
Open grenzen, het glorieuze stokpaardje van de nog glorieuzere Europese Unie. Complete bataljons van hoogwaardige kenniswerkers, technici, doktoren, uitvinders, intellectuelen en creatievelingen vinden dankzij de open grenzen hun weg naar ons prachtige landje aan de Noordzee. En dan die handel mensen, al die handel! Reuze goed voor de economie. In hun kielzog nemen
Handel en
Topimmigrant wat rommel met zich mee, maar dat moeten we niet gaan zitten overdrijven. Neem bijvoorbeeld de laatste hetze van de RTL. Totaal uit z'n proporties geblazen propaganda van het Noord-Koreaanse type. We citeren: '
Grootschalige fraude Bulgaren met toeslagen'. Handige Bulgaren zouden inmiddels hele busladingen vol met hun landgenoten naar Rotterdam vervoeren om ze daar in te schrijven. Sofinummertje en DigiD erbij en dan hoppetee steuntrekken maar. Huurtoeslag, zorgtoeslag, dure telefonie-abonnementen, enzovoort. Dat alles met terugwerkende kracht. Zou zo'n 10.000 euro per mede-Europeaan kosten, het geld wordt per direct overgemaakt. Stierenpoep! Laster! Onzin! We hebben zojuist even met Kereltje Pechtold gebeld, en die heeft ons tussen zijn uitbundige diner op een willekeurig Waddeneiland verzekerd dat de verslaggeving van RTL niets meer is dan de gebruikelijke racistische, xenofobische, nationalistische en demoniserende haat die we inmiddels van hen gewend zijn. Niets te zien hier mensen, gewoon doorlopen. Leve de EU!
Update: Bulgaarse televise zendt
cursussen 'How to misbruik maken van het Nederlandse systeem' uit en meer vanavond straks (22:15) bij
KRO Brandpunt.
Reaguursels
InloggenDit land is al 40 jaar naar de knoppe en geloof me dat komt nooit meer goed!
Huichelaars aan de top. De vroegere lulletjes uit de klas.
Allemaal zakkenvullers en wij maar ploeteren.
Dat gezeik steeds; jullie hebben op die landverraders gestemd!
Omdat de belastingen in Nederland kennelijk nog niet hoog genoeg zijn, vindt er verdere nivellering plaats door diverse uitdeeltoeslagen. Op woning, gezondheidszorg etc. De bendenkers van deze socialistische speeltjes houden zich uiteraard stil nu dit alles een gratis geld mogelijkheid voor Bulgaren (en ongetwijfeld vele anderen) blijkt te zijn. En ik maar iedere maand mijn 52% aftikken. Mooi systeem zo.
Heerlijk is de PvdA nog niet opgestaan? Nu ontvangt hun achterban zoals de mekka's steeds minder taxpoet die ik elke dag weer netjes bij elkaar schraap om dit vervloekte land op de been te houden. Steeds minder centjes en steeds meer eters uit de staatsruif. Ergens vind het ik het ook wel mooi, dat ik deze teloorgang in zijn volle glorie mag mee maken.
Onderwijl slacht nederlanders elkaar af om een liedje, lachen de geldtrekkende Bulgaren zich de ballen uit de broek.
Toe maar laat maar roept Weekers, ik wist het allang, komt prima uit sociale regelingen moeten eerst onbetaalbaar worden voor we ze kapotstuk kunnen maken.
Niemand verbaasd toch.... ?
Ook niet over pechtold..... Toch ???
moet van EU
Het is niet te ontkennen dat veel criminaliteit uit dit soort landen komt, Roemenië, Bulgarije (die straks volledig lid moeten worden van de Europese Unie, met alle Griekenland perikelen ten gevolg).
In een programma als Opsporing Verzocht komen ze vaak ter sprake. En je mag het beschouwen als topje van de ijsberg. Als de PVV dat ter sprake zou brengen, krijg je links op je dak en wordt het gezien als discriminatie en belediging.
Maar dat de regering op deze fraude nauwelijks en laks reageert is niet vreemd, want als ze geld nodig hebben, gaan ze korten, bezuinigingen en de belasting verhogen om dat tekort zoveel mogelijk te beperken. Door gemakzucht en makkelijk innen kan dit.
Maar als deze regering niet snel orde op zaken stelt,
moet nog maar gezien worden of ze de 4 jaar vol gaan maken, want met mooie praatjes gaan ze echt geen gaatjes vullen. Als het geld (opgebracht door de hardwerkende Nederlander, herkenbaar VVD?) Nederland zo makkelijk kan verlaten, zal het licht aan het einde van de recessietunnel nog lang niet zichtbaar zijn.
Sukkels.
Zijn dit nu allemaal slaapdrollen daar in Den Haag en omstreken, die ons geld zitten te verbrassen?
Mijn conclusie:Drie Bulgaarse Roma-Zigeuners waren door een Turk in Rotterdam genaaid en de media doet alsof iedere Bulgaar crimineel is.. pure propaganda.. als je net ingeschreven bent hoe vraag je dan geld met terugwerkende kracht,en wie krijgt 6000-8000 euro toeslag?Karakus ik weet wat je wilt bereiken.. kijk eens naar je landgenoten
Uitkeringen, toeslagen per direct stopzetten. Onterecht gekregen geld terugvorderen. Werkverklaring ongeldig verklaren, inschrijving GBA doorhalen.
Uitzetten. Ow nee. Ze wonen hier niet eens.
En dan heb je dit gezien, komt daarna dat stukje over Pim Fortuyn in het topic over Jan Nagel. Tja . Typisch. (zucht)
Nederland is gek geworden al jaren, toeslagen krijg ik niet want ik werk, maar mijn eigen pensioen regelen mag ik niet.
@Sjompie | 22-04-13 | 00:04
Werk je ook nog ff keihard door tot je 67e? Vadertje staat heeft jouw al easy money hard nodig.
Mijn boekhouding wordt tot op het bod uitgeplozen, mijn snelheid wordt om de 2 kilometer gecontroleerd, mijn doen & laten op internet wordt continu gevolgd, mijn mail wordt gescand, mijn telefoongesprekken getaped, waar ik rij wordt bijgehouden... maar zodra onze overheid zelf geld gaat uitgeven dan kijken ze nergens meer naar. Het bij mij geroofde geld wordt zonder controle aan oplichters uitgegeven. HOLLAND KLOTELAND!
Zijne trekpop Weekers komt graag even met zijn coke-pupillen in de plebs camera's van Brandpunt loeren om ons te zeggen dat als dat echt waar is dat dat echt niet kan qua heus. En dan weet je één ding zeker, dat er niéts zal veranderen. Helemaal niets. U stemt hier namelijk indirect vóór, tenzij u PVV of SP stemt.
De Turken en Marokkanen was de eerste sprinkhanenplaag. De tweede gaat ons direct de afgrond in jagen als er niets gebeurt. Of misschien moeten we zelf maar eens wat doen. Een virtuele 50 zetels voor Greet zou een aardig begin zijn.
Socialistische ideologie in volle glorie. Nivelering op wereld niveau. Binnenkort is nederland aan de bedelstaf dankzij PvdA, GroenLinks, D66, SP en ChristenUnie
nobody@home | 21-04-13 | 20:43 | + 3 -
die fraude werd niet gepleegd in west, maar in de bijlmer door antilianen, surinamers en dominicanen.
En in Den Haag blijf men lekker door snurken,immers de EU is goed voor onze export.Dat Nederland snel naar de kl*te gaat door de EU,is geen hot item in Den Haag.De EU was voor de vrede en welvaart bedoeld,maar ik denk dat er juist oorlog en armoede van komt.Beter een snelle bankrun in Nederland,want dan heeft Den Haag geen poen meer om Brussel te spekken.
Tip voor de hele regering: misschien is het handig om de trajectcontroles en flitspalen eens naast onze internationale sociale uitvreetruif te plaatsen.
Als de burgerlijke autobestuurder 4km te hard rijd weet de stevig afstraffende en berispende staatsacceptgiro je onmiddelijk te vinden, maar het besturen van ons gemeenschapgeld mag vice versa allemaal best héél nonchalant hoor.
Het wordt hoog tijd dat de overheid eens heel kritisch ZICHZELF gaat controleren! Stelletje lamzakken.
Ach, je kan ook voor je eigen huis huurtoeslag claimen, maar dat is voor gevorderden.
Nivelleren wordt zo inderdaad een feest. Maar wel het laatste feestje.
Website Rijksoverheid:
-
BSN voorkomt identiteitsfraude
-
Het BSN is strikt persoonlijk. Het BSN is veiliger tegen identiteitsfraude (zich voordoen als een andere persoon, bijvoorbeeld door gebruik te maken van het BSN van die ander) dan het oude sofinummer.
Nou dat word wat met de inkomensafhankelijkehuur straks ....... zucht
Dit was een berichtje wat mijn zondag heeft verziekt..
Het zoveelste hoofdstuk in het steeds sikker wordende boek waar ik geen titel voor kan verzinnen..
Van de megafaude bij de zorgtoeslag/PB naar de fraude met toeslag in amsterdam-west naar deze mega fraude... want ga er maar vanuit dat er miljoenen worden weggesluist..
Ook typisch dat het bij het NOS journaal geen item was..
wat word je hier toch zo ziek van...
Ommezwaai | 21-04-13 | 20:27
Nog nooit zo'n hersendiarree gehoord als die tegel van jou. Gaat nergens over.
Ik kwam laatst ook een Bulgaar tegen die naar Nederland is gekomen voor een betere toekomst. Er is veel geld beloofd, werk en een onderdak. Het geld dat hem is beloofd is uiteindelijk door zijn neus geboord en hij is dakloos.
Kwam hem tegen in een kamer boven een verlaten restaurant ergens in Zaandam.
www.flickr.com/photos/62769294@N06/860...
c.onjo | 21-04-13 | 18:28
Dat is het verlengstuk van een penis waar een linkse landverrader aan vast hangt, de Belastingdienst!
Zoals een croupier zijn fiches op de speeltafel binnenharkt, zo stuurt de linkschmens de fiscus op zijn discipelen af...
Onder het mom van:"Eerlijk zullen we alles delen"
Belastingontduiken loont in Nederland, die klunzen geven en hozen het zo de deur uit, terwijl je als ondernemer niet meer weet waar je het vandaan moet halen, het gaat nog niet zo slecht zegt Rutte, met zijn 130.000 aan salaris,3 werkdagen in de week en 13 weken vakantie, en bij gebleken ongeschikt zijn de rest van je leven een prima wachtgeld.
Kots van Den Haag, en zijn BRUSSEL. Werklozen en ambtenaren, zet ze maar bij de grens, doen ze nuttig werk, zal veel tuig schelen.
Gelukkig kan de belastingdienst niet mijn inkomen produceren voor de woningbouwvereniging ghegheghe. Als dat al niet kan zullen die Bulgaren ook nog wel ff buiten schot blijven denk ik!
Europa, dat zijn we samen.
Nu valt het allemaal nog wel mee. Maar net iets meer dan 10% van de Amsterdamse bevolking is spookburger.
Over minder dan een jaar, 1-1-2014, gaan de grenzen pas echt wagenwijd open. Dan is het gewoon afgelopen hier.
Hallo, maar we hebben ook nog vluchtelingen hoor! Zoals degene die in de kerk in A'dam zitten. Plus nu nieuwe vluchtelingen die nu onder de 18 jaar zijn. Plus 10000 die we elk jaar mogen ontvangen. We zijn nu al de achtste in het aantal vluchtelingen. Maar dat geeft ook niet hoor. Daar zijn we op voorbereid. Daarvoor betalen we elk jaar weet ik niet zoveel aan de belastingen. Volgens Lakeman voor een een asiel echtpaar met 3 kinderen, is dat 450.000 Euro. Ach, laat maar ook...
De vijand is onder ons: PvdA, VVD, D66.
En de oplossing is zóóóóóóó simpel:
Géén Nederlands paspoort?? Helaas, meneer U krijgt géén subsidie, toeslag, uitkering, of wat voor gratis geld dan ook!
Wilt U toch geld?? Meneer, wilt U aub aantonen dat U hier al minimaal 5 jaar woont en gewerkt heeft. Graag alle loonstrookjes + jaarogaven oveleggen.
Persoonlijk heb ik een veel groter probleem met het bureaucratisch, fascistisch en communistisch gedrocht dat de Euro zone word genoemd ( al zou de EUSSR/Euro Reich een betere naam voor het beestje zijn.)
-
www.youtube.com/watch?v=palbAPN5irk
-
Zie daar het ware aard van dit gedrocht. Ongekozen Bureaucraten* (Ik wil niet gejorist worden..)
Schuimend van woede dat iemand de baas wil zijn in eigen land.
-
(Tot slot, Nigel Farage.)
www.youtube.com/watch?v=cbAE6P9la-s
(
Welkom in Nederland! Graties geld voor iedereen die het nodig heeft! Enige voorwaarde: moet tenminste één buitenlands paspoort hebben!
want (potentieel) stemvee is altijd welkom bij de partij voor de allochtonen, waar een algemeen pardon, een kinder pardon, een generaal pardon, een criminelen pardon, een turken pardon, een moe pardon en een algeheel mongolen pardon zomaar te krijg zijn.
@Muxje | 21-04-13 | 19:12
Volgens mij ligt de na druk van mijn tegel op het hebben van grenzen en niet op de door u voorgehouden gezinssamenstelling.
*leesbril toewerpt*
@toetanchamon 18:33: Ach ja, alle problemen verdwijnen als sneeuw voor de zon als we weer bestuurders krijgen uit gewone gezinnen waar de vrouw thuis de 4 kinderen opvoedt, en ze allen zondag in de kerk zitten. Laat me niet lachen. Onze huidige bestuurders mogen dan volkomen gespeend zijn van realiteitszin, maar dat heeft niets te maken met hun huiselijke situatie.
Mmmh, het heeft niet geholpen. Volgende keer beter.
Jopie2009 | 21-04-13 | 18:49 | + 0 -
Ik tel tot 3 verdraagzame. 1, 2, 3... nu.
drs.Nee | 21-04-13 | 18:41
Overigens heb ik hier best inhoudelijk gereaguurd, dus niks stront (jouw tegels zijn ook niet altijd denderend). Alleen kon mijn reactie op jou misschien wel wat inhoudelijker zijn dat klopt, maar het hoeft gelukkig niet. Dus.
November 2012 "De uitgaven van de zorgtoeslag stijgen sinds de invoering in 2006 gestaag. Vorig jaar gaf de overheid bijna een kwart meer uit dan in 2010. In totaal stegen de uitgaven tussen 2006 en 2011 met bijna 90 procent."
En nu weten dan eindelijk waar die stijging van 90% vandaan komt.
Maar als je dat in november had gezegd was je uitgemaakt voor extreem rechts.
Als je hier tegen ageert, word je door het linkse gespuis met hun islamitische handlangers abgeknallt. Als pleister op de wonde krijg je wel een stille tocht of zo'n manifestatie met pannen en potten.
Wanneer staan we gemeenschappelijk op?
@miko | 21-04-13 | 18:12
Een Nederlandse correspondent in Duitsland besteedde onlangs aandacht aan die problematiek, achter een betaalmuur.
www.denieuwepers.com/ook-in-duitsland-...
drs.Nee | 21-04-13 | 18:41
Jawel ik zie dingen. De vertaling is prima. Ik had het alleen over een stormfront blogje.
De overheid is echt heel dom want anders zaten ze wel bij het bedrijfsleven.
@hölzenbein | 21-04-13 | 18:12
Dat jij nooit inhoudelijk reaguurt maar een storm van stront strooit heeft alles maken met je eigen tekortkoming.
Dat de vertaling verwijst naar het origineel is je natuurlijk totaal ontgaan.
www.dailymail.co.uk/news/article-22904...
De overheid hang van onkunde, wanbeleid en domheid aan elkaar.
Ja, de Rut kan er <strike>wat</strike> van.
Is er bij burgerzaken dan helemaal niemand geweest die van te voren heeft gedacht van "goh, hier zou wel eens misbruik van gemaakt kunnen worden"? Zijn die Bulgaren nou zo slim, of zit die overheid van ons gewoon te slapen? Of wisten ze het van te voren en hebben ze het gewoon laten gebeuren, wat helemaal te betreuren zou zijn!
En waarom moet ik dit nu weer van het RTL-nieuws vernemen? Hoe lang is dit al aan de gang?
Een kind op school leert wat grenzen zijn, dat je moet aangeven waar je grenzen liggen. Dat je moet oppassen dat je niet over grenzen heen gaat van andere omdat je dan ruzie (oorlog) kunt krijgen.
Het is misschien wel 1 van de belangrijkste levenslessen die je als kind nodig hebt om later normaal te kunnen functioneren.
Neem nu de huidige politiek, gerund door carrière wijven die zelf nog nooit een kind hebben opgevoed, opa's, homo's en dat onder leiding van een "man" die nog nooit met een partner is gezien en de kans groot is dat zijn moeder nog voor hem zorgt.
Dat zijn de mensen die leiding geven over dit land en de zorgen die het heeft. Grenzeloos schaamte!
c.onjo | 21-04-13 | 18:28
Ja natuurlijk de belastingen. Die keren het automatisch uit. Mannetjes op zetten die dit wangedrag van de belasting voorkomen, nou ja de strekking had je al lang in mijn tegel kunnen lezen maar je blijft liever zeuren.
Gratis geld (uitkering) geven aan niet Nederlands sprekenden moet per onmiddellijk worden verboden.
Ik snap het echt niet! Toen wij naar ch emigreerden hadden we op een nl bank rek blijkbaar EUR 110 te veel kinderbijfooi ontvangen. Die rek bekijk ik niet meer dacht dat ie inactief was staat 2 jaar later hier de Gerichtsvollzieher op de stoep, effe 250 euri aftikken prima hoor was het vergeten en het was ontvangen. Waarom kan zoiets niet met die Bulgaren?
Martin_rsd | 21-04-13 | 18:23
Doet Wilders ook. Onzinnige tweets op internet zetten en miljard miljoen gebakken lucht kamervragen stellen die alleen maar geld kosten.
hölzenbein | 21-04-13 | 18:25 | | Reageer+ |
Oke dan even een uitleg. Mensen maken misbruik van uitkeringen door te frauderen. U komt met de belastingdienst die het op moet lossen. Krom. Gelul. Bullshit. Dag!
Per direct alle betalingen stopzetten, eerst opnieuw aanvragen en na controle betaling en nabetaling.
c.onjo | 21-04-13 | 18:18 |
Je lult uit je nek. Ik heb niks omgedraaid. Is allemaal hier boven na te lezen. Jij draait dingen om, niet ik. En wat ik wel of niet wil zien daar weet je helemaal niets van af. Je probeert mij dingen in de schoenen te schuiven maar je geeft niet toe dat je mijn tegel gewoon niet goed gelezen hebt. Raar figuur.
@WirMachenMusik
Virtuele zetels inderdaad, iedere week 10 minuten besteden om een beetje in zetels te schuiven zodat er nieuws is, en je hebt maandelijks een topinkomen in Nederland, Maurice de Hond is een slimme vent, geld verdienen aan gebakken lucht!!!
Mooi! Des te sneller het Ned. Geld op is des te eerder donderen ze weer op.
Mislukt de Euro dan mislukt Frau Merkel
.
'Raus aus dem Euro, rein in den Knast'
.
www.amsterdampost.nl/mislukt-de-euro-d...
@gasboer
Potverdorie, in al die huizen hier in Breda waar studenten in huisvesten staat de container heel de week op straat, en iedereen gooit zijn of haar afval daar op straat in, evenals voorbijgangers.
Dat mag dus niet meer hier in wijk Zandberg, potverdorie.
Tenminste, bekeuring gaat naar huiseigenaar toch ???
hölzenbein | 21-04-13 | 17:45 | | Reageer+ |
Precies. Dat bedoel ik dus. Woorden omdraaien, dat doe jij nou nooit hè. sterker nog jij draait alles om. Waar er een probleem is zoek jij wel iets of iemand anders om de schuld te geven. De werkelijke oorzaak wil je niet zien.
Ik zag vandaag dat bij Maurice De Hond de VVD afgelopen week drie virtuele zetels erbij heeft gekregen en de PvdA en de SP weer eentje minder. Kan niet anders verklaard worden dan dat de PvdA/SP in de gaten krijgt dat hun belangen het best gediend worden door de VVD.
fleurtje | 21-04-13 | 18:11 | + 2 -
Heb je dat kapsel weleens gezien. Waarom zouden ze hem dan uitlachen denk je ?
Smerige parasieten.
En optreden, ho maar.
Ikzelf ben financieel volledig uitgekleed door de belastingdienst toen mijn vader overleed. Zijn spaarcenten gaan naar frauderende Bulgaren. WALG!
WirMachenMusik | 21-04-13 | 18:03 |
Onder welke steen kom jij vandaan gekropen. 100.000 Nederlanders zijn tewerkgesteld met behoud van uitkering. Kijk eens op www.doorbraak.eu/?cat=58 of www.fnv.nl/nieuwsberichten/veel-missta...
@drs.Nee | 21-04-13 | 17:49
Ik vraag me af wat het trackrecord is van deze man. Waarschijnlijk een aantal jaren geleden ook zo een hossana roeper geweest.
De EU die voor veiligheid zorgt? Ik ben bang dat de wal het schip keert en hard.
drs.Nee | 21-04-13 | 18:05
Ah. Leuk. Een stormfront blogje. Altijd een mooie referentie.
Wanneer krijgen mensen die werken weer good old een zwaardere stem bij verkiezingen dan ruifvreters, uitzuigers, klaplopers en andere schooiers? Dan houdt dit soort ellende vanzelf op, net als een hoop ander gezeik. Hoezo telt de stem van iemand die structureel zijn hand ophoudt evenzwaar als die van iemand die zich t schompes werkt en betaalt? Er is geen rechtvaardiging voor! Kutlinkse tyfuslijers.. Uitvreters! Ik wil best solidair zijn, maar niet op zo'n manier en ook niet tegen iedere prijs.
Dit zou ook zomaar kunnen:
www.bredavandaag.nl/nieuws/44476/2011-...
Crimineel zijn loont in Nederland, een huis een uitkering, en hoe meer je steelt hoe meer hulpverleners je komen helpen.
En zegt Geert er iets van in de tweede kamer, wordt hij vierkant uitgelachen. Mensen stem weer lekker PVDA , VVD en D66,en je weet waar je voor werkt, maar achteraf niet zeuren aub.
-weggejorist-
WirMachenMusik | 21-04-13 | 18:03 | + 0 -
Ik heb brussel verhuisd en gezien wat een geitewolllensokken figuren daar rondlopen. De posters de geeltjes aan de monitor om te janken wat ons moet leiden. Niet serieus te nemen.
1 jaar geleden stond hetzelfde bericht in de krant, alleen ging het toen geloof ik over bussen vol roemenen die op kosten van de Nederlandse belastingbetaler kwamen PINnen.
Maar natuurlijk is er geen enkele vvd/pvda politicus die had kunnen voorzien dat die vermaledijde bulgaren amper een jaar later hetzelfde trucje zouden gaan uithalen.....
Martin_rsd | 21-04-13 | 18:01
Staatssecretaris Frans Weekers van Financiën wil het systeem van uitbetaling van zorg- en huurtoeslag fundamenteel aanpassen.
---------------
Ik schat zo dat hij al met Rutte heeft overlegd dat die belofte eerst nog twee tot drie verkiezingen gebruikt moet kunnen worden als wapen tegen de PVV.
Kan het nog steeds niet geloven.
Diep triest dat dit kan gebeuren.
@Veel Vaak | 21-04-13 | 18:01
Zolang Jan Lul op de vrachtwagen weg geconcurreerd word is het allemaal niet zo een probleem. Dat gebeurt toch wel grenzen of niet.
Of hebben we ook een samenwerkingsverband met India en China? Het probleem is dat Jan Lul de vrachtwagen chauffeur veel belasting heeft betaald om daarna van te kunnen profiteren in de zin van huursubsidie ,hulp bij omscholing ,WW en ga maar door.DAT word nu verdeeld over mensen die daar nooit een cent aan bij gedragen heeft. Sterker nog, die azen erop als gieren op een lijk.
Sociale voorzieningen voor a sociale mensen. Hoe arm dan ook. Omroep max komt jullie ouderen wel verzorgen. We vragen om de problemen tot de bom barst. Wilder premier heel snel eerste kamer opheffen en wetten maken die we kunnen en willen handhaven. Nederland heeft een harde reset nodig de software is stuk.
Ligt niet aan de EU, maar aan de incompetente NL-se ambtenaren/beleidsmakers.
@Martin_rsd | 21-04-13 | 17:55
In Duisburg is de toestand schrijnend, gewapend tegen Roemenen en Bulgaren loopt een gepensioneerde met een stroomstootwapen van 200.000 volt.
Een jaar geleden was dit een normaal gebied, maar het is nu een sloppenwijk. We voelen ons verslagen en we zijn boos op de EU.
wp.me/p1O7aM-9dn
Dat roept het werkvolk al jaren. De idealisten riepen altijd: dat valt mee, sterkste schouders, solidariteit, niemand is illegaal. Intussen wordt er geld gestolen. Nederland moet haar belangen veilig stellen. Daarvoor kiezen we een regering. Niet voor zalfende woorden. Politie, al gaat het om 1,= pakken die boef.
Veel Vaak | 21-04-13 | 17:58 |
Er zijn er genoeg met enkel een NL-paspoort, die dat werk met de dwang die je op pubers uit kunt oefenen met zakgeldonthouding (en daarin dan ook consequent zijn), zouden doen. Maar zelfs dat mag niet van Brussel en de PvdA/SP.
@Ommezwaai | 21-04-13 | 17:52
Neuh,wegen worden aangelegd naar plaatsen waar niemand komt.
Je hebt niet zoveel aan een snelweg als iedereen op ezels rijd. Bij wijze van spreke dan.
Sinds de laatste 40 jaar wordt door de PVDA het electoraat 'ingekocht', dit soort verraad is vele malen erger dan welke nsb'er dan ook ooit heeft gepleegd.
Op uw kosten weliswaar en notabene gefaciliteerd door hun collegas van de VVD.
De 'oude' politiek doet er alles aan om de nieuwelingen die wel een beter geregeld NL wensen, te demoniseren en overal buiten te houden, zelfs moord wordt hierbij niet uit de weg gegaan (Pim Fortuyn).
Als NL'er wordt je langs alle kanten gediscrimineerd, met belastingen, betalen voor zorg, pensioen, etc.
Je mag in dit land niet eens zelf uitmaken waar je je geld aan opmaakt, dit wordt scheefwonen genoemd, ten faveure aan buitenlanders natuurlijk die uw goedkope woning gratis aangeboden krijgen, donder zelf maar op dan.
Nog erger dan communisme noem ik dit, u wordt gechanteerd door uw eigen regering!
Overal heb je grenzen maar in Europa niet dat is nergens goed voor. Laat maar komen. Een notaris, advocaat of dokter heeft daar toch geen last van. Jan lul op de vrachtwagen en truus van de thuiszorg wel.
Oh het wordt al opgelost !!!!!
HILVERSUM -
Staatssecretaris Frans Weekers van Financiën wil het systeem van uitbetaling van zorg- en huurtoeslag fundamenteel aanpassen. Wat hem betreft worden toeslagen pas uitbetaald na een grondige controle vooraf.
Weekers' woordvoerster bevestigt berichtgeving daarover in KRO Brandpunt zondagavond. Aanleiding is een omvangrijke fraude met toeslagen door Bulgaren in Rotterdam.
Nu is het nog zo dat de Belastingdienst bij fraude moet proberen de al betaalde toeslag terug te halen. Weekers wil de zaak omdraaien: eerst controleren en dan pas uitbetalen.
Het nadeel is dat de goeden dan onder de kwaden moeten lijden en langer op hun geld moeten wachten. Maar ik denk dat het voor de houdbaarheid van het systeem belangrijk is dat het niet als pinautomaat kan worden gebruik, zegt Weekers in KRO Brandpunt.
In de KRO-reportage vertellen Bulgaren over georganiseerde reizen naar Nederland, bedoeld om fraude met toeslagen te plegen. Eenmaal in Nederland, laten ze zich inschrijven op een adres in Dordrecht, Rotterdam of Tiel dat op naam staat van de organisatie. Vervolgens worden bankrekeningen geopend en huur- en zorgtoeslagen aangevraagd.
Die Weekers is een prutser. Hij moet zelf zijn verantwoordelijkheid nemen en opstappen. Hij is verantwoordelijk voor de regelgeving en uitvoering. Dan kun je in de media gaan staan schreeuwen dat het 'niet zo zou mogen gaan' maar daarmee ontloop je de verantwoordelijkheid niet vriend! Die afschuif mentaliteit van de politici is werkelijk misselijkmakend! Sterf met je klote kabinet. Sterf!
OT:
Ons land heeft verschillende kleuren
van godsdienst en ras en van streek en van taal
met een volk van stavast en niet zeuren
Soms ieder voor zich soms met allemaal
MAAR waar ik ook ben op de wereld
en wat mijn bestemming ook is
het zal blijven hangen dat stille verlangen
naar de kleuren die ik dan mis
Het groen van de bodem, het geel van het koren
en het roze van de bloesem in mei
het blauw van de lucht, het grijs van de wolken
en het wit van de was in de wei
Het rood van de zakkende zon, in de zon
en van de rivieren het zwart
maar nog het meeste de kleur, oranje de kleur
oranje de kleur van mijn hart
.
Als er dan zo nodig een Koningslied moet komen, dan deze maar, van Paul van Vliet.
Wat ik ook niet meer uit kan staan is de tekst. Onze mensen doen dit werk niet. Niet voor 7 euro nee. Toen de eerste polen ons werk kwamen doen stopte de tuinders met studenten en zaterdag krachten. We deden het werk al verdomme.
Niet dat deze regering iets aan deze door Brussel verordonneerde en beschermde wantoestanden wil doen, integendeel zelfs. Maar bedenk wel dat welke regering dan ook die er wel iets aan wil doen, vanuit Brussel dezelfde behandeling krijgt als momenteel de Hongaarse met zelfs zowat driekwart van de kiezers achter zich.
Zo'n behandeling met als belangrijkste component door de MSM gretig overgenomen beschuldigingen van fascisme en racisme zullen we dan wel moeten kunnen verdragen.
Daarbij hebben wij dan wel weer het voordeel dat we als bijna onmisbare nettomelkkoe voor Brussel fungeren.
Hoe moeilijk kan het zijn om bij alle Bulgaren per direct te starten met een onderzoek alvorens iets uit te betalen.
Ik begrijp om te beginnen al niet hoe dit mogelijk is.
@drs.Nee
Interssant, ik heb het gelezen, 15000 Roma figuren daar, toch weet ik dat de lokale veldwachter echt komt controleren als je in Belgie een huis koopt.
Maar deze figuren huren natuurlijk, misschien dat het dan anders is.....
*een n naar boven gooit*
miko | 21-04-13 | 17:47
Uiteindelijk brengen die dus welvaart in het dokere oerwoud..
Mooie wegen en panden....
@Martin_rsd | 21-04-13 | 17:20
Ook België blijft niet bespaard voor de veel te veel Roma-problemen in Vlaanderen, volgens de minister van Binnenlands Bestuur.
www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?...
Kijk de landen in de EU die zijn met een jaar of 5 dan wel 10 tot 2e of 3e landen verworden, dat is inmiddels wel duidelijk. Dat kan nog even rechtgetrokken worden door het beste van de slechten te stemmen, Wilders dus. Wordt ook niets, maar de kraan gaat in ieder geval dicht, dat bouwt eenvoudiger weer op. Ik werk momenteel met een Zwitser die vond mijn 5 jaar wat te vroeg, 10 schat hij zo in. Overigens had ik gezegd eind van dit jaar, koffers pakken en de EU verlaten, en dat ligt qua inkomsten prima op de planning. Het roest me de reet dus.
@ProAsfalt | 21-04-13 | 17:42
Die Afrikaantjes worden echt niet rijk 80% van de oh stroomt via de NGO's zo terug naar Nederland.
Naar bouwbedriven en wegenbouwers bijvoorbeeld die daar leuke contracten binnen halen.
Nederland, land van bureaucratische tegenwerking en onnodige regeltjes? Je kunt het niet meer met droge ogen verkondigen.
c.onjo | 21-04-13 | 16:28
Godskanonne dat heb ik helegaar niet geschreven. Kan jij niet lezen of zo? Lees wat ik schrijf. Het was een voorbeeld voor de laksheid van de belastingen. Ik heb niet geschreven dat het probleem bij die bedrijven ligt. Je draait mijn woorden om!
Overigens zijn genoemde bedrijven regelrechte belastingontduikers maar dat ter zijde.
Dat krijg je ervan als zomaar iedereen uitkeringen kan aanvragen in Nederland.
@Watapatja
Inderdaad, de laatste 2 die ik had waren inclusief die diensten ja, zelfs met vrachtwagens waar ze auto's gewoon op konden zetten.
Maar die naaktloper maakt het toch wel weer leuk toch?
Ik bedoel, als je er zelf zou staan, wachtend tot je aan de beurt bent, dan lach je je toch een deuk???
Tevens als je google maps bekijkt naar Bredaseweg Etten leur zijn het allemaal wegen rondom de A58 die hetzelfde heten, er zit 1 discotheek bij de Mac Donalds. En dan 1% score, belachelijk, kosten/inkomsten analyse alsjeblieft, iemand???
@Stormageddon | 21-04-13 | 17:20
Dat is voor mij hetzelfde. Men zou eens moeten werken aan minder plussen en minnen maar dan komen er weer een hoop ambtenaren zonder werk (hihi) te zitten.
Ik begrijp nu waarom ik die huurverhoging door m'n strot geduwd heb gekregen. Het moet ergens vandaan komen.
Godverdomme.
@De Rechtsgeleerde | 21-04-13 | 16:40
Op zich goed dat je problemen benoemt, maar ik denk dat je er wat naast zit. Er is heel wat mis met allerlei niet-westerse culturen. Die hier binnen laten ondermijnt onze samenleving. Er is een strijd tegen blanken gaande, maar die komt voor een belangrijk deel vanuit blanken zelf. Het is eigenlijk een haat tegen westerse waarden.
De strijd is niet tussen rassen. De meeste rovende oostblokkers zijn blank. Sommige niet-blanken begrijpen als geen ander wat voor goeds het Westen te verliezen heeft: Ibn Warraq, Thomas Sowell, Alan Westm, Ayaan Hirsi Ali.
De strijd is tussen ideeën en culturen. Dat biedt perspectief: iemands ras is onveranderlijk; ideeën en culturen zijn veranderbaar.
De falende topmanagers van de banken worden ook slapend rijk van de belastingbetaler;
De Afrikaantjes worden ook slapend 'rijk' van NL door ontwikkelingssamenwerking, althans ze hoeven niet (meer) voor voedsel te werken;
De EUSSR ambtenaren worden ook slapend 'rijk' door de onoplettende gemakzuchtige gewoonte stemmende Nederlandse volk;
De Klimaatindustrie vaart wel op de belastingbetaler gebaseerd op lucht.
Het zal leuk zijn wanneer hier ook nog eens wat aan wordt gedaan.
Uit mijn ervaring met online spelletjes spelen weet ik ondertussen dat er geen systeem te bedenken valt waar mensen geen misbruik van proberen te maken. Mensen gaan altijd op zoek naar de zwakheden in een systeem om er zelf beter van te worden zonder moeite te hoeven doen.
Merkava | 21-04-13 | 16:12 | + 12 -
.
Maar het gekke is dat waneer een Nederlander het echt daadwerkelijk nodig heeft, deze op allerlei manieren wordt tegengewerkt door middel van controles, papieren, bezoekjes brengen aan allerlei instanties, terwijl een (in dit geval) Bulgaar dus schijnbaar maar een formulier hoeft in te vullen om zijn tijdelijke benkrekening te vullen...
@Watapatja | 21-04-13 | 17:19
Die schrijf ik even op maar niet met een minderwaardige balpen.
Iedere euro die op deze manier wordt gefraudeerd voedt mijn weerstand en walging tegen de NL regering en mijn walging voor dat deel van de Nederlanders (ik zou bijna zeggen landverraders) die deze fraude door zijn of haar kiesgedrag mogelijk maakt.
@Lijkt me logisch... | 21-04-13 | 17:37
Het viel me zelf ook al op dat die vergeten komma een beetje wereldvreemd overkwam :)
Wanhoop niet mensen! Gewoon bij de volgende verkiezingen op Wilders stemmen, de enige politicus met ballen. Belt direct de volgende dag na zijn geweldige verkiezingsoverwinning al op naar Brussel: "Goedemorgen mijnheer van Rompuy, het zal u niet ontgaan zijn dat ik sinds gisteren minister-president ben van Nederland ben gewordedn. Dus dan weet u weet wat dat betekent [ophang] tuut tuut tuut...
:)
@Slipsnifter | 21-04-13 | 17:35
Ow, ok :-)
@Slipsnifter | 21-04-13 | 17:34
Ga eens even lezen wat Oostblok betekent.
nl.wikipedia.org/wiki/Oostblok
Slipsnifter | 21-04-13
Ook alleen maar op korte termijn, dan raakt het geld op en of ze gaan werken(bahaha.. Nee.) of dan krijgen we pas echte criminaliteit te zien.
Martin_rsd | 21-04-13 | 17:31 |
Een gewone controle zonder douane en belastingdienst, een mirakel.
@miko | 21-04-13 | 17:13
Er wordt bewust geen ruchtbaarheid aan gegeven maar ons land telt zo'n 10 gemeenten die al jarenlang extra subsidies ontvangen voor de hulpverleningsindustrie betrokken bij de aanpak van georganiseerde criminaliteit bij gezinnen met een Roma-achtergrond.
-weggejorist-
*komma achter oostbloklanden gooit*
Als de rest van de oostbloklanden Turkije, Algarije en Marokko straks ook in de EU zitten wordt het allemaal een stuk beter.
Echt hoor.
Voor hun wel in ieder geval.
-weggejorist-
@Old_Spice | 21-04-13 | 16:00
Ik wacht met smart op een "salonfähig" (argghhh) alternatief voor Wilders en consorten.
Niet omdat ik zelf niet voor mijn mening uit durf te komen, niet omdat ik vind dat Wilders een populist is (ookal is 'ie dat natuurlijk wel, maar wie in polletiek Den Haag niet?) en zeker niet omdat ik het niet met hem eens ben als het gaat om het benoemen van een veel problemen.
Maar met een partij als de PVV valt op z'n zachtst gezegd lastig samen te werken. De standpunten zijn te expliciet en openbaar vaak te extreem om het systeem van binnenuit succesvol te kunnen veranderen. Dat is niet mijn menig, maar mijn constatering.
Was Fortuijn er nog maar. Destijds zeker niet "salonfähig", maar als je de interviews terugziet zegt 'ie niets waar zelfs GroenSlinks het tegenwoordig niet mee eens zou zijn.
Het getuigt wel van ondernemersdrift bij die Bulgaren, ze willen zo snel mogelijk het verschil in in welvaart in Europa oplossen. In Brussel gaan ze nog wat jaren door ouwehoeren voordat alles financieel gemiddeld gaat worden met de bankenunie.
-weggejorist-
@Ommezwaai | 21-04-13 | 17:16
De meest machtige profeet is nog altijd heer pecunia.
IEDEREEN gaat meppen, op zekers. Het zal even duren maar op het moment dat viaducten bewoond worden door zwartharige met kolenogen moet je zien hoe snel het gaat.Het zal even duren maar het wantrouwen tegen kinderen zal groeien. Dickens 2.0 dat voor zie ik.
Hoe triest het voor de kinderen is.
Onze Haagse elite zal er wel een stok voor gaan steken. En dan hetzelfde uitgespaarde bedrag of meer alsnog van ons nemen en het via allerlei EU/ESM-regelingen naar de Bulgaren en Roemenen overmaken. We zijn en worden een transferunie, want het eurofiele ideaal gaat boven alles volgens het politiek correcte landverraderstuig dat over ons beslist.
*inschakelen doet op Teleac Bulgarije*
Stormageddon | 21-04-13
Eens.
De EU is een grote bende. Al die profiteurs, gelukzoekers, fraudeurs en ander gespuis met maar een doel voor ogen en dat is de boel uitvreten en ellende veroorzaken.
Old_Spice | 21-04-13 | 17:06
Ja het verbaast me oprecht dat partijen zoals de vvd, D'66, cda en de PvdA niet zien hoe veel ellende deze regelgeving bezorgt aan zowel nl als aan de landen waar deze mensen vandaan komen.
Als je als Nederlander in Belgie een huis koopt, komt voordat je officieel ingeschreven wordt nog steeds de lokale veldwachter je nieuwe huis bezoeken en kijken of er meubels e.d. in staan, ergo, controleren of je er ook echt woont. Hier werd (bij ons in Brabant) altijd om gelachen, maar het is wel een perfecte methode om dit soort praktijken te voorkomen!!!
Extra werkzaamheden in het verschiet voor de wijkagent in Nederland!!
@miko | 21-04-13 | 17:19
Dit gaat nog niet eens om een uitkering, dit gaat om de zorg- en huurtoeslagen.
Waar kunnen werkeloze Nederlandse bouwvakkers zich opgeven voor zo'n toeslagen poule in het oost blok. WW + huur|kinder|school|zuip|wijftoeslag uit Polen, Hongarije, Bulgarije telt wel lekker op. Mogelijk kunnen wat "hoogwaardige kenniswerkers, technici, doktoren, uitvinders, intellectuelen en creatievelingen" een handige app maken zodat je niet meer je huis uit hoeft voor zo'n mooi opgetuigde frauduleuze aanvulling op de wat magere uitkering.
miko | 21-04-13 | 17:15 |
Dacht ook dat Rudolf Steiner niet meer leefde.
Hypokriet... als Bulgaren het doen is het nieuws, als een turk of marrokaan het doet is het geen nieuws.
lang leve het moslim geknuffel.
@Stormageddon | 21-04-13 | 17:07
In veel landen moet je eerst een fiks aantal jaren gewerkt hebben eer je een uitkering kunt aanvragen. Dat lijkt me niet meer dan redelijk dat mensen een historie van minimaal,van pak m'beet,vijf jaar. Waarom niet?
Maar dat soort vrijheden staat de EU niet toe. Alles is gebaseerd op het naar beneden brengen van het minimale welvaartsniveau zodat ongeschoold werk weer kan floreren van Napels tot den Helder.
The_Black_Knight | 21-04-13 | 17:11 |
Omdat ik 1 dag per week de clienten zie die gecontroleerd worden, waarbij geen middel wordt geschuwd om de aanvragers te schofferen. Laten dit nou allemaal brave Nederlandse burgers zijn.
miko | 21-04-13 | 17:13
Verschillende oververtegenwoordigde bevolkingsgroepen slaan die kinderen van 8 heus niet van zich af hoor!
Die volgen de profeet...
Politici hebben de belangen van de Nederlanders door de plee gespoeld. Nederland gaat vastlopen, en ergens is dat maar goed ook. Men zal toch eens met gezond verstand moeten gaan stemmen.
Vroeger of later zullen mensen met een buitenlandse nationaliteit, ook al zijn ze daarnaast eventueel ook Nederlands, hier wat minder rechten moeten krijgen: geen uitkeringen en geen stemrecht.
@De Rechtsgeleerde | 21-04-13 | 16:40
Ik zie een aanvaring met Joris.
@drs.Nee | 21-04-13 | 16:38
Dan krijg je straks taferelen zoals in Spanje en en zo. Dat je werkelijk kinderen van 8 jaar van je af moet slaan omdat je anders alles kwijt bent.
De brutaliteit van Roma kinderen heb ik zelfs nog nooit bij zwerfkinderen in midden en zuid-Amerika mee gemaakt.
Die Bulgaren lachen zich vast rot om die naïeve Nederlanders ...........
Watapatja | 21-04-13 | 17:02 |
Ik vraag me af hoe je tot die conclusie komt.
Het enige dat verdacht is, is als je daadwerkelijke inkomen (uit de inkomstenbelasting) veel afwijkt van wat je zelf hebt opgegeven.
Het grote probleem is dat ze allemaal een burgerservicenummer hebben. Aangezien al de Oost-Europese landen bij de EU komen, krijgen de inwoners klakkeloos een BSN.
tattooboer | 21-04-13 | 17:04
Het linkse gedachtegoed verdedigen, uiteraard!
@Stormageddon | 21-04-13 | 17:07
Hear hear!
-weggejorist-
Vooral geen Wilders stemmen,linksche rakkers onder ons! Het geld van anderen is voorlopig nog niet op en er zijn nog 100duizenden paupers die ook nog geld mogen hebben. En nu even serieus: ik eis op hoge poten dat Rutte per direct dit gaat uitzoeken en dit proces ongedaan maakt. Anders ben je de titel minprs nog minder waard dat het nu al voorstelt (zo iets als koning zijn).
@witte strepen | 21-04-13 | 16:56
Die zooi ook inderdaad, maar het gaat me even om de controle van adres en de woongegevens. Het staat me toch duidelijk bij dat ik dat allemaal moest overleggen.
Ik kan me amper voorstellen dat je alleen met een voorlopig huurcontract, een sofinummer en een DigiD (met terugwerkende kracht) geld kan krijgen.
Als je als Nederlander al mappen vol bewijs op papier moet inleveren als je tijdelijk een beroep op het sociale vangnet wilt doen (dat dan vervolgens ook nog eens 3 maanden duurt om te kunnen controleren voor je je definitieve beschikking krijgt - overigens allemaal geheel terecht, hoe kut dat ook voelt als goedwillende Nederlandse burger aan een loket), waarom is dat dan met die toeslagen zo makkelijk?
Ik zou het dus bij voorbaat weigeren aan iedereen met een ander paspoort dan een Nederlandse (EU of niet). Bewijs maar dat je woont waar je zegt dat je woont en wacht maar 3 maanden. Hoe fokking ingewikkeld kan het zijn, het systeem bestaat immers al?
Pechtoch?
@witte strepen | 21-04-13 | 16:31
Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.
Wilders pleit inmiddels al een tijdje voor een halt van de toestroom van MOE landers die zomaar Nederland binnen kunnen trekken en de boel leeg skimmen, koper jatten, frauderen, etc.
tattooboer | 21-04-13 | 17:04 | + 0 -
Beetje koetjes en kalfjes babbelen en zo nu en dan erop wijzen dat veel van de topics hier pure stemmingmakerij is.
O ja, de verantwoordelijke bestuurders per omgaande uit hun zetel trappen en met pek en veren het land uitjagen.
Met alleen pek en veren komen ze er nog redelijk vanaf.
*Hooivork oppoetsen doet*
@Supermatthijs | 21-04-13 | 16:08
Wat de neuq doe jij hier?
Kaas de Vies | 21-04-13 | 16:01 | + 21 -
Het huidige systeem is veel beter, het levert de overheid namelijk een verborgen belastingtarief van 70% op.
Met een minimuminkomen komt een gezin met 2 kinderen op ongeveer 1800 euro uit inclusief toeslagen. Daar komt per 100 Euro extra salaris vanwege vermindering toeslagen maar 30 euro bij.
Mocht u rond de 2150 Euro bruto verdienen en komt uw baas met Eur 100 loonverhoging aan, wens hem ongezien te tyfus want u gaat er netto 80 euro op achteruit.
Uiteindelijk heeft u na vele jaren werken en het aannemen van extra verantwoordelijkheid (gepaard gaand met onbetaald overwerk) een bruto inkomen van 3200 Euro opgebouwd. U houd dan netto 500 euro per maand meer over als het minumum.
Hogere inkomens worden met 60% belast, de lagere met 70%. Lang leve Nederland.
Zyprexa20mg | 21-04-13 | 17:01
Of
www.culturescope.nl/index.php?option=c...
roze_bril | 21-04-13 | 16:05
Ach, supermattie lult weer, als vanouds, keiharde linkse keutels.
@Einde van de Domheid | 21-04-13 | 15:53
Het klopt als een bus(vol Bulgaren)
De Nederlandse ambtenaren werken goed samen met de nieuwe immigranten...
@De Rechtsgeleerde | 21-04-13 | 16:40, Klinkt aardig en feitelijk waar, maar ik ruik iets.
@Stormageddon | 21-04-13 | 16:49
Ik neem aan dat de beslissende ambtenaren een extraatje verdienen door regels soms niet toe te passen. Ze komen er gewoon mee weg.
The_Black_Knight | 21-04-13 | 17:00 |
Dan moet ik concluderen dat Nederlands paspoort icm verlies van werk, dus inkomstenterugval, bij voorbaat verdacht is. Ik zou iets andere normen hanteren, bijv buitenlands paspoort.
Mede dankzij het PvdA-programma Kassa, worden de fraudemogelijkheden overigens weer vergroot:
Vanaf 2012 kon u alleen kinderopvangtoeslag krijgen voor de maand waarin u de toeslag aanvroeg en de maand ervoor. Deze beperking geldt niet meer. Dat heeft de minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid besloten. U kunt daarom alsnog kinderopvangtoeslag krijgen voor heel 2012 en 2013.
Kennismaken met Bulgaarse cultuur:
nl.wikipedia.org/wiki/Bulgarije#Cultuu...
Lijkt me logisch... | 21-04-13 | 16:57 |
Website van de Sociale Alliantie kijk ik nooit op, kan ik je niet zeggen. Voor mij is dat de mogelijkheid om samenwerking te zoeken met andere Sociale Partijen. ik ben zelf actief voor 1 van de aangesloten stichtingen.
Watapatja | 21-04-13 | 16:48 |
De controle achteraf vindt geautomatiseerd plaats, dus geen willekeur. Maar het blijft controle achteraf.
De "vinkjesmethode" waar jij op doelt, is een soort van controle vooraf. Dit gebeurt bij personen, waarvan gebleken is, dat ze niet geheel betrouwbaar zijn.
-weggejorist-
@Watapatja | 21-04-13 | 16:53
"We zijn al 3 jaar aan het lobbyen"
Oprechte vraag: zijn jullie ook 3 jaar geleden opgehouden met het publiceren van het gedachtengoed?
www.socialealliantie.nl/publicaties_al...
En weer blijk dat de overheid totaal geen idee heeft wat er met ons belastinggeld gebeurt. Weer achteraf krijgen we te horen dat we steeds verder wegzakken. Weer horen we mediageile politici zeggen dat ze dit gaan aanpakken.
In een land waar de bureaucratie inmiddels kan leiden tot de dood, worden na jaren van crisis nog steeds gratis geld loketten gebouwd.
Wanneer houd het nou eens op!!!!
Stormageddon | 21-04-13 | 16:49 |
Nu hetzelfde plus al je schulden op papier plus de betalingsafspraken, curriculum vitae, de sollicitaties die je al hebt gedaan, duidelijk bewijs dat je ontslagen bent (of beëindiging contract), je oude contract en je moet laten zien met wie je woont. Mocht je samen wonen met andere moet je daarvoor ook allerlei bewijzen meenemen en kan je een huisbezoek verwachten (ook als je aparte huurcontracten hebt).
Supermatthijs | 21-04-13 | 16:49
Valt wel mee joh. :-) Was eigenlijk altijd al mild maar tegen debieltjes wil ik nog wel eens uitschieten. Ze vragen er om en dan krijgen ze het ook.
Lijkt me logisch... | 21-04-13 | 16:52 |
Sociale Alliantie.
@Watapatja | 21-04-13 | 16:50
Wie zijn "we" of in welke hoek moet ik het zoeken?
Lijkt me logisch... | 21-04-13 | 16:44 |
Het plan ligt bij de juiste mensen op tafel. Uiteraard zoeken we verdere wegen om druk op de politiek te houden. Openbaren op het internetz hoort daar niet bij.
-weggejorist-
Toen ik ooit eens een uitkering heb aangevraagd moest ik naast m'n id-bewijs, huurcontract én een uittreksel van het GBA ook bankafschriften van 3 maanden mét adres van GBA-inschrijving meenemen waarop in niet alleen alle inkomsten maar ook de vaste lasten op zichtbaar moesten zijn.
Hoeft dat allemaal niet meer tegenwoordig? Of geldt dat alleen voor mensen met een Nederlandse nationaliteit?
Nieuws = datgene wat we een eeuw van te voren zien aankomen.
hölzenbein | 21-04-13 | 16:45 | + -1 -
Je bent milder aan het worden Holzie.
Foute vinkjes, de oplossing !
The_Black_Knight | 21-04-13 | 16:44 |
Dat controleren achteraf is willekeur. Indien de belastingambtenaar het behaagt kan hij/zij een vinkje ingeven ter controle. Doen ze wel bij Nederlanders, met name bij nieuwe aanvragen. In de draad al eerder gememoreerd, daardoor ontstaan betalingsproblemen en/of roodstand, want voordat je door die controle heenbent, ben je maanden verder.
Al die klaplopers er onmiddellijk uit.
Den Teev weet wel hoe je dat het beste kan oplossen.
@Stormageddon | 21-04-13 | 16:41
Sterk :-)
Sjors_Carlin | 21-04-13 | 16:41
Zou maar voorzichtig zijn met je zwitsal. Je ligt er zo uit als joris een slechte bui heeft. En voor de rest ga eens deaud imbeciel. Kan je nog wat anders al ad hominem? Nee. Rot dan op.
Watapatja | 21-04-13 | 16:16 |
Jammer dat je het niet snapt. Dit is namelijk precies zoals men het in Den Haag bedacht heeft. "We vertrouwen iedereen op zijn blauwe ogen" en controleren achteraf.
Echter bij deze buitenlanders is de vogel al gevlogen en kun je fluiten naar het geld dat terugbetaald moet worden.
Dus die ambtenaren kunnen er in dit geval niet veel aan doen.
@Watapatja | 21-04-13 | 16:37
Nee, die illusie heb ik nog nooit gehad.
Linkje naar dat plan? Wil het wel eens lezen.
Het voordeel van het importeren van kansloze oostblokkiërs is natuurlijk wel dat het Marokkanenprobleem weer iets naar de achtergrond wordt gedrukt...
hölzenbein | 21-04-13 | 16:38
Je hoeft je niet te schamen hoor, transgendertje! Idereen is welkom op Geenstijl.
@Lijkt me logisch... | 21-04-13 | 16:23
Het is meer excitocafeolfactofobie.
De angst om wakker te worden en de koffie te ruiken.
@mothersfinest | 21-04-13 | 16:32
Hier in Den Haag zitten behoorlijk wat Oostblokkers, ook in mijn buurtje.
Van de Polen hebben we naar mijn idee meer profijt dan last. Ze werken hard in sectoren waar geen Nederlanders te vinden zijn en geven hier geld uit bij de middenstand. Er zitten hier om de hoek in elk geval opeens 4 slijterijen die ogenschijnlijk goeie zaken doen.
Wel kom ik net terug uit de Haagse binnenstad en daar heb ik denk ik wel 10 Bulgaarse / Roemeense vrouwen zielig zittend zien bedelen. Hun mannen deden iets wat moest doorgaan voor muziek.
Probleem? JA! Enige nuance? Wellicht verstandig.
-weggejorist-
mothersfinest | 21-04-13 | 16:32 |
Het is dat Google streetview geen livebeelden geeft, Delfzijl Noord is veranderd in Delfzijlski Nordski.
De beleidsmakers in dit land zijn echt te imbeciel voor woorden, maar ik ben imbecieler omdat ik morgen gewoon weer ga werken en belasting betaal.
Sjors_Carlin | 21-04-13 | 16:36
Lijkt mij sterk bij een kerel, maar wat jij wilt lutser.
Kereltje zit opvallend stil de laatste tijd , zou er soms iets ergs op komst zijn ???
Roma-kinderen worden van jongs af aan door hun familie fulltime ingezet voor zakkenrollerij, winkeldiefstal en woninginbraak. Dat blijkt uit onderzoek van de researchredactie van RTL Nieuws op basis van vertrouwelijke stukken en gesprekken met bronnen bij politie en overheid.
Het gaat om georganiseerde criminaliteit waarmee per kind jaarlijks tot tienduizenden euro's wordt binnengehaald.
www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuw...
Lijkt me logisch... | 21-04-13 | 16:26 |
We zijn al 3 jaar aan het lobbyen voor een nieuw sociaal systeem dat fraudebestendig is en 6 miljard goedkoper pj in de uitvoering (ligt kant en klaar en is doorgerekend door erkende externe partij). Je denkt toch niet dat politici luisteren naar het klootjesvolk, laat staan onze zogenaamde beleidsmakende ambtenaren.
irma zonderboezem | 21-04-13 | 16:33
Mooi toch ;-)
hölzenbein | 21-04-13 | 16:35
gut gut, rustig aan deerntje, is het weer die tijd van de maand?
Nederland wordt leeggeplunderd en de EU en onze politici zagen dat het goed was.
Sjors_Carlin | 21-04-13 | 16:31
Maar gelukkig geen betonnen plaat voor ZIJN kop zoals jij lutser. Godzijdank niet nee.
Van rutte moeten wij trouwens auto's kopen, of een huis. Ja hij heeft het geld. Maar ondertussen de oldtimers weer gaan heffen met wegenbelasting! De waanzin!
Pechtold? Staat die niet bij zijn vriendje Erdogan te slijmen?
hölzenbein | 21-04-13 | 16:24 |
En jij ziet dat weer hè..:-)
Al die smerige oostblokkers eruit flikkeren.
En geen cent meer geven aan die lui.
Ik voorzie klopjachten op oostblok kentekens de komende tijd.
Straks gaat hun zooi nog in de fik!
Die drie laatste woorden kloppen voor geen meter.
Moet zijn, FUCK DE EU.!!!!!!
Old_Spice | 21-04-13 | 16:00 |
Wilders zat bij de vvd toen dit mogelijk werd gemaakt... De sp waarschuwde er toen al Voor. Niet dat ik een SP'er ben (alles behalve) maar om nu Wilders te eren vind ik niet eerlijk ten aanzien de sp.
c.onjo | 21-04-13 | 16:28
We moeten een beetje medelijden hebben met Hölzenbein.
Ze heeft niet alleen een hölzenbein, ook een hölzenbrein!
Dit land is het zat! Spuugzat!
Wie profiteert er nou niet van Nederland en de Nederlanders behalve de Nederlanders en Nederland zelf? Enkele Nederlandse corruptelingen zoals politici en mensen en de financiële sector, graaiers, managers en andere onverdiende bonus en geld opstrijkers daargelaten.
Op joop.nl is er nog niks over te lezen...;-)
hölzenbein | 21-04-13 | 16:19 | | Reageer+ |
Omdat jij doet alsof het probleem bij anderen ligt zoals de bedrijven die je net noemde. Wat je eigenlijk altijd doet. En verder de realiteit blijkbaar niet ziet. Vandaar het voorbeeld.
drs.Nee | 21-04-13 | 16:18
Die foto's van Peter van Beek zijn verschrikkelijk!
-- Binnenkort onder een viaduct in Uw gemeente ! --
Daar zit je dan als Nederlandse bouwvakker, met je bijstands uitkering van 700 euros per maand, gelukkig kunnen we elk jaar het feestje van een Duitse mede landgenoot tegemoet zien die in het zelfde schuitje zit.
Merkava | 21-04-13 | 16:12
Vreemd hoor,mij geven ze nooit zomaar geld. Maar ik heb dan ook een Nederlands paspoort en een baan....
&hölzenbein | 21-04-13 | 16:24
Ze heeft er F5 op laten tatoeëren en speelt er de hele dag mee.
Wat verlang ik terug naar de goede oude EEG....
@Watapatja | 21-04-13 | 16:24
Maak daar dan maar een regel van.
Hoe verklaar je maandelijks 22 miljoen zorgtoeslagen op een bevolking van 17 miljoen????
De feitofoben zullen dit weer af doen als een niet bestaand probleem.
Bij de gemeentes moet toch ook een lampje gaan branden als op één adres in een 4-kamerwoning zeg 20 mensen huurder zijn.
Ik denk dat ik maar 'ns lekker ga soliciteren bij een gemeente. Taakomschrijving: verplicht lanterfanteren tussen 9 en 5 met een bak pleur.
Lijkt me logisch... | 21-04-13 | 16:20 |
Dat is het trieste, regels zijn idd multi-interpretabel, maar wel altijd in uw nadeel. Behalve bij buitenlandse paspoorten dus.
Er is een hele gemakkelijke check in te bouwen, nl zolang je geen belastingen in Nl betaalt (wegenbelasting, IB etc) kun je bij voorbaat niet vangen.
irma zonderboezem | 21-04-13 | 16:18
Baklito?? Freudiaans foutje. Jij denkt ook de hele dag maar aan de klit of niet?
@Arnold9638 | 21-04-13 | 16:21
Ah, Olfactofobie is het nieuwe eufemisme?
www.encyclo.nl/begrip/Olfactofobie
Waar is de verontwaardiging van zowat alle partijen. Dit is al jaren aan de gang en niet alleen door bulgaren.
Dat geld zien we natuurlijk nooit meer terug.
Gevolg: weer bezuinigen op gemeentenuitgave's, waar mensen die het echt nodig hebben de dupe van worden.
Én het wederom verhogen van gemeentebelastingen natuurlijk, want het geld moet ergens vandaan komen.
Met pek en veren op een strontkar door de straten rijden, al die visieloze bestuurders die nooit iets aan zien komen en niet willen luisteren naar wat iedereen met hersens allang heeft voorspeld!
irma zonderboezem | 21-04-13 | 16:18 | + 0 -
Zo is het, je moet jezelf er soms een beetje toe zetten maar dan kan het gewoon. Bakito zal trouwens zo wel wakker worden.
Al die ophef komt alleen maar voort uit angst voor vreemde luchtjes in het portiek.
@Watapatja | 21-04-13 | 16:16
Eens enzo, maar als regels multi-interpretabel zijn en er blijkbaar voldoende ruimte is voor dit soort uitwassen, dan kloppen ze in mijn ogen toch niet.
Controle is natuurlijk weer alleen voor de Nederlanders? Ik weet nog goed dat ik een paar jaar geleden bijna 4 maanden moest wachten voor ik m'n huursubsidie kreeg. Stond inmiddels behoorlijk rood toen het eindelijk eens uitbetaald werd. Maar als je een buitenlands klinkende naam hebt, kan het natuurlijk allemaal een stuk sneller.
c.onjo | 21-04-13 | 16:15 |
Mooi. Aangezien je tegel niets te maken heeft met wat ik schreef ben ik toch benieuwd (samen met andere reaguurders) waar je het eigenlijk over hebt.
Merkava | 21-04-13 | 16:12 |
De geboren en getogen Nederlander wordt kapot gecontroleerd. Het lijkt me dat de inzet aan de verkeerde kant plaats vindt. Buitenlands paspoort, automatisch extra controle.
Supermatthijs | 21-04-13 | 16:08 |
En niks zo fijn als een beetje stemming maken, vraag maar eens aan Baklito
@aadje82 | 21-04-13 | 16:11
Hier een impressie van de cultuurshock die ons te wachten staat.
2 fotografen trokken rond in Roemenië www.henribrekveld.com/roma
Van een van hen werd de camera achterovergedrukt www.petervanbeek.com/roma-the-gypsytra...
Natuurlijk word je als echte Nederlander (u weet wat ik bedoel) wel volledig gescreend tot aan huisbezoek toe en moeilijk doen toe, voordat je een bijstandsuitkering of WW mag ontvangen.
Maar een Bulgaar die zich hier eventjes laat inschrijven, krijgt zo ratseflats alles overgemaakt.
En wanneer gaat er nu eindelijk eens een goed onderzoek komen naar al die oplichtende Turken en Marokkanen met huurtoeslag, kinderbijslag etc.?
En natuurlijk weet ik ook wel dat er hun leven lang steuntrekkende nederlandse blanke tokkies zijn, maar dat zijn wel ONZE rot-tokkies, om een bekend gezegde uit WW II te parafraseren.
Als ik Bulgaar was, zou ik het ook doen...
Dit hele EU sprookje gaat zoooo genadeloos instorten
Check de EU schuld meter : 10.853.636.340.765 euro and counting fast!
daskapital.nl
En je eigen ouderen in de stront laten liggen. Nederlandse politici hebben het etisch besef van een pinda.
.. Nederland heeft een xenofoob-schreeuwende Eurofielen-probleem.
Dit wist ik twee jaar geleden al, lekker bezig weer overheid.
Lijkt me logisch... | 21-04-13 | 16:06 |
Het ergste is dat de regels wel kloppen, we hebben geen ambtenaren die ze correct uitvoeren. Bij ieder bedrijf flikker je zulk competent personeel direct op straat. Rijksambtenaren hebben ontslagbescherming tot 2016.
vetkleppert 16.11
Dat zei koninging Juliana al in 1952.
Iedereen kreeg 50.000 gulden als ze maar emigreerden.
Maar dat was in de goeie ouwe tijd.
hölzenbein | 21-04-13 | 16:09 | | Reageer+ |
Ik weet niet waar u woont, maar kijk eens in de grote steden. Waar je een voet buiten het station zet of het centrum binnenloopt en je zowat struikelt over de niet typisch uitziende Nederlandse beenloze bedelaars en krom lopende vrouwtjes met opgehouden hand. Verder niks aan de (opgehouden, jattende, frauderende) hand hoor.
Je hoeft geen oorlog te voeren om een land naar de klote te helpen. Gewoon infecteren met een dosis multiculti en insnoeren met politiek correcte ideeën is voldoende.
Dan zegt Rutte, koop een huis. Ben je mal, ik wil hier weg kunnen zodra het hier echt een bende wordt en er niet meer te leven valt.
meende pechtold op de hoge veluwe te zien ipv een eiland.
Je kunt het de Bulgaren niet eens kwalijk nemen. En 22.000 ouderwetse gulden per Bulgaar... Hoeveel Bulgaren zijn er eigenlijk?
@nietzofotograferen | 21-04-13 | 16:13, dat kost geld, bedoel je?
En na 1 januari 2014 komen die met de honderdduizenden naar het Nederlandluilekkerland.
En niemand houd ze tegen.
Arm Nederland.
Blieft u nog Bulgaarse peultjes?
En wanneer komen de kamervragen?
Dit alles in het kader van de EU droom van een socialistische heilstaat van armoede en afhankelijkheid.
Uit mijn ervaring met online spelletjes spelen weet ik ondertussen dat er geen systeem te bedenken valt waar mensen geen misbruik van proberen te maken. Mensen gaan altijd op zoek naar de zwakheden in een systeem om er zelf beter van te worden zonder moeite te hoeven doen. Zo werkt het ook in de werkelijkheid met uitkeringen. Mensen zoeken de gaten op en misbruiken deze. Daar doe je helemaal niets tegen. Je kan de beste rechercheurs erop gooien, de doodstraf op misbruik zetten, mensen gaan gewoon frauderen als je ze de kans geeft. Wat doe je er tegen? De Nederlandse overheid moet eens een keer ophouden met cash uit te delen. Geef mensen kortingen op hun belastingen, geef ze bonnen om voedsel mee te kopen, geef ze gratis woonruimte, maar in godsnaam, hou op met mensen geld te geven! Je kan onmogelijk iedereen controleren en de goeien lijden onder de slechten en naar mate de schaal van de uitkering vergroot, neemt de schade exponentieel toe en de pakkans af. Helaas is de overheid blind voor dit soort misbruik. Zie de "rugzakjes" van onze gezondheidszorg. Totaal idioot systeem dat fraude in hand werkt, maar idealistisch gezien is het gewoon fantastisch. In de hoofden van de politici werkt het allemaal perfect, maar er wordt gewoon geen rekening gehouden met de werkelijkheid en wat zou het ze ook kunnen schelen? Het is immers maar uw geld.
De politie waarschuwt voor het aanzuigende effect!
Heren, hou Uw vrouw in de gaten tijdens het.....
@Supermatthijs | 21-04-13 | 16:10
Ja.
Een ddos- aanval op Kaas, dat zal die zak uilengoor leren.
"Nederland is vol, ten dele overvol."
Sjors_Carlin | 21-04-13 | 16:09
Zit er nog garantie op Kaas? Zo ja, stuur ik een monteur.
drs.Nee | 21-04-13 | 16:07 | + 2 -
bedankt voor deze cijfers man. jezus, is het zo erg? opzouten met deze mensen.
Lijkt me logisch... | 21-04-13 | 16:08 | + 0 -
Ga je me hier een beetje lopen discrimineren omdat ik toevallig een struisvogel ben ? Mooi is dat.
@Supermatthijs | 21-04-13 | 16:08
GS en stemming maken?? Nee, toch??
Wat is hier nou zo moeilijk aan? Paar mannetjes op zetten en het is zo gepiept. Maar de belastingdienst is veels te laks. Helpen Google, Amazon en Starbucks liever met illegaal belasting ontduiken in ons land. Lutserts.
En wie zegt dat rtl de waarheid spreekt? Die zijn net zo onbetrouwbaar als de telegraaf of de elsevier...
abmtenaar word.
Kaas de Vies | 21-04-13 | 16:06
-------------------------------------
Kaas de Vies heeft een tijdelijke storing, waarvoor excuses!
Graaisnaaiert | 21-04-13 | 16:04 | + 1 -
Dat zeg ik dan ook niet, ik stel alleen dat de tekst hier van GS in vergelijking met die van RTL gewoon puur stemmingmakerij is maar niks nieuws onder de zon dus.
@Supermatthijs | 21-04-13 | 16:01
Steek je kop maar in het zand. De kans is groot dat die soep van jou nog veel heter gegeten wordt dan je durft te vermoeden.
Volgens Simon Rijsdijk van de Nederlandse Vereniging voor Burgerzaken speelt het in meerdere steden.
"Het is een groot maatschappelijk probleem waar veel geld mee is gemoeid. We hebben er nog geen besef van hoe snel dit om zich heen grijpt." De politie waarschuwt voor het aanzuigende effect, doordat anderen de werkwijze overnemen.
TukRjupsZ!!!1!
@Kaas de Vies | 21-04-13 | 16:06
Je kan beter Bulgaar worden. Veel lucratiever, en je hoeft nog minder dan een ambtenaar te doen....
Oplopende werkloosheid en het failliet van onze verzorgingsstaat dankzij incompetent Nederlands beleid bestuurd vanuit de EU‏.
Met 643.000 werklozen is het aantal migranten in 5 jaar gestegen naar bijna 600.000 waarvan een aanzienlijk deel staat ingeschreven bij UWV.
Nederlandse gewortelde huurders moeten doorstromen zodat die armere mensen aan een woning komen, aldus minister Blok.
Kamervragen over toename gebruik sociale uitkeringen door arbeidsmigranten van VVD'er Azmani, een spelletje voor de bühne.
Een kritisch Kamerlid heeft gezien het historisch hoge werkloosheidscijfer, het landsbelang voor ogen en maakt er werk van dat de import van gastarbeiders stopt.
Het is de taak van een volksvertegenwoordiger om de bevolking van eigen land te vertegenwoordigen en niet die van andere landen.
Vraag 3
Deelt u de mening dat de stijging van het aantal Roemenen (WW +117%, bijstand +55%), Bulgaren (WW +133%, bijstand +100%) en Polen (WW +370%, bijstand +57%) in de WW en de bijstand tussen 2007 en 2011 zich totaal niet verhoudt met de stijging van het aantal werkende Roemenen, Bulgaren en Polen?
Zie de ontwijkende antwoorden van de socialist Asscher.
bit.ly/11iVjBo
"Samen sterker uit de crisis"
"Bruggen slaan"
"Geen cent meer naar de Grieken"
"We krijgen alles terug. Mét rente!"
*naar emmer grijpt*
www.burgerforum-eu.nl/
Werd er ooit niet eens gezegd dat er vrijwel geen instroom zou komen van immigranten uit Bulgarije e.a. Nee dat zou absoluut niet gebeuren, maar zo onderhand zijn de steden overspoelt met bedelaars, dieven en worden ze nu vrolijk binnengereden om te frauderen met uitkeringen. Nou dat was niet te verwachten zeg. Ik ben stomverbaasd.
Waarom is het eigenlijk nog steeds niet zo dat je pas recht hebt op uitkeringen wanneer je een X-aantal jaar daadwerkelijk werkzaam bent geweest in Nederland?
@Kaas de Vies | 21-04-13 | 16:02 | + 0 -
Voorkomen hufter. Jezus Christus, faal op faal op faal. Ik denk dat ik maar abmtenaar word.
Maar de vrouwenhandel is drastisch afgenomen. Aldus Opstelten.
@Supermatthijs | 21-04-13 | 16:01
Berijpend lezen is moeilijk. "... We hebben er nog geen besef van hoe snel dit om zich heen grijpt"
Ja tuurlijk, busladingen kapaten koppen die onze cultuur komen verrijken met kutmuziek bij de ingang vd buurtsuper.
De EU haat u!
Mag toch hopen dat hier kamervragen over gesteld gaan worden en er iets aan gedaan wordt. Want zo houdt het natuurlijk snel op met die toch al opgedwongen solidariteit.
-weggejorist-
-weggejorist-
Uit mijn vele ervaring met online spellen weet ik ondertussen dat
Supermatthijs,
waarom zouden arbeidsmigranten recht moeten hebben op toeslagen en subsidies? Als ik naar Bulgarije ga zal ik zelf een huis moeten zoeken, zelf werk moeten zoeken en zelf een verzekering regelen, en dat zal allemaal uit mijn loon daar moeten komen, anders kan ik daar niet naartoe.
Waarom zou dat voor Nederland ineens anders zijn?
@Kaas de Vies | 21-04-13 | 16:01 | + 0 -
Ehm verkomt in plaats van verkoopt, ik ga maar eens subsidie aanvragen voor cursus reaguren.
Het is elke keer weer prachtig als we die tendentieuze,
gefundeerde, hoognodig kwetsende "vooroordelen" bevestigd zien !
Komt ie weer.
Alle toeslagen, subdidies en aftrekken AFSCHAFFEN en belastingen VERLAGEN. Is netto hetzelfde alleen je verkoopt een hoop fraude en ambtelijke rompslomp.
'Het moét eerlijker!'
En als je dat stukje van RTL helemaal leest blijkt de soep weer eens niet zo heet of zoiets. Stemmingmakerij !
En wederom, krijgt Wilders gelijk.
Wat had je dan gedacht?
De wet van Murphy, maar dan zonder misplaatst geestige annotatie.
Hehe, zat al op dit topic te wachten.
Van de zotte dat toeslagen en uitkeringen voor arbeidsmigranten beschikbaar zijn. Je komt hier om te werken, zoek dan werk dat voldoende betaalt of huur met 8 man een woning om die 6 maanden dat je hier zit zoveel mogelijk te kunnen sparen.
Waanzin, dit.
Waarom geven wij toch altijd zo graag geld weg aan mensen. Wat is er mis met onze bestuurders en poltici. Het gaat nergens over, ik kan op mijn kop staan maar het zal wel weer niet worden opgelost, want wij zijn allemaal racisten.
Dat alles met terugwerkende kracht.
.
___
.
Oke, dan krijgen dus ook het kwartje van Kok nog terug. Das fijn voor ze.
Stelletje onnozelaren! Natuurlijk weer nix geleerd van de enorme fraude van m.n. Marokkanen en Turken in de afgelopen decennia.
En in 2014 gaan de grenzen helemaal wagenwijd open voor zowel Bulgaren als Roemenen.
Tijd voor een revolutie tegen die zwakzinnigen in Den Haag en die in Brussel!
Die hele eu is niets anders dan de wet van de communicerende vaten. De herverdeling gaat door tot we op het welvaartsniveau van Bulgarije zijn.
Ik wil een dubbel paspoort naar keuze.
".. De bende neemt de gegevens over en maakt een DigiD aan. Daarmee worden huur- en zorgtoeslag aangevraagd, met terugwerkende kracht. De Belastingdienst betaalt meteen uit, controle vindt in de regel pas achteraf plaats..."
Goh, dat doet de belastingdienst anders nooit....
Open grenzen en gratis geld, da's één groot feest. Een Project-X feest voor buitenlanders wel te verstaan.
brutus68 | 21-04-13 | 15:56 Van dat gratis geld gaan de Bulgaren auto's en huizen kopen.
In Bulgarije, dat dan weer wel.
Nederlanders die het echt nodig hebben en rechthebbend zijn, wordt met alle mogelijke middelen (buiten behandeling, vermoeden van fraude, onderzoek sociale recherche) huur en/of zorgtoeslag onthouden. Op vervalste papieren en buitenlands paspoort heb je overal recht op. Wanneer worden deze faalambtenaren en de politiek verantwoordelijken afgerekend op hun collectief falen.
Als Peggold zegt dat er niks van klopt is het waar.
En de rest van de Oost-Europese landen staat te trappelen van ongeduld om toegelaten te worden tot de EU.
Om deze reden.
Rutte lacht het wel weer weg, geen zorgen mensen!!
*gewoon, als vanouds voorover bukken doet*
Het nadeel is dat de goeden dan onder de kwaden moeten lijden en langer op hun geld moeten wachten. Maar ik denk dat het voor de houdbaarheid van het systeem belangrijk is dat het niet als pinautomaat kan worden gebruikt, zegt Weekers in KRO Brandpunt.
brandpunt.kro.nl/seizoenen/2013/afleve... Natuurlijk KLOOTZAK!!
Misschien maar eens van te voren gaan controleren.... zucht.
Open grenzen binnen Europa was jarenlang een van dode paradepaardjes van de VVD en d'66.
Nederland: land van de naïeve dwazen
".. Dat alles met terugwerkende kracht..."
Daar sloeg die "met rente!" van destijds waarschijnlijk op.
Als Pechtold zegt dat het niet waar is is het niet waar. Toch?
Bulgaren en fraude/corruptie. Je verwacht t gewoon niet...
Maar stop met somberen mensen! Koop gewoon een huis en een nieuwe auto.
*teiltje zoekt*
Straks gaan jullie ons nog vertellen dat we helegaar niet beter worden van de EU!
Dus het is waar?
REAGEER OOK