Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Geen chicka's meer in bushokje...

We willen tieten zien!Moslims in Groot-Brittannië zijn een campagne begonnen tegen reclameborden waarop in hun ogen te veel bloot is te zien. In buurten waar veel moslims wonen, scheuren islamitische activisten posters met schaars geklede vrouwen van de borden of worden de blote lichaamsdelen en gezichten beklad, zo meldt The Times. De actiegroep noemt zich Muslims Against Advertising (MAAD) en heeft een website met adviezen hoe de activisten het best te werk kunnen gaan. Ook staat daarop een lijst van gewraakte advertenties. Benieuwd wanneer hier de eerste abri's met daarin uitdagende reclame-uitingen van bijvoorbeeld de H&M het moeten ontgelden...

Reaguursels

Inloggen

De site is nu aangepast.

De TV Dominee laat dit weten;
Hij staat nog wel in google kesj.
www.google.nl/search?q=cache:83Gwmbrta...

Onderaan de website staat inmiddels dat het om een grap gaat; "We don't normally write this on joke websites, but people don't get the fact that Muslims have a sense of humour so:
DON'T GET MAAD, THIS SITE IS NOT TO BE TAKEN SERIOUSLY"

Grappig inderdaad.

Jan onder Modaal | 25-01-05 | 18:49

Ach mensen wat een gescheld nu weer, kijk toch eens goed naar wat er onderaan die site geschreven staat:

'If you are currently in a MAAD state of outrage and would like to let us know, please bear in mind that there is a strong satirical element to this site'

Pjitter | 25-01-05 | 16:14

och ja jaloezie op die mooie blanke mensen denk ik dan maar slaat toch helemaal nergens op ofwel dan
aanpassen of opkrassen

hardhanscore | 25-01-05 | 01:19

@ Pannie 24-01-05 @ 14:21
Reclame Codecommissie is nog niet overbevolkt met moslimmannen dus het komt vast goed met die chicks!

Sunnygirl | 25-01-05 | 00:22

. CoLi dat maak ik zelf wel uit.

Pannie | 24-01-05 | 20:26

Die geitenneukers denken dat ze in Europa dezelfde ellende kunnen brengen als ze in het Midden-Oosten hebben gebracht. lees ook:
rechtsdenkend.web-log.nl

CoLi | 24-01-05 | 19:51

@Pannie: Tuurlijk heb je het hier wel over vrijheids van meningsuiting. Ook beeldmateriaal valt daar onder. Het punt hier is toch dat moslims de vrijheid om alles te kunnen publiceren (dus ook afbeeldingen van naakt) weigeren te erkennen als een onderdeel van de westerse maatschappij? Je hoeft ze niet mooi te vinden, je mag er zelfs van walgen, maar het mag niet gecensureerd worden!

Vreak | 24-01-05 | 14:42

Jongens wie bepaalt nou welke poster waar komt te hangen??? Dat zijn de reclamemakers! We hebben het hier niet over het recht van vrije meningsuiting!
Af en toe hangen er van die oerlelijke reclame uitingen bij mij in de buurt, schijt ik ook op. Reclames op de tram, helemaal zo'n verschrikking. Uiteindelijk betalen we er nog zelf voor ook!

Pannie | 24-01-05 | 14:21

@ Vreak
Je hebt gelijk, dat bedoelde ik ook. Wat je zegt over vrijheid is waar. Vrijheid is zo mooi omdat het teer en kwetsbaar is. Tegelijkertijd is het daarom zo moeilijk te verdedigen. Als je bijvoorbeeld als terrorist de vrijheid van meningsuiting wilt ombrengen hoef je niet alle vertegenwoordigers van het vrije woord om te leggen. Je pakt er gewoon eentje, een hele bekende. Die slacht je bruut af op een plek waar iedereen het kan zien. Daarna houdt iedereen vanzelf zijn bek.

Zodiac | 24-01-05 | 13:10

@Zodiac: dat moment is al lang gekomen. Wel eens in Amsterdam of Rotterdam geweest?

@ alle moslims en andere religieuze fundis die het niet eens zijn met westerse ideeen over vrijheid: jullie weten waar jullie heen kunnen... Vrijheid ontneem je niet, die accepteer je. Niets is zoveel respect waard als vrijheid.

Vreak | 24-01-05 | 12:23

Jezus wat triest zeg, als ze geen blood willen zien gaan ze maar lekker naar hun eige overbehaarde land terug.

Laat playboy nou maar FF adverteren op een billboard van 30 bij 10 meter ofzo, zal ze leren.

Als et zo door gaat zie je alleen maar fatima's, schapen en geiten in de bushokkies hangen.

gwdtjuh | 24-01-05 | 12:07

Westerse beschaving heeft ons ontwikkeld tot een tolerant volkje. Die tolerantie was ooit toonbeeld van onze beschaving. Daar zijn we iniddels al aardig op terug gekomen.
We hadden ook allerlei vrijheden: meningsuiting, expressie, sexualiteit, etc. Wat is daar nog van over? Kun je je bek nog opentrekken? Kun je als meisje nog over straat met een kort rokje? Is het leuk al dat blauw op straat, op iedere hoek tegen een pliesieagentje oplopen, die je zo om de identiteit kan vragen? Het is nodig blijkbaar.
De samenleving verandert al.... Voor een heleboel beschaafde Nederlanders wordt het steeds minder leuk omdat de samenleving onder invloed van onaangepaste groepen steeds een stukje van de verworvenheden moet inleveren. Het moment komt dat beschaafde mensen zich niet meer thuis voelen in bepaalde buurten, in bepaalde steden, etc......

Zodiac | 24-01-05 | 08:51

@jawel
je noemt en ander dom, dan kun je beter daarna zelf een slimme opmerking plaatsen.
Northiad zal zijn opmerking cynisch bedoeld hebben?
Er zijn namelijk heel veel mongeaulen die vinden dat wij in het westen veel te westers zijn. Die denken dat ze daar iets aan kunnen veranderen door bushokjes te bekladden. Ze kunnen beter een paar jaartjes wachten tot de meerderheid hier in directe lijn afstamt van een zandkameel, dan is alles zo geregeld.
We roepen het allemaal over onszelf af, hadden we hier maar niet zo westers moeten zijn, toch?

Zodiac | 24-01-05 | 08:36

Dat ze toch in saudi-arabië gaan wonen. Wij blij (wéér een paar neanderthalers minder), Zij blij (vrouwen alleen in hobbezak én veel geiten....)

burnie | 24-01-05 | 07:49

@Nordthiad

Ik zie dat er op de 209 (nu!) reacties die er hier staan er 208 niet reageren op je domme opmerking. "Moeten we in het Westen maar niet zo Westers zijn?!" Is dat dom, or what?! "Moet het in een melkfabriek maar niet zo naar melk ruiken, moet een chocolade bon-bon maar niet naar naar chocolade smaken, moet een vis niet naar vis smaken. Hallo?!

Jawel | 24-01-05 | 07:22

of wast nasi?

El Duce | 24-01-05 | 01:38

@zodaic en dan gaan daar weer een aantal epidemien overheen, wat aids en een aantal oorlogen en de rotzooi vervolgens weg te spoelen met die schitterende tsubami

El Duce | 24-01-05 | 01:37

@ iedereen die moslims het land wil uitzetten

laat ze toch lekker hier wonen: gebeurt er tenminste nog eens wat...;)

King of controversy | 23-01-05 | 23:48

@Warrior
Je klinkt erg overtuigd van jezelf, maar je kop zit wel heel erg diep in het zand.
Het tempo waarin die gasten zich voortplanten daar is door niemand tegenop te neuken. Ze beginnen al vroeg met zo'n maagd van 15. 10 kleine zandmongeaultjes eruit persen. Die halen weer 10 bruidjes uit de woestijn.
(tel je mee, ik zit al op 20 per generatie). Dat hou ik dus niet bij he, ik zit voor mezelf aan max 2 kindjes te denken.

Over 40 jaar zijn wij de aboriginals van Europa. Zitten we g*******mme op de veluwe in een reservaat. Met klompen aan kaas te maken voor moslimtoeristen, als bezienswaardigheid, overblijfsel uit de tijd van voor de grote intocht.

Ik heb trouwens nog effe geen oplossing. Proactief castreren ligt waarschijnlijk ook weer moeilijk.

Zodiac | 23-01-05 | 23:35

Ik vraag me wel eens af. Als een godsdienst alleen maar dingen verbiedt en mensen niets gunt, behalve het zalig verklaren na een vruchteloos leven, waar dient die godsdienst dan toe? En verder waar dient een dergelijke opvatting voor als zij gevolgend heeft voor diegene die een dergelijke opvatting niet hebben. Het lijkt mij duidelijk dat niet wij, de ongelovigen, Allah moeten vinden, maar zij verlicht moeten worden. Geloof me, een seculiere samenleving is beter voor de dingen tijdens je leven. Geniet een beetje, over een tijdje ben je dood.

jimmy | 23-01-05 | 23:33

Deze idioten blijken niet te kunnen leven in een samenleving die gestuurd wordt door een rechtstaat. Check:

rechtsdenkend.web-log.nl

CoLi | 23-01-05 | 22:37

Deze sukkels horen niet thuis in Europa.

caligula | 23-01-05 | 21:40

hoe eens even op met mensen bang praten dat ze heel europa overnemen, dit gebeurd niet en kan ook nooit gebeuren. Gebruik die grijze massa eens een keer!

Warrior | 23-01-05 | 20:18

Nee, we kunnen er absoluut niet tegen al dat bloot op de abri's.
Wij worden liever uitgehuwelijkt aan meisjes met een opgelapt maagdenvlies.
Hebben ze zich helemaal suf geneukt, maar zijn toch erg braaf. Niet over lullen, burka d'r over en klaar.
Zijn die zeven maagden in de hemel ook opgelapt. Mag je zeker niet me neuken, dan zijn de maagden zo op.

KrijgNouWat | 23-01-05 | 19:25

wat een bullshit jezus kan het nog erger?

Monkeytail | 23-01-05 | 19:05

gening..
zich reklameren over reklame op een site die alleen maar reklame heeft.

teringtubbie | 23-01-05 | 17:53


Dit is het begin van het einde, die geyteneukers nemen binnen 50 jaar heel Europa over. Wordt niet het Derde Rijk maar het Geyte Rijk!!

stijllozeregistratie | 23-01-05 | 17:04

Twee Marokkaanse vrouwen lopen op de markt. Lopen voorbij een groentekraam.
Zegt de ene burka tegen de andere burka, wijzend op de kist met winterpenen "Dat lijkt die van Achmed wel".
"Wat heeft die zo'n grote"? "Nee, maar wel zo'n smerige".

Jackxx | 23-01-05 | 16:14

@drek weet jij het stamcafe te vinden?

El Duce | 23-01-05 | 15:20

Hoe noem je een moslim die een kameel en een geit bezit ?
Biseksueel.

Dirrek | 23-01-05 | 15:10

@. El Duce o.k. zit ook wat in ;)

Pannie | 23-01-05 | 15:07

@pannie nee dan liever de hele dag morrokaans als voertaal, da's prettig

El Duce | 23-01-05 | 15:04

@El Deuce
In een land waar ze poepen zeggen i.p.v. neuqen wil ik niet wonen!!!

Pannie | 23-01-05 | 15:00

@Pannie: Femke laat zich het liefst DP'en door twee zwaargeschapen kutmarokkanen... :D

JackRandom | 23-01-05 | 14:55

@pannie Ze hebben het wel beter voor elkaar in dat rare belgenland van ze. Mogen conservatieve klootzakken zijn met een groot ego, maar in Antwerpen zal geen Moslim het in zijn bolle kop halen om te doen wat die geutenneuqers hier flikken

El Duce | 23-01-05 | 14:53

Ja dat klopt die opmerking over die laarzen waren voor mij bedoelt, maar begrijp alleen niet wat swastika laarzen zijn... zijn dat laarzen met een hoge hak (minimaal 12 cm) zwart leer tot over de knie..(zwijmel, zwijmel, kwijl loopt al uit me mond) maar het zullen wel weer van die rubberenpolderlaarzen zijn...

Karel Kruizenruiker | 23-01-05 | 14:52

@. El Duce:
Rare jongens die Belgen....(Wij zeggen dat anders...)

Pannie | 23-01-05 | 14:51

@JackRandom laat Femke het maar niet horen....;)

Pannie | 23-01-05 | 14:48

@moonwarrior Nu zit je fout. Ze nemen een westerse hoer het liefst in groepsverband, heb nog niet mogen vernemen dat er 1 zinnige vrouw in het westen een moslim vol overtuiging heeft gepoept.

El Duce | 23-01-05 | 14:48

Ja echt he?
Wat een zeikers, laat ze dat lekker in d'r eigen land doen.
Echt ze moeten het niet wagen het After Eden bord 20 meter bij mijn huis te vernielen :P

.KicksAss | 23-01-05 | 14:47

Gek dat ze klagen over blote westerse vrouwen, terwijl ze het lieste er zo veel mogelijk mee in bed duiken voordat ze uitgehuwelijkt zijn.

Moonwarrior | 23-01-05 | 14:45

@Pannie: Ik denk dat de links-rechts onderscheiding niet van toepassing is met betrekking tot religieus fundamentalisme. Wel het onderscheid gelovig-ongelovig. En als vrijdenker en atheist kots ik op alles wat met religie te maken heeft. De wereld zou een beter plaats zijn zonder enige vorm van geloof in een hoger wezen.

JackRandom | 23-01-05 | 14:43

@JackRandom, jaloezie? was dat maar zo, het is veel enger. En de veenbrand woekert voort.

Lekker Belangrijk© | 23-01-05 | 14:38

Muxje 23-01-05 @ 14:26
Hoe weet je dat van mijn kop?
Ken jij mij? ;)

Pannie | 23-01-05 | 14:31

JackRandom ga jij nou ook ineens rechts lullen
Moet niet veel gekker worden hierzo!

Pannie | 23-01-05 | 14:28

@Pannie 13:50, je hebt deels gelijk dat het hier de openbare ruimte betreft... maar vergeet niet dat jouw onbehoofddoekte koppie misschien wel de 'gepiercde kut' van de moslims is, dat wil zeggen dat ze die liever ook niet in de openbare ruimte ziem

Muxje | 23-01-05 | 14:26

Geen leuk idee voor verborgen camera programma, beetje ala jackass of Bumwars:
We laten een klein Chinees vrouwtje door Amsterdam rijden met een tasje op de passagiersstoel, zodra een van die NATOS (Noord Afrikaanse Teringlijer op Scooters) zijn kans waagt laten we de ontsteking afgaan waardoor onze vrienden bedolven worden onder bv een paar liter varkensvet!!!
En dit is slechts 1 idee, ikzelf zou er wel naar kijken denk ik!!!

Pannie | 23-01-05 | 14:26

t moet niet gekker worden.
als ze gaan lopen zeuren moeten ze gewoon terug naar huis vaderland gaan, daar hebben ze niet van die reclame posters!

Spoon | 23-01-05 | 14:25

Allemaal jaloezie... Lelijke moslim-vrouwen en mannen met een lelijke moslim-vrouwen thuis die het niet kunnen verkroppen dat zij niet zo aantrekkelijk zijn, of thuis zo'n draak van een wijf hebben zitten... :)

JackRandom | 23-01-05 | 14:22

GS heeeeeeeeeeel eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerg traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag inderdaad!

Pannie | 23-01-05 | 14:14

@pannie, het probleem is de roltrap....;-)
Hij is wél donkerblauw (schutkleur)

trouwens, auto'TJE !?!?

bassio | 23-01-05 | 14:13

als engeland even toegeeft gaan alle moslims daar wel wonen en dat komt mooi uit het is al een eiland kwestie van alle verbindingswegen afsluiten

Mellorenz | 23-01-05 | 14:12

@Pannie: waarschijnlijk. Overigens vraag ik me af of ze voor je auto gaan staan als er geen laptop inligt...

Sorry, voor de dubbel trouwens, GS is een beeeeetje traag hier...

bassio | 23-01-05 | 14:10

@Bassio met z'n auto'tje door Hoog Catherijne op Marokkanenjacht, wil ik meemaken....
Jaxx hoe oud is dat stukkie????
Jullie moeten gewoon wat vaker de krant lezen, dit is oud nieuws!

Pannie | 23-01-05 | 14:02

Geinig, klik ik het Times artikel open, advertentie van een blote dame die in een paar tomaten ligt aan de rechterkant.

drnomad | 23-01-05 | 14:02

@. Jackxx 23-01-05 @ 13:48

ik moet vanmiddag toch in brussel zijn.... Adres ?

bassio | 23-01-05 | 14:01

@ Jackxx
www.parool.nl/artikelen/NIE/1066460476...
Marokkanen terroriseren bejaarden.
Het is wachten op de eerste dode ....

Het gaat om een kranten artikel uit oktober 2003, dat moet je er wel bijzetten. Je kan wel alle archieven opentrekken op zoek naar shit die mocro's hebben uitgehaald, maar hetzelfde zou je ook kunnen doen voor wat betreft suri's in de jaren 70 en volgens mij zijn het gros van de kinderpornozaken alhier het werk van achtochtonen.
Kortom: wat moet je met al die gerecyclede berichten over kutstreken van Marokkanen? Jezelf bang maken?

FNV-lidaf | 23-01-05 | 14:00

@. Jackxx 23-01-05 @ 13:48

ik moet vanmiddag naar brussel. weet jij waar ik moet zijn dan ;-) ?!?

bassio | 23-01-05 | 13:59

Er moet namens alle Geiten en Varkens aangifte wegens lastering worden gedaan bij die snikkel-likker van Wijckersloot.
Ongehoord dat deze brave dieren nu op één hoop worden gegooit met al die herzenloze islamieten. De geiten zijn dan ook van mening dat hun bokken veel beter kunnen versieren dan die Allah-sukkels. Ze hebben dan ook aangegeven niet meer te reageren op dat idiote Imam-geblaat via de megafoon. De varkens verklaarden in hun reactie in modder begraven te willen worden en niet in de Sahara. Ze willen niet begraven worden tusssen tasjesrovers.

KrijgNouWat | 23-01-05 | 13:58

. bassio nou dan lezen we het wel in de krant he....

Pannie | 23-01-05 | 13:56

@vraagstaart<br>
Weet ik. Het was ook eigenlijk zo maar een eerste aanzet.... :( Is die GeenStijl bumpersticker er overigens al? Die gaat op de bumper hoor! Soort van symbolisch verzet.

Crimson | 23-01-05 | 13:56

@lavi, de 1ste die mijn vrouw een hoer noemt, eindigd voor mijn VOORbumper... Ik ga niet eens vechten, want 1-1 kennen die lafbekken niet. Ik zet er gewoon 1645 kg met 200 pk.tegenaan...

Vervolgens beroep ik mij op eerwraak natuurlijk....

bassio | 23-01-05 | 13:52

Muxje 23-01-05 @ 12:43
Hier gaat het om de openbare ruimte, vind dit toch heel iets anders dan het verbieden van een toneelstuk. Vroeger in Amsterdam (is nu minder volgens mij) stonden buiten bij toeristenzaken altijd van die sex, drugs & rock&roll kaarten, loop je om half negen door de stad word je aan alle kanten door gepiercde kutjes aangegaapt (Niets tegen gepiercde kutjes overigens, maar niet op een nuchtere maag a.u.b.!!!
P.s. grandioze foto Prittstift, ik herhaal hem nog even voor de zekerheid:
img196.exs.cx/img196/9457/langleverecl...

Pannie | 23-01-05 | 13:50

@ Ruler
LOL

Sunnygirl | 23-01-05 | 13:49

Het wordt tijd dat we samen met een heleboel Nederlanders even wat zware boodschappen gaan doen in Belgie.
Vergeet niet ook veel munitie in te slaan.

Jackxx | 23-01-05 | 13:48

Hypocriet volkje. Moet je als vrouw eens een middagje gaan rondhupsen op Hoog Catharijne. 't zijn louter de Moslim geilbroeders die je, hangend over de railing voor de V&D, met hun ogen uitkleden. Waarbij ze dan ook nog vreemde sissende geluiden maken. Reageer je niet, of in hun ogen verkeerd, dan ben je een k*****hoer. Liever een k*****hoer dan een ingepakte vrouw met snor dan maar. Gelukkig krijgen ze nu allemaal gratis een cursus versieren (....). 't is net als in al die zwartekousen gemeenten. Tot de kruin toe aangekleed en dag en nacht in het huis van God rondhangen maar ondertussen alles doen wat diezelfde God verboden heeft.

Lavi | 23-01-05 | 13:41

LEES EN HUIVER WEER.
Marokkanen terroriseren bejaarden.
Hat wachten is op de eerste dode, aldus hoofdonderzoeker Jaap Noorda.

Jackxx | 23-01-05 | 13:37

@Actual_NERD: idd, hoe erger de mensen zich opwinden over dit soort zaken hoe erger ze een strijd met zichzelf aan het voeren zijn. dit soort mensen kunnen gewoon hun geilheid niet inhouden omdat het zo'n taboe is voor hun. Als ze al een ontbloot lichaam zien krijgen ze alweer de drang om te masturberen.
Ook als er weer eens een bericht over kinderporno komt: de mensen die dan het hardst schreeuwen hebben er zelf de grootste moeite mee om er niet naar te kijken. Dat uiten ze door hard te schreeuwen: DOODSTRAF!

pietje ruk | 23-01-05 | 13:33

@ Crimson je vergeet nog wat:
een verbod op varkensvlees?
alleen halal waren in Allah Heijn?
alcoholverbod?
besnijdenis terug in het ziekenfonds?
.... en dan verplicht voor iedereen, want anders maak je onderscheid (=discriminatie)?
aparte bussen en treincoupé's voor mannen en vrouwen?
de laatste uiteraard geheel geblindeerd?
hand eraf bij Nederlandse tasjesdieven?
.... en niet bij moslims, want van kafirs mag je stelen volgens de koran?
nederlandse vrouwen = hoeren dus beschikbaar voor wie maar wil, vanaf 13 jaar?
.... en groepen genieten voorrang?

vraagstaart | 23-01-05 | 13:30

@ Muxje

"de meeste politiek-religieuze groepen maken zich hier schuldig aan, maar van de gristenen en de groenen (=ook een religie :) weten we wel ongeveer waar de de grens trekken"

Ik noem maar een 2 namen:

Volkert van de G (Groene)
Van de Vlies t.a.v. vaccinatie en homo-emancipatie(gggristen)
de paus met zijn uitspraken over condoomgebruik en aids

Nee, stuk voor stuk voorbeelden van mensen uit de christelijke en de groene hoek die wel de grens trekken. *NOT*. Net als Ali B is Volkert van der G. ook een eenling die iemand anders om heeft gelegd omdat hij het niet eens was met zijn denkbeelden.

Van der Vlies is bereid om mensen te steunen die de volksgezondheid van kinderen ernstig in gevaar brengen

En de Paus jaagt duizende wereldburgers regelrecht de dood in door te zeggen dat je van het gebruik van comdooms juist eerder besmet wordt met AIDS.

Sunnygirl | 23-01-05 | 13:22

hypocriet hoor... thuis zitten ze zich waarschijnlijk af te jagen bij internet purno!

Actual_NERD | 23-01-05 | 13:21

Ik erger mij eigenlijk ook aan nogal veel dingen. Misschien moet ik ook maar eens een soort van actiegroep oprichten om die uit mijn straatbeeld te verwijderen... :) Zal alleen meer voor nodig zijn dan een kwast en een pot verf of een spuitbus....

Crimson | 23-01-05 | 13:19

Gatver. Wat een rotbericht om zo op zondagmiddag tot mij te nemen..... Mag straks mijn vrouw niet meer in bikini zonnen in onze tuin? Vertonen we straks ook maar 50% van de huidige tv-programma's (al is het merendeeel prut) omdat in de andere 50% 'voor moslims aanstootgevende elementen' in zitten? Moet 99% van de zakelijke activiteiten op de wallen maar gesloten? Waar houdt het op? Moeten we straks allemaal op vrijdag naar de moskee, omdat 'het aanstootgevend is en niet getuigd van respect voor de islam' als je niet gaat? Waar ligt de grens?

Crimson | 23-01-05 | 13:17

Bestaan er nu ook al groene moslims? De wereld vergaat!!!!11

SamF | 23-01-05 | 13:16

Juist ja. En wat lees je dan in nederlands geestelijk armzaligste medium (www.indymedia.nl)? Geen ruk, behalve wat geneuzel over AFA en drie krakerts die geen ID bij zich hadden.
.
Als het posters waren van Wilders of Ayaan...
.
Het doet met allemaal aan Animal Farm denken; onder het mom socialisme krijgen we uiteindelijk de dictatuur die we verdienen...

paladin | 23-01-05 | 13:07

@TSR
Goedemorgen in de wereld die niet alleen moslimfundamentalisme heet.

Sunnygirl | 23-01-05 | 13:07

Ok, ik heb respect voor deze mensen. absoluut, maar: Ga dan wel terug naar je eigen land en val ons hier niet mee lastig. Waarom willen ze zo graag in de westerse landen wonen als ze zich totaal niet kunnen aanpassen of tolerant kunnen opstellen. Kijk bijvoorbeeld naar de jappanners hier. Keurige, vriendelijke, aardige en hardwerkende mensen waar niemand last van heeft. Hoe komt dat toch dat die moslims zo totaal anders zijn? Ik zeg: dat komt niet door de moslims zelf(dat zijn ook maar mensen) maar door hun cultuur.

pietje ruk | 23-01-05 | 13:07

Wat ik ook wel opvallend vind is dat de website van de SGP op zondag off-line is. Blijkbaar vindt men bij de SGP dat zij moeten bepalen wanneer ik wel of niet hun site mag bekijken, maw. dat de zondag ook voor mij "heilig" is.... Dat zegt iets over de mate van vrijheid die dat soort mensen en partijen de andersdenkend gunnen.

TheRealShowstopper | 23-01-05 | 13:03

@ Brom
Geloof niet dat de opmerking over laarzen en swastika aan jouw adres waren. Maar bedoel je met je reactie te zeggen dat van jou de marokkanen ook moeten oprotten en levend worden begraven of dat de nuance niet uit het oog moeten worden verloren? Zeg dat dan, dan is helder wat je bedoeld!

Sunnygirl | 23-01-05 | 13:01

brom: Mein Kampf is een verboden boek, terecht,maar de meeste Nederlander weten NIETS van de koran. Het wordt door islamitische geitenneukers zelf en door nederlandse geitenwollen knuffelaars bestempeld als een goede leidraad voor hoe je met je leven moet omgaan.
Neem eens de tijd en lees De geheime Agenda van de Islam. Dan is er maar één conclusie te trekken. Maak van de koran in onze Westerse samenleving ook een verboden boek en maak al hun moskeeen met de grond gelijk + een enkele reis geboorteland.

Jackxx | 23-01-05 | 12:57

dit is toch ook discriminatie! volgens mij praten die moslims ons gewoon een schuld gevoel aan dat wij discrimineren!

volgens mij willen ze hier door zielig gevonden worden en zo in ons land te blijven.

nederlanders mogen moslims bijna niet meer--> moslims zijn zielig en krijgen straks meer bescherming als ons.
krijgen ze dat niet dan schieten ze gewoon weer iemand neer! zo werkt dat volgens mij in die cultuur

niet luiteren dan maar lood....

dymo | 23-01-05 | 12:55

@Pannie, de actie is tamelijk beschaafd en misschien kiezen de adverteerders gewoon eieren voor hun geld... als veel mensen aanstoot aan je reclame nemen is hij misschien niet zo effectief. Het is ook niet de eerste keer dat zoiets gebeurt, hier in Nederland heeft een groepje ggggristenen al eens hetzelfde gedaan.
.
Ik kan me wel voorstellen dat mensen zich hierover zorgen maken. Andere groepen hebben zowel in GB als in NL met succes voorstellingen van de planken geweerd. Er is in Nederland zelfs door een 2e kamerlid voorgesteld om boeken te verbieden. En dat gaat wel heel wat verder. Tja... de meeste politiek-religieuze groepen maken zich hier schuldig aan, maar van de gristenen en de groenen (=ook een religie :) weten we wel ongeveer waar de de grens trekken. Bij de moslims weten we dat niet, en het lijkt er op dat zij die grens heel wat verder willen leggen.

Muxje | 23-01-05 | 12:43

Welke reclameposters in abri's kunnen die gasten dan wel waarderen?
Een geit met een burka over z'n kop?
Ali B. achterop een geit?
Marrokkaantje van 13 die voor centjes in het Anne Frank Plantsoen snikkels likt?
Je weet het niet

KrijgNouWat | 23-01-05 | 12:32

wanneer gaan ze een leuke game ontwikkelen met een auto die alleen in zijn achteruit kan en dan zoveel burka's aanrijden binnen een bepaalde tijd ;)

Warrior | 23-01-05 | 12:21

@sunnygrill. Ja en de burquaatjes zijn ook gestreken, de schaamlippen zijn net weggesneden, de vagijn is dichtgenaaid, de davidsterretjes zijn gepoetst, de kruizen in de was gezet, meneer pastoor heeft net nog laten likken aan zijn lolly door een altaardienaartje. Er ligt al weer een stapel stenen klaar voor de volgende overspelige vrouw in Iran, die braadgeur in je neusgaten komt van een afgebrande bruid in india. Er is net een plastic tasje neergezet in een pub in Noord-Ierland. Maar alleen nazi's zijn écht slecht. Die hadden alleen mein Kampf als leidraad en dat is een VERBODEN boek.

brom | 23-01-05 | 12:19

Aan het gas met die moslims, nee dat zijn niet mijn woorden.

Mongeaul | 23-01-05 | 12:14

vergeleken bij de nederlandse mongoloïde jongeren, die elk weekend er weer in slagen tientallen abri´s zinloos tot gruzelementen te slaan, vind ik deze actie van moslims tamelijk gefundeerd en in verhouding tot het gewenste resultaat.

lekker groepje debiele volgelingen heb je weer verzameld fleischbaum :S

Blague | 23-01-05 | 12:13

@ Karel Kruizenruiker
Zijn de zwarte laarzen en de Swastika al gepoetst vandaag?

Sunnygirl | 23-01-05 | 12:11

@ Karel Kruizenruiker
Zijn de zwarte laarzen en de Swastika al gepoetst vandaag?

Sunnygirl | 23-01-05 | 11:59

mijn eauteau schiet steeds in z'n achteruit bij Moslim bevolkte bushokjes

capt zlogg | 23-01-05 | 11:58

Zometeen in Buitenhof 12.08 gaat Hirshi Ali ongetwijfeld weer op wat besneden moslimpikkies stampen!!!
P.s. ik vind de posters in abri's ook regelmatig smakeloos, kijk die sloggi posters zijn best leuk voor boven je bed maar het is natuurlijk ongeloofelijke onzin allemaal, laten we wel wezen!
'handen af van onze belachelijke onzinposters' zeker?

Pannie | 23-01-05 | 11:58

Ach, het is toch vechten tegen de bierkaai voor ze. Op dit moment vind ik wel een beetje fijn de hele dag te worden doodgegooid met duizenden soorten reclame. MAAD is nog geen druppel op de gloeiende plaat.

En, moslims die posters bekladden plegen geen eerwraak, slachten geen Westerlingen of mensen met een andere mening af, beginnen geen terreurcel, slaan geen jeugdhonken kort en klein en plegen geen groepsverkrachtingen in zwembaden. Blaffende honden bijten niet.

Filo | 23-01-05 | 11:58

Zometeen in Buitenhof 12.08 gaat Hirshi Ali ongetwijfeld weer op wat besneden moslimpikkies stampen!!!
P.s. ik vind de posters in abri's ook regelmatig smakeloos, kijk die sloggi posters zijn best leuk voor boven je bed maar het is natuurlijk ongeloofelijke onzin allemaal, laten we wel wezen!
'handen af van onze belachelijke onzinposters' zeker?

Pannie | 23-01-05 | 11:57

Het zijn dit soort dingetjes, en ze komen steeds vaker en vaker voor.. zo zetten ze onze cultuur langzaam aan de kant.. Aanpakken dit.. als wij naakte wijven in bushokjes willen omdat we dat nue eenmaal fijn vinden dat hebben jullie dat maar te accepteren. Ga terug naar weetikwaar.. daar hebben ze waarschijnlijk niet eens bushokjes.. en al waren ze dr wel: een vrouw in een burka verkoopt natuurlijk voor geen meter

SVEFF | 23-01-05 | 11:51

Ik word een beetje moe van die ranzige geytenneuqers, ik las net al iets van oprotten naar die zandbak van hun,(visboertje) ik wilde eigenlijk nog een stapje verder gaan, meteen begraven maar! Het is toch eigenlijk te gek voor woorden, dat mensen komend vanuit een ander land met een andere cultuur, dat die in hun gastland gaan bepalen, wat autochtonen wel en niet meer kunnen doen in hun eigen land.

Karel Kruizenruiker | 23-01-05 | 11:43

Ganzo een Jesusfreak? Komen mijn reli-fundi-vriendjes hdma, VT en e.thunder ook? Of mogen zij niet op zondag.

Sunnygirl | 23-01-05 | 11:35

De oplossing? Minder Marokkaanse buurtvaders en meer Surinaamse buurtmoeders. Gewoon met hun auto's bij die abri's laten posten, als zo'n soepjurk dan vervolgens z'n pretstift pakt meteen in z'n achteruit.

www.dutchdisease.com | 23-01-05 | 11:28

@ Jackxx
Mooi betoog!

Sunnygirl | 23-01-05 | 11:24

ganzo: Afkomstig uit Staphorst zeker die ganzo?

Jackxx | 23-01-05 | 11:23

...homo sweet homo...

schief | 23-01-05 | 11:19

Geef ze geen gelijk, maar die meisjes op posters zijn wel hoeren.

ganzo | 23-01-05 | 11:19

Ben je dan een latente home, of wat?! Vinden ze kaalgeschoren geiten zeker beter voor in de bushokjes...

schief | 23-01-05 | 11:18

het enige wat helpt is alle uitwassen onder allochtonen, castreren dan wel sterliseren. ik ben nog bezig met een virus te ontwikkelen die alleen moslim funda's uitschakeld, maar dat duurt nog wel ff...

Warrior | 23-01-05 | 11:15

Mooie naam trouwens"maad" Ze hebben dus wel door hoor ze door ons worden gezien,Als vieze maden !!!

Boze Buur | 23-01-05 | 11:14

Goh, dat die vagina-moslims vallen over schaars geklede mooie dames op posters.
Ik dacht altijd dat ze het verschil niet eens kenden tussen geiten en vrouwen?
Dan in de toekomst toch alleen maar reclameuitingen met burka's geklede ongelovelijk lelijke moslimvrouwen?
Er lukt ze steeds meer. Ze hebben oook al een theaterstuk in Engeland weten torpederen( o, nee, dat waren andere buitenlanders met tulbandjes).
Tip: Koop en bestudeer alvast maar de koran, Nederlanders. Goeie investering voor de toekomst.
"Een wie van zijn huis weggaat, zijn land verlaat terwille van Allah en zijn boodschapper en de dood achterhaalt hem, zijn beloning bij Allah staat vast. Zij hebben in de ogen van Allah de hoogste rang. Dezen zullen zegevieren.
Er zal geen einde komen aan migratie tot het berouw ophoudt en berouw zal niet eindigen voor de zon opkomst in het Westen.

Jackxx | 23-01-05 | 11:13

Eén van de pijlers van het reli-fascisme; Het opeisen van de publieke ruimte, of het nou Islamabad is of Noord-Londen, Allah weet het beste. Maar hier gooien we een moeder met baby de cel in omdat ze GODVERDOMME d'r rijbewijs niet kan tonen. Een makkelijke prooi voor bromsnor, kan die zichzelf even lekker afreageren van de geytenneuqer uit het laakkwartier die hem niet een ID presenteerde maar een handgranaat.

Lekker Belangrijk© | 23-01-05 | 11:11

Die gasten willen een islam staat in Europa, laat ze lekker oprotten naar die zandbak van hun

Visboertje | 23-01-05 | 11:10

[email protected] 23-01-05 @ 10:13
Niet overdrijven he we wonen al in een van de meest leefbare landen ter wereld, laat je niet gekmaken!

Pannie | 23-01-05 | 11:01

@Zodiac,
je hebt gelijk! Mn vriend en ik willen idd misschien later 1 of 2 kinderen, niet meer! En op zn vroegst over een jaar of 5.Ben benieuwd in wat voor maatschappy die kids zullen opgroeien...

fuckje | 23-01-05 | 11:00

Sunnygirl,
en ga dan maar eens uitleggen op het buro dat je die burka niet expres op je bumper hebt genomen.
Krijg je Donner achter je aan, met een eis voor volkerenmoord.

Zodiac | 23-01-05 | 10:55

@Sunnygirl,
ik bedoelde dat jonge meisje ( was ze 9?)
waar hij toen mee trouwde.In hun hart hebben moslims liever blote meisjes van 9 jaar op die BillBoards

fuckje | 23-01-05 | 10:53

Deze site is een van de laatste oprispingen van een vrije samenleving die er ooit was. Al die geytenneuckers maken 8-10 kleine Alietjes, die halen allemaal een bruid uit marokko. en maken op hun beurt weer 8-10 kleine mohammedjes.
En wij maar met condoom neuken, en op ons 40ste afvragen of we mischien 1 Lucasje willen.

Zodiac | 23-01-05 | 10:50

@ Zodiac

Geen Burka's! Niet vanuit esthetische overwegingen maar het brengt de verkeersveiligheid in gevaar. De lange, vormeloze hobbezak heeft een smalle opening voor het zicht. Daar kan je dus niet genoeg door zien. Lopen in zo'n ding is een hachelijke onderneming. En door het gezichtsveld is oversteken een survivaltocht van formaat.

Sunnygirl | 23-01-05 | 10:48

@ Fuckje
Die jonge maagden zijn voor als je dood bent. Je weet wel de hoofdprijs voor Ali el B nadat ie zich eerst grof door de bumper van de een auto liet nemen! Want na de dood dan worden die moslims net als de christenen een stuk losser.

Sunnygirl | 23-01-05 | 10:42

We moeten gewoon netjes vragen aan die moslimbroeders wat wel en niet mag van hun.
Dan passen wij ons gewoon aan, zijn we toch ook klaar?
Het zal voor sommigen best effe wennen zijn zo'n burka, maar als zij dat nou graag willen.

Zodiac | 23-01-05 | 10:35

Laten we even niet onze eigen fundamentalisten vergeten. Het gaat hier om extremisme van Moslims maar blijven we ook alert op de kronkels die onze autochtone fundi?s voor ideeën hebben en zij hebben zelf in gemeenten politieke macht om dergelijke denkbeelden aan grote groepen op te leggen. King of Controversy schreef het al. Onze eigen Reli fundi's zijn er ook niet vies van om via gemeenteraden de Sloggyreclame uit het bushokje te verbannen. Iemand een idee waar we die dan heen gaan sturen? Op de ?Bible belt? halen zo meer van dit soort rare fratsen uit en dat vinden we kennelijk normaal genoeg om te mogen blijven. We hebben hier onze mond vol over mannen die vrouwen achterstellen en zelfs posters te lijf gaan. Hallo, we hebben hier in ons bloedeigen Nederland een partij die dat ook doet. Zijn we het SGP standpunt inzake leden- en stemrecht voor vrouwen vergeten? En dat standpunt is ook niet alleen religieus gekleurd. Vandaag kan je echter niet op de site nalezen wat nu precies de standpunten zijn van de SGP en of ze inderdaad verbaal en politiek de blote vrouwen in de abri's te lijf gaan want de site is op zondag gesloten. www.sgp.nl/. En ook de boekverbrandingen, gedwongen bekeringen van de ggggristen mens liggen mij nog vers in het geheugen. En op zondag is voor deze reli-fundi elke vorm van reclame teveel van het goede. Wij hebben ook onze extremisten met verknipte ideeën over reclame en bloot in het bijzonder! Vorig jaar ontstond er nog ophef over een Sloggi reclame op het binnenhof. Van der Vlies noemde de foto stuitend en het aanzien van het parlement werd, naar zijn zeggen, er door geschaad.
www.volkskrant.nl/denhaag/104269734793...

En dat de site van MAAD nu al uit de lucht is, betekent dat ze niet veel bezoek aankunnen en waarschijnlijk ook niet zwaar bezocht zijn geweest en dus ook niet veel aanhangers zullen hebben.

Voor de meeste fundamentalisten ben ik een verderfelijk vrouw? Voor Arabier/Moslim ben ik al naakt als ik Ongesluierd ben. Zonder sluier krijg ik de status nudisten of exhibitionisten. Voor een Jood is het kruis in mijn onderbroek teveel van het goede. Persoonlijk lijkt me een string met een davidster niet comfortabel. Bijbels gezien een gouden kring in mijn oor en openbaar kenteken van afgodische slavernij. Dus een teken van mijn ongelovigheid en afkeer van God. (Ex. 32:1-3). En als ik meer dan een oorbel of zelfs tatoeages en piercing heb omdat het mode is. Ben ik een overspelige en dus gevallen vrouw zou zijn. (Jakobus 4:4.) www.cftnederland.nl/piercing.htm . Laat mij dan maar lekker verderfelijk met ?n kruis in m?n string en zonder sluier op de dag de heer naar de sportschool gaan. Van mij mogen ze de dag van de heer verheffen tot de dag van de jongeheer! Want geen andere dag dan de zondag leent zich er beter om neukend door te brengen.

Sunnygirl | 23-01-05 | 10:35

Viel Mohammed ook niet op blote meiden; onee!!! Die waren heel wat jonger, das waar ook!

fuckje | 23-01-05 | 10:31

moslims against advertising! Dat is afgekort Maa. Zie je wel geitengeblaat!

ROCKY | 23-01-05 | 10:31

Dit is je reinste vandalisme.

GWX | 23-01-05 | 10:23

De westerse en de moslimcultuur staan lijnrecht tegenover elkaar. Dat wisten ze toen ze hier kwamen wonen. Als dan achteraf blijkt dat je daar als moslim niet tegen kan, heb je twee keuzes: accepteren, of verhuizen naar een ander land.
Trouwens: die abri's met blote chica's staan er al jaren, zonder gemekker van moslims.

cametoripshit | 23-01-05 | 10:15

Ik heb een droom: Een partij van Nationale Eenheid. Bestaande uit een selectie van politici. Politici uit alle verschillende partijen, samengevoegd tot een daadkrachtig geheel, met maar één doel: Van Nederland een leefbaar land te maken, voor iedereen. Hoe dat te realiseren? Daarover gaan we nadenken. Dus geen onzinnige, niet realiseerbare uitspraken doen. Een complete andere benadering, samen voor elkaar met elkaar. Niet links, niet rechts. Een vast omkaderd doel.

Aah help, naakte mensen.
Ik ben benieuwd hoe ze daar op reageren in Engeland.
We weten nu in ieder geval waar je niet heen hoeft te gaan in Engeland: East London, Luton, Bradford, Glasgow and Birmingham. Ga dus met EasyJet niet naar Luton.

Ik vind het belachelijk, maargoed. Beetje weer zo'n verhaal van "wat je niet ziet bestaat niet".
je kan in Europa nou eenmaal niet alle dingen die met vrouw te maken hebben inpakken. Of verwijderen of over schilderen.
Vrouwen bestaan, met of zonder kleding aan, dus geniet er van.
We weten dat er moslims zijn die van schapen en andere dieren houden, die lopen ook naakt rond?

mennie | 23-01-05 | 10:06

Het zijn niet alleen hoofddoekjes maar ook bepruikte hoofden die allang problemen hebben met reclame in bushokjes

Friday August 11, 1995
Dutch Jews protest ads against AIDS
AMSTERDAM (JTA) -- Some Jews here have voiced their opposition to an outdoor advertisement campaign against AIDS.
The advertisement depicts a nude black man and a white woman, who is in her underwear and is holding a condom. In the ad, the woman is saying to the man: "If you put something on, I take something off." The Dutch health minister, Elizabeth Borst, said she would not take any steps to thwart the campaign. The minister said public health is more important than some people feeling offended.
"The freedom of choice is a very important right to me," Borst said. "For the cause of public health we need to have an open eye for people who like to have changing sexual contacts."
Anonymous Orthodox Jews who found such a poster in a bus shelter in front of an Amsterdam synagogue put a sticker over the nude bodies with a text promoting monogamy between husband and wife.
The Central Israelite Consistoire for the Benelux, the umbrella body for Jewish groups in Belgium, the Netherlands and Luxembourg, filed a complaint at the district attorney's office in Amsterdam."
Heerlijk toch al dat extremisme. Binnenkort aparte bushokjes voor vrouwen en mannen, met aparte coupés voor de verschillende extremistisch religieuze levensvisies?

brom | 23-01-05 | 10:04

Kunnen we die gasten zelf niet afplakken? Ik kan er niet tegen, al die hoofddoekjes en vrouwen met snorren.

Klukkluk | 23-01-05 | 09:59

ben benieuwd wat ze van reclame voor erectiepillen vinden...

superjan | 23-01-05 | 09:58

Ach ik kan het best begrijpen: wat zou jij doen dan als geitenvrouw in een ninja pak en elke keer als je over straat loopt zie je de vrouw die jij had willen zijn. Ze zijn gewoon jaloers.

HardCorDenHaag | 23-01-05 | 09:55

Wat een brutale eis! Als je er last van hebt ga je maar in een land wonen waar ze geen reklameposters in bushokjes hebben...

cs | 23-01-05 | 09:47

Geile Marokkaanse moslim jongetjes vielen meisjes lastig in het zwembad.
"Ja, het is hun eigen schuld want ze lopen er ook zo uitdagend bij."
Kan je ze toch ook niet kwalijk nemen, thuis zitten moeder en zusjes onder de burka. Waren die lieve loverboys eigenlijk ook niet afkomstig uit een bevolkingsgroep die nogal fan zijn van Allah? Vooral een hoofdoek voor je kop, je hoeft de wereld toch niet in te kijken. Je hebt de wijsheid al in pacht via de Imam, die geitenneukers weten toch wat goed voor je is.

KrijgNouWat | 23-01-05 | 09:03

als ze zo graag in een advertentie schone omgeving willen wonen rotten ze toch gewoon weer op naar hun eigen land waar het o zo fijn is i.p.v. hun ideeën op te dringen
ik pas me ook aan waar ik nu woon (Spanje)
simpel toch

Beasjt | 23-01-05 | 08:42

Man man man het moet niet gekker worden! Ik vraag me af hoe nederland hierop zou reageren als ook zoiets zou gebeuren in een van de grote steden van Nederland. Alweer een dialoog aangaan? Hoe zou Nederland dit moeten oppakken en zou het ook lukken?

Misses Dushi | 23-01-05 | 06:48

""Laten we nu even nadenken wat we zeggen: Wij zijn niet tegen de Islam, wij zijn niet tegen het Christendom. Het Boek wat gelezen word is identiek.""

Ja denk na.Ik ben 100% tegen de islam en zeker tegen islamisering op westers grondgebied.
Het huidige Christendom is totaal niet te vergelijken met de huidige islam.

service.spiegel.de/cache/international...
www.theherald.co.uk/news/31855.html
www.isralert.com/archives/2005/01/jews...

Dat het islamnihilisme maar bliksemsnel in vrede teruggaat naar Noord-Afrika.

Europa | 23-01-05 | 06:18

Weet ik niet danoize, ik heb langere tijd toch gauw als single 3,5 keer modaal binnen gesleept en er naar geleefd.
De eerste 2 jaar hier was ik echter blij wanneer ik een six-pack in de koelkast had staan en die koelkast was al een probleem?
Niks opzij gezet je kent het.
Of ik nu zeg godverdomme verkeerde keuze, nee.
Kwestie van je, hoe zeg ik het, bijstellen? Relativeren?
Relativeren erg belangrijk, ff kijken wat nu echt interresant is.

DaJudge | 23-01-05 | 05:24

@DaJudge : true, maar life ain't that simple

_danoize_ | 23-01-05 | 05:16

daar klopt geen fuck van.... sorry

DaJudge | 23-01-05 | 05:14

de kunst van het overleven is om je niks gewoon te maken danoize.
Het gemis van het gewoone dat nekt je.
hier is hier, en wat was was.

DaJudge | 23-01-05 | 05:10

Trouwens al die alcohol brengt me terug bij dat kleding merk gebeuren in Delfzijl, ik kan me nog een donderdag nacht herinnerden in Groningen, alwaar ik om even een nacht profiel te geven, met een fles vodka in de pizza tent stond althans voor het moment want dat duurde natuurlijk niet lang echter de situatie verduidelijkt het volgende en waarom de vergissing; maat en ik nieuw kroegje nog niet op kaart gezet wij naar binnen? jawel donkere kroeg als in zwart erg zwart zeg maar bijzonder zwart.
Nou konden we nog redelijk snel handelen dus zonder ellende weer op straat maar het hing erom.
Dus gezeik om kleding, kleur of whatever beleid sta ik ook niet voor open.
Lekker beleiden wat je beleiden wil, scheelt een hoop gefuck achteraf.

DaJudge | 23-01-05 | 05:07

@DaJudge : Fijn dat onze main Judge Cannabis Holandia nog steeds weet te overleven. Do we love Holland !

_danoize_ | 23-01-05 | 05:01

Als je jezelf opgelaten voelt door een bepaalde dame zonder hoofddoek en alleen bedekt met een pushup BH en een string, ja dan krijg ik ook een harde ! En jullie willen dat verbieden ? Opzouten dan

_danoize_ | 23-01-05 | 04:58

In het land van de voorouders van deze groep mensen die aan bepaalde reclame uiting op een simpele abri niet kunnen waarderen wordt het misschien tijd om het vliegtuig of een rotte Mercedes te betreden .

_danoize_ | 23-01-05 | 04:55

Kijk zie je, das nou die kleine wereld, mooi zo houden.
Voor je het weet sta je een religieuze knul die een mooi portret staat te verneuken af te rossen met je baseball knuppel.
Of je rijd een gast zijn einde in na een tasjes roof en stapt uit om hem aan je kogel te binden en dan de stad te laten zien.
Of nog erger je hebt het echt gehad en je gaat ff stappen in Brussel hoertje wippen en een hup een 9 mm mee naar huis.
Nee beter blijf ik hier, niet dat ik het die jongens niet gun daar niet van, maar ik ben gesteld op me eigen toekomst das het probleem.
Zo en nu die fles weer, en wel leuke dingen, het zijn die zwakke momenten waar ik over inzit he dat is het.

DaJudge | 23-01-05 | 04:51

Waarom doen ze niet meer waar ze goed in zijn en bekend mee zijn geworden?? Vliegtuigen pletten en treinen blazen....

Bizar | 23-01-05 | 04:47

We zitten toch al in the midden oosten ik zeg dat is een goede uitgangspositie om Allah de geschiedenis boeken in te helpen en zijn volgelingen?
Ach laat maar.. avond een fles hier en zo? zinnig word het niet meer.

DaJudge | 23-01-05 | 04:41

petbur 23-01-05 @ 00:02 LOL!

Pannie | 23-01-05 | 03:38

Lokposters met observatieposten: kassa!

kalief | 23-01-05 | 03:33

Duppie
Was dat niet omdat mensen die poster boven hun bed wilde hangen?

Pannie | 23-01-05 | 03:27

In 1991 hield de Veronica Omroep Organisatie een campagne met de titel "Jong, Snel en Wild. Dat wil jij toch ook?" De zwart-wit foto met de promo dame (Corine) werd in korte tijd uit de bushokjes gesloopt. Het fenomeen is dus van alle tijden...

Duppie | 23-01-05 | 03:07

De trias politica is niet onafhankelijk. door het verdomde baantjesjagen naar postjes om de vluchtplek in Thailand of de Algarve te betalen, voor als de pleuris hier echt uitbreekt is de scheiding tussen wetgevend, controlerend en rechtsprekend allang een fictie. Over ons, op onze kosten, zonder ons, tegen ons, is het nieuwe motto van de voormalige "linkse" krakertjes die nu rechters, hoogleraren en anders functies vervullen, die hun opa's ook hadden. Opa had alleen nog niet de mogeljkheid om off-shore beleggingen te laten betalen voor zijn lease flat, zijn lease auto, zijn familiestichtingsstudiefonds.

brom | 23-01-05 | 02:26

-weggejorist-

Pieter Baan | 23-01-05 | 02:24

Waarom roepen toch een aantal mensen steeds dat "terugsturen geen zin heeft"?
Waarom kan je niet gewoon de mogelijkheden voor dubbele nationaliteit afschaffen?
Als je hier wilt wonen mag je kiezen; of je wordt Nederlander of je blijft whatever je was. Mensen die kiezen voor de eerste optie proberen te integreren en de groep die vanwege hun koningshuis de laatste optie moet kiezen zijn hier te gast en worden bij wangedrag als ongewenst uitgezet.
Simpel toch?

DikkeLeo | 23-01-05 | 02:20

@ [email protected]
________
In alle eenvoud; wij hebben een vrijheid in onze samenleving die wettelijk beschermd dient te worden. Indien de drie 'machten' (Wetgever, Justitie/Politie, Rechters) overduidelijk maken dat er niet wordt getornd aan de huidige vrijheid, alsook het lef heeft deze uitwassen hard aan te pakken, dan wordt het weer snel rustig op straat.

Zelfs allochtone vrouwen vragen onze regering om op te treden tegen uitwassen als 'eerwraak'. Dat geeft aan hoe groot de kloof is tussen bevolkingsgroepen.

De kloof overbruggen middels scholing, integratie projecten, etc. is goed. Echter, je kunt een groep van beperkte omvang integreren in een groter geheel. Wordt de groep te groot, dan spreek je over fuseren. Hierbij gaat het recht van de sterkste altijd zegevieren. Dit is het oer-instinct van de mens om te overleven.

Gefundeerde oplossing? Iedere bevolkingsgroep heeft een eigen omgeving/land nodig om zich te kunnen manifesteren. Het is een utopie te denken dat we met iedereen door een deur kunnen, tenzij de ander een beetje plaats maakt.

Johan1438 | 23-01-05 | 02:07

-weggejorist-

Pieter Baan | 23-01-05 | 01:58

Permanent op vacantie in het Centerparc.
Daar zie je nog geen Rif-rappers.
Zelfs niet als schoonmaker.

borgpen | 23-01-05 | 01:57

Die gasten weten ook ECHT NIET van ophouden huh ?

ViPER | 23-01-05 | 01:52

Blaten op het internet is makkelijk. Maar wat gaan we nu doen? Zijn wij die schaapjes die in Brussel ritueel geslacht mogen worden? Omdat de gemeente daar toegeeft aan bedreigingen? Ik wil één ding voorop stellen: Ik heb GEEN hekel aan Islamieten, Moslims, of welke geloofsovertuiging dan ook. Ik heb WEL een hekel aan slappe bevolkingsgroepen die op wat voor manier dan ook hun geloof proberen te misbruiken voor de rechtvaardiging van hun criminele activiteiten. Er word ons geen tussenweg gelaten: Reactie geeft een contrareactie. Maar wat is wijsheid? Onzin opmerkingen van: Het land uit trappen heeft geen zin. Een goed, gefundeerde oplossing wel. WAT NU?

-weggejorist-

Pieter Baan | 23-01-05 | 01:37

-weggejorist-

Pieter Baan | 23-01-05 | 01:33

Laten we nu even nadenken wat we zeggen: Wij zijn niet tegen de Islam, wij zijn niet tegen het Christendom. Het Boek wat gelezen word is identiek.

Wij zijn tegen criminele groeperingen die getolereerd en zelf beschermd worden door onze grondwet.

Er is iets fundamenteel fout in de opvoeding van Marokaanse kinderen.

[email protected]

_____
Euh.. Leve de Taliban..??
&#9658; Vanaf Zomer '05 ook gaarne optreden tegen top-less dames aan strand (zeker boven de 25jr een strak plan).
&#9658; Alle tepels in tijdschriften afplakken
(krijgen de kansarmen tenminste een baan)
.. en het moet echt af gelopen zijn met losbandigheid op TV anders komt de Taliban uw toestel effe verzegelen.

Tip: we kunnen ook barteren met Taliban. Stop ik met porno kijken en leveren zij hun messen in, deal?

Johan1438 | 23-01-05 | 01:26

-weggejorist-

Pieter Baan | 23-01-05 | 01:26

het zijn niet de moslims alleen; de sgp is hier ook een actie begonnen tegen de H&M posters in bushokjes. en volgens mij zijn er wel meer overeenkomsten. suggestie: misschien kan de sgp met moslims fuseren

King of controversy | 23-01-05 | 01:13

Advertising Against Prehistoric Goatfuckers (AAP)?

Hölzenbein | 23-01-05 | 01:12

:)

ganzo | 23-01-05 | 01:10

Offtopic
Ik was vandaag nog even op Hoog Catharijne, wat lopen daar veel mensen tussen twee verhuizingen in.
www.nu.nl/news.jsp?n=471914&c=11

ConFictius | 23-01-05 | 01:08

laten we geld inzamelen om een stijlloze poster te financieren in dat islamitisch district

iSlamDunk | 23-01-05 | 01:07

Een onaardige moslim mudhjahadeen aan de overkant van mijn appartement, wil niet dat ik ?s ochtends in slechts mijn pyjamabroek rond huppel.

ganzo | 23-01-05 | 01:06

@Mellorenz
Die vroeuwen met een lange broek onder een rok zijn geen vrouwen hoor, dat zijn mannen alleen zie je het verschil niet zo makkelijk.

ConFictius | 23-01-05 | 01:04

de moslim broeders kunnen ook al niet zuipen in het bijzijn van een vrouw zelfs al heeft ze kleren aan

Mellorenz | 23-01-05 | 01:01

goed idee van ze ik ben het helemaal mee eens, ik heb zelf ook zo mijn dingen waar ik me aan kan ergeren. De posters weg maar dan is het ook wenselijk om gehoor te geven aan mijn zaak, ik kan absoluut niet tegen vrouwen die te veel aanhebben, hoofddoek, burka een lange broek onder een rok. Als de poster weggaan ook graag die dames bannen met de hooddoekjes enzovoort dat ik ze niet meer kan tegenkomen op straat en in openbare ruimtes

Mellorenz | 23-01-05 | 00:55

"Wachten is op de eerste" ?!?

In Rotterdam worden de Sloggy reclames (je weet wel, die "bil"boards met die lekkere strings !!!) al beklad, evenals de abri's als er volgens sommigen te veel bloot in hangt..

bassio | 23-01-05 | 00:51

Enkele reis Rendac

ConFictius | 23-01-05 | 00:46

Ik zeg: het is pure afgunst, hoe zou jij je ongenoegen uiten.
Ali ligt in bed tegen een met burka gekleede moslima, met zwaar behaarde doos te kijken die bovendien vaak flink uitgewoond is.Een stuk of 5 kleine achmedjes of ali's is tegenwoordig geen uitzondering.
Afgunstig dat ie niet zón strakke blanke stoot kan berijden.

kneuterzak | 23-01-05 | 00:45

Het begint zo langzamerhand echt de spuigaten uit te lopen met die schooiers.
Het volgende kabinet moet zulke lui bij kop en kont grijpen en terug bonjouren naar de zandvlakte van herkomst.
Het is toch zo doodsimpel, bevalt het Westen je niet? Rot dan als de gesmeerde sodemieter weer op!

Conan de Rabarber | 23-01-05 | 00:42

doen ze in staphorst al jaren.

Hop-SaSa | 23-01-05 | 00:40

ik zeg maar... kijk eens op een andere thread. www.geenstijl.nl/mt/archieven/003353.h... vooral Ali 22-01-05 @ 20:48

@mellorenz 00:24 fascisen zijn overal en in vele vormen kaalkopjes, malle moslims (dus nee niet alle m's), millieuactivisten you name it...

dekrux | 23-01-05 | 00:40

Wat is er dan geknapt?

WwW | 23-01-05 | 00:37

ik stel voor de foto's weg te halen en neukende homo er voor terug te hangen, hoeven de allah groupies zich er niet meer aan te ergeren

Mellorenz | 23-01-05 | 00:34

Ik mis niceux!...

GS zijn jullie zijn gdvrdmm de Prive onder de antimoslims aan het worden? Cut the crap. Paar moslims die in de UK posters rippen... begint me nu echt te eriteren

Ik weet. Zal het voortaan maar niet meer lezen. Beschouwde me tot voor kort als fan maar iets is geknapt...

praatmemaar | 23-01-05 | 00:31

tja iedereen kan het onder elke naam op geocities zetten, toch geen stemmingmakerij demonisering of wat dan ook ten opzichte van de door ons alle zou geliefde moslimmedemens

Mellorenz | 23-01-05 | 00:31

"The web site you are trying to access has exceeded its allocated data transfer"

Nu al

dxtr | 23-01-05 | 00:29

sinds wanneer wordt een organisatie met een geocities accountje serieus genomen

Mellorenz | 23-01-05 | 00:26

alle niet moslims krijgen een ster op gespeld

Mellorenz | 23-01-05 | 00:24

Moslims zijn hypocriet. Ze lopen wel massaal te geilen op een bloot wijf dat voorbij loopt maar tegelijkertijd zijn ze tegen teveel bloot.
Als je er tegen bent blijf dan naast je ninja thuis en gaat de hele dag tegen de burkha aankijken kanker-moslim.

Jemme101 | 23-01-05 | 00:24

eigenlijk is er ook teveel aanstootgevende sex op tv en mogen er voortaan alleen nog maar cd's worden uitgebracht waarin het woord van allah verkondigd wordt met de daarbijbehorende videoclips

Mellorenz | 23-01-05 | 00:23

we beginnen met die goddeloze posters in Abri's
dan de tijdschriften
de tv, bioscoop en theaters
Dan de stranden, de clubs en café's
daarna de kledingwinkels en boekhandels van de ongelovigen
De scholen, het openbaar vervoer en de straat

B0b | 23-01-05 | 00:23

in ruil daarvoor mogen ze onbeperkt tasjes roven

Mellorenz | 23-01-05 | 00:21

ach vind het persoonlijk ook erg ver gaan al die porno in reclame... Geef ze groot gelijk, waar kan ik me aanmelden voor de nederlandse divisie?

Nick V | 23-01-05 | 00:20

welkom in europa de grootste moslimenclave ooit

Mellorenz | 23-01-05 | 00:19

wanneer gaan we hetzelfde doen bij moslims want die zijn te ouderwets ;)

Warrior | 23-01-05 | 00:19

achtercultuur is natuurlijk achterlijkecultuur maar dat hadden de meelezende geytenneukers vast wel begrepen

Mellorenz | 23-01-05 | 00:18

Eigen schuld dikke bult. Moeten we hier in het Westen maar niet zo westers zijn. Dan kan je gewoon verwachten dat vrome muzelmannen het niet meer pikken.

Nordthiad | 23-01-05 | 00:17

Dat heet een achtercultuur overbrengen op onze westerse maatschappij, als dat hier gaat gebeuren denk ik dat JP daar zeker vatbaar voor is. Beter is als ze er last van hebben ze met zijn allen rotten naar de oorsprong van hun achterlijke cultuur met zijn domme en domgehouden bevolking

Mellorenz | 23-01-05 | 00:17

goh he waarom beginnen steeds meer mensen een hekel aan moslims te krijgen? ik zou het niet weten hoor... ;)

Warrior | 23-01-05 | 00:16

Als ik al zei, mijn wereldje een klein wereldje en nog steeds moslim vrij.
En dat kunnen ze beter zo houden wanneer ze met dergelijke intenties het willen betreden.
Terug naar de NL ligt dus ook niet in de opties, dat zou binnen no-time ten koste van me vrijheid gaan, gegarandeerd?

DaJudge | 23-01-05 | 00:08

Black haze: vergeet berretta, Steyr en de rest van onze vrinden daar niet :P

Lieter | 23-01-05 | 00:07

Tegen dat soort mensen bestaan bedrijven als Heckler und Koch... Wat moeten die mensen toch? Je komt in een cultuur waar mensen dat graag zien, pas je aan.

Black Haze | 23-01-05 | 00:05

... zag er net 1 live in actie op tv.... bestormde een abri, stak meerdere malen in de poster, stak die poster vervolgens aan, riep 'alie hakkebar' of zoiets, en opende zijn vest en KABOEM... weer een complete abri naar de kloten... stille tocht anyone?

ow... trouwens, tussendoor pakte hij de poster nog even anaal in het gat wat hij had 'geschapen' met zijn mes..

petbur | 23-01-05 | 00:02

Ondertussen in de safehouse aan de Sint Janssteeg 4A... doet Ayaan een vreugdedansje voor de bodyguards!

Boris Borsthaar | 23-01-05 | 00:02

Mischien hebben de Chika´s de Moslims uitgelachen

Meki | 23-01-05 | 00:00

ik word een beetje moe van die moslims, laat ze a.u.b. vertrekken als ze het hier niet bevalt

iSlamDunk | 22-01-05 | 23:56

@lieter
Jup :P

-Schietstoel- | 22-01-05 | 23:54

@schietstoel

website designer? :P

Lieter | 22-01-05 | 23:52

ik heb sowieso een grondige schurfthekel aan elke achterlijke mongeaul die zijn of haar levensovertuiging aan andere mensen moet opdringen...

.ppjw | 22-01-05 | 23:52

Gelukkig is die datalimiet exceeded.
Verwacht dan ook weinig acties komende tijd .

yordi | 22-01-05 | 23:51

En als ik nu in kranten of op foto´s moslims ga bekladden en daar een site over bouw klagen ze mij aan voor discriminatie

-Schietstoel- | 22-01-05 | 23:51

ik wil die website nu wel eens zien.. damn *schop yahoo*

Lieter | 22-01-05 | 23:51

Christenen hebben massaal natte dromen.
Laat die vuige moslims maar opknappen waar zij al jaren van dromen.

remco_ | 22-01-05 | 23:50

nou ja bekladden is geen moord op iemand met een andere mening zeg maar

Lieter | 22-01-05 | 23:48

Stelletje heaumeau's... Alleen omdat ze een latje krijgen van elkaar of een geit bushokjes vernielen... ellende troef!

.ppjw | 22-01-05 | 23:48

het word steeds gekker met die moslims

-Schietstoel- | 22-01-05 | 23:48

oh ja:

Sorry, this site is temporarily unavailable!
The web site you are trying to access has exceeded its allocated data transfer. Visit our help area for more information.

Access to this site will be restored within an hour. Please try again later.
www.geocities.com/no_adverts/

nu al platgegooit :P

Lieter | 22-01-05 | 23:47

beetje zeiekrig... :P ik houd wel van een beetje naakt op straat posters

after eden reclame anyone?

Lieter | 22-01-05 | 23:47

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken