Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

A'sallam 'weh lekoem

De prijs voor blankste Marokkaan gaat naar...Plof, in de mailbox. Een alleraardigst mailtje van een persoon die zegt Nederland Multicultureel te vertegenwoordigen. De schrijver is boos over de wijze waarop GeenStijl over de tsunami heeft bericht. "Zonder enige argumenten keurt u het voeren van actie voor getroffen slachtoffers in Azie af." De schrijver gaat voor het gemak maar even voorbij aan het feit dat GeenStijl en haar bezoekers 1650 euri wisten op te halen voor de loempiavullers slachtoffers. Maar hij vervolgt: "De woordkeuze en de taalgebruik is bovendien onuitstaanbaar. We weten dat in Nederland geld dat er vrijheid van meningsuiting is, wij pleiten ook voor de inperking van vrijheid van meningsuiting in Nederland." Waarvan akte. Oh ja let niet op de vele schrijfvouten van dit heerschap: "We hebben niet allemaal het voorrecht als mootje." Was getekend: [email protected]

Reaguursels

Inloggen

@ Jimbo

Jij bent!
Staat nog een vraag voor je open!

Sunnygirl | 12-01-05 | 20:43

Quote:
we leven
nou eenmaal in een wereldje met haat en bloedwraak, en daar past niks in van
vrijheden van meningsuiting.

Mo, laat ik eens proberen in je eigen taal tot je te spreken:

Jij niet helemaal begrijpen, ik denk. Nederland namelijk land van Vrijheid van meningsuiting, daar past niks in van haat en bloedwraak. Als jij daar niet mee eens zijn, jij andere land zoeken waar wel haat en bloedwraak is goed. Jij hier verkeerde adres zijn.

FriescheHengst | 12-01-05 | 11:05

@ Jimbo

Bijzonder dat ik ter sprake kom in dit topic. Heb nog geen woord geschreven ten aanzien van deze kwestie. Ik vond dit topic te voor de hand liggend en te onbenullig om op te reageren. Maar ben wel benieuwd waarom je aan mij noemt bij dit onderwerp?

Sunnygirl | 12-01-05 | 10:14

@CyBeRiZzY en . kabritu

Dat de rest van nederland me altyd als een zwarte zal zien had ik allang door. ik wou alleen laten weten dat er ook buitenlanders zijn die zich wel nederlands voelen al zal ik denk ik niet de enige zwarte zijn bij wie dat is.

TRUCKtechnician | 11-01-05 | 22:33

Opgewonden standje die Frank White!

Pannie | 11-01-05 | 22:10

marok_voor_*live* ook echt hahaha

Wybe | 11-01-05 | 21:07

@Qantrix
Je hoeft je niet aangesproken te voelen. Je bent al een Nederlander. Ieder zijn handicap, toch!

Frank_White | 11-01-05 | 18:49

@Frank_white, Ja ik voel me persoonlijk echt aangesproken als iemand ook maar iets met kaas zegt, van mij mogen al die mensen dood.

Qantrix | 11-01-05 | 17:38

het is: schrijffaut

Beasjt | 11-01-05 | 17:10

Mensen, alles komt goed, het schijnt dat er nieuwe bijdrage van Kouwes op komst is (volgens GS redactie)

TheRealShowstopper | 11-01-05 | 17:06

mhh.
dus als ik het zelf goed begrijp.
Wil een schapenneuqer ons voor geitenneuqer uitmaken ???

waar gaat dat toch heen met onze mentalitijd. (of hoe je het laatste woord schrijft)

teringtubbie | 11-01-05 | 17:03

wat een gigantische kansloze actie, en dat hotmailadres ook. Ik denk dat ik me toch maar aansluit bij Mondial Europe ;)

chambeck | 11-01-05 | 16:00

. Frank_White 11-01-05 @ 15:53
"Nederlanders zijn een respectloos volkje...."
Ik zeg altijd maar zo: Als je maar een grote snikkel hebt!!!

Pannie | 11-01-05 | 15:59

Nederlanders zijn een respectloos volkje....

Frank_White | 11-01-05 | 15:53

@ZekersJa
Een mening over een ander geven is een ding. Mensen met een andere huidskleur en andere gewoontes loempiavullers noemen is iets anders. Dat is geen mening maar een belediging. Maar jij ziet daar de ernst niet van in, want je mag immers zeggen wat je wilt, toch? Dat valt allemaal onder vrijheids van meningsuiting, toch?
Wat jij wilt gozer... als jij mij op straat een loempiavuller wilt noemen dan moet je dat vooral doen, maar ga niet zitten janken bij je moeder als je een beetje pijn hebt aan het hoofdje...

PS:Als ik de reacties hier lees dan kan ik het wel begrijpen dat moslims en hekel hebben aan Nederland!!

Frank_White | 11-01-05 | 15:49

Dat zijn er 29 te weinig....

Koudekerke | 11-01-05 | 14:53

Zwaar busongeluk met Nederlandse pelgrims

Of zat de multiculti droplul gewoon lekker in de bus naar mekka.... met de nadruk op zat...

RIYAD - Een bus met Nederlandse pelgrims is op weg naar Mekka verongelukt. Eén Nederlandse is daarbij om het leven gekomen en 29 anderen raakten gewond. Het Saudische dagblad Okaz heeft dit dinsdag bericht.

Silencr | 11-01-05 | 14:30

Stoep tegels zie ik graag tegemoet richting monterrey Mx, en een beetje karakter tonen niet kappen voor een vierkante meter of 30...
Doet er direct even een paar kuub wit zand bij wil je.

DaJudge | 11-01-05 | 13:57

Wanneer dat het geval is, slaan jullie de data dan in een gecomprimeerd formaat op? Om toch de nodige info on-board te hebben zeg maar om bijvoorbeeld de keuken niet onder te schijten

DaJudge | 11-01-05 | 13:54

Wat ik dus eigenlijk bedoel is, zijn jullie hersens qua groei ongeveer net zo ontwikkelt als jullie pikkies?

DaJudge | 11-01-05 | 13:52

@ . Frank_White, spleetkever, klopt het wat ze zeggen lengte is de maatstaaf voor intellect bij jullie loempia vreters?
Komt die tegel?

DaJudge | 11-01-05 | 13:47

Nou ben ik niet zo slim... Maar van de strekking van dat mailtje begrijp ik niets. Ik dacht dat moslims geen alcohol mochten drinken ?

Dr.Martin | 11-01-05 | 13:22

Laat hem er eerst maar achter komen dat deodorant van de ALDI geen manier is om met jezelf in het reine te komen.

OoO | 11-01-05 | 12:56

En die vingers van Ali B zijn zo gevormd door het zakkenrollen....

KABAAL | 11-01-05 | 12:35

Jongens die moslims geven wel minimaal 10% van hun inkomen of uitkering aan 'goede doelen' he, moet van Allah. Een vrijgevig volkje, en dat is het!

Pannie | 11-01-05 | 12:18

Ondanks de spelvauten kon ik het toch wel volgen, maar wat is toch in Allah's naam "mootje" ??

Karel Kruizenruiker | 11-01-05 | 12:09

"we leven nou eenmaal in een wereldje met haat en bloedwraak"
godverdomme, omdat jullie geytenneuqers het er naar maken. had van gogh dan voor de rechtbank gesleept. met deze opvattingen richt je meer schade aan dan je vermoedt jongen, je ontmaskert jezelf en je slachterskornuiten. pijnlijk, maar bedankt voor de eyeopener.

weissbier | 11-01-05 | 11:57

"Dit klinkt niet zo erg als het is (van 100% naar 99,99%)."

Dat klinkt niet zo erg als het is?
of
Dat klinkt erger dan het is? :)

DK | 11-01-05 | 11:54

Wie is die kerel? De zelfde droplul die met zijn armen wild stond te doen naast Marco Borsato?

silver.gay.boy | 11-01-05 | 11:42

@carpa

whewhehehe

exarchos | 11-01-05 | 11:27

@frank white.
Persoonlijk vind ik loempiavuller een behoorlijk brave term. Veel "gweilo's" houden van loempia's dus een stevige afzetmarkt dacht ik zo. Al met al is loempiavuller dus een eerzaam beroep waar velen van smullen !

knutsel | 11-01-05 | 11:26

Dan lees je het toch niet...!

8YEight | 11-01-05 | 11:20

is=>in

TheRealShowstopper | 11-01-05 | 11:03

Nederland is een vrij land... iedereen heeft het recht zich volstrekt belachelijk te maken. Deze [email protected] is daar blijkbaar uitermate goed is.

TheRealShowstopper | 11-01-05 | 11:03

@ Electrostra "@Starfucker?

Heb jij hier een mening over?"

Hij wacht op instructies van het partijbureau :)

Carpa | 11-01-05 | 10:29

vind het een hele normale brief, had je wellicht ook niet moeten publiceren als zij daarom vragen...

Lund | 11-01-05 | 10:26

@jawel

Geeft niks, tezijnertijd lopen we allemaal met een grote bult op het hoofd.
zojuist nog zegt een meneer goedendag tegen mij en ik wist niet adequaat te reageren.

@acid

Dacht het niet, molendijk zou zeggen dat het de schuld is van de olie. Ken uw pappenheimers.

mountie | 11-01-05 | 10:17

Een Mootje hoort toch in het gootje??

Stijlloze Rukker | 11-01-05 | 10:14

Jezus, wat een bosmongeaul!

Wat zei je ovah mijn | 11-01-05 | 10:10

@kicksass

Neem je toch gewoon versie 7.0 van MSNMSG? Daar kun je ook zelfgetekende plaatjes mee versturen.

Jawel | 11-01-05 | 09:54

@Frank_white: Ohh iemand zal maar eens loempiavullers zeggen...:rolleyes: je snapt toch wel dat als je zo reageert iedereen het alleen nog maar meer gaan gebruiken.... loser.

Qantrix | 11-01-05 | 09:54

Mountie=Molendijk!

acid drinker | 11-01-05 | 09:52

Laten we die Marok maar eens for live toevoegen op MSNMGS :P
Ga ik zeker doen ;)
Zal wel moeilijk gesprek worden met al die spellingsfouten :D

.KicksAss | 11-01-05 | 09:52

de e-mail is gewoon een mislukte poging om geenstijl te poken. bij de PS let niet op de spelfouten kan worden toegevoegd;"ik ben zelf dom" of "kan me nog niet zo goed uitdrukken in het nederlands."

Elwin® | 11-01-05 | 09:45

Ook deze mail valt onder de vrijheid van meningsuiting. En het is toch leuk dat deze allochtone Molendijkjes GS hebben uitverkoren? En Jawel heeft heel erg gelijk.

acid drinker | 11-01-05 | 09:41

@mountie

Wauw! Dit ontstijgt mijn plafond, in alle eerlijkheid gesproken. Het recept voor zandkoekjes doet al een onevenredig groot beroep op mijn synapsische functies. Wellicht dat meneer Andersen je verder kan helpen op:

twm.co.nz/Beard_scalem.html

Jawel | 11-01-05 | 09:40

De "tekst" uit die e-mail zegt 1000x meer dan het woord geiteneuqerts...

Zucht | 11-01-05 | 09:21

@Jawel
Wat zijn je ideeen over de vrije veld theorie die onder andere door Einstein omarmt werd?
Scalar velden enzo.... het schijnt dat er al druk mee ge-experimenteerd is door zowel de russen als amerikanen.
Er gaan zelfs stemmen op die zeggen dat de zeebeving en andere effecten daaraan te wijten zijn.

Als je een goeie link voor me hebt ben ik erg erkentelijk ( 4 lettergrepen ;) )

mountie | 11-01-05 | 09:19

@Jawel 11-01-05 @ 08:51

Beter had ik het niet kunnen zeggen. Alhoewel misschien wel als ik het had geprobeerd, maar daar is het nog te vroeg voor.

Tony | 11-01-05 | 09:16

lol @ Jawel

blub | 11-01-05 | 09:14

@Electrostar

Inderdaad, zoals blub al zei: tijd. Alleen weet ik niet meer of het nou ging om een Guess, Rolex, Timex of Esprit horloge. Maar dat is ook weer relatief en hangt af van de diepte en inhoud van je portemonnaie. Duh... Weer twee dimensies er bij. <ik word duizelig>

Jawel | 11-01-05 | 09:12

@Jawel

Helemaal mee eens! Die arme jongen heeft met een woordenboek die brief moeten schrijven en niemand die daar maar een greintje waardering voor toont!

Electrostar | 11-01-05 | 09:11

Meer informatie over de relativiteitstheorie is ook te vinden in:
"Het Heelal, verleden en toekomst van ruimte en tijd" - Stephen Hawking

Tony | 11-01-05 | 09:09

@Cesarino

Volledig met je eens. Het feit dat je de vrijheid hebt om dingen te zeggen, betekent nog niet dat je daar tot in het extreme gebruikt van hoeft te maken. Dat deze vrijheid vaak tot in het absurde wordt gebruikt zie je overigens het meest voorkomen bij groepen die, intellectueel gezien, vrij snel tegen het plafond aan zitten. Mensen die alleen een mening kunnen ventileren door het roepen van schutting woorden en woorden met minder dan drie lettergrepen hoeven eigenlijk niet serieus genomen te worden en etaleren uitsluitend het ontbrekend van denkend vermogen.

Jawel | 11-01-05 | 09:08

@electrostar : tijd ? niet dat dat iets met wiskunde te maken heeft.

blub | 11-01-05 | 09:06

@jawel

Wat waren de vier wiskundige dimensies ook al weer? Lengt, breedte, hoogte en ......?

Electrostar | 11-01-05 | 09:05

@zekersja>poppers nooit combineren met viagra!

superjan | 11-01-05 | 09:05

WTF wat een idioot zou hem graag eens een lesje staatsrecht geven. Iedereen is voor vrijheid van meningsuiting zolang het hun mening maar is. Het wordt pas belangrijk bij afwijkende meningen. Maar dat blijft moeilijk te snappen voor kerels die bloedwraak als normaal beschouwen.

Lucifer | 11-01-05 | 09:04

Die mail nemen we toch niet serieus.
Tjonge jonge zeg, er wordt die gozer een podium geboden en heeft er niet eens voor hoeven storten. Heel zielig.

Nog zieliger vind ik het overigens dat sommige zogenaamde reageerders te pas en te onpas met het woordje kanker gooien. Bijv. bovenstaande post van Jemme101 om 23:51. Een domme reaktie volldig off-topic. Maar ja, vrijheid van meningsuiting, dus het mag, maar normaal is het niet, vind ik dan.......
Das eigelijk veel triester.

Cesarino | 11-01-05 | 08:59

Hehehehe! Graag gedaan hoor.

Jawel | 11-01-05 | 08:57

@electrostar

De algemene relativiteitstheorie werd gepubliceerd door Einstein in 1916 als een serie lezingen voor de Pruisische Academie van Wetenschappen. De theorie verschilt veel van de speciale relativiteitstheorie omdat met name het effect van de zwaartekracht op de kromming van de ruimte wordt meegenomen. Dit heeft onder andere tot gevolg dat licht van verre sterren dat langs de zon scheert in het zwaartekrachtsveld van de zon wordt afgebogen. De versnelling door de zwaartekracht wordt aldus gelijk gesteld aan elke andere versnelling.

In deze theorie wordt aangenomen dat alle waarnemers equivalent zijn, en niet alleen degenen die met een uniforme snelheid bewegen, maar ook de waarnemers die een versnelling van bijvoorbeeld de zwaartekracht ondervinden. In deze theorie wordt zwaartekracht niet als een kracht gezien (zoals bij de Wetten van Newton het geval is), maar is de zwaartekracht een gevolg van de kromming van de ruimte/tijd.

De algemene relativiteitstheorie is een geometrische theorie, waarin wordt aangenomen dat zowel massa als energie de ruimte/tijd doen krommen, en dat deze kromming de beweging van vrije deeltjes, waaronder ook het licht, beïnvloedt.

Met zijn algemene relativiteitstheorie (1915) heeft Einstein over de zwaartekracht zeer vernieuwende opvattingen geformuleerd. Hij stelde dat er geen verschil bestaat tussen versnelling (trage massa) en zwaartekracht (zware massa) (ga maar na: in een lift met 9,8 m/s2 naar boven schieten (ergens in afgelegen plekje in de ruimte) geeft hetzelfde gevoel als op aarde te staan en met 9,8 N/kg (of m/s2 ) naar beneden te worden getrokken). Hij stelde ook dat materie de ruimte vervormt. We vallen dus naar de aarde toe vanwege een kromming van de ruimte ten gevolge van de massa van de aarde. Dit is een grote wijziging ten opzichte van de ideeën van Newton. Deze theorie voorspelde bepaalde effecten die tijdens een zonsverduistering in 1919 ook inderdaad waargenomen werden door Arthur Eddington. Ook biedt deze theorie een verklaring voor het verspringen van de baan van Mercurius om de zon.

De algemene relativiteitstheorie breidt de speciale relativiteitstheorie uit, door ook objecten waarop krachten inwerken mee te nemen. De theorie gaat ervan uit dat een eenparige versnelling en een constant gravitatieveld niet van elkaar onderscheiden kunnen worden. Dit heeft tot gevolg dat gravitatie gelijk moet worden gesteld aan kromming van de ruimte.

Er moet ook nog een wiskundige aanname gedaan worden om de theorie kloppend te maken: ruimte-tijd is de 4-dimensionale differentieerbare Riemannse variëteit. Dit is voor de leek niet te begrijpen, maar is nodig om te zorgen dat de theorie wiskundig goed in elkaar past.

De algemene relativiteitstheorie maakt gebruik van tensoren, omdat hiermee beweringen gedaan kunnen worden die onafhankelijk van coördinaten zijn. De theorie is gebaseerd op slechts een kleine groep formules en dit maakt de theorie erg elegant. Deze formules gebruiken echter ingewikkelde wiskundige concepten. Zonder er te veel op in te gaan is de hoofdformule van algemene relativiteit (de Einstein-vergelijkingen):

Rab-1/2gabR=8&#960;Tab
waarbij geldt:

Rab is de Ricci-tensor
gab is de metrische tensor
R is de scalaire kromming (scalar curvature)
Tab is de energie-impuls-tensor (stress-energy tensor)

Jawel | 11-01-05 | 08:56

@Jawel, doe die geyt ook meteen een handjevol poppers, voor zijn "ontspanning" ;-)

ZekersJa | 11-01-05 | 08:55

@sjonnie

Inderdaad al die onnodige energie en woordspelingen!

Kan iemand mij hier de basis en essentie van de relativiteitstheorie uitleggen??

Electrostar | 11-01-05 | 08:54

Slechte Moslim!
Slechte Christen!
Slechte Jood!
Slechte Godsdienstwaanzinnigen!
Ga Natuurkunde Studeren!

sjonnie | 11-01-05 | 08:52

@yeroldnewspaper>daar lopen anders hele zeldzame en kwetsbare everzwijnen rond.

superjan | 11-01-05 | 08:51

Volkomen warrig en onnodig verhaal. Afgezien dat deze meneer de Nederlandse taal niet tot in de finesses beheerst, wat op zich helemaal geen schande is, begrijpt deze meneer absoluut niet wat democratie en vrijheid van mening behelst. En dat is erger. Een beetje zwanger zijn, dat kan niet. Een beetje inperken van meningsvrijheid kan evenmin omdat dan meteen het woordje vrijheid kan vervallen. Buiten excessieve gevallen wordt er in Nederland op juiste wijze gebruik gemaakt van die meningsvrijheid, waar we als natie lang genoeg voor gevochten hebben. Iemand uitmaken voor een geytenneuqer zal ik niet snel doen -ook niet omdat het "grappig" is- maar wanneer iemand mijn erfgoed tracht af te pakken, zal ik er geen seconde over twijfelen hem een kaartje richting warme landen in zijn handen te duwen. Plus een geyt voor wat ontspanning onderweg.

Jawel | 11-01-05 | 08:51

"Wij van multicultureel Nederland... "
Alsof het om een rechtspersoon gaat... :D

ShameLess | 11-01-05 | 08:50

Ik heb het hier boven al een aantal keren mogen lezen,maar idd zeg:
Deze achtergestelde hoer van de profeet afkomstig uit het rifgebergte moet scheel van jaloezie kijken naar de vrije nederlandse cultuur, want '[email protected]' is geeneens correct engels.*proest* what a loser...

ShameLess | 11-01-05 | 08:49

Het valt mij wel op dat het aantal reacties exponentieel toeneemt als de redactie dit soort berichten plaatst.

@Starfucker?

Heb jij hier een mening over?

Electrostar | 11-01-05 | 08:43

Stijloze tekst van geen stijl...

Walla | 11-01-05 | 08:42

Yep, Frank White vind dat dit dan wel een consequentie is die we maar moeten aanvaarden wanneer we een "verkeerde" mening uiten.

Joop Hoef | 11-01-05 | 08:37

Wel weer erg duidelijk hoe men een afwijkende mening direct met geweld wil bestraffen, daar maken die aziaten dus blijkbaar ook geen uitzondering op. Valt mij wel mee hoe deze eigenreimers het eens voor een andere groep durft op te nemen, zal wel een incident zijn.

Joop Hoef | 11-01-05 | 08:35

@Frank_White: Dus als ik het goed begrijp keur jij het goed of vind je het normaal dat als iemand zijn mening over een ander geeft er meteen met stoeptegels mag worden gesmeten.. En zo komen ze dus in de wereld he, die gastjes die met woorden geen feedback meer kunnen geven en daarom maar meteen naar de stoeptegel grijpen... Dat zijn pas de lutsers van de maatschappij!!... Dan zeg ik; kweek toch eens een beetje mentale weerstand i.p.v. meteen fysiek geweld toe te passen of er mee te dreigen...

ZekersJa | 11-01-05 | 08:34

Meneer white, vrije meningsuiting met REAL geweld bestraffen kan dus niet, dat staat haaks op elkaar.

Joop Hoef | 11-01-05 | 08:18

@Joop Hoef
Als jij vind dat dergelijke opmerkingen maar kunnen in het kader van "vrijheids van meningsuiting" dan moet jij ook de consequenties dragen. Bijvoorbeeld dat je kop tegen een stoeptegel botst als je zo'n bijdehande grote bek hebt.

Frank_White | 11-01-05 | 08:16

Aan de andere kant wel complimenten voor de geweldloze opstelling/insteek en je poging tot communicatie. Eerlijk is eerlijk....

Joop Hoef | 11-01-05 | 08:14

Waarom "Loempiavullers". Lekker makkelijk, stelletje stinkende kaaskoppen van een Nederlanders. Ik en zelf van asiatische afkomst en kan die term niet echt waarderen. Het bevestigd dat kaaskoppen een arrogantie over zich heen hebben die niets is veranderd sinds de koloniale tijd.

Frank_White | 11-01-05 | 08:14

Marok for life? Aanvaard het nederlanderschap en de vrijheden die daar bij horen en leer te incasseren, staat dat niet je aan, kras dan op naar je rifgebergte.

Joop Hoef | 11-01-05 | 08:13

Theo berecht te worden? Blijkbaar mag je volgens de samensteller je mening niet verkondigen als die afwijkt van de heersende opinie. Mag ik de samensteller er trouwens op wijzen dat diezelfde Theo lafhartig op een beestelijke rituele islamitische wijze is afgeslacht? Hoezo respect? Voor wie dan?

Joop Hoef | 11-01-05 | 08:11

Aan deze vertegenwoordiger van mulicultureel Nederland:

Bij deze zullen we u niet meer zo vaak geytenneucker noemen en u promoveren tot 'stoute moslim' en/of 'kutnoordafrikaan'.

Stoute moslim schreef:
"Gaan wij zo door met onnodig dingen oproepen dan zal het 't einde worden van dit land..."

Ik neem aan dat u met 'we' alle stoute moslims bedoelt?

Stoute moslim schreef:
"we leven nou eenmaal in een wereldje met haat en bloedwraak, en daar past niks in van vrijheden van meningsuiting."

Dat is uw wereldje, niet de mijne.

Stoute moslim schreef:
"Als we niet optreden bij extreme uittingen als die van Van Gogh zal het mis gaan met dit land."

Nee, mensen vermoorden omdat ze iets over de islam zeggen, daar maak je Nederland beter mee. Het is gewoon weer een goed voorbeeld van de gemiddelde respectloze, hatelijke en simplistische denkwijze van een wannebe allahknuffelaartje.

Vreak | 11-01-05 | 08:03

repeat-modus: Leer eens nederlands, neanderthaler. en: graag enkele reis atjeh voor jou....

burnie | 11-01-05 | 07:39

En dat ie maar om de middel van een dynamietstaaf gebonden, mag ontploffen in het midden van de Veluwe

YerOldeNewspaper | 11-01-05 | 07:17

Het trieste is dat hij zijn email-adres niet eens kan spellen. For -> live <-, whaha lutser

Thommi3 | 11-01-05 | 07:17

Nico?

Starf*cker | 11-01-05 | 06:56

Bwahaha??

Pannie | 11-01-05 | 02:44

Hieronder staat wat mij betreft het meest intrigerende gedeelte van de hele brief:

"Owja... en probeer AUB geen Peter R. De Vries acties ofzo, alles natrekken en
onze adressen en alles op het i-net plaatsen:"

Vooral dat "AUB" doet het hem.. Mootje smeekt het nog net niet. Maar Mootje schrikt op en weet dat hij stoerder moet overkomen:

"(... dat is niet zo lief, en wij
houden net als jullie niet zo van niet liefe mensjes :("

Buiten het feit dat "liefe" een beroerde taalfout is, schrijft Mootje nog net niet dat er anders represailles zullen volgen. Ik was zelf best onder de indruk.

"Maar aan de andere kant kan het ons geen moer schelen of je onze gegevens
publiciteerd"

Publiciteren is natuurlijk een verrijking van deze taal, maar zijn stelling kwam stoer over. Hij probeert te doen alsof het hem (en z'n vriendjes?) totaal niet interesseert als zijn gegevens op internet komen. Slechte poging uiteraard. Ook dat weet hij, dus probeert hij de lezer te ontmoedigen:

"(ALS jullie erin mogen slagen, wat heel onwaarschijnlijk zal zijn)."

Deze laatste zin is echt briljant. Als ik het goed heb begrepen, komt het er op neer dat Mootje op dit moment nog niet goed kan inschatten of het heel onwaarschijnlijk is dat GeenStijl zijn gegevens achterhaalt maar dat hij hierover in de toekomst een betere uitspraak kan doen, waaruit zal blijken dat het wel heel onwaarschijnlijk is.

Tja Mootje, het komt er eigenlijk op neer dat het heel waarschijnlijk "zal zijn", dat je onder de lezers van GeenStijl niet erg sterk over "zal mogen komen", als zij erin slagen deze laatste zin te "mogen begrijpen".

Gabr | 11-01-05 | 02:43

@marok_for_life
Alstublieft zeg; begint eens met het werken met de spellingscontrole van Word. Dan komt de redevoering misschien nog op een (onverklaarbare?) wijze redelijk over..

.z. | 11-01-05 | 02:06

Als GS toch voor elk 'apart mailtje' met beschuldigingen 1 euro kreeg.. :-)

l3nt | 11-01-05 | 01:52

@ Cyber, hoort aan of we prima kameraden zouden kunnen zijn, dus ik denk dat die negative opstelling niet nodig was.
Blijft alleen over, dat je wat ruggegraat moet kweken aangaande de achterlijke atochtonen welke inderdaad nog een kloten opstelling hebben in jouw richting.
Kwestie van negeren, en je lijn doorzetten.
Anyway, ik ben pleite, ga even wat doen enzo.
morgen positief op zou ik zeggen, negative is te makkelijk.

DaJudge | 11-01-05 | 01:34

Is dit nou zo'n slecht stukje? Lijkt me niet. Zitten stukken in die je wel en niet kan waarderen, maar het is een prima, maar vooral een zeer oprecht stukje. Respect.
Alleen waar zijn ze NU, om eens ff de discussie aan te gaan?! Dan moet je ook alles in het werk stellen om de discussie die je zelf start warm te houden. dat valt mij dan weer tegen. C'est la vie

BeverViS | 11-01-05 | 01:27

@. DaJudge :)
Oow nee, dat zeker niet. :)
Ik spreekt thuis met mijn vrouw arabisch (is voor haar makkelijker als nieuwkomer), maar buiten gewoon nederlands. Ik ben naar school gegaan en werk inmiddels. Betaal netjes mijn belasting (naar mijn mening zelfs teveel) en hou mijzelf netjes aan de Nederlandse Wet. Ik behoor deze ook te kennen als Nederlandse staatsburger. Ik heb in dienst gezeten. Heb voornamelijk Nederlandse vrienden ondanks ik een andere levensovertuiging heb dan hun (En natuurlijk allochtonen van diverse nationaliteiten). Maar die beleid ik thuis binnen 4 muren en gaan niemand iets aan. Ik hoef dus ook geen zieltjes te winnen of jihad te voeren. Mijn religie leert mij eerst mezelf te respecteren om daarna anderen te kunnen respecteren. We go just fine along with each other! So for me, no problem!

Mag ik dat als compliment beschouwen? :D

CyBeRiZzY | 11-01-05 | 01:26

O, o, dit lijkt weer op de goede oude tijd... lekker de nacht alleen vol lullen.
Kappen dus...

DaJudge | 11-01-05 | 01:25

Papieren voor de integratie zijn trouwens ook enkel en alleen in het Spaans, niet een NL welke het in 50 talen verstrekt.
Jij wilt hier na binnen, dan zorg jij maar dat je het kan lezen.
Hoef je politiek ook niet te zeiken over taal cursussen, wanneer je het niet een beetje beheerst krijg je de status niet rond net zo makkelijk.

DaJudge | 11-01-05 | 01:24

deeltijdse is destijdse trouwens

DaJudge | 11-01-05 | 01:18

Trouwens in mijn geval, wanneer ik niet zou werken (en ik moet elk jaar inkomsten aantonen?) is het over, dit geld voor verscheidene landen dus op dat punt liggen de zaken al anders met die communities.
Verder hoef ik geen woord engels aan te voeren op immigratie als ik me papieren verleng, daar ik dan niet geholpen word simpel omdat ze het niet spreken, daar zit een ander verschil.
Gedwongen intergratie zeg maar.

DaJudge | 11-01-05 | 01:17

Je hoort mij niet zeggen dat, dat een goede onderbouw is Cyber.
Ik zou er niet voor kiezen om in een communitie te leven.
Ik denk dat in het algemeen die communities verder wel aan bovenstaande punten voldoen trouwens.

DaJudge | 11-01-05 | 01:14

Wieberen is zoiets als je heil ergens anders zoeken, jezelf verwijderen, vertrekken etc.
Je bent geïntrigeerd wanneer je, je een leven aanmeet zoals mijn deeltijdse maat, dat houd in Nederlands spreken wanneer je in het openbaar bent en communiceert met Nederlanders vooropgesteld dat je communicatie zoekt met autochtone Nederlanders.
Wat dus ook een voorwaarde is van het geintrigeerde wezen.
Beetje zoeken naar een baan, en wat werken na de eventuele studie.
Je niet zo negatief opstellen zoals je, je een paar commenten hierboven profileerde.
De natives niet een andere geloofsovertuiging door de strot willen dauwen, of deze willen laten integreren in de politiek.
Je zou kunnen overwegen je vriendenkring uit te breiden met wat autochtone Nederlanders.
Niet vanuit je religie neerkijken op anders gereligeerden of in het geheel religie lozen.
Wanneer je dit allemaal een beetje onder de knie hebt en je een mooi stukkie op weg denk ik.
Dat je allochtoon bent had ik wel een beetje in de gaten trouwens.

DaJudge | 11-01-05 | 01:11

maar dit zal waarschijnlijk wel ge-edit worden.
<br/><br/>

IDD (red.)

maash | 11-01-05 | 01:10

haha wat zijn jullie een trieste stakkers.
ik citeer uit een mailtje van Ambroos Wiegers gestuurd naar de webmaster(?) van iphtje's.nl: 'tot slot een vriendelijk
> verzoek om mijn emailadres voor jezelf te houden.'
www.iphtjes.nl/pivot/entry.php?uid=sta...

Afschuwelijk zielig en kinderachtig om vervolgens kei hard bij zo'n post wel een mail adres eronder te zetten!
<br/><br/>

Kinderachtig ja, vooral om dat het in bovenstaande ging om een totaal onjuist bericht en er in deze niet is gevraagd het bericht onder de pet te houden (red.)

maash | 11-01-05 | 01:09

[quote]Probleem is dat veel Allochtonen in Nederland klitten, en hun eigen moeders taal voeren, kijk dat is dus geen uitgang?s positie.[/quote]

Ik wil niet lullig doen, maar zelfs Nederlanders die naar Duitsland, Canada of Australie emigreren doen dit. Hier richten ze complete Nederlandse communities met kerken en scholen op. Waarom kan het dan wel?

CyBeRiZzY | 11-01-05 | 01:05

@. DaJudge
Ik ben zelf ook van allochtone afkomst. Dus ik weet ook wel waar ik het over heb.
Wanneer ben ik voldoende geintegreerd of word ik als volwaardige autochtoon gerekend? Ik snap ook niet wat je bedoeld met wieberen. Kun je dit uitleggen?

Zolang de overheid geen concrete actie onderneemt tegen zwartwerkers, drugdealers, criminelen, aso's, illegalen en andere profiteurs van deze maatschappij dan blijft deze situatie hetzelfde. Dacht je echt niet dat de politiek niet weet wie de rotte appels in de maatschappij zijn. Je hoeft geen genie te zijn om deze alleen maar in je eigen omgeving eruit te vissen.
Ik denk dat de overheid een verborgen agenda eropna houdt. Want zolang wij ons druk lopen maken over integratie, islam, hoofddoekjes en een mogelijke terroristische aanslag en elkaar erop lopen te bekvechten, heeft politiek Den Haag groen licht gekregen om hun wanbeleid voort te zetten en de economie verder de stront in te duwen.
Ze hebben immers geen last meer van het gewone klootjesvolk (de burger) want die is onderling bezig.

CyBeRiZzY | 11-01-05 | 00:59

Ander feit is dat wanneer je een taal voert die niet begrepen wordt veel mensen zich afwenden, puur om het feit angst om niet te kunnen communiceren.
Dit geld voor voornamelijk oudere van dage, in ergere gevallen nemen die het op als aanstootgevend/bedreigend.
Wanneer je deze overweging, volgende keer dat je een tram binnenstapt, meeneemt en er daadwerkelijk iets mee doet zul je zien dat er een hele wereld voor je opengaat.
Moet je niet die argeloos behanger met dat laptopje bestelen natuurlijk.

DaJudge | 11-01-05 | 00:54

De schrijver van deze brief is een beetje gefrustreerd. Zie deze brief als een uitnodiging voor confrontatie.

ganzo | 11-01-05 | 00:53

Het enige wat je je nog redelijkerwijze kan afvragen: Wat stoppen ze in die loempia's?

wodan | 11-01-05 | 00:52

Essentieel puntje, wanneer ik in Engels open ben ik weg (of ze moeten al iets van me willen, en das frequent het geval) start ik in Spaans ofwel een poging daar toe :-) dan is de sympathie gewonnen.
Probleem is dat veel Allochtonen in Nederland klitten, en hun eigen moeders taal voeren, kijk dat is dus geen uitgang?s positie.
Klitten ook niet trouwens.

DaJudge | 11-01-05 | 00:47

Ja zul je eens zien hoe slecht je dan in het succes valt met je Peter R. de Vries acties. Ben het er bovengenoemd niet mee eens, vieze klantentrekkert!

Lucasdelinkselul | 11-01-05 | 00:44

OHOOOO! Jullie noemen die arme slachtoffertjes LOEMPIAVRETERS!!!
Verbieden die vrijheid van meningsuiting!

Lucasdelinkselul | 11-01-05 | 00:40

Daar ga je fout cyber, had woonachtig in de NL een pracht van een kameraad, Iraniër prima vent.
De door jouw gezette toon kweekt de huidige situatie, en mijn opinie is dan ook dat elke allochtoon welke dezelfde denkwijze er op na houd zou moeten wieberen.
Ik ben allochtoon in mijn situatie, en ik verzeker je dat ik frequent gediscrimineerd wordt, voornamelijk in contanten.
Zou ik jouw denkwijze er op na houde, wordt het nooit wat sterker nog wanneer ik jouw denkwijze er op na hield zou ik zelf er voor kiezen om te wieberen.

DaJudge | 11-01-05 | 00:40

@TRUCKtechnician begrijp ik uit je verhaal dat je gewoon een huisneger bent?
je bent met twee weken oud hier naar nederland gekomen, wat wil je daarmee zeggen? als je een aap in de kippenhok stopt dat het aapje een kip word dream on.

kabritu | 11-01-05 | 00:40

De GS-redactie heeft een email ontvangen.
Moet ik mij hier druk om maken?
Nee.

Jan-Kees | 11-01-05 | 00:39

@TRUCKtechnician
Wie probeer je voor de gek te houden??? Jezelf?
Geen migrant ok. Maar wel een allochtoon. Voor je hele leven blijf je voor de gemiddelde autochtoon een "zwartkoppie" of "loempia" zoals een paar posts terug!
De vraag is wanneer de autochtoon jou als volwaardig equivalent gaan beschouwen. Ik denk nooit. Al heb je je zo aangepast, dan zou je je zelfs je huid-, oog- en haarkleur moeten aanpassen om erbij te horen.

CyBeRiZzY | 11-01-05 | 00:33

Jammer dat een aantal idiote en infantiele allochtone figuren (bijgestaan door politici en media) een complete groep kunnen zwartmaken.
Helaas ligt de schuld naar mijn mening grotendeels bij de overheid. Al die jaren is er gezegd tegen ze "Hier heb je mijn huis, mijn geld en mijn vrouw. Veel plezier ermee!" En nu komen ze erachter dat alles wat vast en los zit verkracht, gestolen of vermoord is; en roepen moord en brand. Nu zijn jullie te laat. Het is dwijlen met de kraan open.

CyBeRiZzY | 11-01-05 | 00:26

@ jimbo gefeli, je bent geslaagd voor de weblog test, schoffelen en niet beargumenteren? top.
Ben je bijna zo ver als een Lucas de linkse lul, die beargumenteerd nog wel eens wat.

DaJudge | 11-01-05 | 00:25

zo'n vermoeden had ik al.

DaJudge | 11-01-05 | 00:22

@ jimbo, kun je dat even uitwerken voor me...
Geprojecteerd op het laatste comment.

DaJudge | 11-01-05 | 00:17

Als je uit het buitenland geadopteerd bent, ben je natuurlijk geen migrant.
.
En na het mailtje mog eens te hebben gelezen lijkt het me een grap of een hoax.

kalief | 11-01-05 | 00:15

en dajudge...
Maakt het niet te moeilijk in je argumentatie. Het staat bol van ordinaire subjectivitiet met een kansloos a prioristisch karakter.

Jimbo | 11-01-05 | 00:14

eh ok!
peace! iK ga slapen! Tot morgen!
mzzl

Jimbo | 11-01-05 | 00:12

Jim, laten wij nu niet ook de toorn van de vleesboom over ons afroepen.

mountie | 11-01-05 | 00:11

@jimbo in de context van uitvreters (opvreter denk ik trouwens maar dat terzijde) raken je drie voorbeelden het niet, die zijn namelijk ontsprongen uit de welstaat welke door de arbeiders is gecreëerd.
En opvreter draagt hier niet aan bij, wanneer zei daadwerkelijk werk heeft, heeft ze de 3 genoemde voorbeelden dus inderdaad terecht toegekend gekregen in der tijd.

DaJudge | 11-01-05 | 00:11

Door mensen als Mountie komen er een hoop mensen niet aan integratie toe!

Jimbo | 11-01-05 | 00:10

toch nog?

Jimbo | 11-01-05 | 00:09

Jimbo jij lijkt me toch nog slim genoeg om dit puzzeltje zelf op te lossen.

mountie | 11-01-05 | 00:08

Ben even een paar dagen off-line geweest, maar waar ben ik nu terecht gekomen??? Is Geenstijl ook al het slachtoffer geworden van een gewelddadige overname door een combinatie van Fok! en de Meki-holding?
Ik weet dat deze post nogal off topic is, mea culpa, maar ik moest het toch even kwijt!
Kunnen die kleauyeaux niet gewoon gebanned worden met hun spam?

Chiant | 11-01-05 | 00:07

Nog eens alles nagelezen en ik was idd in een goeie bui. Tot ik het vele geneuzel en domme gewauwel van mailslet en piesbak tegen kwam. Dag dames, veel plezier op flair.nl

Fleischbaum | 11-01-05 | 00:07

Quote:

"Jimbo meent dus eigenlijk niets van ie hier schrijft. Waarvan akte!"

Wat jij wilt?

Ps: Uitleg gewenst bij dit Heaumeux praat!

Jimbo | 11-01-05 | 00:07

spelfouten alleen vandaag extra gratis voor de eerlijke vinders.

mountie | 11-01-05 | 00:05

Quote van een sletje:

"Het kan niet vaak genoeg herhaald worden. Nederland slaapt blijkbaar. Goedenacht allemaal. Morgen weer hard werken om al die uitvreters aan het vreten te houden"

Laat me raden? Ov gehad? beursje? Zfje etc?

Jimbo | 11-01-05 | 00:05

Dat sommigen moeite hebben met spellen kan ik nog begrijpen. Maar waarom zijn die mensen ook allemaal te stom om de spellingscontrole te gebruiken?

kalief | 11-01-05 | 00:05

Jimbo meent dus eigenlijk niets van ie hier schrijft. Waarvan akte!

mountie | 11-01-05 | 00:04

@ Jimbo dat is de intentie van een weblog, discussie los trekken en met gemiddelde meningen wordt dat niet.
Nederland is gemiddeld en we zien waar dat heen gaat.

DaJudge | 11-01-05 | 00:04

Pffft, Van Jole is er niet op vooruit gegaan qua schrijfstijl.

www.dutchdisease.com | 11-01-05 | 00:04

Hoeren!!!!
-edit: diepzinnig hoor-

Jemme101 | 11-01-05 | 00:03

teveel moeite, te laag, en ik heb het provoceren wel gehad mountie.

DaJudge | 11-01-05 | 00:02

Veel mensen hier denken dat ze het bij het rechte eind hebben... Slechte argumentatie verpakt in een logisch lijkend jasje lijkt de key tot succes.. Een sunnygirl, een rechtsheeftvoorrang.. Allemaal kennen zij en alleen zij de waarheid!
Hahahahahahaha
Echt grappig!
Helemaal hoe de toon is hoe hierop wordt geschreven! Bloedserieus! EN waarom ook niet? het is wel ff internet he?

Jimbo | 10-01-05 | 23:59

Gewoon doen Judge, je ziet toch dat dhr. vleesboom alles tolereert vandaag?
Er mag wel weer wat hout op het vuur.

mountie | 10-01-05 | 23:57

Ik ben eigenlijk niet echt een migrant omdat ik geadopteerd ben ik heb nederlandse (blanke) ouders. Was 2 weekjes oud toen me ouders me in Sri lanka kwamen ophalen en een maand oud toen ik in nederland kwam .

En henk wijngaard vind ik niks. Geef mij maar metal wat geen afschuwelijk muziek is!! Rap is pas afschuwelijke muziek vooral Ali B

TRUCKtechnician | 10-01-05 | 23:56

ik ga niet reageren, ik ga niet reageren, ik ga niet reageren...

Heb 5 keer een commentje geschreven, niet 1 kon door de beugel.
wordt dus niet.

Denk, denk, nee gaat echt niet, geen ban over de rug van deze diersoort.

DaJudge | 10-01-05 | 23:54

Piesbak krijg es kanker aan je hartkleppen.

Jemme101 | 10-01-05 | 23:51

@Mailsletje: Weltrusten en hou de waarschuwing in het achterhoofd zou ik zeggen...

Fleischbaum | 10-01-05 | 23:50

Het kan niet vaak genoeg herhaald worden. Nederland slaapt blijkbaar. Goedenacht allemaal. Morgen weer hard werken om al die uitvreters aan het vreten te houden.

mailsletje | 10-01-05 | 23:49

Het begint hier al aardig op een ordinaire
chat-box te lijken.

TheDutchman | 10-01-05 | 23:49

@Mailsletje: De kracht zit hem in deze niet in de herhaling.

Fleischbaum | 10-01-05 | 23:46

@Piesbak: niks inbinden, gewoon luisteren en kennis nemen van de huisregels. Groot deel van jullie reacties zijn offtopic en dat maakt het voor mensen die reacties willen nalezen niet echt overzichtelijk

Fleischbaum | 10-01-05 | 23:46

@fleischbaum.... ik heb herhaaldelijk aangehaald dat onze 'vrinden' van allochtone afkomst met een stupide neiging naar geloof onze samenleving ontwrichten. Als daar door de anderen niet serieus op gereageerd wordt, kan ik daar ook niets aan doen. Heb jij nog een mening?

mailsletje | 10-01-05 | 23:46

@Piesbak en Mailsletje: Voeg elkaar even toe op de MSN inplaats van hier de comments te vervuilen met onzinnig en volledig offtopic gelul

Fleischbaum | 10-01-05 | 23:42

@piesbak... zou ik niet doen. Hebben we weer een stille en nutteloze tocht. Doe maar niet, kan ik nog wat ouwehoeren met je.

mailsletje | 10-01-05 | 23:42

Valt niet mee om in een grote stad te wonen piesbak. Daar woont vrijwel niemand meer die enig zelfrespect heeft. Van de boeketreeks kunnen stedelingen alleen nog dromen. Dream on!

mailsletje | 10-01-05 | 23:38

Ze hebben niks te wille,zeker die radicale gekke niet,die mense onthoofde alsof het schape zijn. Wat een onmenselijke lui, laat ze daar zelf maar eens naar kijken, als ze het aankunne dan en dat in de naam van ALLAH, wie is die gek????

allahsnackbar | 10-01-05 | 23:37

Een Marokkaan die keurig in het ABN schrijft, moet ik nog tegenkomen!
Hij heeft de mail zeker door zijn leraar laten schrijven.

Harrie Nak | 10-01-05 | 23:37

Het hout knispert, de reuk is eiken. Een weinige gloed komt de kamer binnen. Buiten is het heiig, de motregen is vasthoudend. Aan de horizon is enkel donkerte. De wilg, naast de deur, strooit haar lange haren tegen de ruiten. Kortom, valt best wel mee hier.

mailsletje | 10-01-05 | 23:32

Ik pak er eens een lekker Duits biertje bij, want die Nederlandse troep is niet te zuipen (net afwaswater). En dan ga ik een blok hout in die haard donderen en morgen weer vroeg op. Want de geiten moeten ook eten he?

mailsletje | 10-01-05 | 23:22

Dat je jeuk tussen je benen hebt?

de bier | 10-01-05 | 23:18

@ de bier.... Dat weet ik allemaal, maar ik heb daar nooit last van gehad. Waar ik wel last van heb is... och, ja, je weet het denkelijk wel. Staat elke dag in de krant en de mensen in de straat weten het ook. Jij niet?

mailsletje | 10-01-05 | 23:17

En dat inteelt komt ook in beide kringen zeer regelmatig voor. Ja sletje, de korsten zijn er weer af.

de bier | 10-01-05 | 23:16

"Tot slot van rekening
zijn dit soort mensen onrust stokers en veroorzaken afscheiding..."

Tot slot? :) En dat halverwege de brief :)
Bah.. Afscheiding stinkt :P

Pieter | 10-01-05 | 23:15

@mailsletje
Kijk naar de veluwe of staphorst en dan naar de berggeyten en zoek de overeenkomsten. Opvallend veel zul je zien. Oa in gedrag maar ook hoe men over vrouwen en homo's denkt.

de bier | 10-01-05 | 23:15

Dat inteeltvolk weet niet beter. Laten we ze helpen............... Naar de verdommeni....... bedoel ik. Tja, mogen we nog iets zeggen hier in Nederland, of krijg ik dan ook een rituele slachting?

mailsletje | 10-01-05 | 23:12

Toch nog even kijken.
TRUCKtechnician is OK.
Zijn muzieksmaak ook OK.
Gelovigen hebben alijd moeite gehad om de hand in eigen boezem te steken. religie werkt vrijheid van meningsuiting tegen.

de bier | 10-01-05 | 23:11

/me bid bij allah/god/jahweh voor een reactie van die kut-marrokkaan die die brief heeft geschreven

Qantrix | 10-01-05 | 23:10

Het is schorriemorrie!

ISDN adapter | 10-01-05 | 23:09

Zeg.. eh... strontbak? Dat maakt het leven toch aangenaam. Toch?

mailsletje | 10-01-05 | 23:09

@ piesbak... zeg het maar eerlijk, je hebt zweetvoeten :-)

mailsletje | 10-01-05 | 23:05

Kijk dat is hoe migranten zich moeten gedragen, hulde voor TRUCKtechnician, ookal heeft hij een walgelijke muzieksmaak (sorry man) toch hulde.

Qantrix | 10-01-05 | 23:04

Tsjah 5 bezoekjes aan een paar tutorial sites zijn ook wel te hoog gegrepen voor die zielige immigranten :rolleyes: ik wil bijna me diensten aan hun (en trouwens ook aan die kneuzen van KAFKA) aanbieden, maar nee. Ik steun liever niet terroristen.

Qantrix | 10-01-05 | 23:02

Ik kom zelf uit Sri lanka en ben geadopteerd maar ben totaal niet multi cultureel. Voel me 100% nederlander in plaats van Sri Lankaan. IK ben 100% tegen het indammen van vrijheids van menings uiting en blij dat ik hier woon waar mooie vrachtwagen rijden inplaats van in de rimboe te leven. Ben eerder voor het indammen van zoiets achtelijks als religie. Ik weet zeker dat als er bv een Moslim partij komt dat nederland aardig op zo'n Islam land ga lijken waar ik totaal geen zin in heb Aangezien ik elke vorm van religie haat en met zo'n partij alleen nog maar meer geconfronteerd word met die tering koran of die klote bijbel. En verder zijn Islam landjes nou niet bepaald ontwikkeld en ik denk dat zo'n moslim partij wat waarschijnlijk zich zal baseren op die koran een boek wat een stel holbewoners een paar duizend jaar geleden hebben geschreven alleen maar de boel nog meer zal verneuken kijk maar naar wat dat Christentuig de afgelopen jaren heeft aangericht straks krijgen we er nog moslims bij ook. Religie samen met politiek = Achterstand of oorlog. En als hier iemand wat over je religie of je groep schrijft wat je niet bevalt pleur dan lekker op naar dat land waar je vandaan komt in plaats van te gaan zeiken of zoals een soortgenootje van je deed iemand op bruten wijze afmaken. Als jullie zo graag een multiculturele samenlevingf willen pas je dan maar lekker aan aan Hier. Al zou ik naar marokko gaan dan moet ik gvd zelfs me metalband shirts thuis laten omdat ik in dat stink land ervoor opgepakt kan worden omdat ik dan gelijk automatisch tegen de islam ben(ben ik ook maar dat hoeven daar dan nog niet te weten) maar dat zijn niet alle metalheads/gothics. En nu gaat ik ff God Hates Us All van de vetste metalband Slayer opzetten. Fuck religie

TRUCKtechnician | 10-01-05 | 23:01

Imams staan niet op een kansel. Nooit verdiept in die "mooie" cultuur piesbak?

mailsletje | 10-01-05 | 23:00

Ik moet zeggen, die marrokanen kunnen gewoon geen sites ontwerpen, maar echt! en sites die mooi zijn zijn van Glamago ofzoiets....

Qantrix | 10-01-05 | 22:58

Hopelijk zullen de bengels van Geenstijl hier lering uit trekken. Stelletje rekels, donderstenen! ;)

Nordthiad | 10-01-05 | 22:57

Als 'Mein Kampf' verboden is, vraag ik mij werkelijk af waarom de Koran nog steeds te koop is.

mailsletje | 10-01-05 | 22:56

quote: "Wij van multicultureel Nederland vinden uw wijze van vermelding bovengewoon
ongepast
en provocerend. Onnodig gebruikt u termen die haat en vooroordelen
bevestigen. "

dat is toch juist het hele doel van geenstijl? :S
wij zijn allemaal haatdragend!
hier met die kettingzaag!

mennie | 10-01-05 | 22:52

Ik ga maffen en ga mijn lul even lekker schrobben.

de bier | 10-01-05 | 22:51

@ strontbak (ja, wat wil je als je de commentnamen aan je piesbak hangt) Je hebt het inhoudelijk over de doodstraf, dat is in nederland verre van haalbaar.
En wat gaan we nou inhoudelijk doen aan dat allochtone geloofsfanatisme? Heb je daar antwoorden op of blijf je de structuele problemen ook lekker ontkennen?
Ja he! Zeg het maar eerlijk, die geitewollen sokken staan je prima.

mailsletje | 10-01-05 | 22:47

Gezien de literaire kwaliteit, zal het wel een schrijfsel van Ali B. zijn.

Guido | 10-01-05 | 22:46

Laat die Atjeh'ers maar barsten, dat zijn toch maar een stel moslim relifanaten.

De thai'en moeten we steunen, eeuwig zonde, die thaise hoertjes die weggespoeld zijn.

Mongeaul | 10-01-05 | 22:41

bietje van yugo (genocide!) bietje van afghanistan (terroeristen!) palestijen (stenegooiers en zelfmoordenaars!) beetje van irakezen (terroeristen, stenegooiers, zelfmoordenaars en genocidenaars!) bietje van marrokanen (geiteneukers, woestijnenaars, uitkeringtrekker!s) en nederlanders (jullie geven geld voor ons!)laat het een kwartiertje op de laag pitje staan, zet er wat extremisme bij en jij hebt moelticulturele samenleving boven tussen de 15 en 20 miljoen mensen! En misschien als je wat meer bij doet wel meer!!!!

Qantrix | 10-01-05 | 22:41

@piesbak. Zeker socio gestudeerd?

mailsletje | 10-01-05 | 22:39

Die geilneven uit Maastricht verdedigen iedereen. Ook gratis. Weet je toch piesbak?

mailsletje | 10-01-05 | 22:36

Ik niets piesbak. Misschien de dubbele nationaliteit intrekken?

mailsletje | 10-01-05 | 22:33

toch een mooie overgang. Van zielige zeurmarokkanen naar de kut van mailsletje

de bier | 10-01-05 | 22:32

Maar even serieus: gingen we hier in Nederland nog wat doen aan dat allochtone uitschot, of lachen we het weer weg?

mailsletje | 10-01-05 | 22:31

Joris von Loghausen | 10-01-05 | 22:31

@Dolly... perfect! klasse!

mailsletje | 10-01-05 | 22:28

@piesbak. Haantje? De voorste? Mijn kut.. zit niet overdwars, dus jammer met je Chinees...

mailsletje | 10-01-05 | 22:27

Een piesbak die pissed off raakt.

So?

Dolly | 10-01-05 | 22:25

hoe weet jij dat piesbak. Heb je dat een keer zelf ondervonden?

de bier | 10-01-05 | 22:23

Fuckje gaat slapen

fuckje | 10-01-05 | 22:19

@slet
nu al??

de bier | 10-01-05 | 22:19

Ik vind 'bovengewoon' wel een erg mooi woord en ben zo vrij het vanaf nu in woord en geschrift te gebruiken.

Sjeez | 10-01-05 | 22:18

Hiero dus

thomdens | 10-01-05 | 22:16

Doe iets nuttigs en ga wat boer'n dissen en duitsers klieren door hier te <a href="http://www.ongekendtalent.nl/clubs/clubstek/clubstek.asp?clubid=10149">stemmen</a>

thomdens | 10-01-05 | 22:15

ook niet van een geyt?
dan is het goed.
Ik vind het gewoon erg knap dat een bepaalde bevolkingsgroep zich zo ongeliefd kan maken in Europa. De klootzakken halen gewoon het slechtste in je naarboven.

de bier | 10-01-05 | 22:13

"ik ga een stukje van mein eigen cultuur erin stoppen"

Ik ben gesloten.

Dolly | 10-01-05 | 22:13

@ piesbak Mensen? laten ze zich eerst maar eens zo gaan gedragen.

rn1970 | 10-01-05 | 22:13

Het ies egt nie makelijk om moslim te zijn allereerst wil ik brief schrijven, ik doe alsof ik van grote organisitie (met de naam multi-cultureel nederland) ben maar eigenlijk ben ik niet en ik kan er ook nie oplijke met slecht taalgebruik! Is moeilijk hoor!
-
Nu kom ik bij de boesis van mijn brijf, namelijk klachten! Joellie zijn nie MULTICOELTUREEL genoeg! Iek wiel dat jullie je aanpassen voor mij, natoerlijk zouw ik ook terug kunnen gaan naar Marrokko maar hallo ik laat mei echt van niet wegpesten door joellie! *is echt waar*
-
En dan zijn joellie allemaal boos over vrijheid van meningsuiting, nouw kijk ik had nie die submision gekekeun (iek leef het leven van de straat iek ben geen watje dat naar zomergaste kijket)maar het was echt erg hoor! Ze zeiden dat euhmm dat islam slecht was enzo! Maar dat is niet waar! Hij demoniseert ons met de verspreide van leugens. Daarom moet vrijheids uiting van meningen minder worden, maar andere dingen mogen wel gezegd worden. alleen geen kritiek op de islam!
-
Dan kom iek bij de einde, ik ga een stukje van mein eigen cultuur erin stoppen, want ik ben MULTICULTUUREEL. Seteeiekem ben ik te lui om te integreren en vind ik dat jullie ook wel mogen inetegreren! Als we allemaal een beetje doen dan zijn we uiteindelijk een hele mooie mix. Bijvoorbeeld van de mocros leren we geiten neuken. Van de yugos leren we genocide, van de palestijnen leren we stenen gooien, van de toerke... euhh toerke stinke! hun we gweg naar duitsland! maar iek wil zegge uiteindelijk veurrijeken wij elkaar!

Qantrix | 10-01-05 | 22:12

Ik vind dat P. Kouwes hier eens een gedegen weerwoord op moet brouwen.

paladin | 10-01-05 | 22:12

@piesbak
Andere nationaliteiten hebben ook gewoon de schurft aan marokaans tuig. Die lopen echt niet achter Dewinter aan.

de bier | 10-01-05 | 22:09

Wel alles meenemen he slet?
het wil nog wel eens ophopen in bepaalde kieren en plooien.

de bier | 10-01-05 | 22:06

@krul (zo heet de piesbak in A.)
Die kwam van de borreltafel... Die tafel met beton gevulde poten van vroeger...

Enige nuance ???

Moeilijk he? als je ook nog van voetbal houdt...

Dr.D | 10-01-05 | 22:06

@Ruler

GeenStijl is als een warm bad. Ik ben als het verloren schaap.

*snik*

Dolly | 10-01-05 | 22:05

Teveel nieuws over allochtonen in dit land. Misschien eens tijd voor een tsunami onder deze niet ingeburgerde medelanders. Kan wel zo verfrissend zijn.

Jemme101 | 10-01-05 | 22:03

@mailsletje
Je had jezelf toch niet gewassen.
Dat gaat jeuken he?

de bier | 10-01-05 | 22:02

Piesbak heeft een probleem...

Dr.D | 10-01-05 | 21:59

@Dolly: Nu al? Je komt net kijken!

Ruler | 10-01-05 | 21:58

Ja sorry, ik ben erg goed in off-topic gaan *big grin*

A dirty mind is a joy forever. Ik voel me erg goed thuis op Geenstijl.

Dolly | 10-01-05 | 21:56

Al had deze jongeman slim geweest had hij kunnen weten dat deze brief niet in goede aarde zou vallen hier op GeenStijl. Hij had ook kunnen weten dat we hem allemaal de tyfus in zouden schelden met zijn propaganda.
Maar ik zal niet teveel zeggen want het zou zonde zijn als GS niet meer van deze zeer vermakelijke mailtjes binnen zou krijgen :)

Zet | 10-01-05 | 21:56

@piesbak
ik ben ook VMBO geval maar ben ik zo erg? hoewel ik me daar alles behalve thuis voelde.... ik kwam van een atheneum af waar ik niet veel deed en ook geen zin had om het te gaan doen. dus met ik met die houding door het VMBO gekomen... zielig dat er nog ventjes als deze zijn die er nog wat voor moete doen ook!

LifeSucks | 10-01-05 | 21:55

@Dolly bij een Maroc for live tussen z'n ogen?

Ruler | 10-01-05 | 21:54

Wordt `t toch weer een chatbox...

Dr.D | 10-01-05 | 21:53

@Dolly
een geit?

de bier | 10-01-05 | 21:51

@Piesbak

ik weet wel leukere dingen om vingers in te steken.

Dolly | 10-01-05 | 21:50

Dat weten alleen de amerikanen...
Intimi geven elkaar korte namen...
Dat is goed voor de snelheid...

Dr.D | 10-01-05 | 21:49

"Tot dit stadium is het zowat nooit gekomen!!"
Staat onder MAAR DAN MAG NIEMAND ZEGGEN - WAT DIE WIL -GEITENEUKERS!!
*
Het stadium is momenteel zo in Nederland, als ik jou een varken als bruid wil aanbieden, dan mag ik dat.
Als ik vind dat jij een geiteneuker bent, is dat mijn mening!
Of JIJ ernaar wil luisteren is aan jou vrije keuze-vrije mening.
*
"Dit klinkt niet zo erg als het is (van 100% naar
99,99%)."

Als het om een honderdste van een procent gaat, is Theo niet enkele dagen(!)geleden van ons weggenomen?
En met zijn dood, Nederland nog meer op zijn kop staat, als lugubere bonus?
Niet hen, die thuis met een bakkie pleur en pantoffels aan, het zoveelste raad je plaatje programma ziet, uiteraard.
Als ik op maroc online (bv) kijk, zie ik nog haatdragender tekst dan ik hier heb gezien!
Zo zie je maar dat op beide kanten "rotte appels" zitten.
Zo.. nu eerst een kop pepermuntthee & een plak spacecake!

~Pyro~ | 10-01-05 | 21:49

A'sallam 'weh lekoem ...
Dat is exact hetzelfde geluid als ik een straatpizza aan het maken ben!!!

clandestino | 10-01-05 | 21:46

hmm, nevermind, brokenlink...

MYRZ | 10-01-05 | 21:45

Zoals Dijk ook schreef...
"120 miljoen is een halve straaljager of een stukje betuwelijn."
Precies!!!

Dr.D | 10-01-05 | 21:45

helemaal niks mailsletje!

stijlloze | 10-01-05 | 21:45

@mailsletje
Of ruikt ie ook al zo?
@clandestina
Ze zijn toch nooit achterbaks.

de bier | 10-01-05 | 21:44

En met 1 volk wordt de schaapachtige aktie van 555 bedoeld...

Dr.D | 10-01-05 | 21:44

<a href="http://www.metalsi.nl/images/noordafrikanen.avi">zoiets als dit....</a>

MYRZ | 10-01-05 | 21:43

Hé kut-Mootje!!
ik kwoot jou swa:'inperking van vrijheid van meningsuiting'. Wat jij denken man?
Vrijheid hier nummer 1! Vergelijk je vrijheid hier maar eens met de vrijheid die je in dat kamelenland had. Vooruitgang hé?
Dat heet westers. [email protected] modderfokker.

Stijlloze Rukker | 10-01-05 | 21:43

SCHIETEN SCHIETEN!

Sjaakbert | 10-01-05 | 21:43

Ik heb op het Centraal Station van Den Haag gewerkt. Ik heb nog nooit zo'n achterbaks volk meegemaakt.

clandestino | 10-01-05 | 21:42

Neen Piesbak...
Integendeel. Maar redeneren en nadenken...
En heel veel ervaring kan je er doorheen lezen...

Dr.D | 10-01-05 | 21:42

ahaa

stijlloze | 10-01-05 | 21:41

@mailsletje
Dan moet je je vaker wassen.

de bier | 10-01-05 | 21:40

wel met deze dude eens die het mailtje heeft gestuurd!

Jimbo | 10-01-05 | 21:40

[offtopic]
@Ruler

La vie est plus court , pour boire du vin gâté..

VWO-5 leert dat nog nhiehiet!
[/offtopic]

Blue-one | 10-01-05 | 21:40

Aandoenlijk dergelijke mail...

Maar goed, wat is nu de meerwaarde van het plaatsen???

Dr.D | 10-01-05 | 21:40

@clandestino
En de meest gestelde vraag: "Wat wil je nou?" Gevolgd door de stelling: "Ik maak je dood". Getuigt van zeer goede smaak en goede kennis der Nederlandsche Taal.

vanrechtsheeftvoorra | 10-01-05 | 21:40

@mailsloerie
Vergeef mij!

clandestino | 10-01-05 | 21:39

Dat waren over het algemeen de meest intelligente opmerkingen van de Marokkaanse jeugd.

clandestino | 10-01-05 | 21:36

@Dr.D
Zelfde Nederlands-lessen als Marok_for_live genoten?

MYRZ | 10-01-05 | 21:36

Quote:"De woordkeuze en de taalgebruik is bovendien onuitstaanbaar." unquote.

Jij fuile fiese Nederlanse kankahoew. Je moeda is een hoew, weet je.

clandestino | 10-01-05 | 21:35

(Offtopic)@Bleu-one: Ietsje moeilijker dan maar; Het leven is te kort om slechte wijn te drinken. (/offtopic)

Ruler | 10-01-05 | 21:35

Waarom spreekt hij in wij-termen? En waarom denkt hij dat niemand door zal hebben dat hij nog geeneens middelbare school heeft afgemaakt?
Eigenlijk zou GS de menselijkheid moeten hebben om zulke dingen niet te posten. Aan de andere kant laat het ook wel weer zien dat jullie écht geen stijl hebben :).

fifkikker | 10-01-05 | 21:35

En als je dan 1650 van die dingen met sambalsaus opvreet dan heb je wel een tsunami nodig om af te koelen.

vanrechtsheeftvoorra | 10-01-05 | 21:34

Ik zeg:
-edit: Wij zeggen: vieze spammert -

Pepijn Engelbert van | 10-01-05 | 21:34

De tering!!! -roepen: Slechte Moslims!!

Krijg je die hele schapenzooi in je nek!!!
Omdat je zelf geen moslim bent.
En het geenszins van plan bent te worden..
'Dus jij moet respekt'.
Dat soort werk.
Terwijl ze elkaar volgende week lopen te vertrappen tijdens de 'Hadj'...

Die axie voor Azie was waardeloos.
De Joint Strike Fighter kost meer...
Is ook wel een axie waard maar dan is dan een beetje te vlug achter elkaar.
(Om `n volk 1 te laten zijn)

Dr.D | 10-01-05 | 21:34

Geyteneuqers zijn lief!
Als je ze vol overgave zo'n onschuldig verkracht meisje ziet stenigen, dan springen de tranen in mijn ogen van vreugde over zoveel vreedzaamheid en liefde die ze hebben voor hun medemens.
Nee echt, ik geef deze Mohammed helemaal gelijk, Moslims zijn lief, en Nederlanders zijn lelijke kuttekoppen.

Specht | 10-01-05 | 21:33

Je weet toch, ik heb de geld ook voor die vrijheid van meeningsoeting.. saaa!

Chahid | 10-01-05 | 21:33

@piesbak
hey! wie begon hier met spelchecke!? jij of ik?

MYRZ | 10-01-05 | 21:32

Die jongens hebben volkomen gelijk. Het had ook wel iets minder gekund. Ik bedoel dat 1650 euri een hoop geld is. Zo'n loempiaatje kost hier op de markt 1 eurootje.

vanrechtsheeftvoorra | 10-01-05 | 21:31

@MYRZ
vie, als we het hier over leven hebben
:-P

(Zelfvertrouwen is weer op +++ niveau, dankje ! )

Blue-one | 10-01-05 | 21:30

@BigFoot: Behalve het 'goedkope', ik vind dit best wel hoogstaande humor, alleen op een lage manier gebracht :D:D

MYRZ | 10-01-05 | 21:30

Had ie wat in zijn geitenoog toen hij dit verhaal schreef?

clandestino | 10-01-05 | 21:30

@ . Suard
''ik denk dat het Ertan is''.

Dat denk ik niet, maar waar hangt die trouwens uit?

Mazzeltov | 10-01-05 | 21:30

@piesbak:
Duitsers met hoofdletter, zo ook het eerste woord van een zin! Spelchecken kan ik ook!

MYRZ | 10-01-05 | 21:29

Haha lachen man....
"Eigenlijk is jullie site een goedkope vorm van leedvermaak dat altijd in de
trek valt bij het publiek."
Tja, als je sommige onderwerpen ziet.... heeftie daar wel een punt.

BigFoot | 10-01-05 | 21:28

@piesbak:
hmm, guess you're right, scherp. Het is wel de VMBO-scholier ;)

MYRZ | 10-01-05 | 21:27

Ik ben geen voorstander van radicaal denkende moslims. Maar dit is een actie waar ik me weinig boos over kan maken. Het is bedoeld als "stof tot nadenken" zo te lezen en daar is toch niets mis mee? Op deze manier is er misschien wel ruimte voor een open discussie.

BramBierpul | 10-01-05 | 21:27

@Blue-one: Nu de 100 miljoenvraag: wat is 'life' in het Frans?

MYRZ | 10-01-05 | 21:26

Gaan we nou elke debiel serieus nemen?

Jean | 10-01-05 | 21:25

Misschien dat we dit eventjes door de Enigma machine moeten halen om dit te ontcijferen?

clandestino | 10-01-05 | 21:24

@Ruler
Ik lees weer eens over een geniale grap heen... :-$

btw examen gaat niet over Engels, maar over Frans :-P

Blue-one | 10-01-05 | 21:23

Suard: Ertran komt niet van de VMBO, en kan wel correct Nederlands schrijven. Niet dat hij net zo'n grot geytenneuqert is als deze geytenneuqert, of als geytenneuqert Mootje.
.
Pff, voorrecht, kankerleier, hij wenste gewoon dat hij dat was. Aaah, krijg echt neqschot-neigingen bij zulke teksten...

MYRZ | 10-01-05 | 21:22

Veroordeel eerst die grote groep klootzakken in je eigen maroc gemeenschap eens. Verschillende bevolkingsgroepen in Nederland hebben het niet zo op marokkanen, waaronder jullie moslim broeders ,de turken. Hoe zal dat toch komen?

de bier | 10-01-05 | 21:21

Tsja.. Dit soort duistere figuren hebben het vaak niet zo op humor.
Dieskrieminadzie, dat is het natuurlijk!
We mogen weer oppassen, discussieren is vaak een onbekend begrip bij deze multiculturele intellecten.

filosoof_op_klompen | 10-01-05 | 21:20

"MAAR DAN MAG NIEMAND ZEGGEN"
daar kan je toch niet tegen zijn, je was ook tegen de vrijheid van meningsuiting, niet lullig gaan doen als dat ook tegen jou wordt gebruikt...

MYRZ | 10-01-05 | 21:19

Blue-one: Leuk (en heel knap ook!)dat je dat weet, de vraag was voor Gahlid, of hij het ook wist. Snappie? Veel succes met je examens over 3 dagen!

Ruler | 10-01-05 | 21:19

sprakeloos :)

Fluox | 10-01-05 | 21:18

Aangezien ik nog niet zo goed ben ingeburgerd, wat betekend in godesnaam 'A'sallam 'weh lekoem'?

De Oerknal | 10-01-05 | 21:17

PS: let niet op de spelfouten... beetje snel geschreven, tsjah....

Sorry hoor,maar dat lukt echt nied.

braadlap | 10-01-05 | 21:17

Ach, leven en laten leven.

AJ | 10-01-05 | 21:17

wat een sukkels, als je het niet eens bent met het recht op vrijheid van menings uiting, flikker dan op naar zo'n kut moslim land dat 100 jaar achterloopt en ga niet lopen dreigen in een mailtje naar geenstijl!! lutsers!

Warrior | 10-01-05 | 21:17

ik denk dat het Ertan is

Suard | 10-01-05 | 21:17

Maroc voor LIVE? is dat het zelfde als niet opgenomen maar LIVE? ;-) life zal het moeten zijn maar ach marok moet volgens mij ook Maroc zijn dus gewoon een of andere loser die onder een zogenaamde marokaanse email wilt zeiken.

Rene | 10-01-05 | 21:16

<sprakeloos>

Fluox | 10-01-05 | 21:15

Waarschijnlijk probeert Ali B. onder een valse naam slimme taal uit te slaan.
:D

gnarti | 10-01-05 | 21:13

@Ruler
met de "f" --> anders betekent het direct/niet opgenomen ( als in concert )

Blue-one | 10-01-05 | 21:12

Is het "Maroc for Live" of "Maroc for Life" Gahlid?

Ruler | 10-01-05 | 21:11

Quote: En dan komen jullie met argumenten: omdat .... (bla bla bla)

Inderdaad: argumenten heb je niks aan, pak liever je pistool van je oom uit Irak en omleggen die hap..

Puik werk Mo, ouwe geitenneuqer!

De Oerknal | 10-01-05 | 21:08

ongezien de tyfus voor die *edit*

Warrior | 10-01-05 | 21:07

lol :) (begin van het einde?:P)

tits | 10-01-05 | 21:06

Zal MEKI wel geweest zijn.

rn1970 | 10-01-05 | 21:05

"MAAR DAN MAG NIEMAND ZEGGEN
WAT DIE WIL!"

Het lijkt warempel wel een soort van cabaret/satire...

KUTGEYTENVMBO-ER!

Blue-one | 10-01-05 | 21:05

En nu hoopt marok_for_live dat hij gekozen wordt als voorzitter van zijn moslim-goat-party om vervolgens JP bij de volgende verkiezingen van de troon te stoten. Jammer voor alle kinderboerderijen dat dan alle geiten worden afgemaakt. In plaats daarvan kunnen de kindertjes dan 'slechte moslims' aaien en wortels voeren. Je zult vast zitten te gluren naar GS nu maar vergeet niet je geyt af en toe te nemen. Sukkel!!

Hole In One | 10-01-05 | 21:04

"... geen bepaalde groepen
bevoorrecht of achterhaald worden."

De Islam, die is pas achterhaald! Kom maar terug als je de Koran op een menswaardige wijze en vanuit het gelijkheidsbeginsel kan interpreteren. Bergbewoner.

Sweeper | 10-01-05 | 21:04

99 van de 100 gevallen

Grote maten wel hoor !

Blue-one | 10-01-05 | 21:04

-weggejorist-

Pieter Baan | 10-01-05 | 21:02

doet u mij maar een mootje zalm... of liever gezegt; een mootje varken!

erik-e | 10-01-05 | 21:02

Gelukkig heeft de moslimgemeenschap en alle moslimlanden bakken met geld naar azie gestuurd.
oja je blijft een geiteneuqer.

rn1970 | 10-01-05 | 21:02

Zijn Arabisch is beter dan zijn Nederlands.....

Mucky | 10-01-05 | 21:02

Zelden is het voorgekomen dat iemand zoveel onzin in zo weinig tekst weet te proppen!

Ruler | 10-01-05 | 21:00

Laat hem eerst twee keer nadenken, voordat ie heel zielig een nieuw hotmail-acountje opend om 1 fucking mailtje mee te versturen. Die loser had zeker niets te doen.

Mudderfukker | 10-01-05 | 21:00

ik lees in de email:

inplaats van
-GEITENEUKERS!! te roepen kan je ook
-roepen: Slechte Moslims!! (dan is er in ieder geval geen haat bij de
moslims, dan bereik je veel meer)

bij deze:

vieze geytenneuqer

Geyt | 10-01-05 | 21:00

erg grappig (crypto)_

mediapik | 10-01-05 | 20:59

De voorgestelde vorm van "vrijheid tot meningsuiting" (de beperkte vorm namelijk) is stap 1 uit het Jihad-handboek tot invoering van de Sharia in ongelovige landen.

JasonX | 10-01-05 | 20:57

Vraag hem ff wat die zelf al gedaan heeft?

Gaia | 10-01-05 | 20:56

mmmm..... zo te horen solliciteert deze Jan Joker (of Mohammed Mekkah, Abdel Aso, of hoe zeg je dat op zijn Marrokaans) naar een enkele reis Atjeh voor een geheel verzorgde hulpverlenersvakantie.

Auf nie wiedersehen, lutser !

In dit godzijdank (nog wel) vrije land, waar we allemaal lekker kunnen zeggen wat we denken, hebben we toch maar mooi een hele boel centjes bij elkaar gesprokkeld voor een hoop van je geloofsgenootjes.

Maar allez, we doen het natuurlijk nooooooooooit goed !

Van Rechts | 10-01-05 | 20:56

van*. Heb zelf kennelijk ook probleempjes met de Nederlandse taal.

Passant | 10-01-05 | 20:55

Nee, da's geen Molendijk, dan had meer iets gestaan van:

ja=ja goed=goed
vvd=veel vrije dagen
We moeten de economie......
De armen hebben ook het recht....
etc...

Dit is iemand anders!

BennieB | 10-01-05 | 20:54

Mooi, dat ze zeggen dat jullie kaalkopjes vormen. Want jullie hebben toch al vaak laten blijken hoe erg jullie fan zijn van kaalkopjes. ;)

DMZ | 10-01-05 | 20:54

Wie voegt hem toe aan MSN? ;)

MrJ | 10-01-05 | 20:52

laat hem zijn uitkering maar doorsluizen naar 555

iSlamDunk | 10-01-05 | 20:52

losah...

laurens291 | 10-01-05 | 20:51

laat 'm de tievus krijgen :x

DiXiE | 10-01-05 | 20:51

Da's niet moelijk, da's Molendijk!

Conan de Rabarber | 10-01-05 | 20:50

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken