GSTV. VanLeeuwen doet het met Van der Gijp
Zijn er nou wel homo's in de voetballerij, of geen homo's in de voetballerij? Als je sommige van die mietjes ziet grasballetten neig je om te zeggen: zeker weten zijn er homo's in de voetballerij. Maar volgens Renée van der Gijp zijn er dus géén homo's in de voetballerij. Het zal ons aan de anus oxideren verder. En de homo's in de Reguliersdwars trouwens ook, zo ontdekte VanLeeuwen. Maar een paar dagen nadat Louis van Gaal met z'n handtas stond te wapperen op de Koninklijke Nichten Voetbal Boot tijdens de Canal Pride, vindt de goegemeente het bon ton om oerwoudgeluiden naar Gijp te scanderen. BOOOOEEEE HOMOHATER! Want zo gaat dat als je wat afwijkends zegt. Toen de NOS vervolgens in een parodie-account tuinde (Hoax! Fake! Mirror!) waarmee een NepGijp twitterde dat hij toch wel spijt had, sloeg de woede weer om in hilariteit en deed iedereen HI HA HONDENLUL naar de NOS-redactie. Want Gijpvogel heeft helemaal geen spijt. Komaan zeg. Voetbal is geen sport voor kappers & Gordons, hoe hard Sigaarsnor Derksen zichzelf & Gijp ook tegenspreekt (Lat! Paal! Naast!). VanLeeuwen ging naar Scheveningen om het antwoord van Zijne Gijpheid zelf te krijgen. Nee, er zijn weinig homo's in de voetballerij. Daar ligt hun interesse niet echt. Geloof Gijp nou maar. En zo is er weer een zomerdag gevuld. Wedstrijdstatistieken voor op het scorebord: "Er kan geschat worden dat op dit moment tussen de 1 en 1.5% van de mannelijke voetballers in clubverband homo is." Dat zijn er dus in Nederland tussen de 6700 en de 10.000, oftewel 2 à 3 per club. Affluiten, oppassen met je zeepje in de kleedkamer en door naar de volgende rel.
Reaguursels
InloggenWat een ophef over de uitspraak van van der Gijp over: in de voetballerij zijn geen homos die worden al vroeg kapper en stappen uit de voetbal, dat gezegd door de grootste voetbalhomo die er is, die tevens zelf gevangen in de ikkomuitdekast zit.
Er zijn zat homo's in de voetbal. Je herkent ze aan de roze schoentjes.
@kicktherabbit | 07-08-13 | 10:27 |
Islam, Katholiek, Refo. Stel toch eens voor dat dat uitgebreid wordt besproken. Die Jeroen Snel van de EO zit in de kast met 30 sloten er op. En intussen zit die Knevel van die club maar politiek correct te doen.
En de media wordt natuurlijk weer lekker tactisch ingezet. Snel de aandacht op Gijp, terwijl in de tussentijd Homeaus geen leven hebben met de Islam. O sorry ssssssst. Niet doorvertellen. We zijn zo lief en gezellig.
Nou wat een gezeik. Als een imam zegt, dat homo's van een flat afgegooid moeten worden, hoor je niks. Wel erg selectief deze boosheid. Of vinden de BNers het weer interressant, omdat ze weer in de picture kunnen komen.
100% van de voetballers is homo. ze dekken elkaar allemaal. En dan net doen alsof er geen homo's in het voetbal zijn???
denoorman | 06-08-13 | 22:50 | + -2
dat is niet helemaal waar hoor, bij feyenoord lopen er in ieder geval in de verdediging geen homo's rond
Wat een Haagse tokkie als Van der Gijp van homo's, en in het bijzonder van homo's in het voetbal vindt, is net zo interessant als de mening en vooroordelen van een kutmarokkaantje over homo's.
Het verbaast me dat veel van de reaguurders hierboven hem als een held zien en dit topic gebruiken om hun eigen afkeer van (vermeende) homo's maar weer eens op papier te zetten.
Bij Knevel gaf homovoetballer Arnold Smit goed aan wat er onprettig is voor jonge, verborgen homo's aan de uitspraken en vooroordelen van Van der Gijp.
Om Smit weg te zetten als Gutmensch of policor is nogal kwaadaardig en dom.
Als hij het gisteren zo had verteld was er ook geen ophef geweest. Die ophef slaat sowieso nergens op, lekker boeiend wat vdGijp zegt. We kennen het programma toch al langer dan vandaag?
Kamervraag | 07-08-13 | 09:37 |
En lekker boeiend ook wat van gelovigen van homo's vinden. Zolang ze ze maar met rust laten. Die katholieken waren trouwens ook niet vies van een beetje reallife homopron. En ja ik weet dat er nog veel werk aan de winkel is bepaalde delen van 'de provincie' en onder gelovigen. Zolang geleden is het nu ook weer niet dat homoseksualiteit in dit land voor de wet volkomen normaal werd.
Leidt allemaal lekker af van dat "geloof" die dus echt homeaus haten. Wordt geen woord over gesproken. Wat een laf land. Een "veilige tegenstander" zoeken en verder snel politiek correct doen. Met behulp van de media hobbelt het land er lekker achteraan. Zoals altijd.
Nuff said:
fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphoto...
De meeste Nederlanders en vooral de politiek, zijn zo bang om intolerant gevonden te worden, dat ze alles maar tolereren
We weten toch allemaal hoe "goed" Nederland handelt in dit soort situaties ? Is er een mooiere en meer veilige manier om jezelf als toffe hippe en vooral tolerante persoon te presenteren ? En dan zijn feiten maar vervelend joh.
Of Gijp gelijk heeft staat wat mij betreft los van elke vorm van homohaat. Gijp lijkt mij een uiterst vriendelijke gast die ik onder geen beding van zoiets zou verdenken. En ook ik zelf heb geen enkel probleem met voetboelers. Blijft staan dat ook ik denk dat er weinig homo's voetballen. Maar de blinde meute guttmenschen is los en wil het eigen policor gelijk halen en laten zien hoe goed en correct ze zelf zijn, ongeacht de feiten. En dus rollen ze over elkaar heen om hun liefde voor homo's vooral publiekelijk te getuigen.
Door al dat geouwehoer over homo's vloeit zo successievelijk alle tolerantie die er bij mij aanwezig was weg! En begin ik dus steeds intoleranter te worden richting homo's.
En dat komt allemaal door dat eindeloze en oeverloze geouwehoer.
Maar Rene van der Gijp heeft wel GELIJK!
Al dat anale gedoe over homo's, ik krijg er genoeg van.
Hoe meer ze zitten te zeiken, des te minder tolerant ik word
Lache He,GS vind dit meer n Heist topic dan hoe de Staatsloterij al jaren lang de boel in de maling neemt.
Lach me eige de tiefus over die eigen agenda van GS
In het Nederlandse voetbal zal je als homofiele middelmatige speler ongeveer 3 van de 34 eredivisiewedstrijden een doordringende reactie van het publiek ervaren(eerste divisie zal 3/38 minder zijn). En het eigen publiek en je teamgenoten zullen je wel pruimen zolang je presteert. Mocht je het voor elkaar krijgen dat je vaker wordt bejegend dan speel je goed en is het een compliment. Ik zou het niet aanraden om uit de kast te komen als je op termijn nog in Italië, Engeland, Oostblok of in de zandbak wil gaan cashen als voetballer, maar in Nederland, België en Duitsland kan het prima.
Gijp heeft gelijk maar de policor goegemeente heeft weer iets om over te krijsen want zielig. Dat Gijp gewoon de waarheid spreekt, wat ik uit eigen ervaring kan bevestigen doet er niet meer toe. Als je maar je gelijk kan halen als homolievend guttmensch. Gijp, ik sta 100% achter je.
Mijn neef is een voetbalnicht. Juist daarom keer ik hem niet de rug toe...
Gijp denkt over homo's in clichés, kappers, balletdansers enzo. Dat is niet slim van hem. Van de andere kant heeft Gijp niks tegen homo's dat moet hem ook niet aangepraat worden.
tuurlijk spelen er homofielen mee in onze elftalletjes. allemaal oke... maar als Pele homo blijkt .. ga ik spontaan peniskokers punnikken!
Homo`s zijn mierenneukers! Wel op een boot de eeuwige onschuld gaan lopen uithangen, maar totaal geen greintje gevoel voor humor hebben!!
Van der Gijp zegt op een zeer kort maar goed beargumenteerde manier waar het op staat. Wat ik altijd een +1 vind. (doe eensch voorbeeld nemen, politiek)
100% van de voetballers is homo. ze dekken elkaar allemaal. En dan net doen alsof er geen homo's in het voetbal zijn???
Tja... Het zou misschien ook wel jammer zijn als meer homo's gaan voetballen. Dan zou toch veel talent verloren gaan. Aan de andere kant... Brengt voetbal altijd het beste naar boven bij hetero's? Vragen en vragen....
"De KNVB wilde met de deelname aan de botentocht van de Gay Pride laten zien dat het Nederlandse voetbal open staat voor een open en veilig sportklimaat. Onder anderen bondscoach Louis van Gaal en oud-internationals Patrick Kluivert en Ronald de Boer stonden op de boot."
Ik wist helemaal niet dat die Louis en Patje homo zijn. Van die de Boer had ik het dan wel weer verwacht.
@Homo Ridenti: Gijpie gay? Zou zo maar kunnen, dat denkt Alex van Veen ook: www.ravage-webzine.nl/2013/08/06/gijp-...
gek hé, dat mensen zoals Van Der Gijp vooroordelen krijgen over homo's. Elk jaar zie je ze weer met duizenden in een roze string op een boot staan. Als ik (gewoon een mannelijke) homo zou zijn zou ik me kapot schamen voor de gay parade.
Als ik zou voetballen zou ik ook niet zomaar uit de kast komen. Door die vooroordeelbevestigende gay parade word je gelijk geïdentificeerd met deze roze string dragers.
D.Turpin | 06-08-13 | 21:38 | + 0 -
.
Omdat ik van tetten hou..... al vanaf kinds af aan. En omdat ik voortplanting ook wel iets vind hebben. Moet ik nog even doorgaan?
Politiek correct gelul weer allemaal, vooral van de vi tv haters.
Stap op een vent af en vraagt of ie tegen homo's is 99% zal zeggen nee, maar daarna zullen ze met droge ogen zeggen dat ze er ook niet op zitten te wachten om er 1 "om hun heen" willen omdat ze zelf met de angst zitten door die zelfde homo "aan de stok geregen worden"
Zolang homo's niet op 1 lijn worden gezien als hetero's zullen we dit gezeik nog eeuwig houden.
Telt natuurlijk wel dan die cAnal parade ;-) totaal het tegenovergestelde doet wat betreft de homo acceptatie, voorbeelden hoef ik niet te geven toch.
Daarbij, ik woon liever in een straat,wijk, buurt vol homo's dan onze opgedwongen moslim gekkies of oostblokkers, want daar ervaar ik persoonlijk meer overlast van!
@ Grote stamper | 06-08-13 | 21:34 |
Simpel. Omdat het geen keuze is. Indien dat wel zo zijn zijn, wil ik graag weten hoe jij tot je keuze kwam om hetero te worden.
"Er wordt toch geen reclame gemaakt voor het homo zijn?" D.Turpin | 06-08-13 | 20:52 | + -1 -
.
Volgens mij is er een weekend lang een reclamekaravaan voor homo's door de Amsterdamse grachten getrokken. En dat je daar niet meer homo's door krijgt, waar baseer je dat op?
Het kabinet is inmiddels bezig om Gijp voor te dragen voor een lintje. Hij weet de aandacht af te leiden van dingen waar het in dit land echt om gaat.
Kunnen we nu weer naar echt nieuws? Want ons land gaat naar de tering www.telegraaf.nl/binnenland/21788934/_...
@eerstneukendanpraten | 06-08-13 | 21:17 | + 0 -
Nee nee, ik beken. Ik ben Pastor Sippenhaft, ik ben alleen niet Bert Brussen, neen, Bert Brussen ben ik niet.
Kapitein Sjaak Mus | 06-08-13 | 20:47 | + 0 -
.
Ja, dat ben ik.
Het merendeel van de homo's zijn "gewone" mannen hoor. De fout zit hem in het idee dat "homo = Gordon/Gerard/die dragqueen die de plaatselijke gaybar runt".
Hierdoor zijn er nog een hoop "eigenlijk homo's" die toch menen hetero te zijn omdat ze niks voelen voor zalfjes, haargel en roze boa's en zich dus niet herkennen in het "homo zijn".
Ik dacht zelf eigenlijk al jaren dat van der Geip zo'n "ik weet het nog niet" homo was, door z'n stoere verhalen over hoeren neuken terwijl hij wel, nouja kijk het filmpje hierboven, toch echt overkomt als homo en wat we vroeger nog een "ouwe vrijgezel" noemde.
Iedereen wist vroeger wel "hoe het echt zat" met die rond de 50 gebruinde, net geklede, geaccessoirieerde vrijgezelle man met een grote mond over hoeveel vrouwen hij wel niet geneukt heeft op zijn vele solo vakanties naar verre landen en zijn tijd bij de marine/landmacht.
Ik ben trouwens zelf hetero.
@D.Turpin | 06-08-13 | 21:20
Dat schijnt dus erger te zijn dan namens een virtueel vriendje oproepen dat homo's dood moeten.
Zo rolt de goetmens.
Aangezien het zo ontzettend onschuldig is, maakt het geen flikker uit of ie nu gelijk heeft of niet. Hij zei gewoon iets generaliserends over homo's. So what? Hij zei niet dat homo's niet horen te voetballen. Hij denkt dat homo's het geen leuk spelletje vinden. Again so what?
@ Loofhutjes 21:09
Vaseline in de wenkbrauwen lijkt me meer iets voor mannenslopers. En kan iemand mij de overeenkomst tussen Pastor Sippenhaft en Kaas de Vies duiden want volgens sommige reaguurders zijn dat 2 handen op 1 buik maar Kaas ontkent ten stelligste...
Is toch heerlijk dit. Gijpie jaagt half Nederland op de kast omdat hij een paar heerlijke foute geintjes maakte over kappers en weet ik wat. De boodschap is gewoon waarheid, dat geheel terzijde. Heeft Jan Kooijemans ook al een mening? Is er überhaupt een BN-er geweest die wel durfde te verkondigen dat ie het met Gijpie eens is?
En hoe weet die Van der Gijp dat dan allemaal. Zeker via zijn zwarte intellectueel-ogende bril.
De discussie gaat er natuurlijk helemaal niet over hoeveel homo voetballers er zijn. Maar breng dat van der Gijp maar eens aan zijn verstand.
@hallelunee | 06-08-13 | 21:11
Ja en?
Er zijn heel wat homoseksuele voetballers, maar die durven niet uit de kast te komen. Juist door generaliserende heren als Van der Gijp.
Voetballers anno 2013 (vooral de wat hoger spelende amateurs zijn erg): haartjes in de gel, roze voetbalschoentjes aan, V-hals T-shirt, veter in het kapsel, mekaar zoenen bij een goal, vaseline op de wenkbrauwen, concert van de Toppers bezoeken, Mocrotasje over de schouder. Homo's.
bleh ik geef het op:
mens ga toch voetballen!
Zijn reactie staat zo boordevol tegenstrijdigheden dat ik me afvraag of hij zelf wel begrijpt wat hij zegt.
Gijp heeft gelijk.
Echte homo's voetballen niet, die zitten met z'n drieën op één scooter.
Dat half Nederland over zijn woorden valt interesseert hem overigens geen reet.
Waarschijnlijk doet hij er vrijdag nog een schepje bovenop.
Ik ben geen homo, wat nu ?
Ik geloof Gijp wel als hij zegt dat er haast geen homo's in de voetballerij voorkomen, omdat dat gewoon niet hun ding is. Kan men wel roepen dat als 5% van de bevolking homo is dat dit dan ook voor de voetballers moet gelden.
Dan zou je dus ook kunnen stellen dat als 5% van de bevolking moslim is, dat velen hiervan dus ook op zondag naar de katholieke kerk gaan.
FrankVeer | 06-08-13 | 21:00
Net zo saai als je voorspelbare reaguursels.
FrankVeer | 06-08-13 | 21:00 |
Zelfde met vrouwenvoetbal, die prikken er nooit eentje in.
Geweldige vent die Van de Gijp. Beetje bekrompen maar zegt wat hij vindt. Altijd +1
Nog even, dan heb je herenvoetbal, vrouwenvoetbal ( overigens hoog pottengehalte), g-elftallen en h (omo)-elftallen.
Watapatja | 06-08-13 | 19:54
Maar de wedstrijden van die homo-elftallen zijn dan hartstikke saai, want er wordt nooit gescoord. Die willen alleen maar hun mannetje dekken en nooit in de aanval.
Heel Nederland met het wijzende vingertje naar Gijp... Laat gaan joh is toch heerlijk?!
@brutus68 | 06-08-13 | 20:48
Da' bin koej'n die 'gast zien 'eworden.
@ Grote stamper | 06-08-13 | 20:40 |
Wat wil je nu eigenlijk zeggen? Ik kan er geen touw aan vastknopen. Er wordt toch geen reclame gemaakt voor het homo zijn? En als dat zo zou zijn, dan krijg je daar toch niet meer homo's van?
@Achterbak | 06-08-13 | 20:44
Dat homo geen ziekte is helemaal met u eens, het enige zieke wat er aan is, is alle media en politieke aandacht die er aan gegeven wordt. Er zal niet snel een homo of hetero in elkaar geslagen worden om wat hij/zij is, maar om hoe hij.zij zich gedraagt. Want hoe kan je zien dat iemand homo is, juist, door gedraging in het openbaar.
die figuur vd Gijp is ook zwaar overschat. Ik kan zo 4-5 man uit de lokale kroeg om de hoek aanwijzen die ook avond aan avond een lollig verhaal over voetbal kunnen vertellen en een beetje commentaar op van alles en nog wat kunnen geven.
Maar wat betreft deze uitspraak heeft ie wel gelijk.
Achterbak | 06-08-13 | 20:44
Wat zijn gasten koeien?
@overvecht
homo!
nou nee ik vind het triviaal en lachwekkend dat elke keer weer de potentie tot geweld wordt gevoed door middeleeuwse denkbeelden.
@Grote stamper | 06-08-13 | 20:40
Het lijkt wel of je bang bent dat mensen door "propaganda" homo worden gemaakt.
Homo is geen ziekte net zo min als polytheist of Apostaat of afgodsbeeldenfetishist, hey en niet wegkijken nu he, vanwege de Wrede wiens naam niet genoemd mag worden.
Kweekvlees is trouwens al Haram verklaard terwijl het 140.000 dooie gasten koeien per jaar zou schelen..
@Achterbak | 06-08-13 | 20:40
Ga je nou jezelf indekken?
@brutus68 | 06-08-13 | 20:39
Nu je het zegt... toen ik onlangs thuis kwam lag ze met drie vriendinnen in ons bed... Heb er maar het beste van gemaakt...
Mja alsof er geen macho homo voetballers bestaan die dwars door Gijp heenlopen. Hemingway heeft daar mooi over geschreven.
De wanhopige geinpoging tot dhimmischap bij de Schultenbrau VI kijkers ligt er lagendik bovenop.
D.Turpin | 06-08-13 | 20:32 | + -1
.
Ik zei: prima als ze homo blijken te zijn, maar ik ga er geen reclame voor maken. Ik vind het normaal als een jongetje op een meisje verliefd wordt. En ik wil ook graag dat de school waar ze op zitten homoseksualiteit niet gaat lopen promoten. Een homoseksueel kind is net zo normaal als een heteroseksuele kind, maar maak er verder gewoon niet teveel ophef over. Laat het er zijn maar niet stimuleren. Straks moet ik me er nog voor gaan schamen als ik zeg dat ik hetero ben.
Woont hij tegenwoordig in het Kurhaus?
overVecht | 06-08-13 | 20:35
Ze heeft lesbo onder de leden, overduidelijk. Ik zou d'r eens meenemen naar een arts.
@brutus68 | 06-08-13 | 20:15
Nee... zover ik weet niet. Wél heeft ze verdacht vaak de VI al uit vóórdat ik thuis ben en is ze nogal fanatiek supporter van een club waar ik zéker niet voor ben... hmmmz... verdacht.
@ Grote stamper | 06-08-13 | 20:28 |
"Moet ik het straks normaal gaan vinden als mijn kinderen straks net zo makkelijk verliefd worden op hun eigen geslacht als op het ander?"
-
Ja. Dat heb je inderdaad maar normaal te vinden.
frankmeister | 06-08-13 | 20:30
Precies. Alhoewel ik sommige scheidsrechters dan weer wel verdenk van de mannenliefde.
@Grote stamper | 06-08-13 | 20:28
En zo is het!
Vanavond uiteraard een verontwaardigde voetbaltrut bij Knevul en vander Brik.
Ook jodenhater Van Bommel krijgt weer anti-Israel zendtijd.
En Paul "linkse zakkenvuller pur sang" Schnabbel gaat ons vertellen vanaf zijn politiek correcte troon, dat we zuiniger moeten leven.
WTF! Volgens mij willen ze bij K&B van hun laatste paar kijkers af...
De gaypride is weer geweest, mogen we nu weer gewoon verder gaan met ons leven? In plaats van al die poespas... Gelukkig gaan ze dit bij onze staatstelevisie (K&B) nog een keertje uitmelken door iemand uit te nodigen die voor een miljoenpubliek mag zeggen wat een schande het is dat Van der Gijp zegt dat er niet zo veel homo's in de voetballerij zitten omdat die op hun 14e allemaal in een kapperszaak gaan werken... Nog ff en je vraagt aan je zoon wat wil worden later en hij zegt homo.
Ben die NWO homopropaganda meer dan zat, begint er wel heel dik boven op te liggen dat dat een van de geselecteerde manieren is om het geboortecijfer en daarmee de exponentiele groei van de wereldbevolking terug te dringen.
Gijp heeft gelijk! Kan me niet voorstellen dat er erg veel homo's rondlopen in de voetballerij (ondanks het duik gedrag). Toch iets met agressie, een bepaalde hardheid en bepaalde motoriek wat mist.. Maar laten we eerlijk zijn, defuq maakt wat iemand in zijn slaapkamer doet? De een laat een gozer over zich heengaan, de ander ligt de hele avond een walrus aan te duwen! Moet er allebei niet aan denken.
Wat lopen ze toch te zeuren over homo's. Maar ik ben gewoon hetero en ik ben blij als mijn kinderen hetero zijn. Moet ik het straks normaal gaan vinden als mijn kinderen straks net zo makkelijk verliefd worden op hun eigen geslacht als op het ander? Ik vind het helemaal prima als iemand die homo is gewoon homo moet kunnen zijn, maar ga het niet lopen propageren als de nieuwe standaard. In rusland is een wet aangenomen tegen het propageren van homofilie onder jeugd. Niets mis mee als je het mij vraagt. En in rusland zijn ze op dit moment ook illegalen aan het oppakken. Mooi land!
-weggejorist-
Wat is er gebeurd? Zijn Bakito & Supermatthijs op het strafbankje gezet?
@Klaus Herzog | 06-08-13 | 20:26 | + 0 -
Nee dat zou zielig zijn. Net de kast uit, direct het hok in.
Laten we Van Leeuwen nu niet in een hokje plaatsen Kaas, kom op!
Moehaha, laatste fragmentje.
Stefan Postma, iemand?
En dat mensen zich liever druk maken over de geaardheid van een atleet i.p.v meerdere overheidsorganen die stelselmatig privacy, democratie en gelijkheid verkrachten gaat mijn verstand ver teboven.
@StijlSchrijver | 06-08-13 | 20:00
Ja, want als de mossels ergens bekend om staan is het wel hun liefde voor medemensen die homo hebben.
www.youtube.com/watch?v=DSSAfBsPzsI
Vd grijp is een enorme flapuit.
Ik hoorde zijn reactie op radio1 over de ophef.
Heerlijk zoals die man reageerde.
Het interesseert hem lekker helemáál niks wat een ander ervan vind.
Om heel eerlijk te zijn heb ik me nog nooit afgevraagd als ik naar een voetbalwedstrijd kijk welke speler al dan niet homo is. Het interesseert me overigens ook niet wie al dan niet van de Griekse beginselen is.
Wat homotie vandaag toch weer he, rond die van der Gijp.
@achterbak
Dan moet ik toch maar eens meer gaan reaguuren.
Ik merk dat niemand het voor hem opneemt, dan doe ik het maar.
Hey van Leeuwen, je bent mijn favoriete homo bij geenstijl hoor.
ai ai ai, wat zal Quid nu jaloers zijn.
overVecht | 06-08-13 | 20:14
Zit jouw vriendin op voetbal?
Sorry hoor, maar voor die 6700 à 10000 homo's in de voetbal helpen die uitspraken van die Gijp echt niet. En grappen over zeepjes ook niet...
Denk dat er meer homo's voetballen dan van der Gijp denkt. Maar dat let onverlet dat zijn generalisatie compleet onschuldig is en er zijn varianten te bedenken die wel degelijk waar zijn. In Giethoorn zie je bijvoorbeeld alleen witte toeristen. Als je in de USA een auto ziet met blingbling velgen, dat weet je 100% zeker dat er een neger in zit. Grote families die in een park gaan lopen bbq-en zijn zelden wit.
@eerstneukendanpraten | 06-08-13 | 20:12
Mijn vriendin doet dat ook en die heeft ook geen homo.
Even voor alle duidelijkheid wat Christiano Ronaldo betreft:
- hij draagt een handtas
- hij laat zijn teennagels lakken
- hij laat in de rust van iedere wedstrijd zijn kapsel bijwerken
Maar hij is geen homo! Echt niet...
@Stijlschrijver mn eerste plusje ooit voor je vredesimam !
Hoop dat het niet meer nodig is.
Duikboot op Gay Pride voor homo's die in de kast blijven www.youtube.com/watch?v=3ypSNhdn-X8
Van der Gijp heeft vermoedelijk gewoon gelijk. Dat we anno 2013 ons nog daar druk over moeten maken. Ieder beest zijn feest. En gezien het format van het progamma VI weet je dat er de draak gestoken wordt over zo'n kwestie. Als dat al niet meer mag.
Kaas de Vies | 06-08-13 | 20:04
Alleen erg goed met kinderen is ze helaas niet. Heb al medelijden met het kind dat nog moet komen.
@StijlSchrijver | 06-08-13 | 20:00 | + 2 -
Het werd tijd. Nu nog verplicht klompen dragen.
Morgen zijn we het allemaal weer vergeten, als het goed is.
@Klaus Herzog | 06-08-13 | 19:57 | + -1 -
Volgens mij als je al met een briefje van 10 naar haar baarmoeder wijst is ze zwanger.
StijlSchrijver | 06-08-13 | 20:00 | + 0 -
Pas op hoor, van zoveel redelijkheid gaat hij vaak schuimbekken.
overVecht | 06-08-13 | 19:59 | + -1
Dat is een gepasseerd station!
@parsons
Ik kom weleens in een Nederlandse moskee. Ik heb de imam nog nooit over het stenigen van homo's gehoord. De preken gaat de laatste tijd vooral over dat ouders hun kinderen beter op moeten voeden en over het helpen van je omgeving (ja ook de Nederlander)etc.
Als er nou een homosport is dan is het wel voetbal en dan heb ik het nog niet eens over het gejengel in het weekeinde als gewone heterosexuelen proberen te slapen.
Zo weer een religie over de zeik.
Hoe dan ook... als ik zie hoe de menig voetballer gaat liggen janken als klein kind op het veld terwijl hij niet eens geraakt wordt twijfel ik toch aan van der Gijp...
*om nog maar over een bepaalde keeper van ADO te zwijgen*
Tsja, dat krijg je er van als je overheids gesubsidieerde bedrijven 'informatie' laat vergaren. Ging ook al zo goed met die nieuwszender in Amerika nietwaar?
Het is toch zelf een homo?
Gijp is sportief en relativeert met een onschuldige eerlijkheid, daar zit geen greintje kwaad in.
Wat een gedoe om helemaal niks. Gun die man zijn mening, hij wil toch niemand van een flat gooien.
-weggejorist-
In ander nieuws. Rafael heeft Sabia geprikt www.ad.nl/ad/nl/1022/Celebs/article/de...
Een verfrissende dosis gezond verstand bij de Gijp. Moeilijk te vinden bij Nederland komkommerland in de zomer.
Nog even, dan heb je herenvoetbal, vrouwenvoetbal ( overigens hoog pottengehalte), g-elftallen en h (omo)-elftallen.
@Kaas de Vies | 06-08-13 | 19:50
1. Blijkbaar: edgerugby.com/male-milking-prostate-mi...
2. Ieuw: www.youtube.com/watch?v=THxERfME65A
Iets met lange tenen en verkeerde prioriteiten.
Vrijdag zal dit natuurlijk weer uitgebreid aan bod komen. Krijgen we de hele riedel weer over het weekend heen..
Nou, klaar!?
En als je zegt dat damesvoetbalsters allemaal lesbos zijn is het ook niet goed..
Maar Gijp is gewoon een toffe kerel. Snap al die ophef niet. Als je van de badzeepjes bent, dat is jouw recht, al is het voetbal een machocultuur waar openlijk homosexueel zijn je niet in dank wordt afgenomen, zeker niet door de supporters. En dat is ergens heel jammer.
Pfff, laat die Gijp, hypocriet Nederland met die Arie van de EO voorop.
@Dömper | 06-08-13 | 19:48 | + -1 -
Kan je homo's melken en is er een goede kaas van te maken?
Gijp for president ! Leuk joh !
Gijp de maat nemen maar over de hordes schreeuwende imams zwijgen de homofiliefielen steevast.
Voetballers zijn mietjes.
Komkommer insteek dit nieuws.
En laat nou net in Scheveningen de grootste.. juist ja.
Trouwens, ik als gelegenheidshomo wil meer homo's in RvC's en RvT's.
Wat een nichterige reactie van het volk!
Is dit onderwerp nog niet genoeg uitgemolken?
Inderdaad, laten we mekaar geen mietjes noemen.
REAGEER OOK