Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Boston Bomber wilde met broer Islam beschermen

bostonbomberislamEen bron heeft aan CNN gemeld dat de Boston Bomber Dzhokhar Tsarnaev samen met zijn broer Tamerlan de islam wilde beschermen. De islam is namelijk nogal aan het wankelen gebracht door marathontoeschouwers. Klaarblijkelijk. De Wall Street Journal bracht gisteren het verhaal dat moeders Tsarnaev haar zoon Tamerlan in contact bracht met de islam, in een poging hem van drank en wiet af te houden. Dat lukte, maar uiteindelijk sloeg het religieus fanatisme door. En dan zijn wij zo vrij om te beweren dat iemand die vindt dat hij de islam moet beschermen tegen 8-jarige jongetjes die naar een marathon staan te kijken enigszins is doorgeslagen in religieus fanatisme. Dat gedeelte in de Koran waar staat dat Allah vrede is, stond waarschijnlijk precies op de bladzijdes die aan elkaar plakte van al het fapvocht dat Tsarnaev kreeg van de verzen waarin opgeroepen werd om de infidels te slopen. Goed, broertje Dzhokar leeft nog, zij het ietwat minimalistisch, en beantwoordt vragen. Omdat Amerika snapt dat privacy iets is wat je verliest als je hardlopers opblaast, kunt u het getuigenverhoor gewoon hierrr lezen en mag u ook een kijkje nemen in de criminal complaint (PDF). In Nederland was de Dzhokar vrijgesproken omdat de Boston Globe hem met dit soort publicaties al genoeg gestraft zou hebben, in de USofA maakt de knul nog gewoon kans op doodstraf. Zo gaan die dingen. Enige kans voor Dzhokhar om daar onder uit te komen is alle schuld in de schoenen van zijn islambroer schuiven. De wijze les die we hier uit kunnen trekken? Moeders, u kunt uw zoons beter laten blowen dan bekeren tot de islam, welke vorm dan ook. In beide gevallen kramen ze onzin uit, maar de kans dat een blower onschuldige mensen opblaast om zijn hobby te beschermen is nagenoeg nihil.

Reaguursels

Inloggen

Dus als ik het goed begrijp wordt de dader opgelapt om ter dood te worden veroordeeld. Maar ja, als mietjes met hogedrukpannen klooien tussen het publiek is dan ook niet toegestaan...

Hyppo Kriet | 24-04-13 | 00:45

Gelukkig hebben ze in Amerika geen D66-rechters.

meneer Q | 23-04-13 | 23:12

@ Kudtkip | 23-04-13 | 22:31
Ah, ik begrijp nu een stuk beter wat je bedoelt. Wat dat betreft heeft Quid inderdaad een beetje de schijn tegen.
Ik veronderstelde overigens niet dat perse jij de ongestelde minner was. :)

You-On-A-Gin | 23-04-13 | 23:04

Ik heb het al eerder gezegd, de enigste goeie muslim is een hardstikke dooie muslim.

OudRotjeknorrer | 23-04-13 | 23:04

Maar hij kan toch mooi nooit meer beffen, al was dat geloof ik toch al verboden.

Onno4280 | 23-04-13 | 22:52

You-On-A-Gin | 23-04-13 | 21:53
Ps. Mij niet.

Kudtkip | 23-04-13 | 22:32

You-On-A-Gin | 23-04-13 | 21:01
Natuurlijk kan dat. Zie je mij niet zeggen dat het niet kan.
Ergo, kritiek op Islam hebben, maakt niemand per se een PVV-er.
En kritiek op PVV evenmin iemand (bijvoorbeeld) een PvdA-er, of liefhebber van de Islam, of - nou ja, vul zelf maar in hoe het één niet automatisch het andere betekent.

Het grote verschil met iemand in het algemeen is dat Quid topic-pennerT is en voordien amper een mogelijkheid onbenut liet om zelfs uit niet onderwerp gerelateerde zaken de PVV er bij de haren bij te slepen als 'fout' (verkeerd, slecht etc.).
Dit topic sluit nagenoeg naadloos aan bij alle kritiek de PVV op Islam heeft: in het bijzonder de uitwassen en uitwerking daarvan.
Vond ik opmerkelijk, dus.

Kudtkip | 23-04-13 | 22:31

Ach, heb ik weer een PVV-ertje gekwetst. Boehoehoe.

You-On-A-Gin | 23-04-13 | 21:53

@ Kudtkip | 23-04-13 | 15:31
Ben niet bepaald te spreken over de islam, maar ook niet echt kapot van de PVV. Dat kan namelijk allebei. Echt waar.

You-On-A-Gin | 23-04-13 | 21:01

Prof. Dr. Ir. Toeter: Wat eten jullie vanavond in Paviljoen 3?

campion | 23-04-13 | 18:29

Wel grappig dat ie wakker is werd in het 'Beth Israel' hospital. Welcome to the House of Jews. We are now going to sedate you'.

campion | 23-04-13 | 18:28

"Anyway, mocht het echt nodig zijn, moet jij eens kijken hoe snel die lightweight dudes aan de andere kant van de plas hun alternatieve energie voorziening op orde hebben."
.
Jij bent slecht geinformeerd, Europa loopt ver voorop op die Amerikanen met windenergie en zonneenergie, vooral Duitsland, Denemarken en Italie. Nederland is nergens vanwege het gas.
.
"Historisch gezien zou het ook niet de eerste keer zijn trouwens dat de Duitsers op een verkeerd paard wedden."
.
Verkracht worden door Polen, Fransen, Britten, Soviets en Amerikanen noem jij "op het verkeerde paard wedden"? Cynische interpretatie van de geschiedenis heb jij. Of geloof jij nog steeds het sprookje dat Duitse nationalisten 'de wereld wilde veroveren' ipv Russische Bolshevisten en Amerikaanse imperialisten met hun huidige ca. 900 militaire bases? Maar maakt allemaal niet, de VS zijn volgens Paul Craig Roberts binnen 11 jaar een derde wereldland en derde wereldlanden delen per definitie niet de lakens uit. De VS gaan net zo in elkaar donderen als de USSR in 1991. Het enige waar ze nog op teren is die dollar reserve currency and apple stickertjes die ze op koreaanse hardware plakken. Maar dat is natuurlijk tegen dovemansoren gezegd tegen hollandse VS-groupies. Amsterdam en omstreken is het enige bruggehoofd die de Amerikanen hebben in Eurazie plus natuurlijk Wilders/GS-waterdragers van de Amerikanen en hun multiculturalisme. Er zijn zat Amerikanen die niet meer in de VS geloven:
.
www.amazon.com/Suicide-Superpower-Will...
.
Amerika, waar minder dan 50% vd babies nog blank zijn, gaat dus het volgende Syrie worden, want elke multiculturele samenleving mondt uiteindelijk uit in een puinhoop. Daarna gaan Europa/Rusland en China de lakens uitdelen in de 21ste eeuw. Europa heeft 5 eeuwen planetair geheerst en zal weer terugkomen, hoezeer PvdA-moslim pijpers dan wel GS-VS/Israel-pijpers daar ook op tegen zijn. Europa werd in 1945 kort en klein geslagen door de Roosevelt-Stalin coalitie, die in het geheim al in 1933 werd gesmeedt. En nog steeds kiezen de dunne GS-poster zielen voor iedereen behalve henzelf en hun kinderen. Want geen karakter, geen ruggegraat.

Prof. Dr. Ir. Toeter | 23-04-13 | 17:11

Ik ben tegen de doodstraf,tenzij een drone haar voltrekt. Ik ben daarmee in goed gezelschap: De machtigste man ter wereld oftewel de US-president Obama. Al het globale geleuter over de doodstraf-recht valt daarbij in het niet.

Dolphi | 23-04-13 | 17:06

@ Prof. Dr. Ir. Toeter | 23-04-13 | 15:49 |

O en jij met al je titels bent wel een geloofwaardig expert op het gebied van energie? Je speculeert over de beruchte piek in olie-produktie. Hebben we niks aan. Anyway, mocht het echt nodig zijn, moet jij eens kijken hoe snel die lightweight dudes aan de andere kant van de plas hun alternatieve energie voorziening op orde hebben. Ja, dat is ook speculatie, maar is nog een beetje gebaseerd op de historie. Historisch gezien zou het ook niet de eerste keer zijn trouwens dat de Duitsers op een verkeerd paard wedden. American lightweight optiminism versus Deutsche Grundlichheit... Tot zover ik weet is dat 2-0 tot nu toe.

D.Turpin | 23-04-13 | 16:21

Islam.... westerse landen uitvreten en kapot maken.
Islam.... iedere vorm van vermaak kapot maken.
Islam.... vrouwen, homo's en ongelovigen kapot maken.
Islam.... eigen volk, huizen en wegen kapot maken.
Islam.... kindjes misbruiken en kapot maken.
Islam.... dieren mishandelen en kapot maken.
Maar islam is vooral vrede, hoor.
Dat we dat allemaal maar ff in onze oren knopen.

Schietmijmaarlek | 23-04-13 | 15:59

me,myself and IK | 23-04-13 | 14:54 | + 0 -
.
Haha, Geenstijl als de nieuwe energie-experts, zich baserend op amerikaanse bronnen, want die hebben altijd gelijk, net als met die 'cakewalk' in Irak. Jaha, de Amerikanen hebben gelijk, er zitten inderdaad voor triljoenen aan vaten in de grond. Probleempje alleen is dat de meeste daarvan niet economisch winbaar zin. Als er werkelijk triljoenen vaten aan winbare olie op ons zaten te wachten, waarom is de olieprijs dan nog steeds zo hoog? Reden: die schalieoilie is helemaal niet goedkoop te winnen. Je moet gaten boren van 2 km diep, vervolgens de olie niet met een rietje opzuigen als betrof het cola, zoals in Arabia in 1960, nee, je moet onder een hoek van 90% verder boren en vervolgens de boel ahw opblazen met chemicalien en hoge druk en dan kun je een paar maanden olie aftappen. En dan moet je alweer een nieuwe put boren. Kost handen vol geld en de beste plekken zijn al geexploiteerd. Nee, ik baseerd me liever op Deutsch Grundlichkeit ipv lightweight amerikaans optimisme:
.
www.energywatchgroup.org/fileadmin/glo...
(zie grafiek pagina 14)
.
Piek fossiele + nuclaire energie is in 2018, daarna gaat het bergaf. Dat betekent niets minder dan het aanstaande einde van de auto en industrieele samenleving. Maar dat geloof jij toch niet. Ies doemdenken.

Prof. Dr. Ir. Toeter | 23-04-13 | 15:49

*knippert met den blauwe ogen*

Lees ik dit nu goed? Een Johnny Quid die eensgezind PVV-materiaal publiceert?
Oké, op de aanbeveling blowen na dan, maar in de kern over Islam?

Not bad. Je haast denken, hm... Quid een PVV-bekeerling!
Nou zijn nagenoeg de meeste bekeerlingen tot wat ook "brrr", dus juichen? Neuh.


Wel zou hierna ieder stukkie van Quid over Wilders of de PVV waarin dit type kritiek opnieuw tot peop verklaard wordt totaal ongeloofwaardig zijn.
Afvallige is dan het woord niet. Hooguit een schande voor de *kuch* journalistiek...

Kudtkip | 23-04-13 | 15:31

Wilders was volgens links medeschuldig aan Breivik. Benieuwd wie ze nu gaan vingerwijzen als medeschuldig.

me,myself and IK | 23-04-13 | 14:47

Ik vind de uitleg van Olivier Roy anders behoorlijk plausibel. Globalisering en Hyperindividualisering leidt tot (wat Bakito ook opmerkt) het leven in waan.
Of het nou de waan van de gefrustreerde witteboord-Homo Euconomicus is of de gefrustreerde witteboord-haatbaard.

Russkoja.zjopa | 23-04-13 | 14:43

Tamerlan. Kamerplant. Die is in steenkolenhollands vernoemd naar een wietplantage. Duidelijk een of ander complot.

LibertasSimplex | 23-04-13 | 14:10

"Wat hebben 9/11, de aanslagen in Londen (plus vele anderen) en nu Boston allemaal met elkaar gemeen? Juist. Om ze te plegen moesten de daders langere tijd ter plaatse zijn om de voorbereidingen te treffen. Hadden Amerika en Londen, in feite de gehele beschaafde westerse beschaafde wereld na 9/11 ALLE aanhangers van het geloof van de vrede als persona non grata uitgewezen, dan was ons een hele hoop ellende, maar vooral angst,bespaard gebleven. Ja, maar dan hadden we nu geen olie"
.
Valt wel mee hoor, die olie wordt toch wel verkocht, want hun hele 'economie' drijft erop.
.
"Amerika voorziet op dit moment voor bjjna 100% in haar eigen olie."
.
Maak daar maar 50% van en dat duurt niet lang meer, fracking is uitstel van executie vh einde vh olietijdperk met hooguit een jaartje of tien.
.
"De kraan dichtdraaien is slecht voor je eigen investeringen, dus de olie blijft stromen!"
.
Totdat de olie begint op te raken natuurlijk en dat is nu. Doe maar even kijken naar de prijzen van benzine als je langs het pompstation rijdt.

Prof. Dr. Ir. Toeter | 23-04-13 | 13:34

Oke, een inhoudelijke discussie over de gevaren van de islam in de media in 1, 2, oh nee, wacht, dat doen ze niet. Is stigmatiserend enzo. Ik wil graag eens een debat zien waarom de islam moordenaars kweekt of in ieder geval dat het blijkbaar moordzuchtige mensen van een excuus voorziet. Dan kunnen gematigde moslims deze kanten van het geloof veroordelen en naar een tolerante variant toegroeien. Iets wat in de buurt kan komen van een verlichting. Het zal wel teveel gevraagd zijn. Laten media nu eens het voortouw nemen, anders blijft er straks enkel nog de haat over die zo vaak in GS-draadjes vertoond wordt. Waar dat toe kan leiden, vertelt de geschiedenis.

Flodder | 23-04-13 | 13:25

Wat hebben 9/11, de aanslagen in Londen (plus vele anderen) en nu Boston allemaal met elkaar gemeen? Juist. Om ze te plegen moesten de daders langere tijd ter plaatse zijn om de voorbereidingen te treffen. Hadden Amerika en Londen, in feite de gehele beschaafde westerse beschaafde wereld na 9/11 ALLE aanhangers van het geloof van de vrede als persona non grata uitgewezen, dan was ons een hele hoop ellende, maar vooral angst,bespaard gebleven. Ja, maar dan hadden we nu geen olie! Ik hoor het u roepen. Amerika voorziet op dit moment voor bjjna 100% in haar eigen olie. En olie kun je niet eten of drinken. Je kan er wel in verzuipen. En dat zullen de arabs dan ook doen. China blijft wel afnemen, maar voor een veel lagere prijs. En in Venuzuela moet de revolutie wel blijven draaien, dus die leveren graag. Daarnaast zijn zeer veel oliedollars geinvesteerd in het westen. De kraan dichtdraaien is slecht voor je eigen investeringen, dus de olie blijft stromen!

Jos Schmitz | 23-04-13 | 13:22

Bakito | 23-04-13 | 10:37 | + -40

-40?? ik vond je opmerking anders best aardig.

Ultimate Master G | 23-04-13 | 13:15

Prof. Dr. Ir. Toeter | 23-04-13 | 13:04: dus ? Daarom heeft de verdachte ook een advocaat die alles mag doen om het 'bewijs' onderuit te halen. De aanklager wordt geacht zo goed mogelijk bewijs te produceren. Als het daarbij helpt om een joodse aanklager te nemen, dan is dat prima.

ongelovigehond | 23-04-13 | 13:12

^ Kaan78 | 23-04-13 | 12:57

aardappelninja | 23-04-13 | 13:05

De Islam, samen met alle andere sektarische engnekkerij, afschaffen klinkt mij toch een stuk beter in de oren.
Het is zooooo achterhaald.

aardappelninja | 23-04-13 | 13:05

ongelovigehond | 23-04-13 | 12:52 | + 0 -
"wat maakt het uit wat de achtergrond is van de advocaat ? De advocaat heeft niks te maken met de veroordeling. Dat doet de jury."
.
Je moet goed lezen, het gaat over de **aanklager**, niet de advokaat. Degene die met het 'bewijs' gaan komen.

Prof. Dr. Ir. Toeter | 23-04-13 | 13:04

@Kaan78 | 23-04-13 | 12:57 "waarschijnlijk was de schade al zo ver voordat hij in aanraking kwam met de Islam"

Inderdaad. Je moet al een hersenbeschadiging hebben, als je je op latere leeftijd nog vrijwillig tot een geloof (en helemaal tot de islam) bekeerd.

Koninging Beatricks | 23-04-13 | 13:00

Kaas de Vies | 23-04-13 | 10:34 | + 73 -
"We zijn zelfs zo gek geworden dat we 5 miljard aan het moslimbroederschap geven en al Qaida actief steunen in Syrie."
.
Zelfs joden als Bram M. en Kissinger waarschuwen tegen dit gedrag, maar de neocons die mbv hun proxies Saudi-Arabie en Qatar een bondgenoot van Teheran willen ontmantelen, willen van niets horen en herhalen exact dezelfde fout die ze in Iraq hebben begaan: het creeren van twee homogene islamitische rijken: een shi'itisch rondom de as Teheran-Bagdad en een sunnitische rondom de as Istanbul, Damascus, Amman, Cairo --> Kalifaat. En Israel wordt gewoon weer een provincie van een neo-Ottomaans rijk. Niet dat ik daar erg mee zit, maar dat hadden jullie al begrepen. Wellicht dat de Wildersfans hier de wapens kunnen opnemen en gaan vechten voor Israel (Nederlanders en wapens is natuurlijk een grapje, daar wordt de blazer immers vies van). De Turken lachen zich in het geniep slap over de domheid van het Westen en laat zich het kalifaat op een presenteerblaadje aanreiken. Positief neveneffect: de Turken hebben geen interesse meer in het EU-lidmaatschap, nu ze de eerste viool kunnen gaan spelen in de islamitische wereld. Kissinger is helemaal niet zo optimistisch over de toekomst van Israel en daar zou hij best wel eens gelijk in kunnen krijgen.

Prof. Dr. Ir. Toeter | 23-04-13 | 12:59

Moeders, u kunt uw zoons beter laten blowen dan bekeren tot de islam, welke vorm dan ook

Dat is niet waar.
Bij kinderen die blowen gaan de hersens kapot, waarschijnlijk was de schade al zo ver voordat hij in aanraking kwam met de Islam. Van de 1 miljard moslims en de vele miljarden die hiervoor het geloof beleden zijn er maar 2 in de triljoen/biljoen mensen gevonden door de onderbuik van mensen waarmee een maratonbom aan religieus extremisme is te koppelen. Vrome moslims doen zoiets niet. Want het vermoorden van een onschuldige is gelijk aan het vermoorden van de gehele mensheid.

De wijze les wat we hieruit kunnen trekken is dat de jongeren beter al vroeg met de Islam in aanraking kunnen komen, zonder alles wat GOD heeft verboden uit te proberen. In het vrije land van Sodom en Gomorra, waarbij mensen niet meer beschermd worden tegen (zelf-)vernietiging en pijniging en uitbuiting van/door anderen omdat de "vrijheid" wordt aangetast is dat een beetje doorgeschoten. Dan krijg je dit soort excessen. Uit terreurdaden zie je bijvoorbeeld in Europa dat maar een heel klein gedeelte door daadwerkelijk moslims wordt uitgevoerd en in procenten zijn overige groeperingen oververtegenwoordigd. Gemiddeld zo'n 1000% meer (10 keer zo veel?)

Kaan78 | 23-04-13 | 12:57

Prof. Dr. Ir. Toeter | 23-04-13 | 12:35 : wat maakt het uit wat de achtergrond is van de advocaat ? De advocaat heeft niks te maken met de veroordeling. Dat doet de jury.

ongelovigehond | 23-04-13 | 12:52

Meneer Meeuw | 23-04-13 | 10:54 | + 9 -
"Toch heerlijk om te zien dat het ziekenhuis waar hij behandeld wordt de naam Israël draagt."
.
Dat zou je natuurlijk aan het denken kunnen zetten. Ach, laat maar.

Prof. Dr. Ir. Toeter | 23-04-13 | 12:48

"Moeders, u kunt uw zoons beter laten blowen dan bekeren tot de islam, welke vorm dan ook. "
100% waar

En nu is het genoeg! | 23-04-13 | 12:46

"Volgens de Mossad waren die broers dubbelagenten die de VS verraden hebben. Linkje van Debka (sterke connecties tot de Mossad):"
.
Debka file is inderdaad een Mossadblaadje, dat geeft zelfs wikipedia toe, wikipedia dat zelf onder israelische controle staat (Jimmy Wales, Larry Sanger, Ben Kovitz) en is nu bezig disinfo te zaaien om mensen met hersens ('aluhoedjes'), die nog een paar vragen hebben, wind uit de zeilen te nemen. Maar daar moet je op deze Wilders-Israel-first site natuurlijk niet mee aankomen.

Prof. Dr. Ir. Toeter | 23-04-13 | 12:45

Please geen doodstraf, want dan worden ze een martelaar.. Gewoon net in leven houden en zoveel mogelijk en zo lang mogelijk laten lijden.

smartexpat | 23-04-13 | 12:38

feutmans | 23-04-13 | 11:12 | + 2
Wilders is tegen THC, dat is ongeveer het enige waarin ik het met hem eens ben.
THC heeft een groot paranoide effect.
Stel je voor, die gast zit op zijn worstelclub en die gaat denken dat alles leuk en gezellig is om hem van jet pad van de pure islam af te houden. Dat satan amerika dat zo voor hem bedacht heeft. Het zou zomaar kunnen.
Overigens, de paranoia fantasieen hier over allerlei bedreigingen komen volgens mijn ook niet van het drinken van water!

Einde van de Domheid | 23-04-13 | 12:36

Geenstijl heeft dat joch van 19 al schuldig verklaard, want een eerlijk proces is natuurlijk voor mietjes. Leuk weer om te constateren dat de aanklacht wordt verzorgt door ene Weinreb, waarvan we de ethnische identiteit direct uit de naam kunnen afleiden. Volgens sommige boze guurrechtse kringen de ethnische groep die in de VS de touwtjes in handen heeft (FED, Wallstreet, media), maar dat is boze antisemitische prietpraat, waar wij natuurlijk boven staan. Diezelfde groep die met spreekbuizen als Bloomberg en Feinstein probeert Europees Amerika te ontwapenen en die Newtown en Boston gaan gebruiken om dat doel te bereiken (In de VS snappen de laatste bastions van de verdediging van Euro-Amerika: Ron Paul, NRA, Alex Jones, antiwar.com precies waar het om gaat). De USSR op Amerikaanse bodem, maar dat snappen de meeste posters hier niet: als het Amerika iets doet, dan is het goed, want het knalt zo lekker en ze vallen islamitische landen binnen en dat doen ze vast om moslim-immigratie naar westerse landen tegen te gaan.lol. Dat gaat me natuurlijk weer 20 minnetjes opleveren van de gebruikelijke strong and silent (maar niet al te snuggere) types, het zij zo.

Prof. Dr. Ir. Toeter | 23-04-13 | 12:35

Zoiets kan hier natuurlijk NOOIT gebeuren. Only in America!

Ja nee, geen mening | 23-04-13 | 12:33

Ik vind het maar eng allemaal, pipo's die niet lekker in hun vel zitten lopen de verkeerde Iman tegen het lijf,die zegt dat het allemaal door de westerse wereld komt, ze halen wat instructies van het interne, maken een bom en blazen een stel toeschouwers op.

En er lopen genoeg pipo's rond die niet lekker in hun vel zitten.

Friezerik | 23-04-13 | 12:30

De islam heeft helemaal geen bescherming nodig. Westerse leiders buigen allemaal diep om de islamitische vijandigheid te duiden als "Al Qaeda". Of andere valse franchise-namen.
Gewoon, om te ontkennen dat de islam best wel een stevige aanval kan gebruiken, in het belang van de wereldvrede.

Jan Passant mk2 | 23-04-13 | 12:29

Wie zich in de bewijzen verdiept en niet het nieuws van het ANP kopieert, zal inzien dat er meer aan de hand is. Waarom worden beide broers volledig ongeschonden ingerekend (is beeldmateriaal van), maar sterft er 1 en is de ander niet aanspreekbaar? Knap, sterven aan verwondingen die je niet hebt. Daarnaast zijn er foto's waarop te zien is hoe de Boston Bomber wegrent met zijn rugzak op. Ook knap, want die is zojuist ontploft, toch? Al met al genoeg ruimte voor de aluhoedjes en complotters om de zaak tot op de bodem uit te pluizen..

Eagle_Eye | 23-04-13 | 12:24

De kans dat een jonge blower later psychotisch wordt is dan weer niet nihil, Quid. In dit geval krijg je dan een psychotische bekeerling.

Peace man.

Bruno Alaska | 23-04-13 | 12:17

de reaguurbuur | 23-04-13 | 11:36

Ach hypocriet zijn we allemaal. Sommige net iets meer dan andere.
Ik waardeer bakito's geloof in dat iedereen een gezond verstand heeft wel eigenlijk.

Pindakees | 23-04-13 | 12:09

@kibambam | 23-04-13 | 11:59
Als ze werkelijk een Tjetjeense achtergrond hebben is het iets meer dan dat. Timur Leng had zijn machtsbasis in die regio.

Symmachus | 23-04-13 | 12:07

@bokkenrijder | 23-04-13 | 11:34: je moet alles wat je leest voor zoete koek slikken.

ongelovigehond | 23-04-13 | 12:03

@Symmachus... 'Tamerlan' lijkt ook op 'trammelant'.

kibambam | 23-04-13 | 11:59

Ik heb het altijd al gezegd: sporten is haram

Ja nee, geen mening | 23-04-13 | 11:50

Grappig detail: Tamerlan is vernoemd naar Tamerlane, de Mongoolse vorst die de moslim-rijken een enorme doodklap verkocht in de late Middeleeuwen:
en.wikipedia.org/wiki/Tamerlane

Symmachus | 23-04-13 | 11:49

Mortimerr | 23-04-13 | 10:49 | + 12 -
Ik vind het apart dat mensen u nog altijd serieus nemen aangezien u nooit reageert als iemand echt op inhoud de discussie probeert aan te gaan. Vraag me nog altijd af wat voor u de definitie is van links en rechts (politiek gezien).
Ontopic; verschrikkelijk dat mensen juist de waardeloze dingen uit de Koran weten te halen. Genoeg moslims schamen zich nu kapot. Voor de slachtoffers is het natuurlijk nog vele malen erger. Ben benieuwdnaar de uitspraak. Van mij hoeft hij nooit meer vrij te komen. Levenslang is voor dit soort gelovigen vaak erger dan de doodstraf. Het is een jonge jongen en hopelijk komt hij tot het besef wat voor een waardeloos mens hij is.

witte strepen | 23-04-13 | 11:47

@goedverstaander | 23-04-13 | 11:40: het was ook nog geen echt verhoor, natuurlijk. Dit was alleen maar even een gesprek over de procedure.

ongelovigehond | 23-04-13 | 11:45

@"Het zijn zulke lieve zonen, dit doen ze normaal nooit"
kibambam | 23-04-13 | 11:30
*klap klap* Hier ligt wel het gevaar van de islam en haar volgers, maar ook ligt het gevaar bij mensen die dit gedrag constant weten te bagatelliseren. www.youtube.com/watch?v=kaeWcObmSLE

First Contact | 23-04-13 | 11:41

Nou, dat is een verhoor dat zijn weerga niet kent. De terrorist heeft welgeteld éénmaal 'NO' gezegd op de vraag of ie zich een advocaat kon veroorloven. Voor de rest was het instemmend geknik.

Die rechtszaak wordt zo een fluitje van een cent en kan ie daarna zo op de elektrische stoel worden gezet. Met een beetje mazzel nog voor het weekend, tijdens de vrijmibo. Met live beeld. Laat die tieten van Quid dan maar voor één keertje zitten.

goedverstaander | 23-04-13 | 11:40

Wereldwijd zullen er weer verwoede pogingen gedaan worden tot 'damage control', zal ons uitgelegd worden met kromme redeneringen dat iemand die zich bekeerd heeft tot de Islam en die Islam met geweld wil 'verdedigen' in feite niets maar dan ook niets met de boodschap van die Islam te maken heeft. Wederom zal de Islam geïmmuniseerd worden en volledig worden losgesneden van wat deze twee jongens misdaan hebben.
Feit blijft dat de Islam, immuun of niet, een magische aantrekkingskracht heeft op de mens, jongeren verleidt tot onderwerping aan De Verhevene, en hen vervolgens voert over het pad van het geweld. En feit blijft ook dat de moslimgemeenschap geen instrumenten heeft of niet wil hebben om sturend op te treden en ervoor te zorgen dat die magie gebroken wordt. De Verhevene zelf zwijgt uiteraard, in alle talen, want de ontwikkelingen zijn nog steeds in zijn voordeel.
Het is een trieste constatering.

Schoorsteenveger | 23-04-13 | 11:39

@Bakito | 23-04-13 | 11:18 | + 0 -
Straks ga je ons nog vertellen dat je vader bij jou in dienst is en dat je eigenaar bent van een succesvol bedrijf terwijl je PvdA stemt.

Zo'n drabber heb ik in de klas gehad... Jij doet mij wel enorm aan hem denken.

LangeTijdGeleden | 23-04-13 | 11:37

Pindakees | 23-04-13 | 11:23 | + 0
Is wel erg kapitalistisch beroep voor een Bakito, nietwaar?

Then again, hij zit ook op met zijn vervuilende pc waar ik-weet-niet-hoeveel-mensen aan kapot zijn gegaan op het internet ad hominems te maken naar zijn "naasten" waar hij zichzelf superieur aan acht, gezien de opmerking "Maar iets blokkeert je gezonde verstand...". En maar preken over gelijkheid, openmind, groen en al wat niet meer. Hypocriet noemen ze dat.

Bakito: "He's more punk than me".

de reaguurbuur | 23-04-13 | 11:36

Bakito | 23-04-13 | 11:27
Prachtig!

Pindakees | 23-04-13 | 11:31

Bakito | 23-04-13 | 11:27
Prachtig!

Pindakees | 23-04-13 | 11:31

"Het zijn zulke lieve zonen, dit doen ze normaal nooit"

kibambam | 23-04-13 | 11:30

Bij mij in de buurt staan de moslims in groepen op de hoek te blowen. Die twee gaan blijkbaar prima samen.

Afgeschminkte Bassie | 23-04-13 | 11:25

De Vara moet nu echt alles uit de kast halen om dit onder het tapijt te schuiven.

Kamervraag | 23-04-13 | 11:24

Bakito | 23-04-13 | 11:22
Wat doe je eigenlijk? Bananen verkopen?

Pindakees | 23-04-13 | 11:23

@Bakito | 23-04-13 | 11:18

je jaaromzet is gestegen van € 500,- naar € 630,- en je winst is gestegen van € 100,- naar € 120,-?

neemjemoederindemali | 23-04-13 | 11:23

@Pindakees | 23-04-13 | 11:18
Nee, serieus, de zaken gaan goed. Er zijn altijd kansen, JUIST in slechte tijden, als iedereen achter de Telegraaf zit te huiveren, moet je toeslaan.

VOC etc etc

Bakito | 23-04-13 | 11:22

Bakito | 23-04-13 | 11:18
20% van niks, is toch nog steeds niks?

Pindakees | 23-04-13 | 11:18

@Bakito | 23-04-13 | 10:37
ga Aluhoedjes vouwen joh

Hairdiapercameltoe | 23-04-13 | 11:18

@Kaas de Vies | 23-04-13 | 11:15
Nou, mijn boekhouding laat een omzetstijging van 26% zien. De winst nam toe met ruim 20%, 2012 t.o.v. 2011.

Wat nou crisis?

Bakito | 23-04-13 | 11:18

Weg met de doodstraf, het is 2013.

Detlev Tarnowitz | 23-04-13 | 11:18

Allemaal leuk en aardig maar wat heeft het met het koningslied te maken?

neemjemoederindemali | 23-04-13 | 11:16

Kaas de Vies | 23-04-13 | 10:34
Dat geld is een kleine tip op wat we zal al jaren en jaren betalen op een indirecte manier aan oliedollars.

Pindakees | 23-04-13 | 11:16

@feutmans | 23-04-13 | 11:12
Domheid heeft een aantal onderwerpjes die een meteen een enorme paranoia veroorzaken. Drugggggggs!!!! is er daar een van. (En drank, porno, prostitutie, eigenlijk alles wat leuk is.)

vetkleppert | 23-04-13 | 11:15

Will he blend?

An die ARBEIT | 23-04-13 | 11:15

@Bakito | 23-04-13 | 11:11 | + -2 -
Je lult veel, maar doet weinig. Ik wacht ook nog op de blote cijfers van gisteren.

Kaas de Vies | 23-04-13 | 11:15

Je bent een rund als je met snelkookpannen stunt.

Detlev Tarnowitz | 23-04-13 | 11:14

@roze_bril | 23-04-13 | 10:36 |
.
En wie beschermt de wereld tegen de Islam?
.
_____
.
Algeheel verbod op hogedrukpannen.
Dat zal ze leren.

donjon | 23-04-13 | 11:13

@ Einde van de Domheid | 23-04-13 | 11:05 | + 0

Van THC is nog nooit iemand een bom gaan bouwen. Wellicht vaak op het idee gekomen, maar nooit de diepe luie stoel kunnen trotseren. Sterker nog, ik ben van mening dat we de vurige woede van al die radicali's simpelweg kunnen blussen met behulp van een dagelijkse dosis cake of blunt. Ben benieuwd wat dhr. Wilders hiervan vindt.

feutmans | 23-04-13 | 11:12

@rara | 23-04-13 | 11:09
Jep, Kaas is amfibi-seksueel.

Bakito | 23-04-13 | 11:12

@Kaas de Vies | 23-04-13 | 11:08
Bij jou/jullie draait het om geloof en waan, ik hecht meer waarde aan feiten en cijfers. Daarom botst het ook iedere keer #feit

Bakito | 23-04-13 | 11:11

maar de kans dat een blower onschuldige mensen opblaast om zijn hobby te beschermen is nagenoeg nihil.
.
_____________
.
Hoewel de naam blower anders zou doen vermoeden.

donjon | 23-04-13 | 11:10

Tja.. het feit dat hij vind hiermee ook maar iets te beschermen zegt meer over zijn persoon, dan over de Islam.
Erg interessant artikel van TheRepublic die dus een expert interviewed die zegt dat deze jongens meer te vergelijken zijn met idioten die school/mall shootings doen (zoals bij Alphen, of die gek in Apeldoorn met K'dag). Het zijn eenlingen met zelfmoorddrang die spectaculair aan hun einde willen komen.

Gekken zullen altijd een reden en een manier vinden om zich zo te gedragen. En dit zijn simpelweg gewoon gekken.

Devlonir | 23-04-13 | 11:10

@rara | 23-04-13 | 11:06
Daar heb ik bij veelblowers niets van kunnen waarnemen. Wel totale lethargie.

vetkleppert | 23-04-13 | 11:09

Ik denk dat mensen die verslavingsgevoelig op alcohol en wiet reageren ook bijzonder gevoelig zijn voor religieuze waanbeelden.

Antitheïst | 23-04-13 | 11:09

@Bakito | 23-04-13 | 10:48
Komen op padden, is dat een soort bukkake voor dierenliefhebbers?

rara | 23-04-13 | 11:09

@Bakito | 23-04-13 | 11:07 | + 0 -
Volgende keer je voorspellende tegels eerst bij de notaris deponeren. Je hebt hier nogal een geloofwaardigheidsprobleem.

Kaas de Vies | 23-04-13 | 11:08

@Kaas de Vies | 23-04-13 | 11:06
Ghe, ik wist dat je daarmee zou aan komen kakken! ;)

Bakito | 23-04-13 | 11:07

Het zal voor de verandering ook eens geen moslimextremist zijn.. Ik kan dat volk zo onderhand missen als kiespijn. Ze haten alles wat westers is maar ze zijn hier wel? Niks toevoegen, alleen maar klagen en dreigen.. Proberen hun wil aan ons op te leggen.. En ondertussen wel lekker mee profiteren van allerlei maatschappelijke voordeeltjes, want tjah, een hakbar moet ook eten toch? Sodeflikker toch een eind op naar je achterlijke woestijnland en laat ons met rust!

OpperGek | 23-04-13 | 11:07

Politiek steekt kop in het zand... 3,2,1...

First Contact | 23-04-13 | 11:07

@Bakito | 23-04-13 | 10:48 | + -11 -
Ah pad, ik zie waar jij je kennis hebt opgedaan wat betreft paden.

Lichtend Pad
nl.wikipedia.org/wiki/Lichtend_Pad

Kaas de Vies | 23-04-13 | 11:06

-weggejorist-

SAW | 23-04-13 | 11:06

@vetkleppert | 23-04-13 | 10:43
Was dat maar waar. Je weet waar het woord 'assasin' vandaan komt?

Van blowen naar moslimterrorisme in 1 stap.

rara | 23-04-13 | 11:06

AMEN !

Lichtstadfan | 23-04-13 | 11:05

Ik denk dat hier duidelijk sprake is van radicale islam geinfesteerd met THC.
Een zeer zeer zieke cocktail.

Einde van de Domheid | 23-04-13 | 11:05

HEvD | 23-04-13 | 11:01 |
Toch hilarisch ze lappen hem op om hem vervolgens standrechterlijk te doden.

psycho_3 | 23-04-13 | 11:04

Die vrouwelijke marathon loopsters hadden natuurlijk ook in een nihab moeten lopen, zo daag je het natuurlijk wel uit.

psycho_3 | 23-04-13 | 11:03

Wordt die ji-haat knakker wel mooi opgelapt in het Israel ziekenhuis..

HEvD | 23-04-13 | 11:01

Islam = vrede.

miereneukert | 23-04-13 | 11:00

Islam en psychopaat geweld zijn volgens mij allebei symptomen van hetzelfde probleem: doorgefokte imbeciliteit.

vetkleppert | 23-04-13 | 11:00

'De islam is namelijk nogal aan het wankelen gebracht door marathontoeschouwers. Klaarblijkelijk.' Me dunkt dat dat eerder andersom was.
Excuus voor het feit dat ik de zin iets te letterlijk lees.

Berenlucht | 23-04-13 | 11:00

Tsja, zodra er ergens bommen ontploffen is het statistisch bijna een zekerheid dat er een aanhanger van allah snackbar en zijn pedofeet achter zit.

Maar goed, weer het zoveelste incidentje met mossels...

dlseth_ | 23-04-13 | 10:57

pinda | 23-04-13 | 10:46 |
"Er is voor mij geen doel te bedenken waarvoor ik mezelf zou opblazen"

Komt waarschijnlijk omdat jouw kinderen, man/vrouw, opa of oma, broer, zus nooit een kruisraket op hun kop hebben gehad en jij nooit door "Oh my gawd" schreeuwende, hamburger vretende huurlingen beschoten bent. In je eigen dorp welteverstaan.

Skunk57 | 23-04-13 | 10:57

Laten zien hoe gewelddadig een geloof kan zijn, is niet zo'n goede manier om datzelfde geloof te beschermen.

Rico Tampeloerus | 23-04-13 | 10:56

Er is geen god zo zwak als Allah. Hij heeft mensen nodig om hem te beschermen, is heel gevoelig voor beledigen, heeft last van wraakgevoelens en heeft constant aandacht nodig in de vorm van bidden. Niet echt een god waarvan ik denk: "Nou, die is wel het moeite van het geloven waard".

Merkava | 23-04-13 | 10:55

Toch heerlijk om te zien dat het ziekenhuis waar hij behandeld wordt de naam Israël draagt.

Meneer Meeuw | 23-04-13 | 10:54

Waarmee hij impliciet toegeeft dat Allah een zwakke god is die zichzelf niet kan verdedigen.

Flibbage | 23-04-13 | 10:53

Kortom het wordt tijd dat deze superieure religie kennis gaat maken met de afschrikking van de koude oorlog.Eerst een paar kernbommen,zoals op Japan,zullen het geheugen kunnen opfrissen.Het is ook niet erg moeilijk,want de defensie-uitgaven van de USA zijn nog groter dan die van de BRIC-landen bij elkaar.Dus even maar doorslaggevend laten voelen wie echt superieur is.De schrik erin jagen, heet dat.Daarna kan je desnoods met drones eindeloos door gaan (en niet met die onbetaalbare jachtvliegtuigen natuurlijk)

Dolphi | 23-04-13 | 10:53

spin

Pimp my Voortuin | 23-04-13 | 10:52

spin...

Pimp my Voortuin | 23-04-13 | 10:52

@Mortimerr | 23-04-13 | 10:49
RT WILL • 6 hrs ago news.yahoo.com/talented-artist-now-bom...
Sooooooo......... at what point am I allowed to be concerned about the ever expanding muslim population in the US?

André van Delft | 23-04-13 | 10:52

@Bakito | 23-04-13 | 10:50
Nee, maar dat wist je al.

rara | 23-04-13 | 10:52

Om de Islam te beschermen............... uche uche...... hoe dom !!

Magic | 23-04-13 | 10:50

@rara | 23-04-13 | 10:49
Doe jij daaraan?

Bakito | 23-04-13 | 10:50

@Bakito | 23-04-13 | 10:42
Ooit gehoord van projectie?

rara | 23-04-13 | 10:49

Sinds de media weten het moslims zijn (en niet "right wingers", waar de media zo op gehoopt had) zijn deze media bezig om zoveel mogelijk sympathie te kweken voor de daders.
.
CNN , vooral MSNBC, NYT,NPR, etc doen hier vooral aan. Veel artikelen die het hebben over dat het zulke aardige jongens zijn; dat ze niet konden aarden; dat ze misleid zijn, etc. Allerlei excuses om deze moordenaars zo sympathiek mogelijk voor te stellen.
.
In een aantal artikelen word zelfs het woord "islam" compleet vermeden en praat men over "religie". Ook in de VS heeft de media elite een "liefdes" relatie met de Islam en probeert men de werkelijkheid onder het tapijt te vegen en zeer politiek correct te zijn.

Mortimerr | 23-04-13 | 10:49

@pinda | 23-04-13 | 10:46 |
Aha...... op die manier.

Hobbykip | 23-04-13 | 10:48

OOk zoiets- Politie in Boston verdenkt Tamerlan ook van een drievoudig moord die nog niet opgelost was.

poli | 23-04-13 | 10:48

@Kaas de Vies | 23-04-13 | 10:43
Je leeft op de waan van de dag, een paar doden aan de andere kant van de wereld, voorpaginanieuws, terwijl je zaken als milieuvervuiling en armoede negeert. Dat kan inderdaad beter.

Gelukkig kwam ik op je pad...

Bakito | 23-04-13 | 10:48

Gelukkig blazen mohammedanen over het algemeen mohammedanen op, dat nou een keertje niet-mohammedanen zijn geraakt maakt mij niet minder blij om hun affectie met opblazen.

zeefert | 23-04-13 | 10:47

Denk dat dit je beste stukje tot nu toe is Quid.

Met cynisme besprenkelde waarheden, daar hou ik van.

frickY | 23-04-13 | 10:47

@Hobbykip | 23-04-13 | 10:44
Federal crime.

pinda | 23-04-13 | 10:46

-weggejorist-

ye11owcake | 23-04-13 | 10:46

Er komt een dag dat er een revolutie ontketent.

Oh, wat wacht ik op die dag..

MissVormt | 23-04-13 | 10:46

"In beide gevallen kramen ze onzin uit, maar de kans dat een blower onschuldige mensen opblaast om zijn hobby te beschermen is nagenoeg nihil."

Domme laatste columnzin.
Er is voor mij geen doel te bedenken waarvoor ik mezelf zou opblazen, maar van niet-blowen word ik hyperchagrijnig.

pinda | 23-04-13 | 10:46

Extreme Islamisten bestaan niet maar wel Islamisten die hun geloof verwaarlozen.
Mohammed was notabene een terrorist, lees de Hadith er maar eens op na.

http://koenraadelst.voiceofdharma.com/articles/dutch/islamvoorongel1.html

Wereldwijd worden er overal mensen vermoordt met de Koran in de hand en Mohammed als inspiratie.

stormtijd | 23-04-13 | 10:45

Hmmm ik dacht dat ze in het progressieve Boston ondertussen wel van de doodstraf af zouden zijn eigenlijk? Hoe dan ook......... iemand die 8 jarige kinderen opblaast verdient niet beter.

Hobbykip | 23-04-13 | 10:44

Blowen is altijd een uitstekend idee voor overlastpubers. Want dan zijn ze te lamlendig om nog overlast te veroorzaken.

vetkleppert | 23-04-13 | 10:43

@Bakito | 23-04-13 | 10:42 | + 0 -
Ja, wegkijken en ontkennen van wezenlijke evidente maatschappelijke problemen blokkeren mijn gezonde verstand.

Kaas de Vies | 23-04-13 | 10:43

@Kaas de Vies | 23-04-13 | 10:38
Ik mag je erg graag Kaas en ik zie mogelijkheden. Maar iets blokkeert je gezonde verstand, waarschijnlijk onverwerkte emoties e.d., hetgeen een veelvoorkomende kwaal is bij materialistische, blanke heteromannen.

Bakito | 23-04-13 | 10:42

ik draai mijn joints het liefste met koran 2:216

kost wel veel korans, maar het is het waard, het maakt mijn vredespijp meteen een stuk zoeter

point blank | 23-04-13 | 10:41

Bakito | 23-04-13 | 10:33
Natuurlijk. Dat doet de Islam zelf nog niet genoeg, daar moest de CIA een handje toesteken.
Zo ... en ga nu maar weer bidden met je reet naar het Westen.

James Lastig | 23-04-13 | 10:41

Dus de islam maakt meer stuk dan je lief is.

opzaterdagnaardeikea | 23-04-13 | 10:41

Na de tip uit Rusland had de FBI eens Taberlan's nieuw gekozen naam moeten googelen:

Timoer Lenk werd geboren in Kesh, dat tegenwoordig bekendstaat als Sachrisabz (omgeving van Samarkand, Oezbekistan). Timoer was heel zijn leven voornamelijk op oorlogspad en verbleef zelden langer dan een paar jaar op dezelfde plaats. Hij wist een nieuw rijk te creëren op de fundamenten van het ineengestorte Mongoolse Rijk. Hoewel hij een militair genie was — hij verloor geen veldslag nadat hij volledig aan de macht kwam in 1370 — wist Timoer geen effectief opererende regering neer te zetten, waardoor hij gebieden vaak opnieuw moest veroveren nadat ze in opstand waren gekomen. Meestal ging dit gepaard met onmenselijke wreedheden, zoals het bouwen van torens met afgehakte hoofden, waardoor hele regio’s ontvolkt raakten. Timoer werd daardoor van China tot West-Europa berucht en gevreesd. Gedurende zijn constante oorlogsvoering zijn volgens schattingen maar liefst 17 miljoen mensen om het leven gekomen.

Timoer stierf in de winter van 1405 in Otrar, Kazachstan, terwijl hij optrok tegen zijn grootste vijand, Ming-China. Na zijn dood verdween Timoers rijk al snel van de kaart en werden zijn daden grotendeels vergeten. Zijn naam echter heeft in de geschiedenis een plaats gekregen naast die van zijn voorbeelden Alexander de Grote en Dzjengis Khan. Pas na de onafhankelijkheid van Oezbekistan kwam er meer aandacht voor de verrichtingen van Timoer.

nl.wikipedia.org/wiki/Timoer_Lenk
via hoeiboei.blogspot.com/2013/04/lachen-o...

André van Delft | 23-04-13 | 10:40

Of op de zwakstroom elektrische stoel.

Bigi Bana Boy | 23-04-13 | 10:38

@Bakito | 23-04-13 | 10:37 | + 0 -
Dan vind je mij maar dom.

Kaas de Vies | 23-04-13 | 10:38

Mild stenigen. Is dat wat ?

Bigi Bana Boy | 23-04-13 | 10:38

Het wachten is op de verontwaardiging van links dat een dader echt gestraft gaat worden.

James Lastig | 23-04-13 | 10:38

@Kaas de Vies | 23-04-13 | 10:34
Kaas, je haalt weer alles door elkaar.

Zo heb jij ook niks te maken met joods-christelijke pedo-priesters, al lijkt dat vanuit zeg China.

Let er een beetje op, dat generaliseren staat zo dom. Vinnik.

Bakito | 23-04-13 | 10:37

Ik vind het vreselijk voor onder andere het 8 jarig jongetje. Maar Johnny Quid vergeet blijkbaar dat er ook nog 2 anderen om het leven zijn gekomen. En dat tientallen mensen ledematen zijn kwijtgeraakt.
Ontopic: Het is te hopen dat hij de doodstraf krijgt. Maar dan wel via de elektrische stoel. Hij moet het wel voelen in ieder geval.

deboerenlul | 23-04-13 | 10:36

En wie beschermt de wereld tegen de Islam?

roze_bril | 23-04-13 | 10:36

"Een bron heeft aan CNN gemeld." Dit is het punt waarop je kan stoppen met lezen.

B-100 | 23-04-13 | 10:35

Zo'n beschermingsactie valt te vergelijken met artsenij; een overdosis aan inzet schiet het doel voorbij en heeft ernstige en schadelijke gevolgen.

Simon de Danser | 23-04-13 | 10:35

Shit, kheb net geen alu-hoedje in de buurt liggen...

Ach, 2 spektakels in 1 week, eerst de Boston Bombings, toen het koningslied. De wereld komt nu weer tot rust.

LangeTijdGeleden | 23-04-13 | 10:35

Hoezo moeten ze de Islam beschermen iedereen zit in zo'n stuip dat niemand iets durft te doen tegen de bewezen en aantoonbare overheersingsdrang van dit geloof in de Westerse maatschappij.

We zijn zelfs zo gek geworden dat we 5 miljard aan het moslimbroederschap geven en al Qaida actief steunen in Syrie.

Wat willen ze beschermen? Of vinden ze het niet leuk dat ze gevestigde orde zijn en willen zie die rebellenstatus blijven behouden anders geen maagden.

Interessante stroming die Extreem Islamisten.

Kaas de Vies | 23-04-13 | 10:34

Islam maakt meer kapot dan u lief is.

Cuyahoga | 23-04-13 | 10:33

Deze troll heeft de islam in diskrediet gebracht. Waarschijnlijk zit de CIA of russische geheime dienst erachter.

Bakito | 23-04-13 | 10:33

---- Alhoedjes met hun samenzweringscomplotten hieronder graag ----

Ommie de HaatMoker | 23-04-13 | 10:32

Mooi stukje proza.

mrfreeze | 23-04-13 | 10:32

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken