
HELP! WAAR IS ONZE NATIONALE HITTESTICKER? De terreurdreiging in Nederland is weer eens opgeschroefd naar code Gloeiend Heet
omdat de totalitaire wanpraktijken van AIVD & NSA onder een sluier verborgen moeten worden. De moslims staan namelijk op het punt om massaal uit hun vel te springen. Of pardon, de
booslims, want we willen ze niet allemaal over één baardenkam scheren natuurlijk. Zo'n sektarische mentaliteit is meer iets voor het rechtsbuigende deel van de Grachtengordel. Maar volgens de Amerikanen wordt het Westen eerdaags overspoeld door haatbaarden die in
explosieve OMO gedrenkte kledingstukken dragen, klaar om te ontploffen als ze te heetgebakerd raken. Alle moslims met kleding aan zijn dus bij dezen een risico voor de nationale veiligheid. Hoe meer lichaamsbedekking, hoe groter het ontploffingsgevaar. Ook de treinen op het spoor tussen België en Nederland kunnen elk moment uit de rails
klappen. In diverse kroegen zijn daarnaast bakjes plofpinda's op de bar aangetroffen. Geruchten gaan over geïmplanteerde zuurtubes waarmee moslims zomers geklede meisjes kunnen verminken door het spul uit hun traanbuizen te spuiten. Tamil Tijgermuggen met een verlammend virus aan boord rukken op vanuit Limburg. NCTb'ers bespreken geheime dossiers openlijk
in de trein om subliminale paniek te zaaien. Maar u heeft niets te vrezen hoor.
"Mensen maken zich zorgen, maar dat is in Nederland niet nodig", zegt NCTbaas Dick Schoof doodleuk in één adem met de aankondiging van
extra politiecontroles. Right. Maak Nederland maar lekker massaal bang voor openbaar vervoer en aangeklede moslims. Maar de enige terreurdreiging voor de nationale vrijheid & stabiliteit komt echt niet meer van een paar ploflims, maar gewoon van NSA, AIVD & bondgenoten. Dat ga je niet meer versluieren door boze baarden de schuld te geven. Stelletje stomme paniekzaaiers. Wij zijn solidair Suikerfeesten, om de moslims een hart onder de bomgordel te steken.
Update: BuZa adviseert Nederlanders dringend om
Jemen te verlaten. En Judith Spiegel dan?
Knalfuif: Al Kaida bestaat zondag
25 jaar. Hun eerste aanslag was in Jemen.
Reaguursels
InloggenSyntaxError | 06-08-13 | 19:13
Ja, en volgens de aluhoedjes hebben na WOII een aantal geleerden/ specialisten die voor Hitler werkte, een leuke baan gekregen bij de CIA.
Jongens.. Engeland daar is dreiging.. Vlucht dl99 van parijs naar detroit doet rare dingen boven norwich.. Check: fr24.com/DAL99
Zien ik weer een reden om sommige overheidsberoepen alleen toegankelijk te maken voor autochtone NL-ers en tot NL genaturaliseerde allochtonen die afstand hebben gedaan van hun oorspronkelijke nationaliteit.
Soms gaat het belang van nationale veiligheid boven het non-discriminatie beginsel van artikel 1 Grondwet.
www.security.nl/posting/41894/Ministe...
Mozeskriebel, je vergist je in Bakito. Zij is geen naieve hippie die wereldvrede wenst. Zij is een blankenhater. Zeer waarschijnlijk ooit vanwege haar huidskleur ooit voor aap uitgemaakt, vandaar haar nick. Zij is uit op de ondergang van Nederland en de blanke mens. Niets liefs, niets naiefs, gewoon een racist, die Bakito. Supermatthijs is een overloper, een verrader die waarschijnlijk zijn baard al aan het kweken is. Zulke lui hadden we tijdens de vorige bezetting ook.
mase | 07-08-13 | 07:50 | + 0 -
Ik heb anders al meer dan genoeg last van al die import moslims hier, of is dat ook allemaal ingebeeld?
Je moet idd wel reëel blijven en niet in een angststuip schieten, maar actie ondernemen tegen dit tuig.
Don't believe the hype
De mens lijdt het meest aan het lijden dat die vreest..
Al qaida betekend 'de basis'. De basis van wat. De basis van de islam.
'Al qaida valt ons aan' betekend: 'de basis van de islam valt ons aan.'
Maar wie zegt dat de basis van de islam ons aanvalt, zou wel eens daadwerkelijk informatie kunnen overbrengen. Dat willen de 1984'ers niet. Newspeak: de basis van de islam word 'al qaida', en dan doen we niet of al qaida iets GEHEEL anders is als de islam.
Dat is het niet. Al qaida is de basis van de islam. Om niet te hoeven zeggen 'de islam valt ons aan!' roepen ze maar snel: 'de basis van de islam valt ons aan!':'al qaida valt ons aan!' want stel-je-voor dat het bij het volk zou inzinken dat de islam in oorlog is met ons. Niet alleen in de theorie, maar ook in de praktijk. Sinds zijn oprichting.
Bontje komt om zijn lontje :o)
Enfin, de ware terreur is het 'exploding effect' van mcDonalds, BurgerKing, KFC en alle corn syrup..
Het maatschappelijke conflict is niet tussen angstige burgers en vrije burgers.
Het maatschappelijk conflict is tussen asociale graaiende burgers en bezorgde uitgeknepen burgers.
Het is misschien niet alleen een politieke zet om de NSA te rechtvaardigen er is ook meer. Denk je de enorme extra hoon die hen ten deel valt eens in als ze in al hun grootse afluistervinkerij er dan nog niet in slagen communicatie te onderscheppen en op de juiste waarde te schatten. Gelukte aanslagen zullen extra zuur zijn voor inlichtingendiensten.
Misschien zal het gedrag van de overheid zich wel richting BJZ gaan verplaatsen, niet meer aan waarheidsvinding doen en mensen op voorhand, bij licht vermoeden al oppakken en van kinderen ontdoen, maar dan anders, als de druk verder zal toenemen om vooral nergens te falen.
@ all
relax: www.youtube.com/watch?v=0a5WyAjL1MM
Gewoon eerlijk zijn en je niet laten ophitsen.
Zal me niets verbazen als er inderdaad eens een aanslag plaatsvind in NL. Net zo fake als 9/11. Goodbye Civil Liberties.
Kan iemand Poetin het krukje van de wegmisbruiker kabouter aanreiken:
ongezouten.files.wordpress.com/2007/08...
static3.volkskrant.nl/static/photo/201...
Harry legt het straks uit bij Knevel&derest
@ roofvisje
Maar de grote vraag is of Put in Paal in zou doen.
Beide trieste figuren met een hoog rookgordijn gehalte.
Denk dat ze elkaar wel voor de gek kunnen houden hoe geweldig ze wel niet zijn.
@ barracuda, Sarah paalderin is nou niet mijn idee van vooruitgang..
Het is beter dan die excuuszwarte in het witte huis, maar dat is echt appels met peren vergelijken.
Het ziet er allemaal ook nogal erg aluminiumfolie wazig uit..
@bakito, snap je nu echt niet dat er hier amper iemand jou comments kan waarderen, ze druipen van linkse naieviteit en wensdenken voor een wereld met eenhoorns en allemaal lieve mensjes, behalve die nare rechtse populisten xenofoben racisten natuurlijk want die zijn allemaal stom en dom, die snappen het allemaal niet.
De enige die jou braaksels leuk vinden zijn andere malloten met waanzin complot theorieën en een algeheel blinde vlek voor de realiteit.
Je kast stond ook zeker volgeprept omdat de wereld zou vergaan vorig jaar..
Kom eens uit je waanwereld en zie wat er in de werkelijkheid gebeurd, dat is al erg genoeg.
Of is het juist dat, dat je de werkelijkheid niet aankan?
Maar goed, misschien is het ook wel goed dat je hier bent, dan worden we er tenminste weer allemaal aan herinnerd hoe gek linkse hIppies zijn.
@Barracuda Brigade | 06-08-13 | 21:34
@$%^%$# eens op met je sarah palin fansite te pluggen hier op GS
@Barracuda Brigade | 06-08-13 | 20:53
Ziet er al meteen betrouwbaar uit dat linkje, zelfs ik ga het niet lezen, en zeker niet als je het 5 keer post ..
-weggejorist en opgerot-
Ali Chemikalie mag van mij zijn snelkookpannetje af laten gaan in de Schipholtunnel. Zie alleen maar winwin
020 niet meer bereikbaar voor de Haagse kliek, Zwanenburg verlost van de bulderbaan, passagiers verlost van de eindeloze taxi-rit van en naar de polderbaan en Schiphol weer terug naar de realiteit: regionale luchthaven met 3 lullige baantjes.
Polderbaan en omstreken bouwen we om naar charterheaven voor all-inclusive vakantiegangers.
You go Ali, mag van Allah.
wiki : Terrorisme (van het Latijnse terror, paniek)
Wat is nu erger. Af en toe een of andere randdebiel die zich ergens opblaast, of in constante angst leven.
Pluk een bloem. Geniet van je leven.
Mehhhhh, mehhhhh ... Schapen in aantocht, slagers aller landen verenigt U ...
-weggejorist-
-weggejorist en opgerot-
-weggejorist-
-weggejorist-
En dan te bedenken dat zo'n aanslag van een bomgordel in Nederland niet in de statistieken is terug te vinden.
Een paar graden temperatuurstijging kost veel meer doden. Het is efficiënter voor de levensverwachting om alle bejaarden airco te geven dan om al deze politiemensen aan het werk te zetten.
@louperdeloup | 06-08-13 | 18:05
Het hoeft niet eens echt boze opzet te zijn. Het kan ook gewoon een marketingtruc zijn.
-weggejorist-
@Lewis | 06-08-13 | 17:52
en dat het niet die wereldwijde staatsgreep is door de veiligheidsdiensen. Rusland hebben ze al.
Bewaking is er altijd. Maar als ik extra ordetroepen langs de plaatselijke haattempel zie surveilleren... dan pas maak ik me echt zorgen.
-weggejorist-
Freddie Stobart | 06-08-13 | 17:24 |
Het zit je wel zuur hé? Ga je altijd zo obsessief om met dingen wat je niet aanstaat? Zal ik je wat nieuws vertellen? Niet iedereen hier vindt Marokkanen even tof als u.
Flikker toch op naar www.libelle.nl/
Ojee...... ik ga spiegeltje kopen om onder burka's te kijken, op zoek naar het touwtje van de tambom.
Zit me te bedenken wat al die booslims met die gestolen scooters van plan zijn, hoe kg chemicaliën (overal vrij te verkrijgen) kun je alleen al kwijt onder je zadel en hoeveel zijn er landelijk gestolen en nooit terug gevonden. Een gesloten scooter heeft geen prioriteit bij de overheid tot je er over na gaat denken wat je er allemaal mee kunt doen.
@La Bailaora | 06-08-13 | 19:34
>SyntaxError | 06-08-13 | 17:55
En niet een beetje wapens ook niet!
Toen ik las over die gevangenis uitbraken had ik meteen het idee dat er iets op hande was .. omg .. hier gaan we meer van horen. Of er gaat een "aanslag" (false flag operatie?) achteraan komen of het dreigings niveau wordt verhoogd.
>SyntaxError | 06-08-13 | 19:13
Hier wat links over de oorsprong van al-Qaida volgens "aluhoedjes".
Ik kan niet voorspellen wat er gaat gebeuren, maar iets is er aan de hand. Mischien wel een ingang naar een oorlog in/met Iran? Een massale aanval van de cyber jihad?
Het zal ons iig niet meer privacy en autonomiteit opleveren.
@SyntaxError | 06-08-13 | 19:29 |
Het feitelijke wapengekletter moet nog beginnen, maar de derde wereldoorlog is in ieder geval in voorbereiding. Ik denk dat de diverse elites van machtsblokken (Westen, China, India,....) beseffen dat er op termijn gevochten zal moeten worden om grondstoffen en levensruimte. Ik denk dat veel controlemaatregelen in het Westen juist bedoeld zijn voor zo'n oorlog. Zorgen dat ze de burger kunnen misleiden/dwingen om die oorlog uit te vechten. De elite is (terecht) bang dat wij niet voor ze willen vechten. Dat lijkt mij overigens een domme strategie. Ze zouden moeten zorgen dat we voor ze willen vechten, veel machtiger wapen.
Tijd om maar eensch wat oude wetten in glorie te herstellen.
Let wel, dat ik met de destijds heerschende wetgevers never nooit geen vriendjes was geworden. Neemt niet weg dat , in hun ogen, de doelgroep uitermate hard getroffen moest worden en dat daar strakke regels aan verbonden waren zonder dat er een blad voor de mond werd genomen.
Dus hoe moeilijk zou het zijn enkel de naam van de doelgroep te veranderen?
"Voor Muslims Verboten" is misschien een suggestie.
En ja voor als die gutmenschen , ik ben een racist! Maar ik voel me ook een Geus.
@tweetybird | 06-08-13 | 19:28
En dat alles om de verloren koloniën te(her/ver)roveren
onder het mom van democratie en wereldvrede? Grondstoffen en oorlog = geld en macht.
Het doel heiligt de middelen, dus leugens, sabbotage en valse vlaggen zijn ook geoorloofd?
Dat zijn aluhoedjes verhalen, moet je niet naar luisteren joh. Gewoon het NOS journaal kijken voortaan.
Wat mij nou zo verbaast is dat de VS in Lybie en Syrie de Al Qaeda mannetjes nog steeds bewapent. En nu zijn het weer de vijanden... Ik krijg er een vreemd onderbuik gevoel van. Zo van, er klopt iets niet.
@Parel van het Zuiden | 06-08-13 | 19:20
Van een "volksvertegenwoordiging" naar een door de burger oncontroleerbare en alles bepalende overheid. Dat is inderdaad waar Jefferson, Orwell en anderen het over hebben.
Wat denk jij;
-Is de 3e wereld oorlog al aan de gang?
-Dreigt de "zittende macht" ten onder te gaan aan decadentie?
-Is de 3e wereloorlog al gewonnen en zijn we gewoon de lul?
Terreur,dat is wel gebleken is kazi voor de usa,het geeft ze ongekende mogelijkheden. Hup een regime wat je uitlacht en niet doet wat je zegt,uitroeien die handel. Onder het mom chemische wapens,en the war on terror. We zagen het bij saddam hoessein. De man had nog geen eens meer het bezit van paracetemol laat staan chemische wapens. Maar h"e vervelend voor de usa en niet luisteren. Boem zo plat als een dubbeltje. Nou was saddam hoessein voor zijn eigen volk ook niet bepaald een fijne man,maar daar ging het de usa om. Nee dat was ze worst. Als ik het zo bekijk denk ik dat er wel iets staat te gebeuren. Ik denk zelf dat het assad zal zijn die plat als een pannekoek gaat worden en eventueel iran die assad steunt en ook zeer vervelend is voor de usa. Denk zelf dat dat de agenda is. Assad lijkt op een hoesseintje,de chemische wapens,iran omdat het een atoom wapen maakt. En dat is dus mooi meegenomen. De aanzet zal wel een terreur aanslag zijn zoals de befaamde 911. Geregiseerd of niet dat blijft nog steeds de vraag toch.
@Hemelterijk | 06-08-13 | 19:23
Een belastingterreur voert hij nu al.
Marx Trutte gaat binnenkort terreurbelasting invoeren, let maar op
@King of controversy | 06-08-13 | 19:02 |
Ik denk dat je overheid moet lezen als "mensen/organisaties" die de overheid willen (mis)(ge)bruiken om hun eigen doelstellingen te behalen. Naast dat de overheid niet passief is natuurlijk. De ambtenarij bijvoorbeeld heeft zo haar eigen belangen, ideeën, en/of misvattingen. Dat zie je in Nederland en Europa toch ook gebeuren. De overheid heeft een eigen dynamiek en doet helemaal niet wat de burger wil. Daarmee is de overheid wel degelijk de autonome speler die Jefferson benoemt.
.
Overigens ben ik het volkomen eens dat in de voorfasen richting tyrannie de pijlen, in de vorm van bewustwording, educatie, inzicht, inderdaad op de angstige burger gericht moeten worden. Een van de redenen waarom ik zulke episteltjes plemp.
Het is allemaal wel een beetje erg toevallig, hè. Eerst PRISM en toen, jawel hoor, een majeure dreiging van de terroristische medemens. Een geschenk van de man in de hemel.
DijenkletserT | 06-08-13 | 18:37
Wat is Al-qaida en waar komt het vandaan?
Volgens de Aluhoedjes is het oorspronkelijk een CIA database met "mujahideen" die door de CIA getraind zijn:
educate-yourself.org/cn/alqaedagenenis...
www.globalresearch.ca/al-qaeda-the-dat...
Zie je het al gebeuren,de plofjurk die ontploft,de schade ,ja je zit onder de lapjes stof. En wat bloed en hersens van de plofjurk drager.. Effe douchen en hup je kunt verder met je leven. Yep de omo jurk, u ruimt hem op gepaste wijze op,opdat u niet meer hoeft te wassen.
Code de-groten-doen-het-dus-doen-wij-het-ook-maar-ook-al-was-er-gister-nog-niets-aan-de-hand.
@Parel van het Zuiden | 06-08-13 | 18:40
Ik zie de machtige overheid als product van de bange burger. Zonder geen bange burger, geen machtige overheid. Andersom geldt dat niet (met machtige overheid blijven burgers bang).
Je werpt een interessante vraag op: waarom is de burger bang. Ik denk dat de bange burger een angst-afweging maakt tussen verschillende angsten? De angst om door moslims aan schrootjes te worden geblazen versus de angst om door een computer te worden afgeluisterd. Ik ben het met je eens dat die afweging beïnvloed kan worden door de factoren die jij beschrijft (media, manupulatie, etc.). Maar juist vanuit die angst-afweging van de burger, eist de burger maatregelen van de overheid. De overheid is daarin de passieve figuur.
Vrije burgers moeten hun pijlen niet richten op de tyrant, want de overheid doet slechts wat het volk van haar vraagt (zoals dat hoort in een democratie). In plaats daarvan zouden we onze pijlen moeten richten op de angstigen onder ons. als we de angstigen kunnen "bekeren", dan vervalt de prikkel voor de overheid om zich meer macht toe te eigenen.
Daarom is de tegenstelling tussen vrije burger en overheid ondergeschikt aan de tegenstelling tussen vrije burger en bange burger.
Amerika heeft de atoombom al en de waterstof bom en noem maar op. Die gasten lopen nog te zeulen met een ouderwetse snelkookpan. Nee nou zouden zij het ultimate tereur wapen hebben uitgevonden. Als je er goed over nadenkt geloof je hetzelf niet. Zij gebruiken als wapen nog een kromzwaard en bot mes,waar de usa de droon al gebruikt en inzet en nou zouden ze ineens duizend maal slimmer zijn. Vreemd moment niet.
@Not Muhammad | 06-08-13 | 18:32 |
Die intentie kent u helemaal niet, en kunt u helemaal niet kennen. U veronderstelt die voor waar. Dat mag.
.
"Wat als" is de basis voor vruchtbare discussie rond dit soort ingrijpende mandaten en middelen. Je kan simpelweg de impact van maatregelen niet inschatten als je hier niet naar wil kijken. Je laten leiden door de waan van de dag is onverstandig.
.
Ik ben verre van links liberaal trouwens, maar dat is weer een andere tegel.
@El-Rubio | 06-08-13 | 18:38
Ach man jorisfoob dat je er bent.
@D.Turpin | 06-08-13 | 18:42 De nieuwe technieken zijn volledig geautomatiseerd. Ze besparen juist geld.
Is WimLex al onderweg naar Jeemun met de Koninklijke Fokkert om onderdanen evacuatief weg te halen.
De volgende manier om het afluisteren op grote schaal te verantwoorden zal zijn de harry potter onzichtbaarheids cape voor de hedendaagse terrorist. Vol gespoten met bommetjes vloeistof. Ja hier hebben de heren nsa toch de echte denktanks ingezet en kosten nog moeite gespaard,op dat hun werk gegarandeert is. Zonder voortaan nog gezeik. Die haatbaarden hebben zelfs nog geen magnetron in die grot. Maar dit kunnen ze wel. De omo bom. Nou ik denk meer aan de obama bom. Als er zo'n vloestof is komt die uit de keuken van de cia en nsa.
@D.Turpin | 06-08-13 | 18:36
Exactly!
Vrijheid opgeven leidt tot machtige staat. Macht corrumpeert. Machtige staat wordt corrupte staat. Corrupte staat misbruikt macht tegen eigen burgers. Burgers willen meer vrijheid.
Maar dan is dus de tegenstelling niet tussen overheid en burgers, maar tussen hen die vrijheid willen opgeven, en hen die dat niet willen.
Want als er geen burgers zijn die hun vrijheid willen opgeven, kan de overheid niet machtig en corrupt worden.
En als er geen burgers zijn die vrijheid willen, zou niemand een corrupte staat een probleem vinden.
Dan is dus toch de tegenstelling die tussen burgers onderling, en niet tussen burgers en staat.
(ofwel, Jefferson praatte peop)
Ach ... Laat die terrorist-menschen toch lekker een aanslagje hier-of-daar plegen (zou de eerste keer zijn in NL, maar goed).
Maar geef ons de vrijheid & privacy terug, die ik -in elk geval- weiger op te offeren, voor dit soort STEMMINGMAKENDE BULLSHIT ...
@ Not Muhammad | 06-08-13 | 18:35 |
Dat was allemaal minder erg geweest als dat in alle openheid gebeurt was. Aangezien dit niet het geval is, vertrouw ik het voor geen meter. En er speelt meer. De hoeveelheid geld die erin wordt gepompt is zo gigantisch, dat is niet alleen om een paar gekke moslims te vangen denk je wel?
@King of controversy | 06-08-13 | 18:27
Tussen de vrije burger en de overheid zit inderdaad de bange burger. Maar waarom is die burger bang en zich niet bewust van het gevaar van de eigen overheid?
.
Mijn inziens door een combinatie van misinformatie (mediahypes, overheidsmanipulatie), slecht onderwijs (o.a. gebrek aan historisch besef), en desinteresse (klein belevingswereldje, belang niet zien).
.
Dat deze bange burger zich niet bewust is van de tegenstelling tussen vrije burger en overheid betekent niet dat die tegenstelling er niet is.
.
Jefferson schrijft overigens uitgebreid over het belang van een geëmancipeerde, alerte burger. Ook weer precies de vinger op de zere plek wat mij betreft.
Tot nu toe is de score, twee gestoorde lone wolfs en een groep waarvan nooit bewezen is dat ze daadwerkelijk aanslagen wilden plegen.
* verder tukt in hangmat*
*reageren wil maar toch maar weer aan zelfcensuur doet*
@Moi2 | 06-08-13 | 18:29
Veel van de weg kijkers denken dat, door dat ze politiek correct zijn,terreur aan ze voorbij zal gaan.
Net zo onnozel als mensen die met haaien zwemmen en zeggen dat ze niks doen zolang jij ze niks doet.
Riiiggghhhtt.
Ze kunnen geen schroef produceren, maar wel angst.
Eerst zien, dan geloven.
Al Qaida is ontstaan tijdens de Afghaanse Oorlog (1979-1989). De Verenigde Staten steunden hen financieel via de CIA.
Moeten wij de VS dan niet een beetje verantwoordelijk stellen? Zeker met hun Patriot Act wat gericht is tegen de gehele mensheid, waar u en ik dagelijks de consequenties van ondervinden, denk aan uw vergeven privacy onder andere? Waar zijn de resultaten van het afnemen van bijna alle privacy van burgers? Wat heeft dat opgeleverd? We zijn nu bekend gemaakt dat het al jaren gebeurt, dan wil ik ook weten waar dat goed voor is geweest.
Ik heb altijd geleerd dat een grote groep nooit last mag hebben van het individu. Ach... We noemen hem terrorist (en die is vooral heel dom want maakt gebruik van dezelfde middelen als de burger), en dan kan het gewoon.
Pindakees | 06-08-13 | 18:32 |
Idd, iets andere schaal maar exact het zelfde, de straf in de zaak van de doodgereden Donny vorige week, publieke opinie schreeuwd moord en brand en de rechter doet heel populistisch even een hogere straf opleggen...
We worden bedonderd waar we bij staan...
@ King of controversy | 06-08-13 | 18:27 |
Een groep burgers wilt meer bescherming en is bereid daarvoor enige vrijheden op te geven. Tot zover is er niks aan de hand. Burgers doen dit alleen bij als de staat goedwillend is. Maar zo krijg je dus een machtige staat. Kat op spek binden. Weg goedwillendheid. Zodra de staat vrij kwaadaardig is geworden, willen alle burgers hun vrijheden terug... Dan is het cirkeltje rond en begint de ellende van vooraf aan.
@D.Turpin | 06-08-13 | 18:27 Dat kan. Fact of the matter is dat bepaalde woorden worden gefilerd door een megacomputer. Die slaat aan, de informatie wordt geanalyseerd en vervolgens moet een rechter bepalen of die informatie mag worden gebruikt.
Wat is er precies zo erg aan?
Bagage wegen hoeft niet meer,kleding vervoeren kan en mag toch niet meer. Ja plof jurk,plof onderbroek,plofpanty,en vloestoffen kunnen plof parfum of plofwater zijn. Hmmm als ik het zo zie kunnen we vliegtuigen bussen en treinen dus afschaffen. Zal je toch echt met de auto of roeiboot naar een ander land moeten. Hoe zal deze wereld gaan worden. Waarin iedereen een plof kledingstuk aan kan hebben. Dat is geen leven meer. Dus mensen gewoon doorgaan met leven,code rood maakt geen fuk uit. Tref je de plofjurk is het gewoon pech. Hoe banger het volk hoe meer controle je er op kunt uitvoeren toch. Prism een noodzakelijk kwaad.
@Parel van het Zuiden | 06-08-13 | 18:20 De intentie is het beschermen van burgers. Dat zulks bij sommige links liberalen de meest vreselijke beelden oproept is niet de schuld van de methode. Het gebeurd al meer dan 6 jaar en in die tijd geen vuiltje aan de lucht. Maar goed, u gaat nu komen met 'wat als'.
Hetgeen ik graag beantwoord met 'wat als de gewapende overheid het op de ongewapende burger munt?' Wat als is geen goed uitgangspunt voor een gezonde discussie.
Waarschijnlijk is er geen kut aan de hand, maar we moeten toch allemaal even doen alsof 't massaal bespioneren van de burger nog ergens goed voor is. Wel leuk circus weer natuurlijk.
Jemen verlaten? Je zou er om te beginnen al niet naar toe moeten gaan.
Het huidige "gevaar" is plots ontstaan omdat het de usa te heet werd en er geen excuus meer was te verzinnen voor de afluister feiten.
@Update: BuZa adviseert Nederlanders dringend om Jemen te verlaten.
Een beetje gutmensch negeert dit advies natuurlijk. Haat en geweld richting de westerse medemens is ondenkbaar. *tiktak*
Niets aan de hand, onze Linkse politici hebben allemaal een "nobele Marokkaanse vriend" en die doet zoiets niet.
En daarom is er geen sprake van terreurdreiging.
als een bom aanslag er voor zou zorgen dat de haatbaarden allemaal terug naar het oosten getransporteerd zouden worden. Misschien moeten we daar dan wat forenzen aan opfferen?
*wel zo laf is om GEEN openbaar vervoer te nemen*
@ Parel van het Zuiden 18:14
Nee, ben ik niet met je eens. De quote van Jefferson veronderstelt een tegenstelling tussen overheden en vrije burgers (tyrants en patriots). Daarbij wil de overheid altijd de burgers knechten, en willen burgers meer vrijheden.
Helaas klopt dat niet met de realiteit. Burgers willen niet altijd meer vrijheid. Er zijn er ook heel veel die kiezen voor de zekerheid van forse veiligheidsmaatregelen. Zij eisen van hun overheid dat zij die maatregelen nemen. De tegenstelling die Jefferson veronderstelt klopt dus niet.
De tegenstelling is niet tussen overheid en burgers. De tegenstelling is tussen angstige burgers en vrije burgers.
@ Not Muhammad | 06-08-13 | 18:15 |
Een aanslag wil je natuurlijk voorkomen. De vraag die jij jezelf zou moeten stellen is: "Ten koste van wat?". Het middel kan erger zijn de kwaal.
Kabouter *plop*
@SyntaxError | 06-08-13 | 17:43
Helaas, Belgie heeft al opdracht gegeven voor extra controles in Nederland.
www.elsevier.nl/Nederland/nieuws/2013/...
Geen Stijl vriendjes met de Staatsloterij?
Vindt het normaal dat Staatsloterij zelf dikke bonussen aan Directie uitdeelde,terwijl ze prijzen laten vallen op NIET verkochte loten?
Reinste oplichterij?
Waakvlammetje in detectiepoortjes Schiphol.
@SyntaxError | 06-08-13 | 17:43
Dat zou een geluk bij een ongeluk zijn!
Laat maar gebeuren dan.
We zien wel wat ervan komt.
Meestal ging het zo: Boem, juichende Booslims met Allah enz. kreten omdat de "infidels" getroffen zijn,
excuses van de Linksche Pipo's ivm te weinig subsidie,
paniek onder de twitterende en facebook verslaafden want" wat moeten we nu dan doen?".
123 je proeft het zo | 06-08-13 | 18:13 | + -3 -
Wordt gewaardeerd. Ik mag hier dan wel de onbetwiste opinieleider zijn, rots in de branding, de molen boven het grasveld etc etc, een compliment is meegenomen.
Heb jij vaak last van bomaanslagen?
@Not Muhammad | 06-08-13 | 18:15 |
De NSA werkt actief aan middelen die zich uiteindelijk tegen die burgers zal keren. De huidige intenties (die we niet kennen overigens) waarmee zij dat doen mogen misschien goed zijn, dat betekent niet dat het niet gevaarlijk is.
.
"The road to hell is paved with good intentions"
Tot het wel gebeurd, ben benieuwd of het sarcastische toontje dan verdwijnt. PS; zou u zo vriendelijk willen zijn de AIVD niet te vergelijken met de NSA. Het verschil is nogal groot.
NSA werkt actief aan de veiligheid van burgers, de AIVD is een politiek gekleurd orgaan waarvan de effectiviteit nog bewezen moet worden.
@King of controversy | 06-08-13 | 18:04
De founding fathers blijken nog visionairder als ooit ingeschat. Deze quote bijvoorbeeld getuigt van een enorm historisch besef en inzicht in hoe staatsvormen zich ontwikkelen. Vrijheid ligt altijd onder vuur van politiek en overheden. Burgers realiseren zich dat onvoldoende en verweren zich altijd te laat zodat bloedvergieten om vrijheid te herwinnen onvermijdelijk is. Daarom een wat moderner quootje voor u;
.
"Freedom isn't free at all, that it comes with the highest of costs. The cost of blood."
@Parel. Er zijn al gebieden in Nederland waar je als ongedoekte vrouw niet mag zijn. En daar begint het. Je kunt straks als ongedoekte vrouw altijd het risico lopen op een tand door je lip of erger. En de popo neemt niet eens de moeite meer vooreen process verbaal. Terreur aanslag gaat dit nog verergeren, angst verspreiden.
@ Bakito
Hulde aan U
Welgemeend
Laat de ploflims maar komen.
Een ding weet ik zeker, na een keer zullen ze het laten.
Extra bewaking bij de bioscopen, de ramadan is bijna afgelopen.
Wanneer de dames en heren die terrorisme bedrijven erin slagen vrees bij u en mij aan te jagen dan hebben ze gewonnen. Wees dus niet bang!
Het is goed om de desbetreffende dames en heren in alle stilte op te sporen en te neutraliseren. Laat de staat zich daarop concentreren!
Elke inspanning om te voorkomen dat de dames en heren hun werk zullen doen, kost veel meer dan het ooit zal opleveren. En met kosten bedoel ik niet alleen centjes. De dames en heren in kwestie weten dat trouwens buitengewoon goed en ze maken van die mechanismes dankbaar gebruik.
@bakoenin | 06-08-13 | 18:02 |
Een vrijheidsstreven begint niet zelden bij enkelen.
Ik ben ook een populist. Kan ik niets aan doen, ik ben immers van het populus...
Gelukkig is ons stadje nog moslim vrij
OK cynisch doen mag, maar doe dreigingen niet af als verzinsels of boze opzet van veiligheidsdiensten.
Laten we hopen dat er niets gebeurd, maar eens komt het. Benieuwd wat van Rossem dan aan onzin weet uit te kramen.
@Parel van het Zuiden | 06-08-13 | 17:52
Die founding fathers waren eigenlijk best wel haat-opa's, als je hun uitspraken zo terugleest.
Parel van het Zuiden | 06-08-13 | 17:52
Nee hoor de Nederlander doet niets sinds de nieuwe Godwin zijn intrede heeft gedaan.
Als je geen braaf burgertje bent en niet op de staat vertrouwd dan ben je een populist!
Jawel. Het zal je maar gezegd worden.
Ik zet wel een emmertje water klaar, net als naast de kerstboom vroeger. Hoewel? Misschien beter gewoon laten fikken zo'n plofjurk.
@zeg maar jansen | 06-08-13 | 17:56
In Afganistan opium kweken toch ook?
Bakito | 06-08-13 | 17:46 | + 0 -
Lol!
BeunDeHaas | 06-08-13 | 17:59 | + 0 -
Je bent in de war met de korenwolf. Die wordt inderdaad bedreigd.
Periode's van Code 'red' zonder aanleiding tot serieuze dreiging is een instrument om islamohaat te zaaien/oogsten. Achteraf blijkt vaak dat dit bewust wordt gemanipuleerd door de cia's en de mossads . Mocht er een situatie voordoen met echte dreiging dan wordt dat niet gedeeld en horen we achteraf dat de info wel is binnengekomen. Dit hebben we al zo vaak gezien de afgelopen jaren. En meteen de blunder in Kopenhagen er achteraan om het compleet te maken. Wat een misselijkmakende kutvertoning.
Als ze zo een burka in explosieve OMO dompelen en ook nog de 5 onderbroeken welke die moslima's/pinguins dragen, dan zal dat een flinke plof geven.......
SyntaxError | 06-08-13 | 17:55
Dat zijn geen geruchten.
Is gewoon business as usual.
Verkoop de ene club wapens, en de andere worden zo bang dat ze ook wapens willen. Enz.
@ zeg maar jansen | 06-08-13 | 17:52 | + 0 -
Bakitoiaanse praktijken. Net zolang roepen dat het er geen probleem is en dan bestaat het ook niet. Realiteitszin is ernstig afwezig.
De debilisering begint groteske vormen aan te nemen.
Mozeskriebels | 06-08-13 | 17:56 | + 0 -
Succes met wachten. Ik zal af en toe iemand langs sturen om voedsel en dekens te brengen.
SyntaxError | 06-08-13 | 17:55 Maar dat doen ze ook. En ze faciliteren de drugshandel om het te financieren.
#Noriëga
@bakito, oftewel de dreiging komt van figuren als u? Bedoelt u dat te zeggen?
Daarbij, ik woon toch niet in de stad, reis nooit met het OV, en dat er moslim terreur gaat komen kan je gewoon op wachten, tot ze met genoeg zijn that is...
Omdat het om plof burkas gaat zeg ik uit veiligheids overwegingen voortaan alle burka vrouwen naakt over straat,de haatbaard trekt voortaan maar een broek aan. Probleem opgelost. Een westerse vrouw zie ik niet zo gauw met een omo haatbaarden plofjurk of burka lopen. Dus daar is het zoizo geen probleem. Zo lang je jurk maar bij de zeeman koopt en niet op het hollandspoor.
Er gaan genoeg "geruchten" dat de CIA zelf de terroristen (al-Nusra, al-Qaida) bewapend.
mediawerkgroepsyrie.wordpress.com/2013...
www.bnr.nl/nieuws/politiek/722299-1303...
Tjonge,is het nu nog steeds niet doorgedrongen,dat die Obama gewoon een schijtlijster is,die absoluut niet op zijn prestigieuze functie thuis hoort.De man is gewoon verlamd door controle-dwangvoorstellingen,terwijl de echte terreur allang niet meer communiceert over telefoon en internet of.... alleen maar om verwarring te zaaien.Net als na de oorlog zal deze president wel weer gebruik maken van stasi-praktijken en "ontdekt" hebben dat je daarmee ook het volk kan manipuleren. Stalin is dus uit zijn graf herrezen. FBI,CIA en NSA,verschillen niets van zijn GPOE of KGB.Waardeloos achterhaalde zooi over enkele decennia gerekend.Maar ja het is de vraag of KGB'er Poetin er nog heil in ziet en een "hoog-verrader" kan gebruiken. Snowden maakt voorlopig die Obama helemaal gek,als hij het al niet was.
Ik voel me als burger ingeklemd tussen meerdere kwaden. Rabiate religieuze moordenaars die mij naar het leven staan omdat ik een vrije Westerling ben aan de ene kant. Kwaadaardige politici die mijn vrijheid als Westerling willen afnemen omdat er rabiate religieuze moordenaars zijn die juist door die politici zijn binnengehaald, aan de andere kant.
.
Terwijl een volledig onstaatsrechtelijk en ondemocratisch Europees machtsconstruct mij de burgerrechten ontneemt om invloed uit te oefenen zodat bovenstaande wordt gekeerd.
.
Laat die ik de onopgevoede Kudtmarokkaantjes maar even buiten beschouwing want anders zou ik ook nog de teloorgang van de Nederlandse rechtsorde in deze tegel moeten gaan meenemen.
.
Een aantal oude wijsheden worden in ieder geval heel duidelijk herbevestigd de laatste jaren. De overheid en de politiek zijn de natuurlijke vijanden van de burger. Controlemechanismen van die politiek en overheid keren zich altijd tegen de burger zelf. Religie staat altijd op gespannen voet met vrijheid.
.
Het gaat niet lang meer duren voordat we onze vrijheid zullen moeten bevechten. Ik ben erg benieuwd of Nederlanders bereid zijn de prijs te betalen. Waarbij velen exta zullen moeten gaan betalen omdat de policore lafbekken die ons hier gebracht hebben dat nooit zullen doen. Het zijn niet voor niets lafbekken in hart en nieren!
.
"The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants."
- Thomas Jefferson -
En nu maar hopen dat iedereen die er zo stellig van overtuigd is dat dreigend moslimterrorisme één grote hoax is gelijk heeft.
BeunDeHaas | 06-08-13 | 17:48 Tristan vonden ze juist geen zwakzinnige, dat hadden ze wel moeten doen.
Maar dat PDF-je hè? Dat kwijt is geraakt.
zeg maar jansen | 06-08-13 | 17:49 | + 0 -
Ik hoor wel vaker dat ik een inspirerend persoon ben. Hopelijk helpt het je om uit het diepe dal te komen.
Zo te zien neemt op Geert Wilders na niemand die zoveelste NSA-dreiging serieus.
Radikale zonderlingen,het grootste gevaar?
Yeah,laten we iedereen met weinig vrienden preventief arresteren,dat zal ze leren!!bv. Rutte,en Samson om te beginnen dan wel....
Ik denk dat als er echt veel onschulige mensen gedood worden uit de naam van een geloof, veel nederlanders hun opgekropte woede de vrije loop laten gaan. Misschien dat de overheid daar stiekum op aanstuurt. Iedere vorm van tollerantie heeft grenzen " my 2 cents"
Bakito | 06-08-13 | 17:46 *begint aan klaagmail*
Wat jij kan, kan ik ook.
Allemaal leuk en aardig die multiculti, daar creëer je toch maar mooi van die ETA toestanden mee, als je die niet had.
Tricephalus | 06-08-13 | 17:42 | + 0
Rectaal onderzoekje voor ze op straat mogen.
@ Bakito | 06-08-13 | 17:46 | + 0 -
Ik zou maar uitkijken. Tristan vonden ze ook een zwakzinnige, tot ie met wapens begon te spelen. En eigenlijk zou het best wel eens goed zijn om jou naar de realiteit te helpen.
Die filmpjes van Tom Staal in Brussel en Straatsburg laten de booslims goed zien waar ze precies moeten zijn.
BeunDeHaas | 06-08-13 | 17:29 |
Sommigen noemen dat leren.
Code rood, red alert. Regeringen denken gewoon: "als de amerikanen het doen, gaan wij het ook doen." Kunnen ze achteraf na de klap nooit zeggen dat ze er niks aan gedaan hebben. Komt de klap niet dan hebben ze hem voorkomen. Met als gevolg nog meer camera's en chips en privacy-schending. En het klootjesvolk denkt dat het wel ergens goed voor zal zijn.
BeunDeHaas | 06-08-13 | 17:41 | + 0 -
Nee, dat is @zeg maar jansen, mijn groupie/stalker.
Vergelijkbaar met zo'n zwakzinnige die de hele rit naast de buschauffeur staat te kwijlen. Niks aan de hand dus.
Yay voor de politiestaat!
SyntaxError | 06-08-13 | 17:43 Als ze beginnen met het Europees Parlement geef ik ze een lift erheen.
Hmm, bizarre berichten over de islam zijn niet zelden waar. Dat komt vermoedelijk omdat de islam een bizar vijandige beweging is, welks vijandigheid ontkend wordt door de paljassen die in "onze" kont kijken om "ons" te "beschermen".
Booslims met bomjurken gaan Brussel opblazen?
chiwing | 06-08-13 | 17:35 Afgelopen zaterdag was er een code regenboog afgegeven voor heel Amsterdam.
Askeladden | 06-08-13 | 17:37 | + 1 -
Hmmmm... en wat ga je doen aan de anaal geïmplanteerde explosieven?
@ Bakito | 06-08-13 | 17:39 | + 0 -
Nee, de lone wolfs houden je goed in de gaten. Voor je het weet staat een getinte Tristan vd V. voor je deur. Gewoon blijven zitten.
Red Alert, Red Alert. Zou Code Rood iets te maken hebben met het einde van de Ramadan donderdag a.s.?
Zo ja, dan kan er behoorlijk worden bezuinigd op de geheime diensten; gewoon een kalender aanschaffen (gratis bij de chinees bij chinees nieuwjaar...) en een cirkeltje om de datum.
Of zouden er echt aanwijzingen zijn?
.
Of wordt de terreurdreiging verhoogd om over 2 maanden te stellen (als er niets is gebeurd) dat de geheime diensten weer een ''aanval'' hebben voorkomen....
BeunDeHaas | 06-08-13 | 17:29 Als je Bakito herinnert aan z'n mening van gisteren moet je er bij zetten of het voor of na de middag was.
Hij is nogal veranderlijk van aard.
"We can't let the terrorists win," hoor je dan.
De extremisten hébben allang gewonnen, of het nou de zelfcensuur of de NSA/AIVD totalitaire Big Brother Überwachungsstaat is.
Nog steeds geen update.
Kunnen we al uit de bunker? #honger
www.nctv.nl/actueel/nieuws/nieuwsberic...
Als extra voorzorgsmaatregel mogen de booslims nu alleen nog naakt over straat. Veiligheid voor alles!
Ja, de terreurdreiging komt waarschijnlijk vanuit de VS zelf. Eerst al het ambassadepersoneel en toeristen uit N-Afrika en het M-Oosten evacueren, dan onaangekondigd een paar MOABs erop om na 60 jaar eindeloos geneuzel eindelijk eens orde op zaken te stellen.
Maar goed dat er prism is anders waren wij nu allemaal deaud. Gewoon oneindig code driedubbel rood invoeren, alleen al omdat angst zo goed verkoopt.
Eén grote schijnvertoning dit. Net als het sluiten van al die ambassades. Ik geloof er he-le-maal geen flikker van.
Gelukkig staat het CIJB kantoor er al.
Hoeven we niet mèèr geld over de balk te gooien.
O, wacht...
En wat te denken van de plofkip
Kees8374 | 06-08-13 | 17:33
'Gek genoeg' mag je bij die Israeli's je flesje water ook gewoon meenemen in het vliegtuig.
Zij hebben de symbolen, wij alleen symboolpolitiek.
Old_Spice | 06-08-13 | 17:25 | + 3 -
Probleem is dat voor Teeven en Opstelten iedereen een potentiële terrorist is.
er gebeurt niets, er gebeurt al jaren niets. welke kleur code we eraan geven. Dit is net zo betrouwbaar als het weeralarm van het knmi of de daadkracht van het kabinet.
Toch maar goed dat ik des tijds een kelder onder me huis heb laten bouwen. :)
zo als je ziet weet je maar nooit wat er in Nederland kan gebeuren
Grootste terreur komt van de pliesie!
Zij maken van daders slachtoffers en van slachtoffers daders.
Fuck it, laat het maar een keer raak zijn hier.
Dan gaan de ogen hopelijk open van links-wegkijkend-weg-met-ons-theedrinkend Nederland. Dan ziet iedereen wat een gedrocht de islam is.
Snel mijn anti-terrorisme badge uit 2006 opspelden. Mij gebeurt niks
@ Bakito | 06-08-13 | 17:32 | + 0 -
Nee omdat je dus nu toe geeft dat het gevaar komt van de lone wolfs en niet van georganiseerde misdaad in welke vorm dan ook. En dat straatverbod was gewoon een D66 uitspraakje.
Die Slobodan sloeg trouwens als een meisje van 4. Had je nou echt niks beters achter de hand dan een oude lul die nog maar net zelf naar de wc kan?
Erg makkelijk dit soort dingen. Geheime diensten weten de illusie te wekken dat ze erg goed op de hoogte zijn van wat er reilt en zeilt in de wereld. In sommige gevallen zal dit ook wel waar zijn, maar om een echt gevaarlijke terrorist of spion te ontmaskeren hebben ze jaren nodig. En die tijd krijgen ze nooit.
Op zijn tijd een grote show als dit, zorgt weer voor voldoende budget. Weten we nog wat de veiligheidsdiensten zeiden over Irak??? En hoe ze elkaar na wauwelden?
Vraag ze gewoon maar eens hoe ze op het idee komen dat er een grote aanslag gaat komen. Die informatie is dus geheim. Zo kan mijn tante ook de hele familie onder de duim houden.
Kijk, en nu hebben we mooi geen JSF als je 'm nodig hebt. Eigen schuld, voortaan beter doorpakken.
@Van Rossem | 06-08-13 | 17:19
Flikker je toetsenbord toch een keer weg van Rossum.
Ik geloof eerder de Israeli's die zeggen dat het gaat om een vloeibare stof die een bepaald type kleding veranderd in een explosief wanneer het droog is. Daardoor is het moeilijk om te ontdekken.
www.haaretz.com/news/diplomacy-defense...
Van een bepaald plastic kan je bijvoorbeeld napalm maken m.b.v. een vloeistof. In dit geval gaat het echter om een explosieve combinatie.
Het is niet zo dat je een vloeistof laat opnemen in elke kleding om het te laten exploderen.
Het is wellicht best te detecteren als men de scanners aanpast.
Maar misschien scannen ze liever elke burger nog een paar jaar door, zodat we met flesjes water van 3 Euro de vlieghavens financieren.
...... ik vertrouw die plofkippen bij de appie nu helemaal niet meer. En wat te denken van die Zure Bommen, eng allemaal... doodeng.
BeunDeHaas | 06-08-13 | 17:29 | + 0 -
Ja, die kritiek zat je niet lekker, kan ik me herinneren. Ik moest zelfs verhuizen, omdat jij het straatverbod van rechter Boshoven weigerde na te leven.
Enfin, na een paar afranselingen van mijn "knecht' Slobodan ben je inmiddels gelukkig wat koester.
overheden zijn islamofoob allemaal! wat een racisten
Zij hebben gelijk heren, mijn snelkookpan is zojuist ontploft nadat ik Marokkaanse couscous wilde koken
De grootste terreurdreiging komt gewoon uit Brussel en Den Haag.
Stropdasterroristen.
Voor het geval dat er echt iets aan de hand zou zijn, mag ik een verzoekje aanvragen?
Bekijk het maar. Ik laat me niet beperken door angst voor een of andere haatbaard. Kom maar op.
.
@ Bakito | 06-08-13 | 17:22 | + -7 -
Grappig dat je het zegt. Ik heb ooit een stuk getikt over lone wolfs waarin je ongefundeerd uitte dat het verbale diarree was. De lone wolf bestond niet. En nu trek je diezelfde lone wolf er maar even bij.
Smerig mannetje ben je eigenlijk ook. Gooi je lul nog even op tafel, of gooi met poep, maar jouw commentaar is net zo gefundeerd als de dreiging van plofjurken en baardterroristen. Lul.
Bekijk het maar. Ik laat me niet beperken door angst voor een of andere haatbaard. Kom maar op.
.
Wel een mooie afleidingsmanoeuvre om de 6 miljard bezuinigingen erdoor te jagen.
"Mensen maken zich zorgen" (!)
Ja ... Inderdaad! ...
Om dit soort DDR-achtige maatregelen van de overheid/politie maak ik mij zeer grote zorgen.
Valt allemaal wel mee, 11 september duurt nog een dikke maand.
Nu er toch wel de nodige verontwaardiging is over het afluistergedrag van onze vriend Amerika, proberen ze met man en macht dat afluister gedrag te vergoelijken.
Het is een zeer doorzichtig trucje.
@Old_Spice | 06-08-13 | 17:25
Hier www.tweedekamer.nl/kamerleden/alle_kam... beginnen.
brutus68 | 06-08-13 | 17:24 | + 0 -
Hee B. laten we intensief contact houden en elkaar waarschuwen bij verdachte situaties in en rondom het huis.
Ga jij nu maar slapen, ik houd de wacht en maak je wakker rond een uur of elf vanavond.
Roger.
Poeh poeh de Verenigde Staten in verhoogde staat van paraatheid,.wie is de regisseur achter dit alles. .Steven Spielberg? Micheal Bay? #DramaAlert
En dan? Nemen de booslims een trein over en dan rijden er geen treinen meer.
Dat kan de N.S. zelf toch veel beter?
Lekker ridiculiseren totdat er straks echt wat gebeurd. Maar tot die tijd.... lekker onze kop in het zand steken zodat de rest van ons lichaam lekker bruin wordt.
De hoeveelheid vrijheid, die deze 'dreiging' mensen gaat kosten, zal vele malen groter zijn, dan wat er aan veiligheid voor in de plaats kan komen.
*weigert als een angstig, onvrij hert verscholen in de bossen te leven*
Als we nu een lijstje maken met potentiële terroristen, en geradicaliseerden, en die allemaal het Nederlanderschap ontnemen, om vervolgens uit het land te flikkeren, dan zou dat toch een hoop ellende schelen?
Extra politie controles? Dus minder laserguns? Maarre, hoe moeten we het CJIB kantoor bekostigen dan?
Wc-kip | 06-08-13 | 16:52 | + 0 -
Nou daar is je moslimtopic. Heeft niet lang geduurd toch? Barst maar los.
Of ga je nu over wachtwoorden beginnen? Dat zou wel consistent zijn van je.
Wat Bakito zegt. Radicale zonderlingen zijn het gevaar.
In Nederland komt de dreiging niet van moslims, maar van atheïstische, vereenzaamde lonewolfs, zo is gebleken.
Doe ze allemaal zo een OMO jurk, maar net genoeg voor zelfdoding.
Ik hoop dat m'n wifi het doet in de schuilkelder.
Jippie, Stasi 2.0.
REAGEER OOK