Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Stichting Al Sahab wil moskee op De Pier

pier534Hollandse iconen, daar moeten we trots op zijn, schreven we al eerder. Eén van de mooiste, maar in verval geraakte, exemplaren: De Pier in Scheveningen. Vandaar dat wij daar een roze pretpark van willen maken. Maar inmiddels hebben we op de Stijlloze Burelen geduchte concurrentie gekregen. Olieboeren uit het Midden-Oosten hebben De Pier inmiddels vol in het vizier in het kader van 'op een ongedwongen manier kennis maken met de islam'. De vrolijke moslims van Stichting Al Shabab hebben daarom besloten dat alleen een moskee niet genoeg is. Welnee. 'Al Sahab wil ook een kenniscentrum, kinderopvang en horeca met oosterse hapjes op de Pier vestigen', lezen we in het lokale sufferdje. Maar natuurlijk. En een extra glibberige glijbaan speciaal voor stroeve burkini's, een Allah Snackbar, de wereldberoemde kermisattractie geitjes naar beneden pleuren (graphic) en met inclusief voor erbij een grote landingplaats voor Allah op het achterste deel. Wat een pret en plezier. Een moskee op De Pier, wij kunnen niet wachten. Update: Hopla. Daar zijn de Kamervragen der PVV. Update: Rutger van Castricum debunkt de hoax.

Reaguursels

Inloggen

Goed grap van de NTR! De islamofoben op geenstijl en PVV zijn flink op de kast gejaagd. Episch! Hard moeten lachen.

as-saboer | 02-02-13 | 13:58

Aah het was dus een grap van de NTR.
Nou wat een goeie grap is dit zeg, er werden zelfs al kamervragen gesteld.
De NTR moet eens nadenken over de gevolgen van dit soort grappen, de verstandhouding is al niet goed en die word hierdoor ook geen haar beter.
Stelletje eikels bij de NTR.

pickalilly | 02-02-13 | 09:01

Nordin Ghoudani is de leugenaar.
NTR-programma/belastinggelden verkwisten voor zijn leugens.
.
'Het telefoonnummer van de 'woordvoerder' van Al Sahab leidde uiteindelijk naar een eenmansbedrijf in Tilburg.
Die zaak stond volgens de Kamer van Koophandel op naam van Nordin Ghoudani, een redacteur van het NTR-programma.'
www.trouw.nl/tr/nl/5091/Religie/articl...

Ella | 01-02-13 | 19:40

Hoezo het vuurtje een beetje opstoken.
Laat die Moslims nu eerst maar eens gaan zorgen dat ik geen bijsmaak krijg als ik een provocatie symbool zie lopen.
Hoofddoek, boerka, nikab allen roepen negatieve gevoelens op.
Ik blijf ZE over 1 kam scheren zolang er geen verbetering komt bij deze groep.
De mazzel.

pickalilly | 01-02-13 | 19:14

van mij mogen alle moskees het land uit, maar dit heeft ook wel iets van humor, wrange weliswaar, maar dat is ook humor

hetluis | 01-02-13 | 14:52

En ook gisteren verdedigde minister Timmermans van Buitenlandse Zaken in de Tweede Kamer de steun van vijf miljard euro aan Egypte, met als argument: “We moeten het land in het spoor van de hervormingen houden”.

De minister realiseert zich blijkbaar niet dat Egypte op dit moment hard aan het wegglijden is richting een islamitische dictatuur. (bron. likdit.nl)

fritsspits | 01-02-13 | 13:59

The horror!

M-Bozz | 01-02-13 | 12:58

Krijgen we daar dan ook de BurkaBrigade bij? Inclusief sexy burkini's alah Baywatch? Als ze het doen, laat ze het dan gelijk goed doen natuurlijk..

Raacna | 01-02-13 | 11:32

UPDATE: Ze willen het zelfs niet eens; "Gelovigen tegenover de naaktheid van het strand? Dat is echt een probleem

Lees: Islam Democraten Den Haag: 'Pier geen moskee'
www.deweekkrant.nl/pages.php?page=2525...

froukje8980 | 01-02-13 | 11:08

Toch jammer dat we door die links hippies hier een soort schuldgevoel aangepraat hebben gekregen dat we maar tolerant moeten zijn. Enige waar die naievelingen niet over nadenken is dat het van alle kanten moet komen en vooral van de figuren die hierheen migreren vanuit falende landen. Er zijn namelijk goede redenen op te noemen waardoor die landen falen.

Ansjo | 01-02-13 | 10:52

Betweetert | 01-02-13 | 08:00 |
Je hebt gelijk. Bij mij begint het besef door te dringen dat Europa over enkele decennia (ca. 50 jaar?) een moslimcontinent is, van Engeland tot Duitsland en van Scandinavie tot Spanje. Dat is niet meer te stoppen. Göteborg en Brussel en Londen met hun shariawijken gaan andere grote steden voor want overal staan alle seinen op groen. Dat is feitelijk ook onze eigen schuld, we kiezen zelf de regeringen die dit proces bevorderen, en dat keer op keer. It's The closing of the European Mind.

milky bar | 01-02-13 | 09:20

Alle meeuwen dienen gedood te worden om te voorkomen dat peup op Het Heiligdom terecht komt.

meneer Q | 01-02-13 | 09:05

Beter een moskee in zee dan bij mij om de hoek

ikdenkwat | 01-02-13 | 08:42

zeefert | 01-02-13 | 08:14 | + 0 -
Ja, dat zal wel gebeuren, want de Moslim ziet de westerse vrouw als hoer, ongeacht welke kleding zij draagt.
Ook honden worden verboden binnen een straal van 1km.
En het naturistenstrand wordt afgeschaft.

Ella | 01-02-13 | 08:29

Dan komt er zeker ook een bikini/badpak verbod in Scheveningen want van al die hoeren op het strand krijgen de booslims uiteraard onzedelijke gedachten.

zeefert | 01-02-13 | 08:14

Ik bespeur een trend hierin.

Vraagske: waar halen die moslims het geld steeds vandaan? Juist, dik gesponsord door rijke olielanden. Wat gebeurt er in Nederland? Steeds minder geld voor het overeidn houden van onze eigen cultuur omdat onze eigen portemonnaie letterlijk leeggeroofd wordt.

De gemiddelde marrokaan van 21 maakt meer geld met handelen in een dag dan u in een week met werken en belasting betalen. De marrokaan betaalt nul belasting hierover.

Trek deze lijn even door en we kunnen zo uittellen waar we op termijn op uitkomen. Zij rijk, wij arm. Wie gaat het hier voor het zeggen hebben denkt u? Ze kopen het van u weg. Met de pier als voorbeeld.

Betweetert | 01-02-13 | 08:00

Geniaal stukje marketingtactiek; Wilders zijn sponsors van het Joods Amerikaanse Banken syndicaat laten opbieden tegen de moslim-fundamentalistische olie sjeiks. Gaat van der Valk straks nog binnenlopen op dit bijna gezonken stukje bedrijfsvastgoed. Chapeau voor het reclamebureau die dit photoshopje in elkaar geflanst heeft.

Bertus Brulbroek | 01-02-13 | 07:23

Dat wordt dus bungee-jumpen vanaf de pier aan je nek

zeefert | 01-02-13 | 06:59

@Frenck Mahon 05:30
Een PVV-pier, waar alleen de gulden telt, waar binnen gerookt mag worden, waar gloeilampen stralend branden, waar elke dag de Nederlandse vlag fier in top wordt gehesen, waar ouden van dagen ook welkom zijn voor een advocaatje, waar je nog een heel gebraad speenvarken kan bestellen als ontbijt, ja dat wordt wel wat.

tipo | 01-02-13 | 06:53

Er is voor de PVV-adepten maar een oplossing, Wilders moet de pier zelf kopen. De vrije markt geeft iedereen de kans om de pier te kopen en de PVV kan laten zien wat de Nederlandse cultuur hun waard is. Mochten ze de pier niet kopen dan geeft dit aan dat de PVV niet zo betrokken is bij Nederland en dan moet al-shabab een kans krijgen, zo werkt de vrije markt.

Frenck Mahon | 01-02-13 | 05:30

gooi m maar plat. wij gaan niet in zee met moslims

boterkaaseneieren | 01-02-13 | 02:11

Goed idee. Failliete godsdienst op een failliete pier.

techniks | 01-02-13 | 01:44

Openingdatum 01-04 ?

jentje trekhendje | 01-02-13 | 01:18

Deze ronde lijkt de PvdA te winnen..
kudde varkens aan het begin los laten, leent de constructie zich voor.

Shareholder II | 01-02-13 | 01:10

@OudRotjeknorrer

De pier is altijd een toeristische atractie met uitgaansgelegenheden geweest, als er reaguurders zijn die denken dat daar ooit een gebedshuis zal komen, die hebben iets niet helemaal begrepen.....

strikdewepstroper01 | 01-02-13 | 00:51

Ik vind het een pracht idee, eigen schuld om het te laten verrotten. Iemand wil het mooi maken en de Nederlanders beginnen ze huilen en te zijken.

OudRotjeknorrer | 01-02-13 | 00:36

Ik ben er zo van overtuigd dat er ergens in de zandbak een arabier gillend van de lach door het zand rolt. Even een bericht in de wereld gestuurd dat hij een moskee wil bouwen op/in .... en een hele samenleving staat weer op zijn achterste poten.
Morgen staat er een bericht in de belangrijkste krant van Turkije dat een stichting een kurdisch joodse kerk in Ankara zal bouwen. Even terug trollen!!!

Febofiel | 01-02-13 | 00:23

Hahaha, geweldig! Dat is nog eens herbestemmen. Als de jongens van halal ook het onderhoud doen, waarom niet? Het is een monumentaal gebouw en het is leuk wanneer het behouden blijft. Aanpassing van gebruik is eens in de zoveel tijd nodig en het is vrij op de markt hè, als u het er niet mee eens bent kom dan met wat anders. Maar wel allemaal zonder soebsidie, ook de moskee!

E Rectus Magnificus | 01-02-13 | 00:17

Als we nu met z'n allen een paar tientjes lappen, dan kopen we gewoon zelf die dooie pier op!

Rikketiktik | 01-02-13 | 00:12

Durf te wedden dat onze moslimslovers uit de 2e kamer een eventuele moskee op de pier geen strobreed in de weg zullen leggen (als ze dat al zouden kunnen).
Nederland naar de verdoemenis.
De Nederlandse onafhankelijkheid van 30 november 1813 werd herdacht met de landing van de Prins van Oranje op het Scheveningse strand.
Het Wandelhoofd Koningin Wilhelmina, de eerste pier van Scheveningen werd door prins Hendrik op 6 mei 1901 geopend.
In 2013 veroveren Islamisten Nederland met een bruggenhoofd op de pier van Scheveningen.
Geen wonder dat onze koningin er de brui aan geeft.

knight03 | 01-02-13 | 00:07

Wordt het een mooie plek om Koningdag te vieren. Ze hebben al ervaring met hoofddoekjes en deze zijn goedkoper dan die belachelijke hoedjes van duizenden euro's belasting geld. Daarnaast is Willem dol op water. Wel wordt het een lastig decor voor V.I. Oranje. Zal Gijp en Derksen niet echt leuk vinden.

We kunnen ook het Binnenhof er gelijk naar toe verhuizen. Een mooier multiculti voorbeeld van de politiek zou ik niet kunnen bedenken. En de paleizen er eventueel ook er naar toe verhuizen, dan heb je misschien gelijk centralisatie van de graaiers en belastingverslinders. Hebben ze in ieder geval alles in huis.

Ton Plafond | 01-02-13 | 00:04

Het zal nooit gebeuren, een gebedshok op die plek. Ik denk dat de heren uit zijn op een discussie met ons. Er komt een dag, dan zijn we allemaal uitgetolereerd.

Mr_Pikibelly | 31-01-13 | 23:48

@VanLeeuwen
Update: Hopla. Daar zijn de Kamervragen der PVV.
.
______
.
Aan die vragen gaat altijd iets vooraf, namelijk:
'Hopla. Daar zijn de moslims weer met hun opdringerigheid en hun halal eisen'.

donjon | 31-01-13 | 23:46

Liever een stupa dan een moskee want Thaise hapjes zijn lekkerder.

bruine kikker | 31-01-13 | 23:46

In oorlogstijd noemen ze zoiets een bruggenhoofd..........

ja,diedus! | 31-01-13 | 23:45

waait de westenwind allemaal onder die jurken door. Rare jongens die islamieten.
Ach ja, ik heb nu al zin om mezelf in te smeren met bertolli om vervolgens in mijn roze zwembroek mijn lieve herders Schmecker en Keffir een paar mooie halalrepen te laten draaien op de drempel.

Likke Dul | 31-01-13 | 23:41

Foutje, toerismegebied.

strikdewepstroper01 | 31-01-13 | 23:41

@Stormageddon

Wel eens op Scheveningen geweest? Dat gebied strekt zich uit van de grens Vogelwijk, Nieboerweg langs het Statenkwartier tot de Gentsetraat bij het Belgisch park. Dat zijn nou niet bepaald pauperwijken..... Als je van mening bent dat Scheveningers islamisering en een moskee in een tourismegebied nodig hebben dan zeg ik opzouten!

strikdewepstroper01 | 31-01-13 | 23:38

De wethouder Norder heeft al laten weten dat het niet in het bestemmingsplan past. Een moskee op Scheveningen nabij kroegen, casino en vrouwelijk bloot in de zomer?

www.omroepwest.nl/nieuws/31-01-2013/mo...

strikdewepstroper01 | 31-01-13 | 23:12

Tis weer eens wat anders dan een zandkasteel

FinFucker | 31-01-13 | 23:11

Dat wordt dan "de dood van pierallah".

Tjemig | 31-01-13 | 22:38

Megalomaantje | 31-01-13 | 21:11 |
Lutser die je bent. Als ik op vakantie ga naar die oorden, dan ga ik daar om te genieten en niet om daar een kerk te bouwen en bij de weg wat als ik en mijn volgelingen er een kerk willen bouwen? Moet je eens zien wat er gaat gebeuren. Je hebt zeker teveel canabis gerookt met zo'n achterlijke opmerking. Ga je schamen lutser.

psycho_3 | 31-01-13 | 22:23

Oprotten met die rifapen. Nou wel weer leuk geweest.

JeejD | 31-01-13 | 22:22

Er moet een goddeloos gebeuren daar gaan plaatsvinden vol sex drugs en alles wat god verboden heeft.
Waarom?,gewoon om de moslims te pesten,flikker toch op met die moskee.

Real Dutch Meat | 31-01-13 | 22:19

Eindelijk een mooie plek voor een hondenstrand en dan alleen daar.

Causa Sui | 31-01-13 | 22:16

Gebeurd toch niet, is die pier niet bedoeld voor recreatieve doeleinden in plaats van religieuse?

Freekiesteekie | 31-01-13 | 22:14

Doen. Het naaktstrand van Scheveningen gaan verleggen naar rondom de pier. Tolerantie van twee kanten toch!

Loy | 31-01-13 | 22:03

Ik heb een heel leuk, en volgens mij ook commercieel haalbaar concept voor de pier 2.0:
Scheveningen is hooguit 3/4 maanden interessant voor het strandleven.
De rest van het jaar draait de boulevard ook wel, door de horeca en de uitgaansgelegenheden, maar de zon en het strandgevoel ontbreken door het Nederlandse klimaat.
Dus je kunt de pier ombouwen tot kunstmatig stran, je gooit er zand in, kunstzonnen/verwarming/warmte-lichtstralers.
Je maakt een kunstmatig tropisch sfeertje, waar je dus gewoon in strandkleding (of bloot voor de liefhebbers kan zonnen, aan een strand liggen/strandtentgevoel midden in de winter.
leuke muziek, palmbomen, leuke horeca.
Het concept is ook al gedaan in Duitsland, weet niet of het nog bestaat.
Je zou entree kunnen heffen, misschien beter van niet, toeristen uit de hele wereld zullen het leuk vinden, het kan internationaal het nieuws halen.
De investeringen hoeven niet eens heel groot te zijn: alleen strandtenten (zelfde uitbaters misschien als die van de zomer), zand, licht en verwarming, isolatie.
Je zou het eerste gedeelte v rij toegankelijk kunnen maken, om de nieuwsgierigheid te prikkelen, en het mooiere gedeelte meer VIP waar je dus iets entree moet betalen.
Je zou de ramen een effect kunnen geven dat de zee blauw gekleurd wordt, i.p.v. grauwgrijs, zoals het nu is.
Er\zijn natuurlijk behoorlijk wat kosten met verwarming en schoonmaak, dus ik weet niet of het economisch rendabel zal zijn.
Er moet wel voldoende toeloop zijn, zoals op een warme zomerdag.
Er kan voor de kids ook een poedelbadje en speeltuin gemaakt worden om gezinnen te trekken.
*was maar ideetje*

King of the Oneliner | 31-01-13 | 22:00

Halal flat er bij met een capaciteit voor 500.000 lutsers hebben we het hele handeltje mooi in zee.

Uw Verzekeringsadvis | 31-01-13 | 21:56

Voor mij al jaren geleden dat ik voor het laatst in Scheveningen ben geweest met als reden dat het in de zomer net klein marokko/turkije op de boulevard is. Allemaal van die blufgasten met hun kutmuziek uit de auto. De komst van zo'n moskee is zeker geen aanwinst voor deze badplaatst!!

GebuktIsGenomen | 31-01-13 | 21:54

Als je daar op de boulevard loopt lijkt het alsof je al in de buurt van een moskee loopt.

Necramonium | 31-01-13 | 21:52

alleen als ik een kerk mogen bouwen op die zwarte steen in Mekka.

Daily bright | 31-01-13 | 21:48

boeiend. zolang die arabieren er een hoop geld voor neerleggen maakt het mij niet uit wat er met die pier gebeurd. Ik kom er toch niet. Verder is het geluid wat die minaretten produceren vanaf land achter de duinen nauwelijks hoorbaar. Kan er mooi een moskee op het vasteland verdwijnen. Win=win

arie181818 | 31-01-13 | 21:43

@ D.Turpin | 31-01-13 | 21:36 |

verdwaald....

D.Turpin | 31-01-13 | 21:37

Maar Jackie Chan tegen 8 finnen ....

D.Turpin | 31-01-13 | 21:36

Dit is moslimgebied! U mag hier geen alcohol drinken! Homo's zijn hier verboden! Schalt het over de boulevard.

Elmer Fudd | 31-01-13 | 21:34

@Tietmier | 31-01-13 | 21:03
hahaha of een groot klapluik eronder ,t stukje Noordzee omdopen naar bay of pigs .. bij het strand 1 ritueel wasautomaatje (E75,- p.p.) met bram mocro.. sorry moskofiets achter de kassa.

implosie | 31-01-13 | 21:26

Buitenkans voor onze moslim broeders. *denkt aan mega glijbaan*

tiswat | 31-01-13 | 21:24

Voor denhoogste bieder toch? Tenzij er restricties voor de verkoop zijn, mogen ze gewoon meedoen met bieden. Mooi toch. De hele dag met je blote tieten voor een moskee liggen om die gasten nog wat gekker te maken.

deministerpresident | 31-01-13 | 21:23

Watapatja ......
Dat wil ik niet zo zeggen;
Streng maar rechtvaardig
Niet te zachtaardig
Zet al die zakkenwassers maar eens in hun ondergoed
Streng, het moet
Tsja.

rechtvaardigerechter | 31-01-13 | 21:20

Pius en Bakito..... Pak je kans.

H.A. Ram | 31-01-13 | 21:18

De PvdA en hun knechtjes van de VVD zullen klaar staan met de vergunningen denk ik zo, een moskee circus daar op het pauper eiland van Scheveningen, zo krijgt Nederland er weer een spektakel bij!

lanexxx | 31-01-13 | 21:11

Best wel een gaaf plan, dan hoeven de dwaze calvinistische kaaskopjes tenminste niet langer met vakantie naar het islamitische Turkije, Marokko of Egypte om aan andere culturen te 'snuffelen'... Zolang men islamitische landen ziet als vakantieadres, waarom dan moeilijk doen in 'eigen' land over een afgesabbelde Moskee op een failliete pier?....

Megalomaantje | 31-01-13 | 21:11

rechtvaardigerechter | 31-01-13 | 20:58 |
Het ging om een humoristisch programma toch.

Watapatja | 31-01-13 | 21:06

Ik quote even: Massa-immigratie, het maakt ons racisten tegen wil en dank.

Fopspeen | 31-01-13 | 21:05

Na een opzwepende preek in de pier moskee kunnen woedende haatbaarden vanaf de pier toren heaumeaux headfirst de zee in pleuren. zo kunnen ze ons kennis laten maken met de Islam.

Tietmier | 31-01-13 | 21:03

Whahaha. We zijn erin getrapt, althans ik dan.

LOL

pius | 31-01-13 | 21:01

HaHaHaHa, van die niqab of burka fundamentalistische wijven op de pier en halfnaakte haagse sletten onder de pier. Zullen we GOKKEN waar die broekgeile haatbaarden naar kijken??

John Doorzon | 31-01-13 | 20:57

Dit verhaal is inderdaad een hoax. Stichting Al Sahab bestaat niet en woordvierder Nordin Ifrandi is een fictief persoon. Kan niet anders zeggen: mooi gedaan!

Hirsch Ballast | 31-01-13 | 20:55

Vakonov | 31-01-13 | 18:33

Geweldig, pvv vergelijken met meeuwen.
Ze komen aanvliegen, schijten de boel onder, krijsen en vliegen doelloos verder.

Skunk57 | 31-01-13 | 20:54

Laat de moslims alsjeblieft dat ding kopen,en het onderhouden,gegarandeerd leeglopen... ik woon in scheveningen en weet dat dat ding alleen nog maar van het 2komponenten verfje aan elkaar geplakt zit... de kosten van onderhoud zullen nooit opwegen tegen de baten....

gimme a beat,rix | 31-01-13 | 20:53

En dan al die mafkezen op die pier zetten en laten afdrijven tussen de olieplatformen op de Noordzee, Dan word Nederland weer wat het was. Weg Ermee, ik ben klaar met die Islam.

XipeTotec | 31-01-13 | 20:39

En daarbij. Sinds neo-liberaal in combinatie met de opportunisten op links al onze centjes geëxporteerd hebben naar achterlijke volkeren ginds in ruil voor kortstondige persoonlijke verrijking. Mogen we bijna niet zeuren.
We mogen tenslotte stemmen elke vier jaar.

oplichter | 31-01-13 | 20:39

@ SyntaxError | 31-01-13 | 19:27
Dude!
Een pier redden, jazeker!
GS.
Zij het met een glazen huis, een houten vreetschuur....
MAAR REDT &$#^$#@&$
die PIER!

fleischer | 31-01-13 | 20:36

Zaterdag zomeraanbieding bij Al Pier:
Bij aanschaf van 2 burkas een all-in baklava ontbijt en 30% korting op familiebesnijdenissen.

Not Muhammad | 31-01-13 | 20:36

@rechtvaardigerechter | 31-01-13 | 20:16

Dat is uw mening, maar gelukkig, en niet alleen voor mij moet ik eraan toevoegen, bent u een rechter zonder professie.

Het leven is mooi, vind u niet?

pius | 31-01-13 | 20:35

Kom op mensen! Niet zeau zuur.
Zie het van de vreaulijke kant:
Een moskee boven de zee op slechts 4 pilaren...

Ahasveros | 31-01-13 | 20:34

Irma z b ....... 20.20
Maar wel heerlijk om mee te "werken", ik loop er niet voor weg. Tsja.

rechtvaardigerechter | 31-01-13 | 20:33

Lekkere provocatie. Welke quote500-man gaat er opstaan?

Flodder | 31-01-13 | 20:33

Nee. Gewoon, nee. Niet. Doen. Wedden dat het anders niet lang duurt voor vrouwen verboden wordt om daar te zonnen, mannen om te drinken en homo's om te leven? Nee, ik wil het niet. We bouwen er ook geen kerk of synagoge. Nee. Nee. Nee. Nee.

Boer in 020 | 31-01-13 | 20:33

@dj tonedeaf | 31-01-13 | 20:23
En het wordt per schorsing en "aangevulde tijdslijn" erger. Dit debat gaat nog wel even duren denk ik...

Wolveshead | 31-01-13 | 20:32

@FapMaster | 31-01-13 | 20:28
Ja en die worden dan gestenigd.
En de politie weggejaagd.

de grote Anti | 31-01-13 | 20:30

@spanarchist | 31-01-13 | 20:13
Da klopt. Uitgebreidt op het nieuws hier in Spanje.

La Bailaora | 31-01-13 | 20:29

Kunnen we er mooi een homosueele strand onder maken ...

FapMaster | 31-01-13 | 20:28

@jvy_007 | 31-01-13 | 20:25
Het is een misvatting dat moslims 'bang' zijn van naakt hoor.. Integendeel. Die blanke naakte vrouwen worden zo de pier opgesleept en ergens opgesloten.
Zolang de rest van de wereld het maar niet ziet.

de grote Anti | 31-01-13 | 20:28

Stormageddon | 31-01-13 | 20:22 |
En straks een ander verschil, je krijgt de oorspronkelijke paupers (die 5 eeuwen christelijke incest)er niet weg. Kan ook niet, zou de teloorgang van zo'n modaine internationale badplaats zijn.

Watapatja | 31-01-13 | 20:26

Links en rechts van de Pier dan een naaktstrand.

jvy_007 | 31-01-13 | 20:25

Ze gaan hun gang maar. Scheveningen staat voor mij gelijk als de hel. Een vreselijk oord van figuren als Barbie en aanhang, ze verdienen niet beter.

brutus68 | 31-01-13 | 20:25

Het gaat weer als een Speer hier. Albert welteverstaan.
pius | 31-01-13 | 20:12 | + -6 -

Ga jij es gauw naar egypte met je tokkie vechtschooltje.

KollenbergSittard | 31-01-13 | 20:25

@Wolveshead | 31-01-13 | 20:09

Wat een zootje! Vind je het gek dat er nooit iets lukt....*hoofd schudt*

dj tonedeaf | 31-01-13 | 20:23

irma zonderboezem | 31-01-13 | 20:20 | + 0 -

Psychopaten zijn het.

Supermatthijs | 31-01-13 | 20:22

Why all this biggering? We weten toch allen dat dit nooit gaat gebeuren? Een moskee op de pier,... stel je voor.
horsteknots | 31-01-13 | 20:17 | + 0 -
-
Ik kijk er niet van op hoor. Die sheiks barsten van het geld. Ons land kampt overigens ook met een debiel beleid jegens deze groep mensen.

KollenbergSittard | 31-01-13 | 20:22

@Watapatja | 31-01-13 | 20:18
Eerst verloedert het, dan komt het tuig, dan de moslims en dan komt de moskee. Het is een patroon dat je in alle kansenwijken van Nederland kan zien. Scheveningen was tot nu toe een uitzondering, want die moskee kwam maar niet.

Stormageddon | 31-01-13 | 20:22

'Functie van de moskee
De Scheveningse pier zou behalve een moskee ook een bezoekerscentrum kunnen bevatten zodat mensen op een ongedwongen manier kennis kunnen nemen van de islam.'
.
Is het soepsidiebedrag al bekend?

Ella | 31-01-13 | 20:21

Voor de laatste keer dan, iedere interpretatie van mijn tegels is de juiste btw...

eerstneukendanpraten | 31-01-13 | 20:21


rechtvaardigerechter | 31-01-13 | 20:16 |
Gniffel.. das toch een behoorlijk lastige groep!

irma zonderboezem | 31-01-13 | 20:20

Stormageddon | 31-01-13 | 20:16 |
Scheveningen is idd al jaren het bewijs dat verloedering niets te maken heeft met islam of etniciteit. Het gebrek aan hersencellen daarentegen......

Watapatja | 31-01-13 | 20:18

Why all this biggering? We weten toch allen dat dit nooit gaat gebeuren? Een moskee op de pier,... stel je voor.

horsteknots | 31-01-13 | 20:17

'Desgevraagd laat curator Marc Udink aan Omroep West weten nog niets van de Stichting Al Sahab te hebben gehoord. 'Maar niemand kan voordringen, iedereen zal moeten wachten op de veiling', aldus curator Udink. 'Het staat iedereen vrij een bod te doen tijdens de veiling in maart. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.'

Als het niet serieus zou zijn vindt Udink het een prima grap, ook al zou het tot reacties leiden.' www.omroepwest.nl/nieuws/31-01-2013/wi...
Goed verhaal nooit kapotchecken.

seven | 31-01-13 | 20:17

@pius | 31-01-13 | 20:15
En door @aanvankelijkcopulerenvervolgensindiscussiegaan

Bakito | 31-01-13 | 20:17

pius ........ 20.03
U werkt al jaren met lastige groepen? Ha, ha, ha, ha u kunt een paar simpele reaguurders op GeenStijl niet eens te baas. Tsja.

rechtvaardigerechter | 31-01-13 | 20:16

Past prima in de pauperwijk die Scheveningen heet. Elke achterbuurt heeft tegenwoordig een moskee, en er is geen grotere achterbuurt dan Scheveningen. Moskeedichtheid is een excellente graadmeter van buurtverloedering en de verloedering is daar toch al zo'n 30 jaar aan de gang. Het wordt dus hoog tijd voor zo'n haatkeet aan zee.

Stormageddon | 31-01-13 | 20:16

@ Doenormaal 20:11

Je bent lievvv...

eerstneukendanpraten | 31-01-13 | 20:16

@Bakito | 31-01-13 | 20:14

Door wie, door Bos bloemen of door La Vie is een doos?

pius | 31-01-13 | 20:15

@pius | 31-01-13 | 20:12
Laat je niet uit de tent lokken hè door die twee.

Bakito | 31-01-13 | 20:14

OT// De partijtop van de Spaanse regeringspartij PP blijkt al jaren zwart geld gekregen te hebben, dat netjes onderling in envelopjes verdeeld werd. Op hun FB-pagina hebben ze inmiddels al duizenden envelopjes extra gekregen. Het zou leuk zijn als ze ook wat envelopjes uit Nederland zouden krijgen.
www.facebook.com/pp?fref=ts

spanarchist | 31-01-13 | 20:13

Het gaat weer als een Speer hier. Albert welteverstaan.

pius | 31-01-13 | 20:12

@eerstneukendanpraten | 31-01-13 | 20:07
Ik verdoe mijn tijd niet meer met geestelijk uitgedaagden en liters azijn slurpende mensen. Doe normaal zeg. ;)

doenormaal! | 31-01-13 | 20:11

Ergens ben ik best wel vergenoegzaamd dat ze verzamelen op het laagste punt van nl. Scheelt, als die steen toch besluit in te slaan.

horsteknots | 31-01-13 | 20:10

Eens met Parsons | 31-01-13 | 19:33, veel meer "in your face" kan bijna niet. Mogelijk gaan er zelfs oogjes open die tot nog toe gesloten bleven.

OT:
Nu weer snel naar het debat over ProRail kijken, er gaat iets niet helemaal lekker daar voor de Staatssecretaris (en de voormalig minister op dat beleidsterrein). Zelden zoveel punten van orde en schorsingen elkaar in zo'n kort tijdsbestek zien opvolgen. 20:15 uur hervatting.

Wolveshead | 31-01-13 | 20:09

Droomt over groot slagschip op ramkoers.

doenormaal! | 31-01-13 | 20:08

Hennie van der Mos???
Of anders het ultieme oefen doel voor een F16 van onze luchtmacht.

dwar | 31-01-13 | 20:08

@ doenormaal!

Je bent er weer! Ik heb je gemist, echt! En laat je nu niet weer opnieuw provoceren door jeweetwel...

eerstneukendanpraten | 31-01-13 | 20:07

Hoax, curator kent stichting niet zegt @ShashiRoopram en staat vlgns @carelbrendel niet in het handelsregister vd KvK.

seven | 31-01-13 | 20:06

Niet meer normaal........ Dat er maar 1 moskee komt. D'r passen makkelijk 4 moskeeën op!!!!!

Hans Teeuwen | 31-01-13 | 20:05

@implosie | 31-01-13 | 19:50
Scherp. ;)
Trek je niets aan van de geestelijk uitgedaagden hier. Die zullen het nooit leren. Zij die roepen om het hardst dat ze het allemaal beter weten. Soort van overcompensatie van hersencapaciteit en gebrek aan mannelijkheid en erkenning enzo.

doenormaal! | 31-01-13 | 20:05

PvdA-wethouder Norder van Den Haag vindt de ijscowagen van Pasquale geen gezicht op *zijn* nieuwe Scheveningse boulevard. Dat de Italiaanse ijscoman na 40 jaar op befehl van de sociaal democratische regent Norder is verdwenen is werkelijk schandalig.
poosterbaan.wordpress.com/2012/05/30/i...

Het bestemmingsplan van de pier biedt *geen* mogelijkheid voor een mohammedaans centrum op de pier.

Om zijn moslimachterban tegemoet te komen gaat diezelfde PvdA-wethouder Norder nu wel bekijken of buiten de huidige ruimte, een verruiming mogelijk is voor een moskee op de pier.

Zo kennen we de PvdA weer.

drs.Nee | 31-01-13 | 20:04

@Terpen-tijn | 31-01-13 | 19:52

Verder, als je goed gelezen hebt, zou je weten dat ik moslimjongeren leer autochtonen in elkaar te slaan.

Of lees jij de reacties van je medekneuzen niet?

pius | 31-01-13 | 20:04

Markie bukt straks weer extra diep als de rijke olieboeren met hun flappen zwaaien.
Kijk eens hoe diep het onderkruipsel buigt voor de Oranjes. Of zijn nieuwe vriend Samsung die huilie huilie doet als de dictator afscheid neemt om plaats te maken voor de nieuwe.
Hollanders zijn NSBers in hart en nieren.

oplichter | 31-01-13 | 20:03

@Terpen-tijn | 31-01-13 | 19:52

Prima. lekker anoniem schelden.

Ik werkte het afgelopen jaar touwens in een van de hotspots op dit gebied, Jou held is daar ooit op bezoek geweest. En ik werk al jaren met de lastigste groepen ter info.

Je bent echt een mongool is het niet?

pius | 31-01-13 | 20:03

Een replica van Jabba's Palace op de pier bouwen zou ook leuk zijn, maar dan gaan de booslims alsnog mekkeren.

Taggart | 31-01-13 | 20:03

Er is vast ook nog wel een arabisch prinsje dat het kurhaus als vakantie huisje wil hebben.

dj tonedeaf | 31-01-13 | 20:02

Dat topless rondlopen bij de ingang zal nog weleens roet in het eten kunnen gooien. Voor de rest moeten historische plekken sowieso niet gekocht kunnen worden door religieuze partijen...

Tommygunner | 31-01-13 | 19:59

Dat vind ik nu een fantastisch idee.
Met wekelijks de ophanging van ten minste 5 homo's, daar leent de pier zich prachtig voor.
Ook wekelijks openbare besnijdenissen van zowel penisdelen als meisjes pretknopjes.
En dan de wekelijkse steniging van overspelige vrouwen, heerlijk eerst in ons mooie witte zand ingraven, en dan gooien maar.
En eerwraak en bloedwraak. Daartoe kan de de Imam ook gelegenheid geven op het eigen terrein.
Wat is de Islam toch een fantastische Religie, ik hoop dat NL snel islamiseert zodat wij allen kunnen genieten van deze verworvenheden.
De Islam en de Moskee echt een verrijking voor/van NL.

Ella | 31-01-13 | 19:58

Tolerantie is eenrichtingsverkeer, met de islamiserende bovenonsgestelden zal het voorlopig ook zo blijven, maar toch, iets met 'pik en op blijven trappen', er zal verandering komen

smdyasc | 31-01-13 | 19:55

pius 19:49
Held op sokken.
Durf te wedden dat jij niet eens een echte moslimwijk in durft.
En dan met een t shirt aan waarop met grote letters HOMO op staat.
Jak, pisventje.

Terpen-tijn | 31-01-13 | 19:52

@implosie | 31-01-13 | 19:50
Maakt niet uit, we zijn hier om te leren.

Bakito | 31-01-13 | 19:52

@Terpen-tijn | 31-01-13 | 19:48

Tolerantie was altijd ons verdienmodel, of dacht jij dat het kwam omdat we verheven mensen zijn alhier.

De naïviteit.

pius | 31-01-13 | 19:51

pius ......
Traantje wegpinkt ..........:-)

rechtvaardigerechter | 31-01-13 | 19:51

Bakito | 31-01-13 | 19:47 | | Reageer+ | 0

Grazen .. sorry , was me even ontschoten.

implosie | 31-01-13 | 19:50

@rechtvaardigerechter | 31-01-13 | 19:43

Die zuurrechtse moraalpijperij heeft zijn sporen nagelaten natuurlijk onder invloed van vrouwen zonder tieten die het allang van de tijd verloren hebben.

Maar ja, zolang we de moslims de schuld kunnen geven.

pius | 31-01-13 | 19:49

Daarom kots ik ook op die tolerantiespotjes.
Wij Nederlanders moeten tolerant zijn tegen moslims, maar overal waar die gasten wonen wordt het voor ons onleefbaar. Heb ik het nog niet over homo s enz. Voor hun resten twee keuzes>> blijven in de hel of vertrekken.
De meesten kiezen dan eieren voor hun geld.

Terpen-tijn | 31-01-13 | 19:48

Niemand die ze verteld dat de vorige eigrenaar de Pier als varkensvlees-outlet gebruikte?
Moskee op de schnitzel-pier, yeah right.

seven | 31-01-13 | 19:48

@implosie | 31-01-13 | 19:46
Doe toch eens niet zo achterlijk. Varkens grazen in de modder, niet op zand.

Bakito | 31-01-13 | 19:47

doenormaal! | 31-01-13 | 19:29 | | Reageer+ | 1

Die ecologische varkenshouderij mag ook op de pier want dan kunnen ze meteen hun eigen tolerantie aantonen.

Natte isladroom toch..

(oh ja bijna vergeten : Bij weigering de initiatiefnemers ondersteboven t land uit pleuren ;)

implosie | 31-01-13 | 19:46

@rechtvaardigerechter | 31-01-13 | 19:43

Dank u zeer. Uw inzicht is zo superieur dus dit is een prachtig compliment.

Mijn beste ooit.

pius | 31-01-13 | 19:46

@Parsons | 31-01-13 | 19:33
Haha, weer helemaal eens.

La Bailaora | 31-01-13 | 19:45

Niemand wil dat kutding hebben. Als zij hem willen kopen prima, maar kom over een paar jaar niet om subsidie zeuren als dat ding op instorten staat.

B0rat | 31-01-13 | 19:44

Effe wat anders, het valt me op dat vrouwen nauwelijks nog topless zonnen.

Mag dat niet meer van de Viva of zo?

Bakito | 31-01-13 | 19:44

pius ..... 19.38
Wat een prachtige afsluiting van uw reaguursel, uw beste ooit.

rechtvaardigerechter | 31-01-13 | 19:43

Hier wordt een kritische grens bereikt. Hoe het ook wordt gebracht: onacceptabel en onaanvaardbaar.

Hirsch Ballast | 31-01-13 | 19:43

Eurotokkie 19:28
Is dat zo, wist ik niet.
Goeie zaak, heb ook niks tegen de islam, behalve dan dat ik het een achtelijk geloof vind, net zoals elke religie. Maar ieder zijn meug heh,,?
Waar ik wel moeite mee heb is dat ze niet tolerant zijn voor anderen.

Terpen-tijn | 31-01-13 | 19:43

Tho92 | 31-01-13 | 19:39 | + 0 -

Ik denk dat er een no go area komt voor vrouwen .

Eurotokkie | 31-01-13 | 19:41

Als dat ding er staat mag je niet meer onbedekt op het strand komen. ''Gebrek aan respect is het dan'' :')

Tho92 | 31-01-13 | 19:39

Wel handig, klein beetje TNT aan die palen en dat ding ligt in zee! Weg er mee!

Glas Koning | 31-01-13 | 19:39

@rechtvaardigerechter | 31-01-13 | 19:35

Puntjes aan het scoren bij de rechtse moskee flapdrol?

Tsja.

pius | 31-01-13 | 19:38

Grandioze fondst om de aandacht voor de Pier van 0 tot 100 te verhogen! Win-Win situatie, want indien er zich nu nog geen serieuze bieder (behalve achmed) aandient, zal de Scheveningse jeugd geheel gratis dit prehistorische gedrocht in de zee laten verdwijnen.

Hypocritus | 31-01-13 | 19:37

Dejive | 31-01-13 | 19:30 | + 0 -

Zolang ze zich thuis voelen heb je er geen last van was ooit de gedachte 40 jaar geleden , aan deze gedachte is nog steeds niets veranderd.

Eurotokkie | 31-01-13 | 19:37

LOL @ Al Shabab. GS verslagen op eigen grond met nog hilarischer voorstel. Nieuwe tactiek der moslims: iedereen lacht zich dood. LOLgordels!

Red mij niet | 31-01-13 | 19:37

Parel van het Zuiden | 31-01-13 | 18:32
Dat ligt al een eindje verder, bij Wassenaar... gaat meneer Spong graag naartoe.
"Tussen strandslagen Zwarte Pad en Meijendelseslag, paal 96,5 – 98."

Vuurwezel | 31-01-13 | 19:37

Toch wel fijn dat het ongedwongen is voor de verandering.

die ene van daarzo | 31-01-13 | 19:36

Ik riep het al eerder;
pius = pias.

rechtvaardigerechter | 31-01-13 | 19:35

@ Parsons | 31-01-13 | 19:33
Zo dood als een pier?

fleischer | 31-01-13 | 19:34

Prima plan. Goed in beeld. Kan iedereen eerste rang meemaken wat de islam is, waar het voor staat en wat het streven is.

Ik zeg doen!

Parsons | 31-01-13 | 19:33

Ezels van de pier gooien en geiten neuken tot je er dood bij neer pleurt

lekkahhhhh

maryn | 31-01-13 | 19:33

@Sjors_Carlin | 31-01-13 | 19:20

Nou. Ik ben heel erg gevaarlijk idd, dat begrijpt u goed. En ik zou het wel aan mijn kinderen willen vertellen maar die zijn momenteel aan het plunderen, roven en mensen in elkaar schoppen en verkrachten zoals ik ze dat geleerd heb, dus dat doe ik als ze thuiskomen als u daar geen probleem mee heeft.

Ze worden liever niet gebeld als ze aan het moorden zijn namelijk.

pius | 31-01-13 | 19:33

Het waren toch de Joden die de zee in moesten?
Oh wacht... ze denken vooruit...

basweetutwel | 31-01-13 | 19:32

Ze doen maar! Heb het er helemaal mee gehad! Ze nemen de boel maar over, klagen heeft geen zin, want dan racist! En we doen er toch niks meer aan! Iedereen heeft een grote mond maar stemmen vervolgens pvda ofzo!!
Ze doen maar, nederland is nederland allang niet meer. Op naar andere landen uitkijken doet, heb niet om die multikulshit gevraagd...

Dejive | 31-01-13 | 19:30

Als daar een moskee mag komen, dan zijn ze in Scheveningen helemaal helemaal knettergek geworden. Zo gek dat ik dan ook vast en zeker een vergunning krijg voor een ecologische varkenshouderij op het strand. Zou wel heel erg gek zijn als dat dan ook niet zou mogen.

doenormaal! | 31-01-13 | 19:29

@ SomeOne333 | 31-01-13 | 19:26
Psssssst, eyh....
Koffertje C4 in de aanbieding,....
Met *kuch* rode knop,...
Hebben?

fleischer | 31-01-13 | 19:29

@SyntaxError | 31-01-13 | 19:27
Ja, eigenlijk zou heel nederland onze broeders in 010 moeten redden van dit gedrocht, deze aanfluiting.

de grote Anti | 31-01-13 | 19:29

Moslims met gevoel voor humor. Pure provocatie, die baarden weten zelf ook wel dat daar van z'n levensdagen geen moskee komt.

Not Muhammad | 31-01-13 | 19:28

Godgloeiendegodgodverdomme whats next?

hero_of_heaven | 31-01-13 | 19:28

Terpen-tijn | 31-01-13 | 19:26 | + 0 -

Moderne kerken worden omgetoverd tot moskee, wat is erger.

Eurotokkie | 31-01-13 | 19:28

>crowdfunding idd

SyntaxError | 31-01-13 | 19:28

Ing. eslapen | 31-01-13 | 19:10

Vette site thnx!

SirHammerlock | 31-01-13 | 19:28

Wij willen de pier !!
Doe eens wat croudfunding regelen anders GS.

SyntaxError | 31-01-13 | 19:27

Fantastisch, hoe kun je de cultuur van een land beter tonen dan op deze manier. Een prachtige en relevante entree, komend vanuit het vrije westen.

Gezwel | 31-01-13 | 19:26

Triest dat de mooiste kerken in Nederland gesloopt moeten worden omdat ze overbodig zijn geworden en er steeds meer van die kitscherige moskees bijkomen.
Kitsch dus, of dacht je dat je zo n groene minaret ook van echt koper was? Had je gedacht.
Alles is nep aan zo n gebouw. Echte kitsch dus, met een echt kitsch geloof.

Terpen-tijn | 31-01-13 | 19:26

Damn daar gaat NL in zijn volle glorie, die VOC tijd is niemand bijgebleven kennelijk. Wat een zooitje, een fucking moskee op die plek, waar gaat het heen met dit land. Ik begrijp nu plotseling waarom 333+ mensen per dag emigreren naar het buitenland.

SomeOne333 | 31-01-13 | 19:26

Wilde de overheid niet meer windmolens plaatsen? Liever dat dan een moskee. Hoewel die windmolens ook gruwelijk landschap vervuilend zijn.

doenormaal! | 31-01-13 | 19:25

@ZKH EénOog | 31-01-13 | 18:39 | + 16

Eensch. 'De nieuwe jurken'. Bah. Mannen in jurken altijd fout!

Zuid Amerika misschien....

DebraCadabra | 31-01-13 | 19:25

Zeg ken jij de muzelman?
De muzelman
de muzelman
zeg ken jij de muzelman?
Hij komt uit Scheveningen

soldier-of-fortuyn | 31-01-13 | 19:25

@ dolffie | 31-01-13 | 19:24
PATS BOEM?

fleischer | 31-01-13 | 19:25

@Elisabeth2 | 31-01-13 | 19:12
Je bent een onwetende..

Bzwaag | 31-01-13 | 19:25

Het is voorzegd.

Van Dikhout | 31-01-13 | 19:24

hun versie van bingee jumpen met het niet om de nek kan er gedaan worden.
als kermisattractie de elektrische vingerafhak machine.

dolffie | 31-01-13 | 19:24

Muslim restricted area, het komt langzaam dichterbij..

doskabouter | 31-01-13 | 19:22

(deze reactie is eigenlijk meer op de link naar het andere artikel)
Naast geitjes..??? ezels naar onder sodemieteren doen ze ook aan ezels afknallen. www.nationalconfidential.com/20110913/... (viewer discretion is advised).

DerUnterMensch | 31-01-13 | 19:22

@Eurotokkie | 31-01-13 | 19:05
Afzinken verder in de zee bedoel je?

doenormaal! | 31-01-13 | 19:21

pius | 31-01-13 | 19:15
Wat ben jij toch een gevaarlijk figuur. Vertel je deze onzin soms ook aan je kinderen?

Sjors_Carlin | 31-01-13 | 19:20

Ik blijf herhalen dat mijn vooroordelen in extremis worden bevestigd. En dat is best wel verontrustend...

eerstneukendanpraten | 31-01-13 | 19:20

Die vrouwen op het strand in bikini op het plaatje hebben hun langste tijd wel gehad. Binnen de kortste keren mag er geen onbedekt lichaamsdeel meer worden getoond op het stand van Scheveningen als het plan doorgaat. Scheveningen anno 2020:
brabosh.files.wordpress.com/2009/07/bu...

doenormaal! | 31-01-13 | 19:20

@ Devils smile | 31-01-13 | 19:09
Voel je de verstoktheid, de verstijfdheid?
Ik bedoel; het gevoel wat bij jou borrelt, maar geen GEDAANTE kan creëren,...
Een hoop mensen zijn 'paralysed'....
Ik wil ze wakker schoppen.

fleischer | 31-01-13 | 19:19

Doen! Een prima target voor counter-terrorisme!

Sjors_Carlin | 31-01-13 | 19:17

@Elisabeth2 | 31-01-13 | 19:12
Pardon Els.. Hebben ze je te pakken gekregen ?

de grote Anti | 31-01-13 | 19:16

Is toch mooi, al die criminele kudtmocro's door de voordeur naar binnen en door de achterdeur naar buiten om terug naar marokkanië te zwemmen.

Patior Inrideo Magis | 31-01-13 | 19:15

Soms ligt er zo'n verlepte en door de zon aangetaste bos bloemen op het strand waar niemand naar omkijkt. Als die nou in de buurt van de pier gaan liggen.

Dan valt zo'n moskee best te overwegen.

pius | 31-01-13 | 19:15

niet zo chique he van een chique ouwe nicht.... nou dan mot dat maar eens een
keer !

chique ouwe nicht | 31-01-13 | 19:14

ZIEK zoals al die tering islamieten

chique ouwe nicht | 31-01-13 | 19:13

Thalassa!

Einde van de Domheid | 31-01-13 | 19:13

En geen eiland in de vorm van een tulp maar een varkenskop.

D.Turpin | 31-01-13 | 19:12

Was het maar waar, ik zou mij bescheuren, van die vies bruine o cherso zonnebank Tokkies die zich in hun hoog culturele individualisme zich mateloos opwinden over het beeld van vroom biddende religieschapen op een aftandse geflopte retail-pier.

Bertus Brulbroek | 31-01-13 | 19:12

Tja, als een rijke Nederlander het niet doet (lees: Van der Valk) en er komt dan een ander voorbij die het wellicht wel aan durft dan moet men niet gaan lopen zeiken, zelfs niet als het Moslims zijn. Bovendien wonen er genoeg rijke stinkerds in Scheveningen en omstreken, dus dit is gewoon een zeikbericht. Als zovelen het zo jammer vinden wat er allemaal met de pier gebeurd, doe er iets aan, en ga niet lopen mekkeren als er uit onverwachte hoek alternatieven worden voorgesteld.

dutchdj | 31-01-13 | 19:12

Bel 'Zuiver' en vraag of ze er een gigantische zee therapie centrum willen maken.

Einde van de Domheid | 31-01-13 | 19:12

Zelden zulke gastvrije mensen als onze medelanders meegemaakt. En hun Oosterse hapjes zijn heerlijk.

Elisabeth2 | 31-01-13 | 19:12

Als geboren en getogen Scheveninger kan ik alleen maar met kotsneigingen op dit bericht reageren. Ik hoop echt niet dat een gemeentebestuur dit zal toestaan.

Litsehimmel | 31-01-13 | 19:11

Ik zie het al helemaal voor me al die geyle haatbaarden in hun jurk die langs schaars geklede dames lopen. Het zal zomers de meest druk bezochte moskee ter wereld worden. De hypocrieten!

doenormaal! | 31-01-13 | 19:11

Een shoarma tent daar, a la. Maar een moskee, non merci..

Fred van Ria | 31-01-13 | 19:11

@ rechtvaardigerechter | 31-01-13 | 19:02
Ghe, en toen ging 't los ;-)

fleischer | 31-01-13 | 19:11

Je hebt van die moslimgekkies die te pas en te ompas iedereen vergelijken met nazi s en/of Hitler.
Maar dan hebben ze het wel over zichzelf, de werkwijze in Afrika is niet veel anders dan wat Hitler deed>> bezetten, uitroeien en heersen.
Want als Mali in handen zou komen van die terroristen hadden die Christenen maar 1 keuze gehad>> zo snel mogelijk vertrekken, wachten word je dood.

Terpen-tijn | 31-01-13 | 19:11

@ Bakito | 31-01-13 | 19:06
Zeg, ik kan het ook niet helpen, ben nu eenmaal een enorme racist. ;)

You-On-A-Gin | 31-01-13 | 19:10

Dat bouwen van een moskee in de zee brengt me op een idee. Er was ooit een gek plan voor een eiland in de vorm van een tulp. Dat plan is wellicht zo gek nog niet. Een mooi gebied waar de moslims kunnen leven zoals zij dat willen. Deltawerken deel twee. En weer een probleem opgelost.

D.Turpin | 31-01-13 | 19:10

In gesprek met gemeente? Ik mag toch hopen dat die niet serieus zo'n belachelijk plan gaan beoordelen. Dit is provocatief uitbuiten van de policor-norm onder onze ambtenaartjes. En begrijpelijk helaas, want het arrogante 'eh nee, had u verder nog vragen' bij de doorsnee bestemmingsplanwijziging of bouwvergunning hoor je niet zo snel als de aanvragende stichting rijmt op kebab.

Bas_wever | 31-01-13 | 19:09

God...
We worden ondertussen overspoeld door die f*cking islam!
Zijn wij dan werkelijk zo triest dat wij dit allemaal maar laten gebeuren!?
'T wordt nu echt tijd dit te stoppen!

Devils smile | 31-01-13 | 19:09

Dit gaat hem dus niet worden, vriend!

Freakster1986 | 31-01-13 | 19:09

@Einde van de Domheid | 31-01-13 | 19:06
Ghehe

Bakito | 31-01-13 | 19:08

Helaas gaat GS het natuurlijk verliezen tegen de olieboeren *snif* ..
Ben al lang niet meer op de pier geweest maar ik herinner mij nog dat wij daar eens laat s'avonds rondliepen met een storm, volgens mij was iemand hem vergeten af te sluiten. Prachtig deprimerend was het, al dat beton en kauwgom overal. Een koude spookpier. Trappen geklommen.. jointje gerookt en over de woeste zee uitgekeken. Vreemd genoeg ben ik dat nooit vergeten.

En nu moet het natuurlijk een vrolijke nette en bovenal 'beschaafde' islamitische klotepier worden waar strikte regels gelden hmm? Sommige mensen zouden waarschijnlijk niets liever willen.

de grote Anti | 31-01-13 | 19:07

Ja, dat krijg je als je arme klagende zuipende blowende tegenwerkers zonder ideeen bent. Dan kan iedere gek een succesvol initiatief lanceren.

Einde van de Domheid | 31-01-13 | 19:06

@You-On-A-Gin | 31-01-13 | 19:02
Doe eens niet zo domrechts!

Bakito | 31-01-13 | 19:06

Die moskee mag ook verder de zee in.

Eurotokkie | 31-01-13 | 19:05

@doenormaal! | 31-01-13 | 19:00
Hear Hear!

* bos bloemen naar doenormaal! stuurt *

Bakito | 31-01-13 | 19:05

Hoe kom ik aan boktorren?

bennutzat | 31-01-13 | 19:05

@tipo | 31-01-13 | 19:00
Of mega-varkensstallen in het hart van Medina...

First Contact | 31-01-13 | 19:04

Dit is bangmakerij vanuit nationalistisch DenHaag of vanuit de curator. Ze krijgen de pier niet kwijt dus gaan we even bang maken.

petje pietamientje | 31-01-13 | 19:04

Mochten de plannen doorgaan, dan hoop ik dat veel zelfmoordterroristen eh.. toeristen dat ding gaan bezoeken.

doenormaal! | 31-01-13 | 19:03

Ziet de meeuwen al schijten op de koepel, flats.

rechtvaardigerechter | 31-01-13 | 19:02

Nee. Opsodemieteren. Er is een grens. Bovendien is dit vragen om ellende.

You-On-A-Gin | 31-01-13 | 19:02

Een van de beste films ooit: A bridge too far..

AnalBrauneschweiger | 31-01-13 | 19:00

Een religieus gebouw hoor NIET thuis in een recreatiegebied. Mocht er door de gemeente toestemming worden gegeven voor een moskee dan dient er een onderzoek te komen naar steekpenningen en bedreigingen van de betrokken ambtenaren.
Indien dat gebied nog niet de bestemming recreatie heeft, dan dient dit direct te worden aangepast. Bovendien heeft de pier als bestemming "horeca". Daar mag geen andere bestemming aan worden gegeven c.q. mag al helemaal niet worden omgezet in bestemming "religie".
Als dat wel gebeurt, dan kunnen we Nederland wel direct overleveren aan de islamisten. Gecondoleerd alvast Scheveningen. Ik denk dat ik vast een winkeltje met hoofddoeken ga beginnen daar.

doenormaal! | 31-01-13 | 19:00

LOL @ gruizig draadje...
*plop*

fleischer | 31-01-13 | 19:00

We kunnen ook een Van der Valk hotel in de Aya Sofiamoskee zetten uit protest.

tipo | 31-01-13 | 19:00

@ Bakito | 31-01-13 | 18:51 |

Die zandbak bij Doornspijk?

D.Turpin | 31-01-13 | 18:59

@artie | 31-01-13 | 18:56
Laten we er dan een knokpaleis van maken.
Elke groepering mag zijn eigen windrichting kiezen...

Ing. eslapen | 31-01-13 | 18:58

Goed idee, en als het vol zit loskoppelen en laten afzinken die handel. Win win situatie.

bonje | 31-01-13 | 18:58

Voortaan de zee in met een burka.
Tolerantie, je staat open voor andere landen, andere culturen.
Kunnen die spotjes misschien ook in het Arabisch vertaald worden?

Terpen-tijn | 31-01-13 | 18:58

Lijkt me geen goede zaak op het strand. Al die prachtige zomerse lijven en de moskee-moraal, dat moet wel tot conflicten leiden en in deze gaat de geldende mores voor. Een Moskee hoort niet bij de zee.

Gewoon daar neer zetten waar het Ado-Den Haag stadion nu staat.

Twee vliegen in 1 klap dus. Wat wil je nog meer.

pius | 31-01-13 | 18:58

Als het dan toch moet, bouw ze dan maar in de zee ja. Het liefst uit het zicht ver achter de horizon.

D.Turpin | 31-01-13 | 18:57

Ik zaag hoogst persoonlijk die palen onder die pier vandaan als dat gaat gebeuren. Al moet het met een figuurzaag.
(Komt niks van terecht).

b-ry | 31-01-13 | 18:57

Als ik Nederland vertel dat ik daar een moskee van maak dan lopen alle lafbekken (ik noem geen namen... Job C.) met een zak soepsoedie achter me aan en zodra de soepsoedie binnen is maak ik er een heidens pornopaleis van!

kibambam | 31-01-13 | 18:57

Komt niets van terecht. De sjiieten hebben nu al ruzie met de soennieten en de wahabieten en de salafisten en wat dies meer zij, wie deze moskee uiteindelijk mag runnen.

artie | 31-01-13 | 18:56

Paleis staat te koop, ligt veel centraler, heeft een ondergrondse zaal, grote keuken en makkelijk halalproof te maken uitgebreide kleed- en badkamers. ifthenisnow.nl/nl/pointsofinterest/pal...

drs.Nee | 31-01-13 | 18:54

Gaddamme, denk je lekker te kunnen uitwaaien op het strand.

Troef | 31-01-13 | 18:54

In Afrika is het zo >> je ziet prachtige moskeeen, midden tussen de lokals die zelf in krotten wonen.
Maar dat is maar een tijdelijk probleem, de bedoeling is dat die op een dag vertrekken, goedschiks, maar net zo makkelijk kwaadschiks.

Terpen-tijn | 31-01-13 | 18:53

toeren = tieren

Julius C. | 31-01-13 | 18:53

opbokken met die primitieve mongolen laat ze hun geld investeren in al die moslimlanden waar honger, oorlog en ellende heerst. Zorg eerst eens voor je eigen land ipv kenniscentra bouwen elders; onbegrijpelijk dat er geen stroming binnen de islam is die wakker wordt en ziet hoe achterlijk het allemaal is, wat een puinhoop het is in islamitische landen en hoe oneerlijk de rijkdom in die gebieden verdeeld is. En maar vloeken en toeren op het Westen... ignorance is bliss...

Julius C. | 31-01-13 | 18:52

Symbolisch... Bruggen slaan....

Snorry! | 31-01-13 | 18:51

Nou ja, de enige andere plek dan het strand die enigszins op een woestijn lijkt, ligt op de Veluwe en die is al door andere gelovigen bezet.

Bakito | 31-01-13 | 18:51

Lijkt me inderdaad ook best een goed idee. Dat hout brandt volgens mij wel lekker snel op.

Seingalt | 31-01-13 | 18:51

Maar als dit serieus is vind ik het wel een goede zaak. Een vuurtoren of een minaret heeft qua veiligheid weinig verschil. Bij mist de imam verplichten zijn gebed om de 5 minuten op te dreunen (brulboei) en bij zonsondergang de minaret (lees vuurtoren) verlichten. 7/24/365 incluis de rammeldan.

reageerbuis | 31-01-13 | 18:50

kan mij het aan m'n anus oxideren. als ze het met eerlijkgeld betaalkopen dan mag den haag blij zijn dat ze er vanaf zijn. als ze het dan ook nog rendabel krijgen is iedereen blij. (daar heb ik wel m'n twijfels over trouwens, dat rendabel krijgen)

two ball cane | 31-01-13 | 18:49

Er moet dan wel voor tonnen aan verspijkerd worden, maar dat is geen probleem voor een beetje suikeroom uit de dessert.

Terpen-tijn | 31-01-13 | 18:48

De kraan staat er al voor het ophang... Eh bungeejumpen...

c.onjo | 31-01-13 | 18:47

Van haatpaleizen en haatpieren...

smdyasc | 31-01-13 | 18:47

-weggejorist-

Elq10000 | 31-01-13 | 18:47

"De plannen zijn al redelijk concreet. We hebben al overleg met de gemeente en de curator gehad”, zegt Ifrandi. “Op dit moment is een architect uit Saudi-Arabië bezig met het uitwerken van een plan. Over een week of drie verwacht ik iets concreets te kunnen laten zien.De plannen worden gefinancierd door investeerders uit het Midden-Oosten."
Hoppa, rijke Wahabieten uit Saoedi Arabië hebben weer een nieuwe uitvalshoek op het oog die ze met cash zo kunnen betalen.
Nou fijn. Ook leuk voor de skyline van Den Haag, waar het internationaal hof resideert.

paridae | 31-01-13 | 18:46

reageerbuis | 31-01-13 | 18:42 | De hexanitrodiphenylamine-component maakt die 100 jaar oude hexaniet-troep niet echt veilig. But who cares als het eenmaal aan die pijlers hangt :)

Willianus Wortelus | 31-01-13 | 18:45

@tipo | 31-01-13 | 18:43
Scherp...

CoJoNes | 31-01-13 | 18:45

Daar zal Gijpie blij mee zijn als hij elk jaar tijdens VI Oranje vanuit zijn Kurhaus suite s'morgens gewekt zal worden door de toeters van de Saudische salafisten.

Tho92 | 31-01-13 | 18:45

@Cojones
kut. Je had dat domme grapje al gemaakt.

tipo | 31-01-13 | 18:45

Bungeejumpen voor homo's. Gat in de markt.

kezie | 31-01-13 | 18:45

Is het de aanwezigheid van al het zand daar, dat ze op dit idee zijn gekomen?

Botte Hork | 31-01-13 | 18:45

ze kunnen het beste een boor eiland af huren .. dan kunnen ze daar naar toe zwemmen en dan weer terug ook en dan maar hopen dat het gaat stormen

zwartepoema | 31-01-13 | 18:45

En wat krijg je dan, dan zit je lekker op het terrasje aan je biertje en dan word je er op aangekeken dat je zo dichtbij de moskee alcohol drinkt. Of dat een vrouw te schaars gekleedt is en de pier niet op mag. Bouw liever iets wat toeristen trekt ipv een symbool van ontolerantie en haat.

Satje | 31-01-13 | 18:44

Die pier is toch helemaal niet op Mekka georiënteerd. Wat moet zo'n moskee bestuur er dan mee.

Osdorpertje | 31-01-13 | 18:44

@Plukkiehaar | 31-01-13 | 18:39

Nee, de islam heeft een hekel aan @vetkleppert. En aan mij. En aan alle anderen die geen moslim zijn. En nog meer als ze ook nog eens jood zijn.

En ik vermoed, dat @vetkleppert het gewoon geen fijn idee vind om iets of iemand in zijn buurt te hebben dat of die hem haat. Kan ik helemaal in meekomen namelijk.

ZKH EénOog | 31-01-13 | 18:43

Ziedaar onze eigen versie van de Ground Zero Mosque.
Er zal door locale en nationale apologeten wel weer een zoetsappige draai aan gegeven worden (nieuwe opstel-opdracht voor Mandula?) maar feit is dat een gebedshuis op die plek niet anders uitgelegd kan worden dan als een opgestoken middelvinger naar seculier Nederland.

Gootbalkoning | 31-01-13 | 18:43

Wilders is al bezig om www.moskzee.nl te claimen.

tipo | 31-01-13 | 18:43

@Plukkiehaar | 31-01-13 | 18:39
Dat drukt u buitengewoon voorzichtig uit.

vetkleppert | 31-01-13 | 18:43

Weet je. Laat maar lekker gaan. Hadden die gierige van de Valkjes 't maar moeten onderhouden. En waarschijnlijk komt er toch nooit wat van; want als er meerdere moslimorganen gaan overleggen over iets dan loopt het toch altijd in het honderd. Kijk maar naar de talloze voorbeelden zoals het oprichten van een grootschalige politieke moslim partij of het runnen van de zendtijd voor de islam op de PO.

Hans Gruber | 31-01-13 | 18:42

Doet 18 kiloblikjes hexaniet te koop aanbieden. Ver over de datum maar is minder instabiel als het vuurwerk van oudjaar 2013/14.

reageerbuis | 31-01-13 | 18:42

moet niet gekker worden.

bekijket | 31-01-13 | 18:42

het is wel een eind de zee in...

MiskendTalent | 31-01-13 | 18:40

Naast dat gejank van zeemeeuwen krijg je dan ook dat gejank van de imam, nee dank u!

Herp Derpinton | 31-01-13 | 18:40

Het stikt al van de Rifnegers op de Scheveningse Boulevard dus kan die moskee er ook nog wel bij.

Willianus Wortelus | 31-01-13 | 18:39

Want 450 moskeeën zijn nog niet genoeg...

We waren een land, dat de restricties van religies aan het ontworstelen was, om vervolgens de strengste en haatdragendste relideologie er voor terug binnen te halen. En we laten het allemaal toe, de burger blijft massaal op dat beleid stemmen.

En je kan er niet eens voor verkassen, want zelfs op Groenland hebben ze al een moskee staan...

ZKH EénOog | 31-01-13 | 18:39

Over my dead body.

Eric Blair | 31-01-13 | 18:39

GS, doe die pier es gauw keaupen, of kan dat niet meer?

fleischer | 31-01-13 | 18:39

@vetkleppert
U heeft een hekel aan de islam?

Plukkiehaar | 31-01-13 | 18:39

De PvdA vindt dit vast een grandioos idee en zal direct klaar staan met een paar miljoen belastinggeld..

Slipsnifter | 31-01-13 | 18:38

Mag toch hopen dat dit niet daadwerkelijk gaat gebeuren. Tijd om een bouwverbod van moskees in te stellen en de rest plat gooien.

Anti-Kamelen-Neuker | 31-01-13 | 18:38

'op een ongedwongen manier kennis maken met de islam'.

Contradictio in terminis.

KenTochNait?! | 31-01-13 | 18:38

De islam kan kennismaken met mijn middelvinger.
vetkleppert | 31-01-13 | 18:35

En mijn hooivork.

Botte Hork | 31-01-13 | 18:38

Zoiets lijkt me overigens volkomen onacceptabel. Dus zal het wel gebeuren...

Parel van het Zuiden | 31-01-13 | 18:38

Het ontdooien van de Noord/Zuidpool kan niet snel genoeg komen, het liefst tijdens het vrijdaggebed.

KenTochNait?! | 31-01-13 | 18:37

Ik hoop dat als deze er komt dat er heel snel een grote boze golf komt die de pier vol met islam gekkies verwoest.
En ja dit is mijn mening! En waarom ik dat vind is duidelijk genoeg we hebben al genoeg vervuiling van de islam naar mijn mening!

menotyou | 31-01-13 | 18:36

De islam kan kennismaken met mijn middelvinger.

vetkleppert | 31-01-13 | 18:35

Weinig kans, de gemeente wil daar geen massatoerisme, wel kwaliteitstoerisme.

drs.Nee | 31-01-13 | 18:35

Ik wil geen kennis maken met de islam

tompending | 31-01-13 | 18:35

Laat die tsunami dan tóch maar komen.

Botte Hork | 31-01-13 | 18:35

Sta er niet van versteld als dit ook nog gaat gebeuren. We laten straks weer lekker oerhollands over ons heen lopen...

HetMannetje! | 31-01-13 | 18:34

The end is near

SixBravo | 31-01-13 | 18:34

Ik heb al genoeg kennis gemaakt met de Islam.

Normpje | 31-01-13 | 18:34

Lekker wandelen met je hond daaro. Beetje vunzen met je toplesss vrouw. Biertje erbij.
En dan eens kijken hoe die kennismaking verloopt.

vetkleppert | 31-01-13 | 18:34

Fijn ook dat de PVV-meeuwen nog een dappere poging wagen om die joggende tenten onder te schijten. Soms moet je die beesten gewoon respect geven.

Vakonov | 31-01-13 | 18:33

Goed, breek op voorhand maar af die handel.

Hetty13 | 31-01-13 | 18:33

@Parel van het Zuiden | 31-01-13 | 18:32
Dat trekt alleen extra gelovigen....

Ing. eslapen | 31-01-13 | 18:33

Prima idee! Gewoon doen, na voltooiing van de bouw de slijptol in de pier, zeiltje tussen de minarretten en gaan met dat ding!

Grijpgraag&deStier | 31-01-13 | 18:33

VanLeeuwen:
Doet eens even die Hollandse hoeren weg-fotosoepen, rechtsonder op die foto. Want dat kan echt niet.

plaszak | 31-01-13 | 18:33

En dan liggen die hollandse hoeren topless op het strand.

CortezTheKiller | 31-01-13 | 18:32

Naaktstrand er naast leggen....
.
*opgelost*

Parel van het Zuiden | 31-01-13 | 18:32

Ja daaaaag! Blaas hem dan maar gewoon op!

Hobbykip | 31-01-13 | 18:32

Plaatje klopt niet, die 2 op het strandlaken leven nog....

witte allochtoon | 31-01-13 | 18:32

En na het gebed en de snelle hap kunnen de mannelijke bezoekers zonnende dames lastigvallen op het strand. Wat een leven.

blinde kip | 31-01-13 | 18:31

Nein! Nein! Nein!

Botte Hork | 31-01-13 | 18:31

Als ik kennis wil maken met islam, ga ik wel naar Mekka.
Oh nee...

vetkleppert | 31-01-13 | 18:31

Wat doen die twee "hoeren" daar in hun bikini op het strand?

Vakonov | 31-01-13 | 18:31

Hoe komen die middeleeuwers toch altijd op het idee dat anderen kennis willen maken met islam?
Hebben ze nou nog steeds niet door dat iedere hernieuwde kennismaking alleen maar tot nog grotere walging leidt?
Terwijl het braaksel ons al ruimschoots tot de huig staat?

vetkleppert | 31-01-13 | 18:30

*Niets vertellen over betonrot doet*

rechtvaardigerechter | 31-01-13 | 18:30

Wel makkelijk af te zinken. In geval van nood dan hè, dat ik straks niet als islamofoob word geduid.

CoJoNes | 31-01-13 | 18:28

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken