
Op de Van Bossestraat, in de Staatsliedenbuurt van Amsterdam, is met automatische wapens geschoten. Zo ver bekend 1 dode, 1 gewonde en overal benzine lekkende
auto's. Er is ook op motoragenten geschoten te zijn bij het Westerpark, VARA-studiogebied in 020 West. Daders zijn op de vlucht in de richting van Haarlem. Geen tijd voor grappen, volgens
wijkagent met PR-dienst. Tijd voor meer gun control. Oh wacht.. (pfeauteau: @schlijper)
Update: Eerste
beelden: afzetlint en reflectorstrepen op politiewagens. Meer
hier, en
daar nog op de grond liggende politiemotoren. En daarna:
sporenonderzoek.
Getuige: Schietpartij volgde volgens
een getuige op een achtervolging en een aanrijding.
Update: Stadschroniqueur Thomas Schlijper meldt een met kogels doorzeefde
Range Rover met een
Frans kenteken en
dit meisje beschrijft een Wild West-tafereel.
Het Lijk: Die
zwarte vlek moet één van de slachtoffers voorstellen.
Update: 'Richting Haarlem' werd uiteindelijk een klopjacht in Osdorp-Geuzenveld. Ingezette politheli is inmiddels terug naar Schiphol.
Update: Close-up van doorzeefde Franse
Range Roveur. Rechts op kenteken staat departement '13' en dat is Bouches-du-Rhône. Oftewel: Marseille. We mompelen alvast zachtjes 'ripdeal', met voorbedachten rade want
bivakmuts.
Update: Persco op z'n vroegst zondagmorgen om
0900 uur.
Update: Politie speculeert op Frans kenteken en zegt:
Oui, c'est drugs.
AT5. Gewonde man nu ook
deaud. Extra Journaal om 11:00 uur.
Update: Slachtoffers zijn 21 en 28 en komen uit
Amsterdam. Er werd ook nog een woonboot
lek geschoten.
Reaguursels
InloggenVan der Laan noemde het, "wild west"
Hij bedoelde natuurlijk "midden oosten" want daar begint Amsterdam langzamerhand wel op te lijken.
Ik bedoel de overledenen....
Het zijn weer mocros. Familie is er kapot van zegt mijn mocro buurman.....
Langleve de multiculti samenleving het brengt ons zoveel.
@ strikwedstroper
Ik denk dat het Frans algerijnen zijn uit de citee marseille de hardere variant van de mocrotjes uit amsterdam.. die duidelijk niet met zich laten sollen als ze geript worden door de mocrtjes van a.dam west
Zeer interessant, dit beloofd niets goeds...
www.camilleri.nl/2012/12/nederlandse-p...
Lees de laatste reactie op de site van H.J Korterink over de slachtoffers....
www.misdaadjournalist.nl/2012/12/wildw...
Hebben ze de vluchtende mensen al slachtoffer hulp aangeboden? Ze zijn tenslotte beschoten door de politie dat hakt er wel in natuurlijk. /links geleuter
Damn sorry guys... weet niet wat er gebeurde
'die belserang haha die is wel gruwlijk man dit is al de 2 de keer dat die word belaagd door 2 man met vuurwapens en alle 2 de keren ging die er zelf achteraan :p'
-weggejorist-
-weggejorist-
Eigenlijk moet de Politie dat soort auto,s bestuurd door Marokkaantjes standaard aan de kant gooien.
Amsterdam Hustler | 30-12-12 | 16:40 | + 3 -
Pliesie rijd toch ook in een A6 met een dikke V8 ... bedoel niet die figuren met 1 t/m 3 streepjes maar meer de figuren welk eerst rammen en dan vragen wat is er aan de hand ... ofwel het AT
@FapMaster | 30-12-12 | 16:51 |
Ja de kentekenplaten van die auto hebben onze Marokkaanse cultuur verrijkers gestolen of gekopieerd en op de gestolen RS4 gezet, de auto op MP is ook een nieuwer model Audi .
Ik woon mijn hele leven al in Amsterdam en wordt ongewild ook harder ,als je niet weet hoe de vele Marokkaanse criminelen denken wordt je zelf op een dag het slachtoffer van deze levensgevaarlijke cultuur .
Amsterdam Hustler | 30-12-12 | 16:40 | + 0 -
Kenteken komt ook voor op MP, en daar staat hij als 1.8T
.
Marktplaats.nl - Audi A4 avant 1.8t 200Pk vol.leder pro line - Audi
www.marktplaats.nl/.../audi/m620341338-audi-a......
26 nov 2012 Merk & Model: Audi A4, Bouwjaar: 2002. Uitvoering: 1.8 T AVANT 120KW, Kenteken: 98-JT-TG. Carrosserie: Stationwagon, APK tot: 23 mei ...
Mr. Vincent zal vandaag wel bezoek krijgen van de politie, krijg je als je je auto verkoopt voor 6950,- met alle opties via Marktplaats ... Of moeten de centen nog opgemaakt worden?
@FapMaster | 30-12-12 | 13:55
Tis een RS4 hoor,een 380pk Biturbo kanon
Zo een apparaat word graag gestolen door onze Marokkaanse cultuur verrijkers ,ideale ramkraak en vluchtwagen voor overvallers en moordenaars.
Eigenlijk moet de Politie dat soort auto,s bestuurd door Marokkaantjes standaard aan de kant gooien.
Ik lees hier www.hulpverleningsforum.nl/index.php?t...
Dat die gasten zouden hebben geschoten met een FN FNC en een IMI Galil...
Breaking news:
Politie zit met een probleem; Range 'Rover' stond fout geparkeerd, maar bekeuring op kenteken gaat niet lukken...
Only in America. Oh nee, toch niet.
Als er nou 1 persoon met een license to conceal and carry in de buurt was, had dit misschien voorkomen kunnen worden.
Eduardo1736 | 30-12-12 | 14:36 Plus stilletocht.
... een 21 en 28 jarige Amsterdammer.
Wilders, we hebben een Amsterdammer probleem.
Morgen op AT5... een geëmotioneerd familielid die komt vertellen dat het zulke lieve jongens waren.
@fapmaster
thx
uuuu | 30-12-12 | 14:22 | + 0 -
bron: www.camilleri.nl/2012/12/slachtoffers-...
Zo mooi als ze elkaar gaan afmaken, waarom bemoeit justitie zich daar nou mee?
Las iets van Satudarah en Mekkerkanen, nu is het weer bijna oud en nieuw en begrijp een beetje uit het verleden in Culemborg dat Molukkers en Mekkerkanen ook niet echt goed samen door een deur kunnen als met de rest van NL ...
@fapmaster
De afkomst is niet bekend gemaakt naar mij weten.
Alleen de leeftijd en woonplaats.
Zojuist bekend gemaakt dat de twee doodgeschoten uit Amsterdam afkomstige mannen, met een Marokkaanse achtergrond, 21 en 28 jaar oud waren. De slachtoffers zijn bekend bij de politie.
.
Dat zijn toch bijna alle Mekkerkanen??
Goor laf achterlijk volk om midden een stad dit soort vetes te beslechten. Overmorgen verschuilen ze zich achter hun geloof en in het weekend is hoeren,snoeren en dealen. Het is by far het meest uitgewoond, slecht en idiote volk wat er los rondloopt.
Ik hoop dat de eigenaar boos was, ik zou ze ook uitroeien met alles wat in macht ligt. Eigen rechtertje spelen was nog nooit zo dichtbij. Heerlijk 2 jonge mekka's minder... zou er bijna voor naar de kerk gaan een kaarsje opsteken.
Volgens www.camilleri.nl waren het twee Amsterdammers van 21 en 28 jaar oud van Marokkaanse afkomst.
Misschien was de eigenaar wel boos:
.
EDE - Op Jaco Vuurwerk in Ede is zaterdag rond 23.30 uur een overval gepleegd. Drie mannen met Noord-Afrikaans uiterlijk drongen de zaak binnen en eisten onder bedreiging van een mes geld van het aanwezige personeel.
.
Bron: Omroep Gelderland
@Seeker020
Prima. Dat neemt nog steeds niet weg dat er genoeg legitieme redenen aan te dragen zijn waardoor een Nederlander in een Franse auto kan rondtuffen: Gehuurd, geleend, werkzaam in Frankrijk, misschien heeft 'ie zelfs een eigen toko in Frankrijk etc.etc.
Kenteken Audi is toch gewoon 98-JT-TG ??
Enrich | 30-12-12 | 12:57 | + 0 -
Ja ... ik zie het het is 98-JT-TG
AUDI A4; AVANT 120KW
Datum aanvang tenaamstelling: 29-12-2012
.
Beetje raar, op naam van een KATvanger?
@Gash | 30-12-12 | 13:38 |
Regels omtrent het rijden in Nederland met een buitenlands kenteken
Het belangrijkste onderdeel van de regelgeving met betrekking tot het rijden van een auto met een buitenlands kenteken binnen de Nederlandse grenzen is dat een inwoner van Nederland belasting moet betalen om een motorvoertuig te mogen rijden. In geen enkel geval mag er dus door een inwoner van Nederland gebruik worden gemaakt van een auto met buitenlands kenteken, immers dit betekent dat u hier geen belasting betaalt.
.
Bron: auto-en-vervoer.infonu.nl/auto/63152-r...
@seeker020
De slachtoffers zijn twee mannen van 21 en 28 jaar oud en waren woonachtig in Amsterdam
Dus dan klopt het verhaal van buitenlands kenteken om de catscans te ontwijken.
Die Range rover hebben ze van hun frans algerijnse vrien djes uit marseille mogen lenen voor hun afrekening .
Waarom zou het verboden zijn om in een auto met buitenlands kenteken te rijden? Er zijn genoeg aannemelijke redenen te verzinnen waarom een Nederlander in een auto met bijvoorbeeld Frans kenteken rijdt.
@uuuu | 30-12-12 | 13:16 |
Maar ben je dan met een controle niet alsnog het haasje? Volgens mij mag je, tenzij je ingeschreven staat in een ander land, niet in een auto rijden met buitenlandse kentekens.
Gerucht
Waren Amsterdammers in die Range Rovers .
Ze rijden wel vaker in Buitenlandse autos om die vervelende catscans te ontwijken
Kenteken Audi is toch gewoon 98-JT-TG ??
Amsterdam heeft nu ook al een Fransozen probleem dus.
Las nu dat ook de gasten in de rangerover gewoon amsterdammers waren, geen fransen. Geen idee of dat klopt.
Dit zijn zwaargewicht finnen, zullen wel vanuit maastricht over zijn gevlogen.. Zal het probleem zich vanaf daar inmiddels langzaam aan verspreiden over de rest van het land..
les arabes de marseille...
@poenraad | 30-12-12 | 12:20
' Mo on 30 December 2012 at 10:49
De meeste journalisten zijn het er wel over eens dat York niet zon slimme jongen is. Waar is jouw conclusie over zijn kaliber op gebaseerd?
Misschien wat voorbarig om te concluderen dat de Audio vol met DNA zit. Van de vorige eigenaar waarschijnlijk
'
' crimebron on 30 December 2012 at 10:54
Noem jij iemand die een leider van Saturdarah probeert te liquideren en nog wat meer mensen neerschiet en enpassant nog ff een raketje op de rechtbank afvuurt geen zware jongen? Laat staan de feiten waar hij niet mee in verband is gebracht maar die wel heel veel tonnen opleverden?'
Makkelijk dat ze bij de Frans-Belgische grens hun paspoort niet hoeven laten zien. Ben je sneller op de plaats van je werk.
zelfs met de huidige veel te strenge wapenwetgeving binnen EU komt men nog aan wapens .. t bewijst maar weer dat wetgeving in de vorm van verboden en regulering van wapens niet werkt.
als criminelen toch wel aan wapens komen ongeacht hoe streng de wet is , kunnen we ook wel de wetgeving aanpassen zodat mensen die geen strafblad hebben , geen verleden hebben met geestelijke problemen een wapen kunnen krijgen.
laten we dus het zwitserse systeem overnemen kunnen we 1 x per jaar allemaal wedstrijden houden op kosten van de overheid die ons dan van ammo voor ziet.
dit soort taferel gaan vaker gebeuren dus waarom niet de law obeying citizens beschermen door hun te bewapenen ( eigen keuze of je wel of niet draagt ) en t maakt ook niet uit of pistool revolver of een assault rifle is .. alles wat de overheid heeft aan handwapens mogen wij ook , anders kunnen we ons als burgers niet beschermen tegen een corrupte overheid in den haag en die van uit brussel.
als de burgers bewapend zijn hebben criminelen te vrezen en durft de overheid minder lef om iets door te voeren wat zijn burgers niet willen .
laten we dus de letterlijke tekst van de second amendment overnemen. zodat we ons ook kunnen beschermen tegen de overheden
le rue groep?
Het wordt tijd dat Amsterdam kogelvrije wijken krijgt.
'CrimeBron weet de achtergronden van de vete wel en wie de opdrachtgevers zijn ,maar de level van misdaad is een beetje te heavy '
Aldus crime-bron.nl , als je eens wil lachen of je wil onderdompelen in de multiculturele interwebs moet je maar eens gaan kijken daar. Er gaat een wereld voor je open.
Marseille - Amsterdam = drugs
De accessoires op de picatinny rail zijn meer waard en veel waardevoller, dan de vuurbuis waarop het hele zooitje is bevestigd. Vind ik. Maar dat mag ik van de NL-roverheid niet menen. Goed dat ik geen hollander ben.
Tinus_Trotyl | 30-12-12 | 11:30 En onze agenten gewoon laten beschieten?
is gewoon afrekening. waarom onderzoeken?.. gewoon elkaar laten opruimen,niet mee bemoeien.. de pliesie en het OM heeft er toch geen vat op.
De fittie tussen criminelen levert meer aandacht op dan weer het Nederlandse volk weer eens voor een paar miljard wordt geript door het Haagse criminele circuit.
Raar, gewone burgers mogen helemaal niet eens een automatisch wapen hebben. Zelfs in Amerika niet.
Was het niet een oefening van het leger? Of iets anders wat een beetje makkelijk verboden kan worden?
Geen extra bijzonderheden op AT-5 van 11:00 uur.
Ouslender | 30-12-12 | 11:05
Om met de rechtvaardige rechter te spreken:'tsja'...
Petrus Poortwachter | 30-12-12 | 10:57
Heeft de Mensheid al eens een foto waargenomen, waarop een kudde losgelaten Hollandse wetsdienders wél aan het werk was?
FapMaster | 30-12-12 | 09:43 Dat 'vergiet' vind ik nogal meevallen. Zelfs de voorruit zit er nog in. Wat wel opvalt als ik naar die foto-serie kijk is het aantal dienders wat een beetje nutteloos rond staat te gluren. Op foto 7 zijn het er minstens twintig.
Laat ze elkaar maar lekker afknallen. Bespaart veel kosten en het is een goede bezuiniging.
Hebben natuurlijk allemaal de volkskrant gelezen en dachten:'dat zullen we nog weleens zien!
'http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenland/article/detail/3369551/2012/12/28/Minder-moord-en-doodslag-in-grote-steden.dhtml
@dekogelkwamvanlinks | 30-12-12 | 10:16
Stille tocht verplaatst naar morgenavond 24.00
Een schietpartij? Gaaaaaaaaap, is er nog nieuws?
Volgens mij heeft deze schietpartij niks met drugs te maken. De verhoging van het eigen risico in de zorg is de boosdoener. Alle criminelen maken zich zorgen over de verhoging naar 350 euro, en handelen de zaakjes af in 2012, zodat medische hulp nog valt onder het oude eigen risico.
@INH.30CL | 30-12-12 | 02:06
maar 30CL toch, ies koeltoer!
@rara | 30-12-12 | 08:57
We hebben er nog een! Verdomd als het niet waar is, dit gaat de boeken in als de Twitter-moorden.
En mochten de heren onschuldig zijn dan geldt natuurlijk het aloude adagium: In de liefde en in de strijd tegen taalverloedering is ALLES geoorloofd.
stille tocht vanavond 20:00 Westerpark
#stilletocht
ZDEV | 30-12-12 | 10:04
Haha. Kia Kukident bestaat toch helegaar niehiet. Moest wel lachen. Dat dan weer wel.
west tegen marseille: een rifapen derby!
wat schattig dat ze elkaar afschieten; zouden er meer moeten doen
Toch word je liever doorzeefd in een Range Rover dan in een Kia Kukident.
QuelleFromage | 30-12-12 | 09:48 |
"midden in de nacht zijn nette mensen toch niet meer op straat."
Je zou voor de gein morgenavond eens moeten kijken.
Ik voorspel drugssrunnende finnen.
necrosis, Amsterdam mijden als de pest. Maar de kans op de vekeerde plek enz. wordt steeds groter natuurlijk in dit overvolle land.
Alles wat Amsterdammers een beetje uit die idylle van wonen in het Walhalla wakker schudt is hilarisch. En verder knallen ze elkaar maar fijn af in die kringen. Bijvangst is geen punt: midden in de nacht zijn nette mensen toch niet meer op straat.
En de auto met kenteken 58-JT-TG
Handelsbenaming
FABIA; SDI 47 KW
Brandstof
Diesel
Vervaldatum APK
Nee, dit is de Audi die terug is gevonden ...
Kijk even op deze site, staan veel meer pica's
.
www.michelvanbergen.nl/
Hier staat ook de vergiet Audi
@FapMaster | 30-12-12 | 09:34
Ik krijg een 403/ forbidden melding.
Was het trouwens geen vergiet Range Rover??
Met het linkse van de vergiet Audi
.
www.fotohaarlem.nl/foto/1212/20121230_...
De Audi welk gebruikt is heeft een kenteken van een Fabia ... 58JT.. raar, je verwacht het niet
Sjezus, wat hebben er vannacht een hoop niet neukend doorgebracht.
@behangtafel | 30-12-12 | 09:26
Tijdens het uitmoorden van elkaar lekten diverse auto's vloeistoffen.
Nu zijn het lekkende auto's, straks is het iemand die op het verkeerde tijdstip op de verkeerde plek is.....
Lewis Lewinsky | 30-12-12 | 00:34
CL = Credit Lyonnais, hij is waarschijnlijk nog niet helemaal afbetaald...
Hoe meer tuig binnen hoe groter de rotzooi. Zolang ze elkaar uitmoorden is er niets aan de hand.
drugs? je gelooft het niet he.....
europa heeft veel welvaart gebracht
Laatste linkje levert intussen een 404 op.
Ik blijf het zelfreinigend vermogen van dit soort groepen mensen fantastisch vinden. Hier zouden politici een voorbeeld aan kunnen nemen!
persco waar??
@ necrosis 09:06
Heb *kuch* nog geen koggie gehad *kuch*...
Als criminelen elkaar afmaken kan ik dat alleen maar toejuichen.
@eerstneukendanpraten | 30-12-12 | 09:00
.... dat ze op allemaal....
Is dat ook geheimtaal?
@ Omanders 08:47
Misschien is het geheimtaal en zegt hij hiermee tegen zijn maatjes dat ze op allemaal snel op de scooter moeten komen kijken...
@omanders | 30-12-12 | 08:47
Doel je op deze tweet: twitter.com/OubaydSLB_/status/2851698... ?
De twitteraar die die foto van de zwarte vlek heeft gemaakt: Is dat de dader ofzo? Als je zijn tweets volgt raaskalt ie alleen maar in dat straattaaltje waar een niet nader te benoemen deel van dit lieve landje zich aan bezoldigd. Meestal kan ik er wel kaas van maken, maar Ferhaat C schrijft dingen als: "Jullie zijn kk blij met schaatsen bhel jullie zijn naar shi noordpool ens geweest gewn jaap eden"
Ik heb met andere woorden niet het idee dat meneer slim genoeg is om zijn eigen daden niet op twitter te zetten.
@prince | 29-12-12 | 23:49
En ze dan nog niet pakken... *zucht*
De oplossing: auto's met Franse kentekenplaten verbieden, allemaal.....
@Jackanders | 30-12-12 | 08:17
Bij mij valt het ook wel mee, en zolang mijn slaapkamer er niet uit komt te zien als die Range Rover, zal het me jeuken.
@necrosis | 30-12-12 | 08:10
Tot nu toe valt het mee hier.
Overigens heb ik verder niets tegen vuurwerk, als het ergens tussen 00:00 en 03:00 uur afgestoken wordt.
@Jackanders | 30-12-12 | 08:05
Als je last hebt van vuurwerk, stop dan gewoon je vingers in je oren en roep heel hard 'lalalalala'.
Je zal het vroegtijdige geknal van dat vuurwerk maar zat zijn.
Stap je naar buiten om die vuurwerk-vlegels eens flink de waarheid te vertellen, vliegen de kogels je om de oren.
Bertus Betonsloper | 30-12-12 | 07:59
Neuh, die werd destijds in Frankrijk gearresteerd, dus daar kan het dit keer niet aan liggen....
De neus weer 'in business' tegenwoordig?
@Van Rossem | 29-12-12 | 23:44
Hoewel een wijkagent een politieman (m/v) is voor een bepaalde wijk, spreekt men al zeker vijftien jaar niet meer van 'wijkagent', maar van een 'gebiedsgebonden functionaris'. Dat klinkt bijna net zo fraai als interieurverzorgster. Toch?
Zoveel agenten in West... ik hoop dat iedereen in die wijk netjes geparkeerd stond, want anders heb je subiet een boete te pakken. Plus de lampjescontrole.
Zoveel agenten in West... ik hoop dat iedereen in die wijk netjes geparkeerd stond, want anders heb je subiet een boete te pakken. Plus de lampjescontrole.
Tsja daar sta je dan met je lasergun.
@Pierre Lebon | 30-12-12 | 02:09
nos.nl/artikel/353045-4-doden-schietpa...
Bij de schietpartij voor een joodse school in Toulouse zijn vier doden gevallen.
@geouwehoer | 30-12-12 | 01:07
Graphics designer website bond van wetsovertreders krijgt eindafrekening.
@Supermatthijs | 30-12-12 | 00:17
Met een frans kenteken denk ik eerder algerijnen...
@Stormageddon | 30-12-12 | 06:00
Yeah, right that is.
Goodnight my friend.
youtu.be/cULvpOOnvGc
@INH.30CL | 30-12-12 | 05:54
It's alright.
www.youtube.com/watch?v=TxcDTUMLQJI
@Stormageddon | 30-12-12 | 05:46
GS moves in mysterious ways, I know and you know as well>
@INH.30CL | 30-12-12 | 04:57
In algemene zin: mijn ex-vriendinnen minnen me, en mijn toekomstige vriendinnen gaan dat pas later doen.
In dit specifieke geval zou ik niet weten.
@INH.30CL | 30-12-12 | 05:36
Allemaal Tommies hier?
youtu.be/sraL5ERiwZ4
Maak je bekend lafaard! Je zult me nog nodig hebben in tijden van ellende lul.
@distel | 30-12-12 | 05:11
Weet je, je hebt gelijk.
Maar ik reaguur hier al een aardig poosje en heb teveel eigenaardigheden meegekregen om hier en daar niet achterdochtig te zijn. Ik ben niet van de laatste 4 jaar zogezegd.
INH.30CL | 30-12-12 | 05:08
Als het nergens op slaat, waar maak je je dan druk om? (nog één sigaretje doet)
@distel | 30-12-12 | 05:05
Normaliter niet idd, in dit geval wel het slaat nergens op namelijk.
@distel | 30-12-12 | 04:50
Volendam is te lang getolereerd in ons poldermodel. Dat valt niet een, twee, drie uit te roeien. Tenzij we de manager van al die gasten gaan aanpakken, maar daar heb ik teveel respect voor. Uiteindelijk is hij verantwoordelijk voor alle succes en ik kan niet anders dan een diepe buiging maken naar....
INH.30CL | 30-12-12 | 04:57
Je slaat door. Kan jou een plusje of minnetje nou schelen.
@Stormageddon | 30-12-12 | 04:37
Nu echt benieuwd ben van wie jij het plusje krijgt en ik het minnetje. Toch geen redactie hoop ik?
Marseille en Holland. De afvalputten van west-Europa.
Daar lozen wij 0041'ers ons afvalwater.
@distel | 30-12-12 | 04:50
Zoals je wellicht weet zit ik in de Bizz en ik kan je vertellen, maar dat weet volgens mij zelf ook wel, het gaat niet meer om muziek....... Ik bedoel punt.
Zou TMG dan toch ook een verlengstuk zijn van het bankenkartel, aangezien ze vrolijk meededen met het occupy bashen. Het zal toch niet...
Boris Poepnagel | 30-12-12 | 04:49
Tja, moet ik dan de bijstand in of zo?
@Watapatja | 30-12-12 | 03:24
Je hebt zeker een punt qua Individualisme en hoe zich dat de laatste in NL heeft ontwikkeld. Echter ben ik van mening dat zodra een gemeenschap het individu gaat bestrijden, collectivisme ook bij het individu een rol gaat spelen en gelijkgestemden zal vinden om gelijk te halen. Het gaat hier alleen nog niet slecht genoeg met de meesten, da's alles.
INH.30CL | 30-12-12 | 04:33
Dat van Nick en Simon was sarcastisch. Belachelijk dat ie er uberhaupt in staan. Zelfs mijn dochter vindt het kutmuziek. Al zien ze er wel lekker uit volgens haar. Hoe elimineren we Volendam? Dan kan toch niet langer getolereerd worden met Jantje, BZN, de Cats enz.?
Jongens, laten we nu in godsnaam stoppen met elkaar door het hoofd te schieten met machinegeweren, mkay?
Aluhoedjes blijken toch geen aluhoedjes te zijn. www.guardian.co.uk/commentisfree/2012/...
ik zie zo weer de beelden uit de film Ronin voorbijkomen
wel een stelletje amateurs om zo rond te knallen.
Vooral dat moment dat ze naast de motoragenten gingen rijden om beter te richten slaat nergens op.
Lijken wel een stel Kutmongeaulen die teveel films hebben gekeken.
Stormageddon | 30-12-12 | 04:32
Net als andere sporten moeten vechtsporten in je genen zitten. Als voetbaltrainer, weet ik al snel wie het wel of niet heeft. Okay, je kunt trainen, maar de basis is de aanleg, oftewel de genen. Als ik onverwacht een bal naar me toegeschoten krijg, heb ik hem dood, zonder er over na te denken. Bij midget-golf krijg ik geen bal in het putje. Oftewel, zoek uit welke sport bij je past. Mijn zoontje is alleen goed in denksporten
Slapen is iets voor als je dood bent. Of getrouwd. Maar da's ongeveer hetzelfde.
@Stormageddon | 30-12-12 | 04:32
Slaap jij wel eens of ben je net ontwaakt en ga je beginnen aan je Shinshu meditatie?
@distel | 30-12-12 | 04:28
Tina Turner - The best. Leuke track. Sorry, in een top 2000 hoor ik niet graag Nick @ Simon. Wel in een top 100.000
@pius | 30-12-12 | 03:11
Nou, begin eens met Mah-Jong, Go en Domino. Dat ligt ook niet binnen je mogelijkheden, maar daar doe je tenminste niemand kwaad mee.
INH.30CL | 30-12-12 | 04:25
Nick en Simon. Echt te gek.
@distel | 30-12-12 | 04:22
Uiteraard, leaving on a jetplane!!!!
Maar ik blijf nog ff wakker
Adverteren met het *Dirty Harry* gevoel. Dat kan ook geweld oproepen in Mokum!
translate.google.nl/translate?hl=nl&am...
INH.30CL | 30-12-12 | 04:15
Ik heb heel wat getraind vroeger. Maar ik zou het gevecht met hem toch echt niet aangaan. Word ook een dagje ouder. Maar dat Joris het expres doet, lijkt me sterk. Maar de nachtploeg is naar bed. Ga ik als geheelonthouder over een half uur ook maar eens doen. Heb jij ook de top 2000 nog aan?
@distel | 30-12-12 | 04:11
Als je niet getraind bent, waarschijnlijk wel. In het andere geval kun je wel wat incasseren hoor. Neemt niet weg dat zo'n topvechter je dan nog dood kan slaan:-) Maar hij is dan ook wel heel erg goed en ik vind het jammer voor de sport dat we 'm niet meer op het toneel zullen zien waarschijnlijk. Wat niet wil zeggen dat ik goed praat wat hij eventueel (moet nog voor rechter immers) gedaan zou hebben, dat siert hem niet idd.
@INH.30CL | 30-12-12 | 04:10
En laat Joris anders eens uitleggen hoe het zit dan zijn we klaar ermee.
INH.30CL | 30-12-12 | 04:06
Kweenie. Zo'n Badhr Hari of zo, slaat je ook in 1 keer dood als ie een slecht humeur heeft
@distel | 30-12-12 | 04:05
Daar probeer ik elke keer weer achter te komen beste. Maar in de wereld van vandaag lijkt me dit niet nodig.... toch?
Misschien denkt Joris zo tegen 3.30 uur, ze zijn nu te beschomken..... we kappen ermee? Alhoewel vele reaguurders onder ons geheelonthouder zijn zou het een reden kunnen zijn>toch?
@pius | 30-12-12 | 03:24
zoals ik dat dus heb met de Franse taal:-)
Afijn, ik heb liever te doen met een vechtsport liefhebber dan een gek met een mitrailleur. Een blauw oog of gekneusde oogkas overleef je wel een stuk lood in je oogkas daarentegen?
INH.30CL | 30-12-12 | 04:02
Nou lijkt me gewoon een storing. Wat heeft GS er voor belang bij dit met opzet te doen?
Zo jammer die error elke keer weer. Het lijkt bewust?
@gs admin. Kennelijk was er een storing. Kunt u mijn dezelfde reguursels terugbrengen tot één? BVD
pius | 30-12-12 | 03:43
Even wel. Vandaar dat ik een stuk of 7 dezelfde reacties heb gegeven.
Het liefst zou ik nou ook op een reaguurder willen reageren.
Lewis Lewinsky | 30-12-12 | 02:56
Wat is de laatste status?
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
WirMachenMusik | 30-12-12 | 03:15
Dan hakken ze ze weer in de pan. En hebben ze gelijk weer recht op landjepik. Volgens mij is de nachtploeg al naar bed. Kan ik me voorstellen na deze week.
huh, is gs dood?
Jaah, Jezus bestaat!
Help, ze hebben de server beschoten.
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
pius | 30-12-12 | 03:21
Nou ja, zo'n klootzakje sla ik niet naar de klote hoor. Maar ik kom hem zeker nog tegen en dan grijp ik hem wel even bij zijn kraag. En dan maak ik wel in onvervalst Rotterdams duidelijk dat hij dit niet nog eens moet flikken. Ps. Volgens mij zit zelfs de nachtrploeg er na deze week doorheen. Kan ik me iets bij voorstellen.
Oh mijn god, ik zit onder het witsel. *zware zaadlozing gehad na nare multicultidroom*
*wakker wordt na zware zaadlozing en weer verder gaat met natte droom*
Zie wat je kan doen tegen een wapen.... wanneer getraind daarop!
youtu.be/OkBvu-72u_4
Ja hoor, drie uur, servert. :(
*plop* Lakens verschoont en weer verder gaat met slapen.
@INH.30CL | 30-12-12 | 03:20
Ik heb ook veel bewondering daarvoor, Jui-jitsu en Kungfu zijn de denksporten onder de Martial arts. Prachtig.
Alleen ik ben er niet voor gemaakt.
Uit natte droom ontwaakt, beddengoed verschoont en en weer verder gaat met slapen.
INH.30CL | 30-12-12 | 02:24 |
De Nederlander komt niet meer in opstand. Huisuitzettingen, afsluitingen nutsvoorzieningen, in 2012 al meer dan 40.000. We zijn al te ver doorgeschoten in het individualisme.
@INH.30CL | 30-12-12 | 03:20
Prachtige sport idd. het schaken onder de vechtsporten. Kung-fu vind ik ook prachtig maar dat ligt mij ook minder en je moet vooral doen waar je goed in bent.
Maar de bewondering deel ik met je. Mijn jui-jitsuleraar was trowuens de meest succesvolle Nederlandse wedstrijd jui-jitsu-ka ooit.
Maar helaas mocht dat niet baten in mijn geval;--)
@distel | 30-12-12 | 03:19
Volgens mij dopt hij een meisje van minstens 17.Ze lijkt geen kind meer zo mooi en minstens zeventien.
INH.30CL | 30-12-12 | 02:24 |
De Nederlander komt niet meer in opstand. Huisuitzettingen, afsluitingen nutsvoorzieningen, in 2012 al meer dan 40.000. We zijn al te ver doorgeschoten in het individualisme.
Uit natte droom ontwaakt, beddengoed verschoont en en weer verder gaat met slapen.
@distel | 30-12-12 | 03:16
Ieder zijn eigen ervaringen mijn waarde. Ik ken die vaders wel zoals ik al zei- en bij de rest moet eraan gewerkt worden. Op persoonlijk niveau is het wat anders, ik zou het ook niet pikken als ze mijn dochter zo benaderden. In die zin begrijp ik je heel goed.
reageerbuis | 29-12-12 | 23:48
Oh, dus hier zijn er in twee weken ook weer grofweg 250 doden gevallen?
In Amerika moet je al 'n behoorlijke killcount hebben om 't nieuws te halen. Hier niet.
Is trouwens ook een van de oorzaken van de die massamoorden in Amerika, maar dat terzijde.
@pius | 30-12-12 | 03:11
Oei, das iets waar ik ook wel eens aan heb zitten denken. Heel veel en lange nachten alleen maar filmpies op Youtube zitten kijken daarover, prachtig.
Wing Chun is ook iets wat mij persoonlijk aantrekt maar nooit de stap heb durven zetten. Ik heb een neef die werkelijk groots is in de Jui-Jitsu sport en zijn laatste examen zelfs door Japanse Shinsei moest laten afnemen, door hem was ik ooit geinspireerd. Getanteerd ben ik ook niet, maar die technieken zijn zo mooi, zo fascinerend. Maar je wist al denk ik dat ik een groot bewonderaar en liefhebber v/d sport en dan ook alleen de sport;-)
INH.30CL | 30-12-12 | 03:13
Gewoon hier naar toekomen en uitproberen.
Je weet nooit.
En de Fransen?? die vinden het al prachtig als je het probeert met je schoolfrans.
Mijn Franse buren, betekenen meer voor mij en mijn familie, dan alle Nederlanders uit mijn buurt, uit de afgelopen 30 jaar.
Ik ga hier nooit meer weg.
OT
Belle Helene. Waarom is dit liedje nooit verboten. Het zinnetje 'je lijkt ineens geend meer maar minstens 17'. Een pedo-tekst van de bovenste plank
pius | 30-12-12 | 02:59 |
Pius, mijn dochter is pas 12, wel al prettig om te zien en dat is niet subjectief. Maar toen ik 15 was woonde er vlakbij ook een leuk meisje. Het kwam niet in mij op om ze een hoer te noemen. Had ik het gedaan en mijn vader was erachter gekomen, had ik nu nog in de kreukels gelegen. Ik ken geen Marokkaanse vaders die hetzelfde zouden doen, want de zoon ontkent en heeft gelijk. Betreft het een dochter en er wordt geroddeld, krijgt ze sowieso een pak slaag. Dat is de realiteit in 90% van de gevallen. Hoe wou jij dat zacht oplossen
@INH.30CL | 30-12-12 | 03:13
Fransen zijn meer dan gemiddeld een volk van typhuslijers. Dat heb je goed gezien. Zelden een onbeschofter zooitje dedainpaupers bij elkaar gezien op vakantie.
Maar een fenomenaal mooi land, dat wel.
distel | 30-12-12 | 03:03 |
Die hebben hun haatbaarden ook goed geïsoleerd en onder controle. Maar zelfs dan moet ik het ook daar nog zien als het weer eens tot een grote uitbarsting met omringende landen komt.
kom ik goed weg, bijna doodgeschoten vanavond!
Is hier nog wat gebeurd?
@Pierre Lebon | 30-12-12 | 03:09
Ok, maar ik mag aannemen dat je de taal ook beheerst. ik heb het lang proberen vol te houden daarmee, ooit. op school... maar het mocht niet baten. Mooie taal en zeker een mooi land, ik kom er graag. De Frans-mens an sich heb ik hier en daar wat meer problemen mee, maar dat kan ook aan mij liggen uiteraard.
@INH.30CL | 30-12-12 | 03:07
Ik heb ook 2,5 jaar Jui-Jitsu gedaan maar was niet getalenteerd genoeg daarvoor. Prachtige sport maar niet voor mij- ik werd er simpel van. Ik hou het bij boksen en kickboksen. Al zit ik te denken om binnenkort Krav Maga te gaan doen- dat ligt meer binnen mij mogelijkheden en ik ben eigenlijk wel aan iets anders toe.
@Pierre Lebon | 30-12-12 | 03:09
Dan ken jij hem als François. (Denk ik zo.)
INH.30CL | 30-12-12 | 03:01
Ik ken Frans ook niet. Alhoewel ik veel 'Fransen' ken.
Ik ben nml 'geïntegreerd'.
@pius | 30-12-12 | 03:01
Ach, je weet hoe kinderen zijn waarschijnlijk. Ik probeer het later weer eens voorzichtig en wellicht komt ze er zelf mee als vriendinnen plots wel op judo of Jiujitsu gaan. Dat laatste heb ik zelf wat mee overigens;-)
WirMachenMusik | 30-12-12 | 02:56
We zijn toch geen mietjes. Kijk naar Israel. Geheel omgeven door jou genoemde MO-aanhangers. Okay, Amerikaanse hulp. Maar met een kleine minderheid weten ze die haatbaarden overduidelijk van zich af te houden. Dan moet dat voor West-Europa, eveneens m.b.v de US toch geen probbleem zijn?
@distel
dat heeft geen zin om zoiets uit te leggen zonder dat ze zelf ondervonden hebben.
ik ben ook in voor andere oplossingen ben ook van extreem-hard naar zacht gegaan.
maar zonder pijn en verdriet en vallen weet je nooit wat geluk liefde en doorgaan is.
@Pierre Lebon | 30-12-12 | 02:56
ja hoor eens, dat wordt me te moeilijk allemaal. Ik ken alleen mijn handtekening in het Nederlands, Frans kent mij niet.
@INH.30CL | 30-12-12 | 02:57
Er moeten wel vriendinnetjes zijn idd, begrijpelijk dat ze afhaakt. Aan de andere kant als je haar beloond voor het feit dat moet trainen doet ze het misschien wel.
Maar dat kan jij vast beter beoordelen.
@distel | 30-12-12 | 02:52
Omdat ze het nooit toe zullen geven.
Ik heb ooit meegemaakt dat een Marokkaanse jongen stond te roken terwijl zijn vader eraan kwam. De Vader zag duidelijk dat de jongen rookte en riep, zoon, ben jij aan het roken? Nee pa, natuurlijk niet, antwoordde de zoon. Goed zo jongen, antwoordde de vader, terwijl hij doorliep, laat ik het niet merken!.
Sommige patronen dienen doorbroken te worden. Helder.
Al ken ik ook heel veel Marokkaanse vaders die hun zoon een pak slaag zouden geven als ze ter oren kwamen wat jouw dochter is gebeurd. Dat is de andere kant van het verhaal.
Weet je wie ook heel slecht aanspreekbaar zijn op het gedrag van hun kinderen trouwens?
Nou ja. Een beetje stotterend, maar het staat er.
@pius | 30-12-12 | 02:52
Heb ik geprobeerd. Ze leek het in eerste instantie leuk te vinden maar omdat het (bijna) alleen jongens waren op de les zag ze er geen gat meer in. Als je nog een tip hebt om een 10-jarige meid te overtuigen van het nut, hou ik me aanbevolen.
distel | 30-12-12 | 02:39 |
Dat dit leidt tot een derde WO, daar twijfel ik aan. Ze missen het vernuft en de eensgezindheid. Ze zijn te afhankelijk en met een cavalerie bestaande uit kamelen kom je ook niet ver.
-----------------------
Alhoewel de miljoenen doodsverlangende Mo-aanhangers die zich reeds in West-Europa bevinden met nog wat verse toevoer uit hun thuislanden, misschien zelfs de reïncarnatie van Von Clausewitz wel eens voor onverwachte problemen zouden kunnen stellen.
Nederlander in Frankrijk
Twee twitteraars melden dat de politieheli weer boven de Staatsliedenbuurt hangt.
INH.30CL | 30-12-12 | 02:47
Nou graag. Zo'n handtekening willen we allemaal wel.
En 'blaren' langs de zijlijn, daar doe ik niet aan.
Ik ben actief in het FN van Marine, als
INH.30CL | 30-12-12 | 02:47
Nou graag. Zo'n handtekening willen we allemaal wel.
En 'blaren' langs de zijlijn, daar doe ik niet aan.
Ik ben actief in het FN van Marine,
pius | 30-12-12 | 02:44
Nu stond ik op het balkon. Volgende keer zorg ik dat ik verdekt beneden sta. Ik heb trouwens één van die teringkopjes goed gezien. Die kom ik nog wel een keer tegen. En v.w.b. die tikken, waarom doen die vaders dat niet? Daar zit m.i. het grote probleem.
@INH.30CL | 30-12-12 | 02:28
Dat eerste is een uitstekend idee. Mensen moeten zich sowieso kunnen verdedigen. Ik heb niet zoveel met de feminien-homofiele wind die er tegenwoordig waait. Nee welvaart baart weinig goeds.
Dus ik zou mijn dochter onmiddellijk op een vechtsport doen als ik er een had.
Dat wel.
@ganzo | 30-12-12 | 02:40
Ik snap ook niet hoe dat zit.
(Licht uit doet.....)
csru.ru/uploads/posts/2010-07/csru.ru_...
@distel | 30-12-12 | 02:39
Ik hoop van niet. Ik denk nu eenmaal anders over die dingen, heb zelf een leven vol geweld meegemaakt en ben daar zachter begripvoller en vergevingsgezinder van geworden. Rare paradox maar zo gaat dat vaak.
Ik hoop met heel mijn hart op andere oplossingen, ook omdat ik heel veel Marokkanen ken en een warm hart toedraag- de teringlijers die het verzieken uitgezonderd.
En ja, dat zijn er teveel gemiddeld genomen. Jammer genoeg.
@Ratzinger | 30-12-12 | 02:37
Het heeft vergelijkbare elementen, maar het nazisme heeft een beperkte houdbaarheidsdatum gehad die vrijwel parallel liep met de tijdgeest.
Rassentheorie, economische crisis etc.
De Islam heeft eveneens een totalitair karakter en ambities van oudsher, maar is alleen effectief als politieke macht of binnen landen die aan een ongebreidelde zelfhaat lijden. De 'moslim' is in veel gevallen een subcultuur, maar door de Islam te institutionaliseren zoals men in Europa wenst te doen, zal de Islam verenigen met alle gevolgen van dien...
@Pierre Lebon | 30-12-12 | 02:45
wil je dat ik ergens een petitie van mijn handtekening ga voorzien?
Anders is het wederom geblaar langs de zijlijn en schiet je er weinig mee op verder. Met *mijn* handtekening echter....>>>>
@Ratzinger | 30-12-12 | 02:41
Nog van harte dan, terwijl ik twee overheerlijke ouderwetse culturele zoute harinkies achterover werk!
Dat mag zelfs v/d profeet als je het mij vraagt, dat terzijde.
Wij hebben in Nederland helemaal met NIEMAND problemen, die bij ons willen komen werken en wonen.
De uitzondering op de regel, door eigen toedoen, zijn de booslims.
Ze hebben de pest aan de Nederlanders, de Westerse cultuur, onze dochters, vrouwen, homo's en varkens, inclusief spaarvarkens, of afbeeldingen van varkens, maar niet van ons sociale vangnet.
Meer dan 60% van die mohammedaanse bagger, zit lekker in zijn huursubsidie huis en voedt zijn familie van onze belastingafdracht.
We zijn stapelmesjogge.
@distel | 30-12-12 | 02:28
Ik zou daar ook ziedend van worden als het mijn kind was. Gewoon normaal doen, nou heb ik niets met dat woord, maar je begrijpt me.
De jongens die dit doen zijn tragische nihilistjes. Een paar tikken kan wonderen doen. Dat zeker.
INH.30CL | 30-12-12 | 02:39 | + 0
Vorige week 91 geworden. Nog vrij kras, al zeg ik het zelf.
Lewis Lewinsky | 30-12-12 | 01:28 | + 0 -
dat is aan de andere kant van het station: maps.google.com/maps?saddr=Bossestraa...
m/z obscurantistisch 02:37
@Ratzinger | 30-12-12 | 02:37
In die laatste zin klink je precies als mijn opoe, ben jij ook al zou oud:-)
pius | 30-12-12 | 02:24
Je hebt gelijk. Maar dit is op micro-neveau. Dat dit leidt tot een derde WO, daar twijfel ik aan. Ze missen het vernuft en de eensgezindheid. Ze zijn te afhankelijk en met een cavalerie bestaande uit kamelen kom je ook niet ver.
Desmoulins | 30-12-12 | 02:30 | + 1
Ik zou er geen problemen mee hebben om nazi's op te sluiten.
Ik zie geen noemenswaardig verschil tussen het mohammedanisme en het nazisme, behalve dan dat het mohammedanisme langer mee is gegaan, maar even abject, obscurantisch en morbide is.
Hebben we het daarover, we willen geen nazi's in NL, ook geen nazi's die zich 'mohammedaan' noemen. Klaar.
En ja hoor, er waren ook goeie nazi's, evenzeer als dat er goeie mohammedanen waren. Jammer dan.
Gewoon een Range Rover uit marseille, met mohammedaans uitschot en waarschijnlijk ook afschot.
Niet op reageren Lena.
@Ratzinger | 30-12-12 | 02:27
En het leuke van deze aankomende nieuwe renaissance?
De mongolen van toen hadden nog geen kernwapens. Er is inmiddels iets veranderd/
-weggejorist-
@Ratzinger | 30-12-12 | 01:55
Ik dus ook spuugzat. En die hele EU waanzin erbij.
Dat argument valt wat voor te zeggen, maar een feit blijft dat het om de ideologie moet gaan. Mensen zijn immers vrij om er afstand van te nemen; het is geen ras. Deze discrepantie moet heilig blijven, aangezien het anders vrijwel zeker tot excessen zal leiden.
De ideologie is pas een realiteit geworden nadat we er eigenhandig mee geconfronteerd zijn. Het is een allesomvattende levensopvatting die pretendeert een religie te zijn, van de vrede nog wel, waardoor cultuur er inherent aan is. Het is een doodscultus, en op die gronden moet het dan ook bestreden worden.
pius | 30-12-12 | 02:24
LOL. Goeie tip. Maar ik doe het toch liever zelf. Zonder kettingslot. Maar het is toch te gek voor woorden. Dit is geen incident. En waarom? Ze is blond en heeft blauwe ogen.
@pius | 30-12-12 | 02:24
Maar het is droevig dat het realiteit is toch?
Moeten we al onze dochters bij jou les laten nemen, is dat de bedoeling. Ik ben dat ook zat hoor en het gaat een keer escaleren ben ik bang.
Supermatthijs | 30-12-12 | 00:55 |
Zal ons een zorg zijn hoe jij (Riffer?) iets benoemt. Feit is dat vrijwel iedereen hier, voor iedere zwakbegaafde Riffer (en dat betreft dan meer dan de helft van die deelpopulatie) die het land verlaat, met graagte 10 willekeurige (slimme en vlijtige) Oost-Aziaten zou willen importeren. Ik zou zo'n OA-immigrant zonder meer een half jaar gratis huisvesten en integratiehulp geven. Ware het niet dat ze dat niet eens nodig hebben om zich binnen enkele jaren tot een gewaardeerd lid van onze samenleving te ontwikkelen.
INH.30CL | 30-12-12 | 02:24 | + 0
They had it coming, zoals dat heet.
Nu al trouwens.
@Ratzinger | 30-12-12 | 02:21
Pas maar op he?
De laatste die zoiets zei...........
@distel | 30-12-12 | 02:17
Wat ik al eerder melde, voorbode dus.
@Ratzinger | 30-12-12 | 02:13
Ik blijf het heden afspiegelen naar de crisis jaren 30.
Zodra ook de Nederlander met problemen krijgt te kampen als zeg de gemiddelde Spanjaard of Griek, die uit hun huis worden gezet of de ziekenhuisrekening niet meer kunnen betalen, dan zal daar de populist zijn zieltjes winnen en een veroorzaker gaan aanwijzen. Grote kans dat dat een islamiet is vanwege de onderbuikgevoelens die nu al ruimschoots aanwezig zijn.
@distel | 30-12-12 | 02:17
Gewoon een kettingslot meegeven. Legaal, heel makkelijk te bedienen en niet te verdedigen bij correct gebruik.
prince | 30-12-12 | 02:19 | + 0 -
I have a dream.
Een wereld zonder mohammedanisme.
@Ratzinger | 30-12-12 | 01:55
Zou wel een utopie zijn, nietwaar?
DerUnterMensch | 30-12-12 | 02:11
Ja hoor. Ik woon 10 jaar in Frankrijk, heb al 9 jaar een Franse jachtakte en kan ieder wapen kopen dat ik wil.
www.frankonia.fr/
INH.30CL | 30-12-12 | 02:06
Ik ben niet helderziend, maar of die strijd nu echt komt? De olie raakt op en van ontwikkeling is toch geen sprake bij de Islam. Dat is inherent aan hun geloof. Ik woon in een buurt met vrij veel Marokkanen. Binnenkort vliegen er waarschijnlijk wat Marokkaanse tanden door de wijk, als ik nog eens hoor dat mijn dochter voor hoer wordt uitgemaakt. En dat terwijl ze gewoon bezig was beneden haar fiets op slot te zetten.
Fransen dus. In Amsterdam. Merde.
bolkebeer | 30-12-12 | 02:13 |
Wie heeft je dat verteld?
Mijn poeperd voelt als een opgezwollen Franse kaas. Dus dat betekent bedtijd... saluut.
INH.30CL | 30-12-12 | 02:06 | + 0
Voor sommige dingen is maar heel weinig nodig. Ik heb geen glazen bol en weet niet hoe dat zal aflopen.
Dat het mohammedanisme in Europa nog erg lang getolereerd zal worden kan ik me niet goed voorstellen, al helemaal niet nu het economisch niet allemaal zo jofel gaat.
Mensen zoeken dan, terecht of niet, een zondebok. Hoef je niet lang te zoeken, nergens in Europa.
Dit zou in Nederland niet voor kunnen komen omdat wij een strenge wapenwet hebben. Dus assault guns heb je in dit land niet want die zijn verboden.
En maar zeuren over die Amerikanen met die wel de vrijheid hebben om vuurwapens te bezitten.
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/12/...
Als elk incident met een vuurwapen in de VS betekend dan men weer kan gaan klagen over het feit dat ze daar wel nog die vrijheid hebben. Betekend het dan ook dat elk incident met een vuurwapen in een land zonder die vrijheid er geklaagd mag worden over het feit dat in dat land die vrijheid niet erkent word?
PS zowel in Frankrijk als in Nederland kun je niet zomaar een vuurwapen kopen.
Kaas de Vies | 30-12-12 | 02:03 | + 0
Hij, Rembrandt, heeft er vrij veel gemaakt.
Goeie kans dat die van jou authentiek is. Zou er niet te veel over lullen, je zet daarmee een prijs op je hoofd.
ZW Frankrijk. 3mio geregistreerde jachtvergunningen en iets minder dan 9 mio geregistreerde wapenvergunningen (ik heb het over de 'campagne')
Hier worden er gewoonlijk geen scholieren overhoop geschoten. In Zwitserland ook niet.
Wèl blijven de mohammedaantjes lekker uit de buurt en houden zich alleen op in de grote steden.
Als er hier iemand iets wordt aangedaan, dan breekt de pleuris uit.
En zo heurt et.
@Iedereen, ik begrijp iets niet.
Nederland hangt vol met snelwegcamera's; Franse auto's, vanuit Marseille komen hier voor bepaalde zaken. Je zou toch denken dat pliesie zo slim is om daar iets mee te doen.
Redelijk voorspelbaar heeft het met zoiets te maken www.youtube.com/user/bigszmr
Vraag me af wat er in de Range Roveur nog te vinden was.
Pierre Lebon | 30-12-12 | 01:57 | + 2
In de vorige eeuw woonde ik een paar jaar in de grote stad Parijs. Wat je toen al hoorde van autochtone Fransen over 'les Arabs', daar lustten de honden geen brood van.
Zou me niet eens verbazen als de Reconquista in Frankrijk zou beginnen.
Moeten wel een beetje opschieten. Voordeel is dat geen enkele Europese mogendheid aan die verdrijving iets zal willen (of kunnen) doen. Denk wel eens dat men wacht wie er mee begint.
Europa is wel wat gewend, zeg maar.
Nu ook al illegaal vuurwerk uit Frankrijk?
Kaas de Vies | 30-12-12 | 02:03 |
Als je dat zelf hebt geschilderd, mag je het misschien ook als authentiek 'zelf'portret benoemen...
@Ratzinger | 30-12-12 | 01:55
Uiteindelijk zal dat *de* strijd worden beste. Jij bent al een mooie voorbode daarvan en zo zijn er veel meer die het*zo zat zijn*. Ben alleen benieuwd, nee, zelfs angstig of al die gasten die nu zo schreeuwen *dan* in de vuurlinie durven te staan. Eerlijk gezegd wil ik het niet weten.
@Ratzinger | 30-12-12 | 01:59 | + 0 -
Dat dat schilderij wat ik hier aan de muur heb hangen is nep?
En Geert zag dat het wel goed was, volgende peiling graag !
En Geert zag dat het wel goed was, volgende peiling graag !
Glas Koning | 30-12-12 | 01:53
Iets met gebrek aan IQ misschien?
Hoewel niet alle info bekend is, lijkt het erop dat 'onze' allochtonen die Franse allochtonen wel een lesje geleerd hebben.
@Stormageddon | 30-12-12 | 01:49
Copy comment->paste in word>!
Thanks for the tip. Ben niet zo handig met dit geneuzel, maar dit moet zelfs mij gaan lukken?!
distel | 30-12-12 | 01:49 | + 0
Ik weet niet hoeveel dodelijke 'incidenten' daar plaats vinden. Zou ik moeten opzoeken.
Ik vind het een kouwe kutstad. Draait alleen maar om geld, nergens een normale kroeg, alle tafels moeten drie keer per avond verkocht worden etc.
Plus, je mag nergens binnen roken. Maar... ieder z'n meug. Ik kom er nooit meer. Het enige mooie dat ik daar gezien heb was een zelfportret van Rembrandt.
distel | 30-12-12 | 01:42
Ik woon al 10 jaar permanent in Frankrijk, niet ver van Marseille, dus ik weet waar ik het over heb.
Algerijnen en Marokkanen. De horror!!
@brutus68 | 30-12-12 | 01:43 | + 1 -
Je begint oud te worden. Ik denk nu ik met je dochter ga je me gewoon moet accepteren wie ik ben.
Desmoulins | 30-12-12 | 01:48 | + 0
Het mohammedanisme heeft nog nooit ergens iets goeds gebracht. Men lult maar over cultuur en religie, maar binnen het mohammedanisme bestaat dat onderscheid helemaal niet. Lachen ze om.
Kunnen we wel het mohammedanisme als ideologie gaan bestrijden, maar iedereen weet ook wel dat je die moeite niet zou nemen als er geen aanhangers meer waren hier te lande.
Ik ga ook niet lopen zeiken over Wodan of Isis.
Dat betekent per consequentie dat we elke uiting van die morbide ideologie moeten verbieden en elke aanhanger alleen al vanwege z'n sympathie met die zwaar debiele mafkezen buitenproportioneel moeten straffen. Waarbij de straf is uit te zitten in Noord-Afrika.
Ben die tyfuszooi zo zat, man, dat wil je niet weten.
prince | 30-12-12 | 01:47 |
De moeder heeft mij reeds middels een tweet laten weten dat haar zoon een van zijn twee steunzolen verloren is. Dus ik ben oprecht ontdaan en heb Zalando ingelicht.
Mongoose | 30-12-12 | 01:52 |
Maar alle beschikbare agenten waren ter plekke toen de daders al weg waren.
Je zal daar maar net even je auto aan het parkeren zijn... Denk dat ik maar even ga kijken of ik een pantser BMW in de lease kan krijgen....
Zo iets www.bmw-denhaag.nl/general/top/bmw-spe...
-
Ik snap overigens niet dat die gasten niet in zo een auto naar een deal gaan...
Zijn we goed in in Nederland... van die lullo's die zich even in het publiciteitslicht zetten met een kudtfoto van een doorzeefde auto..... Ga achter dat tuig aan, da's pas een Dirty Harry mentaliteit. Zo niet, blijf gewoon in je bank weggezakt zitten met een blikje bier...
La Vie En Rose | 30-12-12 | 01:40 |
Ik reken mijzelf ook tot het soort wat een blijvende obstipatie zou kunnen oplopen. Maar dat blijvende gedram om alleen maar een discussie uit te lokken, waarbij hij van te voren al weet niet voor andermans argumenten open te staan en zijn mening als een waarheid neer te zetten, daar word ik nog simpeler van, dan dat ik al ben.
Ratzinger | 30-12-12 | 01:41
Opmerkelijk trouwens dat de publieke en linkse media melding maken van twee mensen die voor de metro worden geduwd in één maand in NY. Hoeveel dodelijke incidenten vinden daar plaats in die gigantische metropool? Waarom heb jij de pest aan de hoofdstad van de wereld?
@INH.30CL | 30-12-12 | 01:33
Nou, tip voor de volgende keer (het is nu bijna afgelopen, dat krijg je niet meer op tijd voor elkaar):
Zoek naar expat-shield (proxy-programmaatje) voor Britse proxies. Installeren en dan kun je via bbc.co.uk of via de iplayer alle bbc kanalen streamen. (en alle ITV en Channel4 shit - daar gebruik ik expat-shield voor.)
@distel | 30-12-12 | 01:42
Frankrijk, Engeland kampen met problemen die vrijwel niet meer uit te bannen zijn, maar Nederland is aardig onderweg...
@bolkebeer | 30-12-12 | 01:46
De moeder van het slachtoffer heeft al laten weten dat het altijd een lieve jongen was.
Jongens, we dwalen af. Er is een levend wezen afgeschoten (lees vermoord!) in 020. Laten wij een stille tocht organiseren om er voor te zorgen dat dit zich nooit meer herhaald. Moehaha!
@strikdewepstroper01 | 30-12-12 | 01:40
Dank voor de tip.
@Kaas de Vies | 30-12-12 | 01:41
Ik ben redelijk mild naar je toe de laatste tijd, dat moet je toegeven...
Pierre Lebon | 30-12-12 | 01:34
Mijn boezemvriend is geemigreerd naar Marseille. Gewoon een autochtoon, maar getrouwd met een Franse. Afgelopen dagen was hij hier. Ongelooflijk wat een moslimterreur (vooral Algerijnen) er daar heerst. Meer dan 020. 010 en 070 bij elkaar.
het lijkt er wel op dat de bijrijder het doelwit was.
@Supermatthijs | 30-12-12 | 01:30
Onwetende, bijdehante dwazen zoals u, willen dit voor alle Grote Europese steden...
www.independent.co.uk/news/world/europ...
En maar wijze met het morele vingertje, maar niet eens in staat zijn tot één inhoudelijke reactie.
Stuk verdriet.
distel | 30-12-12 | 01:37 | + 0
Tsja (om maar eens een mongool te persifleren), dan denk ik gelijk dat het gewoon payback-time is.
Wel raar dat je niet het verschil weet tussen moslims en hindoes. Kortom, zo geschift als een deur.
@brutus68 | 30-12-12 | 01:37 | + -1 -
VMBO-instelling, ik ga er dus op vooruit, eerst was het een psychiatrische inrichting. Yippy.
Only in America... toch?
@Ik was in Haren | 30-12-12 | 01:33
Gewoon een vervelia die te dom is om te kakken.
@Desmoulins
Over afrekeningen gesproken, ben nu het boek van Hendrik Jan Korterink aan het lezen over de Haagse penoze. Toch wel schokkend. Het is een fraaie aanvulling op het boek 'Zuidwal' van Sytze van der Zee over Koos Hertogs.
radiobox2.omroep.nl/image/file/74604/0...
@Ik was in Haren | 30-12-12 | 01:33
Gewoon een vervelia die te dom is om te kakken.
Goedzo, we zijn er weer. Zonder verdere reden ervan uit gaan dat het marokkanenn zijn.
Supermatthijs | 30-12-12 | 00:17 | + -9
Is water nat en is 1+1 2
Waren denk ik ook geen legale .22 repeteergeweren, maar illegale 9mm knallers.
@Kaas de Vies
Mijn opa was ervan overtuigd dat God overal is. Uw aanwezigheid doet mij huiveren dat opa gelijk had.
@Dolphi | 30-12-12 | 01:35
Wat zou het dan toch fijn zijn dat ik me volgens de wet mag verdedigen tegen zo'n idioot. Lood kan ik nu alleen kwijt bij de schroothandel.
Kaas de Vies | 30-12-12 | 01:35 |
Nou ja, ik was wel in Haren, maar niet op het moment van de rellen.
Mannen ik wens uw allen 1 goede nacht toe mocht ik u niet meer spreken dan wens ik uw allen een fantastisch uiteinde toe en een gezond, liefdevol en fantastisch 2013 en komende jaren toe. Heerlijk die uren verdoen met de wereldproblematiek versimpelen, bekritiseren en ver- en be-oordelen.
Deze knul gaat lekker tegen zijn vrouwtje aankruipen en proberen zijn pielemuis dusdanig te positioneren als ik lepeltje lepeltje lig dat het mosseltje mij welkom heet. Ik het er zin an! Make love we hebben de feestdagen er alweer bijna opzitten.
Lewis Lewinsky | 30-12-12 | 01:28 Stelletje ramptoeristen. De politie. Altijd als er wat gebeurd is ergens vliegen ze er op af.
@Ik was in Haren | 30-12-12 | 01:33
Tsja, zo werkt het hier. Er is weinig verschil met een schoolplein van een gemiddelde VMBO-instelling wat dat betreft.
Ratzinger | 30-12-12 | 01:29
Eerlijk is eerlijk. Andersom komt het dus ook voor.
www.volkskrant.nl/vk/nl/2668/Buitenlan...
@Rammstein | 30-12-12 | 01:29
Heel erg. Die stond zo buiten, met zijn koffer.
Haha.
Hypocriet he ? al dat afgeven op de Amerikaanse wapen"cultuur". Tristan van der Vlis had ook vergunning voor (semi-)automatische wapens.Ach,als iemand wil moorden vindt hij altijd wapens,waar ook ter wereld en hoeveel vergunningen en verboden er ook gelden.
@Ik was in Haren | 30-12-12 | 01:33 | + 1 -
Je was dus niet in Haren. Potjandosie, nu breekt mijn klomp.
Marseille is een mohammedaans hellhole
@La Vie En Rose | 30-12-12 | 01:33 | + 0 -
Niet zo direct joh.
La Vie En Rose | 30-12-12 | 01:26 |
Zelfs daar kom ik in voor. Het komt in zijn hersenen ook geen moment op, dat mijn nickname wel eens ironisch bedoeld zou kunnen zijn. Maar blijkbaar is dat wel zijn manier om aan de geliefde kudo's te komen. Mensen die nieuw zijn aanvallen en overreden met een wel geplaatste 'tsja'.
@Stormageddon | 30-12-12 | 01:27
Dan had ik hier niet geweest, goed ingeschat (helaas, in dit geval). BBC1 & 2, meer kon ik niet betalen. Of ik heb gewoon een kudt provider that is.
@Kaas de Vies | 30-12-12 | 01:23
Jammer voor je, Kaassie.
Eerst teruglezen waar het over gaat en dan (eventueel) reageren.
Rammstein | 30-12-12 | 01:29 Koop dan kleefpasta voor ´m.
@bolkebeer | 30-12-12 | 01:28
Was meer over het algemeen.
Er zijn al meer voorbeelden geweest van transnationaal geweld. Afrekeningen zijn van alle tijden. Het is de circle of life binnen dat milieu.
Update: de range rover kan niet weggesleept worden vanwege gele wielklemmen.
Desmoulins | 30-12-12 | 01:29
Tja, zo noemen velen mij.
*Zo! de chips en de drank klaargezet voor de nachtploeg.*
Ik ga er van tussen,dus trusten@ all! (out!)
@Supermatthijs | 30-12-12 | 01:27
Verstandig.
La Vie En Rose | 30-12-12 | 01:26 | + 1 -
Je zal er maar mee samenwonen ... achter elke zin "tsja" .....
distel | 30-12-12 | 01:28 | + 0
Heb ik idd gemist. Linkje?
Morgen om 9.00 uur zal men constateren dat er een dode en zwaargewonde zijn te betreuren. Men zal het vermoeden uitspreken dat het zich hier handelt om een afrekening in het criminele circuit, om vervolgens af te sluiten met: "in het kader van het lopende onderzoek, kunnen we verder geen mededelingen doen". Goh, iedereen kan zo persvoorlichter bij de Amsterdamse politie worden.
Ook politie in Oosterdokstraat.
www.nufoto.nl/fotos/322026/schietparti...
@Desmoulins
Is Lam niet. Waarschijnlijk een Chinese afrekening. Opgelucht adem haalt.
Ratzinger | 30-12-12 | 01:14
Ik denk dat je een nieuwsitem van de publieke gemist hebt. In korte tijd is er voor de tweede keer iemand voor de metro geduwd. In dit geval volgens de pliesie, omdat het dodelijk slachtoffer een hekel aan bepaalde religies had en dat kennelijk ventileerde.
Desmoulins | 30-12-12 | 01:26
Nee, geen zin in.
@INH.30CL | 30-12-12 | 01:13
Ah, jij hebt geen Beeb4?
@Supermatthijs | 30-12-12 | 01:24
Verklaar xenofoob eens, of racist?
Vandaar dure woorden voor een dwaas...
@Ik was in Haren | 30-12-12 | 01:19
Ah, je hebt gelijk.
Enfin, hij heeft zijn aandacht verlegd. Heb jij even lucht, haha.
Met z'n Tsja. Kijk dan:
search-geenstijl.thruhere.net/#%22rech...
@Desmoulins | 30-12-12 | 01:22
islamieten, that is.
Desmoulins | 30-12-12 | 01:22
Wat haal je er nou de islam bij mafkees ? Daar heb ik werkelijk niks mee. En met wegkijken ook niet.
Brussel zegt dat er niets aan de hand is en dat het slechts een incident is.
Met gerust hart jointje opsteekt en oude aflevering van Passie en Badriaan terug kijkt.
@Ik was in Haren | 30-12-12 | 01:19 | + 0 -
Niet zo direct joh.
@zeg maar jansen | 30-12-12 | 01:19
Van enige interne kritiek?
.. ik zet toch echt geen wekker om 09:00
Bigi Bana Boy | 30-12-12 | 01:13 | + 0
Dat het vaker zal gebeuren, die rondvliegerij, daar twijfel ik ook niet aan.
Een paar jaar aan de Seine gewoond, nabij de Notre Dame en het daartegenover liggende politiebureau en daar ging het de hele dag door met die sirenes. Inmiddels is er hier ook geen dag dat je geen sirenes hoort.
Je went er aan, soms zijn het ambulances (was in P. ook zo, er is ook een ziekenhuis aan dat plein gevestigd, maar meestal waren het polities).
ik denk weleens, met Gray, dat we nog eens terug zullen kijken op de 20e eeuw als een vredige eeuw.
Supermatthijs | 30-12-12 | 01:16 | + -1 -
wat dieper? lol!
je kunt niet eens fatsoenlijk lezen, reageren en argumenteren. het enige dat jij doet is in een kramp schieten en om je heen slaan. ben je een marokkaan of zo?
@Supermatthijs | 30-12-12 | 01:16
Oh ja joh?
Buk eens...
Eens zien hoe ver we kunnen gaan, bij Gadaffi is het ook daar ergens gestopt, remember?
@Supermatthijs | 30-12-12 | 01:16
Dat heet dus diepgang in het universum van de zelfverklaarde goedzak.
De plunderende, op onze samenleving neerkijkende Islamiet zijn al lang geen vreemdelingen meer.
Wegkijken anno 2012 zou strafbaar moeten worden...
Waar maken we ons eigenlijk druk over zolang ze goed kunnen schieten is er niets mis mee laat ze elkaar maar afmaken.
En van Rossem, nog een beetje blij met je stukje over het nut van een goed schot?
@ganzo | 30-12-12 | 01:17
Okee. Dan is het dus Parijs.
Desmoulins | 30-12-12 | 01:18 De helicopter ontkomt altijd.
La Vie En Rose | 30-12-12 | 01:14 |
search-geenstijl.thruhere.net/#%22ik%2...
Sowieso het feit dat je je drukt kunt maken om minkudo's zegt al genoeg, maar helemaal als je je gaat bemoeien met de minkudo's van een ander.
prince | 30-12-12 | 01:17
Nee, dat was meer zoiets als ga door, ga door en daarna heb ik niet meer opgelet.
De, Buurtregisseur Dijkgraafpleinbuurt, bureau Meer en Vaart, Amsterdam West. Inspecteur van Politie, Politiekundige.
Amsterdam NieuwWest · politie.nl. Heeft haar tweet " geen grapjes Koelman!" Op persoonlijke titel getweet hoop ik voor haar.. Niet professioneel en kan mevrouw nog eens als Intimidatie achtervold gaan worden.. Gelukkig nieuwjaar..
@zeg maar jansen | 30-12-12 | 01:13
Status update Facebook, of dat soort ongein.
Er zijn laatst al twee incidenten geweest waarbij ze om de een of andere reden wisten te ontkomen.
Ik blijf dat toch verbazingwekkend vinden.
@Ratzinger | 30-12-12 | 01:05
LOL. Goed gezien.
Denk dat het een man is. Maakt verder niet uit.
Lewis Lewinsky | 30-12-12 | 01:14 | + 0 -
daar dacht ik eerst ook aan maar de drie op die platen heeft geen schuin streepje.
@Supermatthijs | 30-12-12 | 01:16
Dat zei je vrouw zeker ook vannacht.
@Bigi Bana Boy | 30-12-12 | 01:15
Haha. klopt wel met mijn beeld van de pliesie hier, een drone kwijtraken.
INH.30CL | 30-12-12 | 01:12 |
Met Glock 26 en bezem.
Tsja, zet Ben Saunders schoenen op marktplaats en dan krijg je deze wild-west taferelen. Iedereen wil ze hebben !
Desmoulins | 30-12-12 | 01:15
Ja dank je, er haken er wel meer af als ik wat dieper ga.
@Supermatthijs | 30-12-12 | 00:55
Wat een dure woorden voor een naïeve dwaas.
Lewis Lewinsky | 30-12-12 | 01:08
Goed punt. Ik geloof daar zeker in. Moest alleen wel lachen een paar jaar terug toen bij zo'n test in Amsterdam een politiedrone eenvoudigweg verdween. Ik geloof dat ze die ook nooit terug hebben gevonden.
distel | 30-12-12 | 01:06 | + 0
We hoeven niet alles te leren van de VS. Het OV daar is rampzalig en, inderdaad, je mag blij zijn als je er heelhuids of onberoofd uit komt.
ik herinner me een klein tochtje met de metro in NYC waar ik ongevraagd door een malloot werd aangesproken die me zei 'Take care of your wife, man'.
Mooie vrouw had ik bij me. Dat terloopse, nah. Ever since neem ik daar alleen een taxi. Nou ja, ik kom er nooit meer, want vind het een kutstad.
Oké!.. even optellen.
1 zwarte rangerover.
1 zwarte bivakmuts.
1 zwart machinegeweer.
1 zwarte dag voor de slachtoffers.
We hebben een zwarte probleem.
@Ik was in Haren | 30-12-12 | 01:05
Is dat zo? Vreemde vogel ja.
Zit een beetje mee te lezen. Zijn bijzondere interesse voor de minkudo's en de reactie van Ratzinger daarop viel mij gisteren al op.
Afgelopen avond was-tie nergens te bekennen, en het regende weer minkudo's
En nu die reactie: rechtvaardigerechter | 30-12-12 | 00:29 |
Net een pyromaan die naar zijn eigen fik komt kijken.
:)
@ganzo | 30-12-12 | 01:12
Dank! Van Rossem kwam op 13.
Wel wel heb ik toch gelijk..
Franse auto komt uit marseille... zegt genoeg..
Plaatje compleet weltrusten..
Dit kan bijna alleen in Amsterdam gebeuren... Ben blij dat ik dit lees vanuit het Gaspingerhof!
Jammer dat ik weer die kant op moet over een week...
Ik herhaal:
Tijd voor een multiculturele politiebrigade op kamelen. De oplossing is nabij. Wahallah!
oei, update gemist.
@Stormageddon | 30-12-12 | 01:12
Je kan ook te ver gaan met mijn held uit Zanzibar onderuit te schoffelen.
Ratzinger | 30-12-12 | 01:09
Het zal geen 24x7 worden maar het zal niet minder worden de komende jaren met al die geimporteerde succesnummers in ons midden. In de States heb je trouwens wel steden waar permanent helikopters van de politie in de lucht zijn. Nu zijn die steden even een slag groter dan hier, maar toch ...
Desmoulins | 30-12-12 | 01:11 Die helicopter twittert tijdens het vliegen.
Dan let je dus niet meer zo goed op. Zegt Koos Spee altijd.
Lewis Lewinsky | 30-12-12 | 00:45 | + 0 -
effe in photoshop bekeken - het lijkt op 19 - paris.
@Ratzinger | 30-12-12 | 01:09
Ik denk dat het zicht wel meevalt vanuit die chopper met een nachtzichtcamera.
@bolkebeer | 30-12-12 | 01:10
Met of zonder wapen?
Over dode Afrikanen gesproken: BBC4 is lekker bezig met 2 concertjes van Queen achter elkaar.
@Bigi Bana Boy | 30-12-12 | 01:05
En toch weet dat tuig keer op keer te ontkomen, ondanks de aanwezigheid van een helikopter.
Holy Schmoly, Oud West ligt vlak bij Nieuw West.
Het is trouwens geen machine geweer probleem maar een kogel probleem.
Laat Chris Rock het maar even uitleggen.
www.youtube.com/watch?v=OuX-nFmL0II
Klokt in voor nachtploeg.
Bedenk verder dat als iemand ons 15 jaar geleden verteld had dat in dit land politici doodgeschoten zouden worden, andere politici onder zware bewaking ondergedoken moesten leven en dat filmmakers op straat dood werden gestoken, we die persoon ook voor gek hadden verklaard. Zo snel kan het gaan.
Bigi Bana Boy | 30-12-12 | 01:05 | + 0
Ik woon in 020, heb goed uitzicht over de stad en zie inderdaad die helicopter wel eens.
Sta natuurlijk niet de hele dag uit het raam te kijken, maar echt vaak zie ik het niet. De keren dat ik het zag, was er altijd wel een manifestatie, demonstratie, voetbalwedstrijd of iets vergelijkbaars.
Lijkt me ook vrij zinloos om boven de stad te gaan hangen rond sluitingstijd, zeker nu. Je ziet om te beginnen geen zak (het is donker) en hoe ver kun je zien?
Denk wel dat je gelijk hebt in die zin dat het eerder meer dan minder zal worden.
@Bigi Bana Boy | 30-12-12 | 01:05
Drones, Bigi, drones. Politiedrones. Dat is de toekomst.
Opnames voor Penoza 3?
Ratzinger | 30-12-12 | 00:55
Nou ja, wat leren van de VS. Je moet toch verdomde goed om je heenkijken als je de metro neemt. Vooral in NY, waar rages vaak ontstaan.
La Vie En Rose | 30-12-12 | 01:02 | + 1
Die sukkel is gewoon gek, met z'n 'tsja'. Meer komt er nooit uit - een vervelio dus. Zou ik meteen een ban geven.
Of misschien is het een vrouw, geen idee. Dat 'het' een volstrekte loser is, lijkt me wel duidelijk.
Lijkt verdacht veel op een actie van het Syrische bevrijdingsleger.
La Vie En Rose | 30-12-12 | 01:02 |
Als je echt zijn interesse wilt hebben, dan moet je hem vertellen dat je ooit in Haren bent geweest. Dat houdt hem al maanden bezig.
Ratzinger | 30-12-12 | 00:23
Je weet dat de A'damse politie lange tijd rond bepaalde uren al preventief boven de stad vloog, als ze dat nog steeds niet doen ? Dit in verband met de vele overvallen in winkels en banken. tegen sluitingstijd. Was mijn stelling maar zo absurd. Ik overdrijf uiteraard met Apache's maar in de kern zul je raar staan te kijken over een paar jaar hoe dicht ik bij de waarheid zat.
Maar eh... je mocht toch niet meer met SUV's de Amsterdamse binnenstad in? Was dat niet zo'n dwaas plannetje ooit van die Probo Koala gifschip moordenares?
anders stuur tom staal ff der heen voor een docu :-)
Zijn een hoop mensen mij voor geweest plakauto.fr/CL124JR
Pliesie zwijgt nog tot minstens negen uur.
twitter.com/politieaa
geen updates meer? redactie
@Ratzinger | 30-12-12 | 00:55
Dat ben ik ook van mening. Maar dan wel verplicht op een schietvereniging zodat je leert 'm goed te gebruiken. Bovendien kun je als lid vrij goedkoop aan patronen komen en mag je er zo'n 10000 op voorraad hebben.
@rechtvaardigerechter | 30-12-12 | 00:29
Jij bent nogal geïnteresseerd in hoe Ratzinger op die minnetjes reageert. Gisteren ook al.
Pijn in je wijsvinger toevallig.....
Even met mijn GroenLinks-pet op: wat is de carbon footprint wel niet voor een ripdeal vanuit Marseille met een Range Rover? Deze lui verdienen al het lood dat ze kunnen slikken; ik wil nog wel schaatsen deze, en komende winters...
Enfin: 2 topics achter elkaar over dode Afrikanen.
Ik vind het wel wat veel.
Korte termijn geheugen ? neem nog een blauw pilletje.Misschien dat er wat meer bloed naar je lokale hersenen stroomt over 30 minuten.
Iemand die zijn skills niet beheerst, een amateur...
Enfin, eens te meer blijkt dat criminelen gewoon aan hun wapens kunnen komen. Reden temeer om roomblanke autochtonen zonder strafblad in staat te stellen elk wapen te kopen dat ze willen.
We kunnen nog wat leren van de VS. O ja, gelul over collateral damage geloof ik allemaal ongelezen.
Weer een hoop Sherlock Holmsen hier vanavond...
Als er maar één van de twee z'n Nieuwjaar ontneemt met een machinegeweer, ben je niet echt een scherpschutter.
Mr_Pikibelly | 30-12-12 | 00:54
Wie bash ik dan ? De haatzaaiende xenofobe racist ?
Dat is nou geen zorgvuldig vuursalvo wat ik op die Rangerover zie, meer een paniekschutter, uit angst geschoten...
Ik had het fout, Bigi. Amsterdam telt weer helemaal mee.
Ferrari-racer | 30-12-12 | 00:50 |
Voor de duidelijkheid, TMG groep is een investeringsgroep, o.a. in GS en de Telegraaf. Als dat krantje failliet gaat, gaat GS gewoon door.
Supermatje vind bashen leuk, Hij is de puber onder de pingpongballen. Hij stuitert graag!
Lewis Lewinsky | 30-12-12 | 00:51 Vanuit Marseille naar Amsterdam dan maar hè?
Dat kun je dan niet meer 'je eigen buurt' noemen.
@prince | 30-12-12 | 00:49
Zal niet nee. Ze schieten meestal niet in hun eigen buurt.
prince | 30-12-12 | 00:48
Ja, net als leden van de ku klux clan.
@Supermatthijs
Je begrijpt m'n punt? Wedden dat het Mediterraanse rakkers zijn om het maar even eufemistisch uit te drukken.
@Watapatja | 30-12-12 | 00:44 | + 0
U kan altijd nog reageren onder de kopjes van de Volkskrant het is een vrij land. Waarom reageert u dan onder de koppen van GS en dus een beetje onder de Telegraaf? Hebt u ooit een verslaggever, journalist of tv-bobo horen roepen tegen zijn gesprekspartner... u zit gewoon tegen mij te liegen? Ik wacht met smart op dat soort helden gewoon vuist op de tafel rammen en keihard het prominente figuur op de feiten wijst en een publieke opinie vraagt door zich te wenden tot zijn publiek, hetzij de aanwezige gasten hetzij de kijker. Wij zijn een volk van commentaar geven vanaf de zijlijn maar niks meer dan dat. Helaas... ik had zo een fransoos of griek kunnen zijn.
Foto: twitter.com/schlijper/status/28516507...
Slechte schutter maait van links naar rechts en mist ook nog eens de bestuurder.
Het zullen wel geen vrienden van elkaar zijn denk ik.
Colombiaanse toestanden.
@update: aha Marseille. Ripdeal.
@brutus68 | 30-12-12 | 00:46
Misschien waren het Bassie en Adriaan wel, weet jij veel?
@Lewis Lewinsky | 30-12-12 | 00:47
Die anderen kwamen anders wel uit die buurt vandaan waar vanavond die liquidatie was, zal toch niet?
Tja... ik was even op zoek naar het kenteken, maar dat kan je alleen opzoeken op die Franse kentekensite als je ook de datum van de tenaamstelling hebt. Jammer is dat.
Een RangeRoverProbleem?
@Supermatthijs | 30-12-12 | 00:46
Ja, die andere 40% spreekt ze ook dagelijks aan op hun wandaden, nietwaar?
@Supermatthijs | 30-12-12 | 00:41
Precies.
ejbron.wordpress.com/2012/12/28/antise...
Met bivakmuts en mitrailleur, dat is dan niet van zomaar een aanrijding...
@Supermatthijs | 30-12-12 | 00:44
Hoe kom je daar nou bij? Holleeder kwam uit de Kinkerbuurt en de anderen uit de Staatsliedenbuurt. Niks jordaan. *racist*
gelukkig dat dit soort wapens verboden zijn in nederland zodat dit soort dit dingen niet gebeuren.
Die auto kan ook gewoon ergens gejat zijn door roomblanke criminelen...
strikdewepstroper01 | 30-12-12 | 00:45
Wel lullig voor die andere 40 %.
Ik vermoed dat hier om een jaloerse echtgenoot ging die zijn Franse rivaal te grazen heeft genomen nadat deze de overspelige echtgenote te grazen had genomen.
Staat dat gele hesje bij laatste update pica nou met Car class te bellen?
@zeg maar jansen | 30-12-12 | 00:42
Dank! Ik ben weer helemaal bij. Het departement kan ik niet zien. twitter.com/schlijper/status/28516507...
@Supermatthijs | 30-12-12 | 00:41
Het zijn gewoon toeristen uit Frankrijk die hun broodje shoarma niet hebben afgerekend. En dan is afrekening een logisch vervolg.
@Supermatthijs 00:28
Zet je politiek correcte roze bril eens af. Volk dat voor 60% betrokken is bij Nederlandse criminaliteit vraagt om dit soort reacties.....
@Supermatthijs | 30-12-12 | 00:31
Maar wel tweetalig en een dubbel paspoort. Dat dan weer wel.
distel | 30-12-12 | 00:42
De heineken ontvoerders hebben ook weleens geschoten op agenten en dat waren idd. volgens mij allemaal jongens uit de jordaan.
Ferrari-racer | 30-12-12 | 00:40 |
De kwaliteit van de nieuwsberichten in de Telegraaf is daarna echt niet significant gestegen.
Supermatthijs | 30-12-12 | 00:41 | + -1 -
Resultaten uit het verleden, bieden geen garantie voor de toekomst.
Ja, daar mag u even over nadenken.
*Man met bivakmuts en mitrailleur stapte in de Tweede Keucheniusstraat uit auto waarna hij het slachtoffer genadeloos met kogels doorzeefde*
twitter.com/OntspAnje/status/28516815...
Supermatthijs | 30-12-12 | 00:37 Een beetje iedereen die Frans heet stigmatiseren hè?
Supermatthijs | 30-12-12 | 00:31
Natuurlijk. Frans kenteken. Schieten op de pliesie, machinegeweer. Kan ook zomaar Rene Froger of Gordon zijn. Je weet maar nooit. Wat eeen vooroordelen weer.
Lewis Lewinsky | 30-12-12 | 00:38 Twee letters, drie cijfers en dan weer twee letters.
En als de eigenaar dat wil kan ie in een blauw balkje aan de rechterkant nog het arrondissementsnummer hebben.
Links zit net als bij ons het blauwe balkje met de Europese sterren en een F.
Parsons | 30-12-12 | 00:37
Ach, xenofoobje van me, er is tot nu toe helemaal niets wat in de richting van marokkanen of de islam wijst. Alleen dom geneuzel over een frans kenteken. We moeten een beetje op gaan passen, zeker hier op GeenStijl, dat we maar te pas en te onpas één bevolkingsgroep van al het slechte de schuld gaan geven. Die les mogen we wel trekken uit het verleden (Godwin).
Chiant | 30-12-12 | 00:37 |
Die lui in Den Haag terroriseren 16 miljoen Nederlanders tot de dood er op volgt.
Watapatja | 30-12-12 | 00:30 | + -2
Ferrari-racer | 30-12-12 | 00:28 |
De Telegraaf als bron komt in ieder geval niet slim over.
@Watapatja | 30-12-12 | 00:30 | + -2
Held! In maart 2006 nam de Telegraaf Media Groep (TMG) een belang van 40% in de weblog. Begin 2008 werd GeenStijl volledig eigendom van de Telegraaf Media Groep (TMG). (Bron Wiki)
Marokkanenprobleem ?
Supermatthijs | 30-12-12 | 00:31 Het zijn in ieder geval mensen ín Amsterdam.
Waarschijnlijk niet zwaar genoeg deze jongens. Dan had er wel kogelvrij glas ingezeten.
Om Charles Hernu te parafraseren: "Een dode van niets".
@zeg maar jansen | 30-12-12 | 00:37
Thnx. Dat wist ik niet.
@BK020 | 30-12-12 | 00:36
Als die motorrijders politie-agenten waren dan loopt jouw internet ongeveer 2 uur achter.
@Supermatthijs | 30-12-12 | 00:31
Jep, want als je hoort dat bijvoorbeeld een grensrechter in het amateurvoetbal is vermoord op het veld denk je meteen aan de roomblanke Matthijs en Adeline die het niet eens waren met een beslissing.
Zo dacht ik op 9/11 dat het een boze American Airlines piloot was die zijn baantje kwijt was.
Tot de tweede toren werd geraakt, toen verloor ik mijn onschuld en werd me duidelijk wat mijn oma bedoelde toen ze me in de jaren '80 waarschuwde voor de islam en het achterlijke volk dat het aanhing.
Had jij maar zo'n oma gehad, naïeve dwaas.
@Watapatja | 30-12-12 | 00:35
Nou ben ik toch heel erg benieuwd wat u daarmee bedoelt!
Lewis Lewinsky | 30-12-12 | 00:34 Ja dat kan. Nieuwe Franse kentekens krijgen niet meer de arrondissementsnummers mee.
Supermatthijs | 30-12-12 | 00:33 | + -3 -
server doet raar. maar wat ik ondertussen gepost heb is dat het hier gaat om slachtoffers. mijn reactie volgt later wel als de server het weer normaal doet.
prince | 30-12-12 | 00:35
ja, de daders waren waarschijnlijk fransen.
Sinds wanneer zijn liqudaties in Amsterdam nieuws. Er zijn toch geen toevallige voorbijgangers geraakt?
Krijg dit net door:
Twee motor rijders die nav melding schietpartij uitkeken naar een voertuig werden beschoten met automatisch wapen vanuit een voertuig dat kennelijk naast ze ging rijden om te kunnen schieten...
Motor rijders zijn ongedeerd
Mogelijk afrekening.
Na achtervolging Huis/pand omsingeld, AT onderweg/aanwezig.
Ach zodra de politie wordt beschoten gaat de politie zelf wel aan het werk. Nu moest er een 'wet' worden doorgevoerd dat u en ik worden geïnformeerd wat er nu eigenlijk gebeurt met uw aangifte. Morgen zal wel weer de krantenkoppen verschijnen met ... getraumatiseerde agenten www.eenvandaag.nl/criminaliteit/35042/...
Uiteindelijk waren er tal van advocaten die de strijd aangingen over het politieoptreden aldaar.
@Supermatthijs | 30-12-12 | 00:33
Dat franse kenteken geeft het een beetje weg he?
En toch zitten de echte misdadigers in Den Haag.
Supermatthijs | 30-12-12 | 00:33 Als de slachtoffers Afrikanen zijn kan Tom Staal meteen aan de slag met z'n goede doel.
Een Frans kenteken dat met CL begint?
Stormageddon | 30-12-12 | 00:30 |
Misschien wilden ze een hoop gezeik thuis voorkomen, omdat ze gewoon thuis moeten zijn met oud en nieuw van moeder de vrouw?
zoalshetis | 30-12-12 | 00:31
Ja, want voor jou staat de afkomst van de daders al vast ?
Supermatthijs | 30-12-12 | 00:31 | + 0 -
ja! een amsterdamse marokkaan met een auto met frans kenteken zou idd ook kunnen.
Lewis Lewinsky | 30-12-12 | 00:29 En E-mail?
@Ratzinger | 30-12-12 | 00:19
Dezelfden die Sévèke te grazen namen? Krakers?
Dan zal Bakito ze wel kennen.
Parsons | 30-12-12 | 00:29
Ja, het zou natuurlijk zomaar eens iemand uit Amsterdam kunnen zijn. Ipv. iemand uit Casablanca.
@Ferrari-racer | 30-12-12 | 00:28
Wat dat betreft moet ik je gelijk geven.
Ze moeten niet zomaar elke agent of politicus het wachtwoord van de computer geven. :)
Supermatthijs | 30-12-12 | 00:28 | + -3 -
dan krijg jij van mij de linksejankring voor het niet herkennen van problemen, maar ze wel steeds groter maken.
Ferrari-racer | 30-12-12 | 00:28 |
De Telegraaf als bron komt in ieder geval niet slim over.
Zo'n liquidatie had toch beter gepland kunnen worden. A.s. maandagavond, 0:00 uur. Dan valt het een stuk minder op, denk ik. Nu zijn ze gewond en hun auto kwijt.
Conclusie: amateurs. (Frans woord, dus dat klopt dan precies met het kenteken.)
Ze hebben mazzel dat de polizei in Damsko dat ook is.
Ratzinger .....00.19
Uw zwitsal logica klopt niet.
Wtf. De politieheli heeft zijn eigen twitter.
twitter.com/politie_heli
Paul de Leeuw rijdt ook rond in een zo'n ding zag ik eerder vanavond op Ned. 1. Maar laat ik me niet blij maken met een dooie mus.
@Supermatthijs | 30-12-12 | 00:17
Nee, het was Willem Holleeder, nou goed?
Het zou de Neus zelf wel eens kunnen zijn die daar ligt, die had toch laatst ruzie op een terras?
Mag ik raden?
Franse drugs jochies uit de kanswijken van marseille france.. hebben niet correct betaald of hadde alles geript.
Range rover.wiet.ak/47
zoalshetis | 30-12-12 | 00:27
De vergulde Geert award, voor het altijd en eeuwig de schuld aan marokkanen geven.
zeg maar jansen | 30-12-12 | 00:27
Nee.
Maar hij rooft wel land.
@prince | 30-12-12 | 00:17 | + -1
Nee ik zie dingen in perspectief. Een schurk die uw eigendommen vernielt mag niet op uw eigen camera worden betrapt. Maar nu moet een agente twitteren over?? Weet u nog die domme korpschef 'grotedame'... was ook zo'n slim type waarschijnlijk lekker boven de Balkenende norm binnentrekkend maar toch zoals Maxima zou zeggen een tikkeltje dom. Asscher deed hetzelfde met de AH las ik in het nieuws (waarom niks op GS overigens).. Mensen met een vorm van macht moeten geen domme dingen doen daar krijg je brokken van. Ik irriteer mij aan dat soort mensen, leest u ook even de Telegraaf van vandaag dat steeds meer mensen gezag ondermijnen. Weet bent u om mij te vertellen wat te doen? Weet u het beter of bent u beter? Ik ben niet de enige in NL zo blijkt. www.telegraaf.nl/watuzegt/article21186...
Blijft toch wennen, die Twitterende kit.
Op de een of andere manier komt het niet over en ondermijnt het toch het gezag dat de pliesie hoort te hebben. Het komt te geforceerd modern op mij over.
Of ligt dat nu aan mij?
Supermatthijs | 30-12-12 | 00:17 | + -5 -
dat jij meteen in de stuip schiet en bij noord-afrikanen alleen maar aan marokkanen kunt denken is niet mijn probleem.
frankrijk kampt meer met algerijnen die problemen maken. alhoewel we ook het aandeel criminele marokkanen daar niet mogen verwaarlozen.
wat krijg ik van je al het toch een van die twee groepen blijkt te zijn?
BedrijfsTijgerT | 30-12-12 | 00:24 Geen flauw idee. Heet ie Jort?
Van Bossestraat: met daarbij een kamp, een schietschool, een vloerbedekkingszaak én een bloemenwinkel. Now, take a bet...
Hopen dat het om een afreking gaat in het criminele circuit. Die jongens ruimen elkaar tenminste op, dat scheelt jarenlange geldverslinde processen en meeproviterende maffia-advocaatjes.
Helaas zouden de slachtoffers ook onschuldige mensen kunnen zijn..
@Bakito | 30-12-12 | 00:19
Als je nu ff je adresgegevens doet, haal ik vanavond nog een bijna nieuwe 486 computer van zolder, die je wel ff van mij gratis mag krijgen. Scheelt hopies dubbelpost.
@Bakito | 30-12-12 | 00:19
Scherp van je! (let op de woordspeling)
zeg maar jansen | 30-12-12 | 00:17
Vind ik ook.
Ik heb een buurman met een Landrover.
En guess wat?
Supermatthijs | 30-12-12 | 00:17 Sowieso.
Die auto kan ook in Frankrijk gestolen zijn namelijk.
@Lewis Lewinsky | 30-12-12 | 00:21
absoluut, tenenkrommend meestal.
hahahahahahahahahaha......
Buurtregisseur Dijkgraafpleinbuurt, bureau Meer en Vaart, Amsterdam West. Inspecteur van Politie, Politiekundige.
Amsterdam NieuwWest · politie.nl
regisseur, hahahahahahahahahaha (van een slechte film)
Bigi Bana Boy | 30-12-12 | 00:21 | + 0
Vanwege dit niets betekenende incidentje?
Laat je nakijken man, veel te duur.
Gelukkig is mijn Landrover ongeschonden... Moet wel even tanken morgen.
@Bakito | 30-12-12 | 00:18
lol ok 1 maal dit jaar.
@prince | 30-12-12 | 00:20
Politiek correcte kudtsite, dat at5.
De dag zal komen dat er boven onze steden preventief 24 uur per dag een politie-Apache hangt.
@Parsons
Wow, jij hebt het dus ook niet gehoord, Oooh, Pffff niks aan het handje.
@Lewis Lewinsky | 30-12-12 | 00:15
Ja, at5 steekt graag haar kop in het zand.
Stond pas na een uur of zo een berichtje daar op hun site terwijl volgens mij heel amsterdam west gek werd van de sirenes.
@Bigi Bana Boy | 30-12-12 | 00:16
Altijd weer die babyboomers.
-weggejorist-
Sorry @Joris voor dubbelloops
Sinds de Neus weer op vrije sloffen is, word er opvallend veul lood gesproeid in 020.
brutus68 | 30-12-12 | 00:15 | + 0
Luister. Onder dit comment komen meer dan 5 minnetjes te staan.
Nijmeegse maffia, ik zweer het.
Supermatthijs | 30-12-12 | 00:17 Of Algerijnen, dat kan ook.
-weggejorist-
Het enige dat helpt tegen deze schietpartijen, zijn nucleaire wapens voor iedere burger zonder strafblad.
Belachelijk dat uraniumverbod.
[stormageddonmodus/off]
Een Franse marihuanamobilist die de afslag naar Maastricht niet kon vinden.
Altijd dat gezever over automatisch. Met full-auto schiet je enkel een stuk onzuiverder. En de andere wapens, op eenschots buksen na, zijn alle semi-auto.
@ Bakito
Het is maar goed dat Kaas al slaapt!
Rinus gaf een optreden bij de Vara en het werd iemand te veel?
www.youtube.com/watch?v=u22GXrkBEYw
ffs... wanneer gaan journalisten inzien wat een machinegeweer ( commons.wikimedia.org/wiki/File:M2_mac... ) is en wat een machinepistool ( commons.wikimedia.org/wiki/File:Uzi_Im... ). Daarnaast zijn automatische vuurwapens VERBOTEN dus aanscherping van de wapenwet zal geen fuck uitmaken.
zoalshetis | 30-12-12 | 00:16
Goedzo, we zijn er weer. Zonder verdere reden ervan uit gaan dat het marokkanenn zijn.
Dit is de schuld van de oude media:
www.elsevier.nl/Nederland/nieuws/2012/...
www.gelderlander.nl/algemeen/binnenlan...
etc. etc.
Beschoten auto heeft Frans kenteken. twitter.com/CharlotteSchilt
Op zich is een Landrover al een verdachte natuurlijk.
Moet ie maar geen land roven.
@Ferrari-racer | 30-12-12 | 00:14
Volgens mij heb jij een politie-probleem-trauma.
Toch bood Lewis - Van Gerwen vanavond nog meer vuurwerk.
@KlopKlop | 30-12-12 | 00:12
Als leek hoor ik deze dagen ook het verschil niet tussen een handgranaat en een megavlinder.
Maar als leek denk ik wel het stabiele ritme van een volautomatisch vuurwapen te kunnen onderscheiden van een halfautomatisch wapen.
Ik denk dat ik "pang pang pang pang pang" wel kan onderscheiden van "pang... pang pang... ... pang... pang pang".
Zolang het maar de juiste doden en gewonden zijn en geen agenten of omstanders.
aan de kogelgaten te zien hadden ze het vooral voorzien op de bijrijder. en frans kenteken doet mij noord-afrikanen vermoeden.
@harrybarry | 30-12-12 | 00:08
Een soortgelijke opmerking over NAF'ers werd op AT5 weggejorist.
Ratzinger | 30-12-12 | 00:13
Dat maakt inderdaad niks uit, al verveel je iemand dood met de comments van Bakito..., maar dat is wel een hele gruwelijke dood...
Even stigmatiseren ....
Sinds die Holleerder weer vrij rond loopt is het weer grote schoonmaak om de macht terug te grijpen.
Of is het een net mannetje geworden .... Twan?
Altijd wel sneu, tussen Kerst en Oud/Nieuw sterven. Heb je het net niet gehaald. Toch jammer.
@pius | 30-12-12 | 00:13
Dat zeg je nou wel maar het schijnt dat de wapens afkomstig waren uit een Rotterdamsche Moskee!
Er ging hier net aan de grens ook een machinegeweer af. Of het moet de 40.000 klapper zijn van de jeugd die vandaag in 0031 vuurwerk mocht kopen. En pas morgen mag afsteken.
Zo'n dom wijf gaat weer lekker lopen twitteren van de politie en waarom twitter.com/PAA_Dijkgraafpl/status/28... ? Krijgt zij een antwoord dat haar niet bevalt van de heer Koelman gaat zij de beste man terecht wijzen? Het zijn ook zulke sukkels werkzaam bij de politie, stelletje aandachtshoeren. Als je een camera bij je eigen voordeur plaatst en een vernieling filmt krijg je een reprimande van dezelfde politie maar nu is er aandachtmuts van de politie die loopt te twitteren en waarom? Jullie zijn toch van de veiligheid politie nou it all comes with the job. Kijken hoe de crimicijfers voor 2012 worden afgesloten, NL wordt steeds veiliger. U steekt uw tijd in bloempotavonturen en twitteren? Dan gaat u een persoonlijke vete aan met dhr. Koelman... echt wat een egootjes. Hoezo de ik mag jou wel ik mag jou niet mentaliteit, blijf altijd professioneel beste politie maar ja wat wil je met mensen die met uniformen aanlopen zonder enige opleiding genoten naast de politieacademie en een veterstrikdiploma.
Ff klagen over herrie.. Dat geknal ook, wat was die link van GL?
Aan het gesproei met kogels te oordelen
is de schutter mogelijk een bijbeunende agent
Waarom heet het eigenlijk gelijk 'liquidatie' als er iemand wordt doodgeschoten?
Nee, of dat met een machinegeweer of met pijl en boog gebeurt maakt niet zoveel uit.
@Bakito | 30-12-12 | 00:10
Zolang u de energie ervoor heeft, hebben wij dat ook. Zeker 's nachts, als er geen reedt op de televisor is en de internets gelez0n zijn.
Een Amsterdammersprobleem. Ik roep het al jaren.
De leek hoort het verschil niet tussen vuur van een volautomaat en een half automaat niet... en de persmuskieten al helemaal niet.. Desalniettemin.. Illegale wapens aanpakken en de sportschutters met rust laten.. Dank..
@Bakito | 30-12-12 | 00:10
Een goed gelukte cirkelredenering is voor jouw doen een hele prestatie. Feli's.
Wat keurig om dit niet doordeweeks tijdens de ochtend- of avondspits te doen. Chapeau voor de heren criminelen!
Enfin, iedereen is weer zo lekker opgefokt dat mijn cirkelredenering van 00:02 als een serieus statement wordt gezien.
Leren jullie het dan nooit?
@Bakito | 30-12-12 | 00:02
En dan zijn er van die idioten die het verband tussen legaal vuurwapenbezit en dit soort schietpartijen zien.
* hoofd schudt *
Dat is zo ongeveer hetzelfde als consumentenvuurwerk verbieden omdat illegaal zwaar vuurwerk zoveel overlast veroorzaakt.
Ook boeven moet blijkbaar hun targets halen....
Als ik geld zou mogen inleggen op wie deze daders zijn, dan zou ik toch gokken op een Noord-Afrikaanse, Duitse Auto rijdende, lijst 600, Prinselijke slachtoffertjes.
@harrybarry | 30-12-12 | 00:02
8.963 straten bij mij vandaan. En ook ik heb niets gehoord. Da fuck echt, man!
@Bakito | 30-12-12 | 00:02
Puur toeval. Het is allemaal de schuld van Tim Kuik. Want die wordt erg vaak genoemd.
Stormageddon | 30-12-12 | 00:03 | + 0 -
Nee, jouw oplossing, iedereen onbeperkt bewapenen werkt waarschijnlijk stukken beter.
@Bakito | 30-12-12 | 00:02
Jep, ons verbod op vuurwapens werkt enorm goed. Hebben we ook gezien in Alphen. Want volgens Witteman komen shootings in ons land gelukkig niet voor.
Blij mee.
zeg maar jansen | 30-12-12 | 00:05 | + 0
Klinkt als het nieuwe boek van Jared Diamond, geh.
Vast weer een uit de hand gelopen partijvergadering van de SGP.
En dan nog zijn er van die idioten die het verband tussen vuurwapens en dit soort schietpartijen ontkennen.
* hoof schudt *
Bakito | 30-12-12 | 00:02 |
Zonder vuurwapen geen schietpartij inderdaad. maar guns don't kill. Erger vindtd ik dat je de "d" in "hoof" vergeet neer te reaguurselen.
Bakito | 30-12-12 | 00:02 | + -1
Die mintrofee kun je denk ik wel vergeten, haha.
Waarom zit journaal 24 niet op 24?
Ratzinger | 30-12-12 | 00:03 Stokken, stenen en een tentharing.
Afrekeningetje?
"De motoragenten zijn meteen gaan liggen" Als iemand ze even een lasergun aangeeft dan doen ze nog wat nuttigs.
Bakito | 30-12-12 | 00:02 | + 0
Jij wou het nog met pijl en boog uitvechten?
Teuderik | 29-12-12 | 23:59 | + 0 -
Het mag danwel een gigantisch brute drive-by zou zijn geweest, mocht er inderdaad een machinegeweer in het spel zijn geweest a la MG 42, om een voorbeeld te noemen.
@Bakito | 30-12-12 | 00:02
Nou, vuurwapens verbieden dan maar?
Oh wacht.
Al vaker voor gepleit, geef de politie eens wat meer vuurkracht dan dat zielige walther pistooltje. Politie in Belgie en Duitsland heeft bijvoorbeeld ook diverse sub machine guns. En in Amerika heeft de doorsnee State Trooper een compleet arsenaal in de kofferbak liggen met een shotgun en een assault rifle. De tijden veranderen, je moet je aanpassen op de criminelen.
Tering, 4 straten van mij vandaan gebeurd.
En dan nog zijn er van die idioten die het verband tussen vuurwapens en dit soort schietpartijen ontkennen.
* hoof schudt *
Waarom hebben wij in NL nou nooit van die live helikopter coverage?
Buurtregisseuse Andrea Prins is stipt om middernacht gestopt met berichtgeving. Einde dienst zeker.
Volgens mij zijn er in dit land wetten tegen gebruik van particulier automatisch vuurwapens.
'machinegeweer' zal wel 'half-automatisch geweer' of 'machinepistool' zijn. Potverdikkeme.
Dat is die gozer van dat topic met die theedoek en AK-47 op het strand bij Timboektoe. Schip gestrand en toen toch nog naar Nederland gezwommen.
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/12/...
Lijkt op de Spaandammerdijk
Goeie afleidingsmanoeuvre ook als je elders in de stad wat van plan bent.
Dit is wat Beatrix bedoelt met meer europa.
Nee dat gebeurt alleen in Amerika jongens.. Moord is toch verboden? Helpt zo lekker die wetten he, fijn.
Ik weet niet hoe de statistieken er uit zien, maar voor mijn gevoel zijn er laatste tijd nogal veel schietpartijen. Ik zou mij daar graag tegen willen kunnen verdedigen en beschermen. Ik mag alleen geen wapens kopen volgens de Nederlandse wet.
Het is een tegenstrijdig gevoel. Ik zou me veel veiliger voelen als ik 's avonds in Rotterdam een geladen pistool pistool op zak zou hebben. Maar als iedereen een vuurwapen zou mogen kopen zal het er uiteindelijk niet veiliger op worden.
Laat die lieden op schietcursus gaan met een pistool als wapen. Dan heeft de rest van NL geen last van hun gewoontes. Met automatische wapens heb je te veel last van collateral damage.
Godsammekraken | 29-12-12 | 23:50 |
Even wachten nog. Blijft een leuke wijk, heb er lang zat gewoond.
blinde kip | 29-12-12 | 23:53 | + 0 -
''Maar ik had ineens jeuk aan mijn wijsvinger!''
Er is op meerdere plaatsen geschoten dus overduidelijk boefjes onderling. Geen plaats voor medelijden. Faites vos
jeux....
@KenTochNait?! | 29-12-12 | 23:51
Holleeder loopt weer los rond en ineens krijgt lood vleugels. Toeval bestaat niet.
Lewis Lewinsky
Dus niet Nieuw-West, maar West. Oh je Geenstijl is geen journalistiek.
Amsterdam heeft geen politie. Alleen buurtregisseurs. En deze twittert zojuist: #lekkerveiligbinnenblijven. Geweldig goed advies. #ergblijmee
Zijn die daders nu nog steeds op de vlucht naar Haarlem?
Lijkt me sterk, haha.
een machinegeweer ha mietje nog even en er wordt weer met kanonnen geschoten www.youtube.com/watch?v=DnkLpaqF3QA
www.powned.tv/nieuws/binnenland/2012/1...
Staatsliedenbuurt dus. West Van Rossem. Was het te leuk om weer Nieuw-West te schrijven?
Ik voel me altijd zo ontzettend provinciaal als ik weet dat waar ik woon het veilig is.
Liquidatie? Dus in het criminele circuit? Sorry, maar tenzij er onschuldige (burger)slachtoffers zijn gevalleneigendommen van buitenstaanders zijn beschadigd, kan ik hier echt geen traan om laten.
@Roer | 29-12-12 | 23:49
Van Bossestraat. Staatsliedenbuurt. Daar dus.
Alle GTA's de schappen uit. NU. Guns don't kill people, videogames do. VERBOD!
Kan ook alleen maar bij die domme Amerikanen gebeuren zoiets.
Machinegeweren gaan het helemaal worden in 2013.
@Roer | 29-12-12 | 23:48
Van Bosse-straat.
Geen tijd voor grappen? Hangt van de slachtoffers af. Ik wacht in spanning of ik los mag.
heeft er iemand de kerst gevierd in amerika en zijn kado meegenomen naar hier het schijnt dat de kerstman daar gestrooid heeft met ar15 machinegeweren goed voorbeeld doet goed volgen toch? vast een loslopend bontkraagje of een crimineel die ze vergeten zijn
Als je bedoelt buurt Westerpark dan is het West Van Rossem. Doe alsjeblieft je huiswerk en ben helder.
@reageerbuis | 29-12-12 | 23:48
En gelukkig wordt er bij de grens goed gecontroleerd wat er binnen komt... oh wacht.
Een schietpartij in Amsterdam, is vooruitgang.
Ik geloof dat het hele Amsterdamse politiekorps daar naar toe ging, zelden zoveel sirenes zo lang gehoord.
Westerpark Nieuw-West? Waar dan in het Westerpark?
Snel, verbiedt alle sportschutters hun wapenvergunning! Oh wacht...
Machinegeweer. Gelukkig hebben wij in Nederland een wapenwet waar je niet zomaar dat soort wapens kunt kopen.
Iemand probeert het nieuwe jaar nog met een schone lei in te gaan?
Gauw een klacht indienen op het GroenLinks meldpunt vanwege knalvuurwerk.
Zal die Turkenvriend van mij wel zijn die daar op de hoek woont..
Daar zouden Rotterdammers het veel te druk voor hebben.
REAGEER OOK