Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

AUDIO! Het Nieuwsuur-oortje van Twan Huys

earpiece100huys.jpgWat ons dan weer opviel, gisteren tijdens Daverende Dinsdag. Het waren niet de koddige tranen van het backstabbende duo Hernandez en Kortenoeven, ook niet de malle teksten in het PVV-programma danwel het Vogelaartje dat de heer Wilders in de wandelgangen pullde jegens GeenStijl-verslaggever Tom Staal. Nee, het was de virulente Wilders-haat in het oortje van Twan Huys bij Nieuwsuur. Wilders komt hoogstzelden naar Nieuwsuur. Wilders haat de staatsomroep, de staatsomroep haat Wilders. Zie ook het PVV Programma, waarin wordt gesproken van korten en opheffen van die mediaklaplopers in Hilversum. Maar gisteren viel er een partijprogramma te pluggen. En Nieuwsuur kwam daarom naar Geert met een provisorische Nieuwsuur-studio. Er ontwikkelde zich een iconisch-tumultueus vraaggesprek, waarbij opviel dat er ontzettend veel en hard werd gesouffleerd in "het oortje" van Huys. FYI: sinds een jaar of zes zijn die earpieces of in-ears draadloos en huidkleurig. Zie bijvoorbeeld deze goedkope earpiece dat in gebruik is bij RTL en SBS. Bij de NPO hebben ze Phonak's van 1250 euri, ex. btw. Op dit schreenshot is het draadloze oortje duidelijk te zien in het rechteroor van Huys, op 17m10s in de Nieuwsuur-uitzending. We hebben enkele van die fragmenten uit de aflevering van Nieuwsuur gecompileerd in een filmpje. Hierin is duidelijk te horen dat Huys zwaar aangestuurd wordt via zijn oortje. Kijk én beluister deze COMPILATIE. (Hoort u het niet duidelijk dan heeft u slechte headphones.) Dankzij ingebouwde micro-electronica heeft de afdeling Audio Engineering van GeenStijl Labs kunnen achterhalen wat Twan Huys allemaal in zijn oor te horen kreeg van de chef agitprop der NPO. In de lees verder een transcript van de Twan Tapes. Transcript. Wat Twan Huys (Nieuwsuur) in zijn oortje te horen kreeg TWAN! LAAT HEM NIET UITPRATEN. SCHOP DIE SCHOFT IN ZIJN KLOTEN. DOORPAKKEN NU. KLAP D'R OP. BEGIN OVER DE TEGENVALLENDE PEILINGEN. ZUIG DOOR! ZUIG DOOR. LAAT HEM GEEN ENKELE ZIN AFMAKEN. JAJAJA. TWEE MANNEN MET TRANEN. DIT MOETEN WE HEBBEN. HIJ WANKELT. DOORGAAN TWAN. TWEE MANNEN MET TRANEN. JE BENT ONZE TORRES TWAN. NOEM DE STATEN IN LIMBURG. BEGIN OVER DE STATEN IN NOORDHOLLAND. TWAN JE KRIJGT HETZELFDE SALARIS ALS VAN NIEUWKERK ALS JE HEM NU AFMAAKT. DOE HET HUYS. TRAP HEM KAPOT. HIJ LIGT OP DE GROND. GA OP ZIJN HOOFD STAAN. ZET JE SUPERIEURE VAN BOMMELS OP DIE SMERIGE GEBLEEKTE PLEURISHARSES. NOEM HEM LEUGENAAR. NOG EEN KEER. EN NOG EEN KEER. HIJ IS EEN LEUGENAAR. ECHT TWAN, SLOOP DIE JODENVRIEND. EEN EIGEN TALKSHOW VOOR JE ALS DIT INTERVIEW HEM VIJF ZETELS GAAT KOSTEN. NIET GAAN SLIJMEN NU TWAN. HET BOEIT DE MENSEN NIET DAT DIE KLOOTZAK 5000 DAGEN IN DE KAMER ZIT. KAPPEN MET LIKKEN. VERDOMME TWAN. HIJ MAAKT WEER EEN ZIN AF. ONDERBREEK HEM. NU. BEGIN OVER ISRAEL. ZIJN ZWAKKE PUNT. NU NIET INKAKKEN TWAN. ER BOVENOP. BAM BAM BAM. LAAT GEEN SPAAN VAN DIE SMERIGE FASCIST HEEL. TWAN, OMDRAAIEN NU TWAN. JE OORTJE IS ZICHTBAAR. VERDOMME TWAN. INGRIJPEN NU. AFKAPPEN. AFKAPPEN DIE LEUGENAAR. SHIT. HIJ MAAKT WEER EEN ZIN AF. DOORDUWEN NU. LAAT HEM NIET TE VEEL LULLEN OVER FOUTEN. JIJ MAAKT GEEN FOUTEN TWAN. JE BENT ONZE BELANGRIJKSTE MAN, TWAN. GODVERDOMME HUYS. DIE ETTERBAK GAAT ER MEE WEGKOMEN OP DEZE MANIER. BLIJVEN INTERRUMPEREN TWAN. JE KRIJGT HET LANDGOED VAN VAN DAM ALS DE PVV INELKAAR KLAPT NA DIT INTERVIEW. --- © GS Audio Engineering. Overname geen enkel probleem.

Reaguursels

Inloggen

hey Twan Huys, gore linkse zak kamelenstront die je bent!!

reagierder | 05-07-12 | 23:02

Die hebben de PVV kamerleden toch in beide oren, zo'n dingetje?

Alexander Pechtold | 05-07-12 | 16:01

Jaa ik dacht gister toen ik het zag al wtf?

Izbut | 05-07-12 | 10:03

Wilders: sterk en vastberaden, helder en strijdlustig.

De meerdere van Twan.

Ben Adam | 05-07-12 | 07:37

Twanny rules, beste interviewer evah!
Eat youre heart out Rutger of lig je lekker te bonen in Thailand op kosten van de belasting betaler?
Heerlijk Wilders zo te zien kruiwagen met kikkers is bijna leeg.

fabtastic | 05-07-12 | 02:01

Twan 'de buikspreekpop' Huys...

Suske doet Wiske | 05-07-12 | 00:15

Weer zo'n PVV-verdedigingsstukje. Krijgen jullie daar voor betaald of zo?

stijlloos reaguren | 04-07-12 | 22:59

Ik vond het een kut intervieuw de tv onwaardig.een intervieuwer die niet eens zijn tegenstander laat uitpraten en er zelf zijn mening bovenuit blijft drammen bah sorry Twan Huys, wat mij betreft heb je je carriere om zeep geholpen hiermee.Je kan langs witteman gaan zitten wat mij betreft dan kan jeroen vrouwen gaan verzieren

huppeltrutje | 04-07-12 | 22:03

Toch hoorde ik vandaag weer iemand leuteren dat die Twan Huys zo goed vindt... weer zo'n niet zelfstandig denkende sukkel die de mainstream naklets. Het wordt nooit wat met Nederland.

lekker wijf | 04-07-12 | 21:31

@TM | 04-07-12 | 17:10
Mag hij de jouwe lenen?

DaveyDuck | 04-07-12 | 20:42

lulleficatie | 04-07-12 | 17:55 |
"Ik zou het leuker gevonden hebben als ze in plat Limburgs tegen elkaar gesproken hadden. Twan komt uit een aangrenzend dorp naast Venlo."
-------------------------------------
?? Blijft dat er een Limburgse klootzak, zeg maar een onbetekenend beschermd ambtelijk jounalistje zijn beschermde positie zat te misbruiken om te pogen een andere Limburger die écht iets betekent voor ons land en met gevaar voor eigen leven zijn nek uitsteekt, te beschadigen.
Hoe dan ook het percentage achterbakse en laffe klootzakken onder Limburgers is tenminste zo groot als dat percentage in andere provincies. En ik kan het weten.

WirMachenMusik | 04-07-12 | 20:04

Laten we mekaar nu niets wijs maken. Wel of niet in Wilders de politicus ziende die je eigen politieke mening het beste vertegenwoordigt. SP-stemmer of VVD-stemmer. Die Twan Huys doet denken aan journalistiek in de vroegere Sowjet Unie en DDR. En niet slechts vanwege dat interview van gisteren met Wilders.
Daar kunnen we het toch zeker wel over eens worden.

WirMachenMusik | 04-07-12 | 19:49

Die hele p o is een corrupte bende die wordt betaald door de belastingbetaler.
Daarom zijn het ook geen echte journalisten maar zielepoten die door de hulp van een oortje dit werk kunnen uitvoeren en daar nog vorstelijk , zeer riant voor worden betaald. Hetzelfde geld voor Pauw en Witteman en de wereld draait door. Zelf presteren zij nl. niets. Het ergste vind ik nog dat zij ervan overtuigd zijn dat zijzelf heel intelligent overkomen.Zielige, trieste gevallen.

mail | 04-07-12 | 19:27

-weggejorist-

2estrangetown | 04-07-12 | 19:09

Beide heren hebben meer haar dan ik. Die Twan heeft me daar een dikke bos haar, en Wilders ook. Ik kan er slechts met jaloezie naar kijken. Van de inhoud van het gesprek heb ik daardoor maar een klein deel opgevangen.

Rest In Privacy | 04-07-12 | 19:00

Tsja wie naar Twan gaat vraagt erom. Dat had Geert beter moeten weten. Daar heeft de voltallige redactie plus de haastig opgetrommelde gehele Vara ledenraad uren op zitten zweten om hem een oor aan te naaien.

Maar, te gretig, hebben ze hun kaart overspeeld. Diegenen die blind van haat toch haten zijn blij maa rdat maakt verder niets uit, diegenen die meer wilden weten weten nog steeds niets meer en diegenen die Wilders toch wel zagen zitten zijn nog verder bevestigd in diens slachtofferrol.

totaal non informatief stukje theater

openluchtgevangenis | 04-07-12 | 18:56

Reprimande voor die Eurofiele wegkijkert. Doe je werk eens van onze belastingcenten vooringenomen kwal! Deze student werkt namelijk wel 30 uren per week om aan het einde van de rit weer geplukt te worden door de BD. Werken loont niet, binnen het netwerk kleven met al je eensgezinde vriendjes daarentegen.

Desmoulins | 04-07-12 | 18:38

Leuke parodie. Maar zo gaat het wèl!
Ik heb bijna 25 jaar voor een (echte) krant toneelrecensies geschreven. En als er kutacteurs, gewoon klootmensen of een rampregisseur mee deed, riep de hele redactie: schrijf ze kapot! Ik ging een keer naar een stuk dat werd geregisseerd door John Leerdam... Nee, ik zeg niks meer.

grote haas | 04-07-12 | 18:33

epische clash..

marxistje | 04-07-12 | 18:29

Nieuwsuur is een linkse hobby.

Standard | 04-07-12 | 18:28

Twan Huys had voor mij al afgedaan toen hij in een interview met een nabestaande van Sebrenica vroeg;"So you're not in it for the money"... kansloze schoffering van de wannabee yank Huys...

Niks met journalistiek te maken, meer met een vooringenomen standpunt dat hoe dan ook bevestigd zal worden. Gisteren idem dito, ik heb weinig met Wilders maar objectieve journalistiek was wederom ver te zoeken bij Twanneke...

ox | 04-07-12 | 18:17

Als GW een keer antwoord geeft, dan hoef je hem ook niet in de rede te vallen...

da wizard | 04-07-12 | 18:04

Twan Huys is een vriendje van die Wereld-Draait-Dooorrrr-Egotripper-Zak, daarom vind ik hem wat minder.

Zaniker | 04-07-12 | 18:03

Maar... ik blijf natuurlijk gewoon Geert stemmen, ook al haalt hij allemaal Hells Angels in zijn partij. Werkelijk, al is die hele PVV één groot crimineel nest geworden, blijf ik er met een gerust hart op stemmen. Er is namelijk geen alternatief.

Rest In Privacy | 04-07-12 | 17:59

Ik zou het leuker gevonden hebben als ze in plat Limburgs tegen elkaar gesproken hadden. Twan komt uit een aangrenzend dorp naast Venlo.

lulleficatie | 04-07-12 | 17:55
-weggejorist-
Hanz Ziezo | 04-07-12 | 17:51

Mooi stuk van Pritt. Onder de gordel gesprek met wanhopige Twan Huys. Wilders bleef fier overeind.

frisenfruitig | 04-07-12 | 17:48


Twan Huys? . . . ooh, das dat mannetje die met 2 andere presentatoren altijd aan een te krappe tafel bij Nieuwsuur zit.
3 Presentatoren??? Rap hierop bezuinigen!!

De Laureaat | 04-07-12 | 17:45

Klopt, André van Delft | 04-07-12 | 16:19. Viel mij direct ook op. Het leek wel of de microfoon van Wilders het helemaal niet deed. Was dat om het Twan makkelijker te maken Wilders af te kappen?

Ir Rita Tie | 04-07-12 | 17:41

Mijnheer Twan was de enige die niet heeft gehoord dat Wilders duidelijk zei"Ik wil beide heren niet als leugenaar wegzetten"

Wat een diep triest interview was dit door mijnheer Twan.

Ook al stem ik niet voor Wilders (ook niet tegen) Dit was heel duidelijk bashen. Ik heb nog nooit een journalist zijn geïnterviewde zoveel zien en horen onderbreken en tussendoor proberen te kleppen. Wat een bagger van mijnheer Twan

mcclone "wars" | 04-07-12 | 17:39

@denk.toch.eens.na | 04-07-12 | 16:11

Ze verwachten dit jaar een record aan faillisementen, maar slechter zal het niet worden, hoor...

ZKH EénOog | 04-07-12 | 17:39

Het is vreemd dat kritische politiek in Nederland alleen maar kan worden gevoerd door heldentypes, zoals Fortuyn en Wilders,
die de hele wereld op de schouders dragen. De oppositie is daardoor aangewezen op één man, in casu Geert. Het zou een goed idee zijn een nuchtere, meer bedaarde anti-instroom partij te hebben waarin meerdere bedaagde, stoffige mannen op hun gemak uitéénzetten waarom ze iets tegen de islam hebben. Maar het heersende, fanatieke politiek-correcte klimaat bemoeilijkt dit.
Een ieder die kritische kanttekeningen plaatst bij de opmars van de islam in NL kan rekenen op ongekend felle kritiek en een waslijst aan doodsbedreigingen.

Rest In Privacy | 04-07-12 | 17:33

Als die extreemlinkse Twan de poll van GS ziet (rechts), zal zijn bloed wel weer gaan koken.
PVV verreweg de grootste hier.
En dat zou op 1209 weleens de uitslag kunnen zijn, als die EU met nog meer stompzinnige voorstellen komt middels die klerk v Rompuy.

Mazzeltov | 04-07-12 | 17:27

Als je Huys de afgelopen jaren geregeld gevolgd heb kon je voorspellen dat hij bij face-to-face confrontatie met Wilders zou overlopen van haat en daardoor domme dingen zou doen.
(Met dom bedoel ik hier een effect bewerkstelligen dat tegengesteld is aan wat hij beoogt)

WirMachenMusik | 04-07-12 | 17:10

Is het weer huilie tijd jongens? ;) Ach guuuuuuut, was meneer van de tv gemeenie? Tegen die altijd zo vriendelijke meneer met dat blonde haar?

Grow a freaking spine and get over it.


"Het PVV programma kan ik zelf lezen en als ik behoefte heb aan links geleuter negeer ik mijn hoogopgeleide collegae een minuutje niet.
vetkleppert | 04-07-12 | 14:46"

Dus je verandert deze week nog je nickname in 'Oogkleppert'?
Strak plan!

TM | 04-07-12 | 17:10

-weggejorist-

2estrangetown | 04-07-12 | 17:01

lanexxx | 04-07-12 | 16:40 | + 0
Al eens naar fox news gekeken, xxx?

propper1000 | 04-07-12 | 16:51

Zucht. Is dit compensatie voor het bashen van de PVV de afgelopen dagen? Zoeken naar balans? Non artikel...

Datzegiktoch | 04-07-12 | 16:51

@Geil Kippetje | 04-07-12 | 16:15
Allemaal eigenschappen waar we Geert in elk geval niet van kunnen beschuldigen, en dan doel ik natuurlijk vooral ook op de "flauwe commentaren"!

18konijn | 04-07-12 | 16:41

De uitzending met Huys was van een bedroevend niveau, vergelijk deze interview techniek met Amerikaanse journalisten, hier gaat het erom onwelgevallige politici onderuit te halen door opzettelijk niet uit te laten praten, Wilders of niet het is dom en doorzichtig.

lanexxx | 04-07-12 | 16:40

Horagha | 04-07-12 | 15:06

Dream on! De PVV klapt niet. Daarvoor is de schreeuw om een anti EU en pro NL partij te groot.

doskabouter | 04-07-12 | 16:39

Ja dat is wennen zo in plaats van de gebruikelijke gedicteerde één-tweetjes met Frits Wester. In een reclame blokje op RTL.

En als ik me niet vergis was iedereen hier zo dol met de manier waarop Ad Melkert werd geïnterrumpeerd door meneer Pim Fortuyn. Dat was het nieuwe rauwe politieke klimaat waar zo naar verlangd werd. Weg met de vertrutting van Den Haag!

En daar kwam Geert die nog altijd er inklapt met one liners als doe eens normaal man! Maar o wee als je dezelfde manier nu gebruikt tegen de grote blonde leider. Dat vind zijn stemvee niet leuk. Ook al is meneer dezelfde one liner voor de zoveelste maal aan het herkauwen in een programma van twintig minuten.

anonieme alcoholist | 04-07-12 | 16:37

Dus we gaan uit de Euro.
Voeren de Gulden opnieuw in.
En koppelen die aan de Euro.
Mijn stem heb je Geert.
En die Twan is een vuile linkse eurofiele klootzak!!

eljohnny | 04-07-12 | 16:34

Zo te zien is Rutger wat aan het moonlighten.

Einde van de Domheid | 04-07-12 | 16:21

Volgens mij stond de microfoon van Wilders minder gevoelig afgesteld dan die van Huys. Die laatste kwam er steeds bovenuit wanneer ze door elkaar spraken.

André van Delft | 04-07-12 | 16:19

Heb het gezien. Ben geen PVV-adept, maar wat die Twan deed, was werkelijk wanstaltig. Onderbreken, Wilders niet uitlaten praten, flauwe/zure commentateren en er overheen lullen als de kritiek van Twan wordt gepareerd. Echt tenenkrommend slecht gedaan van hem en weinig professioneel.

Geil Kippetje | 04-07-12 | 16:15

He , he, eindelijk weer een stukje waar wij, geert-adepten, blinde wilders-volgers en pvv-huggers het helemaal mee eens kunnen zijn.

propper1000 | 04-07-12 | 16:11

Greetje Duisenberg | 04-07-12 | 15:53 | + 1 -
Ik geloof dat de immigratie golf al over is dus slechter zal het echt niet worden en Wilders is ook nog eens 1,5 jaar aan de macht geweest. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat het hier slechter wordt, terwijl er honderden voorbeelden zijn die er op wijzen dat het hier beter wordt.

denk.toch.eens.na | 04-07-12 | 16:11

@trippert | 04-07-12 | 15:56
Iemand die vervelend van een afstandje onzin roept zonder met de (eventuele) oplossingen aankomt is een lastpak.
Dus dat lijstje kan je aanvullen met iedereen op deze planeet behalve de patsertjes.

Horagha | 04-07-12 | 16:03

Ja die Geert Wilders is maar een lastpak voor
- PvdA
- VVD
- CDA
- Groen Links
- D66
- SP
- De volkskrant
- De NOS
- RTL
- Het AD
- Telegraaf en Geenstijl (snappen hem niet)
- En de rest van de bende die verantwoordelijk is voor Nederland in verval

En dan te bedenken dat ie alleen bestaat omdat 'zij' er zo'n rotzooi van hebben gemaakt. Voor de mensen die wel fatsoenlijk leven is er nog steeds geen parlementaire vertegenwoordiging.

In de GS poll staat ie trouwens weer fier bovenaan.

trippert | 04-07-12 | 15:56

Links *schuimbekken doet*, kritisch ten opzichte van de Puhvuhvuh *schuimbekken doet*, opstappende parlementariërs *schuimbekken doet*, EU(ssr) *schuimbekken doet*... chill de fuck uit PVV adepten, als 'ie echt zo goed is als jullie vinden komt Greet er wel.

de betaalautomaat | 04-07-12 | 15:55

@18konijn | 04-07-12 | 15:53
Föhnfrisur, sorry

18konijn | 04-07-12 | 15:54

Het viel niet mee om de langstzittende parlementariër met zijn geperoxydeerde Föhnfrisör en hemelsblauwe (!) contactlenzen iets zinnigs te laten zeggen buiten zijn voorgeprogrammeerde holle verkiezingsriedels om, maar door stug door te vragen en hem zo nodig in de rede te vallen (en ja, dat mag dan) wist de kritische journalist Twan Huys er toch nog iets van te maken. En ja, daar moet je inderdaad flink wat interviewervaring voor hebben, zo bleek wel toen we de sputterende Bas van Werven in Een Vandaag aanschouwden, die door Wilders zonder enige moeite in de zak werd gestopt. De enigen die zich wat dat betreft Huys' gelijke mogen noemen, zijn Ferry Mingele en Clairy Polak.

18konijn | 04-07-12 | 15:53

@ denk.toch.eens.na | 04-07-12 | 15:16 | + 0 -
'Twan woont gewoon in Amsterdam hoor, niet in Afghanistan. Ik ben daar net klaar met mijn jeugd en het was heerlijk.'
.
Je verwoordt het goed: het WAS heerlijk.
.
Maar of het voor de komende generaties ook heerlijk zal worden?

Greetje Duisenberg | 04-07-12 | 15:53

Niemand trapt er meer in, PO. Bereid je voor om wegbezuinigd te worden.

De Vijfde Colonne | 04-07-12 | 15:53

Inderdaad. Ik was volledig verbaasd om de partijdigheid van de staatsomroep gisteren. Een schande en een aanfluiting hoe partijdig Twan Huys was.

The Dominator | 04-07-12 | 15:52

De PVV is en blijft de enige partij die mij stem waardig is.

Immers de meeste oude politieke partijen hebben een te hoog NSB-gehalte.

Sidi Tamentis | 04-07-12 | 15:52

Het is de techniek die ook vaak werd toegepast door Clairy Polak: zuigen, de geïnterviewde verbaal aanvallen en dermate vaak in de reden vallen dat de neutrale kijker ongewild sympathie voor het slachtoffer krijgt. Slechte journalistiek. Wilders heeft allerlei idiote plannen, het is dus genoeg om de juiste vragen te stellen.

Waffa Nkulo | 04-07-12 | 15:50

@necrosis | 04-07-12 | 15:22
Door ons, de burgers van de Nederlandse Staat. De droom van de jaren '50 is nu de nachtmerrie van de jaren '10.

Horagha | 04-07-12 | 15:48

Twan is een 'journalist' met romote control van het NPO-Politburo. Hij ging richting Geert ook absurd minutieus puntsgewijs langs het jankverhaal van het backstab-duo huilie&huilie.

Fijnstoffer | 04-07-12 | 15:45

hey joris, ik dacht dat je zo'n tyfushekel aan capslock had? doet bovenstaande es weghalen dan

Echte naam7227 | 04-07-12 | 15:43

Het grote nieuws in de NRC van vandaag:
www.nrc.nl/nieuws/2012/07/04/vertrokke...
Wilders heeft ook persoonlijk gevangenen gemarteld, maar dat nieuws mag de Volkskrant op 11 september publiceren.

spanarchist | 04-07-12 | 15:42

Twan moet proberen zijn vooringenomenheid iets beter te camoefleren,dan wordt het misschien nog wel wat.

streknek | 04-07-12 | 15:41

-weggejorist-

drs.Aeneid | 04-07-12 | 15:40

Je kunt lullen wat je wilt, maar Geert heeft wel gelijk.

De EU is momenteel het meest belangrijke onderwerp -zeiken over 9 mrd voor een jsf van 9mrd is nu eenmaal onzinnig als er 100 mrd naar zuideuropa gaat- en alle partijen zijn het erover eens, meer europa, minder souvereiniteit.
Alleen de PVV en de LP hebben een geloofwaardig standpunt als het gaat over het afbreken van de europese overheersing van NL.

drs.Aeneid | 04-07-12 | 15:40

Je kunt lullen wat je wilt, maar Geert heeft wel gelijk.

De EU is momenteel het meest belangrijke onderwerp -zeiken over 9 mrd voor een jsf van 9mrd is nu eenmaal onzinnig als er 100 mrd naar zuideuropa gaat- en alle partijen zijn het erover eens, meer europa, minder souvereiniteit.
Alleen de PVV en de LP hebben een geloofwaardig standpunt als het gaat over het afbreken van de europese overheersing van NL.

drs.Aeneid | 04-07-12 | 15:40

@Plakkband | 04-07-12 | 15:35
wahahaha

miko | 04-07-12 | 15:38

necrosis | 04-07-12 | 15:33
En dan?

Superior Bastard | 04-07-12 | 15:36

@Kaas de Vies | 04-07-12 | 15:02 |
Het was in de middag uitzending van het Spaanse nieuws van 3 juli jongstleden.
De Spanjaard was uitermate triomfantelijk en hooghartig, Barosso en van Rompuy gingen plat gezegd gewoon door het lint.
Ik als Nederlander zat echt met kromme tenen te kijken. Wij, burgers, worden vanuit Den Haag/Brussel gedwongen om de falende banken van die bananen landen te redden en krijgen vervolgens de wind van voren.
En de Nederlandse MSM zit te kutten met huidkleurige oordopjes van duizenden euro's om niet welgevallige politici onderuit te halen. Joseph Goebbels ziet dat het goed is.

Niemands Knegt | 04-07-12 | 15:36

haatbaard | 04-07-12 | 15:17 | + 0 -
Natuurlijk mag u zeggen wat u wil, maar ik hoop toch dat u een beetje eerlijk bent.
Ik heb namelijk erg het gevoel dat u de homo hater hier bent, terwijl de meeste reaguurders denken dat alleen moslims homo haters zijn.

denk.toch.eens.na | 04-07-12 | 15:33

@Superior Bastard | 04-07-12 | 15:23
Ik vind het besteden van miljarden (NL) taxpoet aan corrupte landen op zijn minst twijfelachtig, zeker als die landen de (beloofde) rente alleen kunnen betalen als we met nog meer miljarden over de brug komen.
Mijn verstand en onderbuik zeggen: eruit met die kutGrieken, en daar heb ik Wilders niet voor nodig!

necrosis | 04-07-12 | 15:33

-weggejorist-

kickert | 04-07-12 | 15:33

@Kaas de Vies | 04-07-12 | 15:18
in deze idd

49 | 04-07-12 | 15:30

Nieuwsoor.

Ronald Waterneus | 04-07-12 | 15:29

@49 | 04-07-12 | 15:26 | + 0 -
Maakt niet uit wat je van GW vindt, die Twan is een domme en slechte interviewer verblindt door zijn eigen haat.

Kaas de Vies | 04-07-12 | 15:29

Jullie vergeten nog de voorstukjes voorafgaand aan Nieuwsuur, waarin precies het fragment met de onderbrekingen en leugenaar veelvuldig werd herhaald.

vip33 | 04-07-12 | 15:27

dat was van beide kanten een verder onder de maats en onder de gordel interview.

Heisessie | 04-07-12 | 15:26

@Kaas de Vies | 04-07-12 | 15:18

idd, een leugenaar graaft zijn eigen graf. En het viel Twan niet op dat Greet zijn graf al aan het graven was. De tegenstelling dat er wel naar Hernandez was geluisterd in zake defensie en op basis daarvan aanpassingen aan het verkiezingsprogram zouden zijn gemaakt, maar de beste man toch laag op de lijst zou zijn geplaatst was een goede voorzet om Greet te vragen hoe dat met elkaar rijmt. Iemand die schijnbaar slimme dingen zegt degraderen is niet erg gebruikelijk.

49 | 04-07-12 | 15:26

BREAKING: volgens de twee PVV wegloperts hebben we ook überrechtse media nl. het NSB Handelsblatt. Godwinnetje van Bosma.

Bron: Hernandez in het NRC vandaag.

Red mij niet | 04-07-12 | 15:23

Ik vind trouwens het begrip "landverrader" ook aan erstige devaluatie onderhevig. Iedereen is tegenwoordig maar een landverrader, een onwelvallige mening gekoppeld aan een tekort aan argumenten is al voldoende om het woord in de panelen te gooien.

Superior Bastard | 04-07-12 | 15:23

@necrosis | 04-07-12 | 15:09
Verwacht nu weer de pluggers van de Lib.Partij.

miko | 04-07-12 | 15:22

@Jopie2009 | 04-07-12 | 15:16

Huys is simpelweg door de mand gevallen als interviewer. Leuke gesprekjes voeren met Branson en Sting kan ik ook.
Maar het echte handwerk is blijkbaar te hoog gegrepen. Als ik baas was bij Nieuwsuur stond meneer nu de NOS-kantine aan te vegen i.p.v op de buis te verschijnen..

brutus68 | 04-07-12 | 15:22

@Horagha | 04-07-12 | 15:20
En door wie komen die zware lasten?

necrosis | 04-07-12 | 15:22

Ik vraag mij af wat voor een headline Pritzel gaat maken op 12 september wanneer de PVV genadeloos wordt afgestraft. Moet iets zijn in de trant van "Stemmen worden geteld door linksmensen", "Niemand kan meer om de PVV heen met 12 zetels" of "Verkiezingsuitslag een groot complot linkse media". Mooi zou ik het vinden als Pritzel op 12 september zou toegeven dat zijn partij de verkiezingen heeft verloren en dat hij de (linkse) winnaars feliciteert.

as-saboer | 04-07-12 | 15:22

@Zn | 04-07-12 | 15:06
'Bij een goed politicus is het glas altijd halfvol'
Bij Hero in de partij zou ik daar zo zeker niet van zijn.

miko | 04-07-12 | 15:22

Had ik het gisteren toch goed verstaan en gezien.. dat die Twan H. een piece of shit is wordt ook door © GS Audio Engineering nu bevestigd.
-
Maar gelukkig was daar zijn nieuwe vrind Brinkman, je zag hem helemaal opklaren.

(c)ZWITSUL | 04-07-12 | 15:21

@brutus68 | 04-07-12 | 15:14
NieuwZuur is niet neutraal, nooit geweest en zal het nooit worden.
Hopelijk begrijpen ze 'korten op de PO' wél....

necrosis | 04-07-12 | 15:20

@necrosis | 04-07-12 | 15:09
En je weet net zo goed als ik dat de komende 5 tot 10 jaar het economisch kut wordt in NL. Dus zware lasten blijven we hebben. En zal het geen rozengeur en maneschijn worden wat sommige partijen de komende tijd gaan beweren.

Horagha | 04-07-12 | 15:20

Greetje Duisenberg | 04-07-12 | 15:13
Maak je maar geen illusies: als de nadelen van de multiculturele samenleving te dichtbij komen voor Twan Huys dan verhuist hij gewoon.En zonodig emigreert hij.

menzo | 04-07-12 | 15:19

@Zn | 04-07-12 | 15:11
Ik bekijk het vanavond wel even, maar dat is wel het meest merkwaardige aan het hele verhaal. Ze moesten huilen na het breken van het Catshuis-overleg, verbolgen waren ze. Waarom niet meteen opgestapt dan? Waarom uitgerekend op de dag van het programma? Mag het niet over het partijprogramma gaan? Waarom niet?
Ik heb ze er niet over gehoord. Ook niet bij Frits Wester (van wat ik er bij RTL-nieuws van gezien heb).

Stormageddon | 04-07-12 | 15:19

@M@verick | 04-07-12 | 15:15 | + 0 -
Hoezo?
Wat een onzin.

Als je een leugenaar wilt uitroken moet je ze juist laten praten, vooral veel. Want dan vallen ze in hun eigen val, als je ze onderbreekt help je ze eigenlijk.

Zeg ik het zo goed Brutus68?

Kaas de Vies | 04-07-12 | 15:18

@necrosis | 04-07-12 | 15:09
VVD
LDP
PP
D66
De rest van de politieke partijen doen er voor mij niet toe omdat zij imho het leefklimaat in Nederland gaan kapot maken. We moeten weer terug naar het niveau "Doe maar normaal, doe je al gek genoeg".
Geen geld betekent Werken en niet je handje ophouden.

Maar goed, je kan ook geen stem uitbrengen maar dan heb je in principe geen recht van spreken wat maar ook met politiek te maken heeft.

Horagha | 04-07-12 | 15:17

denk.toch.eens.na | 04-07-12 | 15:15 | + 0
Nee hoor, maar dit is het internet, ik kan zeggen wat ik wil. En trouwens, lesbiennes zijn altijd relevant.

haatbaard | 04-07-12 | 15:17

"Of je het nou leuk vindt of niet", Ja Twan, vooringenomen lul, dat vond je niet leuk he?

poepkop | 04-07-12 | 15:16

Greetje Duisenberg | 04-07-12 | 15:13 | + 0 -
Twan woont gewoon in Amsterdam hoor, niet in Afghanistan. Ik ben daar net klaar met mijn jeugd en het was heerlijk.

denk.toch.eens.na | 04-07-12 | 15:16

Hernandez, dat is toch die van 'Born to be Alive'? Of waren dat de village people?

drs.Aeneid | 04-07-12 | 15:16

@brutus68 | 04-07-12 | 14:58
Eens. Overigens het feit dat Huys wordt bijgepraat tijdens het antwoord van Wilders geeft wel aan dat Huys niet luistert naar de antwoorden van Wilders. Geen sprake van een interview dus.

Jopie2009 | 04-07-12 | 15:16

@necrosis | 04-07-12 | 14:52
Lichaamstaal zegt een hoop.En je weet zelf net zo goed dat een hoop kiezers kiezen vanwege de indruk die ze hebben van iemand.Zo kun je van een eenzame doch rechtvaardige strijder veranderen in het debiele buitenbeentje.Je mag je hoop vestigen op Greet.Heb ik geen enkel probleem mee. Maar dat hij in de hoek zit waar de klappen vallen is duidelijk .Ik hef daar geen poll voor te zien.

miko | 04-07-12 | 15:16

haatbaard | 04-07-12 | 15:09 | + 0 -
Waarom die opmerking over mogelijk lesbisch zijn, als het niet uitmaakt?
Bent u misschien toch een beetje bang voor homoseksualiteit?

denk.toch.eens.na | 04-07-12 | 15:15

Interviewers als Huys worden gedwongen om zo indringend op te treden omdat leugenaars/bedriegers van het kaliber Wilders botweg NOOIT antwoord geven op de gestelde vragen (omdat die ze niet welgevallig zijn).

M@verick | 04-07-12 | 15:15

@necrosis | 04-07-12 | 15:07

Daar gaat hier niet om. Dat je het niet eens met Wilders zijn visie bent is geen reden om hem te schofferen. A: Nieuwsuur pretendeert een neutraal progamma te zijn, wees dat dan ook. B: Je behoort als progammamaker proffesioneel te zijn. C: Er is zoiets dat fatsoen heet....

brutus68 | 04-07-12 | 15:14

Overigens noemen ze in politie kringen de interview-techniek van Twan: good cop-bad cop.

Alleen Twan snapt niet helemaal hoe dat werkt,hij speelt bad cop bij Wilders en good cop bij de rest.

Cuyahoga | 04-07-12 | 15:14

Het schijnt dat Adolf Hitler ook zo'n oortje had, van het merk Braun...

Onderbuik | 04-07-12 | 15:14

Horagha | 04-07-12 | 15:06
Niet dat ik een PVV-stemmer ben maar ik zou maar even rustig aan doen voordat ik over het 'klappen' van de PVV zou beginnen.
Direct na het Kunduz-akkoord was het ook gebeurd met de PVV volgens de MSM.
Wat mij opvalt is dat de tegenstanders van Greet het maar niet kunnen laten hem te blijven onderschatten.

menzo | 04-07-12 | 15:13

Ik vraag me wel af of Twan straks nog steeds zo zelfingenomen zal zijn, als zijn eigen kleintjes zelf te maken gaan krijgen met de cultuurverrijkers. Zo leuk is het niet waar hij woont. Als volwassen jup heb je daar geen last van, maar de straat is hard voor kids, zoals we allen weten.
.
Ook ik geef de euro een kans van 0% om te overleven, en dan is het tevens gedaan met alle eurofiele sprookjes.
.
Wie het laatst lacht, lacht het best Twan. Piek niet te vroeg, zou ik zeggen.

Greetje Duisenberg | 04-07-12 | 15:13

Het wordt echt eng als Marcel van Dam of Ad Melkert in dat oortje gaat blêren.

Cuyahoga | 04-07-12 | 15:11

Stormageddon | 04-07-12 | 15:10 | + 0 -
Daar ga je al, de kritische vragen draaien alleen op Silverlight.

Zn | 04-07-12 | 15:11

Ik vond dat Geert het goed deed, vooral ook gezien de onverwachtheid van de gebeurtenissen bij de PVV en vooral doordat de intervieuwer Twan Huys stigmatiserend en onprofessioneel bezig was.
Dit laatste zal bij meer mensen opgevallen zijn en inderdaad hoe duidelijker het wordt dat de PO slechts een deel van Nederland vertegenwoordigd hoe meer stemmen er naar de PVV zullen gaan, de mensen zijn niet gek.

Onderbuik | 04-07-12 | 15:11

@Zn | 04-07-12 | 15:06
Geen silverlight hier.

Stormageddon | 04-07-12 | 15:10

Het is allemaal een links complot. Zeker weten.
... dat of Greet heeft niet altijd gelijk.
Wat is waarschijnlijker?

fweddy | 04-07-12 | 15:10

Ik vind die Dominique van der Heyde trouwens pas erg. Die vrouw - waarvan ik het idee heb dat ze van vrouwen houdt (niet dat dat wat uitmaakt)- laat nooit 1 kans onbenut om de PVV als totaalmalloten weg te zetten. Hoe bedoel je objectief?!

haatbaard | 04-07-12 | 15:09

@Gootbalkoning | 04-07-12 | 15:05

Cronkite en Frost hadden inderdaad een fatsoenlijk intervieuw gemaakt met Wilders, niet deze wanvertoning.

brutus68 | 04-07-12 | 15:09

@Horagha | 04-07-12 | 15:06
Noem eens een serieuze politieke partij.....
*hysterische lachbui onderdrukken doet*

necrosis | 04-07-12 | 15:09

@brutus68 | 04-07-12 | 14:58
Eenzelfde mening valt mij ten deel als ik vertel op wie ik stem en waarom.
Ik trek me er echter niets van aan en weiger me over te geven aan landverraders zoals Arogander en Sap.
Helaas zijn de toekomstige effecten van het ESM ernstig onderbelicht, met dank aan de linkse pers.
En wanneer de 'braverikken' die geen PVV stemmen erachter komen, is het te laat.
*met de kennis van morgen.......*

necrosis | 04-07-12 | 15:07

Bericht voor Twan Huys: hoe erger Nieuwsuur & consorten WIlders haat, des te aantrekkelijker wordt het voor mij om PVV te stemmen.
Alles beter dan die arrogante Haagse plutocraten.

Merlot | 04-07-12 | 15:06

Het voorspelde klappen van de PVV doet pijn hé?

Dat journalisten een mislukte politicus lastige vragen stellen is iets waar jullie trots op moeten zijn. Rutger is er mee begonnen. En kan me niet herinneren hoe sjielug men het vond dat Cohen op zijn bek ging.

Kunnen we nu eindelijk ophouden over de malafide PVV en aandacht richten op de serieuze politieke partijen?

Horagha | 04-07-12 | 15:06

die hernandez, wou die stiekem toch de jsf invoeren? een beetje de mat herben van de pvv!

cumshaft | 04-07-12 | 15:05

Kun je je legendarische anchormen als Walter Cronkite of David Frost voorstellen met een oortje?
Deze mannen hadden genoeg aan hun eigen parate kennis en hun talent om informatie uit een gast te krijgen zonder hem te schofferen.

Vergelijk dat eens met een buikspreekpop als die Huys.

Gootbalkoning | 04-07-12 | 15:05

@Zn | 04-07-12 | 14:54
Dat is dan vakkundig uit alle samenvattingen weggesneden.

Stormageddon | 04-07-12 | 15:04

wat viel op:
wilders stelt 2 dingen die schijnbaar in tegenspraak zijn:

- we hebben het concept programma aangepast na opmerkingen van Hernandez

- Hernandez zou opstappen omdat hij te laag op de lijst zou komen

waarom je concept programma aanpassen op basis van kritiek van iemand die je toch al uit de partij zou gooien?

49 | 04-07-12 | 15:04

leo de pejo | 04-07-12 | 14:51
5,1 miljard euro om uit de euro te stappen? Niet meer?
Stel we bieden Engeland vandaag 5,1 miljard als ze in de eurozone komen.Hoelang zouden ze over de grond rollen van het lachen?

menzo | 04-07-12 | 15:03

@Niemands Knegt | 04-07-12 | 14:54 | + 2 -
Kan je hier een compilatie van maken?

Kaas de Vies | 04-07-12 | 15:02

GS niet opgemerkt dat Twanneke net als Ronaldo z n kapsel verandert had.

Uw Verzekeringsadvis | 04-07-12 | 15:01

Klopt. Ik heb mij stuk geergerd aan Huys. Constant zat'ie ieta aan Geert te vragen terwijl die niet was uitgepraat. Vreselijke man.

Thoth | 04-07-12 | 15:00

Twan Huijs is een linkse kloodtzak.

Kilsdonk | 04-07-12 | 15:00

Het 'debat' eindigde wmb in een gelijk spel. Allebei verloren.

Banana-Hollandia | 04-07-12 | 14:59

Je ziet ook duidelijk dat die Twan helemaal NIET luistert naar wat Wilders zègt! Huys hoort alleen wat zijn opdrachtgevers roepen.
"Voorat we gaan beschuldigen van leugens..." DAT DEED WILDERS NIET!

grote haas | 04-07-12 | 14:58

Ik vind dat rare mannetjes types als Twan Huijys, net als veel van zijn collega's trouwens bij de publieke omroep. Gewoon een vraag stellen en wachten op het antwoord is er bij dit soort types niet bij. Iets zegt me dat Twannie Boy geen PVV stemt maar op een oude partij stemt, dit is duidelijk te merken aan in zijn spastische manier van vragenstellen.
Wat mij betreft mag de PO opgeheven worden, als ik vooringenomen journalistiek wil luister ik wel naar Persbureau Tass.

Onderbuik | 04-07-12 | 14:58

Ik ben geen Wilders-adept, maar zo interview je iemand dus niet. Buitengewoon hoe onbeschoft Wilders werd behandeld.

brutus68 | 04-07-12 | 14:58

@leo de pejo | 04-07-12 | 14:51
dat is natuurlijk idioot, je kunt beter vrije wisselkoersen hebben en sturen op een inflatietarget wanneer je de gulden terug invoert.

cumshaft | 04-07-12 | 14:57

@ik doe ook mee | 04-07-12 | 14:44
Mee eens , Geert was eindeloos aan het herhalen liet, kansen liggen.
FF zitten tellen vertelde 7 x hetzelfde.

Uw Verzekeringsadvis | 04-07-12 | 14:57

Stormageddon | 04-07-12 | 14:52
Uit rancune is het antwoord. Dat ziet iedereen, maar wat is daar mis mee?

Superior Bastard | 04-07-12 | 14:57

@Tommygunner | 04-07-12 | 14:45
Held was dus sarcastisch. Ah. Fuck it...

Tommygunner | 04-07-12 | 14:57

Wilders heeft jarenlang hooghartig iedere uitnodiging voor debat of interview afgewezen en alleen via Tweets gecommuniceerd.

Gisteren is ie plotseling niet meer van de buis te slaan. Oliedom van de (publieke) media. NU zouden zij Wilders collectief moeten negeren/boycotten. 'Boontje komt om zijn loontje' heette dat lang geleden toen ik nog jong was...

M@verick | 04-07-12 | 14:56

Merlot | 04-07-12 | 14:51
Mooi toch, scherp en chargerend interviewen leidt normaal gesproken tot scherpe en chargerende antwoorden. Beter dan dat middle of the road gewauwel.
Geert hield zich dan ook redelijk staande, met zijn totaal onrealistische sprookjesprogram.

Superior Bastard | 04-07-12 | 14:56

De Nederlandse Mainstream media is compleet verziekt; een indoctrinerend propaganda kanaal voor de bovenonsgestelden.
Nergens in de Nederlandse MSM heb ik de tirades gezien en gehoord die Barosso, van Rompuy en Spaanse minister van Financiën, Luis de Guindos over Finland en vooral Nederland heen storten. Zij veegden echt de vloer aan met Nederland. Barosso en van Rompuy gilden en schreeuwden het uit, persoonlijk gericht tegen onder andere de Nederlandse parlementariërs.

Die Spanjaarden in de studio zaten te kirren van plezier hoe de Hollanders door hun minister van Financiën voor lul werden gezet.
De compleet verziekte pers in Nederland liet er niets van zien, want stel je voor dat de Nederlandse burgers zien hoe hun land dat als een gekke Gerrit die verziekte landen uit het financiële moeras trekt keihard voor lul wordt gezet.

Ik vraag mij werkelijk af in hoeverre onze pers klem zit tussen de klauwen van de EU en de Bilderbergers.

Niemands Knegt | 04-07-12 | 14:54

Heb het gezien, genante vertoning.
Het meest walgelijke vind ik altijd die "smirk" van een kwartseconde die op de tronie van een NPO-anchorman of -vrouw verschijnt zodra de keywords PVV of Wilders vallen.
Een soort van visueel ironie-teken, een knipoogje naar de kijkers: "We moeten hier even aandacht aan besteden, maar u en ik weten wel hoe het zit, toch?"

Gootbalkoning | 04-07-12 | 14:54

Stormageddon | 04-07-12 | 14:52 | + 0 -
Frits Wester, eerste vraag aan Peppi & Kokki tijdens middaginterview RTL Z. Uiteraard gaven ze er geen tevredenstellend antwoord op, maar het was zijn eerste vraag.

Zn | 04-07-12 | 14:54

Het enige waar ik me echt boos over maak is dat godwin 1 t/m 3 van ons geld over ons wordt uitgestort. Dat je eenzijdig wilt demoniseren is prima, maar niet van het geld van de anderhalf miljoen slachtoffers. En die paar miljoen die niet beter meer weten, natuurlijk.

vetkleppert | 04-07-12 | 14:54

@Stormageddon | 04-07-12 | 14:52
En dat ben ik helemaal met u eens.

ik doe ook mee | 04-07-12 | 14:53

goh, klopt wel ongeveer, dat transscript..

Dubbele Halve Zool | 04-07-12 | 14:53

Was het gisteren nog steeds capslock-day?

niet voor de hond | 04-07-12 | 14:53

@ik doe ook mee | 04-07-12 | 14:44
Weet je wat een kritische vraag was geweest?
"Meneer Kortenoeven/Hernandez, waarom stapt u uitgerekend vandaag uit de fractie? Waarom niet na het mislukte Catshuisoverleg? Waarom niet samen met Hero Brinkman? Waarom niet vrijdag a.s. als de kieslijst openbaar wordt? Vanwaar deze timing?"
Er was geen één zogenaamd "kritische" journalist die die vraag stelde. Geen één.

Stormageddon | 04-07-12 | 14:52

@miko | 04-07-12 | 14:49
Gezien de peilingen (die ik ook amper vertrouw) vraag ik me af wie er spartelend op de grond ligt.
Arogander, Sap en Samsom hopen opgelucht adem te halen, maar het 12 September komt steeds dichterbij...

necrosis | 04-07-12 | 14:52

Ach, het grote downplayen is begonnen. Tot aan zondagavond that is, want dan mag Quid weer los op de PVV.
Mooi man, dat evenwicht.

Superior Bastard | 04-07-12 | 14:52

Twan Huys zei op een moment: "Dit is geen uitzending van Zendtijd voor Politiek Partijen. Dit is een interview".

Daar heb ik twee dingen over te zeggen.
1. Nieuwsuur is WEL Zendtijd voor Politieke Partijen --- maar Slegs Vir Linkse.
2. Dank je Twan, dat je even zégt dat het een interview was. Dat was namelijk niet goed te zien. Het leek meer op een ondervraging van een dissident door de KGB.

Merlot | 04-07-12 | 14:51

Geert was hilarisch gisteren:
Terug naar de gulden en koppelen aan de Duitse mark als de oosterburen ook besluiten om uit de euro te stappen.
Indien ze dat niet doen dan wordt de gulden aan de euro gekoppeld.
Hoe verzin je het: eerst uit de euro stappen en vervolgens onze nieuwe munt aan de euro koppelen.
Mocht dat echt gaan gebeuren dan kost ons dat dankzij ome Greet 5,1 miljard euro.
Maar dan heb je ook niets.
Even off topic: vonden jullie Geertje tijdens Nieuwsuur ook niet op een lelijk wijf lijken met dat bruine gepoederde gezicht en dat geblondeerde halflange haar?

leo de pejo | 04-07-12 | 14:51

Het zal wel in deze strekking gegaan zijn maar niet letterlijk wat ik hier lees.
Dat de PO en Wilders geen vriendjes zijn is genoegzaam bekend.
Ben benieuwd of er een mailtje komt van de stagiaire van de juridische dienst van de PO.
Zou wel lachen zijn.

Che_cuevara | 04-07-12 | 14:50

Geert bukte wel voor de publieke. Dat was een dubbele afgang vond ik zelf. Laat dan ballen en ruggengraat zien door juist niet daar te gaan staan. Dat nageboorte van Han Pekel was ook lekker op dreef.

Rikketiktik | 04-07-12 | 14:50

Iemand die al spartelend op de grond ligt nog natrappen is een beetje laf.Zelfs als het Greet Wilders is

miko | 04-07-12 | 14:49

Mein Gott. Hoe kun je een gesprek voeren met zulk getetter in je oor?
Los daarvan blijf ik er bij dat te veel blootstelling aan de praatjes van politici leidt tot oplossen van de hersenen.

Dmitri Dmitrievitsj | 04-07-12 | 14:48

denk niet dat pin het zo gewild zou hebben

hetluis | 04-07-12 | 14:47

Ik kan tot mijn grote tevredenheid mededelen dat ik geen aansluiting meer heb op dat riool.
Het PVV programma kan ik zelf lezen en als ik behoefte heb aan links geleuter negeer ik mijn hoogopgeleide collegae een minuutje niet.

vetkleppert | 04-07-12 | 14:46

Joost Eerdmans had een andere benadering gekozen, vermoed ik.

Pa Cartwright | 04-07-12 | 14:46

Ik kan die zelfingenomen Twan Huys sowieso niet luchten.

James St John Smythe | 04-07-12 | 14:45

Had mooie televisie opgeleverd als die held niet door het oortje had geschreeuwd, maar het face to face had gezegd...

Tommygunner | 04-07-12 | 14:45

Wilders ging compleet onderuit in dit interview, dit toespelen op de drammerigheid van zowel Wilders als Huys is compleet negeren dat Wilders geen fatsoenlijk weerwoord had op kritische vragen. Welke provincies dan? Nou precies, mond vol tanden. Anti-establishment? Meneer is de langstzittende politicus in Den Haag. Voor de rest, zie het hele interview van 20 minuten. Geert, ik snap prima dat je alleen maar aan soundbites en vooraf geregisseerde interviews doet, je verhaal barst kapot onder serieus kritische vragen.

ik doe ook mee | 04-07-12 | 14:44

Tering welke kleuter heeft dit op de redactie in elkaar geknutseld..

R0gu4 | 04-07-12 | 14:43

grappig twanscript.

rara | 04-07-12 | 14:41

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland