Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Mariska de Haat PR overdosis. Make. It. Stop.

mariswareface.pngIn het mediakaartenbakje "Gekkies, altijd leuk voor een WTF-quote" zit Mariska de Haas met Bisonkit verankerd. De aandachtsgeyle haatpapin heeft weer een grand tour langs de media-outlets: een OMGWTFBBQ interview in Het Parool, een dingetje bij #PenW, morgen gaat madame polemieken in de Balie tegen Neelie Kroes en in munttheeblaadje Fabulous Mama pakt ze groots uit met bakken vol onversneden totaalgiftige homohaat. Dingetjes als "Op de redactie (van Katholiek Nieuwsblad, red.) noemen we Jeanine Hennis steevast mijn dikkere zus" en "Ik zou Romney stemmen. Wist je trouwens dat vrouwen stemmen op degenen met wie ze zouden willen zoenen? Niet dat ik met Romney zou willen zoenen, hoor, dan nog eerder met Obama. Dus eigenlijk klopt het niet. Nou ja, laat maar.“ (Parool) zijn LOLpareltjes voor om te lachen. Maar dan, in Mama. "Ik zou heel ongerust zijn als mijn zoon homo is, omdat homo's schokkend veel sekspartners hebben in hun leven. En heel veel meisjes die lesbisch zijn, zijn vroeger misbruikt." Oi. Verder is homo te genezen, als je het misbruiktrauma maar aanpakt. En zo niet, dan is het een dikke vette faal van de ouders. En oja, lesbies en homo's mogen geen kinderen opvoeden. Ooohooooh! Dat is echt verknipt. Zo hee. Ja, dat is het ook. Kwaadaardig en gek. Het COC weer in stampvoetmodus. Maar nou weten we het wel, met de schorre RKKbarbie. Het was tergend. Het was grappig. En nou opgerot met je middeleeuwse haatkots. Niks mis met een beetje tendentieus en ongefundeerd kwetsen hier of daar maar blijf goedverdoeme met je achterbakse hostieklauwtjes van gelijke rechten voor demense af. Die zijn namelijk dankzij de RKK al rijkelijk laat en nog lang niet overal ingesteld. Oh en Maris. Misschien moeten katholieke mensen sowieso niet zo'n grote muil opzetten over kindertjes traumatiseren.

Reaguursels

Inloggen

-weggejorist-

Virginia Richmond | 02-11-12 | 12:25

godsdienst is een virus dat de menselijke hersenen in een regressieve fase brengt. mariska de haas, van de paterpedo club, is daar het levende bewijs van.

minimá-armezusvan.. | 02-11-12 | 11:44

Only in the US of eeehh... oh nee!

HerhalingGemist | 02-11-12 | 10:54

Miep Scharensliep | 01-11-12 | 21:20 |
Afwijken van de norm is objectief gezien slechts een numeriek gegeven, en niet meer dan dat. "Het is vandaag warm voor de tijd van het jaar" is zo'n afwijking van de norm. Maar is het enkel daarom een slechtere of betere dag? Dat kunnen we vinden, we kunnen een waardeoordeel hechten aan dat gegeven, maar dat waardeoordel verklaart helemaal niets en, omgekeerd, de normatieve afwijking onderbouwt het oordeel helemaal niet. Heks de Haas verwerpt homofilie, vindt homofili verwerpelijk en slecht, en dat waardeoordeel gaat vóóraf aan alles wat ze verder over homofilie te berde brengt, alles wat ze erbij sleept in een poging om dat waardeoordeel tot een waarheid te verheffen. Praten met Heks de Haas is horen dat je háár waarheid dient te aanvaarden en dat je, als je dat niet doet, een slecht mens bent.

Schoorsteenveger | 02-11-12 | 09:23

Je ziet haar gewoon denken dat ze gelijk heeft.

Iwmac | 02-11-12 | 08:22

Terug sturen naar de Middeleeuwen. Wat een pannenkoek.
En sinds wanneer is je kennissenkring een valide argument? 'Ja maar zij vinden dat ook' is een opmerking voor puberende breinen, niet voor normaal opgeleide mensen.

das_Freudenmädchen | 02-11-12 | 01:08

Ik stond er versteld van hoe Mariska het verwoordde, dat dit nog kan tegenwoordig...

Menno Edens | 02-11-12 | 00:08

Die foto :')

Slipsnifter | 01-11-12 | 23:03

Waarom hebben gelovigen zoveel problemen met het geluk van anderen? Tolerantie t.a.v. holebie's zou nu eindelijk wel eens rond mogen zijn. Maar vooral gelovigen blijven er problemen mee hebben. Hoe komt dit nou toch? Waarom hebben gelovigen zoveel problemen met het geluk van anderen? Iemand die hier een antwoord op heeft verdient van mij een stevig Belgisch bierthe (naar keuze)

Dysphemian | 01-11-12 | 22:31

Verbijsterend ook weer zoiets simpels als Man Bijt Hond nav. geen Sinterklaas dit jaar in Staphorst: doodeng die verstokte diepgelovigen. Geen greintje humor alleen eng fanatisme.

Jan Boel | 01-11-12 | 21:50

Romney stemmen, heel verstandig, niks mis mee.

Uw Verzekeringsadvis | 01-11-12 | 21:24

Schoorsteenveger | 01-11-12 | 20:25 |
Dat geef ik dus in mijn comment aan. Het is voor sommigen wat lastig en voor anderen weer handig om die twee naar believen in te zetten en op die manier de discussie te vertroebelen.
De statistische norm is bovendien ook weer dynamisch in de zin dat het grote gemene deler handelen en gevoelen als numerieke norm beinvloedt wordt door sociaal/culturele/politieke invloeden. Niet dat het aantal homoseksuelen toeneemt omdat de moraal zich bijstelt maar omdat meer homoseksuelen zich als zodanig wensen te afficheren en dus in het getal worden opgenomen.

Miep Scharensliep | 01-11-12 | 21:20

Ik neem nog een glas Bisschopswijn .

Mammeloe | 01-11-12 | 21:15

Als Peter R de Vries bij de DWDD durft te spreken over "gezonde pedofielen" dan is het misbruiken van kinderen blijkbaar al zo gewoon geworden in dit land (een klap in het gezicht van "gezonde moeders""), dat er wellicht wel rook is mbt de tsunami van homosexuelen.

port | 01-11-12 | 21:07

Ok, Ok, maar geef toe, ze zat wel lekker in het pedojustitiedossier te roeren, zelfs voordat GeenStijl dat begon te doen (neus dicht!)

Goldberg | 01-11-12 | 20:49

Scheiding van kerk en staat betekent ook dat er geen religieuze groeperingen meer met behulp van omroepgeld hun religie kunnen pushen. Stem voor het verbod van religieuze propaganda op de publieke omroep!

Stem hier: ja ik ben voor een verbod van religie bij de PO
Nee, ik ben tegen een verbod van verbod bij de PO.

SharpEye | 01-11-12 | 20:46

Miep Scharensliep | 01-11-12 | 19:29 |
Niet normaal als afwijkend van de statistische norm is héél wat anders dan niet normaal als afwijkend van wat als normatief wordt gezien. Het één is een constatering, het ander een moreel oordeel. Er zijn er nogal wat die het ene graag met het andere verwarren. Mevrouw de Haas mag hier als stereotype worden gezien van deze verwarden.

Schoorsteenveger | 01-11-12 | 20:25

damnschreeuwer | 01-11-12 | 19:44 |
Dat ben ik met je eens.
Het zijn groepen met ieder hun eigen waarheid en dan maar lopen kissebissen over DE waarheid die sowieso niet bestaat.
Mij gaat het om de manier waarop tolerantie wordt gehanteerd en dat geldt voor allen in een discussie over deze onderwerpen.

Miep Scharensliep | 01-11-12 | 19:52

@Miep Scharensliep | 01-11-12 | 19:29
dat betekend nog niet dat je moet bukken, buigen en over je heen moet laten lopen.
En dat is juist de houding van veel nederlanders waar gretig misbruik van wordt gemaakt door met metname gelovigen (die geen tolerantie kennen tegenover andersdenkenden) en jaren-70 hippies die denken dat er geen haat bestaat in de wereld (en dus nooit een interview met Mariska de H. of een Haatbaard hebben gezien/gehoord), en in een continue ontkenningsmodus zitten.

damnschreeuwer | 01-11-12 | 19:44

Ha, een anti-religie haatdingetje en dus automatisch een schrijverette van Mevrouw Nanninga vol met kekke woordbedenkseltjes. Die doen het altijd goed in de panelen.
Haatpapin, ja lachen man.
.
Mariska de Haas is mijn vriendin niet, sterker nog, ik zou er niet naast willen zitten omdat ze misschien wel afgeeft en dan ga ik nog langer commenten en dat 'moeten we niet willen'. Mijn punt in deze discussie is dat Mariska net als ieder ander haar mening mag uiten, hoe vreselijk gedateerd of moreel verwerpelijk die mening ook is. Tolerantie is tweerichtingsverkeer.
.
In Nederland wordt tolerantie op een paradoxale manier opgerekt tot dogma. Wie homoseksualiteit accepteert en respecteert maar niet als 'natuurlijke norm' ervaart krijgt het stempel hater op het voorhoofd. Prof. Smalhout heeft er indertijd in de Telegraaf in columns over geschreven en niemand die hem een haatpaap noemde. Hij gaf als medicus en christen zijn oprechte opinie dat homoseksualiteit geen normale seksuele variant is. Dat betekent overigens NIET dat hij stelt dat homoseksualiteit vunzig, vies, misdadig, amoreel is. Hij zegt dat het afwijkt van de seksuele norm, ergo niet norm-aal.
.
Je kunt ook doorschieten in je streven zo openminded te zijn en dan verstranden in gendersensitiviteitsonderwijs voor kleuters. Dat een vierjarige maar mag begrijpen dat het hebben van een vagijntje nog niet betekent dat je een meisje bent.
.
Ik hoop dat ieder mens, ieder kind in zijn leven liefde en zorg mag ervaren. Uiteindelijk gaat het daar om. Hoe dat wordt geregeld is van ondergeschikt belang. Liefde en zorg. Punt. Daarnaast hoop ik ook dat er over en weer begrip is voor een afwijkende mening. De mate van invoelendheid van een maatschappij geeft de graad van beschaving aan.
.
Dat Mariska op Romney zou stemmen siert haar.

Miep Scharensliep | 01-11-12 | 19:29

Mensen die Mariska bashen proberen daarmee hun onvermogen om zelfstandig morele afwegingen te maken.
Bakito | 01-11-12 | 17:29 | + -21 -

Je per ongeluk gedeelte van je zin te.

R0BB3RT | 01-11-12 | 19:27

Neuken homo's zich dan niet helemaal de tyfus? Is Aids dan niet een ziekte die vooral onder homo's voorkomt? Feiten zijn feiten. Is dat iets om boos over te worden?

white trash | 01-11-12 | 19:22

Je HOEFT het niet eens te zijn met Mariska de Haas he. Je mag ook gewoon een andere mening hebben. Kan allemaal in Nederland. Het is hier namelijk geen Noord Korea. Fijn he!

white trash | 01-11-12 | 19:20

Tuurlijk, Geen Stijl heeft het recht om te zeggen wat ze willen, maar Mariska de Haas moet haar bek dicht houden. Hoezo vrijheid van meningsuiting???? Bye bye Nederland, welkom Noord Korea.

white trash | 01-11-12 | 19:19

@Ven1V1d1V1c1 | 01-11-12 | 19:01
dat ontdekte ze een tijdje na dat incident met de kleerhanger.

damnschreeuwer | 01-11-12 | 19:11

Matteüs 19:11-12
11 Hij zei tegen hen: ‘Niet iedereen kan deze kwestie begrijpen, alleen degenen aan wie het gegeven is: 12 er zijn mannen die niet trouwen omdat ze onvruchtbaar geboren werden, andere omdat ze door mensen onvruchtbaar gemaakt zijn, en er zijn mannen die niet trouwen omdat ze zichzelf onvruchtbaar gemaakt hebben met het oog op het koninkrijk van de hemel. Laat wie bij machte is dit te begrijpen het begrijpen!’

Hey Mariska, hoe kwam je er toen ooit achter of je onvruchtbaar was, vóórdat je getrouwd was?

Ven1V1d1V1c1 | 01-11-12 | 19:01

Kunnen we A.Nanninga niet alvast voor de komende 20 jaar de prijzen geven als bedenkster van het Woord van Het Jaar. Dan hoeven we daar ook niet elk jaar op terug te komen.
WTF-quote, haatpapin, munttheeblaadje, stampvoetmodus, RKKbarbie, haatkots, hostieklauwtjes... etc.etc.. Allemaal genomineerd!

damnschreeuwer | 01-11-12 | 18:47

Niet tolerant tegen de intoleranten. Weg met de weg met ons mentaliteit. MiddeleeuwerT!

Canis Spurcus | 01-11-12 | 18:47

Schoorsteenveger | 01-11-12 | 18:32
Blijkbaar heb ik u verkeerd begrepen.
Trouwens, de GS-kring wordt met de dag bescheidener.

Strohond | 01-11-12 | 18:39

@Strohond | 01-11-12 | 18:16
Geloofsdogmata zijn geen meningen, ze staan niet eens open voor interpretatie. @Schoorsteenveger heeft volkomen gelijk en er is ook geen enkele reden om dergelijke dogma's te tolereren en dat heeft niets met het vermogen tot tolereren van andere meningen te maken.

Stormageddon | 01-11-12 | 18:38

Absoluut niet waar | 01-11-12 | 18:27 |
Dat is het geile aan Mariska, dat weerbarstige, dat norse, dat bevelende, dat terechtwijzende. Een leren pakje en een zweep zouden haar niet misstaan, en ik denk dat ze zich inderdaad niet kan beheersen en er flink op los gaat slaan als je haar bekent dat je zondig bent.

Schoorsteenveger | 01-11-12 | 18:36

Strohond | 01-11-12 | 18:16 |
Vertel mij maar waaruit zou blijken dat ik terzake niet tolerant zou zijn, Ik ben de laatste om die heks de mond te willen snoeren en ik ben ook niet van zins om haar één strobreed in de weg te leggen. Ik heb wél een mening over haar, maar méér is het ook niet. Die heks is voor mij als persoon totaal oninteressant, maar als verschijnsel, als stereotype uiterst boeiend, dus waarom zou ik intolerant willen zijn? Geef haar de ruimte, geef haar podium, laat haar raaskallen, vuurspugen en vuilspuiten, dan geef ik vervolgens, als ik daar zin in heb, binnen bescheiden kring mijn bescheiden mening.

Schoorsteenveger | 01-11-12 | 18:32

brutus68 | 01-11-12 | 18:25
Zowel passief als actief denk ik. Daarnaast zie in haar nog wel een kinky domina moet ik zeggen.

Absoluut niet waar | 01-11-12 | 18:27

brutus68 | 01-11-12 | 18:20
Of Mariska is een geslaagd typetje van Hans Teeuwen.

Strohond | 01-11-12 | 18:26

Absoluut niet waar | 01-11-12 | 18:22

Passief of actief? Verkleed als non? Vragen, vragen...

brutus68 | 01-11-12 | 18:25

brutus68 | 01-11-12 | 18:20
Ik denk dat je zonder twijfel kunt stellen dat ze gek moet zijn op anale seks.

Absoluut niet waar | 01-11-12 | 18:22

Een lekker wijf met denkbeelden die in 1380 al achterhaald waren. Ik moet altijd om Mariska lachen. Ik verdenk Mariska er ergens van dat ze zaterdagnacht menig parenclub onveilig maakt en op zondagmorgen met een vroom gezichtje naar Meneer Pastoor zit te luisteren.

brutus68 | 01-11-12 | 18:20

Mijn vader zei altijd, Je kunt beter in het bos een discussie tegen een grote eik ontketenen dan proberen een kleingeestig idee uit het hoofd van een religieus iemand te praten.

En dat blijft de waarheid.

SmegmaSmeer | 01-11-12 | 18:20

Bart_Bart | 01-11-12 | 18:17
De mens is van nature niet tevreden.

Wanneer men alleen maar oppervlakkige one night stands heeft, verlangt men naar warmte en oprechte liefde. Heeft men een relatie, dan zou men haar beste vriendin nog een beurt willen geven om maar weer eens een ander lichaam te proeven.

Nature is a bitch.

Absoluut niet waar | 01-11-12 | 18:20

jezouermoevanworden | 01-11-12 | 18:14
Heb het nog nooit geprobeerd en het staat ook niet op mijn to-do lijstje.
Maar misschien kunt u mij overtuigen van het plezier van het zuigen.

Strohond | 01-11-12 | 18:20

Strohond | 01-11-12 | 18:12
Nee dude, heb de girl of my dreams gevonden!!

Botte Hork | 01-11-12 | 18:18

@jezouermoevanworden | 01-11-12 | 18:12
Heel veel sekspartners hebben is natuurlijk ook niet helemaal optimaal.

De meeste mensen willen het liefst één sekspartner, namelijk degene waar ze een liefdesrelatie mee hebben. In de zoektocht daar naartoe kan je natuurlijk wat uitproberen, maar je gaat mij toch niet vertellen dat je veel casual sex optimaal vindt?

Je wilt toch het liefst naast iemand wakker worden die je langer dan één avond interessant kunt vinden?

Bart_Bart | 01-11-12 | 18:17

Ben wel eens kritisch naar je, Nanninga (als het moet :)), maar dit is spijker-kop-raak.

En het zoveelste voorbeeld van een onbeduidende, niet terzake doende fundi die steevast mag aanschuiven bij allerlei programma's omdat ze kan praten en niet gruwelijk lelijk is. Wat haat ik de mediacratie.

Mevrouw de Haas vertegenwoordigt helemaal niemand als ze daar niet. "Hoofdredacteur Katholiek Nieuwsblad", nee, alsof dat rechtvaardigt dat je elke maand in een van de best bekeken programma's mag aanschuiven.
Wie vertegenwoordigt ze met haar achterlijke gedachtengoed? "DE" katholieken? Lijkt me niet. Maar als niet, wie dan wel? En waarom krijgt ze dan steeds een podium?

Vragen, vragen.

Ruys de Beerenbrouck | 01-11-12 | 18:16

Schoorsteenveger | 01-11-12 | 18:07
Mariska heeft wel een mening, maar u hebt niet het vermogen om daarvoor tolerant te zijn.

Strohond | 01-11-12 | 18:16

Hoe braaf was zij eigenlijk in haar jonge jaren?
Ik heb namelijk het idee dat dat nog wel eens vies tegen kan vallen.

Jackanders | 01-11-12 | 18:15

Botte Hork | 01-11-12 | 18:05

Daar heb je homo van gekregen?

brutus68 | 01-11-12 | 18:15

Waarom boos worden op degene die deze vrouw een podium bieden als er 1,5 miljoen mensen dagelijks afstemmen op Barbie's baby?!

Wat mij betreft evenveel inhoud, even hoge amusementswaarde, alleen een ander publiek...

Epibrateur | 01-11-12 | 18:14

@Strohond | 01-11-12 | 18:08
U niet dan???

jezouermoevanworden | 01-11-12 | 18:14

Schoorsteenveger | 01-11-12 | 18:07 | + 1 -
Dat is mijn punt niet. Maar op jou inhakend: atheïsme is geen garantie voor logisch denkvermogen en zorgvuldige, ethische afwegingen.

De meeste Mariska de Haasbashers willen eigenlijk zeggen: ik ben een weldenkend mens met gezond verstand.

Daar trap ik natuurlijk niet in.

Bakito | 01-11-12 | 18:14

Haar Blokker-boeddah´s op het brocante buikkastje in haar woonkamer (naast de glazen vaas met dode takken) worden heel principieel binnenkort opgeblazen.

Ayatollah Oink-Oink | 01-11-12 | 18:13

Haar Blokker-boeddah´s op het brocante buikkastje in haar woonkamer (naast de glazen vaas met dode takken) worden heel principieel binnenkort opgeblazen.

Ayatollah Oink-Oink | 01-11-12 | 18:13

-weggejorist-

Kleine Kutmuis | 01-11-12 | 18:12

@Bart_Bart | 01-11-12 | 18:02
Ja, dat mag wel benoemd worden hoor. Dat doe ik zelf ook altijd: 'k heb als heaumeau erg veel sekspartners. En dan bedoel ik dat positief. Maar als mevrouw de Haatpapin het benoemt, bedoelt ze dat negatief. Alsof seks iets vies is ofzo. Of heaumeau's achterlijk. En dan is het niet oké. Snap je het verschil?

jezouermoevanworden | 01-11-12 | 18:12

Botte Hork | 01-11-12 | 18:05
Nou ja, homo`s hoeven natuurlijk niet eerst een hele avond drankjes voor elkaar te halen. Of eerst een romantische comedy samen kijken. Of eerst emotionele verhalen aanhoren. Of eerst de hele avond complimenten lopen maken waarvan de helft niet gemeend is. Of de hele avond liegen over het aantal partners dat je hebt geneukt. Of faken dat seks helemaal geen doel is.

Absoluut niet waar | 01-11-12 | 18:12

@Botte Hork | 01-11-12 | 17:54

Mooi. Bij deze een cent per domme religieuze uitspraak (plus extra centje pleonasmebonus) overgeschreven o.v.v. Stichting Atheïstopia.

Ik ben blut, maar een mooie vredige wereld mag wat kosten.

ZKH EénOog | 01-11-12 | 18:12

Botte Hork | 01-11-12 | 18:05
Aha, u had genoeg van de vrouwtjes en bent overgestapt op de mannetjes. Kan gebeuren.

Strohond | 01-11-12 | 18:12

Die zap ik altijd weg, als ik al eens een keer TV kijk.
Maar idd, ze mag roepen wat ze wilt.

Jackanders | 01-11-12 | 18:10

Schoorsteenveger | 01-11-12 | 18:07
Haar 'mening' komt voort uit een psychose. Religie dat is.

Botte Hork | 01-11-12 | 18:09

Voorts is homoseksualiteit natuurlijk niet te genezen.

Waarom? Omdat het het zwaar inbakken zit in de hersenen. Dat is ook de reden dat homo mannen en hetero mannen significant verschillen op bepaalde terreinen. Waar bij de een niet beter of slechter is dan de ander, maar wel anders.

Zelfde geldt voor lesbische vrouwen en hetero vrouwen.

Of is het toeval dat Barbara Barend zich fijn voelt in het mannenwereldje van het voetbal, en ook in haar doen en laten soms wat mannelijk overkomt?

Of is het toeval homo's oververtegenwoordigd zijn bij de kappers, stylisten, modeontwerpers en op televisie?

En dat heel weinig homo's voetbal interessant vinden?

Maargoed, Mariska de Haat kan al die prachtige verschillen natuurlijk ook gewoon omarmen, want het maakt de samenleving rijker en leuker. Daarbij komt nog dat homo's en lesbo's het maatschappelijk gezien bovengemiddeld goed doen.

Bart_Bart | 01-11-12 | 18:08

jezouermoevanworden | 01-11-12 | 17:46
U zuigt graag aan piemels?

Strohond | 01-11-12 | 18:08

Bakito | 01-11-12 | 17:58 |
Ze staat met de Bijbel in de hand een waarheid te verkondigen, niet een mening te geven. Als je vindt dat je een mening hebt, dan ben je op z'n minst bereid om naar de mening van een ander te luisteren, op voet van gelijkheid en op agument de discussiëren. Dat is allemaal afwezig. Zij ontneemt de ander alles door haar waarheid tegenover een mening, elke mening, alle meningen te stellen en daarmee al die meningen af te doen als dwaling.
Mariska de Haas heeft geen mening, is überhaupt niet in staat tot een mening.

Schoorsteenveger | 01-11-12 | 18:07

Wat een gelul btw dat homo's relatief veel casual sex partners hebben.
Als ik naar mijn verleden als hetero kijk...

Botte Hork | 01-11-12 | 18:05

Bakito | 01-11-12 | 17:58
Hier heeft de echte Bakito nog een punt ook.

Ben het compleet met je eens dat veel Nederlanders last hebben van schijn tolerantie. We blijven uiteindelijk toch een volk van `wat de boer niet kent, dat vreet hij niet`.

Absoluut niet waar | 01-11-12 | 18:05

Mariska heeft een mening en steekt deze niet onder stoelen of fauteuils.
Respect en tolerantie voor andersdenkenden, daar is Nederland wereldwijd beroemd om. Maar wanneer je er afwijkende, ietwat middeleeuwse meningen op na houdt, dan mag het opeens niet meer.
Kansloos stukje Annabel.

Strohond | 01-11-12 | 18:04

@Mariska Orban-de Haas... Ga jij GVD eens eerst aantonen dat die nep-Godt van jou bestaat voordat je die haatpoep de wereld inknalt...
Moslims zijn vagina maar Mariska is ook erg vagina!

kibambam | 01-11-12 | 18:03

Blijft een lekker wijf, die Mariska.

James St John Smythe | 01-11-12 | 18:03

@Realisties | 01-11-12 | 17:58
Sinds wanneer is homoseksualiteit een mening?

Dömper | 01-11-12 | 18:02

Feit is homo mannen relatief veel casual sex partners hebben.

Zulks gedrag is natuurlijk niet helemaal normaal. Ook hetero's die regelmatig aan casual sex doen zijn niet helemaal normaal bezig.

Maargoed, homo mannen doe dat dus relatief vaak. Mag dat niet benoemd worden?

Bart_Bart | 01-11-12 | 18:02

@Bakito | 01-11-12 | 17:58

Ik denk niet dat je het maken van flauwe grapjes op één lijn kan of mag stellen met het demoniseren van deze groep mensen.

ojazekerWel | 01-11-12 | 18:01

Bakito | 01-11-12 | 17:58 |
Ik ben het zowaar een keer met je eens..

Der alte Fritz | 01-11-12 | 18:01

@Botte Hork | 01-11-12 | 17:57 | + 1 -
Ik had ooit een vriendin die daar hartstikke hitsig van werd. Mooi was die tijd.

Kaas de Vies | 01-11-12 | 18:01

@Bakito | 01-11-12 | 17:58 | + -1 -
Hier neem een Vedett daar werd je eind vorige maand ook zo rustig door.
#feit

Kaas de Vies | 01-11-12 | 18:00

Bakito | 01-11-12 | 17:58
Gelukkig ben je jezelf weer! *gooit minnetje naar boven*

Botte Hork | 01-11-12 | 17:59

Goh, geenstijl is net zo politiek correct en onverdraagzaam ten opzichte van andere meningen als D66 en Groenlinks. Lekker dogmatisch bezig jongens!

Realisties | 01-11-12 | 17:58

Mariska de Haas durft tenminste expliciet voor haar mening uit te komen.

Dit in tegenstelling tot al die miljoenen bekrompen burgerlulletjes in ons land die homoseksualiteit zeggen te tolereren, maar achter de rug denigrerend doen en flauwe grapjes maken. Achterbaksheid waartegen je niet kunt verdedigen. Typisch Nederlands.

Bakito | 01-11-12 | 17:58

Kaas de Vies | 01-11-12 | 17:54
Cheers! Ik ben aan de Baileys geslagen. Ja ja ik weet het, wansmaak.

Botte Hork | 01-11-12 | 17:57

Jullie snappen dat ik een nieuwe sponsor heb, nadat het contract met de karnemelkunie is afgelopen.

Kaas de Vies | 01-11-12 | 17:56

Het hadden broer en zus kunnen zijn.
http://www.powned.tv/nieuws/buitenland/2012/11/romney_1.html

c.onjo | 01-11-12 | 17:54

Haas rijmt op Kaas.

Hihi.

Zo ik ga maar eens mijn 9ste Vedett in mijn keel gieten. Op naar de bijstand, leve nivellering!

Kaas de Vies | 01-11-12 | 17:54

ZKH EénOog | 01-11-12 | 17:53
Mijn bankrekening is bekend bij de redactie. Alvast bedankt!

Botte Hork | 01-11-12 | 17:54

Ze heeft gewoon een punt.

Der alte Fritz | 01-11-12 | 17:53

Is er al een stichting, die onderzoek doet naar de mogelijkheden om een religievrije staat of planeet op te richten, waar ik aan kan doneren?

ZKH EénOog | 01-11-12 | 17:53

Hopelijk blijken haar kids later zwaar homo / lesbo te zijn. Kijken hoe ze dan lult.

Botte Hork | 01-11-12 | 17:48

Misbruikte kinderen worden homo. Katholieken misbruiken kinderen. Dus homoseksualiteit wordt door het katholicisme veroorzaakt.
Blij dat mevrouw De Haas ons hier op wijst, laten we die club maar zo snel mogelijk verbieden!

DOUK | 01-11-12 | 17:47

Ja, als heaumeau heb ik ENORM veel sekspartners, mevrouw De Haas. Jaloers?

jezouermoevanworden | 01-11-12 | 17:46

Misschien is ze zelf wel een lesbienne, maar wil ze het niet onder ogen zien, zoals veel Booslims daar ook last van kunnen hebben.

Los daarvan mogen dit soort types gerust tussen een lift en plafond komen van mij.

ojazekerWel | 01-11-12 | 17:45

Mariska de Haas durft te provoceren waar Geenstijl braaf met de grote massa meedeint, hulde voor Mariska de Haas.

websenior | 01-11-12 | 17:45

@Thaiger | 01-11-12 | 17:40
Heb jij een paar jaar in coma gelegen ofzo?

tittn | 01-11-12 | 17:43

@Bakito | 01-11-12 | 17:37 | + 0
Meh, nuance is voor wijven... En dat dikke heeft niet met mijn postuur te maken, btw

Skeletor de dikke | 01-11-12 | 17:43

anjing | 01-11-12 | 17:36 |
Die truttebol zoekt zelf de confrontatie, lééft van onrust stoken, is een soort storende haatruis. Met rust laten?

Schoorsteenveger | 01-11-12 | 17:42

@Zure Sigaar | 01-11-12 | 17:38

Absoluut een geniale vondst.... met dat verschil dat Mariska 'haatpapin' De Haas, volstrekt ongevaarlijk is, in tegenstelling tot een booslim!

Fatwabuster | 01-11-12 | 17:41

Wie?

Thaiger | 01-11-12 | 17:40

Dat mens is dom, heel dom, gelijkhebberig, heel gelijkhebberig en moralistisch, heel moralistisch. Dat is een bijtend zure combinatie. Yvette Lont, ook zo'n domme arrogante moralist. En die drie booslima's, ook van die domme arrogante moralisten.
Dat mens doet niet veel meer dan met veel misbaar een benepen moreel standpunt naar voren schuiven als een, liefst wetenschappelijk, onderbouwde waarheidsclaim, met een ranzig zure aanvallerige stelligheid die doet gruwen.
Gewoon laten raaskallen die heks. Daar is geen gesprek mee te voeren, geen nuance bij te vinden, geen begrijpen of begrip bij te verwachten.
Een vrouwelijke haatbaard.

Schoorsteenveger | 01-11-12 | 17:39

Het zou mij niks verbazen als Mariska tijdens haar studententijd een abortuskliniek heeft bezocht. En dan niet uit interesse, maar als patiënt.

Stormageddon | 01-11-12 | 17:39

haatpapin - bijna net zo'n geniale vondst als booslim!

Zure Sigaar | 01-11-12 | 17:38

Ik word altijd vrolijk van dit soort stukjes.

Canis Spurcus | 01-11-12 | 17:38

Skeletor de dikke | 01-11-12 | 17:34 | + 2 -
Tussen bashen en verdedigen zit een hele wereld, maar dat snapt zo'n ongenuanceerde papzak als jij toch niet.

Bakito | 01-11-12 | 17:37

@janjing | 01-11-12 | 17:36
Waar zegt Nanninga dat ze haar meninkjes moet overnemen?

tittn | 01-11-12 | 17:37

Laat dat mens toch met rust. Als je katholiek bent wil dat niet zeggen dat je je maar als een ongelovige liberale "anything goes" hedonist hoeft te gedragen.
@Vrouwtje Nanninga: Ze zal nooit jouw meninkjes overnemen ook al denk je dat jij de waarheid in pacht hebt.

janjing | 01-11-12 | 17:36

@Moishe Pipik | 01-11-12 | 17:28 | + 8 -

Ze zal wel niet zo veel onkosten vergoeding vragen? Of gewoon om tv kijkend Nederland te trollen.

Skeletor de dikke | 01-11-12 | 17:36

Ik word schijtziek van al die malloten die uit religieus oogpunt onze samenleving wil beperken. Zodra er maatregelen ter sprake komen die deze malloten iets beperken, dan is het ineens discriminatie en schieten ze in de verdedigen.

Altijd die eenrichtingstolerantie, om te kotsen dit soort mensen. Ik merk dat deze mensen mij niet te vaak onder ogen moeten komen, want dat is nogal slecht voor mijn bloeddruk.

Absoluut niet waar | 01-11-12 | 17:35

@Moishe Pipik | 01-11-12 | 17:28
Als ik Barbara Barend was geweest, was ik na 5 minuten weggelopen. Echt ongelofelijk wat een zielloos wijf die Mariska is, totaal geen inlevingsvermogen of intelligentie.

tittn | 01-11-12 | 17:35

En dan denkt ze ook nog dat alle kritiek op haar niet persoonlijk is bedoeld(Parool).

Weerduivel | 01-11-12 | 17:34

@Bakito | 01-11-12 | 17:29 | + 0

Mensen die dat loeder verdedigen, zijn zelf net zo gek.

Skeletor de dikke | 01-11-12 | 17:34

@ElMundoKapotio | 01-11-12 | 17:30

Meisjes Hennis is weer een ander blondje....

Fatwabuster | 01-11-12 | 17:32

Mariska de Faalhaas. Samen met Tim Kuik uitzetten naar het jaar 1724

Prins Fontainebleau | 01-11-12 | 17:31

O mevrouw Nanninga wat heb ik u gemist! Het leek namelijk wel of u even weg was. Wat een geweldig stuk weer! Haatpapin, hoe komt u erop...

jezouermoevanworden | 01-11-12 | 17:31

Mariska de Haas, tja..... !

Fatwabuster | 01-11-12 | 17:30

De NPO stoomt u klaar voor de sharia.

Ing. eslapen | 01-11-12 | 17:30

Meisje Hennis heeft gewoon een harde beurt nodig. Zoeentje met zo'n bal in der bek, dat het ook weer niet teveel lawaai maakt.

ElMundoKapotio | 01-11-12 | 17:30

De één interviewt gekkies, de ander verzint dat Tim Hofman is opgepakt. We streven allemaal wel eens ongegeneerd naar aandacht.

Alwetend | 01-11-12 | 17:29

Mensen die Mariska bashen proberen daarmee hun onvermogen om zelfstandig morele afwegingen te maken.

Bakito | 01-11-12 | 17:29

Waarom wordt dat mens nog uitgenodigd door serieuze media na dat ONTLUISTERENDE optreden bij penw? Freud en 'mijn kennissenkring'als bron opvoeren om aan te tonen dat lesbo's geen kinderen kunnen opvoeden. Tja.

Moishe Pipik | 01-11-12 | 17:28

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken