Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Moslimbroederschap ♥ kindhuwelijken

kindhuwelijkDe Moslimbroederschap gaat wetgeving maken over de positie van meisjes en vrouwen in het Egypte van ná de Arabische Lente. Punt 1: de Tahrirplein-horror aanpakken de huwbare leeftijd van meisjes verlagen van 18 naar 13. Ook trouwen met negenjarige bruidjes gaat tot de mogelijkheden behoren, geestelijken binnen de partij geven aan dat dit 'acceptabel' is. Ah, ja, want met 18 zijn ze toch al wel twee keer zo oud als de Profeet ze graag had dus of bij wet even geregeld kan worden dat nu ook kinderen mogen worden uitgehuwelijkt. Pragmatisch is het wel, de wet zou namelijk recht doen aan de allang bestaande praktijk van de vele kindhuwelijken die officieus al plaatsvinden in Egypte. Door dokters om te kopen om te verklaren dat kinderen 18 jaar oud zijn bijvoorbeeld. Of door het 'huwelijk' niet langs officiële kanalen te sluiten waardoor het dus gewoon ordinaire kindersekshandel wordt. Lastig, want een meisje van 13 dat formeel ongetrouwd is maar wel met een man leeft is natuurlijk een viezevuile hoer en totaal overgeleverd aan de willekeur van haar 'echtgenoot.' Die haar, als ze met pakweg 16 jaar te oud is, makkelijk kan afdanken en inruilen voor een verse pre-puber. Want ze zijn immers niet officieel getrouwd. Daarom zijn veel activisten en hulpverleners, houd u vast, vóór de verlaging van de wettelijke leeftijd want dat biedt de kinderen nog enige status en bescherming. Jep, als het maar fucked up genoeg is dan lijken alle andere iets minder fucked up dingen in vergelijking al gauw heel redelijk en verstandig. Rompie. Doe eens onze 5 miljard terugvragen aan Morsi. Het was bedoeld voor het 'democratiseringsproces', weet je nog, niet voor het 'islamiseringsproces'.

Reaguursels

Inloggen

En zal dit op het links-gecontroleerde nieuws komen? NPO? RTL? Iemand anders? Ah nee joh, het zijn alleen "Radicalen" die dit doen natuurlijk, die zijn natuurlijk een "minderheid"! *kuch*

En dan te bedenken dat Egypte, jawel, met de oude dictator aan de macht, een mooi, gematigd Moslim land was dat totaal niet bestuurd werd door radicalen. Terug naar de middeleeuwen we go! Alleen dan nu ipv de gristelijken aan de macht, zullen de booslims aan de macht zijn.

LangeTijdGeleden | 01-04-13 | 23:57

Egipte=afrika en afrika=rare culturen.
rare culturen = niet wij.
kapiesj?

Koos Knak | 01-04-13 | 18:08

Ik word echt zooooo woedend als ik dit soort berichten lees... GGRGGRRRR... kotsen moet ik ervan.

ANGEL70 | 01-04-13 | 16:56

Denk je eens in wat er in Syrie gaat gebeuren als daar ook de 'Arabische Lente' aan gaat breken...

Straks hebben we te maken met een hele gordel van landen waar een zwoel lentebriesje waait, van Pakistan tot de Atlantische Oceaan. Het spreidt zich uit als een olievlek en alle omringende landen krijgen er grote last mee.

ZKH | 01-04-13 | 14:52

Even serieus,kunnen ze daar jeugdzorg niet op af sturen?

bodhisatta | 01-04-13 | 13:52

@Care | 01-04-13 | 04:41
Triest maar waar, ik heb daar ook gemixte gevoelens bij, maar als je dan weer leest dat iemand van het O.M. kinderporno heeft dan weet je dat je tegen een muur staat te meppen. Wat een intens trieste vertoning, dat de VN en wie dan ook deze figuren aan de macht hebben geholpen, arme kinderen.

Implant | 01-04-13 | 13:09

Kijk eens op Joop.NL (of welk link medium dan ook), waar men struikelt over de morele verontwaardiging inzake meerderjarige prostituees en hierover een oorverdovende stilte aantreft.

aceofspades | 01-04-13 | 11:48

Zijn de geitjes schaars?

biscaya | 01-04-13 | 11:45

Mans PVV, je moet niet vergeten de mensen hier zijn bang van Finnen hangjongeren. Hoe denk je dat die mensen zich voelen omringt met Radicalen die mensen afslachten terwijl ze roepen allah is groot? Zelfs terwijl ze rond een kind zijn lijk staan schreeuwen die stakkers dat.
-
Hier is maar een schijn democratie maar daar, is een schijnheilige dictatuur. Persoonlijk begin ik te denken dat de EU fascisten gewoon nog steeds Hitler aanhangers zijn. En dat ze daarom die Barbaren steunen voor 'democratie'
-
(Niet vergeten Hitler en Radicalen zijn goede vrienden van elkaar.)

ZiekVanDieJankers | 01-04-13 | 11:35

Stop je leuter in een moslimkleuter

De Bolle | 01-04-13 | 11:26

Of het nu mohammed of christus is die geloven zijn ziek.Ze staan stijf van de pedoos en homofolie.Ze keuren het af maar zijn zelf de grootste vuilakken.

ruuf | 01-04-13 | 09:33

-weggejorist-

jeff6010 | 01-04-13 | 09:25

Snap niet dat ze er npg mee weg komen en dat er niet eens massaal tegen deze wantoestanden gestemd wordt. Deze achterlijke zullen hun religie altijd blijven gebruiken voor hun eigen lust en de kinderen lees: meisjes zijn daar de dupe van , grote schoften.

Mans PVV | 01-04-13 | 08:27

Ad van den Berg heeft zijn naam intussen gewijzigd in MohammAd in afwachting van zijn vrijlating en toekenning van een dikke schadevergoeding vanwege onterechte opsluiting.

GroenLinks gaat Kamervragen stellen over bovenstaande misstand...

De Koning van EHV | 01-04-13 | 07:00

Ik ben gestopt met iets te geven om dit soort zaken, begrijp me niet verkeerd, ik vind het misselijkmakend tot op het bot en huiver bij de gedachte, maar aan de andere kant is het inmiddels pijnlijk duidelijk geworden dat het toch niets uit maakt wat wij zeggen of doen.
Hek om dat gebied heen en platbranden die hap, tis wel leuk geweest met die fratsen.

Care | 01-04-13 | 04:41

Fucking real life Game of Thrones Season 3: Arab Spring is Coming. En wij hebben niet eens een megamuur om die mafkezen buiten te houden, maar open grenzen. Gaat nog leuk worden. Heeft u dochters? Bewaar ze op een droge, warme plaats. Ver buiten het zicht. Vertrek naar het Noorden als u kunt!

Kromst | 01-04-13 | 03:29

-weggejorist-

ReligionSucks | 01-04-13 | 03:16

-weggejorist-

ReligionSucks | 01-04-13 | 03:15

-weggejorist-

ReligionSucks | 01-04-13 | 03:15

Gelukkig eten ze allemaal geen varkensvlees. Anders waren ze zeker weten naar de hel gegaan.

ReligionSucks | 01-04-13 | 03:14

Gelukkig dat het Arabische lente is. Kan niet wachten tot de Arabische zomer aanbreekt.
VincentTheSaint | 31-03-13 | 19:54 | + 19 -
liever Arabische winter misschien bevriest die achterlijke mentaliteit dan wel jezus naast dat n 9jarige of 13 jarige qua lichaam nog niet volgroeid genoeg is voor seks is t dat qua ontwikkeling ook niet nee ook niet in die landen:(

cryptolau | 01-04-13 | 01:29

Ik kan echt maar een woord uitbrengen voor dit: ziek. En ik werk met Egyptische collega's (meestal hoog opgeleid) en die zijn hier geen fan van...

xspalm | 01-04-13 | 01:26

Jim Lovell | 31-03-13 | 23:57
Yess. Maar je zegt het zelf al helaas is die religie grensoverschrijdtent. We krijgen er nog veel last van. Maar we moeten ze inderdaad buiten de deur houden.

Amano | 01-04-13 | 00:53

Jim Lovell Dat ken maar je moet wel vaker dingen herhalen anders vergeten de mensen het.. Zoals wat een graaiend tuig VVD,PVDA, en hun vriendjes zijn. Dat vergeten mensen wel vaker door propaganda rond verkiezingstijd.

ZiekVanDieJankers | 01-04-13 | 00:26

@ZiekVanDieJankers | 01-04-13 | 00:13
Erg oud nieuws. Den Uijl heeft al eens een document ondertekend. Olie voor immigratie.

Jim Lovell | 01-04-13 | 00:20

www.militantislammonitor.org/article/i...

"One might be led to think that if international law enforcement authorities and Western intelligence agencies had discovered a twenty-year old document revealing a top-secret plan developed by the oldest Islamist organization with one of the most extensive terror networks in the world to launch a program of "cultural invasion" and eventual conquest of the West that virtually mirrors the tactics used by Islamists for more than two decades, that such news would scream from headlines published on the front pages and above the fold of the New York Times, Washington Post, London Times, Le Monde, Bild, and La Repubblica.

If that's what you might think, you would be wrong.

In fact, such a document was recovered in a raid by Swiss authorities in November 2001, two months after the horror of 9/11. Since that time information about this document, known in counterterrorism circles as "The Project", and discussion regarding its content has been limited to the top-secret world of Western intelligence communities. Only through the work of an intrepid Swiss journalist, Sylvain Besson of Le Temps, and his book published in October 2005 in France, La conquête de l'Occident: Le projet secret des Islamistes (The Conquest of the West: The Islamists' Secret Project), has information regarding The Project finally been made public. One Western official cited by Besson has described The Project as "a totalitarian ideology of infiltration which represents, in the end, the greatest danger for European societies."

ZiekVanDieJankers | 01-04-13 | 00:13

@meneer Q | 31-03-13 | 23:57
Schandaal?

Hier in Nederland zijn voedselbanken waar ze godverdomme niet eens A-merken hebben! Ken je prioriteiten! Leuk, zo'n meisje dat op haar twaalfde half doodgeneukt wordt door tien Saudisch pedofielen, maar dat je hier in Nederland bij de voedselbank Lidl chocoladepasta krijgt in plaats van Nutella is toch wel iets belangrijker voor de gemiddelde linkse klootzak!

dlseth_ | 01-04-13 | 00:08

Onze vrouwen moeten niet van die tranen laten omtrent een religie. Die tijd hebben we gehad.
Nooit weer dus.
Ik ga nu naar fast-chat. Prettige paashaas toegewenst.

Jim Lovell | 01-04-13 | 00:02

brutus68 | 31-03-13 | 20:35
Hebben je jou ook al wijsgemaakt dat islam ooit een "hoogstaande cultuur" was? Dat heeft dan zeker een week geduurd, want voor de rest was het een barbaarse bende, die alle cultuur op hun weg vernietigde.

PrinsesStoepje | 01-04-13 | 00:00

europa kan zich alvast gaan voorbereiden op 5 miljoen koptische vluchtelingen, want dit is een teken aan de wand. islam is een haatideologie van een zich miskend voelend zelfverklaard herrenvolk dat vooral achterlijkheid, oorlog en armoede verspreidt. dat uitgerekend egypte prooi valt aan radicale islam is een veeg teken. dat betekent decennia van instabiliteit en oorlog in de regio en een continue stroom van vluchtelingen. islam maakt vooralsnog de meeste slachtoffers onder moslims zelf, via onderling geweld en maatschappelijke deprivatie. in feite blijft de islamitische wereld steken in het model van afrika pakweg 30 jaar geleden. overal een dictator die de bevolking uitperste en onderdrukte. hebben de negers inmiddels doorgekregen dat dit geen sustainable model is, gaan de arabieren er nog een schepje bovenop doen. de emiraten, marokko, bahrein, bangla desh, maleisië, tunesië, algerije, indonsië, filipijnen zullen de eerste slachtoffers worden van een hernieuwde interne strijd, waarbij er uiteraard altijd een gek zal zijn die israël zal willen aanvallen. met de verenigde staten in zichzelf teruggetrokken, china niet geinteresseerd en india te verdeeld, zal er weinig controle meer op de kokende ketel zitten. en die parasieten uit brussel zijn echt niet geschikt voor de job. misschien niet zo een gek idee om zonpanelen op het dak te zetten en op bruine stroom over te schakelen.

minimá-armezusvan.. | 31-03-13 | 23:59

Waarom hoor de de linksche roeptoeters niet over dit godsgeklaagd SCHANDAAL... oh nee het is de gekleurde medemensch wat die doet is altijd goed.
Het afzeiken doet de linksche roeptoeter wel tegen (blanke) autochtonen.

meneer Q | 31-03-13 | 23:57

@Amano | 31-03-13 | 23:45
Helaas is die vorm van religie grensoverschrijdend. Dat kan maar op een manier bestreden worden. Hun probleem moet niet ons probleem worden, snappie?

Jim Lovell | 31-03-13 | 23:57

En ga hierover maar niet met een NL-moslim in discussie, want die zal je vertellen dat het niks met islam maar met "cultuur" te maken heeft. Hij zal het echter NIET veroordelen maar zal JOU kwaad aankijken vanwege je poging om "alle moslims over één kam te scheren".

PrinsesStoepje | 31-03-13 | 23:55

M.a.w. pedo met het islamgeloof krijgen in egypte de vrije hand, de "normale" egyptenaar is met die "lente revolutie" een mooi rad voor ogen gedraaid, want als dit door gaat kun je ze officieel pedofiel noemen als ze in het buitenland zijn, daar zullen ze blij mee zijn.

Umberto die trotzoni | 31-03-13 | 23:52

Ja dan kon van Rompuy dus echt niet weten want er waren voor de rest helemaal geen signalen dat Egypte naar de islamitische afgrond ging, toch? Maar gelukkig hebben wij "mensenrechten" -organisaties en die zullen er wel wat van gaan zeggen, toch?

PrinsesStoepje | 31-03-13 | 23:50

Oud nieuws, dit gebeurde altijd al onder moslims. Kleine meisjes die worden uitgehuwelijkt aan vieze ouwe mannetjes (imams). Waarom? Omdat het in de koran staat.
En dan durven ze wat over onze priesters te zeggen.
Islam is een pedofielknuffelend geloof.

Gambit29 | 31-03-13 | 23:49

TBS-geestelijken-gestoorden...
kindhuwelijken moeten we gaan aanpakken via de unicef of de VN.

meneer Q | 31-03-13 | 23:48

Jim Lovell | 31-03-13 | 23:41
In m,n hart ben ik het wel met je eens, georganiseerde religie dient krachtig bestreden te worden, maar ik denk niet dat zo,n oorlog veel uithaalt. Je kunt mensen niet dwingen. Bovendien is dat dan ook weer een vorm van religie. Daarnaast geloof ik dat ze het zelf uit moeten zoeken, anders beklijft het niet. Helaas zullen ze het zelf moeten ondervinden dat het niet werkt.

Amano | 31-03-13 | 23:45

@tattooboer | 31-03-13 | 23:38
Ja, dat moet de totale hel zijn.

Jim Lovell | 31-03-13 | 23:44

@Amano | 31-03-13 | 23:34
De hoop waar ik het over had is een wens gedachte. In moslim landen is de kerk de baas. Wetgeving gebaseerd op geloof is alleen al een goede reden om hen de oorlog te verklaren.
En dan heb ik het nog niet eens over de inhoud van de sharia.
Despicable

Jim Lovell | 31-03-13 | 23:41

Dat ze met bommen en granaten onze kant op komen. Bijvoorbeeld door aanslagen. Waar al een begin mee is gemaakt. Om ons van de kaart te vegen. Zie de de aanslagen in bijvoorbeeld Madrid en london. En om te beginnen Israël van de kaart te vegen.

Amano | 31-03-13 | 23:40

@Jim Lovell | 31-03-13 | 23:33
Ik denk dat je ervan moet/kan uitgaan dat er bij deze meisjes wel een beetje meer verdriet is dan een traantje, denk je niet?

tattooboer | 31-03-13 | 23:38

Dat het Sick Fucks zijn wisten we al, nu alleen nog een gedegen onderbouwing.

Jim Lovell | 31-03-13 | 23:35

Jim Lovell | 31-03-13 | 23:29
Ik hoop het ook maar ik vrees dat de gematigde islam onvoldoende daadkrachtig zal hebben om de radicalen de baas te zijn. Overigens is begreep ik een meerderheid van de Egyptische bevolking voor het invoeren van de sharia. De islamitische wetgeving.

Amano | 31-03-13 | 23:34

@tattooboer | 31-03-13 | 23:25
Nee. Ik zeg alleen dat ik een bericht ondersteund door een foto van een betraand meisje niet geloof. Dat ligt er te dik op.

Jim Lovell | 31-03-13 | 23:33

La Vie En Rose | 31-03-13 | 23:27
Assad en al die andere door westen in het zadel geholpen en/of gehouden dictators was voor het westen wel een stabiliserende factor maar de bevolking betekende het terreur. En uiteindelijk ook geen houdbare zaak want vroeg of laat ontaard al die onvrede in revolutie.

Amano | 31-03-13 | 23:31

@La Vie En Rose | 31-03-13 | 23:21
De politiek in Egypte is zo versnipperd dat 30% stemmen voor de moslimbroederschap via coalitie een regering heeft opgeleverd. Steun van de meerderheid van de Egyptenaren heeft de moslimbroederschap niet, vandaar de protesten. Hopelijk organiseren ze zich, anders is het gedaan met ze.

Jim Lovell | 31-03-13 | 23:29

Dat de religieuzen in de vorm de vorm van moslims ons actief gaan bestrijden.

Amano | 31-03-13 | 23:27

@Schoorsteenveger | 31-03-13 | 22:50
Ik weet het. Had dat moeten vermelden. #Assad.
Maar wat er daarna aan de macht zal komen, is geen haar beter.

Idd. L'histoire se répète.

La Vie En Rose | 31-03-13 | 23:27

@Amano | 31-03-13 | 23:17
En ik ben bang dat we in dit tempo binnenkort weer opnieuw kunnen beginnen.
Verklaar je nader svp.

Jim Lovell | 31-03-13 | 23:25

@La Vie En Rose | 31-03-13 | 23:21
Prima, echt doen, dat boek verklaart zo veel naar het heden, en met je laatste opmerking heb je ook gelijk zoals de Groene revolutie in Iran etc. triest voor de jongeren in die landen die wel iets willen met hun leven.

Uw Verzekeringsadvis | 31-03-13 | 23:25

@Uw Verzekeringsadvis | 31-03-13 | 22:38
Nope, niet gelezen. Ga ik doen.

Het verband tussen analfabeten/afhankelijkheid van de boven hen gestelden met hun mooie praatjes en beloftes, snap ik.

Denk toch dat er in Egypte nog teveel 'verwesterde' en kritische moslims rondlopen die never nooit terug willen naar het jaar 1300.

Althans dat hoop ik.

La Vie En Rose | 31-03-13 | 23:21

@tattooboer | 31-03-13 | 23:12
Vooral de foto met die traan doet het hem. Niet dus.
Een oplettende lezer kijkt daar doorheen.

Jim Lovell | 31-03-13 | 23:18

Verschrikkelijk. Ik denk dat dit slechts het begin is van een lange rij negatieve aandacht die deze regio nog over zich af zal roepen. Als namelijk de rook van de Arabische lente is opgetrokken en in die landen de politieke Islam aan de macht is gekomen, zal daar de strijd om de centrale macht over al die landen losbarsten. Islamieten en vooral strenge islamieten zien alle moslims als elkaar gelijken en broeders. En alles op aarde en daarmee ook al het land behoort tot god. Het ligt hiermee dan ook in de lijn der verwachting om alles en iedereen te verenigen. Zogezegd in opdracht van god (Dit is ook vlak na het ontstaan van de islam gebeurd). En als dat eenmaal gedaan is en de rook is neergedaald zullen ze zich richtten op wat zij noemen de vijanden van de islam. Wij.
We hebben er hier honderden jaren over gedaan om de religieus idioten, vooral de christenen, van zoveel mogelijk macht te ontdoen en ze uit de politiek macht te verwijderen. Ten kostte van miljoenen doden en even zoveel ellende. En ik ben bang dat we in dit tempo binnenkort weer opnieuw kunnen beginnen.

Amano | 31-03-13 | 23:17

@de grote Anti | 31-03-13 | 22:12
Ja und?
Nergens voor nodig om die foto hier te plempen.

En heb je weleens van grooming gehoord? Zoek maar even op. Dat is de reden dat zoveel jongens en meisjes van die leeftijd, veelal erg kwetsbaar, in de praatjes van die smeerlappen trappen.

Pedofilie is hier strafbaar en heeft geen zak te maken met de wet die Morsi in wil voeren. Dat is een wet gebaseerd op religie.
Een religie waarin meisjes en vrouwen ondergeschikt zijn aan de man. Waar meisjes van 13 beschikbaar moeten zijn als huwelijkspartner.

La Vie En Rose | 31-03-13 | 23:16

ëén van die jihadisten die hier vandaan naar Syri
ë was afgereisd meldde heelk trots dat hij gaat huwen..
Wel, dat zit zo, jonge meisjes mogen met nieuwe islamitiese wetten snel gehuwd worden zonder kosten en deze sexhuwelijken duren soms niet langer dan een paar uur. het gaat om schrijnend jonge kinderen en gebeurt vooral bij de rebellen die gesponsord worden door ons regime en USA..
Lees en huiver.
beforeitsnews.com/opinion-conservative...

tattooboer | 31-03-13 | 23:12

@Itzamná | 31-03-13 | 22:09
Robbie was geeeeiiiilll.

miko | 31-03-13 | 23:09

@Itzamná | 31-03-13 | 22:11
Rechten voor aanvragen? En wie bellen we? Arnie?

miko | 31-03-13 | 23:08

@pajans | 31-03-13 | 21:58
Wat jij wil, junior.
Wegwezen, dat is een gouden tip.

Jim Lovell | 31-03-13 | 23:04

@Schoorsteenveger | 31-03-13 | 22:50
Lul toch niet de moslim malloten zijn dit begonnen niet Assad.
Waar je wel gelijk in gaat krijgen is dat na de oorlog de massa slachting door zal gaan, met de groeten van Allah.

Uw Verzekeringsadvis | 31-03-13 | 23:02

WirMachenMusik | 31-03-13 | 22:24 | + 1 -

Schokkend, die vrouwenhandel.

Schokkend ook dat de dinar blijkbaar meer waard is dan de euro.

Anijsblokje | 31-03-13 | 22:59

@Not Muhammad | 31-03-13 | 20:19
Ofwel, anaal is legaal.

Is de pedopartij al bekeerd?

dlseth_ | 31-03-13 | 22:56

La Vie En Rose | 31-03-13 | 22:25 |
Assad is een hele grote boef, het is daar nu een humanitaire ramp, en we weten dat het er na de oorlog niet bepaald beter op zal worden. L'histoire se répète.

Schoorsteenveger | 31-03-13 | 22:50

Sick fucks...

Aatje | 31-03-13 | 22:45

@La Vie En Rose | 31-03-13 | 22:25
Lees het boek Napoleon in Egypte eens.
N. wilde zelfs moslim worden om iets te kunnen veranderen, wilde de democratie invoeren, is van ellende weggelopen was niets mee te doen met de moslims, we zijn 2 eeuwen verder er is niets verandert.
Waarom omdat het merendeel analfabeet was en is en afhankelijk v/d mening v/d boven hun gestelden, nu dus de Morsi doctrine terug naar het jaar 1300.
Raar volkje en dat in 2013.

Uw Verzekeringsadvis | 31-03-13 | 22:38

En Amerikanen maar bang zijn voor kwaadaardige aliens. Ze zijn hier 1400 jaar geleden al geland, en zijn zich nu aan het uitzaaien over de rest van de wereldbol.

dedeurs | 31-03-13 | 22:35

Als dit de plannen zijn van Morsi voor Egyptische meisjes,
dan weten ze in Syrië wat ze te wachten staat als de rebellen aan de macht komen.

Eens kijken of er wereldwijd, en ook hier, gematigde moslims en die believers in de Arabische lente samen massaal gaan protesteren tegen dit walgelijke voorstel van Morsi.

Zal wel niet. Die gaan morgenavond op staatszender 1 met treurige ogen en trillende stem proberen om geld uit onze zakken te kloppen voor hulp aan Syrische vluchtelingen.

Diezelfde mensen vinden dat Assad de boosdoener is en plaats moet maken voor die rebellen, die door het Westen moeten worden gesteund. Dat vinden ze democratie.

Giro 555. Kijk even welke organisaties daaronder vallen.

Geef allen met gulle hand.

Ik niet.

La Vie En Rose | 31-03-13 | 22:25

Hier ook zo'n afschuwelijke en uit de VK van eergisteren nog wel, met als relatief onschuldige kop:
"Nu Syrische vrouwen kwetsbaar zijn, komen foute mannen hen 'helpen'"
www.volkskrant.nl/vk/nl/2664/Nieuws/ar...
Het gaat over Arabieren die naar vluchtelingenkampen komen om de vrouwen en kinderen van hun broeders te 'helpen'. Een zinnetje uit het artikel om die die 'hulp' te typeren:
'Wil je me je dochtertje verkopen voor 100 dinar?'.

WirMachenMusik | 31-03-13 | 22:24

Skunk57 | 31-03-13 | 22:11 |
Ik raad je aan om eens een beetje Kant te lezen. Wat jij hier beweert is datgene wat als de grootste fout der multiculturalisten mag worden bestempeld, namelijk dat elke cultuur evenwaardig is, dat elke cultuur zijn eigen normen en waarden heeft, en dat het niet mogelijk is, niet wenselijk en zelfs niet toelaatbaar om die normen- en waardenstelsels met elkaarte vergelijken. Wat je zegt is, letterlijk, dat culturen onherleidbaar zijn, hun eigen intrinsieke waarde hebben en daar ook tot in de eeuwen der eeuwen een onvervreemdbaar recht op hebben.
De kwestie van beter of slechter, daar is waar het hier inderdaad om draait. Het Westen durft niet meer beter te zijn, de Islam is bij definitie beter.

Schoorsteenveger | 31-03-13 | 22:21

@Itzamná | 31-03-13 | 22:06
Na mijn lachbui met de mond vol bubbels, is de laptop na het drogen morgen schroot.
Je gaat over de knie, bejaardenbeul.

Jim Lovell | 31-03-13 | 22:21

Die lutsers liggen 900 jaar achter in beschaving, logisch zou zijn meisjes van - 890 jaar te kunnen trouwen.

Uw Verzekeringsadvis | 31-03-13 | 22:19

@wakkere_nederlander | 31-03-13 | 21:39
Goed punt. Ik lees hier dat Mein Kampf (terecht) verboden is in Nederland.
www.grafischarnhem.nl/minor/designcrit...
Ik zie geen reden de Koran niet te laten verbieden in Nederland. Zeker als hun aanhangers oproepen tot pedofilie, discriminatie van Joden en er ook geen bezwaar is van het mishandelen van dieren of het misbruiken van ongelovigen.
Ik ben voor het verbieden en een enquête. Dit heeft m.i. niets meer te maken met vrijheid in het geloof, maar aan het gebrek aan normen en waarden.

Kees8374 | 31-03-13 | 22:15

Cleopatra draait zich om in haar graf.

polt | 31-03-13 | 22:14

@La Vie En Rose | 31-03-13 | 22:02
Bovenste rij helemaal rechts lieverd..
www.google.nl/search?hl=nl&site=im...

En het is geen geheim dat jailbait het schijnbaar erg goed doet in de zoektermen dus dat was mijn eerste ingeving wat bewijs te vinden.. Als je nog wat dieper gaat graven struikel je over de vieze oude mannetjes. Natuurlijk weet ik niet zeker of die blank zijn, aan het taalgebruik te zien vrees ik vaak van wel. Dusss.. ook een beetje ONS probleem.

de grote Anti | 31-03-13 | 22:12

miko | 31-03-13 | 22:09 | + 0
Het zou een echte multi-religieus feest moet worden waarbij iedereen een kromzwaard zou moeten krijgen en er voor de lol ook nog wat leeuwen rond zouden moeten sjokken.

Lijkt me goeie televisie.

Itzamná | 31-03-13 | 22:11

Schoorsteenveger | 31-03-13 | 21:19

Proberen?? Daar denken de ouders vast anders over.

Eigen cultuur verloochenen is iets wat ik zeker niet voorsta.
Maar gaat dat niet voor ieders beleving van eigen cultuur op. Ben jij beter, of ben ik beter? Anders misschien, niet meer of minder.

Skunk57 | 31-03-13 | 22:11

Zolang het midden-/verre-oosten onze handelspartner is, knijpen wij een oogje toe. VOC mentaliteit.

boasatlas | 31-03-13 | 22:11

necrosis | 31-03-13 | 22:02 |
Oeps. Ben niet zo thuis in de oudere rijpere vrouw. Zie het onderscheid niet zo tussen Paay en Brard qua lekker, vergeef mij. Linda van Dyck?

Schoorsteenveger | 31-03-13 | 22:10

lekker kindjes neuken met goedkeuring van het opperwezel, en nog veel dichterbij dan thailand, goed bezig!

Bamzaaiert | 31-03-13 | 22:10

miko | 31-03-13 | 22:07 | + 0
Geh.
Rob de Nijs zong het al: Ik was 13 en zij was 88...
Vieze Rob, bah!

Itzamná | 31-03-13 | 22:09

@Itzamná | 31-03-13 | 21:57
Precies, of wat te denken van een islamietje tegen een gristen te laten vechten al dan niet met hun traditionele wapens.

miko | 31-03-13 | 22:09

@Itzamná | 31-03-13 | 21:52
Doe ik wel.14. Maar als ik de Clinton norm neem 15.

miko | 31-03-13 | 22:07

@Not Muhammad | 31-03-13 | 21:57
Het enige voordeel is dat in de landen die nu hun lente ervaren geen echte grote leider hebben. Dat voorkomt in ieder geval backfire op dit moment. Op het moment dat de lokale talibans het land onder controle hebben dan komt het onze richting uit. De hoop die we moeten hebben is dat Iran als theocratie valt.Zodat men in het midden oosten ziet dat de corrupte regimes vervangen door religieuze corrupte regimes absoluut geen oplossing is.

miko | 31-03-13 | 22:06

Hoog tijd dat we eens wat beschaving in die cultuur bombarderen.

Botte Hork | 31-03-13 | 22:04

En de linkse goegemeente maar blijven roeptoeteren over de zegeningen van de arabische lente...

G. Wensverband | 31-03-13 | 22:02

@Schoorsteenveger | 31-03-13 | 21:55
Patty Brard?
Ik had het over vrouwen, niet over walvissen!

necrosis | 31-03-13 | 22:02

@Itzamná | 31-03-13 | 21:45
Praktisch aangelegd als ik ben zeg ik: Aparte rijbanen en kassa's voor de ouderen.
Wel met babyboom accijns erop, dat verdienen ze die profiteurs.

Jim Lovell | 31-03-13 | 22:02

@Schoorsteenveger | 31-03-13 | 21:52
Kijk maar naar al de haatpriesters uit het midden oosten die we plaats geven in europa terwijl ze in hun gen land gevreesd worden.

miko | 31-03-13 | 22:02

@de grote Anti | 31-03-13 | 20:21
Nope. St. Martijn is een klup voor pedofielen. Die vallen op jongetjes én jonge meisjes.

"Maargoed, voor iedereen weer hysterisch wordt vrees ik dat veel vieze mannetjes hier zo'n huwelijk ook wel zien zitten. Maar dat mag dus niet dus zitten ze te fappen op youtubekanalen en chatrooms met 13 jarige meisjes."

En nee, ik kan me niet voorstellen dat hier vieze mannetjes zijn die een huwelijk met zulke jonge meisjes zouden willen, op pedofielen en pedoseksuelen na.
Die willen dat natuurlijk wel.

En wat dat zitten fappen op youtubekanalen en chatrooms met 13 jarige meisjes: Hoe kom jij aan deze foto?

Vraag twee: Waarom plemp je deze foto?

La Vie En Rose | 31-03-13 | 22:02

In de nieuwe neo-liberale economie is 18 al heel oud heur.

oplichter | 31-03-13 | 22:02

Voordeel:je krijgt slaap genoeg want je ligt iedere avond om kinderbedtijd op bed.

zwerfpaal | 31-03-13 | 22:00

Tja. Ik kan niet zoveel met het argument dat het interessant vinden van jonge meisjes iets smerigs is. Gemiddeld genomen heeft een 12-jarig Afrikaans meisje meer rondingen dan een Aziatische vrouw van 25 om maar een voorbeeld te geven. Bovendien zit er een zekere vorm van schoonheid in. Een meisje dat een vrouw wordt. En toen ik zelf twaalf was, vond ik het reuze boeiend al die meisjes die borsten kregen. Bottom line echter is dat je als volwassene geen sex zou moeten willen hebben met een kind. Zo simpel is het. Dat mag alleen als je zelf ook nog kind bent.

D.Turpin | 31-03-13 | 21:59

@Ronnie Rauwkost | 31-03-13 | 21:35
Je moet het vlees wat langer bewerken maar het smaakt beter. ;)

miko | 31-03-13 | 21:58

Dat je als ouder je dochter van 13 laat pompen..
Hoe door en door verrot in je kokosnoot ben je dan?
Primaten, sorry echt geen andere woorden voor.

Botte Hork | 31-03-13 | 21:58

@necrosis | 31-03-13 | 21:27
Doen ze soms ook levend.

miko | 31-03-13 | 21:58

Jim Lovell | 31-03-13 | 21:02
Je analyseert je maar een eind raak, verstaan.

pajans | 31-03-13 | 21:58

Betekend dat met het VVD/PvdA kinderpardonfestival de haatbaard echtgenoot ook automatisch een verblijfsvergunning krijgt?

oplichter | 31-03-13 | 21:57

miko | 31-03-13 | 21:47 | + 0
Ik zeg niet dat we terug moeten naar de Romeinse tijd als het om dit soort zaken gaat, maar we ook weer niet al te bezopen moeten doen als men in sommige culturen (nah ja, cultuur...) er andere leeftijden op nahoudt dan hier.

Jouw idee van een arena waar je christenhondjes en moslimvarkentjes voor de leeuwen kunt gooien - bel eens met Joop van den Ende of zo, topidee. Dat Boer zoekt Hoer, daar ben ik ook wel klaar mee.

Itzamná | 31-03-13 | 21:57

@miko | 31-03-13 | 21:41 De VS dwars zitten. Maar ook op basis van de welbekende 'progressieve' naïviteit. De Fransen zouden wel eventjes de verloren/verbannen zoon afleveren op heilige grond. Enfin, de gevolgen moge duidelijk zijn. Leermoment?
Welnee. Morsi krijgt 5mld. De 'vrijheidsstrijders' in Syrie gaan we binnenkort van luchtafweergeschut voorzien enz enz.
Ik schreef progressief tussen haakjes, en wel om precies dit punt.

Ter linkerzijde van het politiek spectrum placht men zichzelf dikwijls voor modern en veranderlijk te verslijten.
Terwijl de beweging, als het om religie/islam gaat, muur en muurvast zit in vastgeroeste principes. Kritiek op 'het vreemde' is xenofobie en zal te alle tijden als zodanig worden toegepast. Kanttekeningen plaatsen bij religie is taboe en de wenselijkheid van immigratie aankaarten staat gelijk aan genocide. Dat is net als communisme en fascisme, dergelijk denken verander je niet. Het sterft langzaamaan uit.

Not Muhammad | 31-03-13 | 21:57

necrosis | 31-03-13 | 21:46 |
Dat dacht ik al. Patty Brard dan ook, neem ik aan.

Schoorsteenveger | 31-03-13 | 21:55

Dat moet in NL natuurlijk ook toegestaan worden anders is men een islamofoob. En dan kan natuurlijk niet. Want dat is toch rascisme volgens 1 of andere NGO?

Zzzzooooffff | 31-03-13 | 21:53

"Allah weet het beter". En wat Die heeft gezegd, heeft Mo de pedo eerlijk en oprecht van een engel doorgeseind gekregen. Dus vrouwen zijn onderdanig aan de man, Joden deugen niet, en ongelovigen verdienen een snee door de keel.
En het CDA, de PvdA, de VVD, GL, de CU, de SP en uiteraard D666 vinden het een prachtig respectabel geloof. Van dat stelletje landverkwanselende kk-eikels die ons er aan bloot stellen, hebben we meer te vrezen dan van de mohammedanen zelf.

Fijnstoffer | 31-03-13 | 21:53

miko | 31-03-13 | 21:45 | + 0
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat het in zekere zin een relatieve grens is. Of je die nu op 21, 18 ,16, 14 of 12 stelt.
De gemiddelde leeftijd waarop men hier seks heeft ligt rond de 16 jaar, wat betekent dat er ook heel wat moeten zijn die er eerder aan beginnen.
Hoe oud was jij?
Waar je geen antwoord op hoeft te geven.

Itzamná | 31-03-13 | 21:52

miko | 31-03-13 | 21:41 |
Inderdaad, werd in Parijs als een profeet, een goeroe, een bevrijder gezien en als een waardige opvolger van die enge dictator, de Sjah van Perzië. Het zou allemaal beter worden. We hebben sindsdien niet veel geleerd.

Schoorsteenveger | 31-03-13 | 21:52

@Skunk57 | 31-03-13 | 21:12
Tuurlijk, het hele land juichte deze man toe. Ik heb ook gehoord dat Mark Rutte en Diederik gevraagd hebben aan de bisschoppen en de ouderlingen om raad o dit in een wetsvoorstel te gieten.
Lutser, niemand wil dit soort gasten.

miko | 31-03-13 | 21:52

Wat is de eerste wet die een politicus met een klein pikkie erdoor probeert te jagen?

Anijsblokje | 31-03-13 | 21:51

Dat wisten we vooraf al, bij de lente horen kleine meisjes.

KarelMarks | 31-03-13 | 21:50

@Itzamná | 31-03-13 | 21:08
Inderdaad terug naar de Romeinse tijd.
Waar gaan we de eerste arena bouwen waar we de gristenen en islamietjes samen voor de leeuwen kunnen gooien???

miko | 31-03-13 | 21:47

Yo moslims, het is 2013.

Botte Hork | 31-03-13 | 21:47

@Schoorsteenveger | 31-03-13 | 21:28
Niets mis met Paay, ik zou haar doen als ik de kans kreeg.....

necrosis | 31-03-13 | 21:46

Jim Lovell | 31-03-13 | 21:33 | + 1
Nou ja, als je de kinderziekten voorbij was werd je rustig 60.

Wat je daarna nog aan tijd hebt (20 jaar of iets), is minder de moeite waard dan 1 tienerjaar. Aftakeling meneer, elke dag een beetje duidelijker.
Ja, daar zitten we op te wachten. Mensen worden tegenwoordig veel te oud en zorgen voor veel problemen. Zo rijzen de kosten van de gezondheidszorg de pan uit en, erger nog, sta je bij de Appie een uur te wachten als zo'n grijze dakduif na het inladen van de boodschappen een kwartier gaat zoeken naar haar contante geld en dan rustig een euro of 40 afrekent met muntgeld, euro voor euro.
Zijn we lekker mee. Bovendien, ze zijn ook nog eens een gevaar op de weg.
Dus.

Itzamná | 31-03-13 | 21:45

@Itzamná | 31-03-13 | 21:00
In de middeleeuwen zo rond de 12/14 jaar.Mohamed was voor zijn tijd waarschijnlijk niet veel anders als de rest van de malloten.
Maar 'we' weten nu beter. De relicapten niet. Die weten nog steeds niet d dat iets wat rekt niet perse wil zeggen dat het past.

miko | 31-03-13 | 21:45

@Not Muhammad | 31-03-13 | 21:18
:). Dat kun je wel zeggen.Let wel, de Fransen hebben deze man gekoesterd en hem gratis en voor niks naar Teheran gebracht. Enkel en alleen om de VS dwars te zitten.

miko | 31-03-13 | 21:41

Jim Lovell | 31-03-13 | 21:34 | + 0
Geh, 't viel mij ook op ja.

Itzamná | 31-03-13 | 21:40

Ik heb zo'n medelijden met al die arme Arabische vrouwen en kinderen.

Wordt het niet tijd dat we de islam gaan verbieden in Nederland en het vrije Westen?
Laten we met zijn allen een rechtszaak beginnen tegen dat afschuwelijke boek de koran.
Zo veel bewijslast: dat lijkt me een gelopen zaak.

wakkere_nederlander | 31-03-13 | 21:39

1000x liever een besneeuwde Hollandse lente dan die zogenaamde Arabische lente in die geblakerde zandbak waar mannen dit soort achterlijke misdaden verkopen als recht. Er is daar al heel lang een oorlog aan de gang, een vuile oorlog: mannen tegen vrouwen. En iedere vrouw die bij P&W op een tafel danst, heult met de vijand.

medusa324 | 31-03-13 | 21:38

@waskuip-admiraal | 31-03-13

Ik ben blij dat andere mensen zich dat ook afvragen. Waarschijnlijk zal ze iets brabbelen over geile moslims en neuken. Ja, voor de slechte verstaander, we hebben het over Petra Stienen.

Trouwens, google zegt dat ook al, dus nog ff doorgaan.

maggoo | 31-03-13 | 21:38

kudtvolk

yamahaha | 31-03-13 | 21:37

Nou doe mij ook maar een lekker kippetje ipv een oude taaie kalkoen.
Nee zo gek zijn die Mohamed's nog niet...!!

Ronnie Rauwkost | 31-03-13 | 21:35

@Itzamná | 31-03-13 | 21:22
Ja ik zag het.

Jim Lovell | 31-03-13 | 21:34

@Itzamná | 31-03-13 | 21:21
De levensverwachting was toen niet zoals nu. Die was vergelijkbaar met primitieve gebieden zoals heden ten dage *kuch*.
Rustig 80 jaar oud worden? Echt niet..

Jim Lovell | 31-03-13 | 21:33

Desmoulins | 31-03-13 | 21:27 | + 0
Ja, daar is een oorlog voor nodig. Die dingen gaan nooit vanzelf, en al helemaal niet langs democratische weg waar iedereen, zelfs de grootste mongool en ook netto-ontvangers en vrouwen, mind you!, stemrecht hebben.

Meer dan liederlijkheid is het niet. Typisch geval van road to hell, good intentions etc.

Itzamná | 31-03-13 | 21:33

Desmoulins | 31-03-13 | 21:27 |
De Moslimbroederschap institutionaliseert wat op het plattelend -zowat alles buiten het Tahrirplein- de dagelijkse praktijk is, een praktijk die gesanctioneerd en gekanaliseerd wordt door de lokale imams. Die dagelijkse praktijk is tien, nee honderd keer méér ingebed in de Egyptische cultuur dan die broze democratie waar wij ons op blindstaren en waar Petra Stienen nog steeds een natte broek van heeft.

Schoorsteenveger | 31-03-13 | 21:32

necrosis | 31-03-13 | 21:27 | + 0
Ja, ze gaan dan wel stinken, maar je kunt zelf overal gaatjes prikken waar je 'hem' in kunt steken.
*Wel weer genoeg geouwehoerd heeft*

Itzamná | 31-03-13 | 21:30

Nederland zou een daad kunnen stellen en 5 miljard EU-lidmaatschapsgeld een keer niet betalen. Of uit de EU stappen, redenen genoeg.
Gewoon omdat het kan, maar wacht. Een daad. Daar kan geen sprake van zijn, er spelen grotere belangen. Dat geeft de uitdrukking "Fuck die kinderen" een Egyptische én Europese betekenis.

Zoetwaterpanharing | 31-03-13 | 21:29

necrosis | 31-03-13 | 21:25 |
Type Patricia Paay bedoel je?

Schoorsteenveger | 31-03-13 | 21:28

@Itzamná | 31-03-13 | 21:25

Ik koester geen enkele illusie meer op dat gebied, maar ik weet dat de realiteit dit hele circus ooit een keer zal inhalen.
Men begint langzaam de ogen te openen, en dat zelfs in dit land.

Desmoulins | 31-03-13 | 21:27

@Itzamná | 31-03-13 | 21:26
Levend natuurlijk, als ze dood zijn gaan ze zo stinken....

necrosis | 31-03-13 | 21:27

necrosis | 31-03-13 | 21:25 | + 0
Levend of dood?

Itzamná | 31-03-13 | 21:26

Qua seks gaat er niets boven een oudere rijpere vrouw!

necrosis | 31-03-13 | 21:25

Desmoulins | 31-03-13 | 21:16 | + 0
Dat heb jij scherp gezien met je glazen oog. In mohammedaanse landen is 'democratie' op z'n best een middel om een theocratie te vestigen.

Hier is het een middel om de bevolking koest te houden en de rijken rijker en de armen armer te maken. Maak je daar maar geen enkele illusie over.

Itzamná | 31-03-13 | 21:25

Dit verwacht je helaas van islam, maar hoe gaat men dit hier te lande goed praten?

dubbert | 31-03-13 | 21:24

@Merkava | 31-03-13 | 19:49
+1
Maar dat zal nooit gebeuren.
Handelsrelatie verbreken betekent boze moslims en dan staat het zweet al onder de oksels bij de Europese politici, zo laf als ze zijn om eens een halt toe te roepen aan dit soort achterlijke praktijken.

Ik zag pas geleden een speech van een of andere moslim geestelijke. Hij zei dat pedofilie iets typisch westers was. Ergens heb ik het idee dat hij niet helemaal gelijk had. Je kunt pedofilie niet uitbannen door het te legaliseren.

_pandora_ | 31-03-13 | 21:23

Afgezien het feit dat dit natuurlijk nergens over gaat, werkelijk belachelijk!! en dan nog durven zeggen dat de Islam GEEN achterlijke cultuur is??

Is het wellicht handig om het artikel te lezen via de volgende link.

www.militantislammonitor.org/article/i...

De Islam is allang een charmeoffensief aan het doen en de Islam is zich een plek aan het vergaren binnen de Nederlandse politieke en organisatorische arena..

Pas op met die gasten.

Die Wilders is toch zo GEK nog niet.

theredmask1 | 31-03-13 | 21:22

En Rutte, ga je die Rompuy aanspreken op zijn moslimfundamentalisten hulp?

Boy Cot | 31-03-13 | 21:22

nu = toen^^^

Itzamná | 31-03-13 | 21:22

Afgezien het feit dat dit natuurlijk nergens over gaat, werkelijk belachelijk!! en dan nog durven zeggen dat de Islam GEEN achterlijke cultuur is??

Is het wellicht handig om het artikel te lezen via de volgende link.

www.militantislammonitor.org/article/i...

De Islam is allang een charmeoffensief aan het doen en de Islam is zich een plek aan het vergaren binnen de Nederlandse politieke en organisatorische arena..

Pas op met die gasten.

Die Wilders is toch zo GEK nog niet.

theredmask1 | 31-03-13 | 21:21

Jim Lovell | 31-03-13 | 21:16 | + 0
De levensverwachting was ook toen niet zo beroerd. De gemiddelde leeftijd is inderdaad gestegen. Komt alleen maar doordat er veel minder kindersterfte is dan nu.
Iemand die toen de 12 voorbij was kon ook rustig 80 worden.
Alsof de levensverwachting de slavenhoudende Romeinen ene zak interesseerde. In hun optiek was iemand volwassen als hij of zij zich kon voortplanten.
Kun je problemen mee hebben, maar die leeftijd ligt rond de 12.

In het Westen was je een honderd jaar geleden een pedo als je neukte met een meisje van 20.
Nu niet meer, want die handel is meerderjarig met 18 jaar.
Zo ben je pedo, zo opeens niet.

Itzamná | 31-03-13 | 21:21

@ miko,
Klopt, mijn schoonfamilie kent de realiteit, destijds werd er voor mijn vrouw een halve veestapel geboden. Toen deden ze daar lacherig over, jaren later realiseren we ons dat het nu orde aan de dag is. Die mannen zien vrouwen gewoon als minderwaardig.

Stekeltje | 31-03-13 | 21:19

Skunk57 | 31-03-13 | 21:12 |
We doen in elk geval nog een poging om de praktijken van figuren als die Robert Mikelsons te bestrijden en willen ze zeker niet institutionaliseren. Klein verschilletje wellicht, maar toch niet onbelangrijk.

Schoorsteenveger | 31-03-13 | 21:19

Ik heb Petra Stienen nodig voor meer duiding. En een extra doosje tolerantie. De vorige is op...

Mammeloe | 31-03-13 | 21:18

@miko | 31-03-13 | 21:09 Khomeini is een meester in het bedenken van de juiste oplossing bij het verkeerde probleem.

Not Muhammad | 31-03-13 | 21:18

Skunk57 | 31-03-13 | 21:12 | + -1
was ook zo'n een import figuur.. wat dat betreft? selectie aan de poort zal de Europese lente inluiden, fijn gevoel.

Bill Cosby | 31-03-13 | 21:17

Misschien mag Rompie als dank zo nu en dan ook van een jong hoertje snoepen.

watazooi | 31-03-13 | 21:17

@Itzamná | 31-03-13 | 21:10
Ja , daar kan jij als neger troll nog wat van leren ;)

miko | 31-03-13 | 21:16

Nee, die 5 miljard waren niet bestemd voor het 'Islamiseringsproces'... Blijkbaar waren ze er niet van op de hoogte dat de Moslimbroeders samen met dat andere fijne clubje salafisten de scepter zwaaien in Egypte.
Men vergeet voor het gemak dat partijen die op democratische wijze aan de macht zijn gekomen niet per se deugen of enige notie van gezond verstand met zich meedragen.
De stuitende naïviteit kent geen grenzen meer.
Wensdenken met haatbaarden aan de macht; een gevaarlijke combinatie.

Desmoulins | 31-03-13 | 21:16

@Itzamná | 31-03-13 | 21:08
De juridische grondslag van dat recht was gebaseerd op de levensverwachting van mensen in die tijd. Dat ging niet om seks met minderjarigen.
Ook de Romeinen hebben het uiteindelijk niet gered. De muzelmannen idem dito.

Jim Lovell | 31-03-13 | 21:16

-weggejorist-

Skunk57 | 31-03-13 | 21:12

miko | 31-03-13 | 21:09 | + 0
Gevoel voor humor kun je die Khomeini niet ontzeggen, whahaha!

Itzamná | 31-03-13 | 21:10

@miko | 31-03-13 | 20:55
Ik ken die foto's.
De beschaving is daar totaal verpulverd.
Triest.

Jim Lovell | 31-03-13 | 21:09

@Not Muhammad | 31-03-13 | 20:58
Heb je die verordeningen allemaal gelezen? Ze zijn hilarisch als bloedstollend.
Je mag een kameel of geit neuken maar je mag het vlees daarna niet in je eigen dorp verkopen wel in een ander.
'Een man mag gemeenschap hebben met dieren zoals schapen, koeien, kamelen en dergelijke. Echter hij moet het dier doden na zijn orgasme. Het is hem dan niet toegestaan om het vlees in zijn eigen dorp te verkopen, het vlees in een ander dorp verkopen is acceptabel' Diezelfde Khomeini

miko | 31-03-13 | 21:09

Als gezegd, de Romeinen stelden de meerderjarigheid voor meisjes op 12 jaar, jongens op 14.

Ons recht komt in feite direct voort uit het Romeinse recht.

"Tutor (Latijn: "beschermer", "behouder"; "voogd") was de Latijnse term om een voogd aan te duiden, die de tutela (voogdij) over iemand uitoefende. Een tutor bleef voogd over de bezittingen van impuberes of pupilli (minderjarigen (zonder vader)), tot deze meerderjarig waren (12 jaar voor meisjes, 14 jaar voor jongens). Terwijl jongens op hun veertiende niet enkel over hun bezittingen konden beschikken maar ook zelf juridische stappen konden nemen, moesten vrouwen beroep blijven doen op hun tutor om hen te vertegenwoordigen in juridische aangelegenheden."

Die Romeinen, die waren de booslims dus eeuwen voor, haha.

Itzamná | 31-03-13 | 21:08

Zum kotzen.

Bataaf | 31-03-13 | 21:08

@miko | 31-03-13 | 21:04
daden =dagen

miko | 31-03-13 | 21:06


www.volkskrant.nl/vk/nl/3184/opinie/ar...
Lees dit maar eens . Moslimbroederschap,totale overheersing en sharia. Arabische lente, opvallend veel landen aan de middellandse zee. gaat er al een lichtje branden.

nan6896 | 31-03-13 | 21:05

@Strohond | 31-03-13 | 20:52
Valt me al veel mee dat hij blijft staan. ik dacht toch een beetje teveel oldskool GS.

miko | 31-03-13 | 21:05

@de grote Anti | 31-03-13 | 20:54

Juist, dat zeg ik dus. Trouwen op haar 6e/zesde, en sex op haar negende/9.

A.Nanninga/GeenStijl kent de geschiedenis blijkbaar niet helemaal. Dit is een vaak gemaakte fout.

stinkdiertje | 31-03-13 | 21:05

Kan b.v. Noord Korea Egypte niet gebruiken als oefengebied van hun nuclaire wapens?

Real Dutch Meat | 31-03-13 | 21:04

@de grote Anti | 31-03-13 | 20:52
Nu deze daden is sweet sixteen misschien een versschil. vergeet niet dat meisjes pas de laatste jaren er op hun zestiende als vrouw uitzien..
In mijn jeugd(en ik kan het zien op oude foto's) zie je in de vierde klas middelbare school nog vele springertjes.
Als ik de klassefoto's van mijn dochter in de eerste klas middelbare school zie is dat een heel ander beeld.
Maar los daarvan gaat het bij bepaalde mannetjes erover dat ze juist een vrouwtje hebben die niet op een vrouw lijken. Ik wantrouw dus ook altijd mannen die zeggen niet op borsten en billen te vallen.

miko | 31-03-13 | 21:04

@pajans | 31-03-13 | 20:50
Goed. Na analyse van je gejank bestempel ik je nu als trol.
Niet doen. Niet zuigen en niet uitlokken graag. En zeker niet professioneel. Bijles nemen dus.
Verstehen?
U cunt ook bij mij een cursus aanvragen.

Jim Lovell | 31-03-13 | 21:02

Het zijn niet alleen de papen. Kijk naar de bijbel belt in nl. Alleen maar inteelt. (Is iedereen Epen vergeten???)

SGP en RPF = Christelijke Taliban

Boze massa | 31-03-13 | 21:00

In Rome lag de leeftijd ook op 12.
What's the problem?

Itzamná | 31-03-13 | 21:00

eerstneukendanpraten | 31-03-13 | 20:51
Geen idee. Het zijn wel herkauwers.

Strohond | 31-03-13 | 20:59

De lente zet niet echt door geloof ik.

Schoorsteenveger | 31-03-13 | 20:58

@miko | 31-03-13 | 20:53 Ik word zowat onpasselijk van die foto. Net als foto's van de paus met kinderen op schoot of iets dergelijks. Het enige wat door mijn hoofd schiet, is gadverdamme.

Not Muhammad | 31-03-13 | 20:58

@GeflipteVlaflap | 31-03-13 | 20:48
Rustig maar Vlaflap.. Ik bedoel alleen dat onze pedo's mij meer zorgen baren dan die in een zandbak ergens.
Nee, ik steun ook geen goede doelen in afrika.

de grote Anti | 31-03-13 | 20:56

Sinds de 60-er jaren doet de gemiddelde Australische, Nieuw-Zeelandse, Canadese, Amerikaanse en Europese vrouw bewust aan geboorteplanning om aldus al haar aandacht te kunnen geven aan haar twee of drie kinderen en hen zo een betere toekomst te geven. Dit verschijnsel doet zich ook voor in landen als Japan, Korea ( Z ) en Taiwan. Echter in het promiscuè Afrika en het Midden Oosten baren vrouwen gemiddeld nog steeds 6 à 8 kinderen waardoor zij op relatief vroege leeftijd "op" zijn. Pakistan zag zijn bevolking in 40 jaar verdubbeld van 70 miljoen naar 140 miljoen , Egypte in deze zelfde periode van 40 naar 80 miljoen. Er zal een steeds groter wordende trek komen noordwaarts vanuit deze gebieden daarbij geholpen, ja zelfs aangemoedigd ("Pardons", EU ) door naïeve politici die dit huiveringwekkende scenario negeren of verdoezelen.

Jan Boule | 31-03-13 | 20:55

@stinkdiertje | 31-03-13 | 20:50
En wat denk je dat ze bedoelen met 'het huwelijk consumeren'? Juist, penetratie.. Wat er daarvoor gebeurde mag je raden.

de grote Anti | 31-03-13 | 20:54

@miko | 31-03-13 | 20:48
Ze neuken schapen, dat doen alle MO aanhangsels.
Er zou genoeg te neuken zijn wanneer ze hun vrouwen normaal zouden behandelen.
Gefrustreerden en gemankeerden zijn het.

Jim Lovell | 31-03-13 | 20:54

Zeg Nanninga, nog 1 keer een topic over de fijne islam en ik vergeef je wellicht dat je mij ooit eens totaal ten onrechte een ban aan de broek hebt gesmeerd. Misschien...

eerstneukendanpraten | 31-03-13 | 20:54

@miko | 31-03-13 | 20:45
Het gaat inderdaad al heel wat eeuwen terug jah.
De hippies hebben zich waarschijnlijk ook flink uitgeleefd.. Toch is sweet sixteen wat anders dan meisjes die net de pubertijd inrollen. Niet dat de hippies en smeerlappen dat wat kan schelen, maar er is een verschil.

de grote Anti | 31-03-13 | 20:52

miko | 31-03-13 | 19:44
Toptegel! Ieder nadeel heb zijn voordeel.

Strohond | 31-03-13 | 20:52

Is een geyt van 13 jaar nog fuckable?

eerstneukendanpraten | 31-03-13 | 20:51

Ik ben hardstikke bang voor dit volk, wat ze daar doen in die zandbak zal me werkelijk aan mijn reet roesten.Ik maak me zorgen over ons land en de totaal volidioten die het besturen. Achter je computer los je niks op en daar ben ik dus bang voor dat het binnenkort volledig uit de hand gaat lopen.Iemand gaat een keer los op die kansloze maaien en dan? Vragen ze in Den Haag zich nooit eens af dat het tijd is om echt in te grijpen. Ik peins er niet over om maar een dag vast te gaan zitten voor dit volk tenzij ik mezelf moet verdedigen want ik ben het kots en kots beu dit gezeik met dit inteelt volk.

pajans | 31-03-13 | 20:50

@de grote Anti | 31-03-13 | 20:38 |

Hadith Sahih Bukari, Volume 7, Book 62, Number 65:
Narrated 'Aisha:

"that the Prophet married her when she was six years old and he consummated his marriage when she was nine years old. Hisham said: I have been informed that 'Aisha remained with the Prophet for nine years (i.e. till his death)."

BRON: www.usc.edu/org/cmje/religious-texts/h...

stinkdiertje | 31-03-13 | 20:50

de grote Anti | 31-03-13 | 20:21 |
Dus omdat er ook in het westen pedo's zijn vindt jij dat er op dit nieuws niet met afschuw (apart dat je dat hysterie noemt) gereageerd mag worden?
Hoe ziek ben jij?

GeflipteVlaflap | 31-03-13 | 20:48

@Artwido | 31-03-13 | 20:01
Nee hoor, ondanks de lage leeftijdsgrens is er een enorm taboe op sex. Niks als frusten in dat land.
Of je nu hetero,homo of pedo seksueel bent.Er valt gewoon weinig te neuken.

miko | 31-03-13 | 20:48

@Hijo del Sol | 31-03-13 | 20:43
Na 4 keer lezen begrijp ik nog niet waar je het over hebt. Zuip niet zoveel, dat doe ik wel.

Jim Lovell | 31-03-13 | 20:47

@de grote Anti | 31-03-13 | 20:21
Veel mode advertenties zijn vaak meisjes die nog geen 16 zijn. vooral de gezichtjes voor make-up .Daar zie je namelijk niks aan,nog geen geschiedenis op de lieve snuitjes.
En wat te denken van alle liedjes over nu, minderjarige meisjes.
Doe maar met hun belle Helene die Billy idol met zijn sweet sixteen en ga maar door.
www.youtube.com/watch?v=hn0ZJHVH17I

miko | 31-03-13 | 20:45

@nickstert | 31-03-13 | 20:39
Graag die Roomse papen niet verwarren met het gristendom.
Dank U.

Jim Lovell | 31-03-13 | 20:44

Dus... Nu worden de pedo's niet meer pastoor maar Imam?

ZiekVanDieJankers | 31-03-13 | 20:43

Dus de bumse-reise gaat in het vervolg naar Egypte en niet meer naar Thailand.
PedoPartij Matijn kan verhuizen naar Egypte.
Robert M. kan asiel aanvragen in Egypte.
Gaat goed zo: Alle pedo's en aanverwante viesneuzen richting het land van de Farao's, vervolgens met raketten de pyramides aan gort schieten en de Sharia invoeren... Overal is een markt voor...

Hijo del Sol | 31-03-13 | 20:43

waarom staan nu opeens alle pedo's in de rij om booslim te worden?

oh ja, wacht...

dekogelkwamvanlinks | 31-03-13 | 20:42

wat dat betreft komt het aardig overheen met de roomskatholieke figuren.... ze kunnen elkaar de hand schudden.

laten we gewoon dat geloof afschaffen, en als het toch nodig mocht blijken te zijn, dan verzinnen we wel een nieuwe religie, wat niet zo ranzig en barbaars is.

nickstert | 31-03-13 | 20:39

@stinkdiertje | 31-03-13 | 20:32
Ik weet er het fijne niet van maar waarschijnlijk was het zoiets zieks als dat er op 9 jaar de daadwerkelijke penetratie plaatsvond. Wat er daartussen gebeurde en of je dat tot seks mag rekenen mag je zelf invullen.

de grote Anti | 31-03-13 | 20:38

Binnenkort ook in dit theater.

Willem VanDer Decken | 31-03-13 | 20:37

Te walgelijk voor woorden. Wat ooit een hoogstaande cultuur was een paar duizend jaar terug is aan het verworden tot een barbarij. Nog even, en die dwazen breken de pyramides af omdat het heidense symbolen zijn.

brutus68 | 31-03-13 | 20:35

@de grote Anti | 31-03-13 | 20:21
Fout zeg, hahaha

Ongeblustekalk | 31-03-13 | 20:33

@A. Nanninga // GeenStijl , Aisha was 6, niet 9.
De had sex met mohammed toen ze 9 was, maar trouwden toen zij 6 was.

stinkdiertje | 31-03-13 | 20:32

@Stekeltje 20:22: Die door jou geschetste ontwikkeling gaat ook op voor een flink deel van het midden-oosten.

Muxje | 31-03-13 | 20:30

Binnenkort dansen ze weer bij Pauw & Witteman op tafel.

Conan de Rabarber | 31-03-13 | 20:28

En waarom gaat 'ons' geld überhaupt nog naar landen met zo'n, met alle respect, DEBIELENcultuur? Wat moet ik erger vinden, een land dat pedofilie legaliseert, of onze knettergekke EU baasjes die dat financieel sponsoren dan wel mogelijk maken?
Le Roi | 31-03-13 | 20:05 | + 3 -
----------
Het was een debiel die het geld weg gaf aan een andere debiel. Of te wel: hoe herkent met een vruchtboom die van binnen dood is?

appeltjesgroeneweide | 31-03-13 | 20:26

mijn vrouw heeft in de jaren 70 in Egypte gewoond als westerling toen was het nog mogelijk om met vrouwen te spreken en hoofddoekjes waren er uitzonderlijk. in 30 jaar tijd is het er gewoon gruwelijk verslechterd.
Als je de ontwikkelingen in Nederland ziet, (nu meer hoofddoekjes dan destijds in Egypte) gaat het hier nog gezellig worden de komende decenia.

Stekeltje | 31-03-13 | 20:22

@miko | 31-03-13 | 20:00
Stichting martijn valt geloof ik op jongetjes van 4 tot 12 toch.. Toch wat anders dan een 13 jarig meisje.
Maargoed, voor iedereen weer hysterisch wordt vrees ik dat veel vieze mannetjes hier zo'n huwelijk ook wel zien zitten. Maar dat mag dus niet dus zitten ze te fappen op youtubekanalen en chatrooms met 13 jarige meisjes.
www.demotivationalposters.org/image/de...

de grote Anti | 31-03-13 | 20:21

Ach zij hebben tenminste lente.

Meisje-Meisje | 31-03-13 | 20:21

“A muslim man can have sexual pleasure with a little girl as young as a baby. But he should not penetrate her vaginally, however he can sodomize her”.
-
Imam Khomeini, Tahrir al-Wasilah, vierde editie, 1990

Not Muhammad | 31-03-13 | 20:19

Wat raar dat ik dit soort nieuwsberichten toch nooit op Joop.nl lees...

wielmoer | 31-03-13 | 20:19

@van stampij | 31-03-13 | 20:11
Normaal oefenen die tot hun 18de nog op geiten, daarna jagen ze achter de toeristen aan.
Misschien is het wat voor de Partij van de Dieren om daar vragen over te stellen en bescherming te eisen in de 2de kamer?
Zullen ze helaas wel weer niet durven.
Onze geiten en schapen zijn al jaren niet veilig meer bij de kinderboerderijen.

Kees8374 | 31-03-13 | 20:17

Bij GroenLinks zitten nog wel wat mensen die de 5 miljard euro nog steeds een goed idee vinden.

blinde kip | 31-03-13 | 20:16

Echte moslims, je geeft ze een vinger en ze pakken je dochtertje.. Martijn akbar.

Mokum Kosher | 31-03-13 | 20:16

Mohammedaanse mannen zien in vruchtbare meisjes alleen maar een baarmoeder voor huisvesting van nog meer strijders. Zoveel is nu wel duidelijk.

basweetutwel | 31-03-13 | 20:14

Kan iemand de Aswandam doorbreken.
Geen Egyptenaren, daar mist de planeet aarde niets aan.

Ongeblustekalk | 31-03-13 | 20:13

Kunnen de jongetjes dan ook vanaf 13 al een
bruidje uitkiezen of moeten die nog een beetje
volwassen worden?

van stampij | 31-03-13 | 20:11

Doet me denken aan die Borat-grap waarin hij een nietsvermoedende autodealer vertelt hoe hij zijn vrouw op haar 12e kocht en dat ze op haar 15e al helemaal versleten was. Erg grappig, maar in Egypte is het de realiteit en dat is eerder beangstigend. Gefeliciteerd Egypte, nu officieel achterlijker dan het Kazachstan van Borat. Lente daar is dus net als de 'lente' hier = kutter dan de winter.

H.Stiglitz | 31-03-13 | 20:11

Het is te vunzig om over na te denken. De Koran keurt het goed, Mohammed deed het voor en er bestaan zelfs heuse regels m.b.t. een huwelijk met een minderjarige 'consumeren'.
Het maakt de volgelingen helemaal niets uit. Ze willen sex, niets meer niets minder. Een normale relatie opbouwen is niet mogelijk, daar vrouwen worden binnen gehouden en zo niet dan lopen ze van top tot teen bedekt, ingesloten tussen vader en broers.
Het enige wat nog kan redden is een seksuele revolutie. Maar, om eerlijk te zijn, dat is hopen op een teken van licht uit een gebied waar de verlichting honderden jaren terug is uitgedaan. Definitief. Waar religie, en met name islam, zijn entree maakt is het gedaan met wetenschap, moderniteit en zelfbeschikking. Identiteit bestaat niet binnen de islam, slechts kritiekloze volgzaamheid.
Arme arme kinderen, je wilt je geen voorstelling maken van de trauma's die deze kinderen op sociaal en seksueel terrein worden aangedaan.

Not Muhammad | 31-03-13 | 20:09

En waarom gaat 'ons' geld überhaupt nog naar landen met zo'n, met alle respect, DEBIELENcultuur? Wat moet ik erger vinden, een land dat pedofilie legaliseert, of onze knettergekke EU baasjes die dat financieel sponsoren dan wel mogelijk maken?

Le Roi | 31-03-13 | 20:05

@plaszak | 31-03-13 | 19:56
Sorry, ik zal het niet meer doen. Althans, ik zal het proberen om niet te doen. Maar de mosselmannen maken het mij zo makkelijk.

Mokum Kosher | 31-03-13 | 20:04

Die laatste twee zinnen. Auw.

Bunschotert | 31-03-13 | 20:02

Egypte, het paradijs voor de pedo's

Artwido | 31-03-13 | 20:01

Ik neem aan dat stichting Martijn nu een politieke samenwerking aan gaat met de moslim broederschap?
Hebben ze ook al een subsidie aanvraag gedaan?

miko | 31-03-13 | 20:00

Zou het aanvankelijke enthousiasme over de "Arabische Lente" zoals die ook door tout linksdraaiend Nederland bejubeld werd ondertussen wat gaan afnemen? Of is mijn enthousiasme te groot en leef ik in een land waar men het allemaal wel prachtig vindt en meedonaneert aan het 'democratiseringsproces'?

Joehoe, Hermann von Rompuy, mag ik goddoeme m'n geld terug?
Joehoe, Barack Obama, mag ik verdoemme Mubarak terug?

Je zou uit pure hufterigheid Ghadaffi gaan reanimeren en voor Assad gaan collecteren. Alles beter dan een enkele reis richting middeleeuwen.

Reinaert | 31-03-13 | 19:58

@Mokum Kosher | 31-03-13 | 19:52
Heh Mokum, doe dat nou niet iedere keer.
Ik word er zo depri van.
Hoe is het nou om iedere keer weer GELIJK te krijgen?

plaszak | 31-03-13 | 19:56

Klinkt als echte liefde..

Fratello | 31-03-13 | 19:55

Benieuwd naar hoe Petra Stienen deze spint.

waskuip-admiraal | 31-03-13 | 19:54

Ondertussen demonstreren moslims hier tegen Jeugdzorg.
Het word tijd dat we dit soort varkenslanden gewoon gaan boycotten, op zijn minst als consument.
Om te beginnen met hun producten in de supermarkt. Geen Egyptische boontjes of andere groenten bij de blauwe smurfenmarkt meer kopen.
Geen reizen meer naar Egypte. Helaas kan ik me verder helemaal niks voorstellen wat ze verder nog exporteren, maar gewoon massaal boycotten die pedofiele varkens.
En ik wil die Patriots terug uit Turkije en die 5 miljard terug uit Egypte.

Kees8374 | 31-03-13 | 19:54

Gelukkig dat het Arabische lente is. Kan niet wachten tot de Arabische zomer aanbreekt.

VincentTheSaint | 31-03-13 | 19:54

Ik zie steeds dat misselijke beeld van die Schultz met twee islamisten naast hem als ik dit soort berichten lees. Met dat misselijke lachje op zijn smoel. Daarbij opgeteld die sukkel van een Rompie en onze eigen Marx Prutser. Gatverdamme, onze kleinkinderen lopen gevaar. De sharia komt er aan en onze 'leiders'lopen met open ogen de fuik in.

Dr. Plofkop | 31-03-13 | 19:54

13? Godallemachtig, wat een in en in triest gegeven.

Not Muhammad | 31-03-13 | 19:53

Ies kultoer!

:(

Marvin_NL | 31-03-13 | 19:52

Ha ha, je oogst wat je zaait. En al die betweterige Nederlanders krijgen ook nog wel hun trekken thuis. Kijken of ze dan nog op tafels staan te dansen en kieskeurig zijn over waar hun pruimen vandaan komen.

Mokum Kosher | 31-03-13 | 19:52

Verklaard dit nu het enthousiasme van Bertus Hendriks?

sjaakdeslinksesul | 31-03-13 | 19:50

Nee, Islam is niks mis mee hoor. Iedereen die commentaar heeft op die achterlijken is echt een xenofoob hoor. Komt een tijd dat wij deze onzin ook normaal gaan vinden als we niet duidelijk laten merken dat de beschaafde wereld dit niet accepteert. Ik zeg alle handelsrelaties verbreken met Egypte, als kost het miljarden. Sommige dingen zijn meer waard dan geld.

Merkava | 31-03-13 | 19:49

Waarom ook niet hier? We zouden toch niet moeten willen dat onze eigen zandbakrelioten zich hier niet thuisvoelen ofzo....

Parel van het Zuiden | 31-03-13 | 19:48

De middeleeuwen komen naar u toe na de lente, of u het wilt of niet.

Simon de Danser | 31-03-13 | 19:48

Als een pedofiel je voorbeeld is...

Blue Light | 31-03-13 | 19:48

Hoe dichter bij de nul
Hoe groter de flauwekul

(het jaar nul, qua beschaving)

King of controversy | 31-03-13 | 19:47

Legale pedofilie.
Proficiat, met die Arabische Lente

Eric Blair | 31-03-13 | 19:46

Het zal van Rompuy een rotzorg zijn wat er met die 5 miljard gebeurt. Eigenlijk geldt dat voor elke uitgave van de EUbaasjes...

Tommygunner | 31-03-13 | 19:46

Nu ja als meisjes met hun negen zwaar verkracht worden gaan ze vaak van binnen stuk. Kunnen ze in ieder geval niet meer als broedmachines dienen.
*klap afwacht*

miko | 31-03-13 | 19:44

Op pleuren met die geestelijk gestoorden. Dat was het.

c.onjo | 31-03-13 | 19:43

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken