Den Haag. Autoverkeer onverstaanbaar door moskee
Goed bezig Daantje! Tests bewijzen het. Ons aller PVV-hardbody (♥) Daniëlle de Winter (geen familie, althans wij weten het verder ook niet) heeft een filmpie gemaakt van de oorverdovende & vergunningsloze geluidsoverlast door de roeptoeter van de Ehli Beyt Moskee in Den Haag. En inderdaad, luid & duidelijk, er staat iemand heel irritant onder de douche in een zinken emmer te raaskallen. Helaas onverstaanbaar wegens het langskakelende autoverkeer. Maar daar wordt aan gewerkt door Brussel. Ondertussen haalt het Haagse raadslid Hassan Koekkoek (Islam Democraten) keihard uit naar de klagers in de Haagse binnenstad. De gebedsoproep is "goed voor integratie". Komt-ie dan... "Hoe kunnen mensen hier last van hebben? Kerkklokken maken veel meer geluid. BOING!
Reaguursels
InloggenReïntegratie moet toch gaan om het aanpassen van andere culturen in ons fijne kikkerlandje? Waarom ben ik me in Den Haag me dan alleen maar aan het aanpassen aan de moslim cultuur terwijl zij elk punt van onze cultuur afwijzen onder het mom van, tja de Islam keurt dat niet goed. Dan is het toch onmogelijk om te integreren in een land. Rot dan maar gewoon op als je alles wat Nederland Nederland maakt wil veranderen in iets wat alleen moslims accepteren. Tolerantie komt van 2 kanten en dan schijnt de moslim bevolking niet te begrijpen. Reinegreer of flikker op
''Kerkklokken maken veel meer geluid. Denk ik ook wel, en die zijn dus ook bloedirritant.
denoorman | 08-02-13 | 12:32 |
Dubbele uitkering?
gratis uitkering, gratis gezondheidszorg, gratis huis, gratis uitkering, gratis overlast en dan ook nog eens speakers op het dak zetten om de buurt te terroriseren met die Islam propaganda. En dat vinden we goed in Nederland? Belachelijk. Hoe dom kan je zijn?
Snelle Jeroen | 08-02-13 | 00:10 |
Het een sterft langzaam uit, zoals je zelf constateert, het ander schiet wortel en vreet zich tussen elke stoeptegel en elke barst in het afalt heen, groeit als onkruid, bloeit en laat de haatzaadjes alle kanten uit waaien.
Als ze nou gewoon tijden afspreken dan hoef je ze niet te roepen of kunnen moslims niet klok kijken?
wakkere_nederlander | 08-02-13 | 09:07 |
Islam Democraten, vooralsnog een contradictio in terminis, maar je moet ze natuurlijk het voordeel van de twijfel geven, tegen beter weten in wellicht.
@pius 21.58
poeh, poeh,... kort lontje hoor!
Fijn weekend.
'dan'!
Islam democraten. pfff!
Ze staan toch niet hoger in de lijst van de humanistische nazi partij hoop ik?
@neemjemoederindemali | 07-02-13 | 18:32
Hoezo 'Oh wacht...'?
Ik kan hier niet meer om lachen hoor.
Dit soort opmerkingen zijn echt niet meer hypothetisch.
WirMachenMusik | 08-02-13 | 01:54
Du wits nit woa ich woen en du scnaps och niet dat ich het teage dea plekstiff han. Man man man.
Die speakers hadden zeggen en schrijven 1x gewerkt. Daarna hadden ze weer een nieuwe set moeten kopen. Niet zo moeilijk hoor..
Küçük: In Turkije is het gebruikelijk om vijf keer per dag een gebedsoproep te doen. Als moslims dat in Nederland ook in hun eigen wijk horen, krijgen ze minder last van heimwee en voelen ze zich veel meer op hun gemak. Het draagt dus bij aan de integratie.
Dat "dus" snap ik hier niet. Of liever gezegd, ik snap het maar al te goed. Integratie komt volgens Küçük van één kant: het gastland dient zich volledig te buigen naar de gast, voor hem maximaal ruimte te maken en daarbij zichzelf volledig weg te cijferen. De gastheer dient zich op te stellen als een volmaakte dhimmie en "dus" te gehoorzamen aan de Wil van de Verhevene.
Hoe méér de wijk een moslimwijk wordt, hoe meer er sprake is van segregatie en ghettovorming, des te beter. Dus.
Morgen in de wijk de Sharia maar invoeren dus.
-weggejorist-
Ik vraag mij af wie daar klaagt in die buurt want dat is vlak bij de Haagse markt.
Als je een beetje bekend bent daar dan is er geen blanke meer te bekennen en wonen en is het de wijk waar het hoogste percentage uitkeringstrekkers te vinden is.
Dus wie klagen er dan?
Wat niet wegneemt dat dit dus een OVERDUIDELIJK voorbeeld is van een gevalletje provoceren wat je met zinvol en democratisch geweld de kop in moet drukken.
Er zijn allerlei oplossingen te bedenken om overlast te voorkomen tegenwoordig, denk hierbij aan een iPhone/Android app waar je het getetter via streaming tot in de moskee kunt beluisteren zonder dat daar iemand overlast van heeft!
Maar nee dat zal wel niet kunnen want het doel is juist zoveel mogelijk overlast verzorgen en provoceren dat het de gemeenschap weer tot nadenken brengt over de allom aanbeden Islam.
Mijn simpele oplossing is: Opflikkeren en nooit meer terugkomen, ik ben jullie gemekker iedere keer zat!
Jullie zijn in mijn ogen een PLAAG voor de Nederlandse cultuur, als dat je doel is dan moet je niet raar opkijken dat er geklaagd word!.
Ook al laat de wet toe wat jullie doen, in het Nederlands cultuurgoed zit ook nog een fatsoensregel die wij als Nederlanders behoren te kennen.
Deze regel geldt "uiteraard niet" voor allochtonen en mensen die niet volgens de Nederlandse cultuur willen leven en daaraan positief willen bijdragen.
Ik moet jullie opdringerige gedrag niet, wegwezen dus, jullie zijn mij tot overlast.
hölzenbein | 08-02-13 | 00:21 |
Ik hoop voor jou dat je mij niet bedoelt, want ik ben net terug van de AuwWieverBal en na een hele rits neukblauwtjes (ze deden het vanavond weer zoals altijd met carnaval met iedereen, behalve met mij), finaal in Piusstemming én ik weet waar je woont.
(Du sjnaps wal woarum ich dit nit in ut Limburgs kan sjrieve)
Er lijken nogal wat mensen het geven van een tijdsignaal (de klok), te vergelijken met het verspreiden van een ideologie.
Maar daartussen ligt een wereld van verschil...
Het interesseert mij dus geen reedt of moslims zich wel of niet op hun gemak voelen!
Onthoudt dat, Hassan Koekkoek!
Hasan: *Als moslims in Nederland de gebedsoproep horen, voelen ze zich op hun gemak. Het draagt dus bij aan de integratie*.
Dus:
Als vrouwen in Nederland boerka's dragen, voelen moslims zich op hun gemak. Het draagt dus bij aan de integratie.
Als vrouwen in Nederland besneden zijn, voelen moslims zich op hun gemak. Het draagt dus bij aan de integratie.
Als homo's in Nederland van de hoogste gebouwen geworpen worden, voelen moslims zich op hun gemak. Het draagt dus bij aan de integratie.
Kortom: integratie volgens Hasan = dat moslims zich op hun gemak voelen. *kotz*
In Marokko of Tunesië is zoiets mooi en poëtisch. In een regenachtige straat in Den Haag slaat het als een tang op een (sorry moslims) varken.
Dao baove in den tore
dao hange ze biejein
de zoo vertroede klokke.
De grote en de klein
de klein brink ummer bliedsjap
de grote soms ouch leid
de wéndj zörg dat 't gebéjer
wied euver véljer geit.
Loeënde klokke van Limburg mie landj
Loeënde klokke versjterke de bandj
laot ös éns heure
Waat sjteit te gebeure.
Loeënde klokke van Limburg mie landj
Bim Bam, Bim Bam,
klokke van Limburg mie landj
Bim Bam, Bim Bam,
klokke versjterke de bandj
die sjoon klinkende klanke.
Veer heure zo zoo gaer
ze wille ös begleije
door gans oos laeve haer
en went de klokke zjwiege
dan is 't sjtil en kaal
veer wachte dan verlangend
weier op die klokketaal ?
(c) Tekst : Frits Rademacher
Muziek : Johnny Hoes
Behalve dea lul dea dat stukske hea geschreave hat op jeestijl dea hat al joare geng klokke mier gehuurd der wiekser.
Ik vind dit helemaal niet anders dan kerkklokken.. Anders dan Christenen neemt het gros van de Moslims hun geloof nog wèl serieus. Zelfs in absolute getallen legt de katholieke staatsburger het af tegen de moslimimmigrant. Hier in de buurt gaat vrijwel niemand naar de kerk, maar ik word wel vaak wakker van die kutkerkklok (KKK?) die vanaf de vroege uren onnodig hard tikt. Wat denk je wat ik, en met mij bijvoorbeeld ook moslims, daarvan denken? Dat rare gezang is hoorbaar ja, maar ik vind het nog niet half zo vervelend als een kerkklok om 7 uur sochtends. Geenstijl = dubbele moraal. Ik heb tot nog toe welgeteld één artikel op Geenstijl gezien waarvan het onderwerp klokslag 7 uur betrof; en wel op geenstijl.tv met Rutger, in Tilburg. Zoek 't zelf maar op!
Gelukkig weet je zo wel wanneer je veiliger over straat kunt, zonder in elkaar gebeukt of bestolen te worden!
Eigenlijk ben ik het er wel mee eens dat kerkklokken net zo erg zijn, net als die irritante bommelding-tester op een maandag.
Aan de andere kant, ik ben iemand die batterijen uit m'n brandmelder heeft gehaald omdat deze af en toe afging als ik niet oplette tijdens het koken (lees: pannen koken, ik internet en vergeet de tijd) omdat ik een hekel heb aan die herrie.
In die buurt is die moskee hetzelfde als kerkklokken in andere buurten. Net zo irritant.
Nou, ze zijn er uit in Den Haag hoor. Vers van de pers: Oproep tot gebed is vrijheid van godsdienst! www.omroepwest.nl/nieuws/07-02-2013/op...
*vraagt zich af of dit alleen geldt voor erkende religies*
miko | 07-02-13 | 22:42 |
Als die boerenprovincies uit het noorden die arrogante hollandertjes willen pesten hoeven ze alleen de gaskraan maar dicht te draaien, lul.
Stel je niet aan man
Maar wat doet Nederland eraan? Helemaal niks omdat 'we' gewoon bang zijn!
@neemjemoederindemali | 07-02-13 | 19:44
Bij mij in de buurt is anders een hele goede nacht apotheker.Goede vent komt zelfs zijn waar bij de klanten brengen. Rijd in een flinke auto en zo een mooie grote gouden ketting om zijn nek. Echt een succesverhaal. Dus het kan wel he?
@neemjemoederindemali | 07-02-13 | 19:07
Ze kunnen het natuurlijk ook de dag van tevoren doen.
Heb je niet zo een last van ze in de ochtend spits.
@KollenbergSittard | 07-02-13 | 20:36
We hebben langer moslims in onze natie gehad dan Limburg. Sterker we waren ooit het grootste moslim land ter wereld dus waar baseer jij alles op? Wat mij betreft nemen we meteen afscheid van die middeleeuwse dwangoproepen zodat de hele goegemeente kan zien dat je wel naar de kerk,moskee of wat dan ook gaat.Voetbal gebeurt ook onder bepaalde voorwaarde dus andere religies ook.
*alvast gaat bidden voor dit weekend*
@neemjemoederindemali | 07-02-13 | 18:59
Ben ik niet met je eens.
@pius | 07-02-13 | 18:53
Beetje normaal mens staat niet voor 11.00 uur op en reaguurd lekker tot een uur of drie. Wat jij Pius? ;)
KollenbergSittard | 07-02-13 | 22:31 |
Nou als ik bijvoorbeeld alleen al het aantal WW trekkers per capita van Limburg met die van Noord-Holland vergelijk (waar een groot deel niet westers is) doen jullie ook op dat front goed je best. :oP
@KollenbergSittard | 07-02-13 | 22:31
nl.wikipedia.org/wiki/De_Karosseer
www.google.com/search?hl=en&rlz=1C...
Nog los van het feit dat de rest van nederland jaren heeft betaald aan de subsidie put die de kolenmijnen heette.
Maar goed die boeren provincies in het Noorden zijn jullie intussen gepasseerd als grootste uitvreters wat betreft werkeloosheid.
van kerklokken heb ik ook last.... Soms gaan er hier op zondag 3 door elkaar heen en dat 20 min lang (ik woon vlakbij de kerk (en in de buurt staan er nog meer) Maar van de moskee had ik ook last toen ik daar in de buurt woonde dat gegalm... en trust me dat was echt wel harder dan die kerkklokken..
kortom ik vind ze allebei erg hinderlijk . :)
miko | 07-02-13 | 22:29 | + -1 -
Verklaar u nader. U weet toch dat Limburg een behoorlijke duit doet in het zakje doet met belastinginkomsten.
@KollenbergSittard | 07-02-13 | 18:46
Als je maar niet hierheen komt. Stelende en profiterende limburgers blijven maar gewoon waar ze geboren zijn.
KollenbergSittard | 07-02-13 | 22:05 |
Mwah, als ik zie hoe de blanke autochtone leeftijdsgenootjes zich vandaag de dag gedragen en met wat voor inborst en houding (of juist totaal gebrek aan) die in het leven staan, denk ik dat het voornamelijk een globaal iets is.
En ondanks dat criminaliteit al een tijdje afneemt blijkbaar, is er in mijn ogen wel duidelijk een verharding en verhuftering te merken, vooral in de laatste 2 generatie's, maar die agressieve verhuftering vind je ook terug bij mannen in pakken bij banken bijvoorbeeld.
Criminaliteit en asociaal gedrag heb je altijd en vooral in de onderlaag van de samenleving. En het gros van de allochtonen bevindt zich in die onderlaag en hebben dan ook nog eens allerhande culturele 'handicaps' ook en dat leid tot veel drama en poep inderdaad.
Wat betreft het Moslim gedeelte van je verhaal, de overgrote meerderheid van alle moslims(en daar zitten nogal wat verschillen in en tussen) ter wereld dus ook in NL willen gewoon hun leven leiden zoals zij dat goed achten zonder al teveel bullshit en narigheid, net zoals jij en ik.
En voor de rest is de Islam in mijn ogen een Abrahamistisch volksmennings instrument net zoals het christen en jodendom.
Afghanistan is altijd al een lege tribal zandbak geweest waar historisch zo een beetje elk groot rijk wel eens doorheen gewaggeld is. niet echt een goed voorbeeld in deze.
En in veel Islamitische landen hebben wij als het Weste zelf ook een groot deel van de schuld. Wij waren na het terug geven van die landen na een eeuwenlange koloniale periode wel vaker maar wat graag bereid om vage clubjes insurgents te sponsoren en helpen in het omverwerpen van bepaalde regimes.
Maar met Islam heeft de overlast en oververtegenwoordiging in de statistieken van veelal Noord-Afrikanen niet veel te maken, dat heeft echt meer te maken met lokale culturen en achtergronden en met de positie op de sociale ladder die zij bezetten.
@The Russian | 07-02-13 | 18:57
Alsof de schuld van import enkel en alleen bij links ligt.De enige die enigszins vrij gepleit kunnen worden is de SP. De rest? ALLEMAAL schuldig.
Wat is dat toch voor een raar zwart soort van gordijn of boerka in dat filmpje dat telkens verschijnt als de camera een beetje naar links zwenkt? ?
@Kaas de Vies | 07-02-13 | 18:46
Kerkklokken hoeven ook niet heel de dag te beieren.
Na het zien van deze video liep het bloed me onder de nagels vandaan... "Vrijheid van godsdienst"? Dit is religieuze haat texten verspreiden. "Heimwee naar eigen land helpt integratie."?! Holy fucking fuck fuck fuckzooi.
Ok, volgend jaar PVV. Godverdomde linkse slappe politiek.
CumGranoSalis | 07-02-13 | 22:01 | + 0 -
Mooi dan zijn we het eens. Eerdere generaties hadden wel meer fatsoen. Dat is nu ver te zoeken. Vraag me af waardoor dat komt.
Zijn het de lage straffen in Nederland, of komt het door de verdwenen conservatieve houding in Nederland.
Want die 1ste generatie kon namelijk niet zo veel flikken met taferelen.
De Islamitische cultuur heeft ook de laatste decenia een behoorlijke globale (onder)ontwikkeling doorgemaakt.
Neem een land als Iran of Afghanistan, vroeger rijke en vooral moderne en vrije landen. U weet hoe het er nu voor staat.
Is het dan verkeert om deze (onder) ontwikkeling een halt toe te roepen?
Theyz hatin', i'm rollin'...
KollenbergSittard | 07-02-13 | 21:52 |
Aan het einde van de dag hun eigen keuze inderdaad.
En uiteraard hebben culturele achtergrond en opvoeding, sociale/economische positie's een invloed en geven die bepaalde problemen en achterstanden.
Maar het blijven Nederlanders en het blijft hun eigen keuze. Ik ben van mening dat ondanks de hindernissen en obstakels die ze zeker nog hebben, Marokkanen of andere tweede en derde generatie migranten dezelfde mogelijkheden en kansen hebben in een land als Nederland. Hun ouders en grootouders hadden die kansen vaak niet, die moesten hun bek houden en zich de tyfus werken voor minimum loon.
Maar deze gasten hebben wel degelijk een keuze inderdaad.
Hier nog een leuke. Als dit geen grond is voor denaturalisatie en een persona-non-grata verklaring, wat dan wel?
nos.nl/artikel/471564-tientallen-jihad...
@enk | 07-02-13 | 21:45
Lezen enk. Lezen. En kom dan maar eens terug. Of niet.
Whatever.
CumGranoSalis | 07-02-13 | 21:48 | + 0 -
U kunt toch wel met mij mee constateren dat het helaas uit een bepaalde hoek komt telkens. Criminaliteit e.d. Terwijl achmed en mohammed alle mogelijkheden hebben om te worden die ze willen zijn. Ons solidariteitsstelser zorgt daarvoor. Echter moet het van 2 kanten komen.
Ik heb geen moeite met een fin aannemen. Zo lang hij zich aanpast. Ze zijn er ook, daar hoor je me vaak niet over. Alle kansen en mogelijkheden zijn (waren) er hier. Opvoeding en cultuurachtergrond hebben schijnbaar een grote invloed in het slagen in de maatschappij.
KollenbergSittard | 07-02-13 | 21:36
Nederland is toch ook van Nederlanders?
99% van wat er in NL woonachtig is heeft een NL paspoort. En sommige (net zoals mijzelf) tweede en soms zelfs derde.
Als je een officieel NL staatsburger bent, ben je een NEderlander. Andere qualifiers zijn er niet en het moeten voldoen aan bepaalde culturele mallen of vormen is gelul in de ruimte en geneuzel in de marge, aan welke cultuur ik wens deel te nemen en welke gebruiken ik wens te hanteren bepaal ik echt wel voor mijzelf (en Achmed en Mohammed doen dat ook en ook in Den Haag)
En onrechtmatig of crimineel gedrag dien je gewoon af te straffen ongeacht de cultuur die je aanhangt.
@@@
Inderdaad, luid & duidelijk, er staat iemand heel irritant onder de douche in een zinken emmer te raaskallen.
Maar uiteindelijk zinkt de emmer in een raaskallende roes van zelfoverschatting. Helaas heeft dat tijd nodig, beste reaguurders..... veel tijd.
@ pius 20.14
De PvdA en samsom eerlijk en oprecht??
Willem Drees, de grote man van de PvdA, die zó wordt vereerd binnen de partij, heeft op 24 mei 1974 zijn lidmaatschap van de partij opgezegd. Hij kon zich niet meer vinden in de Partij van de Arbeid...... zegt genoeg!!
Lees het boek eens van Peter Siebel "Het verraad van links".....
Waar gaan we naar toe? Laten we toch eens duidelijk afspreken:
a) OF we zijn tolerant en gaan voor vrijheid van godsdienst en lullen er niet meer over.
b) OF we gaan voor scheiding tussen kerk en staat en zeggen dat dit een ideologie is en verbieden deze.
(Ik opteer voor b)
Nederland, waar het uurwerk is uitgevonden, de microscoop, de boekdrukkunst, de röntgen-foto. Land van de VOC, de handelsgeest, een grote zeemacht, mensen zoals Rembrandt, Vermeer, Erasmus zijn hier geboren, de Ruyter en Tromp.... ik kan nog wel even doorgaan!
Anno 2013 klinken er o.a. in Den Haag geluiden van een ideologie die ons terug wil brengen naar de donkere Middeleeuwen van lijfstraffen, onderdrukking, dood en verderf......
Lief Nederland, wat hebben ze met je gedaan???
Hasan Küçük for president!
CumGranoSalis | 07-02-13 | 21:29 | + 0 -
En Friezen? Die versta ik dan weer nauwelijks.
Tja, ik spreek ook dialect. Daarnaast uiteraard ook Nederlands. Welliswaar met een accent, maar vaak toch nog iets beter verstaanbaar dan de gemiddelde fin.
Daarbij maak ik ook geen gebruik van uitkeringen en andere subsidies, hetgeen dat mij onderscheidt van de meeste finnen. Overigens beschik ik ook niet over een strafblad. Ik vind dat Nederland van Nederlanders zijn, niet van een stel economische vluchtelingen met een achterlijke cultuur die graag hun eigen wil doet opdringen.
Als imigrant, u bent welkom, maar u past u aan. U spreekt de taal, doet de moeite om een baan te vinden om zo een bijdrage te leveren aan de maatschappij. Wat betreft religie, ik vind het volstrekte achterlijkheid. Wil je het praktiseren, doet u dat lekker thuis. Maar niet trompetschellend over de straten en subsidie verslindend.
stelt het Haagse raadslid Hasan Küçük (Islam Democraten) in reactie op klachten over geluidsoverlast door de Ehli Beyt moskee. Moslims voelen zich daardoor eerder thuis in de wijk.
Eh .... Hasan,... Hasan .... Ik ben getrouwd met een Chinese vrouw. Er wonen veel Chinezen in de buurt van uw Moskeet. Om de Chinezen zeer eerder te laten thuis voelen in de wijk, wil ik graag onderstaande muziek op mega speakers in de wijk laten afspelen en wel vanaf 's ochtends 05:00 uur. Want Chinezen werken keihard en staan heel vroeg op. Geen probleem toch dan voelen Chinezen zich thuis in de wijk!
www.youtube.com/watch?v=NENaiPnrk5g
KollenbergSittard | 07-02-13 | 21:23
Nou, ik denk dat ik menig rifratten geslis sneller ontcijfer dan dat algebra dat jullie uit jullie kelen toveren. ;o)
Was niet eens echt als sneer bedoeld hoor.
Maar meer een beetje om het hele 'ons land' en 'mijn land' in het ridicule te trekken.
Maar aangezien u uit Sittard komt weet u waarschijnlijk al hoe ridicuul dat is aangezien de kans groot is dat u een landsgrens in uw straat heeft lopen.
Kerkklokken maken inderdaad meer kabaal.
MAAAAAAAARRRRRR.
Die klokken rammelen niet de hele tijd en hebben een (soort van) nut.
Dat gemauwel is juist irritant om te horen en heeft absoluut geen functie.
Behalve dan het irriteren van niet moslims.
CumGranoSalis | 07-02-13 | 21:18 | + -1 -
Haha. Ja, dat klopt wel. En misschien heb je daar ook wel gelijk in. Zou me er overigens niet voor schamen. Heb verhuisplannen om te vertrekken naar België of Duitsland. Ik wil toch in de buurt blijven voor familie e.d. Mijn favoriet is Oostenrijk, maar vrouwlief ziet dat niet zitten.
Ik ben wel benieuwd waarom Limburgers altijd zo buiten Nederland gevonden wordt. Is het ons dialect en accent? Of toch iets anders.. hoor het graag van je.
CumGranoSalis | 07-02-13 | 21:18 | + -1 -
Haha. Ja, dat klopt wel. En misschien heb je daar ook wel gelijk in. Zou me er overigens niet voor schamen. Heb verhuisplannen om te vertrekken naar België of Duitsland. Ik wil toch in de buurt blijven voor familie e.d. Mijn favoriet is Oostenrijk, maar vrouwlief ziet dat niet zitten.
Ik ben wel benieuwd waarom Limburgers altijd zo buiten Nederland gevonden wordt. Is het ons dialect en accent? Of toch iets anders.. hoor het graag van je.
KollenbergSittard | 07-02-13 | 21:14 |
Een Duitser die het over 'Nederland' en 'ons land' heeft blijft toch een beetje op het randje altijd.
En het meest ergerlijk is dat een aantal kaaskoppen annex ruifvreters voorover bukken en zich gewillig laten nemen van achteren en ons belastingslaven vertellen dat we godverallahverdomme religie maar diep hebben te slikken. Zal ze een slag voor zijn: val zelf allemaal hardstikke deaud!!
Wees_eens_creatief | 07-02-13 | 21:09 | + 0 -
Daar heb ik het helemaal niet over. Wat dat betreft heb je gelijk. Echter heb ik het over de situatie hier in Nederland. Wij in Limburg hebben relatief weinig reden tot klagen als het aan komt op finnen.
Maar dat zegt niet dat ik geen mening mag hebben over de staat van ons land.
Het wordt telkens slechter. Ik vind het schallen van dat soort gebeden niet thuis horen in Nederland. That's all.
Welke achterlijke religie je ook neemt, het is iets voor thuis tussen je eigen vier door ons gesubsidieerde muren en daar val je godverahllaverdomme een ander niet mee lastig. En als dit land jullie niet gewillig of horig genoeg is ga dan lekker terug naar de beloofde zandbakken.
Gewoon een keer een varkenskop voor de deur leggen. Ik heb gehoord dat ze het dan niet zo'n leuk plekje meer vinden.
Als dat werkelijk zo is.. Misschien dat de Canadezen ons nog één keer willen helpen?
@KollenbergSittard: de buurt is idd achteruit gegaan. Dat heeft echter niets te maken met de islam of moslims maar met roomblanke onopgevoede kinderen van tweeverdieners die dat moeten voor hun lullige hypotheek van 600-700k. Ik zie ze soms hangen bij de kapel, beetje dik doen met geld van papa. Denken alles te kunnen maken. Beetje drugs dealen en zo.
*
Mijn punt is dat Sittard geen last van de islam of moslims heeft, maar van roomblank tuig. Vroeger kwamen die uit Sanderbout of Jan Steenstraat, tegenwoordig uit mijn wijk, helaas. Verveelt doordat pap of mam geen vinger naar ze uitsteekt, maar het liever doet met de tuinman of klusjesman.
*
Ik weet trouwens meer over dan je denkt, maar NAW gegevens hier plempen is niet m'n stijl en vind ik een zwaktebod
Maak een azan-app.
Dat geschreeuw was misschien handig in een tijd dat nog niet iedereen een horloge en een smartphone had.
@Bos Bloemen | 07-02-13 | 20:57
Je bent een gifslang.
En ik ben niet de enige die weet dat jij doenormaal bent. Noch ben ik de enige die dat kan bewijzen. En je bent zo arrogant en ziek dat je denkt dat Joris je niet door heeft.
Maar dat komt wel goed.
Veel boeiender, als belastingbetaler zijnde. Ik vraag me af waar die BMW X5 van betaald is, en veel meer van dat soort wagens die je in die wijken geparkeerd ziet.
Als je daar woont ben je pas echt gegijzeld door de islam. En belazerd door je eigen overheid. Als je het nooit hebt meegemaakt weet je niet wat dat gegil voor afschuwelijk effect heeft. Dit toestaan maakt de weg vrij voor andere islam dingen. Vergeet niet dat dit een 'religie'is die alleen maar neemt. De morbide brutaliteit van die Hassan. Zogenaamd op ons gemoed werken met zn integratie. Ook de vergelijking met kerkklokken is volslagen naast de waarheid. Niks dan gore ellende en tweespalt brengt de islam naar Nederland.
Al die reli- uitingen zijn zwaar irritant. Van het weekend ziek in bed, word je half uit je bed gerammeld door zo'n achterlijke kerkklok die staat te jengelen.
Dat geluid is inderdaad veel harder dan dat zwaar overdreven filmpje hierboven.
Familie woont bij die straat in de buurt, is overwegend allochtoon. Dan hebben ze dus in principe gewoon net zo veel recht op herrie maken als de andere relifundies.
Bos Bloemen | 07-02-13 | 20:49 |
Mwoah een minderheid, ik lees hier regelmatig dingen waar een extremistische salafist het schaamrood van op de kaken zou krijgen.
Maar als het echt allemaal zo kut en slecht is en je jezelf niet happy en 'thuis' voelt dan ga je toch je geluk elders beproeven?
De wereld is echt heel erg klein hoor.
Er is toch niemand die jou tegen jouw wil in Nederland doet laten verblijven?
De verkoper rechts op de hoek eerste etage zal wel heel blij zijn met dit topic...
-weggejorist en opgerot-
-weggejorist-
Stel dat.
Stel dat die militairen gesneuveld in Arnhem in 1944 en zojuist opgegraven ( www.powned.tv/nieuws/binnenland/2013/0...)
door een wonder van Allah ineens wakker worden?
Ze staan op en bezoeken een gemiddelde Nederlandse stad anno 2013...
Dan denken ze toch dat de oorlog verloren is?
("Wtf happened here!")
@Supermatthijs | 07-02-13 | 20:16
Ik ben niet zo kapot van de PVDA maar deel niet de totale aversie die hier heerst. Ik zie de PVDA gewoon als een politieke partij met zijn goede en slechte dingen meer niet.
En Samson is niet mijn favoriet trowuens, maar ieder zijn ding.
-weggejorist-
@Bos Bloemen | 07-02-13 | 20:40
Je mag niet met een andere nick reageren Doenormaal. En je mag mij niet stalken.
Oprotten dus.
geen woorden maar daden, weg met de godsdienst vrijheid op deze manier
@Wees_eens_creatief | 07-02-13 | 18:59
Die haatkeet zit in een winkelpand, al 20 jaar. Lees het topic en klik op dat roze spul in de tekst, dat zijn links naar extra informatie.
Toen ik 15 jaar geleden in 070 woonde zat dat ding er ook al, ik kwam er regelmatig langs. Het enige wat veranderd is, is een nieuw bord aan de gevel.
@KollenbergSittard | 07-02-13 | 20:36
Ja. En heb je ook duidelijk uitgelegd wat je bedoelde.
Als ik een bepaalde mening over iets heb in mijn werk ga ik ernaar kijken. Papier en aannames zijn ijdel immers.
Je reactie is alles-zeggend en ook nog eens een reactie die veelvoorkomend is onder de objecten van jouw hoon. In andere woorden, je bent wat je veroordeeld. Een vaak voorkomend fenomeen overigens.
En zeggen dat ik wegkijk is als zeggen dat Messi niet voetballen kan. Ik werk veel harder aan dit dossier als u of wie dan ook alhier en mijn werk is niet zonder risico. Jij bent gewoon een kneus die laffe praatjes verkoopt en nergens verantwoordelijkheid neemt.
Veel succes daarmee verder trouwens. Het ga je goed.
Bos Bloemen | 07-02-13 | 20:40 | + 1 -
Nogmaals een bloemetje voor je.
En toch zou ik graag eens met die knakker irl willen spreken. Of we het toch ergens mee eens kunnen zijn. Betwijfel het.
-weggejorist-
Kaas de Vies | 07-02-13 | 18:34
Beetje late reactie maar Kaas slaat hier toch echt de speyker op den kop. Acheruit integreren is het nieuwe precisiepoepen wat mij betreft. Zinloze volksverlakkerij.
pius | 07-02-13 | 20:27 | + -1 -
Kan me nog herinneren dat je uitnodigde om langs te komen, dat er een kopje koffie en een ijszak klaar lagen.
Ga jij lekker maar je frustraties op een kussentje er uit slaan met je finse vriendjes.
Ik mag toch zeker wel even zeggen wat ik vind van het bovenstaande filmpje? Ik vind het KUT. Hoort hier niet. Zo simpel is het.
Nederland is aan het verloederen naar mijn mening. En mensen als jij ondervinden dat niet (wonderbaarlijk), of kijken weg en praten het goed.
Het moet ergens een keer stoppen met al deze monkeybusiness in Nederland.
Bij deze mijn aller aller aller laatste reactie op u. Wij komen er niet uit.
Nou nou, wat een kop zeg.
Ik kan de auto's gewoon horen ronken door dat gejammer heen.
doenormaal! | 07-02-13 | 19:57 | + 0 -
Daarom ben ik ook blij dat ik alleen maar werk in die ooit zo mooie stad achter de 'duinah'.
Gelukkig in een nette wijk, maar als ik soms in andere wijken kom... Ik zou gaan huilen als ik een Hagenees zou zijn
@Bos Bloemen | 07-02-13 | 20:14
Bek houden doenormaal.
Schandalig. Simpelweg oprukkende islamisering terwijl de politiek maar weer eens voor het gemak wegkijkt. Ik heb al grote minachting voor jongens en meisjes die polticusje willen spelen, maar dit maakt het alleen maar erger. Met recht, de eer is aan iemand anders, desintegratie.
@KollenbergSittard | 07-02-13 | 20:13
Kan je je tot mij richten misschien ipv een beetje zeiken tegen anderen.
En waar het niet zo snel oordelen betreft, jij hebt geen enkele kennis van hoe de zaken bij mij op de sportschool verlopen en alle verzoeken tot verheldering daarvan afgewezen.
Vervolgens noem je me wel debiel en andere weinig vleiende maar jou waarschijnlijk perfect passende kwalificaties en blijf je bij je armetierige op niets anders dan je beperkte en xenofobe referentiekader gebaseerde aannames.
Projectieve identificatie is een teef of niet?
Laffe achterbakse kwezel die je er bent.
en.wikipedia.org/wiki/Islam_in_Iceland...
Met een beetje internet is IJsland best te doen toch?
Stuur geenstijl teevee er met een geluidsinstallatie heen om er geinige teksten doorheen te roepen.
Ik vind geluidsoverlast vreselijk. Je kunt je er niet tegen verweren. Het geroep uit de moskee zou niet hoeven. Maar ja. Zo gaat het. De politiek wil dit.
Bos Bloemen | 07-02-13 | 20:14
Deze panelen blinken inderdaad altijd uit in fatsoen en deugelijkheid.
Laat ze lekker in de zandbak roeptoeteren. Dit hoort niet bij en in Nederland. Helaas zijn de linkse "allesmoetmaarkunnenenmoslimszijnlievvvv" idioten in de meerderheid en bouwen ze ons land om naar Nederabie...
Opflikkeren met je tiefusherrie!
@Bos Bloemen | 07-02-13 | 20:14
Uw taalgebruik doet vermoeden dat u welopgevoede mensen en fatsoen niet zou herkennen als zij u in uw kont zouden nemen.
Dat achterlijke geblaat, al die haat-onzin. Wat een plaag...
Bos Bloemen | 07-02-13 | 20:14 | + 1 -
U verdient een bos bloemen. Ik stoor me er ontzettend aan bagatelliserend gedrag van bepaalde mensen. Pius is daar een van.
Maar ja, wat moet je ook als je je vechtschooltje in stand moet houden door een stel finnen die graag trainen om de badass te zijn op straat.
Verpeste 3 jarige kudt koter van buren schreeuwt harder, daar mag wat mij betreft eerst de stekker uit.
pius | 07-02-13 | 20:14 | + 0 -
Nou dat zal dan wel zo zijn. Is niks mis mee, een fatsoenlijke partij die Pvda. Ik zag net Samsom weer met zijn reactie op de peilingen en zoals altijd eerlijk en oprecht.
@Supermatthijs | 07-02-13 | 20:11 | + 0 -
Ok. Dank voor je openhartigheid.
Typisch kromme moslimredenering: integratie = dat uitsluitend de moslims zich voelen als thuis, in Turkije. Zodat ze zich kunnen wentelen in islamitisch welbehagen.
En bovendien heerlijk nostalgisch terug in de tijd, naar 1300 zo ongeveer.
Hoe de autochtonen zich voelen bij dit middeleeuwse gejammer, afkomstig uit de krochten van een naargeestige woestijnreligie die hier is geparachuteerd, is onbelangrijk.
Want alleen de islam is belangrijk, de rest kan de tyfus krijgen en vervolgens in de stront zakken. Dát is pas integratie!
Tja, dat was ook zoiets moois van Rutte: Religie hoort achter de voordeur!
Maar via het riool alsnog in je mik.
-weggejorist-
@Supermatthijs | 07-02-13 | 20:07
Dat is niet geheel waar mijn beste. In mijn werk zie ik dat PVDA een wijdverbreid en nagevolgd stemadvies is on der niet-westerse allochtonen.
Wees_eens_creatief | 07-02-13 | 20:01 | + -1 -
Dat betekent niet dat ik nergens kom en vandaan ben gekomen grapjas. Ik woon er idd niet voor niks. Ik zit goed. Maar de rest van Nederland niet. En het wordt steeds slechter. Als je er zo vaak komt, weet je ook dat het heus niet meer de wijk is zoals het vroeger was.
Ik wil niet te veel over mijzelf hier plempen, maar heb ook op een flatje gewoond tussen het tuig.
Je moet niet zo snel zijn met je oordelen, je kent me immers niet. Als jij het bovenstaande filmpje een goede ontwikkeling vind voor ons land moet je je toch echt eens achter de oren krabben. Daar mag ik toch wel iets van vinden? Daarbij begon je op mij te zeiken over iets met Pius, met die debiel ga ik niet in discussie. Met z'n tokkie vechtschool vol paupers, zo'n beetje alles goedpraten.
Kaas de Vies | 07-02-13 | 20:07 | + 0 -
In een crisis is het goed op de slimste van het stel te stemmen. Diederik Samsom natuurlijk. En al heel mijn leven Pvda en nee, nog nooit spijt van gehad.
Ook het openlijk van flats afsmijten van homosensuelen (met het hoofd naar beneden!) is goed voor de integratie van moslims. Tevens is het onverdoofd slachten van schreeuwlammetjes op een zaterdagmiddag in een drukke winkelstraat een uitstekende wijze om de intolerante Burger te betrekken bij de geloofsbelijdenis van moslimmensen.
Tenslotte begint de Werkman ook veel vrolijker aan zijn werkdag als hij om 04:00h zijn bed uit wordt geblaat door een haatbaard op een minaret.
Nee, écht!
Oeleflaffel | 07-02-13 | 20:00 | + 3 -
Dan moet dat mokkel van de PVV niet zo zeuren want dat was vond ik haar enige legitieme punt. Ik hoor trouwens net dat er wel degelijk mannnen in Den Haag wonen waarmee ze niet naar bed is geweest.
@Supermatthijs | 07-02-13 | 20:07 | + 0 -
Wat stem je zelf?
*Disclaimer*
Ik doe er zelf geen uitspraken over.
Not Muhammad | 07-02-13 | 19:59 | + 0 -
Ik geloof dat niet. De meeste niet westerse allochtonen stemmen denk ik helemaal niet. De meeste Pvda- stemmers die ik ken, bv. vrijwel heel mijn familie, zijn gewoon nederlanders die werken of met pensioen zijn en die geloven in rechtvaardige verdeling van de welvaart.
Zo'n oproep tot gebed in de buurt kan bloedirritant zijn - voor wie zich er aan ergert. Die buurt van Den Haag heeft grotere problemen.
Elke keer als dat middeleeuwse gejammer weerklinkt, gigantische boxen in het open raam plaatsen en keihard klokgelui laten klinken. Of beter: audio van die talloze wanhoop-telefoongesprekken vanuit het WTC in New York op 9/11.
@Bokito ergo sum | 07-02-13 | 19:29
Waar woon je? Dan zal ik eens iedere ochtend om 4 uur zo hard staan schreeuwen dat je er wakker van wordt of met een geluidswagen door de straten gaan rijden. Moet je eens zien hoe snel ze mij weghalen. Maar zo'n moskee mag dan weer wel??
@KollenbergSittard: gozer je lult uit je nek. Je woont in een mooie villa, bij pap en mam, in een roomblanke villawijk zonder maar 1 moskee in de buurt. Er wonen geen moslims op de kollenberg. Ik kan het weten want ik loop daar al veel langer rond dan jou (kapellerweg). Dus doe niet zo stoer jongeman, je hebt nergens en echt nergens last van, behalve op zaterdag bij Ich en Dich wellicht. Enfin, Prins Paul de tweede, Alaaf!.
Belachelijk, en wij mochten (in Den Haag) de kerkklokken niet meer luidden omdat de "gemeenschap" daarover geklaagd had. Waarschijnlijk hetzelfde volk wat geen probleem heeft met dit geblèr uit de moskee!
Blèren door een speaker, dat heet "vooruitgang in NL"... Lekker gezellig met z'n allen verplicht terug naar de middeleeuwen omdat moslims het het willen/eisen en hier de baas schijnen te zijn, maar dan binnenkort wel met OVERAL minaretten, kasba's, kamelen, geiten, hoofddoeken, mannen en vrouwen gescheiden, eerwraak voor overspeligen, handen eraf voor diefstal, uithuwelijken, ophangen van homo's aan bouwkranen, stenigen, uitmoorden van andersdenkenden (*afslachten van van Gogh)... NL heeft schijt aan de NL'er....
@ Supermatthijs | 07-02-13 | 19:16 |
Een moskee heeft blijkbaar nergens een vergunning voor nodig. Niet voor onveilige madrassa's, niet voor restaurants, niet voor supermarkten.
www.trouw.nl/tr/nl/5091/Religie/articl...
Overigens is de islamitische oproep tot gebed natuurlijk eerder propaganda; nl.wikipedia.org/wiki/Azan
Er wordt letter gezegd dat Mohammed Allah's boodschapper is. Niet te vergelijken met het geluid van resonerend metaal. In Azië gebruiken ze ook een gong. Maar bij moslims moet dat weer traditioneel met gebruik van een dolby surround system.
metzonderzijwieltjes | 07-02-13 | 19:58 | + 0 -
Ach ze lijkt me een stuk minder stupide dan Dion Graus en dat is al heel wat bij de PVV.
@Supermatthijs | 07-02-13 | 19:49 : Ja en nee. Alles op de Rooie Haan schuiven is te makkelijk, laat dat gezegd zijn. De PvdA heeft beleidsmatig veel belangrijke wijzigingen doorgevoerd. Sterker nog, ik vind het niet zo productief om anno 2013 nog steeds te zeiken over de PvdA tijdens paars. Op dit moment verlaat de PvdA zich voor een groot deel op allochtone kiezers van niet-Westerse komaf. Dat brengt bepaalde electorale belangen met zich mee, die ik ten zeerste wantrouw en afkeur.
Leuk wel om weer eens iets te horen van mevrouw De Winter. Imagelinks naar haar meest spraakmakende optredens hoef ik niet toe te voegen. Fd image-Googlen kan eenieder. Hebben meer lullen in gezeten dan klinknagels in een stalen brug, maar dat schaadt haar geloofwaardigheid of andere kwaliteiten niet,... denk ik.
@neemjemoederindemali | 07-02-13 | 19:55
Klinkt logisch wat mij betreft hoor.En misschien is het juist wel heel gunstig om het ze niet uit te leggen;)
@Eric Blair | 07-02-13 | 19:32
Daarom woon ik ook in Amsterdam. Oh, wacht. Nou, Utrecht dan maar? Oh nee. Ehm, Rotterdam, Almere, Arnhem, Venlo eh... Waar kun je nou eigenlijk nog veilig en gezellig wonen? In de steden in ieder geval niet meer. Met dank aan de tolerantie van onze landverrijkers en hun dhimi's.
Krijg ineens een heel positief gevoel over Oude Pekela. Of is dat jammer?
Kaas de Vies | 07-02-13 | 19:52 |
De konsjersje even gevraagt, maakt niet uit zegt ie, klinkt hetzelfde.
@pius | 07-02-13 | 19:49
Ik ben open als mijn klanten vrij zijn en tijd hebben. 's Avonds tot 22.00 uur dus, mijn werknemers beginnen dan 's middags om 13.00 uur. Mijn collega's gaan om 9.00 uur open en om 17.00uur dicht. Onbegrijpelijk imo maar wie ben ik om ze dat uit te leggen?
Maar goed, we hebben het er wel over binnenkort irl.
Dit moet je godverdomme toch niet willen in ons Nederland!?
Ik vind Tool beter.
@de honden blaffen... | 07-02-13 | 19:51
Ach. Toen had hij weer andere belangen.
Zo gaat dat nu eenmaal.
@Watapatja | 07-02-13 | 19:46 | + 0 -
Bestuurd worden of bestuurt worden. Ze het maar.
Die moskee zit al 18 (!) jaar met een TIJDELIJKE ontheffing van het bestemmingsplan, in een pand met bestemming WINKEL.
Hoe lang is tijdelijk gemeente Den Haag? En hoe hebben jullie om te beginnen al ooit het achterlijke idee kunnen hebben om een ontheffing te verlenen voor een moskee in een woonwijk!!? En WAAR staat in de APV dat die speakers mogen?
Rekenkamer, Wob en Ombudsman kom er maar in!
de honden blaffen... | 07-02-13 | 19:39
Maak je jezelf er echt zo makkelijk vanaf?
Er zijn in NL 3 tot 4 miljoen allochtonen waarvan ongeveer de helft Wester en de andere helft niet westers.
(en niet wester is hier alles buiten Europa en US)
Moslims waar het hier om gaat hebben we er iets minder dan een miljoen van in NL. (daar zitten ook weer autochtonen tussen)
De wijk in kwestie.
www.trouw.nl/tr/nl/4492/Nederland/arti...
Watapatja ...... 19.44
Die "geloven" ergens anders in. Tsja.
pius | 07-02-13 | 19:41
Het hele verhaal is, dat toen Verdonk de wet van Cohen naar de letter ging uitvoeren, hij begon te jammeren dat hij het zo niet bedoeld had.
@Bakito | 07-02-13 | 19:45
Jij krijgt een stuk minder klanten = minder omzet = minder verdienen, maar goed, van mij mag het.
Supermatthijs | 07-02-13 | 19:39
Sinds Drees wegliep bij de pvda en het kabinet Den Uyl heeft de pvda stelselmatig de boel verkloot, inderdaad ja.
Daarbij overigens dapper terzijde gestaan door het cda.
Was getekend, een voormalig pvda stemmer.
Not Muhammad | 07-02-13 | 19:45 | + 0 -
Dat klopt. Want er zijn wel degelijk zaken die je "links" of de Pvda kwalijk kan nemen ook inzake immigratie. Te lang werd iedereen met kritiek als fout in de hoek gezet en bleven daardoor zaken onbespreekbaar. Maar dat is alweer lang geleden en van je fouten moet je leren.
@neemjemoederindemali | 07-02-13 | 19:44
Ik heb het idee dat jij trouwens wel een goeie baas bent. Fair and straight en met oog voor eigen initiatief.
Een gratis scan van mijn kant.
Verder wil ik graag een keer van gedachten wisselen hierover maar heb geen zin in een lange tegel, er zijn teveel kapers op de kust in dit soort topics.
Misschien heb je Ricardo Semmler gezien maandag, die heeft bijvoorbeeld een fascinerende kijk op dat soort zaken. En zo zijn er vele voorbeelden van alternatieve en effectieve vromen van bedrijfsvoering.
Maar ik zie je toch binnenkort, hebben we alle tijd om jou arbeidsprocessen eens onder het voetlicht te brengen.
Kost je een spaatje of twee;-)
* douchen *
Ik versta er niks van ,ik voel me dus helemaal niet opgeroepen tot gebed ,dus laten we die mensen helpen met integreren en een cursus Arabisch nemen ?????
@carramba | 07-02-13 | 19:41 Dat wil zeggen, wie er het hardst om roept is doorgaans zelf erg respectloos naar anderen toe.
Enfin...
Kaas de Vies | 07-02-13 | 19:42 |
Spellingcontrole op VMBO staan?
@Supermatthijs | 07-02-13 | 19:39 Het is veel overzichtelijker een probleem af te schuiven op een partij of politieke voorkeur dan zoiets vaags als de tijdsgeest. Bijvoorbeeld dat een Hans Dijkstal uit 2001 vandaag zo links naast Hans Spekman kan aanschuiven. Marijnissen die ongeveer 20 jaar geleden voor racist werd uitgemaakt toen hij waarschuwde voor ghetto's, wanneer je te veel van dezelfde etniciteit in een buurt onderbrengt. Janmaat, die anno nu Wilders voor racist zou uitmaken. Niets zo relevant als de opvattingen van de tijd waarover je spreekt. Maar dat is veel gedoe, dus dan maar liever bovenop de PvdA.
Want niet alleen makkelijk, wat betreft het immigratie-drama zit er nog een kern van waarheid in ook.
@neemjemoederindemali | 07-02-13 | 19:39
Ook dat hoeft allemaal niet perse op gezette tijden, al moet ik zeggen dat ik voor tien uur ´s ochtends zelden drink
@pius | 07-02-13 | 19:12
Doe maar voorstellen wat je veranderen wilt. Wat had je zoal in gedachten, boeren die in de herfst zaaien en in winter oogsten? Of zit je meer te denken aan bejaardenverzorgsters die midden in de nacht bewoners onder de douche doen en hun medicijnen toedienen?
Of apothekers die alleen 's nachts open zijn, of wellicht bouwvakkers 's avonds en 's nachts aan het werk schoppen? Kraanmachinisten die 's nachts sloten en kanalen graven? Volgens mij is het arbeidsproces vrij logisch ingedeeld maar ik zou zeggen, gooi eens een bal op wat anders moet in jouw ogen.
rechtvaardigerechter | 07-02-13 | 19:40 |
Onzin, dan is er nog tuigh zat, waaronder graaiers en bestuurders.
@Kaas de Vies | 07-02-13 | 19:34 | + 0 -
Zucht, bestuurd natuurlijk. ARgh!
Not Muhammad | 07-02-13 | 19:35 | + 0 -
Minst oprecht?
*zet Tubular Bells op*
The Russian | 07-02-13 | 19:30
Verdonk was alleen maar een fatsoenlijke minister door de Wet van Cohen.
Is het zo moeilijk het hele verhaal vertellen, of weet je er gewoon niks van.
Kan ook natuurlijk.
Kerkklokken kun je gelukkig vastlassen.
Wat zouden er zonder die Mos,- en booslims weinig druk gereaguurde topics zijn. Tsja.
CumGranoSalis | 07-02-13 | 19:28
Kijk maar naar het aantal PvdA stemmers, geeft een aardige indicatie.
@Bakito | 07-02-13 | 19:15
Nee hoor, die kunnen ook wel om een uur of 13.00 uur beginnen en dan werken tot 's avonds een uur of 23.00uur. Alleen een beetje lullig voor kroegen, bioscopen, theaters concertgebouwen etc. Wanneer moeten ze dan voorstellingen houden?
The Russian | 07-02-13 | 19:30 | + 3 -
Jaja, dus ook al zaten ze grotendeels NIET in de regering, toch is ALLES de schuld van de Pvda ? Nou je zal wel gelijk hebben hoor. Ik hoor het hier wel erg vaak dus er zal wel een kern van waarheid in zitten. Pvda Boehoe !
Eurabië..
@carramba | 07-02-13 | 19:32: Vergis je niet, de roep om respect is het meest oprecht bij hen die de wederkerigheid hiervan niet begrijpen.
Zolang de Moslim gemeenschap sneller in zieltjes toeneemt dan die van de oorspronkelijke bevolking van ons land zal het steeds moeilijker worden om dingen te gaan verbieden aan deze ranzige bevolkingsgroep.
Ons democratisch systeem gaat ons nekken.
Tenzij wij ook allemaal gaan neuqen zonder anti-conceptie.
Maar dan wel van je moeder of je zusje afblijven anders creeren we alsnog een nieuwe natie die qua i.q. niet ver af zal zitten van de gemiddelde allochtoon. Of raadslid.
@Parel van het Zuiden | 07-02-13 | 19:32 | + 0 -
Omdat we bestuurt worden door laffe hazen, hazen die van zelfde signatuur zijn en de bovenbazen uit zijn op rellen.
Jezus, wat erg, dan nog liever zondag tien uur in den ochtend wakker worden door een bescheiden kerkklok of drie!
Je kan zeggen wat je wil maar ik heb liever tokkies dan moslims en ik denk dat 90% van de rest van de Nederlanders dat zo ziet, uitgaande van 10% van de moslims die zich in dit ooit zo mooie land hebben gevestigd.
Onze zogenaamd chique residentiestad is in rap tempo aan het verloederen. Trams, stations, straten, winkels, hele wijken: op steeds meer plekken ben je als jongen van Jan de Wit vér in de minderheid.
@Not Muhammad | 07-02-13 | 19:23 | + 1 -
Wat wij doen is het begrip tolerantie verruimen. Indeed. Net als het fatsoenswoord van vorig jaar "respect". Dat nu niet meer is dan een inhoudsloze hollefraas uit de mond van respectloze.
The Russian | 07-02-13 | 19:30 |
Dus ja als ik na de oorlog kijk, heeft voornamelijk links het voor het zeggen gehad
WTFLOL?
www.rijksoverheid.nl/regering/kabinett...
Overigens is het toestaan van dat gekeel en het luiden van klokken sowieso rechtsongelijkheid. Zet bijvoorbeeld als winkeliersvereniging de luidsprekers van winkelcentrum maar eens op een nivo dat de aangrenzende wijk kan meegenieten. Reken er maar op dat de Hermandad en/of gemeente binnen de dag voor de deur staat met boetes, dwangsommen, of een eventuele inbeslagname.
.
Waarom die stelselmatige bevoordeling van religieuze verenigingen?
@sjaakdeslinksesul | 07-02-13 | 19:29
Dat komt omdat je nickname alles al zegt. Gelukkig beschik je over een stukje zelfkennis. Amen. #uniek
Supermatthijs | 07-02-13 | 19:00
.
Tot nu toe zag ik VVD alleen maar diep buigen voor PvdA. Toen NL die ene keer een fatsoenlijke minister van immigratie kreeg ( Verdonk ) werd die kabinet meteen door linkse parasieten van D66 opgeblazen.
.
Dus ja als ik na de oorlog kijk, heeft voornamelijk links het voor het zeggen gehad, en dat heeft niet eens zoveel met kiezersuitslagen te maken, maar met cordon sanitaire dat die klootzakken toepasten wanneer een partij kwam die niet aan hun politiek correcte weg met ons wereldbeeld voldeed.
@Parel van het Zuiden | 07-02-13 | 19:25
Uiteindelijk wordt alleen gekozen uit goed volk links, de onderwerping aan haat, afgunst, geweld en Europa.
Vroeg of laat gaat iemand gruwelijk door het lint, als de overheid dit soort waanzin blijft tolereren.
sitzkrieg | 07-02-13 | 19:25 |
Tja, daar hebben we natuurlijk wel een probleem mee.
De Haagsche Heeren scheiten in hun intergratiebroek, dat oplossen lukt dus never nooit.
Zo los je het als Haagse burger wel op. De buurt koopt een varken. Iedere avond gaat een andere buurtbewoner met het beest voor de ingang staan, 5 minuten ofzo is genoeg.
Een mannetjesvarken is het beste voor dit werk.
Resultaat na 3 dagen: geluidallah is aangepast.
Maar dit is toch gewoon niet zo erg, kan je je overal wel druk om gaan maken, er staat een moskee en die roepen nu eenmaal op tot gebed
Zoveel status heb ik dus al op GS. Niemand is het met me eens, maar niemand durft er iets van te zeggen. Tsskk...
de honden blaffen... | 07-02-13 | 19:27
Vele miljoenen?
Laat es zien Gappie?
Parel van het Zuiden | 07-02-13 | 19:25 |
Het maakt in mijn ogen inderdaad ook niet uit.
Het is allemaal smerig Tinnef dat er zit om de wil van hun broodheren op te leggen aan het gepeupel en om hun eigen ego en zakken te vullen.
CumGranoSalis | 07-02-13 | 19:20
Even de feiten, toen de werving van de gastarbeiders stopte waren er enkele tienduizenden de legaal via deze procedure het land binnenkwamen.
De vele miljoenen die daarna binnenstroomden hebben daar niets mee te maken.
www.powned.tv/nieuws/politiek/2013/01/...
Ik zet een streep door Nederland.
Dit land is voor mij nu echt naar de kloten.
@CumGranoSalis | 07-02-13 | 19:20 |
Wat is toch dat rechts waar iedereen het over heeft? Ik wil dolgraag rechts stemmen. Geen politieke partij in dat deel van het politieke spectrum te vinden....
Net de huidige koper en bronsprijzen die kerkklokken beter omsmelten, die belastingvrije geluidsterreur mag ook wel eens gestopt worden!
Vroeg of laat gaat iemand gruwelijk door het lint, als de overheid dit soort waanzin blijft tolereren.
Ja, klopt.
De Islam gaat ons ook van het penetrante gebeier, het wij zijn hier heur, denk aan je ziel, wij regelen dat voor je, het is bij ons in goede handen, ook voor je kinderen verlossen. Win-win situatie toch? Geen gebeier, geen gemeier!
@carramba | 07-02-13 | 19:11: Dus het heeft alles te maken met onze opvattingen over tolerantie. Kort samengevat; dit land zit gevangen in het volgende dilemma. In hoeverre veranderen onze geschreven en ongeschreven regels t.o.v. tolerantie, wanneer onze rol veranderd van gastheer naar permanent voogdijschap?
We zien ons geconfronteerd met een immigranten-probleem dat voorkomt uit een tijd waarin we de groep nog 'gastarbeiders' noemden. Dat zijn thans de grootouders van generaties waarmee we dikwijls botsen. Die behandelen we nog steeds met privileges. Omdat ze in de ogen van menigeen nog steeds balanceren tussen zielig en minder bekwaam. Terwijl die aanpak al lang niet meer past bij de realiteit. Het zijn (in rechte) gelijkwaardige inwoners van het Koninkrijk geworden, net als Henk en Ingrid. Die kunnen ook niet altijd op sympathie rekenen wegens zielig en minder bekwaam. In die wereld heet geluidsoverlast gewoon geluidsoverlast en wordt na drie keer waarschuwen en na 11pm gewoom de stereo in beslag genomen.
Diezelfde rechtlijnigheid zouden we op religie en immigranten ook moeten toepassen. Niet gehinderd door sentimenten als niet gastvrij en onbarmhartig.
Onwetendheid over de ware bedoelingen. Kijk goed naar de betekenis van een minaret. En Den Haag heeft de synagoge uit de Jodenbuurt al weggegeven want die kwamen toch niet terug na de oorlog. nl.wikipedia.org/wiki/Mescidi_Aksamosk...
zin uit de telegraaf "Als moslims dat in Nederland ook in hun eigen wijk horen"
eigen wijk!? This is a Muslim area
loopt die moslimwacht daar ook al over straat?
The Russian | 07-02-13 | 18:57
Ook dat is onjuist.
Maar om even mee te gaan in jouw simpele links/rechts beleefwereldje.
Het waren centrum en rechtse regeringen (VVD en voorlopers van CDA) die verantwoordelijk waren voor een grote instroom van ongeletterde arbeidskrachten zonder enig exit of ander plan voor die mensen. (De linksen waren in het begin juist tegen, want vakbondsmaffia,broodroof enz) Ook de originele wet gezinshereniging komt uit de centrum-rechtse christelijke koker. Grappig genoeg zijn het juist vaak regeringen met die inteelt plucheklevers van het PvdA waar vreemdelingen en asiel wetten aanzienelijk werden aangescherpt.
Maar stoor je verder niet aan feiten en ga lekker door met je links/rechts wereldje als dat het leven makkelijk en overzichtelijk voor je maakt.
Supermatthijs | 07-02-13 | 19:16
Een vergunning is dan ook niet noodzakelijk voor een gebedsoproep. Daarbuiten gelden overigens de gewone regels en beperkingen tav geluidsoverlast. Over zin en onzin daarover kan je discussiëren maar dat laat ik vandaag graag achterwege verder.
Ik vraag me af hoe islamieten uit hun thuislanden (nog) kunnen weten of kerkklokken luider zijn dan de azan. Want die zijn er niet meer. Netjes weggepest.
Islam Democraten? Is dit niet een contradictie in terminis?
De laatste tijd zie je dat de moslims hun gewoontes en religie gaan opdringen aan de westerse bevolking. (UK filmpjes van kom niet in de wijk) Moskeegejengel in deventer. snackbar overvallen. enz enz enz en nu dit weer.
Wanneer hebben onze gezaghebbers het is een keer door dat de moslims zich niks van de westerse wereld aantrekt en niet wil inburgeren.
@Gefundenes Fressen | 07-02-13 | 19:14
Uhu "Haagse raadslid Hasan Küçük (Islam Democraten)" dat lees je goed, is dat een goeie grap of nie? *ROFL LMAO*
Ordnung muss sein.
andalucia | 07-02-13 | 19:15 | + 0 -
Maar ze hebben geen vergunning en dat kan natuurlijk niet.
Die eikels van de PVV moeten de Turken gewoon eens met rust moeten laten. Moslims zijn ze (deels) ja, maar voor de rest is het een prima volk, geen klachten van mijn kant. Met een goed gesprek kom je al een heel eind. Maak het Marokkanenprobleem (en Somaliers en sommige andere islamitische volkeren) dus niet groter dan dat het nu al is.
En voor de verdere rest is die Küçük een enorme lul, maar dat terzijde. Er zijn altijd wel wat rotte appelen te vinden als je maar lang genoeg zoekt.
Hasan pls.
Pritt kan ook lekker overdrijven hè... Die moskee (buurtwinkeltje met een achterzaaltje zo te zien) staat nou niet bepaald in het centrum. Naar ik begrepen heb wordt die oproep overigens alleen op vrijdagmiddag de straat ingeslingerd. Het leed valt te overzien denk ik.
@neemjemoederindemali | 07-02-13 | 19:07
Ja, en al dat kantoorvolk moet ook perse elke dag om 7 uur de weg op?
Dat krijg je dus met al dat relativeren. Geef één vinger en dan wordt de hele hand genomen.
Azan Küçük??
@neemjemoederindemali | 07-02-13 | 19:07
Dat is dan weer logischer, mijn opmerking is niet absoluut natuurlijk. Maar waar het puur cultuurgebonden begin en eind tijden betreft is dat een gotspe natuurlijk, het gaat namelijk om het scheppen van een klimaat waarin de capaciteiten van de werknemer volledig ontsloten worden. Dat levert pas geld op.
Volgens mij begrijp jij best wat ik bedoel.
@neemjemoederindemali | 07-02-13 | 19:07
Die vrachtwagenchauffeurs zijn waarschijnlijk ook islamitisch, zo zijn ze ook weer, goed voor hun eigen gemeenschap.
Not Muhammad | 07-02-13 | 19:02 | + 0 -
Heeft geen reet te maken met tolerantie. Het is continu het opzoeken van grenzen, hoever kan je gaan in naam van de profeet. Bewust de grenzen opzoeken van een te tolerant land, dat niet weet hoe het best om te gaan met middeleeuws volk.
.
Het is als het vervelende jongetje uit de groep op de basisschool. Schreeuwen om aandacht, andere irriteren, vieze woordjes roepen, dingen stukmaken.
WirMachenMusik | 07-02-13 | 19:06 | | Reageer+ |
Ik stel voor om muziek te maken.
Afbraak van de moderne samenleving. Het gaat hier zo goed en in Islamistan zo slecht omdat we hier doen zoals we doen, Godsdienst en culturen die door godsdienst worden overheerst horen hier niet bij.
Je bent geen 29 @kollenbergSittard. Je woont nog steeds bij pap en mam.
Wees_eens_creatief | 07-02-13 | 19:06 | + -1 -
Lolz, ik nodig je uit in de Ross van Lenneplaan.
Inderdaad. Geen koffie voor jou.
Ik sprak niet tegen Pius. Dat heeft immers geen nut.
En begrijp dus werkelijk ook niet jouw inmenging in deze. Lutser.
Kucu eh koekoek!
KollenbergSittard | 07-02-13 | 19:00
Over Nederlands beginnen als Limburger. Je moet maar durven.
@pius | 07-02-13 | 19:01
Vrachtwagenchauffeurs beginnen over het algemeen nog vroeger maar ik wil wel vragen of ze massaal willen stoppen met winkels bevoorraden als jou dat beter lijkt.
Wat een onmetelijke verrijking is het toch, he?
@Wees_eens_creatief | 07-02-13 | 19:02
Hij is voor mij een bron van plezier mijn beste, een ijkpunt en een baken.
Een SS-tructureel leermomentje.
Je bent geen 29 @kollenbergSittard. Je woont nog steeds bij pap en mam.
@vetkleppert | 07-02-13 | 18:52
Mwah, zo te zien is dit in de buurt van de haagse markt. 99% sociale woningbouw en pandjesbazen.
Wat erg! Niks mis met minderheden maar het moet niet zo zijn dat je als autochtoon je in Klein Arabie waant. Wil je je niet aanpassen ga dan lekker terug naar je eigen roots en zeg Nederland voorgoed vaarwel.
"Als moslims dat in Nederland ook in hun eigen wijk horen, krijgen ze minder last van heimwee en voelen ze zich veel meer op hun gemak."
-------------------------
Heimwee is, als alle menselijke emoties, een belangrijke evolutionaire verworvenheid die nog steeds hoogstfunctionele is.
Dus verbieden die handel.
Ik heb er zelfs het verbieden van het oude vertrouwde klokkengebeier, dat voor mij verbonden is met thuisgevoel, voor over.
Jammer dat het in een vreemde taal moet. Hou van duidelijkheid moet weten wat ze uitkramen.
Anders gewoon stekkers eruit.
Of luchtdruk wapen.
vrijheid van godsdienst betekent slechts dat je de vrijheid hebt om te geloven wat je goed dunkt....
EN NIETS MEER OF MINDER !!!!!
D'66 rechters begrijpen dit vaak niet, evenmin als politici; die denken dat gelovigen alles mogen wat in hun eigen sprookjesboek staat...
Zeker en vast @Bakito
Wat heerlijk dat ik geen kinderen heb. En ik was ooit zo'n positief mens... *pinkt traantje weg* Je zou als Nederlander maar in die wijk wonen en iedere morgen (voor het bekostigen van een aantal uitkeringen) om 6:00 uur je nest uit moeten. Iemand?
@pius: Die KollenbergSittard is een jong mannetje wonende op de Ross van Lenneplaan. Gewoon negeren...
Wees_eens_creatief | 07-02-13 | 19:02 | + 0 -
-
Stomme oetlul, ik spreek niet tegen pius. Linksche dwaas. Ik ben 29, en heb waarschijnlijk meer bereikt dan jij. Koekenbakker.
C'est ca.
@Wees_eens_creatief | 07-02-13 | 18:59
Zie je die roze woordjes in de tekst? Daar kun je op klikken.
@pollodepiemel | 07-02-13 | 18:59
Laten we dan ook gelijk maar toestaan dat ze de clitoris verwijderen bij vrouwen met een roestig scheermesje.
De moeder van Rinus Gerritsen woont daar nog,laat de Golden Earings maar eens een concertje weggeven tijdens het gebed.
@pius: Die KollenbergSittard is een jong mannetje wonende op de Ross van Lenneplaan. Gewoon negeren...
"Hoe kunnen mensen hier last van hebben? Kerkklokken maken veel meer geluid.
-
Het is toch van een kinderachtigheid die zijn weerga niet kent, om naar een ander te wijzen wanneer je op je fouten gewezen wordt? Ja, die kerkklokken zijn soms tenenkrommend. Maar dat antiek Arabisch gejengel is ook niet om aan te horen. Net als dat verontwaardigde toontje van religieuze types.
'Ja maar wij hebben recht op dit en dat, zus en zo..'
De arrogantie! Je hebt het over de hobby waarin je met elkaar doet alsof een eeuwenoud boek, best nog wel eens waar zou kunnen zijn. Zoals het boek van kapitein Ortega, de fabeltjeskrant of welke creatie van Disney dan ook.
Ja, je hebt er recht op. Maar besef dan tegelijkertijd hoe tolerant de mensen om je heen zijn. Dat ze niet rollend van het lachen over straat gaan, als ze die belachelijke praatjes en pakjes moeten aanzien en horen. Rekening houden met de meest belachelijke eisen. En nog is het niet goed genoeg. Nee, nu dit weer. Hou die godsbeelden alsjeblieft voor jezelf. Stelletje verwende kinderen.
neemjemoederindemali | 07-02-13 | 18:56 | | Reageer+ |
allah's hakken bar...*pilsje open plopt*
@neemjemoederindemali | 07-02-13 | 18:59
Noem dat maar normale mensen. Ik vind het volstrekt abnormaal. De manier waarop wij met zijn allen het arbeidsproces hebben georganiseerd.
Om te huilen.
Ik stel bij deze voor dat we Dries Roelvink vijf keer per dag het Nederlandse levenslied op dat olijke plein in Mekka laten zingen. Is goed voor de integratie daar enzo.
@Wees_eens_creatief | 07-02-13 | 18:59
Jij denkt dat t gephonoshopt is?
@vetkleppert | 07-02-13 | 18:52
Eigen schuld, dikke bult, niemand verplicht je een huis te kopen. Al helemaal niet in zo'n buurt.
kapotte_stofzuiger | 07-02-13 | 18:53 | + 0 -
-
En wat dan als je buurt afglijdt tot zo'n shithole? Want dat is het.
Wilde een keer 'n auto kopen. Moest dus naar Den Haag rijden. Kwam in die wijk terrecht. Lijkt wel godverdomme bagdad, aldus mijn vader. Geen woord nederlands op die winkelramen daar. We zagen toen de auto (in erbarmelijke toestand) aan komen rijden met een Fin er in, die adverteerde onder een Nederlandse naam.
Ingestapt en weggesjeest. Sindsdien koop ik mijn auto's enkel nog hier in het zuiden of in Duitsland.
Wil toch zeker niet zon stuk rijden voor een vuile fin. C'est ca.
The Russian | 07-02-13 | 18:57 | + 0 -
Want zoals wij hier allemaal weten is het uitsluitend links die in ons land aan de touwtjes trekt. De andere partijen zitten er voor spek en bonen bij en zien hoe links alle belangrijke zaken aan het verstieren is. En ze doen niets die andere partijen. Ja mensen, het is me toch wat !
www.conrad.nl/medias/global/ce/8000_89...
Blij dat ik daar niet woon...
Ik wil dat dit nu stopt of ik ga er eigenhandig voor zorgen dat dit stopt...
Overigens hebben we het hier wel over een PVV buikspreekpop, correctie *proest* politica. Wie zegt mij namelijk dat deze opname uniek is en niet vervalst? Ik zie geen moskee, u wel? Oh natuurlijk, PVVers zijn natuurlijk uiterst betrouwbaar en liegen nooit....
@pius | 07-02-13 | 18:53
Normale mensen staan om 6.00 uur op om een uur later te gaan werken.
Eerwraak, schaapneuken en zus-broerhuwelijken ook maar toestaan, voelen ze zich nog sneller thuis
"Kerkklokken maken meer lawaai"
... en dienen ook verboden te worden. Tief op, ik wens niet met dat soort achterlijkheid lastig gevallen te worden.
Wat nou kerkklokken. Die zijn ook gloeiend irritant als je probeert normaal uit te slapen, maar daar gaat het nu niet over.
Bovendien is dit gelal een tienduizend keer ergere belediging voor je oren.
Alrtijd dat gelul van jamaar de gristenen, jamaar de joden, jamaar sinterklaas, jamaar de paashaas.
Het gaat nu (weerrrrr!) even over moslimse overlast. Punt.
@vetkleppert | 07-02-13 | 18:55
S' ochtends om zes uur? Nee, daar zou ik me ook uit alle macht tegen verzetten.
CumGranoSalis | 07-02-13 | 18:50 |
.
Zij importeerden slaven, het was zeker weten niet hun bedoeling dat die slaven op gegeven moment meer rechten zouden krijgen dan de autochtonen, daar zorgden de linkse landverraders voor.
Is er nog iemand die ook maar iets begrijpt van dit onderhand totaal in verval zijnde land?
Ik in ieder geval niet.
Even serieus he, zijn er nog landen op de wereld waar dit gezwel nog niet op uitgezaaid is?
@KollenbergSittard | 07-02-13 | 18:46
Doei!
Je zal ongetwijfeld een aanwinst zijn voor het land waar je heengaat daar twijfel ik niet aan. Alleen hopen dat ze niet zo naar buitenlanders aankijken als jij.
*het uitproest*
Dat geblèr hoef ik in NL niet te horen en al helemaal niet in het Arabisch.
@c.onjo | 07-02-13 | 18:50
Dat zeg, 24 uur per dag keiharde hardcore onder het motto, ies gebedsoproep, is verplicht van mijn godjuh.
@c.onjo | 07-02-13 | 18:46
Stel dat je er boven woonde, dan moest je eruit omdat de gemeente die sociale woningbouw aan het bestand onttrok om apartheid te faciliteren.
@pius | 07-02-13 | 18:53
Nou, dit gaat in mijn buurt niet gebeuren, kan ik je vertellen. En zo wel dan toch niet. Kan me niet schelen hoe, maar die pestherrie gaat er niet komen.
En daarna schallen er nog maanden gillende varkens door de buurt, met veel grotere speakers.
Buig dhimmie, buig...
**De gebedsoproep is "goed voor integratie**
.
Integratie van wie ? Of doelen zij op dat Nederlanders zich aan de ghetto parasieten moeten aanpassen ?
Een moskee hoort niet in een woonwijk. Sterker nog, een moskee hoort helemaal niet in Nederland!
Kaas de Vies | 07-02-13 | 18:46 | + 3 -
carramba | 07-02-13 | 18:50 | + 1
Elke keer als ik de kerkklokken 100 a 150 meter van mijn huis hoor, ben ik blij dat ik in zuid-oost Drenthe woon en niet in Rotterdam-Zuid.
Voor de reaguurders die daar wel in de buurt wonen, ik leef met u mee.
@kapotte_stofzuiger | 07-02-13 | 18:44
Die overlast, dat snap ik wel, maar het is folklore, meer niet. Wellicht religieus geïnspireerde folklore maar: who cares? Hoort bij Nederland als rookworst bij de stamppot.
Van geïmporteerd gejengel ben ik minder gecharmeerd. Want boer.
Meldpunt dan maar? Anyway, is dit op CD te verkrijgen? Heerlijk geluid, voel me direct helemaal thuis!
Het zal er nog bijkomen dat ze de officiele tijden gaan gebruiken. Iedereen bij zonsopgang wakker. Stroom afsluiten is een simpele doch effectieve oplossing. Veel klagen bij de gemeente niet.
Dit probleem moet worden getackeld binnen de wetgeving rondom geluidsoverlast. Dus niet s' ochtends om zes uur want dan liggen normale mensen nog te slapen.
Voor de rest is het gezeik om niks.
Dit probleem moet worden getackeld binnen de wetgeving rondom geluidsoverlast. Dus niet s' ochtends om zes uur want dan liggen normale mensen nog te slapen.
Voor de rest is het gezeik om niks.
@vetkleppert | 07-02-13 | 18:52
Eigen schuld, dikke bult, niemand verplicht je een huis te kopen. Al helemaal niet in zo'n buurt.
Lekker als je daar een huis gekocht hebt. Raak je van ze lang zal ze leven niet meer kwijt.
Kerkklokken maken veel lawaai ook. Ik woon naast een kerk, beiert elk half uur een keer, op het uur het aantal uren, dag en nacht, zeven op zeven. Verder is er nog extra gebeier om 0800u, 1200u, 1800u. Ik word dus heel vaak wakker gebeierd om 0800u en soms 's nachts ook. En dat is dus helemaal nergens voor nodig, als we nu eens eindelijk zouden beslissen dat religie een privézaak is waar je anderen niet mee moet storen. De Christelijke zuil is hier de bondgenoot van de moslims.
Hasan Küçük mag way mij betreft wel even toelichten waarom hij denkt dat zo'n gebedsoproep goed is voor de integratie, want ik kan werkelijk geen reden bedenken.
neemjemoederindemali | 07-02-13 | 18:47 | | Reageer+ |
Terrorcore. Koekje van eigen deeg zeg maar...
The Russian | 07-02-13 | 18:45 |
Die mongolen zijn het gedonder begonnen met het importeren van goedkope werkkrachten en andere zwartmensen.
@KenTochNait?! | 07-02-13 | 18:45 | + 1 -
Bovendien passen kerkklokken in onze joods-christelijke traditie en middeleeuws gemekker niet.
Goed zo dat die mensen hier zich thuisvoelen. Voelen de buurtbewoners zich ook nog thuis?
Dit is toch gewoon pure provocatie. Wat een ellende..
Als je zo nodig in groepsverband aan elkaars reedt moet ruiken, doe je dat maar op zo'n manier dat anderen er geen last van hebben.
Door eenluidspreker mekkeren tegen allalallala doe je maar in lekker Mekka.
Wonderlijke redenatie van die Hassan Kloekloek. Het is ongeveer net zo'n kromzwaardige gedachte dat ik als Nederlander in een islamitisch land zou eisen om me meer me thuis te voelen dat er overal uitsmijters ham/kaas te krijgen zouden moeten zijn. Ze zouden me meteen de bak ingooien cq het land uitgooien.
Ik ben zonet een beetje dood gegaan van binnen...
Islam Democraten?? Hahahaha
Kaas de Vies | 07-02-13 | 18:44 | + 0 -
Goed idee, wanneer gaan we een sound check doen?
Had ik al verteld dat mijn godjuh "hardcore" heet?
Liever de zang van een muezzin dan het gekrijs van spelende kinderen (al dan niet van Islamitische komaf).
drs.Nee | 07-02-13 | 18:44 | | Reageer+ |
Als niet moslim zou ik daar ook niet willen wonen. Ik slaap nog liever buiten dan boven zo'n haathok te vertoeven...
Ik hoor nog liever auto, motors, brommerts/scooterts met vol gas door de straten en nagels op een schoolbord dan dit kattegejank.
Sterker nog een kat zou zich beledigd voelen met die vergelijking.
Tijd dat al die realiteitsontkenners eens een keer hun ogen open doen en hard op zeggen tegen pvv "tokkies" als ik: sorry u heeft toch gelijk!!
Maar goed, eerst moet die roze bril voor hun kop afvallen omdat voorelkaar te krijgen
@KenTochNait?! | 07-02-13 | 18:45 | + 0 -
Kerklokken horen cultureel historisch in Nederland, dit niet. Kerkklokken hebben trouwens ALTIJD een Nutsfunctie gehad.
Valt overigens allemaal wel mee met de verontwaardiging
Barometer: vvd 33 pvda 29 pvv 19 sp 15 d66 15 50plus 13 cda 12 cu 5 gl 3 sgp 3 pvdd 3
Vandaag is mijn moeder bestolen door 3 roemeense dames in haar winkel. 1 van hen leidde mijn moeder af, de rest sloeg toe.
Deze topic doet me de das om voor vandaag even.
Wat een kutland hebben we toch gekregen. Een kutregering met kutvolk.
Mijn besluit staat vast. Ik vertrek. Tot ziens.
Pffft... schokkend allemaal dit.
Ff bijkomen.
De verregaande Islamisering, Vrachtwagens met Tsunami's vol ten top dit.
Zeer zeer zeer schokkend ook enorm luid en overlastgevend enzo.
Tot hier en niet verder, laat ze lekker in Turkije gaan moskeeen met zijn alle samen met alle linkse Dhimmies.
Get a fucking life, a job and a spine, dan stoort dit soort triviale bullshit je ook niet.
Wat ik nu wilde melden heb ik maar ingeslikt, want dan wordt ik weer geboycot.
NL anno 2013. De voorvaderen die NL groots hebben gemaakt: Michiel de Ruyter, Willem III ( stadhouder ) draaien zich om in hun graf bij het aanzien hoe linkse politiek correcte landverraders alles zonder slag of stoot opgeven aan stel parasieten uit de woestijn.
De wens van Links.
De hele niet islamitische bevolking word gepest en de politie doet niets?? En dan klaagt een meneer uit Vleuten over Pesten. Terwijl hier een hele wijk stelselmatig wordt gepest. Justitie doet niets, de politie doet niets. Dit kan toch niet!!
''Kerkklokken maken veel meer geluid.
Klopt, maar kerkklokken zijn 10x prettiger om aan te horen dan het (geiten)gemekker van de plaatselijke haatbaardführer.
-weggejorist-
-weggejorist en opgerot-
@irma zonderboezem | 07-02-13 | 18:43 | + 0 -
Laten we allemaal audio bestand uploaden met die tekst, iemand mixt het samen en dan kan dit 24/7 over je luidsprekers schallen mocht dit in je buurt gebeuren.
@Reinaert | 07-02-13 | 18:40
nos.nl/artikel/453693-werkloosheid-per...
Overigens ging het mij puur om de geluidsoverlast, los van wat je van religies, buitenlanders, autoverkeer of werklozen vindt.
Moet ik hier in het nota bene seculiere Turkije proberen: klokken plaatsen en ze nog laten luiden op de koop toe. Verkeer of niet...
Op z'n minst de grens over: persona non grata.
Ik snap de redenatie van Hans Koekoek wel en aangezien gebedsoproepen vrij zijn toegestaan in dit land stel ik voor dat de buurtbewoners ook gaan oproepen tot gebed middels een jankinstallatie.
Mijn godjuh eist van mij dat ik de hele dag en nacht bid, dat wordt dus 24 uur per dag keiharde gebedsoproepen.
Godsammekraken | 07-02-13 | 18:37
Je vergeet het gedeelte van: burka burka jaja.
Moskee Den Haag: Je geld of versterkt gejammer
www.dagelijksestandaard.nl/2013/02/mos...
Boven de moskeeruimte mogen geen niet-moslims wonen.
Kaas de Vies | 07-02-13 | 18:34 |
NEE, TOT HIER EN NIET VERDER!!
Hè jammer, heel even dacht ik dat ze me zouden horen...... helaas, zal wel door langsrazende autoverkeer komen.
@Gallemies | 07-02-13 | 18:37 | + 2 -
Allemaal gelegenheidsargumentatie, kromme redenaties, roepen op racisme en terreur en de gemeente faciliteert dit.
Wat een triest gezeik.
24/7 luidsprekers aan met Frans Duits. En als de politie komt de Franse of Duitse ambassade invluchten.
Welkom in Nederland anno 2013. Toen we hier jaren geleden voor waarschuwde werden we uitgemaakt voor racist an fascist want zover zou het nooit komen. Nu het dus werkelijkheid is worden we uitgemaakt voor zeikerd en intolerant en zo leveren we beetje bij beetje steeds meer in. OPSTAAN NU!!!
Hihi... in het kader van argumenten zoeken tegen "ja maar carnaval is een Nederlandse traditie, oproepen het gebed niet" een saillant detail: pas sinds 1983 geldt er volledige vrijheid van godsdienst in Nederland. Tot die tijd stond het processieverbod nog in de grondwet.
Je zal daar maar zitten met je 50+K in je sociale huurwoning. Wel lekker goedkoop.
Je zou daar toch maar moeten wonen omdat je geen keus hebt. Wat een straf. Ik vind dat toch wel zwaar zielig voor de onschuldige slachtoffers van deze moslim terreur.
Dat hoort toch niet, kom op eej!! Dat hoort niet bij onze samenleving, klokgeluiden van kerken is normaal in ONZE CULTUUR!!!
We zullen eens in een islamitisch land een kerk gaan bouwen en klokgeluiden ..... tja..
AUB Waarom ga je dan niet gewoon in een islamitisch land wonen?? ooo de vrijheid... de vrijheid die je niet hebt in een islamitisch land. Wat laten wij op onze kop schijten!!!
Hij kan beter zingen dat Anouk +1
Tja, daar kan geen Toyota Prius tegen op ....
Welkom in Nederland, waar je je meer thuis zult voelen dan in je 'thuisland'!
@kapotte_stofzuiger | 07-02-13 | 18:37
Maar dat zijn wél mensen die de rest van het jaar werken en braaf belasting betalen. Zoek. De. Verschillen.
@Gallemies | 07-02-13 | 18:37
"Die redeneringen van ze slaan als een tang op een varken, echt onzin."
En wie is dat varken (haram en wel)? Juist ja. Wij dus. Voilá.
Oh ja, die Turkse burgers die zich hier nu thuis gaan voelen: Tof joh. Heb in meerdere buurten in Nederland (w.o. Den Haag) een ik-ben-in-het-buitenland-gevoel. Dus mogen de Nederlanders maar heimwee krijgen naar Nederland?!
Allahoe Akbar is een strijdkreet vergelijkbaar met Heil Hitler. Waarom mag dat eigenlijk hier op straat weerklinken?
Ik had een Turkse collega, een gematigd mohammedaan. Ik vertelde hem een paar jaar geleden over het Kinderen-voor-Kinderen liedje met Allahoe Akbar, waar toen gedoe over was. Dat verontruste hem sterk, eigenlijk nog meer dan mij. Hij had het fundamentalisme in Turkije ook zien opkomen.
Dit is wat ik van de presentatie heb opgepikt:
Durka durka, haat haat, gamala gamala bloed gamala durka, wraak durka durka. Honden gamala durka gamala vernederen. Gamala durka durka durka pijn durka.
Integratie is achterlijkheid afzweren en in 2013 gaan leven.
Wat is nu eigenlijk het probleem?
In het zuiden des lands worden mensen al een paar weken geteisterd met hoempapa-muziek, omdat er een of ander verkleedfestijn plaatsvindt.
Sterker nog: Ze claimen zich zo te mogen gedragen (dus dat gelal, meerdere keren per dag maar liefst) omdat ze van de gemeente nog geld zouden krijgen. Dit is dus een kinderactie actie niveau 'burenruzie'. Ik zou er als buurtbewoner pislink van worden.
De gemeente vindt dit hondsbrutale gedrag niet zo erg trouwens. Grotere minachting voor omwonenden en de normen en waarden is er niet, maar zijn moslims dus de regels werken anders....
Misschien zou een geluidsinstallatie elke dag dat gejank moeten overstemmen. Keiharde muziek op vol volume uit de stereo om die vent te overstemmen. Alleen geeft dat nog meer overlast maar misschien houden ze dan op...
Die Turken zijn ook grappig trouwens. Die redeneringen van ze slaan als een tang op een varken, echt onzin.
The Beatles moesten er toch aanzienlijk sneller mee ophouden op het dak.
Overigens had ik er ook geen moer van verstaan als er geen autolawaai zou zijn geweest, mijn Arabisch is niet meer wat het nooit geweest is.
@van heinde en verre | 07-02-13 | 18:34 | + 0 -
Ik kan er 1 zien en ruiken, niet horen.
@Kaas de Vies | 07-02-13 | 18:34
Woonde jij hier niet tegenover?
Versterker en haattoeter kapot trappen. Beter isoleren kan ook. Als het maar niet mijn delicate trommelvlies in trilling zet...
Te gast in eigen land..
Hassan Koekkoek? Hasan Küçük zul je bedoelen. Hassan Cocksuck voor vrienden.
Maar goed, we (des)integreren wel weer mee. Des te eerder loopt de spreekwoordelijke druppel over de rand van de emmer en kunnen we een eind maken aan dit soort apenballenzuigende ellende.
Ik zou een buks kopen. Het doelwit is te mooi om te laten lopen.
Dit soort onzin moet geen plaats hebben in Nederland. Waarom zijn wij toch altijd achteruit aan het integreren.
Zeg nou eens NEE, tot HIER en NIET verder.
Vinger na vinger....
Stapje voor stapje...
"Islam Democraten", de laatste toevoeging aan de Newspeak.
Tis allebei herrie, maar van autoverkeer krijg je daarnaast ook longkanker. #feit
Islam Democraten, nog grappiger dan Partij vd *Arbeid* en *Volks*partij voor *Vrijheid* en *Democratie*.
Hilarisch filmpje. Kwaliteit ook!
Tsja, dat heb je in Islamitische landen. Oh wacht...
Redactie de Stentor! Let u op?
Welkom in het nieuwe Arabie!
Stekker eruit!! Electra is Haram!! Hebben ze in de zandbak ook niet.. Dit is een vorm van terreur.. BAH
REAGEER OOK