
In de categorie: daar zakt je kleurrijke pofbroek met belletjes van af. U kent de man die vrijdagmiddag na de rechterlijke uitspraak in het voordeel van Zwarte Piet tegen TelegraafTV de woorden sprak "Dat elke Zwarte Piet in mekaar wordt geslagen misschien dat op die manier de openbare orde wel in gedrang komt, dat men dat van ons vraagt." Op de wedervraag van de Telegraaf "Da's toch geweld, dat kan toch niet goed te keuren zijn?" riposteerde hij met het glasheldere antwoord: "
Ik veroordeel dat niet." Bij deze bedreiger van Zwarte Piet en de openbare orde hebben we nu ook een naam: Romeo Grot. Schrijver en dichter van Suriteratuur met z'n bloedeigenste
wiki. Hij trekt al een aantal jaren zij aan zij met Clumsy Gario langs zaaltjes en wijkhuizen om Zwarte Piet tot een racistisch karikatuur te
denigreren. En in het dagelijks leven is Romeo Grot
DOCENT MAATSCHAPPIJLEER aan Scholengemeenschap
Reigersbos (vmbo/havo/vwo) in Amsterdam Zuid-Oost, alwaar ze hem kennen als
drs. E.R.C. Grot (pdf). In die rol is hij verantwoordelijk voor het vormen van een evenwichtig, sociaal, democratisch en geweldloos beeld van onze maatschappij en samenleving, teneinde zijn leerlingen de beginselen van goed en wetsgetrouw burgerschap bij te brengen. NOU. DAAR GAAT DUS IETS NIET HELEMAAL GOED HÈ,
ROMEO!? Misschien de Beroepsstandaard Docenten Maatschappijleer er nog eens
op naslaan (pdf), met name het kopje
BEROEPS CODE.
Update: Lol. De
Wiki-update die je wist dat zou komen.
Reaguursels
InloggenBinnenkort is hij vast raadslid voor de PVDA. De PVDA trekt graag stront aan en daar past dit wel bij...... Qua niveau dan he........ de geur en kleur zijn toeval...
Borghesia | 10-11-13 | 19:10 |
Ballen!
Zeker zijn diploma gehaald op de Antillen bij de UVV (Universiteit voor Vervalsingen)!
Ik weet een mooi Sinterklaaskado voor hem die hij goed kan gebruiken: een zak met hersencellen!
Geloof me dit land is al naar de klote........ de autochtone bevolking is een dikke witte volgzame bange minderheid... WE ARE SO FUCKED!!
De wiki-update is alweer weggejorist/geromeo'd
Tenminste iemand die het gezwartepiet niet aan zijn sint nikker laars lapt.
Hans Hillen, bedankt voor het opsporen van die vage bullshit van deze haatzaaier. Wat is dat toch met die talentloze querulanten, dat ze ongehinderd door enige zelfreflectie met die olietanker voor hun kop maar door kunnen blijven gaan en niemand roept: je bent een mislukte zelfingenomen charlatan in een pauperflatje zonder werk met een grote muil !
Wat een zeurpiet!!
Eerst de credentials van Grot maar eens aan een zeer nauwkeurig onderzoek onderwerpen, diploma's bv.
De lafzak blijft zélf buiten fysiek geweld, spoort en insinueert zijn achterban wel aan dat dit gerechtvaardigd is en híj. wtf is "hij"blijft zodoende (nog) buiten schot.
Wat hij delibereert vanuit zijn verbitterde rare geestes gesteldheid is verbaal geweld, en is minstens zo te veroordelen.
De ( wereld)geschiedenis kent meer van dit soort laffe figuren, die anderen opruien tot geweld, maar zelf aan de zijlijn blijven kijken hoe dit verloopt, ondertussen another one bites the dust.
Lafheid ten top!
Tenslotte, als je een steen naar de hemel gooit, krijg je die geheid terug op de eigen kop.
Apropos, en Sint en Zwarte Piet, die zijn, waren er, en blijven.
Fijne dag grotmans.
Ik zou zijn diploma's eens checken!
Niet deze meneer degradeerd zp tot raciale karikatuur, dat doet het aan De Koninklijke Nederlandse Akademie van Wetenschappen aangesloten Meertens Instituut.
www.meertens.knaw.nl/cms/images/nieuws...
Betrapt, pot verwijtende volksmenner.
Grot krijgt nog een veeg uit de pan van een wiki-mod: nl.wikipedia.org/wiki/Overleg:Romeo_Gr... *gniffelt*
Gario en Grot zitten vuistdiep in de PvdA subsidie-slurpers-fabriek? Hoe verrassend? Iets zegt me dat die Gario dit bedoeld heeft als een dikke hoax maar is gepust door z'n brothers om vooral door te gaan op verzoek van enkele grachtengordellinkschfetisjisten/calimerodroeftoeters
@Halveneger | 10-11-13 | 22:41 |
Nou, hier was ik al bang voor. Hoeveel "slachtoffertjes" heb deze leraar al zijn ziekelijke gedachtes kunnen uitstrooien? Dit zullen er velen zijn ben ik bang voor. Echt op staande voet ontslag en geen recht op WW voor deze haatzaaier...
Het onderwijs in Nederland is gewoon linkse hersenspoelerij. Kijk maar naar het jeugdjournaal, een goed voorbeeld.
Als zo iemand niet onmiddellijk geschorst wordt dan is er iets zwaar fout bij die school.
Romeo Grot is een charlatan en ik ben een racist.
Dit is gewoon een perfect geïntegreerde neger. Sterke woorden maar geen daden, dat komt op mij toch echt typisch Nederlandsch over.
Ach ja... Nederland.
-
Wij importeren nu eenmaal graag onze eigen problemen.
de vicevoorzitter | 10-11-13 | 21:54 | + 6 -
Helemaal waar.
Moet het toch even zeggen: dat is mijn oude leraar maatschappijleer haha wtf. Nu maakt al die linkse indoctrinatie en filmpjes over Afrika wel heel vele sense.
Liever 1000 Zwarte Pieten dan 1 romeo grot.
Dus dit zijn de mensen met wie Van der Laan zaken doet over de toekomst van een belangrijk deel van het Nederlandse culturele erfgoed, het sinterklaasfeest.
Toch wel schandalig dat je, over de rug van je verre verre verre voorouders, je gediscrimineerd voelt bij het zien van enkele verzwarte Pieten. En dat je nog steeds durft te beweren dat JIJ lijdt wegens het juk waaronder die voorouders leefden. Alsof jij geen betaalde baan hebt of, als je die niet hebt, gebruik kunt maken van gratis voorzieningen en subsidies en uitkeringen. Wees blij dat je in een land woont waar iedereen voor zijn mening mag en kan opkomen.
Dreigen met geweld om anderen angst aan te jagen en je zin aan de meerderheid op te dringen heet tegenwoordig TERRORISME. Ik denk dat je voorouders zich in hun graf omdraaien als ze zouden weten dat een terrorist hun lijden als excuus gebruikt om zijn wil aan de meerderheid op te leggen middels het dreigen met geweld tegen vrijwilligers die een traditioneel kinderfeest mogelijk maken.
Hahaha een diploma "gehaald" ergens in een Antiliaans dorpje? Ik weet een goed Sinterklaas cadeau voor hem: een zak met hersencellen!
-weggejorist-
De zwarte pietendiscussie was bij hem vast in goede handen in de klas.
Eigen drammer eerst, dan pas andermans gevoelens en waarden.
Slipsnifter | 10-11-13 | 20:52 |
Die Gario hangt de kunstenaar uit, dus je zou nog van 'm hebben kunnen denken dat hij met zijn kunstprojecten, of wat daar voor doorgaat, een hoger doel probeert te dienen, een perspectief probeert te kiezen dat boven en buiten onze dagelijkse kortzichtigheden ligt. Maar als je dan meneer de maatschappijleraar hoort spreken, dan besef je dat die veronderstelling berust op een illusie, op een al te romantisch beeld van een samenleving waarin men de preincipiële bereidheid heeft om het samen te rooien, gewoon omdat dat het plan was.
Die Gario hangt de kunstenaar uit, maar is een kunstenmaker, een potsenmaker die de kunst ondergeschikt wil maken aan het uiten en verspreiden van diepe haatgevoelens en er een behagen in schept om bij anderen eenzelfde haat aan te wakkeren. Kunst omdat het moet, van het duiveltje in zijn hoofd wel te verstaan, dat hem influistert om onrust te stoken, irritaties op te wekken, mensen tegen elkaar op te zetten.
De kunstenaar en de maatschappijleraar vinden elkaar in de haat.
"Pietbedreiger is docent maatschappijleer in 020-ZO"
Nog steeds???
@Hans Hillen | 10-11-13 | 20:38
Rascisme is onderscheid maken tussen rassen, dus deze Kwinsie is zelf een enorme rascist.
Wat een ongelovelijke LUL.
-weggejorist-
Uh-oh...
Als ik deze man was, zou ik zsm 'naar mijn eigen land oprotten'.
En wie was die ietwat gezette dame wier vette zwarte reet we konden komen kussen. Is dat al bekend..? Ik val namelijk op soewarte reten.....
@(c)ZWITSUL | 10-11-13 | 19:22 | + 2 -
Gario is dus gewoon een beroepsnegers. Werkelijk als zijn 'kunst' gaat over zwart-zijn. Wat ziekelijk.
ukuppes | 10-11-13 | 18:18 |
Je komt dus uit het bedrijfsleven, dat zegt heel veel. Dan heb je meestal een wat realistischere kijk op de wereld. Maar degene die vanuit het begin van hun werkzame carrière dit werk doen gelden over het algemeen andere normen. Dit geldt ook voor hulpverleners in de psychiatrie enzo, eerst een goede basis hebben in een 'echt' werkveld doet je ook minder hoogmoedig kijken naar je patiënten.
Ik zie niet in dat er überhaupt negers geweld gaan gebruiken als er geen financieel gewin in de drugsbusiness te behalen is...
Overigens, zijn er leraren of leraressen maatschappijleer die gouden ringen in het oor dragen?
Schoorsteenveger | 10-11-13 | 19:57 | + 2 -
.
Viel mij op in het filmpje op Pownews: dat er zoveel negers gewoon, geheel vrijwillig, gouden oorbellen dragen. Was mij nog nooit opgevallen. En verder ben ik net als jij 'blij' dat de haat van Surinamers richting NL nu aan de oppervlakte is gekomen. Ik ben anders naar Surinamers gaan kijken. En gezien hun haat richting autochtonen is dat maar goed ook.
Nog Sint gespeeld in ZO, op een islamitische school. Andere tijden, nu terug naar de onze ...
Wat mij dan weer verbaast in de Pietendiscussie, dat onze zwarte medelanders wel hun slavennaam hebben gehouden? Als Zwarte Piet je herinnert aan de slavernij, waarom dan niet de door slavenhouders en overheid opgedrongen achternaam?
Grot is bijv zo'n achternaam.
Dit is het Geenstijl topic-equivalent van de bazenbeller?!
Leraar maatschappijleer. Het is tekenend.
En wat nog het meest tekent is niet wat-ie zegt, maar het gemak waarmee hij de haat preekt. Hier is verdomd geen sprake van een oud baasje dat overvallen wordt door een journalist en in het heetst van de strijd iets zegt waar hij later misschien spijt van heeft, nee we zien hier iemand die in alle rust en kalmte en weloverwogen alle haat en alle gram uit die hij al tijden koestert en voedt.
Leraar maatschappijleer. Het is tekenend.
Hier staat dus iemand voor de klas, dag in dag uit, jaar in jaar uit, die de maatschappij waarbinnen hij positie heeft, de samenleving die hem voedt, tot in het diepst van zijn wezen veracht en verwerpt, iemand die in alle duidelijkheid zegt bereid te zijn tot het gebruiken van geweld dan wel het geweld dat anderen gebruiken goed te keuren en zelfs toe te juichen.
Laten we Sinterklaas en vooral Zwarte Piet eeuwig dankbaar zijn dat ze ons in staat hebben gesteld om te kunnen waarnemen hoeveel rabiate haat er leeft onder rijksgenoten en dat die haat de kans krijgt om via lessen maatschappijleer onverkort te worden doorgegeven aan volgende generaties.
Terwijl er elk jaar een paar dagen een op zichzelf onschuldig kinderfeestje voorbijkomt, wordt dag na dag, jaar na jaar in lessen maatschappijleer de haat gepreekt.
Wellicht dat het méér effect heeft om landelijk het vak maatschappijleer af te schaffen.
Overigens, zijn er leraren of leraressen maatschappijleer die gouden ringen in het oor dragen?
Ik zeg enkele reis terug naar Paramaribo, gewoon omdat het moet!
Ik heb helemaal niks met racisme, maar door dit soort gasten realiseer je je dat sommige collega's zomaar een kleurtje hebben...
Volgens Romeo kan elke Zwarte Piet in elkaar geslagen worden en dat veroordeelt hij niet. Mooi... aanzetten tot geweld.
Heb de komende week nog wat vrije tijd dus net een afspraak gemaakt voor het doen van de aangifte. Of het OM er iets mee doet, we zien wel.
Maar wat zij kunnen kan ik ook.
@Borghesia | 10-11-13 | 19:10 | + 3
En het ergste is dat die ondankbare hond van een Gario ver ver ver in de minderheid is, of eigenlijk min of meer alleen staat, maar toch zijn zin krijgt.
Bestaat er al een Wiki over Quinsy Gario, wat elke halve gare heeft tegenwoordig z'n eigen plekje op wikipedia..
Fratello | 10-11-13 | 19:29 | + 0 -
zal wel postuum worden denk ik dan :)
Bestaat er al een Wiki over Quinsy Gario, wat elke halve gare heeft tegenwoordig z'n eigen plekje op wikipedia..
Kijk dit is waarom ik van GS houd!
Ach wordt hem nou de zwarte Piet toegeschoven......?
@Lampelul | 10-11-13 | 18:50
Yep, net zo lang tot het kapot is.
En dat zal niet zo lang meer duren.
Daarna kunnen ze zich op het volgende stukje nederlandse cultuur storten.
Deze Z... ach ik ga het ook niet benoemen...
geeft goed de *huidige* maatschappij in de Bijlmer weer.
De hebben daar dus nog wat te *leren*, en daarom moet deze flapdrol weg.
@ MyCatIsDoingThis | 10-11-13 | 18:51 | + 3 -
In Project 1975 zoekt Stedelijk Museum Bureau Amsterdam naar mogelijk andere waardesystemen binnen de kunst. De huidige presentatie van Gario, Groenendaal en Ruitenbeek is binnen dit programma een moment van introspectie. Een blik op Nederland. In de nabije toekomst gaat Project 1975 weer buiten de landsgrenzen, met de tentoonstelling Hollandaise van de Senegalese curator Koyo Kouoh en een uitwisselingstentoonstelling van SMBA in samenwerking met de Nubuke Foundation in Accra (Ghana).
- www.roetinheteten.info/
- framerframed.nl/nl/mensen/quinsy-gario...
- www.nonemployees.com/
- www.roetinheteten.info/
- www.flickr.com/photos/nonemployees/
begonnen is als een eenmans 'kunstproject' .. met subsidie neem ik aan ?
-weggejorist-
Goed dat hij geen leraar Nederlands is, met z'n "in mekaar geslagen". Een vette rode viltstift daar doorheen.
Het zwartepieten kan beginnen.
Van een docent maatschappijleer mag je verwachten, dat hij een definitie van discriminatie op de feiten los kan laten en concludeert dat er geen sprake is van onderscheid in negatieve zin.
Als niet westerse allochtoon waarvan mijn voorouders ook koloniaal hebben geleden kan ik alleen maar concluderen dat wat geweest is geweest is.
Slavernij is door de kolonisators allang verworpen, wat rest zijn nog uitwassen als mensenhandel, waartegen hard moet worden opgetreden.
Je krijgt terug van de maatschappij precies zo wat je erin stopt is een bekende regel. Ben je alleen gefocussed op discriminatie, dan zie je dat waarschijnlijk ook overal. Zelf heb ik dat nog nimmer in de Nederlandse samenleving ondervonden. Ook niet mijn zeer zwarte kennissen uit alle delen van de wereld. Maar dat zijn nu net de mensen die dankbaar zijn dat ze hier de kansen krijgen, dat met beide handen aanpakken en aan de slag gaan. De zwarte piet kwestie ? Ze hebben er geen enkel probleem mee.
Het hele racisme zwarte piet verhaal is er een van ondankbaarheid. Onvolwassen zelfmedelijden is hier de oorzaak van, en dat tot in den treure doorgevoerd.
Het is net zo belachelijk als een jonge Nederlander een jonge Duister telkens maar weer zal herinneren hoe fout hij is, gezien zijn (groot)opa WOII heeft meegemaakt. Dat slaat nergens op, dat was een andere tijd.
Deze man heeft een uitermate zielig subjectief beeld van de maatschappij, waar hij alleen maar bedreigingen ziet en geen kansen kan ziet. En dat terwijl dit land, deze maatschappij tot de beste ter wereld hoort qua sociale voorzieningen, scholing, welzijn etc... het is een ondankbare hond !
@MyCatIsDoingThis | 10-11-13 | 18:51
Die rijkgepigmenteerde medelanders zijn allemaal "kunstenaar".
Anders kom je natuurlijk niet in aanmerking voor een van de vele subsidiepotjes.
Zie bijvoorbeeld ook PvdA-boegbeeld John "Ik ben kunstenaar notabene!" Leerdam.
www.youtube.com/watch?v=rS5it5_SK7w
-weggejorist-
@update...
Wie gaat dit aanpassen?
nl.wikipedia.org/wiki/SG_Reigersbos
@Flightless bird | 10-11-13 | 18:58 | + 0 -
@kisskiss | 10-11-13 | 18:46 | + 2 -
De Sint heeft altijd surprises en lolletjes. Terwijl iedereen zich druk maakt om wat schmink oorbellen en nog te begrijpen humor vermaken Grot c.s. zich opperbest. Hij heeft het land te grazen en volgend jaar zijn ze terug om ons weer Sinterklaas te leren vieren.
Is het geen Nederlander denk je?
Geboren in Suriname 1955?
Ehhhh..... quincy gario is "kunstenaar"......
Waarin precies als ik vragen mag? Zonder hem de Zwarte Piet toe te willen spelen uiteraard :-)))))
Kan dat geouwehoer over zwarte piet niet ophouden.
Het wordt elk jaar weer erger.
Vraagje / Opmerking voor deze prof. Ik ervaar de talloze malen verwijzingen zoals fel gekleurde kleding, landvlaggen, uitheemse voedselsoorten als een directe belediging van de Nederlandse cultuur. Ik maak uit die drang op dat deze personen hun cultuur belangrijker achten en daarmee de Nederlander racistisch benaderen.
Dus als we dan afspreken dat je in Nederland enkel nog puur Nederlands mag uitdragen ofwel geen enkel verwijzing naar thuisland, geschiedenis, mooie vakantielanden, eten, etc anders dan Nederland.
Dan schaffen wij wel zwartepiet af en maken er enkel nog blankepiet van met een blanke sinterklaas die enkel voor blanke kindjes komt.
Groetjes in zit in de schoorsteen.
P.s. Als u in januari tijd over hebt, pak dan even het Suikerfeest aan. Voor vele diabetespatiënten is suiker namelijk helemaal geen feest.
Dat sujet moet als de bliksem, gekneveld aan handen en voeten,het land worden uitgeflikkert.
je ziet het linkse bagger wordt al jaren losgelaten op onze kinderen!!!!!!!!!
Drs.? Als hij het al is, komt het waarschijnlijk door positieve discriminatie of zou Diederik Stapel of Roosje Vonk hier de hand in hebben gehad.
-weggejorist-
Politie dient die kerel op te pakken wegens haatzaaien en BEDREIGING!
@Slipsnifter | 10-11-13 | 18:19
Dat was natuurlijk niet gericht aan PvdAmattie, nee, dat was gericht aan @indeklit | 10-11-13 | 18:15
Is dit het onderwijs waar Alexander P. Het altijd over heeft?
Ik hoor hier veel mensen pleiten voor de mans ontslag. Zou het niet beter zijn om hem te degraderen tot conciërge ofzo? Een bezem zou 'm goed staan. Bovendien hoeft de maatschappij dan tenminste niet op te draaien voor meneers bijstandsuitkering.
Wil ik de sgool van haatpiet aanschrijven, staat de server in lichterlaaie...
Verdomme!
@Van Duyvenbode | 10-11-13 | 18:33
Jammie, het water loopt me uit de mond..
Diverse linkjes dan wel servers staan op zwart??
Je verwacht het niet het zo'n lichtend voorbeeld voor de kindertjes. Tja Maatschappij leer is nog altijd een zeer subjectief vak dat was in mij jonge jaren zo (lang gelden) was bij mijn zoon en dochter zo (iets minder lang geleden) en is blijk baar nu nog steeds zo. Indoctrinatie mannetje van de linkse kerk/ racisme clubje.
Ach, ik heb jaren terug in Utrecht nog een docent maatschappijleer gekend die op grond van zijn reformatorische geloofsovertuiging geen TV keek en geen krant las...
kom hoe heet ie | 10-11-13 | 18:20
Ik ken zat gekleurde medelanders die erg tegen religie zijn. Ik ken er ook zat die geen problemen hebben met Zwarte Piet. Tot slot ken ik ook de nodige Nederlanders die wél problemen met Zwarte Piet hebben én religieus zijn. Ik denk dat jouw wereldbeeld wat beperkt is.
De maatschappij, dat zijn zij!
Meer van Dit | 10-11-13 | 18:24
Veel vrienden van me werken bij de Sociale Werkplaats. Ze hebben echter geen verstandelijke beperking, integendeel.
Ze hebben alleen alle ambities in het leven laten varen.
miko | 10-11-13 | 18:22
Je koopt ze bij de echte keurslager.
Hier alvast een voorproefje:
nl.123rf.com/photo_8797670_open-blik-w...
Meer van Dit | 10-11-13 | 18:24 | Het mag als algemeen bekend worden verondersteld dat de intellectuele capaciteiten van de RAL9004 medenmensch anderhalve standaarddeviatie lager liggen dan die van de RAL9010 variant. Titels behaald aan "RAL9004-scholen en of universiteiten" stellen derhalve niets voor.
Ineens snap je waarom zoveel agressie en crimineel nieuws vanuit Amsterdam zuid-oost en zijn Bijlmer, dit soort leraren helpen hier onbewust of misschien wel bewust aan mee.
Ik zeg direct ontslaan.
Oproepen tot geweld en verdedigen en goedpraten van geweld. En dat als leraar maatschappijleer ? Ik hoop dat het op staande voet ontslag wordt. Moet "dat" kinderen leren hoe je in de maatschappij fatsoenlijk met mekaar omgaat ? Om te janken. Zwarte Pieten zijn positief en goed. Deze foute neger straalt negativiteit uit. Waarmee ik totaal niets zeg over andere gekleurde mensen !!!
Ik ben het beu. Zet een zooi spades in de grond en laat heel Amsterdam de zee indrijven met die kunstige niksnutten. Infrastructurele schade beperken en herstellen is gelijk wat werkgelegenheid.
Daarna Almere.
en, gaan we nog naar de ziggo dome, of worden jullie weggeparkeerd in het tropenmuseum....?
@Kees8374 | 10-11-13 | 18:12 | + 0 -
Was ie niet al 17 toen die naar Nederland kwam?
Zal wel meevallen.
Aanzetten tot haat tegen Nederlanders en hun waarden en normen. Waar is de VN nu? Kom op met die drones boven de Bijlmer.
Beetje lullig van geenstijl om die kerel nu helemaal zwart te gaan maken..
Toch raar dat een bruine een zwarte discrimineerd
In het videofragment wekt hij de indruk een verstandelijke beperking te hebben en zijn dagen als enveloppenvouwer op de sociale werkplaats uit te zitten. Ik zou z'n papieren nog maar eens checken. Mooi zaakje voor de onderwijsinspectie dit. En verder weg met maatschappijleer en weg met godsdienstlessen. Het is 2013.
@Van Duyvenbode | 10-11-13 | 18:04
Ok, maar waar koop ik ergens een blik wormen?
Als mijn kind daar les van kreeg liet ik hem/haar niet meer aan deze les deelnemen. Het kan niet zo zijn dat een persoon die geweld goedkeurt onze kinderen les geeft in hoe onze maatschappij werkt. Ontslaan en zijn leraren diploma ongeldig verklaren.
@ indeklit 18:15
Het kan hard gaan met die enge ziekte...
@Larry Cook | 10-11-13 | 18:11
Yeah, well get ready to see a wet bird fly at night..
www.youtube.com/watch?v=P6E7_fcBNJY
Sorry hoor, zag de nick flightless bird weer staan.
Maarja.. Zwarte piet aan de telefoon dus. Hehe. Zo oud als het internet maar ik lig weer in een deuk.
Maar goed, met zulke "docenten" is het tienerschuim der Aarde dat de straten in ZO onveilig maakt wel verklaard....
Ik hoop dat na die vruchteloze ZP-discussie onze gekleurde medelanders zich met hetzelfde enthousiasme gaan inzetten tegen al die vreselijke bijbelpassages waarin het volstaat met tips & tricks van hoe om te gaan met je slaaf of slaven. Het zogenaamde woord van god waar de honden werkelijk geen brood van lusten. Hier vast een aanzetje: www.deatheist.nl/index.php?option=com_...
Hoe groter de geest, hoe groter het beest. Genoeg van dit soort figuren die als ze flippen als regelrechte 80 punters door het leven gaan, soulmate Folkert vd G?
@Supermatthijs | 10-11-13 | 18:11
Rest In Piets.
@WirMachenMusik | 10-11-13 | 18:07 |Ik weet ook niet of Maatschappijleer docenten allemaal linkse luie sukkels zijn. Ik kan alleen over mezelf oordelen en ik was een zijinstromer die uit het bedrijfsleven kwam en bij toeval les ging geven en ik ben nu ook weer ondernemer. Dat is denk ik een groot verschil in benadering naar de leerlingen en lesstof toe.
@indeklit | 10-11-13 | 18:15
Gha, vast door de verkeerde hard in zijn grot genomen.
@overVecht | 10-11-13 | 18:08
Nah... Begint te laat en duurt te lang. Bovendien, en dat wil ik hier even benadrukken, win ik toch nooit wat!
Ik stel voor dat we die man maar met rust laten. Hij is zich waarschijnlijk de pestpokke geschrokken. Wel even in de gaten houden natuurlijk, NSA, hoe serieus we dit dreigement van meneer moeten nemen. Next!
-weggejorist-
@necrosis | 10-11-13 | 18:07
Een tijdelijk ban zou niet onverdiend zijn, gezien het aantal dubbelposts van de laatste tijd, en die laatste multipost. En dat terwijl het met de spelling en grammatica juist de goeie kant op leek te gaan de laatste tijd.
Was het probleem van deze Romeo in zijn jeugd nu echt dat hij gepest werd als zwarte piet of als bruine Rec Grot?
Even van zijn LinkedIn:
"drs at scholen gemeenschap reigersbos"
-
Welnu:
Aan het begin van een zin gebruikt men normaal een hoofdletter.
Achter een afkorting hoort een punt.
Scholengemeenschap is een samengesteld woord.
Reigersbos is een eigen naam en hoort geschreven te worden met een hoofdletter.
-
Ik weet dat deze 'docent' het enkel over de maatschappij heeft, maar zijn er dan helemaal geen minimumeisen voor excuusnegers?
Slipsnifter | 10-11-13 | 18:08 | + 0 -
Je hebt helemaal gelijk vriend. 6 x achter zijn voorkeur voor de wat hardere SM.
Zou ik een keer moeten doen. Dan zou ik meteen worden geradbraakt alsof ik Mein Kampf zelf had geschreven.
Topperke | 10-11-13 | 17:23 | + 3 -
zwarte radicalen uit Amerika
dat soort leuzen als "black power! Fuck white supremacy" komt uit die hoek
de hoek van de New Black Panther Party
Ik was al lang op zoek naar werk van Gario, gewoon benieuwd wat hij nou deed qua performance dichter. Hij schijnt te werken onder het pseudoniem T. Martinus. Enfin, eindelijk iets gevonden: www.youtube.com/watch?v=JZw-6heR9oE en www.youtube.com/watch?v=yyRBqsYlL48 . Precies wat ik dacht: zwaar gesubsidieerde onzin.
@ ommezwaai 17:56
Of ze iets hebben opgestoken weet ik niet. Maar soms kan iets je als leerling bijblijven en van belang worden.
Supermatthijs | 10-11-13 | 18:06
Ik tel er 6.
Iesj moejluk, tellen..
@VanBukkem | 10-11-13 | 17:55
Ik ook... speel je ook de million?
Deze maatschappijleraar, die ook in zijn jeugd bruin was, een Romeo met een naam R.e.c. Grot (zeg het allemaal eens snel en hardop) is tegen Piet omdat hij vroeger gepest is met zwarte Piet? Sorry, dat ik ongeloofwaardig vind dat dat zijn probleem was in zijn jeugd. Ik lees het als een bruine rekgrot die nu tegen zwarte piet is en oproept tot geweld tegen zwarte piet (als maatschappijleraar). Te belachelijk voor woorden.
Nederland heeft een probleem als deze mensen (wat voor kleur dan ook) leraar kunnen worden. Van mij mag iedereen ongeacht zijn huidskleur Piet spelen met Sinterklaas en ik vind het nog meer discriminatie dat altijd weer een oude blanke man met een meiter degene moet zijn die met een kruis om zijn nek, kleine kinderen opschoot neemt en ze onzin verteld. Ik vind de figuur van Piet veel positiever. Ik heb kleine kinderen op straat nooit oren roepen om Sinterklaas, altijd om Piet. Ik voel mij als blanke zwaar gediscrimineerd. Ik vraag mij ook af wat deze Romeo ervan zou vinden als alle blanken de herdenking van de slavernij gaan opeisen omdat de blanken ook hebben geleden als lijfeigenen en omdat ze als werkslaaf nu ook steeds harder voor hun baas moeten werken. Ik denk dat ook als een aanval zal zien op de herdenking van 'zijn' slavernij van zijn voorouders. Terwijl alle slavernij vooral ging om een klasse strijd tussen de elite en de arbeiders. Kennelijk heeft deze maatschappijleraar dat gemist. Ik vind hem in elk geval niet geschikt in deze baan.
ukuppes | 10-11-13 | 17:49 |
De enige docent maatschappijleer die ik persoonlijk ken manifesteerde zich op school als een niet al te slimme luie bliksem en was bestuurslid van een lokale GL-afdeling.
Wat ik voor de rest weet over die beroepsgroep heb ik van horen zeggen/lezen en doet mij vermoeden dat het niet al te gewaagd is om die ene directe waarneming voorlopig te generaliseren.
@VanBukkem | 10-11-13 | 18:04
U wilt een afspraakje met Joris?
*gnehe*
Van Duyvenbode
Maar we zijn niet racistisch!
Van bukkum, blijft je postknop hangen?
VanBukkem | 10-11-13 | 18:04 | + 0 -
Ik zou zelf niet reageren op geretardeerden maar je moet het natuurlijk zelf weten. Vier keer achter elkaar.
@VanBukkem | 10-11-13 | 18:04
(Sorry. Mijn muis doet een beetje raar. Dat duurt nou al een dag of twee.)
Lol!
nl.wikipedia.org/wiki/Romeo_Grot
@xavier | 10-11-13 | 18:01
Doctorandus (afkorting: drs.) is een Latijnse term die letterlijk vertaald kan worden als "hij die (nog) doctor worden moet" (zie de grammaticale constructie gerundivum).
Doctorandus in Nederland:
In Nederland betreft het een academische titel die men verkreeg (in enkele gevallen: verkrijgt) na het behalen van het doctoraalexamen aan een Nederlandse universiteit, dit na meestal vier of vijf jaar studie.
bron: wiki (alweer)
Ik ken die school via mijn werk. Het is een prima school met nette kiddo's. Ik ga er van uit dat de docent zijn denkbeelden buiten de klas houdt, anders sancties. Maar ga deze school er verder niet mee door het slijk halen. Dat verdienen ze niet!
Docent maatschappijleer in Amsterdam-ZO... als je een blik met wormen opentrekt en ze een paar uurtjes in de zon laat staan, krijg je de walm die je tegemoet komt.
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
@Supermatthijs | 10-11-13 | 17:52
Radbraken is mijn favoriet.
Wat op de lachspieren werkt is het feit, dat Romeo zich
op Linkedin afficheert als : 'drs. at Reigersbos'
Welke 'drs' is zo gek om zich als zodanig te presenteren? Zou hij wel 'drs' zijn, vraag je je dan af.
Die update!!! Wahahahahahhhaaa
Nou doe mij maar de standaard ouwe hippie voor dit vak in plaats van een extremistische debiel. Nou mensen stuur rutger morgen maar langs bij die school.
@miko | 10-11-13 | 17:55 | + 0 -
Yep, hij zwartepiet slaan, nu wordt hij gepakt.
Het slopen is begonnen.
ukuppes | 10-11-13 | 17:49
Maar zeg eens eerlijk, denkt u dat die lieve kindertjes er wat van hebben opgestoken?
Nou?
Drs. Grot. Zowel titel als achternaam zou hij niet hebben gehad als de blankman hem in Afrika had laten zitten.
Dan zou zijn naam djangolobibibo zijn en zou hij in een hutje wonen gemaakt van koeienstront en palmbladeren.
@overVecht | 10-11-13 | 17:38
Als ik de $215 Sunday Warm-Up win, ben ik zelfs bereid daar belasting over te betalen, als de belastingdienst daar om vraagt.
Toch leuk dat iemand de wiki aangepast heeft.
Supermatthijs | 10-11-13 | 17:52
Mattie? Je solliciteert openlijk om eens kennis te maken met mijn duimschroeven, tangen en tepelklemman!
@de grote Anti | 10-11-13 | 17:46
Precies. Maar kan het me niet voorstellen dat je het niet bevalt om eerlijk te zijn.
Grotverdomme !
@neemjemoederindemali | 10-11-13 | 17:50
Ik heb zo'n idee als ik het hele riedeltje lees over alle functies dat het juist onoverzichtelijk wordt.
Volgens mij ben ik al een oude zak. Maar ik zal het eerdaags proberen. Na lang twijfelen.
@ukuppes | 10-11-13 | 17:49
Ah, poekiepoekie toch.
*Aai over de bol geeft*
ukuppes | 10-11-13 | 17:49 | + 0 -
Je hebt je best gedaan maar de hier aanwezige geretardeerden vinden alles waarbij geen gruwelijke lijfstraffen komen kijken thee drinken.
domme bananen buiger laat ons gewoon ons eigen jaarlijkse kinderfeesje houden.. anders kruip lekker terug in je palmboom.. lutser
Ach ja, amsterdam..
Die stad is allang verloren.
Tja, en dan klagen dat ze moeilijk een baan kunnen krijgen.
de grote Anti | 10-11-13 | 17:47 |
U is niet de enige hoor... op de PC heb ik de tool wel maar nu hangend op de bank met de tablet (ondertussen kijkend naar Man.U-Arsenal) zit ik ook steeds te verversen :-)
Op dit moment op zijn Wiki:
"Drs. Grot is tot geweld bereid om zijn standpunt over Zwarte Piet duidelijk te maken en op te leggen aan een meerderheid die Zwarte Piet en de geschiedenis ervan niet zien als discriminerend"
Is dat dezelfde die zich tijdens het Jolo-debat meldde met dat hij docent was en dat al zijn 'studenten' begrepen dat het Sinterklaasfeest racistisch is en dan ook nog eens tachtig procent van zijn 'studenten' blank zijn?
@de grote Anti | 10-11-13 | 17:47
Guren is veel eenvoudiger, niks meer knippen/plakken etc. gewoon ff op de reaguur button klikken, download maar gauw, er gaat een wereld voor je open.
wat een domme moorkop zeg.
Romeo wordt echt niet ontslagen. In Zuidoost zijn heel veel mensen het met hem eens. In de Wiki van Romeo staat dat hij in 1972 naar Nederland is gekomen: hoe typisch. Net voor de onafhankelijkheid van Suriname naar Nederland komen. Want bang om het daar financieel niet te redden. En dan hier een grote bek opzetten. Bah. Hij had in Suriname moeten blijven én daar zijn land opbouwen. Er staat ook dat hij in 1985 weer uit NL vertrokken is ... niet dus. Of in ieder geval met hangende pootjes terug gekomen. Nog steeds met een grote bek over Nederlanders, dat dan weer wel. Zal wel z'n eigen mislukking in Suriname moeten overschreeuwen.
Ik ben bevoegd maatschappijleer docente geweest en heb alleen op zwarte scholen gewerkt in Amsterdam in de prachtwijken. Niks geen linkse kerk, fatsoen heb ik proberen bij te brengen en het nut en de plicht van economische zelfstandigheid. Het belang van de Nederlandse normen en waarden gedoceerd. Homo's heb ik in de les laten praten, naar het Anne Frankhuis geweest en mede hierdoor regelmatig te maken gehad met agressie en intimidatie. Werkelijkheid over het vak strookt niet echt met de laatdunkende commentaren die ik hier lees.
@neemjemoederindemali | 10-11-13 | 17:45
Haha.. Ja ik houd van moeilijk doen schijnbaar.
Achterlijke holbewoner.
Ga toch terug naar de rimboe, man.
@de grote Anti | 10-11-13 | 17:05
De maatschappij,.... DAT ben JIJ!!!
maatschappijleer is net zoiets als womens studies, pure linkse indoctrinatie.
@overVecht | 10-11-13 | 17:44
Oke, dank.. En mocht het niet bevallen haal je de app gewoon weg neem ik aan.
@Romeo Grot Voor als die school je straks terecht de laan uit stuurt hier een paar vacatures voor je die je op het lijf geschreven zijn!,wel snel reageren(voor vijf december!)
www.google.nl/search?safe=off&q=v...
@de grote Anti | 10-11-13 | 17:40
1 klikje op de spatiebalk wil do the thing, zonder de tool is GS waardeloos.
"Rotterdam heeft monument voor gastarbeider"
www.telegraaf.nl/binnenland/22044986/_...
Gastarbeiders my ASS, plakkers, slopers en luiaards.
Een gast is iemand die OOK weer vertrekt, Rotterdam had een boot beschikbaar moeten stellen.......
@eelko1976 | 10-11-13 | 17:38
Als ik vanavond in de spiegel kijk...
@de grote Anti | 10-11-13 | 17:40
Bij nieuwe reacties krijg je een bericht en rag je op spatie... en zo zijn er echt oneindig veel handige mogelijkheden. Reaguursels naar elkaar toe worden gebundeld in een handig draadje. Je kan reaguurders gelijk tracken en dus alle stats zien enz.
Voorbeeldje. Je kan vanaf GS gelijk klikken dat je dit aan de rechterkant krijgt:
Reaguurder : de grote Anti
Reacties bekend vanaf : 2-11-2005
Laatste actief op : 10-11-2013
Aantal reaguursels : 13459 (Rank #43, 2013 #21)
.. waarvan reacties waren : 6935 (51%)
Aantal reacties ontvangen : 5571
Deze beste man moet morgen ochtend zijn school binnen lopen en dan meteen bij de rector komen. In dit gesprek moet hem duidelijk gemaakt worden dat zijn mening niet aansluit met wat de school voor ogen heeft en dat hij op staande voet ontslagen wordt. Oproepen tot geweld als maatschappij leraar is uit den boze. Tevens moet meneer door zijn eigen uitspraken geen aanspraak meer maken op WW. Eens kijken hoe meneer dan nog reageert. Ik heb medelijden met al die donker gekleurde mensen die zich diep schamen voor dit soort figuren. Op Twitter is er ook al zo'n misselijk ventje die oproept tot geweld tegen zwarte piet. Ook deze zieke meneer heeft een functie waar hij het grote publiek mee kan aanspreken. Deze uber slimme rakker is te vinden op @DJSabroso
Mark! My words!
Wie geeft een Surinamer ook de volmacht om maatschappijleer te doceren
Valt me nog mee dat hij geen deelgemeenteraadslid is met bijpassende beloning.
Ik ga de school maar eens een mailtje sturen dat ik hun docent ga aangeven voor het aanzetten tot haat en het oproepen van geweld.
@Supermatthijs | 10-11-13 | 17:37
Zolang jij blijft fappen op Joop den Uyl, zul je nooit een plusje van me krijgen!
Leeraar maatschappijleer van Surinaamse afkomst. Fraai is dat! Typisch gevalletje van een tussen wal en schip terecht gekomen man die in een diepe persoonlijkheids crisis zit lijkt mij. In Suriname vieren ze gewoon het sinterklaasfeest met een wit geschminkte Sint. Discriminatie! Nee joh leuk kinderfeest! In mijn jeugd geloofde ik heilig in die man en rond vijf twaalf was ik het braafste jongetje van de klas en ik heb nimmer als kind de link gelegd tussen buurman Ensley en zwarte piet.
Nu zijn er mensen die in een bepaald deel van een stad die roepen "fuck dat kinderfeest, fuck the best of both worlds". Mensen die geboren zijn in Nederland maar toch hier niet willen zijn lijkt het wel. Het Nederlands meest traditionele feest moet om zeep volgens een minderheid van de bevolking, die zelfs gesterkt worden door een of andere truthola uit New York die ook nog namens de VN praat. De dame in kwestie loopt steevast in traditionele Afrikaanse kledij je zou zeggen...
Nederland anno 2013... volgend jaar hopelijk om de zelfde tijd dezelfde discussie.
@overVecht | 10-11-13 | 17:38
Wat mij betreft niets mis met pokeren. Succes!
Beetje erg OT/
Maar krijg je met die app van @atm0s meteen de nieuwe reacties te zien, of zitten jullie ook gewoon om de paar seconden/minuten/uren/dagen te f5-en?
Integreert dat ding gewoon helemaal met geenstijl.
Waarschijnlijk blijf ik alsnog oldschool, maar vraag het mij toch af.
@overVecht | NaN-NaN-N | NaN:NaN
Wanneer zie je je psycholoog weer, heer overvecht? Je komt nogal labiel over.
@zelf_bedacht | 10-11-13 | 17:34
Ik win wel geregeld wat geld. Ik poker vrij fanatiek. Mag je tokkie noemen hoor. Maar dan kijk ik even tevreden naar mijn bankroll. Maar ik heb gewoon nog niet bedragen gewonnen die je financieel afhankelijk maken. Mijn hoop is gevestigd op de toernooien die ik vanavond ga spelen en anders volgende week weer een kans... doe in ieder geval mijn stinkende best. ;-)
@overVecht | 10-11-13 | 17:31
Voor zover ik weet zit de grootste klabanus in de broek van een blanke Amerikaan, google maar eens op Jonah Falcon....
necrosis | 10-11-13 | 17:35 | + 0 -
Goh, dat weet ik, zou ik dan een grapje gemaakt hebben ofzo ? Zure ouwe open deuren intrappert.
-weggejorist-
@Supermatthijs | 10-11-13 | 17:29
Lees de huisregels eens!
GeenStijl is niet voor (super) mietjes!
@necrosis | 10-11-13 | 17:10 Bedankt, nu maar hopen dat het enig effect sorteert. Ben er bang voor.
@overVecht | 10-11-13 | 17:29
Iedereen droomt van het winnen van de loterij. Wat ik jammer vind om te zien, is dat het deze minuscule groep mensen klaarblijkelijk is gelukt om het sinterklaasfeest voor tenminste 1 persoon te verzieken.
@lion@night | 10-11-13 | 17:06
Ja, maar de meerderheid is niet zielig.
Als je een zwoel bericht aan een leerling verstuurd wordt je tegenwoordig al ontslagen, maar ja, dat heeft met sex te maken. Het nu heersende religieuze bewind heeft voor martelaars geweld een oneindig begrip en tolerantie, dus "hij zal het wel niet zo bedoeld hebben"en "best een goede man zijn".
Hierboven al vermeld: Hans Janmaat was ook docent maatschappijleer.
"Na zijn afstuderen in 1972 was Janmaat werkzaam als leraar maatschappijleer op het R.K. Sint Janscollege te Den Haag en het R.K. Lodewijk Makeblijde College te Rijswijk (Zuid-Holland); de functie van leraar bleef hij tot 1984 vervullen.[1]" (wiki)
Het zou mij niet eens verbazen als blijkt dat hij ook nog een mislukte carrière als kunstschilder achter de rug heeft.
Dag carriere :p
@Bigi Bana Boy | 10-11-13 | 17:25
Alle negers zijn hetzelfde! Grote dikke lul. Kunnen goed hardlopen en eten de hele dag kip. AL-LE-MAAL.
@Graaf van Egmont | 10-11-13 | 17:24
Ik ben de klas uitgelopen omdat ik die Bullshit niet wilde horen.
Veel Amerikanen komen hun land nooit uit, iets wat ook geldt voor de Russen.
En wat heb ik te 'vinden' als inwoner van een klein kikkerlandje?
Supermatthijs | 10-11-13 | 17:29
En wie krijgt weer de schuld?
Een dikke, kale negerT met een bult!
-weggejorist-
* Bergt link op in mapje 'Algemene idioterie'. *
Jarenlang heb ik het vak godsdienst moeten ondergaan op de middelbare school. Pas toen ik op een andere (openbare) middelbare school het alternatief maatschappijleer voor mijn kiezen kreeg, ging ik die godsdienstlessen waarderen. Daar steek je namelijk meer van op over hoe de wereld in mekaar steekt, dan bij -die linkse propaganda- het vak maatschappijleer. Bovendien probeerden ze daar tenminste niet om je een bepaalde geloofsleer aan te praten. (Dit waarschijnlijk om interne strubbelingen tussen de verschillende christelijke facties binnen de school te voorkomen.)
Het enige dat ik me nog van het vak maatschappijleer kan herinneren is dat we een keer een opstel moesten schrijven over het waarom fascisten (zoals de heer Janmaat - red.) zo verschrikkelijk fout zijn. En eerlijk is eerlijk, ook ik leefde destijds in de (foutieve) veronderstelling dat de heer Janmaat een beetje de weg kwijt was. Maar ik vond het niet aan de school om mij dat te vertellen.
@zelf_bedacht | 10-11-13 | 17:24
Ik heb mij op stang laten jagen. Maar nu niet meer. Het is het zoveelste wat ik helemaal zat ben aan Nederland. Gezeik om alles wat los en vast zit. Als ik ooit rijk ben verhuis ik naar het zuiden van Portugal en ga alleen nog maar de hele dag surfen, bier zuipen en mw overVecht aanduwen...
Maarja... die kans acht ik helaas niet heel groot.
Ommezwaai | 10-11-13 | 17:28 | + 0 -
Joris, ze pesten me.
necrosis | 10-11-13 | 17:25
Vindt ie lekker!
Oprotten met die Swartzneck.
Binnenkort is Romeo waarschijnlijk wethouders Sociale Zaken in Amsterdam. Zo gaat dat met het zelfreinigend vermogen van Amsterdam.
Bas1877 | 10-11-13 | 17:23
Doet me denken aan die tv serie van Oliver Stone "de geheime geschiedenis van de VS". Daarin legt deze linkse rakker ook steeds uit dat Stalin niet werd begrepen door de geallieerden en zijn bedoelingen steevast verkeerd werden uitgelegd. Het waren de Amerikanen die bewust op de koude oorlog aanstuurden.
Eric Blair | 10-11-13 | 17:20
Ik zou ze dit standbeeld wel cadeau willen doen.... Pak aan!
www.bertaltena.com/wp-content/uploads/...
Types als: deze donkere meneer, Quincy, en die jeugdwerker(!) waarvan de naam me ontschoten is, zorgen er alleen maar voor dat de goodwill die er was t.a.v. de negroide Nederlander aan het afbrokkelen raakt.
Het zijn dus gewoon haatzaaiers!
Het spreekt vanzelf dat hij namens alle donkere mensen spreekt. Dat is altijd zo. Wij vinden namelijk altijd precies hetzelfde als negers.
Hoeveel soldaten zal hij kunnen ronselen in zijn 80%+ zwarte school?
Ook grappig als racisme naar blanken toe: twitter.com/Wendyyyyy1/status/3991787...
@Ommezwaai | 10-11-13 | 17:21
Destijds was ze al plm. 50, ik gok er op dat ze inmiddels achter de geraniums zit.
Superflapdrol mag haar hebben.....
Mijn maatschappijleraar op het Lodewijk Makeblijde College heette Janmaat. Juist ja, die.
@necrosis | 10-11-13 | 17:19
Juist, in dat geval was ik dan alsnog huiswerk voor relevante vakken gaan maken. En bij engels was ik altijd aan het tekenen, hehe. Iedereen struikelen over dat lastige engels, en ik altijd fluitend hoge cijfers.
@zelf_bedacht | 10-11-13 | 17:23
In eerste instantie hadden die zeurpieten natuurlijk helemaal geen aandacht moeten krijgen. We kunnen ze beter uitlachen dan serieus nemen, niet?
necrosis | 10-11-13 | 17:19
Kun je je nog herinneren wat die legerofficier zei, m.b.t. het nodig hebben van de Amerikanen? Ik zat destijds bij de marine en kon toen al niet bang worden van dat russische oud ijzer dat in de Middellandse Zee rond dobberde.
janneman1977 | 10-11-13 | 16:58
Well spotted sir. Ook Quincy is niet te beroerd om het lingo van de zwarte radicalen uit Amerika in te zetten. Zie zijn misplaatste vergelijking tussen de Papoea madame en Rosa PArks op twitter.
Er wordt vanuit deze hoek duidelijk geschaakt met een lange-termijn-doel in het achterhoofd.
En ze hebben hulp van collaborateurs als @frontaalnaakt en een horde aan Riffijnen.
leraar maatschappijleer, de USSR was goed, ze moesten wel zo zijn tegen Amerika. Drugs kon je zo nemen, keerde hij niet af (behalve bij zijn eigen kinderen) , grammatica niet belangrijk (behalve voor hem zelf en zijn kinderen) , mensen die tegen pedofilie waren domme bekrompen mensen etc etc.
Toen vond ik ze al een erg vreemde wereldbeeld er op na te houden, nu besef ik hoe ze je indoctrineerde met hun linkse ideeën.
@overVecht | 10-11-13 | 17:08
Je laat je behoorlijk op stang jagen door 21 werkloze zwarten (bruinen?).
necrosis | 10-11-13 | 17:19
Supermattie had haar gedaan of zou haar nog doen...
Nog even dit: zwarte piet moet blijven!
offtopic:
ondertussen is er in Rotterdam vandaag een - je gelooft het niet, en toch ook weer wel - 'Monument voor de Gastarbeider' onthuld. Hoewel het natuurlijk veel logischer zou zijn dat gastarbeiders een monument voor hun gulle en gastvrije Nederlandse gastheren zouden onthullen.
www.telegraaf.nl/binnenland/22044986/_...
@de grote Anti | 10-11-13 | 17:05
Ik had destijds een docente Maatschappijleer en die kwam met een 'proefwerk' waar de honden geen brood van lustten.
De vraag ging over het aannemen van een vrouw, en waarom iemand een man zou aannemen.
Mijn keurig onderbouwde stelling op een (duidelijke) vraag die geen weerwoord mocht hebben, werd beloond met een vette onvoldoende.
Diezelfde lerares had destijds trouwens een legerofficier uitgenodigd om ons te vertellen waarom we de Amerikanen nodig hadden om ons te verdedigen tegen die verschrikkelijke Russen.
Sommige mensen zouden preventief een spreekverbod moeten krijgen.....
Langzaam maar zeker wordt steeds duidelijker wat een verschrikkelijk paard van Troje we met deze multikul hebben binnengehaald, met dank aan de 'goed volk' linksmens. De een na de ander ontpopt zich als een ware terrorist om te komen zagen aan onze vrijheid van meningsuiting en onze gastvrijheid. Ik denk dat als we 10 jaar verder zijn we kompleet onder de voet gelopen zijn en niks meer te vertellen hebben in ons eigen land, met dank aan de D66 rechters !!
Dit zegt genoeg over de staat van ons onderwijs.
@Supermatthijs | 10-11-13 | 17:01
Had ik je wat gevraagd, linkse oproerkraaier?
CornholioNL | 10-11-13 | 17:12
Geen dank hoor!
@ Ommezwaai 17:10
ROFLOL! Die doos op zijn hoofd is echt de kers op het toetje...
@De echte Stolwijker 16:51: Dat is mijn ervaring ook, met name bij geschiedenis en aardrijkskunde. Maar onze docent maatschappijleer was juist erg goed, kwam vaak met interessante onderwerpen die hij dan van alle kanten belichtte. Maar ja, dat was er nog een van de oude stempel.
Wanneer begint het slacht'feest' eigenlijk weer? Het onverdoofd laten doodbloeden van schapen uit naam van een niet existerende hap lucht lijkt me een groter maatschappelijk probleem dan de kleur van Pieterbaas. Maar ja, is ook minderheid hé, die moet je hun gang laten gaan...
Ommezwaai | 10-11-13 | 17:10 |
En bedankt hè...
*schone onderbroek zoeken doet*
-weggejorist-
@overVecht | 10-11-13 | 17:08
Zij blij nik blij....
@DaughtersofLot | 10-11-13 | 16:42
Als het kon, gaf ik je +1000, helaas kan ik niet meer dan één plusje uitdelen.....
Je comment gaat in ieder geval in mijn archief van onsterfelijke uitspraken!
Het vak 'maatschappijleer' is natuurlijk van huis uit al het godsdienst onderwijs van de Heilige Linkse Kerk. Zoals elke totalitaire ideologie schuwt ook de Linkskerk het geweld niet om haar heilige waarheid op te dringen aan andersdenkenden 'minderwaardige mensen'. De meest fanatieke fundamentalisten in het 'openbaar' onderwijs vindt je tussen de docenten maatschappijleer. Dus dat deze gefrustreerde meneer docent maatschappijleer is, verbaast mij in het geheel niet.
CornholioNL | 10-11-13 | 17:06
Volgens mij had Suppermattie zichzelf ooit al eens geïntroduceerd;
s283.photobucket.com/user/Vlorisz/medi...
Als je een verhaal zou schrijven over de hele heisa rond sinterklaas en zwarte piet van de afgelopen tijd, dan zou dit figuur als volslagen ongeloofwaardig uit de bus komen.
Het is dat we opnames hebben, anders zou het niet te geloven zijn dat mensen zo vreemd kunnen reageren ondanks hun door de weekse verantworodelijkheden.
Het vak maatschappijleer moet worden geschrapt om reden dat daarin de Ideale Linkse maatschappij wordt onderwezen.
1) Veel windmolens;
2) Geen auto's, vooral geen Ferrari's;
3) Veel geld naar ontwikkelingssamenwerking. Wij schuld hebben aan hun ellende.
Flikker maar dat hele Sinterklaasfeest ook weg. Klaar... mooi geweest... als een feestje zoveel gezeik oplevert hoeft het van mij niet meer...
Hier in de bewoonde wereld boven de rivieren we geen carnaval en ik kan je zeggen... ik MIS niks..
Desnoods een alternatief... de Grote Hoba Boba die vanuit Middle Earth elk jaar ÉÉN cadeautje voor ELK kind tot en met twaalf jaar van 20,- komt brengen...
Zijn we ook gelijk van jaloerse of minder bedeelde kinderen af..
Ik heb gister trouwens ook mijn familie gemeld dit jaar Sinterklaas niet meer mee te vieren met ze. Zoeken het maar uit.
je zou het bijna niet geloven.....
O Romeo, Romeo, wherefore art thou Romeo?
Het zal je maatschappij leraar maar zijn,weetje tenminste volkomen zeker dat je voor Romeo Grot(bij deze gelijkgesteld aan)Jan Lul in de klas zit.
Supermatthijs | 10-11-13 | 17:01 |
Dames en heren, in de categorie "reaguurders stellen zich voor" presenteren wij: Superkneus...
www.tonpraten.nl/admin/upload/avatar/T...
De kleinere minderheden verzieken hier alles in Nederland voor de grote meerderheid, zelfs culturele kinderfestiviteiten worden niet ontzien in de grote drang naar de ultieme trap der truttigheid en #magniet troffee
Steeds-maar-weer.
En het kabinet is al jaren te laf om er iets aan te doen.
Dit moet afgelopen zijn, de stelregel zou te allen tijde moeten zijn:
JE PAST JE AAN AAN DE MEERDERHEID.
Is dat nou zo verdomde moeilijk???
Supermatthijs | 10-11-13 | 17:01
Vergeleken bij dit soort maatschappijleer docenten, waren de Vikingen regelrechte watjes!
"Grot ging in 1972 naar Nederland, waar hij als sociaal werker actief was. Hij was tot 1985 woonachtig in Nederland en debuteerde er met "Ik" (1973)"
Debuut: IK
t zal niet..
En hij is blijkbaar toch weer teruggekomen, want Suriname viel wat tegen?
Terug naar het kille land van blanke racisten en zwarte Pieten, oh Romeo...
Mijn docent maatschappijleer zette meestal gewoon een film of muziek op, kon je je huiswerk doen of de film kijken. Ik weet nu dan ook niets van de maatschappij.
Toch is dit eigenlijk te triest voor woorden. In plaats van dat hij kinderen leert zoeken naar waarheid indoctrineert deze man zijn leerlingen met zijn eigen mening. Wat een treurnis.
Waar ik nog het verdrietigst van word, is dat er zoiets bestaat als een Nederlandse Vereniging van Leraren Maatschappijleer. Die dan vervolgens ook nog een boekje gaat opstellen over hoe of wat een goede leraar maatschappijleer is. Dat is toch volslagen irrelevant. Maatschappijleer is een vuluurtje, ooit bedacht voor overspannen juffen en meesters die maar iets rustigs moesten gaan doen zonder al teveel prestatiedruk voor leerling en docent. Zo'n vrijblijvend babeluurtje waarin je het huiswerk van een vak kon doen dat wel belangrijk was of gewoon een goed boek lezen. Jeetjemina, een leraar maatschappijleer heeft ongeveer dezelfde status als een parkeerwacht.
Wanneer je winst na zoveel gedoe en gesteggel pseudo-gouden oorbellen zijn, die dankzij jou niet gedragen zullen worden, dan kan ik me best voorstellen dat je uit frustratie oliedomme dingen gaat zeggen.
Volgens zijn Badoo profiel heeft hij een 'open relatie'.
Ook al zo'n lekkere voorbeeldfunctie in de Bijlmer, waar iedere vrouw gemiddeld 6 kinderen van even zo veel 'vaders' heeft.
brutus68 | 10-11-13 | 16:59 | + -1 -
De vikingen ?
Maatschappijleer. Enige vak dat zsm afgeschaft moet worden om linkse indoctrinatie te voorkomen. Ik lag ALTIJD in de clinch omdat ze (het was een zij, hippie uitschot) niet naar statistieken en feiten luisterden maar dacht dat elke religie en elk persoon het goed zou willen doen in de maatschappij en totaal niet zou willen ontwrichten. Atheïsme vond ze he-le-maal niets omdat het geen 'moraal' zou aanleren ofzo.
2e Docent maatschappijleer hetzelfde, was wel meer coulant qua religies, atheïsme, etc, maar was helemaal hoteldebotel over de 2 Islamitische leerlingen in de klas, pamperen, goede cijfers, als voorbeeld gebruiken, noem het maar op.
Maatschappijleer? WEG-ER-MEE.
Weten jullie wie geweld ook wel ok vonden?
Bij de woorden 'Romeo" en 'grot' verwacht ik eigenlijk een heel ander plaatje.
Alleen maar verliezers...
bij pownews was deze racist en dreiger niet te zien, maar enkelen andere
er was er zelfs een die riep black power! Fuck white supremacy! cult.thepostonline.nl/2013/11/09/terug...
slepen - spelen, sory
pinda | 10-11-13 | 16:56 |
Ik moest lachen...+1
Gewoon voor straf zwarte piet later slepen. Een beetje rode lippenstift opdoen en hupsake, doe waar je goed in bent, lapzwans!
Ben vooral erg benieuwd hoe dit balletje gaat rollen.. uit de anonimiteit, en bekend staan als rechtzaak aanspanner, anti Piet, geweldsverheerlijker en daarbij ook nog docent.
-
Die wat dommige rappers/nep DJ's/Surimama's zijn gewoon meelopertjes.. dit is er een die bewust bezig is haat te zaaien,DE harde kern, net als Quincy.
Meneer lijdt aan racismofobie.
Boksles is toch ook maatschappijleer... in Nederland dan ?
Zwarte Piet wordt niet geslagen. Zwarte Piet wordt ontslagen.
(goh, die is zelfs voor mij nogal flauw...)
Zwarte rook uit de servers ...
Leraar maatschappijleer...
Dat is echt de meest debiele leraar job die er bestaat, je kan over van alles en nog wat lullen...
Schat, wat ga je de leerlingen vandaag vertellen?
"Geen idee, zal wel iets uit de krant worden die ik nog moet lezen"
Nigga please...
@De echte Stolwijker | 10-11-13 | 16:51
Wat voor idiote school heb jij gezeten? Bij mij op school was er niks goed aan de barbaren uit het Oosten.
Hij stelt wellicht de niet-racistische Afrikaanse maatschappij als voorbeeld.
@CornholioNL | 10-11-13 | 16:49
Panellid, commissie hier ,klankbord daar, ideaal PVDA mannetje!
@De echte Stolwijker | 10-11-13 | 16:51
Heb t exact zo meegemaakt, de door de docentes meest gebruikte tint haarverf was dan ook Bloedrood, geheel in communistische stijl.
Gelijk de zak geven die gek.
Maar wat het ergste van alles is... Als dit tekenend is voor het niveau van de huidige(maatschappij leer)leraren dan is het goed mis hier.
@Aktivist | 10-11-13 | 16:49
Uitgekookt? Gezien zijn kleur en reacties eerder een beetje een aangebrand type.
docent die oproept tot geweld: dringende reden voor ontslag op staande voet !!
-weggejorist-
Zeg Van Rossem, die 'Beroepsstandaard Docenten Maatschappijleer' erbij halen is wel heel erg CDA hoor. Moraalriddert.
Dus dit soort types onderricht toekomstige generaties?
Wat een geestelijke armoede.
Optiefen met deze optoeper tot geweld en haatzaaier.
Kan iemand deze 15minutes of fame ook even vermelden op meneer zijn wiki?
"Op acht november kwam Grot in opspraak na een oproep tot geweld tegen zwarte mensen in dienst van de bisschop van Myra"
CornholioNL | 10-11-13 | 16:49 | + 0 -
Tuurlijk niet. We hebben het wel over amsterdam.
Het verbaast me allemaal niets. Mijn eigen tijd op de middelbare school werd een jaar geschiedenisonderwijs volledig en exclusief besteed aan de Sovjetunie. Geheel kritiekloos uiteraard; in tegendeel, de zegeningen van kolchozen, sovchozen en het jaar 1917 werden breed uitgemeten. Ondanks een permanente fittie met de docent tijdens de les en voor mijn doen absurd goed opletten, vernam ik de onderdrukking en massamoord slechts uit buitenschoolse bron.
@miko | 10-11-13 | 16:43
Die moralisten zijn net ANWB palen, ze wijzen iedereen de weg maar gaan er zelf nooit naar toe. #nuffsaid
Maatschappijleraren zijn schorriemorrie. Allemaal.
Goed bezig van Rossem, die staat morgen bij het UWV in de rij !!
Merk wel dat ik m'n, toch al niet hoge..., verwachtingen aan de gekleurde Medeplichter des Vaderlands toch moet bijstellen, hij hakkelde zo dat ik dacht dat meneer net opgedregd was vanonder een ongebruikt viaduct.
Eens even kijken of zijn vast warme poëzie ook zo vol valkuilen, voetangels en weerhaken zit.
Geloof me, deze meneer mag gewoon blijven zitten waar hij zit. Wegens zielig. Zwarte man, geteisterd door de slavernij, ach ja, die roept eens wat.
Om gék van te worden, maar zo zal het gaan. Mark my words.
'Ik veroordeel dat niet...' is abrupt geknipt na 'niet'.
Wat zij hij nog meer na 'niet'?
Voordat deze meneer in de brand gestoken wordt, zou ik dat toch wel willen weten.
Ik krijg het idee dat dit heerschap beter ingevoerd is in de maatschappij van Takkie Takkie Land dan van de onze.
Het is maar wat voor maatschappij je nastreeft.
Deze meneer heeft het Nederlands-leugenachtige lieve zoete barbie-maatschappijbeeld een beetje bijgesteld naar de A'dam-ZO werkelijkheid, that's all!
Je kunt hem voor laten komen wegens opruiing, maar ik geef je weinig kans. In feite zegt hij niks strafbaars. Dit is duidelijk een uitgekookt mannetje!
Kan iemand deze eikel even uitleggen dat je een drs. titel moet verdienen ipv kopen... wat een giller.
@zelf_bedacht | 10-11-13 | 16:42
Ik had best wel heftige neuqseks willen hebben met de docente maatschappijleer, helaas nooit van gekomen.
De maatschappij, dat ben jij.
Klopt precies, toch?
Sinds wanneer trekt GS zich iets aan van beroepscodes?
Docent, die dombo is nauwelijk te verstaan..
Nou, ik mag toch hopen dat deze rukker morgenochtend uit kan slapen.
Groepsfoto's van een VMBO/HAVO/VWO in A-ZO? Daar kun je het spelletje "Zoek de blanke!" mee spelen.
Ik ga er volledig vanuit dat deze man ontslagen zal worden. Zo willen wij onze kinderen toch niet op laten leiden.
En weer een schot in de roos van Rossem. Goed bezig vandaag! :)
Zwarte Piet.. Zwarte Piet... ZWARTE Piet... ZWARTE PIET!!!!!
www.youtube.com/watch?v=-c6zp7f9ZYw !!!!!!!!!
leraren maatschapijleer. Het blijven vreemde zweefteven die elke cultuur beschermen, behalve de onze.
Bezuinigen op onderwijs? Nou, iknzou daar maar eens mee beginnen. nutteloze nietsnutten.
@neemjemoederindemali | 10-11-13 | 16:39
Tot dat je zei dat je hun sprookjes niet geloofde of het nu de maakbare maatschappij of religie sprookjes waren.
Leraren maatschappijleer. De meest zelfingenomen kloodtzaken uit mijn middelbareschooltijd met hun morele gewauwel.
Piet krijg slaag en Romeo ontslaag. Wow, wat een poeet am I.
Mensen, ik heb goed nieuws. We hoeven er niet meer over te spreken. Ik heb op Twitter een kleine (beschaafde) discussie aangezwengeld met meneer Quincy Gario.
Maar toen werd het lastig en kijk aan:
twitter.com/quinsyg/status/3995604387...
Meneer voelt zicht NIET GEROEPEN om antwoord te geven.
Einde debat, einde gezeur. Waarom zouden wij ons dan wél geroepen moeten voelen naar meneer te luisteren?
---
Demasqué van een bijzonder getroebleerde geest.
@neemjemoederindemali | 10-11-13 | 16:39
Mijn lerares sprak met de stenen en kaarsen op d'r bureau.
Dat wordt een 'Black Out'?
Walgelijke vent, complete de weg kwijt idioot!'
Hopen dat dit ontslag wordt.
Zo'n 'getting back in touch' krijgt zo wel een heel andere lading.
Nu vond ik maatschappijleer altijd al overbodig dus ook de leraren.
Kunnen we deze nietsnut en haatzaaier op de stoomboot naar Suriname zetten?
Dank u.
Ga maar eens voor de gein bij de groepsfoto's van de school waar Romeo werkzaam is. Kan je lachen.
Op staande voet ontslaan zo'n gast. Dit is toch veel erger dan een juf die haar leerlingen kusjes wilt geven? Btw het is Zuidoost ipv Zuid-Oost - maar dit terzijde.
geweld(ig) !
omfg.. dat indoctrinatievak bestaat nog steeds?
Ai, een docent maatschappijleer die oproept tot geweld. In mijn tijd waren dat nog zachtaardige wereldvreemde hippies.
Een docent met extreme opvattingen , je verwacht het niet... Kan je nagaan hoeveel (linkse) doctrine er heerst in 't onderwijs.
REAGEER OOK