Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Landal: 'Hou svp rekening met Arabische gasten'

landalgreenparksvaals534.jpg Landal GreenParks Hoog Vaals. Als bomgordels ergens relatief weinig schade aan zouden richten, is het daar wel. Treurige witstenen kudthuisjes met wankelplastieken tuintafels en dito stoelen naast gekunstelde waterpartijen tussen aangeplant groen: niemand zou het missen als het van de kaart geblazen werd. Maar ja. Juist in zulke parken blijken ook de Arabieren gewoon betalende vakantiegangers die van hun welverdiende rust proberen te genieten, en helaas geen agressief-religieuze tijdbommetjes. Sterker nog. Ze komen juist naar Vaals voor poepdure medische APK's in Aachen en betalen naar verluidt drie keer meer dan de gemiddelde trainingspaktokkie voor hun Vaalser vakantiewoning. Wegens omdat ze geheel volgens traditie hun huisjes als meurende ruïnes (spiegeltje) achterlaten: "Door het gebruik van lichaamsoliën zitten er overal vlekken op de muren en de meubelen. En als klap op de vuurpijl worden veel meubels domweg vernield. De kinderen dansen op de bedden of slaan de stoelen gewoon kapot. Na het verblijf van de Arabieren wordt de inventaris altijd gewoon helemaal vervangen. Ongelofelijk, maar waar. Maar ja, ze betalen meer dan het driedubbele voor hun verblijf dan wat u betaalt." Dus als het roomblanke vakantieparkgepeupel rekening wil houden met de afwijkende culturele gebruiken van de Arabische lotgenoot te Landal Hoog Vaals, dan zal de moslimistische buurman vast ook niet komen zeiken over al dat haram varkensvlees op de nederblanke barbecue - en leeft iedereen nog lang en gemiddeld. Met dank voor uw medewerking en een onvergetelijke vakantie gewenst namens Landal Hoog Vaals.

Reaguursels

Inloggen

Nu is landal een ver beneden peil park en ooit zijn wij daar eens geweest, en NOOIT weer!
En laten ze er maar een islamitisch park van maken.
Dan weten de Nederlanders waar ze vooral NIET naartoe moeten gaan.

Henny Clemens9291529 | 21-08-13 | 12:13

Ja! Nog gekker!
Als ik daar met een roze pruik en een tuigerstring over straat ga, houden ze dan ook rekening met mijn cultuur?
En alles slopen in zo'n huisje, is dat cultuur?
Vies kutvolk, totaal respectloos.

Rimpeldoos | 20-08-13 | 17:42

Geheel gegrijpen doe ik dit niet.
Hoezo betalen die 3 keer zoveel als ik?
Krijgen ze iets te horen in de trant van, "jullie zijn" ( vul maar iets in ) "dus is het te betalen bedrag drie keer zo hoog"?
En dan geen klachten bij de discriminatie instanties?
Denk het toch niet.

helaas nederlander | 20-08-13 | 14:55

Ga eens zelf kijken in zo een park, paar keer op centerparcs geweest, en geloof me, je wilt niet weten wat daar in het water ligt.Vrouwen in een soort burkini's..... grote aantallen en hele gezinnen, waardoor jij en jouw kind zich niet meer prettig voelt....
Geloof me, dit gaat gewoon de verkeerde kant uit.Daar in Limburg komen ze waarschijnlijk dan uit arabische landen, maar op de parken waar ik ben geweest gaan er gewoon 50 a 60 mensen uit een familie bij elkaar zitten.... en dat dan keer 6-10 van die families...... Ik ben er in elk geval helemaal klaar mee, want in mijn ogen is DAT niet HARAM.
DIe vrouwen liggen onderhand in een jurk in dat water..... is dat wel zo hygienisch?Inderdaad de zoete parfumpjes er ook nog eens bij..... bah bah

Kutmaatschappij | 20-08-13 | 13:53

-weggejorist-

Star44 | 20-08-13 | 13:38

Gewoon met zijn allen wegblijven daar kunnen ze die hutten verhuren aan al die gasten uit verweggiestan.
Gewoon niet meer boeken in Vaals.Dan komen ze er vanzelf achter wat ze dan aan het eind van het jaar bij hebben moeten passen.En dan is de lol er natuurlijk af en mogen wij weer komen wat we dan niet meer doen natuurlijk.

Star44 | 20-08-13 | 13:37

Is toch heerlijk, al die culturen bij elkaar? De Nederlander snijdt zijn hamlapje voor op de bbq en in het huisje ernaast snijdt een arabier de voorhuid van zijn zoontje eraf. Of de clit van zijn dochter.

rukvogel | 20-08-13 | 13:20

Lekker de barbeknoei aan op het terrasje, vol met plakken varkensvlees heerlijk en dan maar roken en de wind staat naar het oosten.
Oh sorry mo, voor de lucht we zijn zo klaar hoor.

Benblij | 20-08-13 | 12:05

*Weekendje boeken en Smokey Mountain Cooker opzoeken doet*

DSM IV: 302.89. | 20-08-13 | 11:23

*Weekendje boeken en Smokey Mountain Cooker opzoeken doet*

DSM IV: 302.89. | 20-08-13 | 11:23

"..... en dan komt de opvoeding.... snap dat nou eens ;)"
Humungousfungus | 20-08-13 | 10:53

Yep, that's my point. Maar niet alleen hun opvoeding, ook de onze én de wederzijdse invloed op elkaar.

"ga jij maar een keer naar die lief nieuwe moslim buurman en zeg dat je Israelier bent.. kijk dan maar hoe het werkelijk is met je gematigde moslim buddy."
poli | 20-08-13 | 10:57

Koren op de molen van de (on)bewuste krachten die gebaat zijn bij tweedeling. Je begrijpt zeker wel mijn beste "poli" dat slechts één geval van wederzijds begrip, van onderlinge saamhorigheid, hier of juist in Kanaän jouw punt ondergraaft en zonder waarde maakt. Laten er nu net tal-loze samenwerkingen, vriendschappen en wat al niet meer bestaan tussen Palestijnen en Israeliers. Je moet het alleen willen zien. Hier bijvoorbeeld www.youtube.com/watch?v=9EPtL0G6qMk

Het gaat over zoveel meer dan geloof. Olie, water, al dan niet tijdelijke bondgenootschappen, steungelden uit New York, Ryaad en Teheran, en, en, en (???). Gelukkig weten jij, de stenengooiende jochies in de Westbank, de orthodox-Joodse kolonisten en vele, vele anderen wel hoe het zit. Of worden jullie simpelweg voor het karretje gespannen?

Organische evolutie | 20-08-13 | 11:18

@ orgasmisch devolutie
pleur toch een eind op- de meest ingebakken totaal racisten zijn de moslims en ja die scheer ik over een kam, net als ik dat doe bij Nazi's en facisten.
Of roep jij heel hard bij herdenkingen "Maar shindler was goed dus niet zo over de nazis zeiken"??
Wat betreft Moslimrenaissance ROFLMAO!!!

ga jij maar een keer naar die lief nieuwe moslim buurman en zeg dat je Israelier bent.. kijk dan maar hoe het werkelijk is met je gematigde moslim buddy.

poli | 20-08-13 | 10:57

@Organische evolutie
..... en dan komt de opvoeding.... snap dat nou eens ;)

Humungousfungus | 20-08-13 | 10:53

Kun jij trouwens oprotten met je dhimmi-gezwatel?
Dank.
Itzamná | 19-08-13 | 23:38
(over de naam: nl.wikipedia.org/wiki/Itzamna )

Het zijn net varkens. Waar ik woon, in Turkije, gebeurt hetzelfde.
(...)
Jonkheer Wttewaall | 20-08-13 | 00:07

Best bijzonder, twee Moslimbashers. De één heeft een Mayanaam, de ander woont in Turkije. Maar goed Itzamná, stevig reagerende Mayapriester(es?); dat 'de mohammedanen' alleen maar 'vragen, bedelen, janken, het slachtoffer uithangen en maar jennen' is gewoon niet waar en het zet de (op)posities onnodig op scherp. Hierdoor blijf je niet alleen de zwartharige en bruinogige vakkenvuller op een vijandige manier bekijken, maar ook de islamitische HRM-manager van het bedrijf waar je werkt.

Als iedere autochtoon dit nou zou doen, dan worden zelfs deze welwillende tweede- of derdegeneratieleden van de samenleving met hun grote Levantse neus op de feiten gedrukt dat ze niet/nooit goed genoeg zijn; dat hun orthodox-extreme geloofsgenoten toch wel een punt hebben; waarmee je vervolgens ook deze generatie én de kinderen die weer uit hen komen, als verloren kunt beschouwen voor succesvolle assimiliatie. Idd, 'assimiliatie' en niet integratie, vind (zelfs) ik. Culturele integratie gaat uit van volledige gelijkwaardige en evenwichtige uitwisseling, en dat staat aanpassing aan 's lands eer en gebruiken in de weg.

Hoe harder en stelselmatiger de bash, hoe hardnekkiger de intrageneratieve tegenstand. Kijk naar Israël en de Palestijnen; de haat en de onwil tot verzoening wordt van generatie op generatie doorgegeven. Conflicten uit de vorige eeuw, en nog eerder; uit de tijden van het Turkse Kalifaat, kruistochten en Mohammad's veldtochten blijven anno jaren tien van de 21ste eeuw springlevend. Doodzonde, voor de mensen zelf, hun/onze energie (alleen al de tijd die we aan het reaguren besteden) en derving van economische ontwikkeling.

Tuurlijk, min mij maar. Huppatee. Laat. Maar. Komen. Maar gegarandeerd dat als er een familie Yildiz of Eddini naast jullie woont in de Vinexwijk, dat je de vader, moeder en kinderen gewoon gedag zegt. "Ja, maar die ken ik. Die zijn aangepast, die doen hun best." e Voila. De grootste angst is voor datgene wat we niet kennen. Dat geldt voor ons, dat geldt voor 'hen'.
We zouden met z'n allen in het etnisch-culturele debat één doel moeten hebben: het bevorderen van de Moslimrenaissance, in Nederland om te beginnen. Ayaan Hirsi Ali en Dr. mevrouw Wafa Sultan upfront. Over die laatste: parkeer je aversie tegen de Arabische keelklanken en lees wat ze zegt: www.youtube.com/watch?v=VqvskXCz-kk . Hier haar wiki: en.wikipedia.org/wiki/Wafa_Sultan . Naaktgeboren en nog nat van moeders vruchtwater is-er-geen-ver-schil. Allahverdomme, snap dat nou es.

Organische evolutie | 20-08-13 | 10:40

Logic | 20-08-13 | 07:37
Berbers zijn geen Arabieren, het zijn de Sinti en Roma van de Arabische wereld...

K. Metjes | 20-08-13 | 10:28

Toen ik daar in 1994 kwam, was het al niet anders! Het park (en met name de wasserette) werden al overspoeld met Arabische mensen. Een destijds vreemde gewaarwording.

zonder_stijl | 20-08-13 | 10:26

Beste Landallers, bent u er van op de hoogte dat u zich in Nederland bevindt? Wilt u dan rekening blijven houden met de Nederlandse gebruiken? Jeweettog, lands wijs, lands eer. Oh nee, weg met ons, dat zal het zijn...

K. Metjes | 20-08-13 | 10:25

Daarom zie je mij nooit op vakantieparken maar huur ik gewoon een particulier vakantiehuis. Goedkoper, beter, en rustiger

sinar2 | 20-08-13 | 10:16

Roomblanke paupers moeten gewoon niet zeuren. Elite moslims betalen 3 keer zo veel, misschien een idee om een scheidingsmuur tussen arm en rijk in te bouwen.

Kaan78 | 20-08-13 | 09:24

Feit blijft,
Het park is van Landal.
Als die het zo fijn vinden om er Halandal van te maken, moeten ze dat zelf weten.
Daarom ga ik met mijn gezin gewoon naar Center-Parks Eiffel om wat speklapjes op mijn barbecue te smijten.
Kortom blijf er maar weg, dan kan Halandal rijk worden van die apen.

mothersfinest | 20-08-13 | 09:17

hmm, tijdens ons verblijf op flevonatuur geen arabieren gezien, hoe zou dat nou kunnen? :)

germy | 20-08-13 | 09:06

Landal... dat is toch dat net niet Center Parcs voor nog grotere paupers?!?

Fopspeen | 20-08-13 | 08:50

Vraag me of of de Arabieren een soortgelijke brief krijgen....

Humungousfungus | 20-08-13 | 08:48

Zolang ze de rommel betalen, kan ik ermee leven. Onze studentencorpsen doen niet veel anders, maar die betalen ook netjes de schade.

radioactieve banaan | 20-08-13 | 08:26

Landal is sowieso een pauper kamp.

bottlebaby | 20-08-13 | 08:17

Je kunt een arabier wel uit een barbaarse omgeving halen maar niet de barbaar uit de arabier.

Logic | 20-08-13 | 07:37

Leuk hoe het merendeel hier zich net zo tolerant toont als een 87 jarige mijnwerkerszoon.

BerendB | 20-08-13 | 07:13

Er is dus apartheid in deze park, en gewoon want de arabieren zijn EN te asocial,EN te veeleisende qua omgangsvormen !

Aydont Giveufeuq | 20-08-13 | 06:37

niksneem | 19-08-13 | 23:29 |
Het is de Overheid (West-Europese overheden) die u iets opdringt. De immigranten hebben niet zichzelf uitgenodigd, maar nemen graag het aanbod aan om vanuit de tweede of derde wereld naar de eerste wereld te verhuizen zonder dat integratie een grote rol hoeft te spelen. En zeg nou zelf, zo'n aanbod sla je toch niet af?

Revvoyensovyet City | 20-08-13 | 06:02

Aanpassen is je leven laten reguleren. Dat doe ik nooit op vakantie. In het dagelijks leven ook niet overigens.

INH.30CL | 20-08-13 | 02:03

Prima aangepakt door Landal. Gewoon beetje aanpassen en andere vakantiegangers waarschuwen.

Leipe Lennie | 20-08-13 | 01:39

M*slims met onverdiend oliegeld (of gasgeld, kan ook): beter bewijs dat zowel God als Karma onzin zijn bestaat er niet. Maar ik kan erg genieten van die filmpjes waarin ze zichzelf in een Mercedes te barsten driften. Vooral als ze er uit slingeren.

QuelleFromage | 20-08-13 | 01:39

@Itzamná | 19-08-13 | 23:38
Klopt. Zat bier te zuipen met CoJoNes in 't park. Iets met prioriteiten.

Parsons | 20-08-13 | 01:15

Ik zag ze eergisteren in het centrum van Aken. Een man in wit gewaad met drie zwarte pinquins achter hem aan sjokkend. Duurde nogal voor ze over het zebrabad waren. Ik heb me maar aangepast. Als het daarbij zou kunnen blijven valt het nog wel mee. Als dus.

WirMachenMusik | 20-08-13 | 01:07

Na een weekendje los met de vriendengroep moet het inventaris ook vernieuwd worden... en wij zijn Europeanen :D

eazy_vld | 20-08-13 | 01:03

-weggejorist-

Occipitaalcasibus | 20-08-13 | 00:49

-weggejorist-

Occipitaalcasibus | 20-08-13 | 00:49

Mooi nog een reden om die KUT vakantieparken te mijden als de pest, want verklooien Henk en Geest in hun campingsmoking de zooi niet, dan zijn het wel de Polen met hun gezuip en kabaal met hun semi permanente verblijf, dan de tokkie Duitser ook nog die niet onder doen.voor Henk en Vreet, behalve met vloeken, want vloeken in Duits klinkt toch rauwer, zijn we nog een groep vergeten?

Occipitaalcasibus | 20-08-13 | 00:49

pardon 2x

Houtbar | 20-08-13 | 00:32

Jonkheer Wttewaall | 20-08-13 | 00:07 |
Ghehe zo herkennen we die lui.

Gekke mafkezen als cobie maken zich druk als er al meer nederlanders in haar buurtje gaan wonen middels een appartement.

Die herken ik ook.

Houtbar | 20-08-13 | 00:31

Jonkheer Wttewaall | 20-08-13 | 00:07 |
Ghehe zo herkennen we die lui.

Gekke mafkezen als cobie maken zich druk als er al meer nederlanders in haar buurtje gaan wonen middels een appartement.

Die herken ik ook.

Houtbar | 20-08-13 | 00:26

Zelfislamisering vindt in heel Europa plaats!
Zogenaamd geëmancipeerde Zweedse vrouwen ondersteunen het dragen van hèt symbool van vrouwenonderdrukking, de hoofddoek:
www.volkskrant.nl/vk/nl/2668/Buitenlan...

paardenvijg | 20-08-13 | 00:18

Ik zit as we speak in Brabant in zo'n park. Bij binnenkomst lag er een duidelijke prijslijst klaar voor alles wat je sloopt. Verder voor de verandering eens geen moslim te zien hier.
Prettige vakantie!

Lijkt me logisch... | 20-08-13 | 00:08

Het zijn net varkens. Waar ik woon, in Turkije, gebeurt hetzelfde. Als mensen nieuwe spullen willen verhuren ze hun huis aan Arabieren en vragen een megabedrag. Je wilt niet weten hoe het huis er na afloop uitziet, zelfs op het bed ligt afval, meloenpitten en beschimmelde schillen waar ze gewoon tussen liggen.

Aan zee zijn ze dan wel weer grappig, puberjochies die nog nooit een vrouw in bikini hebben gezien en het water niet meer uit durven, op een rijtje wanhopig biddend voor een beetje slapte.

Jonkheer Wttewaall | 20-08-13 | 00:07

Buigen.

Kobie | 20-08-13 | 00:06

Slaap lekker egootjes !

mmmmptjjjjssss, en nu naar bed !

Houtbar | 20-08-13 | 00:04

Prima itzamnaaj droeve man zonder inhoud!

Prima Cobie integer wijf zonder realiteit!

Houtbar | 20-08-13 | 00:03

Als het om de poen gaat weten die carnavalisten er wel raad mee. Ik zou zeggen: bouw een moslimpark in Limburg en vooer dan gelijk de sharia in Brunsum in.

grote haas | 19-08-13 | 23:59

Maar goed ik duik me bed in aangezien om half5 mijn wekker weer gaat.
Fijne avond allen.
*licht uit *

cobie | 19-08-13 | 23:53

Houtbar | 19-08-13 | 23:47 | + 0
Ach, hoe jij spelt interesseert mij in wezen geen zak.

Het doet nogal afbreuk aan je toch al waardeloze comments.

Kijk, die voorgaande zin kan zo de annalen van GS in.

Slaap lekker en hou het gezellig met cobie.
Out=

Itzamná | 19-08-13 | 23:53

@ Houtbar 23:44 over egoïsme gesproken.
Wat is jouw monument meer waard als de landen en de bossen hier?
Ik wil niemand verkassen jij dus wel.

cobie | 19-08-13 | 23:50

@Itzamná | 19-08-13 | 23:43
Ik weet mij duidelijk te maken zonder steeds hetzelfde boek erbij te nemen.

U is nogal gefrustreerd wegens mijn spelling?

Houtbar | 19-08-13 | 23:47

@cobie | 19-08-13 | 23:35 |
Dan moeten er eerst monumenten afgebroken worden.

Woon in Haarlem. Alle bouwgronden worden optimaal benut en de monumenten en de binnenstad worden behouden.

Dus moet er uitgeweken worden, soms tot ongenoegen van bewoners.

Tja cobie, jij wilt dus de geboren en getogen Haerlemmer ook maar naar b.v Hoofddorp verkassen?

Met je 30 jaar jong!!!

Houtbar | 19-08-13 | 23:44

Houtbar | 19-08-13 | 23:22 | + 0
Behoord moet met een 't'.
Houtbar | 19-08-13 | 23:30 | + 0
Jouw moet zonder 'w'.

Heb je NL geleerd in Egypte? Serieus, je wordt heel serieus genomen.

Genomen - jij woordspeling snappie doen?
Ga toch pitten, malle Eppie.

Itzamná | 19-08-13 | 23:43

Iemand had het over negeren... Dat mag je toch niet meer zeggen??? (afrikaantjes, zigeunersaus, blanke vla..) Maar ik was daar ooit eens in vaals... toen liepen er alleen maar oudjes rond die wilden golfen... Tijden veranderen blijkbaar... Raar verhaal...

Hai D. | 19-08-13 | 23:42

Organische evolutie | 19-08-13 | 23:28 | + 0
Dat die lamzakken van Landal 'ons' vragen om rekening te houden met imbecielen uit een obscurantistische cultuur is te stuitend voor woorden.

'Komt uit een goed hart' - jawel. Een beetje rekening houden met elkaar, dat zal. Het enige wat mohammedanen doen is vragen, bedelen, janken, het slachtoffer uithangen en maar jennen.

Tijd dat die troep Europa wordt uitgedonderd, geen hond die er een traan om zou laten.

Enfin, Parsons kan zelf ook wel antwoorden, maar mogelijk slaapt hij al of zit hij zich een coma te zuipen aan de mezcal.
Een doerak hoor, die Parsons.

Kun jij trouwens oprotten met je dhimmi-gezwatel?
Dank.

Itzamná | 19-08-13 | 23:38

@cobie | 19-08-13 | 23:25 | + 0 -
Ik begrijp je probleem en het ligt bij jezelf.

Jij werkt hard en je hebt daar een leuk stekkie. Nu komt er een flat in de buurt en die bouwen ze meestal naar vraag.

Die aspirant huurders/kopers werken misschien wel ook hard om zo een appartementje te kunnen betrekken.

Misschien zijn het volwassen mensen uit de regio die ook willen wonen net als jij en nu de kans krijgen.

*glaasje kraanwater uitschenkt*

Houtbar | 19-08-13 | 23:37

wat de rest van het artikel zegt: zij betalen dus zij bepalen. sommige hier hebben al door dat we "Europa" verloren heeft. De rest is te dom om het door te hebben en trekt graag de linkse kaarten als racisme, eigen cultuur etc. Tot het echt te laat is en het niet meer hoeft.....

chiwing | 19-08-13 | 23:36

@ Houtbar 23:30
Waarom stel je niet voor dat flatgebouw bij jouw voor de deur neer te zetten?
Hebben wij nog een beetje natuur hier en kan jij mooi de ex gedetineerde en wat er nog meer inkomt helpen.
Win win toch?
Je kan ook ergens trots zijn op wat je bereikt hebt maar dan ben je egoïstisch ?

cobie | 19-08-13 | 23:35

@cobie | 19-08-13 | 23:18 | + 0

U stapt over de mensen heen die een toekomst willen opbouwen en het helaas zullen moeten doen met een appartementje.

Maar dat pikt U niet want vroeger,,,,,

Flikker toch op met je gelul, vroeger kon je een huisje huren.

Weet je cobie, je bent een kreng en egoisme is jouw aangeleerd.

Houtbar | 19-08-13 | 23:30

Giskard Reventlov | 19-08-13 | 23:21

Ik dring arabieren niets op, arabieren dringen mij iets op. Waar ik me overigens niets aan gelegen laat liggen.

niksneem | 19-08-13 | 23:29

@ Simon de Danser 23:25
Lol!

cobie | 19-08-13 | 23:28

Zelfs onze vakantieparken zijn dus niet meer van ons.
Parsons | 19-08-13 | 19:59 | + 68

Wel grappig, maar meen je dat nou joh?

If/so, wie zijn "ons"? Er zit minder cultuurclash tussen Ahmed en Johnny uit Den Haag, dan tussen een van beiden met Hendricus uit Appingedam.

Nee, het staat er een beetje suf, maar wat die Landalmeneer bedoelt komt uit een goed hart. Geldverdienen en een beetje rekening houden met elkaar.

Organische evolutie | 19-08-13 | 23:28

@cobie | 23:15 |: 'ik kijk liever tegen bomen aan als gebouwen'

Let op uw taal want nu zegt u vrijwel hetzelfde als Dolle Dries die zegt van hele dikke negerinnen te houden met tieten als 'grote postzakken en tepels als uitgedrukte sigarenpeuken.'
@7:38 www.manbijthond.nl/fragmenten/het-leve...

Simon de Danser | 19-08-13 | 23:25

@ Houtbar 23:22
Bijna alles bullshit.
Oh wacht ik ben nog niet een bij de 30 in de buurt dus moet ik mn bek maar houden want de kanslozen verdienen meer kansen dan iemand die keihard werkt???

cobie | 19-08-13 | 23:25

@cobie | 19-08-13 | 23:15 |
U heeft geen kinderen begrijp ik ? En het voorrecht om ruim te leven behoord aan U want U is boven de veertig en woont er al lang?

Houtbar | 19-08-13 | 23:22

@ niksneem | 19-08-13 | 23:13 |
Die arabieren zijn net op vakantie, blij even van die onzin af te zijn en dan ga je het ze weer opdringen.

Giskard Reventlov | 19-08-13 | 23:21

@ Houtbar 23:14
Ik ben zeer laag begonnen, heb mij omhoog gekrabbeld ben weer naar beneden getrapt om vervolgens weer te proberen omhoog te komen.
Dus waar stap ik overheen?

cobie | 19-08-13 | 23:18

@zeg maar jansen | 19-08-13 | 23:11 |

Waar wil je de mensen hebben dan? Onder de grond het liefst?

#Moederskindje

Houtbar | 19-08-13 | 23:18

Parel van het Zuiden | 19-08-13 | 22:10 | + 5
Weet je wie ook goed in negeren was?
Familie van je lijkt het. En voor de rest ben je een hypocriete lul.

123 je proeft het zo | 19-08-13 | 23:17

Dit is nou een staaltje dhimmitude van onze Limburgse, ahum, medeburgers. Waarschijnlijk ingegeven door het op geld beluste en principieel ruggengraatvrije management.

Op de site van Landal zie je een heel dieskriemienierend plaatje van een kaaskop. Dat moeten we niet willen met z'n allen. Waarom, oh waarom staat er (nog) geen kopvod op die plek????

Het hoofdkantoor van die hut staat in de Bible Belt, dus dan weet je al waar die onderdanige houding richting Arabs, euh, ze bedoelen islamieten natuurlijk, vandaan komt.

Als er wel iets is waar de islam geen respect voor heeft, dan zijn het wel een stel linkse Abdulla's (Slaven van Allah) die principieel weigeren hij vrijheden te verdedigen, neem een willekeurige niet-PVV'er als voorbeeld.

Wans Horst | 19-08-13 | 23:17

@ Houtbar 23:09
Wat mij betreft staat Nederland al vol genoeg met flatgebouwen.
Het staat je vrij om over mij te denken wat je wilt maar ik kijk liever tegen bomen aan als gebouwen. Daar hebben ze een stad voor uitgevonden

cobie | 19-08-13 | 23:15

Met T

Houtbar | 19-08-13 | 23:15

@cobie | 19-08-13 | 23:05 |
Tja, zo werkt dat met een bevolkd gebied,

Ben ooit ook zelf begonnen in een onderhuur kamertje en was blij dat ik na negen jaar een appartement kon kopen.

Jij stapt hier overheen...

Houtbar | 19-08-13 | 23:14

Vanaf volgend seizoen een minaret op Landal vakantieparken met om 05.00 uur een schreeuwende gek die oproept om met je kont naar het oosten te keren. Daarna gezamenlijk snikkel wassen en voeten vegen.

niksneem | 19-08-13 | 23:13

Houtbar | 19-08-13 | 23:09 Prachtig zo´n flatgebouw.

#nimby

zeg maar jansen | 19-08-13 | 23:11

Parel van het Zuiden | 19-08-13 | 22:56 | + 0
Geloof dat de USA nu niet zo goed meer weet wat ze moeten doen. Moet je de moslimbroederschap steunen of het leger?

Ik denk het leger. Aan de totale retards van de moslimbroederschap moet je geen enkele steun geven. Laat ze elkaar maar uitroeien, als ze dat nodig vinden. In die zin geef ik ook liever steun aan Assad dan aan de fundamentalisten die daar een theocratie willen vestigen (wat de moslimbroederschap in Egypte wil).

Als eerder gezegd, democratie is in dat soort onderontwikkelde landen alleen maar een ritje richting theocratie, met alle debiliteit die er bij hoort. Dat is in Afghanistan niet anders en dat zou in SA ook niet anders zijn.

Dat soort shit, daar hebben wij niks aan.
Tijd trouwens dat Turkije ook weer onder een min of meer seculiere legeroverheid komt. Die Erdogan is volstrekt geschift.

Enfin, het zal denk ik meer dan 3 eeuwen duren voordat de mohammedanen het getal nul zien als de perfecte weergave van hun 'religie'.

Itzamná | 19-08-13 | 23:10

"Geld stinkt niet behalve wanneer het is bedorven"

ecologiste | 19-08-13 | 23:09

@cobie | 19-08-13 | 22:25 |
Zo'n flatgebouw is belangrijk maar niet bij jou in de buurt, dat vind jij logisch?

De waarde daalt overal. Jij bent er zo een die wel wilt helpen maar, ach, de middelen niet heeft.

Je laat je goed kennen ..

Houtbar | 19-08-13 | 23:09

@ Houtbar 23:00
Met een beetje geluk krijgen wij er geen last mee.
Wat jammer is is dat er veel natuur verloren gaat. Waar gebouwen staan komen ook wegen.

cobie | 19-08-13 | 23:05

cobie | 19-08-13 | 201:17 |

Bij mijn moeder is er in de wijk een appartementen complex gebouwd voor mensen met schizofrenie...

Er was 1 vlegel welke tegenstand bood en zelfs met flyers langs de brievenbussen ging.

Niemand heeft er last van behalve dat ene wijf, die ziet elke dag "gekken" in haar tuin...

Houtbar | 19-08-13 | 23:00

@Itzamná | 19-08-13 | 22:45 |

"Zo lang het kanaal netjes open blijft zoals nu is er niets aan de hand en kunnen jullie je gang gaan. Wordt dat anders..."

- 90.000 tons of diplomacy -


Kijk, zo spreek je Arabisch.

Parel van het Zuiden | 19-08-13 | 22:56

Hoe zou eenzelfde stukje geschreven door een Griekse hotelier over eruit zien?
Of een stuk proza geschreven door een Toscaanse camping eigenaar?
Dat vinden we allemaal maar doodnormaal want zij verdienen daar immers hun brood mee. Dat is heel iets anders dan Arabieren in Vaals natuurlijk of...

BerendB | 19-08-13 | 22:55

Peter Emile | 19-08-13 | 22:33 | + 5
Je moet wel stevig gestoord zijn om naar een islamitisch land op vakantie te gaan.

Wat heeft een westerling daar te zoeken? Die piramides kun je ook wel via Google Earth bekijken. Bovendien stimuleer je door afwezigheid ook niet de locale economieën. Lijkt me prima.

Een gedoemde en stervende cultuur, dat mohammedanisme. Niet voor niks is de trekrichting, als je het zo zou noemen, Zuid-Noord en niet omgekeerd.
Nou ja, wat mot je ook in een zandbak met ongeletterde bavianen? Oeh en ah roepen om dingen die juist niet door het mohammedanisme zijn gerealiseerd?

Niet mijn kopje thee.

Itzamná | 19-08-13 | 22:50

@ zeg maar jansen 22:42
T zal je hobby maar zijn.
Moet nog steeds afleren op de plusjes en minnetjes te letten. ;-)

cobie | 19-08-13 | 22:48

Mooi. Niet dat we het kunnen betalen, maar als we ooit nog eens naar een vakantiepark gaan is het zeker niet naar Landal Greenparks. Laat die maar lekker de winst halen bij 3x meer betalende Arabische gasten.

Litsehimmel | 19-08-13 | 22:46

Intussen in Egypte.
www.dailynewsegypt.com/2013/08/19/us-c...

Lekker varen op een bootje door het Suez-kanaal. De USA heeft denk ik een goede gok gemaakt door in te zetten op militaire kracht.
De rest is eigenlijk onzin.
Dit een weinig off-topic. Voorwaarts met de Arabierische Lente!
Free Mubarak!

Itzamná | 19-08-13 | 22:45

cobie | 19-08-13 | 22:38 Nee, het is niet belangrijk. Supermatthijs doet dat. En straks, na middernacht komt Mark Smith het nog een keer doen.

Vinden ze leuk. Die minnetjes.

#kleinstijfje

zeg maar jansen | 19-08-13 | 22:42

En ongeacht welk vakantiekamp je boekt, grote kans dat er ook nog Polen en asielzoekers je vakantie bederven.

zeg maar jansen | 19-08-13 | 22:40

Sorry die was voor jansen.

cobie | 19-08-13 | 22:40

@ Welles! Nietes! | 19-08-13 | 22:34
Nee je hebt gelijk niet belangrijk.

cobie | 19-08-13 | 22:38

Hoe ze zo'n getto van dicht op elkaar staande hutjes trouwens een park hebben durven noemen.

Het is een kamp.

zeg maar jansen | 19-08-13 | 22:38

Simon de Danser | 19-08-13 | 22:26 | + -1
Ik begrijp je humor wel, al vind ik die in dit geval totaal misplaatst.

Ook ik heb een hekel aan veel mensen, maar aan sommigen een iets grotere hekel. That's all.

Verder ben ik heel lief voor m'n biggetje hoor, dat je je geen zorgen maakt.

Itzamná | 19-08-13 | 22:37

cobie | 19-08-13 | 22:34 Nee. Ging ik toch al niet heen nee.

zeg maar jansen | 19-08-13 | 22:36

cobie | 19-08-13 | 22:31 Lekker belangrijk.

zeg maar jansen | 19-08-13 | 22:34

Je zou de vraag kunnen stellen waarom de in wezen nazistische mohammedanen niet gaan logeren in het voorheen nazistische Duitsland. Waarom niet?

Als zij hier dan toch meer betalen, kunnen ze dat ook in Duitsland.

Hebben wij geen last van die troep en is het oerdomme en in feite kruiperige gelul van Landal in NL totaal overbodig.
Als eerder gezegd, iedereen die nu nog naar Landal gaat is gestoord en in feite een vervloekte dhimmi.

Ja, ik dacht, ik kom eens genuanceerd uit de hoek, godwin of niet.

Itzamná | 19-08-13 | 22:34

@ zeg maar jansen | 19-08-13 | 22:29 |
Ging jij toch al niet heen * gokje * ;-)

@ Welles! Nietes! | 19-08-13 | 22:31
*uitsluitend varkens houden gaat *

cobie | 19-08-13 | 22:34

Supermatthijs | 19-08-13 | 20:03 | + -59 -
Ik weet niet hoe goed je Nederlands is, maar anders nog maar een keer goed lezen.

ZZP-er | 19-08-13 | 22:34

Bungholio2 | 19-08-13 | 22:28 Als een Arabier z'n kromzwaard op de hals van Supermatthijs heeft staan wijst ie nog naar die gesluierde en zegt ie met enigszins verstikte stem: "Ik zou haar doen".

#famouslastwords

zeg maar jansen | 19-08-13 | 22:34

Als wij naar één van die islamitische kut-landen op vakantie gaan, moeten we op eieren lopen; dit mag niet, dat mag niet, voorzichtig zijn hiermee, voorzichtig zijn daarmee, anders beledig je ze, vrouwen moeten armen/benen/hoofden bedekken, alcohol mag vaak niet, enzovoort, enzovoort.

En hier? Hier lees en hoor je alleen maar dat je rekening met hén moet houden. En dus ook met hun barbarij, hun schofferingen en hun middeleeuwse opvattingen.

Van mij kunnen ze de boom in, met hun kut-cultuur; je hebt maar rekening te houden met óns, ónze mores en met ónze opvattingen, anders rot je maar op.

Patsers.

Peter Emile | 19-08-13 | 22:33

@cobie | 19-08-13 | 22:25
Dan kun je van je boerderij beter een B&B maken voor moslims. (grapje)

*Ben je mooi klaar mee denkt.*

Welles! Nietes! | 19-08-13 | 22:31

Oh de minbrigade is ook weer aanwezig.
* plusjes uitdelen gaat*

cobie | 19-08-13 | 22:31

Watapatja | 19-08-13 | 20:00 | + 53 -
Is hier omgekeerd: zij krijgen het reglement van de arabieren.

ZZP-er | 19-08-13 | 22:31

Oh, is dat nou Landal? Mooi, weet ik genoeg.

zeg maar jansen | 19-08-13 | 22:29

wakkere_nederlander | 19-08-13 | 22:25
Je vraagt je af waarom ze hier dan wel hun medische keuring laten doen.
Maar ja, hun geld he? Hoe diep kun je zinken.

ZZP-er | 19-08-13 | 22:28

Supermatthijs | 19-08-13 | 20:03

Al zou jouw hele familie de keel worden afgesneden door een stelletje van die lui, dan zou je het nog goedpraten. Is het normaal om zulke dingen te doen? Nee toch, hoop ik.

Bungholio2 | 19-08-13 | 22:28

@Parel van het Zuiden | 19-08-13 | 22:10

De racismekaart. Vergeet de racismekaart niet.
Omdat hij ziet, dat het toevallig arabieren zijn, waar wij het criminele wangedrag van beoordelen, zijn wij de racisten. Dat wij net zoveel schurft hebben aan arrogante liegende Fransen, schietputgravende Duitsers of badhanddoekstelende pauperNederlanders met hun onopgevoede pleurisjong, ALLEMAAL!!!, dat maakt niet uit.

Hij ziet 'arabieren' in de tekst, dus WIJ zijn de racisten. De godwin 2.0 voor argumentlozen.

ZKH EénOog | 19-08-13 | 22:27

@Itzamná | 19-08-13 | 22:21 |
Op vakantieparken, Landal of niet, zijn àl de anderen de hel. Sommigen natuurlijk meer dan anderen zoals Landal al duidt, maar uiteindelijk ontkomt daar niemand aan de galg... als ik het voor het zeggen hebben zou.

Simon de Danser | 19-08-13 | 22:26

Zo stapte ik vorig jaar de Frühstück zaal in van een Gasthaus vlakbij Europapark in het zuiden van Duitsland, waar zeker de helft in een burka gesluierd ons aan zaten te gapen omdat we voor 'hun doen' nogal Westers gekleed waren denk. Toch een aparte gewaarwording kan ik je verklappen, aangezien het de jaren daarvoor zo nooit was geweest.

Na wat bijgebabbeld te hebben met de eigenaresse bleek dat ze niet meer naar Disneyland Parijs gingen vanwege het burka verbod, eureka het werkt echt! ;-)

Overigens vertelde ze ook nog dat ze serieus een van de koelkasten uit een van de kamers heeft kunnen wegpleuren omdat de geur niet te harden was en deze niet meer te verwijderen viel na 8 liter St. Marc Express verfreiniger, aangezien ze koken met hele aparte kruiden.

Voor mij opzich prima dat ze hier vakantie en geld komen uitgeven, maar aub dan wel in redelijke lijn met onze normen en waarden, dus geen burka's maar knappe Persische meiden in dirndl's svp

Tini | 19-08-13 | 22:25

@ Welles! Nietes! | 19-08-13 | 22:07
Ik denk niet dat we dat gaan winnen.
Wel heb ik ( misschien heel stom van mij ) een advocaat erop gezet omdat wij hier niets van wisten en dat de waarde van de boerderij enorm daalt wanneer het omgeven word door gebouwen.

cobie | 19-08-13 | 22:25

Blankes nie welkom..

ZZP-er | 19-08-13 | 22:25

@ristretto | 19-08-13 | 20:18
In Duitsland en zeker in München is de sfeer toch anders. Volgende maand is het oktoberfest en dan trekken die Arabieren en hun vrouwen gewoon lederhosen en dirndls aan een feesten gezellig mee. Ik heb vorig jaar nog zo'n Arabier straalbezopen van zo'n biertafel zien donderen.

Vooral hier in Nederland gedragen moslims zich heel sneu en afzijdig. Je zal ze niet vaak in bungalowparken zien of tijdens kermissen, jaarmarkten of andere vrolijke gelegenheden. Ze doen hier gewoon niet mee en trekken hun eigen plan.

wakkere_nederlander | 19-08-13 | 22:25

Elk bedrijf dat op deze manier haar zaakjes doet, boycotten en failliet laten gaan. Mocht ik eens op een Landal aribica cottage aankomen, dan zal ik een gepaste afzender achter laten voor ze.

Mr_Pikibelly | 19-08-13 | 22:22

Simon de Danser | 19-08-13 | 22:15 | + 0
De hel, dat zijn niet de anderen. Niet allemaal.

Waar we op deze planeet het meeste last van hebben, zijn de aanhangers van het mohammedanisme. Waarom schrijf je dat niet op? Zeker in een topic als dit, waarin je dhimmies ziet buigen voor die kut-Arabijers.

Voor jou mogelijk niet, voor mij wel een reden om nooit naar een Landalpark te gaan.

Itzamná | 19-08-13 | 22:21

Meer mensen zouden dit op hun webpage moeten plaatsen.
Hi, I’m Pat Condell.

I don’t respect your beliefs and I don’t care if you’re offended.

Cheers.

Now that we’ve got the formalities out of the way, welcome to my website.
Hi, I’m Pat Condell.

I don’t respect your beliefs and I don’t care if you’re offended.

Cheers.

Now that we’ve got the formalities out of the way, welcome to my website.
patcondell.com/.
Rechterkant, de man heeft wel LOL.

En flikker op met Landal.

Itzamná | 19-08-13 | 22:18

Heb net gemaild naar het hoofdkantoor , dat dit schandalig is, en mijn familie nooit meer gebruik zal maken van de k ** parken!
Doe het na ! Doe het na !

Lief meiske | 19-08-13 | 22:18

Jean-Paul Sartre heeft het vakantiepark gevoel reeds in 1944 goed beschreven in zijn vermaarde 'Huis clos': 'L'Enfer c'est les Autres.'
'De hel zijn de anderen' en daar heb ik verder niet zoveel aan toe te voegen.

Simon de Danser | 19-08-13 | 22:15

@Supermatthijs | 19-08-13 | 20:03
Wat ben jij slecht in begrijpend lezen.

wakkere_nederlander | 19-08-13 | 22:13

Ik hou altijd rekening met ander mensen. Ben namelijk geboren en getogen in Nederland. Resespect voor anders denkenden. Zeer beledigend zo brief. Zegt meer over de andere "gasten". Was de brief ook in het Arabisch????

ikdenkwat | 19-08-13 | 22:12

@ZDEV | 19-08-13 | 19:57
Noord Afrika was ooit een green parc.
Nu is het een zandbak.

wakkere_nederlander | 19-08-13 | 22:12

Krijgen de Arabische gasten er ook eentje? "Vooral de westerse gasten kunnen afwijken, maar gelieve geen HOER naar de dames te roepen en/of te sissen. Westerse mensen eten soms varkensvlees, maar zijn net als u betalende gasten."

Fijn. Verkansie!

Onzinloos_2.0 | 19-08-13 | 22:10

@Wees_eens_creatief | 19-08-13 | 20:59 |

U verwacht toch niet dat ik een zijdelingse, uit context verwijzing naar mijn verdere gedachtendelingen op GeenStijl zal gaan duiden om uw aantijging jegens mijn persoontje te weerleggen. Ik zet over het algemeen redelijk zorgvuldig zo'n gedachte uiteen en u mag daar van maken wat u wilt. Is natuurlijk verder volkomen irrelevant in deze discussie. Het is een goedkoop afleidingstrucje, een zoals u ook heel vaak hanteert.
.
De vergelijking die ik trek is uitermate relevant. Geweld tegen lijf EN goed is beide strafbaar.
Ik hanteer de woorden zin in hebben. Dat mijn smaak anders is als die van de Arabieren doet niets af aan het gedeelde motief. De Arabier en ik betalen ook beide direct voor de lijdende voorwerpen onderhevig aan onze intentie /daad. De Arabier en ik maken tevens gebruik van hetzelfde instrument, namelijk geweld.
.
Met vier onderliggende passende vergelijkingen kom ik volgens mij tot een vrij treffende overkoepelende vergelijking. Ik kan me niet voorstellen dat u echt zo dom bent de vergelijking dan niet begrijpen. U wil de vergelijking niet "begrijpen" zodat u niet in hoeft te gaan op de inhoud. Ontwijken en verwijten, zo opereert u al van meet af aan in deze draad.
.
Zal ik u nog een hint geven over wat ik in de vorige tegel deed en heel vaak doe in tegels. Ik kies een vertelvorm om een strekking, een boodschap, een punt over het voetlicht te krijgen. Zoals ik in mijn openende alinea al aangaf. U maakt er maar van wat u wilt.
.
Oh, eh, u gaat weer terug op de negeerlijst. Want naast bovenstaande schrijft u ook nog eens ronduit lelijk qua stijl, grammatica, en woordgebruik en vervalt u mij bovendien te vaak in ad hominems. Schoolpleinwerk

Parel van het Zuiden | 19-08-13 | 22:10

Was paar jaar gelelden ook op Hoog Vaals en toen liepen er ook hordes tenten rond. Heel frappant om te zien, ze hadden zelfs hun schotelantenne bij.

frickY | 19-08-13 | 22:09

@cobie | 19-08-13 | 21:49
Daar ben ik ook bang voor cootje!
Meestal kun je bezwaar maken voor er een voornemen is voor het toekennen van de bouwvergunning, en dan moet je in het geval van zo'n project met een groot collectief bezwaar maken en met goed onderbouwde argumentatie en/of door onderzoek van hinder ofzo. Voor de dakkapel van je nieuwe buren gaat het makkelijker dan voor de bouw van een soort Landalpark voor moslims zeg maar.;)

Welles! Nietes! | 19-08-13 | 22:07

Ik ben nog nooit op een Landalpark geweest en ga er nu zeker ook nooit naar toe. Dat zouden meer mensen moeten laten. Dat ze maar de tyfus krijgen.

Zelfde geldt voor winkels die halal-shit verkopen. Zie onderstaand linkje van de onvolprezen Pat Condell.

www.patcondell.net/boycott-halal/

Itzamná | 19-08-13 | 22:03

Natuurlijk doen we dat. Zo zijn ze ook in de Arabische wereld. Rekening houden met mensen die anders denken.

MartinaZwolle | 19-08-13 | 21:58

Kijk, die varkentjes in die kleine kuthokjes hebben toch al geen leven. Lijkt me prima idee om die los te laten lopen in zo'n godvergeten park en in de huisjes van die mohammedanen te flikkeren.

In vroeger dagen legde je bij iemand een paardenkop in bed, nu kan dat eenvoudig met een varkenskop.
Wordt Fatima 's morgens wakker en zegt 'Schat, lekker geslapen?'.

Uiteraard webcam installeren en filmpje op YT plaatsen.

Itzamná | 19-08-13 | 21:57

Ligt er ook zo'n folder voor de uitheemse bezoekers, die iets beschrijft over de autochtonen? En dat het wenselijk is deze mensen in hun waarde te laten? En de autochtone gewoonten te respecteren? Denk het niet, hè?
Eenrichtingsverkeer, bah.

Zupschufter | 19-08-13 | 21:57

Eigenlijk een ietwat rare brief. Alsof er hooglopende spanningen zijn tussen de autochtone Europese bezoekers en de op permanente basis uitgenodigde allochtonen. De Arabieren die zich gedragen alsof ze in hun eigen land zijn en alles wat niet aan hun standaard voldoet zichtbaar minachten. Een bende maken van zo'n huisje is niet zo moeilijk, dat hebben ik en mijn klasgenoten ook een keer gedaan. Na vertrek was ons huisje bezaaid met glasscherven van gesneuvelde lege pijpjes Grolsch. Daar kon je alleen nog lopen als je schoenen met stalen tussenzolen droeg. Maar goed, zolang de Perzen thuisblijven valt het nog wel te overzien. Met al die meegezeulde hijskranen haal je de tropische bar van het zwembad niet eens.

Revvoyensovyet City | 19-08-13 | 21:55

"Ons park verdient lekker aan die rijke Arabieren, eigenlijk méér dan aan u, dus hebben die Arabieren wat ons betreft een streepje voor. We go where the money goes. Maar dat kunnen we u niet rechtstreeks in het gezicht smijten, dus gooien we het maar over de multiculturele boeg."
Dat is wat die Landal-hypocrieten eigenlijk zeggen. Ze maken misbruik van de multiculti-sentimenten hier. Zo ver zijn we dus al, dat men op slimme, sluwe wijze kan parasiteren op dhimmitude.

Schoorsteenveger | 19-08-13 | 21:53

mooi! dat landlul groepieparks hoeven we dus ook niet meer heen!

dekogelkwamvanlinks | 19-08-13 | 21:51

@de grote Anti | 19-08-13 | 20:46 |
Had ik al eens verklapt een zwak te hebben voor onze mooie westerse cassieres.
- Die voorkeur heb ik ook, al ben ik niet vies van een kleurtje. (Verandering van spijs doet eten, toch)

Vaak gewoon een bijbaantje naast school, maar wat een ellende zullen die meemaken sinds de multikul nu echt in opmars is.
- Blij dat ik voor deze reden geen dochters heb (Niets mis met dochters, laat daar geen misverstand over zijn)

Soms hebben ze ook echt hulp nodig, als er weer eens een pakistaanse/whatever heethoofd meent dat iets (alles) haar schuld is. En ik doe het graag.
- Kijk, natuurlijk je laat zo'n kind natuurlijk niet in haar eigen sop gaarkoken. Er even naast gaan staan, een knipoog naar haar en een duivelse blik naar de cultuurverrijker doet inderdaad al wonderen.
Op de markt kennen ze me ondertussen wel, altijd vriendelijk, maar wee-o-wee als er gedonder is.

Ook donkere mannetjes die iets 'per ongeluk' laten vallen en willen dat het witte meisje het voor ze opraapt (klant is koning hmm?).. raap ik gewoon op voor ze en kijk ze de winkel uit. Stelletje gluiperts.
- Die heb ik nog niet meegemaakt, maar bedankt voor de tip.

Sjaak uit Dordt | 19-08-13 | 21:50

@ Welles! Nietes! | 19-08-13 | 21:39
Nee dat lijkt mij ook niet.
Ik heb eens op de site gekeken van de gemeente maar er staat verder niets op behalve hoe trots de burgemeester is op de bouw van de * kuch * fantastische woonvorm.
De lokale krant word gemaakt door de kroegbaas uit de buurt ;-) die weet ook niet alles.
Als ik idd op het gemeentehuis de bestemmings plannen in mag zien zal ik dat zeker doen.
Maar ik ben bang dat het hier helemaal volgebouwd gaat worden.

cobie | 19-08-13 | 21:49

@AshleyJ"Ash"Williams | 19-08-13 | 21:44
Die heeft minstens drie interieurs nodig om even te uitlaatkleppen.
Even mijn saldo bekijken of dat er in zit deze maand..
Nope.

Jackanders | 19-08-13 | 21:47

Als ze dat andersom nou ook eens doen.
Lekker biertjes drinken en in zwembroek rondlopen.
Vriendin alleen in een rokje richting de markt, zonder risico. Oh, wacht.
We moeten respecteren dat hun cultuur anders is wanneer we daarheen gaan, en als ze hierheen komen moeten we ons weer aanpassen?

Vage_eddie | 19-08-13 | 21:45

Guido, aka. Guillaume van den Berg, is een beetje dom.
Kunnen we Limbabwe niet afsluiten van het interweb?

boasatlas | 19-08-13 | 21:45

Ik neem aan dat er van de Arabieren ook aanpassing verwacht wordt. Waarom ik dat aanneem weet ik eigenlijk niet.

Fryske Pugilist | 19-08-13 | 21:45

@Jackanders 21:37
Boek ook gelijk voor Alex Pastoor, kan 'ie wel even gebruiken zo'n schijt aan de wereld momentje. Toch?

AshleyJ"Ash"Williams | 19-08-13 | 21:44

laten die arabieren dan maar het lef hebben om wat te zeggen... geloof me.... dat wordt hakkuh

nickstert | 19-08-13 | 21:44

Als ze maar geen bommetje in het zwembad maken....

vlaghalfstok | 19-08-13 | 21:43

ach ik zou gewoon met mijn fillipijnse schoonfamilie een varkentje grillen en lekker daarvan genieten met rijst ,salades bier en daarna een lekkere plens whiskey. en dan lallen met mijn 9 zwagers !!!

nickstert | 19-08-13 | 21:43

Je kan natuurlijk, als je het zo dwars zit, een vakantie boeken, en vervolgens met je factuur rondlopen, en ze laten zien dat jij minder dan een derde betaalt. Dan gaan zij ook een lagere prijs eisen, waardoor het voor Landal niet meer rendabel wordt om hun meubilair te laten slopen. 't is maar een ideetje.

Gargamel2012 | 19-08-13 | 21:40

@cobie | 19-08-13 | 21:31
Op alle 12 de verdiepingen deze bewoners zijn wel heel veel ex gedetineerde bij elkaar lijkt me.
Lijkt mij juist het vormen van een enclave van criminaliteit op kleine schaal.

Welles! Nietes! | 19-08-13 | 21:39

Kan er beter niet een brief opgesteld worden, evt in het Arabisch, of deze mensen (Arabieren) rekening willen houden met de andere mensen op het park. ..

GebuktIsGenomen | 19-08-13 | 21:39

Bij het reserveren of bij de binnenkomst expliciet vragen: Bent u mohammedaan?

If so, park vol, sorry, opgedonderd.

Voor elke autochtone Nederlander een reden om Landal te mijden als de vliegende tering.
Als je dat al niet deed.

Itzamná | 19-08-13 | 21:38

Dus Landal gaat voorbij aan het feit dat veel mensen onder andere op vakantie gaan om even helemaal géén rekening te hoeven houden met wie of wat dan ook?
Nou, ik ga meteen even boeken hoor.

Jackanders | 19-08-13 | 21:37

-weggejorist-

Goorbatsjov | 19-08-13 | 21:36

Het komt er eigenlijk op neer dat Landal beter zijn naam kan veranderen in Halal. Ongelovige honden niet welkom= want te weinig aan te verdienen. Prima, alsof ik al naar zo'n pauperpark op vakantie zou gaan. Tss. Een stel bouwvallige bungalows in de een of ander kutbos, meer is het niet.

brutus68 | 19-08-13 | 21:36

@cobie | 19-08-13 | 21:31
Altijd op het gemeentehuis.
Wordt ook altijd bekent gemaakt via je lokale krant.

Welles! Nietes! | 19-08-13 | 21:36

Zitten er zulke goede psychiaters in Aachen dan, wist ik niet.

Uw Verzekeringsadvis | 19-08-13 | 21:35

@CornholioNL | 19-08-13 | 20:43
Dat heb ik allemaal gedaan, slaan, spugen, kijken.
Je kunt me een slapjanus noemen, maar ik weet beter. Ik pak ze in de portemonnee. Daarmee houd je ze nog het best op afstand.

Sjaak uit Dordt | 19-08-13 | 21:34

-weggejorist-

Goorbatsjov | 19-08-13 | 21:34

Trouwens, ik vind het mooi te zien dat veel nederlanders niet naar het buitenland zijn gegaan.
Economische crisis hmm? Nope, de kinderen rennen rond in de parken en bossen en de audi's en porsche's en amerikaanse SUV's rijden overal rond hier.

Het is toch eigenlijk ook waanzin om tijdens die paar vrije weken waar je je eigen land kunt verkennen naar een ver vreemd land te gaan. En de kinderen mee te slepen.

de grote Anti | 19-08-13 | 21:33

Even serieus, omhooggevallen boerenpummels met veel geld, altijd -10

NACademicus | 19-08-13 | 21:33

Wat is het toch ook een kutcultuur.
Voed gewoon je kinderen op luie flikkers!

Poepus | 19-08-13 | 21:32

@ Welles! Nietes! | 19-08-13 | 21:21
Bijna goed , de gemeente wil bijdragen aan mensen die in de gevangenis hebben gezeten te helpen met het opbouwen van een nieuwe toekomst.
Zij menen wanneer men terug komt in de maatschappij en huisvesting heeft dat men niet snel weer terugvallen in criminaliteit
@ AshleyJ"Ash"Williams | 19-08-13 | 21:21
Als ik kan kiezen dan toch liever de windmolens.
Ook geen leuk uitzicht maar beter als een flat.
Ik heb geen idee of je als burger recht hebt op het inzien van een bestemmingsplan.

cobie | 19-08-13 | 21:31

Het was een prima briefje geweest als het ook expliciet aan de Arabische medemens had gevraagd om rekening te houden met de rest. Maar het moet kennelijk allemaal van een kant komen.

Bob Slee | 19-08-13 | 21:30

Oplossing is simpel... de nederlandse gasten nemen hun varken mee als huisdier... wel heel geregeld uitlaten

duitse herder | 19-08-13 | 21:30

Aanpassen aan dat achterlijke volk, en niet andersom. Mij is altijd geleerd, dat als je naar een ander land gaat, je je aan moet passen aan de gebruiken van dat land. Niet in Nederland, het meest achterlijke land van europa.

Roestende Hond | 19-08-13 | 21:27

-weggejorist-

Goorbatsjov | 19-08-13 | 21:26

@cobie 21:17
Windmolens, flat, het is een drukke bedoeling bij jou voor de deur cobie. ^^

AshleyJ"Ash"Williams | 19-08-13 | 21:21

@cobie | 19-08-13 | 21:17
Wat moet ik me voorstellen bij een reïntergatie-flat? Is dat nieuwe bewoning voor vrijgelaten TBS klanten?

Welles! Nietes! | 19-08-13 | 21:21

Ik streep Landal van mijn lijstje (kwam er toch al nooit meer), maar feitelijk mogen ze als commercieel bedrijf doen en laten wat ze willen. Als ze meer verdienen aan de Arabieren dan aan Europese gasten, richten ze zich toch lekker op die markt? Is in principe wat elk profit-organisatie doet: doelgroepen zoeken die het hoogste rendement opleveren. Nu zijn dat de Arabieren, straks wellicht Noord-Afrikaanse hangjongeren of Roemeense miljonairs. Wie niet gediend is van dit soort praktijken, boekt gewoon niet bij Landal.

FrankVeer | 19-08-13 | 21:18

@ Welles! Nietes! | 19-08-13 | 21:14 |
Nope het word een reïntegratie flat.
Gaan ze de landen voor platwalsen , de bomen voor kappen ( want een bos mag natuurlijk niet meer in Nederland ) en een aantal kassen voor demonteren.
Dat laatste zijn ze trouwens al mee begonnen.

cobie | 19-08-13 | 21:17

@cobie | 19-08-13 | 21:05
Nou wat zat ik ernaast?
Let maar goed op de naamvoering van die Flat cootje!
Als het de Piet Hein flat of zo heet ben je veilig.

Welles! Nietes! | 19-08-13 | 21:14

Hoog Faals

NACademicus | 19-08-13 | 21:14

G,I. Jane | 19-08-13 | 21:08 |: "Dat afgeschermd zijn was maar goed ook,’ ging de gepensioneerde mijnwerkerszoon verder, ‘want je wilt niet weten hoe de boel er uit ziet na die augustusmaand." Als jij de gepensioneerde mijnwerkerszoon (WTF???) gelooft ben je gek.

Zookrates | 19-08-13 | 21:13

@Ing. eslapen | 19-08-13 | 20:58
Lekkere intro btw.
Beter dan de lokroep vanuit de moskee zal ik maar zeggen.;)

Welles! Nietes! | 19-08-13 | 21:11

Ghe,mag leien dat er nu helemaal geen hond meer naar die pauperparken gaat;Goed idee,Landal,zo'n "van alle walletjes willen vreten"beleid!!

zwellevertje | 19-08-13 | 21:11

ZKH EénOog: U noemt me maar zoals u me wilt noemen, het zal een zorg zijn. Dat een (Landal) park wijst op de verschillende aard van haar gasten is niets nieuws, gebeurt op elk park. Feit is dat u zo brult omdat er Arabieren staat. Dat mag uiteraard, maar doe niet zo opzichtig uw best dat te verhullen....

Wees_eens_creatief | 19-08-13 | 21:11

Ik zeg, waarom is dit nieuws? Landal accepteert dit, mede omdat het geld zo lekker is. Waarom zou iemand anders daar een probleem mee hebben? Als ze in de omliggende dorpjes een hotel zouden boeken had ook niemand een probleem gemaakt. Ze maken een teringzooi, ok, maar dat wordt kennelijk ruimschoots goedgemaakt, anders had Landal allang klanten van Arabische herkomst geweigerd, door ze te vertellen dat ze volgeboekt zijn. Zolang Landal er baat bij heeft in de vorm van geldelijk gewin, gaat er niets veranderen. Ongeacht hoeveel er achter gesloten deuren of of websites over gezeikt wordt. En als je het al iemand kwalijk wil nemen, moet je bij Landal Greenpark management zijn.

Gargamel2012 | 19-08-13 | 21:10

@Stormageddon | 19-08-13 | 21:05
Als dat nou alles was dan viel het nog mee, maar de hele dag bij je tent moeten blijven omdat ze anders de inhoud van je tipi onder elkaar verloten is nog minder.

Welles! Nietes! | 19-08-13 | 21:10

Met deze achtergrondinfo hoef, ga en wil ik er niet heen. Boycot.

G,I. Jane | 19-08-13 | 21:08

Ik las de titel boven dit topic en toen had ik alweer gegeten en gedronken.

irma zonderboezem | 19-08-13 | 21:08

Niks mis met Landal. Rijden hier zelfs min of meer het grote GS stokpaardje want: 1) een gewaarschuwd mens telt voor twee. (=iemand die vooraf weet wat er fout kan gaan moet zich er maar op voorbereiden)

Zookrates | 19-08-13 | 21:05

@Ing. eslapen | 19-08-13 | 20:58
Ghe ghe.. lol!
Waseen paar jaar terug uitgenodigd bij een kennis om in Slagharen een dagje langs te komen.. ook leuk hoor!
Heb je weleens een pinguïn uit een Tipi zien komen?
Ik lag dubbel!

Welles! Nietes! | 19-08-13 | 21:05

@Welles! Nietes! | 19-08-13 | 20:54
Tja, de hele dag de herrie van Dries Roelvink vermengd met de 3J's en de godganse dag dat Volendamse geknauw vermengd met plat-Utrechts: Daar wordt een mens niet vrolijk van.

Stormageddon | 19-08-13 | 21:05

@ Welles! Nietes! | 19-08-13 | 21:01
Een L vormige flat 13 verdiepingen.

cobie | 19-08-13 | 21:05

@Wees_eens_creatief | 19-08-13 | 20:50

Het slopen van het huisje en het materiaal is vandalisme.
De handdoekstelende tokkies (geen arabieren dus) die jij misbruikt om die vandalisme goed te praten is diefstal.
Preventief alle overige gasten al waarschuwen zich in eigen land te moeten gaan aanpassen aan onaangepast tuigh is overlast.

En al deze criminaliteit keur jij kennelijk goed, omdat er toch genoeg voor wordt betaald. Dan ga ik er vanuit, dat dat bij jou ook voor overige criminaliteit (de factor die het vergelijkbaar maakt) geldt, en jij dus een immoreel stuk vuiligheid bent.

Daarnaast ben je nog een gore racist door er vanuit te gaan dat ik dit afkeur omdat het Arabieren zouden zijn. De afkomst doet totaal niet ter zake, het is crimineel en onfatsoenlijk gedrag, waar je door een bange Landal voor wordt gesommeerd je bij neer te leggen. De kampers krijgen de villa, zeg maar.

Of zou Landal met 'aanpassen' bedoelen dat de overige gasten zich aan moeten passen aan het criminele gedrag van enkelen en de boel dan ook maar komen slopen?
Lijkt me niet.

ZKH EénOog | 19-08-13 | 21:02

@Wees_eens_creatief | 19-08-13 | 20:50
Nein nein nein, niet weer het 'de arabieren zijn liev en dutroux was blank' argument. Wat de arabieren allemaal uitvreten weten wij niet omdat hun pers onthoofd zou worden als dat naar buiten gebracht zou worden. Ik weet voor een feit dat er aardig wat mis is bij die mannen. Hebben al eeuwen lang nogal dubieuze contacten met het westen en rusland. En niet voor de gedroogde worst zeg maar.

de grote Anti | 19-08-13 | 21:01

@cobie | 19-08-13 | 20:57
Toch geen polen-flat hoop ik cootje?
Of alvast een ingericht Bulgaren flatje van 12 verdiepingen.

Welles! Nietes! | 19-08-13 | 21:01

@Parel: Gaat uitgerekend u praten over wetboeken van strafrecht... U, de vleesgeworden eigen rechter speler... lol, kostelijk
*
U mag idd wat bepalen voor het geringe bedrag aan belasting dat u, if any, betaalt. Waar de vergelijking met het in elkaar slaan van mensen op slaat is me een raadsel. De mensen in het stuk molesteren anderen?

Wees_eens_creatief | 19-08-13 | 20:59

AshleyJ"Ash"Williams | 19-08-13 | 20:33 | + -1 -
Haha, triest toch?

Mark Smith | 19-08-13 | 20:57

@ Welles! Nietes! | 19-08-13 | 20:55 |
Ze gaan een flat bouwen hier :-(

cobie | 19-08-13 | 20:57

@cobie | 19-08-13 | 20:51
Hoezo cootje?.. rennen ze ook al door jouw dorpje? ;)

Welles! Nietes! | 19-08-13 | 20:55

@Stormageddon | 19-08-13 | 20:35
Zou best kunnen maar deze Nederlander niet dus.
Ik zou knettergek worden van die muziek en die taal.

Welles! Nietes! | 19-08-13 | 20:54

@Wees_eens_creatief | 19-08-13 | 20:45 |

Och gut, een ad hominempje om maar weer eens niet op de reactie zelf in te hoeven gaan. Dank voor het onderbouwen van mijn stelling. Precies waar ik naar op zoek was...

Parel van het Zuiden | 19-08-13 | 20:53

@parel van het Zuiden.
Op "meerdere nivo's" kunnen communiceren heeft z'n voordelen...

lidlbier | 19-08-13 | 20:53

Hebben die huisjes voor Arabieren nu ook een schoenenkast en een keuken met schuifdeur?

Jeff Hawke | 19-08-13 | 20:51

@ Welles! Nietes! | 19-08-13 | 20:50 |
Daar hoef je tegenwoordig niet meer speciaal naar den haag voor te gaan.

cobie | 19-08-13 | 20:51

ZKH EénOog, dat zijn vergelijkingen die niets met elkaar te maken hebben. Dutroux en Mickelsons waren toch blank? Geen Arabieren toch? (Ziet u, zo makkelijk is het om far fetched vergelijkingen te maken...)
*
Btw, waar staat diefstal? Overlast? Hebt u wel eens een huisje bekeken na de gemiddelde mid-week huurder? Welnee, u leest Arabieren en hup, direct als een Pavlov tekeer gaan... vermakelijk

Wees_eens_creatief | 19-08-13 | 20:50

@Wees_eens_creatief | 19-08-13 | 20:45

Je hoeft ons niet gelijk dapper te noemen, hoor meid. Zoveel lef is er niet voor nodig om op jou te reageren, en een discussie kun je het al helemaal niet noemen.

ZKH EénOog | 19-08-13 | 20:50

@normanius | 19-08-13 | 20:34
Nope! ben er idd nog nooit geweest.
Als ik Turks wil horen loop ik wel een kwartiertje over de Haagse markt.

Welles! Nietes! | 19-08-13 | 20:50

Quod licet Iovi, non licet bovi...

Van Duyvenbode | 19-08-13 | 20:49

@Wees_eens_creatief | 19-08-13 | gebundeld geraaskal in deze draad |



Dat betaler bepaalt van u. Hoe werkt dat nou precies in de praktijk? Mag ik als netto-belastingbetaler nou ook gewoon een politicus, ambtenaar, of uitkeringstrekkend Mocro zomaar op z'n bek meppen wanneer ik daar zin in zou hebben. Ik betaal daar immers stevig voor.
.
Of zullen we gewoon een basale beschavingsnorm, of nog wilder gedacht het burgerlijk wetboek, in acht nemen?

Parel van het Zuiden | 19-08-13 | 20:48

@Sjaak uit Dordt | 19-08-13 | 20:38
Had ik al eens verklapt een zwak te hebben voor onze mooie westerse cassieres.. Vaak gewoon een bijbaantje naast school, maar wat een ellende zullen die meemaken sinds de multikul nu echt in opmars is.
Soms hebben ze ook echt hulp nodig, als er weer eens een pakistaanse/whatever heethoofd meent dat iets (alles) haar schuld is. En ik doe het graag.
Ook donkere mannetjes die iets 'per ongeluk' laten vallen en willen dat het witte meisje het voor ze opraapt (klant is koning hmm?).. raap ik gewoon op voor ze en kijk ze de winkel uit. Stelletje gluiperts.

de grote Anti | 19-08-13 | 20:46

Ach, weet u wat het probleem is "Parel"... tegen notoire domheid valt niet op te discussiëren. Er zijn een paar guurders die dat toch dapper proberen, maar ik geef de voorkeur aan andere dingen die veel en veel interessanter zijn dan rechtsrabiate toetsenbord helden. Voor de 285e keer een herhaling van zomergasten bekijken bijvoorbeeld

Wees_eens_creatief | 19-08-13 | 20:45

You break it you've bought it end of story..

lidlbier | 19-08-13 | 20:45

Sjaak uit Dordt | 19-08-13 | 20:38 |

Slapjanus... je bent dus bang voor ze, gewoon terug slaan/spugen/kijken, dat zijn ze niet gewend en werkt prima...

Laten zien dat je bang/geintimideerd bent is voor die "parels" als een rode lap voor een stier.

CornholioNL | 19-08-13 | 20:43

Jezus gs begint een beetje op propaganda te lijken ...

lidlbier | 19-08-13 | 20:43

@Wees_eens_creatief | 19-08-13 | 20:38

Vandalisme, diefstal, overlast... Je hebt van die dingen die gewoon niet mogen. Hoeveel je er ook voor neer legt.

Ik heb trouwens nog steeds geen antwoord op mijn vraag van je. Dus ga ik er maar vanuit, dat dat volgens jouw moraal wel 'ja' zal zijn. Als je er maar genoeg voor betaalt, is het niet?

ZKH EénOog | 19-08-13 | 20:42

@Wees_eens_creatief | 19-08-13 | 20:26

Dat zeiden de klanten van Dutroux en Mikkelson ook.
Ook maar toestaan dan?
ZKH EénOog | 19-08-13 | 20:14 |

Met deze reactie op uw vraag was alles wel gezegd. Daarnaast moet ik bekennen over het algemeen over uw bijdrages heen te lezen. U heeft er namelijk een handje van om te verdwijnen als u het onderspit delft in een discussie. Zo negeerde u ook deze tegel van ZKH. Dan is de sport er snel af.

Parel van het Zuiden | 19-08-13 | 20:40

@eerstneukendanpraten | 19-08-13 | 20:28 |
Dat doe ik niet alleen in de supermarkt, ik mijd zelfs de behoofddoekte caissières.
Al staat er nog zo lange rij bij een andere (zonder hoofddoek) ga ik niet bij die caissière afrekenen. Of het moeten speklappen zijn tijdens de Ramadan. Ook op de markt, de shoarma-zaken en al dan niet wat mijd ik.

Waarom? Omdat ik sinds ik die gasten mijd, nooit meer een klap op mijn smoel gekregen heb. En sinds ik daar achter ben, zoeken ze het maar uit.

Sjaak uit Dordt | 19-08-13 | 20:38

Prima uitleg jongens "Omdat IK het niet wil!!!!". Uhm, niemand verplicht jou om naar Landal in Vaals te gaan? Sterker nog, je wilde er al niet eens naartoe....

Wees_eens_creatief | 19-08-13 | 20:38

@E. coli | 19-08-13 | 20:34
En wij voelen ons beledigd wanneer je een biertje aanbied die zo dik is dat je het bijna met een lepel moet opeten.

de grote Anti | 19-08-13 | 20:37

@Welles! Nietes! | 19-08-13 | 20:29
Nou, in Antalya all-inclusive zitten uitsluitend Nederlanders, Engelsen en Duitsers.

Stormageddon | 19-08-13 | 20:35

Jammer dat die Arabieren o.a. The Rolling Stones als voorbeeld van Westerse beschaving zien.

Watapatja | 19-08-13 | 20:34

Een Belg voelt zich beledigd als je hem/haar een Heineken aanbied.

E. coli | 19-08-13 | 20:34

@ Welles! Nietes! | 19-08-13 | 20:29 |
Alsof u tussen de ranzige Engelse en Russische zuiptokkies gaat zitten.

normanius | 19-08-13 | 20:34

Wij zijn eens in zo'n Landal huisje geweest. Ik zou de vloer maar met chloor boenen en vooral niet met een UV lamp schijnen in de 'slaapkamer'.

Canis Spurcus | 19-08-13 | 20:33

@Mark Smith 20:30
Zie je 'm al schuimbekkend naar de halal shoarma diepvries pizza's koekeloeren? Mooi joh.

AshleyJ"Ash"Williams | 19-08-13 | 20:33

@Wees_eens_creatief | 19-08-13 | 20:26
Wat dacht je van ouderwets fatsoen? Beschaving?
Andermans spullen slopen is ok want ik betaal er steeds voor?
Wanneer is iets voor jou niet okee? Gesteld dat er steeds een geldelijke vergoeding tegenover staat.

van Griendsven454572 | 19-08-13 | 20:32

eerstneukendanpraten | 19-08-13 | 20:28 | + 0 -
Lol!!

Mark Smith | 19-08-13 | 20:30

De enige reden dat die middeleeuwse zandbewoners zoveel geld hebben is omdat wij bereid zijn dat aan ze te geven voor hun grondstoffen (dat wij er zelf uithalen). Voor hetzelfde geld was het westen niet zo verlicht en hadden we met de VOC-mentaliteit elke inheemse man, vrouw en kind op het arabische schiereiland afgeslacht.

fietskettingslot | 19-08-13 | 20:30

@ wees eens creatief 20:26

Als ik pinguïns wil zien ga ik wel naar de dierentuin!

eerstneukendanpraten | 19-08-13 | 20:30

Eerst onze oude buurtparken, toen ponypark Slagharen en nu weer Landal. Waarom is Antalya all-inclusive niet goed genoeg voor deze mensen.

Welles! Nietes! | 19-08-13 | 20:29

@Wees_eens_creatief | 19-08-13 | 20:26 |
Is slecht voor het milieu.

Giskard Reventlov | 19-08-13 | 20:29

70+ reacties en nog niemand die me kan uitleggen waarom het fout is dat Arabieren tegen het driedubbele tarief een huisje huren en netjes alles betalen????
Wees_eens_creatief | 19-08-13 | 20:26 | + -1 7
.
.
Kijk Wees_eens_creatief, dat is hetzelfde als Russen in resorts. Al betalen ze het tienvoudige, ik wil gewoon niet met dat aso-tuig geconfronteerd worden. Simpel.

du Roi Soleil | 19-08-13 | 20:28

70+ reacties en nog niemand die me kan uitleggen waarom het fout is dat Arabieren tegen het driedubbele tarief een huisje huren en netjes alles betalen????
Wees_eens_creatief | 19-08-13 | 20:26 | + -1 -
-----
Ook al zouden ze het 10-voudige betalen: zich als wilde dieren gedragende mensen horen thuis in de dierentuin. Daarom.

appeltjesgroeneweide | 19-08-13 | 20:28

Dit valt toch wel onder de annuleringsverzekering?

eye | 19-08-13 | 20:28

@Wees_eens_creatief | 19-08-13 | 20:26
Omdat het gluiperts zijn. Je kunt niet op onze beschaving spugen en er tegelijkertijd gebruik van maken (op vele manieren). Dat zou hypocriet zijn.

de grote Anti | 19-08-13 | 20:28

En daarom boycot ik alle goederen in de supermarkt die uit moslimlanden komen. Doe ik al jaren trouwens. Gewoon omdat ik die islamitische tyfuszooi niet wil hebben al was het gratis.

eerstneukendanpraten | 19-08-13 | 20:28

70+ reacties en nog niemand die me kan uitleggen waarom het fout is dat Arabieren tegen het driedubbele tarief een huisje huren en netjes alles betalen????

Wees_eens_creatief | 19-08-13 | 20:26

Landal greenparcs:
Zelfs een half vergaan lijk zou zich nog de knoken uit de kist schamen wanneer op zo'n park gevonden magoed dat terzijde.
.
.
En dan te bedenken dat het gros van die Arabieren (lees zandbak culturen van divers pluimage) hoogstwaarschijnlijk de 3 dubbele prijs lachend aftikken in de wetenschap dat ze bij elkaar verdiend is door iedereen behalve henzelf.
.
Die kinderen mogen ze van mij subiet deporteren naar een opvoedkamp in Verweggistan. Allemaal. Net nog zo'n stel grafkids dat honden met stenen bekogelde. Doe je dus maar één keer, bij poging 2 is het zelf steen happen" Dit soort ???? dat voor kinderen door schijnt te gaan leert alleen respect te hebben voor anderen wanneer het er met harde hand in geramd wordt.

normanius | 19-08-13 | 20:26

Gewoon gaan kamperen en liefst een beetje primitief.
Daar halen cultuurverrijkers en andere ongewenste elementen hun neus voor op. En dat is prima.

Heiner | 19-08-13 | 20:24

Tijd voor Kamervragen. Open deurtje voor blonde haat meneer.

Skunk57 | 19-08-13 | 20:24

@ristretto | 19-08-13 | 20:18

Ik weet precies wat je bedoeld.

En, erg he, ze kopen voor een godsvermogen bij de lokale economie, zien er volgens u niet uit en vertrekken weer (1ste klas) naar hun eigen land. Toeristen... wat moet je ermee he?

Sumato | 19-08-13 | 20:24

@ristretto | 19-08-13 | 20:18
Goh, de nieuwe joden zo te horen.
In principe zie ik ze ook min of meer als hetzelfde.
Zandbakmensen met een heul oud heilig boek, arrogant en gluiperig. Hoe hun vrouwen erbij lopen kan mij geen fuck schelen, waar zijn de mannen allemaal mee bezig?
En hun zoontjes.. Ik heb het echt zo gehad met die mensen.

de grote Anti | 19-08-13 | 20:24

@dlseth_ | 19-08-13 | 20:21
Maak je niet druk. Wij hebben onze 500 jaar lol gehad. Nu is het een andere beschaving die zijn 500 jaar lol zal hebben.

Horagha | 19-08-13 | 20:24

Geld verdienen aan buitenlanders, het zou verboden moeten worden. Dit is allemaal de schuldt van Balkenende met zijn VOC mentaliteit.

Giskard Reventlov | 19-08-13 | 20:24

Oplossing is simpel:

Gesloopt huisje in zelfde staat door verhuren aan de volgende Arabische familie...

CornholioNL | 19-08-13 | 20:24

Hahahaha, net alsof ik in zo'n Landalpark vakantie zou gaan vieren.

brutus68 | 19-08-13 | 20:23

Zegt het voort en boycot die Halal prachtparken !

Hufter | 19-08-13 | 20:23

Wat een schande, boycotten die handel!
Glas Koning | 19-08-13 | 20:02 | + 4 -

Landal boycotten deed ik sowieso al.

Tsjernodebiel | 19-08-13 | 20:22

Als die paupers nou echt poen zouden hebben dan hadden ze zelf wel een parkje en een kliniek in die zandbak gemieterd.

van Griendsven454572 | 19-08-13 | 20:22

@Ing. eslapen | 19-08-13 | 20:15
:D hahahaha ^^
Dan wil ik het antwoord niet weten, wie er tegen je praat. Zou behoorlijk vervelend voor je zijn als Supernatural(TV) IRL bestond.

Horagha | 19-08-13 | 20:22

En zo vervalt Europa tot het afvoerputje van de wereld. De Chinezen, de Mexicanen, de Russen en zelfs de geiteneukers halen ons links en rechts in. Maar wees trots, in ons land hebben 'de armen' autos, peuken en een grote bek en het huis van de buren na een executieverkoop nu dienst doet als hoerenkeet van een paar Roemenen. En dat is u toch wel wat waard? Dat was een retorische vraag; onze definitie van 'wat waard' wordt al maandelijks van uw inkomen afgeroomd. Veel plezier!

En wel een beetje respect tonen voor Ling Ping die het huis van uw andere buren heeft opgekocht om er een mini-Keukenhof neer te zetten!

dlseth_ | 19-08-13 | 20:21

@SM
In dit geval schuilt hem het venijn dat zij zich als een klassiek ingestelde groep Arabieren (gesluierde vrouwen die achter hun man aanlopen) zich uiterst onaangepast dragen. Dit gaat veel verder dan een enkele groep pubers die de complete boel vernielen voor zover Ned jongeren daadwerkelijk steevast een huisje van binnen uit verbouwen. En het gaat hier bovendien ook nog eens om ouders en kinderen.
Overigens kun je vanaf dat park helemaal niet het ziekenhuis in Aken zien (of bedoelen ze echt Aachen?)en is er ook geen plaza zoals het artikel vertelt.

appeltjesgroeneweide | 19-08-13 | 20:21

Exact zoiets meegemaakt in Maleisië. Golfarabieren waren er ook op vakantie. Niet te harden publiek. Werkelijk enorme hufters. Toppunt: een pinguïn-vrouwtje dat een gebakken ei bij het ontbijtbuffet weggrist voor onze zoon van -toen- acht jaar.
Enige oplossing: de vrouwen strak aankijken door hun kijkgleuf. Gingen ze onmiddellijk de andere kant op.

ole guapa | 19-08-13 | 20:20

Straks in Nieuwsuur eindelijk aandacht voor de gristenen in Egypte.
Kijken jullie ff mee dan, Landalleipen?
Hoe durf je ons te vragen om rekening te houden met duidelijk niet gematigde moslims.
Ze kunnen zich nergens gedragen.
Weren dat soort gasten.
Niet standaard het hele interieur opknappen.

Schietmijmaarlek | 19-08-13 | 20:20

Als deze brief nu in het Arabirisch was geschreven zou dit er al heel anders uit zien.

Repelsteel | 19-08-13 | 20:20

Zet 'n hek om Landal, verwijder origineel Nederlanders en/of Euro's, laat alleen is-lam-mensen toe. Win-win situatie.

Iwmac | 19-08-13 | 20:19

Ok ik zal er rekening mee houden. *streept Landal Hoog Vaals door als verkantiebestemming*

Canis Spurcus | 19-08-13 | 20:19

Lol. Kom net uit München. In het centrum stikt het van de pinguïns. Rijke Arabieren kopen de duurste spullen. De vrouwen lopen met de mooiste stoffen, duurste zonnebrillen en sieraden. Logeren in de hotels op de MaximilianStrasse. Het is en blijft geen gezicht al die sluiers en burka's.

ristretto | 19-08-13 | 20:18

Stelletje slappe zakken. Als het echt zo is dat die bungalows half gesloopt achtergelaten worden dan mag ik toch hopen dat de schade verhaald wordt? We moeten hier eens stoppen met het tolereren van intoleranten en starten met keihard aanpakken van onaangepast tuig.

P. Pantoffel | 19-08-13 | 20:18

Duss.... als ik bij m'n moeder de gordijnen van de rails ruk... en hier in gekleed naar Landal op vakantie ga... mag ik de boel slopen???

pim achtertuin | 19-08-13 | 20:17

du Roi Soleil | 19-08-13 | 20:12 |

Waarschijnlijk dachten ze dat het zwembad een groepstoilet was...

CornholioNL | 19-08-13 | 20:17

En het is allemaal waar. Je moet ook zeker geen flatscreen in je appartement hebben hangen, want die nemen ze gewoon mee.

Ikweetni | 19-08-13 | 20:16

@Horagha | 19-08-13 | 20:14
Ik ben niet gestoord, mijn moeder heeft mij laten testen.

Ing. eslapen | 19-08-13 | 20:15

@Wees_eens_creatief | 19-08-13 | 20:06

"Nou en? Wie betaalt, die bepaalt!"

Dat zeiden de klanten van Dutroux en Mikkelson ook.
Ook maar toestaan dan?

ZKH EénOog | 19-08-13 | 20:14

Ik zie het al voor mij... een groep Burkini's in het Subtropisch zwemparadijs....

Sorry Landal, maar ik lach ze toch echt allemaal keihard uit...

CornholioNL | 19-08-13 | 20:14

Ik kan er niet echt mee zitten. Wij kopen er olie van. Zij gaan van dat geld weer op vakantie en brengen het terug. Nou dan dan slopen ze het in een apart deel. Niemand last van en brengt gewoon geld op. Kan beter zo verspild worden, aan voetbalclubs, dure auto's etc, dan geïnvesteerd worden in b.v. vastgoed, bedrijven en andere blijvende invloed. In dat geval komen we er in het westen over 20 jaar achter dat alles gekocht is en gecontroleerd wordt door buitenlanders... Op deze manier als de olie op is doen we het hier nog steeds beter. Wat nou, VOC-mentaliteit!

TheseDays00 | 19-08-13 | 20:14

Hartelijk dank GS voor dit (verkapte) negatieve reisadvies.
Overval waar onze Moslimbroeders komen, gaan dingen/culturen e.d. gewoon kapot.
Het zal wel in de cultuur zitten, maar ach je kunt het ook verrijking noemen.
Ik ga never-nooit-niet naar Landal GreenParks Hoog Vaals.

Dank GS, nogmaals dank.

Sjaak uit Dordt | 19-08-13 | 20:14

Waarom heb ik nu ineens
Brand al Greenparks
in mijn hoofd.
@Ing. eslapen | 19-08-13 | 20:10
Sommige zullen beweren dat het de stem van godallahjaweh is.
Er zijn mensen onder ons die claimen dat dit de stem is van Lucifer.

Maar de meeste zullen zeggen dat je geestelijk gestoord bent en je heel snel hulp moet gaan zoeken.

Horagha | 19-08-13 | 20:14

Grappig... arabier is een nationaliteit... over rekening houden met... ook leuk om aan te geven dat 'zij ook' betalende gasten zijn.

Landal... een soort van idyllisch gelegen woonwagenkamp maar dan wel met voorzieningen die betaald worden en mensen die uiteindelijk weer vertrekken.

Sumato | 19-08-13 | 20:13

Ik was een keer in zo'n Landal park ergens op de Peel, toen bleek dat daar allerlei asielzoekers uit Oost-Afrika gehuisvest waren.
Die bleken ook hele andere gewoonten en gebruiken te hebben dan de overige gasten, tot poepen in het zwembad aan toe.
Ik geloof niet dat zij het drievoudige hoefden te betalen voor hun verblijf.

du Roi Soleil | 19-08-13 | 20:12

Gelukkig past de gemiddelde reaguurder zich wel aan op zijn of haar vakantie.....

Wees_eens_creatief | 19-08-13 | 20:12

We kunnen het over andere gewoontes hebben, maar volgens mij wordt een Arabische hotelier ook niet heel gelukkig als zijn eigendom gesloopt wordt door zijn gasten. Sterker nog, ik vermoed dat geen enkele gastheer in de vier windstreken van deze Aarde er heel blij van wordt. Nu ben ik geen socioloog, maar daarmee is hier gewoon sprake van wangedrag en niet van "andere gewoonten".
.
Ik hoop voor Landal dat ze de huisregels hebben aangepast want zo niet dan is het tolereren van dit Arabisch wangedrag niets anders als discriminatie naar de overige bezoekers.

Parel van het Zuiden | 19-08-13 | 20:12

Ik doe weleens als hobby *kuch*
Na de vakanties chalets schoonmaken, de meeste bende komt van de Polen , de grootste bulldozers zijn idd de Arabieren en de ergste smeerlappen zijn studenten.
Ja blanke studenten.

cobie | 19-08-13 | 20:12

-weggejorist-

HaagscheHarry | 19-08-13 | 20:11

Wanneer komt er een topic over de autochtone Nederlander op de camping. Als we dan toch moeten generaliseren

Eens in de twee jaar blijven we in Europa, lekker met de auto naar het Zuiden des Continents.

Om maar even terug te komen op de gemiddelde autochtoon op de Camping in het buitenland:

Die zijn niet schoon, niet beleefd, en vooral luidruchtig!!!

Ga maar eens douchen na een autochtone Nederlandse vrouw of ga maar eens nadat een ongestelde Nederlandse vrouw naar het toilet is geweest naar het Toilet. Dat vinden we toch ook prima en blijkbaar heel normaal.

Wat een gehuil zeg.

Is dit een gevalletje eigen ranzigheid eerst??

truusch | 19-08-13 | 20:11

-weggejorist-

Ing. eslapen | 19-08-13 | 20:10

Het was Landal Green Parks in de brief bijna gelukt om het over te laten komen dat we allemaal rekening met elkaar moeten houden, Nederlanders, Belgen, Duitsers & Arabieren.

Tot de 2e alinea uiteraard, toen kwamen ze tot de kern van de zaak.

Ben Zine | 19-08-13 | 20:10

Landal, dat u maar heel erg snel failliet mag gaan. U verdient niet beter.

soldier-of-fortuyn | 19-08-13 | 20:08

Ik kan dit alleen maar beamen, alleen betaalde daar de multiculti dezelfde prijs en dit was overigen in Frankrijk alwaar de Franse regering de bevolking van de mindere klasse stimuleert op vakantie te gaan dmv Cheque de Vacances met alle gevolgen van dien. Brutaal, niet aan de regels houden, slopen, chalet als een beestenbende achterlatend etc.
.
In de meeste gevallen nam je de schade op en zei je er maar niks van, liep het echt uit de klauw gebruikten we dezelfde methode, intimideren met hier en daar een klap want dat is de enige manier van communiceren bij deze bevolkingsgroep.

joyriders | 19-08-13 | 20:08

Parsons | 19-08-13 | 19:59 | + -1 -
Nee, van Landal. En die mogen er mee doen en laten wat ze willen.

Mark Smith | 19-08-13 | 20:07

Nou en? Wie betaalt, die bepaalt! Nederland op z'n smalst....
*
Nee, dan de tokkies die handdoeken meenemen zonder te betalen... dat mag dan natuurlijk wel.

Wees_eens_creatief | 19-08-13 | 20:06

Het wordt GodverdeGodver steeds gekker. Bedankt GS.

Flink Ployd | 19-08-13 | 20:06

Mag ik hieruit concluderen dat onze trainingspaktokkies zich beter weten te gedragen als Arabische welgestelden die op zorgtoer zijn?
.
Dat zegt eigenlijk ook wel alles over de staat der dingen in het Midden Oosten.

Parel van het Zuiden | 19-08-13 | 20:06

Je. Gelooft. Het. Niet. Meten met twee maten wordt schering en inslag. Voor gelovigen en ongelovigen.

frisenfruitig | 19-08-13 | 20:06

Wat zouden de omgeving van de ziekenhuis resorts in Turkije of India over ons Nederlanders schrijven?

Horagha | 19-08-13 | 20:06

Leave Bollo alone !

Montgomery Burns | 19-08-13 | 20:06

Waarschijnlijk zijn het verkleedde studenten van bijv Vindicat. Die kunnen al jaren niet meer onder eigen naam boeken, zijn nergens welkom.

Watapatja | 19-08-13 | 20:05

"Door het gebruik van lichaamsoliën zitten er overal vlekken op de muren en de meubelen. En als klap op de vuurpijl worden veel meubels domweg vernield. De kinderen dansen op de bedden of slaan de stoelen gewoon kapot. Na het verblijf van de Arabieren wordt de inventaris altijd gewoon helemaal vervangen"

Dit is geen nieuws, alles wat Westers is mag kapot/deaud/stuk van dat volk... is algemeen bekend.

De vraag is: Waarom laat Landal deze mensen nog toe ?
Ik betaal immers ook maar sloop de boel niet...

CornholioNL | 19-08-13 | 20:05

Niet zo kleinzerig allemaal.
Als wij op vakantie gaan in het buitenland passen mensen zich ook aan. Dat heet gastvrijheid.

Als je gedurende Ramadan naar een arabisch land gaat krijg je ook gewoon alcohol op je hotelkamer.

Zeurpietjes

nono_einstein | 19-08-13 | 20:05

(..)Na het verblijf van de Arabieren wordt de inventaris altijd gewoon helemaal vervangen.
.
Ik zou die gasten eruit gooien en nooit meer toelaten. Al komen ze uit een ander land of Nederland.

Thoth | 19-08-13 | 20:05

Het schijnt trouwens in werkelijkheid te gaan om ramadan ontduikers die gewoon eten overdag en zich 's avonds lekker laten vollopen en dat alles onder het mom van een 'totaalcheck'. In de tijden van Saddam ging men en masse naar Bagdad.

Der Schnitzeljäger | 19-08-13 | 20:04

@Fatwabuster | 19-08-13 | 19:56
Nah, ik kan me ook voorbeeldjes van Russen herinneren.

miko | 19-08-13 | 20:04

Terrorisme. Het werkt.

ZKH EénOog | 19-08-13 | 20:04

Landal GierPut Hoog Vaals. Thanks, but no thanks.

AshleyJ"Ash"Williams | 19-08-13 | 20:04

Dat je dochter geschaakt word en je hond afgemaakt neem je dan ook maar voor lief.

miko | 19-08-13 | 20:04

Dus als een Hollander alles kapot ramt, maar wel 3x betaalt is het ook goed?

Mauguio | 19-08-13 | 20:04

Wat een verhaal. Je verzint het niet. Wie wel?

Rico den Hollander | 19-08-13 | 20:04

appeltjesgroeneweide | 19-08-13 | 20:00 | + 0 -

Te kort door de bocht. Ze slopen weleens wat in zo'n huisje. Doet iedere groep nederlandse jongelui ook. Verder lees ik niks over overlast ofzo.

Supermatthijs | 19-08-13 | 20:03

Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm zij die u afwijzen.
.
Ik weet niet hoe u er in steekt, maar ik ben het helemaal beu. Rot op met die Goedmens-mantra's!

Parel van het Zuiden | 19-08-13 | 20:03

Dit kan gewoon niet waar zijn. Is dat wel het geval, dan ben ik echt met stomheid geslagen. Hoop van harte op een dikke hoax.

Not Muhammad | 19-08-13 | 20:02

Wat een schande, boycotten die handel!

Glas Koning | 19-08-13 | 20:02

Buurman... mag het wat zachter ? Alaaah UAKBAR! BOEM!

The-Master | 19-08-13 | 20:02

Ik eet zelf geen varken vanwege allergie maar ik zou een varken aan het spit rijgen en boven een vuur laten garen puur vanwege de reacties. Vlees deel ik wel uit aan liefhebbers...

frau_olga | 19-08-13 | 20:01

Kan het mis hebben maar het gaat hier volgens mij over Arabieren uit het buitenland en niet over Mo de drugsrunner uit Spangen?

Maar goed, je zal maar zo'n hok hebben gehuurd en naast een zooitje van dat tinnef worden gehuisvest voor een midweekie.

Ikdus | 19-08-13 | 20:00

Landal heeft nog nooit rekening gehouden met mijn achtergrond en afwijkende gewoontes, ik krijg wel altijd het huisreglement.

Watapatja | 19-08-13 | 20:00

Heel goed Landal, gewoon een beetje rekening met elkaar houden. Niet meer dan normaal.
Supermatthijs | 19-08-13 | 19:57 | + -1 -
--
Maar Matthijs (hoi), het zijn nu juist de Arabieren die kennelijk geen rekening met anderen houden volgens het artikel. Toch?

appeltjesgroeneweide | 19-08-13 | 20:00

Landal = Halal... Wtf ?

CornholioNL | 19-08-13 | 20:00

@Bono | 19-08-13 | 19:56
Speklappen en verse worst doet het beter ;)

Ing. eslapen | 19-08-13 | 19:59

@035er | 19-08-13 | 19:57 |
Van Rossem is een man hoor!

Plakkband | 19-08-13 | 19:59

Ze zullen er wel op verdienen.

c0ne | 19-08-13 | 19:59

Dit soort onzin hoort je in de Duitse Landal's niet.
Moet niet veel gekker worden. En zo ja, boycotten die hap.

Der Schnitzeljäger | 19-08-13 | 19:59

Zelfs onze vakantieparken zijn dus niet meer van ons.

Parsons | 19-08-13 | 19:59

Dat is oud nieuws. Niet alleen gaan die arabs er voor de medische APK winkelen, maar ze bezoeken ook veelvuldig de militaire oefeningen op de schietbaan. Twee vliegen in een klap.

www.youtube.com/watch?v=ASooVpCSMag

qutrex | 19-08-13 | 19:59

Waar moet je dan rekening mee houden?

Roer | 19-08-13 | 19:58

Geld vergoedt alles. Ook in Vaals

Plakkband | 19-08-13 | 19:58

Heel goed Landal, gewoon een beetje rekening met elkaar houden. Niet meer dan normaal.

Supermatthijs | 19-08-13 | 19:57

Ik stel voor heel Noord-Afrika om te toveren in een Landal Green Park.

Alle tokkies die kant op. En verdienen we er nog wat centen aan ook.

ZDEV | 19-08-13 | 19:57

De schrijfster van dit gewauwel direct ontslaan.

035er | 19-08-13 | 19:57

De multiculturele samenleving: the gift that keeps on giving....

Godsammekraken | 19-08-13 | 19:56

Kan je nog dieper buigen? Hier past maar 1 woord voor... een welgemeend GVD!

Fatwabuster | 19-08-13 | 19:56

Godverdomme wat een slapzakken.. Ik krijg gewoon zin om daar te boeken en eens even wat heerlijke hamlappen op de BBQ te gooien daar.

Bono | 19-08-13 | 19:56

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken