Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Beeldverhaal. De miezerige #APB

bumavertelthoehetging.jpg Beschamend. Anders kunnen we de vertoning aan het begin van de Algemene Politieke Beschouwingen niet noemen. Wilders en Pechtold bliezen moeiteloos het laatste laagje vernis van het politieke fatsoen in een miezerige fittie over fatwa's en nazi's. De politieke inhoud werd daarna door Halbe Zijlstra gedegradeerd tot een pakketje hapklare leugens en oneliners, en vervolgens kon niemand door zijn retorische beleidstaal heen de puntjes aan de horizon nog zien. 'Mensen in het land': check. 'Ideale samenleving': check. 'Achterstallig onderhoud plegen': check. 'Juist nu': check. 'Het vertrouwen terugkrijgen': check. 'Licht aan het eind van de tunnel': check. 'Omslag': check. 'De wereld om ons heen verandert': check. 'Burgers snakken naar optimisme': check. 'Kabinet heeft de kracht': check. 'De bal ligt bij ons': check. 'Bladiebla': check. 'Wauwelwauwel': check. 'Foezelsmoezel': check. "Aperte nonsens': check. 'Zoet, zuur, bitter': check. 'Een vol uur lunchen': check. 'Meer duiding na de breek': check. 'Livestream met drogredeneringen des doods': check. ikbekendebaardisweg.jpg pvverskunnenschrijven.jpg doenounietlex.jpg pechtoldkloodtzak.jpg zaligplezierigerudiet.jpg(©) gaaaaaaaaaaaaaap.jpg dokterschippersbestelt.jpg nienenivo.jpg ZUINIGERKIJKEN.jpg markhoudtvanfruit.jpg niemanddedeuruit.jpg Lunch voorbij. En weer doorrr...

Reaguursels

Inloggen

Koninging Beatricks | 25-09-13 | 20:55 |
WirMachenMusik | 25-09-13 | 21:43 |
Slappe zakken en cs (minus stemmerts)?
Geef eens antwoord op mijn vraag. Is dat zo moeilijk?
-
@WirMachenMusik: Jouw intelligentie niveau is verbijsterend (of eigenlijk niet: iemand die geen normaal antwoord kan geven op een vraag). Geen wonder dat je voor die Pruik stemt, met z'n rooie cluppie. Want dat is het. Ga eens wat zinnigs doen met je leven en heel misschien maak je er nog iets van. Maar met deze instelling... vul maar in...

Draaikolk | 26-09-13 | 18:00

@Prins Pils | 26-09-13 | 13:41
Voor zover mij bekend was de bovenste kleur van de vlag ver voordat Napoleon werd geboren al meer rood dan oranje. Daar kan je dan weer over lezen dat dit mogelijk was omdat oranje slecht herkenbaar zou zijn op zee - welke idioot heeft dan ooit verzonnen dat het een goed idee zou zijn om reddingsboten oranje te schilderen? Nou?

Pierre Tombal | 26-09-13 | 17:53

Pierre Tombal | 26-09-13 | 11:18 |

Klopt niet!
De kleur oranje uit onze nationale oervlag (dus geen echte NSB-vlag maar alleen misbruikt door NSB'ers) moest onder druk van de Franse overheerser Napoleon uit onze vlag verdwijnen en vervangen worden door rood om daarmee onze nationalistische gevoelens en dus de link met het huis van Oranje hiermee uit te bannen.

Prins Pils | 26-09-13 | 13:41

@PVV-Dutch | 26-09-13 | 06:02
Op wikipedia staat een heel blabla verhaal over die kleuren, tot en met het decreet van Wilhelmina dat deze helder vermiljoen, helder wit en kobaltblauw moeten zijn. Deze kleuren bestonden in het 17e eeuwse Nederland echter niet! Het Rijksmuseum vermeldt als gebruikelijke kleurstoffen voor rood de grondstoffen rode oker, karmijn en vermiljoen, maar dat is om te schilderen. Voor het laken verven werd als rode kleurstof veelal meekrap gebruikt en dat geeft bij grauwe, ongebleekte, stoffen een diep oranje eindresultaat.
.
Waarschijnlijk toeval dus, want het lijkt niet aannemelijk dat de Geuzen uitgebreid verf stonden te mengen om de kleur van een sinaasappel - die ze even waarschijnlijk ook nog nooit gezien hadden - aan de vlag te kunnen geven.

Pierre Tombal | 26-09-13 | 11:18

Zoals ik eerder al zei.. Ooit zal eentje van PvdA... vul het maar lekker zelf in..

PVV-Dutch | 26-09-13 | 06:38

Ik vind Prinsenvlag veel mooier dan de huidige vlag die we hebben. Waarom is dat niet behouden gebleven? Oranje kleur hoort gewoon bij ons.

PVV-Dutch | 26-09-13 | 06:02

Je kon er op wachten, er zijn dan wel geen verkiezingen maar de SP en PVV staan te hoog in de peilingen. Hoog tijd om de NPO op volle toeren te laten draaien.
DWDD en P&W gingen vanavond vol op het orgel om Wilders te bashen en got o got wat waren ze het weer eens.

Walgelijke vertoning weer! Maar niet onverwacht.

K1100 | 26-09-13 | 01:44

@Chi-Town | 26-09-13 | 01:06

In vijf zinnen er vijf keer naast zitten, dat is zelfs voor sommige Amerikanen wat veel.

ox | 26-09-13 | 01:12

"Het hele circus dat de afbraak van Nederland voor ogen heeft, trekt ondertussen vrolijk verder en de media zag dat het goed was."
Ja duh! Vind je 't gek. Alle media, tv, radio, kranten, ja, ook de NOS-redactie, zijn geheel in handen van de PVDA. Logisch dus dat heel Nederland gemanipuleerd nieuws voorgeschoteld krijgt. Goddank hebben we het internet, anders was Nederland allang een dictatuur!

oh, wacht...

prakkie | 26-09-13 | 01:11

@ox
Sommige Amerikanen? Nee hoor , IEDEREEN mag hier Wilders een Nazi noemen. Goed he, da's nou democratisch.

Ach en dat oude blur argument... Je pakt mij er niet mee hoor. Zegt meer over jouw onwetendheid.
Wel fanatiek Breaking Bad kijken zeker?

Chi-Town | 26-09-13 | 01:06

Er is natuurlijk wel een groep nationaalsocialisten, die PVV stemt, maar dit kun je geen aanhang noemen. Als ze strategisch gaan stemmen, kiezen ze doorgaans voor een sociaal programma met een nationalistisch tintje. Deze groep stemt ook weleens SP. Ik zie niet in, waarom je daar nu afstand van moet nemen.

Overigens is Wilders nationalistisch, maar gematigd. En hij heeft ook wat sociale trekken. Maar dat maakt je nog geen nationaalsocialist. Daar hoort nog een ideologie bij.

Wat nationalisme kan helemaal geen kwaad op het moment, zeker met de verregaande soevereiniteitsoverdrachten naar Europa. Nationalisme kan ook positief worden gedefinieerd.

Dan geloof je, dat elk land soeverein is en moet blijven en dat je niet het recht hebt om je daar mee te bemoeien en geloof je dat elk volk en cultuur het beste gedijt in zijn eigen land en dat niemand het recht heeft om die cultuur te veranderen.

Natuurlijk mogen mensen wel naar je land komen, maar dan moeten ze wel je cultuur volgen en werken aan een gezamelijke toekomst.

Ik denk dat Wilders wat dichter bij het positief nationalisme ligt.

decadent degeneraat | 26-09-13 | 00:37

@Chi-Town | 25-09-13 | 23:56

... wat dan weer boekdelen spreekt over sommige Amerikanen.

Nog middelvingertjes en blote tietjes "geblurred" op de tv lately?

ox | 26-09-13 | 00:17

Wat ben ik blij dat ik als Amerikaan Wilders gewoon een nazi mag noemen.

Chi-Town | 25-09-13 | 23:56

@ Charles Swietert | 25-09-13 | 23:26

je helpt een anti EU partij naar binnen om de boel van aan te gaan pakken.. zoiets als moslims in europa zeg maar... belangrijk dus.

(c)ZWITSUL | 25-09-13 | 23:46

Als je bij de komende Europeese verkiezingen op de PVV stemt, dan help je anti-semieten het parlement in. Dat brengt de lijstverbinding met Le Pen nu eenmaal met zich mee. Het heeft geen zin om later 'Ich Habe Es Nicht Gewusst' te claimen, iedereen kan zich dat na vandaag realiseren.

Charles Swietert | 25-09-13 | 23:26

morgen antwoord van nederlands grooooootste licht van de 21 eeuw Rutte ,hahahahahahahahahahah wat een stumperd is jaren in de kont van Geert kruipen om te gedogen en nu met een keukenmes in de rug met behulp van de bunzing van D66 .

witchmaster | 25-09-13 | 23:25

Ik vond het antwoord van Geert eigenlijk nogal miezerig.

Charles Swietert | 25-09-13 | 23:20

P & W haalt rat Brinkman als 'Wilders ' deskundige in het programma .. en nog 1 of andere onverstaanbare 'populisme' deskundige.
O ja.. en die Telegraaf pipo .. die tegenwoordig erg welkom is ..

(c)ZWITSUL | 25-09-13 | 23:19

www.carelbrendel.nl/2013/09/22/pvv-ter...

Het hypocriete, miezerige, zielige ventje Herr Pechtold´s Vergelijking gaat al gelijk helegaar het raam uit.
En hij maakt de Linksche Kerk lariekoekmisbaksels erg verwarrend.
Wilders was `Zionist´volgens de stumpertjes en nu is ie ook een Nationaal Socialist ??
PVV is als zo´n beetje de enigste in het `Gleichschaltungs-Policor`circus vóór Israël en meteen ook schuldig aan Jodenhaat ??
en ook gelijk maar Nationaal Socialist ??
Herr Pechtold is het contact met de realiteit/logica/feiten danig kwijt en staat maar weer wat te wauwelen als een dreinend klein kind dat wartaal uitkraamt.
En ook nog eens worden uitgemaakt voor Socialist, the final Insult !!
Doe eens normaal man !!

said_fred | 25-09-13 | 23:15

Wel grappig, Roemer die Wilders beschuldigd van het "over één kam scheren van grote groepen mensen".
Is dat niet hetzelfde als de SP doet, maar dan met chronisch zieken, gehandicapten, werklozen, arbeiders?

Kloof2012 | 25-09-13 | 22:48

wknbr | 25-09-13 | 16:01 |

Heel intelligent en doordacht om het volk de schuld te geven van de crisis.

*Applaus*

svdb | 25-09-13 | 21:55

Draaikolk | 25-09-13 | 20:10 |
Ja ROC-droeftoeter natuurlijk is dat oké, want zo doen pragmatische volwassen mensen dat als ze iets willen bereiken. Ze werken samen op punten waar ze het over eens zijn.

WirMachenMusik | 25-09-13 | 21:43

Die orange-wit-blauw vlag is juist niet de NSB vlag, maar de vlag van de 7 Proviencien uit 1568.

i-Wonder | 25-09-13 | 21:41

Buma en Samson spelen een spelletje voor de buhne. Ik vreeg mijn eigen ballen op als het CDA niet overstag gaat in de eerste kamer om het kabinet te steunen. Pechold is een trol btw.

funkyd | 25-09-13 | 21:34

Nog steeds geen verkiezingen dankzij D66, CDA en CU. Hoop echt dat hun zetels direct allemaal verdampen en snel op NUL komen te staan.

mente aperta | 25-09-13 | 21:07

Wat een held die pechthold die weet precies hetzelfde trucje te doen met wilders wat wilders met de haatbaarden doet.

Andersom dag | 25-09-13 | 21:01

@Draaikolk | 25-09-13 | 20:37

Jij snapt het begrip lijstverbinding in EP niet.
Het betekent niet dat Geert Wilders opeens Le Pen ondersteunt, net zo als het niet zo is dat Pechtold de VVD ondersteunt of Rutte D66 ondersteunt.

Dingen opblazen en dan 'heel heel eng' noemen zegt meer over jou dan over de dingen waarover je praat.

Koninging Beatricks | 25-09-13 | 20:55

Koninging Beatricks | 25-09-13 | 20:18 |
Nu vraag ik mij af of je wel helemaal politiek bewust bent.
Weet je wel waar dat cluppie Le Pen voor staat? Dit is het meest ranzige en neo-nazistische cluppie van Europa. FEIT!
Als ik daar alleen mee genoemd zou worden in 1 zin zou ik al zeggen: Ho, ho, daar wil ik niet in 1 zin mee genoemd worden.
-
Die pruik kon en wilde vanmiddag niet antwoorden (afspraken Le Pen?). Bang voor het electoraat? Maar voor mij is het allang duidelijk. Pruik is een heel eng mannetje.
Support aan Le Pen is heel, heel eng.
-
Geef eens antwoord?
Lijst verbinding met Le Pen-PVV is ok?

Draaikolk | 25-09-13 | 20:37

@Draaikolk | 25-09-13 | 20:13

Een lijstverbinding betekent niet dat je daarmee elkaars partijprogramma voor 100% ondersteunt.

De VVD en D66 zitten ook samen in dezelfde lijstverbinding in europa. Moet D66 zich nu voor het VVD partijprogramma verantwoorden en omgekeerd?

Koninging Beatricks | 25-09-13 | 20:18

Grappig om te zien hoe de kudo's op dumpert heel anders verdeeld worden als hier

ZonderNaam | 25-09-13 | 20:16

Kijk nu naar de live-stream. En blijf kijken.
Kijk naar al die lege stoelen, luister en geniet van de stilte.
/edit, nu is er een irritant piepend testscherm. Maar blijf kijken, want het is beter en minder irritant dan wat er vooraf werd uitgezonden.

RedSplat | 25-09-13 | 20:16

witchmaster | 25-09-13 | 20:06 |
Dat je het niet met mij eens bent en Pruik-volger bent is jouw probleem.
Geef eens antwoord?
Lijst verbinding met Le Pen-PVV is ok?

Draaikolk | 25-09-13 | 20:13

Witchmaster

Daar ga je toch van stotteren,al dat slappe geouwehoer over dat nazi, islam, discriminatie,en die tyfusleugenaars in de 2e kamer (als ze goeiemorgen zeggen,dan liegen ze al) .
Ze hadden al die pleuris uitvreters er 20 jaar geleden al uit moeten gooien, we waren een van de rijkste landen ter wereld, en nu??
Over 5 jaar zeggen alle rasechte hollanders (kan wel zeggen hollanders, maar er zijn geloof ik 40 nationaliteiten ook die hier al 50 jaar zijn die nog geen hollands kunnen praten maar wel hun klauwen ophouden.)
Die wilders had toch gelijk.

jan8408 | 25-09-13 | 20:12

Koninging Beatricks | 25-09-13 | 19:46 |
Geef eens antwoord op mijn vragen net als andere min-kudo-gevers? (zo voorspelbaar!)
Herhaling: Lijst verbinding met Le Pen-PVV is ok?

Draaikolk | 25-09-13 | 20:10

@Draaikolk | 25-09-13 | 19:44

Ga eens vissen of zo iets , als je geen verstand heeft van politiek .
En je eigen in lezen schijnt ook heel moeilijk te zijn , je begint op die bunzing van D66 te lijken

witchmaster | 25-09-13 | 20:06

nou deze komedie is ook weer voorbij de lach of schietshow .
Zoals u heeft opgemerkt als u goed heeft geluisterd , heeft dit kabinet geen enkele handreiking gedaan naar de kamer helemaal niets als zat BUma bijna jankend te smeken niets dus.
het enige lichtpunt in deze dolle-dwaze komedie show was in mijn ogen de hr Wilders .
die nota bene even door de bunzing van D66 als nazi werd bestempeld , dit is nog NOOIT vertoond in onze parlementaire democratie nooit .

witchmaster | 25-09-13 | 20:04

@Draaikolk | 25-09-13 | 19:44

He Alexander. Hou een sop.

Koninging Beatricks | 25-09-13 | 19:46

Goh, is niet anders. Zeg wat ongenuanceerds over die pruik en het huis is te klein, zeker hier.
Die pruik kon geen kant uit en begint dan te schelden. Heel zwak.
-
Buiten dat je ook normaal kan reageren en Pechtold van repliek kan dienen in scherpe bewoordingen, komt het slapte moment van die pruik, die wild om zich heen gaat slaan. Pruik laat zich uit zijn tent lokken: FEIT!
-
Ook heeft Pechtold na zijn scheld kanonnade nog een belangrijke vraag gesteld: nl. als je je begeeft om contact te zoeken met Le Pen en CS.
Pas dan begeef je je pas op echt glad ijs.
Dit cluppie is dus wel bekend als echte neonazi's. Een partij die in Marseille echte knok ploegen heeft/had.
-
Kan iedere PVV stemmert hier vertellen dat je dit, ondanks de vragen van Pechtold, wel goedkeurt?
Dus: Lijst verbinding met Le Pen-PVV is ok?

Draaikolk | 25-09-13 | 19:44

De laatste spreker is Krol. Hij mag afsluiten en het licht uitdoen, want hij kent de weg in donkere kamers.

SamKoeman | 25-09-13 | 19:42

Dijsselbloem zit er altijd bij alsof het hem geen biet kan schelen, als een lompe zak aardappelen zit hij erbij.

ElMatadero | 25-09-13 | 19:40

SGP mannenbroeder begon leuk maar viel al snel door de mand met zijn god en bijbel gezever.

Bo Dreksma | 25-09-13 | 19:34

Ik ga nu even kotsen , deze man is onverteerbaar met zijn God . Hij weet nog steeds niet dat zijn God niet bestaat.
Zo een enge partij.

Lief meiske | 25-09-13 | 19:27

Gaat god nu ons uit die puinhoop halen....
Kan iemand die mafkees weg halen.
Kan er een nieuw wet voorstel gedaan worden.
Verbod op religie... man man man

ron78 | 25-09-13 | 19:22

Mag ik bezwaar maken tegen die Relidioterie van die Grefo? We hebben in Nederland scheiding van Kerk en Staat, en waanideeen houd je maar achter de voordeur.

Graaisnaaiert | 25-09-13 | 19:21

jan8408 je begint te stoteren

witchmaster | 25-09-13 | 19:20

sgp pppfff de ark , was steun pilaar op de achterbak bij rutte , bha een heidene in woord en beeld

witchmaster | 25-09-13 | 19:19

-weggejorist-

jan8408 | 25-09-13 | 19:11

-weggejorist-

jan8408 | 25-09-13 | 19:11

-weggejorist-

jan8408 | 25-09-13 | 19:11

-weggejorist-

jan8408 | 25-09-13 | 19:11

Wilders dient politiek haatzaaier Pechtold van repliek!

Dat Pechtold met zijn insinuaties hier een vies en ondertussen bekend links spelletje speelt om te voorkomen dat de PVV steeds salonfähiger wordt moge duidelijk zijn. Verder weet iedereen dat bijna elke betoging op de openbare weg wel een paar gekkies aantrekt en dat de organisatie daar helaas weinig aan kan doen zolang deze mensen zich op dat moment gedragen. Natuurlijk was het achteraf nog wijzer geweest als Geert Wilders zich in eerste instantie had gedistantieerd van die paar gekkies bij zijn betoging en de andere valse insinuaties door EU-extremist Pechtold. Doch Wilders bleek duidelijk overvallen door deze valse beschuldigingen en insinuaties en koos er direct voor om politiek haatzaaier Pechtold via een frontale aanval op harde wijze van repliek te dienen!

Prins Pils | 25-09-13 | 19:10

PIggold is en blijft een achterbaks en voor al liefhebber van geheime strand afspraken .
Heeft U de actie en weer woord van Greet gezien tegen de bunzing van het CDA ? schitterend de bunzing schrik heftig en stotterende toen Greet even de lijst voor lees de die hij had ondertekend juist het dunduz akkoord

witchmaster | 25-09-13 | 19:09

Dostranamus | 25-09-13 | 18:55 | + 0
En gelijk heb je, Dos.
Pechtold was inderdaad schandalig bezig, hij luisterde helemaal niet, werd zichtbaar kwaad, begon met stemverheffing te praten, en riep dat de ander hypocriet was!! een schande!

propper1000 | 25-09-13 | 19:02

Kereltje Pechtold weet het verschil niet tussen de NSB vlag en de prinsenvlag.
Er waren inderdaad een stuk of 5 prinsenvlaggen te zien.
Oranje Blanje Bleu vlaggen. De vlag van Willem van Oranje.
NSB vlaggen waren er niet te zien.
En de Hitlergroet brengen?
Er is ook een foto van prinses Amalia die de Hitlergroet brengt.
Kwestie van op het juiste moment afdrukken als iemand zwaait.
Pechtold is niet alleen een miezerig mannetje maar ook een intens laf en laag sujet.
Maar dat wisten we al.
Nou de tweede slaapkamer nog.

Dostranamus | 25-09-13 | 18:55

Wad is die Tros toch een vies smerig omroepje. Bekijk eens hun item over de Algemene Beschouwingen. Zal zeker relnichtje Boonman (zeer gecertificeerd Wilders hater) wel een rol in spelen. GS, maak er eens werk van. Net doen of die Buma een geweldige held is en Greet alle hoeken van de kamer heeft laten zien.

Kamervraag | 25-09-13 | 18:30

WirMachenMusik | 25-09-13 | 18:15 |
Ik bedoelde hierboven dus niet dat alle leden van Raad-van-Oudsten hypocriet zijn maar de literaire figuren die je als zodanig vaak tegenkomt zoals o.a. bij Siebelink.

WirMachenMusik | 25-09-13 | 18:21

Zou me niet verwonderen als deze laagbijdegrondse aanval van Pechtold/Slob op Wilders al vantevoren afgesproken is. En niet slechts tussen dat koppel.
Waarom?
Omdat ik denk dat hij gericht is op het beschadigen van de PVV voor de EU-verkiezingen waarbij de PVV in het EU-parlement de krachten wil bundelen met andere eurokritische partijen waaronder Marine Le Pen, wier vader zich wel eens onvriendelijk heeft uitgelaten over Joden.
Dit is dus nog maar het startschot van het offensief dat zal volgen in de aanloop naar de EU-verkiezingen.
Daarnaast weten Pechtold en Slob (waarom doet deze man mij toch meer dan welk ander kamerlid ook, zo denken aan het typische hypocriete Raad-van-Oudsten-figuur, zoals ik dat uit de literatuur ken?)
Daarnaast weten dat ze bij aanvallen op Wilders altijd op de medewerking en verdraaiingen van onze PO en andere policor media kunnen rekenen.

WirMachenMusik | 25-09-13 | 18:15

-weggejorist-

Goorbatsjov | 25-09-13 | 17:59

-weggejorist-

Goorbatsjov | 25-09-13 | 17:51

Embla | 25-09-13 | 17:46 | + 1
.
Hear hear

Rest In Privacy | 25-09-13 | 17:50

ITEACHYOU | 25-09-13 | 15:42 | + -1
.
Wilders, niet altijd de meest tactische politicus, zat destijds mee aan tafel. Daarmee hebben ze laten zien dat zij als controversiële partij mee wilden doen in Den Haag. Meer werd ze door het oude elan simpelweg niet gegund. Destijds hebben ze gepoogd ook daadwerkelijk iets voor elkaar te krijgen, maar ze kregen alleen de puntjes voor de bühne, hun echte punten werden niet ingewilligd. Het oude politieke machtsblok is groot, te groot, nog steeds....
.
Wilders heeft destijds, zij het wat laat, ingezien dat hij gepiepeld werd en heeft ervoor gekozen de poppenkast te verlaten en oppositie te voeren. Lees: oppositie voeren. Dat is dus niet kondtneuken met de senatoren in de eerste kamer! Wilders heeft zijn handtekening niet willen zetten onder nivellering, lastenverzwaring en andere economische doodssteken.
.
Alle andere partijen waren maar wat blij dat ze destijds van het lijk konden pikken en hebben snel hun krabbel onder allerlei vage akkoorden gezet.
.
Wilders heeft dat niet! En waar al die vage akkoorden ons hebben gebracht? Dat zien we nu. Dus wat wil je zien? Liever het oude politieke elan dat jouw geld afpakt om staatsschulden af te lossen ontstaan door linkse hobby's of Europese uitstapjes? Of wil je een partij die het een keer anders wil doen? Ik ga liever voor het laatste. Zoals Cruijf ooit zij, als je in het verleden de oorlog niet met ze gewonnen hebt gaat je dat in de toekomst ook niet lukken.

Rest In Privacy | 25-09-13 | 17:48

-weggejorist-

Goorbatsjov | 25-09-13 | 17:48

@Goorbatsjov | 25-09-13 | 17:43 |
Ah.. Van Bommel roept op tot verzet. En dat is antisemitisch? Hmm.. Wie doet nog meer?

Spiritus Sancti | 25-09-13 | 17:47

Ik vind het vooral jammer dat Wilders Pechtold niet van repliek had gediend in een manier als:

'Meneer Pechtold, we zijn hier niet om al vast de Europese verkiezingen te voeren, maar om de Algemene Begroting te bespreken. Het lijkt mij hier niet het podium voor verkiezingsretoriek en eerlijk gezegd vind ik uw aantijgingen getuigen van gebrek aan smaak, uw vragen populistisch, en uw oordeel over de demonstranten eenzijdig, beperkt en bewust misleidend.'

Dat had de 'heer' Pechtold wat duidelijker gekenschetst als media manipulator en discussie vertroebelaar. Dat miezerig e.d. noemen is in zich wel juist, maar te weinig.

Embla | 25-09-13 | 17:46

' IK REM NIET VOOR PECHTOLD ' .. mijn nieuwe bumpersticker

(c)ZWITSUL | 25-09-13 | 17:45

@reade romke: Pechtold heeft niet gezegd dat PVV-stemmers nazi's zijn - hij heeft alleen gevraagd hoe het zat met de banden tussen de PVV en FN en VB. Wilders zelf brulde vevolgens om het hardst dat hij voor nazi werd uitgemaakt. Wat wel weer een boeiend inkijkje in 's mans gedachtenwereld gaf.

henry_louis | 25-09-13 | 17:45

-weggejorist-

Goorbatsjov | 25-09-13 | 17:43

Wilders, ach ja...
Wat zorgwekkender is, is het hoge aantal reaguurders die het spel van deze Geert-aow op 65-Wilders niet doorzien.

propper1000 | 25-09-13 | 17:41

Bakito | 25-09-13 | 15:49 | + -6
.
Hee, je gaat downplayen... Dus geen deal, I rest my case!

Rest In Privacy | 25-09-13 | 17:40

Spiritus Sancti | 25-09-13 | 17:37 | + -1
Spiritus heeft een goed geheugen!
En gelijk.

propper1000 | 25-09-13 | 17:40

Ik denk dat er meer fascisten op D'66 stemmen dan op de PVV.

De Laureaat | 25-09-13 | 17:38

@Goorbatsjov | 25-09-13 | 14:10 |
Toch wordt er zelfs op DDS aangegeven dat er extreemrechts aanwezig was op de demo van herr Obersturmbannführer Wilders.
www.dagelijksestandaard.nl/2013/09/ext...

Natuurlijk distantieert Herr Wilders zich van deze mensen, maar kan jij je nog herinneren toen ene meneer Harry van Bommel meeliep in een demonstratie? Toen waren er mensen die iets riepen over Joden.. Wat zei men, en vooral hier op GS, toen van meneer van Bommel. Ik kan het me nog wel herinneren..

Spiritus Sancti | 25-09-13 | 17:37

Als de Wilders aanhanger Nazi's zijn, dan kunnen we nu zo langzamerhand wel bij Duitsland gevoegd worden. Een kwart van Nederland stemt Wilders als er nu verkiezingen komen. En dat is nu, lekker door slopen en Wilders krijgt de helft. Allemaal Nazi's!

No Mames | 25-09-13 | 17:35

i.imgur.com/i2Gq9AJ.jpg

' het was U mijnheer Buma, die samen met FC Kunduz instemde met BTW VERHOGING '

(c)ZWITSUL | 25-09-13 | 17:19

Leuk, Britse Lagerhuis toestanden, zouden we meer moeten zien.
Ondertussen heeft Wilders wel gelijk.
Pechtold begint te zeiken over het keppeltjes verbod in Frankrijk, terwijl alle religieuze symbolen daar verboden zijn.

Kol. den Sjauwer | 25-09-13 | 17:18

Kan er geen kaarten systeem komen in de 2e kamer? Dan kreeg pechtold een dik rode kaart voor zijn beschuldiging dat wij de pvv stemmers nazi's zijn!!! Hoe kan hij dat nu zeggen terwijl nazi's anti Israël zijn???? Het is te triest voor woorden dat zo'n man daar nog zit.

reade romke | 25-09-13 | 17:11

@wknbr | 25-09-13 | 16:01
ben je soms familie van rutten? of van pigsgold .
dit antwoord lijkt nergens op , nee u zal wel een flink salaris hebben met 2 auto.s voor de deur en uiteraard een lidmaatschap voor het leven van de VVD de zelfde VVD die slecht een paar jaar geleden nog de kont schoon likte van Wilders

witchmaster | 25-09-13 | 17:10

Dit is geen debat , maar een sollicitatie gesprek .
treurig hoe het Nederlandse politiek stelsel is afgegleden .
En als je niet mee doet ben je een nazi , kop op Greet wij geloven in je incl ons gezin .

witchmaster | 25-09-13 | 17:06

Helaas heeft Wilders tot nu toe weinig inhoudelijks toegevoegd.
In zijn laatste interventie had hij het alleen maar weer over de PvdA die tot 5 zetels gereduceerd zou worden en kleineerde hij zoals gebruikelijk Rutte.
Ik kan daar best om lachen als hij dat op een partijbijeenkomst of een demonstratie doet, maar in een discussie in de Tweede Kamer wordt hij daardoor niet meer serieus genomen.
Politiek en economie draaien om het veroveren van macht. Dat betekent dat je samenwerking met anderen moet zoeken. En dat lukt niet goed als je zo'n beetje iedereen kleineert en beledigt die niet voor je staat te juichen.

Peyronie | 25-09-13 | 17:05

@henry_louis | 25-09-13 | 15:40
Ook neonazi's en antisemieten mogen stemmen, en als ze net als hun illustere voorgangers op de arbeiderspartij zouden stemmen zou jij daar ongetwijfeld een stuk minder problemen mee hebben dan dat je nu voordoet te hebben.
.
Een stem is een stem, hoe twijfelachtig het ook is dat ze op deze wijze er 384 weten te vergaren.

Pierre Tombal | 25-09-13 | 16:54

Die was wel weer sterk, missertje Geert

ITEACHYOU | 25-09-13 | 16:48

-weggejorist-

Happyme | 25-09-13 | 16:45

Pechtold heeft namelijk zelf ook een nogal grote afstand tot the arbeidsmarkt.

Koninging Beatricks | 25-09-13 | 16:44

@thom2401 | 25-09-13 | 16:38
Om een argument te kunnen weerleggen of weerspreken moet er natuurlijk wel eerst sprake zijn van een argument.

Wolveshead | 25-09-13 | 16:43

-weggejorist-

thom2401 | 25-09-13 | 16:42

-weggejorist-

thom2401 | 25-09-13 | 16:39

-weggejorist-

thom2401 | 25-09-13 | 16:38

Huh?
Samson gebruikt de woorden: "Nieuwe Wereld Orde".

BedrijfsTijgerT | 25-09-13 | 16:30

Nog nooit was oppositie voeren zo gemakkelijk.

Conan de Rabarber | 25-09-13 | 16:26

Lelijke kale leugenaar, stop je participatie in je PvdA hol. Met je stropdas.

Conan de Rabarber | 25-09-13 | 16:25

@wknbr | 25-09-13 | 16:13
Die eis heb ik alszodanig niet van de PVV gehoord. Ook de rest van je verhaal heb ik de PVV niet horen beweren. Maar dat was ook niet de vraag. Die was heel simpel: jij stelt dat "PVV-aanhangers blind zijn voor de (in jouw ogen) kortzichtige plannen van die partij", ik heb je slechts gevraagd om even aan te geven welke ideeen jij dan zo kortzichtig vindt en waarom jij dat vindt.
Dat zou voor jou toch niet zo moeilijk moeten zijn aangezien jij blijkbaar van mening bent dat jij het allemaal veel beter snapt dan de simpele PVV-aanhanger?

Wolveshead | 25-09-13 | 16:23

Moet er niet een proces tegen de heer Pechtold komen voor belediging van 600.000 kiezers??.

meneer Q | 25-09-13 | 16:21

Hypocriet van andere politici.
Alsof Wilders verantwoordelijk is voor de mensen die op hem stemmen. Als er nou een specifiek onderdeel in t programma van D66 stond, wat nazi-achtig volk aantrok om wat voor een reden, is D66 dan ook ineens een racistische partij. Als D66 daarmee groter wordt en er geen racistisch intenties zijn, geldt ook elke stem en hoor je ze ook niet. PVV programma is zo breed en uitgesproken dat iedereen zich wel kan vinden in deze partij, dus ook deze mensen.

svdb | 25-09-13 | 16:21

Even off topic....1 van de moslim terroristen die de moord op 61 (maar waarschijnlijk een paar honderd) onschuldige mensen op z'n geweten heeft in die mall in Nairobi is een "NEDERLANDER". Als NEDERLANDER zeg ik - mocht hij/zij nog leven - "kill the bastard" en laat hem in ieder geval niet in NL berechten mocht dat überhaupt tot de opties behoren.

de directeur | 25-09-13 | 16:17

Pechtold is gewoon een hypocriet vervelend mannetje.

Alsof Wilders verantwoordelijk is voor de mensen die op hem stemmen. Als er nou een specifiek onderdeel in t programma van D66 stond, wat nazi-achtig volk aantrok om wat voor een reden, is D66 dan ook ineens een racistische partij.

Als D66 daarmee groter wordt en er geen racistisch intenties zijn, geldt ook elke stem en hoor je ze ook niet. PVV programma is zo breed en uitgesproken dat iedereen zich wel kan vinden in deze partij, dus ook deze mensen.

svdb | 25-09-13 | 16:17

Bakito | 25-09-13 | 15:41
Wat lees ik nou Bakito, heeft Wilders de hitlergroet gebracht???

Haatgenerator | 25-09-13 | 16:16

-weggejorist-

Happyme | 25-09-13 | 16:16

Kost het geld Oijik? Nee dan.

ITEACHYOU | 25-09-13 | 16:15

@wknbr | 25-09-13 | 16:01
Wie staan er nu nog steeds op de bres om die grenzen open te houden, juist omdat dit voor de consument betere prijzen oplevert? En dan ga jij nou wijzen naar mensen die daar ook daadwerkelijk gebruik van maken en piepen over Wilders aanhangers?

Pierre Tombal | 25-09-13 | 16:14

@Bigi Bana Boy | 25-09-13 | 15:39
Klassenstrijd FTW!

rara | 25-09-13 | 16:13

Kortzichtig om te gaan eisen dat het kabinet NU met oplossingen moet komen zodat het morgen beter gaat. Dat gaat niet gebeuren, dat snapt een kleuter nog. Zit je diep in de schulden dan ben je er niet morgen uit, dat gaat een paar jaar duren en gaat je een paar sobere jaartjes bezorgen, zonder nieuwe I phone. De Duitsers hebben daar ook jaren voor uitgetrokken en het succes is ze niet aan komen waaien.

wknbr | 25-09-13 | 16:13

@wknbr | 25-09-13 | 16:01
Help ons eens dan, welke kortzichtige ideeen bedoel je precies en waarom zijn ze volgens jou kortzichtig?

Wolveshead | 25-09-13 | 16:05

Er zijn wel heel veel Wilders aanhangers onder de geenstijlers ineens. Allemaal 1 haasje pakken en afmaken zonder eens even te kijken wat voor kortzichtige ideeen uw held heeft. Als Wilders moet gaan bepalen wat voor dit land goed is dan is NL binnen 1 jaar volledig naar de klote. Het kortzichtige geneuzel is precies de reden waarom NL zo slecht gaat. Men kijkt niet verder dan een paar maanden vooruit. En allemaal zijn we ineens fan van Duitsland en hoe die het doen. Grote verschil is dat Duitsers wel vooruit kijken, veel meer discipline en niet zo´n korte termijn visie hebben dan de Nederlanders. Ook zeiken ze niet gelijk over een paar tientjes minder in de maand. De Nederlander vergeet dat de Duitser die het zwaar heeft met baan ongeveer 30% minder geld te besteden heeft dan een werkloze. Nederlander. Er is geen minimumloon in Duitsland wat er ook voor zorgt dat de prijzen lager kunnen (en moeten) blijven in de supermarkten. Maar allemaal zeuren we dat NL toch zo duur is en gaan we met onze mega uitkeringen bij de buren inkopen zonder de locale middenstand te ondersteunen. En tussendoor wordt nog even de nieuwe I phone aangeschaft.... De economische crisis mensen is veroorzaakt door... juist U.

wknbr | 25-09-13 | 16:01

@marielle | 25-09-13 | 15:52 | + 1 -
Quote: "Waarom moet Diederik in elke zin 'met elkaar' zeggen? Daar word ik helemaal kriegel van.
Alles moet blijkbaar 'met elkaar' En dan trekt hij zijn wenkbrouwen omhoog om te tonen hoe betrokken hij is."

Goed gezien ..: debating(management cursus )trucs mevrouw. Had u vorige week mevr Eijsink moeten zien in het JSF ledenraad "debat":
de voltallige ledenraad werden als schapen naar de slachtbank geleid gewoon door wat trucjes.

daytripper | 25-09-13 | 16:00

Pechtold wéét dat hij Wilders daarmee op de kast krijgt en hij heeft toch meestal weer succes. Op zoiets bereid je je toch voor zodat je je antwoord paraat hebt!

peeppeep | 25-09-13 | 15:58

@Biff Eagleburger | 25-09-13 | 15:34

Wie heeft het over allemaal?
Alleen jij. Die ik ken en waar ik van weet stemmen veelal PVV en dat staat overigens los van zijn sympathie voor de staat Israël. Wat is nu eigenlijk jouw punt?

Desmoulins | 25-09-13 | 15:57

Ja, die Buma kletst wel mooi met z'n alternatief plan, maar als het er op aan komt zal hij het kabinet weer steunen.
Zo gaat dat altijd bij het CDA, wel blaffen maar niet bijten.

ZZP-er | 25-09-13 | 15:54

@Hanz der Schwanz | 25-09-13 | 14:25
nee, die corrupte klootzak die Wilders de maat begint te nemen via vuige insinuaties is een frisse vent.
Kereltje kan beter gaan jobhoppen in een gay movie van Kim Holland Productions. Een grotere zuiger is niet te vinden. Nergens.

Ayatollah Oink-Oink | 25-09-13 | 15:53

Waarom moet Diederik in elke zin 'met elkaar' zeggen? Daar word ik helemaal kriegel van.

Alles moet blijkbaar 'met elkaar' En dan trekt hij zijn wenkbrouwen omhoog om te tonen hoe betrokken hij is.

marielle | 25-09-13 | 15:52

Partijen als D66 en personen als Pechtold zullen altijd op deze manier blijven reageren op Wilders.

De vraag is: hoe kap je hem af en zet je hem in zijn hemd en laat je Pechtold zijn energie tegen zichzelf gebruiken en dat op zo'n correct en beleefd mogelijke manier zodat Pechtold dat niet meer doet?

Ik zie hier Wilders tot hetzelfde niveau afdalen als Pechtold. Zucht.

Zo'n man moet natuurlijk wel kundig en assertief een debat kunnen voeren. Dat zie ik hier niet.

Raadpleeg de mensen voor wat assertiviteit. Zucht.

peeppeep | 25-09-13 | 15:52


@lady blabla | 25-09-13 | 15:46 | + 0 -
Quote: "Wat een verschrikkelijke voorzitter trouwens."

Tegenwoordig kun je 's lands hoogste orgaan voorzitten met een havo-vooropleiding en een hbo-tje desnoods erachteraan.Waarvan akte in dit geval. Zie Wikipedia.
Een grote mond en veul assertiviteit is het belangrijkste.

daytripper | 25-09-13 | 15:51

De hypocriete Christenhond Arie (wij willen meer geld voor ontwikkelingsamenwerking) Slob weer met zijn verzoenende woorden. Als die extreme moslims hier ooit de macht zouden krijgen is hij 1 van de eersten die spijkers in zijn handen krijgt.

rien6139 | 25-09-13 | 15:51

Bigi Bana Boy | 25-09-13 | 15:39 | + 0 -
Vroeger was het beter te verbloemen dat men een iq van 70 had , tegenwoordig kan je dat niet meer verbloemen met alle verbale diarree die men op het net of via de telefoon deelt met de wereld. Er zijn nog genoeg verstandige mensen, je hoeft je niet te schamen.

ITEACHYOU | 25-09-13 | 15:50

Wat ik eigenlijk erger vind is dat bijvoorbeeld de SP en het CDA de kinderachtige provacateur pur sang Pechthold niet terugfluiten en corrigeren. Daarmee konden zij aangegeven dat manipulatie en insinuatie grenzen kent en dat zij volwassenere en eerlijkere politieke partijen zijn. Het D66 vertoont het gedrag van een vervelend kind dat altijd sart en als het daarop aangesproken wordt zich altijd verstopt achter zijn grotere broers.

ad melkert | 25-09-13 | 15:50

Sieg Bakito en Heil Grote stamper.

bolkebeer | 25-09-13 | 15:49

Lekkere likkers ;=],.,Geert heeft gelijk ;=]

Kromme Banaan | 25-09-13 | 15:49

Grote stamper | 25-09-13 | 15:45 | + 0 -
De waarheid ligt in het midden, vandaar dat ik de term "halve nazi" wel een compromis vind waar alle partijen eieren van zouden moeten kunnen kopen.

Deal?

Bakito | 25-09-13 | 15:49

Boeiend: van Links mag niet worden gezegd dat de Kogel van Links kwam.

Maar te pas en te onpas mag volgens dezelfde Links Wilders impliciet en/of expliciet als Nazi worden gekwalificeerd.

Links meet met twee maten!

ProAsfalt | 25-09-13 | 15:49

Greeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet klap klap klap klap klap

witchmaster | 25-09-13 | 15:47

Wat een verschrikkelijke voorzitter trouwens.

lady blabla | 25-09-13 | 15:46

Bakito | 25-09-13 | 15:41 | + 0
.
Stel Bakito, om het even in voor jou begrijpelijke taal uit te leggen.... Je geeft een voorstelling. Jij moet dat weten, je zegt nog wel eens iets in een theater ofzo te doen. En daar op de achterste rij zit een nazi, of een gabber met een hakenkruis in zijn nek, of weet ik wat voor vreemde vogel... Zegt dat iets over die vreemde vogel of over jou?
.
Dus, stel er komen alleen nazi's, dan heb je een punt. Maar stel nou er komen er een paar en de linkse gieren duiken erop met hun camera's en doen in de media overkomen alsof er alleen maar nazi's waren..... dan moet je als intelligent politicus je miezerige muil houden en je eerst objectief laten informeren.
.
Miezerig bakito!

Rest In Privacy | 25-09-13 | 15:45

Dit kabinet doet me denken aan Holland Casino. Er komen bakken met geld binnen maar toch slagen ze erin verlies te lijden. Verder hebben ze het veel over kansen, maar iedereen weet allang dat mensen uiteindelijk alleen maar verliezen.

Robertski | 25-09-13 | 15:44

Kan je je baan zien 'weg-ebben'?

Raar woordgebruik

marielle | 25-09-13 | 15:43

@witchmaster | 25-09-13
Het lijkt er op dat je wens verhoord gaat worden, Wilders staat klaar bij de interuptiemicrofoon.

Wolveshead | 25-09-13 | 15:43

Grote stamper | 25-09-13 | 15:37 | + 0 -
Toen de pvv deserteerde was het duidelijk dat Wilders bang was om afgestraft te wordendoor de kiezer, hij ontweek de rokende puinhopen, maar dat kan hij niet blijven doen, eens zal hij de strijd aan moeten gaan. Dat wil hij niet, dus scheldt hij iedereen verrot

ITEACHYOU | 25-09-13 | 15:42

@Desmoulins | 25-09-13 | 14:19
Wilders is een nazi.
En die laffe honden in de Westgate Mall waren in het NOS-idioom ´strijders´ (later snel & hypocriet veranderd op hun www en txt-pagina´s).

Ayatollah Oink-Oink | 25-09-13 | 15:41

Grote stamper | 25-09-13 | 15:37 | + 1 -
Nogmaals, om Wilders dubieuze aanhang, geldschieters of fractieleden te duiden hoef je noch Samson noch WOII noch Pechtold er aan de haren bij te slepen.

Zo'n Hitlergroet spreekt boekdelen.

Bakito | 25-09-13 | 15:41

Pigsgold vangt de vliegen af van de VVD en een beetje van het CDA dit is wel duidelijk .
Dus dat solliciteren naar pluche is nutteloos , de twee hofnarren houden duidelijk de boot af.
Even als de religie groep christen unie denk te kunnen helpen aan een meerderheid zelfs groen links is lek met een halve stem .
Dit debat is werkelijk dramatisch en ik verwacht zeer zeker mijn vriend Greet nog , je moet altijd de klap toe dienen als je het niet meer verwacht dus pigsgold kan zeer zeker nog wat verwachten die is nog niet van Greet af

witchmaster | 25-09-13 | 15:40

@Pierre Tombal | 25-09-13 | 15:17: ik begrijp heel goed waarom Wilders doet wat hij doet. Maar als de enige partijen die met je samen willen werken ongure extreem rechtse partijen zijn dan moet je je misschien afvragen wat dat zegt over je standpunten.

henry_louis | 25-09-13 | 15:40

ITEACHYOU | 25-09-13 | 15:33
Zeker wel, maar ik heb mij geprobeerd te ontwikkelen zoals dat vroeger normaal was ipv mij te wentelen in de cultuur van de onderklasse.

Bigi Bana Boy | 25-09-13 | 15:39

Bakito | 25-09-13 | 15:29 | + 0
.
'Samsoms verleden staat los van de dubieuze PVV-aanhang die terecht werd aangekaart.' Hoeveel anarchistische werkschuwe malloten komen op de gemiddelde PvdA ledenvergaderingen en andere bijeenkomsten? Hoeveel extremistische Moslims die PvdA stemmen liepen mee laatst in Den Haag?
.
Wilders staat los van het oorlogsverleden van Nederland. Beter waarschuwt hij op tijd als we naar een nieuwe afgrond glijden...
.
En dat pechtold graag wijst op de tekortkomingen van een ander, terwijl zijn eigen partij rokend in puin achter hem ligt, tja....
.
Dusssssssssss..... bakito. Ga lekker terug je bos in, het podium op om je publiek te trollen of draai nog een plaatje, maar lul niet over zaken waar je geen verstand van hebt.

Rest In Privacy | 25-09-13 | 15:37

@Kapitein Sjaak Mus | 25-09-13 | 14:56 Wat die partijen verbindt is dat ze tegen het ondemocratische gedrocht EU zijn. Jij mag het onfrisse partijen vinden, maar ze zijn in eigen land niet verboden. Ik vind D'66 een hoogst onfrisse partij. Gezamenlijk optreden tegen de EU heeft aanzienlijke voordelen: meer spreektijd, meer invloed in commissies etc. Dit doel heiligt wat mij betreft de middelen en de partners. Een andere mogelijkheid is er ook niet zolang wij niet gewoon op Farage kunnen stemmen.

witwas | 25-09-13 | 15:36

@Desmoulins | 25-09-13 | 15:06

Dat is wel toevallig dat jij die allemaal kent. Ik denk dat jij gewoon maar wat verzint omdat de realiteit je niet bevalt.

Biff Eagleburger | 25-09-13 | 15:34

Bigi Bana Boy | 25-09-13 | 15:29 | + 0 -
U schaart zich daar niet onder begrijp ik?

ITEACHYOU | 25-09-13 | 15:33

copywriter | 25-09-13 | 15:12
haha *lol*

Lief meiske | 25-09-13 | 15:33

nou

lady blabla | 25-09-13 | 15:33

Nog nooit zoveel valse nichten bij elkaar gezien. Wat een puistige pubers.

bolkebeer | 25-09-13 | 15:31

Die BUMA hahahahahahahahahahahahahahahaha

ITEACHYOU | 25-09-13 | 15:30

@Bakito | 25-09-13 | 15:10
Dus die resterende 80 procent worden vertegenwoordigd door Pechtold?

copywriter | 25-09-13 | 15:30

Ik hoop dat Pechtold eens openlijk tot de grond wordt afgebrand. Zodat er niets meer over is van die zielige vent.

ElMatadero | 25-09-13 | 15:30

Grote stamper | 25-09-13 | 15:22 | + 4 -
Samsoms verleden staat los van de dubieuze PVV-aanhang die terecht werd aangekaart.

Jouw jij-bak en Wilders onsmakelijke scheldpartij zijn dan ook mislukte pogingen van pareren.

Bakito | 25-09-13 | 15:29

rara | 25-09-13 | 15:13
Ik ben een beetje klaar met dat op het schild hijsen van de gewone man. Kijk om je heen op straat wat dat opgeleverd heeft. De cultuur van de onderklasse is leidend in dit land. Het is om je dood te schamen.

Bigi Bana Boy | 25-09-13 | 15:29

Onvoorstelbaar hoe dit land door een nivellerende PvdA en een VVD zonder ruggegraat in een paar jaar tijd naar de kloten wordt geholpen. Toch maar Anschluss bij Deutschland????

bmeg | 25-09-13 | 15:28

Het ultieme verraad van Nederland krijgt met Pechthold en zijn linkse companen gezicht. Pechthold is de Obama van Nederland, gewoon een oridinaire oorlogshitser. Dit komt als een boemerang terug. De oude generatie PvdAstemmers zitten nu bij de SP en de PVV en die laten zich echt niet wegzetten als Nazi's. Notabene door deze pseudoChamberlain van de Nederlandse politiek. Miezerig mannetje.

ad melkert | 25-09-13 | 15:27

@Bakito | 25-09-13 | 15:10
Hm,
*zakjapanner uit la trekken doet*
30 zetels op 150 zetels, 1 procent is dus 1,5 zetel, 30 gedeeld door 1,5 is dus 20 procent.
Oftewel 30 is 1 vijfde van 150, 1 vijfde is 20%
*zakjapanner weer in la gooien en juf uit de tweede klas lagere school danken doet*

copywriter | 25-09-13 | 15:27

Nominale druk van 60% is volgens Samsom zeer acceptabel.
En daar stemt men dus op.

Desmoulins | 25-09-13 | 15:26

... en aanvullend. D66 protesteert niet tegen de slechte plannen van het kabinet, maar laat zich in zijn reedt nemen om maar invloed uit te kunnen oefenen. In de eerste kamer, in de tweede kamer, de hoer van Den Haag dus.
.
D66 zou zo beter af zijn zonder die kerel!

Rest In Privacy | 25-09-13 | 15:24

De marginale druk.....

ITEACHYOU | 25-09-13 | 15:23

Heb zojuist "De Trullenhoedster" van Marten Toonder weer eens gelezen.De leden van onze tweede kamer vertonen een treffende overeenkomst met een kudde blatende trullen. Wat zij nog niet beseffen is, dat Hocus Pas met de veewagen onderweg is om ze naar het slachthuis te brengen.....

Polletje Piekhaar | 25-09-13 | 15:22

Ach, een nazi bij een staking. Dat zegt niet zoveel over de partij.
.
Wat wel wat zegt over een partij, een extreem linkse activist aan het roer bij de PvdA (voor wie het nog niet wist, dat is Samson).
.
En bij de laatste partijbijeenkomst van D66 was iemand met een bondjas, nertsenbond wel te verstaan. Samson is voor het vergassen van nertsjes dus? Om nog maar niet te spreken wat er allemaal op kwam dagen tijdens de wereldhavendagen alwaar D66 en Groen Links een anti Rusland demonstratie deden ivm homowet aldaar. Ik weet niet of iemand alle maatschappij ontregelende emblemen op de spijkerjassen heeft geteld, maar het waren er legio. Met name de emblemen voor een anarchistische staat. D66 en GL pro anarchisme, bedreiging voor het land!
.
Dus...........
.
Wilder pareert de godwin briljant, en benoemt Pechtold bij zijn juiste naam, miezerig mannetje. Dus +1 voor Wilders.
.
Bakito... nu jij!

Rest In Privacy | 25-09-13 | 15:22

Als je zo naar al die (gaap) miezerige bla-bla-bla zit te kijken, dan hoop je toch stiekem, dat als er onverhoopt een vliegtuig boven Nederland een noodlanding zou moeten maken, dat ie de 2e kamer uitkiest als meest geschikte landingsplaats.

TuuT | 25-09-13 | 15:21

Tering hey, wat een woordkeuze geneuzel, vliegenafvangen, mierengeneuk en vooral veel "kijk mij eens goed zijn" ....

Stelletje lamme teringhonden er zitten honderdduizenden mensen zonder werk, de fraude met toeslagen (door "M"ederlanders) is hoger dan ooit, bejaarden liggen te stinken in hun luiers en kinderen kunnen geen goed onderwijs meer volgen, en jullie "miepen" elkaar de tent uit over "de vorm". Rot toch op!

ox | 25-09-13 | 15:20

Maar ik weet het: wanneer je SP noemt krijgen velen hier rode vlekken in de nek en komen zwaaien met het boekje van de legendarische crimineel Mao-tse-Toeng. Volslagen beachelijk, maar moeilijk uit te roeien zoals het meestal met allergieen gaat.. Of ze echter daadwerkelijk het programma kennen en het stemgedrag volgen kunnen we ons afvragen.

daytripper | 25-09-13 | 15:20

@Mark Smith | 25-09-13 | 15:04
Kijk naar de peilingen en zie dat het grootste deel van Nederland klaar is met de gevestigde politiek. Heeft niks met GS en reaguurders te maken, en alles met opzichtig falen van partijen die hun partijbelang boven het landsbelang plaatsen. En dan mogen ze nog van geluk spreken dat er nog geen fatsoenlijk alternatief is voor de meeste mensen om op te stemmen. SP is een overtreffende trap van de PvdA qua nivellerings- en regeltjesdrang. PVV is fantastisch in het benoemen van problemen, maar uitvoerbare oplossingen bedenken gaat ze een stuk minder af. Beide zijn geen duurzaam alternatief.

Maar tegen de tijd dat er een fatsoenlijk alternatief is (een pragmatische partij, niet gebonden aan een ideologie, strikt seculier, en handelend in het landsbelang in plaats van het partijbelang of het EU-belang) zullen al die clubjes PvdA, VVD enzovoorts tot nul worden gereduceerd. En dat gaat binnen nu en tien jaar gebeuren.

Professor Superhirn | 25-09-13 | 15:19

@henry_louis | 25-09-13 | 14:37
We weten waar de PvdA met haar sociaal-democratische broeders M/V in het Europarlement staan. We weten waar het CDA met haar Christendemocratische broeders M/V in het Europarlement staan. We weten waar de VVD en D66 met hun neoliberale broeders M/V in het Europarlement staan. We weten waar Groenlinks met hun boomknuffelende broeders M/V in het Europarlement staan.
.
Wie tot 384 kan tellen weet dat de PVV zelfs met alle Nederlandse zetels daar niks zinnigs kan bereiken zonder ook allianties aan te gaan en het mag duidelijk zijn dat onder voornoemde partijen geen geschikte partners te vinden zullen zijn. Al die insinuaties van Pechie gaan helemaal nergens over, want de wel geschikte kandidaten om mee samen te werken willen allemaal hetzelfde als het gaat om Europese zeggenschap in de individuele landen: zo min mogelijk en dus ook niet van elkaar.

Pierre Tombal | 25-09-13 | 15:17

Koninging Beatricks | 25-09-13 | 15:16 | + 0 -
Och gut, meneer gaat ineens genuanceerd doen.

*krant belt*

Bakito | 25-09-13 | 15:17

@Mark Smith | 25-09-13 | 15:12

Jij redeneert dat iedereen die niet op de PVV stemt achter de mening van Pechtold staat.

Koninging Beatricks | 25-09-13 | 15:16

@Koninging Beatricks | 25-09-13 | 15:11 |

Ik weet het en ken dat "verwijt". Overbekend.Maar lees nu het programma eens werkelijk.
Wanneer ik 150.000 verdien en onder de SP 2 tot3 % moet inleveren doe ik dat graag, wetende dat het schaamteloze graai bij woningcorporaties,zorg en onderwijs ..( zie de mega gebouwen die overal om ons heen staan) OOK daadwerkelijk worden aangepakt .

daytripper | 25-09-13 | 15:16

Geil hoor die rode blosjes bij mr Greenpeace

ITEACHYOU | 25-09-13 | 15:15

Daar hebben we die PVDA clown weer.
Wat valt er nog meer af te breken in Nederland,aldus de clown.

ron78 | 25-09-13 | 15:14

necrosis | 25-09-13 | 15:11
Blij dat je het begrijpt.

Mark Smith | 25-09-13 | 15:13

@Bigi Bana Boy | 25-09-13 | 14:58
Stel je voor dat politici dezelfde taal spreken als het volk, dat moeten we niet willen met z'n allen. Voor je het weet gaat het plebs nog begrijpen wat daar gezegd wordt.

Misschien gingen ze vanochtend wat ver met z'n allen, maar ik heb ze zelden zo duidelijk horen spreken.

rara | 25-09-13 | 15:13

@Mark Smith | 25-09-13 | 15:10 |

Klopt zondermeer wat u zegt. Dus ? Moeilijk kiezen inderdaad.

daytripper | 25-09-13 | 15:12

@Lief meiske | 25-09-13 | 15:04
Niet zo moeilijk met een tanga.

copywriter | 25-09-13 | 15:12

Koninging Beatricks | 25-09-13 | 15:09
Nee, blijkbaar heeft u gemist dat je je stem maar één keer kunt uitbrengen.

Mark Smith | 25-09-13 | 15:12

@Mark Smith | 25-09-13 | 15:08
VVD + PvdA hebben nu ook samen 30 zetels dus 20% van de kiezers, dus 80% niet!
Inderdaad, niet moeilijk!
*gnehe*

necrosis | 25-09-13 | 15:11

Het is gewoon belachelijk dat Pechtold openlijk 600.000
PVV stemmers voor NSBér en nazi kan uitmaken en dat niemand buiten de PVV er op reageert.
willie1971 | 25-09-13 | 14:11 |

Waar doet hij dat? Beter luisteren.

Verder wat Bas Paternotte zegt, het was gewoon een relevante vraag waar hij zich handig uitgeworsteld heeft door de Godwin kaart te spelen en (zoals altijd bij kritiek) op de man te spelen:
politiek.thepostonline.nl/column/het-m...

kicktherabbit | 25-09-13 | 15:11

Samson, mond dicht. Ik stem drie keer op je, nu niet dan niet nooit niet.

Coalition | 25-09-13 | 15:11

Hoe DURF je de naam Drees uit te spreken eikel . ga je schamen vunzige kale raddraaier

witchmaster | 25-09-13 | 15:11

@daytripper | 25-09-13 | 15:09

Wat Roemer nooit zegt, maar wel wil is nivelleren in het kwadraat vergeleken bij wat deze regering nu doet.

Koninging Beatricks | 25-09-13 | 15:11

daytripper | 25-09-13 | 15:09
"mis bij de SP een verzoek criminele rif... het land uit te sturen"
Dát is nu juist het enige dat de PVV van de SP onderscheidt.

Mark Smith | 25-09-13 | 15:10

copywriter | 25-09-13 | 15:05 | + 1 -
In de peilingen haalt de PVV 30 zetels. Dat is 20 %. 100-20 = 80.

Bakito | 25-09-13 | 15:10

Yep,van veranderen weet de pvda alles,.,.Hahaha doet doen ze elke dag weer ;=]

Kromme Banaan | 25-09-13 | 15:10


Bakito | 25-09-13 | 15:03 |
Mooi hè, dat arische kapsel?

irma zonderboezem | 25-09-13 | 15:10

@Bakito | 25-09-13 | 15:01
Smakeloos, dit. Je kan beter, ben je er te lui voor?

rara | 25-09-13 | 15:10

@Mark Smith | 25-09-13 | 15:08

Oh ik had even gemist dat we nog maar 2 partijen hadden in Nederland.

Koninging Beatricks | 25-09-13 | 15:09

Jezus, Samsom die Drees citeert. Drees, die de partij de rug toekeerde omdat hij zich er niet meer thuisvoelde.

Wolveshead | 25-09-13 | 15:09

Een uitstekend en vlammend betoog van Roemer.Twee aantekeningen: mis bij de SP een verzoek criminele rif... het land uit te sturen.
Voorts een Peggold die zich onsterfelijk belachelijk maakte met de opmerking dat in het voortgezet onderwijs helemaal geen managementlagen zijn. Dit naar aanleiding van het feit dat Roemer het geld in het onderwijs anders wil besteden terwijl Peggold gewoon het onderwijs als geheel verder wil subsidieeren wat ertoe leidt dat er nog meer zakken gevuld worden in met name HBO en MBO.

daytripper | 25-09-13 | 15:09

Zoo en nu ff over me nek , krijg braak neigingen

witchmaster | 25-09-13 | 15:09

Grafschennis van Samsom. Hoe durft hij Drees aan te halen.

BBmetR | 25-09-13 | 15:09

copywriter | 25-09-13 | 15:05
PVV nu in de peilingen op 30 zetels, gedeeld door 150 zetels keer 100 = 20% van de kiezers. Dus 80% niet.
Is toch niet zo moeilijk?

Mark Smith | 25-09-13 | 15:08

HA niet ga

ITEACHYOU | 25-09-13 | 15:08

@Bakito | 25-09-13 | 15:03
Tja, als je het met argumenten niet kunt winnen dan maar lekker godwinnen.

copywriter | 25-09-13 | 15:07

Ga, volgens velen mijn fuhrer aan het woord

ITEACHYOU | 25-09-13 | 15:07

@Biff Eagleburger | 25-09-13 | 14:53

Veel komen er ook niet openlijk voor uit. Doe ik zelf ook niet, maar veel Nederlandse Joden maken deel uit van het old boys netwerk of zijn simpelweg van mening dat de moslims de nieuwe-Joden zijn.

Desmoulins | 25-09-13 | 15:06

" Zo'n Pechtold bijvoorbeeld, die namens het land bevoogdende woorden meent te moeten spreken terwijl bijna niemand op hem heeft gestemd."
Sorry maar ik zou graag even een correctie aanbrengen want Pechtold staat in de 2e kamer namens de Europese unie.

Welles! Nietes! | 25-09-13 | 15:06

@Bakito | 25-09-13 | 14:53
Kun je die 80% ook onderbouwen of is dat ook weer je gebruikelijke nattevingerwerk?

copywriter | 25-09-13 | 15:05

Kut, ik heb net in mijn broek gepoept.

bolkebeer | 25-09-13 | 15:05

Pechtold krijgt weer onder uit de zak van Roemer. Heerlijk.

Conan de Rabarber | 25-09-13 | 15:05

Professor Superhirn | 25-09-13 | 14:52
U verwart GS en haar reaguurders met heel Nederland.

Mark Smith | 25-09-13 | 15:04

Als kereltje het woord " onderwijs " hoort , volgens mij krijgt hij dan iedere keer te weinig plaats in zijn onderbroek !

Lief meiske | 25-09-13 | 15:04

Aan de ene kant Wilders en aanhangers uitmaken voor nazi, wel omfloerst natuurlijk, en de andere kant het stemvee lokken via islamitische nazi's aan een verkiesbare plaats te helpen. Hoe zit het ook alweer Pechtold?

lanexxx | 25-09-13 | 15:04


ITEACHYOU | 25-09-13 | 15:00 |
Zoek maar op hoor lieverd, genoeg te vinden op het net. Succes!!

irma zonderboezem | 25-09-13 | 15:03

@Jotum | 25-09-13 | 14:58
De rest van de reacties wasemt anders ook een onfis luchtje uit.

Wolveshead | 25-09-13 | 15:03

Overigens heeft de Romeinse heirgroet brenger op de foto boven wel een opvallend grote (haak)-neus. AIVD hoax??? Hadden ze beter een Arischer iemand kunnen kiezen voor de rol. Petje doet dan weer denken aan een "stille".

The Evilest One | 25-09-13 | 15:03

Terpen-tijn | 25-09-13 | 14:56 | + 1 -
In navolging van de Führer lekker aan het schelden, knul?

Bakito | 25-09-13 | 15:03

@necrosis | 25-09-13 | 14:56
dat is de reden waarom dit debat dit de hand liep , ze houd het niet in de hand.
rechtstreeks spreken naar een minister ect hoort niet thuis in de kamer

witchmaster | 25-09-13 | 15:02

Zoals zijn voorganger Rutte met de 'doe normaal' oneliners Wilders uit de tent deed lokken, laat Wilders zichzelf weer kennen door boos te worden over blijkbaar gevoelige nazi statements.
In plaats van dat Wilders het weg lacht, neemt hij het bloed serieus. Mooie vent hoor! Jammer dat hij niet meetelt in de politiek. Hij beïnvloed de politiek, maar is zelf niet een speler met een plan, visie, begroting, of enig ander concreet voorstel.
Even lekker het volk opstoken en Europa een tirannie noemen. Ga dan zelf op de knietjes voor excuses aan Griekenland en Spanje en onderhandel over 4% begrotingstekort.

slaphandje | 25-09-13 | 15:02

Ghehe, zelfs Roemer overtreft Pechtold op zijn one-issue Onderwijs.

Koninging Beatricks | 25-09-13 | 15:02

ron78 14:59
Weet ik, weet ik, je hebt gelijk.

Terpen-tijn | 25-09-13 | 15:01

Wilders is ingekapseld.

Smaalpapil | 25-09-13 | 15:00

@Bakito | 25-09-13 | 14:53
Pechtold verwoordt de mening van de EU.
En de enige Nederlanders die daar bij komen kijken, zijn die graaiers die zelf een functie hebben in de EU.
*zwaait naar Dijsseldinges*

necrosis | 25-09-13 | 15:00

irma zonderboezem | 25-09-13 | 14:52 | + 1 -
Hoeveel hebben er de nl nationaliteit eigenlijk van die miljoen moslims? Die zonder mogen alleen op gemeenteniveau stemmen dus dat is toch wel interessant om te weten, even opzoeken

ITEACHYOU | 25-09-13 | 15:00

Ik zou bijna op Roemer's SP kunnen stemmen. Bijna, want dan zal hij toch eerst van Bommel en Meulenbelt eruit moeten schoppen.

Conan de Rabarber | 25-09-13 | 15:00

Vergeet het Roemer , de zorg-graaiers zullen dit niet toe staan.

witchmaster | 25-09-13 | 15:00

Terpen-tijn | 25-09-13 | 14:56 | + 0 -
Juist door te voeden,eist hij aandacht.
dont feed it..

ok Ontopic.

ron78 | 25-09-13 | 14:59

kicktherabbit | 25-09-13 | 14:56 | + 0 -
Nu al dement en u bent nog zo jong.

BBmetR | 25-09-13 | 14:59

Tsja, met Marijnissen en Wilders is "de straat" in de kamer gekomen. Ik denk dat het redelijk beschamend en schadelijk voor Nederland is. "Gewoon zegge wat je vin" is leuk op de markt, niet in parlement.

Bigi Bana Boy | 25-09-13 | 14:58

Bakito 14:53
Wat ben je toch een zielige trol.
Je weet niks dombo, je verzint maar wat!
Vandaag GEEN min voor je, jij wilt ze te graag.
Achtelijk gebakkie, ga je moeder pesten kuttrol!

Terpen-tijn | 25-09-13 | 14:56

@witchmaster | 25-09-13 | 14:51
Anouchka van miltenburg IS een drama.
Ik snap niet dat ze haar hebben gekozen als Kamervoorzitter.
De laatste keer dat ze even werd aangepakt, liep ze jankend de deur uit.....

necrosis | 25-09-13 | 14:56

Nav henry_louis | 25-09-13 | 14:37 | + -7 -
Er wordt stevig gemind op deze opmerking.
Opvallend is wél dat er geen inhoudelijke reactie op volgt die henry_louis tegenspreekt.
Je kunt het een pijnlijke opmerking vinden, maar helemaal onwaar is-t-ie niet...

Kapitein Sjaak Mus | 25-09-13 | 14:56

En ik durf te wedden dat iedereen begrijpt wat Wilders heeft gezegd
rara | 25-09-13 | 14:08 | + 59 -

Geen idee, ik heb hem al uren niet meer gehoord eigenlijk. Ben het alweer vergeten.

kicktherabbit | 25-09-13 | 14:56

Nederland is te vol. Zo simpel is het. Maak het minder aantrekkelijk en je stopt de groei..... kan dat de grote, achterliggende gedachte zijn?

ITEACHYOU | 25-09-13 | 14:55

@necrosis | 25-09-13 | 14:41 |
- Artikel 1 van de grondwet wijzigen, afschaffen gelijkheidsbeginsel
- het idee dat de linkse elite een alliantie met de Islam heeft gesloten.
- Islam verantwoordelijk stellen voor bedreiging van onze 'cultuur', en tegelijkertijd bezuinigen op cultuur? Trouwens, Wilders kan onze cultuur niet eens definiëren, hoe kan hij dan spreken over bedreigingen?
- verbod op Koran
- In de knieën schieten bij ongeregeldheden.
- kopvoddentax
- terug naar de Gulden
- uittreden EU
- etc.

Jan de Vries II | 25-09-13 | 14:55

@Mokum Kosher | 25-09-13 | 14:45
Tja, dat is al tijden aan de gang helaas. Nederlandse vlaggetjes op jas of schooltas zijn uit den boze maar Turkse of Marokkaanse vlaggetjes worden bezien als geweldig (want fijn dat die mensen zo'n binding houden met hun roots).
Zo wordt ook de Prinsenvlag steevast verbonden aan de NSB, terwijl die die vlag gekaapt (en dus niet ontworpen) heeft. Wat gekaapt is kan worden terugveroverd. Als straks Neo-nazi's onze huidige Nationale Driekleur bij al hun bijeenkomsten meezeulen, doen we die dan ook in de ban?

Wolveshead | 25-09-13 | 14:55

Goh Roemer spreekt toch een behoorlijk stukje waarheid, als ze dat nu eens waar maken.

Coalition | 25-09-13 | 14:55

Jan Passant mk2 | 25-09-13 | 14:50
Het vreemde is wanneer ik op bepaalde dagen de vlag uithang voor een huis met een Oranje kleur, ik mensen en mijn kinderen blij maak.

Maar owee als ik bij een demonstratie met de Nederlandse vlag zou zwaaien omdat ik weer trots op Nederland wil zijn.

Dan ben ik ineens een Nazi.

BedrijfsTijgerT | 25-09-13 | 14:54

Pechtold verwoordt slechts de mening van 80% van het volk over Wilders. Dingen mogen toch wel benoemd worden?

Hier wordt de democratie gevierd, lijkt mij.

Bakito | 25-09-13 | 14:53

@Hanz der Schwanz | 25-09-13 | 14:45
De aanval van Pechtold was ongehoord, onjuist, onparlementair en laag-bij-de-grond. Vertel me nog eens dat juist Wilders de zwarte piet moet krijgen.

Hoewel, het is natuurlijk logisch dat je het slachtoffer van de aanval in de daderrol wil dwingen. Die trend is al langer aan de gang.

rara | 25-09-13 | 14:52


ITEACHYOU | 25-09-13 | 14:45 |
Hebben er zoveel infantielen op die kale klets van een vreemdganger gestemd?

irma zonderboezem | 25-09-13 | 14:52

Vroeger zag je op tv een klein stukje algemene beschouwingen bij het NOS journaal, zorgvuldig geselecteerd en voorbewerkt door de staatsomroep. En de maatschappelijke werkelijkheid waar het betrekking op had, daar las je over in de krant. Eventuele boosheid over hypocriete politici ventileerde je eigenlijk alleen op familieverjaardagen. Ja ja, het ergste wat een kabinet toen kon overkomen was dat tante Jannie ruzie kreeg met ome Piet over die old boys in regenjassen van de VVD, en die rooie socialisten van de PvdA.

Tegenwoordig kun je de algemene beschouwingen live en integraal zien op internet. En je kunt ook je boosheid op internet kwijt, waar duizenden andere mensen zien dat ze niet de enigen zijn die boos zijn om zoveel hyprocrisie in politiek Den Haag. Tegenwoordig kun je ook op een klein schermpje van een apparaatje dat in je broekzak past zien hoe EU parlementariërs de zaak flessen, hoe de politiek liegt en draait, en tot welke criminaliteit en andere gruwelen de door uw strot geramde multiculturele samenleving heeft geleid. Dat alles met medeweten en medewerking van de gevestigde politieke orde. Die anno 2013 schaamteloos door blijft gaan met liegen, draaien, politiek-correcte politiek bedrijven, echte problemen negeren, en de werkende burger nog verder betuttelen, uitknijpen, wegzetten als xenofoob, en keihard voorliegen tijdens de verkiezingscampagnes. Zo'n Pechtold bijvoorbeeld, die namens het land bevoogdende woorden meent te moeten spreken terwijl bijna niemand op hem heeft gestemd. Rutte met z'n 1000 euro en "geen extra geld naar Griekenland". Het lijkt wel alsof ze denken dat het nog steeds 1983 is, de tijd van tante Jannie en ome Piet, waarin hun politieke vrienden bij de NOS er wel voor zorgden dat het ergste gelieg en bedrieg buiten beeld werd gehouden. Het lijkt wel alsof mensen als Rutte, Pechtold, Samsom niet in de gaten hebben dat vandaag de dag iedereen met ze meekijkt en dat iedereen steeds bozer en bozer en op ze wordt. Mensen met zo'n enorme plaat voor hun harses doen er beter uit de volksvertegenwoordiging of regering te stappen. Een goed volksvertegenwoordiger luistert en kijkt naar de problemen die er zijn, pakt die aan met een goed onderbouwde en uitgewerkte visie, en haalt het beste in zijn kiezers en land naar boven.

Pechtold, rot op.
Rutte, rot op.
Samsom, rot op.
Buma, rot op.
Het volk is jullie zat. C'est ça.

Professor Superhirn | 25-09-13 | 14:52

Bij 40000 inkomen wordt je voor elke euro die je daarna verdient met een tweede baan 40 cent rijker, 60 % belast, ze zijn gek geworden

ITEACHYOU | 25-09-13 | 14:51

Ondertussen zijn er weer meer dan 700 uitvreters neergestreken op Lampedusa. Zevenhonderd aanwinsten die linea recta naar onze open grens fladderen als motten naar het licht.
De spoeling is al zo dun.

Conan de Rabarber | 25-09-13 | 14:51

-weggejorist-

Goorbatsjov | 25-09-13 | 14:51

och dit was toch gewoon een een tweetje Geert wordt TE machtig is de grootste partij.
En alles is geoorloofd om hem af te stoppen , want zo het nu gaat schat ik de pvv dadelijk tussen de 35/40 zetels .
En iemand voor nazi uit maken (vroeger ging je hier de bak voor in!) is toch een poging om de PVV zetels af te nemen , vindt het uitstekend dan hij zich verder in debat rustig houd Geert is slimmer dan men denkt.
Verder vindt ik de kamer voorzitter EEN DRAMA het is politiek onbenul en not done om rechtstreeks met iemand te spreken dit gaat altijd via de voorzitter , dit is ZEEEEEEEEEER zwak en betuigd van onkunde

witchmaster | 25-09-13 | 14:51

helamaal???

*dop weer op de fles JD schroeven doet*

Big Ern | 25-09-13 | 14:50

Er moet vanaf vandaag richting PVV gedemoniseerd worden in de hoop dat het Wilders stemmen gaat kosten als de NOS het half-ware nieuws laat horen dat Wilders Pechtold een miezerig mannetje noemde zonder erbij te vermelden dat het Pechtold als eerste was die Wilders in bedekte termen een nazi noemde.
Dit gegeven waarschuwt ons dat dit kabinet heel snel zal vallen, want dit demoniseren komt voort uit angst!
Angst voor de peilingen en angst voor een overwinning van PVV,SP en PVDD.

Welles! Nietes! | 25-09-13 | 14:50

Het land zakt steeds dieper weg in de Europese crisis; (“Nederlands”) islamitische extremisten trekken ten Jihad vanuit den polder; “bezuinigen” werd belastingen verhogen – meer kosten maken - en minder presteren; “participeren” is newspeak voor “u zoekt het voortaan zelf maar uit”.

Intussen in den Haag: het parlement spreekt over de vraag of er wel of niet een getatoeëerde aap met een oude Eerwaardige vlag achteraan stond bij de demonstratie die door Wilders werd opgeroepen.

Pechtold van D66; die zich over laat nemen door Ultra Nationalistische Turken; wiens partijbestuurders meelopen in de demonstratie voor de Intifada, die club dus, luidt de alarmklok vanwege zo'n vermeend voorval vanwege angst voor mogelijke opkomst van Nederlands Nationalisme.

Jan Passant mk2 | 25-09-13 | 14:50

necrosis | 25-09-13 | 14:47

Ik denk helamaal niet serieus over welke politicus dan ook.

Allemaal uitvreters, zakkenvullers en huichelaars.

Big Ern | 25-09-13 | 14:49

Oh sorry Bea, my bad....

Big Ern | 25-09-13 | 14:48

@Hanz der Schwanz | 25-09-13 | 14:45

Ik stoor me eerlijk gezegd meer aan de ongefundeerde nazi beschuldigingen van Pechtold aan Wilders en daarmee indirect aan zijn stemmers. Pure leugens en Pechtold weet het.

Koninging Beatricks | 25-09-13 | 14:48

@Big Ern | 25-09-13 | 14:42
Kopvoddentax was een hyperbool, of denk je werkelijk dat Wilders die serieus wilde invoeren?

necrosis | 25-09-13 | 14:47

Hanz der Schwanz | 25-09-13 | 14:45
Hoezo?
Mogen we de Nederlandse taal ook al niet meer gebruiken om dingen te duiden?

BedrijfsTijgerT | 25-09-13 | 14:46

Apart toch weer. Als je als Nederlander trots bent op Nederland, Nederlanders, de historie en het land dan ben je een racist.

Van Turken en Marokkanen wordt door die vuile kliek dan weel weer verwacht dat zij heel nationalistisch zijn. Dan is het cultuur en respect voor hun vaderlanden. BAH!

Mokum Kosher | 25-09-13 | 14:45

@Big Ern | 25-09-13 | 14:45

Dat was een PvdA idee.

Koninging Beatricks | 25-09-13 | 14:45

@ron78 | 25-09-13 | 14:31 | + -1

Point taken, hij neemt afstand. Daar ben ik erg blij mee, dan ben ik bij deze overtuigd dat Pechtold geen punt had. Blijft mijn punt staan dat ik het taalgebruik van Wilder ronduit belachelijk vind en een schande voor de Nederlandse politiek.

Hanz der Schwanz | 25-09-13 | 14:45

necrosis | 25-09-13 | 14:41
1 miljoen inwoners van Nederland uitmaken voor infantiel , zo niet erger

ITEACHYOU | 25-09-13 | 14:45

OK ok de laatste dan ook maar

TUIGDORPEN

Big Ern | 25-09-13 | 14:45

Ouwe-RukkerT | 25-09-13 | 14:41
Ik weet het.
Het maakt mij toch, elke keer weer, ontzettend boos.

BedrijfsTijgerT | 25-09-13 | 14:44

Wilders was niks, is niks, wordt niks!
Vijfentwintig jaar heulen met de vijand!

Ware Nederlanders, houdt moed. Op naar een vrij Nederland.!11!11

calamiteiltje | 25-09-13 | 14:44

@Jan de Vries II | 25-09-13 | 14:37
De dierenpolitie is nog steeds een succes, noem eens één succes van Rutte II.

necrosis | 25-09-13 | 14:44

Het is trouwens een godvergeten Gotspe dat juist die mensen die uitgemaakt worden voor NAZI degenen moeten zijn die opkomen voor het landsbelang, de tolerantie, de belangen en veiligheid van Joden, homo's, ongelovigen en andersdenkenden, terwijl mensen als kereltje Pechold daar al jaren lang voor wegkijken.
En nog een Turkse genocide op Armeniërs te ontkennen vandaag Pechold?

ZSU-23-4 | 25-09-13 | 14:43

Ok nog een dan

Terug naar de gulden

Big Ern | 25-09-13 | 14:43

necrosis | 25-09-13 | 14:41
Uit de euro stappen

ITEACHYOU | 25-09-13 | 14:43

necrosis | 25-09-13 | 14:41
Ik verklap er vast 1
Kopvoddentaks
BAM

Big Ern | 25-09-13 | 14:42

@Jan de Vries II | 25-09-13 | 14:33
Noem eens drie domme, extreme ideeën van Wilders.
Je krijgt 5 minuten....

necrosis | 25-09-13 | 14:41

@BedrijfsTijgerT | 25-09-13 | 14:23
Omdat de NOS de buikspreekpop van de regering is, wiens brood men eet, wiens woord men spreekt... zo hopen ze weer tonnen aan subsidies binnen te krijgen, en dat daar belastinggeld van PVV stemmers bij zit maakt die viezeriken in Hilversum niets uit

Ouwe-RukkerT | 25-09-13 | 14:41

Wat het echte verdrietige is, is dat men op deze manier de echte discussie omzeilt. Mensen hebben of meer inkomen nodig of verlaging van lasten. Men verhoogt nu de lasten en verlaagt het inkomen. Logisch, maar breng het dan wel geloofwaardig. Ga niet eerst tien jaar steggelen, met ik weet niet hoeveel onderzoeksrapporten , over de JSF en dan, op het moment dat je 6 miljard moet besparen, besluiten om toch 5 miljard uit te geven aan dat vliegtuig. Ik heb het niet over de aankoop an sich maar over het moment, dat getuigt echt van disrespect voor de kiezer, zo dom, zo amateuristisch, typerend, ik kan het niet anders zien. Wilders is als een olifant in een porseleinwinkel. Hij beseft zich terdege wat hij daar doet. Aan zijn tact zal het niet liggen.

ITEACHYOU | 25-09-13 | 14:40

Niet snoeien maar doei he.

LibertasSimplex | 25-09-13 | 14:40

U denkt dat pchgold dit zomaar doet ? waarom denk u dat ze zijn gezien op een geheime afspraak bij een gezellig strandtentje ?
Deze mislukte D66 (van mierlo draait zich niet een maal maar drie maal om) is gewoon aan het solliciteren bij dit kabinet ,het is ook voor D66 lang geleden hij ruikt het pluche op 1 km afstand en hier bij komt rutte en die kale bijna klaar .
ik blijf het een schande vinden de politiek onwaardig , op radio een denkt men dat dit stemmen gaat kosten voor de PVV nou ik denk juist anders om het levert juist meer stemmen op .

witchmaster | 25-09-13 | 14:39

Wat is er mis met het woord "miezerig" in deze context?

Miezerig:
beperkt, bescheiden, gering, kort, luttel, miezerig, nietig, onaanzienlijk, onbeduidend, onbelangrijk, onbetekenend, pover, schamel, summier.

Volgens mij is de conclusie van Wilders gewoon een juiste reactie op de ontzettende laag bij de grond aanval van Pechtold.

BedrijfsTijgerT | 25-09-13 | 14:39

Nazi is te veel eer. Halve nazi was wat mij betreft genoeg geweest. Beetje geflatteerd dit, eerlijk is eerlijk...

Bakito | 25-09-13 | 14:39

Kortom, Wilders zei hardop wat iedereen al heel lang weet over Alexander. Alleen al daarvoor hulde, dan heb ik het nog niet eens over de rest van zijn altijd goede observaties en samenvattingen daarvan.

irma zonderboezem | 25-09-13 | 14:39

Als er ergens antisemitisme leeft is het wel onder de islamitische achterban van D66, dus laat Pechold maar eens kijken naar de eigen partijpolitieke balk in het eigen partijoog, alvorens het te hebben over de splinter in het PVV kamp.
Sterker nog, als we D66 de vrije hand geven zullen Joden binnen dit land al snel nergens meer veilig zijn.

ZSU-23-4 | 25-09-13 | 14:38

De foto's van Van Rossum zijn een betere samenvatting van Van Rossum dan zijn eerste schrijfsel.

stuiterballetje | 25-09-13 | 14:37

@willie1971 | 25-09-13 | 14:11
Samen met Thom de Graaf en het achterhuis van Anne Frank verhaaltje

Ouwe-RukkerT | 25-09-13 | 14:37

Trust me, I'm a politician...

Big Ern | 25-09-13 | 14:37

Ook kenmerkend; PVV voorstanders kunnen hier alleen op een minnetje klikken, een wederantwoord met argumenten zit er niet in blijkbaar..

Jan de Vries II | 25-09-13 | 14:37

Hoe groot de heilige verontwaardiging van Wilders ook is, niemand kan ontkennen dat hij de banden met Le Pen en het Vlaams Belang stevig heeft aangehaald. Dat Pechtold daar op wijst is zeer terecht, want FN en VB zijn beslist onfrisse partijen. Het is misschien geen reden om op D66 te gaan stemmen, maar wel een goede reden om niet op de PVV te stemmen.

henry_louis | 25-09-13 | 14:37

Als faksist neem ik graag afstand van de indo-buitenlander Wilders die nog niet 1 moslim buiten de grens heeft gekregen.
Oprotten naar zen eiguh land, die mongool!

Tijd voor een echte leider!1!1

calamiteiltje | 25-09-13 | 14:36

Zijn de inhoudelijke politieke beschouwingen verschoven naar morgen? Die info mis ik even in deze topic of is het me ontgaan.

Bedenk | 25-09-13 | 14:36

Nazi's die de PVV sympathiseren zijn nog te dom om het woord 'discrepantie' te begrijpen. Want we weten allemaal hoe Wilders verstrengelt is met Joods/Israëlische belangen. En dat lijkt me nou niet bepaald stroken met het nazisme. En ook niet met het nationalisme trouwens, vanwege de inbreuk op onze soevereiniteit door buitenlandse inmenging/partijfinanciering. Ik snap wel dat Wilders niet blij is met deze aanhangers, maar hij moet ook eens nagaan waarom ze zich aangetrokken voelen. Domme extreme ideeën trekken ook domme extremisten aan.

Jan de Vries II | 25-09-13 | 14:33

Pechtold heeft tegenover Wilders de Brusselse inmenging in dit debat laten horen zoals het een miezerige infantiele EUSSR hielenlikker betaamt.
Wilders had Slob moeten wijzen op zijn eigen pedofiele achterban om te vragen of hij daar ook graag mee in verband gebracht wordt.

Welles! Nietes! | 25-09-13 | 14:33

Andersom dag | 25-09-13 | 14:28
Vertel eens iets wat hij slechter kan doen dan deze regering.

fleurtje | 25-09-13 | 14:31

De reactie van Wilders was misschien respectloos, de aanval van Pechthold was dat ook alleen was hij verpakt en slechts schijnbaar respectvol. Als Pechthold meent op deze wijze en met dergelijke aanvallen een debat te moeten winnen duidt dat op zwakte.

Alexander de Kleine | 25-09-13 | 14:31

Verondersteld dat Geert Wilders inderdaad afschuwelijk is, een ramp voor het land en wat niet al, dan is de stelling gerechtvaardigd dat alle politieke partijen die zich aaneensloten tegen Pim Fortuyn, verantwoordelijk moeten worden gehouden voor de opkomst van diezelfde Geert Wilders. Pechthold en co zijn immers de zittende politici.

stoethaspel | 25-09-13 | 14:31

@nielsjuuh23 | 25-09-13 | 14:09 | + 3 -
Zelfs een kaartje Youp is nog veeeeel goedkoper. Ook kwa prijs/prestatie.
Moet je nou nog lachen?
't Lachen is me allang vergaan met dit kabinet. Het lijkt wel een stelletje dat in een moeras zit en langzaam wegzinkt. Wat een ellende.

watergeus | 25-09-13 | 14:30

Ze beginnen ook weer lekker op tijd he, 14.30....

ElMatadero | 25-09-13 | 14:29

@Hanz der Schwanz | 25-09-13 | 14:25

Dat had hij twee dagen geleden al gedaan.
Alleen is Pechtold te weinig geïnformeerd over feiten.

Die feiten interesseren hem ook helemaal niet. Wilders is weer in de extreemrechtse nazihoek geplaatst. Daarmee was Pechtold klaar.

Het ging Pechtold helemaal niet om het antwoord van Wilders.

Koninging Beatricks | 25-09-13 | 14:28

Voor wie het nog niet snapt. Wilders is als een idioot bezig om iedereen tegen zich in het harnas te jagen. Hij schijt 7 kleurenstront dat hij straks moet regeren. Door iedereen zo af te zeiken en te beledigen hoopt hij op een cordon sanitaire.

Andersom dag | 25-09-13 | 14:28

Al die baasjes voelen zich allemaal kapitein en zijn er stuk voor stuk op uit om een ram(p)koers te varen.
Er wordt niks opgelost, slechts gekeken naar de volgende verkiezingen die zich nu snel zullen aandienen. SP, PVV en D66 zullen dan wellicht aan de slag mogen om het laatste restje beschaving om zeep te helpen: triest.

De crisis is het ideale instrument gebleken om versneld een aantal vergaande maatregelen door te duwen.
NL is nu niet alleen economisch maar ook politiek failliet. Het ideale moment voor de EU om in te stappen en de macht over te nemen. Getuige het niveau van de APB lijkt NL moegestreden en verliest stuiptrekkend voor een lege zaal op KO.

crk | 25-09-13 | 14:28

Je zou bijna vergeten dat we in een financiële crisis zitten. Het debat gaat alleen over de vorm en niet over de inhoud. Ideologische verschillen zijn er altijd al geweest. Laat ze eens inhoudelijk kijken op welke onderwerpen er wel wetsvoorstellen kunnen komen waar dit land beter van wordt, i.p.v. elkaar voor van alles en nog wat uit te maken.

Borrelende Boris | 25-09-13 | 14:27

Hanz der Schwanz | 25-09-13 | 14:25
Heb je goed naar de houding en lichaamstaal van Pechtold gekeken? Die stond erbij als een halve Hitler. Alleen het snorretje ontbrak.

BedrijfsTijgerT | 25-09-13 | 14:26

Pechtold heeft een goed punt dat Wilders geen enkele afstand neemt van zijn fascistische deel van zijn aanhang.

leesh01 | 25-09-13 | 14:26

Hoe kom ik weg uit dit laffe land vol miezerige mannetjes? Wal-ge-lijk landje is dit geworden... BAH!!1!

Zoek_ook | 25-09-13 | 14:26

@mezelf
wordt ik ...
tenenkrommend.

BedrijfsTijgerT | 25-09-13 | 14:25

Hoe kan het toch dat mensen hier zelfs in deze situatie nog de kant van Wilders kiezen?!? Het enige wat hij moest doen, is zeggen natuurlijk neem ik afstand van deze idioten.

Blijkbaar vindt iedereen het hier normaal dat onze volksvertegenwoordigers, zich niet op een andere manier kunnen redden dan door te gaan schelden. Dit was de ware Wilders, iemand die in een hoek geen kant durft te kiezen dus maar gaat schelden!

Hanz der Schwanz | 25-09-13 | 14:25

We kunnen er idd maar beter om lachen, dan hebben we er nog wat aan. Had trouwens niets anders verwacht vandaag, zo rolt die business, niveautje borrelnootje.

Latrinalia | 25-09-13 | 14:23

Waarom staat er bij de NOS:
"Wilders noemt Pechtold en Slob miezerig" en niet: "Pechtold noemt Wilders een Nazi?

Nou? Miezerige NOS?

Ik stem ook Wilders en zal dat blijven doen. Derhalve wordt ik door Pechtold en de media ook als een Nazi afgeschilderd.

Laat ik nou net tijdens de Duitse verkiezingen een verkiezingswijzer ingevuld hebben. Daar heb ik antwoorden gegeven in de trent van: Geen Dubbel paspoort, Minder immigratie, geen EU, Uit de Euro en de Mark terug.

Rara: uitslag: NDP. Geen idee wat dat voor een partij was en dus op zoek: Media: NDP = Nazipartij.

Tegenwoordig word je dus als Nazi weggezet als je je verzet tegen massa-immigratie en een ondemocratisch moloch als de EUSSR.

Ik maar denken dat ik gewoon een brave Nederlandse burger ben.

BedrijfsTijgerT | 25-09-13 | 14:23

Ze zitten allemaal bij elkaar? Snel alle uitgangen op slot draaien en de sleutels weggooien.

Willem VanDer Decken | 25-09-13 | 14:22

Ik zou die Pechtold wel eens een keer door een bushokje willen gooien. Wat een arrogante en incompetente kwalbak.

Wc-kip | 25-09-13 | 14:22

Ik ben het eens met mijnheer Wilders. En die slob was het braafste jongetje van de klas die er met een nonopmerking tussendoor kwam. Dit zijn uw leiders die u lijden.

BellaBella | 25-09-13 | 14:21

Wat een zootje incapabele mensen.

Libertinowitz | 25-09-13 | 14:21

Mooi om te zien dat er nog niks is veranderd.
De elite komt weer in het nauw dus moet de aanhang van opkomende, ietwat populistische partij even gedemoniseerd worden.
Werkte namelijk zo lekker in het seizoen 2001/2002.

Waarom die ietwat populistische partij zo in opkomst is, dat boeit de elite niet want niet in hun buurtje.

Als het er ooit tot komt... nee.... Wanneer het er in Nederland toe komt om "gated communities" te bouwen zitten lafaards als Pechtold het eerste achter het hek.

Ikdus | 25-09-13 | 14:20

@Goorbatsjov | 25-09-13 | 14:15

Verschrikkelijke omroep. Is al jaren gaande maar de laatste maanden zijn ze iedere vorm van schaamte en rechtvaardigheid kwijt. Ze handelen vanuit een visie; ideaal en zijn de juichaapjes geworden voor de gevestigde partijen (kliek) die onze natiestaat nog liever gisteren dan vandaag afbreken.

Desmoulins | 25-09-13 | 14:19

Als Pechtold ballen zou hebben had hij Beatrix moeten vragen of zij afstand heeft genomen van die gewelddadige gast die op haar feestje langs kwam scheuren.
Beatrix bedankte iedereen voor hun aanwezigheid op Koninginnedag in Apeldoorn.
Volgens Pechtold, die politiek al eerder vies en vunzig noemde, zou zij dus die doodrijder Karsten T. hebben uitgenodigd voor zijn moorddadige actie. Walgelijk!

drs.Nee | 25-09-13 | 14:19

Nazi=nationaalsocialist.

Pechtold heeft een punt.

Von Paushaus | 25-09-13 | 14:18

@Haatgenerator | 25-09-13 | 14:15

En hoe langer de koe in coma ligt, des te groter de kans dat deze snel opstaat... of zoiets... hoorde ik laatst...

Pretzwalkski | 25-09-13 | 14:17

De vetbetaalde kamerleden die tijdens deze debatten zitten te twitteren over bijvoorbeeld de bevalling van een collega moeten ze op staande voet ontslaan. Flíkker op zeg... Minachting van het volk, dat ze dienen te vertegenwoordigen.

Kloof2012 | 25-09-13 | 14:17

Ach, nee het was de Armeense genocide, dat maakt het vast minder erg.

Udo Hess | 25-09-13 | 14:16

Eens was ik in Parijs. De taxichauffeur liet me het grootste theater van Frankrijk zien. Wat wees hij aan: het parlement.
Trouwens ik denk, dat Hans van Mierlo zich omdraait in zijn graf, als hij een fractieleider van zijn partij hoort tekeer gaan.
Peggold je bent een zielepoot, elitair dat wel natuurlijk.

Rest In Privacy | 25-09-13 | 14:16

Moet je eens bij de inhuldiging van een staatshoofd doen, je arm opsteken in welke pose dan ook. Heb je je arm half gestrekt en je zit al geboeid in een geblindeerde donkerblauwe bus. Ik denk daarom ook dat de man met de arm op de pica net als Paulo di Canio de Romeinse heirgroet brengt aan senator Wilders en dictator pepetulo Rutte.

The Evilest One | 25-09-13 | 14:15

-weggejorist-

Goorbatsjov | 25-09-13 | 14:15

Die Zijlstra lult zo een koe in coma

Haatgenerator | 25-09-13 | 14:15

Vrijwel, iedere niet zelf-hatende Jood stemt Wilders of overweegt dat te doen, en om dan door dat walgelijke heerschap uitgemaakt te worden voor nazi is ronduit bizar, schokkend eigenlijk.

Desmoulins | 25-09-13 | 14:15

Echt waar, nog nooit zo veel leugens uit Halbe Zijlstra gehoord. Wist niet dat het mogelijk was. Spreekpop van Dijsselbloem met een "het kan niet anders, het moet zo" zielig toontje er bij.

Als meer dan 70% van de bevolking het huidige kabinet niet meer blieft, waarom stemt dan minder dan 40% van de 2e kamer (lees: Onze volksvertegenwoordigers!!!!!!!!) tegen de motie van wantrouwen in?

LangeTijdGeleden | 25-09-13 | 14:14

D66, dat is toch die partij waarbij sommige leden in de Tweede Kamer zitten louter en alleen omdat ze de holocaust ontkennen?

Udo Hess | 25-09-13 | 14:14

Ik denk dat ik wel een flaconnetje wodka in mijn koffiekopje zou gieten als ik dat de hele dag aan moest horen.

Eric Blair | 25-09-13 | 14:14

Ik geloof dat ik maar niet meer ga stemmen... Wat een armoede!

Pretzwalkski | 25-09-13 | 14:13

-weggejorist-

Goorbatsjov | 25-09-13 | 14:12

Ik kijk al jaren geen politieke debatten meer. Ik word steevast depressief van het totale gebrek aan intelligentie.

Requiescat in pace | 25-09-13 | 14:12

Je kan Wilders ook niet echt een antisemiet noemen, hij krijgt namelijk al zijn campagne van Joodse organisaties in de VS die het Islambelang overal ter wereld willen vernietigen en Isreal willen promoten.

Moskovitz v.d.Duivel | 25-09-13 | 14:12

Ik kan Wilders onmogelijk ongelijk geven in deze, behalve dat hij het misschien gewoon langs zich heen had moeten laten gaan. Pechtold is een elitaire flapdrol, een kleingeestig mannetje die de rol van volksvertegenwoordiger met verve speelt. Het hele circus dat de afbraak van Nederland voor ogen heeft, trekt ondertussen vrolijk verder en de media zag dat het goed was.

Desmoulins | 25-09-13 | 14:11

Het is gewoon belachelijk dat Pechtold openlijk 600.000
PVV stemmers voor NSBér en nazi kan uitmaken en dat niemand buiten de PVV er op reageert.
Zijn die personen met de NSB vlag of Hitler groet opgepakt? Zo nee waarom niet?
Waren het misschien D66 aanhangers die de PVV in de nazi hoek wilden duwen?
De D66 Rogier van Boxtel was een van die stokers die Pim Fortuijn de dood hebben ingejaagd met hun hetze.

willie1971 | 25-09-13 | 14:11

-weggejorist-

Goorbatsjov | 25-09-13 | 14:10

De tweede kamer moet nodig behangen worden.
En dan alle kamerleden achter het behang plakken graag.

Che_cuevara | 25-09-13 | 14:09

Dit is gewoon cabaret! Genieten!

nielsjuuh23 | 25-09-13 | 14:09

De APB zijn werkelijk tenenkrommend. Die lui moeten weg. Allemaal.

Spiritus Sancti | 25-09-13 | 14:08

Pechtold zakte wel mooi door het ijs met z'n aanval op Wilders. Wat je ook van Wilders vindt, een antisemiet is hij niet.

En ik durf te wedden dat iedereen begrijpt wat Wilders heeft gezegd, dit in tegenstelling tot de rest van de politici die hun best doen om zo weinig mogelijk te zeggen met zo veel mogelijk woorden.

rara | 25-09-13 | 14:08

Inderdaad, wat een armoe.. Ga godverdomme het land eens uit de stront trekken met zijn allen zeg

Bono | 25-09-13 | 14:08

@vraagstaart | 25-09-13 | 14:07
.
Exact wat ik ga doen.
Deze linkse staatsgreep komt nooit meer goed.

Prokapitaal | 25-09-13 | 14:08

De Tweede Kamer; voor alles waar u niet om gevraagd heeft.

Sneeschuiver | 25-09-13 | 14:07

Als iemand nog een argument zoekt om te emigreren? Wat een armoe.....

vraagstaart | 25-09-13 | 14:07

Toute nation a le gouvernement qu'elle mérite.

SvennusMax | 25-09-13 | 14:05

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl