Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Egyptische blogger klaagt over inquisitie Islam

oie_27949166G669d8l.gifTjonge, weer zo'n atheïstische allahkwetser die zo nodig moet klagen dat moslims eikels zijn omdat ze mensen arresteren en martelen voor het beledigen van de islam. Goed, in dit geval een Egyptische allahkwetser die zelf gearresteerd is vanwege godslastering, maar toch. Gelijk weer dat gejank over vrijheid van meningsuiting, bah. In Vonk, het hippe zaterdagtijdschrift van de Volkskrant, staat een artikel van de Egyptische blogger Maikel Nabil Sanad. Dit artikel gaat over de inquisitie van Egypte en andere hardcore moslimlanden van godslastering. Staat nog niet online vanwege 'koop dat blad', maar is gewoon een vertaalde blogpost die hierrr in het Engels is te lezen. Wat Maikel doet is een hele reeks incidenten opsommen waarbij Egyptenaren zijn opgepakt en daar dan uit concluderen dat er een 'inquisitie' gaande is in Moslimië tegen vrijheid van meningsuiting en mensen met kritiek op Allah of het regime. Makkelijk hoor. Zo kreeg Gamal Abdou Masoud drie jaar cel nadat hij getagt was in spotprenten op Facebook en een kudde booslims zijn huis en dat van andere christenen in het dorp in de fik hadden gestoken. De booslims werden niet gearresteerd, maar die waren dan ook niet getagt op Facebook. En dan nog een hele reeks van zulke anekdotes. Die dan bij elkaar dus het bewijs moeten vormen dat de Mohammed fanboys van de Arabische moslimregimes dictatoriaal, autoritair, fundamentalistisch en onderdrukkend zijn. En dus mensenrechten overtreden op basis van de islam. Ha, wat is die Maikel toch een oriëntalist. En een racist. En een PVV-nazi. Met z'n opsomming van feiten. Ziet hij dan niet in dat die allah-leiders het slachtoffer zijn vanwege kwetsgevoelens? Nee, weet u wie pas echt klootzakken zijn: Boeddhisten. Volgens Human Right Watch dan. Want Boeddhisten hebben een wijk van Rohingya-moslimminderheid in Kyaukpyu (Myanmar) verwoest. Maar daar hoor je dan weer niemand over. Bah. Religie is vrede & liefde & blijdschap!

Reaguursels

Inloggen

@deraderendraaien | 27-10-12 | 12:02
'De bedoeling' veronderstelt dat er een bedoeling is. 'Een bedoeling' is bedoeld, beoogd zo je wilt.... En daar ga je dan weer. Wie is dan de beoger?

Persoonlijk meen ik dat je geloof en religie niet moet verwarren met elkaar.

hfakker | 30-10-12 | 17:34

Wat we ook kunnen, behalve elkaar hier in de comments een beetje gelijk zitten geven, is iets DOEN. Zoals door bijvoorbeeld via deze club. www.amnesty.nl/

Bert op Safarie | 28-10-12 | 13:15

Inderdaad. Het wordt hoog tijd dat feiten verboden worden. Die zijn alleen maar nodeloos kwetsend en stigmatiserend.

Patatter | 27-10-12 | 21:52

-weggejorist-

Spittertje | 27-10-12 | 17:38

Die Birmezen hebben groot gelijk. In buurland Bangladesh gooien moslims zoutzuur in het gezicht van ongelovigen. Terecht dat ze die lui niet in hun eigen land willen en hard optreden als moslims weer eens ruzie zoeken.

sitzkrieg | 27-10-12 | 17:16

Heeft iemand het telefoonboek van mekka? Even iedereen daarin gaan taggen in een spotprent, kan je lachen.

Lumenatra | 27-10-12 | 16:25

@RechtseRakker007 | 27-10-12 | 11:42 |
Hahaha, briljant; de Koran is geschreven door een atheist... Klopt helemaal als je tenminste gelooft dat Allah het zelf opgekladdert heeft, want een monotheistische god is zelf per definitie een ongelovige omdat er geen andere god is waar hij zelf in kan geloven....
.
Deze stelling ga ik eens tegen een moslim aanhouden; kijken wat er gebeurt!

Brou Is Back | 27-10-12 | 16:14

Als boeddhisten een moslimwijk in de as leggen, ben ik geneigd te zeggen dat die moslims het er dan wel naar gemaakt zullen hebben; of ben ik dan bevooroordeeld?

Brou Is Back | 27-10-12 | 16:07

Zomaar een vraag, is Peter Verhaar naar Afrika verbannen?

necrosis | 27-10-12 | 15:50

"Want Boeddhisten hebben een wijk van Rohingya-moslimminderheid in Kyaukpyu (Myanmar) verwoest. Maar daar hoor je dan weer niemand over. Bah. Religie is vrede & liefde & blijdschap!"
-
Conflicten in Myanmar zijn al jaren aan de gang en hebben niets met religie te maken.
Maar natuurlijk wel voor Johnny Quid. Die kan vele labels plakken, maar zodra hij het labeltje 'religie' tegenkomt, dan schrijft ie er gelijk op: 'oorzaak'. Zo lust ik er nog wel een paar.

Allemaal | 27-10-12 | 14:39

@Freddie Stobart | 27-10-12 | 13:50
Ik vermijd dat liever. Die mensen ook. Totaal zinloos namelijk. Verspilde energie en frustratie. Mensen die zo dom zijn om zich vrijwillig, danwel gedwongen, te onderwerpen aan onderdrukking, agressie, haat, ongelijkheid en onvrijheid, dit zelfs voorstaan en promoten, verdienen ook niet beter. Verdienen in mijn ogen amper een plekje op deze wereld, die in mij utopische ideologie een wereld van liefde en vrijheid zou moeten zijn. Laat dit soort mensen allemaal naar een andere planeet vertrekken waar de zon niet schijnt. Liever gisteren dan vandaag. Ze zijn te ver van verlichting vandaan om nog gered te kunnen worden.

doenormaal! | 27-10-12 | 14:04

Een beetje leuteren over de Islam terwijl ondertussen ons nationale boegbeeld der rechtvaardigheid, Willem Holleeder, wordt aangevallen op het terras van Joffers te 020.

neemjemoederindemali | 27-10-12 | 14:00

doenormaal! | 27-10-12 | 13:35 |
Wel eens een discussie aangegaan met ren dom mens die denkt dat ie gelijk heeft?

Freddie Stobart | 27-10-12 | 13:50

plaszak | 27-10-12 | 13:16 | | Reageer+ |
1
Onzin, de radicale Islam vind achterlijk terwijl ik niets kan bedenken waar de PVV in deugt (oja, hun anti hasjbeleid..)
Kortom, anti radicale Islam is nog (lang) niet pro-PVV!

Einde van de Domheid | 27-10-12 | 13:44

eerstneukendanpraten | 27-10-12 | 13:36

Ja..., ik hoop ook dat het vanavond rustig blijft in Gouda.
Een feest is leuk, maar dan wel met normale mensen.

Harry de Slijter | 27-10-12 | 13:43

inquisitie,gevaarlijke gekken,met bloed aan hun handen, die in het kader van hun geloof straffen uitdeelden.
dit moslim geloof is in de tijd blijven stilstaan
in iran was westerse muziek en derg ook verboden
alles terug naar de oudheid.
maar ze zijn bezig met een kernbom die ze op israel willen gooien.de komende tijd zal duidelijk worden wat er gebeurd.
arabische lente of wel geloofs oorlog

soledad | 27-10-12 | 13:43

Getagd worden op Facebook, dat is echte laster

INH.30CL | 27-10-12 | 13:37

@ Harry 13:32

In Haren was het ook al geen groot succes dus ik vrees het ergste. Moet nu even naar de slijter en out!

eerstneukendanpraten | 27-10-12 | 13:36

@La Bailaora | 27-10-12 | 12:10
Bewijst dan meteen hun ontiegelijke geestelijke gestoordheid aangezien ze blijkbaar totaal blind zijn voor het feit dat overal waar de islam is er onveiligheid, strijd, onvrijheid, onderdrukking en armoede heerst. Nog te dom om te zien wat er om hen heen is. Of gewoon zo ontzettend stik jaloers op het Westen dat wij kapot moeten. Moslims willen gewoon ellende. Niks meer en niks minder. Niets liefdevols of vreedzaams aan. Een gevaarlijke invasie van destructie, haat en onderdrukking.

doenormaal! | 27-10-12 | 13:35

eerstneukendanpraten | 27-10-12 | 13:26
Dat feest zal wel niet door gaan denk ik.
Toch?

Harry de Slijter | 27-10-12 | 13:32

@necrosis | 27-10-12 | 12:06
Hoe meer islam, hoe minder vrede. Ergo: moslims houden niet van vrijheid, verlichting, emancipatie, gelijkheid en vrede. #feit
Nog maar een keertje de video de tijdlijn inslingert voor newbees. www.youtube.com/watch?v=VEXWjlgJ83E

doenormaal! | 27-10-12 | 13:30

@ Harry de slijter 13:25

Ik zou ze allebei loeihard doen!

eerstneukendanpraten | 27-10-12 | 13:26

@deraderendraaien | 27-10-12 | 12:02
Dan zullen er toch eerst veel dooien moeten vallen voordat we dat punt bereiken. Zo achterlijk zijn wij mensen met de moslims voorop nou eenmaal.

doenormaal! | 27-10-12 | 13:26

@ kaas de vies 13:20

Nee, laat nu nog maar even zo staan, ben benieuwd naar het vervolg!

eerstneukendanpraten | 27-10-12 | 13:25


Ondertussen:

Gouda - Een 35-jarige automobiliste uit Gouda is dinsdag 23 oktober aangehouden nadat ze op de Lazaruskade onder invloed van alcohol tegen een geparkeerde auto was gebotst en vervolgens was weggereden.

En dat terwijl er ook oproep is voor een feest vanavond in Gouda:

www.bnr.nl/meernieuws/377633-1209/ook-...

Harry de Slijter | 27-10-12 | 13:25

@eerstneukendanpraten | 27-10-12 | 13:15 | + 1 -
Moet ik hem weer terugzetten op de ouwe instelling?

Kaas de Vies | 27-10-12 | 13:20

@deraderendraaien | 27-10-12 | 11:45
Denk je nou echt dat ze daar mee bezig zijn? De poorten staan wagenwijd open. Alleen het spandoek met "welkom" erop, in het Arabisch vanzelfsprekend, ontbreekt nog. Maar mensen als Martin Schulz houden de deur beleefd open zoals we recentelijk hebben kunnen zien. Om vervolgens zelf snel het hazenpad te kiezen. Zo zijn ze dan ook wel weer onze politici en royalty. We zullen het zelf moeten uitvechten. Gelukkig zul vrijheid overwinnen hier in Europa al zal dat duur worden betaald.

doenormaal! | 27-10-12 | 13:18

@Einde van de Domheid | 27-10-12 | 12:09
Dat is niet zo moeilijk hoor.
Je bent vanzelf een PVV-nazi als je kritiek hebt op de Islam... en een mensenrechten-schender (zie de VN), een racist (want de OIC heeft eigenhandig de definitie van racisme verlegt naar religie, Islam dan, want dat is de enige echte religie, zie hun eigen website), een fascist, een xenofoob, een islamofoob (ook een uitvinding van het OIC), een zionist (uiteraard) en dus Jood (zitten overal achter).

plaszak | 27-10-12 | 13:16

@ La Bailaora | 27-10-12 | 12:14
"Maar eerst moet je natuurlijk wel heel veel Jizya betalen".
.
Dat doen we al. Alleen heet dat (nog) geen jizya, maar bijstand, huursubsidie etc. Alles bij elkaar heel veel miljarden per jaar.

Jarre Tell | 27-10-12 | 13:15

@ Bakito 11:33

Bijna 25 pluskudos, zou je niet eens naar de huisarts gaan?

eerstneukendanpraten | 27-10-12 | 13:15

Ik heb mayonaisekloppers gezien met betere motoren erin. Moet je horen hoe hij ploft.

Strohond | 27-10-12 | 13:14

@ necrosis 13:08

Je hebt volkomen gelijk! En in de moslimwereld bestaan geen homo's. Alleen in Iran en die bungelen weer aan een hijskraan, dat dan weer wel...

eerstneukendanpraten | 27-10-12 | 13:13

De moslimminderheid in Birma kan niet klein genoeg worden.

Thomsen | 27-10-12 | 13:08

@eerstneukendanpraten | 27-10-12 | 13:04
'zijn'?
Een geyt is volgens mij een vrouwtjesdier....
Maar ik kan me vergissen.

necrosis | 27-10-12 | 13:08

En het is nog eens slachtfeest. Eerst een geyt vanachteren loeihard nemen en dan voor straf zijn keel doorsnijden...

eerstneukendanpraten | 27-10-12 | 13:04

In zo'n achterlijk land als Egypte het achterste van je tong laten zien als het gaat om de Islam is gewoon moedig. Niets meer, niets minder.

Alwetend | 27-10-12 | 13:03

Ik ga maar eens aan het werk. Godverdomme wat heb ik geen zin vandaag zeg.
Fijne zaterdag allemaal!
-out-

Botte Hork | 27-10-12 | 12:52

@Moi2 | 27-10-12 | 11:55
Je ziet hetzelfde in het westen van China, waar de befaamde Oeigoeren zitten. Als die weer eens gaan rellen, dan stuurt China echt geen straatcoaches, jongerenwerkers en stuurgroepen, maar een complete divisie infanterie.

Niks discussie; ze gaan maar een dialoog voeren met die 9mm die op hun afkomt. En dat werkt PRIMA.

dlseth_ | 27-10-12 | 12:49

Hij heet dus Maikel en niet Mohammed of zo. Zal dus wel een kristen of andere kafir zijn. En die willen ze daar niet met z'n allen, blijkbaar.

bruine kikker | 27-10-12 | 12:49


mmiaso | 27-10-12 | 12:39 | + 1 -
Zo zal het als een schok komen dat ook de kubus in mekka voorislamitisch is en pas in 630 werd ingepikt door de islamieten.

gooi en smijtwerker | 27-10-12 | 12:48

eerstneukendanpraten | 27-10-12 | 12:45
The horror.. Welcome back iig!

Botte Hork | 27-10-12 | 12:48

@ botte hork & necrosis

Ben eens 90 seconden helemaal dood geweest en toen kwam Freek de Jonge langs. Was blij dat ik weer terug op aarde was...

eerstneukendanpraten | 27-10-12 | 12:45

Religie is het middel waarmee domme mensen het leven van intelligente mensen verzieken. Vooral in moslimlanden, maar vroeger konden ze er hier ook wat van. Dit toont ook gelijk aan wat er mis is met democratie. Dit soort dwazen in grote groepen zijn een gigantische bedreiging voor de vooruitgang.

Freddie Stobart | 27-10-12 | 12:43

.... volgens mij zijn die piramides en al die ouwe tempelruïnes daar geen islamitische bouwwerken..... maar dat even terzijde....

mmiaso | 27-10-12 | 12:39

-weggejorist-

Freddie Stobart | 27-10-12 | 12:37

Jopie2009 | 27-10-12 | 12:17 |
Ik denk en hoop dat je gelijk hebt. Moest wel even ptolemaeisch opzoeken.

Freddie Stobart | 27-10-12 | 12:37

@sjaakdeslinksesul | 27-10-12 | 12:32 | + 0 -
Hoe weet hij dan van mijn boek-fetish en liefde voor irma?

Kaas de Vies | 27-10-12 | 12:37

@bolkebeer | 27-10-12 | 12:27
Oeps, was ik vergeten om 'alleen serieuze reacties' te plempen?

necrosis | 27-10-12 | 12:32

Quid leest geen comments.

sjaakdeslinksesul | 27-10-12 | 12:32

@ botte hork 12:13
Maar er is wel leven na de dood. Leg ik nog wel een keer uit...
eerstneukendanpraten | 27-10-12 | 12:22

Het leven is een korte periode tussen twee eeuwigheden.
Maar verklaar je nader, da's wel zo on-topic. Toch?

Botte Hork | 27-10-12 | 12:29

@gooi en smijtwerker | 27-10-12 | 12:18
Als je de jidzah betaalt hoeft je kop er niet af natuurlijk, zolang ze op je kunnen teren namelijk is dat altijd beter voor hen. Ze hoeven namelijk zo zelf minder hard te werken. Als jij namelijk de jidzah betaalt heb je je al aan ze onderworpen. Ik denk alleen dat je kop eraf gaat wanneer je het niet langer betaalt.

La Bailaora | 27-10-12 | 12:27

@Klefbek | 27-10-12 | 12:16
Dat klopt natuurlijk, maar leg dat maar eens aan een moslim uit...

La Bailaora | 27-10-12 | 12:25

necrosis | 27-10-12 | 12:21
What a wonderful world that would be

Botte Hork | 27-10-12 | 12:25

@ botte hork 12:13

Maar er is wel leven na de dood. Leg ik nog wel een keer uit...

eerstneukendanpraten | 27-10-12 | 12:22

Boeddhisten geven booslims een koekje van eigen deeg!

loerelau | 27-10-12 | 12:21

Ik vraag me af hoe de wereld er uit zou zien ZONDER religie........

necrosis | 27-10-12 | 12:21

@La Bailaora | 27-10-12 | 12:14
Dat is hetgeen ik aan de PvdA stemmerTs tracht uit te leggen.
Maar dat is verloren moeite.
Helaas mogen ze meeregeren....

necrosis | 27-10-12 | 12:19


La Bailaora | 27-10-12 | 12:14 | + 0 -
Maar eerst moet je natuurlijk wel heel veel Jizya betalen, om de islamitische onderdrukkers te betalen. Pas daarna gaat je kop eraf.

gooi en smijtwerker | 27-10-12 | 12:18

@Desmoulins | 27-10-12 | 11:45
uiteindelijk (maar dat gaat nog heel lang duren), zal het atheisme overwinnen. En zullen we op de periode van wereldreligies terugdenken als één van een grote menselijke dwaling. In de categorie van aderlaten, heksenjachten en het Ptolemaeïsch systeem.

Jopie2009 | 27-10-12 | 12:17

Islamieten vinden islam wel degelijk de godsdienst van de vrede. Ze geloven namelijk zelf werkelijk dat wanneer de hele wereld islamitisch is geworden (of door bekering, onderwerping of het zwaard), dat er dan vrede komt... Vandaar.
La Bailaora | 27-10-12 | 12:10 | + 0

Stel dat inderdaad iedereen op de wereld moslim zou zijn.
Dan weet ik zeker dat er allerlei groeperingen zullen ontstaan die zich de ware moslims noemen en alle andere "ongelovigen" zullen vervolgen omdat ze niet streng genoeg in de leer zijn. O wacht.

De enige weg naar de vrede is via secularisatie.

Klefbek | 27-10-12 | 12:16

It was the rape and murder of a Buddhist woman by three Muslims in May that set off the initial unrest.

Je verwacht het niet he...

jowel | 27-10-12 | 12:16

@necrosis | 27-10-12 | 12:12
Tja, dan heb je een probleem natuurlijk. Dan kan jij op zijn best niet meedoen aan de islamitische vrede, en ben je een gevaar voor die vrede en moet je kop eraf. Snap je? Dat is de redeneertrant.

La Bailaora | 27-10-12 | 12:14

Maar Got bestaat écht hoor. Heb hem zelf een keer gezien!
(Die ene keer dat ik kwijlend lag te trippen na een overdosis paddo's)

Botte Hork | 27-10-12 | 12:13

@afrikaansepostbode
You better watch out what you're hoping for.

gooi en smijtwerker | 27-10-12 | 12:13

@La Bailaora | 27-10-12 | 12:10
Zolang ik leef, zal ik nooit moslim worden!
Dan maar geen vrede.......

necrosis | 27-10-12 | 12:12

@gooi en smijtwerker | 27-10-12 | 12:05
De situatie in Myanmar zou een reden moeten zijn om verstandig om te springen met je stem.
Het feit dat PvdA 39 zetels heeft, bewijst dat er hier nog genoeg werk te verzetten is.....

necrosis | 27-10-12 | 12:10

@necrosis | 27-10-12 | 12:06
Islamieten vinden islam wel degelijk de godsdienst van de vrede. Ze geloven namelijk zelf werkelijk dat wanneer de hele wereld islamitisch is geworden (of door bekering, onderwerping of het zwaard), dat er dan vrede komt... Vandaar.

La Bailaora | 27-10-12 | 12:10

@: gooi en smijtwerker | 27-10-12 | 12:05 | + 2 :

Kan niet wachten tot ze hier aan de beurt zijn ...

AfrikaansePostbode | 27-10-12 | 12:09

Moslims zijn gewoon de nieuwe nazi's. Tegen vrijheid, democratie, oorlogszuchtig en een sterk gevoel van verhevenheid boven anderen. Laat ik het zo zeggen: praten zal niets oplossen.

Vindefin | 27-10-12 | 12:09

Quid, ik weet niet hoe je Christelijke inquisitie en Mohammedaanse inquisitie een pro-PVV spin probeert te geven maar blijf gewoon je best doen!

Einde van de Domheid | 27-10-12 | 12:09

@QuelleFromage | 27-10-12 | 11:59
Islam betekend alleen vrede wanneer je elke ander vorm van godsdienst afzweert, en 5 keer per dag met je reedT richting het Westen ligt....
Dat die moslims zich hier begeven, in het afvallige Westen is natuurlijk bijzaak.

necrosis | 27-10-12 | 12:06

De situatie in Myanmar is een herhaling van ex-joegoslavie. Een minderheid van moslims sart, tart en geselt de vriendelijke en vreedzame meerderheid van de bevolking. Dat gaat een tijd zo door, totdat de meerderheid terugslaat. Niet goed te praten, maar het gebeurt toch eens dat de stoppen doorslaan. En dan is er vervolgens een ingreep van de VN en een bombardement door de Amerikanen en weer een onwelgevallig regiem valt. Gisteren Bosnie, vandaag Myanmar, morgen Brussel.

gooi en smijtwerker | 27-10-12 | 12:05

He Quid, wat schreef jij in 2006 ook alweer voor Snooze? “... De geschiedenis van God en Zijn Joodse volk is beschreven in het Oude Testament. Ondanks het feit dat ze door God uitgekozen zijn als Zijn volk, gedragen ze zich er meestal niet naar. Ze hebben zeg maar nog al de neiging af te dwalen en moeten regelmatig bij de les gehouden worden. Dat zijn de momenten dat God op de snooze knop drukt en er allerlei dingen in werking worden gezet om het Joodse volk wakker te houden. Soms is dat een jarenlange verbanning, soms een profeet en soms twee stenen tafelen met tien geboden. Wat de uitwerking van de snooze knop ook is, God heeft het er nogal druk mee. In dit geval gaat het er om dat het Joodse volk constant gewaarschuwd moet worden, omdat hun unieke relatie met God gevaar loopt”...

Vasilis | 27-10-12 | 12:04

@deraderendraaien | 27-10-12 | 11:56
Pas nou op, straks leest DiederIK mee, en stuurt een Dhimmie-bekeer-me pakket naar het adres waar je huis woont, inclusief gratis theedoek.....

necrosis | 27-10-12 | 12:02

@hfakker | 27-10-12 | 11:55
Zou de truth kunnen zijn dat de mensheid naar een beschaving groeit die doorkrijgen dat het leven gaat om mensen die geven om mensen, en religie daar niet (meer) bij nodig hebben, en op den duur waarschijnlijk ook geen grenzen, zodat het gaat worden zoals het misschien wel de bedoeling is?

deraderendraaien | 27-10-12 | 12:02

De Islam is het gif waarmee de multikul zichzelf om zeep helpt. Islam is monokul tot het gaatje, hoe meer islam hoe minder ruimte voor iets anders.

Uiteindelijk is de islam ook gif voor de islam zelf, want zonder ongelovigen en joden is er geen functionerende samenleving meer waarop de islam kan teren.

Jan Passant mk2 | 27-10-12 | 12:00

Islam betekent vrede, zeggen ze. Wat ze niet zeggen: in de voltooid verleden tijd. (Niet van mijzelf trouwens, deze vondst.)

QuelleFromage | 27-10-12 | 11:59

Elke andere religie zou ik nog willen aanhangen als ik de garantie kreeg dat de islam morgen verdwenen zou zijn.
Dan kun je dus nagaan hoever een mens wil gaan om er vanaf te komen zo zat ben ik die kudt islam, want ik ben eigenlijk geheel anti religie.

deraderendraaien | 27-10-12 | 11:56

KwidT, net als wetenschap: there can only be one (truth).
Maar welke?

Die van jou. Uit het nabije verleden?

hfakker | 27-10-12 | 11:55

"Maar daar hoor je dan weer niemand over"
Nee, omdat ook daar de moslims voor veel overlast zorgen en boeddhisten zien hoe moslims over de hele wereld tot probleem nr 1 van hun gastland worden.
En in Myanmar gaan ze niet gebukt onder "Sociale" lieden die dat ignoreren en zelfs hun eigen volk voor Nazi, Islamofoob en Xenofoob uitmaken om meer import stemmen te krijgen.

Moi2 | 27-10-12 | 11:55

Myanmar... en ik dacht dat er problemen waren
tussen buddhisten en een totalitair regime.
maar nu ook tussen boeddhisten en moslims...
wil maar niet lukken hè, Islam en civilisatie.

vanvandaag | 27-10-12 | 11:54

Oops... Verkeerde gelinkt die was voor kaas!

hunman | 27-10-12 | 11:53

@La Bailaora | 27-10-12 | 11:48
Hier kan ik geen fatsoenlijke reactie op geven, moderatie zou me nooit vergeven......

necrosis | 27-10-12 | 11:52

Ing. eslapen | 25-10-12 | 12:26 | + 0 -
Ben ik het met je eens. Een verschil met onze samenleving is, is dat wij westerlingen niet willen domineren wanneer we naar een ander land emigreren.

Als je bijvoorbeeld kijkt naar Nederlamders die naar Canada verhuizen, doen ze dit om een nieuw leven op te bouwen. Wij gaan niet massaal naar canada toe om daar te domineren en onze meningen over een geloof canadezen de strot in te douwen. Desnoods met geweld...

Moslims doen dit echter wel, een turkse haatbaard heeft ooit gezegd: 'Wij veroveren de wereld niet met wapens, maar met mensen.'
Die mensen lopen een miljoenmiljard jaar achter.

Ik vind het maar een gevaarlijk iets.

hunman | 27-10-12 | 11:52

'dictatoriaal, autoritair, fundamentalistisch en onderdrukkend'. Whats new...?

potsenmakkert | 27-10-12 | 11:51

@[email protected] | 27-10-12 | 11:47
Kun je daar even een Duitse vertaling van sturen naar Herr Schults, lion?

deraderendraaien | 27-10-12 | 11:49

Als je even meegaat in de kolder die religie is, en je de zegeningen telt die de islam de wereld heeft gebracht, moet je eigenlijk concluderen dat moslims niet God, maar juist Satan aanbidden.

harbi | 27-10-12 | 11:49

Dit zijn overigens niet de uitwassen van dictatoriale regimes, dit is een doodscultus met politieke macht en wereldlijke ambities.

Desmoulins | 27-10-12 | 11:48

@irma zonderboezem | 27-10-12 | 11:43
Laat dat 'klikken' maar over aan het geluid van een AK47, daarmee dwing je respect af....

necrosis | 27-10-12 | 11:47

Bhoeddisten.... de nieuwe booslims... de horror

Dhr. W. Anhoop | 27-10-12 | 11:47

zolang de moslims met hun achterlijke ideologie en intolerantie zich boven elke wet en mensenrechten verheven voelen, danwel dit opeisen middels dood & verderf, dient de ontwikkeling en verspreiding daarvan te worden gezien als bedreiging voor de wereldvrede en stabiliteit in het algemeen.

Het wordt tijd dat de andere echte religies, eens opstaan tegen deze totalitaire haatideologie. Het mag geen wonder heten
dat de haatbaarden zelfs Boeddha tot wanhoop drijven. Islam is geen religie. Wie graag vergelijkingen maakt kan alleen nog maar uitkomen bij het Nazisme of het Sovjet communisme.

Desmoulins | 27-10-12 | 11:45

Nog even wachten en onze regering en Brussel hebben andere zorgen dan geld van ons Europeanen binnen harken.

deraderendraaien | 27-10-12 | 11:45

Denken die extremistische moslims dat hun god iets mankeert ofzo, dat hij hen nodig heeft om de regels in zijn boek te bewaken? Eigenlijk vertrouwen ze hun eigen god niet en daarmee beledigen ze hem. Infidels!

Pastor Sippenhaft | 27-10-12 | 11:44

Een aanval van boeddhisten op moslims is iets nieuws. Ik zal maar niet zeggen wat ik ervan vind.

Westheimer 2.0 | 27-10-12 | 11:44

Egypte is weer 100 jaar teruggeworpen in de tijd. Niet meer op vakantie gaan naar dat land.

Boy Cot | 27-10-12 | 11:44

Inquisitie is niet een woord dat stamt uit het Midden-Oosten...

Petrus de Rewa | 27-10-12 | 11:43


Kaas de Vies | 27-10-12 | 11:39 | + 0 -
Ik weet wel zeker dat het veel dieper zit.......
het zal ook nooit gaan klikken tussen Moslims en niet Moslims.

irma zonderboezem | 27-10-12 | 11:43

De Koran is geschreven door een atheïst, gewoon voor de lol.


Denk daar eens over na

RechtseRakker007 | 27-10-12 | 11:42

Kan iemand nog even in het kort opsommen waarom mensen als Mubarak en khadaffy weg moesten?
Ik vergeet het steeds.....

necrosis | 27-10-12 | 11:42

Kan deze blogger niet bij Pauw en Witteman op tafel komen dansen?

gooi en smijtwerker | 27-10-12 | 11:42

Allah bestaat wel degelijk. Hij heeft de middellandse zee aangelegd. Een waar godsgeschenk.

Myron.L.Fox | 27-10-12 | 11:42

"... heel reeds incidenten..."

Ik neem aan, dat er een "hele reeks" bedoeld wordt.

Maar hoe dan ook: degenen die dergelijke toestanden met bagatelliserende doeleinden hardnekkig 'incidenten' blijven noemen om het minder erg te laten lijken, hebben niet eens door dat het averechts werkt.

Als je het benoemd naar de gemeenschappelijke oorzaak die al die incidentjes hebben, blijft er maar één gevalletje over: "relizombies, infected by islam".

En ééntje is veel minder erg, en makkelijker tegen te gaan, dan duizenden incidentjes met tienduizenden verzonnen oorzaakjes. Toch?

ZKH EénOog | 27-10-12 | 11:41

De Arabische Lente eindigt nog eens in een nucleaire winter.

Mark my lips!
Bakito | 27-10-12 | 11:33 | + -1

Deze ene keer denk ik dat je nog wel eens gelijk zou kunnen krijgen.

Botte Hork | 27-10-12 | 11:40

Tahrir! Oh, toch niet....

Parel van het Zuiden | 27-10-12 | 11:40

@hunman | 27-10-12 | 11:36 | + 0 -
Ik denk het dieper zit. Als je naar die landen kijkt zie je bijna overal dat islam en niet-islam moeilijk samen gaan. Het is altijd bonje.

Kaas de Vies | 27-10-12 | 11:39

Wat mij betreft mogen ze alle registers opentrekken tegen die hakbars want het zal niet lang meer duren voor ze massaal hier voor de poorten staan...

eerstneukendanpraten | 27-10-12 | 11:36

De islam en democratie gaat gewoon moeilijk samen. In al die Moslimlanden zijn al jaren dictators aan de macht. Een democratie is voor die mensen die niet beter weten een cultuurshock.

hunman | 27-10-12 | 11:36

Waarom hebben ze zo'n feest naar die VVD-er Offermans vernoemd eigenlijk?

ojédiaré | 27-10-12 | 11:34

Kan die baardmans van die kudt-Sire reclame z'n tolerantie niet in die moslimlanden gaan verkopen. Daar valt nog wat te 'verdienen'. Hier is al meer dan zat tolerantie.

Pastor Sippenhaft | 27-10-12 | 11:34

De Arabische Lente eindigt nog eens in een nucleaire winter.

Mark my lips!

Bakito | 27-10-12 | 11:33

Ach, Allah stuurt hem wel een bliksemschicht toe, toch?

arie181818 | 27-10-12 | 11:32

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken