Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

STEEDS MAAR WEER. PvdA'ers stelen 38k taxipoet

Stadsdeel Noord in Amsterdam gaf in 2012 niet minder dan 38.000 euro aan taxibonnetjes uit. In 1 jaar. Met vier man. ACHTENDERTIGDUIZEND EURO. Gemeenschapsgeld. Taxpoet. Weggepist geld, opgesoupeerd door de stadsdeelprinsjes van 020 Noord aan een luxe taxibedrijf dat 55 euro rekent per ritje van het stadsdeelkantoor naar de Stopera. Dan hebben we het over 5.2 kilometer. Kost 13 euro met een normale taxi. De schaamteloze graaiklootzakken in kwestie: twee PvdA'ers (duh.), een SP'er (38k, hoeveel voedselpakketten zijn dat?) en een GroenLinkser (die zich dus het centrum in en uit laat rijden in een walmende dieseltaxi terwijl zijn partij een autovrije binnenstad alsook duurzaamheid predikt tegenover de gewone burgersterveling). Dat zou 9.500 euro per persoon zijn als je het deelt door vier, maarrr natuurlijk spant PvdA deelraadsvoorzitter Rob Post (PvdA dus) de kroon met 25.000 euro aan taxibonnen IN ZIJN EENTJE. "Ja luister eens, als voorzitter ben ik de belangrijkste van ons vieren natuurlijk", zo verklaart de buurman van partijgenoot Wouter Bos (aan de Nieuwendammerdijk, duurste straat in Noord - red.) zich laconiek. Want het interesseert hem he-le-maal niks dat hij als rechtgeaard sociaaldemocraat iedereen het geld uit de zak rooft voor eigen gewin. Als u als betrokken burger, al dan niet wonend in Noord (of überhaupt in Amsterdam), iets vindt van deze praktijken: de contactgegevens van het tuigh staan HIERRR. We zeggen eens niet 'hou het netjes', want dat verdommen ze zelf ook. Nog meer aanmoediging nodig? Over 2013 loopt de teller tot augustus al door de 23.000 euro aan taxiritjes en ze zijn niet van plan hun beleid te wijzigen. Bezuinigen is voor burgers, niet voor linksbestuur.

Reaguursels

Inloggen

De lijst van met name linkse politici is oneindig die belastinggeld verbrassen. PvdA'ers zou je kunnen vergelijken met de katholieke paters die onder het mom van hun religieuze facade jarenlang kinderen verschrikkelijk misbruikt hebben.
Wat een figuren toch he? Opkomen voor de arme zielige burger en dan buiten beeld als een Dagobert Duck je onder laten dompelen in Gratis Geld.
Animal Farm is er niets bij.

Plosh | 24-10-13 | 06:19


Vooral PvdA blijven stemmen en op de PVV blijven kotsen mense..

michello | 23-10-13 | 22:13

Een kwartiertje fietsen? Nee, ben je gek! Die rooie rakkers geven 10k p.p. uit aan taxikosten op jaarbasis. 6 keer op één dan naar het gemeentehuis a 50 euro per rit. Euh, kan je dan niet gewoon 1 keer naar het gemeentehuis en dan gelijk alles afhandelen? Vreemd.

JanJ | 23-10-13 | 22:07

Het zoveelste bewijs: Links zijn en graaien uit collectief geld is synoniem.Logisch ook hé ,want zonder het collectief stellen ze economisch niets voor.Kortom: Belastinggeld is voor hen iets dat je snel en slim moet innen (stelen van het collectief dus) om het heel langzaam weer uit te geven.Dat was al het credo van Lenin.Je weet wel,die man die van de uitspraak:"Met de schulden van de tsaar hebben we niets te maken".Alsof het om een ander land ging (en zie het andere land heette Sovjet Unie i.p.v. Rusland).

Dolphi | 23-10-13 | 18:08

En over een paar jaar stemt half Nederland weer op deze klootviolen.

Loebas | 23-10-13 | 17:26

Een jaar heeft zo'n 260 werkdagen.
25000/260=96 euro/dag aan taxiritjes voor Robje.
Ik zou zeggen 13 euro vergoeden per ritje.
Luxe zelf betalen: 42/55*25.000 = 19090 euro.

Oxydator | 23-10-13 | 15:56

Bericht zal niet te lezen zijn op JOOP!

langsdekant | 23-10-13 | 15:12

Ze hadden toch zulk uitstekend OV neergelegd, door links Amsterdam, voor links Amsterdam? En dan met de taxi gaan.

van heinde en verre | 23-10-13 | 14:42

Rob gemaild. Ik heb het nog zo netjes gehouden als ik kon. Geen landsverijkende medelander taal gebruikt.

Maccius | 23-10-13 | 14:38

Maar criminelen, parasieten, handophouders, wegkijkers en ander tuig blijven toch wel op de PVDA stemmen. Driewerf kots.

Rest In Privacy | 23-10-13 | 14:19

PVDA = verrotting en verkankering. Elke dag opnieuw voorbeelden. Een onfatsoenlijke verkwanselende partij met erg onfatsoenlijke stemmers !

Rest In Privacy | 23-10-13 | 14:16

Je zou bijna denken dat de bedragen op de bonnetjes niet overeen komen met de taximeter... valt aardig aan bij te verdienen als je dit afspreekt met het taxibedrijf.

Zonietoch | 23-10-13 | 14:00

Grappig detail, als je met de taxi van het Buikslotermeerplein met de taxi naar het centrum van Amsterdam rijdt kom je praktisch langs de voedselbank. Ik rijdt al jaren deze route met de fiets. Het is ongeveer 25 minuten. Het is een zeer leuk ritje via de pont. Ik hoop dat ze dit tuig aansprakelijk zullen stellen en dat ze alles moeten terugbetalen met een boete.

Karel100 | 23-10-13 | 13:58

Dit heb ik zojuist gemaild aan r.post@noord.amsterdam.nl:

Geachte heer Post,

Op het -doorgaans goed geïnformeerde- weblog GeenStijl lees ik dat u en uw collega bestuurders van Stadsdeel Noord te Amsterdam enorme bedragen uitgeven aan taxiritten binnen Amsterdam.

U mag op mijn bericht reageren maar het hoeft niet. Ik wil u alleen laten weten dat, indien de informatie op onderstaande link klopt, ik dit ongehoord vind. U sluit in dat geval aan in de lange rij van (salon)socialisten die zo goed weten wat goed voor Nederland cq Amsterdam is en intussen zonder enig moreel besef gemeenschapsgeld verkwisten. U moet zich diep schamen. Echter ongetwijfeld zult u 'goede argumenten' hebben waarmee u deze gelegitimeerde diefstal uit gemeenschapsgeld billijkt.

Gelukkig worden de totaal overbodige en geldslurpende deelraden snel opgeheven. Daarna hoop ik dat u en uw collega's een eerzame baan vinden waarin u zelf hard werkt voor uw geld, daadwerkelijk waarde toevoegt aan de betreffende organisatie of de samenleving en uw uitgaven aan uzelf en uw omgeving met zuiver geweten kunt verantwoorden.

De link: www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/10/...

Vriendelijke groet van een hard werkende ondernemer.

henkojenko | 23-10-13 | 13:45

Dit stinkt naar een kick-back constructie. Zoals bijv. bij vastgoedfraude ...

Want geen intelligent, professioneel, tot zuinigheid gehouden en door korps oplettende ambtenaren omringde bestuurder betaalt willens en wetens 3x de normale marktprijs.

De werkwijze, vermoed ik: IDS heeft door exclusieve gunning een monopolie-positie. Kan daardoor extreem declareren. Een deel van het zo teveel betaalde geld stroomt als beloning voor deze gunst(ige situatie) nu of in toekomst, direct of indirect, geldelijke of via andere contraprestaties (goederen in natura, diensten, bevoordeling in schaarste situaties etc.) terug naar de (clan - familie, vrienden, clientèle rond) betrokken bestuurders .

Zo werkt het in dit geval en in vergelijkbare situaties, wanneer iemand een machtspositie/ beslissingsmacht/ beinvloedingsmacht heeft bij inkoop van goederen of diensten.

Voor een moderne manager is het besturen van een stad/ stadsdeel/ wijk immers het uitbaten van een wingewest en niet het dienstbaar zijn aan burgers.

HeelStijl | 23-10-13 | 13:33

'Intimidatie en beledigingen'; crisis PvdA Amsterdam dreigt
16-11-12 13:34 uur - Bron: Het ParoolDe Amsterdamse PvdA stevent af op een crisis. Veel partijleden zijn teleurgesteld in het plan voor de stadsdelen en boos over de houding van de fractie. Ze dreigen nu met een motie van wantrouwen..

Achter de schermen woedt een bittere strijd tussen fractievoorzitter Frank de Wolf en zijn medestanders en aan de andere kant een stel prominente PvdA'ers. Beledigingen en dreigende telefoontjes worden niet geschuwd. Ingewijden spreken van intimidatie.
Aanvoerder van de opstandige PvdA'ers is oud-stadsdeelbestuurder Bouwe Olij, maar ook bijvoorbeeld Fatima Elatik, Achmed Baâdoud en jawel daar is-ie Rob Post en horen hierbij.

Toen zag hij al dat zijn mooie pluchezetel en riante bankrekening een beetje in gevaar kwamen. En wat doe je dan als rechtgeaarde PvdA-er (wat je geleerd hebt van het CDA in de jaren 80) wat doe je dan? Juist je gaat mensen onder druk zetten, dreigen, chanteren etc. Ondertussen ga je door met zoveel mogelijk graaien en zoveel mogelijk jezelf in de hoogte praten en psychologisch helpt dat als je auto met chauffeur hebt gelijk ene Noud Welink de grote graaier van de DNB. Oh wat heb ik een hekel aan die bestuurders oh wat zou ik graag willen dat ze volledig gestript werden en alles terug zouden moeten betalen en dan daarna nooit meer een baan konden vinden en de rest van hun leven met hooguit bijstand genoegen moeten nemen en volledig in de schuldhulpverlening en uiteraard verhuizen naar een mocrogetto. J'irai cracher sur vos tombes.

ecologiste | 23-10-13 | 13:24

Hoe meer lagen bestuurders hoe duurder het wordt.
En ze zullen altijd iets verzinnen om iets wat krom is recht te praaten en hoe gek het ook klinkt het lukt ze ook nog.

Umberto die trotzoni | 23-10-13 | 13:24

Die hebben gewoon een deal met het taxibedrijf gemaakt, dat ze een deel van de ritprijs krijgen. Daarom zijn die ritjes zo duur. Controleer die administratie maar es even!

Geyle turk | 23-10-13 | 13:17

Als ik Duitse Herder goed begrijp moeten we emigreren en ons land maar weggeven?
Ik ben blij dat onze voorouders en vele reaguurders hier anders over dachten/denken.
Gelukkig wel, en nou opsausen met dat eeuwige gewauwel over emigreren.
We zijn goddomme Sinterklaas niet,TOCH???

gnarfie | 23-10-13 | 13:12

de partij die het hardst lacht om haar werkende achterban.
het zijn echt rovers

de beer van de meer | 23-10-13 | 13:00

Stadsdeel Noord IS een crimimele organisatie,
Had ooit een akkefietje over een ligplaats daar.
er werd beslag gelegd na opgelegde dwangsommen en executie.
Had toen een raadsadres aangevraagd om de zaak aan de deelraad voor te leggen want het gevoerde beleid stonk aan alle kanten.

Ik kreeg de keus
Raadsadres intrekken dan heffen wij, SN het beslag op
of,doorzetten en de risico´s waren voor mij.
Ik koos uiteindelijk voor het intrekken omdat ik financieel al slecht zat.
Ondertussen wel al ruim 60k geinvesteerd in mijn eigen bedrijfje wat zo vakkundig de nek werd omgedraaid

Gelijktijdig kreeg een vriendje van Post overigens wel een ligplaats vergunning (gewoon ff onderling geregeld in cafe het sluisje.

Het lijkt gvd Limburg wel.....

spaceman2000 | 23-10-13 | 12:57

In bovenstaand artikel mis ik de gegevens hoe de stad Amsterdam de vervoerskosten van ambtenaren heeft geregeld t.b.v. de stadsdelen. Ik kan dus niet controleren of deze vervoerskosten al dan niet terecht zijn. Binnenlandse Zaken wil van deelraden af. Zal niet voor niets zijn.

Rik80073308 | 23-10-13 | 12:56

Typisch links-regentesk gedrag. In Spanje zouden ze het geld contant gedeeld hebben met de taxichauffeur, maar ik zie niet veel verschil. Walgelijk dit soort boven ons gestelden.

Spielmacher | 23-10-13 | 12:49

Inderdaad, er valt nog zoveel meer dan 6 miljard te bezuinigen in dit land, maar het lullige is dat dit dan weer niet op uitgaven als deze gebeurd.

flashforward | 23-10-13 | 12:28

Helder verhaal, dan weet ik weer waarom ik volgend jaar weer graag mee doe aan het "bezuinigen".

KarelMarks | 23-10-13 | 12:24

-weggejorist-

mothersfinest | 23-10-13 | 12:05

taxipoet, ach het heeft toch weer 2 fte aan taxisalarissen opgeleverd zullen we maar zeggen.

rooiebosduivel | 23-10-13 | 12:04

Dat geld is in ieder geval niet in kunstsubsidie verdwenen. De kunst is er dus in ieder geval niet slechter van geworden.

Oerkoendoe | 23-10-13 | 12:04

Skunk57 | 23-10-13 | 11:13 |
Ik meen dat de zoon van Drees, die ook ooit eens stas of minister was, ooit gezegd heeft dat z'n vader afstand zou hebben genomen van deze PvdA. Het is dan eigenlijk niet zo nice om die man te noemen, deze club zou nooit meer zoiets neer zetten.

hotnot | 23-10-13 | 11:50

Gewoon wegpleuren dat geld. Het is niet alsof het beter besteed kan worden aan onderwijs of ordehandhaving.

Myrkie | 23-10-13 | 11:49

-weggejorist-

VanBukkem | 23-10-13 | 11:39

-weggejorist-

VanBukkem | 23-10-13 | 11:39

Volgens mij staat ROPO voor roofpoltici

niksneem | 23-10-13 | 11:36

Waarom heeft Rob Post een RoPo Holding BV?

Hoe verhoudt zich dat met zijn portefeuille:
Portefeuille
Economische Zaken
Bestuurszaken
Openbare Orde & Veiligheid
Financiën
Kunst & Cultuur
Vastgoedbeleid & Erpachtuitgifte
Personeel
Organisatie & ICT
Coördinatie IJ-oever
CAN
De Banne
Nieuwendam

Maar belangrijkste vraag: welke vriend reed er in godsnaam die taxi? Lijkt me iemand uit het eigen nest....

de Voorzittert | 23-10-13 | 11:33

Die kop van Postzie je bij elke opening waar je gratis kan zuipen en vreten, vandaar het woord uitvreter.

Hemels | 23-10-13 | 11:32

En dat bedrijf van die opperhufter valt in de categorie "financiele instellingen"..... zal zo'n zak zich uberhaupt kunnen schamen?!

Ongecompliceerd | 23-10-13 | 11:31

Het ergste is dat ze het nog niet eens zien!!! Wat kijk ik uit naar verkiezingstijd zeg om die pvda straatventers even de waarheid te zeggen!!

zeefert | 23-10-13 | 11:27

Deze bestuurders zouden eens zelf moeten besturen, de auto. Ze kunnen ook met de bus, tram, lopen of gewoon thuis blijven. Overbodige instelling, stadsdeelraad. Onmiddelijk opheffen en geen wachtgeld.

van_de_pot_gerukt | 23-10-13 | 11:25

-weggejorist-

Goorbatsjov | 23-10-13 | 11:23

-weggejorist-

Goorbatsjov | 23-10-13 | 11:20

Inside out vergeet dat er een verschil is tussen slecht beleid en gegraai uit hebzucht. Het is allebei niet goed maar op ideologie kun van je afrekenen. Gegraai is niet zichtbaar.

Campinggast | 23-10-13 | 11:19

In de jaren '70 was dit al zo met politici van de PvdA en werd er boos om gedaan in de publiciteit. Als burger denk je dan dat er wat aan gedaan zal worden, dat ze het nòòòòòit meer doen. Maar in 2013 is het dus nog steeds zo. Dus er is niks aan gedaan. Zal dat nu dan wel gebeuren met wob van RTL4 en retweet van Geenstijl?

Brabant hier | 23-10-13 | 11:18

necrosis | 23-10-13 | 10:17 |

Denk eens aan ons huidige sociale stelsel.
Zegt de naam Drees je misschien wat??

Skunk57 | 23-10-13 | 11:13

En weer valt de PvdA door de mand.

Bataaf | 23-10-13 | 11:10

En dan vragen mensen nog aan je "wat heb je toch tegen de pvda?".
Zucht......

Slipsnifter | 23-10-13 | 11:10

Straks mogen ze allemaal met de metro. Tussen het gajes uit Amsterdam Noord.

Rest In Privacy | 23-10-13 | 11:06

Alle 4 een auto met chauffeur is duurder...
(ook belachelijk).

PisFinger | 23-10-13 | 11:05

@gebrokenvleugel 10:53: Zal wel een neefje-van zijn.

Muxje | 23-10-13 | 11:02

@gebrokenvleugel | 23-10-13 | 10:53
Dat is natuurlijk weer een kennis of familielid van een pvda-er, zo gaat dat in die kringen.

Slipsnifter | 23-10-13 | 11:02

Wacht u hier maar even, ik vraag de keuken wel of ze u een broodje brengen. Als u even wacht, chauffeur, dit duurt nooit meer dan een uur. Chauffeur, ik wip hier even naar binnen, twintig minuutjes, max.
Je ziet het gewoon gebeuren.

klaas visser | 23-10-13 | 10:57

Kan iemand een optelsom maken van alle bedragen die dit jaar zo maar even over de balk zijn gesmeten door de zielige omhoog gevallen bestuurders in dit land. Als je dat zal zien schrik je je helemaal kapot.

Sateetje | 23-10-13 | 10:54

Een taxibedrijf, welke meer dan €10 per kilometer declareert is dat wel zuivere koffie?

gebrokenvleugel | 23-10-13 | 10:53

@Goorbatsjov | 23-10-13 | 10:41
Kleinschalig niveau in de beste Mafia-tradities!
Stem op mij, dan kom ik jouw gemeente even herindelen.
Deal?

necrosis | 23-10-13 | 10:53

-weggejorist-

Goorbatsjov | 23-10-13 | 10:52

Om het nog wat te laten worden in 0031 moet dit soort mensen dood. Duidelijker kan ik het niet maken.

Symmachus | 23-10-13 | 10:49

En het houd niet op.

Kromme Banaan | 23-10-13 | 10:46

-weggejorist-

Goorbatsjov | 23-10-13 | 10:45

Behalve dat je voor dik 50 mille een leuk 'autootje-van-de-deelraad' kunt kopen: Wat gaat de bevolking van Noord eigenlijk doen aan die aasgieren? Leuk en terecht dat we allemaal zo verontwaardigd zijn hoor, maar laten we er eens wat aan gaan doen.
 
Kan Brenno niet even een briefje maken voor de taxibonnetjes van de andere stadsdelen? Gewoon omdat het kan.

pietvanvliet | 23-10-13 | 10:45

Gvd, wat haat ik die club.

jowel | 23-10-13 | 10:43

Zelfs zelfmoord plegen ze op kosten van een ander.

très cool | 23-10-13 | 10:43

wat een verschrikkelijke man. Die foto ook. Bah.

point blank | 23-10-13 | 10:43

@duitse herder | 23-10-13 | 10:26
Nee, beste herder, we moeten met de vuist op tafel slaan en niet meer stemmen op die graaiers, dieven en ander gespuis!
DAT mankeert er aan dit land!
Waarom zou IK gaan emigreren?
Dat doen die landverraders van de politiek maar....
Nederland is misschien een kutland, maar het is wel MIJN kutland!
necrosis | 23-10-13 | 10:36 | + 0 -
.
Blijven lijden Necrosis... totdat de dood er op volgt.

duitse herder | 23-10-13 | 10:43

Hoog tijd, dat PowNed eens flink aan de slag gaat met dit soort volstrekt onverkwikkelijke dossiers. En dan niet op de schijtlollige manier, die Weensie's Pieten doorgaans aan de dag leggen, maar met een bloedserieus gestrekt been a.u.b.

baba4oog | 23-10-13 | 10:41

District Mayor Amsterdam North for the social democrats PvdA
Amsterdam

petomaan | 23-10-13 | 10:41

-weggejorist-

Goorbatsjov | 23-10-13 | 10:41

Is dat niet zo´n coke-taxi ?

cabrão | 23-10-13 | 10:39

Het is toch nooit anders geweest met die linkse profiteurs, het is dat de burger attent gemaakt wordt door kanalen als GS dat dit aan de kaak gesteld wordt. We komen nu te weten wat die linkse ambtenaren allemaal uitvreten, asocialen zijn het!

lanexxx | 23-10-13 | 10:38

@necrosis | 23-10-13 | 10:17
Het zijn hardwerkende mensen met het hart op de juiste plek die tegen een redelijke vergoeding hun stinkende best doen om stad en land beter te maken waarbij ze goed opletten dat de overhead niet uit de hand loopt?

Ik ga een inzameling beginnen om ze een Maybach te geven. Ik HOU van de PvdA.

Ik hou ook van de juf resocialisatie op dit paviljoen.

pinda | 23-10-13 | 10:38

@Suske doet Wiske | 23-10-13 | 10:29
Volgens mij leeft die rooie hond nog steeds....

necrosis | 23-10-13 | 10:37

Ga voort, ga voort, we lezen dit soort dingen zo graag. Maar doe het nou eens in de stijl van de dodebomenjournalistiek, dus op een "nette" manier. Dan kan ik het ook laten lezen door familie, vrienden, en andere belangstellenden, die GS afdoen als subversieve elementen, schreeuwers zou je kunnen zeggen. Al die schreeuwen zijn belangrijk, maar worden alleen gehoord als die door mij genoemde mensen bereid zijn er ook kennis van te nemen.
Dus een beetje vileiner, zoiets zoals de azijnbode.

hotnot | 23-10-13 | 10:37

@duitse herder | 23-10-13 | 10:26
Nee, beste herder, we moeten met de vuist op tafel slaan en niet meer stemmen op die graaiers, dieven en ander gespuis!
DAT mankeert er aan dit land!
Waarom zou IK gaan emigreren?
Dat doen die landverraders van de politiek maar....
Nederland is misschien een kutland, maar het is wel MIJN kutland!

necrosis | 23-10-13 | 10:36

Elke socialist wordt op ten duur een graaier, het is gewoon weer bewezen.

woutrr | 23-10-13 | 10:34

Ben benieuwd wat ze hierover te zeggen hebben op Joop...
O, wacht, helemaal niks natuurlijk en al helemaal niet zo vroeg op de ochtend.

S.Boon | 23-10-13 | 10:31

*zucht* Leefde Ad Melkert nog maar, die wist hier wel raad mee...

Suske doet Wiske | 23-10-13 | 10:29

En dan hebben we onze mond vol van Curacao. Man, die antilianen hebben de kunst van ons afgekeken.

Eagle_Eye | 23-10-13 | 10:28

Sterk en sociaal. Trouwens, nivellering noemden ze dat vroeger niet Gleichschaltung?

bruin1 | 23-10-13 | 10:28

Waarom is er een cumulatie van dit soort praktijken en wordt er weinig tot niets aan gedaan?

Links of rechts dat maakt volgens mij geen zak meer uit, het is een bepaald type dat kiest voor een politieke functie ongeacht de kleur van de partij. Ik vind ze stuk voor stuk onbetrouwbaar en spelend voor eigen gewin.

ukuppes | 23-10-13 | 10:27

@Goorbatsjov | 23-10-13 | 10:21
Ik heb het nergens gehad over het afschaffen van bestuurders, ik had het over het afschaffen van deelraden!
Traditionele linkse bolwerken zoals 010 en 020 schijnen niet zonder te kunnen.
Ik woon in een vrij grote stad met alleen B&W, deelraden krijgen er dan ook geen poot aan de grond en mensen als Elatik kunnen er gewoon hamburgers 'flippen'....

necrosis | 23-10-13 | 10:27

Pvda

Poen voor de ambtenaar.

-dvh- | 23-10-13 | 10:26

@duitse herder | 23-10-13 | 09:42
Werkmensen zijn veruit in de meerderheid, wat doen we verkeerd?
necrosis | 23-10-13 | 10:01 | + 1 -
In Nederland blijven werken ipv te emigreren...
Ik: bv hypotheekrente 2010 1,2% - 2012 0,8% - 2013 0,583% bruto wel te verstaan !

duitse herder | 23-10-13 | 10:26

Wat nou? Hier in Enschede heeft een paar weken geleden een Wethouder, mevrouw Myra Komen, ontslag genomen om door te stromen naar een andere vet gesubsidieerd baantje. Ofschoon er een dienstwagen ter beschikking stond declareerde zij € 22.000,-- aan taxikosten. Tja… BTW het partijboekje had een rode kleur (PvdA).

pitsteen | 23-10-13 | 10:26

Het is toch niet te bevatten dat taxiritten voor ouderen en gehandicapten(die vaak gewoon met z'n allen in een busje gaan) worden wegbezuinigd en dat deze politieke graaiers zich voor heel veel geld een paar kilometer laten verplaatsen!!

keanjes | 23-10-13 | 10:26

Een parasiet is een levensvorm die zich ten koste van een ander organisme waarmee hij samenleeft (de gastheer) in stand houdt en vermenigvuldigt.

Vervang parasiet door pvda'er en de zin klopt nog steeds

oplosmiddel | 23-10-13 | 10:25

Ik ben inmiddels zo erg gewend aan het declaratiegedrag van de PvdA (taxi's, rayban zonnebrillen, een zogenaamde vrijwilligersbaan in Barcelona, etentjes, snoepreisjes etc. etc.) dat ik nergens meer van op kijk. Maar hey, nivelleren is een feest toch?

Amazing_Mark | 23-10-13 | 10:22

Tja, als de Noord-Zuidlijn klaar was....

SammyJankis | 23-10-13 | 10:21

politiek = maffia

max_laadvermogen | 23-10-13 | 10:21

@Aatje | 23-10-13 | 10:16
Ik denk dat die PvdA-meter zó rood uitslaat, dat 'ie paars wordt.

necrosis | 23-10-13 | 10:21

-weggejorist-

Goorbatsjov | 23-10-13 | 10:21

55 euro per ritje van 5,2 km?? Een gemiddelde werknemer krijgt daar 1,04 euro voor. Bovendien is deze afstand heel goed te fietsen...

Pi Mol | 23-10-13 | 10:20

Vroeger was ik als noordeling best trots op Amsterdam. Tegenwoordig beschouw ik Amsterdam als een gierput wat vrijwel niks meer te maken heeft met Nederland. Tegenwoordig kom ik steeds vaker autochtone Amsterdammers tegen die Amsterdam zijn ontvlucht. Hoe heeft het zover kunnen komen?

First Contact | 23-10-13 | 10:20

En toch hè ! Wedden dat de PvdA bij de eerstvolgende gemeenteraadsverkiezingen in 020 wéér de grootste wordt ?! De lokale kiezert weet wie er regeert door gewoon te blijven onthouden wie de soepsidies beheert.

Integriteit en politici ? Mwuhaha ! www.vn.nl/Sjoemelen-in-de-Polder-1.htm...

Grijskijkert | 23-10-13 | 10:19

Je moet niet alles zeggen wat je denkt. Daarom houd ik in dit geval mijn mond.

Stijlicoon | 23-10-13 | 10:18

Zolang het onbestraft blijft en je nog geen 10% terug moet betalen hou je dit gezeik. Oplossing voor dit soort delicten een minimale straf inhoudende:

- 8 jaar cel;
- over het gegraaide geld 300% terugbetalen;
- het gehele loon terugbetalen;
- reisverbod tot de laatste cent is terugbetaald;
- verbod op een publieke functie;
- inname stemrecht;
- geen uitkering.

NiceGuysFinishLast | 23-10-13 | 10:17

@Skunk57 | 23-10-13 | 10:14
Noem eens wat positiefs over de PvdA, ik wacht.....

necrosis | 23-10-13 | 10:17

-weggejorist-

Goorbatsjov | 23-10-13 | 10:17

@wilmeister00 | 23-10-13 | 09:58
"Een parasiet is een levensvorm die zich ten koste van een ander organisme waarmee hij samenleeft (de gastheer) in stand houdt en vermenigvuldigt."
nl.wikipedia.org/wiki/Parasiet
Dat zichzelf afschaffen kan je dus wel vergeten,.

Dömper | 23-10-13 | 10:17

Kunnen we naast de misdaadmeter en allochtoon-o-meter geen PvdA-meter krijgen? Waar postcodes opstaan met een PvdA bestuur in de gemeente?
.
Lijkt mij best interessant, kun je die daarna linken aan de hiervoor genoemde meters en weet de reaguurder waar hij zich vooral niet moet vestigen, of juist wel om de boel te veranderen...

Aatje | 23-10-13 | 10:16

@Goorbatsjov | 23-10-13 | 10:06
Dat zijn er nog altijd 7 teveel.
Men wrikt zich ergens met de ellebogen tussen en doen hun best om hun onmisbaarheid aan te tonen.
En dat verbaast me niets.
Ik hoop dat iemand met verstand van zaken op korte termijn duidelijk kan uitleggen dat we die 'tussenlagen' helemaal niet nodig hebben en die mensen gewoon op zoek moeten naar een echte baan.
Al schat ik in dat deelraadsleden geen enkele competentie hebben en dus nergens aan de slag kunnen.
Ik troost me met de gedachte dat een bijstandsuitkering goedkoper is dan een deelraadslidsalaris.......

necrosis | 23-10-13 | 10:16

Jezus_Boeddha | 23-10-13 | 10:11 | + 0 -
Nee, bitterballen, zalmbroodjes en een gesigneerde fotot van Diederik. Als je gratis geld wilt hebben en mee wilt graaien moet je een stoel bezet gaan houden in een kantoor van de gemeente.

TheseDays00 | 23-10-13 | 10:16

Ik ken beide lokaties.
Het stadsdeelkantoor in Noord is op 3 minuten lopen van de bushalte en om de paar minuten komt er een bus van het stads of streekvervoer. En er ligt een vrijliggend fietspad naast die je rechtstreeks naar het pontje brengt. Kun je als fietser even bijkomen en genieten van het uitzicht over het IJ terwijl je wordt overgezet.
De Stopera is mogelijk nog beter bereikbaar met het openbaar vervoer en op 2 minuten lopen van het metrostation waar om de paar minuten een metro stopt.
Zowel per fiets als per openbaar vervoer is de afstand in minder dan een half uur te overbruggen.
En als meneer de stadsdeelvoorzitter zo vaak op het gemeentehuis moet zijn, waarom neemt ie dan niet gewoon een kamer daar? Of toont ie daarmee de overbodigheid van de stadsdelen aan als al het werk toch op het gemeentehuis plaatsvindt?

Osdorpertje | 23-10-13 | 10:15

en vooral blijven stemmen op deze criminele organisatie genaamd PVDA mensen willen graag bestolen worden kapot gegraaid voorgelogen ect ect en schreeuw nu niet van ikke niet want hoe kan het anders zo zijn dat bv de PVDA opeens 1 zetel meer heeft in de peilingen , als iedereen tegen dus walgelijke gedrag is bestond deze partij al niet meer hetzelfde geld natuurlijk ook voor graaivvd en onze goddelijkheidd66.

rukkieduck | 23-10-13 | 10:14

Wel goed van van Rossum om ook eens iets negatiefs over de PvdA te melden. Anders lijkt het alsof de pvv het enige tuig van de richel is.

Skunk57 | 23-10-13 | 10:14

* f*****g server error *

Dömper | 23-10-13 | 10:14

toetanchamon | 23-10-13 | 10:09 |

Hij is geen ambtenaar. Die lijden misschien nog wel meer onder hem dan de burgert doorheeft.

Hij is een gekozen bestuurder. Politiek. Geen ambtenaar.

Roer | 23-10-13 | 10:13

Schaamte is deze mensen vreemd. * morele vingertje knakken denken doet*

nan6896 | 23-10-13 | 10:11

Als lid word van de pvda krijg ik dan ook gratis geld?

Rest In Privacy | 23-10-13 | 10:11

Denk dat ze het allemaal doen, maar dat de PvdA slecht is in verbergen.
Post is al lang aan de macht daar en het is geen geheim dat hij niet de allermakkelijkste is.

Pontius Vulgaris | 23-10-13 | 09:59
Ik weet niet waar je heen gaat, maar denk niet dat het er zonder meer beter is. Overal regels en overal corruptie. Meestal meer dan hier.

Roer | 23-10-13 | 10:11

Misschien interessant om de relatie tussen het taxibedrijf en de betreffende bestuurders eens nader te onderzoeken.

watazooi | 23-10-13 | 10:09

Langzamerhand krijg ik het idee dat iedere ambtenaar die een taxi claimt van gemeenschapsgeld een drankprobleem heeft.
Nu gaat het over de taxiritten, ik ben benieuwd naar de miljoenen die door dit soort lui worden opgezopen uit de naam van landbelang.

toetanchamon | 23-10-13 | 10:09

.. overigens lijkt mij het Wobben van PvdA gemeenten immoreel en politiek niet correct.
/Gemiddelde Nederlandse journalist(PvdA)

Jan Passant mk2 | 23-10-13 | 10:08

@Mahatma | 23-10-13 | 10:02
Dat zijn ze al minstens 20 jaar, en men blijft maar op ze stemmen.
Elke keer maar weer.........

necrosis | 23-10-13 | 10:07

Links tuig jat, hoe is het te geloven. Alles voor de zielige mensen. Maar ze zijn zelf het allerzieligst. Dit is puur diefstal. Maar het is vooral gewoon onfatsoenlijk.

Rest In Privacy | 23-10-13 | 10:07

De Fiets.

49 | 23-10-13 | 10:07

-weggejorist-

Goorbatsjov | 23-10-13 | 10:06

Rijden er geen bussen meer van en naar Amsterdam Noord?

denoorman | 23-10-13 | 10:06

Toch maar even gesolliciteerd per mail (met de andere rovers in CC)

Hai Rob,

Graag wil ik hierbij solliciteren naar een baan als privé-taxichauffeur. Ik heb begrepen dat exorbitante tarieven geen enkel probleem zijn bij u, vandaar.

Kijk, en als er dan toch van hardwerkende burgers geld wordt gestolen (geld dat ook gebruikt kan worden voor, ik noem maar wat, zorg voor ouderen of gehandicapten), dan graai ik graag even mee! Mooi man, Nederland...

Met vr... nou ja, niet zo heel vriendelijke groet,
...

(Zomaar een vader van een gehandicapt kind dat per 1-1-2014 niet meer naar z'n opvang- / logeerhuis kan, 'gesloten wegens bezuinigingen')

raskol | 23-10-13 | 10:04

Geenstijl moet er een stagiar bijnemen die iedere gemeente of ieder ministerie gaat "kapot-wobben.
Wet Openbaarheid Bestuur is er niet voor niets en naar aanleiding van een wob-verzoek moeten ze met de billen bloot. Overigens kan dit erg lucratief zijn, want als een betreffende overheidsinstantie niet op tijd reageert, moet er een dwangsom worden betaald. Ook gebeurt het dat bijvoorbeeld gemeenten lastige wob-verzoeken afkopen met 300 euro.
Goed idee ook voor de reaguurders die zonder werk of `in between jobs´ zitten om bij de gemeente waar je woonachtig bent één of meerdere wob/verzoeken in te dienen en dan de termijn waarop antwoord moet komen goed in de gaten te houden. Niet op tijd, kassa!
De overheid kan niet genoeg gecontroleerd worden, blijkt helaas steeds maar weer.

zie ook: www.binnenlandsbestuur.nl/bestuur-en-o...

botteslopert | 23-10-13 | 10:04

PvdA'ers zijn de nieuwe adel, gemeenschapsgeld zien zij als geld dat hen toekomt. Spreek ze niet aan op corruptie, zij weten niet eens waar je het over hebt.

Zelfs als ze het geld niet in eigen zak steken, dan "investeren" ze zoveel mogelijk belastinggeld in vriendjes met een taxi of adviesbureau; en stichtingen waar zij zelf bestuurslid van zijn.

Berlusconi is een integere politicus vergeleken bij deze mensen, die kocht zijn eerste politieke invloed vanuit Eigen Vermogen.

Jan Passant mk2 | 23-10-13 | 10:04

De Partij van de Achterbaksheid flikt het weer,waarom verbaast mij dat niet? oh ja omdat hoe linkser hoe slinkser.
Vuile gore hufters zijn het,Allemaal!

Meneer-reetkever | 23-10-13 | 10:04

@wilmeister00 | 23-10-13 | 09:57

Zo maar een ideetje: Waarom pakt dat tuig niet gewoon het OV? De normale sterveling wordt daar ten slotte toe gedwongen door parkeertarieven, autovrije binnenstad en weet ik veel wat dat linkse schorem nog meer verzint.

Pikken ze waarschijnlijk meteen een stukje levenservarign op als ze dagelijks het fijne OV in gaan.

Ikdus | 23-10-13 | 10:04

PvdA is een pleonasme voor zowel schijnheilig als graaien en eigenlijk ook voor betutteling en machtswellust.

2close | 23-10-13 | 10:03

Politici zijn graaiers, allemaal!!1!

Mahatma | 23-10-13 | 10:02

-weggejorist-

Goorbatsjov | 23-10-13 | 10:01

Rob heeft wel een leuk baantje, voorzitter van het dagelijks bestuur.

joyriders | 23-10-13 | 10:01

@duitse herder | 23-10-13 | 09:42
Werkmensen zijn veruit in de meerderheid, wat doen we verkeerd?

necrosis | 23-10-13 | 10:01

@Mesmer | 23-10-13 | 09:59
Verbaasd?

wilmeister00 | 23-10-13 | 10:01

Het erge is dat het mij al lang helemaal niets meer verbaasd.

Mesmer | 23-10-13 | 09:59

Dit was de eerste keer dat ik echt klaar zat om een dampende, doch beleefde, e-mail te sturen aan deze 'bestuurder'. Toch heb ik maar op 'esc' gedrukt. Mijn klacht zal niet gehoord worden en afgedaan worden met een "ja maar, wij zijn belangrijk". Het heeft me des te meer gesterkt in mijn overtuiging dat het een goede beslissing is om te emigreren, zoals ik inmiddels gepland heb.

Pontius Vulgaris | 23-10-13 | 09:59

En trouwens, die stadsdeelraden die waren toch afgeschaft of ben ik nou gek?

wilmeister00 | 23-10-13 | 09:58

-weggejorist-

Goorbatsjov | 23-10-13 | 09:58

jemagookniksmeer | 23-10-13 | 09:45 | Die worden niet ter beschikking gesteld; alle klikjosties worden geacht gewoon te 'stemmen' op degene met de witste tanden. En daarna vooral niet te klagen. Ze hebben er immers zelf op gestemd. Aangezien de geschiedenis zich altijd herhaalt enz enz enz.

BellaBella | 23-10-13 | 09:58

Dit komt door dat gedoe met die aanbestedingen, ze zijn vanuit Europa verplicht om een deal te maken met één taxibedrijf.Even een goedkopere snorder zoeken is dus verboden.

wilmeister00 | 23-10-13 | 09:57

Ik heb het al eerder gezegd.
Aanmerken als een criminele organisatie die club. Ze kunnen het gewoon niet laten om met hun fikken aan andermans poen te zitten.

En dan ook nog op een of andere manier iets proberen recht te praten dat zo krom is, dat het een hoepeltje wordt.

Ikdus | 23-10-13 | 09:57

@Charles Swietert | 23-10-13 | 09:53
Geen van beiden maar als er geen andere keus is? Asocialen.

Dömper | 23-10-13 | 09:56

Gaat iemand (kom op journalisten!) nog even de ongetwijfeld warme banden controleren tussen deze politici en taxibedrijf IDS Quality Driving? Want waar veel geld wordt uitgegeven, wordt ergens anders veel verdiend.

Kees Maf | 23-10-13 | 09:56

Beste volksvertegenwoordiger,

Zou u graag de suggestie doen eens op te houden met uw gedrag de hardwerkende burgers in hun bek te schijten. Alvast bedankt.

Vriendelijke groet,

War On Errorism | 23-10-13 | 09:55

Totale normvervaging van de PvdA plucheplakkers. Allemaal.

YMMMV | 23-10-13 | 09:55

Geef die lui dan een elektroscooter waar ook de boa's zich op voortbeweging. Eenmalige aanschaf is dan wel wat hoger, maar die zijn wel 'milieuvriendelijk' en bestuurders (letterlijk en figuurlijk) zijn zichtbaar voor het mensen op straat, dus goed voor imago. Als het dan echt slecht weer is, kunnen ze alsnog met een normale taxi.

FrankVeer | 23-10-13 | 09:53

De PvdA stemmers kijken toch niet naar het Nederlandse nieuws en de meeste kunnen ook geen kranten lezen, dus het zal de PvdA aan haar reedt roesten.

Koninging Beatricks | 23-10-13 | 09:53

Als die NZ Lijn eindelijk klaar is mogen de stadsprinsen uit de republiek Noord voortaan per Metro naar de Stopera, a raison van EUR 2.20 per enkele reis. OV-Chipkaarten kunnen voor EUR 7,50 per stuk dan ook nog wel met taxpoet aangeschaft worden. Tot die tijd moeten ze verplicht met lijn 33 naar CS en mogen ze de rest gaan lopen...

Brulboei_61SB | 23-10-13 | 09:53

Pretendeert die troela ook dat het eerlijker moet en dat nivelleren een feest is?
Dömper | 23-10-13 | 09:50 | + 1 -
Nee, die schijt zonder commentaar in je bek.
Door wie wil je geregeerd worden? Asocialen of hypocrieten? Keuzes keuzes ...

Charles Swietert | 23-10-13 | 09:53

Grappig toch dat Nederlanders zich altijd veel drukker maken om taxibonnetjes, kosten van de bitterballen op afscheidsrecepties etc. dan over de tientallen miljarden die de PVDA nomenclatura jaarlijks structureel verspillen aan zinloze subsidies, reintegratie-trajecten, ontwikkelingsprojecten en andere belastinggeldstromen richting de PVDA-clan onder het mom van moreel hoogdravende teksten.

Dat is de reden dat de belastingdruk in NL zo belachelijk hoog is. Als we al die PVDA-flauwekul vandaag zouden afschaffen is NL morgen uit de crisis.

Outsider-Inside | 23-10-13 | 09:53

Die kop alleen al van Rob Post... de arrogantie druipt er vanaf.

Causa Sui | 23-10-13 | 09:53

Dit is alleen het deel van de kosten wat nagegaan is. De rest van de declaraties en salarissen hebben we het niet over.

Iemand die weet hoe je achter de buitenland reisjes, etensbonnetjes en andere representatie van deze lui kunt komen? Volgens mij vallen dan echt de schellen van je ogen.

Whawha wha in het bedrijfsleven whawha verantwoordelijkheid whawha 24/7 werken whawha jij-bak whawhawha.

TheseDays00 | 23-10-13 | 09:52

Die stadsdelen zouden toch opgeheven worden en de Elatikjes zouden toch van hun gouden troon worden gesmeten?
Het woord van sommige politici is nog minder waard dan de Zimbabwaanse Dollar.
Weg met die deelraden/ deelgemeentes.
Gewoon B&W en verder geen nutteloze tussenlagen.
Transparantie, weet u nog?

necrosis | 23-10-13 | 09:51

-weggejorist-

Goorbatsjov | 23-10-13 | 09:51

En toch heeft die Diepeveen van Groenliegt een fietsdiploma:
amsterdamnoord.groenlinks.nl/node/6827...

"Fietsen leren en fietsen is belangrijk. Het maakt je mobiel en onafhankelijk."

Vuile hypocriete huichelachtige leugenaar.

Cuyahoga | 23-10-13 | 09:51

@Charles Swietert | 23-10-13 | 09:46
Pretendeert die troela ook dat het eerlijker moet en dat nivelleren een feest is?

Dömper | 23-10-13 | 09:50

Maar gelukkig word zwarte piet keihard aangepakt...

gimme a beat,rix | 23-10-13 | 09:48

-weggejorist-

Goorbatsjov | 23-10-13 | 09:48

@jemagookniksmeer | 23-10-13 | 09:45
Mensen die wel weten wat werken en geld verdienen is, worden geen politicus.

Dömper | 23-10-13 | 09:48

Je zou zeggen dat ze genoeg verdienen, per vergadering, om een fiets te kopen.

Causa Sui | 23-10-13 | 09:47

Ik zie geen verschil met die parelkettingentroela uit Schiedam.
Kortom: graaien doen ze links en rechts. Allemaal weer jullie hok in SVP.

Charles Swietert | 23-10-13 | 09:46

Ik sta nergens meer verbaasd te kijken bij de PVDA. Speknek zal dit wel weer goed lullen.

joyriders | 23-10-13 | 09:46

-weggejorist-

Goorbatsjov | 23-10-13 | 09:45

Als je nog geen dag in je leven gewerkt hebt maar wel altijd het geld jouw kant op ziet stromen, dan is het eigenlijk wel logisch dat je geen besef hebt van de waarde van geld of hoe belachelijk dit is, hoe vaak je het ook herhaalt.
Een betere oplossing is hem een jaartje echt werk laten verrichten tegen het salaris van echte mensen.
Iets wat iedere politicus eigenlijk eens zou moeten doen.
Of beter nog: mensen zouden politici moeten kiezen die wel weten wat werken en geld verdienen is.

jemagookniksmeer | 23-10-13 | 09:45

Schoften

Dommelsch | 23-10-13 | 09:45

Oh.... misschien toch meer moeten lezen dan enkel de kop. Sorrie, gimmy zwitsal!

geenial | 23-10-13 | 09:44

Tot op de laatste cent laten terugbetalen. Vervolgens nog een extra zware boete. Stop het in een pot waarmee uiteindelijk de belasting omlaag kan. En natuurlijk gelijk ontslaan.

Snelheidsduivel | 23-10-13 | 09:44

Waren deze mensen bij hun aanstelling al compleet debiel of zijn ze alle realiteitszin kwijtgeraakt tijdens het uitoefenen van hun beroep?

Slome Duikelaar | 23-10-13 | 09:44

-weggejorist-

Goorbatsjov | 23-10-13 | 09:43

Alles uit eigen zak terug laten betalen en de taxi vervangen door een good old stalen ros...

Eric Blair | 23-10-13 | 09:43

Het moet eerlijker.
Ik geef het niet graag toe, maar daar hadden ze best een punt.

Rest In Privacy | 23-10-13 | 09:43

Deze parasieten gun je toch een vleesetende bacterie?

Dömper | 23-10-13 | 09:43

Ok, PvdA, nu ophouden hoor. De lijst van de wachtrij voor de Guillotine en Strop voor de 'bestuurders' van dit land wanneer de pleuris (lees: revolutie) uit breekt is al immens hoog, maar jullie partij blijft er maar mensen aan toe voegen.

Willen jullie zo graag dat de schijt de ventilator raakt of lijkt het maar zo?

LangeTijdGeleden | 23-10-13 | 09:43

Linkschambtenaren haten nu eenmaal werkburgers... allemaal.

duitse herder | 23-10-13 | 09:42

Lijkt mij niks bijzonders. Dat zijn +-4 ritten van 38euro per dag. Voor een enkel bestuurslid, ok, dat zou veel zijn. Maar voor een stadsdeelbestuur. Of reken ik nu een beetje scheef?

geenial | 23-10-13 | 09:42

Wij hebben al meer dan eens gezegd dat we een *diepe, diepe, diepe* haat en *vol-ko-men* minachting voelen jegens al het linkse uitschot. Parasieten. Maken hun gastheer kapot, dat is de definitie. Dit volk zit in de top 3 van grootst mogelijk uitschot ter wereld. Komen wij te spreken met mensen dan informeren we altijd beleefd naar de politieke voorkeur. Volgt daaruit dat die links is dan breken wij *on-mid-del-lijk* de conversatie af; wij wensen helemaal nooit contact te hebben met dat soort uitschot. Nooit.

BellaBella | 23-10-13 | 09:42

Ben helaas netjes dus wat ik er van denk zal ik maar niet zeggen.

Bokito ergo sum | 23-10-13 | 09:42

-weggejorist-

Goorbatsjov | 23-10-13 | 09:41

PvdA = 'Pluche voor de Aasgieren'

trotse-ambtenar | 23-10-13 | 09:41

Do as we say, not as we do.

Cuyahoga | 23-10-13 | 09:40

Partij van de (omhooggevallen) Alcoholisten

Aktivist | 23-10-13 | 09:40

Verweer van 1 van de wethouders was dat hij een enorm representatieve baan had en zich daarom altijd per taxi liet vervoeren. Wel eens van het beroep vertegenwoordiger gehoord, achterlijke randmongool?

eerstneukendanpraten | 23-10-13 | 09:40

Zij kunnen er toch niks aan doen dat Amsterdamse taxichauffeurs nergens de weg weten?
Valt de rekening nog mee.

löl met vingers | 23-10-13 | 09:40

Zucht. PvdA.

Ing. eslapen | 23-10-13 | 09:39

Rob Post weet niet hoe snel ie van borrel naar borrel moet gaan. Dat is zijn grootste hobby.

deministerpresident | 23-10-13 | 09:38

Ik heb nog nooit een politicus gemaild met mijn mening. Dat vind ik iets voor idioten. Althans vond, want het is echt niet te geloven dat het Nederlandse volk zo in z'n bek wordt gescheten door dit omhooggevallen tuig. Woest ben ik.

Balzakius | 23-10-13 | 09:38

Ik las de eerste vier woorden en ik wist alweer genoeg. Prima oprolbaar geschreven wat dat betreft.

Vote/View | 23-10-13 | 09:38

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland