Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Travestiet? Dan vraag je om verkrachting in Brussel

oie_2681044sDrtm1bF.gifEr zijn een hoop zaken die je verwacht van een goed studentenfeestje. Wat niet in die categorie thuis hoort, is dat je na afloop verkracht wordt in een parkeergarage. Dat overkwam een 19-jarige student van de Hogeschool-Universiteit Brussel. Hij had zich verkleed als vrouw want haha studentikoos en werd onderweg naar huis beroofd en verkracht door twee allochtone tieners. Nu heeft de HUB maatregelen genomen. Feestjes, fuiven en dopen van het studentenkorps moeten voortaan afgelopen zijn op het moment dat de winkels in de Nieuwstraat sluiten. We hebben even gecheckt, dat is om 19.00. Goed studentenfeestje wel, wat om 19.00 droog gelegd wordt. Maar er is een nog debielere maatregel genomen. Mannelijke studenten mogen zich op feestjes niet langer verkleden als vrouw en andersom. Wait wut? Waarom niet? Nou, aldus een woordvoerder van de HUB, "Bepaalde groepen ervaren dat als provocerend." En waar hij 'bepaalde groepen' zegt, bedoelt hij allochtonen met een islamitische achtergrond, stop de tijd. Hey, HUB, wat de neuq ben je aan het doen? Zelfislamisering ten koste van leuke feestjes, altijd -1. Waar ligt nou het probleem? Bij studenten die zich ludiek verkleden als het andere geslacht? Wij dachten van niet. 'Oh, je bent verkracht, voortaan geen leuke feestjes meer als straf!' Is toch debiel? Het argument 'dan vraag je er ook om' is immers door vrouwen met korte rokjes al decennia geleden ongeldig verklaard. Daarom, Brusselse studenten, PROTEST! Laat dit niet gebeuren. Elke avond als travestieten over straat in een protesttocht. Na sluitingstijd. Net zolang tot die vermiddeleeuwisering van studentenfeestjes wordt terug gedraaid.

Reaguursels

Inloggen

En hoe zit het met male to female transgenders dan?
Wel makkelijk om slachtoffers de schuld te geven van verkrachting.

nuclearstar | 29-11-12 | 18:19

Ssst, geen kritiek! Anders zou je 'bepaalde groepen' kunnen provoceren!

dagutnie | 27-11-12 | 09:18

Godverdomme, telkens als ik Nederland compleet gestoord ga vinden, komt er wel een ander Europees land dat er nog eens een schepje bovenop doet.

Hoe erg is het wel niet dat de misdaad zelf me totaal niet verbaast? Dat ik bij het kopje meteen "Moslims" denk zonder daar mis mee te zitten? En dat wat me echt kwaad maakt de bekrompen, angstige weg-met-ons houding is van de Universiteit?

Vroeger droegen studenten sabels. Voor de lol, en tegen rapalje. Misschien is dat een idee. Stukken liever dan zulk achterlijk gebuk.

Piet van het Padje | 26-11-12 | 20:48

dit soort smerig kudtvolk verdient de kogel.

tussen de ogen, dat dan weer wel

dekogelkwamvanlinks | 26-11-12 | 19:36

Ik ervaar de ongelooflijke intolerantie van die moslims ook als buitengewoon provocerend. Zouden ze er dan ook mee ophouden?

Boer in 020 | 26-11-12 | 19:30

Als vrouwen lopen doen we 30km verderop ook hoor :)

10 Februari, can't wait!

Dat dan ook weer | 26-11-12 | 19:00

www.hln.be/hln/nl/1265/Onderwijs/artic...

Ze zeggen dat het in goed overleg is gedaan als "proactieve" handeling voor de veiligheid. Maar hoe je het ook noemt, er wordt weer toegegeven aan de angst. In plaats dat iedereen eens even stelling neemt en keihard laat zien dat we dit niet pikken..

Heb al zo vaak studenten in vrouwenkleren gezien voor feestjes/ontgroeningen. Dat is op z'n zachtst gezegd lachwekkend, en het is onmogelijk om ze echt voor een vrouw aan te zien.
Gebrek aan humor bij deze daders, as usual.

Suzamigo | 26-11-12 | 18:40

-weggejorist-

Vrije Nator | 26-11-12 | 18:11

Dit bericht bevestigd weer dat Marokkanen gewoon de grootste homo's zijn. Een man gaat verkleed als een vrouw en wordt verkracht? Tering hey, die Finnen blijven me echt keer op keer verbazen.

Loghuis | 26-11-12 | 18:04

Dit incident staat niet op zichzelf. Sofie Peeters toonde de sexuele intimidatie op de Brusselse straten door voornamelijk allochtone mannen in haar documentaire ‘Femme de la rue’ die in juli 2012 in première ging. Volgens Peeters een complex probleem dat vaak mannen uit lagere sociale klassen betreft. In haar reactie was ze terughoudend om naar allochtonen te verwijzen. Wegkijken en aarzelen om man en paard te noemen tekent de koudwatervrees die een gerichte aanpak in de weg staat. Het geeft aan dat de emancipatie van een bepaalde groep allochtonen in België nog in de kinderschoenen staat.
georgeknightlang.wordpress.com/2012/11...

George Knight | 26-11-12 | 17:56

Dus iedere man die zich ooit heeft afgevraagd hoe het is om van achter genomen te worden naar Brussel toe en verkleden als vrouw... wel even portemonee en mobieltje thuis laten natuurlijk.

TijnZ | 26-11-12 | 17:26

@ zeertegendradig | 26-11-12 | 13:43 |
Onder het mom van, ik had mijn ogen dicht en dacht aan een vrouw.

Rest In Privacy | 26-11-12 | 16:34

tolerantie is tegenwoordig een andere term voor "te laf zijn om partij te kiezen"

Beerbong | 26-11-12 | 15:22

Gewoon een paar geiten los laten lopen, dat leidt ze wel af!

P.L. Ompzak | 26-11-12 | 15:09

Een ding heeft hebben flink wat bij de EU aangesloten landen en hun inwoners met elkaar gemeen: een ongekende lafheid waardoor dit soort gasten hun gang kunnen blijven gaan en steeds verder gaan.

La Vie En Rose | 26-11-12 | 15:00

Ach, nu wordt door de HUB ontkend dat het advies ooit is afgegeven...

Schoorsteenveger | 26-11-12 | 14:45

Het wordt met de dag triester.

Ben Adam | 26-11-12 | 14:06

--"Bepaalde groepen ervaren dat als provocerend."--
Let nou even op de spiertrekkinkjes in de mondhoeken. De glimlichtjes in de ogen. Geen mens bedoelt zoiets vandaag de dag nog serieus. Zelfs bepaalde groepen niet. Het is het meest platgetreden cliché aller tijden.
Hooguit advocaten scoren er hier en daar nog mee. En wat Kamerleden.

dedeurs | 26-11-12 | 13:53

@frank87 | 26-11-12 | 13:14
is in het grootste gedeelte ook gelukt. al heb ik het idee dat de grens langzaam weer opschuift.

LordNobady | 26-11-12 | 13:48

Duiding:

Binnen de islam wordt alleen de persoon die genomen wordt gezien als homo. Er is dus niets hypocriet aan volgens de islam logica.

zeertegendradig | 26-11-12 | 13:43

Het gebeurde dan ook op het Martelarenplein...

hfakker | 26-11-12 | 13:34

Ik heb een donkerbruin vermoeden dat die twee gasten pas in de krant lazen dat ze geen vrouw te pakken hadden gehad maar een verklede kerel...
eerstneukendanpraten | 26-11-12 | 10:51 | + 51 -

Jij onverbeterlijke positivo!!! Zomaar veronderstellen dat die schobbejakken de krant lezen...

HerhalingGemist | 26-11-12 | 13:29

Ik denk dat we allemaal weten wie hier de daders waren. Wat me wel opvalt, is dat ze een man te grazen hebben genomen. Iets met doodstraf in de meeste islamitische landen.

Nequebard | 26-11-12 | 13:27

Dat gekaffer op moslims altijd. Er zijn er best wel die met hun tijd meegaan.
Dan mag je gewoon loodrecht naar beneden springen van een flatgebouw, in plaats van headfirst.

das_Freudenmädchen | 26-11-12 | 13:17

@deraderendraaien | 26-11-12 | 10:55
Dat is al lang geprobeerd...
Nederland heeft zo'n tolerante historie.

frank87 | 26-11-12 | 13:14

@lilluke halve hoan | 26-11-12 | 13:13
"n" terugpakt

lilluke halve hoan | 26-11-12 | 13:13

@kom hoe heet ie | 26-11-12 | 10:52
ik heb dat met iedere godsdienst... mogen die ook weg dan?

EricJ | 26-11-12 | 13:10

Maar buigen zullen we! Net als de travestiet, buigen en hard in je kont genomen worden..

http://www.telegraaf.nl/buitenland/21109861/__Rel_over_ontgroening__.html

rukvogel | 26-11-12 | 13:08

Doldwaas | 26-11-12 | 12:34 |
Ik zie ook geen goep die respect claimt, moet ik zeggen. Ik zie een groep tuigjongeren die verdomd goed doorhebben hoe ze de Wil van de Verhevene in kunnen zetten om de buurt waarin ze leven te terroriseren, ik zie een groep tuigjongeren die verdomd goed doorhebben dat ze door hun ouders niet teruggefloten worden als ze de kufar te grazen nemen op gedrag dat binnen de eigen cultuur afgekeurd wordt, ik zie een groep tuigjongeren die handig gebruik maken van de neiging van de grotere groep waartoe ze behoren om zich af te wenden van westerse waarden.
Het een roept het ander op, het een versterkt het ander. Het is een duivelskring.

Schoorsteenveger | 26-11-12 | 12:46

Wacht even, dus namens die pedofiele profeet een man neuqen als hij verkleed is als vrouw maar toch duidelijk een man is wel Haram? Ach, het is maar goed dat het HUB dan met gespreide bipswangetjes bukt voor de Islam, scheelt weer een paar studenten verkrachtingen.

Fopspeen | 26-11-12 | 12:40

Schoorsteenveger | 26-11-12 | 12:02
In dit geval zie ik eigenlijk nog geen groep die respect claimt voor bepaalde opvattingen. Alleen een groep tuigjongeren die een Brusselse ladyboy verkrachten. Vervolgens zie ik een universiteit die daar meteen de conclusie aan verbindt dat het zou gaan om culturele groepen die aanstoot aan bepaalde dingen nemen. Rekening houden met een groep voordat die groep zelf überhaupt aangegeven heeft dat het wil dat er rekening met haar geworden wordt dus.

Doldwaas | 26-11-12 | 12:34

In elke stad blijkt een Flop Cohen te wonen!

kibambam | 26-11-12 | 12:32

@andersom dag |26-11-12|12:21|
als overheerser cq. agressor ergens zijnde moet je je natuurlijk ook anders gederagen he.. dan moet je het goeie voorbeeld geven. als gast hoef je dat niet... dan kun je volstaan met uit beleeftheid meedoen aan de plaatselijke gewoonten. ;)

amin | 26-11-12 | 12:32

Pff wat een land, ben blij dat toen we nog in Indonesie zaten ons een stuk beter gedragen hebben en ons aangepast hebben aan de locale gewoonten en gebruiken.

Andersom dag | 26-11-12 | 12:21

LordNobady | 26-11-12 | 11:25 | + 1 -

Had ik nog niet aan gedacht idd...

eerstneukendanpraten | 26-11-12 | 12:20

Je zult maar je kinderen moeten opvoeden in het West-Europa van nu, geen fijne gedachte.

Notarislamp | 26-11-12 | 12:11

Kaas de Vies | 26-11-12 | 10:55 Volgens mij gaat het over mensen met klompen en grijs haar die op visite ( moeten ) gaan bij moslims en daar dan een beter mens van worden. (Alsof ik als standaard ingezetene dat bij voorbaat al niet ben. Over stigmatiserend gesproken en dat nog wel voor een overheid waarvoor ik inmiddels als zo'n werkzame 30 jaar mijn steentje op een geldelijke en fatsoenlijke manier bijdraag).Vervolg > Ongeacht of de mannen en vrouwen gedwongen en overeenkomstig het geloof/levensovertuiging apart moeten zitten. Nu is zo'n "feest" niet iets waar ik als rechtgeaarde Hollander mij toe aangetrokken c.q verplicht voel om dit in opdracht van de staat bij te wonen. Het voegt nl. niets maar dan ook helemaal niets toe met hoe ik mij nu voel en gedraag in de openbare ruimte. Respect , daar moet je niet om vragen , dat moet je verdienen. En met de ene mens ( ongeacht het geloof , opvoeding) heb je nu eenmaal gevoelsmatig meer dan met een ander, daar is niets mis mee , en dat moet je zeker niet van overheidswege gaan afdwingen met zo'n mallotig betutteld en geldslurpend tollerantiepakket.
Zoals ik al in een eerder post naar voren bracht , ik heb nog het ultieme tollerantiepakket van zo'n 40 jaar geleden . Lagere school foto's , wat een relaxt Nederland in die tijd. Denkt met weemoed terug aan het uitgaan in de jaren 80 , nagenoeg geen trammelant om elk wissewasje en / of verkeerde blik.Maar ja , vanaf de jaren 70 tot nu is het alleen maar een grotere rotzooi geworden in de openbare ruimte. En nu gaan ze als ultiem lapmiddel met tollerantiepaketten aan de gang . I rest my case...........

ja,diedus! | 26-11-12 | 12:07

Doldwaas | 26-11-12 | 11:52 |
Je hebt het over 'niet-bestaande culturele gebruiken', maar je vergeet dat 'bepaalde groeperingen' hier in het westen zo hun eigen opvattingen hebben over hoe de samenleving eruit zou moeten zien en hier hun eigen cultuur aan het vormgeven zijn. Roomser dan de Paus dus.

Schoorsteenveger | 26-11-12 | 12:02

@Patatter | 26-11-12 | 11:57
Ken je de film 'shawshank Redemption'?
'They are not gay, you have to be human first, they don't qualify'......

necrosis | 26-11-12 | 12:01

@Schoorsteenveger | 26-11-12 | 11:48
"Bepaalde groepen...". Maar die mag je niet duiden, want dan "scheer je hele groepen over een kam". Snap jij het nog?

La Bailaora | 26-11-12 | 11:58

Jaja, je moet wel wat over hebben voor cultuur hoor. Het lijkt me het beste om ons volledig aan te passen aan de allochtonen en voortaan voor alle autochtonen een straatverbod in te stellen van 18:00 tot 7:00 uur.
.
Overigens, eeuh, man verkracht, dan waren die moslims dus wel homo. Maar er zijn toch geen moslims die homo zijn? Horen ze dan niet zichzelf van het dak te gooien?

Patatter | 26-11-12 | 11:57

@Schoorsteenveger | 26-11-12 | 11:48
In dat soort huizen moet je je schoenen toch achterlaten bij de voordeur?
En niet voor een cadeautje van de Sint.....

necrosis | 26-11-12 | 11:52

Dat bepaalde groepen ervaren dat als provocerend-verhaal is ook nog eens gelul. In veel Islamitische landen wordt met het aannemen van een ander geslacht veel relaxter en toleranter omgegaan dan in veel landen in het westen. In Iran worden geslachtsveranderende operaties al sinds jaar en dag gewoon door de staat vergoed en in Istanbul lopen travestieten trots te prijken over straat, om maar eens wat voorbeelden te noemen. Dus het lijkt er sterk op dat de HUB rekening houdt met niet-bestaande culturele gebruiken en dat het hier gewoon twee tuigjongeren betreft, losstaand van cultuur.

Doldwaas | 26-11-12 | 11:52

Of de daders moslim zijn, is de vraag.

Met de juiste kleding en schminck kan
elke boerenlul eruit zien als een Arabier of Turk.

Beetje suggestief topic.

Bakito | 26-11-12 | 11:52

Een jongen mag zich dus niet meer als vrouw verkleden, want dan wordt ie verkracht.
En een vrouw die zich als vrouw kleedt ook dan?
Is verkrachting in Belgie nu legaal in functie van kledij en geslacht?

Troef | 26-11-12 | 11:49

"Want bepaalde groepen ervaren dat als provocerend".
Kan ik me voorstellen dat die 'bepaalde groepen' dit als een provocatie opvatten. Maar is dat dan niet het probleem van die 'bepaalde groepen'? En is het vervolgens niet het probleem van onze samenleving dat deze 'bepaalde groepen' die een verkleedpartijtje kennelijk als een provocatie zien menen zich het recht toe te mogen eigenen om als groep met voorbedachte rade tot beroving en verkrachting over te gaan?
Haatzaaien, beledigen, provoceren, je hoeft vandaag de dag niet veel meer te doen om 'bepaalde groepen' in beweging te krijgen. Nog even en we provoceren al als we ons als kufar manifesteren en geen geblindeerde schuifdeuren, schoenenkasten en extra kraantjes in onze huizen willen.

Schoorsteenveger | 26-11-12 | 11:48

Maar owee als je een busje pepperspray in je tas hebt ter verdediging tegen het allochtone gajes met een islamitische achtergrond. Dan heb je pas een probleem.

Sunabalk | 26-11-12 | 11:48

@Daalder | 26-11-12 | 11:39
Badr Hari in vrouwenkleding?
Ik zou hem NIET doen!

necrosis | 26-11-12 | 11:48

Ing. eslapen | 26-11-12 | 11:03
Het lijkt er steeds meer op dat we in oorlog zijn ja.

Zzzzooooffff | 26-11-12 | 11:47

Voor de verkrachters heeft Allah 72 schandknapen als beloning achter de hand.

BroodenSpelen | 26-11-12 | 11:42

Er komt een punt dat de racisme kaart niet meer getrokken kan worden bij geweld tegen minderheden. En berg je maar als dat punt bereikt is.

zonder_moeite | 26-11-12 | 11:40

Laat het niet waar zijn....

Inderdaad, stel van die lieve kickboxers als vrouw verkleden ? Zou hun imago nog meer goed doen.

Daalder | 26-11-12 | 11:39

Lol fijne gast, geen feestjes meer voor hem voorlopig.

weedo | 26-11-12 | 11:39

Brussel dit, Brussel dat. Alsof Amsterdam en onze andere grote steden wel veilig zijn voor homo'tjes en zulk soort types na 8 uur in de avond.

Mr_Tarzan | 26-11-12 | 11:37

Als man in een jurk lopen mag alleen op voorwaarde dat je er ook een haatbaard bij draagt. Dat onderscheidt de mannen van de mietjes.

amin | 26-11-12 | 11:36

-weggejorist-

Naall | 26-11-12 | 11:35

Dus aggressieve moslims zijn heaumeau's? Want als je aan het verkrachten slaat dan moet het je toch opvallen dat de anatomie van onder wat anders is dan je verwacht. Als je dan toch doorgaat dan is er wel wat raars met je aan de hand. Welke idioot wil een man neuken?

cugel | 26-11-12 | 11:35

Eerste reactie die bij mij opkomt is om die gasten eens flink te verkrachten met dildo, maatje Bubba, dit te filmen en op youtube zetten, laat de rest maar aan de schaamtecultuur over.

Idontgiveafunk | 26-11-12 | 11:30

Als dit mijn club was, zouden we vanaf nu allemaal continu in een jurk ons varken uitlaten.
En degenen die daar behoefte aan hebben uitleg verschaffen, op een manier die aansluit bij het bevattingsvermogen van de doelgroep.
Want als het hier een nachtmerrie moet worden, dan toch in ieder geval niet de onze.

vetkleppert | 26-11-12 | 11:30

Ga de volgende keer gewoon gekleed als agressieve allochtoon. Ook ludiek!!

DikHoofd | 26-11-12 | 11:29

@BassieB | 26-11-12 | 11:22
Brussel, de hoofdstad van 'Europa', waar je in bepaalde wijken overdag niet eens durft te komen als blanke zijnde.....
Zouden politici nou werkelijk niet doorhebben wat ze aangericht hebben?

necrosis | 26-11-12 | 11:29


Die twee moslims hebben die student verkracht ? Ze merkten het verschil echt niet ? Waar was de tijd dat ze zich nog gewoon met een geitje gelukkig prezen !

Gary Gunstone | 26-11-12 | 11:27

Dus als iemand een vrouw in boerka in mekaar rost wordt die verboden?

Bugsy Malone | 26-11-12 | 11:27

Walgelijke bangebroeken. En omdat ze zich geprovoceerd voelen gaan de machocultuurverrijkers ook telefoons jatten zeker? What's next: juweliers wettelijk verbieden omdat die allochtone overvallers provoceren? Geef dat tuig gewoon een necqschot!!

The Green*Machine | 26-11-12 | 11:26

@eerstneukendanpraten | 26-11-12 | 10:51
een krant lezen?

LordNobady | 26-11-12 | 11:25

In Nederland bouwen ze halal woningen, iedereen bukt voor de islam.

Tremor | 26-11-12 | 11:25

@Cyaegha | 26-11-12 | 11:18
Ik ervaar het geloven in een opperwezen als pure bloedarmoede.

necrosis | 26-11-12 | 11:25

@kapotte_stofzuiger | 26-11-12 | 10:51
daar komt hij niet op. hij zoekt iets dat toegankelijk is voor het volk en waar hij zonder problemen 2 bepaalde mensen volgens hun cultuur kan behandelen.

sorry kaas ik zou er ook zo geen torentje weten voor je. misschien het gebouw van het EP. die hebben zo graag dat wij ons aanpassen.

LordNobady | 26-11-12 | 11:24

@MarcS | 26-11-12 | 11:12
Nee, ik doelde op de daders die hierboven ook (terecht) als van de mannenliefde worden beschouwd, terwijl ze dat in hun eigen cultuur héél anders ervaren.

Larry Cook | 26-11-12 | 11:22

Je zou bijna een knokploeg verkleden als vrouw en rondjes gaan lopen in Brussel.

BassieB | 26-11-12 | 11:22

@ole guapa | 26-11-12 | 11:12
-

Ome Azo gokt zó maar dat een gemiddelde jellaba-dragende groep soepjurkbaarden er in sommige Nederlandse (deel-) gemeenten MET GEMAK in zouden slagen om een zaterdagmiddagse Sinterklaasintocht verboden te krijgen...
-
(ALS dat in het verleden al niet eens een keer gebeurd is, hier of daar...)

azoturie | 26-11-12 | 11:20

Kan dat toleratie pakket niet even in een niet-Nederlandse taal worden gemaakt of zo?

GebuktIsGenomen | 26-11-12 | 11:20

een echte travestiet draagt toch immer een stiletto ? Of twee, aan d'r poten. Poten ? Hoezo poten ?

Moeltasik | 26-11-12 | 11:20

Elke dag denk ik dat de grens nu wel bereikt zal zijn.
Helaas is de werkelijkheid anders...

number668 | 26-11-12 | 11:19

ik ervaar het geloven in een god als beledigend en provocerend. Wanneer wordt dat afgeschaft?

Cyaegha | 26-11-12 | 11:18

truusch | 26-11-12 | 11:02 | + 0 -
Vandaar dat ze ook niet meer bij varkens in de buurt mogen komen...

Sadomassochristus | 26-11-12 | 11:18

Maar goed, 25% van de bevolking heeft pvda gestemd en heeft er dus begrip voor dat arme, gekwetste moslims uit frustatie als vrouw verklede studenten verkrachten.

spanarchist | 26-11-12 | 11:17

gebeurd zelden maar ben echt sprakeloos..

de beer van de meer | 26-11-12 | 11:16

Kan het wel begrijpen. De Islam is altijd al goed geweest in anderen naaien.

Buffell | 26-11-12 | 11:16

Het kwartje valt, in sommige culteren zijn mannen in jurken heel erg normaal, maar dat verklaart niet de verkrachting.

Hmm nu heb ik hoofdpijn.

Kaas de Vies | 26-11-12 | 11:15

"Bepaalde groepen vinden dat provocerend". Welnu. 'Bepaalde groepen', waartoe onder anderen ikzelf behoor, vinden het 'provocerend', om niet te zeggen 'worden kots- en kotsmisselijk' van de manier waarop 'bepaalde groepen' moslimse allochtonen onze samenleving - ongestraft!- verkankeren.

Peter Emile | 26-11-12 | 11:13

Nu het gezeik over Zwarte Piet een beetje verstomt, voel ik hier aan mijn water dat binnenkort Sinterklaas geen jurk meer aanmag. Zou ook maar Booslims kunnen irriteren!

ole guapa | 26-11-12 | 11:12

Larry Cook | 26-11-12 | 11:09 ook als je verkracht wordt? o ja, dan zie ik mogelijkheden. Ik kan alleen niet participeren aangezien de mijne daar niet toe in staat is.

MarcS | 26-11-12 | 11:12

-weggejorist-

MaxiCosi24 | 26-11-12 | 11:12

Het is nu wel duidelijk dat die moslim gastarbeiders DE miskoop waren van de vorige eeuw.
En Janmaat en Wilders hadden gewoon gelijk.
Maar linkse oogkleppen zitten blijkbaar vast met twee-componenten superlijm.

King of the Oneliner | 26-11-12 | 11:11

Ik snap natuurlijk de frustratie, deze jongeren hebben geen toegang tot Halal-woningen en dat is bijna een misdaad tegen de menselijkheid.

Kaas de Vies | 26-11-12 | 11:10

Dom-dom-dom. Die lollige studenten hadden gewoon een hoofddoekje moeten omdoen. Dan was er niks gebeurd.

De Literator | 26-11-12 | 11:10

Binnen die cultuur ben je pas heaumeau als je de ontvangende partij bent.

Larry Cook | 26-11-12 | 11:09

Heeft jullie favoriete minister Plasterk al gereageerd dat hij ook deze maatregelen wel ziet zitten?

spanarchist | 26-11-12 | 11:09

Wat is er aan de hand met deze wereld? Dit is toch bizar?

Dus als er een auto gestolen wordt, dan mogen auto's maar niet meer parkeren in een straal van een km waar deze diefstal heeft plaatsgevonden?

Als een winkeldief iets steelt, halen we het desbetreffende artikel maar uit de handel?

Wtf?

ShameLess | 26-11-12 | 11:08

Wat ik maar niet kan begrijpen is waarom travestie voor 'bepaalde groepen'provocerend is en dus kennelijk maar niet meer mag - maar dat die 'bepaalde groepen'zelf aan de lopende band provoceren, maar dat dat dan kennelijk geen probleem is. Xenofilie, ten koste van alles.

Hommel | 26-11-12 | 11:06

Maar begrijp ik dus dat er een jongen is verkracht door twee (mosim) jongens? Is dat niet net zoiets als varkensvlees eten?

Joost Maghetweten | 26-11-12 | 11:06

Aah gelukkig, de Macaca Sylvanus is ook weer in het nieuws.
Een paar kenmerken van het dier zijn, dat hij door zijn sloopgedrag en agressiviteit ongeschikt is om in huis gehouden te worden.
MAW : een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Rest In Privacy | 26-11-12 | 11:06

Hoe dan ook, voorgoed verwijderen uit de maatschappij deze mannetjes.

MarcS | 26-11-12 | 11:05

Toch wel grappig dat men op Belgische sites ook al de term Finnen gebruikt ter duiding van bepaalde bevolkingsgroepen. Het Geenstijl effect gaat de grens over.

fender05 | 26-11-12 | 11:04

Bepaalde groepen ZIJN provocerend.

Jan Passant mk2 | 26-11-12 | 11:04

Een kerel met een jurk aan in z'n reet neuken. Je moet als jonge moslim natuurlijk de tradities van je imam in stand houden he...

daatzel | 26-11-12 | 11:03

@Kaas de Vies | 26-11-12 | 10:59
Je slaat de spijker op de kop!
*bevestigend muzakje op 100Db voorbij laat razen, maar niet plempen doet*

necrosis | 26-11-12 | 11:03

Ik snap het niet hoor, ze verachten iets maar hebben er vervolgens gemeenschap mee?

Raar

truusch | 26-11-12 | 11:02

Verkrachting is een wapen.

Zzzzooooffff | 26-11-12 | 11:02

Dus als je je verkleedt als vrouw worden moslimjongeren daar geil van? Ik snap het zo langzamerhand wel.. onderdrukte homofiele gevoelens, allemaal!!

mental K | 26-11-12 | 11:01

De omgekeerde wereld: de eigenlijke daders worden gezien als slachtoffers, en het verkrachte slachtoffer als uitlokkende dader. De politici die dit bedenken zijn juist provocerend bezig en zouden z.s.m. uit hun ambt ontzet moeten worden.

Frederickk49 | 26-11-12 | 11:01

*rammelt aan de server*

Larry Cook | 26-11-12 | 11:00

Dus alle mannen in jurk mogen verkracht worden. Op naar de moskee! Ownee, dat is natuurlijk Razisme!

Sadomassochristus | 26-11-12 | 11:00

Er moet toch ergens bij het verkrachtingsproces bij de Finnen een lampje zijn gaan branden dat ze hier niet met een vrouwspersoon te doen hadden.
Waarschijnlijk al op het moment dat hij zijn GSM moest afgeven en met zware stem scgreeuwde dat hij een kerel was, maar hé, zo'n buitenkansje konden ze blijkbaar niet laten lopen.

Cuyahoga | 26-11-12 | 11:00

@dani7902 | 26-11-12 | 10:57
Rishi had ook een straatverbod....
Wanneer bepaalde zaken niet werken, moet je wat anders verzinnen, ook al zijn de linkse Gutmenschen het er niet mee eens!

necrosis | 26-11-12 | 11:00

Als je als bevolkingsgroep aantoonbaar stelselmatig specifiek een andere bevolkingsgroep terroriseert met criminaliteit, dan is dit toch racisme, of werkt dat maar 1 kant op?

Kaas de Vies | 26-11-12 | 10:59

Laten we gewoon allemaal binnen blijven, om mensen van wie het intellect niet meer aankan dan een berg met een paar geitjes erop vooral niet te provoceren.

vetkleppert | 26-11-12 | 10:59

Dus Moslim-vrouwen met snor vragen er zelf om in Brussel. Mooi dan weten we dat.

netniet | 26-11-12 | 10:59

Jaja provocerend. En zelf daarna wel verkleed in een lange jurk naar de moskee gaan zeker.

fender05 | 26-11-12 | 10:59

deraderendraaien | 26-11-12 | 10:55 ..... kwestie van tijd.

MarcS | 26-11-12 | 10:57

@kom hoe heet ie | 26-11-12 | 10:52
Nee, dat mag niet van 'links'....

necrosis | 26-11-12 | 10:57

Kwestie van tijd tot dit ook in hallalsterdam e.d. gaat
gebeuren.
Snap niet waarom ze nooit eens maatregelen nemen om die uitheemsen die de fout ingaan geen straatverbod ofzo geven.

Oh ja, kan de belgische versie van sire ook niet hun tooooooleransie campagne daar ook gaan voeren? Daar is het immers harder nodig dan in nl.

dani7902 | 26-11-12 | 10:57

Ik had op het moment van lezen radio 538 aan, de reclame was bezig: "Sinds wij in de buurt tolerantie gebruiken..." :'-) Tihihi, gekke SIRE toch!

FromClithuania | 26-11-12 | 10:56

Gut Gut Gut,
Je bent toch een ras loser als je iemand van zijn / haar telefoon moet beroven? Als ja dan ook nog aanstoot neemt als diegene als vrouw verkleed is en je daar iets van zegt ben je een nog grotere loser. Als jij vervolgens die persoon alsnog verkracht ben je gewoon een homo en geen latente ook! Daar zal Mo toch echt wel iets van vinden hoor.

Het kan natuurlijk ook zijn dat wij het tot nu toe allemaal verkeerd hebben uitgelegd?
1. De 72 maagden die op hen wachten, zijn eigenlijk allemaal mannen?
2. Zou hun 'achterstellen' van vrouwen wel verklaren.

Ik weet t ook allemaal niet meer, maar ik weet wel dat de kan te water gaat tot hij breekt.

MarcS | 26-11-12 | 10:56

@ja,diedus! | 26-11-12 | 10:53 | + 0 -
In dat tolerantiepakket zit afhankelijk van aangevinkte geslacht een burqa of een opplakbaard.

Kaas de Vies | 26-11-12 | 10:55

En de volgende stap in het katholieke carnaval verkleedfeest verbieden ,want Oh.. oh.. oh... aanstoot!

deraderendraaien | 26-11-12 | 10:55

We gaan het niet halen tegenover zoveel primitieve hufterigheid, met onze gefeminiseerd-linkse pacifistisch-gristelijke manier van doen.
Jammer dat ik er niet geloofwaardig uitzie als travo, want het lijkt me dolletjes om een reden te krijgen.

vetkleppert | 26-11-12 | 10:54

Huh?
Homohaters die hun haat etaleren door zich als een... euh... homo te gedragen..
Snap u het nog?

plaszak | 26-11-12 | 10:54

De oplossing volgens SIRE ? Een tolerantiepakket bestellen . ( de zoveelste deze maand...........).

ja,diedus! | 26-11-12 | 10:53

Een vent verkleed zich als vrouw en wordt verkracht?
Zouden de verkrachters niet opgemerkt hebben dat het slachtoffer geen vrouw was?
Of hebben ze een bajes-achtergrond?

necrosis | 26-11-12 | 10:53

Dus als ik het goed begrijp is het ook geoorloofd om alle burka's en sjaaltjes te verkrachten, mits je maar zegt dat je er als groep aanstoot aan neemt.
Nou goed dat we dat dan even mogen vernemen.

deraderendraaien | 26-11-12 | 10:52

Jammer dat het die cagefight travestieten uit dat dumpert filmpje niet waren. Dat was de riffertjes duur komen te staan.

Zoiets | 26-11-12 | 10:52

Ik behoor tot een bepaalde groep die verkrachtende islamieten met een kortzichtig wereldbeeld als provocerend ervaar. Mag de islam nu verboden worden a.u.b.?

Rest In Privacy | 26-11-12 | 10:52

Waar heb je de politie nog voor nodig eigenlijk? Straks gaan ze mensen nog verbieden een huis te hebben, omdat dit inbrekers zou provoceren.

Rico Tampeloerus | 26-11-12 | 10:52

Kaas de Vies | 26-11-12 | 10:50 .... nee ..... sorry :-/

MarcS | 26-11-12 | 10:52

Ik heb een donkerbruin vermoeden dat die twee gasten pas in de krant lazen dat ze geen vrouw te pakken hadden gehad maar een verklede kerel...

eerstneukendanpraten | 26-11-12 | 10:51

Ik denk dat Doekle Terpstra er binnenkort nét zo over denkt.

Normpje | 26-11-12 | 10:51

@Kaas de Vies | 26-11-12 | 10:50
Genoeg ivoren torens te vinden in Brussel.

kapotte_stofzuiger | 26-11-12 | 10:51

Iets met cultuur en de wil van god enzo...... tjonge jonge wat een tuig in dat Brussel.

BassieB | 26-11-12 | 10:51

Belgen zijn lafaards- allemaal.

poli | 26-11-12 | 10:50

Kan iemand mij cultuurtechnisch en geloofstechnisch uitleggen dat als je een travestiet verkracht je geen homosexueel bent?

Ben ik alvast een hoog gebouw in Brussel aan het uitzoeken.

Kaas de Vies | 26-11-12 | 10:50

"An appeaser is someone feeding a crocodile hoping it will eat him last."

==Winston Churchill

Godsammekraken | 26-11-12 | 10:50

Bepaalde groepen ervaren dat als zo ontzettend provocerend, dat ze er met grof geweld toch hun piemeltje in moeten prakken, ook al is het een mannetje. En ook al horen heaumeaux headfirst van een flat te worden gesmeten.
Ik heb nieuws voor je: mohammedanen ervaren alles en iedereen wat niet mohammedaans is als provocerend.

vetkleppert | 26-11-12 | 10:49

Dus als we nu die incubator tenten gaan lastig vallen, komt dat verbod er vanzelf.

Het wordt namelijk door bepaalde groepen als provocerend ervaren.

Ing. eslapen | 26-11-12 | 10:49

Dan toch maar in de jelleba met slofjes?
Wat een debielen die HUB zeg!

deraderendraaien | 26-11-12 | 10:49

Overduidelijk weer dat België vooroploopt qua islamisering. Dit soort nieuws zal alleen nog maar vaker voorkomen, ook in Nederland...

eelko1976 | 26-11-12 | 10:48

Binnen twee jaar ben ik weg uit de EU. Gaat nergens meer over hier.

blabam | 26-11-12 | 10:48

Brussel is de hoofdstad van Islamitisch Europa. Barroso keek vanaf zijn strengbewaakte toren naar beneden en zag dat het goed was.

kapotte_stofzuiger | 26-11-12 | 10:48

Brussel is ernstig ziek, in vele opzichten.

Pastor Sippenhaft | 26-11-12 | 10:48

"Zelfislamisering ten koste van leuke feestjes, altijd -1."

Uhhh doe er wat mij betreft nog maar een paar af.

Godsammekraken | 26-11-12 | 10:47

"Bepaalde groepen ervaren dat als provocerend."

Dus mag je iemand pijn doen, uitschelden en ook verkrachten en als je dat vreemd vindt en er kritsch over bent, dan ben je een Nazi. Zo werkt dat gewoon bij bepaalde culteren, die cultuur waar homo's van gebouwen gegooid moeten worden. En wij moeten het allemaal prachtig vinden.

Kaas de Vies | 26-11-12 | 10:47

Brussel, het bewijs dat een multicultuur in een grote stad niet mogelijk is

Caspertjuuh | 26-11-12 | 10:47

haha goed stuk... stop de tijd

Zuitschuip | 26-11-12 | 10:46

Moslimhumor. Het moeizame begin is er. Laten we het daar maar op houden.

Godsammekraken | 26-11-12 | 10:46

Dat is dus 2 maal gebukt en genomen.

Absoluut niet waar | 26-11-12 | 10:46

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken