Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

BREKEND! Lance Armstrong bekent dopinggebruik

armstrongbekend.png Daar is dan de lang verwachte bekentenis van zevenvoudig Tourwinnaar Lance Armstrong. Hij deed z'n uitspraken in een interview met Oprah dat donderdag moet verschijnen. Eerder op de avond maakte Armstrong excuses aan zijn stichting Livestrong. De bekentenis kan Armstrong naast een shitstorm van epische proporties ook nog wat extra rekeningen gaan opleveren, veel van zijn (voormalige) sponsors willen hun geld terug. Met rente. Mocht u in de droom willen blijven geloven: HIERRR een 'I have never doped'-compilatie. GheGhe: Epische twitter-roll. What a fraud. Marketing: 'briljante PR-stunt van Oprah dit'. Samenvatting: HIERRR van CBS (via AP). Oprah komt daar morgen op de koffie. Het interview zou bij Armstrong thuis zijn, maar wegens de collectief in zijn tuin kamperende pers sneakte Dopey Lance zijn huis uit om het interview in een hotel te geven. Via de tuin en over het hek van de buurman kwam hij weer thuis. Armstrong ontkent bij het hekspringen doping te hebben gebruikt.

Reaguursels

Inloggen

Het is wachten tot hij de filmrechten verkoopt en met een biografie komt om daar weer zijn zakken mee te vullen.

Alex de slimste | 16-01-13 | 20:05

Ik was eigenlijk meer benieuwd naar Oprah's eventuele dopegebruik.

Is daar nog iets over bekend geworden?

Anijsblokje | 16-01-13 | 16:01

@WaitingLine | 15-01-13 | 10:37
Dus jij denkt dat je met dope geen talent, geen aanleg nodig hebt en niet hard hoeft te werken om toch te winnen? Dat Lance met doping niet hoefde te trainen, geen talent had en aanleg had? Dat hij met dope ook 120 kilo had kunnen zijn en het hele jaar door kon feesten en beesten en dan eventjes 3 weken in Juli de tour winnen en dan weer door?

Doping (wat het ook is) is geen toverdrank van Panoramix uit het kleine Gallische dorpje. Zo werkt het natuurlijk niet. Wat is doping? Het kan een middel zijn waardoor spieren sneller groeien dan "normaal" of bloed meer zuurstof kan transporteren, maar wat is normaal? Welke benchmark geldt? Cafeïne kan dope zijn, maar koffie staat niet op een dopingslijst. Proteïneshakes zijn ook doping. Met speciale voeding die absoluut niet "normaal" is kun je veel aan je lichaam doen. Is dat geen dope?

Wat is een natuurlijke manier om iemand te verslaan? De grens tussen wat doping is en geen doping is heel vaag en ontzettend arbitrair. THC staat op de IOC dopinglijst, maar het bevordert prestaties absoluut niet. In sommige takken van sport is het nuttigen van biefstukken wel prestatieverhogend, ten op zichte van iemand die alleen tofuburgers hapt. Zijn biefstukken dan doping? Het is immers een prestatieverhogend middel.

Stormageddon | 15-01-13 | 15:29

Heeft Hein Verbrugge al zelfmoord gepleegd?

ijzeren blub | 15-01-13 | 13:13

In tegenstelling tot andere vermeende gebruikers heeft Armstrong mensen die twijfelden altijd en overal keihard aangevallen, ze tot de grond toe afgebrand, ze weggezet als leugenaars, ze voor de rechter gesleept en hij heeft daarbij zelfs, wetende dat hij wel doping gebruikte, mensen schadevergoedingen laten betalen. Dan ben je een ongehoord minderwaardig mens.

En degenen, die steeds in Zijne Schijnheiligheid bleven geloven, en dat nog steeds doen door te mekkeren dat anderen ook gebruikt hebben en dat Armstrong de beste onder de gedoopten was, degenen die alle vuiligheid blijven goedpraten, die zouden zich serieus moeten afvragen wat er mis is met hun wereldbeeld en of ze niet met hetzelfde gemak als Armstrong tot dezelfde vuiligheid in staat zijn.

Jonkheer Wttewaall | 15-01-13 | 11:40

Het gezegde hij moet een schop onder zijn ballen hebben gaat ook al niet meer helemaal op.

Links om | 15-01-13 | 11:35

Wielrenners en doping ? neeeee ?
Die mannen trainen gewoon goed , en het is dan heel goed mogelijk om 2 weken lang ( of hoelang duurt die debiele ronde van France ) de berg op te knallen met 40km/h , op alleen bananen en macaroni ..

Ja echt hoor ! dat kan !!

tissumnetniet | 15-01-13 | 10:41

Stormageddon | 15-01-13 | 03:23 |
Dat is juist het mooie van sport, iemand op een natuurlijke manier verslaan door een combinatie van talent, aanleg en hard werken. Als iedereen gelijk zou zijn, dan is er geen competitie meer.

WaitingLine | 15-01-13 | 10:37

Booger is de grootste huichelaar van allemaal. Stopte op het moment dat het allemaal te heet onder de voeten werd. Vervolgens altijd maar met een big smile in allerlei programma's opdagen maar zodra het overal doping gaat houdt die angstig zijn mond.

Ging volgens de geruchten dus ook maar aan de dope omdat iedereen het deedt, en vervolgens nog bij de beslissende coll telkens aan het elastiek hangen.

Prof.Ockels | 15-01-13 | 10:18

Toch leverde de gevechten tussen Der Jan op de macht en Lance met het koffiemolentje de leukste tour momenten van de afgelopen 20 jaar op. De een op XTC en de andere die schijnbaar als een maffiabaas een hele doping organisatie leidde. "The boss".
Toch kleurrijk.

Daarvoor had je die saaie Indurain die zonder kraak & smaak de ene na de andere tour etappe bij elkaar linkebalde. Daarna had je Bjarne Riis, die stond zo stijf van de doop dat ze hem s'nachts om de 30 minuten moesten wakker tikken zodat die niet in coma raakte.

En tegenwoordig heb je die Contador die perfect past in het hele rijtje met andere irritante kleine Spanjaarden die tegenwoordig onder leiding van het Fuentes doping kamp de ene na de andere sporttak verzieken met een misplaatst arrogante houding maar oersaai spel.

Prof.Ockels | 15-01-13 | 10:13

Nou zo'n anonieme bron zorgt er maar mooi voor dat iedereen (die het maar enigzins interesseert) aan de buis zit. Zou wel geinig zijn als die alles ontkent.

Andersom dag | 15-01-13 | 10:12

Prachtig, en al die fietsfans maar roepen al die tijd dat hij niets gebruikt had.
Wanneer snapt men nou eens dat het gewoon een wedstrijd is wie het beste dope kan gebruiken zonder betrapt te worden.

ZichtbaarAfwezig | 15-01-13 | 09:47

wat een smerige gebruiker!!!!
bah!!!!!!!!!

camel toe | 15-01-13 | 09:32

Fuck, ik ga hard, men..

NACademicus | 15-01-13 | 09:26

@Vanleeuwen Half 2 snacht`s nog een artikel tikken? Was er nog een pornofilmpje te zien op tv? Want die Amerikaanse drugshondje interesseert mij niet zo veel.

Prins Heineken | 15-01-13 | 09:23

Tis zelfs zo erg met de Tour dat zelfs de motorrijders die tussen de renners door rijden doping gebruiken.

Hans Otjens | 15-01-13 | 08:33

@DerWaarheid4 | 15-01-13 | 08:00
Boogerd schijnt een Colgateverslaving te hebben.

harry poster | 15-01-13 | 08:16

De Tony Montana van het wielrennen, dus.

Montgomery Burns | 15-01-13 | 08:15

Nu arm maar sterk.

ecologiste | 15-01-13 | 08:14

Wielrennen kijken is voor tokkies.

Ikbeneenzelfbouwer | 15-01-13 | 08:10

Lekker he, Armstrong... van alfa mannetje naar een totale uitgekotste nobody.

harry poster | 15-01-13 | 08:08

Boogerd is nooit betrapt!

DerWaarheid4 | 15-01-13 | 08:00

Zul je zien dat hij na een paar jaar ook nog met het nieuws komt dat hij toch ook gewoon 2 ballen had. Elke paar jaar een onthulling en de interview-inkomsten zijn weer binnen. Hij moet toch wat tegenwoordig. Maar ja, het werkte voor Manon ook.

phantom2 | 15-01-13 | 07:58

LOL @ de laatste zin!

Thaiger | 15-01-13 | 07:47

Alle dopingvrijgevers zien het liefst de mannen weer boven op de berg sterven.

roze_bril | 15-01-13 | 07:44

Wat een lul!!

zeefert | 15-01-13 | 07:20

Pfff welke droom? Het nieuws is dat 'ie (volgens de geruchten nu nog) heeft bekend. Niet dat hij heeft gebruikt. Een ieder die een beetje in het wielrennen is ingevoerd weet dat Lance heeft gebruikt. Net als de rest van de top 50-100 van de laatste 35 Tour de Frances. Kein Problem. Doet niets af aan de grootheid van deze sportman. Merckx en Anquetil hebben ook genomen en die eren we ook nog steeds-ik iig wel.

_ILT_ | 15-01-13 | 07:17

@ Stormagedon

With all due respect. Lafbekje. Maak jij je maar druk over een letter die ik vergeten ben, nota bene mijn eigen nick. Whoop dee fucking doo. Lutser.

blandurego | 15-01-13 | 06:56

@Stormageddon | 15-01-13 | 04:38

Glad I could help. Capiche?

blandurego | 15-01-13 | 06:53

@Bakito | 15-01-13 | 06:42
LOL, ik ben nog niet zo gevat vandaag.

Dmitri Dmitrievitsj | 15-01-13 | 06:46

@Dmitri Dmitrievitsj | 15-01-13 | 06:38
Het voormalige Discovery-treintje van Lance heeft in ieder geval het karretje in de poep gereden.

Bakito | 15-01-13 | 06:42

@Bakito | 15-01-13 | 06:36
Het is te hopen dat het nieuws niet ondergesneeuwd raakt door de files en de rampspoed op het spoor. Nee, die zijn er nog niet, maar ik ken vlagen van helderziendheid.

Dmitri Dmitrievitsj | 15-01-13 | 06:38

@Dmitri Dmitrievitsj | 15-01-13 | 06:29
Sneeuwbaleffect dus.

Bakito | 15-01-13 | 06:36

Armstrong zou bereid zijn te getuigen tegen officials van de UCI en om enkele miljoenen terug te betalen aan US Postal Service in ruil voor hun medewerking aan de getuigenis.
www.nytimes.com/2013/01/15/sports/cycl...

Dmitri Dmitrievitsj | 15-01-13 | 06:29

Jezus, er ligt een tien cm dikke laag coke in de straat!

Dmitri Dmitrievitsj | 15-01-13 | 06:15

@blandurego | 15-01-13 | 01:44
Je eigen nick niet kunnen spellen... dat is een fail vele malen epischer dan Lance.

Stormageddon | 15-01-13 | 04:38

Goed gedaan van Lance. Nu de andere 98% van het peloton nog.

Marjo5806 | 15-01-13 | 04:31

Ik vind het maar raar dat ze zijn titels hebben afgenomen. Iedere renner in de Tour staat stijf van de pillen en andere doping. Hij was de beste van de 200 andere verslaafden en heeft gewonnen. Dat post carriere janken bij Oprah kan ik dan weer niet zo goed tegen.

faz | 15-01-13 | 04:22

85x refreshen, geen comment. En dan ineens wel. Sterph.

Biff Eagleburger | 15-01-13 | 04:21

Als Mart Smeets mij na elke rit stond op te wachten, dan zou ik ook aan de dope gaan

Biff Eagleburger | 15-01-13 | 04:19

Als Mart Smeets mij na elke rit stond op te wachten zou ik trouwens ook aan de dope gaan.

Biff Eagleburger | 15-01-13 | 03:51

Er bestaan ook legale drugs, deze nemen de meesten onder ons dagelijks in . Schadelijker en dodelijker dan zo'n kereltje op een fiets die toch maar even 7x die tour wint.
Spiegel......
io9.com/5919434/prescription-painkille...

INH.30CL | 15-01-13 | 03:37

@Westheimer 2.0 | 15-01-13 | 03:05
Er is geen grens. En vergis je niet: ook in de jaren '10 wordt gewoon doping gebruikt in het peloton. Net als de 110 jaar actieve wielersport daarvoor. Strike wielersport, ELKE sport.

Stormageddon | 15-01-13 | 03:36

@INH.30CL | 15-01-13 | 03:10
Sport is altijd ongelijk. Dat is het doel van sport: kijken wie de beste is: ergo, wie is er ongelijker dan de rest. Gelijkheid in de sport is een contradictio in terminis. Gelijkheid in sport bestaat niet. Dan is het geen sport meer maar vrijetijdsbesteding. Dat is de avondvierdaagse wandelen of zwemmen waarbij iedere deelnemer hetzelfde rottige vaantje krijgt na afloop.

Stormageddon | 15-01-13 | 03:29

-weggejorist-

Ik was in Haren | 15-01-13 | 03:26

Is er eigenlijk nog iemand die gelooft dat deze sport ooit 'schoon' zal worden? Of is het nu gewoon een kwestie van terug het lab in en zoeken naar een middel dat niet gevonden wordt bij de huidige tests?

Ik was in Haren | 15-01-13 | 03:24

@miko | 15-01-13 | 03:03
Soms werkt de voodoo uit de negorij beter dan een schimmige haptonoom of een wonderdokter in München.
Whatever rocks your boat.

Sport is sowieso oneerlijk. Het gaat altijd om iemand die fysiologisch net wat beter in elkaar zit en net wat meer talent heeft en net wat meer neurologische verbindingen zodat hij een fractie sneller kan reageren. Ongelijkheid is inherent aan sport, anders zouden alle deelnemers wel een gouden medaille winnen.

Het is niet zo, als in Asterix, dat iedereen met dope gelijktijdig aan de finish komt. (Zelfs niet als het dopingprogramma identiek is).

img703.imageshack.us/img703/8995/winni...

Stormageddon | 15-01-13 | 03:23

@Westheimer 2.0 | 15-01-13 | 03:19
In een bepaalde tijd was cafeïne al een hele goede doping.Je drijft in een paar dagen een hoop overbodig vocht af. allemaal extra gewicht. En van daaruit verder.

miko | 15-01-13 | 03:22

@miko | 15-01-13 | 03:13
Misschien wel, al denk ik dat voor 1990 geen technisch hoogstaande dope, in de zin van effectiviteit en traceerbaarheid, beschikbaar was, laat staan gecompliceerde bloedtransfusies voor in het veld(hospitaal).

Westheimer 2.0 | 15-01-13 | 03:19

@Westheimer 2.0 | 15-01-13 | 03:05
Volgens mij kun je wel wat verder in de tijd gaan.

miko | 15-01-13 | 03:13

@Westheimer 2.0 | 15-01-13 | 03:05
Gewoon geen grens stellen, er pleurt vanzelf wel een renner van zijn fiets als gevolg van een hartaanval.
Je kunt spierversterkende middelen gebruiken, vergeet niet dat je hart ook een spier is.....

necrosis | 15-01-13 | 03:10

@Stormageddon | 15-01-13 | 02:58
Gelijkheid in de sport. Dat is het probleem. Gelijke kansen, gelijke plichten. en dan is het maar waar men voor kiest, in dit geval... geen doping, klaar.

INH.30CL | 15-01-13 | 03:10

@necrosis | 15-01-13 | 03:06
Nee, ik hem net zo goed als Lance Armstrong en yourself.

Westheimer 2.0 | 15-01-13 | 03:08

@Westheimer 2.0 | 15-01-13 | 02:57
Je kent hem?

necrosis | 15-01-13 | 03:06

@Aart Z. | 15-01-13 | 02:56
Waarom zou je tegen drugs zijn? Bill Hicks zou er een categorie performers aan toe moeten voegen.
bill hicks drugs and music and sports.

miko | 15-01-13 | 03:05

@Stormageddon | 15-01-13
Als elke sporter kan gebruiken wat hij wil, waar is dan de grens? Het zal mij verbazen als er overigens Tour ploegen zijn waar geen dope werd gebruikt in de jaren '90 en '00.

Westheimer 2.0 | 15-01-13 | 03:05

@miko | 15-01-13 | 02:59
Groen Links bestaat door leugens, da's een heel verschil. Dan heb ik liever met naïeve mensen te maken.

INH.30CL | 15-01-13 | 03:05

@Stormageddon | 15-01-13 | 02:58
Ik persoonlijk heb totaal geen probleem met Lance. Tot op zekere hoogte mag ik hem wel. Vooral toen hij Ulrich weg zette.
Als je alles puur natuur wil moet je ook alle placenta ,urine,en wat zo meer behandelingen bij kwetsuren uit bannen. Het is oneerlijk dat een gekwetste voetballer van Barcelona zich alle hulp in de wereld kan permitteren en dat voetballers van Feyenoord zich moeten richten op de winti van een van de negers in de achterhoede.Of zijn oma.

miko | 15-01-13 | 03:03

ehm... herstel @02:58:
"Iedereen die nu verbaasd en verontwaardigd is heeft al die tijd in sprookjes geloofd."

Stormageddon | 15-01-13 | 03:02

@INH.30CL | 15-01-13 | 02:55
?
Nee, zo naïef is zelfs de uiterste linkervleugel van groenlinks niet

miko | 15-01-13 | 02:59

@miko | 15-01-13 | 02:50
Iedereen die nu verbaasd en verontwaardigd is heeft al die in tijd in sprookjes geloofd. Meer kan je er niet van zeggen. Het enige wat je kan voorspellen is: de volgende winnaar van de tour heeft ook doping gebruikt. Evenals de volgende winnaars van de olympische spelen, de volgende wereldkampioen boksen, de volgende grand-slam winnaar in het tennis.

En ik snap het bezwaar tegen doping ook niet. Juridisch, noch moreel. Laat iedereen toch lekker gebruiken wat hij meent te moeten gebruiken om te winnen, of dat nu druivensuiker, coke, EPO of fijngestampte nageboortes is: het zal wel. Wat ik wil zien is een renner die een berg oprijdt en gewoon alle vluchters terughaalt en op 5 kilometer van de streep alleen weg is en als eerste de streep haalt.
Of er nu een broodje kaas of een gebakken hondsdolle Vietnamese vleermuis in z'n lijf zit: het kan mij niet schelen. Ik snap het hele probleem niet.

Stormageddon | 15-01-13 | 02:58

@necrosis | 15-01-13 | 02:46
Kaas zit of zat in de stenen en houdt van hoogblonde vrouwen het liefst dom.

Westheimer 2.0 | 15-01-13 | 02:57

@Biff Eagleburger | 15-01-13 | 02:55
9.55

miko | 15-01-13 | 02:57

Feit blijft natuurlijk wel dat hij meer bereikt heeft dan wij met zijn allen.

Aart Z. | 15-01-13 | 02:56

@Igor.The.Horrible | 15-01-13 | 02:33

Het zou zo maar eens kunnen dat het ergens anders geen 3u is, maar bijvoorbeeld 10u.

Biff Eagleburger | 15-01-13 | 02:55

@miko | 15-01-13 | 02:50
Nee, DE MART geloofde Armstrong (zeker na zijn diepte interview) maar heeft toch toegegeven diep teleurgesteld te zijn in zijn leugens. Dit is iets wat je Mart niet kunt verwijten, hij is er ingetrapt zoals velen.

INH.30CL | 15-01-13 | 02:55

75 reacties ? Ik ben schijnbaar niet de enige met slaapproblemen.. Vriendelijk bedankt voor het vermaak.. heb ik iig nog wat te lezen tijdens mijn gedraai in bed :)

bedwetertje | 15-01-13 | 02:53

@Stormageddon | 15-01-13 | 02:43
Als boter doping was zouden ze allemaal hangen! Dat hebben ze namelijk allemaal op hun hoofd.
Inclusief DE MART.(dat moet je toch in capsloc schrijven? of nu niet meer??)

miko | 15-01-13 | 02:50

@Kaas de Vies | 15-01-13 | 02:36 | + 1 -

Verklaart een hoop! Goed, ik ga maar verder kijken hoe negers en een enkele blanke een bal in een netje gooien. Kan niet slapen door de klote griep.

Igor.The.Horrible | 15-01-13 | 02:49

@Kaas de Vies | 15-01-13 | 02:36
schuif eens op! Ik ben de laatste die binnenkomt!

miko | 15-01-13 | 02:48

ik had liever gehad dat hij had gezegd: Heb ik gebruikt?Kan! Maar nooit gepakt! Laat iedereen dan zijn titels inleveren! Zoetemelk,Hinault Merckx, allemaal.

miko | 15-01-13 | 02:46

@Westheimer 2.0 | 15-01-13 | 02:43
Stenen verkopen?
Dat was een andere reaguurder, toch?

necrosis | 15-01-13 | 02:46

@INH.30CL | 15-01-13 | 02:41 +1
De fietsverhuurder is nu nog altijd boos, hij moest alle zadels vervangen

Overigens is www.youtube.com/watch?v=qhKUJrsFX5I beter en ja dat is vloeken in de kerk :-)

Tim Grimback | 15-01-13 | 02:45

@Igor.The.Horrible | 15-01-13 | 02:33
Die Kaas heeft ijsvrij, krijgt toch geen steen verkocht...

Westheimer 2.0 | 15-01-13 | 02:43

Een gedrogeerde winnaar van een gedrogeerd peloton. Net als Jacques Aquetil, Bernard Hinault, Joop Zoetemelk, Pedro Delgado, Miguel Indurain, Jan Ullrich, Marco Pantani dus eigenlijk.

Stormageddon | 15-01-13 | 02:43

@necrosis | 15-01-13 | 02:32
Ik dacht dat dat Nacho Vidals hobby was, er zijn er dus meer.

Westheimer 2.0 | 15-01-13 | 02:42

the best bicycle race ever, ging ook wel gepaard met wat verruimende vermoed ik, maar toch.
youtu.be/2CTPLUcQAjk

INH.30CL | 15-01-13 | 02:41

Schietmijmaarlek | 15-01-13 | 02:25

Hij schoffeerde journalisten en dus het massale wielrenpubliek. Niemand die zo arrogant en aggressief zijn dopinggebruik ontkende. De huidige, jonge Nederlandse generatie is clean. Daarvan ben ik overtuigd. Net zoals dat Smeets per direct ontslagen moet worden en zich hooguit nog bezig mag houden met het neuken van schaatsers. Hij wist het allang. Kut, de lol van mijn tweede favoriete sport is nu definitief verpest

distel | 15-01-13 | 02:41

@Kaas de Vies | 15-01-13 | 02:27

LOL.

pius | 15-01-13 | 02:40

@Igor.The.Horrible | 15-01-13 | 02:33
Mijn werk begint om 4:00, hoezo hoor ik in bed te liggen?

necrosis | 15-01-13 | 02:36

@igor.the.horrible
We liggen allemaal in 1 bed.

Kaas de Vies | 15-01-13 | 02:36

Gaat jullie wekker soms als er een topic op GS gepost wordt? Allemaal bekende reaguurders die op dit tijdstip in bed horen te liggen.

Igor.The.Horrible | 15-01-13 | 02:33

@Westheimer 2.0 | 15-01-13 | 02:29
Mooi, kan ik zometeen nog even een sneeuwpiemol maken voordat ik de weg op ga....

necrosis | 15-01-13 | 02:32

Joop Zoetemelk eens bellen gaat of het nu 3 glazen melk per dag waren of toch .....

INH.30CL | 15-01-13 | 02:31

@Kaas

*Ipet aanschaf * Ik wil ook reaguren voortaan vanuit bed.

/jaloers

En daarom heb je ook geen geld er voor. /bummer

ik: Mmm. Knew it.

blandurego | 15-01-13 | 02:29

BREKEND nieuws uit de Randstad: De gevallen sneeuw is wit van kleur, ik herhaal WIT van kleur!

Westheimer 2.0 | 15-01-13 | 02:29

@Kaas de Vies | 15-01-13 | 02:23
Ineens weet je het: een wielrenverbod....

necrosis | 15-01-13 | 02:27

@pius.

Ja lekker reaguren vanuit bed.

Kaas de Vies | 15-01-13 | 02:27


Bestaan er nog wel wielrenners die geen dope gebruiken?
Lance deed gewoon mee met de rest.
Was te verwachten..... maar toch vind ik het jammer.

Schietmijmaarlek | 15-01-13 | 02:25

@deoudererijperevrouw | 15-01-13 | 02:14
Dat is voor publiek dat ook naar dr.Phil en ATWT kijkt.
Overigens boeit wielrennen mij ook niet!

necrosis | 15-01-13 | 02:24

@Cojones, ja inderdaad. Hebben er ook nog aantal zelfmoord gepleegd. Wat een sport.

Kaas de Vies | 15-01-13 | 02:23

The fuck. Nachtopic?

pius | 15-01-13 | 02:23

@Glas Koning 2.05

Los van het feit dat het enige nut heeft!! Hurray!

blandurego | 15-01-13 | 02:17

@deoudererijperevrouw | 15-01-13 | 02:14
Aandacht krijgen blijft dan ook het belangrijkste. En dan vooral van ons malloten die er nog op reageren gaan ook.

INH.30CL | 15-01-13 | 02:16

Nou michael Boogerd, doe je ook eens melden jongen.

miereneukert | 15-01-13 | 02:15

Ik vind het gewoon niet kunnen!
Lance die doping gebruikt!!!
Terwijl al zijn concullega het allemaal op eigen kracht deden.

Tarmac | 15-01-13 | 02:15

Ik dacht dat Oprah gestopt was, komt ze weer met een persoonlijke-ontboezemingen-huil-programma.

deoudererijperevrouw | 15-01-13 | 02:14

De broer van Leen Armstrong en Chuck Armstrong.
Leave our Lance alone!

Hoe dan ook wonderbaarlijke prestaties!

hfakker | 15-01-13 | 02:14

Maar ondertussen heeft die hufter dus wel oud teamgenoten bedreigd en kapot gemaakt, Greg Lemond proberen te beschadigen en de vrouw van Jackie Andreu op laten bellen om haar te vertellen dat ze doodgeslagen zou worden.

Lekker jonk, die Armstrong. Wat een ongelooflijke zak stront.

CoJoNes | 15-01-13 | 02:13

En hij bleef maar. Zo'n grote waffel houden. Wat een voorspelbare klucht. Die journalisten die voor smaad zijn veroordeeld, krijgen die wel centjes terug?

Kaas de Vies | 15-01-13 | 02:11

@Glas Koning | 15-01-13 | 02:05
Calimero!

necrosis | 15-01-13 | 02:09

Toch heeft Lance 7 keer de tour gewonnen van zijn gelijkwaardige dopinggebruikende competers. Hoe moeten we dat weer gaan uitleggen straks?

INH.30CL | 15-01-13 | 02:09

Het is gewoon een klootzak! Ik hoop dat ze hem helemaal kaal plukken!

Glas Koning | 15-01-13 | 02:05

♫ Well it's a Lance for the money, do for the dope ♬
♪ Pee to get ready, now go bike go !

Shareholder II | 15-01-13 | 02:04

INH.30CL | 15-01-13 | 01:54
Nee.

Shareholder II | 15-01-13 | 01:59

Heeft Mart Smeets zichzelf al opgehangen?

dlseth_ | 15-01-13 | 01:57

Volgens mij zitten Jolo en Pauw hier te klieren met de minkudo knoppen.....

necrosis | 15-01-13 | 01:57

@zooishettoch 1.53

Jank niet zo. Sorry, maar 'wij' wisten beter be forhand, and we did do SHIT. Het is een wonder dat Armstrong nu pas bekent. Hij had net zo goed zijn bek kunnen/moeten houden. Wie is (lees:zijn) hier nou de lutsers?

blandurego | 15-01-13 | 01:56

Half Nederland zit onder de doping. Zullen we dat eens aankaarten?

INH.30CL | 15-01-13 | 01:54

Ik eisch een dopingmeldpunt!

necrosis | 15-01-13 | 01:54

We will allow you that grin Sir Bradley Wiggins.

Freddie Stobart | 15-01-13 | 01:54

Dat ie doping heeft gebruikt is tot daar aan toe maar dat ie bij Oprah huilie huilie gaat dan is onvergefelijk. Hij is toch verdomme geen wijf ook al heeft ie maar 1 bal.

zooishettoch | 15-01-13 | 01:53

Ik zou zeggen, welke renners gebruiken niet? zeker als je kijkt naar de rest van die uitslagen waaruit bijna de hele top 20 betrapt is. en hij zou dan schoon 1e worden tussen al die dopers?

Onder een Steen | 15-01-13 | 01:52

necrosis | 15-01-13 | 01:50

Ja dat is wel de beste ja

newray | 15-01-13 | 01:52

Zet Zimra naakt bovenaan een berg van de zwaarste categorie en ik beklim hem in een recordtijd.
Of valt testosteron ook onder doping?

necrosis | 15-01-13 | 01:50

PS, verder vind ik het ook niet zo heel ‘brekend’ nieuws.

DerUnterMensch | 15-01-13 | 01:48

Gewoon even een vraag voordat het land op zijn kop staat voor niets… (Ik bedoel, vertrouw de media niet te snel) performance-enhancing drugs? Kan niet iets legaals zijn als ‘suiker’ en betreft dus echt (verbode) doping? Daarmee niet zeggende dat hij al dan niet heeft gebruikt maar de vraag of hij het echt heeft toegegeven.

DerUnterMensch | 15-01-13 | 01:47

Je verwacht het niet.

shindai | 15-01-13 | 01:46

Een Oprah topic, midden in de nacht, wauw!

toetanchamon | 15-01-13 | 01:46

Wil de wielrenner die géén doping gebruikt, nu zijn hand opsteken?

necrosis | 15-01-13 | 01:45

ik wacht het interview wel af...
ze kunnen zoveel zeggen.

guinnessdude | 15-01-13 | 01:45

Armstrong: You wait blanduego. You wait..

ik: Nope.

blandurego | 15-01-13 | 01:44

Allemaal de schuld van Tim Kuik!

Tim Grimback | 15-01-13 | 01:44

Ik heb met ascal500 gehockeyed.

newray | 15-01-13 | 01:44

Bij de snor van Stalin, de minkudojoden zijn binnen.

Shareholder II | 15-01-13 | 01:42

Gewoon een junk op een fiets.
Bah.

GeflipteVlaflap | 15-01-13 | 01:41

Hilarisch dat voormalige sponsoren geld denken te kunnen claimen. De roem van Armstrong was op dat moment gewoonweg veel geld waard, en daar hebben die sponsoren optimaal van geprofiteerd. Nu het crisis is, zeker de miljoenen bij elkaar proberen te schrapen door vanwege 'fraude' geld dat rendement opleverde weer terugeisen? Only in..

hatovimletayis | 15-01-13 | 01:40

Mart kom er maar in

non_de_pier | 15-01-13 | 01:39

En dan hebben we nog z'n stichting:

"But they raise upwards of $40 million a year that people think is for cancer research when they don't actually donate ANYTHING to cancer research. ALL the money is for cancer "awareness." They know full well that people think they're donating to research and have just decided to let that guide continue so they can keep collecting money."

maniax | 15-01-13 | 01:38

haha, en boogerd maar blijven ontkennen.

cumshaft | 15-01-13 | 01:36

Hahaha! Wat een lutser. Werd de druk van 6.9 miljard mensen hem te veel?

/tegenvaller

blandurego | 15-01-13 | 01:35

Eerst Oprah, dan rehab, dan rehabilitatie en dan snoeihard aan de bruin en z'n wijf de tering slaan.

*in glazen bol kijkt*

Biff Eagleburger | 15-01-13 | 01:34

Het was toch al jaren 'n spelletje wie de meeste EPO kon gebruiken zonder betrapt te worden?

Pindakees | 15-01-13 | 01:33

Ik leef zo ongeveer op goed voer en 'performance-enhancing drugs'. Bevalt prima, je moet alleen niet 7 keer de Tour de France gaan pakken, dan weet je dat je trip bergafwaarts gaat.

Auweyida | 15-01-13 | 01:30

Het enige goede aan dit hele verhaal is dat inmiddels wel onontkoombaar vaststaat dat het wielrennen door en door verziekt is. Dus òfwel komt er een sluitend controlesysteem (wat mij onmogelijk lijkt), òfwel ze geven de doping vrij. De best gedrogeerde wint.

Maar ik hoef het in ieder geval niet meer te zien.

vraagstaart | 15-01-13 | 01:30

Lance Armstrong is a doper and a loser. May he get wise in jail.

Shareholder II | 15-01-13 | 01:30

dope shit

Turrukje | 15-01-13 | 01:29

Mooi! Nu de rest van het godganse hypocriete circus nog.

Godsammekraken | 15-01-13 | 01:27

Dus eigenlijk *oud nieuws*. En toch is het nieuws, ik begrijp het niet meer.

INH.30CL | 15-01-13 | 01:27

Zeker, lag in de lijn der verwachting. Bekennen bij Oprah op de bank en je bent gelijk de knuffel-EPO-slikker uit Texas. Boehoe en nog een traantje, want heel sneu allemaal. Welterusten Amerika.

OverdrevenGeouwehoer | 15-01-13 | 01:27

Mooi. Nu Demmink nog.

vraagstaart | 15-01-13 | 01:26

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken