Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Totale stilte over persbreidel door polderjihadi's

STFUnigger.jpegAlarmerend bericht gisteren. EenVandaag haalt reportage offline wegens bedreigingen van bronnen door moslimterroristen. De Telegraaf berichtte dit, wij vonden het eng nieuws, Elsevier schreef erover en de baas van EenVandaag vertelde op Radio 1 over deze best wel pittige beslissing. En verder bleef het oorverdovend stil in de mediaas over deze terreurdaad, want zo moet deze persbreidel door bedreigingen gewoon geclassificeerd worden. Het ging over Weekers, het ging over Anouk, het ging kritiekloos over Nederland Wereldland, alle journalisten hadden het druk druk druk met van alles terwijl een stelletje dreigtosti's dus gewoon de persvrijheid kapot hadden gemaakt. Hallo? Echt niemand vindt dat reden tot gedoe? Halen we onze schouders over op? Terreur wint, de sharia wordt zomaar geïmplementeerd buiten onze rechtsstaat om maar wij gaan het over een liedjesfestijn hebben? Aleid Wolfsen die een oplage van een lokaloblaadje laat wegjorissen krijgt daar, terecht, een epische shitstorm over te verduren. Scholieren die iets twitteren over hun kksgool worden door 12 rechercheurs uit bed gelicht, maar figuren die al jaren in beeld zijn bij de AIVD kunnen de journalistiek kapot maken zonder dat er subiet een SWATteam op de stoep staat om de kapotmakers van artikel 7 van onze grondwet met een zak over het hoofd af te voeren en hun computers in beslag te nemen. Dat verbaast ons helaas niet eens zo erg. Maar dat de media, normaal gesproken een navelstarende, over zichzelf en elkaar schrijvende, incestueuze ons-kent-ons kliek dit zomaar laten passeren, wat de neuk gasten? Zijn jullie allemaal echt zo laf? Of vinden jullie het wel prima dat dit gebeurt? Wat de reden ook is voor dit stilzwijgen, de conclusie is duidelijk. De vrije pers functioneert niet meer, welkom in Nederland Eng Land.

Reaguursels

Inloggen

-weggejorist-

DePoseur | 16-05-13 | 08:02

Dit komt nooit meer goed..... als je geen onderscheid kunt maken tussen iemand die positief bijdraagt aan de maatschappij of negatief.... als je alle meningen verhalen ,illusies en fantasie leest wat hier word geventileerd hoe kun je iedereen nou over 1 kam scheren iedereen kan wel eens met ellende in zijn leven te maken krijgen maar dat hoeft geen reden te zijn om anderen te beschuldigen die er niks mee te maken hebben veel mensen maken moslims voor terroristen uit een terrorist ben je omdat je terreur geweld gebruikt tegen je medemens.... iemand die een terreurdaad begaat en zegt ik ben moslim ??? nee zo werkt dat niet maar toch vreemd dat iedereen erin trapt en dan zo'n lafaard die een bom af laat gaan op een vol marktplein vergelijkt met een bakker Hassan om de hoek dit is een van de grootste vergissingen die veel mensen begaan zelfs de meerderheid van de moslims die goed doet word als boter aan de galg gesmeerd hoe kun je nou respect verwachten en vertrouwen en solidariteit van mensen als die iedere dag maar weer zwart worden gemaakt terwijl ze het zelfde doel hebben gelukkig leven met je partner kids en leuke dingen doen in het leven geert weet heel goed wanneer partijen hem demoniseren maar neemt zelf geen blad voor de mond... beledigen van mensen doet pijn ongeacht waar je bent geboren uiteindelijk moeten we het allemaal samen doen weggaan zal nooit gebeuren weet niet of iemand dat beseft dus laten we samen de rotte appels verwijderen en de goede gezonde appels samen delen... want alleen klagen/beschuldigen en met je vinger naar een ander wijzen helpt helemaal niks en is net zoiets als olie op het vuur gooien terwijl er een brandblusser binnen handbereik is

Groeten van Pattex

Pattex | 16-05-13 | 00:31

@Ven1V1d1V1c1 | 15-05-13 | 19:10
EenVandaag zit volkomen fout. Nooit zwichten voor bedreigers!

Lewis Lewinsky | 15-05-13 | 23:56

Die branden en vernielingen hebben volgens jou niet plaatsgevonden?
Bakito | 15-05-13 | 20:41 | + -3 -
Was dat je punt? zeg jij, niet ik.

TheseDays00 | 15-05-13 | 22:03

Nou begin ik me toch af te vragen wat er gebeurd was als een haatbaard dat waxinelichthoudertje gegooid had....
lidlbier | 15-05-13 | 21:03

Simpel, die krijgt een staande ovatie, groter huis, meer geld en aanzien.

Botte Hork | 15-05-13 | 21:58

Pica = een van mijn favoriete stills uit de film Pulp Fiction. Ge weet best waarom.

Jaap de Paap | 15-05-13 | 21:47

@Jackanders | 15-05-13 | 19:27
*genotederd heeft*
Jaap hoert immer mit.

Jaap de Paap | 15-05-13 | 21:45

www.volkskrant.nl/vk/nl/11484/Bert-Bru...

/quote

En natuurlijk zien we het bij het stuitende gebrek aan initiatief en ondernemerschap bij gevestigde journalisten. Liever nog vechten ze elkaar in hun eigen vakbond de tent uit en schrijven ze hun ledenblaadjes vol rancunestukjes omdat een andere journalist hun ego heeft gekwetst dan dat ze zich bezig houden met het stellen van kritische vragen of het innoveren van hun eigen vakgebied. Een vaste baan, een Cao-salaris en maar jammeren dat je pensioen tekort schiet en dat het aan het internet ligt. 'Initiatief nemen' in Nederland ten voeten uit.

TunaTown | 15-05-13 | 21:44

Hadden die bedreigde ouders niet nog een jihadistje in huis? Die ven verhaal voor ze kon halen? Ze helpen elkaar toch zo graag? Ik zou zeggen dat lost de gemeenschap wel op.

miko | 15-05-13 | 21:26

Wat een kutstreek, zal maar gauw een tulband gaan kopen.

Overigens, dit is het failliet wat mij betreft van de journalistiek. En laten we gelijk maar even de publieke omroepen sluiten, die hebben duidelijk geen enkele toegevoegde waarde meer.

Al iemand een mailtje naar een kamerlid gestuurd?

Byter | 15-05-13 | 21:19

Cor Rupteling | 15-05-13 | 21:04 | + 2 -

Als dat al zo is ben ook ik het daar niet mee eens. Dan moeten ze maar in een streng islamitisch land gaan wonen.

Supermatthijs | 15-05-13 | 21:11

@Cor Rupteling | 15-05-13 | 21:04 | + 0
Dat niet alleen, het christelijk geloof is ook een onderdeel geworden van de Nederlandse Cultuur, dit is ontstaan door de eeuwen heen. Dus bijvoorbeeld een kerstboom heeft niet zoveel met godsdienst te maken maar meer met onze cultuur. En de Nederlandse Cultuur wordt te grabbel gegooid.

Patje2011 | 15-05-13 | 21:07

@Supermatthijs | 15-05-13 | 19:14
Kerstbomen worden uit voorzorg niet geplaatst op ROC's omdat dat de niet Christelijke achtergrond hebbende scholieren aldaar tegen de borst zou (kunnen) stuiten, noemt u "Vrijheid van godsdienst" ?

Volgens mij valt dat onder het door Slipsnifter genoemde 'buigen voor de islam'.

Cor Rupteling | 15-05-13 | 21:04

Nou begin ik me toch af te vragen wat er gebeurd was als een haatbaard dat waxinelichthoudertje gegooid had....

lidlbier | 15-05-13 | 21:03

Zodra je de woorden "Vrijheid" en "Democratie" dagelijks moet aanhoren zou ik maar goed opletten, want een vrij mens zou dit niet dagelijks hoeven aanhoren. Een echt vrij mens zou van zichzelf weten dat hij/zij in vrijheid leeft.

BuigenofBarsten | 15-05-13 | 20:53

Bakito | 15-05-13 | 20:36 |
inhoudelijk hè?

kaplaarzenverkoper | 15-05-13 | 20:52

@TheseDays00 | 15-05-13 | 20:38
Die branden en vernielingen hebben volgens jou niet plaatsgevonden?

Bakito | 15-05-13 | 20:41

@ stormtijd | 15-05-13 | 20:30 |
Verdeel en heers tactiek. Een welvarend Nederland met gelukkige Nederlanders zonder zorgen is niet zo erg interessant vanuit het perspectief van de elite.

D.Turpin | 15-05-13 | 20:39

Bakito | 15-05-13 | 20:05 | + -1 - Nee, je hoort af te blijven met je vingers van andermans spullen en al helemaal niet in de fik te steken, maar de lijst (weggejorist?) staat op een hele vage site en heeft een hoog populistisch gehalte. Kijk eens rond op die site. Lijstje mooi, maar wat is je punt?

TheseDays00 | 15-05-13 | 20:38

@kaplaarzenverkoper | 15-05-13 | 20:31
Inhoudelijk geen verweer, dus ga je maar een beetje op de man spelen en schelden. Typisch.

Bakito | 15-05-13 | 20:36

Einde van de Domheid | 15-05-13 | 20:32 |

Nee, moedig ze aan nog meer moslimjongeren te ronselen.

Scheelt er weer een paar wanneer de tijden veranderen.

calamiteiltje | 15-05-13 | 20:34

En nu? Een crowdfunded postercampagne om de jihadronselaars te kaqken te zetten?

Einde van de Domheid | 15-05-13 | 20:32

Bakito | 15-05-13 | 20:23 |
je lult zoals we van jou kunnen verwachten. helaas is jou niveau nog steeds bedroevend laag.
je claimt eerst dat het geen moslims zijn, vervolgens plemp je een hersenscheet van jezelf met onzin dat misschien in jou verknipte wereld een werkelijkheid is maar niet in de echte grote mensen wereld.

kaplaarzenverkoper | 15-05-13 | 20:31

Journalisten worden links geschoold. Als al het islam gerelateerde nieuws dagelijks zou worden gebracht was het allang afgelopen. Denk eens aan het geweld in Syrië. Moslims tegen muslims. Hoe zouden ze tekeer gaan als ze een joods dorp of een christelijk dorp kunnen uitroeien. Iedere keer voel ik me weer in de steek gelaten.

vinque | 15-05-13 | 20:31

stormtijd | 15-05-13 | 20:30 |

Hou hoop, storm! De tijden zullen veranderen.

calamiteiltje | 15-05-13 | 20:31

Ik ben voor persvrijheid en tegen cencuur. Maaar... ik vind wel dat we hier en daar best een uitzondering kunnen maken. Ik denk aan een Joop.nl. Ik denk aan een Pauw&Witteman. Ik denk aan alle programma's waarin Francisco van Jole zijn opwachting maakt. Ik denk aan de Opzij. Het Gereformeerd Dagblad. Het PvdA-partijblaadje. En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.

VanBukkem | 15-05-13 | 20:30

Waar is verdomme mijn Nederland gebleven????
O nee, Nederland is niet meer van mij maar van de EU en de wereld.
Deze ongelooflijke zelfhaat van autochtoon Nederland is absurder dan een sneeuwstorm op een mooie zomerdag.
Zelfkastijding,haat en vernedering zijn de ingrediënten geworden voor ieder met Nederlandse voorouders.
Afgewezen asielzoekers zijn veel belangrijker dan de burgers van Nederland, de Islam is heilig verklaard, Oost-Europeanen mogen onbeperkt uit de Nederlandse ruif vreten, lasten mogen worden verhoogd om de zogenaamde vrije markt te sponsoren, de semipublieke sector plundert zonder problemen de staatskas,etc.
Nederland is compleet van het pad af en wordt bestuurd door incapabele Nederland hatende bestuurders.

stormtijd | 15-05-13 | 20:30

-weggejorist-

pius | 15-05-13 | 20:29

Hmm, de touwtjes staan strak vanavond.
*Uut dan maar*

Jackanders | 15-05-13 | 20:29

@AshleyJ"Ash"Williams | 15-05-13 | 20:11

Nu we toch op de moslintour zijn: The Aït Waryagher of the Moroccan Rif.

Lees het en je weet het;)

pius | 15-05-13 | 20:29

Mooi, ik heb het altijd aangemoedigd om te kijken wat er doorgevoerd wordt op de achtergrond, als er een nieuwshype van iets relatiefs flauwekullerigs is1

Einde van de Domheid | 15-05-13 | 20:28

JustaFreak | 15-05-13 | 20:24

Een gezonde, zuivere staat. Kan nog even duren maar het komt. Hou hoop!

calamiteiltje | 15-05-13 | 20:28

@JustaFreak | 15-05-13 | 20:24

Een kalifaat in de polder.

brutus68 | 15-05-13 | 20:26

De media is niet laf, de media word gesponsord middels subsidie...

Flipus | 15-05-13 | 20:25

Ongelovelijk hoe snel onze democratie wordt afgebroken.Maar wat komt er voor terug?

JustaFreak | 15-05-13 | 20:24

@miko | 15-05-13 | 20:21

Nee. Als ik haar signaleer dan meld ik dat. Terreur moet je nooit negeren.

pius | 15-05-13 | 20:24

@kaplaarzenverkoper | 15-05-13 | 20:19
Als jij in de bak vegetarisch eten en bezoek van de pastoor wilt kan dat vast geregeld worden.

Ik zou eens een balletje opgooien als ik jou was...

Bakito | 15-05-13 | 20:23

miko | 15-05-13 | 20:21
wanneer gaat dit paupervolk eens integreren in peace??

kaplaarzenverkoper | 15-05-13 | 20:23

@ Bakito | 15-05-13 | 20:07 |
De ene moord is de andere niet. Tegen de individuele gek kun je weinig beginnen en daarvan hebben we er nog al wat en ja daar zitten veel blanke mannen tussen. Die moord op Van Gogh is een moord van een ander kaliber. Hedentendage worden er nogal wat mensen bedreigt vanwege hun kritiek op de islam en daar zit meer achter dan zomaar wat loslopende gekken. Bovendien tast het onze samenleving aan op een manier enigszins vergelijkbaar met moorden gepleegd door de maffia. Het zijn moorden met een boodschap. Het dient als voorbeeld.

D.Turpin | 15-05-13 | 20:23

Van Duyvenbode | 15-05-13 | 20:19
Manmanman... geloof jij die onzin nou echt? Ga gewoon eens naar een journalist toe en vraag hem op de man of vrouw af of hij of zij het alleen voor het geld doet? 99 van de 100 zeggen nee en dan liegen ze niet.

sjaakdeslinksesul | 15-05-13 | 20:23

OT: geweldige dikke vinger van Queens Of The Stone Age naar DWWD.

nuckin*futs | 15-05-13 | 20:22

@pius | 15-05-13 | 19:26
Kunnen jullie niet stoppen met die flame war? Hij word langzaam aan een beetje vervelend.
Ignore each other in peace. ;)

miko | 15-05-13 | 20:21

Zo meteen zit ik hier in mijn uppie te reaguren...

sjaakdeslinksesul | 15-05-13 | 20:20

Bakito | 15-05-13 | 20:07 |
in detentie willen ze wel halal vreten, met ramadan meedoen en de imam moet iedere week komen voor een gesprekje. en natuurlijk met de kont omhoog op een matje. maar geen moslim dus?
wanneer wordt jij eens wakker gast.

kaplaarzenverkoper | 15-05-13 | 20:19

Het is überhaupt slecht gesteld met de pers, omdat nieuws alleen nog maar gezien als uitsluitend een businessmodel.
Dat daarbij principes een ondergeschikte rol spelen, behalve die van het geld, volgt daaruit. Het is ook allemaal gericht op de korte termijn, op het emotionele effect, want dat verkoopt. Oh ja, en het ordinaire, het grove, het schofferende, dat trekt ook meteen kijkers en doet de kassa rinkelen.
De pers is totaal ondergeschikt gemaakt aan het geld. Het past ook niet meer in het autoritaire karakter van onze tijd, een onafhankelijke en kritische pers. Intellectuelen worden gezien als parasieten, want "onrendabel". Iemand die filosofie gaat studeren "is niet goed bij zijn hoofd". Goed, dan krijg je dus infotainment, en dat is wat we in wezen hebben.

In Amerika is dit nog duidelijker zichtbaar. Het meest recente schandaal onder Obama is het Associated Press telefoontap-schandaal:
www.youtube.com/watch?v=0iWrjVmUzU4

Democratie is op haar retour als gevolg van een autoritaire staat en de ongbreidelde heerschappij van de commercie.

Van Duyvenbode | 15-05-13 | 20:19

@Parsons | 15-05-13 | 20:13
Dat complot zit vooral in jouw hoofd.

Niettemin moeten deze koekwauzen goed in de gaten worden houden, zoals dat ook gebeurt met sommige hooligans, activisten, neo-nazi's en lone wolfs van uiteenlopende pluimage.

Bakito | 15-05-13 | 20:18

@Tavroch | 15-05-13 | 20:16

Mooi. Die van jou vind ik nogal politiek. Maar dat mag.

pius | 15-05-13 | 20:18

@ Pius: nog even voor de duidelijkheid: met je mening had, en heb, ik nou net geen problemen.

Tavroch | 15-05-13 | 20:16

@ En wat vind jij ervan, inhoudelijk gezien, want je hebt een mening toch? Nou?
pius | 15-05-13 | 20:03 | -1

Uhm, die hou ik in deze graag nog even voor mezelf.
Joris heeft het nu dan wel even druk, maar ik denk dat ik er anders toch ook aan zou moeten geloven.
Hoewel er tegenwoordig wat dat betreft blijkbaar meer kan dan een tijd geleden.
Het Janmaat effect of zo, denk ik.
Je kan uiteindelijk moeilijk iedereen wegjorissen.

Tavroch | 15-05-13 | 20:14

Wie betaalt, die bepaalt. Zo ook in onze moskee's maar wat doe je er aan?

Wanneer raakt die olie daar eindelijk eens op?

Ven1V1d1V1c1 | 15-05-13 | 20:14

@Bakito | 15-05-13 | 20:07
Het zijn de vooruitgeschoven posten. De nuttige idioten. Maar goed, never mind, ik ga toch geen antwoord krijgen en trap niet in de jorisval. Geen zin an.

Parsons | 15-05-13 | 20:13

Alle moslims zijn liev!! Laten we ze bijstaan in het dichter tot elkaar komen. Heel dicht.

calamiteiltje | 15-05-13 | 20:12

@DoctorandusAtheïstus | 15-05-13 | 20:07

Ik heb een berg inhoudelijke tegels op mijn naam staan waar je eng van word. En jij wat is jouw bijdrage, op wat virtueel gemussert na?

pius | 15-05-13 | 20:10

In Amerika is er op dit moment ook een akkefietje met de persvrijheid. En meteen schreeuwt iedereen daar moord en brand en ligt de regering onder vuur! Amerikanen kennen hun rechten!

VanBukkem | 15-05-13 | 20:09

Bakito | 15-05-13 | 20:05 | + 0
Dat is een inkoppertje, alle 146 natuurlijk.

joyriders | 15-05-13 | 20:08

-weggejorist-

calamiteiltje | 15-05-13 | 20:08

@lisalisa | 15-05-13 | 20:06

Nou hè Doenormaal. Het is wat.

pius | 15-05-13 | 20:08

De laatste stuiptrekkingen van de Islam

Dan8365 | 15-05-13 | 20:08

@Parsons | 15-05-13 | 20:04
Voor zover ik weet is er de afgelopen 10 jaar slechts 1 moord geweest die resultaat is van moslimextremisme.

Die tasjesdieven van jou hebben niks met de islam te maken, al zou je dat zo graag willen.

Bakito | 15-05-13 | 20:07

-weggejorist-

DoctorandusAtheïstus | 15-05-13 | 20:07

-weggejorist en opgerot-

lisalisa | 15-05-13 | 20:06

Supermatthijs | 15-05-13 | 19:53 | + -2
Ik onderneem nu al actie bijvoorbeeld door 2 Marokkanen aan te houden die me beroofd hadden. Die zitten nu vast. Niet elke Nederlander is bang voor dat tuig.

Patje2011 | 15-05-13 | 20:05

@TheseDays00 | 15-05-13 | 19:57
Wedstrijdje bagatelliseren doen?

In Nederland werden in 2012 146 moorden gepleegd. Hoeveel daarvan zijn toe te wijzen aan moslimextremisme ?

Bakito | 15-05-13 | 20:05

@Patje2011 | 15-05-13 | 20:02

Ik heb geen zin om bij nieuwsuur te komen. Maar bedankt voor het aanbod.

pius | 15-05-13 | 20:05

@Bakito | 15-05-13 | 19:33
Zet je er ook even bij hoeveel van die incidenten zijn gepleegd door mohammedanen zelf?

Parsons | 15-05-13 | 20:04

@Tavroch | 15-05-13 | 19:39

En wat vind jij ervan, inhoudelijk gezien, want je hebt een mening toch? Nou?

pius | 15-05-13 | 20:03

-weggejorist-

Patje2011 | 15-05-13 | 20:02

Kaas de Vies | 15-05-13 | 19:48
Het is geen verheerlijking van islam maar menslievendheid richting de doorsnee moslims (ouders van die jongens) die jou, mij en niemand verder een strobreed in de weg leggen. Zo kijkt een NOS-redacteur naar dit probleem en dat is mijns inziens volledig begrijpelijk, hoewel het wel zijn taak is om eens dieper in dit probleem te duiken (wat hij nalaat).
Als jij iedere keer dat Wilders negatief bejegend wordt ergens een brandbom ergens neer legt zal dat net zo werken.

sjaakdeslinksesul | 15-05-13 | 20:02

Gelukkig hebben we de GeenStijl nog. En de autoriteiten zullen het nooit toegeven(een beetje schijnheilig in de camera lachen bij Rutger!), maar het liefst zouden ze bij GeenStijl de stekker er uit trekken!

VanBukkem | 15-05-13 | 20:00

@TheseDays00 | 15-05-13 | 19:57

Altijd hetzelfde. Het één veroordelen en precies hetzelfde ontkennen als de andere partij dat doet.

Dat maakt mensen zoals jij zo verdomd ongeloofwaardig.

pius | 15-05-13 | 19:59

Laten we hopen dat door die bedreigingen nog meer moslimouders de benen nemen, hun uitkering opzeggen en opniften naar hun thuisland.
calamiteiltje | 15-05-13 | 19:54

Wat een naïeve gedachte. Natuurlijk nemen zij hun uitkering mee. Weekers blijft zitten, dus van die kant hebben ze echt niets te vrezen.

HJdeT | 15-05-13 | 19:58

@Bakito | 15-05-13 | 19:53

Jij hebt morgen toch een functioneringsgesprek?

brutus68 | 15-05-13 | 19:57

@ Bakito | 15-05-13 | 19:33 | + -6 -
afkomstig van Al-Yaqeen. Wat wil je zeggen? Al drie jaar niks gebeurd, we durven al 3 jaar geen "aanslagen" meer te plegen op moskeeën?
.
Verder een vage lijst trouwens met verdachtmakingen. Als ik eens google op brand voetbalkantines? zijn er dan ook van deze lijsten? Nee, veel meer en dan echt raak in plaats van struiken in brand.

TheseDays00 | 15-05-13 | 19:57

@Patje2011 | 15-05-13 | 19:51

Zuid-Europees? Dus we krijgen nog geld van jou?

*notitie maakt*

pius | 15-05-13 | 19:57

Maar wel raar dat ze publieke omroep aanvallen, daar doen ze zo hun best voor de moslim. In elk kinderprogramma moet een moslim zitten. Verhaallijnen gaan er altijd over dat Nederlandse meisjes verliefd worden op moslims, en dat haar ouders er dan tegen zijn. Of er is een serie zouf zouf, daarin wordt ons geleerd dat Noord-Afrikanen sympathiek en grappig zijn. Yes-R en Ali B rappen voornamelijk voor bed plassende meisjes, hebben geen talent (en ze kunnen echt niet rappen) maar je ziet ze overal, krijgen eigen programma`s, zitten in elk programma etc. Net alsof we in WOII hoorspellen hadden op de radio waarin duisters alleen maar sympathiek gemaakt werden...

Patje2011 | 15-05-13 | 19:56

Ik denk dat het wel snor zit. Alles heeft zijn tijd nodig. Bovendien zijn onze moslim vrienden vooralsnog geen waardige tegenstander. In de verste verte niet, dus er rest ons nog tijd genoeg. Het is wachten op een casus belli. Sommigen denken dat we die reeds hebben, maar het is logisch om te veronderstellen dat deze casus in de loop der tijd steeds beter te verkopen zal zijn. Dat is wat best wat waard.

D.Turpin | 15-05-13 | 19:56

Patje2011 | 15-05-13 | 19:51 |

Ik ken er die totaal voorbereid zijn op die situatie.

calamiteiltje | 15-05-13 | 19:56

@sjaakdeslinksesul | 15-05-13 | 19:44

Dit is inderdaad een zeer ernstige zaak.

En los van het feit dat het inderdaad niet zomaar op te lossen valt, of de oorzaken maak ik me zorgen over de houding van de overheid in deze, die zou er, op alle terreinen bovenop moeten zitten en dat moeten uitstralen ook.

Want dit is idd een bedreiging voor onze rechtstaat en deze lieden zijn onze vijanden.

Dat is kraakhelder.

pius | 15-05-13 | 19:54

Laten we hopen dat door die bedreigingen nog meer moslimouders de benen nemen, hun uitkering opzeggen en opniften naar hun thuisland.
Tabé der mee!

calamiteiltje | 15-05-13 | 19:54

@joyriders | 15-05-13 | 19:50
Ik krijg bepaalde signalen van de baas.

Kom er later op terug

Bakito | 15-05-13 | 19:53

Patje2011 | 15-05-13 | 19:51 | + 0 -

Er zijn er hier wel meer die niet kunnen wachten op een kristallnacht. Google het eens snuggere.

Supermatthijs | 15-05-13 | 19:53

Mooi. Laat ze die moslims maar meenemen naar Syrie.

calamiteiltje | 15-05-13 | 19:52

Als die moslims ooit een aanslag plegen in Nederland dan zijn ze echt dom, want dan worden echt de straten en wijken schoongeveegd door Nederlanders. (ik blijf dan binnen, want ik zie er zuid-Europees uit ;-))

Patje2011 | 15-05-13 | 19:51

Bakito | 15-05-13 | 19:33 | + -3
Mooi rijtje, hoort Theo daar ook tussen?

joyriders | 15-05-13 | 19:50

tis allumaal de schuld van links

eljohnny | 15-05-13 | 19:50

@sjaakdeslinksesul | 15-05-13 | 19:44 | + 1 -
Bij mij komen 2 vragen op.

Indien ze buigen voor terreur, waarom verheerlijken ze de islam en wijzen ze zo naar critici?
Indien ze buigen voor terreur zeg het dan gewoon, zodat de juiste instanties hier op in kunnen springen en dat het open en bloot is.

Kaas de Vies | 15-05-13 | 19:48

@Bakito | 15-05-13 | 19:40
Sorry Joris, al kon ze er zelf wel om lachen. Charmes maken vaak een hoop goed ;)

Bakito | 15-05-13 | 19:48

@Tavroch | 15-05-13 | 19:39

Ik heb net weer een jaarcontract gekregen, niet onprettig in deze onzekere tijden. Afgezien van Pius hebben we een best leuk team.

brutus68 | 15-05-13 | 19:46

@BlackCurry | 15-05-13 | 19:10 |
'Gelukkig hebben we GeenStijl nog, en een dikke middelvinger naar die haatbaarden!'
.
Zo lust ik er ook nog wel drie. Je in alle anonimiteit verscholen achter een medium waarvan de redactie wél zijn nek durft uit te steken. Hun aliassen zijn zo te googlen.
.
Overigens ben ik ervaringsdeskundige qua stijve middelvinger opsteken richting moslims. Het is maar goed dat ik een autogordel om had, anders was ik de wagen uitgetrokken en had GS van het ene op de andere moment een reaguurder minder gehad. Allah Allah.


Van Dikhout | 15-05-13 | 19:45

-weggejorist-

Bakito | 15-05-13 | 19:44

pius | 15-05-13 | 19:23 |
Snapte ik. En van een NOS-redacteur snap ik best dat hij gewoon na vijven naar huis wil gaan ipv achterom zijn schouder te kijken of er geen man met baard aan komt rennen.
Maarrrr... ik zie twee problemen: hoe om te gaan met mensen die onze rechtsstaat kapot willen maken zonder dat wij onze rechtsstaat kapot maken? en wat doe je als vrije pers hiertegen? Sommige wil dat eerste probleem oplossen, ik ben daar niet voor. Kind met het badwater weggooien. Ik denk dat je als vrije pers zijnde eerst eens naar de ouders en imams moet durven kijken.
Toen die jongens van tasjesroven omschakelde naar bidden en praatsessies bijwonen in de moskee vonden ze het allemaal prachtig, maar toen zij doorsloegen en naar Syrie trokken klonken de alarmbellen.
Op het gevaar af dat ik als botte hond klink: het was toch echt de archaïsche denkwijze van ouders en imams (ons geloof is goed! wie gelooft is goed! alle foute dingen komen uit de boze buitenwereld, dat moet je uit je leven verbannen!) die de sluizen geopend heeft en het is de laffe opstelling van de vrije media (laf doch menslievend, omdat zij echt niet bedreigd worden door gematigde moslims, maar uit clementie niet durven te onderzoeken wat er echt speelt) die daar niet over berichten.

sjaakdeslinksesul | 15-05-13 | 19:44

-weggejorist-

irma zonderboezem | 15-05-13 | 19:44

-weggejorist-

Jackanders | 15-05-13 | 19:43

-weggejorist-

AshleyJ"Ash"Williams | 15-05-13 | 19:42

Maarruh, wat gaat de AIV doen? Wat gaat de Politie doen?

Vragen vragen.

pius | 15-05-13 | 19:42

Heeft de gemeente Leudal al een Moskee,misschien wil Gijsbert zijn huis wel open stellen.

LostSandWich | 15-05-13 | 19:41

Bakito | 15-05-13 | 19:40 | + 0 -

Gaat wel een dolle boel worden op de dagbesteding.

Supermatthijs | 15-05-13 | 19:41

-weggejorist-

Bakito | 15-05-13 | 19:40

-weggejorist-

pius | 15-05-13 | 19:40

En weer een item dat onleesbaar wordt door het incestueuze off topic gepingpong van steeds hetzelfde steeds oninteressantere stelletje beroepsreaguurders.
Get a room please.
Joris, doe er eens wat aan; dit is niet leuk meer.

Tavroch | 15-05-13 | 19:39

Ruim 30 jaar geleden had je nog Herman Bode die het Volk opriep om massaal op te trekken naar de Dam [willen we naar de Dam, dan gaan we naar de Dam], wat er in die 30 jaar met de Hollanders gebeurd is weet ik niet, ze stemmen immers nog steeds massaal op de PVDA en VVD.
Gisteravond met afgrijzen naar het debat met die Weekers zitten kijken, als je dan ziet dat 6 partijen (SP, CDA, GL, PvdD, D66 en PVV) hem een motie van wantrouwen aan zijn broek geven.. maar de plucheplakkers PVVDA hem blijven steunen, dan geef ik de moed op.
Alleen een PVV met 76 zetels zal dan daadwerkelijk nog iets kunnen veranderen, ik vrees echter dat het er nooit van zal komen.

Mazzeltov | 15-05-13 | 19:38

Kamervragen PVV:

zoek.officielebekendmakingen.nl/kv-22...

2013Z09440 Herdruk *)

Vragen van de leden Helder, Bosma en Van Klaveren (allen PVV) aan de minister van Veiligheid en Justitie over het programma EenVandaag, dat buigt voor jihadisten (ingezonden 15 mei 2013)

simonzap@home.nl | 15-05-13 | 19:38

@Bakito | 15-05-13 | 19:33

Incidentjes, Bakito, incidentjes...

brutus68 | 15-05-13 | 19:37

lol@pius. *ketsbaarheden noteren doet. That's a keeper.

AshleyJ"Ash"Williams | 15-05-13 | 19:36

De ene bedreiging levert zelfcensuur op en bij de andere staat er gelijk een blik agenten voor je deur.
Iets klopt hier niet.

Terpen-tijn | 15-05-13 | 19:36

-weggejorist-

pius | 15-05-13 | 19:35

-weggejorist-

irma zonderboezem | 15-05-13 | 19:35

-weggejorist-

pius | 15-05-13 | 19:34

-weggejorist-

pius | 15-05-13 | 19:34

-weggejorist-

Jackanders | 15-05-13 | 19:33

-weggejorist-

Bakito | 15-05-13 | 19:33

Ha. -1. Van wie zou dat zijn.

pius | 15-05-13 | 19:32

Wat wil je met Ehhpstelten op Justitie? Die gaat echt de ouders in het filmpje niet in bescherming nemen hoor.

Red mij niet | 15-05-13 | 19:32

@irma zonderboezem | 15-05-13 | 19:28

Weer aan het stoken, duifje van me?

brutus68 | 15-05-13 | 19:32


@Jackanders | 15-05-13 | 19:27

De schoonheid van het toeval;)

pius | 15-05-13 | 19:32

Kaas de Vies | 15-05-13 | 19:26 | + 2 -

Om jou te hulp te schieten altijd hoor Kaas.

Supermatthijs | 15-05-13 | 19:31

Over een paar jaar kijken we alleen nog naar een testbeeld .

Eurotokkie | 15-05-13 | 19:30

@Slipsnifter | 15-05-13 | 19:27
Laat jij je door tegels van iemand uit je humeur brengen?
Dan zou ik maar eens bellen, morgenvroeg.

Jackanders | 15-05-13 | 19:30

@irma zonderboezem | 15-05-13 | 19:28

Jawel joh. Mooi is dat.

pius | 15-05-13 | 19:29

irma zonderboezem | 15-05-13 | 19:28 | + 0 -

Laat gaan, daar missen we niet veel aan.

Supermatthijs | 15-05-13 | 19:29


Slipsnifter | 15-05-13 | 19:27 |
Je laat je toch niet opnaaien?

irma zonderboezem | 15-05-13 | 19:28

@irma zonderboezem | 15-05-13 | 19:24
Hoe ging je sollicitatie eigenlijk?

Bakito | 15-05-13 | 19:28

@pius | 15-05-13 | 19:15
'Ketsbaarheden' kan zo in het grote boek van @Jaap de Paap.
Laat die 'w' maar weg dus.

Jackanders | 15-05-13 | 19:27

Toch best anders hoor, zwichten, dadelijk lig je er ala van gogh bij.

newray | 15-05-13 | 19:27

@pius | 15-05-13 | 19:25
Jij snapt zo veel niet, dan is nu juist het irritante aan je.
*nu echt out, zolang er nog wat goed humeur over is*

Slipsnifter | 15-05-13 | 19:27

Terreur wint altijd, tenzij...

Tenzij we moed hebben.

Islamofiel | 15-05-13 | 19:26

@lisalisa | 15-05-13 | 19:24

Jij bent zelf een homo Doenormaal. En laf en slap ben je ook, en nog veel meer dingen.

Maar die ga ik hier mooi niet opschrijven.

pius | 15-05-13 | 19:26

@Supermatthijs | 15-05-13 | 19:22 | + -1 -
Ik denk dat je nog geeneens het hek overkomt.

Kaas de Vies | 15-05-13 | 19:26

@Kaas de Vies | 15-05-13 | 19:23

Huh?

Ik snap je niet.

pius | 15-05-13 | 19:25

@Slipsnifter | 15-05-13 | 19:22

Als jij weggaat ga dan ook weg inconsequente janknicht. Je lijkt Colombo wel.

De zwakbegaafde variant althans.

pius | 15-05-13 | 19:24

En Bakito zag dat het goed was!

irma zonderboezem | 15-05-13 | 19:24

@Sunwukong | 15-05-13 | 19:06
We zijn een slap en laf volk daar nergens bereid is voor te vechten. Nog niet eens voor zelfbehoud. Liever leveren we alle vrijheid en veiligheid in dan dat we eens ergens onze nek voor zouden uitsteken en onze tanden laten zien. Rutte is een homo! En de rest van dit land ook.

lisalisa | 15-05-13 | 19:24

@lisalisa | 15-05-13 | 19:21
Hoe is het met jouw gijzelaar eigenlijk, gaat ie nog een keer vrijkomen denk je?

Bakito | 15-05-13 | 19:24

@pius | 15-05-13 | 19:21 | + 0
En dat volledig anoniem. Maar ik dacht dat nu wel bij iedereen mijn echte naam bekend was. Maar goed, zal ik wel gedroom hebben.

Kaas de Vies | 15-05-13 | 19:23

@sjaakdeslinksesul | 15-05-13 | 19:21

Als je je verplaatst in de gemiddelde mens is dit een logische beslissing, is het ook een juiste, nee, maar wel een logische.

Dat was mijn punt.

pius | 15-05-13 | 19:23

Vroegah was den journalist misschien een kritisch wezen dat op eigen kosten en met gevaar voor eigen vrijheid kritische dingen opschreef.
Tegenwoordig is een journalist een bovenmodale spreekbuis van de macht, met als belangrijkste taak kritiek op islam; multiKul; en/of PvdA te veroordelen.

Jan Passant mk2 | 15-05-13 | 19:23

@PiChan | 15-05-13 | 19:19
Ik heb wel een idee, iets met een compleet ingericht huis, een baan met baangarantie, grattiez kickboxles, een bak soepsidie, theedrinkbezoekje van burgemeester en ministers aan mosketen en 5-sterren vlindervakanties in marokko.

Slipsnifter | 15-05-13 | 19:22

Kaas de Vies | 15-05-13 | 19:19 | + 0 -

We gooien je graag het land uit hoor dus leeg je onderbuik nog maar even. Het wachtwoord is "scheveningen". Dan zijn wij het en kan je de deur open doen.

Supermatthijs | 15-05-13 | 19:22

Een heel eng land. Vooral omdat we in de illusie leven dat we in vrijheid leven, in een democratie, dat de EU goed is voor ons, dat de pers objectief is en vooral dat moslims lievvvv zijn. Als ze het niet zijn kijken we allemaal even braaf de andere kant op want we moeten natuurlijk niet voor onszelf gaan opkomen en een vuist maken tegen haat en terreur.

lisalisa | 15-05-13 | 19:21

@Kaas de Vies | 15-05-13 | 19:18

Dat is niet eens zo'n slecht idee idd. Feit is wel dat de overheid dit zeer hoog op moet nemen. Vandaag nog.

pius | 15-05-13 | 19:21

pius | 15-05-13 | 19:14 |
Muhaha! Ja Kaas, naam en rugnummer en dan heb jij ook recht van spreken.

sjaakdeslinksesul | 15-05-13 | 19:21

@Supermatthijs | 15-05-13 | 19:18
Aard van het beestje. Ies koeltoer

Bakito | 15-05-13 | 19:20

Slipsnifter | 15-05-13 | 19:17 | + 0 -

Doe eens normaal man. Het is voor ons ook niet leuk dat jij er steeds tussendoor komt.

Supermatthijs | 15-05-13 | 19:20

Zoals ik al zo heb gezegd, en zeg het nog maar een keer, Nederland is een vies landje. Wen er maar aan. Als een moslim met dat waxinelichthoudertje naar die koets had gesmeten...... enfin, we weten wel wat er dan zou zijn gebeurt, helemaal niets.

PiChan | 15-05-13 | 19:19

@Supermatthijs | 15-05-13 | 19:18 | + 0 -
Inderdaad, ik hou van af nu aan mijn mond, je hebt me overtuigd.

Kaas de Vies | 15-05-13 | 19:19

@Slipsnifter | 15-05-13 | 19:14 | + 0 :
Kan ik niet tegen, of bier of Highland Park ...

Arbeitslose Nutte | 15-05-13 | 19:19

Bakito | 15-05-13 | 19:14 | + -1 -

Dat is weer lekker dan. Kunnen wij van het verzet weer zorgen dat Kaas niks overkomt. Hij zou ook zijn grote muil eens kunnen houden natuurlijk.

Supermatthijs | 15-05-13 | 19:18

En pius is er uiteraard ook weer, jesus christ, echt altijd hetzelfde ploegje hier dat 24/7 online is..
*out*

Slipsnifter | 15-05-13 | 19:18

@Hanz Ziezo | 15-05-13 | 19:16
http://vorige.nrc.nl/geslotendossiers/moslimscholen/opinie/article1607620.ece

Bakito | 15-05-13 | 19:18

@pius | 15-05-13 | 19:14 | + 0
Risico van het vak.

Ze kunnen toch ook zeggen dat ze het eraf halen omdat ze zwichten voor terreur. Leggen ze heerlijk de bal ergens anders.

Kaas de Vies | 15-05-13 | 19:18

Dat de persvrijheid stuk wordt gemaakt door kleine groep dwazen is meer dan zorgelijk. Dat "we" er voor zwichten is nog zorgelijker. Terwijl de vrijheden van de modale burger steeds meer worden ingeperkt, kunnen zgn. outlaws door middel van intimidatie blijkbaar straffeloos hun gang gaan en een land gijzelen. Onze "bestuurders" kijken intussen welwillend en laf toe.

brutus68 | 15-05-13 | 19:17

@Supermatthijs | 15-05-13 | 19:14
Ben jij een bot of zo?
Een mens zou toch ook wel eens iets anders te doen hebben dan reaguren zou je denken..

Slipsnifter | 15-05-13 | 19:17

Als het om de islam gaat zijn alleen positieve berichten welkom in de media. Iedereen die kanttekeningen plaatst bij deze geweldadige godsdienst is een vuile fascist.

sinar2 | 15-05-13 | 19:17

Linkse kerk media kijkt weg om zeer zielige moslims niet te kwetsen of in een kwaad daglicht te stellen. Dit zeker niet nieuw, dit is al vele jaren gaande. Zie het nieuws op bijv. NRC en Trouw.

Hanz Ziezo | 15-05-13 | 19:16

Hebben ze een mooi onderwerp voor een nieuw item: Beinvloeding en onderdrukking van de berichtgeving onder druk van gelovige moslims. Of: Maffia-achtige bedreigingen aan het adres van bezorgde ouders. Of: Eindelijk aanleiding om deze groep radicalen eens stevig aan de tand te voelen. Of: Het zwijgen van de Nederlandse politie. Wanneer wordt er ingegrepen? Of: Is islam dan TOCH een Trojaans paard?

Dit geeft ze dus voer voor een heleboel nieuwe items. Ik kijk er naar uit.

Gallemies | 15-05-13 | 19:15

@pius | 15-05-13 | 19:14

Ketsbaarheden? doe er maar een w bij.

pius | 15-05-13 | 19:15

Tja, ons polderlandje op z'n best... achterover leunen en afwachten, eindeloos afwachten, want zo geduldig zijn wij.
Zucht.

snoes | 15-05-13 | 19:15

@Kaas de Vies | 15-05-13 | 19:02

Hoezo laf? Makkelijk vanaf de zijlijn.

Ga eerst maar onder je eigen naam open en bloot Moslimkritiek spuien en kijk wat je doet als je bedreigd word. Kans is dat je niet de held bent die je denkt dat je bent, ook journalisten zijn gewoon mensen met gezinnen , kinderen, angsten en ketsbaarheden.

Walk a mile in their shoes.

Blijft overeind dat dit een ernstige zaak is natuurlijk, daar zijn we het over eens.

pius | 15-05-13 | 19:14

@Arbeitslose Nutte | 15-05-13 | 19:13
Ben zelf overgestapt op rum, met 2 flessen per dag ben je er al.

Slipsnifter | 15-05-13 | 19:14

Slipsnifter | 15-05-13 | 19:13 | + 0 -

Stel je niet zo aan man. We hebben hier vrijheid van godsdienst ook voor islamieten. En ben je er nou alweer ?

Supermatthijs | 15-05-13 | 19:14

@Kaas de Vies | 15-05-13 | 19:08
Ik zal het doorgeven, maar beloof niks.

Tot die tijd binnen blijven, voor niemand opendoen en baard laten groeien.

Binnenkort meer info, o.a. over hoe we je het land uit gaan smokkelen. Sterkte, pik!

Bakito | 15-05-13 | 19:14

1 keer was wel genoeg..

Slipsnifter | 15-05-13 | 19:14

@LangeTijdGeleden | 15-05-13 | 19:10 | + 2 :

Ik heb mijn hele eigen risico al opgeslokt aan doosjes tolerantie, alleen het helpt geen flikker ...!

Arbeitslose Nutte | 15-05-13 | 19:13

-weggejorist-

Slipsnifter | 15-05-13 | 19:13

Buigen voor de islam, daarin zijn we de absolute wereldtop.

Slipsnifter | 15-05-13 | 19:13

Kan de gehele Tweede Kamer eens uitgewisseld worden met - laten we een voorbeeld nemen - de regering van Singapore.
Die weten wel hoe de wet gehandhaafd moet worden. En dat is duidelijk merkbaar op straat in de samenleving.

lion@night | 15-05-13 | 19:11

Nee joh, is maar een incidentje Nanninga, leer het toch eens.

*doosje Tolerantie® slikt*

LangeTijdGeleden | 15-05-13 | 19:10

Gelukkig hebben we Geenstijl nog, en een dikke middelvinger naar die haatbaarden!

BlackCurry | 15-05-13 | 19:10

"Ze kregen zulke bedreigende reacties, dat ze de redactie smeekten de uitzending te verwijderen. „De ouders zijn echt helemaal in shock”, aldus een betrokkene."

Natuurlijk beschermt EenVandaag haar bronnen, dat is vanzelfsprekend. Maar het is inderdaad -triest- verontrustend dat dat nodig is in onze 'rechtstaat'.

Ven1V1d1V1c1 | 15-05-13 | 19:10

@vuurwerker1 | 15-05-13 | 19:08 | + 2
Nee stuur die mafkezen die wegkeken naar het front als kanonnenvoer dan komen wij wel daarna.

Kaas de Vies | 15-05-13 | 19:09

Ambtelijke bestuurders zwichten voor de zeur & zeik moslims.
Want bedreigen loont in Nederland!!
Zo diep is dit land al gezonken, met name door een enorme incompetentie van bestuurders die de wet niet volgens de regels durven te handhaven.

lion@night | 15-05-13 | 19:09

Nederland is allang niet meer mijn ooit zo geliefde en geprezen Nederland ...!

Arbeitslose Nutte | 15-05-13 | 19:09

Weet je wat het is, iedereen spreekt er schande van, op Twitter, Facebook, IRL etc., maar er gebeurt geen ene kut mee door onze droeftoeters van een politici.
Op één of andere manier schijnt iemand LANG in de bak gooien nog al moeilijk te zijn voor weekdieren van VVD en PvdA. Hierdoor dus fraude met zorg, Bulgaren, Polen, Marokkanen, criminaliteit, oma-armbrekers etc.
One strike out en dan gelijk 50 jaar WEG. Moet je eens zien wat dat met NL gaat doen.
En natuurlijk uit de EU, maar dat spreekt voor zich.

Tommygunner | 15-05-13 | 19:08

Het is al een tijdje zo. Als moslims iets willen, dan doen ze even bedreigend of agressief en krijgen ze hun zin. Immers, tolerantie en respect hoeven in Nederland maar van één kant te komen - net als solidariteit en geld, trouwens.

En de Partij van de Arbeid keek en zag dat het goed was.

Nequebard | 15-05-13 | 19:08

Mocht er wat gebeuren, ik sta voor aan om ons land te verdedigen. fuck them all !!!!!!

vuurwerker1 | 15-05-13 | 19:08

@Bakito | 15-05-13 | 19:06 | + 0
Ik haat geen moslims, ik haat moslim extremisten en hun broeders die neerkijken op Nederland, het land dat ze gastvrij heeft ontvangen.

Kaas de Vies | 15-05-13 | 19:08

Gelovigen moet je altijd bestrijden. Gelovigen houden zichzelf (en anderen, vooral kinderen) voor de gek. Volgens Richard Dawkins (bioloog en schrijver van o.a. The God Delusion)is geloof een uitwas van de(evolutionair bepaalde) eigenschap om oudere mensen klakkeloos te geloven. Tot circa je 18e jaar neem je alles aan van ouderen. Dit is evolutionair gezien slim, maar godsdiensten exploiteren deze menselijke eigenschap.

SharpEye | 15-05-13 | 19:07

Dit zat er natuurlijk aan te komen. De afbraak van Nederland is al enkele decennia aan de gang ... helaas.

Melk met klonten | 15-05-13 | 19:06

@Kaas de Vies | 15-05-13 | 19:03
Onzin, het is in die kringen alom bekend wie moslimhater Kaas de Vies is, waar hij woont en waar hij in t weekend zijn treurnis wegzuipt.

Bakito | 15-05-13 | 19:06

Iedereen schijt in z'n broek voor dat schorem.
Het gaat niet zo snel maar langzaam maar zeker krijgen de Berbaren die riepen dat Nederland een moslimstaat zal worden absoluut gelijk.
We zijn te ver heen om nog ooit voor onszelf op te komen. Dat blijkt ook uit het stemgedrag van de gemiddelde Nederlander.

Sunwukong | 15-05-13 | 19:06

@vidamax | 15-05-13 | 19:05 | + 0 -
Nee, bij ESM en Demmink zijn ze redelijk laat ingestapt maar sowieso eerder dan de MSM. Ik snap niet hoe je daar bij komt.

Kaas de Vies | 15-05-13 | 19:06

Als wetten bij elk nieuw kabinet herschreven zouden worden hadden we er nu geen meer gehad.

Stroopdoos | 15-05-13 | 19:05

geenstijl wordt complot theorie site
aluminium hoedje's in .....

vidamax | 15-05-13 | 19:05

Laat de boel sowieso maar escaleren. Het moet er toch een keer van komen.
Ongezien de tiefus met die haatbaarden.

Botte Hork | 15-05-13 | 19:04

Stilte? Man dat gezeik over een handvol religekkies wordt gigantisch opgeblazen

Bakito | 15-05-13 | 19:03

Triest dat men buigt wegens "beschermen bronnen". Heeft het natuurlijk geen ruk mee te maken want de bronnen zijn allang bekend bij die stinkjurken. Het heeft dus alles te maken met buigen voor intimidatie.

Holland schafft sich selbst ab.

Godsammekraken | 15-05-13 | 19:03

Ik vind het wel jammer dat de Jihadi's geenstijl niet lezen op Bakito na.

Kaas de Vies | 15-05-13 | 19:03

Ik gok zomaar dat Greet woedend zal zijn.

Supermatthijs | 15-05-13 | 19:02

Laffe hazen, en maar naar onze onderbuiken wijzen. Laffe hazen stuk voor stuk.

Kaas de Vies | 15-05-13 | 19:02

Nooit toegeven aan bedreigingen. Fuck 'em.

Botte Hork | 15-05-13 | 19:01

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken