Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Justitie sloopt Ürhnümse jongerenwerker

SahinBoef.jpgDe Arnhemse GaskamerGinger was goed voor een flinke rel, begin maart. Joodsmensen moeten dood, aldus enkele Turkse pubers uit de Arnhemse wijk Broek. En, hoe is het nu met de Hitlerpübers? En vooral, hoe is het afgelopen met jongerenwerker Mehmet Şahin? Die werd immers de wijk uit geïntimideerd door zijn buurtjes en moest onderduiken. Hij werd door de lokale Arnhemse politiek weggezet als fantast. En door de Turkse nieuwsblogs bespot en gecriminaliseerd. Welnu, de Volkskrant brengt een update. Er is een 'strafrechtelijke waarschuwing' gegeven wegens strafbare belediging. Bij recidive binnen een jaar zal er vervolging worden ingesteld. TEGEN ŞAHIN. Facepalmende headdesks nog aan toe mensen. Want ja, Şahin heeft na weken intimidatie, bedreiging, laster en uitsluiting in zijn eigen buurt iets lelijks geroepen tegen zijn belagers. Belagers die de dienst uitmaken in deze wijk, die met zijn allen getuigen tegen een eenling, die Şahin en zijn gezin liever kapot zien dan dat ze hun diepgewortelde jodenhaat opgeven. Oh en maak u niet al te veel illusies over al die andere wijken in al die andere steden. Ook daar leren kinderen dat Hitler een fijne vent was. Alleen daar hebben ze geen Mehmet Şahin. En die zal er ook nooit komen, want geen weldenkend mens haalt het nog in zijn harses om zich uit te spreken als er dergelijke repercussies wachten. En de jongens uit het filmpje? Die zijn op 1 na allemaal vrijgesproken. En die ene, die moet naar het Anne Frank Huis voor een educatieve straf. Sorry Şahin, voor het falen van onze rechtsstaat. En voor het in de kou laten staan van de schaarse helden die we hebben in het integratiedrama. Jammer dat intimidatie gewonnen heeft en dat je in plaats van een rolmodel, een afschrikwekkend voorbeeld bent geworden. Er is iets heel erg mis gegaan de afgelopen dertig jaar.

Reaguursels

Inloggen

@ Huey1967 | 27-04-13 | 17:20 | + 1 -. kan de dag niet afwachten om het tuig aan te pakken

antieheld | 28-04-13 | 08:07

@ giuseppen | 27-04-13 | 11:40
-
Het tegengeluid is al op een aantal fronten te horen. Helaas heeft Volkert van der Graaf met zijn moord op Fortuijn en Wilders met zijn stupide benadering het maken van een krachtige vuist tijdelijk vertraagd. Maar geloof me, de reactie komt. Net als ik zijn er vele Nederlanders die zich normaal gedragen, (heel) veel belasting betalen en ongelofelijk veel last hebben van ontspoorde figuren (autochtoon maar in nog vele grotere mate allochtoon). Dit tuig moet worden aangepakt. En wat mij betreft allochtonen met voorrang; zij zijn hier te gast en zolang ze niet normaal integreren en een goede bijdrage aan de maatschappij leveren kunnen ze er net zo makkelijk weer uit.

Huey1967 | 27-04-13 | 17:20

-weggejorist-

giuseppen | 27-04-13 | 11:41

Wordt het niet eens tijd dat we een gezond TEGENGELUID laten horen ?

Langzamerhand is het bijna Kafkaiaans om te zien dat er 'partijen' in deze maatschappij zijn die niets anders doen dan dermate de waarheid verdraaien dat je er bijna in zou moeten gaan geloven...

het is trouwens ook nu eens tijd om te laten zien dat sommige 'geloofsgroepen' een cultuur hebben om altijd maar te ontkennen tot je er dood bij neervalt. Familie - eer (en de wraak die daarbij hoort ) enzo..

Als het niet zo triest was zou het bijna lachwekkend zijn. Kijk ook naar het filmpje van de moeder van de Bsoton-bomplegers, die de schuld bij amerika legt. lekker jongens, die......... (vul zlef maar in).

Ik denk dat ik er niet ver naast zit dat de rechtgeaarde Nederlander inmiddels de buik wel zo vol heeft van al dit gedrag. Wij hebben dit soort gedrag eerder gezien. Misbruik maken van de wetten van een democratie en daarmee de weg vrijmaken voor een dictatuur... nederland let op uw saeck !

giuseppen | 27-04-13 | 11:40

Hoe kan ik mehmet steunen? ik wil iets doen..... maar geen idee hoe of wat.

Respeezy | 27-04-13 | 11:36

Natuurlijk worden die Turkse nazi's vrijgesproken. Want ze zijn onschuldig omdat ze allochtoon zijn. Het is daarom ook veel beter om dan maar 1 onschuldige allochtoon daarvoor op te offeren.

Patatter | 27-04-13 | 10:51

@vraagstaart | 26-04-13 | 14:34 |
Ik droom van een Nederland waar peperdure rehabilitatie en resocialisatieprojecten OOK voor slachtoffers van geweldsmisdrijven gelden.
-
En NIET alleen voor daders...

Ahasveros | 27-04-13 | 00:19

Alle dappere mensen die in de 2e Wereld Oorlog hun leven gaven voor onze vrijheid, dat was allemaal voor niets.

me,myself and IK | 27-04-13 | 00:00

Huey1967 | 26-04-13 | 22:05 |
Het is verschrikkelijk te moeten constateren dat dit het huidige Nederland is, afgegleden en verworden tot een onaangenaam land, niet in het minst door onze landverraders en meelopers in het multiculti circus.

lanexxx | 26-04-13 | 22:58

@ vraagstaart | 26-04-13 | 14:34

Je hebt helemaal gelijk. Dit land ontspoort door politici, politie en justitie!

Huey1967 | 26-04-13 | 22:05

@ La Vie En Rose | 26-04-13 | 14:40 |

Helemaal mee eens!

Huey1967 | 26-04-13 | 22:03

Die jongens verdienen een lintje.
.
Om hun nek geknoopt en aan een hoge boomtak.

Jan Toeternuitje | 26-04-13 | 21:14

.... ik heb mijn avond niet. Blijkbaar te opgefokt door dit soort berichten. Dit is de link naar de Twitterpagina die ik graag met jullie wilde delen: twitter.com/prachtland

Kijk en huiver; zo denken jonge allochtonen over Nederland!

Huey1967 | 26-04-13 | 21:14

En dan nu de correcte versie:

Dus deze man wordt aangepakt? Wellicht dat justitie dan ook de moeite kan nemen om al dit (voornamelijk allochtoon) tuig (ik heb er geen andere worden voor, maar oordeel zelf) dat via Twitter Nederland bevuilt ook aan te pakken: twitter.com...

Oproepen tot:
- het vergassen van Joden,
- afmaken wat Hitler heeft ingezet,
- KK Nederlanders haten,
- de boel kapotmaken

en meer debiele denkbeelden worden hier gewoon de wereld ingeslingerd. Het is werkelijk onvoorstelbaar om te lezen.

Kom op Teeven en Opstelten, laat nu eens zien dat jullie echt durf hebben! Zoek dit tuig op en start een keiharde vervolging. Maak ze duidelijk dat Nederland een tolerant land is, maar dat tolerantie niet betekent dat je je a-sociaal, discriminerend en zelfs crimineel kunt gedragen. Er zijn grenzen! En voor wie die niet begrijpt; je kunt ook de grens over! De W van Wegwezen, ..... weet je wel.

Huey1967 | 26-04-13 | 21:09

-weggejorist-

Huey1967 | 26-04-13 | 20:51

Laat dit een steunbetuiging voor Mehmet zijn.'

Go Mehmet Go!

Optimus_Prime | 26-04-13 | 20:50

het CIDI was het ook niet eens met de conclusies van politie, omdat ginger turk er te makkelijk vanaf komt! ze willen dat hij publiekelijk zijn spijt betuigd.

Daarnaast zijn deze turken gestoord, hoorde in de wijk dat ze van de burgemeester excuses eisen van de koningin voor het onrecht dat hun is aangedaan.

Daarnaast hoorde ik ook dat niet alle turken tegen Mehmet zijn. Er schijnen in Arnhem leden van de TKP zijn die Mehmet ook een held vinden (turkse communisten). Er waren laatst ook stickers van de TKP in de wijk geplakt, net zoals dat er antifa stickers zijn/waren geplakt in straten waar deze turken wonen.

het borrelt dus nog flink onder het oppervlakte hier in de wijk. De turken zijn 20% max en van de andere 80% steunt meer dan de helft Mehmet, daarom reageert hij tegenwoordig in het Nederlands tegen dit Turkse tuig. Want dit tuig kan alleen maar schelden en dreigen in Turks zodat niemand het merkt.

BjB | 26-04-13 | 20:25

Typisch linkse kerk.

Jm | 26-04-13 | 19:02

Eindelijk een allochtoon die wordt aangepakt.

Afgeschminkte Bassie | 26-04-13 | 18:43

Weet je wat mij een top plan lijkt: dit soort lieden een oud, roestig overvol treinstel injagen, op een koude dag. Vervolgens een reis van 20 uur naar Auschwitz, zonder sanitaire stop, zonder eten, zonder informatie, zonder verwarming. Daar aangekomen jaag je ze een douche in, en flikker je wat Zyklon B in de voorziening. De lijken gaan vervolgens allemaal de oven in, opgeruimd staat netjes.

Is toch normaal weet je?

........

paradoxical | 26-04-13 | 18:33

Welkom in Nederland Sahin.
Het land waar rechtspraak zo krom als een hoepel is.

Fred van Ria | 26-04-13 | 18:29

Voor de zoveelste keer blijkt Geert Wilders weer gelijk te krijgen.
.
Dat is eigenlijk het enige zinnige wat je kan zeggen over deze krankzinnige zaak.
.
Joden haters uit moslim kring die afschuwelijke dingen zeggen komen er natuurlijk goed van af en degene die het islamitische fascisme aan het licht word gestraft en gedemoniseerd.
.
Dan is Nederland anno 2013 ; en zal nog veel erger worden.
.
Het enige positieve wat je van deze zaak kan zeggen is dat de enorme Jodenhaat die in islamitische kring gewoon is en zelfs word aangemoedigd in blootgesteld.

Mortimerr | 26-04-13 | 17:34

Gelukkig zijn er ook nog Turken zoals mijn collega Ibo. Kort voor Ibrahim. Altijd keihard werken. (Ik moet hem regelmatig afremmen!) En als Ibo érgens een hekel aan heeft, dan zijn het wel die landgenoten van hem die nog steeds in een soepjurk lopen en amper nederlands spreken.
En Mehmet mag van mij ook blijven.

VanBukkem | 26-04-13 | 17:32

Ah, nou snap ik het: islamofoben zijn bang voor alles wat mohammedaans noordafrikaans of turks is. Daarom gaan ze daarvoor door het stof, vertroetelen ze hen, steken ze de kop in het zand voor alles wat ze niet willen zien, worden hun misdaden niet bestrafd, en kunnen degenen die misstanden aan het licht brengen rekenen op vervolging door het Openbaar Ministerie.
Verbieden die islamofobie!
Had er geen idee van dat het zo erg was.... dat belooft nog wat voor de toekomst.

Friedrich Frayek | 26-04-13 | 17:27

Je gaat gewoon bijna in complot theorieën geloven met zo'n misselijkmakende overheid als de onze. Ze schreeuwen achter elkaar dat integratie top is, en er wederzijds respect moet zijn. Maar keer op keer worden de weinigen die zich wel aanpassen, of in ieder geval geen totale klapmongolen zijn omver gewalst door de linkse extremistenknuffelkerk.

We moeten verdomme eens paal en perk gaan stellen. Geen tolerantie jegens haat, zoals die rode fascisten bij de Antifa altijd roepen.

Piet van het Padje | 26-04-13 | 17:26

De zondebok is altijd de meest onschuldige

Dat justitie zich er voor heeft laten lenen om de gemoederen op deze wijze tot bedfaren te brengen is onrecht van het zuiverste soort

Islamofiel | 26-04-13 | 17:18

Begin me nu toch toch af te vragen of ik hier nog lang zal blijven wonen. Triest en schaamteloos wat hier gebeurt, er lopen meer gekken rond dan er vast zitten.

Martijn12345 | 26-04-13 | 17:08

@CreativeDestruction | 26-04-13 | 14:16
Ik ga morgen een rondje lopen door Nijmegen met een PVV-petje op. Binnen een kwartier zitten alle gevangenissen weer vol!

dlseth_ | 26-04-13 | 16:50

Een van de daders moest naar het onderduikadres van de familie Frank - ook bekend als het Anne Frank huis? Dat terwijl onderduiker Şahin vervolgd kan worden omdat hij Jodenhaat onder Turken aanhangig maakte? Dat is duidelijk dansen op het lijk van Anne Frank en haar familie.

vrijheid-van-spreken | 26-04-13 | 16:46

kop op tafel slaand

sinds we "meer aan normen en waarden hebben gedaan" is het alleen maar erger geworden.

wat een wereld

gentle_giant_58 | 26-04-13 | 16:45

wat is dit toch een ziek land geworden

kamikaza87 | 26-04-13 | 16:26

Het is zo makkelijk om de vrede te bewaren, steken we de kop in het zand en killen we de boodschapper.

lulleficatie | 26-04-13 | 16:21

Oeps, foutje!

Mokum Kosher | 26-04-13 | 16:12

@Kaan78 | 26-04-13 | 15:49: Als jullie het zeggen Kaan78.

Je zegt het goed. Jullie hebben maar 1 mening. Uit de doos denken is niet mogelijk.

He arkadas fijn weekend. En sorry voor het ibne...

Mokum Kosher | 26-04-13 | 16:12

Mokum Kosher | 26-04-13 | 16:02
We "krom-municeren" langs elkaar. Ik ga er maar vandoor. Prettig weekend.

Kaan78 | 26-04-13 | 16:09

Nou, gelukkig zijn de zogenaamd gematigde moslims weer massaal de straat op gegaan om hun steun te betuigen aan Sahin en de Joden. Het zijn er maar een paar die het voor de meerderheid verpesten *kuch*.

rukvogel | 26-04-13 | 16:05

@Kaan78 | 26-04-13 | 15:49: Homogene groep met 1 mening?

Hebben mijn schoonzussen daarom altijd ruzie over van alles en nog wat?

Mokum Kosher | 26-04-13 | 16:02

Ook veel inteelt bij Turken en daardoor gehandicapte kinderen.

Ongeblustekalk | 26-04-13 | 16:02

Sorry, moet zijn buiten de doos.

Mokum Kosher | 26-04-13 | 16:01

Mokum Kosher | 26-04-13 | 15:59
Excuses aanvaard.

Alleen jammer dat je zelf rechtlijnig blijft denken. Is "jammer" voor de interactie en diepgang van het besprokene.

Kaan78 | 26-04-13 | 16:01

Misselijkmakend! Veertig jaar politieke correctheid heeft NL behoorlijk naar de knoppen geholpen. Ik ben er nu echt klaar mee. Ga PVV stemmen. Debieler kan het toch niet worden.

IbnalAshraf | 26-04-13 | 16:00

@Kaan78 | 26-04-13 | 15:49: Als jullie het zeggen Kaan78.

Je zegt het goed. Jullie hebben maar 1 mening. Uit de doos denken is niet mogelijk.

He arkadas fijn weekend. En sorry voor het ibne...

Mokum Kosher | 26-04-13 | 15:59

En de PVDA en Theo Maassen keken de andere kant op en zagen dat het goed was. Voor de 500000e keer.

Rest In Privacy | 26-04-13 | 15:49

Mokum Kosher | 26-04-13 | 15:42
Turken zijn ook een homogene groep met maar 1 mening.

Kaan78 | 26-04-13 | 15:49

Tja, ik ben natuurlijk geen Turk. Maar ik bevind mij wel in wel ingelichte Turkse kringen. Zulke lieve mensen allemaal, maar wat ben ik blij dat ik geen Koerd ben. Nu ging het over Joden bij de GingerTurk, maar het had net zo goed over Koerden kunnen gaan. En dan kan Kaan wel zeggen dat ze zo gewaardeerd worden en dat hij alleen PKK haat, maar de werkelijkheid is anders. Schijnheilig vooral. Kom als Turkse met een Koerd of alawit thuis en je hebt de poppen aan het dansen. Laat staan een Nederlander of erger.. Kaan gaat altijd los over Israel, terwijl zijn eigen land ook dorpen verplaatst, opheft en Koerden ontheemt. Uit veiligheidsoogpunt. Zogenaamd goed bedoeld. Het zal wel.

Mokum Kosher | 26-04-13 | 15:42

'Kudt PvdA!' is het eerste dat er in mij opkomt als ik dit lees. terwijl ik toch echt ook een typhus hekel aan de VVD en CDA heb. D66 valt inmiddels onder 'verdringing' maar vette kans dat zij hebben afgemaakt in de rechtbank wat de pvda verkankerd heeft daarbuiten.

Sorry, Mehmet, zoveelste gedupeerde van de multiculti en de policor, het spijt mij hoe diep deze samenleving gezakt is.

eastender | 26-04-13 | 15:36

OMG Mike en Kaan spannen samen tegen mij. Ik kan er niet van slapen.

Mokum Kosher | 26-04-13 | 15:36

Er zitten wel wat mensen met een Turks klinkende achternaam in de gemeenteraad van Arnhem.

Jezus_Boeddha | 26-04-13 | 15:34

Drommels,drommels en nog eens drommels. #rage

First Contact | 26-04-13 | 15:33

Ik vergis me. Arnhem wordt geregeerd door de vereniging van directeuren, de sosiale prolete en d66.

Jezus_Boeddha | 26-04-13 | 15:32

Hoe kun je het als weldenkend níét eens zijn met Nanninga? Dit is weer eens om te janken.

Lewis | 26-04-13 | 15:31

Wordt Arnhem ook niet weer geregeerd door de partij van de aambeien?

Jezus_Boeddha | 26-04-13 | 15:29

Mokum Kosher | 26-04-13 | 15:26
Dankjewel voor deze waardevolle bijdrage. Lekker belangrijk wat jij denkt. Ik denk dat je het denken beter aan anderen kunt over laten.

Mike2054 | 26-04-13 | 15:25
Dankjewel Mike.

Kaan78 | 26-04-13 | 15:28

@Kaan78 | 26-04-13 | 15:06: Liever een ueberimbeciel dan een ueberTurk.

Ik weet precies hoe jij over Koerden denkt met je "gewaardeerde groep". Tot puntje bij paaltje komt.

Laat me toch niet lachen man.

Mokum Kosher | 26-04-13 | 15:26

Kaan78 | 26-04-13 | 15:06 | + -1
-Begrijpend lezen voor imbicielen
-Misschien kan je promoveren van imbiciel tot idioot.
.
imbeciel.

Mike2054 | 26-04-13 | 15:25

En daarom moeten we allemaal Wilders stemmen, opdat het niet nog verder misgaat.

filepoper | 26-04-13 | 15:25

Van Dikhout | 26-04-13 | 15:21
Je hebt ook geen arts of wetenschapper nodig om het stof op de grond van een fabriek aan te vegen.

Kaan78 | 26-04-13 | 15:23

@La Vie En Rose | 26-04-13 | 14:56 |
'Er zijn natuurlijk ook Turken en hun nazaten die het goed doen in Nederland. Maar die zijn veelal niet afkomstig van het Turkse platteland en seculier.'
.
Daarmee bevestig je dat 'we' destijds de voornamelijk de minkukels (lees: kansarmen) uit den vreemde hebben geïmporteerd. Algemeen ontwikkeld of niet, op seculieren zullen de westerse regeringen niet hebben zitten wachten gezien de Resolutie van Straatburg 1975.
.
Ik besef nu om | 14:44 | een vraag te hebben gesteld die gelijk het antwoord was.

Van Dikhout | 26-04-13 | 15:21

Van Dikhout | 26-04-13 | 15:10
1) PKK wordt gesponsert door het Westen (verdeel en heers) en heeft al 50.000 lijken achter zich gelaten.
2) Armeense kwestie wordt misbruikt om politiek te bedrijven. Zonder kennis van feiten/geschiedenis worden Turken te kakke gezet. Het is moeilijk om tegen zoveel achterlijkheid in te gaan.
3) Islam is spiritueel en waarde en overtuiging van mensen. Niet iedereen staat open voor kritiek en al helemaal niet voor "het reden van hun bestaan" af te vallen.

Er zijn gezelligere onderwerpen om tijdens een verjaardag over te hebben. Turken zijn net mensen.

Kaan78 | 26-04-13 | 15:18

@La Vie En Rose | 26-04-13 | 15:10
Oh ja,

Bij toenemende grote van groepsprocessen, neemt de absurditeit disproportioneel toe. Schaalvergroting is a bitch.

Bakito | 26-04-13 | 15:14

James Lastig | 26-04-13 | 14:36
Nee. Hoe aanlokkelijk ook, zeker met dit takkenweer, maar dat vind ik capituleren.

Kloof2012 | 26-04-13 | 15:10

@Bakito | 26-04-13 | 15:01
Weet ik en onderschat ik ook niet.
Van teveel shit lezen/zien word je ziek.
Maar er zijn zaken die je met panoramabeelden op je af zag komen, behalve de verantwoordelijken.
En daar plukken wij én goedwillende allochtonen nu de wrange vruchten van.

La Vie En Rose | 26-04-13 | 15:10

@Mokum Kosher | 26-04-13 | 14:59 |
Over hoe het in heel Turkije gesteld is met de sympathie of antipathie Turken vs Koerden kan ik niet oordelen. Wel weet ik dat er veel Koerden werkzaam zijn in de toeristische gebieden en in de grote steden bij elkaar wonen. Hen wordt niets in de weg gelegd!
.
Maar begin niet over de PKK, de Armeense kwestie, of de islam, want dan ben je als buitenlander volksvijand nummer 1. Het vreemde is dat, wil je toch discussiëren over de islam, dit direct en heel fel betrokken wordt op het 'Turk-zijn'. Je valt niet hun godsdienst aan, maar Den Turk zelve. Ik heb dat nooit begrepen.

Van Dikhout | 26-04-13 | 15:10

pius | 26-04-13 | 14:58
Dat is ook maar een mening. Je hebt mij niet overtuigd van het nut.

Kaan78 | 26-04-13 | 15:10

Al die negativiteit over Turken. Dit soort dingen zijn incidenten. Als ik om mij heen kijk krijg ik het idee dat Turken echt wel hun best doen om te integreren in de Nederlandse samenleving. Hier in 010 stikt het van goedkope kappers en heelijke bakkerijen, om maar wat voorbeelden te noemen.

Temazepam60milligram | 26-04-13 | 15:08

@neemjemoederindemali | 26-04-13 | 14:31
Niet speciaal nee. Ik vraag het me gewoon af; het kan niet lang duren volgens mij. En dan is NL te klein.

Kloof2012 | 26-04-13 | 15:08

Polletje Piekhaar | 26-04-13 | 15:04 |
Omdat ze zijn voorgelogen door links onderkruipsel die Wilders overal als 'fascist' wegzetten. Zo rolt links: door en door vals en smerig volk.

lekker wijf | 26-04-13 | 15:07

@sTiRf | 26-04-13 | 14:31
Noem het een overpeinzing, zo je wilt.

Kloof2012 | 26-04-13 | 15:06

Mokum Kosher | 26-04-13 | 14:59
Begrijpend lezen voor imbicielen (refererent naar Turks gescheld van jou).
Koerden = een bevolkingsgroep in Turkije.
Gewaardeerd voor hun inbreng, gelijkwaardig aan Turken.
PKK = Terreurorganisatie die geweld gebruikt in opdracht van geldschieters om Turkse ingezetenen (dus Turken en Koerden) te doden in Turkije.

Lees met deze info mijn teksten nog maar een keer door. Misschien kan je promoveren van imbiciel tot idioot.

Kaan78 | 26-04-13 | 15:06

Julia Gillard, de eerste minister van Australie heeft zich zeer duidelijk uitgelaten t.a.v. de moslims in haar land: jullie hebben alle vrijheden in ONS land. Ook de vrijheid om te vertrekken wanneer het je hier niet bevalt. En jullie hebben je aan ons aan te passen, niet andersom.
Waarom deden die aussies eigenlijk zo moeilijk over Wilders? Hun Julia zegt exact hetzelfde!!

Polletje Piekhaar | 26-04-13 | 15:04

Heeft iemand trouwens een idee waar het 'Openbaar' van Openbaar Ministerie op slaat?

o)+ | 26-04-13 | 15:02

@Kaan78 | 26-04-13 | 14:55
Nederland was ook neutraal....

necrosis | 26-04-13 | 15:02

@La Vie En Rose | 26-04-13 | 15:00
Er ligt nu een vergrootglas op alle narigheid, onderschat dat ook niet!

Bakito | 26-04-13 | 15:01

Ik heb trouwens veel met Turken. Zijn prima mensen waar je goed mee kan werken. Maar de waarheid moet gezegd.

pius | 26-04-13 | 15:01

Die moslims moeten toch werkelijk dag en nacht over de grond liggen rollen van het lachen?

rien6139 | 26-04-13 | 15:00

@Bakito | 26-04-13 | 14:47
LOL. Dat is volgens mij een liedje uit de tijd dat het beter WAS.
Ja, ook toen viel er heel wat te zeiken. Da's waar.
Maar de wereld, Nederland was veel overzichtelijker.

La Vie En Rose | 26-04-13 | 15:00

Grappig om te zien hoe Kaan78 de Koerden gebruikt/misbruikt wanneer het hem uitkomt.

Als je zegt de Koerden willen zelfstandigheid en hebben er recht op dan zegt Kaan78 "Koerden in Turkije hebben gelijke rechten en worden goed behandeld en zijn gewoon Turken en worden ook zo gezien door alle overige Turken".

Kaart een Koerd echter bepaalde Turkse (islamitische) kenmerken en eigenschappen aan dan is de Koerd opeens niet meer een Turk, maar een vuile vieze Koerd die eigenlijk best dood mag. Elke Koerd is dan meteen een PKK'er.

Hoe herkenbaar dat geblaat van onze Turkse ibne.

Mokum Kosher | 26-04-13 | 14:59

@Kaan78 | 26-04-13 | 14:55

Ik had liever gehad dat je ergens anders op had gereageerd dan op dit. Maar dat zal wel een bewussie zijn.

Jammer.

pius | 26-04-13 | 14:58

Mehmet Sahin werkt in dezen ook samen met nog een roomblanke witte autochtone PKK knuffelaar. Vertel me wie je vrienden zijn en ik vertel wie jij bent... zeggen ze wel eens.

Kaan78 | 26-04-13 | 14:57

@Temazepam60milligram | 26-04-13 | 14:53
Nee, antisemitisme is niet typisch Turks ondanks de rechtse pavlov-reacties hier.

Bakito | 26-04-13 | 14:57

En weet je wat nu zo leuk is ... Jullie betalen de uitkeringen van dat Turkse tuig!

James Lastig | 26-04-13 | 14:56

@Van Dikhout | 26-04-13 | 14:53

Ten eerste moet jij nog je excuus aanbieden aan mij voor je perverse opmerking over kanker tegen mij een tijd terug en ten tweede lul je uit je nek:

www.nujij.nl/algemeen/een-turks-paspoo...

pius | 26-04-13 | 14:56

@Van Dikhout | 26-04-13 | 14:44
Omdat je je als buitenlander in Turkije aan moet passen, en Turkije kansloze buitenlanders geen verblijfsvergunning geeft. En alles waar we het gisteren over hebben gehad.

Er zijn natuurlijk ook Turken en hun nazaten die het goed doen in Nederland. Maar die zijn veelal niet afkomstig van het Turkse platteland en seculier.

La Vie En Rose | 26-04-13 | 14:56

"Ik haat joden. Klaar"

Dat mag wel gezegd worden in het land waar overlevenden van de holocaust nog een boete kregen voor niet betaalde erfpacht gedurende hun afwezigheid.
Of wat te denken van het niet willen teruggeven van geroofde kunstschatten door de overheid?

En straks weer schijnheilig een minuut stilte houden natuurlijk.

Willem van Rood | 26-04-13 | 14:56

Mehmet Sahin verdient het met zijn daden om ondergescheten te worden door de Turkse gemeenschap. Of geliefkoost door jullie. Of allebei natuurlijk.

pius | 26-04-13 | 14:49
Dat is niet waar. Je kan de relatie beter omschrijven als-> Turken waren geen vijanden van de Nazi's. Ook niet van de Engelsen(of Amerikanen). Ze waren neutraal.

Kaan78 | 26-04-13 | 14:55

@pius | 26-04-13 | 14:49 |
'Vooral oliedom. Turkije was namelijk een bondgenoot van de Nazi's in WO2.'
.
Pas op met onnadenkend kwalificeren. Turkije stond aan de kant van Duitsland in WO I en niet WO II.

Van Dikhout | 26-04-13 | 14:53

@ Bakito | 26-04-13 | 14:36
Wat is de bedoeling van dit linkje? Opdat wij niet vergeten...? Zijn Turken de 'nieuwe' joden?

Temazepam60milligram | 26-04-13 | 14:53

Dit land is doodziek. Kapotgemaakt door oliedomme linkse fascisten die blind zijn voor de feiten en sinds jaar en dag de verkeerde mensen een hand boven het hoofd houden. Doodziek is dit land ook van de heren en dames van justitie waarvoor de term onnozel nog te mild is. Justitie die in de greep van linkse volidioten consequent de verkeerde straffen oplegt en compleet verkeerde signalen aan de samenleving afgeeft. Doodziek is dit land ook van zijn achterlijke docenten die stompzinnige praatjes verkopen over racisme en discriminatie maar blind zijn voor wat zich voor hun ogen afspeelt.
Ik heb zo verschrikkelijk genoeg van de achterlijkheid van het blinde linkse volk dat overal zijn vingers in de pap heeft en daarmee hoofdverantwoordelijk is voor de ondergang van dit land. Ik hoop dat jullie kinderen - voor wie jullie alles verpest hebben - schijten op jullie. De berg stront kan me niet hoog genoeg zijn. Verzuip erin. Allemaal.

lekker wijf | 26-04-13 | 14:50

Tsja, daar sta je dan, met je goede bedoelingen.

wegwezen | 26-04-13 | 14:49

@uwesbeki | 26-04-13 | 14:44

Vooral oliedom. Turkije was namelijk een bondgenoot van de Nazi's in WO2.

pius | 26-04-13 | 14:49

Korfdenken. Onthoud dat woord. U gaat er vroeg of laat mee te maken krijgen.

o)+ | 26-04-13 | 14:49

@pius | 26-04-13 | 14:44
Mee eensch natuurlijk!

La Vie En Rose | 26-04-13 | 14:48

@La Vie En Rose | 26-04-13 | 14:40

Deze gast heeft moed. En hij is nog een koerd, die toch dezelfde status hebben als Joden bij veel turken, ook. Deze gast verdiend een lintje en ondersteuning.

Geen hoon.

pius | 26-04-13 | 14:44

Ik zeg niet, ik herhaal: NIET, dat Hitler alle Turken had moeten uitroeien. Dat zou nl. een oliedomme, racistische uitspraak zijn.

uwesbeki | 26-04-13 | 14:44

Iemand moet mij toch nog maar eens uitleggen waarom veel (met name jonge) Turken het lullie in NL zo lastig maken, terwijl het voor buitenlanders in TR met Den Turk zo prettig leven is naast elkaar.
.
Náást elkaar. Mét elkaar is iets anders. Dat dan weer wel.

Van Dikhout | 26-04-13 | 14:44

@vraagstaart | 26-04-13 | 14:34
Dat een-tweetje tussen van Riessen en Samson idd. dat bij P&W als een grapje werd afgedaan. Hier staat nog een analyse van dat gedenkwaardige moment : hoeiboei.blogspot.nl/2009/01/mollen-of...

TunaTown | 26-04-13 | 14:42

Dit land

lekker wijf | 26-04-13 | 14:41

Tijd voor een lintje voor deze man.

BekiekUtMoar | 26-04-13 | 14:40

Mehmet Sahin is geen jongerenwerker maar vrijwilliger.

"Mehmet Sahin (32) is een Turkse Koerd, die zich inzet voor de bewoners van Broek, een achterstandswijk in Arnhem met overwegend Turkse immigranten. Samen met een aantal vrijwilligers geeft hij iedere zaterdag huiswerkbegeleiding aan scholieren uit de wijk. Hij brengt bewoners met elkaar in contact, hij zorgt ervoor dat vrouwen in de wijk meer buiten komen en hij probeert antisemitische gevoelens die onder veel jongeren in de wijk leven, te bestrijden met het voorlezen van het Dagboek van Anne Frank.

Mehmet kwam op 16-jarige leeftijd naar Nederland met slechts één doel voor ogen: studeren. Na het VWO volgt hij twee studies: farmacie en sociale geografie/planologie. Op dit moment is hij aan het promoveren. Volgens Mehmet is kennis DE sleutel tot integratie in de Nederlandse samenleving. Vanuit dat devies steekt hij bijna al zijn vrije tijd in het verbeteren van de situatie van de bewoners van Broek. Daarbij geldt dat hij op geen enkele manier subsidies wil voor de activiteiten die hij onderneemt. Hij heeft het gevoel dat hij dan zijn onafhankelijkheid verliest en door de buurtbewoners tot de gevestigde orde gerekend zal worden. In de wijk bestaat groot wantrouwen tegen de officiële, “bevoegde” instanties. In de twee jaar dat hij nu actief is, lijkt hij inmiddels veel meer bereikt te hebben dan alle hulpverleners en instanties bij elkaar."

Een man die al zijn vrije tijd besteedt aan het bevorderen van integratie van Turkse bewoners in zijn wijk, geen cent subsidie wil - waar vind je zo nog? - en dan zo behandeld worden. Niet alleen door die jodenhatende Turken maar ook door het OM.

Wat een ziek land is Nederland toch geworden.

La Vie En Rose | 26-04-13 | 14:40

Pfff ... deze week wel weer genoeg gelezen over islamtuig en Willy.

Doe de vrijmibo maar ....

James Lastig | 26-04-13 | 14:40

@Parsons | 26-04-13 | 14:36

Jawel. Ik ben hier ook ziek van hoor.

*goetmenshoofd trekt*

pius | 26-04-13 | 14:39

@hetluis | 26-04-13 | 14:26

Komkom, dat zijn slecht wat incidentjes, vrijwel alle allochtonen zijn dolblij dat ze zijn uitverkoren om hier te mogen wonen. Bovendien doen ze er alles aan om goed te integreren.

neemjemoederindemali | 26-04-13 | 14:39

@necrosis | 26-04-13 | 14:36

Dan ga ik natuurlijk gelijk mee. Zoals je inmiddels weet is mijn hypocrisie mateloos waar het mijn eigen belang aangaat.

pius | 26-04-13 | 14:39

Kaan78 | 26-04-13 | 14:23
Een baan zoeken.

sjaakdeslinksesul | 26-04-13 | 14:37

@Kaan78 | 26-04-13 | 14:23
Je klinkt als een wolf in grijze schaapskleren.....

necrosis | 26-04-13 | 14:37

Kloof2012 | 26-04-13 | 14:20
Kort en simpel : NIET !

Dit is de samenleving die NL wil en die democratisch tot stand is gekomen.
Dit is het resultaat van decennia lang PvdA, VVD en CDA regeringen.
En wie kiest het klootjesvolk massaal bij de laatste verkiezingen : PVVDA.

Dit is wat NL wil. Je moet het accepteren en er aan meebetalen. Wil je dat niet dan boek je een enkeltje buitenland.

James Lastig | 26-04-13 | 14:36

Zeg er vooral niets van.

Tenzij je uitgescholden wilt worden als racistische fascist natuurlijk.

Dat dat in dit geval helemaal niet kant maakt de goetmens geen fuck uit.

Parsons | 26-04-13 | 14:36

@pius | 26-04-13 | 14:31
En als ik je een lift geef in mijn milieuvervuilende 4-wieler?
*dus geen fiets met zijwieltjes*

necrosis | 26-04-13 | 14:36

Jammer hè? Baal er zelf ook van. Mijn beste vriend is een Antilliaan, twee andere goede maatjes zijn Marokkaans, die balen er ook van. Gelukkig hebben ze zelf dan ook weer zo hun (veelal overeenkomende) twisted opinies.

Folko | 26-04-13 | 14:36

vraagstaart | 26-04-13 | 14:34 | + 1 -
Inderdaad!!!!!!!!!

Sjeng de helle | 26-04-13 | 14:36

Je kunt het deze Turken-die-in-Nederland wonen kwalijk nemen, maar de grootste faal is toch die van onze politie en rechterlijke macht.

In hun streven naar politieke correctheid, waarin natuurlijk geen enkele plaats is om -buitenlanders- oh nee: medelanders te corrigeren want dan ben je racistisch en rijden de treinen vanuit Westerbork alweer naar Polen in de gedachtengang van de Gutmensch-elite, kijken onze agenten maar liever de andere kant op.

Zo hebben we inmiddels een samenleving waar bendes Marokkanen hun slachtoffers achtervolgen tot IN het ziekenhuis, en passant ook nog even het personeel mishandelend en bedreigend.

Een samenleving waar Turken ongestraft hun Jodenhaat kunnen spuien, Nederlandse meisjes en vrouwen uitbuiten als hoer.

Een samenleving waar Antillianen hun verwoestende gang kunnen gaan, zonder dat hun door iemand een strobreed in de weg wordt gelegd.

En vooral: een samenleving waar inmiddels ook de Nederlandse kansenparels hebben gezien dat misdaad niet wordt bestraft, ZOLANG degene die deze misdaden pleegt door de "elite" maar gekenmerkt wordt als zielig, geen dader maar een slachtoffer.

Daarom noem ik de etniciteit in de voorbeelden: niet om te discrimineren, maar om te laten zien dat onze overheid discrimineert door buitenlanders per definitie tot "zielig" en slachtoffer te benoemen, zodat ingrijpen bij hun wandaden achterwege kan blijven.

In het verwrongen wereldbeeld van de Linkse Policor is deze groep niet in staat om ook maar énige verantwoordelijkheid te dragen en moet worden ontzien - ten koste van de mensen die wèl deelnemen aan de maatschappij.

Uiteindelijk levert dat een situatie op waar het tuig wordt geholpen, mensen als Mehmet aan hun lot worden overgelaten of erger: ook nog eens worden aangepakt door Justitie.

Maar het kan nog gekker natuurlijk. Commissaris van Riessen die oproept tot moord op een politicus en niet word vervolgd.

Nederland is dood- en doodziek.

vraagstaart | 26-04-13 | 14:34

TunaTown | 26-04-13 | 14:23
Daar gaat het alleen om de loonbelasting en zelfs die berekening klopt niet helemaal. Maar het voert te ver om dat hier helemaal uit de doeken te doen.

Neemt u de accijnzen, wegenbelasting, BPM op je auto enz. ook allemaal mee dan ziet het plaatje er in BE beter uit. Maar belangrijker is dat u daarvoor een dienstverlening terugkrijgt waar in NL al vele jaren geen sprake meer van is. Zorg van wereldklasse, top onderwijs, politie en justitie die ten dienste staan van de bevolking en echt nog criminelen arresteren en berechten (ik weet dat het moeilijk te geloven is maar het bestaat echt).

James Lastig | 26-04-13 | 14:34

Niet 6 jaren overigens, maar zelfs 9 totaal. Genoeg in ieder geval om te spreken vanuit ervaring in plaats van vooroordelen.

Folko | 26-04-13 | 14:32

@Kloof2012 | 26-04-13 | 14:20

Heb je daar pius voor in gedachten toevallig?

neemjemoederindemali | 26-04-13 | 14:31

@necrosis | 26-04-13 | 14:27

Dat doe ik liever in mijn eigen omgeving necro. Ik ben namelijk een beetje te lui om zover te fietsen.

Als ik eerlijk ben.

pius | 26-04-13 | 14:31

@necrosis | 26-04-13 | 14:27

Dat doe ik liever in mijn eigen omgeving necro. Ik ben namelijk een beetje te lui om zover te fietsen.

Als ik eerlijk ben.

pius | 26-04-13 | 14:31

@Kloof2012 | 26-04-13 | 14:20 |
Je punt is niet duidelijk. <--- dit is een punt

sTiRf | 26-04-13 | 14:31

Kaan78 | 26-04-13 | 14:23 |
Gaskamerginger zei wat hij wilde zeggen, zo meen ik. Gaskamerginger was ook zichtbaar trots op wat hij zei. Gaskamerginger was een vuile fascist.

Schoorsteenveger | 26-04-13 | 14:30

Wat er al 30 jaar misgaat?
We hebben te maken met hippie-wetten uit de 70's en 80's die van slachtoffers daders maakt, en van daders slachtoffers waar 'begrip' voor MOET worden opgebracht.
-
Als je dat niet doet, ben je een fascist.

Ahasveros | 26-04-13 | 14:30

Aangeklaagd voor het zeggen van de waarheid.......... waar hebben we dat eerder gezien??

Hobbykip | 26-04-13 | 14:30

Toch maar eens een Mossad badge gaan bestellen bij IDF Zahal.

Sjeng de helle | 26-04-13 | 14:30

@Ballenman. Stuitend dom. Was het maar trolling. De afgelopen 6 jaren in ghettos van de grote steden gewoont. Vroeger was ik een ruimdenkend promulticulti naief mannetje. Nu overtuigd rascist en fascist.

Folko | 26-04-13 | 14:29

Kaan78 | 26-04-13 | 14:23 |
" Hoe zou je anders zin kunnen geven aan je bestaan"
Oh, de zoete ironie. Een Turkse nationalist zijn in Nederland is natuurlijk een zeer zinvol bestaan...
Een Turkse nationalist in het buitenland is niets meer dan folklore. Je moet maar een wandelend stereotypje willen zijn. Maar goed, ieder zin ding, nietwaar? Zo doen wij dat in Nederland.

CreativeDestruction | 26-04-13 | 14:28

Wat vind die roodharigegenocideverheerlijker er nu zelf van?

Simon de Danser | 26-04-13 | 14:28

@Kaan78 | 26-04-13 | 14:23

Dat kan best zo zijn, maar dan valt het gedrag van de Turkse gemeenschap en justitie in deze nog niet mee goed te praten. Wat introspectieve vermogens zouden je niet misstaan in deze.

pius | 26-04-13 | 14:28

Gaat Bolkenstein toch gelijk krijgen betreft zijn visie over de Joden in Nederland... Misschien toch ook maar eens overwegen. Het is helaas geen verrassing dat de Turken alles in werking zullen stellen om het werkelijke probleem te bagatelliseren en de boodschapper te criminaliseren.
Treffend verwoord door Kaan78.
Islam is Jodenhaat.

Desmoulins | 26-04-13 | 14:27

@pius | 26-04-13 | 14:03
Waar wacht je nog op, spring op je fiets en breng die kutkoters eens wat beschaving bij!
Je kan het, ouwe reus!

necrosis | 26-04-13 | 14:27

sTiRf | 26-04-13 | 14:18 |
Joden kunnen er niks aan doen dat ze vaak zo getalenteerd zijn. Wat moeten ze dan doen, met jouw en je tokkie-vriendjes pilsjes drinken en jammeren dat "de joden de banken beheersen"?

CreativeDestruction | 26-04-13 | 14:25

Mr Sahin, welkom in Nederland waar krom recht is en recht krom. Waar is de gemeenten om een ingezetenen te helpen ? Aha oorverdovend stil !

nan6896 | 26-04-13 | 14:24

@sjaakdeslinksesul | 26-04-13 | 14:23
Hahaha, ja, nu ik het zo teruglees vind ik dat ook. Ik ga maar eens poepen; dat help vast...

Kloof2012 | 26-04-13 | 14:24

@sjaakdeslinksesul | 26-04-13 | 14:23

What's in a nick ;)

pius | 26-04-13 | 14:24

Sahin hoort zeker binnen een groep, maar niet de Turkse. Hij hoort bij de PKK.

En als Turkhater en horende bij de club babymoordenaars, ambtenaren en politie en leger moordenaars is hij natuurlijk vogelvrij om in Nederland haat te zaaien tussen Turken en rest van de wereld. Geef die man een lintje.

Of weer de zoveelste mongool die over de rug van tiener Turken een wit voetje haalt bij roomblanken. Gelukkig bestaan heersende Turken nog. Hoe zou je anders zin kunnen geven aan je bestaan?

Kaan78 | 26-04-13 | 14:23

Kloof2012 | 26-04-13 | 14:20
Je bent wel een beetje anaal gefixeerd...

sjaakdeslinksesul | 26-04-13 | 14:23

De bom staat op het punt van uitbarsten. Ik betrap me er zelf op dat ik elke bontkraag in de stad met argwaan bekijk en benader. Zelfs allochtone koters met een grote bek stuwen mijn adrenalineniveau naar boven, terwijl ik dat bij witkoppen niet heb. Ieder nieuwsbericht met lichtgetinte daders doen mijn bloeddruk stijgen. Dat zal bij veel andere reaguurders niet anders zijn. Ik denk echt dat er binnenkort knokploegen gaan ontstaan die het niet meer pikken.

Silleman | 26-04-13 | 14:23

Eigenlijk is dit een vergelijkbaar verhaal met de kamer. Dus de kamer, de heersende autoriteit, versus de PVV.

lanexxx | 26-04-13 | 14:22

@Folko | 26-04-13 | 14:15

troll of stuitend dom?

Ballenman | 26-04-13 | 14:22

Wanneer staat er eens iemand op? Die dit soort rukkertjes niet alleen meeneemt naar het Anne Frank Huis, maar ze er indien nodig doorheen schopt? Die een krans van dodenherdenking waarmee gevoetbald is om hun nek legt? Die ze, zodra ze Sint en Piet lastig vallen, eens een paar hengsten met een stevige roe verkoopt? Die een kerstboom die gesloopt wordt rectaal bij hen inbrengt? Die ze over een landingsbaan sleept als ze staan te juichen als er vliegtuigen een gebouw invliegen? Die ze een cornervlag door de strot duwt als ze een grensrechter molesteren? Die ze keihard een paard in hun hol laat neuken wanneer ze systematisch homosexuele stellen treiteren en terroriseren? Wanneer? Wanneer?

Kloof2012 | 26-04-13 | 14:20

Mokum Kosher | 26-04-13 | 14:16 |
Ja, en het vreemde is dat Turken individueel vaak hele warme mensen zijn. Maar als men eenmaal in een groepje Turken onder elkaar is gaat het los. Erg jammer.

CreativeDestruction | 26-04-13 | 14:20

LangeTijdGeleden | 26-04-13 | 14:13
Vergeet het maar, dit komt niet meer goed. Je geld / bezittingen zullen alleen maar afnemen tot de overheid de volledige en totale controle over je heeft.

Het is even door de zure appel heen bijten maar vertrekken is de beste optie. En je hoeft niet eens ver. Net over de grens met Duitsland of België is het leven al stukken beter, de huizen en auto's goedkoper, zorg en scholen zijn beter en je betaalt er een smak minder belasting.

James Lastig | 26-04-13 | 14:20

Joden: ze beheersen de banken en je mag geen kritiek op ze hebben. Ze zijn wel een beetje zielig.

sTiRf | 26-04-13 | 14:18

Buigen zult u, voor de pygmeeën. Tot u de spit in uw rug dankbaar aanvaart als verrijking van uw bestaan...

Vergeet u niet te stemmen volgende keer?

stoethaspel | 26-04-13 | 14:18

Zonde voor Dhr. Sahin.
Ik heb het interview met die jew-hating-ginger-turk gezien.
Sahin kwam op mij over als een intelligente, zachtaardige, hardwerkende en welbespraakte man.

Eduardo- | 26-04-13 | 14:18

Gaskamerginger. Daar kan je alleen maar heel blij van worden zo'n godwin.

*bloemetje naar Nanninga opstuurt*

pius | 26-04-13 | 14:18

We buigen braaf voor het Islamofascisme. Slaap rustig verder politici....

Ales | 26-04-13 | 14:17

@Merkava | 26-04-13 | 14:03

Valt wel mee: 'gestorven voor dit land' impliceert 'dood'. ;)

Ballenman | 26-04-13 | 14:17

Gaskamerginger, dat is een mooi woord vind ik, en hopelijk ook een strafbare belediging. Gaskamerginger, kan iemand uitzoeken of hier sprake is van een belediging, en dan ook nog een strafbare? Daar liggen mogelijkheden dan.

Schoorsteenveger | 26-04-13 | 14:17

Dus iemand voor een "vuile fascist" uitmaken is een strafbare belediging? Wat zullen we godverdomme nu krijgen?! Als dat zo was dan zat Marcel van Dam en het halve ledenbestand van de PvdA een levenslange gevangenisstraf uit.

CreativeDestruction | 26-04-13 | 14:16

Turken zijn uebermenschen. Althans, dat vinden zij zelf. Kijk maar hoeveel Turken, geboren en getogen in Nederland, met een Nederlander trouwen. Verwaarloosbaar. En als het gebeurt dan is het over en uit met de familierelatie voor die Turk die tegen de familie ingaat.

En Nederlander maar denken dat die Turken tenminste wel geintegreerd zijn in Nederland. Kijk eens in Den Haag en trek je conclusie. Rij voor de lol eens over de Vaillantlaan.

Turken zijn enge xenofobe bange mensen. Maar eerlij is eerlijk. De Nederlanders zijn de fascisten en racisten.

Mokum Kosher | 26-04-13 | 14:16

&#350;ahin is een held. Maar als de camera op mij had gestaan had ook gezegd dat alle Marokkanen en Turken dood moeten. Kaaskoppen unite!

Folko | 26-04-13 | 14:15

meer verborgen camera programma's.. breng die haat in beeld !

(c)ZWITSUL | 26-04-13 | 14:14

Sahin zei tegen de antisemitische jongeren:
"Even teruggaan in de geschiedenis. Een Wilders van die periode, wie was dat? Wie kan je vergelijken met Wilders? Hitler! En wie kan je vergelijken met joden, in die tijd? Moslims".

drs.Nee | 26-04-13 | 14:14

Gelegenheid maakt de dief..

yamahaha | 26-04-13 | 14:14

@James Lastig | 26-04-13 | 14:12 | + 0 -
Vertrekken lukt niet (tsja, te weinig geld, bedankt hé PvdA!) dus ik heb nog de hoop dat het ooit goed zal komen met dit land voordat de bom barst.

LangeTijdGeleden | 26-04-13 | 14:13

Elke keer als je denkt dat het niet gekker kan, gebeurt het toch.
-
Aan Mehmet &#350;ahin. Je bent een goede man. Ik wens je de kracht om de slappe knieën van Nederland te doorstaan.

pech bij het denken | 26-04-13 | 14:13

het is de

de beer van de meer | 26-04-13 | 14:12

&#350;ahin as kamervoorzitter!

bottlebaby | 26-04-13 | 14:12

Is er binnen de politiemacht (die de aangifte opneemt) en het OM (die bepalen of ze vervolgens iets doen met die aangifte) nou echt niemand geweest die vond dat vervolging van &#350;ahin een pietsie ver ging?
In dat geval mogen de betrokkenen nooit meer zeiken over vervagende normen. JE WERKT ER ZELF AAN MEE KUT!

Call on the attacker | 26-04-13 | 14:12

LangeTijdGeleden | 26-04-13 | 14:06
Op Wilders stemmen heeft geen zin. Dit is wat NL democratisch heeft besloten. Meer dan de helft van de bevolking is voor z'n inkomen afhankelijk van de overheid en die zullen dus allemaal altijd links blijven stemmen.

Wen er aan of vertrek. Meer opties heb je niet.

James Lastig | 26-04-13 | 14:12

hulde dat de man het probeerde, maar tegen het ingewortelde haat van die moslims kun je niet opboksen.
dat rattenvolk begrijpt alleen de taal van slaag en oorlog.
waarschijnlijk dat de jarenlange inteelt in die cultuur ietwat gecorreleerd is met de beperkte hersencapaciteit..

de beer van de meer | 26-04-13 | 14:11

LangeTijdGeleden | 26-04-13 | 14:06 | + 0 -
Excuus voor de grammatica en typfouten, van de woede ben ik zelfs gaan vinger/typ-stotteren.

LangeTijdGeleden | 26-04-13 | 14:09

Dacht je alles wel zo n beetje meegemaakt te hebben, het kan dus nog gekker.
Mehmet sterkte er mee.

Uw Verzekeringsadvis | 26-04-13 | 14:09

Dertig jaar? Tachtig jaar bedoel je!

Jos Tiebent | 26-04-13 | 14:08

Merkava | 26-04-13 | 14:03
Ik ben midden veertig .... en heel blij dat mijn opa dit niet meer hoeft mee te maken.

James Lastig | 26-04-13 | 14:08

da ies kultoerr, jij niet jode hater, jij niet derbij hoere. Policie is multiculti :D

ZiekVanDieJankers | 26-04-13 | 14:08

Het is sedert de jaren 80 bekend dat veel Turken er een fascistoïde gedachtengang op nahouden. Maar ja mocht niet gezegd worden.
De enige die dat indertijd overigens wel aanstipten, waren linkse anti-fascisten, maar die vonden daarin weinig medestand.

Diareeremmer | 26-04-13 | 14:07

Ik zou bijna huilen... Jammergenoeg kookt het bij mij op dit moment van woede dus de tranen verdampen direct. Wat een gigantische, maar ook echt gigantische k*strafbare belediging*ers, die god verd*strafbare belediging*e, k*strafbare belediging*ers zitten hier de staatskas te roven en mensen die juist wél het goed willen hebben en wél het juist multi-kulti beeld willen aan te klagen en te bestraffen.

Ik heb het écht gehad met dit land. Ik weet het nu zeker, ik stem op Wilders.

Lezen politici dit soort berichten uberhaupt wel? Wat moet het PvdA (de niet-turken in de PvdA) wel niet van denken??? Die gasten moet een realiteits teefslap voor hun gezicht krijgen!

LangeTijdGeleden | 26-04-13 | 14:06

Wat is NL toch een heerlijk land. Laten jullie even weten wanneer de laatste Nederlandse vrouw in een hoofddoek rondloopt?

James Lastig | 26-04-13 | 14:06

Volgens mij waren het toch die moslimjochie's die vonden dat Hitler te weinig joden aan het gas had gedaan ipv Sahin?

En wat moet ik me precies voorstellen bij een gerechtelijke waarschuwing?

neemjemoederindemali | 26-04-13 | 14:06

Met intimidatie winnen ze het al 30 jaar tegen ons.

Ikvreeshetergste | 26-04-13 | 14:06

&#350;ahin is een held! En iedereen die dat niet ziet is een kutmongool.

Bluebook | 26-04-13 | 14:05

Snel een sociale huurwoning + huurtoeslag + zorgtoeslag + uitkering voor deze arme meneer, het liefst waarbij de sleutel van de woning feestelijk wordt afgegeven door de burgermeester en korpschef van de politie.
Oh, wacht. Ik bedoelde natuurlijk de belagers in kwestie. Slachtoffers daadwerkelijk helpen is zó jaren tachtig.

Maximized | 26-04-13 | 14:05

Leve de Joden! ( behalve die van Ajax dan)

pius | 26-04-13 | 14:05

Dus op video je intense achterlijkheid demonstreren door de wens om het hele joodse volk uit te roeien uit te spreken mag wel, maar iemand voor fascist uitmaken komt je op een straf rechterlijke waarschuwing te staan?
De Nederlandse rechtspraak, om te huilen zo slecht.
Erdogan lacht zich het schompes van afstand.

Spokoynoy Nochi | 26-04-13 | 14:05

Nederland anno 2013. Niets meer over van dat oh zo mooie landje.

harry poster | 26-04-13 | 14:04

Geheel volgens herkenbare middeleeuwse traditie: Shoot the messenger!

Simon de Danser | 26-04-13 | 14:03

Amen Nanninga. Sahin verdiend alle ondersteuning. Een fucking schande dit.

pius | 26-04-13 | 14:03

En dan te bedenken dat er mensen zijn gestorven voor dit land en haar nakomelingen. Komen die ff van een kouwe kermis thuis zeg.

Merkava | 26-04-13 | 14:03

Dus dat sociaaldemocraten eigenlijk rechtvaardig zouden willen zijn, maar stiekem de Darwiniaanse pikorde prevaleren omdat ze er ander niet bij horen?

Einde van de Domheid | 26-04-13 | 14:03

Sahin pist buiten het potje van de 'groep' en is derhalve vogelvrij verklaard!
Hij is een gevaar voor hen en voor alle subsidies die ze uit de staatsruif wegjatten....!

Fatwabuster | 26-04-13 | 14:02

Ziek! Ik heb er geen andere woorden voor.

blinde kip | 26-04-13 | 14:02

Wat? Geen lintje voor de man?

Ja nee, geen mening | 26-04-13 | 14:02

Zijn we niet eigenlijk allemaal nog een beetje van de pikorde?

Einde van de Domheid | 26-04-13 | 14:01

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken