Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Bijbaantje: Trouw een Nigeriaan

scamNigeriaanVoor u opgerold: mensenhandelnetwerkje behelzende trouwfraude. Het aloude vooroordeel (pas op: virulent racisme) "alle negers lijken op elkaar" is een handig uitgangspunt voor Antillianen en Nigerianen in het sluiten van verbljfsvergunningerichte huwelijken. Antilliaanse medelandsters met solide Nederlands paspoort reizen naar Londen en huwen een Nigeriaan. Dat is +1 ingezetene van Fort Europa. Mevrouw keert terug naar Nederland en haar plaats wordt ingenomen door een gelijkende Nigeriaanse. Zo. Twee personen legaal het land in gefrommeld. Plus eventuele liefdesbabies natuurlijk. Want behalve een uitkering is ook kinderbijslag een gratisgeldbron. Zo'n trouwarrangementje kost al duur genoeg dus dan wil je verder ook geen dief zijn van je eigen portemonnee, als de staatsportemonnee de ponden bijkans in je gezicht uitkotst. De Antilliaanse vrouwen vangen voor hun diensten circa 2500 tot 3500 euro, zwart. Sorry, pun lame but intended. Deze actie was natuurlijk, hoewel nuttig, slechts een druppel op een gloeiende plaat. De IND heeft aangekondigd om scherper te gaan controleren op schijnhuwelijken en eventueel over te zullen gaan op huisbezoeken. Gewoon old skool tandenborsteltellen bij de newlyweds, iets scherper op de bal als er een etnisch andersgeworteld koppel bij de ambtenaar staat met trouwringen van de Wibra, even checken of er geen sprake is van een mevrouwenwisseltruuk. "Faksisme!"-roepende linnentasjesdragers van Vluchtelingenwerk in 3, 2, 1.. Tsja, jammer voor de schattige Grenzeloos Verliefd stelletjes die een oprecht, mooi en integer wereldwinkelhuwelijk willen sluiten maar het wordt weer een stukje moeilijker dankzij de scamNigerianen. O en natuurlijk gebeurt dit ook bij andere minderheden waarvan er relatief veel een Europees paspoort hebben, u kunt de usual gezinsherenigingsuspects zelf bedenken. De komende weken is de IND alert op de influx van trouwlustige Moren uit Spanje, die schijnen na 5 december opeens helemaal niet zwart te zijn en niet met de boot mee terug te gaan naar het land van herkomst. En ze lijken op elkaar, allemaal. U bent gewaarschuwd.

Reaguursels

Inloggen

@archie
Ik wil nog even melden dat ik zo DE nederlandse vrouw niet zie. Er is veel verscheidenheid, en het is te makkelijk om gelijk te generaliseren. Maar er is natuurlijk wel een gedeelte die zich (bv.) laat verslonzen.
Waarom? Misschien gemakzucht? Misschien zit er ook wel macht achter, ik doe waar ik zelf zin in heb en luister lekker niet naar wat de man wilt.

Julia | 10-11-12 | 15:03

@Uw Verzekeringsadvis.

Een stakker dus....

Basil Fawlty | 10-11-12 | 02:53

@La Vie En Rose | 10-11-12 | 01:33
Touche. :)
*zich schamen doet*

miko | 10-11-12 | 02:22

Uw Verzekeringsadvis | 10-11-12 | 02:06
Jongen ;-)

Arcie1971 | 10-11-12 | 02:10

@Arcie1971 | 10-11-12 | 02:02
Sukkel :))

Uw Verzekeringsadvis | 10-11-12 | 02:06

Uw Verzekeringsadvis | 10-11-12 | 01:27
A - Jij was zo vrij en vriendelijk om mij meerdere malen sukkel te noemen, dus ik was net zo vrij en vriendelijk om jou jongen te noemen, sorry voor de ongewenste bewoordingen, jouw bewoordingen kunnen inderdaad veel beter door de beugel ;-)
C, D en E - Ik heb het niet over uitzonderingen, maar over het algemene beeld.
Dus in jouw omgeving werken ALLE (of het merendeel van de) vrouwen fulltime en AL (of het merendeel van)hun mannen) parttime? Dan leven we inderdaad allebei echt in totaal verschillende werelden. Ik ken namelijk niet een geval waarbij de vrouw meer werkt dan de man.
B - ik wist dat ik een gevoelige snaar bij je zou raken met die opmerking, daarom plaatste ik hem ook. "Beschik" eens over je vrouw jongen (of vind je sukkel beter klinken), waarschijnlijk geniet ze er van ;-)

Arcie1971 | 10-11-12 | 02:02

@Basil Fawlty | 10-11-12 | 01:58
I know nothing I am from Barcelona.

Uw Verzekeringsadvis | 10-11-12 | 01:59

Oh dear.... Zou je sieren als je ook een mening hebt...

Basil Fawlty | 10-11-12 | 01:58

@Basil Fawlty | 10-11-12 | 01:48
Nee hoor, meneer bsl.
En verder zou ik het niet weten.

Uw Verzekeringsadvis | 10-11-12 | 01:54

@Uw Verzekeringsadvis

Ja en? Naam is overigens Basil Fawlty en niet Bsil. maar nog wat zinnigs toe te voegen of u is een copy/paste stakker zonder een eigen mening?

Basil Fawlty | 10-11-12 | 01:48

@Bsil Fawlty
Zo,zo ook al druk op E 4

Basil Fawlty op zaterdag 10 november 2012 00:56

Was sinds m'n 18e VVD stemmer maar ben blij dat ik afgelopen verkiezingen blanco heb gestemd. Voelde het aankomen dat het beste vriendje van salonsocialistische liberaal Kelder een ruggegraat van een weekvis had en inderdaad hij stelde niet teleur. Diep triest dit en nog erger nu de belasting wordt verhooogd. Betaal al jaren in hoogste schaal 52%. Niks mis mee en ben zelfs bereid om per maand qua zorg 50 tot 100 euro (66.6%) euro meer te betalen. Maar waar ik allergisch voor ben en met mij vele liberalen (en wellicht de meeste Nederlanders) is nivelleren om te nivelleren omdat een lompenkoning als Spekman iedereen haat die hard werkt. Spekman een man waar de frustratie vanaf druipt

Uw Verzekeringsadvis | 10-11-12 | 01:37

@miko | 09-11-12 | 23:28
Nou, je noemt lekkere voorbeelden op zeg, qua vrouwelijkheid. Maar goed, ze zijn vrouwelijker dan Merkel.

Hoe kan jij nou de wildste gedachte over vrouwelijke reaguurders hebben, terwijl je zo'n vrouwelijke donkere schone op de bank heb zitten.

Ow ja, mannen....

;-)

miko | 09-11-12 | 23:36

Dat zie je ook vaak, ja. Maar meestal gaat het om de poen.

La Vie En Rose | 10-11-12 | 01:33

@Arcie1971 | 10-11-12 | 00:15
" Van harte, jongen! Dan beschik jij dus over een uitzonderingsgeval. In mijn omgeving is het TOTALE beeld anders. "

Manoman:

A- Jongen ? ik heb niet bij je in de klas gezeten.
B- Beschikken over ?, dacht het niet, ben geen hoerenbaas, beschik niet over m n vrouw.
C-Ja, mijn beste vriendin bijvoorbeeld is fiscaal jurist en haar man huisman.
D- En ja ook dames die wat meer of minder dan hun man verdienen zijn allemaal aan het werk.
E- Dat jij blijkbaar in andere kringen verkeerd moet kunnen.

Uw Verzekeringsadvis | 10-11-12 | 01:27

Mensen, maar dit is wat lompenkoning Spekman en vleeshelm Samsom willen. Wij als genivelleerde "feestende" Nederlanders moeten deze oprechte nieuwe Nederlanders met open armen ontvangen. De midden- en bovenklasse betalen avec plaisir meer belasting zodat wij deze arme Nigerianen kunnen faciliteren zodat zij volledig kunnen genieten van onze uitkeringen en subsidies... toch?

Basil Fawlty | 10-11-12 | 01:25

Julia | 10-11-12 | 00:20
Oh, trust me, we suck it up! We have sucked up lots of crap and we are ok with it.
Het boeit me verder derhalve ook niet en ze zoeken het verder maar uit.
Ik probeer(de) alleen maar aan te tonen dat de term "postorderbruidje" wordt gebezigd vanuit een superioriteitsgevoel.
Ik ben verder niet denigrerend over de Nederlandse vrouw, ik toon alleen aan dat zij heden ten dage niet meer weet hoe het is om een VROUW te zijn. Gooi al die onzinboekjes en tijdschriften weg, stop het acteren en wees gewoon jezelf.
Dat je eerder aangaf (22.42) dat de vrouw in Nederland zich als een vent voordoet, slechts en alleen om de man dwars te zitten, dat is echt fucked up! Vallen die vrouwen nog wel op mannen, of wat willen ze?

Arcie1971 | 10-11-12 | 00:52

@archie
Probeer maar niet zo zielig te doen. Het is kut ja dat er zo over jullie relatie en over je vriendin wordt gedacht. Life's a bitch, suck it up.
Je doet zelf echter denigrerend over nederlandse vrouwen, je bent echt geen steek beter.

Julia | 10-11-12 | 00:20

Uw Verzekeringsadvis | 09-11-12 | 23:48
Van harte, jongen! Dan beschik jij dus over een uitzonderingsgeval. In mijn omgeving is het TOTALE beeld anders.
Of werken verder alle andere vrouwen in je omgeving, dus met een gezin, ook fulltime? En hun mannen werken parttime?

Arcie1971 | 10-11-12 | 00:15

Julia | 09-11-12 | 23:30
De term "postorderbruid" is ook in ons geval al meerdere keren gebezigd.
Als een vrouw er niet Nederlands uitziet en met een accent praat, dan is het al snel een postorderbruid (lees: hij kon zeker geen Nederlandse vrouw "krijgen"/ze is hier alleen voor een verblijfsvergunning).
Dus ja, de term postorderbruid is denigrerend en gesproken vanuit een soort van "wat zijn wij beter" gevoel.

Arcie1971 | 10-11-12 | 00:06

@Jopie2009 | 09-11-12 | 23:44
Waarschijnlijk komt dat omdat een antiliaanse die een nephuwelijk heeft niet zo veel verschil merkt met een echt huwelijk. ;)

@Julia | 09-11-12 | 23:48
Zekers, ik kan je uit de eerste hand vertellen dat zo een relatie veel meer moeite kost.Zeker als de relatie gelijkwaardig is en de een niet afhankelijk is van de andere.Ik geloof dat het gemiddelde 7 jaar is. En als ik om me heen kijk dan vind ik dat nog lang.

miko | 09-11-12 | 23:58

@miko
Kan ook cultuurkloof zijn. Interculturele huwelijken strandden vaker.

Julia | 09-11-12 | 23:48

@Arcie1971 | 09-11-12 | 23:23
Sukkel, mijn eigen vrouw is er n.l. zo een,eigen restaurant, 14 man vast personeel, werkt best een paar
uurtjes en ja is een NL-er .

Uw Verzekeringsadvis | 09-11-12 | 23:48

De wens van de moderne nederlandse vrouw is inderdaad een beetje tegenstrijdig. Een man moet gespierd en mannelijk zijn, bij tijd en wijle een keukenprinses en goed in de huishouding en mee snotteren bij de romantische films. Zeer ambiteus, maar een rol model als vader en daar de benodigde tijd voor vrijmaken.
Wat stellen ze daar tegenover? I rest my case.

Smarties | 09-11-12 | 23:47

Ik heb het hier al vaker op de site geschreven. Ook via het Caribisch gebied zelf worden dit soort praktijken toegepast. Hoe komt het dat nog niet de hele Antillen is leeggelopen en hier in Nederland zit? Omdat via de Antillen-route ook een constante aanvoer van mensen naar Nederland loopt door schijnhuwelijken tussen NL Antilliianen met Jamaicanen, Haitianen etc.

Jopie2009 | 09-11-12 | 23:44

@La Vie En Rose | 09-11-12 | 23:24
Of gewoon veul te oud. Iets met een generatie kloof.

miko | 09-11-12 | 23:36

@Arcie
Mijn god, je klinkt wel erg gefrustreerd zeg... rustig aan man. Remember, we zitten hier op Geenstijl, en een opmerking over postorderbruidjes; daar hoef jij je niet druk om te maken! Complimenten voor je vriendin die zoveel offers heeft moeten brengen om bij jou te zijn. En verder schrijf jij mij allemaal dingen toe die niet voor mij zijn en wtf een ubermensch??
Ik moet maar mn bek maar houden als er op de westerse/nl vrouw gekotst wordt.

Julia | 09-11-12 | 23:30

@La Vie En Rose | 09-11-12 | 23:20
Genoeg supervrouwen die toch hun mannetje staan! Dat is precies wat ik wil zeggen.Best of both worlds zou ik zeggen.
Een paar voorbeelden van vrouwen die ik vrouwelijk vind maar waar ik liever geen ruzie mee zou willen hebben? Rice Thatcher clinton ,hilary niet william.
Daarbij heb ik de wildste gedachtes over de vrouwelijke reaguusters die haar op hun tanden hebben en toch 'vrouwlijk' overkomen. :)
Of ben ik nu weer te seksistisch ?

miko | 09-11-12 | 23:28

Ik ken overigens nogal wat mannen die hun lieftallige bruid hier naar toe hebben gehaald en de liefde bij die vrouwen snel over was toen ze merkten dat die man toch niet zo goed in de slappe was zat. Of gewoon een watje. Maar pas nadat ze lang genoeg hier waren om in aanmerking te komen voor een verblijfsvergunning.

Helemaal gek zijn ze natuurlijk niet, die vrouwen.

La Vie En Rose | 09-11-12 | 23:24

@La Vie En Rose | 09-11-12 | 23:20
Idd, zo werkt het.

Uw Verzekeringsadvis | 09-11-12 | 23:23

Uw Verzekeringsadvis | 09-11-12 | 23:07
De reacties van Julia heb ik gelezen, die kraamt totale onzin uit.
In mijn omgeving werkt geen vrouw fulltime, alleen, nogmaals, de vrouwen die vrijgezel zijn. Op mijn werk zijn 18 vrouwen werkzaam, 2 werken fulltime (vrijgezel). Dat waren er 5, maar 3 daarvan hebben inmiddels een vriend en werken nu ook parttime.
Maar als dat mijn ervaring is, zal ik wel een sukkel zijn ;-)
Uiteraard zullen er vrouwen zijn die fulltime werken en een gezin hebben, maar die zijn zwaar in de minderheid.

Arcie1971 | 09-11-12 | 23:23

@miko | 09-11-12 | 23:03
Nee heur, ik heb nog een echte vent.

En ik ben geen manwijf, ook al kan ik een bich zijn op zijn tijd. Hier dan hè?

Okey, laat irl ook niet het kaas van mijn brood eten, maar dat wordt wel gewaardeerd door manvolk dat een groter iq dan hun schoenmaat heeft.

En dat is fijn.

:-)

;-)

La Vie En Rose | 09-11-12 | 23:20

Gebeurt al járen met Nikkerianen. Ook met Somalies overigens!

René from the Café | 09-11-12 | 23:18

Julia | 09-11-12 | 22:42
Die vrouw speelt dus een rol, enkel en alleen om mannen dwars te zitten? Daarom kleedt de vrouw zich als een vent? Hoe vrijgevochten ben je dan als je je hele hebben en houden aanpast om de man maar dwars te zitten?
Dat is net zo fout als je hele leven aanpassen om de man te behagen, maar dan de andere kant op.

Arcie1971 | 09-11-12 | 23:14

@Arcie1971 23.02
Sukkel.
Lees de comments van LA Vie en Julia nog maar eens na.
Waarom ben je een sukkel alleen al omdat je stelt dat alleen single vrouwen full time werken.

Uw Verzekeringsadvis | 09-11-12 | 23:07

Ik wil een normaal huwelijk met een schijnschoonmoeder, die dan gearresteerd en afgevoerd wordt. Zou dat ook kunnen?

Jonkheer Wttewaall | 09-11-12 | 23:06

@Julia | 09-11-12 | 22:52
Ik wil een vrouw niet vormen maar een gevormde vrouw dat is wat anders. ;)
Nee hoor niks ten nadele van Nederlandse vrouwen wat betreft innerlijk. Sex ook prima! Tenminste wel voor ik met mijn vrouw was. Maar ik vind het straatbeeld in veel andere landen prettiger, niet meer of minder.Daar is mijn vrouw het ook mee eens maar dan wat betreft mannen.In Nederland zijn we, op noord korea na, het beste in om allemaal zoveel mogelijk op elkaar te lijken.

@La Vie En Rose | 09-11-12 | 22:51
Je neukt dus ook met een buitenlander omdat je de Nederlandse man niet vind presteren?

miko | 09-11-12 | 23:03

Julia | 09-11-12 | 21:58
Is het niet juist andersom? Wil de vrouw niet dat de man gewoon voor haar zorgt? Ik zie het bijvoorbeeld op mijn werk, ze zijn zogenaamd allemaal de zelfstandige en moderne vrouw, maar ze werken wel allemaal parttime. Alleen de vrouwen die single zijn werken fulltime, maar zodra ze een man aan de haak hebben geslagen, werken ze bijna de volgende dag al parttime (ook als ze geen kinderen hebben).
Een man van 35-40 die twee dagen in de week werkt, nog bij mama woont, geen ambitie heeft en een baantje heeft als copy-boy, is namelijk niet erg "sexy", of wel? Dat soort mannen worden door die zogenaamde zelfstandige en moderne vrouwen met de nek aangekeken.

Die man die zogenaamd dominant is heeft helemaal geen zin om vrouwen te veranderen of om mee te gaan in de door jouw genoemde zinloze discussies waarom hij de emancipatie heeft "toegelaten".
Die man wordt verliefd op een VROUW (en dus niet die vrieskisten die zich voor doen als vrouw) en probeert voor haar te zorgen en gelukkig te maken, die man heeft helemaal geen zin in het door jouw beschreven zinloze geneuzel. Hij heeft verder geen zin om energie te steken in een vrouw die haar gedrag uit de media en/of tijdschriften haalt en haar altijd maar voor PROBEERT te doen als die sterke, vrijgevochten vrouw.

Dat jij tenslotte buitenlandse vrouwen ziet als postorderbruidje zegt alles.
Mijn vriendin heeft haar hele hebben en houden achter moeten laten voor mij, dus haar familie, vrienden, alles.
Geloof me, ze had het daar beter dan hier, ze is hier alleen heen gekomen omdat ik hier woon.
Mocht het ooit misgaan, dan zit ze op de eerste de beste vliegtuig terug, want ze heeft verder niets met Nederland en al helemaal niet met bekrompen meningen van zogenaamde sterke vrouwen zoals jij.
Ze heeft geen cent ontvangen van de Nederlandse staat, ze betaald alleen maar belasting. Alle taalcursussen hebben we uit eigen zak betaald, ze sprak al (basis)Nederlands voordat ze hierheen kwam.
Juist dat arrogante gedrag, alsof Nederland zooooo speciaal is en Nederlandse vrouwen ook zoooooo bijzonder zijn, is nog wel het meest stuitende, vooral ook uitgesproken door Nederlandse vrouwen.
Blijf jij maar lekker de "sterke" en geëmancipeerde vrouw uithangen, meid. En blijf je vooral vasthouden aan je "ubermensch" gevoel.

Arcie1971 | 09-11-12 | 23:02

@miko
Blijkbaar doe je het als nederlandse man het dus verkeerd en ben je niet in staat de nederlandse vrouw te vormen naar wat jij wilt.... Misschien zijn de nederlandse mannen wel watjes... sissy;)

Julia | 09-11-12 | 22:52

Beetje jammer dat generaliseren van westerse vrouwen.

Nee, dan mannen. Wat een lullo's zijn dat geworden zeg.
Nou niet allemaal, gelukkig bestaan er nog wat echte kerels maar de rest zijn watjes.

Afijn, van mij mogen jullie Braziliaanse vrouwen, die idd beeldschoon zijn, (nahja ook niet allemaal)naar Nederland halen. Die preferen natuurlijk Westerse mannen omdat die zo goed zijn in seks.

* schaterlachen doet *

La Vie En Rose | 09-11-12 | 22:51

@Julia | 09-11-12 | 22:42
DE westerse vrouw? Nee hoor Amerikaanse en franse en Belgische vrouwen zijn al heel anders. Als je ergens in Nederland komt dan zijn echter degene met lang haar vaak de mannen.;)

miko | 09-11-12 | 22:48

@miko
Ik denk dat vrouwen denken dat mannen vinden dat een vrouwelijke vrouw onderdanig is en dat hij haar dan kan domineren. Westerse vrouwen gooien dan hun kont tegen de krib want ze willen niet gedomineerd worden, dus kleden en gedragen de westerse vrouwen zich zo.. snap je het nog?

Julia | 09-11-12 | 22:42

@Uw Verzekeringsadvis | 09-11-12 | 22:13
wahahahaha

miko | 09-11-12 | 22:24

@Ratzinger | 09-11-12 | 22:22
Ga toch neuken man.

Uw Verzekeringsadvis | 09-11-12 | 22:24

@Julia | 09-11-12 | 21:58
Nu trek je het zelf ook door. Een vrouw hoeft iet onderdanig te zijn om sexy te zijn. Maar het mag wel te zien zijn.
De laatste keer dat ik keek waren we niet hetzelfde.Maar je gedachten gang is dus precies wat de 'Nederlandse' vrouw fout doet(relatief) Je vind zelf namelijk dat een vrouwelijke vrouw onderdanig is. Het mooie is dat juist in andere landen de vrouwen meer geëmancipeerd zijn en vrouwen in Nederland vaak thuis zitten en huisvrouwtje spelen.Lees anders verwende prinsesjes maar een van Elam drayer. Dat is pas spijker kop raak.

miko | 09-11-12 | 22:23

Scusi @ dubbelpost, al kun je het niet vaak genoeg herhalen, herhalen.

Ratzinger | 09-11-12 | 22:22

-weggejorist-

Ratzinger | 09-11-12 | 22:21

shiptar | 09-11-12 | 22:07 | + 0
It's the way it is. Westerse blanke vrouwen zijn op seksgebied een totale fail. Je kunt, heel policor, wel doen of dat niet zo is, maar 't is gewoon een feit.

Nou ja, ligt ook wel een beetje aan wat je zoekt. Een gespierde, roeiende Westerse vrouw of een gewillige, meebewegende Braziliaanse die jou berijdt en gewoon 12 uur bij je blijft en je 's morgens wakker maakt met een pijpbeurt.

Ik weet niet of je daar over hoeft na te denken. Ik hoop voor jou maar van niet.

Ratzinger | 09-11-12 | 22:21

@shiptar | 09-11-12 | 22:07
Triest comment.
Laat je ombouwen tot negert.

Uw Verzekeringsadvis | 09-11-12 | 22:15

@miko | 09-11-12 | 22:01
Tuurlijk, meestal roerend met hem eens maar zo af en toe.
Mag lijen dat R. als enige overblijft die de inkomensafhankelijke zorgpremie moet gaan betalen:))

Uw Verzekeringsadvis | 09-11-12 | 22:13

@shiptar
ik mag hopen dat dat een grapje is;)

Julia | 09-11-12 | 22:12

miko | 09-11-12 | 21:45
En dat terwijl de echt geëmancipeerde vrouw juist een VROUW durft te zijn. En dan bedoel ik niet die figuren die door moeten gaan als vrouw met die dunne lipjes en zuinige mondjes (lach vooral niet te spontaan, want dan ben je te flirterig), met kortgeknipte, roodgeverfde hoofden inclusief baggy jeans, kistjes en houthakkersblouse.
Nee, de vrouw die nog echt vrouw durft te zijn wordt met de nek aangekeken.
Ik merk het iedere dag weer met mijn vriendin, ze is hoogopgeleid en heeft een goede baan, maar ze is te vrouwelijk, zorgt goed voor haar lichaam en komt dus over als "goedkoop" en "sletterig" bij haar Nederlandse soortgenoten.
Het grappige is dan juist weer, dat, zeker in Zuid-Amerika, de Nederlandse vrouw als "easy-going" bekendstaat.

Arcie1971 | 09-11-12 | 22:10

@Julia | 09-11-12 | 21:58 | + 3 -
Spijker op z n kop.

Uw Verzekeringsadvis | 09-11-12 | 22:07

Julia
je weet niet waar het hier om gaat. Veel blanke mannen voelen zich zo verraden door blanke vrouwen die met negers gaan , dat ze zich zo uitlaten tegenover blanke vrouwen. Dus er zit een hoop frustratie in sommigen hier.

shiptar | 09-11-12 | 22:07

Daar gaat onze verzorgingsstaat.

websenior | 09-11-12 | 22:05

Julia | 09-11-12 | 21:58 | + 0
Dat gebeurt dus ook, vrouwen worden uit Polen of andere streken gehaald. Aan een Westerse vrouw heb je op seksgebied niks.

Heb je dus niks aan. Count your blessings.

Jezus, hoe maf moet je als vrouw zijn om mee te doen met de zelfs door mannen gehate ratrace in deze samenleving, terwijl je weet dat je als vrouw altijd zult verliezen. Want zo is het wel, mannen maken je af.
Dream on.

Ratzinger | 09-11-12 | 22:03

@Tommygunner | 09-11-12 | 21:54
Zou kunnen, maar overdrijven is ook een kunst, mot je opletten straks gaat hij afscheid nemen met de kreet dat hij mezcal gaat drinken, is ook zo stoer.
Denk eerder dat R. niet kan wisselen met NL dames die kan je met een beetje empathisch vermogen heel ver krijgen t is gewoon een eigenheimer, dan kan je je uitleven met dames die geen weerwoord hebben en die het ook geen reet uitmaakt zolang je met een pak geld kan zwaaien.

Uw Verzekeringsadvis | 09-11-12 | 22:03

@Uw Verzekeringsadvis | 09-11-12 | 21:55
Je loopt hier al een tijdje rond dan weet je dat je Ratzinger zijn comments iets anders moet lezen.

miko | 09-11-12 | 22:01

miko | 09-11-12 | 21:45 | + 0
Dat kan ook helemaal niet. Ik vind het prima als een vrouw kiest voor een carrière, moet ze zelf weten.

Nog nooit meegemaakt dat ze daar geiler van werden. Wat schieten we d'r ook mee op? Die arme schapen moeten vaak wel, omdat het gezinsinkomen te laag is.

Mijn ambitie is het om huisvrouw te worden. Lekker niks doen, beetje koken en zo en verder zal het wel.

De gemiddelde vrouw heeft met al die emancipatie alleen maar ingeleverd. Alsof het leven van een man die kostwinner is zo leuk is. Hij moet wel- heel fijn ja.

Kortom, negerinnen dus, Die zeiken niet zo dom.

Ratzinger | 09-11-12 | 22:00

Voor degene die afkatten op de 'westerse' vrouw: is het gewoon niet een kwestie van dominantie en onderdanigheid? De man wil domineren, en een onderdanige vrouw hebben? Niet-westerse vrouwen kunnen wat meer onderdanig zijn willen waarschijnlijk ook meer gedomineerd worden en kleden zich vaker sexy omdat zij weten dat ze dan een man aan de haak kunnen slaan. (lees:geld)

Voor degene die afkatten op de 'westerse vrouw' die te feministisch,lomp,niet geil,zich niet sexy kleedt en is:
Als jij als fantastische westerse blanke man die dominant is, en het toppunt van mannelijkheid bent waarom heb jij dan deze ontwikkeling (vrouwen werden feministisch,grote bek,niet geil,niet sexy kledend, alleen aan eigen behoeftes denkend en niet aan die van de man) toegelaten?
Blijkbaar zijn jullie niet mannelijk/sterk genoeg, om de westerse vrouw te domineren dus wordt er een postorderbruidje uit thailand gehaald...

Julia | 09-11-12 | 21:58

@Ratzinger | 09-11-12 | 21:48
12 uur neukende, 8 uur slapende manoman, you must be loaded, verder niks hoeven te doen, held !
Zit ik dan met mijn NL mevrouw na 3 minuten sex naar een herhaling van Bassie & Adriaan te kijken 6 uur slapen en 10 uur werken, wat een anti held ben ik toch.
Neuk ze !
Lutser

Uw Verzekeringsadvis | 09-11-12 | 21:55

@Uw Verzekeringsadvis | 09-11-12 | 21:50
Ik vrees toch dat hij het meent.
Alleen een obvious trol is een trol.

Tommygunner | 09-11-12 | 21:54

shiptar | 09-11-12 | 21:45 | + 0
Laat dat emanciperen maar zitten. Wat heeft dat ons gebracht? Seksloze wijven en minder inkomen voor de kostwinner.

Doen ze in Japan beter.

Een vrouw die wat kan, prima. De meeste vrouwen kunnen niks en vaak al helemaal niet beter dan een man en willen, at the end of the day, een paar kinderen, waarna afhaken.

De volgende CEO van Shell wordt een vrouw, jawel. 't Is in NL vergeven van de vrouwelijke CEO's. Laat me niet lachen. De enige branche waar ze iets bereiken is de overheid, de meest nutteloze en kritiekloze branche die je kunt bedenken.

Kortom, doe mij maar een negerin die nog weet wat goed afslurven is.

Ratzinger | 09-11-12 | 21:54

@Tommygunner | 09-11-12 | 20:45
Goed gezien, R. heeft ergens in zijn leventje een deuk opgelopen in z n sexleven.
Maar goed hij probeert de boel alleen maar een beetje op te naaien, lukt aardig.

Uw Verzekeringsadvis | 09-11-12 | 21:50

Uw Verzekeringsadvis | 09-11-12 | 21:36 | + 0
Het duurt dan 12 uur. De rest van de tijd kijk ik Rambo of andere films met zeer veel nodeloos geweld.

I love my country.

Topfilms, wat jij!

Ratzinger | 09-11-12 | 21:48

Donkere vrouwen kunnen zeker aantrekkelijk zijn, vooral wat betreft vrouwelijke vormen (borsten,billen). Alleen jammer dat er nog veel van die vrouwen moeten emanciperen. Ze hebben in ontwikkelingslanden, maar ook in Nederland nog een zeer slechte positie. Als dat gaat veranderen, zou het mooi zijn. We hebben het vaak over moslims die vrouwen onderdrukken, maar Afrikanen kunnen er ook wat van.

shiptar | 09-11-12 | 21:45

@Ratzinger | 09-11-12 | 21:35
Het probleem ligt vooral in Nederland. Vrouwen geloven niet dat je en geëmancipeerd kunt zijn en vrouw.Een goede partner die centjes binnenbrengt en waar je ook nog geil van word.

miko | 09-11-12 | 21:45

Arcie1971 | 09-11-12 | 21:25 | + 1
So true.

Ratzinger | 09-11-12 | 21:36

@Ratzinger | 09-11-12 | 21:32
Hee klootviool ik vroeg je iets om 21.27, of lig je weer te neuken.

Uw Verzekeringsadvis | 09-11-12 | 21:36

vanhetvarken | 09-11-12 | 21:30 | + 0
Donkere vrouwen willen graag blanken. In Zuid-Amerika is je ranking hoger als je blanker bent, #fact. Neemt natuurlijk niet weg dat je als blanke man heel wat meer hebt aan een een niet-Westerse tante dan aan een door de mallemolen van het feminisme gehaalde sufkut met de geilheid van een spons die 8 weken heeft liggen bakken op het strand van Acapulco.

Gaat er eindelijk een lichtje bij jou op?

Ratzinger | 09-11-12 | 21:35

deze discussie overstijgt mijn intellectuele toleranties, ik haak af.

vanhetvarken | 09-11-12 | 21:33

Intussen vrees ik dat de vrouwelijke reaguurders het een beetje laten afweten, tot mijn spijt.
Zou het heel leuk vinden als een blanke vrouw eens zou vertellen of ze nou werkelijk authentiek geil is of dat ze die dingen uit de Cosmo haalt.

Enfin, we wachten wel op het domme gelul.

Ratzinger | 09-11-12 | 21:32

shiptar | 09-11-12 | 21:10
Middels onderzoek door observatie, zijn hoogblonde vrouwen tegen betaling het meest gevraagd voor de ranzige behoeften van zandnegers, gewone negers en aziaten. Go figure.

vanhetvarken | 09-11-12 | 21:30

shiptar | 09-11-12 | 21:10 | + 0
Ik zeg juist niet dat alle blanke vrouwen dol zijn op negers. Die zijn nergens dol op, bij gebrek aan authentieke seksualiteit.
Blanke mannen die dol zijn op negerinnen (meer iha: geen blanke vrouwen), die ken ik maar al te veel.

Once you go black, you never go back. Ik zal het maar even uitspellen voor dombo's.

Ratzinger | 09-11-12 | 21:28

@Ratzinger | 09-11-12 | 20:42
En wat doet u met de 23 uur uur die over heeft na de sex met die donkere mevrouw.

Uw Verzekeringsadvis | 09-11-12 | 21:27

Ratzinger | 09-11-12 | 21:03
Ik hou normaal niet van generaliseren, maar ik je reaguursel alleen maar bevestigen, als ik kijk naar mijn eigen persoonlijke ervaringen. De Nederlandse (westerse) vrouw is vooral erg zelfingenomen maar weet niet (meer) wat het is om vrouw te zijn. Hoe mannelijker, hoe beter, lijkt de huidige norm te zijn in dit landje.
Dat merk je niet zozeer als je alleen maar in Nederland verblijft, maar des te meer als je (ver) de grens over gaat. Vooral in Zuid-Amerika weet je niet wat je overkomt als gezonde, Nederlandse man.
Dat was allemaal de goede, oude tijd. Ik ben nu al weer enkele jaren gelukkig met een Perzische schone, geboren in de VS, ik voel me als de koning te rijk.

Arcie1971 | 09-11-12 | 21:25

vanhetvarken | 09-11-12 | 21:08 | + 1
Ik run 4 bordelen. En toen?
Pays the rent.

Ratzinger | 09-11-12 | 21:25

@shiptar | 09-11-12 | 21:10
Dromen over zwarte mannen? Nee dat is me toch vreemd. Je generaliseert blanke mannen.

miko | 09-11-12 | 21:25

@vanhetvarken | 09-11-12 | 21:05
Nee maar, gaan we nu net zo hard janken als onze koffie kleurioge medemens? Wat een zwakte bod. Je zou er nog altijd trots op moeten zijn dat je geen uitkering trekt. Beter tien keer bestolen dan een keer een dief of zo. Verder vindt ik het niet relevant wat voor kleur een bruidje heeft. Het gaat er mij om dat Nederland met zijn gratis geld en allerlei kudTregels het over zichzelf afroept dat men alle uitvreters van de wereld op bezoek krijgt.

miko | 09-11-12 | 21:23

shiptar | 09-11-12 | 21:10
Inderdaad, de grootste nachtmerrie voor blanke mannen is alimentatie te moeten betalen aan een politiek correcte ex, die zich liet uitwonen door iets Afrikaans.

vanhetvarken | 09-11-12 | 21:17

@miko | 09-11-12 | 21:04
Ik dacht dat je het tegen mij had, maar graag gedaan.

Tommygunner | 09-11-12 | 21:14

Ratzinger | 09-11-12 | 21:03
Geef toe, als je temidden van die fabelachtige vrouwen vrouwen zou kunnen zitten met dezelfde uitkering als hier, zou je het doen. Dat noemen ze nu dat 'aanzuigende' effect van idioten als jouw hier.

vanhetvarken | 09-11-12 | 21:14

Ratzinger
Nog nooit zoveel generalisaties in 1 post gezien. Zal ik even Ron Jeremy citeren; elke vrouw heeft iets moois, ongeacht ras of afkomst.

Jij kijkt te veel porno waardoor je denkt dat alle blanke vrouwen gek zijn op negers. Maar zal ik je eens vertellen wie die categorie het meest bekijkt? Juist, blanke mannen. Het is een fantasie van blanke mannen.

shiptar | 09-11-12 | 21:10

Ratzinger | 09-11-12 | 21:03
Heel duidelijk geeft u hier te kennen een bordeel uitbater, afgeladen met illegale import vrouwen, te zijn.

vanhetvarken | 09-11-12 | 21:08

@Ratzinger | 09-11-12 | 21:03
huppakee. 4 van mij!

miko | 09-11-12 | 21:05

miko | 09-11-12 | 20:59
Hoe welkom en 'succesvol' is een krentenbollendorper aan het loket van de uitkerings-instanties (na verhuizing) in diepzwart negeristan en zandnegeristan ? Blanken zijn de meest geterroriseerde en gediscrimineerde soort mensen ever (heden ten dage, vroeger toen er geen uitkeringen waren was dat anders).

vanhetvarken | 09-11-12 | 21:05

@Tommygunner | 09-11-12 | 20:55
Bedankt voor het enorme eigen iniatief om dan toch deel te nemen aan dezer discussie

miko | 09-11-12 | 21:04

vanhetvarken | 09-11-12 | 20:50 | + 1
Ik ben geen homo, maar mocht je me daarmee willen pesten - zal ik mezelf dan maar ophangen?

Lul toch niet zo dom, mafkees. Jij durft gewoon niet eerlijk te zijn of je weet domweg niet wat goeie seks is. Goeie seks heb je zeer zelden met een blanke vrouw, dat kan ik je vertellen. Het is 40:1, waarbij de 1 een niet-Westerse dame is (negerin, latino of Thais).

The big fuck van het Westen, nauwelijks vrouwen met een andere ambitie dan op een man te lijken. Seksloos, wezenloos, doelloos.
Kortom, wijven waar je niks aan hebt.

Ratzinger | 09-11-12 | 21:03

@shiptar | 09-11-12 | 20:51
Mits de beloning voldoende is leent elke vrouw zich hier voor.Daar hoef je niet ver voor te kijken.Kijk anders maar eens naar de ebbenhouten voetballerts om te weten dat de roomblanke vrouwen ook hun prijs hebben.
Maar van mij mogen ze die wittewijven hebben. Het is niet voor niks dat witte wieven in Twente geestverschijningen zijn.

@vanhetvarken | 09-11-12 | 20:48
Nee inderdaad. En dat zou iedereen moeten doen maar waar ik mijn relatie nuttig is aan mij en niet aan een of andere jojo die bang is dat zijn krentenbollendorp een tintje zou krijgen.

miko | 09-11-12 | 20:59

de grote Anti | 09-11-12 | 20:43 | + 0
Het idee dat een man het initiatief moet nemen is juist typisch Westers. Als je in Afrika of Zuid-Amerika bent merk je dat het anders gaat.

Waar heb je anders een vrouw voor? Om mee te nemen naar de Bijenkorf of een andere kutwinkel?

Schei toch uit. Als man kun je je doorgaans de tyfus werken en moeder de vrouw wil dan ook nog aandacht - voor het boodschappenlijstje.

Niet elke vrouw is zo. De meeste lesbo's hebben dat niet. Ik wou wel eens dat ik lesbo was.

Zei ik dat?

Ratzinger | 09-11-12 | 20:59

shiptar | 09-11-12 | 20:51
Die blanke BOM vrouwen hoeren ook iedere uitkeringsmogelijkheid af hoor...

vanhetvarken | 09-11-12 | 20:57

@miko | 09-11-12 | 20:46
Nee.

Tommygunner | 09-11-12 | 20:55

smdyasc | 09-11-12 | 20:50
Stel je voor, je loopt rond in Africa en krijgt een uitkering van 2 euro per week middels OSW uit Europa, als je dan een beetje gis bent, ga je op zoek naar de bron.

vanhetvarken | 09-11-12 | 20:55

Leuk al die paranoïde blanke mannen die hier gaan afgeven op hun eigen soort. Realiteit is dat het hier gaan om donkere Antiliaanse vrouwen die zich hier schuldig aan maken. Een beetje vrouw met hersens zal zich hier nooit voor lenen.

shiptar | 09-11-12 | 20:51

Ratzinger | 09-11-12 | 20:48
OK duidelijk, U is een enorme homo.

vanhetvarken | 09-11-12 | 20:50

De IND heeft geen enkele stimulans om cultuurvervuilers buiten te houden, hun makkelijk geld hangt af van zoveel mogelijk kansarmen binnen te harken.

smdyasc | 09-11-12 | 20:50

miko | 09-11-12 | 20:46

Voor de liefde van je leven is het natuurlijk geen enkel probleem ZELF de rekening te betalen.

vanhetvarken | 09-11-12 | 20:48

pius | 09-11-12 | 20:36 | + 0
Prettig aan jou dat je gewoon jezelf blijft. Heb ik ook met de hier ten onrechte miskende Bakito. Het dondert mij weinig wat iemands nick is, als er wat bij is wat ik waardeer, hoor je het wel.

Niet alleen als iemand het met me eens is, trouwens. Keep it up. Iemand die hier een reële kijk op heeft, zoals jij, dat vind ik al heel wat.

Morgen maar weer verder met de oorlog, of overmorgen. Oorlogen kunnen wel even wachten.

Ratzinger | 09-11-12 | 20:48

Ratzinger | 09-11-12 | 20:42
U is homo uiteraard, ik weet mij al vele jaren erg te vermaken met blonde vrouwen.

vanhetvarken | 09-11-12 | 20:47

@vetkleppert | 09-11-12 | 20:08
Alsof iedereen een uitvretert trouwt uit het buitenland.Op het moment dat het vangnet wat kleiner word benje daar ook vanaf.net zoals het feit dat mensen altijd een reden of een schudige moeten hebben.Kunnen we al die dure raadjes en commissies ook afschaffen.

@Tommygunner | 09-11-12 | 20:15
Had ik het tegen jou?

miko | 09-11-12 | 20:46

@Ratzinger | 09-11-12 | 20:42
Jij verwart een pornofilm met een goede relatie. Als je vrouw bij binnenkomst je direct begint te pijpen dan heb je de voorgaande tijd toch iets niet goed gedaan. Iets met schade inhalen ofzo.

Tommygunner | 09-11-12 | 20:45

Tommygunner | 09-11-12 | 20:40 | + 0
Gratuit gelul. Blanke vrouwen, gebrainwashed als ze zijn, zijn in bed totaal, maar dan ook totaal waardeloos.
Ik heb er heel wat geneukt, allemaal kut. Eén negerin maakt ze allemaal overbodig. Dat weet ik, dat weet jij - als je wel eens verder hebt gekeken dan de blanke doos van dienst.

Ratzinger | 09-11-12 | 20:44

@Ratzinger | 09-11-12 | 20:35
En ik maar denken dat bij seks de man het initiatief moet nemen,maar niet dus.. Een donkere vrouw die je op je rug duwt en een vinger in je reedt steekt terwijl ze aan je stok slobbert is zoals het hoort schijnbaar,hmm.

de grote Anti | 09-11-12 | 20:43

Is dat nog een issue?
Toen een nep trouwcontractje nog 10k aan FL opleverde was de controle al zo streng dat ik vanwege een secretaresse die met een MOE-lander was getrouwd al paranoide telefoontjes van de Stasi kreeg. ('werkt die mevrouw wel bij u?')
Einde van de Domheid | 09-11-12 | 20:11

Hoeveel boete/gevangenisstraf kreeg u ?

vanhetvarken | 09-11-12 | 20:42

Als man in 2012 een relatie beginnen met een blanke Europese - je zou wel gek zijn. Ze kùnnen het gewoon niet. Willen optrekken met de mannen, wat nooit gaat lukken, en 'one of the boys zijn', wat ook een total fail is.

Mannen willen dat soort wijven helemaal niet. Een beetje man heeft graag respect voor z'n kipje, maar dan geen gezeik over niks en altijd 'wide open'.

Pijpen bij binnenkomst, zoiets.

Ja jongens en meisjes van GS, denk daar maar eens over na als je je zelf weer eens loopt af te rukken omdat je vrouw bezig is met allerlei dingen (nutteloze dingen, goes without saying).

Voor iedereen die dit allemaal te seksistisch vindt, heel erg sorry hoor. Kwestie van eerlijkheid. Een blanke vrouw is een mislukte stoephoer die nauwelijks weet wat klaarkomen is.

Zet u dat maar in de krant, meneer.

Ratzinger | 09-11-12 | 20:42

@TunaTown | 09-11-12 | 20:39
Net. Het is maar goed dat jij de atoomklokken niet bijhoudt.

Tommygunner | 09-11-12 | 20:41

@Ratzinger | 09-11-12 | 20:35
Misschien moet JIJ voor sex niet in Europa zijn. Zie ook de aflevering "63-jarige Nederlander trouwt 23-jarige Thaise"...

Tommygunner | 09-11-12 | 20:40

@pius
Kristalnacht is zo vorige eeuw,tegenwoordig gaan wij blanken zelfs graag deaud om een negert te helpen.
www.youtube.com/watch?v=t_4WtftKLMg

Maar gelukkig heeft danny archer wel een leuk blank vriendinnetje gekent in deze film !

de grote Anti | 09-11-12 | 20:39

Ach het leuke van socialisme is, dat het zichzelf altijd onbetaalbaar maakt. De redenatie van de VVD ten tijde van het vertrek van Wilders vanwege het Turkije toetreden was: met 80 miljoen uitkeringstrekkers erbij, ontploft de verzorgingsstaat.

vanhetvarken | 09-11-12 | 20:39

@pius | 09-11-12 | 20:29
Wat stel je voor?

Tommygunner | 09-11-12 | 20:37

@Ratzinger | 09-11-12 | 20:35

*opstaat en applaudisseert*

Fuck them white girls.

pius | 09-11-12 | 20:36

Rare kop. Zou moeten zijn 'Trouw een Nigeriaanse'. Once you go black etc.

Door al die malle emancipatie en 83 feministische golven achter elkaar zijn de dames het Noorden een beetje kwijt. Samengevat, ze weten niet meer wat seks is en doen maar wat.

Geef mij dan maar een Nigeriaanse of Braziliaanse. Die weten nog wat een man wil.

Kun je het allemaal rustig mee oneens zijn - totdat je een keer een vrouw geneukt hebt die nog enig idee heeft wat een man lekker vindt. Die ga je hier, in NL, niet of nauwelijks vinden.

Best wel lullig ja, maar voor de seks moet je zeker niet in Europa zijn.

Ratzinger | 09-11-12 | 20:35

Waarom hoor ik niemand over kristallnacht hier? heeft men geen historisch besef. En het is nog ontopic ook.

pius | 09-11-12 | 20:29

@Freddie Stobart | 09-11-12 | 20:20

1 miljoen is niet veel. Maar ook niet weinig voor een onafhankelijke kandidaat.

pius | 09-11-12 | 20:23

De contouren van Nederland als een door hyena's kaalgevreten karkas beginnen zich af te tekenen.
Of U nog wat meer belasting wilt betalen.

de honden blaffen... | 09-11-12 | 20:22

ROFLOL! Mark gaat zijn gebroken belofte repareren door andere beloften nog harder te breken. Man, man, man, wat is dat mannetje de weg kwijt...

Parel van het Zuiden | 09-11-12 | 20:21

pius | 09-11-12 | 20:13
Goed om te weten dat er daar nog zoveel verstandige mensen rondlopen die niet in magisch ondergoed of bureaucratie geloven.

Freddie Stobart | 09-11-12 | 20:20

We worden steeds meer een samenleving van leugenaars, profiteurs, opeisers en Nederlandhaters, wees daar trots op Samson/Rutte, jullie weten in jullie veertiger jaren meer kapot te maken dan in andere tijden, zak erin Kabinet-Nederlandhaat.

smdyasc | 09-11-12 | 20:16

@miko | 09-11-12 | 20:06
Nee, Miko, zal ik je het concept discussie eens uitleggen of google je het zelf even?

Tommygunner | 09-11-12 | 20:15

@Freddie Stobart | 09-11-12 | 19:46

In Amerika kreeg de libertarische kandidaat een miljoen stemmers.

pius | 09-11-12 | 20:13

Is dat nog een issue?
Toen een nep trouwcontractje nog 10k aan FL opleverde was de controle al zo streng dat ik vanwege een secretaresse die met een MOE-lander was getrouwd al paranoide telefoontjes van de Stasi kreeg. ('werkt die mevrouw wel bij u?')

Einde van de Domheid | 09-11-12 | 20:11

@Parel van het Zuiden | 09-11-12 | 19:46

Geen slecht idee en anders is er altijd nog Henk Kampf natuurlijk.

pius | 09-11-12 | 20:11

@Tommygunner | 09-11-12 | 20:05
Maar je vergeet: als de liefde op is: stempel op de reedt en retour. Of minimaal een jaar of vijf zelf broek ophouden.

vetkleppert | 09-11-12 | 20:10

@miko | 09-11-12 | 20:06
Op het moment dat ik besluit bijna alles zwart te doen omdat ik helemaal klaar ben met betalen voor andermans alles wel, ja.

vetkleppert | 09-11-12 | 20:08

@Bakito | 09-11-12 | 20:03
Jaja, nu weten we het wel wat betreft stereotypes. Chinezen, die hebben pas kleintjes!

Tommygunner | 09-11-12 | 20:07

@vetkleppert | 09-11-12 | 20:01
Zozo en dat maak jij uit?

miko | 09-11-12 | 20:06

@vetkleppert | 09-11-12 | 20:01
Ik vind dat als je diegene voor de volle 100% kunt onderhouden, dan mogen ze van mij hier wel komen. Moet dan wel voor iedereen gelden. Maar wel ECHT 100% zelf onderhouden. NUL steun van overheid of belastingdienst.
Moet daar ook gewoon namelijk, maar hier is dat gelijk weer racisme o.i.d...

Tommygunner | 09-11-12 | 20:05

Negers altijd +veel

Bakito | 09-11-12 | 20:03

@Tommygunner | 09-11-12 | 19:59
Als je zo nodig grenzeloos verliefd moet worden, consumeer je die liefde ook maar over de grens. De groeten en veel geluk.

vetkleppert | 09-11-12 | 20:01

En van die "Grenzenloos Verliefd"-vrouwen begrijp ik echt niets. Soort van misplaatste gütmensch-acties. Vaak vechten ze elkaar na een week de tent uit. Letterlijk de tent...

Tommygunner | 09-11-12 | 19:59

Mooi man, multikul.
De mensen van Vluchtelingenhulp en de Asielindustrie zijn goed bezig met het creëren van nieuwe bovenmodaal scorende arbeidsplaatsen in deze voor de Nederlandse toekomst zo belangrijke bedrijfstak.
Toch zal er op zeker moment een soort van probleem ontstaan wie de dit allemaal blijft financieren.
Zelfs de rijkste (semi) ambtenaar met de duurste leasebak genereert geen waarde in dat vervelende ding wat men economie noemt. Zijn of haar groeiende leger van cliënten evenmin.

Jan Passant mk2 | 09-11-12 | 19:59

Ik had hier een heel verhaal geschreven, maar ik heb het weggehaald omdat ik als een redneck met confederatievlag klonk. Draagt niets bij.

Tommygunner | 09-11-12 | 19:56

@pius | 09-11-12 | 19:27 |

Opvangen in NPO -gebouwen. De aldaar aanwezige hete lucht zal "onze" Nigerianen zich snel thuis laten voelen...

Parel van het Zuiden | 09-11-12 | 19:50

Easy money hoort bij deze cultuur!

starry | 09-11-12 | 19:50

@pius | 09-11-12 | 19:32 |

Gewoon Mein Kampf op het buro van Mark in het torentje leggen. Goede kans dat hij een "draai" maakt als het zo uitkomt...

Parel van het Zuiden | 09-11-12 | 19:46

Het probleem is en blijft de verzorgingsstaat. Zodra we die afgebroken hebben komt er echt niet meer van dat tuig deze kant op. Je gelooft toch niet dat ze voor de keukenhof komen?
Slechts 4000 mensen stemden LP terwijl de meesten in het bureaucratisch zelfbehoudsgeleuter van de VVD en PvdA stonken.
Misschien een ideetje om eerst de kraan dicht te draaien voordat je gaat dweilen?

Freddie Stobart | 09-11-12 | 19:46

Het valt mij trouwens mee dat het woord 'moorkop' nog niet uit de Van Dale is geschrapt.

1+1 | 09-11-12 | 19:43

@watsinneneem | 09-11-12 | 19:29

Wie dan? Adolf Hitler is al dood. Dus dat word lastig.

pius | 09-11-12 | 19:32

en zo betalen weer honderden miljoenen aan uitkeringen aan 'mensen' die de boel belazeren waar we bij staan. Dit speelt al jaren en jaren.
ik ben bang dat dit land niet meer te redden valt.
Wilders is ook uitgepraat.
Tijd voor iemand anders

watsinneneem | 09-11-12 | 19:29

@AshleyJ"Ash"Williams | 09-11-12 | 19:23

Geen probleem. ze mogen alleen opgevangen worden door mensen die meer dan 70 K verdienen. En dat verdien jij wel natuurlijk maar dat krijg je waarschijnlijk niet. Bloody shame natuurlijk. De markt heeft nooit gelijk zo zie je maar weer.

pius | 09-11-12 | 19:27

vetkleppert | 09-11-12 | 18:59 | + 1
U ziet liever gesluierde vrouwen rondlopen?

Rightmover | 09-11-12 | 19:25

pius | 09-11-12 | 19:15 Ja hallo, nog een paar Mauro's in de MSM en mijn toch al fragiele hart breekt beyond repair. Je weet toch dat ik een écht mensen mens ben - en pas gelukkig ben als anderen gelukkig zijn?
En een levensgenieter, dat ook.

;)

AshleyJ"Ash"Williams | 09-11-12 | 19:23

Ik heb trouwens een nieuw toetsenbord, dorruptie moet zijn corruptie.

applaus voor de paus | 09-11-12 | 19:16

@miko | 09-11-12 | 19:10 |

Precies: hoe meer regels, hoe meer dorruptie!

applaus voor de paus | 09-11-12 | 19:16

Ach zolang wij met de shell nog zoveel schade aanrichten in Nigeria mag je er best wel een paar binnenlaten hier als goedmakertje.

Dat geeft toch niks.

pius | 09-11-12 | 19:15

@Stormageddon | 09-11-12 | 19:01
Hoe strenger de regels des te meer mensen met eerlijke intenties afhaken. Juist de scammers blijven over.
Als je verder ervoor zorgt dat uitkeringen nooit bedoeld zijn voor nieuwkomers dan maak je het zaakje al wat minder intresant.En bij scheiding meteen terug naar land van herkomst en de kosten verhalen op de ex-man/vrouw.

miko | 09-11-12 | 19:10

@Rightmover | 09-11-12 | 18:57 |

Zo is dat: grenzen open voor latinas!

applaus voor de paus | 09-11-12 | 19:09

Simpele regel invoeren- Eerste 5 jaar van de import Elke cent die de nieuwe Nederlander krijgt uit de staats ruif terug claimen bij de "importerende" Nederlander. Werkt zo in de USA, Canada en andere landen. Kan aardig in de papieren lopen.
boomchirurg | 09-11-12 | 18:35 | + 4 -
Werkt niet. Bij de harde werkende autochtonen bij wie het huwelijk mislukt, zal flink moeten dokken.
Bij de plunderende 3e wereldlander is zgn. niets te halen en zal het dus kwijt worden gescholden.
Krijg je dus exact dezelfde situatie als steeds meer in de maatschappij opgeldt doet. Regels die voor een beschaafd en homogeen volkje goed werkten leiden in de technocratische-onnatuurlijke multiculti samenleving tot plundering door de welvaarts- en welzijnsvernietigers ten koste van de inspanningen van de welvaart- en welzijscreeerders.

Grachus | 09-11-12 | 19:09

Deed de IND nog geen huisbezoeken?? Huh. Iets over afzakkende broek mompelt. In wat voor een bananenrepubliek leven we eigenlijk? Oh, in het land van de PvdA, das waar ook.

doenormaal! | 09-11-12 | 19:07

@Ing. eslapen | 09-11-12 | 18:18 |

Ik zou ze doen.

applaus voor de paus | 09-11-12 | 19:07

En de hardwerkende, autochtone man die een voorliefde heeft voor zwarte dames is weer het slachtoffer van dat misbruik. Hij is de eerste die de IND aanpakt.

applaus voor de paus | 09-11-12 | 19:05

Latina's zijn vrouwen die zichzelf niet als slachtoffer zien, zijn geen moslim, hebben geen schaamtecultuur en komen hier niet om de verzorgingsstaat te misbruiken. Derhalve zijn ze hier niet welkom.

_pacman_ | 09-11-12 | 19:03

Dit soort praktijken bestaan alleen maar omdat er een staatsruif met gratis geld is. Dat werkt zo bij de top (bestuursleden van NGO's en ZBO's) en bij de onderkant van de culturele "verrijkers".
Probleem: er is een pot met gratis geld. Oplossing: remove the pot! Maar nee, de regeltjes voor de pot moeten scherper en ingewikkelder. Als ik 1 ding geleerd heb dan is het wel: hoe meer regeltjes en hoe meer protocollen, hoe ingewikkelder de handhaving en hoe fraudegevoeliger de regelingen.
Geen pot = geen regelingen = geen fraude.
Zo simpel kan het zijn.

Maar ja, wereldverbeteraars met de controle over een schier onuitputtelijke bron van inkomsten (uw en mijn portemonnee) vinden dat dat geld eerlijk verdeeld moet worden. En die willen dus met de vingertjes in de pot. Daar worden ze zelf ook niet slechter van, met een grote pot geld is verleidelijk om het uit te delen met veel kleefpasta aan de handen.

Dus het moet nog radicaler. Zonder staat geen staatsruif. Hef de staat op.

Stormageddon | 09-11-12 | 19:01

@Rightmover | 09-11-12 | 18:57
Nee, dat is dus niet de bedoeling, he. Een beetje het straatbeeld bevorderen. Hoe haal je het in je hoofd.

vetkleppert | 09-11-12 | 18:59

@Schietmijmaarlek | 09-11-12 | 18:57
Helemaal eens. En je even een momentje afvragen wat je een kind te bieden denkt te hebben is ook geen slecht idee.

vetkleppert | 09-11-12 | 18:58

Doe mij maar een Latina.

Rightmover | 09-11-12 | 18:57

Van mij mag de fokpremie afgeschaft worden.
Wie een kind wil, gaat maar eerst sparen.
Ik krijg toch ook geen premie, omdat ik een hond uit het asiel haal?

Schietmijmaarlek | 09-11-12 | 18:57

@Conan de Rabarber | 09-11-12 | 18:40

En ik mag lijden dat de West-Eritrease dakraamglerp de eerste wortelvogel in de ruimte word.

pius | 09-11-12 | 18:55

@miko | 09-11-12 | 18:30

Prachtige vrouw. Prachtige muziek.

pius | 09-11-12 | 18:52

Cuyahoga | 09-11-12 | 18:49 | + 1 -

Trouw snel met hem: snel scheiden en eis 50% van het gemeenschappelijk vermogen.

_pacman_ | 09-11-12 | 18:52

Nog even en ik ben van deze kutregering en kutPO verlost.
Heb namelijk via email kennis gemaakt met een Nigeriaanse prins die 48 miljoen pond op een rekening in Engeland heeft staan, maar er nu even niet bij kan.

Ik ga jullie niet de details vertellen, maar ik heb net via paypal mijn derde termijn van 2000 euri betaald en dan is de helft van dat geld van mij.
Woooo, Nieuw-Zeeland, here I come.
Eat this, Didi Backstabber, je zoekt het maar uit met je pleuriszooi.

Cuyahoga | 09-11-12 | 18:49

Ik ga een leuk weekend hebben:-)! Ik hoop jullie ook!
Xx

irma zonderboezem | 09-11-12 | 18:42

@sufkut | 09-11-12 | 18:35
Ali is al getrouwd, en dan is het gezinshereniging.
Voor Europeanen, tsja geen kleurje, geen strafblad dus geen rechten.

Ing. eslapen | 09-11-12 | 18:42

@boomchirurg | 09-11-12 | 18:35
Zouden ze met alle nieuwkomers moeten doen.De eerste generatie heeft nergens recht op.Geen kinderbijslag niks niet.

miko | 09-11-12 | 18:41

Alwwer een berichtje over een doelgroep die er bij de komende kabinetsvoorstellen flink op vooruit gaat. Hier mag u voor gaan werken en aftikken.

Nestorix | 09-11-12 | 18:41

Och, wij Nederlanders laten ons nu eenmaal graag en gewillig bestelen door uitvreetbendes. En wat gaan we er aan doen? Juist ja, he-le-maal niks.
Mag lijden dat de PVV over een half jaartje met de volgende verkiezingen een dikke 120 zetels pakt.

Conan de Rabarber | 09-11-12 | 18:40

@sufkut | 09-11-12 | 18:35
Wil je dat ik je wat verhalen vertel? Ik was al zeven jaar samen met mijn vrouw.Twee kinderen toen en drie bedrijven waarvan in ons beider geboorte land.En dan zo een wijf bij immigratie bij het verstrekken van het visa tegen mijn vrouw zeggen: U gaat toch wel terug?

miko | 09-11-12 | 18:39

&Vetkleppert: maakt die foto wat uit dan? Ze zien er allemaal uit als Zwarte Piet!

Byter | 09-11-12 | 18:38

Tuig als straf teruglazeren naar de Antillen en ze dwingen die staten onafhankelijk te helpen maken.

Koningshuis mag mee om de eilanden enige status te geven.

Byter | 09-11-12 | 18:37

Was pas in een Amsterdams ziekenhuis. Moest ik weer een nieuw ponsplaaaaaatjèèèèèèh laten maken. Omdat er nu bij iedereen een foto op moest, omdat er continu mensen met andermans ponsplaaaaaatjèèèèèèh zorg kwamen consumeren.
En daar wil ik graag voorzichtig aan toevoegen dat ik daar duidelijk een minderheid was.

vetkleppert | 09-11-12 | 18:36

@irma zonderboezem | 09-11-12 | 18:33

Een paar duizend Euro en een geile negert voor een nacht, win/win, Irma?

brutus68 | 09-11-12 | 18:35

Simpele regel invoeren- Eerste 5 jaar van de import Elke cent die de nieuwe Nederlander krijgt uit de staats ruif terug claimen bij de "importerende" Nederlander. Werkt zo in de USA, Canada en andere landen. Kan aardig in de papieren lopen.

boomchirurg | 09-11-12 | 18:35

Ach de meeste schijnhuwelijken worden in ieder geval nog vrijwillig gesloten de gearrangeerde huwelijken daar in tegen.
Beter doe je daar wat aan want aan die enkele schijnhuwelijken heb je heel wat minder last dan die fokfabrieken en multiwijverij die uit bepaalde gebieden komen.Als korrels zand in de woestijn. Ja pun i...

miko | 09-11-12 | 18:35

@irma zonderboezem | 09-11-12 | 18:33
Irma, Once you go.....

Ing. eslapen | 09-11-12 | 18:35

Ing. eslapen | 09-11-12 | 18:26: ik mag zo'n snoetje wel. Tis in ieder geval in verhouding en ik denk dat ze nog goed kan koken ook! Wat ik vreemd vind is dat als je als nederlander verliefd raakt in 't buitenland je de gierkar over je uitgestort krijgt maar als ali z'n vriendin haalt het een stuk gemakkelijker kan. Een engele collega van mij mag iedere keer als d'r paspoort verlopen is zich melden bij de ambassade. Wat natuurlijk 100km verderop is. Why?

sufkut | 09-11-12 | 18:35


Kaas de Vies | 09-11-12 | 18:19 |
Sorry, ik ben een trouwjurk aan het uitzoeken en vanavond de KL1007 naar Londen. Medeteer ze

irma zonderboezem | 09-11-12 | 18:33

Misschien begrijpt weldenkend Nederland eens hoe het komt dat die zorg premie (bijna) zoveel ging stijgen.

Rico Tampeloerus | 09-11-12 | 18:33

Dit is niet nieuw, je kon al 15 jaar geleden trouwen met een asielzoeker en daar kreeg je nog keiharde guldens voor!! Guldens! Man man man wat een tijd, wat een tijd...

exclusief | 09-11-12 | 18:32

Sietse Fritsma schreef al in 2007 een boek over dit soort praktijken. Maar goed dat de IND zo snel handelt, of zou het er iets mee te maken hebben dat de Britse dienst het zat was?

DOUK | 09-11-12 | 18:29

Is niet nodig mensen, gewoon ff wachten op het volgende generale pardon dat er ongetwijfeld gaat komen. Want zielige economische vluchtelingen met snel gefokte kindjes = verblijfsvergunning nu of anders dan wel.

Oh ja, niet zeiken over die verhoogde 2e schijf IB om het allemaal mogelijk te maken he, anders is u racist.

_pacman_ | 09-11-12 | 18:28

@sufkut | 09-11-12 | 18:19
T.E.A.B. ?

Ing. eslapen | 09-11-12 | 18:26

Allemaal sowieso binnen blijven dit weekend. Badr Hari is weer op vrije voeten. Dank u, knuffel rechter!

Burgertrutje | 09-11-12 | 18:22

Trouwen is altijd handel geweest, de staat verdient er aan.
Nu andere er ook aan verdienen, is vrijemarktwerking ineens niet goed? Blijft een raar gebeuren de politiek.

toetanchamon | 09-11-12 | 18:21

Des te meer Cultuur hoe beter ik mij voel. Ik laaf mij altijd aan het geluk dat onze multiculturaliteit heeft voortgebracht. Ik voel mij een beter mens en het is echt super fantastisch.

Meer hiervan, want het werkt ontzettend goed. We hebben niet voor niets nu ook Knorr paketten Boboti. Wat een genot en een plezier, ik ga nu mediteren terwijl irma op de bongo slaat.

Kaas de Vies | 09-11-12 | 18:19

Ing. eslapen | 09-11-12 | 18:18: nou die linkse lust ik wel hoor.

sufkut | 09-11-12 | 18:19

Stelletje zwartkijkers daar, bij de IND...

brutus68 | 09-11-12 | 18:18

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken