Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

GEENSTIJL LEVERT 8 DOODSCHOPPERS AAN POLITIE

de8vaneindhovennumetbalkjes.jpeg Ladies and gentlemen. We got 'em. Alle acht in het gevang, meldt persbureau Belga. Geen dank & graag gedaan, qua ondersteuning bij de opsporing. GeenStijl, haar reaguurders en de rest van het internet zochten met liefde en plezier mee naar FC Kopschoppers, teneinde deze bruutgeweldplegers in het cachot te krijgen. Dat allemaal ondanks tegenwerking van Staatsomroep NOS, hun ballenbak NOS op 3 en hun Chef Fatsoen en Ethiek, Marcel Gelauff. Het teringtiefustuigh Bob Sloots, Brent Leysen, Ismail Bouzi, Jordy Moeskops, Tom Kantelberg (nee, die andere), Brett Smits en de andere twee wiens namen niet op deze pica staan, zitten achter slot en grendel. Stop maar met facebook- en fitnessprofieltjes linktippen, Eindhoven is weer veilig. Soort van, want Bureau Brabant komt volgende week met nieuwe daders op nieuwe beelden van nieuw uitgaansgeweld. Tot dan! Update: Gazet van Antwerpen: In afwachting van uitlevering lopen de vijf bloksnorren voorlopig weer vrij rond. UPDATE: Vaag. Volgens de Belgische poitie praat de GvA poep en zitten de boys nog wel gewoon vast.

Reaguursels

Inloggen

Eurocommissaris mevrouw Cresson, die haar vriendje de tandarts opvoerde als aidsdeskundige etc, kwam er ook op die manier onderuit ('al geboeg gestraft'). Helaas is er geen Grensjongerenvereniging die de Turnhoutenaren kan aanklagen voor imagoschade.

doedeljantje | 25-01-13 | 11:45

Jammer dat de ongezouten posts van een paar dagen geleden nu in getale en in felheid en haat plotsklaps zijn gedaald nu blijkt dat het merendeel blanke medemensen blijken te zijn.

Een taakstrafje is nu wel voldoende??? Vast wel... -1

Martin69Latu | 25-01-13 | 11:28

flyingdutch06 | 24-01-13 | 22:59 En wat is daar mis mee? Dit zijn daders, geen verdachten. Ze hebben bij elke trap meer rechten ingeleverd als je het mij vraagt dus verdienen ze niet beter. Bovendien blijkt deze methode een stuk beter te werken dan dat er 25 rechercheurs op gezet worden. Op naar de volgende...
Ben alleen bang dat Nederlandse rechters dit al genoeg straf vinden en ze om die reden gewoon laten lopen.

ley007 | 25-01-13 | 08:06

Klasse !

Maria-Louise6635 | 25-01-13 | 00:17

Goede zaak! Hulde aan het Nederlandse volk, onze hulp werd gevraagd en die werd ook door ons geboden. Oh, en wel even echt afstraffen die 'helden' he, anders bestaat de kans dat het Nederlandse volk ook dit op zich gaat nemen. Overigens geen dank hoor, als ‘jullie’ willen weten hoe het komt dat wij Nederlanders binnen een dag kunnen, wat 'jullie' helemaal niet lukt, dan is het antwoord dat bijna iedereen zijn vertrouwen in het rechtsysteem is verloren. En dat zegt meer over ‘jullie’ dan over ons als Nederlandse ‘onderdanen’. Proost.

pawa | 24-01-13 | 23:07

Al die artikeltjes, programma's, van "hier is weer iemand die afgetakelt wordt, kunt u ff meehelpen om de daders te vinden", doet me denken aan de heksenjacht in de middeleeuwen..

flyingdutch06 | 24-01-13 | 22:59

De Charme ofensief is begonnen:
Qute van burgemeester van Turnhout: 'Verdachten Eindhoven heel gewoon'
No nee mijn beste Burgemeester, Het is niet gewoon om in elkaar getremt te worden als je een opmerking maakt om de fiets niet kapot te maken.

HOE is het met het slachtoffer ????
Wellicht durft nu de beste man niet meer op straat te vertonen of houd hij daar een whiplash van over

TheNox | 24-01-13 | 22:43

De daders (geen verdachten) zijn in elk geval voor de rest van hun leven verzekerd van uhmmm.. geen werk?
Ze zullen daarom wel een taakstrafje krijgen maar toch dankzij GeenStijl (HULDE) voor het leven lang geen succes.

sbennieke | 24-01-13 | 22:40

Hiep Hiep Hoera! En eigenlijk natuurlijk volkomen kut dat we GS nodig hebben om dit soort tuig op te pakken.

bor | 24-01-13 | 22:28

Maar was dit nou een andere vechtpartij dan wat er anders plaats vindt op straat? Het ziet er uit als gewoon een vechtpartij zoals die vaker voorkomen. Laf en zinloos ja maar niet heel erg anders. Toch?

bbbachstra | 24-01-13 | 22:16

Ben benieuwd, wat zal het worden: weekje schoffelen?

Predictor | 24-01-13 | 22:09

Benieuwd of België gaat uitleveren. Is niet gebruikelijk.

TripleJoyForever | 24-01-13 | 21:52

-weggejorist-

derubbere | 24-01-13 | 21:37

-weggejorist-

Mr.Cooper | 24-01-13 | 21:37

Ik vraag me wel af wat dit allemaal gaat kosten; polities die regelmatig op bezoek lijken te komen bij het geboefte, burgemeesters die met elkaar gaan praten, etc, etc. Zou het redelijk vinden als die rijke ouders flink in de kosten gaan gaan bijdragen.

watazooi | 24-01-13 | 21:36

Eindhoven is, naar wat ik hoor, al decennia een van de meer criminele steden van Nederland. Het is dan ook een kutstad die volkomen terecht in de 2e wereldoorlog gebombardeerd is. Door de Engelsen, nog wel.
omanders | 24-01-13 | 21:16 | + -1 -

Jij als NSB-er is daar natuurlijk trots op! Opa ook met blinddoek voor de muur gestaan?

upgent | 24-01-13 | 21:31

-weggejorist en opgerot-

gs hater | 24-01-13 | 21:27

Ik heb de NOS gemaild , dat de foto op hun webpagina onscherp was :")

zeertegendradig | 24-01-13 | 21:23

@dr. tikshit | 24-01-13 | 20:53

Eindhoven is, naar wat ik hoor, al decennia een van de meer criminele steden van Nederland. Het is dan ook een kutstad die volkomen terecht in de 2e wereldoorlog gebombardeerd is. Door de Engelsen, nog wel.

omanders | 24-01-13 | 21:16

GeenStijl, HULDE. Ik hoop dat het nooit meer nodig is maar mocht het zo zijn. Ga vooral door met deze manier van daders opsporen.

Ik hoop ook van harte dat deze zombies echt kei- en keihard gestraft worden. TBS is nog te min.

GSpot | 24-01-13 | 21:12

Ha! Eindhoven wordt het nieuwe Hilversum ;-)

dr. tikshit | 24-01-13 | 20:53

Jerooney93 | 24-01-13 | 19:59 | + 1 -

Je moet even kijken bij de post van
enkelereisretour | 24-01-13 | 18:29 | + 2 -

Daar staat al een ge-update (hoe schrijf je dat woord?) foto.

RedHippo | 24-01-13 | 20:48

Zeg, zou die Jordy Moeskops soms uit een oud geslacht van koppentrappers komen???

Geurt Von Maulgeruch | 24-01-13 | 20:24

@omanders | 24-01-13 | 19:55
Als blijkt dat ook maar één van de schoppers op bv kickboksen zit, sla ik morgen die Badr .H op zijn bek.
Beloof ik.

Jackanders | 24-01-13 | 20:16

Peter Baltus even op af sturen!

grote haas | 24-01-13 | 20:14

Primadeluxe GS, en laat die gasten als Gelauff maar lekkern een eind weg raaskallen, het feit is dat dankzij jullie in een dag of drie iets gelukt is wat de Eindhovense hermandad in drie weken niet lukte.

Auspoetser | 24-01-13 | 20:07

-weggejorist-

derubbere | 24-01-13 | 20:01

@GS
Andri Nit en Stef Bruggink mogen dan niet geschopt hebben, ze hebben wel 2 weken lang hun mondje dicht gehouden tegenover de politie.

Daarom verdienen ook zij het om op de foto vernoemd te worden. Gaarne updaten:
i48.tinypic.com/33nvz2o.jpg

Jerooney93 | 24-01-13 | 19:59

@pius

De reden waarom ik je (mede-)creeerder van dit probleem noemde is omdat je dingen als kickboxen een warm hart toedraagt, en daaraan bijdraagt. Nu is het zo dat er heel wat mensen, als ik het goed begrijp jij ook, de mening zijn toegedaan dat vechtsporten jongeren de discipline bijbrengt om zich te beheersen maar dat is apert gelul: Wie iedereen (straatmocro's, verlegen jongeren, voetballertjes en wat ook nog) omkat tot "sportschool type" moet niet gek staan te kijken dat ie op een maatschappij van "sportschool types" uitkomt.

Je lijkt me een slimme kerel. Dan zal je ergens dit wel begrijpen.

omanders | 24-01-13 | 19:55

-weggejorist-

Virginia Richmond | 24-01-13 | 19:51

Oké mensen. Kom maar op met een nieuwe poll! Hoe lang moeten deze jongens schoffelen voordat ze weer op straat staan?

De Badtegelzetter | 24-01-13 | 19:47

Hulde.
Met name de naam en toenaam publicatie zorgt voor minder bubbels in mijn onderbuik.
Als je iemand ZO toetakelt, lever je een deel van je rechten in.

Lampelul | 24-01-13 | 19:42

Gefeliciteerd GS!
Ik moest lachen toen ik van de halfslachtige balkjes foto doorklikte naar de *rete* duidende "deze pica".
Op naar de volgende .... :-) .... :-( !

hotmint | 24-01-13 | 19:42

Hulde.
Met name de naam en toenaam publicatie zorgt voor minder bubbels in mijn onderbuik.
Als je iemand ZO toetakelt, lever je een deel van je rechten in.

Lampelul | 24-01-13 | 19:42

-weggejorist-

Kusmarokkaan | 24-01-13 | 19:40

Waarom wordt er zo geheimzinnig gedaan omtrent de marokkaanse nationaliteit van Ismail Bouzi? Eén op acht is toch geen slechte score?

oranjeblanjeblue | 24-01-13 | 19:39

Zojuist het telefoongesprek tussen Dhr. T. Kantelberg, de klusjesman uit Aalst-Waalre met de redactie van geenstijl beluisterd op omroep brabant. Hij heeft idd een heel sterk punt. Publiceer je als GS namen, doe dan eerst onderzoek naar wie het zeker NIET zijn. Stel mijn buurjongen zou eens toevallig ook Brent Leysen (!!!) heten .. ik moet er niet aan denken.

dePirK | 24-01-13 | 19:38

Ik zeg het niet vaak maar vooruit maar 1 keertje dan, GOED WERK GEENSTIJL.

Krak Eling | 24-01-13 | 19:38

Hopelijk zien onze marokaanse tuiglanders nu ook in dat het niet om de afkomst gaat, maar om de daden.

watazooi | 24-01-13 | 19:38

Dit moet gevierd worden! *plop*

mijntweecent | 24-01-13 | 19:37

Ismail Bouzi. Hmmm... toch nog een Mocro die bij het jongste geweldsdelict dat de media haalt betrokken is.

Diemeisje | 24-01-13 | 19:29

Hadden we een paar jaartjes geleden geen burgerwacht?
Lekker, peukie roken, hondje uitlaten, ff rondje rondlopen.
"Computer repear kit" in de jas.

Gaan we hier maar weer doen geloof ik.

nietrechts | 24-01-13 | 19:27

Laat ze hun straf maar in Belgie uitzitten, kunnen ze mooi de bitches van Marc Dutroux zijn!

Zirafa | 24-01-13 | 19:24

-weggejorist-

Bos Bloemen | 24-01-13 | 19:22

@miko
Gezien je reactie: zie onderstaand, kan ik aannemen dat je ook mishandeld bent en daar een geestelijk trouwma aan hebt over gehouden!!!
@Dennis.p | 24-01-13 | 17:35
Hoe is dat nu?? Om te moeten leven als een complete mongool?

Dennis.p | 24-01-13 | 19:21

Pownews kunnen jullie alvast ff een afspraak maken voor over 3 jaar met hoofddader Bret Leysen in de serie hoe is het nu met .......

DonnerKebabShaslik | 24-01-13 | 19:20

@Redactie :
Leer nou toch eens het verschil tussen "uitlevering" en "overlevering".

Piet_Snot | 24-01-13 | 19:10

-weggejorist-

chatboy16 | 24-01-13 | 19:03

@Dennis.p | 24-01-13 | 18:11
Had je idd beter kunnen doen. Maar ik snap je woede wel, zeker als je zelf slachtoffer bent van ongedierte, iets wat je nooit meer vergeet, en ziet hoe de overheid daar mee omgaat.

La Vie En Rose | 24-01-13 | 19:01

@Patje2011
Thanks, probleem kan je ook niet oplossen.
Als er geen beelden waren dan had niemand nu iets kunnen doen, 90% gebeurt buiten de camera's om dus dit is een mazzeltje. De gestoorde blijven gestoord alleen hun omgeving kan ingrijpen, dat is bij dit misdrijf niet gebeurt, al zie je duidelijk op het eind van het filmpje 1 jongen ze weghalen. Te laat maar het was wellicht een signaal. Als er 3 mafkezen zijn dan moeten die andere 5 ingrijpen.
Je kan de mensheid vergelijken met honden, teveel doorfokken brengt problemen met zich mee...

Wakadukuzu | 24-01-13 | 19:01

@carramba | 24-01-13 | 18:04
Dat namen en shamen is het probleem niet. Het doorslaan van koekwausen hier en elders is dat wel.

En ze hebben maar niet door dat dit averechts werkt.

La Vie En Rose | 24-01-13 | 18:59

miko | 24-01-13 | 18:49 | + 0 -

Je hebt gelijk, ik was La Vie aan het plagen.

Supermatthijs | 24-01-13 | 18:58

Helemaal niet willekeurig, slachtoffer had opmerking gemaakt over het tegen fietsen trappen. Dat is natuurlijk genoeg reden om iemand met 8-tegen-1 bijna dood te trappen -zucht-

Slachtoffer +1 voor het in je uppie aanspreken van groep kuttekoppen!

nos.nl/artikel/465402-mishandeling-was...

Fijne kerel | 24-01-13 | 18:57

Wanneer deze daders weer vrij komen, kunnen ze volgens mij cameraloze gebieden beter mijden. Ik hoop voor hen dat hen in de toekomst niets overkomt waardoor ze nooit meer zonder angst over straat durven. Hoewel dat een welverdiende straf zou zijn.

Koos Buster | 24-01-13 | 18:57

@miko | 24-01-13 | 18:26
Lees even deze reactie: @Dennis.p | 24-01-13 | 17:47

Vraag aan jou: Hoe voelt het nu om te reageren als een mongool?

La Vie En Rose | 24-01-13 | 18:56

Hoera, Nederland is weer een paar idioten armer!

Niels Otterman9517 | 24-01-13 | 18:51

@Supermatthijs | 24-01-13 | 18:27
we hebben het over mannenmeppers.

miko | 24-01-13 | 18:49

Wordt nog druk in de Goelag op Rottumeroog...

Lafayette | 24-01-13 | 18:49

@Moishe Pipik | 24-01-13 | 18:26
Duidelijk een bekende. Ik denk dat die jongens nu ook wel weten wie het 'lek' is.
Je neemt toch niet zomaar een foto van een stel doorgesnoven dronken gekken?

miko | 24-01-13 | 18:48

Top gedaan dit!

Rack the Jipper | 24-01-13 | 18:48

@Graaf van Egmont | 24-01-13 | 18:24

Dat doet mij deugd mijn waarde. Ik zal drinken op de voortgang van dat goede!

pius | 24-01-13 | 18:46

Hulde!

Daar gaan we alweer! | 24-01-13 | 18:45

@Wakadukuzu

Je spreekt goed, en ik kan het niet met je oneens zijn, zoals de rest van het Nederlandse volk, wat wel gebleken is de laatste dagen. Toch zijn ook als mensen gearresteerd worden de problemen niet over, daar juridisch zaken maanden kunnen duren, de politie geen prioriteit stelt aan mishandeling zonder ernstig letsel (ook al had het erger kunnen uitpakken), de daders worden vaak laag gestraft, en krijgen geen straatverbod zodat als je pech hebt die mensen dagelijks tegen komt. (en dan zit je weer met de moeilijkheid wat is een bedreiging, en hoe bewijs je het aan de politie.)

Patje2011 | 24-01-13 | 18:38

maar hoe is het nu met het slachtoffer?

shampo | 24-01-13 | 18:37

@derubbere
Onze Brent is 17 dus wordt waarschijnlijk een jeugdzaak.
Wordt als het tegenzit bureau Halt, wat vuurwerk in zakjes doen.
En al zou hij in detentie gaan dan is hij de Bubba die het zeepje juist uitdeelt, met die pubertjes onder hèm, waarschijnlijk wordt hij dan juist een held!!
Weet niet of volwassenrecht bij zo'n zaak als dit toegepast kan worden.
Tijd zal het leren...

Wakadukuzu | 24-01-13 | 18:36

Gewoon de nik in jorissen en zeker die hoofddader Brent Leysen. Overigens begrijp ik wel waarom het OM zo bang is voor eigen rechtertje spelen. Dit worden allemaal taakstraffen van minder dan 60 uur.

DonnerKebabShaslik | 24-01-13 | 18:36

Het ouderwetse premiejagen moet weer worden ingvoerd. Vette bounty op het hoofd en de crimineel is zo gevonden. *paard opzadelen doet*

Hei-kneuter | 24-01-13 | 18:35

-weggejorist-

derubbere | 24-01-13 | 18:30

We willen de heren nog wel even allemaal voor eeuwig vastleggen toch?
tinypic.com/view.php?pic=2l8hocj&s...
Zou het rustiger en veiliger worden als er iedere week een paar van die hyena's voor de rest van hun leven digitaal genageld worden? Denk het wel !

enkelereisretour | 24-01-13 | 18:29

In die link van Belga wordt de waarheid alweer aangepast aan wat de journalisten denken dat door de overheid gewenst wordt: "enkele malen geslagen".
.
Niks doodtrappen dus. Het zal er wel aan liggen dat jullie allemaal geen video kunnen kijken en doodschoppen zien waar iemand alleen maar een paar tikjes uitdeelt. Sukkels.

Patatter | 24-01-13 | 18:29

Bubba is aan het zoeken naar de vaseline.

Afrikaner10 | 24-01-13 | 18:29

@Patje2011 | 24-01-13 | 18:13 |

Je heb gelijk. Heb wel hetzelfde. Alleen moraal van het verhaal is dat er wel slachtoffers zijn, en het moet een ieder duidelijk zijn dat we het zat zijn.
Het moet preventief zijn, de daders mogen hierdoor hun straf niet ontlopen. En mogen landelijk bekend worden gemaakt met toenaam etc..
Geenstijl is de laatste maanden helemaal in de ban van geweld, pesten, zelfmoord etc.
Het is nu alleen tijd dat het volk opstaat tegen dit soort figuren en hopen dat het inderdaad preventief zal werken en dat het volk toch direct durft in te grijpen.
Als je het ziet gebeuren deel dan 3 tikken uit. Op zijn kin, op zijn neus, in zijn ballen. En daarna bellen!!! Zat ben ik dit... Zat van dat soort berichten... Wordt een keer tijd voor actie.. Maximale straffen uitdelen, niks meer verzachtende omstandigheden.
Ps de strafeis voor de moord op die juwelier vind ik wel vrij netjes. (als je de maatstaf van het strafboek bekijkt dan). Alleen de chauffeur kreeg al een eis van 15 jaar.

Wakadukuzu | 24-01-13 | 18:28

miko | 24-01-13 | 18:26 | + 0 -

Kun je beter aan Dion Graus vragen.

Supermatthijs | 24-01-13 | 18:27

miko | 24-01-13 | 18:16
Komt nog wat bij. Ik heb het niet helemaal op de voet gevolgd, maar zijn die gasten nu opgespoord door bekenden van de daders of door mensen die gewoon de beelden hebben vergeleken met beelden van social media? In het tweede geval snap ik niet waarom je beelden überhaupt publiekelijk zou maken. Dat moet de Sherlocks van de politie toch ook lukken.

Moishe Pipik | 24-01-13 | 18:26

@Dennis.p | 24-01-13 | 17:35
Hoe is dat nu?? Om te moeten leven als een complete mongool?

miko | 24-01-13 | 18:26

pius | 24-01-13 | 18:22
Mijn gezondheid gaat weer vooruit, alhoewel ik een jaar echt af heb moeten zien. Maar we gaan niet klagen.

Graaf van Egmont | 24-01-13 | 18:24

Heren van het Geenstijl team en reaguurders, graag wil ik het volgende onder de aandacht brengen.
Zo dadelijk krijgen we weer in de media te horen dat deze schoften door de media al voldoende gestraft zijn.
'K ben bang dat ze er met veertig uur schoffelen vanaf komen.

Bij deze een oproep aan Dhr D Weesie om dit NU al onder de aandacht te brengen, om zodoende algehele verontwaardiging creëren zodat het om en eventuele rechter zich gewaarschuwd voelt.
Nederland is het ZAT.

richieyeah | 24-01-13 | 18:24

Waarom moeten ze nu weer onkenbaar worden gemaakt? Deze mensen verdienen het om herkend te worden!

Kowen | 24-01-13 | 18:23

@Graaf van Egmont | 24-01-13 | 18:18

Ik doe mijn best nobele. Alles wel met U?

pius | 24-01-13 | 18:22

@Watapatja | 24-01-13 | 18:15

Uiteraard. Nuance word vaak voor zwak en links versleten maar is dat zeker niet in uw geval. Het komt voort uit ervaring, Ik vind dat een mooi eigenschap.

Wou ik gewoon even zeggen;)

pius | 24-01-13 | 18:20

Datzegiktoch | 24-01-13 | 18:12 |
Wel eens iemand op coke zien doordraaien?

Watapatja | 24-01-13 | 18:18

pius | 24-01-13 | 18:14
eg wel

Graaf van Egmont | 24-01-13 | 18:18

@Bruno Alaska | 24-01-13 | 17:41
Ik heb geen moer te maken met maroc.nl
Als men zich daar gedraagt als een stel losgeslagen ayatollahs hoeven we dat hier niet te doen.
Ik neuk ook geen geiten

miko | 24-01-13 | 18:18

@Moishe Pipik | 24-01-13 | 17:36
Vandaar dat Justitie enigszins terughoudend is met het plaatsen van Foto's en filmpjes.
Ik persoonlijk ben er voor en zo snel mogelijk omdat dit de pakkans vergroot. We zullen echter met zijn allen dan WEL wat terughoudender moeten zijn met het volksgericht.
Maar dat GS nu een publieke Meaculpa moet doen gaat me ook te ver.

miko | 24-01-13 | 18:16

Toch opvallend, hoe gemakkelijk de nationaliteit in alle media beschreven wordt, maar als het een buitenlander betreft, wordt hier uiterst terughoudend over gedaan.. waarom is dat eigenlijk?

SGiel | 24-01-13 | 18:15

pius | 24-01-13 | 18:08 |
Dank. De nuance is mede te danken aan de positieve ervaringen bij mijn omgang met allerlei culturen. Negatief gedrag zal ik altijd bestrijden. Uiteraard heb ik ook mijn negatieve ervaringen met nl-ers, tokkiegedrag heb je in alle culturen.

Watapatja | 24-01-13 | 18:15

Onbekende Meneer | 24-01-13 | 18:10 | + 0 -
Moet ik dit serieus nemen? Denk eens wat beter na voordat je dingen uitkraamt.

carramba | 24-01-13 | 18:14

Ah zie net de update. Ja dus.

Canis Spurcus | 24-01-13 | 18:14

@Graaf van Egmont | 24-01-13 | 18:11
Wie ik?;)

pius | 24-01-13 | 18:14

@Bruno Alaska | 24-01-13 | 18:11

dat zit ik ook. Al mijn hele leven trouwens;)

pius | 24-01-13 | 18:13

Mag ik zeggen dat ik toch wel een kick heb gekregen van het pakken van die reserve Belgen. Kan niet wachten tot maandag!! Hulde aan GS en zijn scherpe zielen.

Patje2011 | 24-01-13 | 18:13

@ Van Rossem
... en de andere twee WIER namen niet op deze pica staan...

Voor de rest een stijlvol artikel, niets aan toe te voegen.

Alvast Bedankt | 24-01-13 | 18:12

Watapatja | 24-01-13 | 18:06 | + 0
Geestvernauwende alcohol bedoel je zeker. Van een joint of een pilletje wordt je niet zo agressief. Of ben je een religekkie want dan kan ik je wel plaatsen.

Datzegiktoch | 24-01-13 | 18:12

Ja sorry hoor,@La Vie En Rose, misschien had ik eerst ff het laatste comentaar moeten plaatsen. Weet je het doet gewoon pijn te zien hoe de overheid er mee om gaat. En nogmaals, het is niet op afkomst bedoeld.

Dennis.p | 24-01-13 | 18:11

@pius | 24-01-13 | 18:07

Ik zit in een experimentele fase...

Bruno Alaska | 24-01-13 | 18:11

Wat bent u weer rationeel deze avond uedele?

Graaf van Egmont | 24-01-13 | 18:11

@carramba | 24-01-13 | 18:04 | + 0
U mag kiezen uit de volgende straffen
- 1 jaar cel (wat ze echt niet gaan krijgen... )
- Je naam die bekend is bij IEDEREEN gekoppeld aan Zinloos Geweld, zoekbaar op google.. en vindbaar als MEGA-ITEM!
Ik zou ze vandaag nog in Eindhoven vrij op straat zetten...

Onbekende Meneer | 24-01-13 | 18:10

@Doc Damage | 24-01-13 | 16:48
@Ayatollah Oink-Oink | 24-01-13 | 16:47
Dat gaat door het 1000 plafond wat ik je brom.

miko | 24-01-13 | 18:10

@ Datzegiktoch | 24-01-13 | 18:01 |
Daar heb je Nujij dus ik stel voor... leef je daaruit ?
Zomaar een boom in het bos hoor.

snakeplisskin | 24-01-13 | 18:09

Mooi!
Alleen onbegrijpelijk dat de pliesie zo idioot lang wacht voordat de beelden een keer op internet te zien zijn. Waar slaat dat op???

lekker wijf | 24-01-13 | 18:08

@Watapatja | 24-01-13 | 18:06

Netjes hoor> nuance zonder week te zijn. Kudo's .

pius | 24-01-13 | 18:08

Overigens stijlloze naming & shaming 2.0 op GS. Ik hou er van!

OfNiet | 24-01-13 | 18:08



@Dennis.p | 24-01-13 | 17:47

Ik vind het zeer triest wat je geburt is, maar de afkomst is in dit geval een andere.


@Bruno Alaska | 24-01-13 | 17:41

Normaal zeg je zinniger dingen Bruno. Gewoon even alle draadjes doorlezen waar het dits soort topics en vergelijkbare topics met allochtonen betreft dan zal je twee verschillen zien, er zijn meer reacties gemiddeld bij allochtonen gerelateerd geweld en de veroordelingen zijn buitensissiger.

Dat is zo feitelijk als een koe die gras eet. Jouw idee hierover klopt echt niet.

( maar natuurlijk zijn er ook genoeg reaguurders die de balans wel weten te vinden, laat dat helder zijn)

pius | 24-01-13 | 18:07

Maar wellicht kunnen we het nog even over anabooltje BRENT LEYSEN hebben...

OfNiet | 24-01-13 | 18:06

Sjors_Carlin | 24-01-13 | 17:49 |
Het benoemen van de werkelijke cijfers over Marokkanen leverde mij onlangs nog 2 weken rust op. Ik ontken ze niet, ben wel geinterresseerd in de achtergronden. Ik geloof niet in een Marokkaans geweldgen, ook niet bij rijkeluiszoontjes trouwens. Bij deze heren heb ik nog steeds het gevoel dat geestverruimende middelen een rol spelen.

Watapatja | 24-01-13 | 18:06

Sjors_Carlin | 24-01-13 | 18:04 | + 0
Ben bang dat de veer nog even over de redactie zal zwerven. Iedereen wil hem daar tenminste nog 30 cm rectaal inbrengen.

Datzegiktoch | 24-01-13 | 18:05

Case closed. Op naar volgende week!

OfNiet | 24-01-13 | 18:05

@La Vie En Rose | 24-01-13 | 17:59 | + 1 -
Inderdaad dat namen en shamen en doorslaan hier door koekwausen werkt averechts uit op de strafzwaarte.

carramba | 24-01-13 | 18:04

Watapatja | 24-01-13 | 17:59
Dank kerel. Eet smakelijk en tot morgen!
Hopelijk dan niet weer in een doodschoptopic!

Sjors_Carlin | 24-01-13 | 18:04

@Dennis.p | 24-01-13 | 17:47
Ah, nu kan ik je eerdere reactie beter plaatsen.

La Vie En Rose | 24-01-13 | 18:01

Vies vulles, als ik cipier was piste ik in hun drinken en over het voer van ze. Vuile honden.

[G]eenstijl | 24-01-13 | 18:01

snakeplisskin | 24-01-13 | 17:55 | + 2 -
Ja want dan heeft niemand het er meer over en komen de daders er met een minimumstraf vanaf omdat ze met hun bek op GS hebben gestaan. Prima werk (hoewel niet geheel zorgvuldig) maar kunnen we nu gewoon weer verder gaan. Bijvoorbeeld over www.nu.nl/opmerkelijk/3012326/turkse-b...

Datzegiktoch | 24-01-13 | 18:01

Ik noem geen namen hoor Reggie Wilarends8900

florida117 | 24-01-13 | 18:01

@Moishe Pipik | 24-01-13 | 17:36
Psies ja.
En het erge is dat die imbecielen niet snappen dat zijzelf er straks de oorzaak van zijn dat de pliesie geen beelden meer online zet.

La Vie En Rose | 24-01-13 | 17:59

Is dit de slechtste belgenmop aller tijden? Idioten die verdacht worden van zeer zware mishandeling direct weer naar huis sturen? Volgens mij staat daar toch zeker een maximum op van een jaartje of 5 (in het volwassenen strafrecht).

MysteryQuest | 24-01-13 | 17:59

Sjors_Carlin | 24-01-13 | 17:49 |
Je mag het belerend noemen. Ik probeer in ieder geval hoofdzaak van bijzaak te onderscheiden. En ook vanuit de gedachte dat ik het meer dan zat ben dat Nl al jaren wordt gedomineerd door hufterigheid. Overigens op alle niveau's, graaiers en incompetente bestuurders vallen hier ook onder.

Ik ben blij dat er hier nu een beweging ontstaat die met behulp van de social media misschien een bijdrage kan leveren in het bestrijden van de verhuftering. Als je dat wil bereiken moet je natuurlijk zelf wel proberen zo zuiver mogelijk te handelen.

Zie in jou absoluut een medestrijder.

Watapatja | 24-01-13 | 17:59

Ik lees dat er op gs ook enkele mensen zitten die geweld niet verafschuwen ?!

florida117 | 24-01-13 | 17:59

Ha. De fine fleur van de natie .

pius | 24-01-13 | 17:56

Proberen die Belgen grappig te zijn? ''Hoofdverdachte B.L.''

studentonkunde | 24-01-13 | 17:56

@update Geweldig, die reacties van die Vlamingen. Het lijken net Nederlanders.

brutus68 | 24-01-13 | 17:55

Aha gelukkig het voelde al onwennig een uur zonder doodschopperstopic. Hoe ver gaan jullie die veer nog in eigen reet steken daar bij GS?!?
Datzegiktoch | 24-01-13 | 17:53 |

Tot de rechter zijn oordeel heeft uitgesproken misschien?

snakeplisskin | 24-01-13 | 17:55

In de Belgische pers zijn ze ook niet echt van het benoemen: "Drie verdachten van de mishandeling in Eindhoven hebben de Nederlandse nationaliteit, vier de Belgische. Eén verdachte heeft een andere nationaliteit, meldde het Openbaar Ministerie in de Belgische plaats Turnhout donderdagochtend. Welke dat is wilde een woordvoerster niet zegen."
WTF?

Afgeschminkte Bassie | 24-01-13 | 17:55

@drs.Nee | 24-01-13 | 17:11 |
Komt niets van terecht.
Anders hoeven ze het niet van jaar tot jaar te herhalen.

ProAsfalt | 24-01-13 | 17:54

@La Vie En Rose | 24-01-13 | 17:50

Staatsjournaal en haar vertegenwoordigers versus hypocriet gedrag is niets nieuws.... het grappige is wel dat die oetlul van een Gelauff zich zelf zo enorm serieus neemt.... man man man, wat was mijnheer op zijn edele delen getrapt

Fatwabuster | 24-01-13 | 17:54

@Reggie Wilarends8900 | 24-01-13 | 17:28
Jij bent geen haar beter dan die 8 gasten.
Evenals Dennis.p | 24-01-13 | 17:35

La Vie En Rose | 24-01-13 | 17:53

Aha gelukkig het voelde al onwennig een uur zonder doodschopperstopic. Hoe ver gaan jullie die veer nog in eigen reet steken daar bij GS?!?

Datzegiktoch | 24-01-13 | 17:53

Is de maker van de groepsfoto wel anoniem gebleven?

doedeljantje | 24-01-13 | 17:52

dysdiadochokinese | 24-01-13 | 17:39 | + 0 -
Stop is met het rondstrooien van dat woord, meest verkrachte woord van de laatste jaren. Geenstijl heeft mensen online weten te mobiliseren en dat heeft ze vruchten afgewerpd.

carramba | 24-01-13 | 17:51

Ik heb sterk de indruk dat Marcel Gelauff een paar van die faalhazen van ballenbakredacteuren van het staatsjournaal, die tevens spraken over een vechtpartij, wat het niet was, de opdracht heeft gegeven om hier nog even GS in te wrijven dat door hun toedoen die Tom Kantelberg is bedreigd.

Laten die maar eens even naar zichzelf kijken. We zijn nog niet vergeten hoe de redactie van de NOS bewust in een filmpje over uitspraken van Dion Graus tijdens een parlementaire enquette over ABN-AMRO en Fortis heeft geknipt, waardoor Graus helemaal kapot is geschreven.
Daar hebben ze nooit hun excuses voor aangeboden.

En dat is slechts één voorbeeld van smerige journalistiek van het staatsjournaal.

La Vie En Rose | 24-01-13 | 17:50

Watapatja | 24-01-13 | 17:37
Wat mij opvalt is dat belerende toontje van je.
Iedereen die ietwat z'n gal spuwt krijgt een standje van jou, hoe komt dat kerel?
Voel jij je superieur omdat jij niet durft te zeggen wat je voelt bij ALWEER een molestatie,diefstal,overval,geweldspleging tegen hulpverleners,etc, door tuig, Nederlands of Marokkaans? Zoals ik gisteren al zei, de kleur maakt niet uit, het misdrijf tegen mens en samenleving WEL!
In mijn reactie, als het een Nederlander is, roep ik net zo hard als ik aanstaande maandag ga roepen.... dat het 2 Marokkanen zijn (dit is nu al bekend). Ik ben realist, geen racist, maar heb zoals zovelen meer dan genoeg van het ontkennen dat er door bepaalde groepen onevenredig veel meer criminaliteit is EN er extreem veel meer geweldsplegingen en overtredingen worden gepleegd.

Sjors_Carlin | 24-01-13 | 17:49

Mooie foto van de eindexamenklas HR Management gekneed in het op straat schoppen.

Allemaal geslaagd voor de laatste praktijkproef?

Islamofiel | 24-01-13 | 17:49

Mooi,
Nu nog de ouders, die verantwoordelijk zijn voor het voortbrengen van deze monsters, namen & shamen

Daan Houtjebijter | 24-01-13 | 17:47

Wat de telegraaf als mijn reactie niet plaatste. Wat zou de reden zijn!!! Oke ik was even bevooroordeeld. Hoe is het mogelijk, maar sorry.
Heb net een trauma cursus achter de rug na zomaar te zijn neergestoken door dit zelfde soort tuig, wat voor afkomst zouden ze hebben is hier de vraag!!! Mag natuurlijk niet genoemd worden, anders krijg je gelijk weer het lul verhaal van discriminatie aan je broek. Gevolg, de rest van mijn leven invalide. Na het zien van deze beelden is mij nog meer duidelijk dat er geen ene moer door de politiek aan wordt gedaan. Pappen en nathouden met taak strafjes etc. Er zijn immers ook goede mensen van dit soort. Tja en nog steeds zegt de politiek dat het maar een incident is. Nou niet dus!! Wat voor afkomst dan ook..

Dennis.p | 24-01-13 | 17:47

@bertje13 | 24-01-13 | 17:32

Komt er weer wat beweging in de huizenmarkt daar in Turnhout. Voor eventuele broertjes en zusjes is het inderdaad vervelend, met die ouders heb ik geen medelijden. Hadden ze die apen maar moeten opvoeden i.p.v. afkopen.

brutus68 | 24-01-13 | 17:46

En een zéér voorspelbare update...
Hoe kan het ook anders!
zum kotschen!

Devils smile | 24-01-13 | 17:44

Tim Grimback | 24-01-13 | 17:39
Of een verbod of imbecielen, maar dat is nog lastiger te realiseren.

Moishe Pipik | 24-01-13 | 17:44

bertje13 | 24-01-13 | 17:32 | + -2 -

God! Jij snapt er werkelijk hélemaal niks van, huh?

Devils smile | 24-01-13 | 17:43

Ars Vivendi | 24-01-13 | 17:40
Valt me inderdaad op dat het er nog zo lang blijft staan. Oproepen tot geweld hier geldt toch als een doodzonde dacht ik toch.

Graaf van Egmont | 24-01-13 | 17:43

@miko | 24-01-13 | 17:29

Maar als het Marokkanen waren geweest, zou in de panelen van een zeg maroc.nl dan dezelfde heksenjacht zijn ontketend? Mijn punt was eerder dat autochtonen blijkbaar geen onderscheid maken in tuig en dat de nadruk op groepen komt door de oververtegenwoordiging van die groepen.

Er wordt hier net zo makkelijk los gegaan op een stel blanken.

Bruno Alaska | 24-01-13 | 17:41

ik ben ook 1 van die personen die er over dacht nederland te verlaten.. vanwege de slappe hap hier

geenstijl geeft hoop? :)

idd vaste rubriek van maken?..

TOP Geenstijl ! ik was geen lid.. ik word lid!

shampo | 24-01-13 | 17:41

Ik heb het gevoel dat er een nieuwe tendens aan het ontstaan is: het internettelijk opsporen van daders. geweldige ontwikkeling. Wat de politie niet kan (alles zien en overal op het juiste moment aanwezig zijn) kan het internet wel. Persoonlijk denk ik dat GS hier een leidende voortrekkersrol in heeft gehad.

appeltjesgroeneweide | 24-01-13 | 17:40

Helaas moet ik constateren dat niemand "Ghandi" is. Elk mens heeft morele grenzen die overschreden kunnen worden. Wat uit het merendeel van de reacties uit het land gebleken is, is dat mensen -buiten een paar wereldvreemde linksluizen dan- het meer dan zat zijn én gefrustreerd zijn door de lage straffen. Wie kan nu nog vertrouwen hebben in politiek of justitie? Wat de politie niet kan, lukt GS en reaguurders wel, wat zegt dit over ons justitiële apparaat.... wel, dat het knap incapabel is!

Sjors_Carlin | 24-01-13 | 17:40

@Reggie Wilarends8900 |
Kan iemand Joris even wakker maken?

Ars Vivendi | 24-01-13 | 17:40

Ah zie net de update. Nee dus.

Canis Spurcus | 24-01-13 | 17:39

@Moishe Pipik | 24-01-13 | 17:36
Daar is maar een oplossing voor; een verbod op het internet
daar zijn ze in den haag al druk mee bezig, nog even geduld hebben en ook dat probleem is -opgelost-

Tim Grimback | 24-01-13 | 17:39

@bertje13 | 24-01-13 | 17:32

Ja en? Pleurt eens op met je 'Niks verkeerds gedaan' .... iemand voor dood achterlaten (werk van je vriendjes) is wel degelijk strafbaar!

Fatwabuster | 24-01-13 | 17:39

Het valt me op dat er nogal wat reaguurders zijn (zwitsalletjes?) die nogal doordraven in hun queeste naar oplossingen voor het probleem. Denk even na en tel tot tien tot je echt wat gaat melden.

Graaf van Egmont | 24-01-13 | 17:39

Ik wil graag mijn respect betuigen aan de medewerkers en redactie van Geenstijl voor het volharden in de berichtgeving over deze zaak. Jullie hebben ballen als tieten. Sjapoo!

dysdiadochokinese | 24-01-13 | 17:39

@Reggie Wilarends8900 | 24-01-13 | 17:28
ga jij eens op het stormfront reageren mongeaul.

INH.30CL | 24-01-13 | 17:39

Zijn ze nu ook aangehouden?

Canis Spurcus | 24-01-13 | 17:39

@Watapatja | 24-01-13 | 17:27 : Ik moest lachen. Ja natuurlijk verwacht ik niet dat Verlinde ook maar een moment zal nadenken over hoe verwerpelijk zijn opmerkingen waren. Om over excuses nog maar te zwijgen. Neemt echter niet weg dat ik de hoop op verandering mag uitspreken.
En eigenlijk is het niet zozeer die wandelende bak maagzuur die me stoort, als wel de gedachtegang die erachter schuilt.
Ja, mensen hebben recht op privacy en dat dienen we te respecteren. Een vader die een brood steelt voor zijn gezin moet je nooit en te nimmer aan de schandpaal nagelen. Dat maakt ons een beschaafd land. Maar zij die onze beschaving met voeten treden en zich te buiten gaan aan dergelijke vormen van excessief geweld verdienen niets anders dan hoon en minachting. Over een jaar is men ze alweer vergeten. Tot die tijd is maatschappelijke verbolgenheid een probaat middel om de daders te doen inzien hoe ernstig hun vergrijp was.
Met name omdat de rechterlijke macht het al jaren nalaat te doen.

Not Muhammad | 24-01-13 | 17:38

Nu nog die mishandeling in Nijmegen! Hup Hup! Zoeken!

Freakster1986 | 24-01-13 | 17:38

Hee regie , wat doe jij hier ?

zgs | 24-01-13 | 17:38

Goed gedaan Geen Stijl.

Wij helpen wel mee zoeken, zie je wel.

Ze zitten nu waar ze thuis horen.

De lafaards.

ANGEL70 | 24-01-13 | 17:37

Sjors_Carlin | 24-01-13 | 17:31 |
Misschien tijd voor de volgende stap in je ontwikkeling. Hoofdzaken onderscheiden kun je leren. Hier gaat het om asociaal gedrag, waarbij afkomst, religie, nationalteit me niets kan schelen. Hoop dat rechters dat ook een keer begrijpen.

Watapatja | 24-01-13 | 17:37

miko | 24-01-13 | 17:28
Vanuit die redenering kun je dus geen enkel nieuws meer plaatsen. Het is niet GS die deze man aan de schandpaal heeft genageld. Maar idioten die te snel conclusies trekken en ook nog even de beste man gaan bedreigen.

Moishe Pipik | 24-01-13 | 17:36

@bertje13 | 24-01-13 | 17:32 |
Een slachtoffer achterlaten is strafbaar in Nederland.
Nuff said.

snakeplisskin | 24-01-13 | 17:36

Vroeger had je de schandpaal ter vermaak van de bevolking om misdadigers hun lesje te leren. Mooie attractie voor iedere stad en dorp. Misschien een iedee om in deze moderne maatschappij het kopschoppen in te voeren. Misdadiger ingraven en iedere burger die er behoefte aan heeft mag er, ook is ff lekker op los trappen.

Dennis.p | 24-01-13 | 17:35

@Reggie
Totale mongeaul.

das_Freudenmädchen | 24-01-13 | 17:34

@Iknowall | 24-01-13 | 17:20
Je zou hier juist wel interesse voor moeten hebben
a. het tuig gaat niet lang achter de tralies
b. het is inderdaad wachten op de "next" die door hun -afgetuigd- bijna om het leven gebracht wordt

Tim Grimback | 24-01-13 | 17:33

Reggie Wilarends8900 | 24-01-13 | 17:28
Je gaat te ver man. Toedeledokie maar.

Graaf van Egmont | 24-01-13 | 17:33

Reggie Wilarends8900 | 24-01-13 | 17:28 |
Met dit soort opmerkingen ben je geen haar beter, waarschijnlijk ook zo'n lieve jongen die een keer kan doordraaien.
Social media heeft zijn power aangetoond en zal dat in het verdere verloop ook doen. We zullen zien of de tendensen dan veranderen.

Watapatja | 24-01-13 | 17:33

-weggejorist-

helipive | 24-01-13 | 17:32

goed gedaan geenstijl het leven van 8 jongens waarvan er 5 eigelijk niks verkeerd hebben gedaan(hadden wel moeten ingrijpen maar hen zo aan de schandpaal hangen voordit) verpest en het leven van hun familie!! Ze zouden na een tijdje toch gevonden zijn er gaat altijd iemand praten! Nu moeten sommige van hen gaan verhuizen met ouders broers en zussen dankzij jullie!!!

bertje13 | 24-01-13 | 17:32

goed gedaan geenstijl het leven van 8 jongens waarvan er 5 eigelijk niks verkeerd hebben gedaan(hadden wel moeten ingrijpen maar hen zo aan de schandpaal hangen voordit) verpest en het leven van hun familie!! Ze zouden na een tijdje toch gevonden zijn er gaat altijd iemand praten! Nu moeten sommige van hen gaan verhuizen met ouders broers en zussen dankzij jullie!!!

bertje13 | 24-01-13 | 17:32

Ik was lezer van GeenStijl.
Nu ben ik fan van GeenStijl.

Peter Emile | 24-01-13 | 17:32

En nu maar hopen dat de volgende verdachten WEL Marokkanen zijn anders stort ons wereldbeeld wel een beetje in! miko | 24-01-13 | 16:43 |
------
Priceless! :)

Sjors_Carlin | 24-01-13 | 17:31

Bovendien, GS: wel zeggen "wij hebben het niet gepubliceerd, maar van het Brabants Dagblad doorgelinkt" maar vervolgens wel roepen "wij hebben ze opgepakt"?. Curieus, curieus... en de manier waarop Tom De Onschuldige is behandeld.... nee. Faal.

Boer in 020 | 24-01-13 | 17:31

Wat hebben die 2 Marokkanen dan op hun Feesboekprofiel staan? Moeder: zus | Vader: geit | Werk: WW+theehuis | Hobbies: mobieltjes-Beverwijk | Relatie: ja,met neef

Sjors_Carlin | 24-01-13 | 17:30

@Hans Gruber | 24-01-13 | 16:57
Wat nou fout hakwerk.

Allereerst kwam die foto plus namen van een tweet die werd verstuurd naar de politie. Die foto heeft GS gepubliceerd. Eerst zonder namen, later in een update met namen.

Toen duidelijk werd dat een andere Tom Kantelberg werd lastiggevallen en bedreigd, heeft GS de link van een reaguurder naar het feestboekaccount van die andere Tom Kantelberg verwijderd en hebben Tom in een telefoongesprek laten weten dat zij het vervelend voor hem vonden maar het nou eenmaal een gegeven is dat meerdere mensen dezelfde naam hebben, en zij niet hebben opgeroepen om de daders te bedreigen. Daarnaast hebben zij nog een tweet verstuurd met de vermelding dat het niet om die Tom Kantelberg gaat.

Wat had GS nog meer moeten doen?
Er zijn nou eenmaal imbecielen die anderen anoniem gaan bedreigen. Die bevinden zich onder GS reaguurders maar ook op andere blogs en niet te vergeten op twitter.

Dat kun je de redactie van GS niet in de schoenen schuiven.



La Vie En Rose | 24-01-13 | 17:30

Ja, we hebben ze, heel goed, maar nu gaan ze in het nederlandse rechts systeem en met die slappe D66 rechters hoeven ze echt niet bang te zijn voor welke straf dan ook. 10 uur taakstraf, en twee maanden geen haargel gebruiken is waarschijnlijk de zwaarste straf die onze wereldvreemde rechters kunnen bedenken.

denoorman | 24-01-13 | 17:30

@geomario | 24-01-13 | 17:21 |
Wat is hier 2.0 aan?
Natuurlijk geweldig dat de verdachten zijn opgepakt.
Maar het anoniem legen van de respectievelijke onderbuiken alhier, daar is echt niets 2.0 aan.
Het is primitief en bewijst dat onze samenleving de apenrots nog lang niet ontgroeid is.

Ars Vivendi | 24-01-13 | 17:29

Het wordt tijd dat zowel politie, justitie en rechterlijke macht zich gaan aanpassen aan de nieuwe tijd. Het gelul over "incidenten" en slechte jeugd moet eens afgelopen zijn.

Graaf van Egmont | 24-01-13 | 17:29

@Bruno Alaska | 24-01-13 | 17:23
Niet harder dan als het Marokkanen zouden zijn.

miko | 24-01-13 | 17:29

Ik hoop dat het uitleveren even op zich laat wachten. Belgische gevangenissen zijn andere koek dan hier. Die Brent lijkt me wel een leuk speledingetje voor Dutroux.

brutus68 | 24-01-13 | 17:29

Wat je kan besparen,alles is er, maar wordt tegengewerkt door hogerhand.
Daders worden na een week of wat als slachtoffer neergezet,en het wordt de allerhoogste tijd dat dit gaat veranderen.Dit zijn geen kwajongenstreken,keihard aanpakken aub.

fleurtje | 24-01-13 | 17:29

-weggejorist en opgerot-

Reggie Wilarends8900 | 24-01-13 | 17:28

Als het slachtoffer een hulpverlener was geweest had Ivo Opstelten de daders 'keihard aangepakt' of dat in ieder geval in de media uitgekraamd.

Voor ons en het slachtoffer is onveiligheid natuurlijk slechts een gevoel... *braak*

Canis Spurcus | 24-01-13 | 17:28

@Moishe Pipik | 24-01-13 | 17:07
Moet je tegen de man zeggen die verward word met een van de daders.

miko | 24-01-13 | 17:28

"FUCK YOU,GELAUFF...
Enge man op de verkeerde positie."

R.B.Scott | 24-01-13 | 17:27

Not Muhammad | 24-01-13 | 17:25 |
Kwalbert en excuses in een zin getuigt niet van enige realiteitszin, je hebt het over de man die riooljournalistiek nieuwe dimensies gaf.

Watapatja | 24-01-13 | 17:27

Dr staan nu een paar mamma's thuis kleding te strijken voor hun kroost, om het vervolgens in een tas te stoppen en af te geven bij de bajes.
Nee, dan kun je trots zijn op je jongen.

das_Freudenmädchen | 24-01-13 | 17:27

@plaszak | 24-01-13 | 17:21
Ging ook over een mishandeling niet?
'De rechtbank in Leeuwarden heeft de zes jongemannen die door het openbaar ministerie (OM) verantwoordelijk werden gehouden voor de dood van de 16-jarige Redmar Smedema uit Burgum vrijgesproken. Het OM had tegen drie van de zes verdachten, afkomstig uit Damwâld, Feanwâlden, Broeksterwâld en Dokkum, onvoorwaardelijke gevangenisstraffen "
Foei Jelle Sytze Ane Bauke pier en Syl

miko | 24-01-13 | 17:26

Het wachten is op het eerste slachtoffer van volkswoede die bijvoorbeeld "Henry van den Berg" heet of zo. Begrijp me goed, ik ben blij dat dit tuig achter slot en grendel zit, maar volksgericht 2.0 is niet feilloos, vraag maar aan Tom. Of nog erger: straks verzint er iemand dat je wat gedaan hebt en stuurt de meute op je af. Kortom,oogbalkjes hoeven van mij niet, maar namen moet je echt niet voluit vermelden. Dat gaat een keer fout. Bovendien verwacht ik nu dat het OM deze knapen helemaal zacht aanpakt, juist vanwege de "mediahetze"...

Boer in 020 | 24-01-13 | 17:26

Als 1 van de 8 verdachten (daders) een Marokkaanse achtergrond heeft betekent dit... dat zelfs in deze zaak de Marokkaanse medemens oververtegenwoordigd is!

kibambam | 24-01-13 | 17:25

miko | 24-01-13 | 17:22 | + 0 -
Geen idee wat je bralt, het schaadt niemand om achteraf toe te geven dat je fout zat en het kan wel degelijk goed doen.

Hans Gruber | 24-01-13 | 17:25

@ Saaihead , helemaal eens GS had beter zijn huiswerk moeten doen , voor dat er een naam word gepubliceerd .
Ze hadden meteen de fb van Tom de klussenaar kunnen zien en duidelijk erbij gezet dat Tom teringvenje in Belgie woont .

zgs | 24-01-13 | 17:25

Wat GeenStijl en haar achterban het meest siert, is niet de aandacht en het opsporen van deze jongeren. Nee, het is de wijze waarop dergelijk geweld omschreven is. Helaas wordt deze gang van zaken steeds meer afgedaan als 'product van de tijdgeest'.
Ik hoop van harte dat men door deze commotie tot bezinning komt over hoe en ik welke mate we geweld beschouwen. Het hoort er niet bij. Het is niet de schuld of het gevolg van alcohol.
Laat dit nog maar even onderwerp van gesprek blijven. Opdat dit wellicht een keerpunt is in de wijze waarop we hierover denken als maatschappij.
-
PS; Nogmaals ongezien de jeuk voor types als Albert Verlinde.
Hij zou zich kapot moeten schamen voor zijn openlijke roep om censuur. Misschien stel ik me aan, maar de gedachtegang van dergelijke types is niet alleen verwerpelijk. Het draagt bij aan de gedachte dat daders 'gestraft' worden door in de media.
Wanneer dit toch in de strafmaat wordt meegewogen hoop ik dat meneer Verlinde hoogstpersoonlijk excuses zal aanbieden aan het slachtoffer.

Not Muhammad | 24-01-13 | 17:25

@Supermatthijs | 24-01-13 | 17:04 |

Is je overigens ook opgevallen hoe hard dit blanke tuig wordt veroordeeld, achtervolgd en zelfs bedreigd door die verfoeide autochtone racisten?

Bruno Alaska | 24-01-13 | 17:23

@Hans Gruber | 24-01-13 | 16:57
Het ongemak wat deze persoon heeft weegt dat op tegen het feit dat de daders gepakt zijn? Zo ja dan moet je niet zeuren en anders de privacy wetgeving van onze overheid omarmen. Maar mensen die aan de ene kant lopen te schreeuwen dat deze mensen hun privacy verspeelt hebben maar het ow ow zo zielig vinden dat er een verkeerd persoon beschuldigt is maken zich schuldig aan hypocrisie. Je kunt geen omelet bakken zonder een ei te breken.

miko | 24-01-13 | 17:22

Dan ben je hoofdredacteur van de NOS en weet je niet eens wat plurk betekent. Ga je diep schamen Gelauff!

Graaf van Egmont | 24-01-13 | 17:22

@Iknowall | 24-01-13 | 17:20 |
Ik vrees dat jouw leed nog lang niet geleden is...

Ars Vivendi | 24-01-13 | 17:22

Woedende volksmeute 2.0 was succesvol.

geomario | 24-01-13 | 17:21

Die twee Noord-Afrikanen zijn nu hun Facebook-profiel aan het verwijderen... Zet dat filmpje dan direct online.

tipo | 24-01-13 | 17:21

@Iknowall
Dan reaguur je niet. Kutzwitsal.

Nietvoordekat | 24-01-13 | 17:21

Wie zijn billen Brent, moet op de blaren zitten.

Nietvoordekat | 24-01-13 | 17:20

Hoeveel stukjes gaat GS hier nog over plempen? Ik ben intussen de tel kwijt en mijn interesse voor het onderwerp ook. Ik hoop dat dat tuig nog lang achter slot en grendel blijft en verder.. NEXT!

Iknowall | 24-01-13 | 17:20

Uitzetten. Aan de noordwest-kant graag, met een paar mooie nieuwe loden schoenen. Dit soort tuig mag van mij onherroepelijk dood, opgeruimd staat netjes. De samenleving heeft niks dan last van dit schuim der aarde.

Nietvoordekat | 24-01-13 | 17:19

In apeldoorn loopt ook zulk volk, misschien wat voor geen style om ze op te sporen ?

Gr,

Petrikov | 24-01-13 | 17:18

Ieder die zich druk maakt over privacy van daders is compleet geschift. Deze manier werkt gewoon dus netjes dankjewel zeggen tegen GS en goed luisteren als hier uitgelegd word hoe het wel moet.

Bas_wever | 24-01-13 | 17:18

Morgen in het nieuws : de acht van Eindhoven weer op vrije voeten.
Het blijft immers wel gewoon Nederland he.

James Lastig | 24-01-13 | 17:18

Goed gedaan GS. Moge ze lang, heel lang vast zitten, allemaal!

Sportschutter | 24-01-13 | 17:17

Zitten ze nu vast of zitten ze thuis te wachten ? in de Belgische krant staat :Ze hebben zich allemaal op het politiebureau gemeld. Al drie van hen (15, 16 en 17 jaar oud) zitten in de cel, de vijf anderen wachten in spanning op orders van het Nederlandse gerecht.
Ze hebben zich in België gemeld om het verantwoording nemen nog ff uit te stellen .
Bizar is dus naar lijkt dat de hoofddader nog lekker thuis zit te gamen terwijl er al drie in de politiecel slapen . Que Blamage !

zgs | 24-01-13 | 17:16

Ik zie een hoop zwitsals voorbijkomen redactie. Niets mis mee, zie het maar als een bevestiging van deze actie.

eerstneukendanpraten | 24-01-13 | 17:16

Hoe stuur je nep-mocro's eigenlijk terug naar hun eigen land? Kunnen we die ook een tweede paspoort geven?
Vragen vragen vragen....

hysteria | 24-01-13 | 17:15

Ik ken ook echt niemand die Brent heet en geen klootzak is.

Rattlehead | 24-01-13 | 17:14

@drs.Nee | 24-01-13 | 17:11
Klopt. Maar denk maar niet dat Rutte en Didi hier ook maar iets aan zullen doen. Die draaien hun kop om en zetten zich liever in voor de EU ipv onze veiligheid.

harry poster | 24-01-13 | 17:14

Blijkt maar weer dat Nederlanders ( kleur, afkomst en geloof maakt niet uit ) Het ondubbelzinnig ZAT zijn.
Het is klaar.

snakeplisskin | 24-01-13 | 17:13

over tot de orde van de dag en over drie maanden kent niemand meer die namen

ITEACHYOU | 24-01-13 | 17:13

Gisteren duidelijke pica's. Bob Sloots en nog zo'n totale lul hebben zich al gemeld. Waarom duurt het dan toch nog lang voordat de laatste vijf zich melden? Dachten ze dat ze er wel onderuit konden komen? Ik ben benieuwd naar het verweer van de kopschoppers. We hebben inmiddels via de advocaat al te horen gekregen dat ze boos werden omdat het slachtoffer iets zei over de fiets waar ze tegenaan trapten. Dat is natuurlijk al reden genoeg om ze vrij te laten want bemoei je er niet mee. Toch? Zo gaan we toch niet met elkaar om? Elkaar een beetje aanspreken op wangedrag... dat kan echt niet meer in 2013!
*zucht*

BeunDeHaas | 24-01-13 | 17:12

@die ene van daarzo | 24-01-13 | 17:02
Premier Balkenende in 2008: "Hufterigheid is onze vijand'. Vooral met het oog op jongeren, ook 10- en 11-jarigen moeten al worden aangepakt, vindt de premier, strenge hand om grenzen te stellen en misstanden aan te pakken. De maatregelen moeten zijn gericht op het direct aanpakken van de dader, minister Hirsch Ballin van Justitie zou een wetsontwerp indienen.

Premier Rutte in 2010: "Wij willen de samenleving terugveroveren op hufters".

Staatssecretaris Teeven in 2011: "Criminele jongeren harder aanpakken". Jongeren van 16 tot 23 kunnen voortaan niet alleen volgens het jeugdstrafrecht, maar ook volgens het volwassenenstrafrecht worden veroordeeld.

Januari 2012: Minister van Veiligheid en Justitie Opstelten wil de hufters aanpakken.

VVD afgelopen verkiezingscampagne: 'Meeleven met slachtoffers. Niet met daders'.

Van het huidige kabinet verwachten we geen woorden, maar daden.

drs.Nee | 24-01-13 | 17:11

En nu hopen dat ze kapot worden geneukt door Bakito of een diender met zijn lange lat... Stelletje laffe honden!

Glas Koning | 24-01-13 | 17:11

Iedereen staat klaar om de volgende klootzakjes te pakken en niemand vraagt hoe het met het slachtoffer is. Toch vreemd.

Pastor Sippenhaft | 24-01-13 | 17:11

@BP Richfield | 24-01-13 | 16:57
Belgische politie is gisteren al twee keer aan zijn deur geweest maar toen lag er nog geen formeel 'verzoek tot justitiële samenwerking' en konden ze dus niets doen.

Hij heeft zich tot op het laatste moment over de grens schuilgehouden. Dat is wat anders dan wachten op een uitnodiging. Vooral als je weet dat je minder schuldige vrienden vast blijven zitten totdat jouw verklaring is afgenomen. Lekkere vriend.

Als je als ouder je kind na zoiets niet zelf aan de oren naar het politieburo sleept, ben je zelf ook niet wijs. Dan heb je die hele media-hause aan jezelf te danken. Hiermee is dat gedrag vergelijkbaar met een Joran. Psychopaten in de dop.

Ven1V1d1V1c1 | 24-01-13 | 17:11

Arme verkeerde Tom Kantelberg uit Waalre; www.omroepbrabant.nl/?news/1873871323/... Als iemand nog een aannemer in die buurt heeft, bel hem dan even, dat heeft die wel verdiend. :P

Tinus Trekveer | 24-01-13 | 17:10

Wel weer een dik betaalde klus voor Brammetje Mosco de niet belastingbetaler.

Uw Verzekeringsadvis | 24-01-13 | 17:10

@harry poster | 24-01-13 | 16:56

Zal me niks verbazen dat Tom Staal of Ruktor even een bloemetje en een fijne fles wijn komen langs brengen....

Fatwabuster | 24-01-13 | 17:10

Volgende dader heet Peter de Vries.

petje pietamientje | 24-01-13 | 17:08

Klopt Greame ik zei gister toch al dat ik die Brent van een Gayromeo profiel herkende. Hij is hartstikke gay. Dat kon je als vermoeden naar dat eerste gemiste trutte schopje. Ik moest gelijk aan de opmerking van Koeman denken.

Gnarf123 | 24-01-13 | 17:08

Zie je niet vaak, zo'n mooie foto waarbij het totale IQ bij elkaar opgeteld nauwelijks de 80 punten haalt.

Conan de Rabarber | 24-01-13 | 17:07

de Bree | 24-01-13 | 16:58
Simpel. Dat recht op privacy verlies je op het moment dat je geweldsmisdrijven pleegt. Je kunt je wel afvragen of het handig is om iemand aan de digitale schandpaal te nagelen op het moment dat hij een graai in de fooienpot doet. Maar bij geweld zie ik geen enkel probleem.

Moishe Pipik | 24-01-13 | 17:07

Hé Annabel, ene Marcel op lijn twee voor je. Hij wil weten wat 'PLURK' in Allahs-naam betekent.

Pastor Sippenhaft | 24-01-13 | 17:06

-Dat allemaal ondanks tegenwerking van Staatsomroep NOS, hun ballenbak NOS op 3 en hun Chef Fatsoen en Ethiek, Marcel Gelauff.-
.
Dan verwacht ik straks een apart topic voor de grootste schreeuwnicht van gister. Die malle Kwalbert had het wel even in zijn bolletje. Ongelooflijk.

hamertje | 24-01-13 | 17:05

Je mag niet zomaar namen noemen he... Maar van de onbekende is toch ook "een naam" genoemd?
Mij doet die naam alleszins denken aan een papierformaat, dubbel zo groot als A4, en aan de Engelse vertaling van een luizen-ei, wat volgens Google translate ook deze betekenissen heeft: leeghoofd, stommeling, miezerig kereltje... Maar ik heb niks gezegd, voor hetzelfde geld wordt een onschuldig mannetje aangepakt!

bafpund | 24-01-13 | 17:05

Wij van Geenstijl zijn de goeiste!!!

streknek | 24-01-13 | 17:04

Eén GS-topic is doeltreffender dan drie weken opsporingswerk van de politie. Binnen 48 uur zitten alle daders vast, ze komen uit welgestelde gezinnen dus geen pro Deo advocaat, scheelt weer wat belasting.

drs.Nee | 24-01-13 | 17:04

Skunk57 | 24-01-13 | 17:03 | + 0 -

Nee, want het bleken geen marokkanen te zijn.

Supermatthijs | 24-01-13 | 17:04

Deze muiterij van de samenleving tegen het onrechtvaardige rechtssysteem gaat de geschiedenisboekjes halen.

colonnecinco | 24-01-13 | 17:04

Chapeau Geenstijl en alle reaguurders.

richieyeah | 24-01-13 | 17:03

Heeft Regilio Wilders al Kamervragen kunnen stellen over dit onderwerp???

Skunk57 | 24-01-13 | 17:03

Zie het resultaat van jarenlang belachelijk slecht presteren door gezag en rechtssysteem. Nu lost de samenleving het zelf op. Het is nu nog wachtten op vigilantes en premiejagers.

die ene van daarzo | 24-01-13 | 17:02

Ik vind dat er super werk is afgeleverd door deze site. Heb mij daarom ook direct "lid" gemaakt. Wie heeft er ook zo'n walgelijke hekel aan de Telegraaf gekregen?

hetverstandvan | 24-01-13 | 17:02

Eindhoven stikt van de woestijniërs die zich op een of andere manier nog steeds niet kunnen aanpassen en zich als een megeaul groepsgewijs laten gaan op willekeurige mensen. Kom maar op met die fotoos en hop naar Vaartbroek, Woensel-west, Philipsdorp en de Bennekel.

Likke Dul | 24-01-13 | 17:00

Mijn respect is enorm gestegen Geenstijl redactie / Mede internetter,

De overheid moet dit zien als een schoolvoorbeeld.
na 3/4 weken heeft de politie geen moer bereikt.
1 dag met hun kop op internet en we hebben ze.
ik vind die handelwijze van de politiek / overheid zo laf!
Lekker wachten hé, jullie krijgen toch wel betaald.
mooi overal om heen draaien .
waarom zouden ze moeite doen voor een jonge die door 8 man in elkaar geTRAPT wordt. (Ja GETRAPT, vechtpartijtje NOS voel is aan je voorhoofd)
En stel je voor dat ze privacy schade oplopen als ze deze daders zoeken.

Geenstijl als jullie een politieke partij waren hadden jullie zeker mijn stem verdiend!

Peace,

tijdlozestijl | 24-01-13 | 17:00

De eerste rechter voor dit tuigh is inmiddels bekend, komt uit Leeuwarden (zie pownews 16.29).

Watapatja | 24-01-13 | 16:59

-weggejorist-

TheQuote | 24-01-13 | 16:58

Ik weet niet of het zo verstandig is om voor het oplossen van een paar geweldsincidenten ons zeer belangrijke recht op privacy, wat een essentieel en fundamenteel recht is in een democratische rechtsorde, het raam uit te flikkeren.

de Bree | 24-01-13 | 16:58

@ BedrijfsTijgerT | 24-01-13 | 16:48
qq Ze hebben zichzelf gemeld unqq

Inderdaad, na daartoe 'uitgenodigd' te zijn door de pliesie, aldus nu.nl. Moet bekennen, dat ik wat moeite heb met de kreet 'uitgenodigd' in de context van deze situatie, had liever gezien dat belse koddebeiers ze *kuch* met enig decorum naar het pliesieburo hadden afgevoerd. Enfin, laten we verder voor wat 't is, er op hopend, dat het recht z'n loop zal hebben.

baba4oog | 24-01-13 | 16:58

Dus Johan Put professor jeugdrecht van de KUL had toch ongelijk met zij uitspraak: ‘Volgens Europese akkoorden worden volwassen burgers uitgeleverd aan het land waar de feiten hebben plaatsgevonden. Voor verdachten onder de zestien jaar gebeurt dit niet. De 16- tot 18-jarigen bevinden zich in een schemerzone. Allicht zullen ze niet uitgeleverd worden.'

drs.Nee | 24-01-13 | 16:58

miko | 24-01-13 | 16:56 | + 0 -
Ja en het siert de houthakker als hij zijn foute hakwerk erkent.

Hans Gruber | 24-01-13 | 16:57

U mag raden wat de overeenkomst is tussen Eindversum en Hilverhoven, de burgemeester is lid van de ......

H. Drievuldigheid | 24-01-13 | 16:57

@Ven1V1d1V1c1 | 24-01-13 | 16:44
Waarschijnlijk kreeg hij toen de uitnodiging om zich vandaag te melden bij de politie.

BP Richfield | 24-01-13 | 16:57

@Terpen-tijn | 24-01-13 | 16:51
Denk dat je daar een punt hebt.

snakeplisskin | 24-01-13 | 16:57

@snakeplisskin | 24-01-13 | 16:46
Inderdaad en mensen met een plaat voor hun kop laten die niet zo makkelijk weghalen.

@Hans Gruber | 24-01-13 | 16:51
Niet zo zeuren,waar gehakt word vallen spaanders.

miko | 24-01-13 | 16:56

Top dat ze vast zitten. Wel dan klaar nu. En zet die verkeerde (of dus eigenlijk goede) Tom K eens in het zonnetje. Die verdient op zijn minst een bloemetje en een aanprijzing van zijn eigen bedrijf. Als hij dat nog wil natuurlijk.

Houd ons even op de hoogte van de straf(jes) die ze krijgen.

harry poster | 24-01-13 | 16:56

Er was reeds een pica compleet met alle 8 namen. Waar is die gebleven en waarom?

w.g. uw buurvrouw | 24-01-13 | 16:56

Sjappooo.. Opsporing Verzocht is zoooooo 1994.

AstralVision | 24-01-13 | 16:54

Op naar de volgende lynchpartij. Dat zit best wel lekker die stoel vd rechter.

Supermatthijs | 24-01-13 | 16:54

There is African meat back on the menu bhoys! Whooaaa

Tointje | 24-01-13 | 16:53

Klinkt gek, maar ik denk dat die gasten best wel blij zijn, nu ze veilig zijn opgeborgen.

Terpen-tijn | 24-01-13 | 16:51

En GS doe eens betere mea culpa aan die andere Tom Kantelberg.

Hans Gruber | 24-01-13 | 16:51

Hulde. Turkse aanpak.
Want: prievasie? Was da?
Werkt altied.

Van Dikhout | 24-01-13 | 16:51

Het is voorbij, iedereen blij
ze komen hopelijk nooit meer vrij..
Ze hoopten dat het anders was gelopen...

Of doen we hem niet meer..?

Onbekende Meneer | 24-01-13 | 16:51

Wat een vreselijk stelletje labbekakken! Papie heeft geld en lost het wel op. Voor die Brent die flapoor die zo graag schopt heb ik een nieuwe bestemmening! badr wil weer volop in traing en mag zich wat mij betreft heerlijk uitleven op dit onbeduidende niet voorstellende lulletje! Als Badr niet kan wil ik het zelf ook wel doen.

Gert5159 | 24-01-13 | 16:51

Spinoza roeleert

vliegende knorrepot | 24-01-13 | 16:51

Laat ze maar komen met die beelden van die twee gasten die zelfs meerdere keren per dag voorbijgangers mishandelen.
Ben benieuwd of dat maandag wel doorgaat.

WirMachenMusik | 24-01-13 | 16:51

Ik zou er geen bezwaar tegen hebben als dit een vaste rubriek werd.

SamKoeman | 24-01-13 | 16:51

Het moet niet gekker worden. Straks is het nog zo, dat als je op de groene pixel klikt, de naam van BOB SLOOTS verschijnt.

bennutzat | 24-01-13 | 16:50

Iets meer respect naar de verkeerde gelinkte Tom Kantelberg was wel op zijn plaats geweest GS. Het grote nadeel van dit soort acties is dus dat onschuldige mensen worden bedreigd en belaagd, en wie weet ooit eens mishandeld of erger. Het wordt nu met een grap afgedaan, dat is jammer.

Verder HEEL veel respect voor deze goede actie die tot een supersnelle arrestatie heeft geleid. Ga vooral zo door!

Kipmeister | 24-01-13 | 16:50

Overigens begrijp ik dat als ze minderjarig zijn dat ze niet uitgeleverd kunnen worden aan Nederland? Misschien maar beter ook, volgens mij zijn die Belgische rechters nog net wat strenger. Ervanuitgaande dat er überhaupt iets gaat gebeuren na 'het gesprek' op 'het bureau' dan :/.

Hans Gruber | 24-01-13 | 16:49

@de Bree | 24-01-13 | 16:47
Die schrikken zich idd rot, nog nooit zo veel boeven bij elkaar gezien, wat te doen, gelijk vrijlaten of ff wachten.

Uw Verzekeringsadvis | 24-01-13 | 16:49

I love it, when a plan comes together!
Col. H. Smith :)

ElMatadero | 24-01-13 | 16:49

OverdrevenGeouwehoer | 24-01-13 | 16:41
Dat zijn zwarte Bubbalullen.

Canis Spurcus | 24-01-13 | 16:49

Opgepakt?
Ze hebben zichzelf gemeld. Want stel je voor dat de politie actief mensen gaat oppakken. Ik heb de politie alleen een kopje thee zien drinken, met een vriendelijk verzoek tot melden, vermoed ik.

Maar verstandig, want als ze komend weekend (of zijn ze dan alweer vrij?) gaan stappen zijn zij degenen die klappen gaan krijgen. Met het grote verschil dat ze die, hopenlijk harde, klappen meer dan verdiend hebben.

BedrijfsTijgerT | 24-01-13 | 16:48

Huldos en kudos en +1 voor de internets. Mag toch hopen dat er een paar zeker niet voor 2014 weer op straat lopen. Oja: fuck NOS.

Canis Spurcus | 24-01-13 | 16:48

-weggejorist-

Graeme Reaper3779 | 24-01-13 | 16:48

Eerlijk is eerlijk.
Als je persee wilt dat een misdaad opgelost wordt, maakt een filmpje op Geenstijl wel de meeste kans op succes.

Terpen-tijn | 24-01-13 | 16:47

Dit was dan tevens de laatste keer want beelden het internet oppleuren zal de politie(k) voorlopig niet meer doen.

de Bree | 24-01-13 | 16:47

Volgens mij heeft Omroep Brabant nu alweer soortgelijke beelden van een ander geval vrij gegeven. Dus niet volgende week pas.

Opinion1970 | 24-01-13 | 16:47

Dit land heeft nieuwe rechters en justitie apparaat nodig!

Deze nep-marokkanen lopen zo weer op straat.

Dit soort figuren tegen de Taliban laten vechten, kijken of ze dan ook zo dapper zijn....

Klefbekje | 24-01-13 | 16:47

En nu opsluiten en de sleutel weggooien.

Pinquin12 | 24-01-13 | 16:46

@miko
Tuig = Tuig , afkomst maakt geen zak uit en dat is de afgelopen 36 uur wel gebleken.

snakeplisskin | 24-01-13 | 16:46

Aha, gelukkig de volgende keer wel weer Mocro's, zo belooft omroep Brabant ons tenminste. Ben benieuwd.

Aardappeleter | 24-01-13 | 16:46

Nog wat van dat advocatenkantoortje gehoord?

Franz Jozef | 24-01-13 | 16:45

Nu in een container en afzinken in de Noord zee met ze...

thesquid | 24-01-13 | 16:45

Een bloemetje voor Geenstijl!! maar Nederland kennende zal het wel een Grafkrans worden...

Crematorium-de-Asbak | 24-01-13 | 16:45

Ja maar meneer de rechter hoe kan mijn zoontje nu vanuit de bak zijn eindexamen doen.

Uw Verzekeringsadvis | 24-01-13 | 16:45

Morgen toch wel weer op straat met excuses? Ik bedoel: het is natuurlijk wel Nederland.

vraagstaart | 24-01-13 | 16:45

Hupsakee! en de volgende graag!!

Pointy | 24-01-13 | 16:45

Hulde, ook namens mijn wijlen vriend Baruch.

@Nickname | 24-01-13 | 16:45

Krijgen wij nu een vervroegde vrijmibo als dank?

Prins Heineken | 24-01-13 | 16:44

Dat die Brent, de hoofddader gisteren gewoon nog met z'n vrienden thuis zat te geinen (pownews) en door de politie bij het buro moest worden afgeleverd, mag ook zeker zijn ouders kwalijk genomen worden!

Rijk? Daar zal dan vast ook nog wel een 'vlekje' te vinden zijn.

Ven1V1d1V1c1 | 24-01-13 | 16:44

Het is maar goed dat Brabant gemoedelijk is. Kun je voorstellen hoe het er anders aan toe zou gaan.

miko | 24-01-13 | 16:44

Hulde GS.
Was een prima link naar omroep Brabant.

Terpen-tijn | 24-01-13 | 16:44

Maar letten wij wel op de privacy? *PROEST*
Laat ze maar lekker wegrotten in de cel.

Ferdi Rivas | 24-01-13 | 16:44

Gaan we nu Hilverdorp helpen?

vriendje | 24-01-13 | 16:44

Als die Brent geen poging tot doodslag krijgt verlies ik definitief mijn vertrouwen in ons rechtssysteem.

Hans Gruber | 24-01-13 | 16:44

Keurig werk alle reaguurders en GS. Nu maar hopen op passende straffen.

Mr_Pikibelly | 24-01-13 | 16:43

Vele kudos aan GS hiervoor. Durfden als enigen te zeggen "Fuck de privacy van de daders!" omdat het overduidelijk was dat dit de 8 'gasten' zijn die iemand verrot hebben getrapt.

Echt respect, een blog met ballen.

MrTitanski | 24-01-13 | 16:43

Heeft Ivo Opstelten GS al gefeliciteerd?

Godsammekraken | 24-01-13 | 16:43

En nou verder met Nijmegen, we zijn er nog niet.

Watapatja | 24-01-13 | 16:43

Nu noemen jullie weer de naam van BOB SLOOTS. Hebben jullie dan helemaal niets geleerd van de advocaat van de vader van BOB SLOOTS?

bennutzat | 24-01-13 | 16:43

En nu maar hopen dat de volgende verdachten WEL Marokkanen zijn anders stort ons wereldbeeld wel een beetje in!

miko | 24-01-13 | 16:43

Schandalig! Zomaar internet inzetten om mensen te pakken die iemand bijna doodtrappen. Het zou verboden moeten worden.

[/sarcasme]

goed gedaan.

PeterSelie | 24-01-13 | 16:43

En nu maar hopen dat alle ophef geen invloed zal hebben op de straf, vrees echter het ergste.

dlyslextis | 24-01-13 | 16:42

Hulde, niks meer en niks minder.

Jasperados | 24-01-13 | 16:42

OverdrevenGeouwehoer | 24-01-13 | 16:41
Snorren zijn voor mannen. Niet voor deze laffe sukkeltjes.

Mister Crabs | 24-01-13 | 16:42

Hulde! En nu vasthouden en hard berechten. Proost!

Boerenhoofd | 24-01-13 | 16:42

Nood heiligt de middelen, dit land is het spuugzat.

Desmoulins | 24-01-13 | 16:42

Dat is nou GeenStijl en dan toch nog bescheiden blijven.

Supermatthijs | 24-01-13 | 16:41

Voor zover nu bekend betreft het 4 Nederlanders en 3 Belgen en wil de pliesie de afkomst van 1 van de 8 nog niet vertellen. Voor den draad ermee Ismail Bouziane! Ben je nou Nederlander of Belg?!

Godsammekraken | 24-01-13 | 16:41

Mooi. Op naar de volgende manhunt.

BlackDeathMetal | 24-01-13 | 16:41

Snorretjes tekenen voor dummies S01E01.

OverdrevenGeouwehoer | 24-01-13 | 16:41

Hoera, zo zie je maar dat deze manier van opsporen wel werkt.

Dakpanmaker | 24-01-13 | 16:41

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken