Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Aussie steekt Geert Wilders hart onder riem

albinoroo100.jpgIngezonden Brief van de Dag. Zoals u wellicht weet is Geert Wilders niet echt welkom (NOS) in Australië. De PVV-voorman zou er een tweetal lezingen verzorgen, maar de Australische regering voelt er weinig voor om Greet een stempeltje voor Downunder te verlenen. Mevrouw de minister van Multiculturele Affaires Kate Lundy noemde Wilders "an extreme-right politician promulgating views that are out of step with mainstream Australia". (Daily Telegraph). Ook GroenLinks Australië vindt de komst van Wilders een slecht idee. Maar hem een visa weigeren, is wel weer veels te veel koren op de publicitaire molen. Hilariteit alom op domlinks. "Moeha, Wilders die iedereen het land uit wil zetten, mag zelf een land niet in." Ja, wat een giller. Over het zeer strenge immigratiebeleid van Australië - bent u ouder alsdan 45, heeft u geen mooie diploma's, heeft u een handicap, dan komt u sowieso het land niet binnen - hoor je ze dan weer niet. Vandaag in The Australian een spijker-kop-raak briefje van een reaguurder, getiteld INSULT TO THE DUTCH. Hartverwarmende alinea: The Dutch have contributed as much or more than most migrant groups to Australia, especially since World War II. They are hard-working people who have integrated seamlessly into Australian society, unlike many Muslims who demand that we bow to their cultural beliefs. En zo is het. Wel die geweldsverheerlijkende shariafukker van een Taji Mustafa van de haatclub Hizb-ut-Tahrir (†) uitnodigen voor talkshows, dat is inderdaad een great offence on behalf of all the Dutch people in Australia. Hoog tijd voor een feestje bij de Australische ambassade. En iedereen is uitgenodigd!

Reaguursels

Inloggen

Het is ook wel een beetje een grove fuk joe richting de Nederlanders van nu en de Nederlanders die dat land hebben opgebouwd. Vanaf nu ook geen Aussies meer binnen laten.

Doc Damage | 25-09-12 | 10:33

La Vie En Rose | 24-09-12 | 17:47
Je leest zoals vaker mijn tegels niet goed. Ik had het over meerdere tegels en jij pint je vast op die ene. Maakt ook verder niet uit joh. Het boT is voor jou. Kauw er maar op ;-)

hölzenbein | 25-09-12 | 00:01

ff testen
[b]Vette tekst[/b]
[i]Cursieve tekst[/i]
[u]Onderstreepte tekst[/u]
[s]Doorgehaalde tekst[/s]

ÎÎÎ ReBeL ÎÎÎ | 24-09-12 | 21:55

Nederlanders zijn helemaal niet tolerant, we zijn onverschillig. Dat is heel iets anders, maar lijkt van buiten bijna hetzelfde. Totdat het onze achtertuin betreft.

zik | 24-09-12 | 21:10

De Aussies noemen Wilders extreem rechts, maar zo rechts als het beleid van de Aussies is zou dit in Nederland helaas geen voet aan de grond krijgen.

lanexxx | 24-09-12 | 20:43

Bigi Bana Boy | 24-09-12 | 14:39
Ach, weten ze in haren ook eens hoe het is om geregeld overvallen te worden zoals veel winkeliers dat in de randstad meemaken.

von sokkenstopfen | 24-09-12 | 19:36

Dus wel die haatbaard en niet onze Geert Wilders? Die Australiërs hebben te lang op hun hoofd gestaan.

Arhedis-Varkenjaab | 24-09-12 | 18:58

Gek genoeg is elke halve zool uit Libanon wel welkom in Australie. Ongeacht of ze dan een ware plaag van verkrachtingen en zo veroorzaken.

Moonwarrior | 24-09-12 | 18:52

@Angel_eyes | 24-09-12 | 17:39 @Hermansluis is vast fan van kereltje Pechtold.
Die lult ook maar wat.

La Vie En Rose | 24-09-12 | 17:50

@hölzenbein | 24-09-12 | 15:54
Nope je opmerking sloeg in mijn geval nergens op. Had het alleen over haatbaarden en schreef nergens dat ik daar alle moslims mee bedoelde.
Verder mee eensch! :)

La Vie En Rose | 24-09-12 | 17:47

@Hermansluis | 24-09-12 | 16:58
Sinds wanneer wil Geert Wilders alle buitenlanders eruit hebben? Haal jij je informatie van de NOS of zo?

Angel_eyes | 24-09-12 | 17:39

Toch wel geinig dat die Geert alle buitenlanders eruit wil hebben maar zelf keihard wordt vernederd door Australie

Hermansluis | 24-09-12 | 16:58

La Vie En Rose | 24-09-12 | 15:46
Natuurlijk sloeg mijn opmerking ergens op. Je reaguurt al wat langer en ik weet beter. Ging mij ook niet specifiek om die betreffende tegel maar in het algemeen. Ik hets wel eens tegen Wilders maar ik gee fhet dan ook toe. Wat GU aangaat genoeg geslijm vind ik. Kist sigaren en goed drankje van Jameson is voldoende vind ik. :)

hölzenbein | 24-09-12 | 15:54

@hölzenbein | 24-09-12 | 15:28
Ja, daarom sloeg je opmerking nergens op. :)
Je hebt toch een twitteraccount?
Dan stuur je een leuke tweet naar GU, met toepasselijk muzak of een grappig filmpje.(van dieren, vind-tie leuk)

La Vie En Rose | 24-09-12 | 15:46

La Vie En Rose | 24-09-12 | 13:22
Ik schreef dat ik het met je laatste alinea eens was en nu herhaal je ze :)

Mijn pc heeft inderdaad een ip ban. Mails genoeg gestuurd aan G-unite. Of hij tot op het bot (het zijn botten, geen bodden) beledigd is weet ik niet. Hij reageert niet eens meer op mijn mails dus de liefde zal wel voorbij zijn terwijl ik hem toch echt niets in de weg heb gelegd. Ach ja...

hölzenbein | 24-09-12 | 15:28

@hölzenbein | 24-09-12 | 13:47
Mooi zo. Weet ik gelijk wie er minnetjes uitdeelt. ;-)
De hetze tegen Wilders komt niet zozeer uit de hoek van moslims, op die terroristen na, maar wordt gevoerd en gevoed door politiek correct Nederland, het establishment en hun vazallen bij de PO.

"Je maakt weinig verschil tussen die haatbaarden en moslims. Dat noem ik hetze."

Lulkoek! Ik schreef het volgende:

"Dat zijn Aussi's ja. Met meer lef in hun donder dan al die toetsenbordhelden hier. Die laten zich nl niet zien bij aangekondigde protestdemonstraties van haatbaarden."


W.b. GU. Als je niet normaal, (dus met je PC) mag reaguren had je nu ook allang een - weggejorist en opgerot - gekregen.

Heb je hem soms tot op het bod beledigd?

Gewoon een beetje leuke mail sturen, passend muziekie erbij. Dan heft-tie je IPban wel op, me dunkt.

La Vie En Rose | 24-09-12 | 15:14

von sokkenstopfen | 24-09-12 | 12:20
Dan is het inderdaad veel beter te verdragen als je ruiten zijn ingegooid en je dorp half vernield is. Het was immers maar eenmalig dus u niet zeuren en prettige dag verder.

Bigi Bana Boy | 24-09-12 | 14:39

Heel goed,.. je zal wel iets fout doen als je het land niet in mag :-)

SpaceVogel | 24-09-12 | 14:28

Ik woon ondertussen ruim 12 jaar in Australie en met grote zekerheid kan ik hier bevestigen dat de gemiddelde Australier veel minder tolerant tegenover buitenlanders is dan de gemiddelde Nederlander. Vrij rasistisch als ik de gelegenheid mag nemen dit eerlijk te duiden. Om die reden zou Wilders hier veel meer voedingsbodem hebben dan in Nederland en de politiek is zich hier wel van bewust. Deze algehele instelling heeft ook tot gevolg dat Moslims hier het veel moeilijker zullen hebben indien ze zich misdragen (zoals vorige week). In de stad waar ik woon (en dat is echt geen gehucht) moet je het niet in het hoofd halen om met een hoofddoek op te lopen als Moslim en ik ken verscheiden zakenmensen die een lijst in hun la hebben met namen van mensen die Moslim zijn. Je kunt géén huis huren of ook maar iets gedaan krijgen. Zo regelen ze dat hier in Australie. Géén gedoe over maken, gewoon lekker zelf oplossen ... misschien dat de gemiddelde Nederlander ook wel een keer zo slim zal worden zonder zich dan meteen schuldig te voelen. Eerlijk gezegd, ik geef er niet om dat ze mij wel eens verwijten dat ik een Australisch job jat. Kan niet zeggen dat ze liegen. Ik weet in ieder geval zeker dat ze ook zo tegen onze Midden-Oosten vrienden aankijken en dat geeft me wel een goed gevoel omdat ik zeker weet dat Australie nooit in de val zal stappen waar Nederland met twee voeten tegelijk in stapte. Nederlanders moeten leren om hun verstand te gebruiken en stoppen met hopen dat de politiek het multicultureel probleem zal oplossen voor hen. Zal niet gebeuren (of zoals mijn oma altijd zei, ammenooitnie).

ozziebloke | 24-09-12 | 14:12

La Vie En Rose | 24-09-12 | 13:22
Heb je een plusje gegeven wat ik niet wou (kutzooi als je van gunite niet normaal mag reaguren, dan klik je met een vinger verkeerd). Maar goed. Hetze op Wilders is ie zelf schuld en het is ook maar een persoon. Moslims over een kam scheren is meer dan een miljard mensen over een kam scheren. Mijn eerste zin gaat over het belachelijk maken van dat tuig in dat filmpje. Je maakt weinig verschil tussen die haatbaarden en moslims. Dat noem ik hetze.

hölzenbein | 24-09-12 | 13:47

Australie is een stuk beter opgewassen tegen moslim extremisten dan Europa. Een week hadden de Aussies hun eerste echte booslim rel, waar mannen met baarden herrie aan het schoppen waren in Australie. Jullie hebben de foto van het jochie met het bord 'behead all those who insult the prophet' vast wel gezien. Gelukkig houden ze hier niet van buitenlanders die herrie schoppen dus elke baard die op de foto stond met een steen of een stok heeft ondertussen de politie op bezoek gehad. Inclusief de moeder van het joch. Een vervolg demonstratie voor afgelopen zondag werd dan ook afgelast door de organisatie. Zo politiek correct zijn ze nog niet in Australie...

Moenen | 24-09-12 | 13:28

Heeft Martin Schulz al gezegd dat hij het standpunt van Australië toejuigt en Wilders publiekelijk uitgemaakt voor fascist? Nee? Hm, dan doet hij aan zelfcensuur blijkbaar.

doenormaal! | 24-09-12 | 13:23

@hölzenbein | 24-09-12 | 12:45
Ik snap je eerste zin niet in samenhang met de rest.
En het kunnen dan wel volidioten zijn, maar het zijn wel moslims heur, aangestuurd door hun volksmenners.

En nu je toch over een hetze begint, tja de hetze tegen Wilders is al jaren buitenproportioneel. Een van de gevolgen daarvan is dat men in Australië moeilijk doet over een visum.

La Vie En Rose | 24-09-12 | 13:22

-weggejorist-

Basirux | 24-09-12 | 13:22

Als Nederlander in Nederland mag ik minstens zoveel vinden als een Nederlander in Australie.
Ik vind nl. dat het mij geen zak uitmaakt waar wilders nu wel of niet binnenkomt, al kan die man nooit meer 1 stap buiten de deur zetten, who cares.

Skunk57 | 24-09-12 | 13:08

".. has formed an integral part of the Dutch government" .. tis ook moeilijk gedoogpartner in het Engels vertalen.

Fred Janssen | 24-09-12 | 12:49

La Vie En Rose | 24-09-12 | 11:29
Allemaal hetze tegen Moslims in het algemeen. Zwarte vlag in dat filmpje zegt genoeg. Het zijn volidioten die alleen rellen en doden. Noemen zich Moslims maar is hersenloos tuig. Lees dit ook maar eens aandachtig dan:

www.avaaz.org/de/7_things_you_should_k...

Overigens ben ik het met je laatste alinea helemaal eens.

hölzenbein | 24-09-12 | 12:45

Elmer Fudd | 24-09-12 | 12:18 | + 2
Misschien omdat moslims met hun achterlijke haat-en dreigcultuur meer rechten hebben op deze planeet? Rechten voortgekomen uit angst.

Jordert | 24-09-12 | 12:33

von sokkenstopfen | 24-09-12 | 12:20 | + 0
Absoluut. Het is belachelijk dat al die moslimlovers en linksen gelijk met hun vingertje wijzen als Nederlanders zich een keer misdragen. Ze klagen nu zo massaal dat daaruit al blijkt dat het een zeldzaamheid is als Nederlanders zich in groepsverband misdragen. Dit 'feestje' was niet ideologisch geïnspireerd. Dat kan je van die booslims en relmocro`s niet zeggen. En anders even een linkje plaatsen naar de uitzending van Opsporing Verzocht. Zijn ze heel snel weer stil....

Jordert | 24-09-12 | 12:30

Mooi artikel Pritt Stift. Laten we een feestje bouwen bij de Australische ambassade. Mijn nekHaren gaan overeind staan van dit hypocriete gedrag in Aussie land.

Jordert | 24-09-12 | 12:25

De vraag is of wij door dit vuige besluit van een minister net als 'de moslims' nu alle ambassades van Australië gaan bestormen?
Spandoek... Wielders ies koeltoer!

kibambam | 24-09-12 | 12:25

Elmer Fudd | 24-09-12 | 12:18
zie mijn post van 12.03

von sokkenstopfen | 24-09-12 | 12:22

Bigi Bana Boy | 24-09-12 | 10:26
Ik zal even het verschil uitleggen.
Dat straatterrorisme in haren was maar een éénmalig incident. Terroriserende morco's en tot haat oproepende booslims zijn dagelijkse kost.

von sokkenstopfen | 24-09-12 | 12:20

De Aussies zijn ervaringsdeskundigen. Die weten als geen ander hoe je een land in beslag neemt en de vrijwel niets over laat van de bestaande bevolking.

Ze zitten echt niet op Wilders te wachten om hen in dit proces bij te staan en kunnen prima hun eigen boontjes doppen. Misschien hebben ze gelezen wat Wilders (niet) voor elkaar heeft gekregen in zijn eigen land. Wie zijn eigen zaakjes niet eens voor elkaar kan krijgen moet niet ergens anders de slimmerik uit gaan hangen.

goedverstaander | 24-09-12 | 12:17

pius | 24-09-12 | 12:05
Hebben ze jou nou nog steeds niet door het riool gespoeld, drol die je bent?

von sokkenstopfen | 24-09-12 | 12:14

@von sokkenstopfen | 24-09-12 | 12:03

Het hitsertje is weer wakker. Ik knoop het in mijn oren stinksok.

Wees maar niet bang.

pius | 24-09-12 | 12:05

vetkleppert | 24-09-12 | 10:10
er is ook een manier om daar zonder papieren binnen te komen, en geen beroep uit te oefenen, of ook maar uberhaupt aan het werk te gaan, en dat is dat je een kleurtje moet hebben of relifanaat moet zijn, want
daar gaan alle (soepsidie)deuren voor open, en het blanke ras der aarde mag dat allemaal ophoesten.
Blanken zijn slecht, blanken zijn rijk, dus blanken moeten bloeden voor het arme gepeupel dat op deze aardkloot rond loopt, en is dit alles bedacht door blank landverkwanselend linksvolk, dus mocht ooit ww3 uitbreken, dan weet je wie je ook te grazen moet nemen, want niet alleen booslims hebben een hekel aan jou en mij, maar ook blank linksvolk, dus knoop dat goed in je oren als de pleuris nog eens uitbreekt.

von sokkenstopfen | 24-09-12 | 12:03

Overigens vermoed ik dat Greet is uitgenodigd door een of andere groep.

En kudos voor die briefschrijverT.

La Vie En Rose | 24-09-12 | 11:58

Die afstammelingen van crimineel-dna en genocidale Aboriginal-moordenaars hebben geen enkel recht van spreken wat mij betreft.

Australië zou moeten worden opengesteld voort iedereen die denkt dat daar wat te halen valt ongeacht, kleur, religie of seksuele dispositie.

Wie denken die kangeroepijpers wel niet dat ze zijn.

pius | 24-09-12 | 11:57

Ik hoop dat het in Australië veel aandacht krijgt dat een vredelievende democratisch gekozen volksvertegenwoordiger van een bevriende natie zo geschoffeerd wordt om zijn mening. Misschien dat de weigering Wilders binnen te laten nog effectiever is voor Australische bewustwording dan een daadwerkelijke speech van Wilders.

Angel_eyes | 24-09-12 | 11:56

@La Vie En Rose | 24-09-12 | 11:47
Aanvulling:
Op Asielzoekers na. Maar ook dan een streng toelatingsbeleid.

La Vie En Rose | 24-09-12 | 11:55

Klefbekje | 24-09-12 | 11:19 | + 2 -
Ozzie's ??

swassannuf | 24-09-12 | 11:53

Ik moet onderhand toch ergens asiel aanvragen dus..

Neut | 24-09-12 | 11:52

Sorry voor de dubbelpost.
Klikte echt maar één keer op post.

La Vie En Rose | 24-09-12 | 11:50

Vraag me af waarom bijna iedereen hier zo op zijn neurkert staat,laat die Aussies toch barsten!
Zoek het lekker uit daar beneden.

swassannuf | 24-09-12 | 11:49

-weggejorist-

La Vie En Rose | 24-09-12 | 11:47

@deraderendraaien | 24-09-12 | 10:47
Informeer je even.
Kanslozen komen Australië niet in. Ook geen kansloze Islamieten.

La Vie En Rose | 24-09-12 | 11:47

Echt geweldig dat Geertje hier niet welkom is! Blijf maar lekker thuis joh, doei.

Dellen | 24-09-12 | 11:45

re "The Dutch have contributed as much or more than most migrant groups to Australia..." Inderdaad, maar daar waren hysterische, xenofobe types à la Greet NIET bij en zijn dat ook vandaag de dag niet. Kortom: drogreden.

M@verick | 24-09-12 | 11:43

@AshleyJ"Ash"Williams | 24-09-12 | 10:33
Klopt Esch.
We gaan hem nog tig keer horen over een of ander projectX.
En over een maandje of zo kompt-tie met zijn wereldberoemde snert.

*scheel kijken doet*

Naais nick overigens. En Pa zijn hersens maar pijnigen. :-)

La Vie En Rose | 24-09-12 | 11:42

van het immigratie systeem van Australië en Canada kunnen we veel leren; maar hier gaat het om fittie van populistische Australische politici die goedkoop willen scoren met het weigeren van een visum voor Wilders. Ze begrijpen geen reedt van vrijheid van meningsuiting.

benerzoeentje | 24-09-12 | 11:35

@Bigi Bana Boy | 24-09-12 | 10:26

"Het is erg stil bij de PVV als het over Haren gaat. Kennelijk is straatterrorisme door autochtone jeugd is anders dan die gepleegd door mocro's."

Is mij ook opgevallen. Wel vreemd. daar hij voorheen wel van zich liet horen, ook bij rellen van hooligans en die ten zeerste afkeurde.

"Ik vind dat beide groepen rubberkogels hadden mogen krijgen overigens."

Mee eensch!

La Vie En Rose | 24-09-12 | 11:34

Voor degene die trouwens nog iets goeds willen binnen TimKuiken, de tip van ome Cuya:
'Underbelly', no pun intended, die serie heet nou eenmaal zo, over de ontwikkeling van criminaliteit down under.
Alleen seizoen 4 is wat minder, 1 tot en met 3 stijgen ver boven het niveau van de Nederlandse staatstelevee uit.

Cuyahoga | 24-09-12 | 11:31

@deraderendraaien | 24-09-12 | 10:20
Achso, de Aussies hebben natuurlijk geen TV en kranten, hebben nooit gehoord van 9/11, aanslagen in Madrid, Londen, Parijs en Bali waarbij flink wat Aussi's zijn omgekomen.

De Aussi's die moeilijk doen over de komst van Wilders zijn dezelfde horende doven en ziende blinden waar ook ons land en vele andere landen mee vergiftigd zijn.
Je mag zelf raden van welke politieke couleur die zijn.


En nog maar een keer dit filmpje:
Dat zijn Aussi's ja. Met meer lef in hun donder dan al die toetsenbordhelden hier. Die laten zich nl niet zien bij aangekondigde protestdemonstraties van haatbaarden.


www.youtube.com/watch?v=JCfwcd_Ajg4&am...

La Vie En Rose | 24-09-12 | 11:29

@ Athlete | 24-09-12 | 11:18
Dat kan geen toeval zijn.

goedverstaander | 24-09-12 | 11:27

goedverstaander | 24-09-12 | 11:17
Nee stond niet bol van de argumenten dat klopt. Provocatie is ook wel eens leuk en er stond minstens één argument in.

hölzenbein | 24-09-12 | 11:21

Wat de Marokkanen hier zijn de Libanezen daar. Hoewel je van de christelijke lebanezen weinig last hebt zijn hun moslim neefje net zo erg als die noord afrikaanse straatterroristen hier.
Het verschil is wel dat Ozzies niet zo laf zijn als de gemiddelde NL'ders, ook al zijn de Ozzie's mega politiek correct. Maar als de Lebs het te bont maken dan worden ze hardhandig op hum nummer gezet.

Klefbekje | 24-09-12 | 11:19

Wat ik grappig vond is dat op de datum dat dit visumprobleem begon de Australische regering het homohuwelijk verbood.

Athlete | 24-09-12 | 11:18

@ hölzenbein | 24-09-12 | 11:12 |
Ik heb de stellige indruk dat het plusjes- (of minnetjes-systeem in uw geval) vooral wordt gebruikt (of misbruikt) door reaguurders die geen argumenten hebben of kunnen bedenken om er tegenin te gaan.

Niet dat uw plempsel van 24-09-12 | 10:59 | bol stond van de argumenten. Dat dan weer niet.

goedverstaander | 24-09-12 | 11:17

vetkleppert | 24-09-12 | 11:12
Goed man. Bevalt dat zelfpijpen van je een beetje of praat je alleen maar alles na als een papegaai?

hölzenbein | 24-09-12 | 11:16

@Petrus de Rewa | 24-09-12 | 10:17
Klopt.
BertBrussenmodus/ 'Die domheid, die stuitende domheid.'


Dat ik het met Bert eens ben, hoeft verder geen betoog.

La Vie En Rose | 24-09-12 | 11:14

Hoog tijd voor een feestje bij de Australische ambassade. En iedereen is uitgenodigd!
Epic Pritt!!
je zit vanmiddag nog op t politiebureau :-)

Jordan23 | 24-09-12 | 11:13

@hölzenbein | 24-09-12 | 11:12
Zolang jij nog schuimbekt, heb ik mijn stem goed besteed.

vetkleppert | 24-09-12 | 11:12

Steilloos ten Onder | 24-09-12 | 11:07
Net zo subtiel als het gedachtengoed van Wilders en het schorem van Haren. En de kleutertjes zonder mening maar minnen. Ook subtiel.

hölzenbein | 24-09-12 | 11:12

@hölzenbein | 24-09-12 | 10:59
Subtiel, Hölzie.

Steilloos ten Onder | 24-09-12 | 11:07

Project-X aussie consulaaT?

GekkeDave | 24-09-12 | 11:02

Ik ben wel benieuwd wat Wilders daar voor verhaal wil gaan afsteken. Gaat hij aan mensen die het land 250 jaar geleden onder de voet liepen uitleggen dat de geschiedenis zich niet zou moeten herhalen? De Aboriginals hebben die criminele Britten destijds echt niet uitgenodigd.

De die-hard Aboriginals zien de huidige Australiërs nog immer als bezetter. De tegenwoordige machthebbers vrezen nu schijnbaar dat andere machten ('buitenlanders') het stokje gaan overnemen. Nu komt er een geblondeerde Hollander naar Down Under om hen als buitenstaander in te peperen dat ze dat niet moeten laten gebeuren.

goedverstaander | 24-09-12 | 11:01

Mooi ook die witte kangoeroe :)

barrymossel | 24-09-12 | 11:00

@EvdD10:55
Ook is Australie is de politiek meester is het ontkennen van de realiteit. Ontkennen is ten slotte zo veel makkelijker.

Ivoren Toren | 24-09-12 | 11:00

De hele wereld stikt van de huichelaars en hypocrieten!
Voornamelijk in regeringskringen.......

Kobus Kloothamer | 24-09-12 | 11:00

Kan Wilders niet gewoon zijn verlies nemen en met zijn doorgesnoven apen oprotten naar Israel of zo? Samen met wat gajes die Haren in brand gezet hebben....

Ja joh kom maar met die minnetjes...

hölzenbein | 24-09-12 | 10:59

@irriducibili79 | 24-09-12 | 10:50

Ik bedoelde eigenlijk hele kangoeroes, van die stomme hophop beesten.

neemjemoederindemali | 24-09-12 | 10:58

Toch schijnen er nog talloze Libanese reltokkies het land in te komen. Gaan ze toch weer een strafkolonie worden.

Rico Tampeloerus | 24-09-12 | 10:53

Wat een gelul zeg, alsof vandaag de dag Australiers de Nederlanders nog steeds zien als 65 jaar geleden, hallo lieverds, de wereld is wel enigszins verandert inmiddels!
Hebben Nederlanders nog steeds dat beeld van, laten we zeggen, de Engelsen? Mannen met een bolhoedje en een paraplu die thee drinken met hun pink omhoog of zien we nu wellicht ook enge kaalkopjes voor ons als iemand het over Engelsen heeft? Ik woon in Australie sinds 7 jaar en heb zelf ook menig keer te horen gekregen dat ik hun baantjes afpakte, ofwel pleurt ff lekker op. Mensen zijn niet meer zo coulant als 40 jaar geleden. In Nederland niet, in Australie niet, nergens niet. Neemt niet weg dat Wilders hier wel binnengelaten zou moeten worden.

Echte naam7227 | 24-09-12 | 10:53

Australie is een land waar je ook al niet meer rustig aan het strand kunt zitten omdat die geteisterd worden door noordafrikanen/middenoosteners die daar mensen lastigvallen. Geheel in lijn met de ook daar geldende dhimmi attitude zijn een antal australiers die es een keer terugvochten tot lange gevangenisstraf veroordeeld wegens 'hatecrime'

kees1960 | 24-09-12 | 10:53

Ik wou dat wij zo'n grensbeleid hadden.

zeg maar jansen | 24-09-12 | 10:51

Jonge, als onze grenzen ook van water waren (en honderden kilometers breed) dan hadden wij ook niet zo'n last van (niet integrerende) mensen die haat verspreiden. Je kan het eens zijn met Wilders of niet, maar een radicale preker wel toegang verlenen en Geert Wilders niet is gewoon discriminatie (zoals we dat in dhimmi termen dan zouden zeggen). En ik snap nog steeds niet dat overal ter wereld de PVV/GW als extreem-rechts wordt aangemerkt, enkel om zijn anti-islam standpunten, flikker toch op kanker wereld.

MasthaX | 24-09-12 | 10:50

@neemjemoederindemali
Goed zo geen kangeroebiefstuk met australische shiraz meer.
Zegt het voort!

irriducibili79 | 24-09-12 | 10:50

De Australiër lijkt verwent te zijn door de westerse immigrant die vanaf binnenkomst z'n stinkende best heeft gedaan tot aanpassing en inbreng in hun economie.
Blij en dankbaar voor de opname binnen de maatschappij waar ze aan bijdroegen hadden ze ook nooit een grote koffer met eisen onder de arm. En zo ziet het beeld van de Aussies er waarschijnlijk nog uit ten opzichten van nieuwkomers. De kansloze islamiet zal net als bij ons in het begin, worden gezien als mensen die door armoede en achterstand zielig zijn dus geholpen moeten worden.
Ten koste van alles, want zo werkt een collectief socialistisch brein.

deraderendraaien | 24-09-12 | 10:47

@irriducibili79 | 24-09-12 | 10:43

Ik vind dat we onmiddellijk moeten stoppen met het importeren van die kudtkangoeroes.

neemjemoederindemali | 24-09-12 | 10:45

Greets' mammie leaupt toch zelluf eauk met een heaufdoek?

klabanus ten Haave | 24-09-12 | 10:45

@Einde van de Domheid | 24-09-12 | 10:43 Er staat gewoon wat er staat. Hoezo bedoeling?

lijn5 | 24-09-12 | 10:44

Ik snap alleen de openingszin niet:

'THE Netherlands has long been regarded as one of the world's most tolerant societies. '

Bedoelen ze dat wij tolerant zijn en zij niet.
Dat wij niet meer tolerant zijn? (En zij ook niet.)
Dat wij tolerant zijn en dat zij dat ook zouden moeten zijn?
Of dat wij intolerant zijn en zij dat ook zijn.
Vragen, vragen vragen!

Einde van de Domheid | 24-09-12 | 10:43

Heeft er nog niemand opgeroepen tot een boycot van Australische producten?

irriducibili79 | 24-09-12 | 10:43

@Petrus de Rewa | 24-09-12 | 10:17
Komt wel vaker voor dat ironie niet helemaal begrepen wordt. :-)
www.youtube.com/watch?v=2ox0fEdv92c

wakkere_nederlander | 24-09-12 | 10:43

lijn5 | 24-09-12 | 10:38
Hahaha wat een verklaring ! LOL !

Bigi Bana Boy | 24-09-12 | 10:42

Symptomatisch aan dit voorval is de voorkeursbehandeling die religie krijgt; door de islam mag dit in extreme vorm boven komen drijven, het onderliggende probleem is dat we nog steeds gebukt en geknield gaan onder het morele juk van de religies van het boek, inclusief de klamme hete adem van de geseculariseerde christenen en moslims in de PVDA. Het medicijn daartegen is niet de frontale aanval maar een kleine overheid en een liberale pretmaatschappij, met losse wetgeving op het gebied van gokken, drank, drugs en hoeren. Het is jammer dat juist de PVV zo hard inzet op deze in de aard religieuze themas, en te weinig inziet dat de “Las Vegas” aanpak het beste medicijn is tegen deze benauwde en sluipende voortschrijding van het kalifaat.

aceofspades | 24-09-12 | 10:40

Het klopt dus wel: Wilders is ouder dan 45 en heeft een gedooghandicapt en kan dus sowieso het land niet in.

vrijheid-van-spreken | 24-09-12 | 10:39

@neemjemoederindemali 10:37
Uitgekauwde grappon die al in de fipo van dit draadje staan aan jou wel.

AshleyJ"Ash"Williams | 24-09-12 | 10:39

@Bigi Bana Boy | 24-09-12 | 10:30 Het woord poofter is een onomatopee. Als je veel kontgeneukt wordt, maak je een poefjes-geluid ipv het geknal van de hetero's. Tja..

lijn5 | 24-09-12 | 10:38

@AshleyJ"Ash"Williams | 24-09-12 | 10:33

Cynisme en Pritt zijn aan jou niet besteed.

neemjemoederindemali | 24-09-12 | 10:37

@vetkleppert | 24-09-12 | 10:29
Ik zou zeggen: Noord Nederland maakt net zoveel lawaai als een drumstel om de waarheid niet te willen horen ,en daardoor zijn wij in de rest van het land de lul!

deraderendraaien | 24-09-12 | 10:35

Ook in Australië hebben ze net zoals hier uiterst domme en naïeve multiculturalisten die krampachtig de realiteit ontkennen om toch maar te kunnen roepen hoe mooi multiculti is.
Ook daar hebben ze linkse partijen die in ruil voor een paar zetels meer volkomen bereid zijn hun vaderland te verkopen aan een religie die wereldwijd laat zien absoluut niet multiculti te willen zijn en in eigen land alle andere geloven agressief vervolgt.

Moi2 | 24-09-12 | 10:35

Een aantal jaren terug waren er gigantische rellen in Australië nadat de moslimgemeenschap een stuk strand tot Dar Al Islam had verklaard en niet-moslims er niet meer mochten komen. Ik denk dat mainstream Australië nog een stuk islamofober is dan Nederland. Daarom is die tante zo bang voor de komst van Wilders, de bevolking zou echt niet doof zijn voor zijn boodschap.

Angel_eyes | 24-09-12 | 10:34

De ham-vraag is eigenlijk: wie is er nu de extremist?

Hij die blind is voor de indoctrinatie van de islam en deze cultuurverrijkers tot in den treuren de hand boven het hoofd houdt of,

Hij die met gevaar voor eigen leven de vrijheid die wij kennen in de Westerse samenleving probeert te verdedigen.

Echt waar, gezond verstand heet tegenwoordig 'rechts extremisme' maar voor hen die onze normen en waarden te grabbel gooien is de term extremist een understatement.

Despoten dat zijn het!

We staan er bij en kijken er naar hoe zich een annexatie voltrekt van onze beschaafde Westerse cultuur en een ieder die het waagt tegengeluid te geven wordt weggezet als radicaal. Ik weet bijkans niet meer wie onze grootste vijand is: de islam of de gutmensch.

wakkere_nederlander | 24-09-12 | 10:34

@ Bigi Bana Boy | 24-09-12 | 10:29 |

All right, Bruce!

Kapitein Sjaak Mus | 24-09-12 | 10:34

neemjemoederindemali | 24-09-12 | 10:30
Ja nou weton we het wel. Jij weet ook niet écht wanneer een grap wel gemaakt is hè?

AshleyJ"Ash"Williams | 24-09-12 | 10:33

@Bigi Bana Boy | 24-09-12 | 10:26
Dat vind ik eigenlijk best vreemd. de PVV had hier zo veel punten kunten scoren, maar blijven stil.

Steilloos ten Onder | 24-09-12 | 10:32

Bigi Bana Boy | 24-09-12 | 10:29
Erm, poofters that is.

Bigi Bana Boy | 24-09-12 | 10:30

Is dit een verkapte uitnodiging om de ambassade van Australië te slopen?

*ProjectXambassadeAustralië aan voelt komen*

neemjemoederindemali | 24-09-12 | 10:30

@oblix | 24-09-12 | 10:25
Dat is idd wel een ervaring,maar niet van een vooraanstaand opinie makend anti islam publiek figuur,en bovendien ook nog buiten hun landsgrenzen waardoor de impact minder groot is

deraderendraaien | 24-09-12 | 10:29

Kirth Gersen | 24-09-12 | 10:15
Rule one : No pufters !

Bigi Bana Boy | 24-09-12 | 10:29

@deraderendraaien | 24-09-12 | 10:26
Maar wat is nou de lul en wat is het drumstel?

vetkleppert | 24-09-12 | 10:29

Ah, het land van Crocodile Dundee, Heartbreak High en aboriginals die de gehele dag met houten vuvuzela's in de weer zijn. Mooi man.

AshleyJ"Ash"Williams | 24-09-12 | 10:26

ojédiaré | 24-09-12 | 10:08
Het is erg stil bij de PVV als het over Haren gaat. Kennelijk is straatterrorisme door autochtone jeugd is anders dan die gepleegd door mocro's. Ik vind dat beide groepen rubberkogels hadden mogen krijgen overigens.

Petrus de Rewa | 24-09-12 | 10:15
Australië staat inderdaad stijf van de raciale spanningen en er zijn ook diverse rellen met oa Griekse en Libanezen geweest.

Bigi Bana Boy | 24-09-12 | 10:26

@vetkleppert | 24-09-12 | 10:22
Yup! En in dat opzicht is het toch jammer dat zij in hun ervaring zijn gesterkt afgelopen vrijdag in haren.
Dat was hun waarheid, die daar even door een stel mongolen werd bevestigd en waardoor ze de volgende keer weer PvdA gaan stemmen. jammer toch?

deraderendraaien | 24-09-12 | 10:26

@deraderendraaien | 24-09-12 | 10:20
We hebben hier in Noord Nederland ook nog een heel groot aboriginal reservaat waar men nog PVDA durft te stemmen.

vetkleppert | 24-09-12 | 10:22

@Nietvoordekat | 24-09-12 | 10:21
Ik snap 't, verklaart een hoop :')

Steilloos ten Onder | 24-09-12 | 10:21

@Steilloos ten Onder | 24-09-12 | 10:19
Bluntkangaroo, da's Botte z'n Australische mate.

Nietvoordekat | 24-09-12 | 10:21

Soms heb ik het idee dat we vanaf Fortuyn weer helemaal opnieuw kunnen beginnen.

Smurfke Turbo | 24-09-12 | 10:20

Wat de wereld nog niet heeft ervaren,en dus ook die Aussis niet, is die bittere kant van de islam waar wij al een paar keer tegenaan zijn gelopen.
Ik zeg Theo... die hebben ze daar nog niet zeg maar!
En daarbij, ieders ervaring is ook ieders waarheid toch?
Geef het tijd en ook zij krijgen hun eigen ervaring dus ook waarheid.

deraderendraaien | 24-09-12 | 10:20

Yeah, door de brievenbus van de Australische ambassade pissen!

Nietvoordekat | 24-09-12 | 10:19

Dat reaguurseltje, op die Aussie website, is die geschreven door Bottehond?

Steilloos ten Onder | 24-09-12 | 10:19

@DerUnterMensch | 24-09-12 | 10:17
Blijkbaar hebben daar ook al veel mensen last van respect voor respectlozen.

vetkleppert | 24-09-12 | 10:19

@Petrus de Rewa | 24-09-12 | 10:15
Ik geloof dat bepaalde reaguurders de ironie in mijn tekst niet proeven.

Petrus de Rewa | 24-09-12 | 10:17

@vetkleppert | 24-09-12 | 10:10
Wat dat betreft kunnen we inderdaad nog wat leren van Australië. Klein dingetje blijft me wel onduidelijk. Als ze in Australië zo'n streng immigratie-beleid hebben, hoe kan het dan dat ze daar kennelijk ook problemen hebben met bepaalde groeperingen. Als we die vraag krijgen beantwoord moeten we zorgen dat probleem bij een Nederlandse aanpak ook nog zien te voorkomen.

DerUnterMensch | 24-09-12 | 10:17

Australie is ook het land waar veel Nederlanders heen gingen in de fifties, omdat men het hier met tien miljoen inwoners duidelijk te druk begon te vinden. Dat zei de koningin gewoon in de troonrede, en dat vond toen nog niemand xenofoob of racistisch of fascistisch.

vetkleppert | 24-09-12 | 10:16

Het immigratiebeleid van Australië is de droom van Geert Wilders.
De PVV zou in Australië als linkse partij worden gezien, en dan het land niet inmogen omdat een paar mongolen daar de Nederlandsche riooljournalistiek napraten.
Idioterie.

Cuyahoga | 24-09-12 | 10:15

Ik word zo moe van al die irritante en domme politici. Een parlementarier met een afwijkende mening wordt moeilijk over gedaan, maar een gelovige leider die overduidelijk haat predikt, kom maar binnen je met je knecht.

Kaas de Vies | 24-09-12 | 10:15

Daarnaast zijn het ook nog homohaters in Australië. Grote bek als regering, maar homohuwelijk? Nee.

Kirth Gersen | 24-09-12 | 10:15

Australie is inderdaad een voorbeeld van tolerantie, een land waar discriminatie in de hele geschiedenis niet is voorgekomen en waar mensen met wat voor kleur dan ook gelijkwaardig aan elkaar zijn. Vanuit dat standpunt bezien is Wilders inderdaad "out of step with mainstream Australia".
nl.wikipedia.org/wiki/Gestolen_generat...

Petrus de Rewa | 24-09-12 | 10:15

vetkleppert | 24-09-12 | 10:10
Je kan ook ergens anders heen gaan als het je hier niet aanstaat.

Tomatenketchup | 24-09-12 | 10:15

De schuld naar de Aboriginals is zo groot in rood Australië,dat ze van de weeromstuit alles wat een kleurtje heeft omarmen.

deraderendraaien | 24-09-12 | 10:13

Down Under ook al helemaal in de greep van die fascistoïde, islamofiele, slinkse fatsoensrakkers?

Bertus Betonsloper | 24-09-12 | 10:13

"En iedereen is uitgenodigd!"
Dat werkt beter via Facebook.

Prof. Yakko | 24-09-12 | 10:12

Australie is dus zo'n land waar wij niet eens meer naartoe kunnen vluchten als we niet voorkomen op een A4tje met beroepen waar behoefte aan is. Of als we een flinke tiet geld meenemen. Die we hier nooit zullen overhouden, hoe hard we ook werken, dankzij alle ballast.
Wij moeten gewoon hier blijven genieten van iedereen die wordt binnengelaten op onze kosten.

vetkleppert | 24-09-12 | 10:10

*Hagelslag, hopjesvla en drop meestuurt.*

Einde van de Domheid | 24-09-12 | 10:08

Haren all over?

ojédiaré | 24-09-12 | 10:08

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl