Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Bail-out-bankier kotst op personeel

JueCaption.jpgHet grootkapitaal gaat het proletariaat verheffen. Ontwaakt, verworpenen der Aarde, en kom godverdomme eens van uw luie reedt af svp. Nick Jue, ING-topman, heeft het beste met zijn mensen voor. Nick heeft bij ING namelijk heel veel mensen moeten ontslaan en dat is een drama. Voor Nick Jue. Want al die suffe loketslaven, makke tikgeiten en 9-tot-5 niksnutten deden weliswaar gewoon keurig hun werk maar net even een tandje harder hollen, ho maar. Voor een modaal inkomen mogen werken voor een baas en dan 's avonds na de forensfile, de warme prak, de afwas, de kinderen uitlaten en de hond zijn huiswerk overhoren niet nog even gas op die lollie, nee, op de driezits met chips en cola GTST kijken. Terwijl Nick avond aan avond bij een karig flakkerend petroleumlampje zat te zwoegen om zichzelf een slag in de rondte te ontwikkelen, te verbeteren en aldus arbeidsmarktfähig hield. En bovendien de ING overeind hield! Nouja, dat deed hij niet helemaal zelf natuurlijk, daar hebben de belastingcentjes van die ingekakte loonslaven vooral aan bijgedragen. Tien miljard staatssteun, want kapitalisme is mooi maar Vadertje Staat mag de rommel opruimen die blijft liggen na financieel cowboytje spelen met riskante kredieten. En ook de collateral damage, alle achtduizend Henken en Ingrids die Nick Jue wegverherorganiseerde bij ING, zijn aangewezen op het sociale vangnet dat u, luie loonslaaf, betaalt. De pensionado's van ING, die dachten hun dagen te kunnen slijten met nordic walken en bingo spelen, kregen het ook al voor hun kiezen van Nick: hun pensioenen werden niet geïndexeerd. Hop hop, kom nou, ga iets nuttigs doen zeg. U dacht toch niet dat elke dag de Max Geheugentrainer oplossen de rekeningen betaalt? Weest solidair! Denk ook eens aan Nick, die dus nooit GTST kan volgen want moetende ploeteren. En over Rampjaar 2010 een bonus van een jaarsalaris plus 2 % loonsverhoging toucheerde. U bent daar stoom-uit-uw-oren boos over? Wees gerust, fijnbesnaard mensenmens Nick Jue is helemaal in touch met uw emotie, wat dat betreft. Fijn he? Maandag begint GTST weer trouwens, en wie dinsdag weet hoe die knetterspannonde cliffhanger afloopt is een klaploper. Met zijn dikke reedt.

Reaguursels

Inloggen

Ik hoor het ze nog zeggen: "De ING-bestuurders zullen geen variabele beloning meer ontvangen zolang de steun die ING van de staat heeft ontvangen, niet volledig is terugbetaald."

www.nu.nl/economie/2473795/ing-top-zie...

fearke | 31-08-12 | 22:45

Meneer Nick zou overigens zelf voor een goede cliffhanger in GTST kunnen zorgen:zet onze Nick samen met Badr aan een biertje aan de bar.... Wie ligt er het eerst KO?
Schuldvraag niet belangrijk, ze menen het toch allebei niet

aardige mevrouw | 31-08-12 | 12:14

Van hun luie reet afkomen. Jaja. Mag ik Dhr Jue eraan herinneren dat zijn bank medeverantwoordelijk was voor de banken crisis (veroorzaakt door ongebreidelde winstbejag over de rug van zijn klanten. Met dubieuze constructies. Als de bank maar winst maakte. Die zeepbel klapte, en de ING kreeg toen staatssteun.) die nu is overgegaan in de schulden crisis (dit zijn de scherven die over zijn gebleven van de banken crisis, die nu iedereen mag opruimen behalve de banken. Die spelen mooi weer, en de bonuscultuur draait weer op volle toeren.) Man ga je eens heel diep schamen, en denk aan wat je zelf onze samenleving hebt aangedaan.

hader | 31-08-12 | 10:42

Deze "meneer" kickt op KI(KunstmatigeIntelligentie)kinderen.
Snel richting PB centrum over laten brengen dus, gevaar voor de samenleving :-)

Deze generatie heeft i.p.v een rugzak met opvoeding,normen & waarden & normaal nuchter boerenverstand een rugzak met papieren die ze niet eens kunnen dragen (want sportschoolanabolen kweken geen echte spieren en oh ja arbo mag niet meer boven de 25kg) en een standaard vragen & antwoordenlijst, zelf denken hoeft namelijk niet meer, zelfs streng verboden.
Lang leve de stropdas & mantelpakjescultuur bij z'n gewenste personeel.

aardige mevrouw | 31-08-12 | 10:35

En dat zijn diezelfde hufters die van Salonsocialist Wim Kok (je weet wel, die van dat kwartje) in het verleden een dikke bonus er bij kregen.
Kan je hier lezen: www.trouw.nl/tr/nl/4492/Nederland/arti...
En hier over de 'exhibitionistische' bonussen.
En dat zijn dan diezelfde gasten die zo'n grote bek durven te hebben.
Aan hun ballen ophangen zou nog een milde straf zijn.

Lenco | 31-08-12 | 10:18

Sinds september 2010 is Nick Directievoorzitter ING Nederland en staat voor de taak om de ING te redden, die inmiddels met staatssteun overeind wordt gehouden. Dat betekent alle beslissingen nemen, die 20 jaar lang door de directie uit zijn gesteld. Het bedrijf gezond maken voor de toekomst. Ik begrijp zijn uitspraak 100%, dat 'ie niet begrijpt, dat mensen willens en wetens niet in zichzelf investeren. Als je niet investeert of net niet dat stapje extra zet, dan moet je niet mopperen als je op je 52ste een keer op de keien staat en geen baan meer kan vinden.

Libertinowitz | 31-08-12 | 09:18

We hebben een L, we hebben een U, we hebben een L..!
.
Als het nou zo was dat hij de hardwerkende directeur was van een bedrijf wat zonder zijn medeweten in zwaar weer gekomen was.. van een middenstander met eigen zaak kan ik mij zo'n redenatie voorstellen als je iemand moet ontslaan, de gedachte van, 'ja heel vervelend voor je, maar jij had een goed en zorgenloos leven' etc..
.
Maar bij deze lul.. wat ontzettend misplaatst. Hij maakte onderdeel uit van de groep mensen die de bank bestuurde, die besloot tot overnames her en der, investeren overal waar ze geld roken, enzovoort. En door hem en zijn collega's is die bank kapot gemaakt tot het punt dat er staatssteun nodig was.
.
Dus als die vrouw hem verwijt dat het zijn schuld is dat ze haar baan kwijt is, DAN HEEFT ZE GEWOON GELIJK.
.
En zou deze meneer zich diep, heel diep moeten schapen.. ipv. zo'n grote bek te hebben.
.
Maar ja, lees dat CV. Meneer heeft z'n hele leven nog geen klap echt werk uitgevoerd. Heeft geen benul wat werken is. Denkt dat wat lettertjes typen in email aan je vrinden, werken is.

zik | 30-08-12 | 22:15

tipo|30-08-12|12:32|
juustem!!

lidlbier | 30-08-12 | 21:15

Deze Hr Jue denkt niet alleen zo over zijn personeel maar ook zo over zijn klanten. Het personeel wat jarenlang keihard heeft gewerkt ook in de avonduren wordt als oud vuil op straat gezet en krijgt nog een schop na. De targets die nog steeds gelden op de kantoren zijn extreem hoog. Aan iedere klant moet eigenlijk van alles en nog wat worden verkocht om de winst zo snel mogelijk op te stuwen ten koste van alles en iedereen. Sociaal komt niet voor in het woordenboek van de ING dat blijkt ook wel uit deze uitspraken van dhr Jue. En dhr Jue maar graaien was hij ook niet verantwoordelijk voor het tekort bij de ING hij zat toen ook al in de directie. Nee heer Jue ik weet niet welke normen en waarde u zijn geleerd maar dit is beneden alle peil en een enorme dreun onder de gordel van de mensen die altijd keihard hebben gewerkt en hart voor de ING hadden. De ware aard die wij al kende komt nu dus duidelijk boven water.

postbank | 30-08-12 | 21:09

Als die LUL alles zelluf doet , waar zijn dan al die medewerkerts voor???

lidlbier | 30-08-12 | 20:25

Nick is een domme gladprater, zie vanaf 30:05 op
tvblik.nl/de-wereld-draait-door/24-feb...

Nick heeft nog nooit zelf geïnvesteerd. Nick studeerde op kosten van de ING/NN en in de tijd van ING.
Gaat lekker met je Nick!

Johan1438 | 30-08-12 | 20:03

Tjonge, wat een inzicht. En deze pierlala moet een bank runnen? Dag ING...

PG4161 | 30-08-12 | 19:34

Salarissen zijn de afgelopen 10 jaar met gemiddeld 30% gestegen, in het bankwezen met ruim 60% voorlopig al die werkloze zakkenvullers 50% op hun uitkering korten! Walgelijk uitschot!

de brave hendrik | 30-08-12 | 19:03

Haha flapdrol, voor € 2,4 mln kom ik ook wel een jaartje 's avonds overwerken. Wat een opoffering van die man zeg, en wat een genante arrogantie! Dit soort kloodtzakken moeten ze dus meteen ontslaan in de bankwereld (maar de top is helaas allemaal zo dus dat gaat noooooit gebeuren............)

Cruyffje | 30-08-12 | 17:03

@Eecom | 30-08-12 | 13:41 Nee hoor. Gezien mijn leeftijd en CV gaat dat niet gebeuren.

Hommel | 30-08-12 | 15:05

Ow, Nick?

Dag, Nick, tot nooit meer.

*nummer commissie ING draaien doet*

Wat een LUL!

Prutsert3368 | 30-08-12 | 14:38

phantom2 | 30-08-12 | 11:49

Ik begrijp nog steeds uw conclusie niet. Als we de lening van ING (voor het gemak 10 miljard) delen door het aantal belastingplichtigen (voor het gemak 12 miljoen) komen we op 833 euro voor u precies. Terugbetaald is zo'n 12,5 miljard. Als we dat opnieuw delen door 12 miljoen belastingplichtigen komen we op 1041 euro. Niet dat u van beide bedragen iets heeft gezien of gemerkt, maar het heeft u dus zo'n 208 euro opgeleverd op 833 euro. Dat is toch iets meer rendement dan dat verbrande tientje van u.

breakingnews | 30-08-12 | 14:07

Nick Jue heeft z'n *kuch* welgemeende excuses aangeboden. Kan hij het helpen dat die domme dikzakken geen humor hebben.

sjongejonge123 | 30-08-12 | 13:48

Mon dieu, bij dit soort berichten zou je bijna SP gaan stemmen. Bijna.
brunswijk | 30-08-12 | 11:15 | + 2 -
.
Tja. Daar ga je toch bijna SP van stemmen.
Hommel | 30-08-12 | 12:07 | + 0 -
.
De enige reden dat velen met jullie geen SP stemmen, is dat jullie stiekem hopen ooit zelf nog eens zo'n graaier te worden.

Eecom | 30-08-12 | 13:41

he Nick, de site doet het weer niet. Schop dat kutpersoneel eens snel van de lunchtafel!

schendel | 30-08-12 | 13:32

Met mijn Euribor hypotheek bij de ING steek ik een lange middelvinger naar ze op.

Rico Tampeloerus | 30-08-12 | 13:23

Mensen met een ING rekening zet die Nick vor lul en ga naar de Triodos bank ofzo. Heb mij ook net aangemeld via internet. 2 tellen werk en je trapt Nick in zijn balletjes.

penutbuttermuffin | 30-08-12 | 13:08

De Nederlandse belastingbetaler redt de Euro, onder andere omdat ING Group 155% van haar eigen vermogen aan exposure heeft aan de PIIGS. En dat heeft de ING zo heel bewust en doelgericht uit de hand laten lopen, omdat ze zo zeker weten dat ze 'too big to fail' zijn en dus het risico altijd bij dat dikke wijf op die bank kunnen leggen zonder zelf enige risico te lopen.
zie: media.rtl.nl/media/financien/rtlz/2012... (pdf-alert)

tipo | 30-08-12 | 13:07

www.mt.nl/332/59490/business/nick-jue-...
Tot hij 32 was, werkte Nick Jue iedere zaterdag in zijn vaders herenmodezaak. Daar ontwikkelde hij het incasseringsvermogen dat hem nu van pas komt als directeur van ING Nederland. "Voor 100 gulden mocht iedereen mijn vader een schop onder zijn kont geven."

Zullen we geld inzamelen en papies regel op Nick toepassen?

lieverpindakaas | 30-08-12 | 13:00

@ kemajoran 100 + voor je mening

123 je proeft het zo | 30-08-12 | 12:55

Jue heeft bedrijfskunde gestudeerd. Hij brengt slechts in praktijk wat hij geleerd heeft. Gelukkig voeren we studenten nu andere kennis zodat de volgende generaties een stuk socialer en verstandiger werken aan hun winstoogmerken.... oh wacht

Dhr. W. Anhoop | 30-08-12 | 12:49

FBI agenten die bankiers afluisterden merkten op dat bankiers net zo een geheimtaal eropna houden als de maffia. Wat natuurlijk niet vreemd is, de oude maffia zou stikjaloers zijn op de nieuwe maffia, want die laatsten stelen het geld gewoon legaal, met behulp van het gestolen geld houden ze er een flinke politiek lobby op na. Het is geen wonder dat oud politici tegenwoordig vaak bij banken terechtkomen. Politiek en banken zijn twee handen op één buik.

me,myself and IK | 30-08-12 | 12:46

Ja, maar anders vertrekt deze parel naar het buitenland toch?! Naar Spanje ofzeau..

Bea_Bilderberg | 30-08-12 | 12:44

Oh... wacht hij bedoelt de mensen die een contract hebben voor een 8-urige werkdag. Meneer zelf declareert wel.

Maar meneer begrijpt niet dat zijn baantje onderhouden wordt met belastinggeld. Meneer is eigenlijk gewoon een lul.

Kobus v/h zandpad | 30-08-12 | 12:44

bankiers gaan binnenkort een eed afleggen. zoals pedo priesters de gelofte van kuisheid afleggen. probleem is niet eens die beloning, want dat is peanuts op het totaal. probleem is het risicoloos ondernemen en de verliezen op de samenleving afwentelen doordat banklullos de samenleving gijzelen. trek het betalingssysteem eruit middels de giro. ouderwets kredietbedrijf in een bank, en alle andere activiteiten in een vennootschap die door niemand gegarandeerd wordt. mogen torenhoge salarissen uit betalen, maar zijn ook aansprakelijk voor de schulden. moet je eens kijken hoe snel deze quasi-ambternaren eieren voor hun geld kiezen.

minimá-armezusvan.. | 30-08-12 | 12:40

Nick Jue: De ambtenaar met de grootste mond. Loopt geen enkel risico. Ontvangt een belachelijk hoge vergoeding. En klaagt indirect dat hij met zijn dikke kont niet naast zijn vrouw kan zitten om zeven uur. Triest.

tipo | 30-08-12 | 12:32

De arrogantie druipt er van af. Wat een enorme oetlul zonder people skills. En dan niet ouwehoeren over het kaderpersoneel he, neen; volgens dat artikel gewoon over ALLE medewerkers heen zeiken.

Je zou hem toch gewoon en knalharde ram voor zijn harsens verkopen, om hem de realiteit een beetje bij te brengen? Het is dat ik niks heb lopen bij die kut-ING want ik zou het spontaan naar een andere bank overzetten. Die denken ook vast wel zo arrogant en minachtend maar die zeggen het tenminste niet hardop.

TM | 30-08-12 | 12:32

Hij heeft wel gelijk dat de meeste werknemers kansloze nietsnutten zijn.

KarelMarks | 30-08-12 | 12:26

Deze week in Voetbal International: Nick Jue

SickSense | 30-08-12 | 12:23

"want kapitalisme is mooi maar Vadertje Staat mag de rommel opruimen die blijft liggen na financieel cowboytje spelen met riskante kredieten." = corporatisme.

tipo | 30-08-12 | 12:23

De LP is de enige partij die tegen bailouts is van landen/banken.

MarinaBrandy | 30-08-12 | 12:22

nu toch maar overgestapt van ING naar Triodos. Dit was net het laatste zetje.
Bedankt, lul.

schendel | 30-08-12 | 12:12

Tja. Daar ga je toch bijna SP van stemmen.

Hommel | 30-08-12 | 12:07

Dit soort apen fokt weer andere apen op die dan zorgen voor nog meer stress in dit door managers volledig verziekte land.

ecologiste | 30-08-12 | 12:01

We kunnen niet allemaal bankdirecteur zijn bij ing.
En het blijft onbeschoft als je dicht bij het vuur zit en blijft graaien en de mensen onder je blijft trappen.
Je hebt enkel je positie mee. Niet je karakter, niet je uitstraling, niet je hersens, niet je geweten.

Verbelgd | 30-08-12 | 11:54

Enige tijd geleden mijn rekeningen bij ING al opgezegd, vanwege het continu stiekem verlagen van spaarrente en de poging klanten dan zoet te houden met waardeloze rentepunten, waar je met bijbetaling wandelsokken (1 paar per persoon!)voor kon kopen.
Aan dat klantenbeleid heeft Nick Jue natuurlijk al die avonden zitten zwoegen.


Schmalz | 30-08-12 | 11:50

@Breking news

Volgens uw eerdere tegel mag je alleen kritiek hebben als je erbij betrokken bent. Met weggaan zou mijn kritiek dus verstommen, want dan heb ik er geen recht meer toe. Zo kun je elke cirkel rond lullen, dus die optie lijkt me zinloos.

Daarnaast merk ik er wel degelijk wat van dat mijn centjes gebruikt worden voor dit soort doelen. Zullen we de staatssteun even delen door het aantal belastingplichtigen en het belastingtarief? En de rente eveneens? Dat bedragje is toch wat hoger dan je op het eerste gezicht zou denken, en dat komt dus uit mijn zak. En dan nog. Al was het dat tientje. Da's tien euro teveel. Die had ik liever aan gehandicaptenzorg besteed dan dat ik er de bonus van die plofkop mee subsidieer.

phantom2 | 30-08-12 | 11:49

@Zatkniss | 30-08-12 | 11:41 | + 0 -
U snapt wel dat leidinggevend en bestuur 2 totaal verschillende zaken zijn.

MasthaX | 30-08-12 | 11:49

pius | 30-08-12 | 11:12

Exact zo bedoeld:-)

breakingnews | 30-08-12 | 11:47

Het probleem zit 'm in dat dunne laagje 'beschaafdheid', waar we mee behept zijn, dat ons enigzins apatisch maakt bij zoveel onrecht in de huidige maatschappij, maar dat laagje is zeker wel onderhevig aan slijtage!
En wat er dan tevoorschijn komt, daar hoeven we niet naar te gissen, want je moet wel stekeblind zijn, wil je het niet al aan de oppervlakte zien borrelen!

kemajoran | 30-08-12 | 11:42

En wederom een voorbeeld van wat er nu eigenlijk mis is met de maatschappij.
Dat deze man niet dagelijks beschoten word verbaasd mij ten zeerste.

Flipus | 30-08-12 | 11:42

MasthaX | 30-08-12 | 10:59 | + 0 -
Er zijn altijd leidinggevenden nodig. Of je ze nu manager of volkscommissaris noemt. Het is nu eenmaal niet anders. Hebzucht is in ieder systeem. Alleen de volkswil/woede moet het in toom houden

Zatkniss | 30-08-12 | 11:41

trots op nederland
ahum

einde crisis is volgens mij heel simpel
Dood alles wat rockefeller en rothschild heet.
Verbiedt heel veel gespeculeer en aandelen gedoe
call opties put opties . Kortom maak de beurs schoon.
Vebied mega cooparaties zoals cargill, unilever, pharmacie etc .Verbied belastingparadijzen.

123 je proeft het zo | 30-08-12 | 11:37

Wie ooit een kantoor van ING of v/h Postbank heeft bezocht weet dat deze Nick Jue grosso modo gelijk heeft. Kansloze 9-to-5 zombies die geen stap harder zetten dan strikt noodzakelijk.
.
Wat deze Jue vergeet te vermelden: hij en zijn companen bij ING heeft deze zombies decennia lang bewust op hun zombiegehalte geselecteerd en verder vervolmaakt. Zitten en je bek houden, doen wat je gezegd wordt, geen initiatieven graag. Heeft u daar een bon voor? Heeft u daar de vereiste 31 parafen voor?
.
Hoe dat werkt? Zie www.youtube.com/watch?v=no7-fA2ZMno hoe de Nick Jue's van deze wereld letterlijk aan de touwtjes trekken. Je hoeft alleen maar Jue's überarrogante/-dictatoriale baas Jan Hommen aan het woord te horen en je weet genoeg.
.
Dus: niet zeiken Jue, eigen schuld, dikke bult!

M@verick | 30-08-12 | 11:34

Nog zo'n mooi voorbeeld van het geweldig werk van dit soort meneertjes ... een ijzersterk merk als de Postbank de nek omdraaien. Een merk dat een dermate veilige en betrouwbare reputatie had dat half Nederland er zijn geldzaken had lopen, beëindigen. Een bank die zo vertrouwd werd dat de meeste Nederlanders het niet eens als commerciële consumentenbank zagen, maar meer als betrouwbare partner. Dat om zeep helpen geeft blijkt van grootse visie en kundigheid hoor.

Bigi Bana Boy | 30-08-12 | 11:33

@wakkere_nederlander | 30-08-12 | 11:27 |
Klopt, en graties, met een bedrijfslidmaatschap en alleen het bonnetje aan de bar aftekenen.

Uw Verzekeringsadvis | 30-08-12 | 11:32

De dag komt dat er een loonslaaf zo'n gast ziet oversteken en besluit eens flink gas te geven. Na die dag zullen dit soort dikke patserige slavendrijvers/graaiers/uitbuiters/criminelen wel anders gaan piepen. De dag dat we besluiten met z'n allen ons geld op te komen halen.

Mr. Krinkle | 30-08-12 | 11:28

@Sliptong | 30-08-12 | 11:23
LOL! Ik zou wel willen maar dat tuigh golft op banen waar een pauper als ik niet mag komen... sluwe vossen dat zijn het! :-S

wakkere_nederlander | 30-08-12 | 11:27

@wakkere_nederlander | 30-08-12 | 11:19
Dus terwijl wij hier Geenstijl een beetje overeind proberen te houden sla jij bankiers neer met een houten 1 op de golfbaan. Dát noem ik nou nog eens een zinvolle besteding van je dag.

Sliptong | 30-08-12 | 11:23

De heer Fuck... eeuh Nick Jue denkt natuurlijk dat elk gezin over een huishoudster een kok en een tuinman kan beschikken

Hans Otjens | 30-08-12 | 11:22

S avonds, ja ja, uit eten met de andere lolbroeken zal de van onze belastingcenten levende Jue bedoelen.
De vraag is echter hij heeft het niet over s morgens, schuift Jue gelijk aan voor de lunch of maakt z n secretaresse hem al eerder wakker.

Uw Verzekeringsadvis | 30-08-12 | 11:22

@Wibi Tsunami | 30-08-12 | 10:30 |

Geef ze eens ongelijk, het maakt tegenwoordig niet meer uit hoe goed je je best doet, ook al ben je het beste paard van stal, als zo'n bestuurder ziet dat het goedkoper zonder je kan ben je weg. Misschien werk je nog niet zolang en heb je nog nooit zo'n gesprek gehad, maar zoiets breekt mensen. wil je een goedlopend bedrijf kapotmaken zorg dan dat het personeel geen toekomst meer heeft, en zo zijn er een flink aantal bedrijven in nederland die schijnbaar goed lopen maar eigenlijk al ten dode zijn opgeschreven.

Umberto die trotzoni | 30-08-12 | 11:21

Niet te geloven dat een noodlijdend bedrijf dat door staatssteun overeind moet worden geholpen nota bene een 'beloningscommissie' heeft om diegene te belonen die verantwoordelijk zijn voor het financiële fiasco dat niet alleen de bank in kwestie maar de hele Nederlandse samenleving in zijn greep heeft. Echt als ik een van deze staatsruifgraaiers, want dat zijn het, een keer op de golfbaan in mijn slagrichting krijg dan grijp ik mijn houten 1 een krijgt hij de volle laag. TUIG!

wakkere_nederlander | 30-08-12 | 11:19

Die dikke reedt zit net onder zijn mond.

A. Bacadabra | 30-08-12 | 11:18

breakingnews | 30-08-12 | 10:48 |
"geld is geleend tegen een redelijk exorbitant tarief".
Dat exorbitante tarief was 8,5%, beduidend minder dan ING haar klanten die rood staan in rekening brengt.
www.ing.nl/particulier/lenen/rood-staa...

CoffeePatch | 30-08-12 | 11:17

Kan me herinneren dat we jaaaaaren geleden al onze ING "beleggingshypotheek" opzegden omdat we doorhadden wat er gebeurde. Toen probeerde men ons ook nog wijs te maken dat het aan de koersen lag, terwijl gewoon meer dan helft van inleg voor kosten/provisie gebruikt werd. Dit feit werd natuurlijk weggemoffeld door mooie grafiekjes. Toen later dat woekerpolisverhaal groot werd, heb ik me nog erg verbaasd over deze oplichtingspraktijken

sjongejonge123 | 30-08-12 | 11:16

Mon dieu, bij dit soort berichten zou je bijna SP gaan stemmen. Bijna.

brunswijk | 30-08-12 | 11:15

@breakingnews | 30-08-12 | 11:10

Is die eerste zin zo bedoeld? En een mooie laatste zin. U heeft een punt natuurlijk;)

pius | 30-08-12 | 11:12

@breakingnews | 30-08-12 | 11:07,

zolang de overheid spaartegoeden garandeert ben je gek om weg te lopen bij banken die dit soort grote risicos lopen want door de hoge risicos ontvang je meer rente en de eventuele verliezen zijn voo de maatschappij.

rode peper | 30-08-12 | 11:11

God, wat een enge kop die kerel zeg!!!

Posselmetzuremossel | 30-08-12 | 11:10

pius | 30-08-12 | 11:06

U kunt mij er nergens op betrappen dat ik iets zinnig noem.

Verder een mooie vergelijking, die natuurlijk op diverse punten mank gaat maar goed. Vergeet vooral niet dat het uw en mijn coke is.

breakingnews | 30-08-12 | 11:10

Bankiers en makelaars, het grootste betaalde kudtvolk dat er te vinden is.
Een chronisch vermogen om zichzelf te overschatten, overbetaald en over het algemeen arrogant.

ING is helemaal triest, ze kunnen nog niet eens de hypotheek inzichtelijk maken online.

Daarnaast zou het ze sieren om eerst volledig en met rente de staatssteun terug te betalen voordat ze ook maar overwegen om zichzelf een bonus uit te keren.

Spokoynoy Nochi | 30-08-12 | 11:10

Laat hij zich druk maken over de woekerpolissen van ING.
Deze bank heeft zijn klanten vakkundig uitgekleed.

Bataaf | 30-08-12 | 11:10

Hoeveel reaguurders hierboven bankieren zelf bij ING? Gewoon opzeggen heren!

sitzkrieg | 30-08-12 | 11:09

phantom2 | 30-08-12 | 10:59

Maar daar zeg ik ook niks van. Als klant heeft u daarvoor ook een geweldig machtsmiddel, namelijk ophouden klant te zijn. Zo werkt het in deze vrije markt economie.

En u kunt niet aan de ene kant zeggen, die bail-out is gedaan van mijn centjes (alsof u dat wel gemerkt heeft) en van de terugbetaling heb ik niets gezien (alsof u dat zou merken). Als het niet terugbetaald was, of niet met een dergelijke rente, had u het wel gemerkt en had die 2,5 miljard rente die kennelijk ergens voor gebruikt zal zijn/worden, toch deels door u betaald moeten worden.

breakingnews | 30-08-12 | 11:07

@breakingnews | 30-08-12 | 10:48

Volgens mij begrijp jij de achterliggende reden en de noodzaak van de steun niet helemaal.

Wat de Nederlandse staat heeft gedaan is het equivalent van een tekort aan coke bijpassen voor een Criminele organisatie die dit door wanbeleid tekort kwam.

Hierdoor konden ze geen coke meer verhandelen en dreigden failliet te gaan waardoor ze andere criminele organisaties waar ze zaken mee deden in hun val zouden meeslepen.

En de overheid eiste de coke terug op termijn met rente maar eiste vervolgens nergens dat deze criminele organisaties zouden stoppen met handelen in coke noch maakten ze dit wettelijk onmogelijk en strafbaar voor ze.

En dat noem jij zinnig allemaal. Dat lijkt me breaking news inderdaad.

pius | 30-08-12 | 11:06

@breakingnews | 30-08-12 | 10:48

Volgens mij begrijp jij de achterliggende reden en de noodzaak van de steun niet helemaal.

Wat de Nederlandse staat heeft gedaan is het equivalent van een tekort aan coke bijpassen voor een Criminele organisatie die dit door wanbeleid tekort kwam.

Hierdoor konden ze geen coke meer verhandelen en dreigden failliet te gaan waardoor ze andere criminele organisaties waar ze zaken mee deden in hun val zouden meeslepen.

En de overheid eiste de coke terug op termijn met rente maar eiste vervolgens nergens dat deze criminele organisaties zouden stoppen met handelen in coke noch maakten ze dit wettelijk onmogelijk en strafbaar voor ze.

En dat noem jij zinnig allemaal. Dat lijkt me breaking news inderdaad.

pius | 30-08-12 | 11:06

Beste Jan Hommen

Wat een misselijke, zelfgenoegzame praatjesmaker. Het is niet waar dat bankiers de schuld van alle huidige problemen zijn, maar deze man is wel schuldig aan een schandelijke behandeling van zijn collega's.

Ongetwijfeld behandelt hij zijn klanten nog wel een stukje erger (luie, tv kijkende wanbetalers ongetwijfeld).

In het kader van de sanering moet deze man vandaag weg. Anders bankier ik ook niet meer bij ING.

Groeten,

ik heet joran | 30-08-12 | 11:03

Wie bij de ING in OR lastig gaat zitten doen staat met stip bij de volgende reorganisatie op de lijst van te weg te jorissen personen.

Bigi Bana Boy | 30-08-12 | 11:02

geweldige communicatie goed voor het nieuwe retailbanking van de ing.

S.Hole | 30-08-12 | 11:00

Holy shit die gasten verdienen 50.000 euro... per WEEK, voor zo'n salaris wil ik ook wel elke avond cursus volgen (mits de studie + reiskosten 100% vergoed worden natuurlijk :)

Pi Mol | 30-08-12 | 11:00

@Breakingnews

Ik behoud me als klant het recht voor een oordeel over de instantie en zijn bestuurders die mij tegen betaling een dienst levert te mogen hebben. Wie betaalt, bepaalt. Los daarvan is de bail-out gedaan met -onder meer- mijn centjes en die "exorbitante" rente die erover betaald zou zijn zie ik niet eens deels terug. Anders gezegd; als ik een tientje in mijn huiskamer in de fik had gestoken had dat me nog meer rendement opgeleverd dan nu het geval is geweest.

phantom2 | 30-08-12 | 10:59

@Zatkniss | 30-08-12 | 10:54 | + 0 -

nee tuurlijk niet, We dronken een glas, we deden een plas en alles bleef zoals het was.

Welkom in Nederland. Ik wens dit land echt de tering (met al die inhoudsloze lui die nog niet eens hun veters kunnen strikken) toe. Bestuurders zijn onzin, dat weet iedereen, behalve bestuurders.

MasthaX | 30-08-12 | 10:59

@ MasthaX | 30-08-12 | 10:47 | + 0

Een derde van wat die bestuurder verdient? Nou, ik denk dat de doorsnee ING-medewerker nog geen tiende verdient.

Rico Tampeloerus | 30-08-12 | 10:59

Wat doet Nick Jue 's avonds waar ik iets aan heb?
Is hij een lekker brood aan het bakken, bier aan het brouwen, een goeie grap aan het verzinnen, een computer aan het maken of zo'n ding te bedenken dat er voor zorgt dat ik altijd twee dezelfde sokken kan vinden in de wasmand?

Dacht het niet, wat Nick in zijn virtuele wereld doet is totaal irrelevant.
Als Nick straks dood gaat kunnen we allemaal mooie verhalen op zijn zerk gaan beitelen maar zijn leven was overbodig.

Cuyahoga | 30-08-12 | 10:58

Paniek op de afdeling public relations bij ING.

De mediatraining is blijkbaar een beetje weggezakt.

fail | 30-08-12 | 10:54

MasthaX | 30-08-12 | 10:47 | + 0 -
Reaguren is dat werk? Ik probeer nooit te oordelen over wat anderen doen, je overziet het namelijk nooit helemaal. Dat had de top man ook moeten doen. Dit soort opmerkingen zijn erg dom en een topman onwaardig. Als ie manager communicatie is geweest had ie beter moeten weten. Dit soort mensen is de realiteit met de werkvloer erg verloren

Zatkniss | 30-08-12 | 10:54

@hfakker | 30-08-12 | 10:14

Ik neem aan dat de meeste medewerkers van ING ook wel eens het journaal kijken, inspiratie genoeg, hebben ze mijn reaguursel niet voor nodig..

Idontgiveafunk | 30-08-12 | 10:54

Nick, jongen, je moet je diep gaan zitten schamen!

Prinses Krees | 30-08-12 | 10:49

Och, och verschrikkelijk, waar bemoeit die man zich mee? Nee, dan wij, die menen ons bezig te moeten houden met wat een beursgenoteerd commercieel bedrijf doet met haar geld en wat haar directie uitvreet.

En waarom? Wij hebben ze geld gegeven, de belastingbetaler boehoe! ING heeft ipv andere partijen van de staat geld geleend, omdat banken elkaar daar enorm wantrouwden. Dat geld is geleend tegen een redelijk exorbitant tarief, en is inmiddels met die rente bijna terugbetaald.

Dus als u wat zinnigs, en met recht, wilt roepen over ING of haar bestuurders, koop dat aandeel!

breakingnews | 30-08-12 | 10:48

Heeft hij dit echt gezegd of is dit een geniale viral van de SP?

Dampert | 30-08-12 | 10:48

@Wibi Tsunami | 30-08-12 | 10:30 | + -4 -

Geef ze eens ongelijk. Lekker cruisen met de klant, lekker lunchen in de binnenstad met de klant en de bestuurder maar verwachten dat de werknemer zich de volle 100% in gaat zetten om kut werk te doen, terwijl hij een 3e verdiend van die bestuurder. Nee fijn, als er iets is waar ik niet tegen kan dan is het oneerlijkheid. Dat hij meer verdient mag best, maar dat is tegenwoordig helemaal uit de kluiten gewassen, tegenwoordig zie je ze niet eens meer op de werkvloer.

Van een volle werkdag zit een bestuurder 3/4e van de tijd alleen maar aan de telefoon of in vergadering, nee dat is werk wil je zeggen? Ga een vak leren verdomme.

MasthaX | 30-08-12 | 10:47

Naar de zoutmijnen met dit soort lui.

Zzzzooooffff | 30-08-12 | 10:46

@Parel van het Zuiden | 30-08-12 | 10:43
... je wilt niet weten hoeveel coke er bij de jongens van ING de nostrillen wordt ingejaagd. True story.

CoJoNes | 30-08-12 | 10:46

Hahahahahahahah dat CV, Manager Corporate Communication bladiebladiebla.....
Drie letters hadden ook volstaan. LuL

sjongejonge123 | 30-08-12 | 10:45

Het is werkelijk niet geloven. Ik heb in mijn vrienden en zakelijke kringen gezien wat die voortdurende reorganisaties met ING personeel doet en kan je vertellen dat het fataal voor motivatie en loyaliteit is. Uiteraard zitten er bij grote bedrijven altijd een x aantal klaplopers maar hoe zo'n topbankier dit soort dingen durft te zeggen na wat ze ons als wereldbevolking geflikt hebben gaat alle perken te buiten. Hun banken zo wanbesturen dat ze alleen met miljardeninjecties van overheden overeind blijven, de boel massaal oplichten (kijktip : de film Inside Job), de wereld in een ongekende crisis storten, massaal personeel ontslaan, de brutaliteit hebben gewoon door te gaan met bonussen en dan als icing on the cake nog zoiets zeggen ook. Krijg de pleuris maar meneer Jue met je kudtbank. Ik zelf zal zo veel mogelijk zorgen om zo min mogelijk met die klotebanken te maken te hoeven hebben. We zouden ze aan hun haren uit hun kantoren moeten slepen en op straat lynchen voor wat ze collectief ons geflikt hebben.

Bigi Bana Boy | 30-08-12 | 10:45

De vuile klerelijer wil ik er even aan herinneren dat ik elke avond thuis aan het leren was op die vreselijk saaie NIBE opleidingen omdat mij dat zou helpen hogerop te komen. Als dank zetten ze je bij het grofvuil. Mijnheer heeft een goed hart, het moest alleen gekookt in afgewerkte olie op zijn rug hangen.

Terpetijnzeikert | 30-08-12 | 10:43

Wat personeel zich bij dit soort grootbedrijven eens moet gaan afvragen is waarom dit soort topmannen zich bij zo'n beetje elke scheet moet laten ondersteunen door een leger externe adviseurs en coaches. Een tipje van de sluier: dat ontwikkelen in de avonduren bestaat vooral uit bruinwerken naar boven, schoppen naar beneden, en netwerken onder begeleiding van een stevige borrel. Dat gaat nogal ten koste van competentieontwikkeling en kennisvergaring...

Parel van het Zuiden | 30-08-12 | 10:43

Ja natuurlijk kijkt ze GTST moet ze dan savonds doen postzegels verkopen?

ikdenkwat | 30-08-12 | 10:43

Ik houd het maar bij 9 - 5 aangezien ik nog tot m'n 75ste moet werken...

M@rk | 30-08-12 | 10:40

Ashtrey | 30-08-12 | 10:29 |
Afijn, als Roemer aan het bewind komt is het tenminste afgelopen met die bestuurders, iedereen gelijk en iedereen rijk!

lanexxx | 30-08-12 | 10:39

En het is ook nog een Scientology Kloon van John Travolta!

sjongejonge123 | 30-08-12 | 10:39

Het is een ongelofeloze zak stront. Dat zeg je niet over je eigen personeel. Niet eens over andermans personeel. En al helemaal niet over de belastingbetaler die zijn broek ophoudt.

phantom2 | 30-08-12 | 10:39

ING is dan ook een hele enge club. Zelf noemen ze zich de Oranje familie en iedereen die er werkt wordt geacht een 'Oranje hart' te hebben. Bovendien betaalt ING van alle bank- verzekeraars het personeel op de werkvloer het slechtst.
De pensioenregeling van ING was al enorm belazerd en zal nu nog slechter worden.
Grenzeloos commitment eisen van je medewerkers, terwijl ze behandeld worden als voetvolk: Dat is ING in a nutshell.

Jue spoort niet. Jue is de voorzitter van een failliete organisatie die hij op weg naar de ondergang nog even helemaal leegtrekt voor eigen gewin. Als een willekeurige ondernemer van een bedrijf met dezelfde problemen als ING zichzelf een salaris zou aanmeten dat net zo exorbitant hoog was als dat van Jue, werd hij onherroepelijk voor faillissementsfraude veroordeeld. Terecht overigens.

CoJoNes | 30-08-12 | 10:37

Wibi Tsunami | 30-08-12 | 10:30 |
Kan ik beamen en daarom voor de negen tot vijf mentaliteit gaat er iets veranderen.

lanexxx | 30-08-12 | 10:37

Al die bonussen voor "top" managers van falende bedrijven worden betaald door de klant. Rechtstreeks en dmv bail outs. Wij, de loonslaven betalen dat dus. Zelfs bij mismanagement en wanbeheer krijgen ze een zak geld mee.

Niet gek dat alles steeds duurder word.

Maar d'r komt een dag dat mensen het echt zat zijn.

Ik heb zo t gevoel dat een "Franse revolutie" in de niet zo verre toekomst een reële toekomstverwachting is.

DizzyDo | 30-08-12 | 10:36

In een interview zeggen dat je vrouw een dikke kont heeft lijkt me sowieso niet verstandig.

spanarchist | 30-08-12 | 10:36

Wibi Tsunami | 30-08-12 | 10:30 | + -1
Daar hebben we de mee maker.... Het personeel is gewoon murf gereorganiseerd en wat op zijn ontslag. De volgende dag het zelfde kut uitgemolken baantje voor de grote graaiers erboven. Je krijgt wat je verdient er is geen enkele visie op personeel. Er is alleen oog voor cijfers en producten.

ikdenkwat | 30-08-12 | 10:36

@Wibi Tsunami | 30-08-12 | 10:30
Nou nou .... vreselijk.
Er zijn gewoon zat mensen die het leuk vinden om te werken, dat ook goed willen doen, maar 8 uur per dag genoeg vinden om daarnaast ook nog een prettig leven te hebben. Niets mis mee.

Dat jij je eigen mentaliteit wil opdringen aan een ander zegt heel veel over jezelf, niet over de ander.

BedrijfsTijgerT | 30-08-12 | 10:36

Dat gekke personeel moet aan zichzelf werken! Niet 's avonds dingen met kinderen doen, of ontspannen, of dat soort rare dingen. Dan krijgen ze misschien ook ooit die vette bonus, die Nick krijgt door te speculeren met andermans geld... en waarschijnlijk ook het geld van dat minderwaardige personeel.

sjongejonge123 | 30-08-12 | 10:35

Ik ben er nog steeds voor dit soort volk eens fijn op te zoeken; posten maar die adres gegevens.

MasthaX | 30-08-12 | 10:35

Alles allang weggehaald bij de Nederlandse banken en een jaar terug omgezet in Noorse Kronen, toe die nog 7,85 noteerde (nu 7,30).
Zouden meer mensen moeten doen.

taxhond | 30-08-12 | 10:35

@PisFinger | 30-08-12 | 10:23,

wat ze in plaats van amok maken doen is op partijen stemmen die beloven die elite aan te pakken. Het probleem is dat de elite nog wel het meest productieve deel van de samenleving is die de banen scheppen voor de rest van ons(okay niet de politiek en niet Jue en andere bankiers, want bankiers en alle geldscheppende instellingen zijn gewoon keiharde fraudeurs)

rode peper | 30-08-12 | 10:35

Helemaal ongelijk heeft ie niet, alleen de beste man vergeet even dat hij ook veel en veel meer verdient dan een type miep, dus logisch dat je s'avonds door moet werken.

gozahtje | 30-08-12 | 10:34

Waar ligt hier nu eigenlijk het probleem? Is het die directeur die zijn handje ophoudt of ligt het probleem bij een raad van commissarissen die dit soort idiote beloningen goedkeurt en het "gewone" personeel de dikke vinger geeft? Het is toch een godspe dat dit kan, wat doet die OR van ING daar eigenlijk? Iedreen houdt de ander de hand boven het hoofd lijkt wel. Dag in dag uit deze verhalen maar niemand doet er ene reet aan, personeel ING moet eens gaan staken en zeggen dat de top de boom in kan, maar ja, staken, dat is weer een van die linksche hobbies, toch?

ITEACHYOU | 30-08-12 | 10:34

De vraag is natuurlijk hoe diep de vrije val zal zijn die bail-out-bankier Nick Jue na zulke ondoordachte uitspraken gaat maken.
.
*Geld van ING rekening haalt en rekening opzegt*

Bertus Betonsloper | 30-08-12 | 10:33

Ze graaien, graaien, graaien voor zich zelf en schijten op anderen, niets meer en niets minder.

ikdenkwat | 30-08-12 | 10:31

Nanninga, Ik moest vanmorgen ook gelijk denken aan:
" Ontwaakt, verworpenen der Aarde....
Toen ik het stukje zag staan.

hansvanvoren | 30-08-12 | 10:30

De beste man heeft gelijk. Ik heb het van dichtbij meegemaakt. Als externe zitten bikkelen in de avond, terwijl de interne medewerker om 16.55 de pc uitzet en naar de klok gaat zitten staren. En dit was op 1 van de hoofdkantoren. Om 17.05 was het gehele gebouw volstrekt leeg.... bizar. De nine-to-five mentaliteit staat daar hoog in het vaandel, want ze moeten de trein nog halen... Tja, die rijdt inderdaad maar tot zes uur....

Wibi Tsunami | 30-08-12 | 10:30

Eigenlijk zegt de man gewoon; mijn l*l is gewoon veel langer dan die van jullie.

Rico Tampeloerus | 30-08-12 | 10:29

@lanexxx 10:23
Precies. En waar anderen de klappen krijgon toucheert Nick bovenop zijn riante salaris een 2% bonus vanwege bewezen incompetentie. Want succes is een keuze.

Ashtrey | 30-08-12 | 10:29

Meneer zou voor dit soort uitspraken longstay opgenomen moeten in een gesloten psychiatrische inrichting. Ook voor zijn eigen bestwil: het gaat niet lang meer duren voordat er iemand met een 9mm een of andere bankier duidelijk gaat maken dat zijn leven totaal verwoest is.

BedrijfsTijgerT | 30-08-12 | 10:27

@Grasshopper66 | 30-08-12 | 10:06

En dan mag je dat dus ook van de top verwachten. Een gemiddelde topman zou inschatten dat zo'n opmerking in het openbaar gedonder oplevert en dus niet maken. Een bovengemiddeld topman zou zo'n opmerking niet eens hebben hoeven maken omdat hij al lang en breed die mevrouw zelf had uitgelegd wat de verwachtingen t.a.v. personeel bij ING zijn en ook nog de moeite genomen had om haar te vragen hoe de ING haar bij het waarmaken van die verwachtingen zou kunnen helpen...

Parel van het Zuiden | 30-08-12 | 10:23

Jue zegt niets verkeerd!
Ook daar (liepen) veel klaplopers rond, in de ouwe tijd kon je op je werk verschijnen een beetje lanterfanten en op vijf uur weer achter de dis zitten. Die tijden zijn voorbij, ING legt de lat hoger, geen middelmatigheid meer maar inzet en betrokkenheid en vrijwillige ontwikkeling, daar kan toch niemand iets tegen hebben?

lanexxx | 30-08-12 | 10:23

Verplicht deze man alles afpakken en de komende jaren 1500 netto geven en em daarvoor laten werken. Kijken hoe snel hij thuis is 's avonds. Eikel. Voor zijn salaris kun je godverdomme 30 man aan het werk zetten. Nee, meneer moet zo nodig alles voor zichzelf houden. Op het schavot ermee

deministerpresident | 30-08-12 | 10:23

Bankiers blijven con men. MS wet instellen dat banken geen winst meer mogen maken? De oneindige gretigheid van een aantal mensen kan de economie wel degelijk kapot maken, Van die "na mij de zondvloed" types.
Echt, bedrijf failliet laten gaan (want zonder staatssteun was dat gebeuerd) en nog steeds bakken geld over jezelf uitstrooien.

Rest In Privacy | 30-08-12 | 10:23

@ rode peper | 30-08-12 | 10:17
Dat is ook gelijk het probleem van de middenklasse; ze hebben net teveel te verliezen om amok te lopen.

PisFinger | 30-08-12 | 10:23

Alle bankiers in het gevang! Neem een voorbeeld aan IJsland, waar de bevolking het juiste heeft gedaan en de corrupte politici en bankiers heeft opgesloten.

Eagle_Eye | 30-08-12 | 10:22

GTST kijken hoeft Nick ook niet, voor de slechte tijden zorgt hij iedere dag zelf bij ING.

CoffeePatch | 30-08-12 | 10:21

Hierover klagen en daarna VVD stemmen heeft geen zin

deministerpresident | 30-08-12 | 10:19

End zuh Kwien cried: off wisz hisz heasdz!!!1

Ashtrey | 30-08-12 | 10:18

Wij willen de Postbank terug.

crisiswhatcrisis | 30-08-12 | 10:18

Zou ie VVD stemmen ?? Denk het wel he...

CornholioNL | 30-08-12 | 10:17

Voor de onderklasse staat in 0031 het bedje gespreid, de rest mag het betalen MAAR de elite kan door allerlei slimme regelingen (belastingparadijzen/trustfunds/aftrekposten/slimme accountants) die niet bereikbaar zijn voor de middenklasse zich voor een groot deel onttrekken aan allerlei nivellerende maatregelen. De rekening komt dus extra hard neer bij de middenklasse en van iedere euro die je extra verdient hou je niet veel extra over. Ik denk dan ook laat maar want de mogelijkheid om tot de elite door te dringen zijn beperkt, dan werk ik wat minder en geniet van mijnn vrije tijd.

rode peper | 30-08-12 | 10:17

Wat een misplaatste arrogantie, van wat eens een swingende bank was voor middenstanders en het bedrijfsleven. Je kan wel zien dat ze veel hebben geleerd van het verleden....

Bolesmales | 30-08-12 | 10:17

Ik wil weg bij de ING, maarja, welke bank doet het beter/eerlijker?

Methylfenidaat | 30-08-12 | 10:16

Erg ongenuanceerde uitspraak. Op zich ben ik het er wel mee eens dat medewerkers zelf employabel moeten blijven. Echter dit is een gedeelde verantwoordelijkheid tussen werkgever en werknemer. Wat heeft ING gedaan om de mensen te helpen? Pas als je kansen biedt ende medewerkers doen er niks mee, heb je recht van spreken denk ik.

Zatkniss | 30-08-12 | 10:16

Even Nouriel Roubini Says We Need to Jail or Hang Some Bankers

Pimp my Voortuin | 30-08-12 | 10:15

Wat een slappe lul zeg. Wordt uitgescholden door personeel "in het wild" en durft niets terug te zeggen. Vervolgens wel de grootste bek hebben in de boardroom tussen de gelijkgestemden en achteraf in een veilige omgeving uithalen naar "dit soort" medewerkers. Zielig met een hoofdletter Z en een slapjanus eerste klasse.

Schreeuwmeeuw | 30-08-12 | 10:15

@Idontgiveafunk | 30-08-12 | 10:07
Maar je brengt natuurlijk wel mensen op en idee, door het idee te brengen. Zo breng je dus mensen op een idee. net als wanneer iemand zou roepen dat je je hier kunt voorinschrijven voor de iPhone5 zakhooi.net

hfakker | 30-08-12 | 10:14

Bert Brussen 11 februari 2009:
"Nick Jue glimlachte zich door alle kritische vragen van Matthijs van Nieuwkerk heen. Nick Jue antwoordde nooit concreet, Nick Jue draaide netjes om elke vraag heen en liet zijn conclusies verzanden in financiële propaganda en gelikte foldertaal. Nick Jue was een natte krant waar gaten in werden geprikt".
925.nl/archief/2009/02/11/de-postbank-...

CoffeePatch | 30-08-12 | 10:14

He Nanninga, die lening (!) van 10 miljard is het beste wat Wouter Bos gedaan heeft hoor in zijn hele minsterperiode. Volgens mij heeft de staat al iets van 2 miljard aan rente betaald door ING aan de staat cq. belastingbetaler...

Wim-Lex | 30-08-12 | 10:14

Nieuwe kandidaat voor Zomergasten volgend jaar. Verwaayen is een koorknaap vergeleken met deze koekenbakker.

Rico Tampeloerus | 30-08-12 | 10:13

Dhr. Jue krijgt vandaag een keer wat hij verdient.

Der Icebear | 30-08-12 | 10:13

Is dit nu een topbestuurder met 'visie' dit runt een bankenconcern? Geen wonder dat de ING betalingsverkeer wat hikt zo nu en dan. Dat hikken lijkt deze beste man ook te doen in zijn hersenpan. Hoop dat vanavond alle Media zich erop storten en iedereen zijn geld naar de concurrent brengt. Morgen ING omgevallen en iedereen lekker voor GTST

Rest In Privacy | 30-08-12 | 10:12

De workshop 'public affairs' van Nick Jue duurde een hele middag. Dat zie je zo.

blinde kip | 30-08-12 | 10:12

Snelle marketingman in logge overheidshoek, met zonder geen fundamentele financiële kennis basis.
Oeps....

hfakker | 30-08-12 | 10:11

In de serie "Kwaliteit Mag Je Voor Betalen" deel 11: Nick de Communicatietijger!

Godsammekraken | 30-08-12 | 10:10

Wat een mongool. Ik ga naar de Rabo.

KopZonderKip | 30-08-12 | 10:09

Dit is idd niet zo slim van meneer. Eigenlijk best wel dom en kortzichtig!

Marky101 | 30-08-12 | 10:08

Die klootzak heeft zelf een fat ass!

MyCatIsDoingThis | 30-08-12 | 10:07

Ik zit ook wel eens bij een flakkerend petroleumlampje te rekenen hoeveel geld we aan faals van politici en bankiers hebben uitgegeven en nog moeten uitgeven. Deze m'neer heeft inderdaad gelijk. Er zit een enorme opwaartse ontwikkeling in. Het moge duidelijk zijn dat de avonduurtjes "ontwikkelen" niet voor niet zijn geweest. Men is al bijna zover dat men in staat is het hele systeem in een keer onderuit te schoppen....

Parel van het Zuiden | 30-08-12 | 10:07

Bankiers zijn anders. Bankiers bedoelen het allemaal niet zo. Bankiers geven om de consument en hebben het beste met iedereen voor. En daarom hangen we ze ook apart.

Grouver | 30-08-12 | 10:07

Verwacht binnenkort Amerikaanse taferelen in Nederland wanneer een eens zo rustige kantoorpikkie doordraait en met machine geweer op de hoofdkantoor van ING zijn verhaal komt halen (niet dat ik iemand op een idee wil brengen ofzo)

Idontgiveafunk | 30-08-12 | 10:07

Nick Jue zou een groot probleem hebben als iedereen zijn werk zou gaan doen.

blinde kip | 30-08-12 | 10:06

Aangezien de salarissen in de bank-CAO's ver boven het gemiddelde liggen mag je toch wel verwachten dat je personeel ook ver boven het gemiddelde presteert?

Grasshopper66 | 30-08-12 | 10:06

die gasen horen gewoon salaris op ww niveau te hebben tot de staatsteun weer is terugverdient

Wouterr | 30-08-12 | 10:05

Nou, meneer bevestigt weer alle vooroordelen over bankiers.
Zal toch een kwestie van tijd zijn, aleer de eerste lynch mob plaats vindt.
(sterker nog; een wonder dat zoiets nog niet gebeurd is)

Rico Tampeloerus | 30-08-12 | 10:04

Wacht ff, nu moet ik gaan meeleven met bankmedewerkers?
Ik dacht het niet.

das_Freudenmädchen | 30-08-12 | 10:04

Hmmz, eerste link doet het niet (meer)?

Nibdib Niddib | 30-08-12 | 10:02

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken