Heldin van Arabische Lente gearresteerd in NY
Koddigste bitchfight ooit. Mona Eltahawy, soort van heldin of zoiets, spuit roze verf op een pro-Israel poster in de metro, in het kader van free speech en een mevrouw met een gekke steadicam probeert dat te verhinderen, in het kader van free speech. Vervolgens komt de politie en grijpt de dames in den lurf. Mevrouw Eltahawy is inmiddels weer vrij. En blockt en rant en tiert erop los op haar twitters. Dames! Dames!
Reaguursels
Inloggenwww.youtube.com/watch?v=8NpSo3wDlN8
Van af 07:45.
Belasten&Betuttelen | 28-09-12 | 05:39 |
Als je eens een geschiedenisboek zou openslaan, dan zou je weten dat de Nazi's en Moslims de grootste makkers waren. De groot-mufti van Jeruzalem kwam bij Hitler op de thee en Bosnische Moslims hadden hun eigen SS-divisie (met kekke fezzen ipv de welbekende petten). Allemaal gestoeld op, jawel, de rabiate haat voor Joden van beide partijen.
Nou wordt het misschien een beetje oud om de politieke Islam met het fascisme te vergelijken. Maar zolang de harde plasser van links voor de vergelijking van Israël en Nazi-Duitsland overeind blijft, zal ik mezelf gedwongen voelen deze mensen met de neus op de feiten te blijven drukken.
Tante Til in New York?!
Israël is een apartheidsstaat, dus de lakmevrouw heeft zeker een punt.
idopane | 27-09-12 | 16:45 |
Ik geloof dat de door jouw zo gekoesterde religieuze minderheden in Israel het ook niet echt lekker gaat.
Wel erg goed en diep om tenminste 1x keer weer die 2e WO aan te halen , want Arabieren en Ariers dat zijn zo ongeveer dezelfden , toch ? Koop een betere bril en leer te nuanceren. Israel is een (zeer) hoog ontwikkeld land dat niet tot een vreedzame samenleving kan komen met hun buren. Daarvoor hebben ze jou en mijn steun hier niet nodig. Of is je volgende punt dat India zoveel beter is dan Pakistan omdat ze meer Nobelprijs-winnaars hebben ?
Het ene politiek-religieuze machtsblok neemt het op tegen het andere. Met woorden. Dat mag binnen de wet. Ze bekvechten het samen maar uit. Gevangen in hun strijd. Zie ook:
georgeknightlang.wordpress.com/2012/09...
dat was de moeder van Kyle, af en toe komt de New Jersey kant nog bovendrijven.
Typisch Amerikaans niveau, ik sla deze over..
Een poster van iemand (vrijheid van meningsuiten) bekladden met graffiti is GEEN vrijheid van meningsuiting, maar vandalisme....
.
Bovendien beweerde mevrouw te zijn groepsverkracht in Egypte, door Savage mannen. Toch kiest ze voor Savage (wilde) mannen, over het vrije westen...
"Het niveau van beschaving tussen orthodox joodse kolonisten en jihadisten is in mijn optiek niet zo bijzonder groot."
Over het jaar 2011 zijn 2431 aanslagen gepleegd door moslimfundamentalisten, 350.000 marokkanen in Nederland waren verantwoordelijk voor de moord op 32 Nederlanders en 500.000 Israeliers waren verantwoordelijk voor de dood van 5 palli's.
Daarmee zijn Marokkanen in Nederland 10 x gewelddadiger dan kolonisten. Begrijp je nog steeds niet dat het hele I-P conflict volledig uit de duim is gezogen door de linkse media?
Dit voorval toont gewoon aan dat deze twee vrouwen geen echte Amerikanen zijn. Echte Amerikanen maken zich niet druk over die zandbak daar. In plaats van hun regionale conflicten op Amerikaanse bodem uit te vechten, moeten die vrouwen maar teruggaan naar het Midden-Oosten en daar hun conflict uitvechten. Dat geldt dus zowel voor die Egyptische als voor die Joodse mevrouw. Laten ze elkaar maar afmaken. Krijgen wij misschien eindelijk rust.
This is how I look at it : Fuck Jews. Fuck Muslims. Fuck bitches (anal).
'in den lurf' @pritt heerlijk!
"What are you arresting me for" Nou u maakt er nogal een teringbende van mevrouw.
Typisch links drammertje die Mona elTahawy, heb haar in mijn argeloosheid een tijdje gevolgd op Twitter, maar al snel ontvolgd; met meer dan 100.000 tweets nu blijkt dat een wijze beslissing te zijn geweest *ff kotsen gaat*
Ze gebruikt roze, daar zouden ze hier bij GS toch hartstikke blij mee moeten zijn denk je dan...
Reden aanhouding? Vernieling. Makkelijk toch?
@idopane
en je punt is... dat de Romeinen Frankrijk kunnen claimen of de Perzen het hele Midden-Oosten, of dat de Spanjaarden weer Nederland kunnen binnenvallen? En wat denk je over de VS? In jouw retoriek zou het logisch zijn dat de Indianen (vandaag nog) hun land terugnemen? We hebben het over bijna 2000 jaar geleden...
Overigens zaten ze daar al een tijdje langer dus ik zou het nog eens keer checken op Wikipedia....
iets met Abraham en de eerste mens die leed aan schizofrenie in combinatie met goddelijke waanbeelden.
De politie in Amerika, daar staat echt wat.
En moet je die mietjes hier eens zien...
Wat is er mis met deze reclame?
1) Israeliers hebben in de 21ste eeuw 6 nobelprijzen in 1 van de wetenschappelijke disciplines gewonnen, dat is gelijk aan Frankrijk, hoger dan Duitsland, Canada en India. (Al deze landen hebben ook nog eens minimaal 10x meer inwoners.)
2) Israel staat volgens Gallup op het gebied van levensgeluk hoger dan NL, Zwitserland en Duitsland.
3) Levensverwachting is in Israel significant hoger dan in NL en duitsland, zelfmoord is er veel lager dan in NL en zelfs Scandinavische landen.
4)NL heeft 7, de hele EU 42 en israel in haar eentje 53 high tech bedrijven aan de nasdaq.
5) Israel kent het hoogste aantal (high tech) startup in absolute zin na de VS. Dus significant meer dan China of Frankrijk.
6) De Israelische economie staat op plaats 1 (van alle landen) als het gaat om crisis bestendigheid.
7)Israel staat op nr 1 (van alle landen) op het gebied van investeringen in R&D.
8)Israelische centrale bank staat op nr 1 (van alle landen) qua efficiency
9)Op het gebied van Geothermal electricity en waterconversatie (industrie waarde: 2 miljard euro. Over 2 tot 3 jaar wordt Israel een exporteur van water.) staat israel op 1, op het gebied van zonne energie op plaats 3. 90% van alle israelische huizen gebruikt zonne energie: het hoogste ter wereld.
10)Israel kent heet hoogste aantal stem-cell research papers per hoofd van de bevolking.
11) Op het gebied van (toegepaste) ruimte wetenschap staat israel na de vs op plaats 2.
12)Op het gebied van wetenschappelijke activiteit staat Israel, afgemeten naar het aantal wetenschappelijke publicaties op plaats 4
13)20% van de Israelische bevolking heeft een academische graad, daarmee staat israel op plaats 3.
14)Israel kent het grooste aantal immigranten per hoofd van de bevolking ter wereld en die zijn allemaal min of meer succesvol geintegreerd.
15)Op het gebied van vertaalde boeken staat israel op plaats 2 (na China).
16) Volgens het maatgevende VN "human development rapport", staat Israel nu op plaats 16 van 192 landen wat betreft algemene ontwikkeling, de voorspelling voor het jaar 2030 is plaats 8, dat is hoger dan Nederland, zwitserland en Duitsland.
17)Israel heeft meer musea, artsen en ingenieurs per hoofd van de bevolking dan enig ander land.
18)Israel trekt 2,5 x (170 dollar per capita)meer venture capital aan dan de VS en 12x meer dan nederland (12 dollar per capita).
Wat klopt er dan niet aan deze reclame?
harrybarry | 27-09-12 | 16:21
Leer gewoon geschiedenis of kijk goed op Wiki die Joden woonden daar al sinds 1250 voor Chr terwijl die Arabieren pas 600 na Chr dat gebied veroverden.
Belasten&Betuttelen | 27-09-12 | 15:39
Maak je maar niet druk flapdrol jij hoeft echt niet hun strijd te voeren sinds de 2e WO weten Joden instinctief wie voor hun de strijd gaat voeren en daar behoor jij echt niet toe dat doen ze allemaal zelf en gelijk hebbe ze. Want wat die Arabische lente tot nu toe heeft opgeleverd werd hier al in de eerste week van dat euforische seizoen meer dan 1,5 jaar geleden op GS al heel duidelijk en simpel uitgelegd namelijk helemaal niets behalve een hoop rotzooi en dat terwijl tegelijkertijd de linkse druifjes op de tafel van PW dansten lopen tegenwoordig de religieuze minderheden en andersdenkenden voor het eerst sinds 1450 jaar de kans lopen om te worden uitgeroeid in het MO. En dat allemaal dankzij naïevelingen zoals jij.
Overigens een kleine reaguurders analyse.
Bij het GVB incident was de tendens dat dhr. Ronnie Eisenmann zich niet moest aanstellen, maar wanneer de Islam betrokken raakt in de discussie, dan is dat automatisch een reden om de oogklepjes op te doen.
Religie is de kwaadaardige tumor van de maatschappij en het zou mensen sieren om objectiever naar de situatie te kijken i.p.v. je anti-Islam visie te verkondigen.
Het is te gevaarlijk om Israël een carte blanche te geven, want tot op heden, heb ik te vaak de neiging dat ze niet gelijk hebben en dat ze barbaarse/asociale trekjes hebben.
Ik zou der doen, met een cemtex dildo...
Wat een vies hysterisch wijf.
Eens kijken hoelang ze het zou overleven terug in der thuisland, rondlopend in een Westerse sloerie outfit.
Nee, dan is ze zielig.
Laat haar los op het Tahirplein in Cairo en ze zullen haar lekker vingeren....
Je noemt je een aktivist, een voorvechter voor de rechten van onderdrukten en ineens mag je iedereen die jouw gedachtengoed niet aanhangt maar wel binnen de grenzen van de wet opereert, het zwijgen opleggen, al dan niet met geweld.
.
Mona is vooral een voorvechter voor de eigen marketing. Aktivisme om het aktivisme. En dat over de ruggen van moslims en Joden. Beide kanten zouden haar uit moeten spugen. Iemand die vrede predikt moet geen haat zaaien.
.
Ergo conclusio: aandachtshoer.
@ old spice
Euh volgens mij zijn de joden daar komen wonen en is het hun keus geweest om naast de haatbaarden te zitten. Het is ook niet zo, dat ze niet wisten hoe de Arabieren over hun dachten.
Nouja, die tekst; ''in elke oorlog tussen de ontwikkelde en de wilde, kies voor de ontwikkelde'', verdient ook geen schoonheidsprijs. Het willen vernielen is inderdaad nog gekker..
Of wil je dat je boodschap echt goed overkomt.. youtu.be/ZmqhqKNovhw
-weggejorist-
prutserrr | 27-09-12 | 15:25 |
.
En als ik de eigenaar zou zijn van de lijsten waar al die posters worden ingehangen zou ik jou volledig demonteren. Al was het maar om tot dat geïndoctrineerde pindabreintje van je door te laten dringen dat je met je poten van andermans spullen af blijft.
semietenfittie
Nou die poster is keiharde propaganda van het botox vriendinnetje van Wilders. Ik ben voor een Israëlische staat maar niet door anderen weg te zetten d.m.v. wij zijn beter en geciviliseerd.
Van mijn part mogen dit soort posters direct de vuilnisbak in. Het zal maar gebeuren dat die moslim gekkies plotseling een soortgelijke poster plaatsen met de tekst: In any war between the religious man and the atheïst, support the religious man.
Laten we niet vergeten dat het een religieuze vete is tussen de twee, oftewel een ruzie om twee sprookjes boeken.
PS het vrouwtje, dat ervoor gaat staan is net net zo gek als het spuitvrouwtje
Volgende keer zo'n busje proberen youtu.be/Ck97aRsaKM0
@ Old_Spice | 27-09-12 | 15:24
En omdat die ijverige Zionisten zo hard gewerkt hebben moeten wij hun strijd hier voeren? No way.
Beide zijden zijn niet bereid tot verzoening, dus ook Israel moet op de blaren zitten.
Desmoulins | 27-09-12 | 15:22
Weet u het weer beter?
prutserrr | 27-09-12 | 15:25 |
Waarom zou je het ook slopen?
Sanity Requiem | 27-09-12 | 15:23 |
Klopt, maar toch ben ik ervan overtuigd dat het hier best meevalt betreft deze discrepantie die ten allen tijde gemaakt moet worden. Achter een moslim schuilt nog altijd een Arabier of een Pers.
Typisch moslimgedrag. Zelf hebben ze overal recht op en de ander moet kapot.
Ik zou zo'n poster ook slopen. Al zou ik het hysterisch geschreeuw wel achterwege laten..
Er is hier helemaal geen sprake van free speech, van beide kanten niet.
Madame die haar tegen wil houden, kan dat beter doen omdat ze bezwaar heeft tegen vandalisme. Niet omdat een poster aan de muur 'free speech' heeft.
Ik mag inderdaad 'houd je bek' roepen als iemand iets zegt wat me niet aanstaat. Dat is free speech. Maar een poster onderkalken met grafitti... Wat is dat toch tegenwoordig, dat mensen zoveel moeite hebben met de simpelste logica.
@Belasten&Betuttelen | 27-09-12 | 15:15
Ja zeg, al dat waardeloze land dat nu vruchtbaar en bewoonbaar is dankzij het harde werk van Israëli's zeker zonder slag of stoot afstaan aan een verzonnen volk die nog geweigerd worden door hun eigen moslimbroeders? Kom nou. Israël bestaat, en is Israël is in een constante staat van beleg. Omsingelt door vijanden, en de situatie wordt met de dag erger nu de Islamitische lente gaande is in die regio.
Er is geen oplossing mogelijk zolang de Palestijnen en haar bondgenoten de aanwezigheid van Joden in die regio niet accepteren.
Desmoulins | 27-09-12 | 15:12 |
Helaas wordt uw laatste argument nog wel eens vergeten. Een ideologie vindt vaak toch personificatie in een bepaalde groep of individuen, waardoor deze individuen afgeschilderd worden als vijand of slecht. U ziet hopelijk ook dat dit hier in de comments ook vaak voorkomt?
Strohond | 27-09-12 | 15:13 |
Nog steeds niet gestolen. Veroveren is niet per definitie stelen. Al komt deze logica wel in de buurt van het islamitische principe dat al het ooit veroverde land weer onder de scepter van Allah moet vallen.
Ze hebben het verkocht samen met Arabische grootgrondbezitters en opgedeeld, en er leefde daar een Nomadenvolk dat zich in de jaren '60 Palestijnen heeft genoemd om meer rechtmatigheid te creëren voor het niet-bestaande volk. Het zijn gewoon Arabieren die uitgekotst worden en als leverage worden gebruikt in het geopolitieke spel in het Midden-Oosten.
Zoals ik al zei heeft u geen tijdmachine, dus het aanwijzen van de oorzaak is totaal zinloos.
Wat begrijpt die vrouw niet? Ze maakt de muur vies met haar graffiti.
necrosis | 27-09-12 | 15:08 |
Daarom snap ik ook niet dat er hier in de comments zo snel partij wordt gekozen, beiden kanten lopen immers te kutten. Echter, het verbannen van religie zal mensen niet doen laten ophouden verdeeldheid op te zoeken. Andere vormen die mensen in groepen kunnen verdelen zoals kleur of het hebben van blauwe ogen kunnen ook gebruikt worden om een gevoel van verdeeldheid op te roepen.
vetkleppert | 27-09-12 | 15:07 |
Het zelfde zou ik u kunnen vragen aangaande het Jodendom. Dit zou de discussie alleen maar minder inhoud geven. Religie gaat namelijk om interpretatie en het praktiseren van deze interpretatie. In het christendom zijn er toch ook meerdere stromingen en meerdere maten van 'geloven'?
Vandalisme is verboten mevrouw.
En Harry van Bommel just jizzed his pants.
Ik vind geen van beiden erg 'civilized people' in deze maar het valt wel erg op dat de pro-Israel-movement zelfs de Big Apple kan doen splijten. Kunnen alle Israelieten niet een settlement maken ergens tussen Nebraska en Texas , zodat het stukje rots- en zand-woestijn tussen Jordaan en Mid.Zee aan de islamitische schapenhouders gegevens kan worden ? Scheelt een hoop discussie voor de civilized people...
alletwee moeten gaan vechten aan het front, mogen ze daarna hun mening ventileren. neppe aandachtsmensen.
Vrouwen hebben helemaal geen lurven.
Vrijheid van meningsuiting geldt alleen als je anti-Israel bent natuulijk. Pro-Israel posters verboten. Je ben Islamo-Fascist of je ben 't niet.
Desmoulins | 27-09-12 | 15:06
Gestolen inderdaad. Door de Engelsen en die hadden na WO2 onvoldoende centen om de boel te behouden. De Engelsen hebben met dubieuze politiek de enorme chaos gecreëerd die tot de dag van vandaag duurt.
Sanity Requiem | 27-09-12 | 15:04 |
Dat is wat het Joodse volk verbind, maar dat is niet de reden waarom Joden als volk gehaat worden door vrijwel het gehele Midden-Oosten en de Westerse intelligentsia. Bovendien is Israël een seculiere staat met logischerwijs gescheiden machten.
Er zit een groot verschil in tegen een goed onderbouwde afkeer van een ideologie die deze haat zelf aanwakkert, of een afkeer van een geheel volk om wie en wat ze zijn.
Een ideologie haten is niet per definitie een afkeer hebben van een volk of mensen an sich, helemaal niet zelfs.
@necrosis | 27-09-12 | 15:03 | + 0 -
Ach, ik lul maar wat joh. Vrouwen zijn onderling net zo verschillend als mannen en vrouwen. Mensen zouden eens beter na moeten denken waarvoor ze kiezen.
vetkleppert | 27-09-12 | 15:07 | + 0 -
Het slachtfeest wordt door de Islamitische wereld best wel als leuk en gezellig ervaren hoor...
Einde van de Domheid | 27-09-12 | 14:57 |
Dan is het niet die Mona die een punt heeft, maar Pamela Geller, die de poster heeft opgehangen. Het is immers een reactie op anti-Israël posters die al een tijdje hingen. Zoals anderen al hebben gezegd: Daar is al die tijd niks mee gebeurd, mij bij het wederwoord staat meteen een schreeuwlelijk de vandaal uit te hangen, en te roepen dat het haar recht is zonder überhaupt kennis van zaken te hebben.
De MTA wou de poster ook al niet ophangen, desondanks dat de anti-Israël posters ruim baan kregen. Er moest dus ook al een rechter aan te pas komen. Dat is hoe fout die Mona zit.
Gewoon een postertje naast hangen: In de oorlog tussen beschaafden en wilden, steunt u alstublieft de beschaafden. Steun de Jihad. Versla de wilden in de heilige oorlog.
Eens kijken wat het vrije volk kiest.
@Sanity Requiem | 27-09-12 | 14:54
Ik zie dat anders, het bestaan van religie brengt mensen ernstige schade toe.
NIETS verdeelt mensen zo erg als religie.
Sterker nog: als religie nooit had bestaan, waren de meeste oorlogen uitgesloten.
Niets 'weg met ons', weg met religie!!!!
Ik ben dat gezeik om HET GROTE GELIJK namelijk een beetje beu!
Agut, het aanvallen van mensen en voorwerpen met een boodschap die niet past binnen de kaders van "het geloof van de vrede", wie had dat ooit verwacht.
Luistert moslimpjes, als Allah had gewild dat wij jullie God en profeet (onzin zij met hem) niet hadden kunnen beledigen met vervelende boodschapje en berichtjes, had hij alle mededelingenmedia al op voorhand zelf ingevuld.
Maar dat heeft hij dus niet gedaan, ga hem nu maar snel even vragen waarom dan wel niet?
Dan beledigen en kwetsen wij ondertussen de overige 1,5 miljard bijgelovigen wel weer met twijfel en spot ten aanzien van de Grote Profeet (NSFW) en Hij (Allah) die niet bestaat en verzonnen is bovendien.
vetkleppert | 27-09-12 | 14:54
Jawel hoor. Maar later ontdek je dan dat de geschiedenisboeken vreemd genoeg niet ongekleurd waren.
@plaszak | 27-09-12 | 14:50 |: Het enige wat wij toestaan is dat een stel oude rijke smeerpijpen (met een espaceplan naar Bali als de poep de ventilator raakt) dat zij dit doen. De enige grote veranderingen in de wereld zijn pas gebeurd als alles naar de tering is gegaan... geef het tijd mijn beste. Straks staan we schouder aan schouder en met een jaar of 2-5 kunnen we weer beginnen met wederopbouw. En natuurlijk herdenken en zielloze kreten als "Nooit meer, en elk mens is gelijk enz. enz." tot er over 60 jaar weer een groep pimpelpaarse Joodemoslicristenen vanuit Mars weer de boel op aarde komen verstieren.
@deoudererijperevrouw | 27-09-12 | 14:57
Goh wat een sexistische opmerking!
plaszak | 27-09-12 | 15:04 |
Precies, lachwekkend gewoon.
Haat tegen Joden is inherent aan het opgroeien in Palestina, en dat binnen alle gelederen van de samenleving.
@Sanity Requiem | 27-09-12 | 15:04
Wijs jij dan eens iets leuks of gezelligs aan in islam. Een klein dingetje maar. Wat niet later geabrogeerd is, natuurlijk.
Strohond | 27-09-12 | 14:52 |
Gestolen? Deze stellingname maakt helaas iedere discussie overbodig, of bent u toevallig in het bezit van een tijdmachine om een niet-bestaande etniciteit legitimiteit te verlenen?
@Desmoulins | 27-09-12 | 14:57
"we teach life"
Ik haal toch een hele andere boodschap uit het charter van Hamas. (en van de PLO en Hezbollah en het Moslim Broederschap)
Desmoulins | 27-09-12 | 14:58 |
Hoho, hetgeen het Joodse volk verbind is voornamelijk het Jodendom, i.e. een religieuze overtuiging dus ideologie. Tevens neem ik het voor geen van beiden partijen op, want beiden hebben moeite zich te gedragen. Overtrokken reacties alom. Hetgeen mij meer verontrust is de flinke haat hier jegens islam. Alles wat anti-islam is of met de uiting van islam te maken heeft, is per definitie goed. Iets wat op zichzelf natuurlijk enorm kortzichtig is. Men zegt bijvoorbeeld ook niet, alles wat de PVV doet of zegt is goed. Dit was eerder wel het geval maar dat valt hedendaags wel mee. Kudt, nu heb ik toch weer de PVV in een argument betrokken.
-weggejorist-
Jammer dit. Vrouwen horen samen op te trekken tegen onrecht en niet elkaar te bestrijden.
deoudererijperevrouw | 27-09-12 | 14:57
Hopelijk heb je niets tegen mannen en wat versta je onder 'onrecht'?
@Sanity Requiem | 27-09-12 | 14:58 | + 1 -
U wilt gewoon dat Uw dag goed is.
Een goede voorbereiding van het te spuiten oppervlak, dwz het aanbrengen van de geschikte primer, het zorgvuldig fijnschuren (steeds natschuren!) en het volledig stofvrij maken voor het aanbrengen van de laklaag.
deoudererijperevrouw | 27-09-12 | 14:57 |
Ik las i.p.v. betrijden besnijden. U heeft bij dezen mijn dag weer goed gemaakt!
Sanity Requiem | 27-09-12 | 14:54 |
Haat tegen een volk of tegen een ideologie.
Zie het verschil.
Volgens mij gaat Joris het nog druk krijgen....
Die amerikaanse kut moet gewoon normaal doen. Slecht dit.
Piet van het Padje | 27-09-12 | 14:51 | | Reageer+ |
1
Geen politiek en geen religie is het devies bij Publimedia.
Einde van de Domheid | 27-09-12 | 14:39 |
De gehele academische wereld en toonaangevende intelligentsia is Pro-Palestina in het Westen.
Al klopt dat niet natuurlijk, de praktijk laat anders toch zien dat het 'ze' toch vooral om de gemeenschappelijk haat tegen Israël te doen is.
Gezien de gebeurtenissen en mate van geweld wereldwijd is deze beweging nog amper serieus te nemen.
www.thecommentator.com/article/1609/_p...
Zo kregen wij het vorige semester het onderstaande filmpje verscheidene malen te zien omdat onze prof Engels (?) nota bene, deze boodschap blijkbaar als een goede afspiegeling van het leed der Palestijnen zag.
www.youtube.com/watch?v=wad5h5K38ms
Ook is er momenteel een serie lezingen gaande in Amsterdam waarin onder andere gekeken wordt hoe de Israëlische jeugd door middel van schoolboeken beïnvloedt raakt, en het effect hiervan op het conflict. Het is dieptreurig hoe men openlijk een loopje met de waarheid neemt.
Jammer dit. Vrouwen horen samen op te trekken tegen onrecht en niet elkaar te bestrijden.
@Einde van de Domheid | 27-09-12 | 14:55
Je brainfarts ruiken wel een beetje zo, vind ik.
vetkleppert | 27-09-12 | 14:41 | | Reageer+ |
6
Wat heb ik daar mee te maken.
Ben ik Arabierofiel ofzo?
@PoederBus | 27-09-12 | 14:46
Ben jij niet ernstig verdwaald, volgens mij zit je op de verkeerde website.....
@PoederBus | 27-09-12 | 14:46
Iesj niet slim in de VS.
Daar staan op "assault" hoge straffen.
De strekking van de comments, zodat niet iedereen terug hoeft te lezen: Antisemitisme is boe, anti-islam is yay; die egyptische mevrouw moet dood, iets met hamas en censuur. Gefeliciteerd met alweer een intelligente discussie.
@Strohond | 27-09-12 | 14:52
Nooit geschiedenis gehad, zeker?
Palestina +1
israel -1, beetje andermans leefgebied afpakken en dan nog verbieden om erover heen te lopen. grappenmakers.
Desmoulins | 27-09-12 | 14:47
Als er geen Joden op deze wereld waren geweest, dan was het gestolen land ook niet omgetoverd tot Israël.
En ik durf de weddenschap wel aan dat deze kansloze reclamecampagne gefinancierd is door Joden.
Die poster van Geller was een reactie op posters gericht tegen Israel. De MTA weigerde de poster van Geller maar de rechter besloot dat dat niet mocht. Tegenstanders reageren door de poster te beschadigen. Daaruit blijkt wel dat die tegenstanders geen beste boodschap hebben aan het vrije woord.
Einde van de Domheid | 27-09-12 | 14:39 |
Dat je zo'n poster hier niet aan de muur krijgt, bewijst alleen maar hoeveel macht de antisemitische zeloten hier hebben.
@Frederik Vijf | 27-09-12 | 14:36
Dat zie je overal. Van die lui uit Sharia landen die naar het Westen komen en dan na verloop van tijd op hoge poten gaan eisen dat er Sharia komt in hun nieuwe land en als dat niet stante pede gebeurt dan gaan ze terug naar die Sharia landen van waaruit ze "gevlucht" zijn, om een training te ontvangen om in hun nieuwe landen die eis om Sharia kracht bij te zetten met terreur.
Snap u hem nog?
En wij staan het toe..
Typisch weer een vrouw. Er moet een meer geschikte kleur zijn om witte letters op een zwarte achtergrond onleesbaar te maken.
Typisch Arabische arrogantie, Arabische lente, "my ass"!
necrosis | 27-09-12 | 14:46 | + 0 -
Ja sommige mensen haten moslims andere joden.
En??
beetje vreemd dat je politieke posters kunt ophangen in een metro die eigendom is van de staat.
Strohond | 27-09-12 | 14:14
Joodse propaganda, dus? Niet Israëlisch...
Vreemd, dat deze zaken wel van elkaar gescheiden kunnen worden wanneer het men goed uitkomt. Bijvoorbeeld wanneer ze op Dodenherdenking staan te pleiten voor een boycot van Israël bij de UvA, of wanneer mensen in de VS openlijk aangevallen worden wanneer ze een Israëlische vlag laten zien bij een Pro-Palestina demonstratie waar de honden geen brood van lusten.
@necrosis | 27-09-12 | 14:46
Ik kon het niet ontcijferen.
Ik had die jood helemaal roze gespoten
Haha belachelijk hilarisch.
@AAargh | 27-09-12 | 14:39
Ben je bekend met het begrip antisemitisme?
Ik vind uw reactie ongepast!
@Petrus de Rewa | 27-09-12 | 14:43
Ja,dat zijn troglodietentakken.
Freedom of speech is dat je naast deze poster een andere poster hangt met een tegenovergestelde boodschap. Censureren is niet jezelf uitdrukken. Bovendien is die Arabische lente een Arabische ramp geworden. Religieuze gekken zijn nu aan de macht in Noord-Afrika. Samen met die andere religieuze gek Erdogan, wordt Europa langzaamaan omsingelt. Hopelijk wordt den linksmens wakker, en ziet hoe religieuzen onze mooie seculiere samenleving kapot maken.
@Nikesparky | 27-09-12 | 14:34
Schei toch uit.
Antisemitische en anti Israëlische ads, gefinancierd door de voornaamste moslim-organisaties in de VS (lees Moslim Broederschap) hebben maanden overal in de VS gehangen, zonder dat er ook maar iemand aan gezeten heeft.
En nu komen Geller en co. met hetzelfde idee als reactie daarop (en dan ook nog eens slechts in de NY subway) en binnen het uur staan islamitische en linkse mongolen die ads te vandaliseren.
@vetkleppert | 27-09-12 | 14:08
Karpatenpoten?
@Einde van de Domheid | 27-09-12 | 14:39
Nee, Nederland zit vol met arabierofiele "israelcritici".
En daar schaam ik me de ogen voor uit mijn kop.
Nikesparky | 27-09-12 | 14:34 |
Het heeft juist alles te maken met de gijzeling van universiteiten en andere instellingen door allerlei tuig dat heult met allerlei terreurorganisaties of die daaraan gelieerd zijn. Is een groot probleem binnen universiteiten in de VS.
chronicle.com/article/Academic-Traditi...
@Einde van de Domheid | 27-09-12 | 14:23
Volgens mij is Job Cohen joods (of Joods, whatever) en tevens de bekendste theedrinkende boel-bij-elkaar-houder wanneer het de islam betreft.
Need I say more?
In Nederland krijg je zo'n poster niet aan de muur. (Op een metrostation dan via Publimedia!)
Mevrouw heeft, hoe provocatief ook, een punt!
hoezo beide dames zijn gepakt, die joodse camera trol is niet afgevoerd, waardeloze vertaling, vmbo greet wilders pvv joodse belangen gaan voor niveau.
Typische Islamitische reflex. Zelfs in veilige haven raken het ze antisemitisme onder de noemer van Israël kritiek maar niet kwijt. Enkeltje Caïro en ze is weer onder gelijkgestemde... Dat er nog steeds mensen zijn die zich druk maken over de zogenaamde bezetting terwijl Hamas zelf zegt dat daar géén sprake van kan zijn. Pure selectieve verontwaardiging omdat er nou eenmaal Joden bij betrokken zijn, that is.
@Nikesparky | 27-09-12 | 14:34
Ik hoef helemaal niet warm te worden gemaakt voor oorlog tegen Iran. Dat ben ik al jaren. En pro Israel ook.
Laat haar maar in haar Roze jasje in Egypte maar vertellen hoe het moet en daar lekker schreeuwen. Het wrange aan dit soort 'protesten' is dat je in een 'vrij' land loopt te schreeuwen hoe het anders moet, en je verdedigt je warzone zandbakland waar je blijkbaar zelf nooit meer wilt wonen. Komt nogal raar over.
KUT islam
necrosis | 27-09-12 | 14:30 | | Reageer+ |
0
CU of PVV Kies voor fatsoenlijk!
Ga je vrijheid van expressie eens lekker in Egypte botvieren, kreng. Kijken hoe dat bevalt als vrouw van onder zo'n kopvod.
+1 voor spuitmevrouw, beetje pro-israel oorlogs posters ophangen om je alvast warm te maken voor een oorlog met iran, propaganda vliegt je om de oren daar in amerika.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je anderen de vrijheid van meningsuiting mag ontnemen. Sorry, maar ik ben toch echt voor de mevrouw die die mevrouw met de spuitbus probeert tegen te houden.
US citizen? Ik dacht dat dit een Egyptische heldin was, een halve heilige. Maar goed, free speech betekent dus volgens haar het recht om te censureren en vernielingen aan te richten. Nog zo een. Ondertussen heeft Mona zich weer in de picture gezet, good for business.
Tja Israelisch, Palestijnen, Syriers, Iraniers, in mijn ogen zijn het allemaal mensen waar we zo min mogelijk mee te maken zouden moeten hebben. Israelisch doppen hun eigen boontjes wel en de rest kan wat mij betreft een dikke middelvinger krijgen.
@Einde van de Domheid | 27-09-12 | 14:14
Je was nog wat vergeten in je plemp: islam ies vrede
triest figuur en aangezien ze geen hoofddoek draagt een duidelijke wannabe
Het is toch een reden om voor groene energie te zijn; zodra olie er niet meer toe doet kunnen we al die reli-fanaten en dat hele Midden-Oosten gewoon achter ons laten, als zij niet kunnen delen laat ze het zelf maar oplossen. Ik ben zo Midden-Oosten moe.
Waarom gebruikt ze een roze spuitbus?
Straks krijgt GeenStijl weer de schuld....
@Einde van de Domheid | 27-09-12 | 14:23
Ik vind dat ook niet chique. Maar zoiets los je op met een boze brief aan de organisatie. Of desnoods via de rechter. Dit soort taferelen kunnen echt niet. Geef toe, het gedrag van Mona Elthahawy is ronduit ordinair.
Wat een aandachtshoer, 'twitter dat ik ben gearresteerd, twitter het!!!11!11!!!!!'
Donder toch op, ga eens iets opbouwends doen inplaats van dat oneindige geschreeuw.
@Godsammekraken | 27-09-12 | 14:22
Applaus.
Als je zo tegen Joden bent en je komt uit Egypte dan ga je toch lekker terug naar die Islamitische heilstaat. Oh wacht, dan moet je de Allah-ganse dag een hoofddoekje om en heb je nog slechts één recht, het aanrecht...
Moet kunnen, een poster hangen, 'Israel is fatsoenlijk, de anderen zijn wilden'. Kies fatsoen!
Echte helden scheuren een koran doormidden.
Je kunt het meisje uit Egypte halen en een Amerikaans paspoort geven maar de drammerige antisemitische haatzeug niet uit het meisje.
Die agent schaapachtig in de camera kijken op 2.26.
Een moslim/a die alle concepten van vrijheid en tolerantie verbasterd voor eigen gewin..
Verassend...
it is my right blablabla, jaja. Rechten zijn belangrijk, maar al die types die allerlei asociale acties ondernemen vanuit het mom 'is m'n recht' verdienen een stok in hun hol.
Expert Homo | 27-09-12 | 14:12 | + 0 -
Lurven worden ook wel 'love-handles' genoemd oftewel in het Nederdiets 'neuqteugels'. Waarvan akte...
Ik zou toch wel enigszins benieuwd zijn naar de context van dit alles. Hoe komt een Egyptisch blogmeisje al spuitend in de metro van New York terecht?
Ik had altijd al een hekel aan scary-spice! Goed dat ze nu eindelijk wordt opgeborgen.
Alsof een poster in de metro het verschil maakt, maak je niet zo druk mens!
Schokkend hoe deze dame met de spuitbus werkelijk overtuigd lijkt van haar gelijk. Ze beklad een poster en gebruikt geweld tegen de persoon die dit wil verhinderen. Toch maakt de verdachte stampij alsof ze naar de goelag wordt afgevoerd. Wat een verwrongen geest. Doodeng.
Tja free speech houd volgens sommige in dat je die van andere moet beperken.
Dat is toch gewoon haarlak, daar kan ze een week mee gaan spuiten en dan kun je nog lezen wat er staat!
Alsof het anti-Israelische standpunt nog enig activisme te kort komt in de Westerse wereld, waar iedereen die zich weldenkend & nuancerend vind begint te briessen wanneer het lot van de immer weerloze & onschuldige Palestijnen in beeld komt.
Volgens Mona is freedom of speech het bekladden van de mening van een ander. Fijn dat we dat ook weer weten.
Next
Zelfs in de metro wordt je geconfronteerd met Joodse propaganda. Altijd gedacht dat de ondergrondse bedoeld was voor de Palestijnen.
Mijn hemel, wat een spoken. Samen in één cel en lekker laten kooivechten. Tegen de tijd dat het geluid vervaagt iemand de rommel laten opruimen.
Mevrouw Hall, dat is een soort actieve versie van hoe heet ze ook alweer, eh, Fleur, Fleur Agema?
Waar zitten die lurfen bij vrouwen?
Tenenkrommend psychpatient
Opsluiten en plat spuiten.
Voor de rest van haar leven.
Wat een hysterisch wijf zeg
Stomme schreeuwtrol. Wel slecht dat die cop niet aangeeft waar ze van verdacht wordt terwijl ze dr aanhouden
"... en grijpt de dames in den lurf." Beter opletten Pritt. Alleen Mona wordt aangehouden.
Land of the free and home of the slave...
Vrijheid van expressie? Volgensmij is dit gewoon vandalisme...
Gypsy Mona zal wel worden aangeklaagd voor vandalisme, vernieling van andermans eigendommen en verstoring van de openbare orde.
Free speech is niet iets vol spuiten met graffiti. Triest dus.
Ik krijg ineens een vieze Occupy gedachte in mn hoofd
Ja, hoor. Het zal wel weer racisme wezen.
Blijf met je karpatenpoten van andermans eigendom, anti israelisch mormel.
Ga je lekker expressen bij je mede arabieren.
Yep vrijheid van expressie is die van anderen ontnemen. Net zoals vrijheid van Godsdienst betekend dat je die mag opdringen aan onwilligen en kinderen.
Zou ze dit ook in Gaza durven, op een Hamas-poster?
REAGEER OOK