Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Farage: 'Mr. Van Rompuy. You should not exist'

Hele verhandelingen kunnen we optikken. Woedende betogen uit ons toetsenbord slaan, cynische beschouwingen formuleren en wilde verwachtingen uitspreken over onvrede, armoede en de dreiging van een burgeropstand tegen het Vierde Rijk der Virulente Bureaucratie. Maar waarom zouden we eigenlijk. De Europese Unie maakt zichzelf vaak genoeg volslagen ongeloofwaardig. En voor de vileine toevoegingen hebben we een mol binnen in de hyve mind van de Brusselse bureaucratie: realpolitiker Nigel Farage. In het clipje hierboven waarschuwt hij Van Rompuy voor de electoral storm die op zijn Europese elitespeeltje aan komt razen. Van Rompuy, democratisch geweten van de EU dat hij is, weigert naar Farage te luisteren en wuift de kritieken achteloos weg. Waarop de bazende Brit hem er met een stiff upper lip aan herinnert dat de functie van Hermann von Rompuy helemaal nooit had bestaan als het aan Fransen en de Nederlanders (dat zijn wij! Dat zijn wij!) had gelegen. Dus kom maar op met die Europese verkiezingen. Let's fight it out, on the battleground, next May.
SSchulz: Over verkiezingen gesproken. De termijn van Martin Schulz als voorzitter van het Europarlement zit er bijna op. Dus wil de dikke plofmof nu Barroso opvolgen als voorzitter van de Europese Commissie. Vestzak, broekzak, baantjescarrousel. Bah.

Reaguursels

Inloggen

Skunk57 | 07-11-13 | 10:44 |
Leg eens uit, waarom zou hij snel vergeten worden?
Ik denk juist dat deze man een figuur van betekenis is voor de EU, geen windvaan zoals het hele parlement, allemaal bang voor hun lucratieve baantjes, en waar ze ook bang van zijn is de tijd die er gaat komen voor de afrekening en alle stupide en onrechtmatige wetsvoorstellen!

lanexxx | 07-11-13 | 15:36

Wel godverdomme! Weer is mijn comment niet meteen geplaatst! Wie heeft er hier nog meer last van?
Ik heb gs/powned al tig maailtjes hierover gestuurd, maar zoals gebruikelijk reageren ze niet, dus dan maar langs deze weg. HALLO JORIS, DOE DIE SHIT EENS FIXEN! Of ik nou internet explorer of google chrome gebruik maakt geen reet uit, en is het op powned ook hetzelfde gezeik! Dumpert daarintegen werkt dan weer wel normaal, dus ligt het probleem echt bij jullie!

von sokkenstopfen | 07-11-13 | 13:12

doskabouter | 07-11-13 | 12:18
Tja, die smerige gluipert vertegenwoordigd België, een overwegend vlaamstalig land, dus en schande dat hij dan gewoon in het frans gaat zitten lullen.
Als ik de belgen was, dan zou ik daar een hoop stampij over gaan maken, en eisen dat die nitwit opsodemietert!

von sokkenstopfen | 07-11-13 | 13:08

Schweinchen Dick | 07-11-13 | 11:19
Heb jij er ook last van dat als je een bericht wil plaatsen, het dan een eeuwigheid duurt voordat het er eens een keer komt te staan?

von sokkenstopfen | 07-11-13 | 12:40

Nonkel Frituur | 06-11-13 | 23:19

Hij praat nog Frans ook, alsof dat al niet erg genoeg is.

doskabouter | 07-11-13 | 12:18

Duitsland zwaait de scepter in de EU, de Duitse economie gaat prima, is het soms Duitsland die de EU heeft verzonnen. Tja zo kan het ook, vallen er tenminste geen doden.

doskabouter | 07-11-13 | 12:14

-weggejorist-

Schweinchen Dick | 07-11-13 | 11:19

-weggejorist-

Schweinchen Dick | 07-11-13 | 11:19

-weggejorist-

Schweinchen Dick | 07-11-13 | 11:19

-weggejorist-

Schweinchen Dick | 07-11-13 | 11:19

-weggejorist-

Schweinchen Dick | 07-11-13 | 11:19

-weggejorist-

Schweinchen Dick | 07-11-13 | 11:19

-weggejorist-

Schweinchen Dick | 07-11-13 | 11:19

-weggejorist-

Schweinchen Dick | 07-11-13 | 11:18

Van Rompuy zit op zo'n verheven elitair niveau, die interesseert het werkelijk geen ruk hoe het met Europa gaat, laat staan met het wel en wee van haar burgers. Dit soort figuren zijn alleen maar bezorgd over hun eigen job.Door dit soort bureaucraten ontstaan de eurosceptis en opkomstpercentages van 50% en lager.

Schweinchen Dick | 07-11-13 | 11:14

Van Rompuy zit op zo'n verheven elitair niveau, die interesseert het werkelijk geen ruk hoe het met Europa gaat, laat staan met het wel en wee van haar burgers. Dit soort figuren zijn alleen maar bezorgd over hun eigen job.Door dit soort bureaucraten ontstaan de eurosceptis en opkomstpercentages van 50% en lager.

Schweinchen Dick | 07-11-13 | 11:09

Het is lastig om permanent tegen windmolens te moeten strijden.
Voor je het weet wordt je boodschap sleets.
Denkt iedereen: 'Daar heb je hem weer, die Don Quichotte'
De windmolens blijven staan in de hoop dat de storm overwaait.

Anijsblokje | 07-11-13 | 10:44

Farage de engelse Wilders; Leuk voor op een feestje, daarna weer snel vergeten.

Skunk57 | 07-11-13 | 10:44

Farage for president of the iejoe!

Brabant hier | 07-11-13 | 10:40

Waren er maar meer MEP's zoals Farange. Maar velen zijn bang hun lucratieve baantje als MEP te verliezen.

Iwmac | 07-11-13 | 10:24

Voor haiku dichter Van Rompuy
Europa geschaakt
door wolkenverzamelaar
geil klinkt het geloei
Ceterum censeo Mekkam delendam esse!

kapitein oosterlng | 07-11-13 | 10:00

Totaal miserabele reactie van Van Rompuy. De oude vos zou beter moeten weten dan op de man te spelen. 'Het interesseert me niet omdat het van u komt', auw.

Chimay Bleu | 07-11-13 | 09:59

Leuke van Farage is dat als je em goed beluistert, die bij mij overkomt als Captain Farage gezagvoerder U.S.S. Britannica, zou me niets verbazen als de goede man gewoon op de paylist 4Eyes Company staat geregistreerd!

william7055 | 07-11-13 | 09:59

Mr. Farage: you should not exist.
UK: should not exist.

Oude bijnaam van dat eiland is: het perfide Albion.
Toen onbetrouwbaar en nu nog steeds.

nieuwe-haring | 07-11-13 | 09:45

Het dedain waarmee de EU-apparatsjiks neerkijken op critici begint pijnlijke vormen aan te nemen.

Conan de Rabarber | 07-11-13 | 09:07

Godsammekraken | 06-11-13 | 22:43 | + 177
-
En ook een politicus waarop je niet MAG stemmen. Één Europa. Weg met het grensdenken, maar als we gaans temmen moet je binnen je eigen landsgrenzen stemmen. Ik zou ook dolgraag UKIP stemmen, maar zal gedwongen zijn het best haalbare te stemmen. (PVV foppartij)

Badderbeest! | 07-11-13 | 08:36

DeAnaleAbortus | 06-11-13 | 22:57 |

In een Europa onder leiding van Engelsen wordt je nog harder genaaid door de jongens uit de 'City'.

calamiteiltje | 06-11-13 | 23:00 | + -19 -
--------
Belachelijk dat je minnetjes krijgt.
Farage doet alleen die dingen die op dit moment gunstig lijken te zijn voor GB. Dat in dit proces de EU door hem te grazen wordt genomen is omdat de EU in de weg op dat pad staat. De voorstellen die Farage wil zijn hoofdzakelijk gunstig voor GB. Neemt niet weg dat hij op dit moment een held is maar laat niemand denken dat hij dit voor het grote goed doet.

appeltjesgroeneweide | 07-11-13 | 08:35

Nonkel Frituur | 07-11-13 | 08:31 | U hebt zichzelf *volledig* gediskwalificeerd met uw voorgaande uitspraak. Uw reactie op mijn bericht toont slechts opnieuw de stompzinnigheid aan. Er valt niets 'goed te verstaan' aan uw ondubbelzinnige uitspraak. U bent door het mandje gevallen.

BellaBella | 07-11-13 | 08:34

Let op: met de volgende verkiezingen gaat iedereen weer braaf VVD, PvdA, D66 en CDA stemmen.

caspert79 | 07-11-13 | 08:32

BellaBella | 07-11-13 | 08:18
Ja, ik eet ook wat ik zelf verkoop, maar met mate.
En de goede verstaander zou toch al moeten door hebben dat ik óók niet voor Van Rompuy ben. Zijn broer (die ik persoonlijk ken) is een heel stuk sympathieker.

Nonkel Frituur | 07-11-13 | 08:31

Troef | 07-11-13 | 07:49 | We hebben het stuk van die idioot gelezen. De idioot die italie de euro in gelogen heeft. De idioot die pleit voor geld drukken tot je scheel ziet. Die italie 'de fiscal saint of europe' noemt en frankrijk 'de leider van europa vindt', met zijn, let u op, 'great and generous heart'. Frankrijk, dat al 50 jaar teert op de zakken van nederland en duitsland. Idioten in soorten en maten, en dan durven ze zichzelf nog 'hoogleraar' te noemen ook. We denken ook overigens dat het duitsland geen zier interesseert of het mercedessen aan italie kan leveren; er staat voorlopig nog een paar honderd miljard aan onbetaalde vorderingen van duitsland op italie open. 'Go east, young man, go east'.

BellaBella | 07-11-13 | 08:31

Zo gewoon wat mijmerend op de vroege ochtend vraag ik me dit af: als de eu klapt, en dat zal gaan gebeuren, wat gebeurt er dan met al die misbaksels die bijna een half miljard mensen verraden en bedrogen hebben? Gaan die dan heerlijk dat enorme eu-pensioengeld graaien? Of worden ze vervolgd, veroordeeld, kaalgegraaid en daarna berooid europa uitgegooid?

BellaBella | 07-11-13 | 08:23

Farage for President of The EU!

Right on dude | 07-11-13 | 08:22

Belg reageert niet op de inhoud. Dan is er dus wat aan de hand.

Roer | 07-11-13 | 08:18

Nonkel Frituur | 06-11-13 | 23:19 | U bent echt *he-le-maal* van het padje af. Een beleefde vraag: eet u die rotzooi die u verkoopt ook zelf of zo?

BellaBella | 07-11-13 | 08:18

Maar wel belangrijk is dat de grenzen over een paar weken wijd open staan voor een horde moelanders waarbij de Bulgaren busreisjes slechts schoolreisjes waren.
Toch maar weer even genoemd door de held Faragge. En dat is dus de schuld van ambtenaar Rompie.

van_de_pot_gerukt | 07-11-13 | 08:11

Heerlijk hoe die van Rompuy er op reageert. Een normaal mens zou zich doodschamen als dit tegen hem werd gezegd maar "lambiek" meent dat hij in zijn recht staat. Bah, bah, bah

Toetsiemonster | 07-11-13 | 08:02

Hehe, iedereen is hier zo geconditioneerd om tegen Van Rompuy te zijn en voor Farage. Ik gooi even een bot en meteen lopen alle jonge honden er achteraan. Woef, woef.

Nonkel Frituur | 07-11-13 | 08:02

@Mouth Of The South | 07-11-13 | 07:31 | + 0 -
Die hadden we ook ooit... Totdat die werd afgemaakt...

LangeTijdGeleden | 07-11-13 | 07:47

Farage is beter bespraakt, genuanceerder en geloofwaardiger dan Wilders ooit zal worden. Als daar een Nederlandse variant van was had ie mijn stem.

Mouth Of The South | 07-11-13 | 07:31

Er zouden meer van dat soort figuren moeten zijn zoals Nigel. Is een van de weinige die er vol tegenin gaat. (Althans waar ik het van zie, veel filmpjes).
Jammere is alleen dat Nigel totaal geen invloed heeft op de leeghoofden die de toko runnen.

upbeat | 07-11-13 | 07:12

miko | 07-11-13 | 01:38
Nee hoor, in Europa is maar weinig voedsel GMO. En GMO is het gif want BT corn bijvoorbeeld bevat een toxin die aanwezig is gedurende de gehele levensduur van het gewas inclusief het moment dat het op je bord zou liggen. Glyphosate -het hoofdingredient van Roundup- heeft al mensen vergiftigd en zorgt voor genetische afwijkingen bij ongeboren kinderen. Daarnaast bevordert het de groei van superweeds en van aflatoxin. En ga nog maar even door. Maar blijf maar geloven in de fabeltjes van bedrijven die er grote financiele belangen bij hebben dat jij hun troep eet.

Zzzzooooffff | 07-11-13 | 06:55

Naast Nigel is een stoel leeg en dan zien we daar Richard Corbett zitten. Oud-MEP, lid van Herman van Rompuy's kabinet en mede-kandidaat voor de Europese verkiezingen in mei 2014. Benieuwd hoeveel stemmen hij gaat halen...

doedeljantje | 07-11-13 | 06:49

Farage gaat nog teleurgesteld worden, gegeven de populariteit van D66. Belachelijk... de mensen boeit het gewoon geen fuck. Lekker gezellig in de EU.

De Anaalprofeet | 07-11-13 | 05:07

@Miko. Misschien kan je kicktherabbit heel voorzichtig aan het verstand brengen dat Pim niet meer leeft? Wij wel en wij moeten verder...

Maria.1 | 07-11-13 | 05:05

Haha, dikke LOL.
Geef haar eens antwoord die dikke komkommer.
youtu.be/MbWlzkK9b6E

INH.30CL | 07-11-13 | 04:18

@kicktherabbit | 07-11-13 | 02:06
Gezien de minnen heb je de fanclub weer beledigd.

miko | 07-11-13 | 04:01

@neemjemoederindemali | 07-11-13 | 02:07
Tja, maar je weet ook dat los van die bouwvarkens er nog een heel leger mensen om heen staan.
tekenman, planner, directie bouwbedrijf plus afkoop en omkoop sommen.
De grond, keuren en etc etc etc.
Maar waarom mag ik rente aftrekken en word sparen bestraft. DAT klopt niet.
Al rijst de vraag dan wat je kunt sparen in je eerste productieve jaren. Pff, het is nu ook niet direct de makkelijkste materie.
Wat me het meeste steekt is dat simpele administrators hun zakken rijkelijk vullen met weinig arbeid. En als ze in de fout gaan?
Dan volgt de overheid ze wel om ze te helpen met een zak geld.Die ze ook weer bij dezelfde banken lenen. Snap jij het nog?
Dat wil ik ook wel.

miko | 07-11-13 | 03:59

@INH.30CL | 07-11-13 | 03:24
Ghost hour kick's in?

miko | 07-11-13 | 03:54

@neemjemoederindemali | 07-11-13 | 03:37
Gotver, oplichter.
Je zou een bank moeten beginnen!

miko | 07-11-13 | 03:53

@miko | 07-11-13 | 03:31

Het is heel simpel, 5 jaar geleden werkte ik harder dan nu, vandaar dat ik nu minder uren terugwerk als afgesproken. Ben tenslotte ook een dagje ouder geworden en inflatie en zo. Kortom, dikke middelvinger buurman.

neemjemoederindemali | 07-11-13 | 03:37

@miko | 07-11-13 | 03:31

Yup, maar monetair stelsel, inflatie en zo:-) Is heel normaal hoor...

neemjemoederindemali | 07-11-13 | 03:34

@neemjemoederindemali | 07-11-13 | 03:24
Minder werken? Je zou meer uren moeten werken

miko | 07-11-13 | 03:31

-weggejorist-

neemjemoederindemali | 07-11-13 | 03:29

@INH.30CL | 07-11-13 | 03:24

Hier idem dito, die servert is 's nachts niet te vertrouwen, lijkt het monetaire oplichtersstelsel wel:-)

neemjemoederindemali | 07-11-13 | 03:28

-weggejorist-

neemjemoederindemali | 07-11-13 | 03:26

-weggejorist-

neemjemoederindemali | 07-11-13 | 03:25

@K1100 | 07-11-13 | 03:04
Had ik verdom... e een heel betoog op je plemp, laat de servert het afweten.

INH.30CL | 07-11-13 | 03:24

-weggejorist-

neemjemoederindemali | 07-11-13 | 03:24

@Deus Absurdia | 07-11-13 | 03:04

Laten we het anders stellen. (even los van belastingen of andere flauwekul)

Ik ben je buurman en jij helpt me een schutting zetten waarin je 50 uur werk steekt.

Ik spreek met je af dat ik jou 50 uur ga helpen tzt. (voor je ga werken)

Hiervoor geef ik je een verklaring dat je 50 uur werk van me tegoed hebt.

Over 5 jaar doe jij aanspraak op mij en wil je dat ik 50 uur voor je ga werken. (volgens afspraak)

Vervolgens kom ik bij je met een leuter verhaaltje over inflatie en stel ik dat je nog maar 35 uur werk van me tegoed hebt.

Hoe noem jij zo iets?

neemjemoederindemali | 07-11-13 | 03:24

@miko | 07-11-13 | 03:09

Het boeit feitelijk niet hoe lang het bestaat, het gaat er over dat het pure oplichting is.

neemjemoederindemali | 07-11-13 | 03:19

@Deus Absurdia | 07-11-13 | 03:04

#Zucht Je hebt er werkelijk he-le-maal niks van begrepen.

De Europese centrale bank heeft een paar maanden geleden 1000 miljard bij bedacht, dat lenen ze uit aan andere banken tegen slechts 1% rente. Snap je de oplichterij er niet van?

neemjemoederindemali | 07-11-13 | 03:11

@neemjemoederindemali | 07-11-13 | 02:46
Al sinds de tijd van Jezus. ;)
Maar ze werden echt machtig zo rond de kruistochten. Toen moest immers het geld over grote afstanden getransporteerd worden door verschillende landen.Wat dat betreft heb ik veel geleerd van de strip Vasco.
Vond ik al moeilijk genoeg.

@INH.30CL | 07-11-13 | 02:39
Het is toch van de zotte dat bezit word gestraft? Hoezo kapitalistisch?

@Deus Absurdia | 07-11-13 | 02:53
Nee particratie.Als men echte democratie wil zouden dit soort beslissingen ook aan meerdere voorgelegd kunnen worden. Dat hoeft niet perse via een referendum.

miko | 07-11-13 | 03:09

@miko | 07-11-13 | 03:00

Och, heb nog wat ruimte hier en bouw er lustig op los:-), verder fuck ik de boel waar ik kan, wat niet wegneemt dat wij de verantwoordelijkheid hebben om demense wakker te schudden.

Het is godsgeklaagd dat mensen die 35 jaar keihard gewerkt hebben, een eigen huis hebben en afbetaald nu in de bijstand komen en hun huis moeten opvreten.

neemjemoederindemali | 07-11-13 | 03:08

@INH.30CL | 07-11-13 | 02:50
Ons geld van de bank halen, en wat dan? Het risico lopen dat je straks door een bulgaar of roemeen wordt beroofd. Ik heb een paar honderd Euro's in huis liggen die ik zo afgeef als er een crimineel denkt dat hij meer recht heeft op dat geld als ik.
En ja, ik weet dat de bank tien keer meer uitleent dan mijn spaarsaldo. In ons geval is dat bijna heel véél.
En ons huis is zo goed als afbetaald.

K1100 | 07-11-13 | 03:04

neemjemoederindemali | 07-11-13 | 02:56
Volgens mij maak je de fout dat je denkt dat voor een aangegane schuld het geld (fysiek) moet bestaan. Maar dat is natuurlijk niet zo. De schuld is gewoon een afspraak die wordt uitgedrukt in geld. En uiteraard moet daarvoor een rente worden berekend want dat is de risico opslag dat aan de verplichting niet kan worden voldaan, inclusief een vergoeding tgv inflatie.

Deus Absurdia | 07-11-13 | 03:04

@Deus Absurdia | 07-11-13 | 02:58

Btw, fijn voor je dat je het zo goed doet. Nu nog leren nadenken en oplichterij doorzien.

neemjemoederindemali | 07-11-13 | 03:03

@Deus Absurdia | 07-11-13 | 02:58

Mijn bonus dit jaar is zo'n 240k, (bonus dus, ik verdien ook nog wat) waarom zou ik mijn poen (arbeid) weggeven aan een stel oplichters?

neemjemoederindemali | 07-11-13 | 03:02

@neemjemoederindemali | 07-11-13 | 02:48
ik ben zelf al een tijdje klaar met bouwen. Maar ik ben groot voorstander van barter deals.Waar ik maar kan. Het voordeel is dat ik de beschikking heb over iets wat iedereen altijd kan gebruiken.

miko | 07-11-13 | 03:00

@Deus Absurdia | 07-11-13 | 02:53

Het boeit me geen moer wat de overheid doet, het gaat om een mega oplichtersconstructie die het tuig 'monetair'stelsel heeft genoemd en wat de overheid gelegaliseerd heeft.

Schulden zijn niet normaal, daar gaat het om.

neemjemoederindemali | 07-11-13 | 02:59

@k1100
je hoeft het niet te geloven, maar mijn inkomen was in 1999 zo'n 3700 gulden. vorig jaar september was dat 4500 euro.. Toen ben ik voor mezelf begonnen en de forecast voor 2013 staat op 130.000 euro. (ZZPer ICT) met een orderboek tot juli 2014 gevuld.
.
Ik persoonlijk heb niets tegen de EU..

Deus Absurdia | 07-11-13 | 02:58

@Deus Absurdia | 07-11-13 | 02:50

Je leutert over de gevolgen van en allerlei bij en randzaken. De hoofdzaak is, waarom moet jij rente (arbeid) betalen over geld wat niet bestaat?

Wil je van mij morgen ook een auto huren, de huur betalen over een auto die niet bestaat? Jij leutert over bijzaakjes in het huurkontrakt ipv over een auto die niet bestaat maar waarover je wel huur moet betalen.

neemjemoederindemali | 07-11-13 | 02:56

@neemjemoederindemali | 07-11-13 | 02:53
Ik proef strijdt! Waren er daar maar meer van.

INH.30CL | 07-11-13 | 02:56

@Deus Absurdia | 07-11-13 | 02:50
En daarom los ik dus niet af... geen cent! Met extra aflossen spek je de staat die er weer een leuke belastingformule op los kan laten gaan. tussendoor kun je bij de notaris iets afspreken om je kinderen jaarlijks te schenken uit je huis. Je kinderen betalen de rente en na afloop valt er lekker niets meer te halen voor de roverheid.

INH.30CL | 07-11-13 | 02:54

@neemjemoederindemaling
Ligt eraan wat ze met het geld doen.. Ik ben persoonlijk bijv. best wel blij dat de overheid mijn kinderen naar school stuurt.. In sommige Afrikaanse landen bijvoorbeeld gaan ze voor onderwijs geen schulden aan en dat heeft echt een negatief effect op de ontwikkeling van kinderen in die landen.
Die JSF hoeft van mij dan weer niet.. Maar tja.. Die keuzen worden gemaakt door de verkozen partijen.. Democratie he..?

Deus Absurdia | 07-11-13 | 02:53

@Deus Absurdia | 07-11-13 | 02:42
Ik krijg nu niet echt het idee dat de Spanjaarden en de Grieken zoveel voordeel hebben van de EU, de burgers dus. Die lijden armoe, zijn werkloos en worden hun huis uitgezet. Er zullen er vast wel wat beter van worden maar dat zijn niet jij en ik.

K1100 | 07-11-13 | 02:53

@K1100 | 07-11-13 | 02:47

Precies op dezelfde manier als in 1917, de boel confisqueren en de 'rijken/elite' ophangen, over de kling jagen en/of het land/aardkloot af/uitschoppen.

Wat is het probleem met een paar computers? We pakken gewoon terug wat van ons is gejat en jagen de dieven over de kling/het land uit. In de cel smijten mag wat mij betreft ook.

De boel nu organiseren is alleen maar makkelijker met de huidige communicatiemiddelen.

neemjemoederindemali | 07-11-13 | 02:53

@K1100 | 07-11-13 | 02:47
Simpel, geld van de bank halen en je oude sok op de rente laten zweten. De banken hebben een teramiljard geld dat niet eens bestaat, dus zorg dat je er snel bij bent.

INH.30CL | 07-11-13 | 02:50

@INH.30CL | 07-11-13 | 02:39 |
De rest van mijn schuld ;) Aflossen mag altijd over 100% en is zelfs met 'boete' altijd goedkoper dan het niet doen.. ( de hele reden van die boete, banken willen het liever niet). Bij de meeste banken is 10% aflossen per jaar boetevrij, en laten we wel zijn.. Wie heeft 25k op de plank liggen ( 10% van een gemiddelde woning)? Degenen die dat vrij hebben elk jaar die maken zich niet druk om de 100-120 euro per maand die dat gaat schelen., die gaan 3x op vakantie van dat geld.
100% aflossen doe je nl ook bij verkoop ( niet gedwongen) en bij oversluiten.

Deus Absurdia | 07-11-13 | 02:50

@miko | 07-11-13 | 02:42

Momenteel zijn er genoeg te vinden, sterker, ik heb er 2 fulltime voor me werken en ik heb geeneens een bouwbedrijf:-)

neemjemoederindemali | 07-11-13 | 02:48

@neemjemoederindemali | 07-11-13 | 02:40
En hoe had je je dat voorgesteld? In 1917 had je geen computers, een bank was een bank die je spaargeld bewaarde. De wereld ziet er nu heel anders uit. Ik zou het graag met je eens zijn maar de manier waarop we dit anno nu zouden moeten doen, vertel het maar.

K1100 | 07-11-13 | 02:47

@miko | 07-11-13 | 02:39

Ik weet, helaas weet ik niet exact hoe lang, van Wilhelm van Hanau (Nassau) en Rothschild weet ik het zeker. Bovendien heeft Rothschild het oplichterssysteem verfijnd rond 1800.

Best knap trouwens dat een kutbank de Nederlandse staat al 200 jaar *kuch* adviseert.

neemjemoederindemali | 07-11-13 | 02:46

@Deus Absurdia | 07-11-13 | 02:36

Ik gaf een voorbeeld, het gaat er om dat je rente (arbeid) betaald over gefantaseerd geld. De pest is, ook al heb je zelf geen schulden gemaakt, de overheid doet het wel uit jouw naam en jij en je kinderen en kleinkinderen mogen rente (arbeid) betalen over gefantaseerd geld.

neemjemoederindemali | 07-11-13 | 02:43

@k1100
Je krijgt mensen alleen de straat op als het ze *echt* iets kan schelen.. Altijd al zo geweest.
Misschien is de groep bevoordeelden door de EU wel groter dan de groep benadeelden?

Deus Absurdia | 07-11-13 | 02:42

@neemjemoederindemali | 07-11-13 | 02:09
Tja, maar zoek maar eens in je omgeving naar wat goede bouwvakkers die Nederlands spreken.

miko | 07-11-13 | 02:42

@K1100 | 07-11-13 | 02:36

Het volk moet de boel confisqueren, net als in 1917 in Rusland is gebeurt. De fout die de Russen maakten was dat vermalijde communistische systeem ipv een zuiver kapitalistisch systeem. (zonder het monetaire oplichtersstelsel dus)

neemjemoederindemali | 07-11-13 | 02:40

@Deus Absurdia | 07-11-13 | 02:36
En wat denk jij dat je kwijt bent als je het in 1 keer zou aflossen? mag overigens niet eens want stel je voor....

INH.30CL | 07-11-13 | 02:39

@neemjemoederindemali | 07-11-13 | 02:28
Al veel en veel langer.

miko | 07-11-13 | 02:39

@neemjemoederindemaling
Dat je je huis 3x afbetaald ligt toch echt aan het feit dat je het geld moet lenen. (En schijnbaar niet echt slim bent in onderhandelen, want een 30 jarige hypotheekis is een vrij domme deal..)

Deus Absurdia | 07-11-13 | 02:36

@neemjemoederindemali | 07-11-13 | 02:32
Het werkelijke tuig zal er misschien om lachen maar als dit zou gebeuren in Brussel zal dit zich zeker verspreiden naar de Europese landelijke parlementen (hoop ik dan).
En dan is de beer los.
*droomt verder*

K1100 | 07-11-13 | 02:36

@K1100 | 07-11-13 | 02:28

Vergeet ook niet dat het oplichterstuig de boel al meer dan 200 jaar oplicht en iedereen de oplichting als normaal is gaan beschouwen.

neemjemoederindemali | 07-11-13 | 02:33

@K1100 | 07-11-13 | 02:28

Het werkelijke tuig achter de schermen zal er om lachen, hooguit een paar trekpoppen alla Rompuy, die er zenuwachtig van zouden worden.

neemjemoederindemali | 07-11-13 | 02:32

@INH.30CL | 07-11-13 | 02:28

Nogmaals, het zijn allerlei bijzaken, laat je niet afleiden van de hoofdzaak.

neemjemoederindemali | 07-11-13 | 02:30

Toch vraag ik me af wat er zou gebeuren als er in Brussels een soort van Anti-Europese lente zou ontstaan.
Een miljoen of zelfs meer mensen die het Europees parlement omsingelen en met groene laserpennen er een democratisch feestje van maken. Niet in het weekend natuurlijk ;)

K1100 | 07-11-13 | 02:28

@neemjemoederindemali | 07-11-13 | 02:24
Het vormt onderdeel van het probleem, mijns inziens. Verder heb ik de paarden gereed staan mocht je me ooit nodig hebben.

INH.30CL | 07-11-13 | 02:28

@K1100 | 07-11-13 | 02:22

Het monetaire oplichtersstelsel is een wereldwijd probleem en zal wereldwijd moeten worden opgelost. Helaas heeft onze tegenstander ruim 200 jaar de tijd gehad om zich in te graven.

neemjemoederindemali | 07-11-13 | 02:28

@K1100 | 07-11-13 | 02:22

Het zal verdomd moeilijk worden, we moeten de massa proberen te laten nadenken en wel zo dat ze daadwerkelijk in actie willen komen, zolang ze nog vreten en een vinexhut hebben zal dat niet meevallen.

neemjemoederindemali | 07-11-13 | 02:26

@INH.30CL | 07-11-13 | 02:21

Feitelijk is dat het probleem niet, het enige probleem wat we daadwerkelijk hebben is het monetaire oplichtersstelsel. Niet meer en niet minder, de rest is bijzaak.

neemjemoederindemali | 07-11-13 | 02:24

@neemjemoederindemali | 07-11-13 | 02:18
Dat is precies mijn punt! Wereldwijd is mij iets te hoog gegrepen maar een Europees protest, al dan niet met een beetje geweld, hoe gaan we dat teweegbrengen?

K1100 | 07-11-13 | 02:22

@neemjemoederindemali | 07-11-13 | 02:12
We leven in een virtuele wereld die inmiddels grote invloed uitoefent op de realiteit. Vreemd eigenlijk, dat we het toestaan met z'n allen. Moet jij eens opletten wat er zou gebeuren dat men massaal er voor zou kiezen de computer niet meer te gebruiken, niet meer sms't of mobiel bankiert. Zelfs de NSA zou niet veel meer kunnen. Weet je dat ik terug verlang naar die tijd? Wat een rust.

INH.30CL | 07-11-13 | 02:21

@K1100 | 07-11-13 | 02:15

Btw, protesteren helpt al lang niet meer, we hebben een echte revolutie nodig alla Rusland 1917.

neemjemoederindemali | 07-11-13 | 02:19

@K1100 | 07-11-13 | 02:15

Regeringen lopen aan de leiband van de monetaire bankiers, sterker, ze hebben geen moer te vertellen.

De enige echte omwenteling is wereldwijd het monetaire systeem de nek omdraaien en de centrale banken wereldwijd te verbieden en verboden te verklaren. Desnoods met de guillotines op het marktplein.

Als we wat willen zullen we een wereldwijde revolutie moeten opzetten.

neemjemoederindemali | 07-11-13 | 02:18

Wat ik me afvraag: hoe krijg je de mensen de straat op om hiertegen te protesteren? In Frankrijk en Spanje is er wel protest als het doel de mensen aanspreekt.
Ik denk echter dat het hele Europa en de EU de mensen geen ene moer interesseert. Waarom, ze worden niet naar waarheid geïnformeerd. Ja door GeenStijl, maar wie leest dat nou.
Een relatief handjevol geïnteresseerden.

De mensen in Spanje die protesteren geven de schuld aan hun regering terwijl de werkelijke schuldige de EU is.

Er zou een orgaan moeten zijn dat de werkelijkheid van de EU weergeeft in al zijn facetten.
Kosten, corruptie, graaigehalte, overdreven luxe, familieleden aanstellen, verhuizing Brussel-Strassbourg, enz, enz.

Maar wie of wat durft hiervoor op straffe van waarschijnlijk de virtuele doodstraf zijn nek uit te steken?

U?

K1100 | 07-11-13 | 02:15

@INH.30CL | 07-11-13 | 02:09

Iedereen moet begrijpen dat ze al jarenlang worden opgelicht door de oplichters achter het monetaire stelsel met hun *kots* geld creatie. Rente betalen over geld wat niet bestaat en nooit bestaan heeft. De 'rente' (arbeid) moet echter wel voldaan worden in ECHT geld. (arbeid)

neemjemoederindemali | 07-11-13 | 02:12

in the Euro-Med plan "Europe is to be islamized. Democracy, Christianity, European culture and Europeans are to be driven out of Europe. Fifty million North Africans from Muslim countries are to be imported into the EU."

Skeptical? It's already happening.

atlasshrugs2000.typepad.com/atlas_shru...

solidstate | 07-11-13 | 02:11

toetssteen | 06-11-13 | 23:48 |
Ben persoonlijk geen fan van Farage maar het gaat er om wat hij zegt. Ik heb Wilders nooit op een intelligent uitspraak kunnen betrappen in de kamer. Of een goed interview. Het laatste interview wat ik van hem zag was in Australië en daar werd hij gruwelijk doormidden gezaagd. Dat had hij niet verwacht. Ik betrap hem wel geregeld op een fijne dosis humor. Dat dan weer wel. Je zou hem eigenlijk met 1 zetel in de kamer moeten houden puur voor de algemene beschouwingen (die overige vergaderingen komen ze geregeld niet opdagen). Veel meer dan Wilders is de PVV ook niet.
Wanneer prikt men op Geenstijl (waarvan ooit is gezegd dat er veel hoogopgeleiden op zitten) die gebakken luchtballon van de PVV eens door? Het stelt werkelijk waar helemaal niks voor.

kicktherabbit | 07-11-13 | 02:09

@miko | 07-11-13 | 02:06

Dat is ook het verstandigste, zelf bouwen, helaas jat de gemeente ook nog eens van je met belachelijke grondprijzen waarvoor je een hypothecaire lening mag aangaan die je in 30 jaar dus 3x betaald.

neemjemoederindemali | 07-11-13 | 02:09

@neemjemoederindemali | 07-11-13 | 01:59
Ik vermoed dat heel veel mensen het al wel begrijpen maar zich machteloos voelen er iets tegen te doen. Daarom zijn er mensen als Nigel en ja, zelfs Wilders nodig die tegen zere benen aan blijven schoppen. Er zullen wat NL betreft, nog meer ontslagen moeten vallen, nog meer mensen die hun huur of hypotheek niet meer kunnen betalen. Het gaat hier wat de meesten betreft nog redelijk voor de wind.....

INH.30CL | 07-11-13 | 02:09

@miko | 07-11-13 | 01:59

Wacht , laat ik het anders uitleggen. 3 bouwvakkers flansen binnen een jaar zo'n vinexhut in elkaar. (waarschijnlijk nog sneller, maar ff als voorbeeld)

Aflos en rente voor zo'n is is zeg maar € 1000,- per maand voor iemand die € 5000,- bruto verdiend maar daar maar € 3000,- van overhoudt. Kortom, jij moet 10 jaar NETTO werken voor iets wat feitelijk maar 3 jaar NETTO werken waard is. Ergens klopt er dan iets niet.

Pas als mensen door krijgen wat er niet klopt zullen ze de guillotines uit het vet halen en de straat op gaan.

neemjemoederindemali | 07-11-13 | 02:07

@Kicktherabbit. Die "blonde schreeuwerd" heeft anders wel op veel punten gelijk. Wat is het alternatief? Pim is er niet meer.
Maria.1 | 06-11-13 | 23:34 |

Vergelijk je Fortuyn nu met Wilders? Waarom dat nu weer? Die blonde schreeuwerd heeft helemaal geen gelijk want hij roept alleen maar wat hem niet zint. En dat had Fortuyn waarschijnlijk ook gezegd. De PVV heeft geen inhoud, het drijft puur op onderbuikgevoelens en populisme. Door het afgeven op anderen zonder zelf met een concrete meerjarenplan voor Nederland te komen. Het is een soort verslaving naar macht en peilingen.
Leg het programma van de LPF eens naast die van de PVV. Waar de PVV nu heilige huisjes juist in tact wil houden wilde Fortuyn ze grotendeels afbreken. De PVV ligt iedere keer te janken over de bezuinigingen op de verzorgingsstaat. En met name de bejaarden, hun doelgroep. Fortuyn riep juist op tot het afbreken van die verzorgingsstaat.

Een wereld van verschil. Fortuyn was een rechtse politicus. Wilders een linkse populist. Zelfs op het gebied van integratie (want dat is het enige wat het volk nog van hem herinnert helaas) was Fortuyn een stuk genuanceerder dan Wilders. Waar Wilders iedereen die hem niet zint het land uit wil flikkeren of monddood wil maken zei Fortuyn juist: "Het zijn ónze Marokkaanse rotjongens". En Fortuyn was vóór een generaal pardon voor vreemdelingen die nog onder de oude wetgeving vielen.

Zoals ik al zei, Fortuyn was heel intelligent en elitair. Niet voor niets een professor. Een heel ander geval dan MAVO-Wilders. Daarom is het juist jammer dat hij er niet meer was want gaf Fortuyn 5 minuten op TV (als Wilders dat ooit een keer durft) met Wilders en hij snoept er zo 15 zetels vanaf.

kicktherabbit | 07-11-13 | 02:06

@neemjemoederindemali | 07-11-13 | 02:03
Daarom staan in St Willebrord zulke grote huizen. Die doen het zelf.

miko | 07-11-13 | 02:06

@miko | 07-11-13 | 01:59

30 jaar of langer afbetalen voor een kut huis (+rente) dat 3 bouwvakkers in een jaar in elkaar flansen, hoe stompzinnig kunnen mensen zijn?

neemjemoederindemali | 07-11-13 | 02:03

@INH.30CL | 07-11-13 | 01:56

We zullen de massa moeten laten inzien hoe dat smerige monetaire oplichtingsstelsel het grootste kwaad ter wereld is.

Pas als iedereen begrijpt dat geld creëren pure diefstal is en de oorzaak van crisissen en oorlogen dan zal de massa pas in beweging komen.

neemjemoederindemali | 07-11-13 | 01:59

@Mazzeltov | 07-11-13 | 00:03
*opties neemt op multiguillotines*

@mail | 07-11-13 | 00:25
Wees eerlijk, hou jij alles bij? nee toch? Daar heb je geen tijd voor. Werken ,leven sporten waarschijnlijk familie en dan ook nog reaguren.
Dat weten ze, dus KUNNEN ze lekker doorgaan.
Al zou je willen. deze mogul stopt niet dat is voor zekers!

miko | 07-11-13 | 01:59

@Djong | 07-11-13 | 01:47

U gaat iets te ver, gekke Greet is een dictator en een antidemocraat maar een racist?

neemjemoederindemali | 07-11-13 | 01:56

@neemjemoederindemali | 07-11-13 | 01:51
Jij en ik begrepen elkaar al vele malen in eerdere topics en ook nu wordt het weer bevestigd. Ik zeg *Te Paard*!

INH.30CL | 07-11-13 | 01:56

Wat een geweldige speech van Farage wederom! Heerlijk om die man aan het woord te zien. En ook zo prachtig om te zien hoe die walgelijke Von Rompuy feitelijk met zijn bek vol tanden zit. Geen enkele vorm van sterke onderbouwde tegenargumentatie. Man man man wat een ongelooflijke dweil is die Von Rompuy. Met zijn fascistoïde rotkop.
Nigel legt de vinger op de zere plek. Deze keer zag ik (voor het eerst écht) een sprankje paniek in Von Rompuy zijn ogen. Weet niet of dat anderen ook opviel?
Maar ze weten het, het Vierde Rijk wankelt..
De leugens stapelen zich op, de Europese bevolking komt langzaam (maar zeker) in opstand. Het anti-EU sentiment groeit met de dag. En terecht.
Terug naar de EEG is de enige zinvolle oplossing.

Nigel for President! En graag vóór het te laat is.

Botte Hork | 07-11-13 | 01:54

@INH.30CL | 07-11-13 | 01:36

Die lelijke smoelen luisteren allemaal naar een stelletje oplichters die schathemeltje rijk zijn geworden door het monetaire oplichtersstelsel. Dat tuig heeft met het grootste oplichtersschandaal ooit in de geschiedenis getoond alle macht ter wereld naar zich toe getrokken.

Dat tuig moet van de aardkloot worden afgetrapt, het monetaire stelsel moet worden verboden en geld moet weer het equivalent worden van goederen en diensten.

neemjemoederindemali | 07-11-13 | 01:51

Nl en andere landen willen turkije niet in de EU,en wat gebeurd er ze drukken het er toch door heen.

rosher | 07-11-13 | 01:48

Professor Superhirn | 06-11-13 | 23:16
Dus, om antidemocratische tendenzen in de EU te keren zou ik moeten stemmem op antidemocraat Wilders? Vrees dat het middel dan erger is dan de kwaal. Als er in NL een anti-EU-stem als Farage opstaat - dus zonder het populisme en racisme van Wilders - zou ik wellicht daarop kunnen stemmen. Maar dat klapvee dat Wilders 'fractie' noemt? Geen denken aan.

Djong | 07-11-13 | 01:47

@Nonkel Frituur | 06-11-13 | 23:19
Dit vraagt om een Godwin.
Als Hitler een belg was geweest was alles ok?
hiermee is de discussie dood maar dat hoort ook. Van Rompelskin is geen discussie waard.

miko | 07-11-13 | 01:46

@Zzzzooooffff | 06-11-13 | 22:57
Alle granen die we nu eten en zowat 90% van het andere voedsel is genetisch gemodificeerd.
Jij blijft liever gifbommen eten?

miko | 07-11-13 | 01:38

Wat een charisma en wat een spreekvaardigheid! We mochten willen dat we er een hadden in Nederland.
De nachtmerrie van de pluche-klevers en zakkenvullers!

daytripper | 07-11-13 | 01:37

@AntiSoof | 07-11-13 | 01:27
Zij met de alle weelde regeren de wereld, dat snap jij toch ook hoop ik? Het zijn juist niet die lelijke smoelen die we dagelijks op het nieuws zien waar we op moeten letten.

INH.30CL | 07-11-13 | 01:36

@AntiSoof | 07-11-13 | 01:01
Hoe kunt u nu op nogal realistisch onderzoeken en conclusies op de min drukken? Snapt u het niet? Nee he?

AntiSoof | 07-11-13 | 01:31

@INH.30CL | 07-11-13 | 01:15,
Je bedoelt dat bankiers en de zelfverrijkers de goede zaak vernachelen? Tja, dat zou best eens zo kunnen zijn. Zij die in de meeste weelde leven zijn de grootverbruikers van de menselijke energie. Zoveel is duidelijk.

AntiSoof | 07-11-13 | 01:27

@AntiSoof | 07-11-13 | 01:01
We waren, zijn en _worden_ geen verenigd Europa! Dat gaat nooit gebeuren en oorlog zal daarom in het verschiet liggen. Daarna een jaar of 70 vrede en wederom zullen zelfverrijkers tegen die tijd opstaan en de geschiedenis xal zich herhalen. Ik schijt letterlijk op al die bankiers die het telkens weer proberen.

INH.30CL | 07-11-13 | 01:15

@kicktherabbit | 06-11-13 | 22:43
Wilders mag nog niet de schoenen poetsen van Farage. En het verschil kan niet groter zijn. Wilder's sociaal economisch programma is links. De Ukip, Farage's partij, is libertarisch. Dat is echt iets heel anders.

van heinde en verre | 07-11-13 | 01:10

Als één verenigd Europa zouden we tenminste Europees's moet spreken. Laten we een taal uitzoeken die eenduidig en onschuldig is als de wiskunde. Taal beste mensen is zelfbewustzijn=interpretatie van de waargenomen 'realiteit'. Wanneer laten de filosofen en filologen nu eindelijk eens wat van zich horen?
Wist u bijvoorbeeld dat 'Duits' een beetje agressiever is met al zijn Ü's dan bijvoorbeeld een Frans met zijn zachte lieve uitspraak. Of naam nou dat Amerikaans. Een beetje goed maar ook wat 'apart, doet me denken aan een dialect.

AntiSoof | 07-11-13 | 01:01

@ZDEV | 06-11-13 | 22:47
Door met zijn alle eurofiel te worden om te hopen dat ze het tegengestelde doen?

miko | 07-11-13 | 00:58

Wanneer gaan ze Engelse taal leren in Belgie ??
Notabene opperhoofd EU spreekt gewoon zijn moers taal. Ach ja... Fuck them all, dat weet ie dan weer wel !!!
bierjurkje | 06-11-13 | 23:36 | + 3 -

Zijn moerstaal is Nederlands, maar dat is te min voor deze in Brussel geboren vlaming.

reade romke | 07-11-13 | 00:53

Oeps... gaat u

AntiSoof | 07-11-13 | 00:50

Oeps... gaat u

AntiSoof | 07-11-13 | 00:50

Reuze interessant, maar gaat vooral verder.

AntiSoof | 07-11-13 | 00:49

En wie moeten we dan kiezen in Mei? Op Farage kan niet. Democratie? In NL is geen enkele partij echt anti EU, naar mijn mening ook de PVV niet.

faz | 07-11-13 | 00:40

Hoe dan ook, het volk spreekt en daar komen we ooit nog eens achter

fritsspits | 07-11-13 | 00:39

donjon | 07-11-13 | 00:12 | + 0 -
Zie je deze man al in de wereldpolitiek aktief?
Kim, Poetin, en zo nog wat leiders uit Azië Arabië zuid en midden Amerika loopt het dun door hun broek(van het lachen) wat een aanfluiting niet normaal. Maar ach ze(EU presidenten)verdienen meer als Obama dus dan heb je ook wat zou je zeggen.

Flightless bird | 07-11-13 | 00:34

Hoewel ik een fan ben van Farrage, Ik vond van Rompuy best goed, hij ontkrachtte heel goed de stelling van Farrage dat vR iets zou kunnen betekenen op het gebied van organiseren van referenda. En als iemand je uitmaakt voor natte dweil hoef je verder ook niet zo serieus te reageren.

M.egafoon | 07-11-13 | 00:32

Onderstaande zin van één van die oplichters zei mij genoeg. Vanaf die opmerking wist ik dat het fout zou gaan.Men heeft totaal andere bedoelingen met dat hele europa dan dat zij ons voorspiegelen.

Hier de bedoelde opmerking:

“We beslissen iets, we brengen dat dan naar voren en wachten af wat er gebeurt.
Als er geen protest is of opstand uitbreekt- want de meeste begrijpen toch niet wat er beslist werd-, dan gaan we weer wat verder, stap voor stap, tot er geen terugkeer meer mogelijk is”.

Jean-Claude Juncker, Premier van Luxemburg
( Der Spiegel 27 Dec. 1999)

En hij had gelijk. De meeste, daarmee bedoelde hij ons, het volk, denkt toch niet na en begrijpen toch niet waar wij op uit zijn.

mail | 07-11-13 | 00:25

donjon | 07-11-13 | 00:12 | + 0 -
Yep! Maar een gewone foto zonder bewerking is bij nader inzien hilarisch genoeg. Wat een man van statuur en aanzien ongelofelijk. Oh ja voor ik het vergeet "Ongekozen en onrechtmatig" natte dweil.

Flightless bird | 07-11-13 | 00:24

Go Nigel!! The only brain in that train.

Oktoberfest | 07-11-13 | 00:23

@Welles! Nietes! | 07-11-13 | 00:01
Een verrotte organisatie verdient het niet om over te discussieren, die moet weg.
En dat gaat ook plaatsvinden.
Slaap zacht.

Jim Lovell | 07-11-13 | 00:20

@Nonkel Frituur | 06-11-13 | 23:19

Uwe kudt-Belg. Farage weet als geen ander dat de natiestaat verloren zal zijn. U raaskalt als een kip zonder kop, en legitimeert een bestuurlijke moloch voor de elite van de elite. Chapeau.

Desmoulins | 07-11-13 | 00:18

Van Rompuy, een man van stavast. Eindelijk is er een leider.

DANNY3960 | 07-11-13 | 00:17

Het was bijna aandoenlijk toen Herman van R. zijn vuistjes balde en stoere taal probeerde uit te slaan. Bijna dan hé? In realiteit toonde hij ontluisterende machteloosheid in een open debat. Helaas hebben die vent en zijn maatjes wel een hele dikke vinger in de pap in de achterkamertjes.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 07-11-13 | 00:12

@Flightless bird | 06-11-13 | 23:52 |
Zoals je zegt "Parodie met flaporen"
Von Rompy zou het beste karikatuur zijn van "Spitting Image"

_____

Of 'n karikatuur van smeagol:
img203.imageshack.us/img203/1218/68z5....

donjon | 07-11-13 | 00:12

@Mazzeltov: er MOET inderdaad een dag komen,dat onverkozen, verkwistende, slopende mensen de rekening krijgen. Vooralsnog, is het extra zorgelijk dat "mensen" en partijen pro-EU zijn. Dan hebben we het vooral over PVDA, VVD, CDA & vooral D66. De EU sloopt en verkwist; dat is niet meer te ontkennen. Maar de PVDA, VVD, CDA & D66 maken dit mogelijk. Maar UITEINDELIJK maken de STEMMERS hierop dit mogelijk, houden dit in stand en zijn op geen enkel gebied kritisch op de waslijst aan misstanden, verspillingen en ondemocratische zaken. Deze stemmers blijven dit mogelijk maken. Het is democratie. Maar wat zijn het slopers he ? En als hun kinderen erom vragen, dan zeggen ze dat ze het niet zagen aankomen, dat ze fatsoenlijk dachten te zijn. En ze komen er nog mee weg ook...

Rest In Privacy | 07-11-13 | 00:10

@ristretto | 06-11-13 | 23:43
Yup. En 'De Crisis' is helemaal de schuld van de Chinezen!

Ars Vivendi | 07-11-13 | 00:07

@Tutanchamon | 06-11-13 | 23:47 : En daarom zal het nog enorm druk gaan worden tijdens nationale bijltjesdag, bij het schavot op het Malieveld!
Hoop die dag nog mee te mogen maken, de lijst met land en volksverraders is inmiddels zeer groot.

Mazzeltov | 07-11-13 | 00:03

@Jim Lovell | 06-11-13 | 23:52
Het kan naar mijn idee maar twee kanten op.. de goede of de slechte,en dan bedoel ik met de goede kant wanneer de Europese bevolking het niet langer pikt om zich te laten knechten en alleen te mogen dokken voor dat Brusselse moloch.En de slechte kant wanneer er genoeg minderbedeelde (of corrupte)naties binnengehaald zijn om die Brusselse Dictators in het zadel te houden tegen betalingen van steunfondsen of veel subsidies.

Welles! Nietes! | 07-11-13 | 00:01

Als je die lamlullen achter die tafel ziet zitten weet je zeker dat duracell-batterijen ook eens leeglopen. En dat deze voorgeprogrammeerde puppets van Goldman Sachs alleen hun beperkte software kunnen laten draaien.
Het enige waar deze stromannetjes door gestopt kunnen worden is door een hacker of door hun oplader af te sluiten.

Ikkenoow | 07-11-13 | 00:01

Punk Economics - Women's wedges and the future of European Nation States youtu.be/Jg52VlVTSgw

Bertus Brulbroek | 06-11-13 | 23:59

ristretto | 06-11-13 | 23:55 |

Groen jurkje klinkt al beter. Heeft ze tanden in of zo'n geil tandeloos pijpbekkie?

Och laat maar, ik loop wel even naar de voorkamer om de televisie aan te zetten..

calamiteiltje | 06-11-13 | 23:58

@calamiteiltje
Wat jij vind interesseert mij ook niet. Wel of je een groen jurkje aan hebt en een lekker wijf bent.
Ik kijk liever naar Heleen Mees dan naar van Rompuy. Dat is zeker.

ristretto | 06-11-13 | 23:55

Koettoerk | 06-11-13 | 23:26 | + 5 -
Zoals je zegt "Parodie met flaporen"
Von Rompy zou het beste karikatuur zijn van "Spitting Image"

Flightless bird | 06-11-13 | 23:52

@Welles! Nietes! | 06-11-13 | 23:06
Laten we het hopen. Ik luister wel naar jou, omdat ik dat fijn vindt.

Jim Lovell | 06-11-13 | 23:52

kicktherabbit | 06-11-13 | 23:27 |

Als Wilders hetzelfde in het parlement zou zeggen als Farage hier, dan zou de Kamer te klein zijn. Deze man gaat er echt (en terecht) met een gestrekt been in, dus doet u nu niet alsof Farage subtiel is. Dat is hij bepaald niet.

toetssteen | 06-11-13 | 23:48

DE PVDA + CDA + VVD+ D66 zijn een vette meerderheid en zij stemmen op van Rompyy. Zij willen miljarden het putje in. Of ze geloven in sprookjes of ze willen het slechtste voor hun kinderen. Beiden mogen. Het mag.

Rest In Privacy | 06-11-13 | 23:47

ristretto | 06-11-13 | 23:43 |

Totaal niet interessant. Iedereen heeft een mening over de wereldeconomie.

Heeft ze foto's van haar fetisj? Dan wil ik de treurbuis wel even aanslingeren.

calamiteiltje | 06-11-13 | 23:46

Merkel heeft al gezegd dat ze voor de post van voorzitter van de Europese Commissie wel een andere kandidaat kan accepteren dan een van de christen-democraten
Merkel moet een coalitie met de SPD maken

1 + 1 = 2

Merkel geeft zegen aan die klojo van een Schulz en SPD gaat accoord met colatie...

zitten wij straks met die Schulz, een rasechte linkschmensch welke alleen maar denkt in geld drukken en eurobonds....

FW Ta-183 Huckebein | 06-11-13 | 23:44

Bij Pauw en klittemans zit Heleen Mees de wereldeconomie te verklaren.

ristretto | 06-11-13 | 23:43

Koettoerk, hulde!

Jasperados | 06-11-13 | 23:40

bierjurkje | 06-11-13 | 23:36 |

Engels? Ze leren maar Nederlands. Wel zo netjes om iemand in zijn eigen taal aan te spreken wanneer je zijn geld komt vragen. Om over het gebrek aan respect door geen juwelen en dochters aan te bieden maar te zwijgen.

calamiteiltje | 06-11-13 | 23:40

@Nonkel Frituur

Van alle belangrijke politici in het EP is Nigel Farage de enige die niet voor een Verenigde Staten van Europa is. Deze man heeft de eurosceptische kiezer een stem gegeven in dit verder kleurloze parlement, dat is ook wat waard..

Wanneer je in Nederland tijdens de Europese Verkiezingen op de VVD stemt wordt jouw stem vertolkt door de uber federalist Guy Verhofstadt, dat klopt natuurlijk van geen kanten. Wanneer de politici echt draagvlak voor het Europese Project zouden willen creëren zouden zij massaal referenda moeten gaan uitschrijven. Maar omdat de waarschijnlijke uitkomst hen niet aanstaat wordt dit de burger gewoon onthouden.

therealbraindump | 06-11-13 | 23:39

Het grootste probleem is dat de publieke omroepen in Europa Farage boycotten en de commerciele omroepen nauwelijks verslag doen. Kortom, het haslt allemaal maar weinig uit.

de Voorzittert | 06-11-13 | 23:38

Wanneer gaan ze Engelse taal leren in Belgie ??
Notabene opperhoofd EU spreekt gewoon zijn moers taal. Ach ja... Fuck them all, dat weet ie dan weer wel !!!

bierjurkje | 06-11-13 | 23:36

@Kicktherabbit. Die "blonde schreeuwerd" heeft anders wel op veel punten gelijk. Wat is het alternatief? Pim is er niet meer.

Maria.1 | 06-11-13 | 23:34

maar hij is toevallig wel ónze kudt-Belg
@Nonkel Frituur | 06-11-13 | 23:19
Dus als het maar een belg is is het goed zo te lezen Helaas, iemand als bv. TimmerFrans vind ik net zo k*t, ook al is het een Nederlander. Anders gezegd, het maakt me niets uit waar iemand vandaan komt.

Van Rompuy is hoofd van een ongekozen stel anti-democraten. Mensen als Farage, die democratisch zijn gekozen door mensen in de thuislanden mogen alleen ja of nee zeggen door de door Van Rompuy, en vooral door Barroso en co., ingediende wetten. Kortom, als je boos bent dat Farage geen wetten ingediend heeft moet je bij van Rompuy zijn.

En die van Rompuy en co. zijn niet alleen verspilziek, maar tuigen instituten op die zelfs crimineel zijn: ESM, waarvan de leden immuun zijn voor rechtsvervolging en hun handel en wandel geheim, die een ongelimiteerde greep kunnen doen in staatskassen van de lidstaten, enzovoort.

La Bailaora | 06-11-13 | 23:33

Ik kan zo genieten van Farage, die koppen van die Duitser en die Belg elke keer als Nigel ze de les leest.
*faal EU *

Flightless bird | 06-11-13 | 23:31

Schulz is het prototype foute Duitser na de oorlog. De gevoelens van een groepje haatmoslims was voor hem een stuk belangrijker dan een vermoorde ambassadeur.
Dus die zal wel de opvolger van Barroso worden.

spanarchist | 06-11-13 | 23:30

@Nonkel Frituur | 06-11-13 | 23:19 |
Farage is tenminste geen antidemocraat. Was het niet Van Rompuy die meende dat een regering met een minderheid in Vlaanderen 'staatsgevaarlijk' was? Om vervolgens premier te worden van zo'n regering?

SamKoeman | 06-11-13 | 23:29

Mastermattie | 06-11-13 | 22:55 |
Inderdaad. Was hij er nog maar. Dan had professor Pim (die boeken schreef ipv boeken verbood) die blonde schreeuwert uit Limburg fatsoenlijk op zijn plaats kunnen zetten. Want de rest slaagt er maar niet in om dat PVV ballonnetje met gebakken babyboomlucht door te prikken. Hadden we nu wel een volledig geprivatiseerd Nederland gehad en nog amper een verzorgingsstaat maar ik denk dat over het algemeen het niveau van de politiek in Nederland een heel stuk hoger was geweest met professor Pim er nog bij. Eeuwig zonde.

kicktherabbit | 06-11-13 | 23:27

Dit kan zo in een heel slechte lachfilm. Applaus van 2 miezerige man per speech. Von Rompuy met die oerslechte onooglijke kop die niet eens engels spreekt. Een parodie van een voorzitter met flaporen die half bezopen zit te slapen. Die zeug vooraan in het blauw die op haar ipad de restaurants aan het checken is. Die vele lege stoeltjes omdat het meerendeel in de lobby zit te vreten of thuis zit. Poppenkast van het ergste soort. Als ergens nog een sinkhole meeleest en op zoek is naar een geschikte locatie, gaat uw gang. Minus Farage natuurlijk. Die man zou gekloond moeten worden. Werkelijk de enige politicus in binnen en buitenland die zijn werk goed doet en talent heeft.

Koettoerk | 06-11-13 | 23:26

Professor Superhirn | 06-11-13 | 23:16 |

Als etnisch-centrist kan ik geen stem uitbrengen op die niets-bereikende club onder leiding van een Indonees.
De enige buitenlander die hij uit Nederland kan krijgen is door zelf te emigreren naar zijn thuisland. Is dan zijn enige en laatste prestatie.

Dat euro-centrisme van die andere clubs staat mij ook niet an. Opzouten met dat gedweep van Franse, Duitse of Bulgaarsecultuur.
Nederland is superieur, wanneer ander Europese landen niet willen onderwerpen donderen ze maar op.

calamiteiltje | 06-11-13 | 23:24

@Nonkel Frituur: Tis wel een kutbelg!
Ik heb m'n halve leven in Belgie versleten, en het is net geen waal, maar zeker wel een kutbelg.. Of wilde je volhouden dat met zijn leiderschap we allemaal zo vooruit gegaan zijn?

Papapanzer | 06-11-13 | 23:23

Wat mij persoonlijk betreft heeft Farage wel gelijk. Ik heb NOOIT voor Van Rompuy gekozen.

Ars Vivendi | 06-11-13 | 23:23

Als ze allemaal eens gewoon Engels gaan praten daar bezuinigen ze in ieder geval al 3 miljoenmiljard per jaar aan tolk-kosten.

Robbey | 06-11-13 | 23:23

@ ecologiste | 06-11-13 | 22:59 | + 14

ga jij even snel een aluhoedje opdoen. Als de boel gemanipuleerd zou worden dan hadden de uitslagen van NL en Frankrijk in het voordeel van de EU uitgevallen.

Die stemming is echter totaal ten onrechte terzijde geschoven. Dat valt de NL politiek (daar waar wij invloed op hebben) te verwijten.

De Treinende Rechter | 06-11-13 | 23:22

@calamiteiltje 23:00: Waar het mis is gegaan is het idee dat Europa moet leiden. Alles moet leiden, want laten we wel wezen, Europa heeft precies zoveel macht als ze zichzelf toe-eigenen, zonder democratische controle. Oftewel: ze doen maar. En dat gaat vanzelf mis, of het nu de Engelsen aan het roer zijn, of de Fransen, of Merkozy, of een technocratisch groepje politieke rejects uit de lidstaten, of de Illuminati, of een raad van Europese ministers, het maakt niet uit. Het gaat mis bij het onbegrensde mandaat dat ze menen te hebben. En dat kan je niet van binnenuit repareren, zoals D66 meent. Ook Farage gaat er niet veel aan veranderen. Ik ben nog steeds voor Europa, voor een ànder Europa, maar het idee van de wat populistischer politici onder ons om de boel maar te laten klappen en er uit te stappen klinkt steeds rationeler.

Muxje | 06-11-13 | 23:20

Die Farage is geen haar beter dan de politici die hij beschimpt. Een typische arrogante Engelsman. In zijn verbeelding regeren de inteelt-eilandbewoners nog altijd de hele wereld. En als iemand hem komt vertellen dat het niet meer zo is begint hij te schelden en te roepen. Een grote zak vol met wind.
En Van Rompuy is misschien niet zo flamboyant, en in de ogen van sommige reaguurders een kudt-Belg, maar hij is toevallig wel ónze kudt-Belg, en lang niet zo slecht als die plofkip Farage ons wil doen geloven. Wat heeft die Farage eigenlijk al bijgedragen ? Welke wetsvoorstellen heeft hij ingediend ?

Nonkel Frituur | 06-11-13 | 23:19

Mocht je van plan zijn om voor de Europese verkiezingen op Nigel Farage te willen stemmen, helaas dat gaat niet .. maar:
Farage leidt de EFD (europe freedom democracy) fractie in het Europees parlement. Vooralsnog is de enige Nederlandse politieke partij die zich bij de EFD heeft geschaard de SGP (jawel, de staatkundig gereformeerde partij).
Totaal niet mijn partij, maar met de EU verkiezing eind 2014 hebben ze mijn stem hoor ! Alles om Farage maar meer macht te geven in die Brusselse kudtzooi daaro.

Nigel Farage --> EFD --> SGP --> Bas Belder

Go ! Bassie !!

RugOp81 | 06-11-13 | 23:18

Eigenlijk wel een schokkend filmpje...
Zie je de "heren"zitten? Van Rompuy; wat een ongelooflijk stuk arrogant vreten is dat zeg. Een kudtbelg van de oude stempel, hoe is het toch mogelijk??
Dat dit 2013 is.. Het lijkt godverdomme wel of we in de 500 jaar niks opgeschoten zijn..
Democratie? We zijn Horigen... allemaal!

Papapanzer | 06-11-13 | 23:18

Ik heb maar één advies aan een ieder met stemrecht: stem PVV. Ook als je eigenlijk geen fan bent van de PVV. De electorale druk van partijen als de PVV is het enige wat die decadente nepotistische wereldvreemde politiek-correcte partijen, die er al veel en veel te lang zitten, tot verandering kan dwingen. En dat het tijd is voor verandering is met de huidige antidemocratische houding van de EU, en met de smaak van een doorgedrukte Europese grondwet nog achter in de strot, wel duidelijk.

Professor Superhirn | 06-11-13 | 23:16

Die onvoorstelbare arrogantie van Van Rompijp is echt stuitend.

Ars Vivendi | 06-11-13 | 23:15

En in mei kunnen we zeker alleen op Nederlandse ja-knikkers stemmen?

thieskeb | 06-11-13 | 23:11

Nequebard | 06-11-13 | 23:07 |

Jij wil wel het spel maar met andere uitkomst. Sneu.

calamiteiltje | 06-11-13 | 23:10

Helaas gaan de Europese verkiezingen alleen maar over een nietszeggend lijstje met nog meer Eurofielen. Van enige echte democratie is uiteraard geen enkele sprake, al was het maar dat niemand in Nederland op Nigel Farage mag stemmen, omdat meneer Engelsman is.
De nietszeggende (Nederlandse) Eurofielen waar wij dan wel op mogen stemmen, die krijgen behalve een vorstelijke omkoopsom (en een plekje aan de gouden troggen) een lijstje waarop precies staat wie en wat ze wanneer moeten kiezen.

Jan Passant mk2 | 06-11-13 | 23:08

@calamiteiltje | 06-11-13 | 23:00 |
Wat een typisch onzinverhaal. Nigel Farage wil onafhankelijke, democratische natiestaten. Hij wil Europa niet met de harde hand regeren, in tegenstelling tot de mensen die de Europese Unie besturen.

Maar ja, als je daar over begint krijg je weer allerlei verwijten naar je kop gesmeten. Dan wil je weer oorlog veroorzaken, dan gaat het licht weer uit en nu gaan die enge bankiers ons regeren? Dat doen ze toch al. Enig idee hoe het CV van Mario Draghi eruitziet?

Nequebard | 06-11-13 | 23:07

DeAnaleAbortus | 06-11-13 | 23:05
Jij wil op een Engelse partij stemmen vriend. Niet ik.

calamiteiltje | 06-11-13 | 23:07

Kunnen we op hem stemmen volgend jaar ? Mijn stem heeft 'ie 1

070 | 06-11-13 | 23:07

De arrogante kwal v.Rompuy heeft geen interesse om naar Farage te luisteren!Deze wordt net zo genegeerd als Proff.Pim en Wilders.. gaat dus wel goed komen in mei vermoed ik.

Welles! Nietes! | 06-11-13 | 23:06

-weggejorist-

DeAnaleAbortus | 06-11-13 | 23:05

Wat een openbaring deze man, helaas hebben wij niemand die hier maar een beetje in de buurt komt van zoveel verbale begaafdheid.
Heerlijk om te horen hoe hij helder en zonder angst het hele parlement te kijk zet met hun leugens en bedrog.

lanexxx | 06-11-13 | 23:00

DeAnaleAbortus | 06-11-13 | 22:57 |

In een Europa onder leiding van Engelsen wordt je nog harder genaaid door de jongens uit de 'City'.

calamiteiltje | 06-11-13 | 23:00

We will fight next year May in the elections. Als de stemmen maar niet gemanipuleerd worden. Hopelijk geen stemcomputers want dan weet je het wel.
Balkenende trok zich nergens wat van aan. F en NL hebben duidelijk NEE gezegd, andere landen mochten niet eens een referendum houden. Een gepriviligeerde club kiest een burgemeester van Utrecht die de bevolking niet wil. Ga zo door en maak van democratie een nog leger begrip dan vandaag de dag toch het al is geworden.

ecologiste | 06-11-13 | 22:59

ikdenkwat | 06-11-13 | 22:52
Met in de hoofdrol die gek van een Rompuy.
De zanger lichte muziek....
Te achterlijk om te kakken die Belgische hofnar.

Ommezwaai | 06-11-13 | 22:57

Ik zou haast naar het Verenigd Koninkrijk verhuizen om maar op meneer Farage te mogen stemmen. Hij heeft echt maar een paar minuten nodig om al die duizenden uren aan onzin van de eurocraten kapot te maken.

Nequebard | 06-11-13 | 22:57

-weggejorist-

DeAnaleAbortus | 06-11-13 | 22:57

Die Farage is net als Wilders een buitenlander. Oprotten met die lui.

calamiteiltje | 06-11-13 | 22:56

@kicktherabbit | 06-11-13 | 22:43
Wij hadden ooit zo'n meneer uit Rotterdam...

Mastermattie | 06-11-13 | 22:55

@blinde kip | 06-11-13 | 22:41
Nou nou, als hij nu van alles en iedereen leider wilde worden dan had je een punt.

miko | 06-11-13 | 22:53

Mijn stem heeft hij, oh wacht, ik ben niet vrij om te stemmen op wie ik wil in deze eh democratie.

flashforward | 06-11-13 | 22:53

La.. La.. La GELD!!! Zo rolt de EU. Als de luie muzikant.

ikdenkwat | 06-11-13 | 22:52

Haha. Nigel Farage refereert aan Guy Fawkes, iemand die lang geleden al een goede oplossing bedacht voor een parlement dat naar NIEMAND luistert. Zoals het EU parlement dat ook niet doet, zeg maar.
Helaas liep ook dat allemaal af in tranen, zoals de EU dat ook zal doen. Ik ben bang dat tegen de tijd dat dit parlement luisteren zal het te laat zal zijn voor heel veel mensen.
Heel. Veel.

Jan Passant mk2 | 06-11-13 | 22:51

En die van Rompuy maar arrogant voor zich uitstaren..
Wat een kudtclubje is het toch ook.
En het ergste is, zij willen zowat bepalen hoe vaak wij mogen neuqen in de week.
Heel snel opdoeken die club.

Ommezwaai | 06-11-13 | 22:50

Nigel is een held. Durft als een van de weinigen die anti-democraten te bekritiseren. 98% daar in Brussel is klapvee.

La Bailaora | 06-11-13 | 22:48

Altijd leuk, van binnenuit slopen!

Mastermattie | 06-11-13 | 22:48

Acht jaar geleden zeiden we NEE
En ze deden ja.

Tijd om terug te fucken.

ZDEV | 06-11-13 | 22:47

Nigel... the last of the Mohicans.

CornholioNL | 06-11-13 | 22:47

Schulz is de grootste Euro maffia creep van het hele stel. Misschien moet hij juist Barosso maar opvolgen dan volgt er geheid een anti Europa revolutie...

benerzoeentje | 06-11-13 | 22:47

Ik (wij het Nederlandse volk) eis(/eisen) een correctief bindend referendum.
Maar ik vrees met grote vreze dat het aan dovemansoren is gericht.

ProAsfalt | 06-11-13 | 22:44

Nigel Farage is de enige politicus in Europa waar ik nog op wil stemmen.

Godsammekraken | 06-11-13 | 22:43

Moet vermoeiend zijn voor de heer Farage, zo vaak gelijk hebben en altijd maar tegen muren praten in dat gedrocht dat de EU heet.

Ikdus | 06-11-13 | 22:43

Farage, de fatsoenlijke versie van Wilders. Eentje die wel met zijn kop op tv durft en geen boekjes wil verbieden.

kicktherabbit | 06-11-13 | 22:43

Over het algemeen is de EU zonde van ons belastinggeld. Achterlijke ideeën die daar vandaan komen, goede daargelaten.

Boerenhoofd | 06-11-13 | 22:42

Een Duitser die een bepaalde baan wil, anders komt er oorlog. Komt me bekend voor.

blinde kip | 06-11-13 | 22:41

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken