat benoem, moet je nadenken of je dat gedrag wel wilt voortzetten.
Maar ja dan vraag ik ook wel wat (zelf nadenken).

Kaan78 | 20-11-13 | 10:57

Kaan78 | 20-11-13 | 10:50 |
Iemand die op kosten van de staat de kunstenaar loopt uit te hangen, een derderangs burger? Iemand die leraar maatschappijleer is op een middelbare school en ook nog eens 'schrijver en dichter' is, en derderangsburger? Lui die op kosten van een ander door wanbeleid een Kwakiefestival naar de donder kunnen gelpen en dan nog een grote mond hebben dat dat feest niet in handen van blanken mag vallen, derderangs burgers?

Schoorsteenveger | 20-11-13 | 10:57

@Kaan78 | 20-11-13 | 10:42 |

Ach, laat ons toch naar dieptes zinken. Nu we Islam in Nederland hebben zullen we de bodem bij lange na niet bereiken. Weet u trouwens wat het mooie van open grenzen is? Je kunt zo vertrekken. Heel makkelijk...

Parel van het Zuiden | 20-11-13 | 10:57

En de volgende inperking van vrijheid staat alweer voor de deur.
Het vuurwerk verbod.

van Nazareth | 20-11-13 | 10:56

Kaan78 | 20-11-13 | 10:42
Zoveel haat in één tegel, dat krijgen zelfs hier weinigen voor elkaar. In een poging tot.... respect?

Haatgenerator | 20-11-13 | 10:54

mijntweecent | 20-11-13 | 10:34 |
Van Muiswinkel, die zich door de Vara graag laat betalen om verschilligheid uit te dragen maar er niet voor terugdeinst om als opperslaaf een beetje bij te beunen op een racistisch feest? DIe van Muiswinkel?

Schoorsteenveger | 20-11-13 | 10:52

@Kaan78 | 20-11-13 | 10:48
Nou niet gaan stigmatiseren. In jou geval neem ik honden meer serieus, dat is waar. Maar hoe kan ik anders? Het hebben over beschaving maar tegelijkertijd een religie aanhangen die zelfs op het gebied van vrouwenrechten de beschaving nog niet hebben gevonden.

First Contact | 20-11-13 | 10:51

Brengt GeenStijl de antidiscriminatiebureaus me toch op een idee... Verbied het woord pinda!

Nogood Boyo | 20-11-13 | 10:51

Bravo voor deze activisten die er op persoonlijke titel voor gezorgd hebben dat wij nu met veel meer respect tegen de gekleurde medemens aankijken. Ze hebben hun doel meer dan bereikt. Hulde!

Haatgenerator | 20-11-13 | 10:51

@Gargamel2012 | 20-11-13 | 10:44 Als we daarin meegaan, komen we uiteindelijk uit bij de stelling "alle kwaad is kwaad" Voor een filosoof wellicht stof om over na te denken, maar het criterium moet altijd zijn, is mijn stelling werkbaar/toepasbaar.
U doet alsof die vermeende selectieve verontwaardiging iets zou afdoen of toevoegen aan het punt van de stelling.
Los daarvan, ik vind het nogal wat om een bewezen ronselaar voor de Jihad, te vergelijken kwalijke opmerkingen op een weblog.

DaughtersofLot | 20-11-13 | 10:51

Schoorsteenveger | 20-11-13 | 10:49 | + 0 -
De derderangsburgers van NL.

Kaan78 | 20-11-13 | 10:50

maar dat is gewoon een islam-fascist die een vreselijke hekel aan negers heeft. of het nou zwarte piet of quicy is, deze aanhanger van religieus nazisme vindt dat alles wat niet past in zijn haatideologie een mes tussen de ribben verdient. dus de zaken niet zo opblazen of verbaasd hierover doen. het is gewoon intens triest dat dit soort volk de hand boven het hoofd wordt gehouden.

minimá-armezusvan.. | 20-11-13 | 10:50

Collectief excuus en de zaak zo goed als mogelijk in de oorspronkelijke staat terug brengen, dat is toch wel het minste wat we doen kunnen. Alle zeurpieten op kosten van NL naar Afrika.

Kind Van De Rekening | 20-11-13 | 10:50

Mark Smith | 20-11-13 | 10:37
Ons land gaat naar de klote door deze manier van denken. Zo hoort het, dit is netjes en zo zou het moeten. Probleem is dat er honderdduizenden, misschien wel miljoenen inmiddels, hier rondlopen met een geheel andere mores. Die hebben compleet schijt aan onze regels en bovenal aan ons. We gaan kapot aan onze tolerantie en dat wil ik vooral niet zo houden.

Vindefin | 20-11-13 | 10:50

@Mark Smith | 20-11-13 | 10:37
Eens. Als Quinsy dan ook de consequenties van zijn keuzes aanvaardt.

ristretto | 20-11-13 | 10:49

Kaan78 | 20-11-13 | 10:42 |
"Als dank je wel voor de feedback spugen jullie die slaven in het gezicht."
Welke slaven heb je het over? De dichters, schrijvers en kunstenaars die oproepen tot geweld als ze niet nmeteen hun zin krijgen? Die slaven?

Schoorsteenveger | 20-11-13 | 10:49

Geen zwarte piet meer? Dan gaan witte mensen ook niet meer voor Sinterklaas spelen, ja?

funkyd | 20-11-13 | 10:49

BedrijfsTijgerT | 20-11-13 | 10:46 | + 1 -
Jullie geven jullie honden meer respect dat de mensen die demonstreren tegen zwarte piet.

Kaan78 | 20-11-13 | 10:48

@Mark Smith | 20-11-13 | 10:37 | + 1 -
Kan je niet lezen?

Waar zeg ik ausradieren?

Kaas de Vies | 20-11-13 | 10:47

@Mammeloe | 20-11-13 | 10:13
Nederland stuurde in 1612 onder meer een ambassadeur naar het Ottomaanse rijk om christelijke slaven terug te kopen.

Petrus de Rewa | 20-11-13 | 10:47

Kaan78 | 20-11-13 | 10:42
Mijn hond richt ik af, niet mijn zwarte medemens.
Je bent zelf een racist met zo'n opmerking alleen besef je het niet.

BedrijfsTijgerT | 20-11-13 | 10:46

Ah, dat is Dennis Honing. Tja, megafundi is het.

Der_Reet | 20-11-13 | 10:45

DaughtersofLot | 20-11-13 | 10:34 | + 0 -
Het gaat er om dat als je nu verontwaardigd bent, je dat dan ook moet zijn als het doelwit van de dreigementen iemand is uit een groep die je misschien wat minder tof vindt. Dreigement = dreigement (X = X), dan zou het niet uit moeten maken wie het beoogde slachtoffer is.

Gargamel2012 | 20-11-13 | 10:44

Jullie moeten over naar beschaving. En dat doet gewoon pijn als je tot ongeveer 10 jaar geleden "dacht te weten" wat dat was.

Even fast forward en spiegelmoment:
Jullie zijn een volk dat 50 jaar na de laatste "Zwarte piet achtige vernederingen in de rest van de beschaafde wereld is uitgeroeid" nog steeds willen volharden in de ongelovelijke foute traditie.

Na vele jaren dat in Zuid Afrika (roots NL) apartheid is afgeschaft, willen jullie dat nog steeds enigzinds uitoefenen als hobby-isten in NL.

De enige reden dat er nog geen zwarte piet is doodgestoken ligt volgens mij in het feit dat de Zwarte bevolking in NL goed is afgericht na honderden jaren slavernij en minderwaardigheid.

Ze doen een uiterst beleefde en respectvolle benadering om jullie te laten zien wat jullie verkeerd doen. Als dank je wel voor de feedback spugen jullie die slaven in het gezicht. Nog een paar pogingen en ze gaan over tot een taal die jullie misschien wel begrijpen. Je kan ook in dialoog. De afgelopen weken lieten zij zien dat ze kunnen debatteren, terwijl de autochtone gemeenschap emotioneel werd en allerlei rariteiten ging begaan. Stop met het janken en luister eens naar de minderwaardige vuile roet neger!

Kaan78 | 20-11-13 | 10:42

Zo'n kleine minderheid die tegen zwarte piet is, en dan ook nog zo radicaal. Zegt genoeg lijkt me! Mafkezen.

Old_Spice | 20-11-13 | 10:40

In de herhaling dan maar.

29 procent vindt dat Nederland zich beter uit de Europese Unie kan terugtrekken. www.telegraaf.nl/binnenland/22063662/_...

0,00000001 procent van de gepigmenteerd gehandicapte importnegers doet aan geschiedsvervalsing en probeert over de rug van een eeuwenoud oer-Hollands kinderfeest nog meer geld van ons af te troggelen dan ze al jaren doen.

Die 0,00000001 krijgt speciale podia, aangewezen hangplekken, sussende woordjes van een weg-met-ons burgemeester en extreem veel aandacht van onze bloedeigen schaf-ons-af Omroepen.

Hallo, zijn jullie er nog? Wakker WORDEN!

Parsons | 20-11-13 | 10:39

Voor enige duiding, Dennis aka Abdelkarim Honing waait al jaren met verschillende 'extremistische' winden mee. Eerst als de Hollandse Dennis, tegenwoordig als moslim Abdelkarim.
-
Ook deze jongeman wil graag in de schijnwerpers staan. In die zin een gevalletje Quinsy. Mensen die wel goed bij hun paasei zijn en beschikken over enige nuance mogen nou eenmaal niet zo snel aanschuiven bij P&W. Deze jongeman is dat wel gelukt. En nu staat die gekke Quinsy in de schijnwerpers en moet meneer daar natuurlijk overheen om zijn plek in de spotlights weer op te eisen.
-
Daar heeft GeenStijl hem zojuist een handje bij geholpen met dit topic. Dus het zal mij benieuwen of het Honing deze week nog gaat lukken om met zijn Hollandse Haatbaard op de beeldbuis te verschijnen. Hij maakt nu een redelijke kans.

Arrested Development | 20-11-13 | 10:38

Kaas de Vies | 20-11-13 | 10:04
Het ausradieren van onwelvallige meningen hoort in ieder geval niet in míjn land.
Quincy mag , binnen de wet, vinden wat hij wil en niet participeren als hij niet wil.
En dat zou ik graag zo willen houden.

Mark Smith | 20-11-13 | 10:37

Belachelijk. Dit land kan Erik van Muiswinkel niet missen.

mijntweecent | 20-11-13 | 10:34

@Gargamel2012 | 20-11-13 | 10:25 Nee, niet 'maar'. Dat is een debat-trucje wat je maar op de lagere school toepast.
We hebben het over X. Y kan dezelfde eigenschappen hebben, maar we hadden het toch echt over X.
Klaar, punt uit.

DaughtersofLot | 20-11-13 | 10:34

Stel dat ze daad bij woord voegen... Er wordt een Piet neergestoken... en dit blijkt naderhand een echte neger te zijn.. Wat dan? Dan is het zeker allemaal nog steeds de schuld van die racistische Nederlanders he?

daatzel | 20-11-13 | 10:34

Deze shit is begonnen sinds we buitenlanders gelijke rechten begonnen te geven.

De Anaalprofeet | 20-11-13 | 10:32

Als er gestoorden zijn die die zo'n geweldoproep op het web zet, zijn er ook gestoorden die dit gewoon domweg doen. Geïndoctrineerd door sprookjes, geschriften uit een ver verleden en door geweldpredikers. Gestoord zijn ze.

Haatgenerator | 20-11-13 | 10:32

De meeste pieten zijn tieners die vanuit verenigingswezen als vrijwilliger de openbare sinterklaasuitingen komen opleuken. Deze mafkees zet dus aan tot kindermoord. Ik zou zeggen dat het eens tijd wordt voor de politie om in te grijpen.

Qippie | 20-11-13 | 10:31

Zou me niets verbazen als er weer een door de politiek correcten aangewakkerde discussie in moord zou eindigen, begint een beetje een norm te worden in dit soort zaken.

me,myself and IK | 20-11-13 | 10:31

Wordt nu de hoogste tijd om eens het ware verhaal te vertellen omtrent ontstaan ons sinterklaasfeest belangrijk vooraf echter is het dateert van na de afschaffing slavernij door de Engelsen. Dus effe aandacht beste jongens en meisjes, tis moeilijk te geloven maar het sinterklaasfeest komt echt oorspronkelijk uit Ghana, waar daar ter plekke echter de rollen precies omgedraaid waren. Kortom onze sint was pikzwart en pietjes waren hagelwit, nu willen jullie weten hoezo? Wel de Zwarte Sint ook wel koning genoemd, woonde in een heel mooi paleis aan de zee, aan het strand stond een groot fort daar woonden alle Witte Pietjes. Als de Zwarte Sint nu vond dat een of meerdere van zijn onderdanen dan wel vooral de aankomende onderdanen z.g. notoire lastposten waren, zei de Zwarte Sint tegen hen: Mijn geduld is nu echt op, ik laat jullie door mijn Witte Pietjes in een zak naar Amerika brengen dus niet Spanje! Tis dus effe een kwestie van begrijpen dat dit bij de hedendaagse zeurpietjes tog ietwat gevoelig ligt zo niet traumatisch!

william7055 | 20-11-13 | 10:31

@André van Delft. | 20-11-13 | 10:11
Voor de minnetjesgevers: de zwarte-piet-oorlog is een product van een gigantische hersenspoeling via media, politiek en wetenschap. Staar je blind niet op de details. Lees bijvoorbeeld:
www.vdare.com/articles/stalins-willing...
en.wikipedia.org/wiki/Kevin_B._MacDona...
www.csulb.edu/~kmacd/books-Preface.htm...
www.kevinmacdonald.net/WestSurvive.htm...
Mochten er enige feiten die MacDonald geeft niet kloppen dan verneem ik dat graag, want dan zou mijn verontrusting kunnen verminderen.

André van Delft. | 20-11-13 | 10:29

@Gargamel2012 | 20-11-13 | 10:25 | + 0 -
Meet al jaren met 1 maat, alleen niemand doet er iets mee.

Kaas de Vies | 20-11-13 | 10:27

Ineens heb je het, je wordt inwoner van Oude Pekela.

First Contact | 20-11-13 | 10:27

Niets nieuws onder de zon. Ook in Iran was destijds een verbond tegen de sjah tussen de linkse Gutmensch en de reli-fascisten van Khomeiny met het doel de sjah te verdrijven. Na een paar jaar was de linkse Gutmensch in Iran aan de beurt. Hetzelfde zie je gebeuren in de westerse wereld. En wie krijgt de schuld: PVV. Dit land krijgt de Gutmensch en overheersende religie die het verdient.

wim de goede | 20-11-13 | 10:27

Goh, mijnheer is student aan de universiteit van de religie die bekend staat om zijn tolerantie en hang naar vrede: Islamic University of Rotterdam (IUR).
Wie had dat verwacht.

Haatgenerator | 20-11-13 | 10:25

Aaah, de geur van selectieve verontwaardiging. Dat Abdelkarim Honing veel te ver gaat is absoluut waar, maar er hebben hier op meerdere artikelen reacties gestaan die minstens net zo erg waren. "Hypothetisch" jezelf hardop afvragen hoe het zou zijn als iemand "die finnen/moslims/negers" beukt, schopt, ophangt of afschiet, maar nu is men ineens verontwaardigd. Nog iets waar Nederland goed in is: meten met twee maten.

Gargamel2012 | 20-11-13 | 10:25

Muxje | 20-11-13 | 10:19 |
Viel me ook op. "De meerderheid heeft lak aan de minderheid" dient, denk ik, vertaald te worden in "de meerderheid voegt zich niet zondermeer naar de wensen van de minderheid". Hoe inconsequent overigens, want ook wordt er gezegd "als die meerderheid het verdomt om een minderheidsstandpun te accepteren, dan moet die minderheid maar overgaan tot geweld". Dat is wat we in de 'discussie' al de hele tijd horen. "Wie niet luisteren wil moet maar voelen". Kraakbeweging, Rara, Rote Armee Fraction. Vertel mij maar waarom een minderheid a priori meer rechten kan doen gelden dan een meerderheid. Als een minderheid het morele recht heeft om geweld te gebruiken, dan heeft een meerderheid dat mutatis mutandis ook. Een minderheid heeft niet méér gelijk enkel omdat het een minderheid is.

Schoorsteenveger | 20-11-13 | 10:25

''Hier past slechts 1 bindend reisadvies. Ga dan. Flikker op. De tiefus. Dit land is ons land.''
.
Als dat zo was Quid, dan was ik 6 jaar geleden niet geëmigreerd...

duitse herder | 20-11-13 | 10:24

De linksmens. HUN IDAAL IS DE SHIT. Niet mee eens? GEWELD!

De Waterdrager | 20-11-13 | 10:23

Hoewel Insayno best een kneus is, is het geen holocaust ontkenner of jodenhater. Het zou mij niet verbazen als er vandeweek een brief van zijn advocaat bij jullie en/of powned op de mat ligt, want dingen schrijven die niet waar zijn over iemand is nu eenmaal smaad.

Een thumbnail van een hakenkruis bij een artikel over zijn scriptie die aan de koning wordt overhandigd? Puberaal much?

Ik denk dat jullie het veel te persoonlijk maken, en jullie eigen imago meer schade dan goed doen met dit soort acties.

Lijkt me in de toekomst een beetje ongeloofwaardig als Powned ooit nog klaagt over dat de TeleGraf haar werk niet goed doet etc.

moos44 | 20-11-13 | 10:22

He OPSTELTEN waarom worden deze figuren niet gePRISMD?

Ga eens ECHT aan het werk en pak dat gajes op en flikker ze het land uit die ongewenste elementen in de samenleving.

Alt | 20-11-13 | 10:22

Als ze gewoon een baan hadden en zouden werken.
Zouden die mafkezen geen tijd hebben voor dit soort flauwekul.

Willemdewilde | 20-11-13 | 10:22

Frik, lees je mee?!

Mammeloe | 20-11-13 | 10:21

Wedden dat wanneer je "Een Piet" voor "Een Abelkarim" vervangt je binnen 20 minuten een klop op de deur kunt verwachten? Om nog maar niet van een hysterische Femke bij P&W te spreken, compleet met een 5-tal slavernijgetraumatiseerden ( van negroide afkomst uiteraard, want hoewel slavernij gedurende de geschiedenis vrijwel elk volk getroffen heeft heeft de neger kennelijk het alleenrecht op het slavernijtrauma )...
Man, wat zijn we diep gezonken met dit land en wat loopt er een ballast rond dielouter geld kost en ergernis oplevert ( en voor het meelezend MDI, daar bedoel ik geen ras, religie of nationaliteit mee, ik kijk puur naar de economische effecten van individuen op de BV Nederland ).

Graaisnaaiert | 20-11-13 | 10:20

Als je naar de geschiedenis van dit land kijkt heeft iedereen die niet in een adellijke of koninklijke familie wel voorouders die geen prettig leven gehad hebben, waarom zpuden alleen negers daar twee eeuwen later nog steeds last van hebben? Bovendien Mogen die negers blij zijn dat hun voorouders in het bezit van blanken waren, de arabieren castreerden hun negerslaven dus die slaven van hun hebben niet eens nazaten. Wonderlijk dat negers nu met arabieren heulen, een teken dat ze hun geschiedenis niet goed kennen, wellicht alleen de politiek correcte versie ervan.

Maar veel interessanter dan slavernij in het verleden is slavernij in het heden, iemand die een beetje zijn Eigen broek ophoudt betaalt in dit land al gauw uiteindelijk 75% can wat ie verdient aan allerlei belastingen, en is dus eigenlijk driekwart van zijn tijd bezig als slaaf van de overhead, die daarmee zaken bekostigt als een corrupt incompetent (zwart) bestuur in Zuid-Oost en de uitkeringen en subsidies aan Quinzy en zijn bende stakkers.

Borakh | 20-11-13 | 10:20

De politie heeft geen tij om de straat op te gaan en boeven op te pakken maar zitten de hele dag achter de social media tegenwoordig. Neem aan dat zij dit bericht ook hebben gezien. Wordt tijd dat er eens wordt ingegrepen door onze eenstrepers. Of hebben ze van linkse hogerhand weer te horen gekregen dat ze van onze zwartjes af moeten blijven...
Dus oppakken die Adelkarim Honing en voor het gerecht graag wegens opruiing, aanzetten tot moord en dicriminatie, etc.. Heeft de politiek nou niets geleerd van de moord op van Gogh. Eerst de moslims en nu gekleurd tuig uit ZO. En maar tolerant zijn in dit land.

langsdekant | 20-11-13 | 10:19

Meh... dit is het Internet; doodsbedreigingen zijn slechts een soort langdradige frownies.

Moest wel lachen om de rest van dat berichtje. "De meerderheid heeft lak aan de minderheid", en dan Stuart Mill aanhalen. De fuck. De meerderheid heeft geen schijt aan de minderheid; men negeert het gezeik van een stel zielepoten die zich als kinderen gedragen. Of wil hij zeggen dat de meerderheid altijd naar de minderheid moet luisteren omdat ze een minderheid zijn? Tja, ik geloof dat fatsoenlijk links er soms inderdaad zo over denkt.

Muxje | 20-11-13 | 10:19

Kom op GeenStijl. Die Honing zit nu wild te rukken achter zijn pc. Het 'gevaar' zit hem niet zozeer in een Quinsy, danwel in de figuren die iedere vorm van debat aangrijpen om geweld te prediken. Die meneer Honing heeft daar wel de papieren voor. Die moet je dus gewoon negeren (no pun intended) en zeker hier geen podium geven.

Arrested Development | 20-11-13 | 10:17

@Mark Smith

Lekker makkelijk gezegd, maar andersom zijn er voor minder kapot gestoken.

hamstr | 20-11-13 | 10:16

Kom er maar in Quinsy, oh nee toch niet.

lachenjoh | 20-11-13 | 10:16

Waarom worden die gasten niet op gepakt. Nou Nederlandse politie... jullie kijken toch mee. Dit is een regelrechte bedreiging met moord. Dus alles doen om die gasten op te pakken. En die facebook pagina moet verdwijnen!! Wat een zieke gasten zijn dat zeg!!!!!

vanlullum | 20-11-13 | 10:15

Op het moment dat ze het over een arabische meerderheid gaan hebben, krijg ik ongeneeslijke kippenvel.

von H | 20-11-13 | 10:14

'Dan kunnen we doen waar Nederland altijd meester in is geweest; de sloot dempen ;)'

Abdelkarim Honing, ga jij maar terug naar je eigen land en doen waar jouw volk altijd goed in is geweest; de hele dag met je leuter spelen.

Armin Langbaard | 20-11-13 | 10:13

@dhrat | 20-11-13 | 09:59

Mooi dat de MSM ook eens wakker worden over het slavernijverleden van de Arabieren. Blanke jongetjes werden tot aan IJsland geroofd vor het genot van de sultans.
.
De Eerste Barbarijse Oorlog in 1801 was de eerste buitenlandse strijd van de VS. Om tot slaven gemaakte christenen in Afrika te bevrijden.
.
Is geen standbeeld voor.

Mammeloe | 20-11-13 | 10:13

"Misschien moet er dan maar een filmmaker worden doodgestoken"
"Misschien moet er dan maar een politicus worden doodgeschoten"
"Misschien moet er dan maar eens iemand met de dood bedreigd worden"
"Misschien moet er dan maar eens een juwelier doodgeschoten worden"
"Misschien moet er dan maar eens een omaatje van 93 in elkaar gerost worden"
"Misschien moet er dan maar eens iemand met een gestolen scooter doodgereden worden"

Misschien moeten we maar eens kappen met heel die multicultishit waar we alleen maar last van hebben.
Misschien moet iedereen zich hier gewoon aanpassen en anders opflikkeren.
Misschien moeten wij dat eeuwige gedram en die eeuwige rechtvaardiging voor geweld en alles kapodtmaken niet.

Cuyahoga | 20-11-13 | 10:12

Dat die zeik-eikels lekker elkaar doodsteken. Scheelt een hoop gejank om niks.

Pikkestrijder | 20-11-13 | 10:11

Het gedonder over Zwarte Piet is één gevolg van de jarenlange hersenspoeling die wij hebben ondergaan. Winst is dat veel autochtonen zich niet meer willen laten neerzetten als racist, al begrijpen ze niet hoe dit beschuldigingsgif is aangemaakt.
De kwestie moet geen blijvende verdeeldheid opleveren. Quinsy&co zijn net zo goed als de autochtonen gehersenspoeld met de white man’s guilt. De twee partijen die tegenover elkaar lijken te staan zouden dat moeten beseffen. Ze hebben twee grote gemeenschappelijke vijanden, die het Westen dreigen te vernietigen: de manipulerende elite en de islam. Daarom is er een verzoening nodig. Daartoe zouden de partijen m.i. de volgende stellingen kunnen aanvaarden:

- in de hele wereld zijn racisme en discriminatie de norm, uitgezonderd in het Westen

- onder zwarten in het Westen is racisme minstens zo groot als onder de autochtonen

- dat weinige racisme in het Westen is helemaal niet zo schadelijk als de opwinding erover, die verongelijktheid en wantrouwen voedt en mensen verlamt

- autochtonen die zwarte piet willen houden hebben geen kwade bedoelingen, ze zijn geen erge racisten; de beschuldigingen tegen hen zijn kwaadaardig

- sommige tegenstanders van zwarte piet zijn wel oprecht boos omdat zij hem zien als afbeelding van een negerslaaf. Zij hebben daar redenen voor, bijvoorbeeld dit schilderij: www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenlan...
Maar daarnaast zijn er ook andere achtergronden van zwarte piet, zoals de schoorsteen en als krijger van Wodan.

- een aanpassing van de Pieten is goed mogelijk zonder het sinterklaasfeest te schaden; na een paar jaar is iedereen gewend aan anders geschminkte pieten

André van Delft. | 20-11-13 | 10:11

.. ik ben bang dat wanneer het deze vijanden van Nederland lukt om Zwarte Piet te vernietigen, dat zij dan snel op zoek gaan naar hun volgende slachtoffer.

De meest stinkende Godwins zijn van toepassing op deze onverdraagzame mensen.

Jan Passant mk2 | 20-11-13 | 10:09

Honing is (als ik de juiste voor me heb) een radicle moslim, die betrokken was bij het ronselen van Syrie-gangers. Die heeft PowNed al eens gepoogd aan te vallen
www.youtube.com/watch?v=piABL-mghvk
(Danny, glas water, Moskee)
Er nogal wat mensen hebben over hem geschreven, van hobbyblog mwnw.nl/blog/2013/03/24/bekeerde-mosli... tot de eminence gris van de eloquente critici der religie Carel Brendel www.carelbrendel.nl/2012/07/09/sharia-...
--
Ergo: als dit soort types zich met de discussie gaan bemoeien. Oh oh. De islam is namelijk nogal populair bij zichzelf NIET respecterende minderheidsgroepen - met namen in de onderklasse. Als de vos de passie preekt, boer let op uw kippen.

DaughtersofLot | 20-11-13 | 10:09

Dit zijn de mensen die verblind worden door haat en die deze haat als brandstof gaan gebruiken. Vandaag een halve zool, een klein beetje extra haat erbij, morgen een potentiële moordenaar, en overmorgen als het een beetje tegenzit een echte moordenaar. Mohammed Bouyeri, Volkert van der Graaf, kijk naar die types, probeer te snappen hoe ze verteerd worden door ressentimentsgevoelens, probeer te begrijpen wat ze erbij slepen aan waarheid en moraal om hun haatgevoelens te rechtvaardigen, en durf te onderkennen dat het vervolgens met gemak tot bloedvergieten kan gaan komen, als de juiste trigger maar voorbijkomt. Zwarte Piet triggert iets wat veel dieper zit, verterende haat. We hebben het bij schrijvers, dichters en kunstenaars gezien, die diepe haat. Die zat er al, en die blijft er zitten.
De Gutmensch wil dit niet zien, kan dit niet zien. Waarom? Omdat de moraal der Gutmens in feite drijft op ressentiment. Nivelleren is een feest, want er wordt dan volop toegegeven aan de sluimerende, knagende, verterende gevoelens van jalouzie. Jalouzie op de ander die het om welke redn dan ook beter heeft, of waarvan men vindt dat-ie het beter heeft.

Schoorsteenveger | 20-11-13 | 10:09

Laten we eens de Arabieren op het podium trekken en ze eens vragen wat hun rol was ten tijde van de slavernij, die trouwens nog heerlijk voortduurt in veel Arabische landen.

Kaas de Vies | 20-11-13 | 10:08

Ziekelijk! Kan die gast niet voor de rechter wegens bedreigingen en haatzaaien?! Waarom Wilders wel (onterecht) en hij niet?!

Maria.1 | 20-11-13 | 10:08

Er wordt gesteld "De meerderheid heeft totaal lak aan een minderheid."
.
Wacht even: die minderheid wordt door grote delen van diezelfde meerderheid tot op het bot toe geknuffeld en aan allerlei voordelen geholpen, die andere delen van diezelfde meerderheid totaal ontzegd worden.
En als er dan iets gebeurd, waarbij een (in dit geval wel heel erg kleine) minderheid niet meteen zijn zin krijgt, dan heeft de grote meerderheid het gedaan.....
Ben even helemaal de weg kwijt hier.....

frenkievee | 20-11-13 | 10:07

Valt nog mee, het had ook nog onthoofding kunnen zijn.

Bertus Balhaar | 20-11-13 | 10:07

Zo zie je maar dat zijn radicalisering niets met geloof heeft te maken. Het is gewoon een ordinaire geweld verheerlijker. Nu ziet hij er uit als een moslim. Volgende keer als.... Een bruinhemd is het.

ikdenkwat | 20-11-13 | 10:07

Kan iedereen even massaal die video van Insayno rapporteren op Youtube. Wat een misselijk kutventje is dat zeg blerghhh

soundwave070 | 20-11-13 | 10:06

Links heeft een groep eencelligen getrickerd.

Trouwens niemand opgevallen dat van der Laan tijdens de intocht uitgebreid de mijter en mantel van Sinterklaas uitgebreid showde dat alle Christelijke symbolen waren verwijderd en vervangen door Amsterdamse symbolen? Uiteraard allemaal voor de PVDA aanhang.

Zo zal het ook Zwarte Piet vergaan. Ze hebben een missie en zullen (weer) over lijken gaan. Zwarte Piet moet en zal verdwijnen.

BedrijfsTijgerT | 20-11-13 | 10:05

Met de frase "dit is ons land" denk ik dat je wel de nuancering moet aanbrengen.

Dit is ons land, voor de Nederlander, de Nederlander die actief wil participeren in dit land ongeacht afkomst. De rest mag van mij inderdaad weggestuurd worden.

Kritiek is prima. En Quinsy heeft voldoende platformen gehad om zijn kritiek te uiten, in de media, voor vrouwe Justitia en voor de politiek en het antwoord luidt 3x nee.

Accepteer dit, of ga weg. Dit heeft niets met racisme te maken, maar met je houding, je houding is blijkbaar niet "compatible" met de Nederlandse maatschappij. Accepteer dit, of ga weg.

Kaas de Vies | 20-11-13 | 10:04

Wacht even: "Waarom moet een arabische meerderheid de joodse minderheid tolereren?" Om vervolgens te zeggen: "De meerderheid [Blanke Nederlanders] heeft totaal lak aan de minderheid [Negroïde mensen]."

Ok, we weten dat onze Moslim Geloofsgekkies zo hypocriet als de nete zijn, maar zelden laten ze het zien in één textvak. Wat een waardeloze stuk stront is die idioot ook.

LangeTijdGeleden | 20-11-13 | 10:04

Het internet heeft het weer gedaan

Plakkband | 20-11-13 | 10:03

in en intriest, verder niets te melden.

ilse | 20-11-13 | 10:03

@Sunabalk | 20-11-13 | 09:57 | + 1 -
Laten we gewoon simpelweg proclameren dat we niet tolerant zijn en dat we dat nooit en te nimmer zijn geweest (ook al zijn we het nog steeds). Dan zijn we tenminste van dát geouwehoer af.

Rico Tampeloerus | 20-11-13 | 10:02

Al meerdere malen de eer gehad om in discussie te treden met naar ik denk leden van de innercircle van die groep.

Het is stuitend om zoveel misinformatie, arrogantie, kennisgebrek en bereidheid tot geschiedvervalsing aan te treffen in een groepje.

1. Slaven zijn altijd en alleen zwarten geweest en is altijd de schuld van de blanke

2. Zwarte Piet bestaat pas sinds 1850 en hier hangen ze 1 bron aan. 1 dus. 1 bron is geen bron zegt men wel eens gekscherend.

En maar op hun moraliteitsorgel slaan als ze hier kritische vragen over stelt of probeert te weerleggen. Ik ben een racist... tuurlijk dan maar racist.

Maar wat wil Quinsy? Weet iemand wat Quinsy wil?

Kaas de Vies | 20-11-13 | 10:02

Die P&W jihad duider ("de straten schoon vegen in Syrië is ook belangrijk werk!") weet de boel aardig op te hitsen.

Simon_GS | 20-11-13 | 10:00

Ah dus de Django's hebben een fatwa uitgesproken over de Zwarte Piet. Spreken wij een fatwa uit over de Django's. Voor elke Piet die geprikt gaat worden, zullen er 2 Django's het land verlaten. Al dan niet vrijwillig.

Klaus Herzog | 20-11-13 | 09:59

Het hoogtepunt van hypocrisie: een zwarte zwartepiet-hatert met blanke vla in zijn winkelwagentje...

eerstneukendanpraten | 20-11-13 | 09:59

Oproep tot slachting van een medemens omwille van het bestaansrecht van een sprookje.

Niet iets dat je 1, 2, 3 zou verwachten van iemand met een naam als Abdelkarim...

ZKH EénOog | 20-11-13 | 09:59

@Mark Smith: weet Pritt ook wel. "Honey, someone is wrong on the Internet!"
Maar het gaat Pritt dan ook niet om deze dwalende geest, maar om z'n eigen puntje ('dit land is ons land'. Wie is die ons? Ben ik dat?). En vanwege dat punt mag de genuanceerde werkelijkheid best even wijken.

Ondertussen is mijn zoontje teleurgesteld over het prul wat hij vanochtend in z'n schoen vond. En hij dacht daarbij niet aan gouden oorbellen, slaven of schoorstenen. Dus waarom zou ik daar wel een punt van moeten maken?

vast goed | 20-11-13 | 09:58

Die mensen zijn ziek in hun hoofd, als je dit soort dingen schrijft. Een soort mini massapsychose.

Ja laten we mensen maar doodgaan steken die als zwarte piet rondlopen want het is racisme want iets in 1850.

Dit is hun argumentatie en jouw argumentatie is al bij voorbaat kansloos want die van hun is de enige juiste. Mhe he he he (probeer lachje van Quinsy na te doen).

Rellen om het rellen, actie om het actie. Het is ze niet te doen om racisme, het is ze te doen om aandacht voor hun zwart marxistische ideaalbeeld in ere te houden, een onderdeel hiervan is dat alle blanken slavendrijvers zijn en 200 miljard moeten overmaken.

Kaas de Vies | 20-11-13 | 09:57

Nederland is NIET tolerant en dat komt met name door de intolerantie van de in merendeel ongewenste externe instroom! BAH!

Sunabalk | 20-11-13 | 09:57

Ik ben een beetje Piet-moe. En nee, niet om de moelanders in deze discussie te betrekken.

Kloof2012 | 20-11-13 | 09:56

Ik vraag me serieus af hoe lang we het hier nog over gaan hebben

FCG | 20-11-13 | 09:55

Zeurpieten zijn zeikers.
Enkele reis Afrika a.u.b.

Guusje Nadorst | 20-11-13 | 09:55

De Nederlandhaat van de allochtoon is weer evident. En daar moet je dan serieus mee in discussie? Ik dacht het niet.

Rico Tampeloerus | 20-11-13 | 09:55

Is het trouwens toeval dat ik het woord "Arabisch" in deze context tegenkom?

Rikketiktik | 20-11-13 | 09:54

Bedreiging en oproepen tot geweld.
hup, SWAT er op en niet zuinig zijn met de lange lat.

TeeJee | 20-11-13 | 09:54

Dat "ga dan" mag van mij worden gecombineerd met de nodige dwang, als diegene niet uit zichzelf gaat.

daatzel | 20-11-13 | 09:54

Is het weggehaald van FB? Ik kan het bewuste bericht niet vinden

Marty K | 20-11-13 | 09:53

Zag ik afgelopen weekend in Rotterdam " zwarte piet verboden? Dan spelen wij niet voor Sinterklaas"

larie | 20-11-13 | 09:53

Serieuze bedreigingen kunnen alleen van rechts komen, Pritt. Snap dat nou toch. Verder sluiten ze gewoon de ogen omdat de rest van hun kliek dit ook niet wil zien.

BekiekUtMoar | 20-11-13 | 09:53

Is het weggehaald? Ik zie het bewuste bericht niet op FB

Marty K | 20-11-13 | 09:53

Geweld komt toch altijd uit de "sociale" hoek?

Rikketiktik | 20-11-13 | 09:52

"Waaaaaaarrrrhhheeeeen.... Leeeiiddd de wwweeeggg.. "
Man man man wat een debiel volk heeft policor nl toch in bescherming genomen zeg...

dani7902 | 20-11-13 | 09:52

Pritt vermeld dan ook even dat het totaalidioot Honing is die dit zegt. Kunnen we het met een korreltje zout nemen en over tot de orde van de dag. De man wil aandacht en jij geeft hem die. Doe dat nou niet.

Mark Smith | 20-11-13 | 09:51

"Dit land is ons land".

Spelfout. Moet zijn: dit *was* ons land.

We zijn met z'n allen inmiddels professioneel kapotstuk gemaakt en worden middels de kaasschaafmethode overgeleverd aan de machtsgeile EUSSR en de religekkies te Ryad en omstreken. En we mogen het allemaal zelf betalen.

Reinaert | 20-11-13 | 09:50

Is het niet "aapetijtelijk aardmootje"?

hogeheuvel | 20-11-13 | 09:47

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken