Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Yunus veroorzaakt Eerste Dürümüürlüg

Aschermetsnorrrrrr.jpg ViceMinPres Asscher heeft er zin an. Amper afgerekend met de Marokkanen, of hij ontketent aansluitend meteen een full blown diplomatieke rel met de Toerken. Die kunnen wat hem betreft optiefen met hun gezeik over pleegouderpotten van Yunus (9), die moesten onderduiken omdat de combi van Turkse trots & islamitische schaamtecultuur niet bestand is tegen een in Nederland volstrekt geaccepteerde seksuele voorkeur. Daar organiseren de Turken een complete Project X Pleegouders voor, met 200.000 invites alvast verstuurd (feestlocatie: de Islamitische Universiteit in 010, die op zijn beurt weer gefinancierd wordt door de antroposofische geitenbreiersclub Triodos maar dat geheel terzijde) en op twitter zoemt het ook al dagen van het #somethingsomethingküthollanders. Allemaal dankzij de Toerkiese televisie die er een leuke vülkshÿpe van gemaakt heeft, met knoflook & sambal. Enter onze koene Vice-Premier. Wat vindt u er allemaal van, munier Asscher? "Welnu. Het is volstrekt ongepast, bijzonder triest en aanmatigend." Moet u lezen als: "Als die borstelsnor van een Erdogan hier volgende week voet aan de grond zet, zal ik 'm wel eens even haarfijn uitleggen dat het precies dit soort achterlijke relikrampjes zijn die gecombineerd met hun nationale Turkse trots tot internationale bemoeienis leiden waardoor Nederland zo huiverig blijft om Turkije bij de EU te halen. Met z'n haatzaaiende landgenoten. Laat onze pleegpotten met rust, goedverdoeme!" En hüppa. Worstelolie op het diplomatieke vuur. Güzellühg! P.S. de Turken hebben onze Patriots nog... Update: Pieter Omtzigt heeft alle Kamervragen RE:Erdogan verzameld. Dat zijn er best veel.

Reaguursels

Inloggen

wat betreft yunus:
wat de jeugdzorg-maffia even vergeet te vermelden is
-moeder al jarenlang via wettelijk weg (=rechtszaken) aan het proberen is haar kind terug te krijgen. dus niks geen 'moeder wil plotseling haar kind weer terug omdat hij bij lesbo-koppel zit'. wat sommige mensen hier lijken te denken.
-dat de andere 2 kinderen uit het gezin destijds zijn 'ontvoerd/gered' naar turkije, inmiddels weer jarenlang terug zijn in nederland. maar dat gaf blijkbaar helemaal geen problemen meer met jeugdzorg.

is kortom een 'baby donna': jeugdzorg maakt er een potje van, en verschuilt zich daarna achter 'het kind is inmiddels gehecht'.
ze nemen daarom ook expres graag lesbo/homo-pleegouders aan: kunnen ze elke kritiek op de behandeling wegwuiven als 'achterlijke moslims/christenen die overstuur raken van homo-huwelijk'.
-lesbo's zijn wat jeugdzorg betreft altijd heiligen, zielige slachtoffers van 'het patriarchaat' (en nee, dat is geen jaren '70 gedoe. toen ik vorig jaar een universitair college pedagogiek volgde was 'lesbo-koppels zijn per definitie betere ouders dan hetero-koppels en dat kunnen mannen niet hebben' nog steeds de boodschap). precies dezelfde mentaliteit waardoor robert m. er zo lang mee weg kon komen: die was homo, dus die mocht je niet van pedo-neigingen beschuldigen.

en het domme klootjesvolk trapt er weer eens in: staan te springen om 'onze' homokoppels te verdedigen zonder even naar de rest van het verhaal te willen luisteren.

******** | 17-03-13 | 16:03

wat betreft yunus:
wat de jeugdzorg-maffia even vergeet te vermelden is
-moeder al jarenlang via wettelijk weg (=rechtszaken) aan het proberen is haar kind terug te krijgen. dus niks geen 'moeder wil plotseling haar kind weer terug omdat hij bij lesbo-koppel zit'. wat sommige mensen hier lijken te denken.
-dat de andere 2 kinderen uit het gezin destijds zijn 'ontvoerd/gered' naar turkije, inmiddels weer jarenlang terug zijn in nederland. maar dat gaf blijkbaar helemaal geen problemen meer met jeugdzorg.

is kortom een 'baby donna': jeugdzorg maakt er een potje van, en verschuilt zich daarna achter 'het kind is inmiddels gehecht'.
ze nemen daarom ook expres graag lesbo/homo-pleegouders aan: kunnen ze elke kritiek op de behandeling wegwuiven als 'achterlijke moslims/christenen die overstuur raken van homo-huwelijk'.
-lesbo's zijn wat jeugdzorg betreft altijd heiligen, zielige slachtoffers van 'het patriarchaat' (en nee, dat is geen jaren '70 gedoe. toen ik vorig jaar een universitair college pedagogiek volgde was 'lesbo-koppels zijn per definitie betere ouders dan hetero-koppels en dat kunnen mannen niet hebben' nog steeds de boodschap). precies dezelfde mentaliteit waardoor robert m. er zo lang mee weg kon komen: die was homo, dus die mocht je niet van pedo-neigingen beschuldigen.

en het domme klootjesvolk trapt er weer eens in: staan te springen om 'onze' homokoppels te verdedigen zonder even naar de rest van het verhaal te willen luisteren.

******** | 17-03-13 | 16:03

@ superlenig,

Iedereen mag naar zijn zogenaamde 'paradijs" gaan. Maar niemand hoeft mij door middel van geweld te overtuigen dat ik in hun "paradijs" behoor. Iedereen met een gezond verstand, kan nu toch wel onderhand weten dat het leven na de dood niet bestaat. alleen in de herinneringen van de nabestaanden. God heeft de wereld en de mens niet geschapen (en dat nog wel in 7 dagen). Maar evolutie was de boosdoener indeze. Verder komen er wel hele rare ideeen naar boven door het geloof. En men moet mij die ideeen ook niet opleggen. Die ideeen die een aantal eeuwen geleden zijn verzonnen. Ik nodig iedereen uit in deze eeuw. Is een openbaring!

upgent | 17-03-13 | 11:23

@upgent | 16-03-13 | 16:30
Laat iedereen naar zijn eigen paradijs gaan of blijven waar die is. Ik hoop dat men mij daar met rust laat.

superlenig | 16-03-13 | 17:48

Alle turken die mee protesteren, samen met erdodinges terug laten gaan naar het oh zo beloofde land. En dan ook maar de patriots retour halen.

tip voor de moslim broeders. Probeer eeens te leven in deze eeuw! Vrouwen rond laten lopen onder een tafelkleed, is niet van deze tijd. eveneens dat bekrompen denken van velen van jullie is achterhaald.
En dat alles om geloof. Kom eens terug in de realiteit! Allah, God, Mohammed, Jezus, de paus..... Niet meer van deze tijd. laat je verstand eens werken.

upgent | 16-03-13 | 16:30

Moeten wij eens doen ons met interne turkse dingen te bemoeien is land meer dan te klein. gewoon poot stijf houden en desnoods als ze er een te grote puinhoop van dreigen te maken bezoek van president afzeggen wegen te gevaarlijk. Eigenklijk moeten we ze dankbaar zijn want nu eindelijk lijken politici die normaal de andere kant opkijken nu heel goed te zien omdat een van de grondrechten van ons land aan gort dreigt te gaan. Laat het maar eens flink knallen is goed voor europa

Umberto die trotzoni | 16-03-13 | 16:07

Turken vinden 'vrouw-vrouw' een probleem.
Turken vinden 'man-man' een probleem.
Turken vinden 'man-schaap' geen probleem.
Da's het probleem.
Nooit EU-lid laten worden!

Huntinghannibal | 16-03-13 | 15:31

@Djong | 15-03-13 | 15:40
Contradictio in terminis.

lekkurlinx | 16-03-13 | 14:24

@rara | 15-03-13 | 15:39
Lastig. Geboren in het huidige Thessaloniki. Is in het huidige Griekenland. Maar dat heette toen nog Salonika, en was onderdeel van het Ottomaanse rijk. Ik gok op grieks/turks dubbel paspoort

lekkurlinx | 16-03-13 | 14:23

Goed werk, Assür! Zeg het ze. Waar halen ze het gore lef vandaan!! Erdogan is een wolf in schaapskleren. Eerst heeft hij het leger, de hoeder van de seculiere Turkse staat, vleugellam gemaakt en nu kiepert hij in het geniep stap voor stap alles over boord waar Atatürk voor heeft geijverd. En dat houdt niet op bij de landsgrenzen. Wat een zwijn. Maar voor Assür is dit als jit natuurlijk prijsschieten. Het is hem van harte gegund!

NACademicus | 16-03-13 | 13:35

Het is gods geklaagd dat andere landen ons gaan vertellen hoe wij onze zaken zouden moeten regelen. Marokko en Turkije zien ons als een goudhaantje, omdat hun ingezetenen geld naar hun thuisland sturen onder het mom van "ik heb 25 kinderen aldaar" Eerst zijn het de Marokkanen die dreigen niet meer op de PvDA te stemmen, dadelijk is er een groot protest door Turken. De jongen is al meer dan 8 jaar bij zijn pleegouders. (Moeder schreeuwt het hardst. Vraag is waarom is hij uit huis is geplaatst. Pot verwijt de ketel.) Al die niet Nederlanders (zolang ze aan de waarden en normen van thuis blijven aanhangen zijn ze nog steeds Turk of Marokkaan, en die willen dat zo blijven na de tigste generatie) die hier verblijven moeten zich afvragen; ben ik in hart en nieren Nederlander? Nee? Dan is dat vreemd om te emigreren en je dan niet aan te passen. Het is jou keuze geweest om hier in Nederland te vestigen. Niet mee eens? Ik zou zeggen keer dan terug naar je thuisland, want je hoort dan hier niet meer thuis! Om maar niet te spreken over jonge Turken en met name Marokkanen onze (zwakke medemens) bevolking ziet als prooi om aan geld te komen.

hader | 16-03-13 | 11:42

Het is godsgekleaagd. Turkije beledigt ons tot op het bot van Nederlanders blijf van onze kinderen af. Zij zijn kwaad dat de kinderen die ze zelf mishandelen door Nederlanders opgevangen worden, het moet niet gekker worden. ALS WE HIERVOOR DOOR HET STOF GAAN KRUIPEN!! Mekkar, mekkar, give me give me respect al weet ik niet wat dat is, wij willen ons zin anders zeggen we dat jullie racistisch zijn. Wij mogen doen met onze kinderen wat we willen als jullie maar betalen. Jullie zijn smerige ongelovigen die van onze kinderen af moeten blijven, wat we hier doen, we willen respect en geld, ja veel respect en geld!

agram | 16-03-13 | 10:15

Turkije, dat bekend staat om haar kindvriendelijkheid.
www.rojane.nl/?p=5885

Anijsblokje | 16-03-13 | 10:06

Het lijkt erop dat er scheurtjes beginnen op te treden in de heilige alliantie tussen islam en progressief links. Eerst dat gedoe met die uitkeringen naar Marokko waar niet op gekort mocht worden (Rabbae ontraadt Marokkanen nog langer op de pvda te stemmen) en nu die zaak met die zgn. foute pleegouders in islamitische ogen. Maar te hulp kom ik de progressieven natuurlijk niet. Nee.... ik ga rustig toezien hoe dit akkefietje uit de hand gaat lopen. Smullen gewoon!

Rest In Privacy | 16-03-13 | 08:36

Het erge is dat uiteindelijk dat jongetje de dupe is door her egocentrische gedrag van die berbers. Omdat Allah het wil? Buls&(:&t. Die moeder had gewoon geen kind mogen krijgen. En nu moet hij met ze.ouuders waar hij van houd onderduiken? Die Turken hebben totaal geen hersens.

XipeTotec | 16-03-13 | 08:29

Oh gossie, wat hebben ze dat arme turkse jongetje aangedaan?
Het zal je maar gebeuren zeg, gedumpt door je lieve schreeuwende moeder,
en daarna liefdevol opgevoed worden door 2 niet schreeuwende moeders in een
ontwikkeld land, VRESELIJK!!!!!!!
Er zijn natuurlijk wel een aantal dingen die we nu MOETEN gaan doen, zoals....
1) Alle pleegouders uit voorzorg moslim laten worden.
2) Iedereen die homo is uit voorzorg naar Turkije sturen.
3) Nieuwe immigranten bij de grens waarschuwen dat Nederlanders homo kunnen
zijn.
4) In alle steden een islamofiel aan het hoofd die de boel in de gaten kan houden
en zonodig op zijn ipad de landgenoten kan oproepen tot protest tegen de roze
biggetjes.
5) Als alle bovenstaande punten mislukken, zullen we er ernstig over na moeten
gaan denken om alle Nederlanders het land uit te gooien, zodat we onze
allochtonen in vrede hier kunnen laten leven met hun barbaarse ideeën.

Je ziet, zo moeilijk is het allemaal niet, ik ga vast thee zetten voor de president,

inchallah!

shadowfox64 | 16-03-13 | 08:06

He? Nederland toont verzet? Hoeveel kudo's kan je maximaal geven?

salsaparilla | 16-03-13 | 06:39

Dus al die hier maatschappelijke parasiterende geitennoikers willen rellen?

dani7902 | 16-03-13 | 05:43

Ze hadden asscher uit huis moeten plaatsen toen hij klein was en dan bij moslims!
Zonder voorhuid had hij vast niet zo'n grote bek gehad... oh?
Oh..

LulZig | 16-03-13 | 03:02

First Contact | 15-03-13 | 18:30
Misschien wel. Maar de islam landen doen 1 ding wel. Veel zeiken en weinig toevoegen aan een betere wereld. Ontwikkelingshulp??? Vooral veel zeiken...

Smarties | 16-03-13 | 01:14

@La Vie En Rose | 15-03-13 | 16:31
Geen enkel probleem mee. Punt. Mensen die gedreven worden door religie, welke dan ook, homo of hetero heb ik echter wel een probleem mee.

Pffffff | 15-03-13 | 22:24

@Veel Vaak | 15-03-13 | 16:27
Mensen die zich in caps kenbaar maken moeten sowieso stelselmatig genegeerd worden. Schreeuwen is voor kleuters.

Pffffff | 15-03-13 | 22:19

@gaffelbaard | 15-03-13 | 15:52
Haha, Hadithwetenschap. Een contradictio in terminis.

Pffffff | 15-03-13 | 21:56

@Bruno Alaska | 15-03-13 | 19:24
"Ja, ik wil het nog wel tien keer lezen maar dat verandert niets aan het feit dat als je bij één geval het recht wegneemt, je op een hellend vlak terechtkomt."

Ik wil nergens dan wel niemand het recht wegnemen, wat dan ook moge betekenen.

Nogmaals, mijn punt is allereerst dat niet alleen Turken, moslims en christenen moeite hebben met homosensuwele pleegouders. Of u dat nou leuk vindt of niet.

Het grootste deel van Nederlanders die geen enkele religie aanhangen,ook niet homofoob zijn, vinden dat de meerwaarde van traditionele rolmodellen is dat dit nou eenmaal een natuurlijke situatie voor kinderen is om in op te groeien omdat het merendeel van de mensheid heteroseksueel is.

Daarmee zeggen ze niet(en ik ook niet) dat homoseksuelen niet goed voor kinderen kunnen zorgen. En ze willen homoseksuelen ook niet verbieden om kinderen te nemen of zich aan te melden als pleegouders.

En w.b. onderscheid maken en precedent scheppen: We zijn allemaal mensen, maar we zijn niet gelijk. We hebben in Nederland wel dezelfde wettelijk vastgelegde rechten en plichten, die voor iedereen gelden.

Gelukkig maar.

La Vie En Rose | 15-03-13 | 21:55

Wanneer jankmoeder zelf een goed thuis voor het kereltje verzorgt is er ook geen behoefte aan een pleeggezin. Maw eigen schuld, dikke bult! Optiefen Erdogan!!

Maximus Cesar | 15-03-13 | 21:51

De enige geloofwaardige reactie komt van de politicus die steeds opnieuw als een leeuw vecht tegen vernedering en demoralisatie van echte Nederlanders:
www.telegraaf.nl/binnenland/21391815/_...

WirMachenMusik | 15-03-13 | 21:35

@Schietmijmaarlek | 15-03-13 | 21:23

Misschien moet je hen ook geen allochtonen noemen. Immers, dat zegt alleen maar wat ze niet zijn: Inheems. Maar dat zijn allerlei ZEER diverse groepen.

Misschien moet je mensen noemen zoals zichzelf noemen. In dit geval Turken.

omanders | 15-03-13 | 21:33

@Bigi Bana Boy | 15-03-13 | 20:56

Het voelt een beetje aan als een gedwongen, gearrangeerd huwelijk.

omanders | 15-03-13 | 21:29

Het begint nu wel héél duidelijk te worden.
Moslims zijn in ons land gaan wonen om mee te profiteren van onze welvaart.
Niks integreren.... niks aanpassen.
En langzaam maar zeker vallen ze terug in hun oude gewoonten.
Hun geloof aan anderen opdringen.... door te gaan dreigen.... wijken omtoveren in shariakampen.
Maar ondertussen wel aan de Hollandse tiet blijven hangen.
Maar okay.... ik zal het geen allochtonen meer noemen.
Het zijn gewoon arrogante randdebielen.
Het zou nu heel simpel moeten zijn.... aanpassen of opzouten.

Schietmijmaarlek | 15-03-13 | 21:23

Dit hele gebeuren toont alleen maar weer aan dat er van werkelijk integreren de komende generaties geen sprake zal zijn. De vraag is dan wat je met dit soort migranten aan moet die feitelijk een staat in een staat vormen. Het zijn geen Nederlanders, hun thuisland ziet ze niet als gemigreerde ex-burgers en ze willen ook geen Nederlanders worden. Ik denk dat we hier mee moeten ophouden.

Bigi Bana Boy | 15-03-13 | 20:56

Wanneer Turken in Nederland als Nederlanders geaccepteerd willen worden, dan hebben ze nog veel denkwerk te doen.

Zelfstandig Denken is niet een eigenschap die aangemoedigd wordt in Nationalistisch Turkije, dus ik denk dat een vette Godwin wel op zijn plaats is voor Erdogan en zijn schreeuwende horde.

Dus hang die rode vlag maar uit het raam en brul dat je gediskriemieniert wordt. En val dood, Nazi's.

Jan Passant mk2 | 15-03-13 | 20:51

Iek hep schait aan die Toerkse overhait.

Mokum Kosher | 15-03-13 | 20:46

die patriot's wel de goede kant op blijven mikken he

waziddegij | 15-03-13 | 20:36

@gaffelbaard | 15-03-13 | 20:11
Klik eens op die gekleurde meuk helemaal bovenin in het topic, onder "200.000 invites" misschien.

HY78 | 15-03-13 | 20:25

@gaffelbaard | 15-03-13 | 20:03
Klopt dank u.

Uw Verzekeringsadvis | 15-03-13 | 20:13

Raketten van onze jongens en meiden aan de Turkse grens richting Syrie svp omdraaien en naar beneden richten.

de directeur | 15-03-13 | 20:13

funkyd | 15-03-13 | 20:03
Waar dan? Link?
Ik las hier ook iets over facebook, maar link niet gezien? Waar hebben ze het over dan?

gaffelbaard | 15-03-13 | 20:11

Sjezus, die Turken gaan helemaal los op Twitter...

funkyd | 15-03-13 | 20:03

Uw Verzekeringsadvis | 15-03-13 | 18:40
Saban B.

gaffelbaard | 15-03-13 | 20:03

@Peter Emile | 15-03-13 | 19:04

Immigratie is van alle tijden, stelde Job Cohen. De gevolgen ervan net zo goed, vergat hij erbij te vertellen. Zonder die gevolgen had het grootste gedeelte van die trotse Turken Grieks gesproken.

omanders | 15-03-13 | 20:01

Turken zijn erg nationalistisch, maar ze pakken wel graag de nederlandse uitkeringen, de nederlandse soepsidies en ze willen geld voor turkse taalles. Ze zijn erg trots, maar niet te trots om hun hand op te houden.

denoorman | 15-03-13 | 20:01

@Veel Vaak | 15-03-13 | 19:31
Ik ben niet gek op sterke drank maar een watertje sla ik niet af. Erg lekker.
Dat plassen doe ik wel tijdens de rookpauze, merk niemand wat van hier.
Goldstrike is ook wel lekker, het is bocht, maar je drinkt wel alcohol met bladgoud.
Omvallen met een golden smile, hehe
(hé viespeuk, niet meteen denken aan een golden shower, ik ken Uw instelling wel)

Jim Lovell | 15-03-13 | 19:50

Oplossing,nederlandse pleeggezinnen, weigeren pertinent moslimkinderen, oooooh discriminatie. Tja zo zou het dan kunnen worden.

nan6896 | 15-03-13 | 19:41

Het is eigenlijk niet te bevatten wat hier echt gaande is. Er is niemand die kan ontkennen dat het Erdogan niet te doen is om de kindertjes. Namelijk, indien dat wel het geval was geweest, dan zou hij ook aandacht moeten hebben voor weeskinderen in Turkije. Dus waar is het Erdogan om te doen? Zeiken over homo's in het algemeen? Waarom dan zeiken over homo's in Nederland? Dus dat geloof ik ook niet. Het enige wat hout snijdt is dat Erdogan aangeeft invloed te willen hebben op Turken in het buitenland. En dan is dit onderwerp fantastisch. Er is sprake van kinderen, altijd een geliefd doelwit om mensen te beroeren. En homo's. Tja, dan heb je in Turkije wel een verhaal waar mensen naar luisteren. Maar goed, al dat gezeik, daar maak je geen vrienden mee hier in Nederland, ook niet bij de PvdA. Dus meneer Erdogan heeft een afweging gemaakt. Ik denk dat los van het onderwerp zelf, deze afweging van Erdogan hetgene is wat Ascher zo boos maakt. En terecht.

D.Turpin | 15-03-13 | 19:39

You ask, what is our aim? I can answer in one word: Victory. Victory at all costs — Victory in spite of all terror — Victory, however long and hard the road may be, for without victory there is no survival.

W.Churchill Brits parlement 13 mei 1940.

We leven verdoeme in een vrij en democratisch land waar we ons niet de wet laten voorschrijven door religieuze dictaturen.
Lodewijk........... hou vol !!! You'r my man, show balls and kick ass. Leg het ook effe aan Mark uit zodattie niet raar gaat praten als Erdie komt.

crawdaddy | 15-03-13 | 19:37

Jim Lovell  | 15-03-13 | 19:24 | + 
Doe dan ook pure wodka inschenken en direct achterover gooien.
Je had toch al een achterstand, hoef je paar uurtjes niet te plassen en niks meer om om te gooien.
Tot je na 2 uur opstaat en omvallen doet. Gevaarlijk goedje maar wel lekker.

Veel Vaak | 15-03-13 | 19:31

@La Vie En Rose | 15-03-13 | 18:49

Ja, ik wil het nog wel tien keer lezen maar dat verandert niets aan het feit dat als je bij één geval het recht wegneemt, je op een hellend vlak terechtkomt. Dat is wat ik dus doe, ik redeneer voort op jouw punt, het punt dat mij echt wel duidelijk is en probeer duidelijk te maken wat de consequenties zullen zijn omdat hierin onderscheid maken een precedent schept. En dat heeft niets te maken met wat mensen nou waarschijnlijk liever zelf zouden willen.

Bruno Alaska | 15-03-13 | 19:24

@Veel Vaak | 15-03-13 | 19:11
Heb net mijn bier omgezwaaid naar je. Jouw schuld.
Vroegah waren de watergeuzen dol op de sultan van tukkije, de halve maan staat zelfs op de geuzenpenning. Die tijden komen nooit terug. Gelukkig

Jim Lovell | 15-03-13 | 19:24

@Veel Vaak | 15-03-13 | 19:17
Denk ik ook.. Deze aaicultuur moer maar eens afgelopen zijn.

am0rz | 15-03-13 | 19:22

Spangas heeft de acceptatie/integratie ook niet kunnen redden.

Veel Vaak | 15-03-13 | 19:21

am0rz | 15-03-13 | 19:16 | + 0 -
Wordt een puinhoop maar ik vind het de moeite waard.

Veel Vaak | 15-03-13 | 19:17

D'66 Erdoganlikkers...

sjaakdeslinksesul | 15-03-13 | 19:17

Leuk die "Medelanders". Zeuren dat ze niet geaccepteerd worden. vind je het gek? Een welwillend gezin een kind een betere toekomst willen geven. Maar door de trots van hol bewoners onder moet duiken.. Ik zeg OORLOG!

am0rz | 15-03-13 | 19:16

Jim Lovell  | 15-03-13 | 19:08 | + 0 
Hai Jim *zwaaien doet*

Veel Vaak | 15-03-13 | 19:11

Hoi schatjes, gaat het een beetje hier?
Vrijmibo begon vroeg als ik het zo lees.
Dat wordt doorzuipen om jullie in te halen.
Kusjes

Jim Lovell | 15-03-13 | 19:08

Word zo langzamerhand kots- en kotsmisselijk van die opgeblazen, opgefokte en op nix gebaseerde Turkse trots. De Turken zijn zó trots op hun afkomst, zó trots op hun land, dat ze met miljoenen zijn weggevlucht naar Europa omdat er in dat achterlijke kut-land van ze geen fatsoenlijk leven viel op te bouwen. En het ergste is: nu willen ze hun achterlijkheid, waardoor ze hun land moesten ontvluchten, een beetje hier aan ons gaan zitten opdringen.

Trouwens: als je al die commentaren op Twitter leest, voelen ze zich allemaal zó Turks, dat ik me afvraag wat ze hier nog doen. En wat ik me vooral afvraag: hoe moet je het opvatten als ze om het hardst roepen dat ze Nederlanders zijn omdat ze hier immers zijn geboren? Want dat roepen ze vooral als ze de discriminatie-kaart trekken en als ze menen recht te hebben op een 'oitkieringk'.

Peter Emile | 15-03-13 | 19:04

D.Turpin | 15-03-13 | 18:24 |
Inderdaad, die kindertjes worden over het algemeen weggehaald uit traditionele, 'natuurlijke' gezinnen waar hetero-pa en hetero-ma er op geheel natuurlijke wijze kennelijk een potje van hebben gemaakt. Dus waar hebben we het over?

Schoorsteenveger | 15-03-13 | 19:03

Nederland buigt wel. We zijn allemaal brave dhimmi's die onze plek inmiddels wel kennen.

Ales | 15-03-13 | 19:02

-weggejorist-

corporel | 15-03-13 | 19:01

Ik ga flink wat doosjes tolerantie bestellen. Te verzenden aan het adres van de heer Erdogan. Zoals Karl Popper opmerkt: Tolerantie eindigt waar intolerantie begint. Laat Marx Rutte dat Erdogan maar eens flink onder zijn snor wrijven.
Hoeveel journalisten zitten in dat democratische Turkije ook alweer in de bajes? 60 of 80? Zoiets.

Polletje Piekhaar | 15-03-13 | 18:59

Uw Verzekeringsadvis | 15-03-13 | 18:40 | + 0 -
U bedoeld pooier saban denk ik.

Veel Vaak | 15-03-13 | 18:58

Straks nog even broodje duner scooren en terplaatse uitkotsen.

Veel Vaak | 15-03-13 | 18:55

Patriots omwisselen met alle nl turken. Kunnen ze mooi met stenen hun grens bewaken.

Veel Vaak | 15-03-13 | 18:53

denoorman | 15-03-13 | 18:37 | + 0 
Ik denk dat handschoenen bij turken geen overbodige luxe zijn.

Veel Vaak | 15-03-13 | 18:51

@dlseth_ | 15-03-13 | 18:09
Mee eens.

@Bruno Alaska | 15-03-13 | 18:20 en @D.Turpin | 15-03-13 | 18:24

Lees mijn plemp van La Vie En Rose | 15-03-13 | 16:31 | nog eens terug.

Dat is het punt wat ik wil maken.

La Vie En Rose | 15-03-13 | 18:49

-weggejorist-

pius | 15-03-13 | 18:49

Ergens is het ook wel grappig om te zien hoe slecht veel Turken geïntegreerd zijn, en hoe weinig ruimdenkend ze zijn - terwijl ze toch altijd maar roepen dat de zelf gediscrimineerd worden om hun geloof en afkomst. En: hoe gevoelig ze zijn voor massahysterie. Een les voor de PvdA.

Hommel | 15-03-13 | 18:49

@denoorman | 15-03-13 | 18:37 |
Idd, hoe zat het ook alweer met die turkse vrouwensloper/handelaar/pooier/verkrachter, zo iemand is wel terug gegaan naar zijn land en huppelt daar vrolijk rond, ben ff de naam van die schoft kwijt.

Uw Verzekeringsadvis | 15-03-13 | 18:40

Ik mis ook nog kamervragen over uitlevering van turkse criminelen, de ontduiking van het merkenrecht, de aanvallen op Israel enz. Samenwerking bij bestrijding van uitkeringsfraude enz. enz. Waarom worden de turken met fluwelen handschoenen aangepakt??

denoorman | 15-03-13 | 18:37

Prachtig voorbeeld weer van de ondankbare, veeleisende en discriminatoire aard van de moslim-immigrant.

The real McCoy | 15-03-13 | 18:37

Rutte laat Assher maar even het gesprek met de minister president doen deze week. Slappe zak die rutte

Veel Vaak | 15-03-13 | 18:35

Ik mis nog de kamervragen over de dubbele nationaliteit, de vragen over de dienstplicht in Turkije, de vragen over discriminatie van vrouwen en homo's enz. Waarom zijn de nederlandse politici zo lief voor Erdogan??

denoorman | 15-03-13 | 18:34

@Smarties | 15-03-13 | 18:10
Is het wereldwijd verspreiden van de islam ook een agendapunt?

First Contact | 15-03-13 | 18:30

Ik zeg Patriots naar huis halen.... en ze de t-fus laten krijgen. Dat komt er van stinksnor!!!!

bosmaloot | 15-03-13 | 18:29

Ga de rest van de wereld verzieken maar ga weg als NL niet deugt.

Veel Vaak | 15-03-13 | 18:27

Die Patriot raketten als de gierende verdommenis terughalen. Laten die t.... Turken hun eigen broek maar ophouden. En never nooit niet bij de EU. Wij moeten er trouwens ook liever vandaag dan morgen mee kappen, maar dit terzijde.

Polletje Piekhaar | 15-03-13 | 18:27

Alle Turken die vinden dat zijn onder het bewind van Erdogan vallen dienen direct hun Nederlandse nationaliteit in te leveren en te vertrekken.

The real McCoy | 15-03-13 | 18:26

@ pius and la vie en rose

Laat mij special voor jullie het volgende stapje zetten op deze helling. Volgens jullie is hetero beter dan homo voor zover het gaat om de opvoeding van kinderen. Dat is twijfelachtig, maar laten we aannemen dat jullie een beetje gelijk hebben. Welnu zo ken ik er nog wel een paar. Zo kun je argumenten bedenken voor de bewering dat rijke ouders beter zijn dan arme ouders (all other things equal). Knappe ouders, beter dan lelijke. Slimme beter dan domme. Blank beter dan zwart. Maar wat moet je daarmee? Met zulke informatie? Alleen toepassen op pleeggezinnen? Of ook op natuurlijke ouders? Waarom, immers, zou je striktere normen hanteren voor pleeggezinnen? Anyway. Het is lulkoek wat jullie verkopen. De ideale wereld bestaat immers niet en het ideale gezin ook niet. Je hebt het maar te doen met de ouders die je hebt.

D.Turpin | 15-03-13 | 18:24

Is er vandaag nog een uitzending van die turkse homos van de turkse homo olie worstelaars

denoorman | 15-03-13 | 18:23

Ascher is ondertussen minister van Marokkaanse en Turkse bemoeienis. Misschien gaan nu zijn ogen open en begrijpt hij waarom die dubbele paspoorten ongewenst zijn. Zo wordt het nooit wat met de integratie van de turkse nazis en van de turkse homohaters en van de marokkaanse straatterroristen

denoorman | 15-03-13 | 18:22

En is/zijn er inmiddels genoeg informatie/feiten om te kunnen concluderen dat het binnenhalen van de islamitische multiculti een behoorlijke vergissing is geweest? Of moeten we nog minstens 10 jaar met voorbeelden en nieuwsberichten geconfronteerd worden?
En ondertussen onze ouderen laten creperen, voor mij is de "linkse geest" onverklaarbaar...

First Contact | 15-03-13 | 18:20

@La Vie En Rose | 15-03-13 | 18:05 |

Ik snap je punt prima, in het vorige topic hierover heb ik er al een tegeltje aan besteed. Mijn punt is dat er zoveel is wat maatschappelijk niet compleet is geaccepteerd en waar kinderen op school vragen over krijgen of mee kunnen worden gepest. Dus waarom je zo expliciet alleen afzetten tegen homoseksuele pleegouders. Vraag maar eens een willekeurig getint adoptiekind hoe vaak hen is gevraagd hoe het toch kan dat de ouders blank zijn en dat dat niet klopt.

Daarbij vind ik het ook vreemd dat het nu zo'n heisa is omdat er een turkje bij betrokken is, terwijl dit in Nederland niet iets van de laatste dagen is.

Maar goed,

Lamaar.

Bruno Alaska | 15-03-13 | 18:20

Ongelooflijk die Facebookpagina, kan iemand misschien even uitleggen hoe je Caps-Lock uitzet of in ieder geval DAT SCHRIJVEN IN ENKEL HOOFDLETTERS NIET AUTOMATISCH BETEKENT DAT ER IETS ZINNIGS STAAT?
.
Waren ze maar zo energiek, gepassioneerd en boos toen hun landgenoten op de nationale tv aangaven Joodse baby's weer in de ovens te willen duwen, of toen vervolgens de man die dit aankaartte moest onderduiken, maar nee, dat was eigenlijk wel terecht volgens de meesten. Trots zijn op je vaderland betekent blijkbaar niet kritisch zijn op de verdorven elementen in je maatschappij om deze te verbeteren, maar enkel af te geven op iedereen die niet tot jouw groep behoort. Als het andersom was geweest hadden we de poppen aan het dansen en was Nederland een racistisch, fascistisch nieuw Nazi-Duitsland geweest en hadden internationale kranten er vol van gestaan. Nu heet het trots en vaderlandsliefde.
Volgens mij vertrekken er per uur minstens 10 vliegtuigen richting Turkije en niemand wordt belet aan boord te stappen, of zijn de Euro's van de kaaskoppen blijkbaar toch waardevoller dan het geliefde vaderland?

H.Stiglitz | 15-03-13 | 18:15

Applaus voor Asscher. Prima verhaal. En nu maar hopen dat Rutte net zo veel ballen heeft als hij met Erdogan om tafel zit.

Red mij niet | 15-03-13 | 18:14

Oplossing,nederlandse pleeggezinnen, weigeren pertinent moslimkinderen, oooooh discriminatie. Tja zo zou het dan kunnen worden.

nan6896 | 15-03-13 | 18:12

FEITEN: Als de turkse maatschappij en de mensen zo superieur zijn aan de onze? Waarom wonen zoveel turken hier dan? Waarom geen 100-duizenden Nederlanders in turkije? Turkije heeft Ataturk afgeschaft en zet in voor Erdogan. Maar mijn turkjes, jullie uberras, ga terug, gewoon naar de plek waar je bent uitgescheten. Dat doe je niet. Vanwege het geld. U zijt hoeren van het geld van een westerse maatschappij, fuck op met, ik ben turk. Ik ben Nederlander, fuck jij op rasch ubermensch en ontkenning!! Het geloof volgt het geld, wat maakt dat van het geloof? een HOER!!! Turken zijn hoeren met trots. Ik kan er niets meer van maken, sorry turken. Succes met wijsheid.
statement gemaakt.

Smarties | 15-03-13 | 18:10

FEITEN: Als de turkse maatschappij en de mensen zo superieur zijn aan de onze? Waarom wonen zoveel turken hier dan? Waarom geen 100-duizenden Nederlanders in turkije? Turkije heeft Ataturk afgeschaft en zet in voor Erdogan. Maar mijn turkjes, jullie uberras, ga terug, gewoon naar de plek waar je bent uitgescheten. Dat doe je niet. Vanwege het geld. U zijt hoeren van het geld van een westerse maatschappij, fuck op met, ik ben turk. Ik ben Nederlander, fuck jij op rasch ubermensch en ontkenning!! Het geloof volgt het geld, wat maakt dat van het geloof? een HOER!!! Turken zijn hoeren met trots. Ik kan er niets meer van maken, sorry turken. Succes met wijsheid.
statement gemaakt.

Smarties | 15-03-13 | 18:10

Erdogan :JE KAN DE POT OP.

goudse klaas | 15-03-13 | 18:10

@La Vie En Rose | 15-03-13 | 18:03
Ouders die hun kinderen verwaarlozen hebben het recht om te kiezen verspeeld. Hadden ze maar goed voor hun kinderen moeten zorgen.

Daarnaast erken ik ook dat een heteroseksueel stel ouders wenselijk is, puur omdat er meer heteroseksuelen zijn. Maar de geaardheid zegt niets over de kwaliteiten van een homoseksueel stel als opvoeders. Gelijkwaardig, maar niet gelijk.

Het belang van het kind gaat ten alle tijden voor en juist kinderen in een zwakke situatie naar aanleiding van eerdere problemen moet men zo weinig mogelijk heen-en-weer slepen. Liever een homoseksueel stel als pleegouders in hun eigen omgeving, nabij hun eigen sociale omgeving, dan een heteroseksueel stel uit de andere kant van het land.

dlseth_ | 15-03-13 | 18:09

gaffelbaard | 15-03-13 | 16:49 | + 1 -
Poe hee inderdaad. Niet veel veranderd. Toen gespietst nu gestenigd.

Veel Vaak | 15-03-13 | 18:09

@pius en @dlseth
Ik vind jullie maar een stelletje kinderen dat je zo zit te schelden op elkaar. Kunnen jullie het niet met elkaar eens zijn dat jullie het met elkaar oneens zijn? Of is dat 'te volwassen'?
Man man man.
Neem lekker een borrel.
Het is vrijdagmiddag geweest.

gaffelbaard | 15-03-13 | 18:09

het kind aan erdogan geven als hij hier is,met de mededeling "vanaf nu is dit kind jouw verantwoordelijkheid, dus zal het met je terug moeten naar turkey, en verliest hierdoor zijn nederlands paspoort" (hierdoor zal de biologische moeder mee moeten wil ze het kind blijven zien), kijken of erdogan dan nog zo happig is. (helaas sorry voor het kind)

mimic144 | 15-03-13 | 18:09

@plaszak | 15-03-13 | 17:42
Dat is mijn punt niet.

@Bruno Alaska | 15-03-13 | 17:45
Je snapt mijn punt niet.

Lamaar.

La Vie En Rose | 15-03-13 | 18:05

@dlseth_ | 15-03-13 | 17:32
Man, ik heb kinderen, werk met kinderen uit nogal wat probleemgezinnen, dus je hoeft mij niet te vertellen hoe het zit als er een situatie ontstaat waardoor kinderen uit uis moeten worden geplaatst.

De meerwaarde van traditionele rolmodellen is dat dit nou eenmaal een natuurlijke situatie is voor kinderen, omdat, zoals je al schrijft, het merendeel van de mensen heteroseksueel is. Man/Vrouw.

Verder zeg ik nergens dat homoseksuele ouders niet goed voor kinderen kunnen zorgen en dat het slecht is voor een kind als het in een omgeving opgroeit met homoseksuele ouders, maar ik vind wel dat veel kinderen daar op school, in de omgang met andere kinderen, problemen mee kunnen krijgen. Dat is nou eenmaal een feit met zaken die afwijken van wat voor de meeste kinderen normaal is. Daar krijgen sommige kinderen later last van, zeker als ze zelf wel traditionele ouders hebben, waar ze veelal contact mee hebben. Juist op advies van Jeugdzorg.

En verder beweer ik, zeg het nu geloof ik voor de vierde keer, dat niet alleen Turken, Marokkanen of SGPers er moeite mee hebben als hun kinderen, om wat voor reden dan ook, bij homoseksuele pleegouders geplaatst worden, om religieuze redenen, maar dat dat ook geld voor NIET homofobe, NIET religieuze Nederlanders.

Dus ik plaats deze kwestie in een breder kader dan wat jij voortdurend doet.

La Vie En Rose | 15-03-13 | 18:03

André van Delft | 15-03-13 | 16:53
Goede link!
Tja. Volgens laat je link en de video daarin meerdere serieuze schendingen van mensenrechten zien, maar kennelijk is dat wat turkije onder 'opvoeden' verstaat.
Triest, man.
Plusje van mij voor je tegel.

gaffelbaard | 15-03-13 | 18:02

@pius | 15-03-13 | 17:52
Nee, voornamelijk omdat "La Vie En Rose" geen klootzak is die heult met moslimfundamentalisten, die niet openlijk groeperingen steunt die mij dood willen hebben, die niet oproept tot respect voor culturen waarin ik als minderwaardig stuk tuig behandeld zal worden en die mij niet mijn bezitting afhandig wilt maken onder dreiging van geweld tot de dood er op volgt.

La Vie En Rose is het simpelweg niet eens met mij; ik weet niet eens wat voor een kleurtje die knakker heeft. Ik weet niet eens of La Vie En Rose een knakker is! (Zo niet, neuqen?)

dlseth_ | 15-03-13 | 17:59

@dlseth_ | 15-03-13 | 17:46

LOL.

Je bent echt weerzinwekkend dom.

Doei.

pius | 15-03-13 | 17:55

Laat al die figuren maar lekker gaan demonstreren, dan kunnen ze voor heel Nederland bewijzen dat het geen Nederlanders zijn en dat ze enkele plaats hebben in ons land. Scrol maar eens door die facebookpagina en zie hoe de Turkse overheid die Turken hier opjut tegen ons. Nederlanders worden er gewoon voor rotte vis uitgemaakt ("kaaskoppen" om precies te zijn) en dat moeten we natuurlijk allemaal maar accepteren in ons eigen land. Mag ik ook een facebookpagina maken en dan alle Turken voor "vieze Turken" uitmaken of word ik dan van mijn bed gelicht door een of ander anti-discriminatie subsidieclubje? En maar klagen dat ze niet 'geaccepteerd' worden door de Nederlanders.

CreativeDestruction | 15-03-13 | 17:55

@dlseth_ | 15-03-13 | 17:32

Goh nu ga je wel ineens normaal redeneren. Omdat het iemand van dezelfde kleur is zeker. Je kan het dus wel.

Mooi is dat.

pius | 15-03-13 | 17:52

@Aktivist | 15-03-13 | 16:33
Turken regelen het onderling. En dan anders.
U niet opgevallen, dat gedoe met die Islamitische internaten?
Dat is de Turkse manier. Met z'n 35 en op 1 slaapzaal en maar hopen dat er dan geen geschift pyromaantje tussen zit.
Veel van die internaten zijn niet eens bekend. Je houd zo ongewilde invloed buiten de deur evenals Nederlandse pottenkijkers van Justitie, gemeente enz.
Zo doen zij het. Niet via Pleegzorg/Jeugdzorg. Dat is Westers, christelijk. Moet je niet willen als Turk..

plaszak | 15-03-13 | 17:51

@Bruno Alaska | 15-03-13 | 17:45

Met als toevoeging dat het namelijk volstrekt onnatuurlijk en biologisch onmogelijk is om als twee zwarte ouders een blank kind te krijgen.

Bruno Alaska | 15-03-13 | 17:49

@pius | 15-03-13 | 17:29
Ach en van mij verwacht je wel respect voor culturen die mij als minderwaardig tuig zien? En nuance voor religies die mij dood wensen?

Mensen, zo zien wij maar weer; socialisme is haat en afgunst. Met pius hier als prachtig voorbeeld hoe 'links' over andersdenkenden denkt en hoe respectvol en genuanceerd ze zelf zijn.

dlseth_ | 15-03-13 | 17:46

@La Vie En Rose | 15-03-13 | 17:19 |

Ja natuurlijk is dat een absurd idee, het is net zo absurd als denken dat in een situatie waar je geen middelen hebt de discussie te gaan voeren over wat in de perfecte situatie het meest wenselijk is als je alle middelen wel hebt.

Blanke kinderen kunnen zich ook niet identificeren met zwarte ouders. Dat onderscheid gaan we dan ook maar maken. Of niet?

Bruno Alaska | 15-03-13 | 17:45

@La Vie En Rose | 15-03-13 | 16:31
Ik ken een lesbisch stel met kinderen. Ik kan me geen warmer gezin voorstellen. Geen probleem dus.
Maar is het wel een probleem, dan kun je dat aangeven en gebeurt het niet bij Pleegzorg.

plaszak | 15-03-13 | 17:42

Erdogan kan ons in feite geen groter plezier doen dan op deze manier te bewijzen dat Turkije nog lang niet toe is aan toetreding tot de EU.

taxhond | 15-03-13 | 17:39

@Bruno Alaska | 15-03-13 | 17:28
Weet dat er een tekort aan pleegouders is, maar iedereen verplicht pleegouder maken, is een absurd idee.

Je mag zelf nadenken over waarom dat een absurd idee is.

Verder beweer ik nergens dat homo's geen mensen zijn, ook niet dat zij niet goed voor kinderen zouden kunnen zorgen.

Wat ik wel beweer, kun je teruglezen.

La Vie En Rose | 15-03-13 | 17:37

Een soort Nazi dus,die Erdo.
Bea en Wimlex zullen hem wel weer met open armen ontvangen, zoals al die griezelige Arabische dictators waar ze ook zo dol op zijn, want elk staatsbezoek is een prive-keuze.
En natuuuuurlijk dit delicate onderwerp vermijden, zoals slappe staatsruifparasieten altijd doen.

Causa Sui | 15-03-13 | 17:36

@dboy | 15-03-13 | 16:26
Dit kind is als 5 maanden oude baby direct vanuit het ziekenhuis naar een pleeggezin gegaan. Dat betekent dat deze baby in direct levensgevaar is geweest!

plaszak | 15-03-13 | 17:35

Ow deze @La Vie En Rose | 15-03-13 | 17:27 mag wel weg @joris.

Had net een error, en toen ik later keek stond mijn plemp van 17:19 er niet.

La Vie En Rose | 15-03-13 | 17:33

@La Vie En Rose | 15-03-13 | 17:19
Kinderen worden niet uit luxe in een pleeggezin gestopt, maar omdat er noodzaak is om kinderen uit een gevaarlijke situatie te halen van hun biologische ouders. Liever een kind bij een paar homo's dan een kind bij een paar alcoholisten of pedofielen.

Het feit dat zoiets als Jeugdzorg überhaupt nodig is, geeft duidelijk aan dat een traditionele ouders bestaande uit een man en een vrouw het ook niet altijd goed doen.

Daarnaast kan een kind prima opgroeien in een omgeving met homoseksuele ouders, omdat overige mensen van andere geslachten ook prima dienen om te kunnen leren hoe sociale interactie plaats vindt tussen personen van verschillende geslachten.

Wat zou de meerwaarde zijn van traditionele ouders als rolmodelen? Dat mensen iets niet willen zegt niet zo heel veel; geen enkele ouder wilt dat zijn kinderen uit huis geplaatst worden. Nogmaals, dat is niet iets dat uit luxe plaats vindt, maar uit noodzaak.

Een traditionele rolverdeling tussen een paar ouders van verschillend geslacht is nog steeds wenselijk in de maatschappij, puur omdat het merendeel van de mensen heteroseksueel is, maar niet noodzakelijk voor de ontwikkeling van een kind naar een normale volwassene.

dlseth_ | 15-03-13 | 17:32

Laten we maar oorlog gaan voeren. Alle Turken raus.

knight03 | 15-03-13 | 17:31

@La Vie En Rose | 15-03-13 | 17:27

Touche.

pius | 15-03-13 | 17:30

-weggejorist-

pius | 15-03-13 | 17:29

@La Vie En Rose | 15-03-13 | 16:16
Ik kan u garanderen dat daar wel degelijk naar gekeken en rekening mee gehouden wordt, maar klaarblijkelijk was dat 9 jaar geleden geen enkel probleem voor de moeder, anders kan ik niet verklaren waarom dat kind nog bij de pleegmoeders's zit.

plaszak | 15-03-13 | 17:28

@André van Delft | 15-03-13 | 16:53
Mooi zo. Kunnen Rutte en Asscher mooi laten zien aan Erdogan en zijn gevolg met hun grote muilen.

La Vie En Rose | 15-03-13 | 17:28

Aktivist | 15-03-13 | 17:18 |
Inderdaad, onvoorstelbaar geen enkele kritische vraag.

CoffeePatch | 15-03-13 | 17:28

@La Vie En Rose | 15-03-13 | 17:19 |

Ja, als er wat te kiezen was maar dat is er niet hè. Iedereen verplicht pleegouder maken, net als met dat donorgedoe, dan kan je kiezen.

Nu heb je gewoon met het aanbod te maken en ja, oh hoe politiek correct, ook homo's mogen meedoen, het zijn net mensen.

Bruno Alaska | 15-03-13 | 17:28

-weggejorist-

La Vie En Rose | 15-03-13 | 17:27

Breaking News.

Iran verklaart zich solidair met Turkije !!
Ze zullen de komende week een blijk van waardering tonen voor de discussie die Turkije met Nederland aangaat.
Men heeft gemeld dat, waar ze normaliter, gemiddeld 2 "gewone" mensen per week ophangen,voor het stelen van een appel, ze de komende week hun uiterste best zullen doen om alleen maar homoseksuelen op te hangen.

crawdaddy | 15-03-13 | 17:25

@pius | 15-03-13 | 16:58
Je laat jezelf wel kennen. Waar is die befaamde linkse nuance en respect gebleven? Gelijk een moslims speenvarken gelijk krijsen over racisme en mensen een 'flikker' noemen.

Hypocriet minderwaardig mens.

dlseth_ | 15-03-13 | 17:21

@dlseth_ | 15-03-13 | 16:52
Ga het even voor @pius opnemen.
Dat zegt hij niet.

Wel dat het belang van het kind voor moet gaan.

En het is nou eenmaal natuurlijker/normaler als een kind door een vader en een moeder wordt opgevoed. Doen die het niet goed dan zouden de meeste ouders, ook niet religieuze Nederlandse ouders, kiezen voor een pleeggezin met een man en vrouw. En niet voor een lesbisch/homostel.

La Vie En Rose | 15-03-13 | 17:19

Het wordt hoog tijd dat de Nederlandse regering zich eens gaat bemoeien met wat kinderen van naar Australië en Canada geëmigreerde ouders allemaal moeten doorstaan.
De Turkse regering laat tenminste zien dat ze haar onderdanen, waar ook ter wereld, niet in de steek laat. De verturksing van het jeugdbeleid is hoognodig en het is een grof schandaal dat er een Turkje verschrikkelijk verkeerd is terecht gekomen.

Islamofiel | 15-03-13 | 17:18

dubbeljoe | 15-03-13 | 17:11 |
Adviezen? Dat zijn opdrachten.

CoffeePatch | 15-03-13 | 17:15

en Rutte gaat afstand nemen van zijn Vice Premier in deze ? zou me niks verbazen ...

iter | 15-03-13 | 17:15

17:11

Dat was te snel. > en zou W.A al meepraten?

Sculz=Schulz.

dubbeljoe | 15-03-13 | 17:13

-weggejorist-

dubbeljoe | 15-03-13 | 17:11

Wat zou Rutte aan adviezen van Trix, Verhofstadt, v.Rompuy, Sculz en Barroso meekrijgen? en

dubbeljoe | 15-03-13 | 17:11

@Mark Smith | 15-03-13 | 16:48
Mooi zo. ;)

Kan dat hypocriete en politiek correcte gelul niet uitstaan.

La Vie En Rose | 15-03-13 | 17:08

Voorstel: als je in Nederland wil leven leef je volgens de Nederlandse wetten, gewoonten en waarden. Als je iets anders wilt, ga je naar dat land toe. Isse simpel toch??

Dus: optieven alle buitenlanders met een Nederlands paspoort als je je niet wilt aanpassen.

En oh ja: onze voorouders zongen het al: Zij die met ons willen varen moeten onze manieren verstaan . . .

Byter | 15-03-13 | 17:07

@La Vie En Rose | 15-03-13 | 17:03

Dank je wel Rose. Dat doet mij echt goed in deze.

pius | 15-03-13 | 17:07

Asscher en Marcouch zijn de exponenten van een nieuwe tactiek van de PvdA. Een tactiek gebaseerd op taqiyya en bedoeld om de islamknuffelarij te camoufleren met een quasi-kritische woordenbrij als scherm, waarachter ondertussen in daden nog een knuffelversnellinkje hoger kan worden geschakeld.

WirMachenMusik | 15-03-13 | 17:07

Trio op de bank is leuker.

meneer der meneren | 15-03-13 | 17:06

@pius | 15-03-13 | 16:44
Mee eens!

La Vie En Rose | 15-03-13 | 17:03

Kälm ään Piüs voordat je je onderbroek volspüït...

Sjors_Carlin | 15-03-13 | 17:02

@witwas | 15-03-13 | 16:54

Kijk. Met jou kan je praten;)

pius | 15-03-13 | 16:59

@dlseth_ | 15-03-13 | 16:52

Als professional heb ik er ook ervaring mee, lezen is moeilijk niet? Ik heb iig veel meer gegevens, op alle vlakken, dan jij om ergens een mening over te vormen.

En je racistische geleuter is aan mij niet besteed. Ook ben je volstrekt ongeschikt om pleegouder te zijn jij, dat kan ik je wel vertellen.

En dat heeft helemaal niets te maken met het feit dat je een domme flikker bent.

pius | 15-03-13 | 16:58

@pius | 15-03-13 | 16:44
In Turkijke doen ze dat beter: onder de brug slapen en lijm snuiven:
www.hurmet.nl/projecten/verslaving/
Als ik mijn kinderen zelf niet zou kunnen opvoeden en ik had de keuze tussen een geïntegreerd moslimgezin of een katholiek weeshuis dan gingen mijn kinderen mooi naar dat moslimgezin.

witwas | 15-03-13 | 16:54

@rara | 15-03-13 | 16:29

Prutswerk rara. Maar ach, je kan zoveel slechter.

Dus mij hoor je daar niet over.

pius | 15-03-13 | 16:54

RT @PieterOmtzigt: Zeer schokkende video over Turkse jeugdzorg @RF_HFC www.dailymail.co.uk/news/article-20857...

Fergie faces 22 years in Turkish prison over secret film of children abandoned in orphanage. They say she 'violated' children's privacy. She was told by Home Office the case was closed

André van Delft | 15-03-13 | 16:53

@pius | 15-03-13 | 16:44
Oh, jouw eigen ervaring. Gelukkig, ik was al bang dat je met goede argumenten zou komen.

Maar je hebt gelijk. Laten wij kinderen lekker bij verwaarlozende mossels zitten want een homoseksueel stel kan geen accurate biologische representatie leveren van een natuurlijke situatie. Dat zo'n jong dan twee weten niets te eten krijgt is dan wel heel normaal en een accurate biologische representatie...

dlseth_ | 15-03-13 | 16:52

fredflange | 15-03-13 | 15:57 |
Dat is niet helemaal juist.
In de eerste plaats al niet omdat je link gaat over de ottomaanse periode. In de tweede plaats niet omdat het systeem van bloedbelasting iets anders is dan dat van pleegzorg. Pleegzorg valt onder wat men soms noemt 'charitas'. Bloedbelasting was een ottomaanse methode was om landen te veroveren zonder daadwerkelijk oorlog te hoeven voeren. Daarom is de informatie op die wikipedialink inhoudelijk ook niet helemaal correct.

Filmtip: Een bulgaarse film die ik jaren terug zag over o.a. dit onderwerp (bloedbelasting) is me altijd bijgebleven.
www.imdb.com/title/tt0096403/
Maar je kan hem ook op Youtube bekijken (Engelse ondertiteling)http://www.youtube.com/watch?v=gSxIrsmx7vE&noredirect=1
Deel 1: www.youtube.com/watch?v=gSxIrsmx7vE
Deel 2: www.youtube.com/watch?v=Vsmnx7jXhv0

Waarschuwing: deel 2, 05/15 begint met een scene die je misschien liever niet met kleine kinderen kijkt.

gaffelbaard | 15-03-13 | 16:49

La Vie En Rose | 15-03-13 | 16:31
Ik ben het helemaal met je eens.

Mark Smith | 15-03-13 | 16:48

@Inferi0r | 15-03-13 | 16:15
je mag het zeker zeggen hoor en misschien is het ook wel zo. Maar twee homomannen die een kind met liefde opvoeden is nog altijd beter dan een Turkse moslim die zijn kind verwaarloost en mishandelt.

Mokum Kosher | 15-03-13 | 16:48

@Grachus | 15-03-13 | 16:38
Bovendien, hoe minder je aan die achterlijke onderdrukking, levens- en vrijheidsbeperkende regels, intolerantie en haat toegeeft, hoe minder aantrekkelijk Nederland voor ze wordt.
De boodschap moet duidelijk zijn: wij zijn een vrije tolerante samenleving en iedereen die daar moeite mee heeft moet vooral weg blijven en vertrekken.

The real McCoy | 15-03-13 | 16:47

@dlseth_ | 15-03-13 | 16:33

Omdat ik uit ervaring weet dat dit vaak misgaat. Kinderen wiens identiteitsgevoel vaak een probleem is raken nog meer in verwarring. Die zijn meer gebaat bij een natuurlijk rolpatroon. Jouw haat voor een andere cultuur enerzijds en anderzijds politiek correcte cultuur-conformisme is zo groot dat je voorbijgaat aan het enige belang dat telt, die van het kind, kinderen die vaak al in de war zijn overigens.

Ik heb zelf als pleegkind ook bij een Homoseksuelen in huis gezeten. Tot twee keer toe zelfs, en dat was geen pretje laat ik het eufemistisch houden.


Ik zeg niet dat het per definietie uitgesloten moet worden, ik zeg dat ik het zelf een heel lastig onderwerp vind, zowel privé als professioneel.

En dat heeft helemaal niks met Turkije van doen.

pius | 15-03-13 | 16:44

@Grachus | 15-03-13 | 16:38
Het knugffeltuig samen met hun "knuffelbeertjes" samen opbergen vind ik een geweldig plan maar dan wel buiten Nederland.

The real McCoy | 15-03-13 | 16:43

Wat mij nog het meest verbaast; waarom begint dat wijf pas na negen jaar zo'n heisa te trappen.
artie | 15-03-13 | 15:43 |

Dat vroeg ik me nou ook af. Ik hoorde ze trouwens vanmorgen op Radio1. Een mager speenvarken was er compleet niks bij, zo tekeer ging ze. Ze was boos, heeel boos. Niet dat ik er iets van verstond trouwens, want ze had haar verhaal in de Turkse media gedaan.....

frenkievee | 15-03-13 | 16:41

Wat Turken en ook andere volkeren in Nederland komen doen. lekker cashen :) alle Nederlanders ( incl. ik) staan zeker elke week in de rij in hun supermarkten. Goedkoop en betrouwbaar voedsel.

Haadzaaijer | 15-03-13 | 16:38

Dat is segregatie sukkels. Dat moeten we niet faciliteren.
The real McCoy | 15-03-13 | 16:32 | + 0 -
Waarom niet??? Uiteindelijk zal blijken dat de beste oplossing is om Nederland te splitsen(decessie/afscheiding) en de Gutmensch en hun knuffeltuig in het ooorden samen een land te maken en de normaal echte Nederlanders in het zuiden hun eigen land te maken. Het is mijn ultieme droom.

Grachus | 15-03-13 | 16:38

@ITEACHYOU | 15-03-13 | 16:16
Je wordt niet simpel, jij bent het al, aan je plemp te zien.

La Vie En Rose | 15-03-13 | 16:38

@La Vie En Rose | 15-03-13 | 16:31
(...) islamitische STAAT (...)

La Vie En Rose | 15-03-13 | 16:34

Heerlijk dat Nederland het nu in hun broekie doen omdat premier Erdogan ff gaat regulen.

Haadzaaijer | 15-03-13 | 16:34

@pius | 15-03-13 | 16:24
"Ik ben ook niet echt een voorstander van het plaatsen van Pleegkinderen in dat soort gezinnen, weliswaar om andere redenen maar toch."

Nou, leg maar eens uit. Waarom zijn twee personen van hetzelfde geslacht niet of minder geschikt om tijdelijk biologische ouders te vervangen in het geval van verwaarlozing of misbruik van een kind? Waarom zouden aangeboren en ongekozen kenmerken bepalend zijn voor dit soort keuzes, wanneer er geen enkele reden is om mensen in deze situatie niet gelijkwaardig te behandelen?

En waarom zouden persoonlijke gekozen ideologieën zoals religie dan wel bepalend mogen zijn?

dlseth_ | 15-03-13 | 16:33

.... ik neem aan dat zich al een een groot aantal türkse gezinnen als pleeggezin heeft opgegeven de afgelopen dagen. Natuurlijk alleen en exclusief voor türkse kindertjes. Want türken zijn nooit homo of pot.

Aktivist | 15-03-13 | 16:33

Wilders gaat morgen op verzetstournee en Assher zet een hoffensief in om de steunbetuigingen voor de PVV beperkt te houden. En dat mag een paar boze stemmen kosten want tegen de tijd dat de verkiezingen komen is het PvdA stemvee weer tevredengesteld met alles wat ze nu even niet krijgen, maar waarvoor de PvdA straks toch weer hun kant op zal buigen.

Welles! Nietes! | 15-03-13 | 16:33

Hoezo moeten wij een opvanggezin verzorgen dat voldoet aan de normen en waarden van de Turkse mensen binnen onze samenleving? Zou dat anderom ook zo zijn?
We leven hier in Nederland met Nederlandse normen en warden. Als die je niet aanstaan flikker je toch gewoon op. Hoe moeilijk is het?
En dat geldt ook voor alle mensen die vinden dat wij ons maar moeten aanpassen of een Turks opvang gezin moeten regelen. Dat is segregatie sukkels. Dat moeten we niet faciliteren.

The real McCoy | 15-03-13 | 16:32

En even los van het feit dat die Erdogan een haatzaaier is en van Turkije een islamitische wil maken, en los van het feit van die Boosturken met hun homohaat: wie van jullie zou het prima vinden als door omstandigheden, kan ook ziekte zijn, je zoon/dochter bij een lesbisch- of homostel wordt ondergebracht?

En nee, als je dat niet wilt, heeft dat bij ons niets met homofobie te maken, in tegenstelling tot moslims, maar met het feit dat veel mensen het gewoon beter vinden als kinderen door een moeder én een vader worden opgevoed.

Maar dat mag je tegenwoordig niet meer hardop zeggen van politiek correct Nederland.

La Vie En Rose | 15-03-13 | 16:31

Ik ben niet gauw voor militair ingrijpen, maar ik dit geval vind ik dat we subiet het verdrag van Sèvres in ere moeten herstellen:
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:TreatyOfSevres_(corrected).PNG

Rommelende Onderbuik | 15-03-13 | 16:30

Veel Vaak | 15-03-13 | 16:27
Goed beargumenteerd joh, of moet ik je dat woord uitleggen?

ITEACHYOU | 15-03-13 | 16:30

@pius | 15-03-13 | 16:17
NJee, ik betrap onze moraalridder op een schokkend gebrek aan taalkundig-sociologisch inzicht. Je weet niet wat het effect van woorden is.

Geeft verder niet, hoor.

rara | 15-03-13 | 16:29

Turken en dubbele moraal, het moet ook niet gekker worden..

Fratello | 15-03-13 | 16:29

Veel Vaak | 15-03-13 | 16:22
Dus uit ervaring weet je dat het ook goed kan gaan? Ach joh, heb je toch nog wat geleerd :)

ITEACHYOU | 15-03-13 | 16:28

Fez af voor Asscher. Bizarre bemoeizucht.

Lewis | 15-03-13 | 16:28

TEACHYOU | 15-03-13 | 16:16 | + -3 -
Je continueert in het simpel zijn. Je wordt het niet je bent zo geboren.

Veel Vaak | 15-03-13 | 16:27

Bureau Jeugdzorg zou gewoon kenbaar moeten maken waarom deze kind bij zijn achterlijke ouders is weggehaald. Gewoon aan de paal spijkeren.

Dit soort onzin kom ik vaak op turkse tv en kranten tegen. Ze doen alsof zij helemaal niet verantwoordelijk zijn voor hun kinderen die bij hen worden weggehaald. Nee turken altijd goed en nummer 1. turken lief en aardig. Behalve dat ze super dom en niet normaal voor hun kinderen kunnen zorgen.
Tenminste gelukkig geldt dit niet voor alle turken enkel de stommeriken die hun kinderen kwijtraken om dit soort idiote redenen.

dboy | 15-03-13 | 16:26

Grachus | 15-03-13 | 16:18
Als je deze groep mensen niet als de vijand ziet, kan je onmogelijk een landverrader zijn. "Normale echte Nederlanders....." man man man, krijg toch jeuk

ITEACHYOU | 15-03-13 | 16:26

Veel Vaak | 15-03-13 | 16:22 | + 0
>Man

nietzofotograferen | 15-03-13 | 16:24

@dlseth_ | 15-03-13 | 16:14

Redelijk briljant als je deze conclusie uit mijn reply kan onttrekken.

Ja gaat het nog ver schoppen binnen de NSB jij.

pius | 15-03-13 | 16:24

Mag ik zeggen dat een vader + moeder die een kind goed opvoeden wetenschappelijk statistisch betere ouders kunnen zijn dan een homostel die erg zijn best doet?
Inferi0r | 15-03-13 | 16:15
Je mag het zeggen, maar erg goed geinformeerd komt het niet over. Uit onderzoek is juist gebleken dat er nauwelijks verschil is tussen kinderen die opgroeien in hetero- en homogezinnen.

Djong | 15-03-13 | 16:23

ITEACHYOU | 15-03-13 | 16:06 | + -1 
Natuurlijk ben ik in jou ogen een Nazi.
Who cares what YOUTEACHSHIT thinks.
Doet me niks man ik weet beter en mijn geïntegreerde allochtonen vrienden ook.

Veel Vaak | 15-03-13 | 16:22

Deze zaak - bemoeienis door de huidige Turkse Islamistische machthebbers met zaken waar ze helemaal niks over te zeggen hebben - is het zoveelste bewijs van het gevaar dat van de gevaarlijke gek Erdogan c.s. uitgaat.
Daarnaast laat dit weer eens zien hoe makkelijk Turken en Marokkanen met een dubbel paspoort door hun land van herkomst ingezet kunnen worden om in Nederland invloed uit te oefenen. Weg met de dubbele paspoorten !!!

Houthakkert | 15-03-13 | 16:22

Oh jee Asscher wat doe je nu??????????? Dat kan het Politburo van de PvdA niet hebben! Straks de peilingen van Maurice en dan blijkt dat het electoraat van de PvdA met de helft verminderd is. Wedden dat hij dan moet inbinden!

nieuwe-haring | 15-03-13 | 16:20

Afijn, we zullen wel zien hoe krachtig Rutte en Assher Erdogan de les zullen lezen.

Verwacht er niet veel van, eerlijk gezegd.

La Vie En Rose | 15-03-13 | 16:18

Eergisten de Turken te kakken zetten over de Holocaust. Gisteren de Marokkaanse gemeenschap bashen en vandaag weer de Turkse. Asscher weet toch wel dat hij van de PvdA is? Zo houdt de PvdA geen kiezer meer over..... En dat zou toch jammer zijn. NOT!
.
Maar als Asscher zo doorgaat de PvdA-kiezer te bashen gaat dit bij de volgende verkiezingen (liefst morgen) wel een hoop wachtgeld kosten.... Moet dan maar. Nu kosten die PvdAérs ook een hoop geld.

DeSjaak1000 | 15-03-13 | 16:18

Mark Smith | 15-03-13 | 15:58 | + 0 -
Hij heeft volkomen gelijk. De multiculti Gutmensch, wat je automatisch bent als je o.a. PvdA stemt, is een landverrader pur sang.
Als er een betere term is voor degene die willens en wetens de welvaart en het welzijn van normale echte Nederlanders willen vernietigen ten faveure van kolonialiserend plundertuig, dan hoor ik die graag.

Grachus | 15-03-13 | 16:18

Volgens de Turkse Facebookers wordt Yunus nu al gedwongen drugs op straat te verkopen en sex te hebben. En al onze kinderen zijn hoeren en kaaskoppen die even komen meepraten krijgen alleen maar hoon en Wij Zijn De Besten-bagger over zich uitgestort. Weet u, ik vrees de Turk meer dan de Marokkaan. Hij is nóg conservatiever maar heeft helaas wel organisatievermogen in zijn genen. Marokkanen zijn gewoon muggen. Die komen naar buiten als het warm is en alleen in groepen. Turken hebben een thuisland waar ze trots op zijn, een grensoverschrijdende nationale identiteit en een bereidheid er voor te sterven. Vele malen gevaarlijker dan een paar rovende inteeltrakkers met glazige ogen.

Boer in 020 | 15-03-13 | 16:18

Als de geiten zullen gaan vechten met de schapen, zullen de wolven er met het vlees vandoor gaan!

Welles! Nietes! | 15-03-13 | 16:17

@André van Delft | 15-03-13 | 16:06 | ik werkte toen als fastfoodmedewerker tussen de Turken, Marokanen en andere buitenlanders, was 1 van de 9 blanken op een personeelsbestand van 70, en je had hen moeten horen. Het was een verschrikking. Iedere blanke had schuld aan die brand, en vooral neonazis skinheads en ander blank tuig had het gedaan. Toen bleek dat het Koerden waren geweest was iedereen opeens stil. Hele zieke hypocriete samenleving die zij in stand houden. Iets wat niet in hun straatje past, bestaat gewoon niet, en alle kwaad komt van buiten, niets in hun midden is slecht. Schandelijk. Nog steeds zo. Zit in de aard van het beestje. Racistisch en kwaadaardig.

mental K | 15-03-13 | 16:17

@rara | 15-03-13 | 16:08

Homofiel is ook een scheldwoord o.a. En jij bent gewoon wat zaakje aan het construeren om tegemoet te komen aan je behoefte de moraal-flikker uit te hangen.

En dat is helemaal ok.

pius | 15-03-13 | 16:17

Gisteren de Marokkaanse gemeenschap bashen en vandaag de Turkse. Asscher weet toch wel dat hij van de PvdA is? Zo houdt de PvdA geen kiezer meer over..... En dat zou toch jammer zijn. NOT!
.
Maar als Asscher zo doorgaat de PvdA-kiezer te bashen gaat dit bij de volgende verkiezingen (liefst morgen) wel een hoop wachtgeld kosten.... Moet dan maar. Nu kosten die PvdAérs ook een hoop geld.

DeSjaak1000 | 15-03-13 | 16:17

Zou de PKK ook jeugdzorg hebben naar Nederlands model?

sastro | 15-03-13 | 16:16

Lol, grappig, zoals er gekankerd wordt op NL, niet alleen door de twitterende Turk maar ook door de reagurende Hollander. De twitterende klaagturk wensen we de tyfus en moet het land uit, waarom die klagende reaguurder niet dan? Ik word hiet zo simpel van.

ITEACHYOU | 15-03-13 | 16:16

Afgezien van het feit dat ik het een fout van jeugdzorg vind om Yunus bij lesbische pleegouders te plaatsen, ook omdat jeugdzorg er op staat dat het kind contact blijft onderhouden met de biologische ouders, en je dus had kunnen bedenken dat dit op den duur tot problemen zal leiden, vind ik ook dat die Erdogan en al die boze Turken hun grote bek moeten houden en de hand in eigen boezem moeten steken.

Zoals bekend zijn er te weinig Turkse pleeggezinnen.
Dus ga Turken hier oproepen om zelf de zorg voor een pleegkind op zich te nemen, i.p.v. hier de boel op stelten te zetten.

La Vie En Rose | 15-03-13 | 16:16

Mag ik zeggen dat een vader + moeder die een kind goed opvoeden wetenschappelijk statistisch betere ouders kunnen zijn dan een homostel die erg zijn best doet? Dat schijn ik tegenwoordig niet meer te mogen zeggen want homo's gaan voor de wetenschap, maar ik zeg het toch graag. De rol van een vader en de rol van een moeder voor een kind zijn bewezen en twee mensen van hetzelfde geslacht kunnen die nooit helemaal nabootsen.

Kunnen we het natuurlijk uren hebben over dat kinderen ook veelal bij gescheiden ouders opgroeien (inderdaad ook erg slecht voor de ontwikkeling van een kind) en het kind in kwestie verwaarloos werd (ook erg slecht), maar bovenstaande blijft staan en moet ook gezegd kunnen worden.

Inferi0r | 15-03-13 | 16:15

Ach, die Turken. Ze hebben eigenlijk hetzelfde probleem als de Amerikanen en de Israeli's, alleen dan een kwadraatje erger: ze worden gegijzeld door een stel religieuze idioten.

Maar zouden ze nou niet doorhebben, dat de hoogte van een beschaving wordt afgemeten aan het emigratiesaldo. En dat, zolang ze nog steeds bij bosjes de Bosporus overkomen en niet andersom, er kennelijk meer aan onze kant te halen valt, dan aan de hunne.

Want dat beschaving, inclusief gelijke rechten voor homo's enzovoort, zich vertaalt in welvaart, in geld. En dat die welvaart en dat geld, niet ons weer of onze schilderkunst, toch de reden is dat ze en masse hierheen komen. Of zouden ze denken dat welvaart bij ons uit de grond komt, zoals olie in de Golf. Dat welvaart iets is dat toevallig tot stand komt, onafhankelijk van cultuur, beschaving, rechtssysteem etc.

Als ze kloten hadden, die islamieten, dan zouden ze ook dat gedeelte van hun uitkeringen, dat door oerhollandse vrouwen, potten en homo's via onze niet corrupte belangdienst is opgebracht, moeten weigeren.
Maar dat doen ze niet.
Komt omdat ze geen kloten hebben. En nog meer dan wij met geld bezig zijn.

Magdatkandat | 15-03-13 | 16:14

1 pot nat!

romario..... | 15-03-13 | 16:14

We zullen even wachten totdat Erdogan hier is geweest om over Ascher te oordelen, ik heb grote twijfels dat Ascher in staat is een rechte rug te houden! Onze linkse ideologische kabinet met rugdekking van de dictators van de EU zullen hier een stokje voor steken.

lanexxx | 15-03-13 | 16:14

.. tijd dat de politiek zich eens afvraagt of kolonisatie van Nederland door boze groepen uit achtergebleven gebieden werkelijk de oplossing is voor de armoede aan cultuur en moed in onze regering.

Jan Passant mk2 | 15-03-13 | 16:14

@pius | 15-03-13 | 16:10
Typerend dat jij het opneemt voor ultranationalistische turken en criminelen, maar zelf verklaart een afkeer te hebben tegen mensen vanwege hun seksuele geaardheid.

Een turkse homo die iemand doodsteekt, is die dan weer wel lief? Moeten we die dan wel knuffelen? Of is jouw afkeer tegen homofielen groter dan jouw liefde voor alles wat dit land kan vernietigen?

dlseth_ | 15-03-13 | 16:14

Twee potten, 1 is geil. Hoe noem je dat??

romario..... | 15-03-13 | 16:14

Zelfs bij deze opmerkingen zal de linkse Gutmensch blijven ontkennen dat we een kolonialiserende 5e colonne hebben binnengehaald. Voor hen is te hopen dat ze nog tot dat inzicht komen als ze aan dat touwtje lopen te bungelen en hun schepper ontmoeten.

Grachus | 15-03-13 | 16:12

Hoi Geert, het begint erop te lijken dat er meer mensen beginnen te begrijpen waarom je in indertijd uit de VVD bent gestapt. Als vervolgens niet gebeurt waar jij toen al voor waarschuwde, mogen we je eeuwig dankbaar zijn!

dubbeljoe | 15-03-13 | 16:12

Laat die Turken lekker ophoepelen naar hun geliefde land. Nederland is toch een vreselijk slecht land. Wat doe je hier dan nog. Rotzooi schoppen. De ware islam verbreiden. Laat Erdogan ook lekker in dat land blijven en stuur die turkse uni er ook maar naar toe.

wallenberg | 15-03-13 | 16:12

persoonlijk moet ik er niet aan denken dat mijn pleegvader iemand als b.v. paul de leeuw zou zijn.
kaplaarzenverkoper | 15-03-13 | 15:59

Maar Paul de Leeuw is dan ook geen pleegvader, maar adoptievader. En in de praktijk van alle dag is zo iemand gewoon vader.

Djong | 15-03-13 | 16:11

Rutte gaf aan dat deze EU top niet over de crisis zou gaan , maar om het scheppen van werkgelegenheid.

Bedoelde hij werkgelegenheid in de oorlogsindustrie, nadat het vooropgezette EU plan om de EU eerst vol te laten stromen met kansarme islamieten die hun eisen kracht bij zouden zetten middels chaos.. ontwrichting van onze samenlenivg, en tenslotte een Europese oorlog ui te lokken.Waarna v. Rompuy en consorten er met spoed een EU natiestaat incl. leger en alle verdere EU wensen door kan drukken?

De plannen zijn er.. de oorzaak is er.. en nu is de provocatie er ook. Nu alleen nog de eerste Rel van vechtende menigten in de straten van Rotterdam!

Welles! Nietes! | 15-03-13 | 16:11

Oeps, tripple post.

Mark Smith | 15-03-13 | 16:11

dlseth_ | 15-03-13 | 16:06
Klopt, want jij zegt het.

Mark Smith | 15-03-13 | 16:10

@dlseth_ | 15-03-13 | 16:06

Knap weerwerk van je, geheel naar je erudiete en weloverwogen natuur.

Dat lees ik graag.

pius | 15-03-13 | 16:10

@dlseth_ | 15-03-13 | 16:06

Knap weerwerk van je, geheel naar je erudiete en weloverwogen natuur.

Dat lees ik graag.

pius | 15-03-13 | 16:09

Tip : turken kijk uit, als je met 200.000 uithuizig bent voor de grote demo let dan op, de kans is groot dat de marokkanen jullie Halal woningen dan leeghalen.
Weg kraantjes en schuifdeuren.

Uw Verzekeringsadvis | 15-03-13 | 16:09

Eindelijk wordt nu voor iedereen openbaar wat bij de onderbuikers al lang bekend was: de turken hier zijn niet van plan zich in te zetten voor een gezamelijke toekomst met de autochtonen. Ze zien Nederland gewoon als wingewest voor hun thuisland. Wat dat betreft zijn ze niet anders als de marokkanen die er precies zo over denken.

sinar2 | 15-03-13 | 16:08

@pius | 15-03-13 | 15:59
Je gevbruikt het woord homofiel alsof het een scheldwoord is. Zal wel door je klantjes komen.

rara | 15-03-13 | 16:08

Mark Smith | 15-03-13 | 15:46 | + 0 -
Een partij die al decennia grote hoeveelheden buitenlanders als stemvee naar Nederland haalt waarvan bekend is dat ze extreem schadelijk voor Nederland zijn is een partij die zijn vaderland voor eigen gewin verraadt.
Nederlanders die op dit soort partijen blijven stemmen zijn ..... (mag je zelf invullen)

Moi2 | 15-03-13 | 16:08

Haadzaaijer | 15-03-13 | 16:05 | + 0 -
Nope dat heb je mis. Alleen de ontkenning van de armeense massa moord.

Veel Vaak | 15-03-13 | 16:07

Sinds het CDA hun stemmers werft onder de moslims interesseert het de PvdA helemaal niets meer.

zeg maar jansen | 15-03-13 | 16:07

Baas Asscher over Paus Franciscus

Vicepremier Asscher vindt niet dat paus Franciscus uitgenodigd moet worden bij de inhuldiging van Willem-Alexander op 30 april. Hij wijst erop dat voorzitter De Graaf van de Verengide Vergadering over de uitnodigingen gaat. "Ik wil dat proces niet verstoren", aldus Asscher. "Maar wat mij betreft hoeft hij niet te komen."

istawa | 15-03-13 | 16:07

Als je je bedenkt dat de meeste kinderen die uit huis geplaatst worden ouders hebben die een iq van onder de 60 hebben, dan maak je je als turkse regering ook wel belachelijk.

Koos Knak | 15-03-13 | 16:07

Die reacties op die facebookpagina, hoezo eigen vooroordelen bevestigen. Tjonge jonge, kunnen we die jongen met het iq van 48 niet houden?

Roeieber | 15-03-13 | 16:06

Kleintje Muurkrant, april 1997:

De Koerdische journalist Cakan suggereert dat de drie brandaanslagen het werk zijn van de Turkse geheime dienst: "Onrust stoken en dreigen, typisch iets voor de geheime dienst." Het is opmerkelijk dat na de aanvankelijke beschuldigingen aan het adres van de PKK in de Turkse media, het de Turkse regering er alles aan gelegen is om de beschuldigende vinger uit te steken in de richting van Nederlandse neo-nazi's, waarbij de door haar gebezigde taal vooral is bedoeld voor binnenlands gebruik, teneinde de eenheid van alle Turken te bevorderen en hun angst voor het leven in het boosaardige Europa te doen groeien: wij Turkse Islamieten spreken onze afkeuring uit over het Christelijke, hypocriete Europa, dat ons niet wil vanwege onze Islam: laten ze eerst maar eens naar hun eigen mensenrechten kijken!

www.stelling.nl/kleintje/308/denhaag.h...

André van Delft | 15-03-13 | 16:06

Veel Vaak | 15-03-13 | 16:02
trek alvast je kistjes aan joh, je mag voorop, trek iets leuks aan, ik dacht zelf aan iets bruins

ITEACHYOU | 15-03-13 | 16:06

@Mark Smith | 15-03-13 | 15:58
@pius | 15-03-13 | 15:57
PVDA'ers zijn bij voorbaat al landverraders.

dlseth_ | 15-03-13 | 16:06

-weggejorist-

Thomas Pierrepoint | 15-03-13 | 16:05

Overigens hoop ik wel dat er 200.000 man komen te staan. Zodat de zaken lekker op scherp komen te staan, en onze volksvertegenwoordigers en andere elite duidelijke keuzes moeten maken.

omanders | 15-03-13 | 16:05

Tuurlijk gaat premier van Turckije zich ermee bemoeien. dat doen wij als Nederland toch ook met de armeense kwestie. daar hebben wij niks te zoeken.

Haadzaaijer | 15-03-13 | 16:05

... P.S. de Turken hebben onze Patriots nog...
So what.
Ze weten niet eens aan welke kant het lontje zit.

copywriter | 15-03-13 | 16:05

Alle kutkinderen naar Turkije!

zeg maar jansen | 15-03-13 | 16:05

16:04 :2e kamer

dubbeljoe | 15-03-13 | 16:04

De PvdA is in grote mate verantwoordelijk voor alle ellende met Turkse en Marokkaanse immigranten. Zij wilden immers zo graag die multiculturele samenleving. Laat ze nu ook maar eens hun verantwoordelijkheid nemen en aan de door hun veroorzaakte ellende paal en perk stellen.

The real McCoy | 15-03-13 | 16:02

Lijkt wel of er geen einde aan komt het wordt erger en erger.
Als er vandaag verkiezingen zouden zijn heeft wilders morgen een 1 partij regering. Dan schaffen we alles af wat nodig is om de multicul te stoppen en verplichten we alles wat integratie waarborgt.

Veel Vaak | 15-03-13 | 16:02

Parsons | 15-03-13 | 15:57
Het zijn juist de mensen in dat "achterlijk haatgebergte" van je die hier geen fuck om geven.
Turkije is een groot land.
Alstu, een linkje:
nl.wikipedia.org/wiki/Turkije#Fysische...

Mark Smith | 15-03-13 | 16:01

Zoals ik al eerder zei.. Laten de Turken maar eerst er maar eens voor zorgen dat hun Turkse weeshuizen, waar Turkse kinderen worden opgevoed volgens de geldende Turkse en islamitische normen, op een normale eerzame en beschaafde manier gerund.

Laten de Turken in Nederland, want dat zijn het, lekker eerst in eigen land, en dan bedoel ik Turkije, de zaakjes regelen voordat zij hier hun fascistische demonstraties gaan houden.

http://www.youtube.com/watch?v=hF9mxlp-OH8

Zie hoe het er aan toe gaat in hun eigen land. Zie de brutaliteit die de Turken in ons land tonen. Zie de dubbele moraal, zie de hypocrisie van de Turken in Nederland. Ze mogen blij zijn dat wij hun kinderen opvangen. En in plaats van demonstreren zouden die 200.000 beter pleegouder kunnen worden in plaats van de hele dag in het theehuis zitten of in de moskeet hangen of bij een ander wijf dan je eigen wijf in bed te liggen.

Mokum Kosher | 15-03-13 | 16:00

persoonlijk moet ik er niet aan denken dat mijn pleegvader iemand als b.v. paul de leeuw zou zijn. maar dat is even van ondergeschikt belang nu. erdodinges moet zich gewoon met zijn eigen land en inwoners bezig houden. en zijn klep houden over nederland.
anders doet ie er beter aan alle nederlanders met een turks paspoort te repatriëren. win win.

kaplaarzenverkoper | 15-03-13 | 15:59

Kunnen alle landverraderroephomofielen acuut allemaal Turkse baklava in hun haar krijgen?

Is dat haalbaar?

pius | 15-03-13 | 15:59

En weer had Greet gelijk.

raster | 15-03-13 | 15:59

Laat ze lekker demonstreren. Betere reclame kan iemand, die kritisch tegenover multiculturalisme staat, zich niet wensen.

Not Muhammad | 15-03-13 | 15:59

Don't touch our children, aldus schreeuwt de site. Dan. Neem. Ze. Terug. Naar. Turkije.

Jezus, hoe moeilijk is het.

omanders | 15-03-13 | 15:59

dlseth_ | 15-03-13 | 15:56
Lees nu eerst nog eens het betreffende comment van Moi2. Hij heeft het over Nederlandse PvdA stemmers.

Mark Smith | 15-03-13 | 15:58

Nog een beetje gaan lopen verdedigen.

Zucht.

Geef gewoon een bindend reisadvies af aan alles wat Turks is en ons de maat denkt te moeten nemen.

Zoek het lekker uit in je achterlijk haatgebergte.

Van je eigen geld.

Parsons | 15-03-13 | 15:57


@dlseth_ | 15-03-13 | 15:52

Hoezo een landverrader? Ik ben tegen de inmenging van Turkije op dit vlak, het is namelijk een interne aangelegenheid maar waarom mag iemand daar geen bezwaar tegen hebben? Ik ben ook niet echt een voorstander van het plaatsen van Pleegkinderen in dat soort gezinnen, weliswaar om andere redenen maar toch.

Dus dat landverrader-idee, is dat een mode-grilletje of zo?

pius | 15-03-13 | 15:57

@gaffelbaard | 15-03-13 | 15:52
In Ankara heropenen.

Uw Verzekeringsadvis | 15-03-13 | 15:57

@Mark Smith | 15-03-13 | 15:55
Ik ben vergeten een paar referenties naar dubbele paspoorten, dubbele loyaliteit en non-integratie toe te voegen. Excuses.

dlseth_ | 15-03-13 | 15:56

kaplaarzenverkoper | 15-03-13 | 15:49 | + 2 -

Het zou een geschenk van Allah zijn.

dubbeljoe | 15-03-13 | 15:56

Weer een teken dat Turkije absoluut niet (en nooit) klaar is voor toetreding tot EU, door het maken van achterlijke verwijten over lesbische pleegouders.
Ze zouden dankbaar moeten zijn, maar nee hoor, het arme Turkje moet worden opgevoed met 'Turkse waarden en normen'
Ofwel zandbakmoraal à la 1473.

Eric Blair | 15-03-13 | 15:56

Erdogan wil zijn ras zuiver houden, zonder ongelovigen, homo's enz.
Er staat me iets bij dat iemand anders dat een jaartje of 70 geleden ook wilde.
Oppassen voor dit heerschap.

Raisa9012 | 15-03-13 | 15:56

dlseth_ | 15-03-13 | 15:52
Nee, dan ben je gewoon aan ouderwetse klootzak met een zeer beperkt denkraam.
De term landverrader is behoorlijk aan inflatie onderhevig.

Mark Smith | 15-03-13 | 15:55

@gaffelbaard | 15-03-13 | 15:52
"STUDIES IN ISLAMIC ECONOMICS"

Ah, eindelijk een wetenschappelijke studie over de economische aspecten van het beroven, verkrachten en verhandelen van mensen!

*Sun Tzu aan de kant schuift*

dlseth_ | 15-03-13 | 15:55

'feestlocatie: de Islamitische Universiteit in 010, '

Ow. Al eens gekeken naar de publicaties van de feestlocatie?
www.islamicuniversity.nl/nl/onderzoek/...
Dat zegt genoeg, denk ik.

gaffelbaard | 15-03-13 | 15:52

Ik vraag me ernstig af waarom wij het ons laten welgevallen dat de Turkse regering zich bemoeit met interne aangelegenheden. Zouden wij hetzelfde doen is de wereld te klein. Ik zeg: onmiddellijk terugtrekken van onze troepen in Turkije en laat ze het lekker zelf oplossen. Toedeloe bemoeials!!!

Mike Echo | 15-03-13 | 15:52

@Mark Smith | 15-03-13 | 15:46
Als je van mening bent dat homostellen minderwaardige ouders zijn en geen mossels als pleegkinderen mogen hebben omdat mossels kennelijk superieur zijn aan niet-mossels, ja. Dan ben je een landverrader ja.

dlseth_ | 15-03-13 | 15:52

Wedden dat Ascher straks die stoere keutel weer intrekt en het jochie alsnog naar zijn biologische moeder teruggaat...

wielmoer | 15-03-13 | 15:51

@Jan Boule | 15-03-13 | 15:43
Mee eens, had deze houding niet van Asscher verwacht, doet hij goed.

Uw Verzekeringsadvis | 15-03-13 | 15:50

Ik wil meer van onze politiekers horen. Rutte vanavond op alle kanalen even melden dat alle turken even fijntjes hun bek mogen houden. Dit gaat finaal uit de hand lopen dit raakt teveel Nederlanders. Hier MOET een statement gemaakt worden dat aanpassen de oplossing is en we geen enkele invloed dulden buiten onze democratie om. Wantrouwen mag maar rot dan op.

Veel Vaak | 15-03-13 | 15:50

Nou ben je ook vrj dom als je cultureel imperialisme wil inzetten tegen de uitvinders.

rara | 15-03-13 | 15:50

eerst volgende week maar eens afwachten heur.
t is en blijft natuurlijk wel een pvdaert.
als hij inderdaad zijn rug recht houdt is het voor het eerst in mijn leven dat een linkschmensch een +veel van mij krijgt.

kaplaarzenverkoper | 15-03-13 | 15:49

Moi2 | 15-03-13 | 15:45
naar buiten toe doen we of we heel tolerant zijn jegens homofilie, maar achter de rug om wordt er wat afgelachen..... het lukte ons vroeger beter om de schijn op te houden, zo ook jegens onze gekleurde medemens. Vroeger was alles beter.........

ITEACHYOU | 15-03-13 | 15:48

Moi2 | 15-03-13 | 15:45
Flikker toch op met je landverrader. Of mogen hier alleen maar mensen met de overtuiginkjes en meninkjes van Moi2 wonen?

Mark Smith | 15-03-13 | 15:46

@Veel Vaak | 15-03-13 | 15:43
Dat stemmen blijkt nu eerder iets teveel van het goede als het aan mij ligt.

Welles! Nietes! | 15-03-13 | 15:46

@ITEACHYOU | 15-03-13 | 15:44
Of laat ons hun NL paspoort afpakken en hen over de grens flikkeren naar het door hen zo geliefde Turkse paradijs...

dlseth_ | 15-03-13 | 15:45

Waarom moeten we dit uberhaupt bespreken?

Dit land is het zat! Basta!

Snorry! | 15-03-13 | 15:45

Die Asscher ontwikkelt zich uitermate snel tot een uitstekende bestuurder.

Mark Smith | 15-03-13 | 15:45

-weggejorist-

Mark Smith | 15-03-13 | 15:45

Waar Nederland vroeger een homogene samenleving van Nederlanders was is dankzij de PvdA en hun import stemvee Nederland een land van parallelle samenlevingen geworden.
Nederlandse PvdA stemmers mogen later aan hun (klein)kinderen uitleggen waar hun vaderland is gebleven.
Ze zullen moeten beginnen met "Kind, ik was een landverrader..."

Moi2 | 15-03-13 | 15:45

Sjors_Carlin | 15-03-13 | 15:34

Ja, ik had ook even een minuutje nodig. Wat???????PVDA????

dubbeljoe | 15-03-13 | 15:45

Het Wij tegen Zij is officieel begonnen.

enzo_ | 15-03-13 | 15:44

Wat leren deze jongens en meisjes op school? Wat een debiele twitter reacties weer. Zijn ze echt zo dom of zijn het gewoon onwetende kindertjes? Waarom krijgen deze kindertjes nog les in Nederlands, Duits Wiskunde enz.? Laten we ze eerst eens 4 jaar maatschappijleer geven, dan vier jaar Nederlands en daarna gaan we eens kijken of ze andere lessen mogen volgen. Trouwens, ook de ouders van deze kinderen in de kraag vatten en ook mee laten doen met de maatschappijleer lessen. Je hoeft het niet met het beleid in NL eens te zijn, je mag zelfs demonstreren, maar bijten naar de hand die je voedt getuigt niet echt van intelligentie.

ITEACHYOU | 15-03-13 | 15:44

Afzeggen die afspraak geen inmenging in NL beleid en uitvoering van beleid. Die achterlijke turken mogen hier stemmen en dat is naar mijn smaak meer dan voldoende.

Veel Vaak | 15-03-13 | 15:43

the clash of civilisations komt op volle gang, ja,komt in een stroomversnelling.
Lodewijk Asher verdient krediet daar hij het politieke en ethische inzicht vertoont of i.e.g. tracht te tonen die tot nu toe ver te zoeken is in de Haagse burelen , om figuren als Erdogan van repliek te dienen en op te komen voor de samenleving die is gebaseerd of zou moeten zijn op Nederlanderschap,loyaliteit, arbeidzaamheid, fatsoen en laïsciteit.

Jan Boule | 15-03-13 | 15:43

vertaald via Chrome:
"het drama van duizenden Turken die in Nederland wonen"
www.atv.com.tr/programlar/atv-ana-habe...
Verschrikkelijk toch. Misschien zouden ze ergens anders heen moeten gaan.

André van Delft | 15-03-13 | 15:43

@Uw Verzekeringsadvis | 15-03-13 | 15:40
Op zich zou dat al een aanwijzing kunnen zijn.

rara | 15-03-13 | 15:43

Wat mij nog het meest verbaast; waarom begint dat wijf pas na negen jaar zo'n heisa te trappen.

artie | 15-03-13 | 15:43

"Net zoals onze westerse vrienden het recht hebben zich uit te spreken over ons, hebben wij het recht om te oordelen over de praktijken van onze westerse vrienden", zegt commissievoorzitter Ayhan Üstün in Ankara.

"De mensen over wie we het hebben, zijn onze burgers en behoren tot ons ras. Het zou niet juist zijn voor een land om niet over zijn eigen burgers te spreken."

Kom ze dan maar allemaal vandaag (nog voor het middaggebed) ook maar terughalen, dan zijn wij er van af!

Welles! Nietes! | 15-03-13 | 15:43

Ik ben juist blij met dit soort uitspraken van de Turken. Misschien dat mensen zich dan eindelijk eens realiseren wat voor gruwel de ware islam is en wat voor bedreiging het is voor onze westerse normen en waarden. Zelfs PvdA'ers kunnen er nu niet meer omheen draaien en het goedpraten.

Pantheist | 15-03-13 | 15:42

Heel goed. Terug in zijn hok met zijn borstelsnor

ole guapa | 15-03-13 | 15:41

@rara | 15-03-13 | 15:39
Zal mij me reet roesten, weet alleen dat die Ataturk wat redelijker was dan Erdogan.

Uw Verzekeringsadvis | 15-03-13 | 15:40

Turkse mensenrechtencommissie?

Djong | 15-03-13 | 15:40

* veegt tämpelürüs met hoofddoek schoon *

Sjors_Carlin | 15-03-13 | 15:40

Erdogan heeft islamitische apen in zijn mouw.

Pastor Sippenhaft | 15-03-13 | 15:39

@Uw Verzekeringsadvis | 15-03-13 | 15:38
Over ras gesproken: was Ataturk nou een Griek of niet?

rara | 15-03-13 | 15:39

als die zijn stoere bek zo stoer houdt krijgt asscher een keer kudo's..
ben heeeeel erg benieuwd!!!

de beer van de meer | 15-03-13 | 15:38

Right want üsscher gaat hem echt een strobreed in de weg liggen volgende week? Zal me verbazen. Toch lijkt het mij verstandig om de ambassade vast te melden dat Yunus geen onderwerp van gesprek tijdens het bezoek zal zijn en als meneer Erdogan dat toch wil dat hij dan thuis kan blijven.

Chesh | 15-03-13 | 15:38

Erdogan : het zijn onze burgers en ons ras.
Waarom moeten wij ze dan onderhouden is de in te trappen open deur.
Goed stukkie van Rossem.

Uw Verzekeringsadvis | 15-03-13 | 15:38

Yunus FTW!

kampertjeee | 15-03-13 | 15:37

De Turkse trots is omgekeerde evenredig aan het verstand van de bezitters ervan!

Simon de Danser | 15-03-13 | 15:37

Potten, pleegouders en primaten.

rara | 15-03-13 | 15:37

Hup Asscher!! Fuck 'em.

AshleyJ"Ash"Williams | 15-03-13 | 15:36

Te dol voor woorden dat we überhaupt iets kennen als kinderbijslag, laat staan dat we het ook nog eens gaan overmaken naar Turkije. Wat een waanzin.

neemjemoederindemali | 15-03-13 | 15:36

Huh? Mijn wereldbeeld staat op z'n kop!

Sjors_Carlin | 15-03-13 | 15:34

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken