Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Sta op tegen tribaltumoren!

kankertattoo.jpgMooi man, je eigenste unieke jezelfzijn onderstrepen met met tribals en reedtgeweien, Niks zegt duidelijker 'non-conformistische vrijbuiter' dan een stukje subcutane lichaamsversiering. Handig dat getatoeëerde mensen van naalden houden trouwens, want dat scheelt weer traumatische ervaringen als de chemo aangeprikt moet worden. Want tattoos = kanker. Henk Schiffmacher is een massamoordenaar. Tribals zijn rouwkransen om de bovenarm, een lief dolfijntje op de enkel is een zelf toegebracht logo van een vroege dood. Als tattoos zelf mochten kiezen welke vorm ze hadden liep iedereen met een 'onrustige celwoekering'-plaatje. De plakplaatjes-generatie begint zo langzamerhand de ziekenhuizen en hospices te bevolken alwaar ze de ooit fleurige kleurstoffen in kankercellen inkapselen en zieltogend bezwijken aan hun persoonlijke expressie. Omdat er bestanddelen uit autobanden en drukinkt in tattoo-inkt zitten. Krijg je blaaskanker van. Zit je dan, met je rebelse tokkiestempel, kanker uit te pissen in een luier. Kom er maar in, z-lijst BN volk, met de Ben Saunders Kankertelethon Sta Op Tegen Zo'n Geinig Chinees Teken Op je Pols. Sommigen zullen dit allicht zien als een bitterzoete revanche voor het toebrengen van netvlieskanker aan onschuldige burgers die ongevraagd geconfronteerd worden met uitbundig volgeprikt lillend welvaartsvlees. Nouja, sommige trends heffen zichzelf op. Het goede nieuws? Dat tattoovrije strand komt er vanzelf.

Reaguursels

Inloggen

wasbeer1860 | 30-11-12 | 11:42
zoooooo wat ben jij gefrustreerd zeg... je hebt gelijk, je bent aantoonbaar slim, nou goed, ga je plaatsjes maar inkleuren en wel binnen de lijntjes blijven he.

ITEACHYOU | 30-11-12 | 12:56

Beste brave rukker, er is maar eentje bezig die doet alsof ie alles weet en dat ben jij. JIJ gooit er allerlei drieste uitspraken in over hoe ik als getatoeerd mens zou denken en functioneren. Je weet helemaal niets van mij. En dan heb je de zelfingenomen moed om mij te beschuldigen van gematigde intelligentie? Laat me niet lachen, man. Je hebt je eigen intelligentie of schijn daarvan al door het riool gebonjourd met je nergens op slaand geleuter over loosers en losers. Spreek jij Engels? Het zou me verbazen als je verder komt als een biertje bestellen, getuige je plempsel hieromtrent. Wat een giller. Maar goed, genoeg tijd in gestoken, dunkt me.
Gentlemen, I wash my hands of this sillyness.

wasbeer1860 | 30-11-12 | 11:42

wasbeer1860 | 29-11-12 | 17:28
ik zie het al, jij bent er zo een, niet mee te praten, denkende dat ie alles weet, maar weet geen reet. loose betekent in het Engels losjes, maar goed, dat wist je al natuurlijk. Natuurlijk moeten mensen het zelf weten of ze wel of niet een tattoo nemen, zo mag ook iedereen zelf beslissen of hij/zij wel of niet een drol op het hoofd wil dragen, maar dan mag ik het toch nog wel tokkie gedrag vinden? trouwens, kanker toewensen aan anderen, ook al doen zij dat ook, getuigt niet echt van intelligentie

ITEACHYOU | 30-11-12 | 10:23

@strikdewepstroper:
DE logo? Dan is het nog altijd HET logo. -1
Die babyboomer is van tig generaties terug, dan geloof jij zeker ook nog steeds dat de aarde plat is. -2
En dan hier proberen de intellectueel uit te hangen door een dinosaurus te quoten... -3

wasbeer1860 | 30-11-12 | 07:58

Breaking News!

Meest recente foto van de modernste Geenstijlserver:
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons...
Travo Joris von Loghausen links op de foto en mejuffrouw G-unite ter rechter zijde.

Ouslender | 30-11-12 | 04:41

Lyrics zeggen alles:
www.nuna.tv/arschgeweih-bandversion

Alert,alert : doublepost warning due to bad outdated oldfashioned ever crashing down antique steampunk pre-big-bang-geenstijlserver !!!

---

500 Internal Server Error:
app.steylloos.nl/mt-comments.fcgi
Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, [email protected] and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

---

*vraagt zich af of Joris en GU ooit wel eens de error logfiles hebben gelezen en daarmee aan de slag zijn gegaan*

Ouslender | 30-11-12 | 03:40

-weggejorist-

Ouslender | 30-11-12 | 03:38

-weggejorist-

Ouslender | 30-11-12 | 03:32

-weggejorist-

Real Dutch Meat | 29-11-12 | 23:33

-weggejorist-

Real Dutch Meat | 29-11-12 | 23:33

zik | 29-11-12 | 14:21 | + -7

Wat ben jij een ongelovelijke nare vooringenomen kapsonesleier.

Real Dutch Meat | 29-11-12 | 23:32

"Een tattoo is de logo van de mislukking."


Theodore Dalrymple
Gevangenisarts en psychiater.

strikdewepstroper01 | 29-11-12 | 23:14

Dacht ik toch werkelijk op nujij aanbeland te zijn... Begint hier aardig op de gemiddelde Varagids lezer te lijken.

tismilucas | 29-11-12 | 22:34

Het is maar hoe je het wilt zien. zelfverfraaiing of automutilatie. En ik wens niemand kanker toe.

Dus ook al zie ik Tattoos als een ziekte, ik wens vurig dat het daar bij blijft.

nl04922 | 29-11-12 | 20:41

Pas maar op, Leo... Straks heb je nog een klacht van één van die moraalridders hier aan je broek. Je zou toch maar de gore moed hebben om voor hun edel nageslacht lessen te draaien! Met jouw en mijn inferieur IQ zijn we hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor het verval van onze Neerlandse samenleving. Pek en veren, beter verdienen we niet. Zou Sire dan toch ergens hout snijden met hun tolerantie campagne? Hij lijkt me in ieder geval scherp toegesneden op de haat-modalen ubermenschen die hier reaguren.

wasbeer1860 | 29-11-12 | 18:19

Godbetert, mag ik nog wel zelf bepalen welke kleur sokken ik aantrek? Of is daar ook mijn IQ uit af te leiden?

Hier 3 tattoo's, niet zichtbaar voor de buitenwereld want bedekkende kleding. Oja, ik ben heel dom want ik werk in het voortgezet onderwijs. Als docent.

Leodeleukste | 29-11-12 | 17:44

Goed argumenten tegen al die geflipte flippo's op SuicideGirls.com.

milky bar | 29-11-12 | 17:29

@ I teach you:
Ik probeer helemaal niets recht te praten, amateur. Eerst eens goed lezen waar het om begon, dan pas proberen met grote mensen mee te praten. Hebben je pappa en mamma je dan niets geleerd? Ik zal het nog één keertje uitleggen in woorden met minder als vier lettergrepen, zodat jij en Zik het ook kunnen volgen, okee? Here goes:
Mensen moeten lekker zelf weten of ze tattoos nemen. Als ze het niet willen, ook prima. Maar het valt erg op dat alleen de mensen zonder tattoos altijd wat te zeiken en te janken hebben over met mensen met tattoos. Bemoei je lekker met je eigen ongeinkte zaken. Dat jij niet met tattoos rondloopt wil toch ook niet zeggen dat je dan automatisch een Gaastra-hockey-kakker met een lease Audi en 2,5 koter en een Labrador bent? Nou dan. Niet iedereen met tattoos is een aso-narcist-tokkie-laag voorhoofdige. En het "verdiende loon als iemand met tattoos kanker krijgt", daar draait m'n maag echt van om. Kleinzielig, bekrompen en zielig. Mag lijen dat mensen die zoiets zeggen zelf kanker krijgen. Oh. En looser schrijf je met één o. Loser. Dom, zelfingenomen toetsenbord riddertje...

wasbeer1860 | 29-11-12 | 17:28

En t blijft een feit dat vreemdgaande vrouwen door getatoeerde mannan geneukt worden....
Ik snap jullie boosheid,.
Mensen die zich storen aan anderen sterven eerder aan een hartaanval of hersenbloeding.

blavasky | 29-11-12 | 17:09

zik | 29-11-12 | 14:26
het is uitkauwen....... hahahahahaa

ITEACHYOU | 29-11-12 | 16:55

wasbeer1860 | 29-11-12 | 15:02
dus ook een punker met paars haar en een afgeschoren achterkantje vindt jij gewoon geen tokkiegedrag? ik zeg niet dat het verboden moet worden, maar het is toch wel tokkie gedrag? zie me al zitten op kantoor met zo een typetje naast me.

ITEACHYOU | 29-11-12 | 16:55

wasbeer1860 | 29-11-12 | 14:18
grappig dat jij zo reageert, blijkbaar heb je zelf tattoos en probeer je het daarom recht te praten. daar gebruik je heel veel woorden voor, waarschijnlijk omdat je jezelf nog moet overtuigen. tattoos zet je niet alleen omdat je ze mooi vindt, die zet je zodat anderen tegen je kunnen zeggen, zoooo, das mooi en dan voel jij je weer beter. en dan heb ik het vooral over die tattoos die je zelf niet eens kan zien omdat ze onder op je rug staan.

ITEACHYOU | 29-11-12 | 16:51

@soepvandedag: kijk daar ga je al.. in discussies gelijk willen meppen. Ook tokkie-tatoo gedrag. Je blijft rolbevestigend bezig..

zik | 29-11-12 | 16:09

"Yep, ook een tatoo-tokkie-trekje. Denken dat ze iedereen de wet voor kunnen scrhijven, dat ze iemand zijn.. helaas..
zik | 29-11-12 | 14:56 | + 0 -"

..

Jij blij dat je veilig achter je monitor zit :)

Ik denk dat je je mening voor je gehouden had als ik je in de kroeg tegen kwam..

Zo niet had je je bril kunnen zoeken..

He getver nu doe ik het zelf ook.. Is natuurlijk een stereotype dat intellectuele hoogopgeleide internet helden een bril dragen..

soepvandedag | 29-11-12 | 15:49

wasbeer1860 | 29-11-12 | 14:51

Alle intelligente mensen onderscheiden zich van anderen door het hebben van Tattoos, o sorry ik bedoel NIET.

Ik heb het gezegd, wat alle mensen denken over mensen met Tattoos. Loosers!

nl04922 | 29-11-12 | 15:26

@ Karel Marks:
Ik denk meer dat Soep in het geweer komt tegen die burgerklootjes die hier alles met inkt in de huid lachend kanker toewensen. Iedereen moet het zelf weten of hij wel of niet aan de tatoeages wil maar dat geeft nog niemand het recht om dan vervolgens maar blij te verkondigen dat iemand met een tat kanker dan zelf heeft opgezocht en verdient.

wasbeer1860 | 29-11-12 | 15:06

of was het nou "valt in herhaling..."
dammit. de inkt is naar mijn ene hersencel gestegen.

wasbeer1860 | 29-11-12 | 15:02

soepvandedag | 29-11-12 | 14:21 | + 1

Zit onderscheiden van burgerklootjes dan in een likje verf? Ga lekker door met je anti burgerlijke onderscheid, dat tekent inderdaad, ja, de burgerlijke mens.

KarelMarks | 29-11-12 | 15:02

@rara | 29-11-12 | 12:57
Hiero 130 en 2 plaatjes... Al ruim 30 jaar.......

lilluke halve hoan | 29-11-12 | 14:57

Je vervalt in herhaling...
*gaap*
toedels

wasbeer1860 | 29-11-12 | 14:57

Yep, ook een tatoo-tokkie-trekje. Denken dat ze iedereen de wet voor kunnen scrhijven, dat ze iemand zijn.. helaas..

zik | 29-11-12 | 14:56

@zik: Ben je er nou nog? Ksssst!

wasbeer1860 | 29-11-12 | 14:54

@wasbeer: wat heerlijk bevestigend weer. Egocentrish. Je wil alleen reacties die JOU interesseren. Typisch het gedrag van egocentrische aandachtsgeilende tatoo-tokkies. Die zelf al doorhebben dat ze zelf zoo saai en nietszeggend zijn, dat er al inkt aan te pas moet komen om er nog iets van te maken.
.
@Soepvandedag: lees het bronartikel even, sukkel.

zik | 29-11-12 | 14:52

@nl04922:
Nee... Net zo min als "Trust me, I have no tattoos!" denk ik...

wasbeer1860 | 29-11-12 | 14:51

Trust me, I have a tattoo. Zul je niet vaak horen lijkt me!

nl04922 | 29-11-12 | 14:47

@Zik

:') 30 shops in Nederland waaraan geleverd mag worden?! Je hebt geeen idee waarover je praat. Deze resultaten zijn al maanden bekend en zijn wij al maanden geleden over geinformeerd (ja ik ben tattoo-artiest).
.

Wel heerlijk te lezen hoe simpel de mensen zijn die zo angtvallig bezig zijn vooral niet als 'tokkie' voor de dag te komen. Gelukkig is de tijd van tokkies, bouwvakkers en matrozen al jaren voorbij en zijn er nu gigantisch veel artsen, studenten en andere hoogopgeleiden die hun tattoo komen halen..

..

En dat stukje over 'tattoos zullen verdwijnen door evolutie, de sterkste zal namelijk overwinnen' :'D..

Dat zal dan toch echt het hardwerkende getattooeerde klootjes volk zijn dat over het algemeen een stuk sterker/gespierder is dan het intellectuele-brildragende-magere-kijk-mij-eens-even-ontwikkeld-zijn kneuzen volk :)

soepvandedag | 29-11-12 | 14:44

zik | 29-11-12 | 14:28 |
Je bent eigenlijk wel schattig. Je simpele omgekeerde psychologie trucjes maken vast veel indruk op je -ongetwijfeld gekochte- vriendjes en vriendinnetjes maar ik moet je teleurstellen. Ik lig er niet zo erg wakker van.
Maar ik ben nu wel uitgespeeld met je, jochie. Een lekkere GS rel is best leuk maar dan wel met iemand die me van repliek dient op een manier dat ik er ook om kan lachen, als is het maar omdat de reaguurder in kwestie me met mezelf confronteert. Daar slaag jij tot nu toe niet in.

wasbeer1860 | 29-11-12 | 14:35

Neurologen lachen zich een deuk bij de combi reetgewei en hernia. Ze dichten het net een beetje scheef.

BP Richfield | 29-11-12 | 14:33

zik | 29-11-12 | 14:26 |
Gut gut, je doet wel heeeel erg je best om alles met een tattoo te verguizen en tot het vagevuur te veroordelen, Zik. Wat is er met je, ben je vroeger in elkaar geslagen door een tokkie met een tat? Gast, wat loop JIJ te balken zeg, doe ajb wat nuttigs vandaag en spring van een brug ofzo.

wasbeer1860 | 29-11-12 | 14:31

@Wasbeer: dat je over 'upperclass inteelt' begint, toont al aan dat je jezelf niet tot de upperclass rekent, en dus in feite mij al gelijk geeft dat je tot de lagere klasse behoort. Waarvoor dank. Dat de drollenanalogie te moeilijk voor je is en je hem dus niet begrijpt, hoef je niet eens te zeggen, dat spreekt voor zich.

zik | 29-11-12 | 14:28

@soepvandedag:
Ik weet het niet hoor, ik denk dat jouw tatoo-inkt al naar je hoofd gestegen is, misschien moet je zelf even wat beter lezen. De in NL goedgekeurde inkten die door de groothandel geleverd worden, zijn inderdaad 'goed', of althans, zijn nog niet zodanig getest dat het tegendeel is bewezen (!! dus dat is iets anders dan pertinent goed!!).
.
ECHTER, er zijn maar 30 shops aan wie die groothandel mag leveren en levert. De rest van de shops haalt z'n inkt god-weet-waar, en die inkten kunnen kankerverwekkend zijn.
.
Daarnaast betreft het JUIST zwarte inkt die als extra kandidaat op de lijst staat.
.
Lezen is moeilijk, dat snap ik wel, zeker met een tatoo in je oog, dus ik zal het uitkouwen voor je.
.
De kankerwekkende stoffen waar men in duitsland op doelt, zijn PAK's. Die zitten bv. ook in uitlaatgassen, en MET NAME in zwarte inkt. DAT is wat in duitsland onderzocht is. In Nederland KAN MEN DAT NOG NIET ONDERZOEKEN, dus zijn daar geen gegevens van bekend.
.
DAARNAAST heb je AZO kleurstoffen, die ook kankerverwekkend zijn. DAARVAN heeft men in 2007 vastgesteld dat minder dan 5% van de shops die inkten nog gebruiken.
.
Kortom.. je bewijst maar weer eens het vooroordeel dat tatoo-henkies niet de meest intelligente personen op deze aardkloot zijn. Waarvan akte.

zik | 29-11-12 | 14:26

@zik: je volledig ongenuanceerde reactie bepleit mijn eerder tegel alleen maar. En bedankt voor je oh zo guitige en terzake dienende drollen metafoor. Ik kan nu met een gerust hart aannemen dat ook jij het resultaat bent van generaties lange onbeperkte upperclass inteelt.

wasbeer1860 | 29-11-12 | 14:25

@Wasbeer: gelijk heb je. En toch ben jij ook bekrompen. Als jij mij ziet lopen met een drol op mijn hoofd, zul je mij uitlachen en beschimpen. Terwijl ik dat juist zo mooi vind, een drol op mijn hoofd! En je moest eens weten hoe zulke intelligente mensen graag een drol op hun hoofd zouden willen!
.
Lul toch niet zo dom man. 99% van de mensen met tatoo's betreft lager opgeleide voetbaltokkies. Dat er 1% intelligentia is bij wie het verstand even op 0 sloeg toen ze dronken in de tatooshop zaten, doet daar niets aan af verder. Kijk eens op straat om je heen, en trek je conclusies.

zik | 29-11-12 | 14:21

Pff wat een dom bericht.. Ben blij met mijn tattoo's, vooral het feit dat ik me ermee onderscheid van de standaard doorsnee burger zoals de schrijver van dit stukje met dat bord voor zn kop..

Ook grappig dat alle media het gelul zoals altijd klakkeloos overnemen..

NL goedgekeurde inkt soorten zijn NIET kankerverwekkend/giftig, etc.. Feit is alleen dat de groothandels wel alle soorten inkt mogen verkopen, dat moet dus veranderen..

Verder valt de zwarte inkt NIET onder deze inkt, dus verhalen over chinese tekens, tribals en aarsgeweien slaan helemaal als een lul op een drumstel, aangezien dit zwarte tattoos zijn :)

Huiswerk doen of mond houwen..

soepvandedag | 29-11-12 | 14:21

Ik zie het probleem eigenlijk niet zo. Het is gewoon een evolutie-geintje. De zwakken/dommen sterven uit. En laat dat nu juist het tokkievolk zijn die met tatoos rondloopt.
.
Lijkt mij eigenlijk prima geregeld. Nu nog zorgen dat piercings toxisch zijn, en dan maken we stappen als maatschappij!

zik | 29-11-12 | 14:20

Leuk om te lezen hoe alle comformistische burgermannetjes hier ageren tegen alles met een tattoo. Lekker generaliseren en met de zekerheid van de onwetende allerlei uitgekauwde clichee's oplepelen.
Nog geen seconde de tijd nemen om te realiseren dat er naast de tramp stamps en tokkie tijgers ook nog een heel breed scala aan andere mensen (inclusief +100 IQ) rondloopt die een tattoo mooi vinden. En ja, die nemen er ook een omdat ze het mooi vinden. Maar dat staat zoooo vreselijk ver van jullie bekrompen, ontevreden toetsenbord ridderende bestaan af dat er maar een enkele reactie overblijft en dat is tattoo dragers onverbiddelijk neersabelen en jullie tevredenheid uitspreken over het gegeven dat mogelijk een enorme groep mensen kanker oploopt door hun voorliefde voor een alternatievere expressievorm. Hoop dat jullie het ook eens in je nabije omgeving of zelf mee mogen maken wat die ziekte aanricht. Maar misschien gaat het er gewoon wel om dat jullie eigenlijk stik en stik blij zijn dat een ander iets ergers overkomt als het lijden van jullie pathetisch en kleurloos bestaan.

wasbeer1860 | 29-11-12 | 14:18

Ik ga DEAUHEAUD!!!!
Vooral omdat ik mijn tattoos voornamelijk in de jaren 80 al op mijn donder had zitten!
(voor de "ik wil tof zijn dus ik neem een tribal en een motur" hype)
Toen hadden ze nog Chinese Gammaverf met lood!

mothersfinest | 29-11-12 | 14:18

Het zal mij werkelijk aan mijn reet oxideren wat anderen van mijn tatoeages vinden. Heb je er last van dan moet je maar de andere kant op kijken.

Rotzak84 | 29-11-12 | 14:15

Bruno Alaska | 29-11-12 | 14:03 | + 0

Lol, typefouten komen bij iedereen wel eens voor, maar scherp opgemerkt.

netnix | 29-11-12 | 14:08

@ITEACHYOU | 29-11-12 | 13:57
Als de schelp groen uitslaat, is je oorbel van koper, in plaats van goud.

Al SchietjemeLevend | 29-11-12 | 14:07

@netnix | 29-11-12 | 13:01 |

Het staat ook zo superslim om een woord als intelligenter verkeerd te spellen.

Bruno Alaska | 29-11-12 | 14:03

netnix | 29-11-12 | 13:59
het zal, maar mijn rationaliteit vertelt mij dat een tattoo bedoeld is om op te vallen...

ITEACHYOU | 29-11-12 | 14:01

ITEACHYOU | 29-11-12 | 13:53 | + 0

hahaha, gepikeerd ben ik niet, vind het alleen jammer dat je jouw normen en waarden op mij projecteert en daaruit de conclusie trekt omtrent de reden dat ik tattoos heb genomen. Dat is wat ik bedoelde met je verkrampte wereldbeeld, het was dus niet als belediging bedoeld.

netnix | 29-11-12 | 13:59

me vriendin heeft een schelp aan de binnenkant van haar dijbeen laten tatoëren. Elke keer dat ik me oor er op leg ruik ik de zee......

ITEACHYOU | 29-11-12 | 13:57

ITEACHYOU | 29-11-12 | 13:47 | + -1 -

Sorry, ik tegels abusievelijk al in de toekomst...

eerstneukendanpraten | 29-11-12 | 13:56

netnix | 29-11-12 | 13:48
als je zo slim bent, dan snap je toch wel dat je die tattoo alleen maar hebt ten behoeve van de streling van je eigen ego? met een argument als "ik vind het mooi" kom je er niet, maar goed je bent zo slim, dus dat snap je wel denk ik, met je zeer loose wereldbeeld... Maar ik ben ook niet boos of zo hoor, niet meteen gepikeerd zijn, ik heb het beste met je voor ;).

ITEACHYOU | 29-11-12 | 13:53

Het IQ is niet een goede graadmeter voor gezond verstand. Ook al heb je een IQ van 172 kun je nog stomme dingen doen.
.
Tattoo's zijn wel vaker te vinden bij de zgn. Tokkies. Als je ze vraag waarom die tattoo's dan is het antwoord eingelijk altijd: vind het mooi. Over smaakt valt niet te twisten, dus tja ondanks dat ik het oerlelijk vindt en het dom op mij overkomt is zo'n tattoo voor de persoon in kwestie iets waardevols.
.
Er zijn zelfs mensen die schroeven in hun schedel draaien omdat ze dat mooi/cool vinden. Ik vraag mij wel is af wat die mensen bezield. Maar uiteindelijk bepaald iedereen zelf wat hij wilt doen binnen de kaders van de heersende cultuur.
.
Mensen veel plezier met jullie (oerlelijke) plaatjes.

Klefbekje | 29-11-12 | 13:53

eerstneukendanpraten | 29-11-12 | 13:44 | + 0

Nee, geen universitaire studies gedaan, slecht HBO. Vond toegepaste techniek leuker dan theoretische.

netnix | 29-11-12 | 13:50

ITEACHYOU | 29-11-12 | 13:38

Mijn ego hoeft niet gestreeld te worden, dat heb ik niet nodig. Wat een ander van mijn tattoos vind moet diegene zelf weten, ik heb ze genomen omdat ik het mooi vind, niet meer en niet minder.
Ik begrijp dat dit misschien een moeilijk concept is om te geloven, als jij wel constante goedkeuring nodig hebt van je omgeving om jezelf gewaardeerd te voelen.

En dat jij niet geloofd dat ik een IQ van 145 heb, dat is jouw probleem en waarschijnlijk te danken aan je verkrampte wereldbeeld.

netnix | 29-11-12 | 13:48

eerstneukendanpraten | 29-11-12 | 13:45
pffff, 13.44 en ik maar zoeken hahahaaha

ITEACHYOU | 29-11-12 | 13:47

ITEACHYOU | 29-11-12 | 13:38 | + 0 -

Ben ook benieuwd wat ze op mijn tegel van 14.44 te zeggen heeft. Ik denk doodse stilte btw...

eerstneukendanpraten | 29-11-12 | 13:45

Toen plotseling alle schaapmensen met zo'n imbiciel sleutelkoort rond liepen te spoken, vroeg ik me in eerste instantie verbaast af waar ineens al die saxofoonspelers vandaan kwamen.

Hanxie | 29-11-12 | 13:45

netnix | 29-11-12 | 13:01 | + -6 -

Zo zo, een IQ van 145. Dan heb je toch zeker minimaal twee universitaire studies tegelijkertijd gedaan en ben je in allebei cum laude afgestudeerd?

eerstneukendanpraten | 29-11-12 | 13:44

netnix | 29-11-12 | 13:20
IQ van 145......... geloof er geen reet van, voor wie heb je die tattoos? Voor jezelf? Hoezo?
Hou je anders niet van jezelf? Ik vind een spoiler mooi, maar dan laat ik er nog geen een inplanteren in me reet. Je moet gewoon beamen dat je die tattoo hebt genomen zodat andere mensen er positief op gaan reageren en dat streelt jouw ego weer of sta je elke dag voor de peigel je mooi tatto te bewonderen ........ of zie ik dat verkeerd

ITEACHYOU | 29-11-12 | 13:38

Geen van die tribal dragers heeft een idee waar de afbeelding voor staat en het merendeel van die geinige chinese karakters betekent gewoon 'Nr. 24 Kou Lo Yuk met nasi' of, de kleine variant, 'Sambal bij?'.

Zure Sigaar | 29-11-12 | 13:35

"Goede Europese regelgeving ontbreekt."

Bij gebrek aan een plaatje van een getatoeëerde facepalm:

c.cslacker.com/2779l.jpg

phantom2 | 29-11-12 | 13:27

miko | 29-11-12 | 13:21 | + 0 -
Wel passend eigenlijk, behalve onze mogelijkheden om te doden zijn we eigenlijk niet veel verder geevolueerd

Zatkniss | 29-11-12 | 13:22

@netnix | 29-11-12 | 13:01
Ja, en ik 146 en ik heb er geen een.

@DANNY3960 | 29-11-12 | 13:05
Ja precies en je kinderen een leuke aparte naam geven zodat hij zijn leven lang voor lul loopt.

@Tointje | 29-11-12 | 13:07
De meeste tattoos zijn religieuze uitdrukkingen van stenen tijdperk volkeren. Blij dat we dat achterlaten.
Het is toch een soort van ja....
nl.wikipedia.org/wiki/Automutilatie

miko | 29-11-12 | 13:21

Balzakius | 29-11-12 | 13:05 | + 0

Omdat ik het mooi vind, geen andere reden dan dat.

Wat ik mij dan afvraag is waarom er zo geoordeeld en veroordeeld moet worden door mensen zonder tattoos...
Als je het niet mooi vind, doe je het niet, maar om iedereen dan hersenloos en tokkie te noemen, dan lijkt het mij dat je jezelf in die categorie plaatst die je anderen toeschrijft.

netnix | 29-11-12 | 13:20

Annabel, mocht je nooit een aarsgewei laten zetten van je ouders of je partner?

Zatkniss | 29-11-12 | 13:18

Tattoo eruit snijden, zout in de verse wond strooien en je hebt weer wat nieuws wat ook 'stoer' is, ofzo..

Causa Sui | 29-11-12 | 13:17

@Ayatollah Oink-Oink | 29-11-12 | 12:48
Begrafenisondernemer?

Buffell | 29-11-12 | 13:16

Vroeger was praktisch elk volk in de wereld getatoeëerd en zijn tatoeages een van de oudste kunstvormen bekend bij de mens. Sinds dat de Europese mogendheden de wereld gingen kolonialiseren en de behoefte kregen om de onderdrukte volken te "heropvoeden" (onder aanvoering van jawel de Katholieke kerk) is de tattoo-cultuur in de hele wereld sterk afgenomen door de onderdrukking en vervolging van getatoeëerde mensen (zogenaamde tokkies) die inferieur zouden zijn aan het westen/geciviliseerde blanken. Aan de reacties te zien heeft de indoctrinatie van de katholieke kerk toen, bijzonder goed gewerkt. Wat een stelletje reli-gekkies hier op geenstijl ;).

Tointje | 29-11-12 | 13:07

@netnix | 29-11-12 | 13:01
Gewoon een vraag: Waarom ? Waarom die plaatjes ?

Balzakius | 29-11-12 | 13:05

miko | 29-11-12 | 13:00


Net zoiets als in da 70's een reis naar India maken om je eigen "IK" te ontdekken.

DANNY3960 | 29-11-12 | 13:05

In het kader van de ziektekosten is het ook hier weer bizar dat ik godverdomme meebetaal omdat zo een pannekoek/pannekoekeres infectie krijgt na een tattoo of een piercing. Rot op, je betaalt het zelf maar.

ITEACHYOU | 29-11-12 | 13:02

@hangtiet met knoop | 29-11-12 | 12:46
Je laat alle sollicitanten eerst strippen? :-D

Dömper | 29-11-12 | 13:01

KarelMarks | 29-11-12 | 12:29 | + 0

Beste Karel, mag ik mijzelf dan even voorstellen... met een IQ van 145 en tattoos...
Waarschijnlijk een stuk inteligenter dan jij met je hersenloze geblaat.

netnix | 29-11-12 | 13:01

'vroeger' waren tattoo's een teken dat je op de rand leefde of in ieder geval het een en het ander mee had gemaakt voor goed of kwaad.
Nu is het vooral een triest gebeuren van burgerlulletjes en trutjes die 'iets' voor zich zelf willen. Een soort van shopper voor mannen met een midlife.

miko | 29-11-12 | 13:00

Je kan net zo goed stoppen met ademhalen. je krijgt tegenwoordig overal kanker van.

twn the mayor | 29-11-12 | 12:58

@Faux pas | 29-11-12 | 12:37
Ik heb een IQ van 129, en dus geen tattoos. Misschien ligt de grens wel op 128, dat zou zomaar kunnen.

rara | 29-11-12 | 12:57

Darwin overwint altijd! Ik vond toch al dat die wezenloze tokkie-volksstammen, die zich de laatste 20 jaar vol hebben laten graveren met tribal meuk dood moesten. Individualisme me reedt(gewei)!!!

Aktivist | 29-11-12 | 12:55

Ik kijk sowieso meer naar het innerlijk. *kuch*

Biff Eagleburger | 29-11-12 | 12:54

@Ayatollah Oink-Oink | 29-11-12 | 12:48
En dan toch nog onzeker overkomen. Hij kán het!

Balzakius | 29-11-12 | 12:53

Ah. Graffiti staat ook mooier op een lelijke muur in het kansengetto.

Jan Passant mk2 | 29-11-12 | 12:50

Is dat nou een buik of een reet op die thumbnail?

Conan de Rabarber | 29-11-12 | 12:50

Maar ik rook niet.

Mesmer | 29-11-12 | 12:49

-weggejorist-

Informer_007 | 29-11-12 | 12:49

@ Franz Jozef | 29-11-12 | 12:25 |
Wanneer begint dat?

normanius | 29-11-12 | 12:48

@Faux pas | 29-11-12 | 12:30
Als je haar beft, kijk je tegen een pvda roos aan.

Al SchietjemeLevend | 29-11-12 | 12:48

Sjonge jonge gs. Dacht dat julllie van het onderste uit de kan halen waren, ipv. Alles klakkeloos aannemen.
Bericht is hoaxer dan hoax. Alleen maar weer den reden om de tatoo industrie zwart te maken!

dani7902 | 29-11-12 | 12:47

@Zure Boer | 29-11-12 | 12:40

Ik maak me niet druk om - ik heb alleen een aangepast patroon in mijn sociale contacten met ze. Bijvoorbeeld neem ik ze niet in dienst.

hangtiet met knoop | 29-11-12 | 12:46

Evolution is a nice thing.

Nature builds better mice. Evolution builds smarter cats.

Dus als de tokkies zo nodig een wegwijzer naar de artisteningang op hun onderrug moeten tekenen, of de randdebiele analfabete voetballers half-bijbelse spreuken in trendy-gothic/elfish op hun lichaam willen hebben dan zorg de inkt voor het uitwerken van de principes van Darwin.

Alleen moet bij het zien van de pica in het artikel de spreuk van Darwin worden aangepast (of eigenlijk liever niet) :

Survival of the fittest
wordt dan
Survival of the fattest

hangtiet met knoop | 29-11-12 | 12:44

Ik heb al tatouages vanaf mijn 16e, waarschijnlijk zonder autobanden in de inkt. En nou ben ik inmiddels 64.
Oh... en ik heb ook kanker, maar ik geloof er niks van dat dat van die tatouages komt.

Graaf van Egmont | 29-11-12 | 12:42

De enige mensen die zich druk maken om tatoeages zijn mensen zonder tatoeages. Het zijn net moslims die tatoageloze. Lekker boeiend wat je ervan vindt.

Zure Boer | 29-11-12 | 12:40

Sommige Surinamers hebben GUP op hun slappe leuter staan. In erecte toestand snap je pas waarom want dan staat er te lezen: Groeten Uit Paramaribo.
eerstneukendanpraten | 29-11-12 | 12:27 | + -2

Of je zegt gewoon niets.

Uriël Fack | 29-11-12 | 12:39

-weggejorist-

Santa Waus | 29-11-12 | 12:39

Alfred E. Neuman | 29-11-12 | 12:35 | + 0

Leuk woord voor scrabble, tatoetakelen

KarelMarks | 29-11-12 | 12:38

@Faux pas | 29-11-12 | 12:30
Het volgende is er mis: ze ziet er uit als een halfafgemaakte kleurplaat.
rara | 29-11-12 | 12:34 | + 0

En wat zijn die gekke bultjes over haar hele lijf?

Uriël Fack | 29-11-12 | 12:38

Zijn er verminkten die dachten dat ze er naast mooier ook gezonder door werden ?

exkoppijn | 29-11-12 | 12:38

GS heeft het over een stukje lichaamsversiering. Er zijn er echter zat die zo onder die shit zitten dat je met recht kan spreken van door de bomen het bos niet meer zien wat dan tegelijkertijd in de meeste gevallen maar goed is ook.

grappert | 29-11-12 | 12:38

@Faux pas | 29-11-12 | 12:30
De plaatjes!

miko | 29-11-12 | 12:37

@KarelMarks

Ik heb een IQ van 127 en heb meerdere plakplaatjes...

Faux pas | 29-11-12 | 12:37

@KarelMarks 12:29
Jij kent niet veul mensen, is het wel? Hoi - Ashley is de naam, en tatoeages zijn mijn faam. Enorme droeftoeterT dat je er bent. Ehehe.

AshleyJ"Ash"Williams | 29-11-12 | 12:37

Ik begrijp nu waarom je zo weinig ouderen met tats ziet... die halen het gewoon niet!

Caveman48 | 29-11-12 | 12:37

Nou kan niemand meer zeggen, tattoo's staan zo lullig als je in het bejaardentehuis zit. Toevallig heb ik een prikprent van een esculaap, hoe ironisch.

Ducasse | 29-11-12 | 12:36

@Faux pas | 29-11-12 | 12:30

Niets mis mee, maar zonder ink zou ze nog mooier zijn

Idontgiveafunk | 29-11-12 | 12:35

@KarelMarks | 29-11-12 | 12:29

Er zijn genoeg mensen met een iq van >100 die tatoeages hebben, maar deze mensen zijn meestal slim genoeg om zichzelf te laten tatoetakelen op een plaats waar je het niet direct kan zien.

Alfred E. Neuman | 29-11-12 | 12:35

@Faux pas | 29-11-12 | 12:30
Het volgende is er mis: ze ziet er uit als een halfafgemaakte kleurplaat.

rara | 29-11-12 | 12:34

Wat boeit dat nou dat je op je 50ste reedtkanker krijgt als je je voor je 40ste doodspuit.

ikhaatnicknames | 29-11-12 | 12:33

Tattoos zijn voor tokkies en aandachtshoeren.

WillemWordtWakker | 29-11-12 | 12:32

Een probleem voor de volksgezondheid van anderen is dat geen bloed mag worden geven door diegene die een tatoeage heeft laten zetten.

Petrus de Rewa | 29-11-12 | 12:30

Tatoeages zijn hetzelfde als een brandmerk op je voorhoofd in de middeleeuwen: pas op, ik ben onbetrouwbaar en/of een idioot met een IQ onder de 70.
De eerste met een tatoeage en een IQ boven de 100 moet ik nog tegen komen.
Ik vind het wel duidelijk in het maatschappelijk verkeer.

KarelMarks | 29-11-12 | 12:29

Heb je de holocaust overleefd met je nazi-indentificatie tatoo, lees je dit.

Getson | 29-11-12 | 12:28

Cuyahoga | 29-11-12 | 12:16 | + 4 -

Sommige Surinamers hebben GUP op hun slappe leuter staan. In erecte toestand snap je pas waarom want dan staat er te lezen: Groeten Uit Paramaribo.

eerstneukendanpraten | 29-11-12 | 12:27

* bij het anker op zijn handrug een geel polsbandje laat tatoeëren *

Kapitein Sjaak Mus | 29-11-12 | 12:27

Balzakius | 29-11-12 | 12:21

Ja, maar stel je eens voor: geen SBS, geen familie De Mol meer, geen talentenshows of c-artiesten die iets doen.

Franz Jozef | 29-11-12 | 12:25

Godsammekraken | 29-11-12 | 12:19
Lol!

Zeg maarKaas_Cuevara | 29-11-12 | 12:24

Tattoos bij vrouwen vind ik vaak lelijk, eigenlijk bijna altijd. Die van Asa Akira kan ik wel hebben.

MBeen | 29-11-12 | 12:24

Tattoos zijn inderdaad kankerverwekkend. Aan de oogbollen welteverstaan.

Zeg maarKaas_Cuevara | 29-11-12 | 12:23

Joepie, we hebben het volgende bangmakerij-topic in Nederland!!!
Vergeet de kankerverwekkende pindakaas en appelstroop niet mensen! Levensgevaarlijk...

Posselmetzuremossel | 29-11-12 | 12:22

Balzakius | 29-11-12 | 12:20
yeah right.. ik zeik hier so shut the f.. up

Optimel Prime | 29-11-12 | 12:21

@Franz Jozef | 29-11-12 | 12:18
Minder Tokkies = minder kanker. Zou plat in moeten houden dat het geld van KWF naar de Tokkies zou moeten gaan, maar daar creëer je weer meer Tokkies mee. We're fucked.

Balzakius | 29-11-12 | 12:21

@Optimel Prime | 29-11-12 | 12:12
Ik zou zeggen; start lekker een blog en stop met zeiken.

Balzakius | 29-11-12 | 12:20

@Indates | 29-11-12 | 12:08
Lezen man! LEZON!

Balzakius | 29-11-12 | 12:19

Tattoo = Tokkie.

Het verminderen van het aantal tokkies heeft zo zijn voordelen. (Deze voordelen zijn een ieder bekend.)

Franz Jozef | 29-11-12 | 12:18

Uhm, ik wacht maar een uurtje met mijn boterhammen, mijn trek is opeens weg.

Idontgiveafunk | 29-11-12 | 12:18

300% belasten die onzin. We weten al jaren dat tattoo's niet gezond voor je zijn. Ondertussen wordt ik gedwongen om meer te gaan betalen voor schone energie waar aan de andere kant mensen hunzelf onderkalken en mijn ziektekostenpremie omhoog duwen. En waarvoor ? Hiervoor: www.shownieuws.tv/wp-content/uploads/2... (Goed kijken..)

Balzakius | 29-11-12 | 12:17

Schiffmacher = de nieuwe Moszkowicz.

Einde van de Domheid | 29-11-12 | 12:16

Zo heb ik 10 jaar geleden 'I love Sofia Vergara' op mijn klabanus laten zetten, voor het geval dat ze plotseling aan zou bellen.
Tegenwoordig staat er 'I love Soa', dus als ze nog aanbelt is de kans klein dat ze blijft voor het eten.

Cuyahoga | 29-11-12 | 12:16

In India dragen de lagere kasten een stip van een bepaalde kleur op het voorhoofd.

Zo'n reedtgewei geeft hier de sociale status aan.

zeg maar jansen | 29-11-12 | 12:16

@Indates | 29-11-12 | 12:08
Oost-indische inkt wordt gemaakt met roet, net als 'echte' tattoo-inkt. Roet = onvolledig verbrande koolstof, waar vaan nog PAK's inzitten. Daar gaat het artikel over.

Heb je al knobbeltjes in je lies?

rara | 29-11-12 | 12:15

@Cuyahoga | 29-11-12 | 12:12
Ah, de Tom Selleck therapie?

dlseth_ | 29-11-12 | 12:14

Kankerverwekkende stoffen in tattoo-inkt en autobanden.
Jammer, de campagne 'fijnstof = onzin' begon net zo lekker te lopen!

Einde van de Domheid | 29-11-12 | 12:14

Henk Genocidemacher.

Balzakius | 29-11-12 | 12:14

Dat is zo jaren 90...

nielsjuuh23 | 29-11-12 | 12:13

Dat iemand er een foto van maakte voor later thuis verbaast mij dan weer.

zeg maar jansen | 29-11-12 | 12:13

Gewoon je snor laten staan, dan denken alle kankercellen: "wow, een snor, nu houd ik het voor gezien".

Cuyahoga | 29-11-12 | 12:12

Gaap.. wat 'n geweldig topic weer

Optimel Prime | 29-11-12 | 12:12

Een aarsgewei is altijd handig. Er is geen snellere, makkelijkere en veiligere manier om een vrouw te herkennen die haar eigen naam kan spellen met alle varianten van hepatitis die ze heeft.

dlseth_ | 29-11-12 | 12:12

En toch vind ik zo'n reet gewei geyl. Natuurlijk niet bij zo'n wijf hier op de picca. Maar bij zo'n slanke den van 25. Ziet er gewoon lekker uit wanner je ze van achter doet.

Fokjeop | 29-11-12 | 12:11

Die hele autobanden die je soms in oorlellen ziet zijn ook niet gezond volgens mij.

Godsammekraken | 29-11-12 | 12:11

Tokkies die zichzelf kapot maken door hun eigen achterlijkheid. Darwin zou er trots op zijn.

Requiescat in pace | 29-11-12 | 12:10

Zelfverminking leidt tot schade aan het lichaam, maar dat was al bekend.

rara | 29-11-12 | 12:08

Gelukkig is mijn rebelse tokkiestempel in de early eighties nog gewoon met oost-indische inkt geprikt. En, rages, daar doe ik niet aan mee.... dus dat was het.

Indates | 29-11-12 | 12:08

Ik heb altijd van mijn vader geleerd om positief naar nieuwe feiten en omstandigheden te kijken. In dat licht; ook dit nieuws kan zo zijn voordelen opleveren.

Absoluut niet waar | 29-11-12 | 12:08

Het schijnt trouwens ook dat je er lelijk van wordt.

Godsammekraken | 29-11-12 | 12:08

Hoe lang duurt het contract met Theo Janssen nog?

tafkaFM | 29-11-12 | 12:07

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken