Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Dierenbeulen steken kat in de fik in Nieuwleusen

katsate.jpgGoh, wat was iedereen aan het lachen om de dierenpolitie van de PVV. Maar nu kunnen we ze goed gebruiken. Ziekneuks te Nieuwleusen, Overijssel binden kat aan stokje en steken 'm in de fik. De politie van Ommen twitpicte zojuist DEZE FOTO (nsfw en goor). Man man man, wat een helden. Bah.

Reaguursels

Inloggen

Uh-Oh | 06-06-12 | 15:32 | + 0 -
Het in hokjes proppen en denken dat je mensen wel door hebt hier en dan deze shit posten dat is pas cliché

MBeen | 06-06-12 | 19:35

Leuk, er loopt ergens dus nog een psychopaatje vrij rond...

Jellinek | 06-06-12 | 15:46

-weggejorist-

Uh-Oh | 06-06-12 | 15:32

is dit alweer de nieuwe bandirah?

lefty-laveloos | 06-06-12 | 14:59

hee waar is nu het hoongelach rondom de caviapolitie van pvv gekkie Dion Graus?

Mijnbescheidenmening | 06-06-12 | 12:59

Leuk taakstrafje: Alle dierenasiels in de regio met een tandenborstel laten schoonmaken en een week lang kattenstront laten eten.

Stranger040 | 06-06-12 | 12:57

FW Ta-183 Huckebein | 05-06-12 | 17:43 | + -17 -
Is dit geen serieuze misdaad dan? Wat de neuq! Wat denk je eigenlijk dat de hermandad gaat doen? Twitteren natuurlijk! Hallo?!

hournunsmeeop | 06-06-12 | 12:36

king_dong | 06-06-12 | 12:21 | + 0 -
Kom maar op met die tips! Busje huren voor alle reaguurders die mee willen naar Nieuwleusen. Maken we er een dagje hyppy slapping van. Oudhollands gezellig toch? Kudtkinderen. Kaffers.

hournunsmeeop | 06-06-12 | 12:32

@ FW Ta-183 Huckebein

Toch, als er vuurwerk naar mijn katten wordt afgevuurd, groot, klein, dik of dun, ga ik toch verhaal halen. Krijg je geen krassen van vuurwerk op je auto dan?

MadSock | 06-06-12 | 12:30

-weggejorist-

king_dong | 06-06-12 | 12:21

Ik zou dit misselijkmakend tuig graag een weekje onder mijn hoede hebben. Na een halfuurtje zouden ze smeken om verlossing, bidden om de deaud.

Het zal je kind maar zijn, dan ben je echt geen trotse ouder mee.

Prof. Drs. Klavan | 06-06-12 | 11:46

davinci67 | 06-06-12 | 10:42 | + 0 -
Ah jij bent er dus zo 1

MBeen | 06-06-12 | 11:03

Er was altijd al een dierenpolitie en die is er nog steeds. En net als met overvallen, inbraken en ander gedoe is die echte politie niet in staat om altijd overal aanwezig te zijn. Wie denkt dat dit met een dierenpolitie voorkomen had kunnen zijn is niet goed bij z'n hoofd. Dat is dan wel weer een goede reden om weer PVV te gaan stemmen.

vitutus | 06-06-12 | 11:03

Kan aan mij liggen maar ik zie katten toch wel het liefst in deze poses. Vallen ze de vogeltjes niet lastig en schijten ze de tuin van een ander niet onder. Wel een akelig onvolledige crematie, foei!

davinci67 | 06-06-12 | 10:42

mocht ik maar 1 minuut met zo'n dader zijn.

MBeen | 06-06-12 | 10:14

Met welke hand heb je de brand mee aangestoken? Met je rechterhand? Oké, leg je rechterhand maar op het blok.

Pisvlucht-Airlines | 06-06-12 | 09:20

Ik wil dit bericht niet een bepaalde richting opduwen ofzo, maar is er al iets bekend over het type kraagje van de jassen die de daders droegen?

uitgeslapen | 06-06-12 | 08:54

kat laten blaffen in de praktijk?

TheStef | 06-06-12 | 08:37

Heel erg dit,en het gazon onder de kat is ook helemaal verbrand....

IamBack | 06-06-12 | 07:52

Mag ik de beul zijn die de daders in de fik steek!

zeefert | 06-06-12 | 07:06

Moet ik morgen ook nog naar die foto kijken als ik naar GS kom? Kan die gruwelijke aanblik niet weg?

WirMachenMusik | 06-06-12 | 01:58

Ik heb er 200 euro beloning voor over wie de dader(s) kan aanwijzen...

happysolo | 06-06-12 | 00:54

Rammstein | 06-06-12 | 00:31
Oh, jij ook al.
Nou nu zullen ze wel flux gevonden worden...

Kudtkip | 06-06-12 | 00:44

Oh, en licht je/jullie moeder in, want je/jullie zult/zullen om haar schreeuwen.

Rammstein | 06-06-12 | 00:42

Ko Reander | 05-06-12 | 23:13
Voor vinden dader(s), zou ik m'n tuin (geschatte waarde kleine 2 miljoen) overhebben.
Niet m'n leven - bij wie komt m'n supertweeling dan terecht?

En wat was je dan van plan met inzameling cash?
De boel regelen zoals Pistolen Paultje?
Dat fix je toch niet via GS?
Dat fix je zelf, of niet.

De dierenpolitie, hoe goed bedoeld ook, heeft dit niet kunnen voorkomen.
Nog tal van andere dieren zijn gruwelijk de klos (geweest).
Van deze recente onlust heb ik al wakker gelegen en kijk vooral niet als je vannacht zelf nog wil slapen: hhttp://www.omroepbrabant.nl/?news/1721861013/27+jaar+oude+Shetland-pony+dood+na+mishandeling+in+Gilze.aspx

En gewoon niks wat je er als gewone burger tegen kunt doen.
Totaal niks.

Kudtkip | 06-06-12 | 00:36

Daders
Laat je adres weten bij de redactie.
Kom ik even langs.

Rammstein | 06-06-12 | 00:31

Oh oh wat zijn we allemaal schijnheilig, wel muggen en spinnen platmeppen maar als het een kat is met een lief vachtje mag het ineens niet meer?

Bierkameel | 06-06-12 | 00:08

Jammer dat de VVD de dierenpolitie heeft teruggedraait.

funkyd | 05-06-12 | 23:56

Dus er zijn helemaal nog geen tinten bekend?

Shareholder II | 05-06-12 | 23:52

@ Bruno Alaska | 05-06-12 | 20:36
Poezebeest kan ook aan de stok gestorven zijn en daarna aangestoken. (of het dat veel beter maakt).

PisFinger | 05-06-12 | 23:23

Kudtkip | 05-06-12 | 22:59 |
Ik wil het nog wel verhogen hoor. Ik hoop dat anderen ook wat over hebben. Elke euro is welkom

Ko Reander | 05-06-12 | 23:13

A New Today | 05-06-12 | 22:06
Dan kun jij dus best (in drievoud..) verder getuigen.
Hoe laat en waar precies je een dode kat langs de weg zag.
En of deze, nog best te identificeren, erop leek.

Mind us all: er is al zo iets dat heet 'Kadaverdienst' in dit land.
Die haalt aangereden dieren in het verkeer op.
Deze dienst, wanneer er zo'n roadpizza (platgereden dier dus) als het gechipt is, kan het arme dier meteen scannen en melden aan de instanties waar het geregistreerd staat, met directe melding aan 'baasje'.

Geen chip? Kadaverdienst haalt evengoed deze troosteloze dieren van de weg.

Nog eens, qua topic: dit arme dier is zichtbaar bewust mishandeld.

Ko Reander | 05-06-12 | 22:10
Mijn naam etc. is al lang bekend bij redactie.
Niet in de laatste plaats vanwege wanhopige oproep hervinden een van m'n twee verdwenen homies (die 1,5 dag later olie-gegeurd en hongerig thuis kwam).
Pritt dank ik nog altijd om tempering hysterische oproep - my lovely boy came home. And stayed, so far.

Toch, dit is heus grofe shit.
Alleen, waag je nou maar niet aan vergelding.
Cash uitloven?

Geen Kans.

Kudtkip | 05-06-12 | 22:59

misschien kinderen die willen weten of het grapje 'hoe kun je een kat laten blaffen' ook echt werkt?... (te vroeg??)

urbanner | 05-06-12 | 22:56

Voor dit soort hufters ben ik voor de Sharia

jolovonfransisco | 05-06-12 | 22:51

slogan voor de verkiezingen:

stemmen op de sp is als je portemonnee aan roemer geven met de woorden:'neem er maar uit wat je nodig hebt voor je hobbies hoor'

***verdwaasd mompelend over kattenmollers gaat kopje koffie zetten***

dekogelkwamvanlinks | 05-06-12 | 22:46

@Moonwarrior | 05-06-12 | 22:31 | + 0

ja.

maar jij bent ook liev hoor

ik ben trouwens geen d66'er, pvda'er en zeker geen sp'er

dekogelkwamvanlinks | 05-06-12 | 22:44

wat een kudtweer om te barbecuen....

dekogelkwamvanlinks | 05-06-12 | 22:42

Asmodean | 05-06-12 | 20:37
En vertel eens welke partijen er voor hebben gezorgd dat we te weinig politie hebben en te veel politie op het bureau zit papier in te vullen? Kom zeg het eens. En dan vonden jullie het allemaal goed dat de helft van de politie langs de weg staat foto's te knippen. Dat is 30 jaar lang nooit een probleem geweest. En nu moeilijk doen over 500 agenten die voor de dieren inzetbaar zijn? Kom op zeg. Het is NOOIT een prioriteit geweest van de politie om kinderporno tegen te gaan want elke dader die ze pakken wordt alleen maar geknuffeld na 30 jaar 'progressief' beleid. Dus waarom maak je je druk om een tekort aan politie als je het knuffelbeleid steunt? Als je D66er bent, of PvdAer dan ben je helemaal niet van het aanpakken van criminelen, maar van het snel vrijlaten want het zijn toch lieve jongens of niet?

Moonwarrior | 05-06-12 | 22:31

@leijpeideaud | 05-06-12 | 21:57
Als je uit de bijbel wil citeren, dan kom je wel zo intelligent over als je dan ook (de kern van) het gehele boek kent
Je citeert uit het oude testament maar bent duidelijk niet bekend met net nieuwe testament waar Jezus dit stuk uit de joodse geschriften expliciet verwerpt.

Ven1V1d1V1c1 | 05-06-12 | 22:23

Ik schrik bijna nergens meer van. Mensen in deze staat kan ik tegen.

Maar dit is voor het eerst sinds lange tijd dat ik volledig geschokt ben van een plaatje op het internet.

Ik zou de dader(s) precies hetzelfde willen aandoen. Dan zullen ze pas voelen wat ze het arme beest hebben laten doormaken.

Wie aan mijn katten komt, komt aan mij. Dan komen ook bij mij moordneigingen boven.

MacMiep.nl | 05-06-12 | 22:18

A New Today | 05-06-12 | 22:06 | + 0 -
Bovendien lijkt de grond bij zijn achterpoten zodanig omgewoeld te zijn, alsof hij probeerde op te staan. *rilling over rug voelt lopen*

wazakzegguh | 05-06-12 | 22:11

-weggejorist-

Ko Reander | 05-06-12 | 22:10

A New Today | 05-06-12 | 22:06 | + 0 -
Dat denk ik niet, waarom zouden ze die stok anders vastgemaakt hebben aan het beessie? Een dooie kat loopt immers niet zo ver meer...

wazakzegguh | 05-06-12 | 22:09

Dit is te ziek voor woorden, de 'stukken nageboorte' die dit gedaan hebben (mensen kan ik ze niet noemen, zelfs de term 'beesten' is al te hoog gegrepen voor dit uitschot), mogen wat mij betreft preventief worden geëuthanaseerd, geen TBS of wat dan ook. Kost alleen maar geld, moet je niet willen uitgeven aan nageboorte...

redhawk | 05-06-12 | 22:09

Ik hoop dat de daders kanker krijgen of iets in die trant

Solid Snaak | 05-06-12 | 22:07

Kom zelf uit N'leusen, rij iedere dag langs Eshuisweg, dat is in de buurt van vindplaats. Daar lag gisteren een dode poes in berm. Poes vandaag niet meer zien liggen en nu dit bericht. Hoop dat het gaat om hetzelfde poesje en dat die dus al dood was...

A New Today | 05-06-12 | 22:06

Kom zelf uit N'leusen, rij iedere dag langs Eshuisweg, dat is in de buurt van vindplaats. Daar lag gisteren een dode poes in berm. Poes vandaag niet meer zien liggen en nu dit bericht. Hoop dat het gaat om hetzelfde poesje en dat die dus al dood was...

A New Today | 05-06-12 | 22:06

Kom zelf uit N'leusen, rij iedere dag langs Eshuisweg, dat is in de buurt van vindplaats. Daar lag gisteren een dode poes in berm. Poes vandaag niet meer zien liggen en nu dit bericht. Hoop dat het gaat om hetzelfde poesje en dat die dus al dood was...

A New Today | 05-06-12 | 22:06

Smerige zieke hufters.

Broedsel | 05-06-12 | 22:01

Nieuwleusen een klein dorp, de daders moeten dan toch snel te vinden zijn, tam tam gaat daar snel. Hopelijk zijn er echte gelovige mensen die trouw aan de bijbel zijn, en de zin oog om oog tand om tand letterlijk nemen !. Een beetje gelovige....

leijpeideaud | 05-06-12 | 21:57

De meeste seriemoordenaars en sadisten zijn met dieren begonnen. Nu is dit al erg genoeg maar het lijkt me belangrijk om de dader op te sporen voor we over een paar jaar in de ban zijn van Skipper de Staphorsterripper.

The immortal | 05-06-12 | 21:45

Juist hierom heb je niets aan die dierenpolitie. Wat gaan die doen?
Hier stuur je forensisch deskundigen op af en schakelt de recherche in.
Al was het maar omdat dit soort jonge 'sick fucks' op latere leeftijd vrijwel altijd uitgroeien tot psychopaten. Voorkomen is beter dan genezen.

Ven1V1d1V1c1 | 05-06-12 | 21:44

Dat soort gasten weet gewoon dat ze uiteindelijk toch nooit gestraft worden.
In zo'n geval is de beste methode het ze af te leren gewoon beiden 15 zweepslagen op de blote rug. Ja, dat doet pijn. Dat doet levend verbranden ook bij zo'n kat.
.
Ook voor die jongens zelf is dat beter. Leren ze dat het fout is wat ze gedaan hebben en hoeven ze niet naar de gevangenis.

du Roi Soleil | 05-06-12 | 21:39

Schofterige streek zeg, moge de dader(s) een pijnlijke vreselijke ziekte krijgen!

Blote Bertus 2000 | 05-06-12 | 21:39

Ik heb nooit gelachen om dat hele dierenpolitie idee. Er worden heel veel dieren gemarteld, gestoken en mishandeld, op dierenboerderijen als iedereen weg is, of zoals hierboven, gewoon, een poes in het wild. Vaak zijn het mensen met een schroefje los, die oefenen voordat ze naar het grote werk overstappen. En dan bedoel ik geen paard.

mental K | 05-06-12 | 21:32

Gevoel van macht bekroop de politici die de Caviapolitie de nek brak.

Jezus Christ | 05-06-12 | 21:29

plantenspuit en water zijn wel leuk, maar daar heb je niks aan als ze beneden op de parkeertplaats op jouw motorkap van de auto gaan zitten, met als resultaat een heleboel krassen op je auto.
Als dat maar vaak genoeg gebeurt bij genoeg auto's dan is en blijft de kleine flut-vuurpijl het beste medicijn; je raakt niemand of niets, maar kat schrikt van gesis en miniem plofje, en die zie je voorlopig niet meer.

FW Ta-183 Huckebein | 05-06-12 | 21:17

Seriemoordenaars beginnen ook vaak met dierenmishandeling en het doden ervan.
Van mij mogen die graftakken preventief geruimd worden.

Lampelul | 05-06-12 | 21:15

GVDmes krapuul. Kapotslaan en in de fik steken, nee wacht in de fik steken en zorgen dat net voordat ze de pijp uit gaan het vuurtje doven. Gore klootzakken.

elwokkel | 05-06-12 | 21:14

Ies koeltoer! Je weet tog!

McPhart | 05-06-12 | 21:08

Moet je je voorstellen dat deze zieke geesten vrij rondlopen. Ontbreekt duidelijk iets in de bovenkamer. Zulke mensen kunnen vaak ook nog kinderen krijgen. Je moet er niet aan denken. Wat een aanwinst voor de maatschappij.

Maurice63 | 05-06-12 | 21:02

... ziek... in... je... hoofd...

machete74 | 05-06-12 | 20:50

Asmodean | 05-06-12 | 20:37 |
Als er te weinig politie-manuren op kinderporno zitten kun je beter eerst eens kijken naar de opsporingseffectiviteit per manuur in vergelijking met bijvoorbeeld onze buur-deelstaat NRW. Minder kantooruren, minder flitsuren en minder kinderszonderachterlichturen. Daar zit het probleem. Niet bij gespecialiseerde aandacht voor dierenmishandeling en daardoor indirect ook voor huiselijk geweld en geweldsdelicten in het algemeen.

WirMachenMusik | 05-06-12 | 20:48

WirMachenMusik | 05-06-12 | 19:59
Je post hier en om 20:08 verschafte me precies het deelde gevoel en wijsheid waar ik naar zocht.
Veel dank.

Muziek! Vette NL bassflow uit de jaren '70.
Toffe song (over jongetje dat kat plaagt, maar terug gefloten wordt door familie...). Partner:
www.youtube.com/watch?v=mpA9UUqiAMc
En de escape? Zit dit stuk, met les, te ontleden op de piano.
Vindt de tweeling allemaal prima...

Kudtkip | 05-06-12 | 20:47

-weggejorist-

Ruitspek | 05-06-12 | 20:39

Seriemoordenaars starten altijd met dieren...

EBM_FTW | 05-06-12 | 20:38

WirMachenMusik | 05-06-12 | 20:08 |
De echte reden voor het weghonen van de dierenpolitie is het feit dat er 500 agenten bezig zijn met dieren, terwijl slechts een tiende daarvan bezig is met het opsporen van kinderporno. De reden voor het weglachen van dit bespottelijke plan is dat het in tijden van crisis ongelooflijk gek is om 500 man in te zetten om cavia's te controleren, terwijl de politie al kampt met een groot personeelstekort om belangrijke zaken aan te pakken dan een paard die in de modder staat. In dit geval is de kat dood en heb je recherchewerk nodig om uit te zoeken wie dit gedaan heeft, er is geen enkele reden waarom een animalcop dit beter zou kunnen dan welke andere agent dan ook. Jij als PVV'er zou beter dan wie ook moeten weten dat de enige reden dat soortgelijk verlichte geesten als Graus dit plan steunen, is omdat niemand kritiek durft te hebben op de voorganger van de Grote Wilderskerk.

Asmodean | 05-06-12 | 20:37

@PisFinger | 05-06-12 | 19:52

Dode katten bind je eerst vast aan een stok natuurlijk, voordat je ze aansteekt, kunnen ze niet weglopen.. Is overigens om dezelfde reden dat dode mensen ook in een kist opgesloten worden voordat ze gecremeerd worden...

Bruno Alaska | 05-06-12 | 20:36

Krijg spontaan een bloedneus.
Wat een raar ondier is de mens toch ook.

daan5606 | 05-06-12 | 20:35

Daders behoren zeer waarschijnlijk tot een bepaalde groep in onze samenleving die een gruwelijke pest hebben aan dieren en geen greintje respect voor het leven in het algemeen.
Need I say more?

copywriter | 05-06-12 | 20:33

Zo een onschuldig dier die na je toe komt als je zegt "pssst" Oh, wacht...

datisookwat | 05-06-12 | 20:31

Dapper zeg, je zou het ze zien doen... Daar ga ik wel een paar dagen op een schoffel voor leunen hoor :)

Zuurmannetje | 05-06-12 | 20:29

De daders wens ik een extreme explosieve wildgroei aan tumoren aan den tong

De Gnoe | 05-06-12 | 20:28

Een ongeschaafde vuren balk van 5 bij 5 anaal inbrengen bij de daders en dan er weer langzaam uittrekken.

FrankVeer | 05-06-12 | 20:27

Dat je tot zoiets overgaat heb je een sneu en geestelijk arm leven.
Ja en dan nog wordt Graus nog steeds uitgelachen om zijn strijd tegen dit soort vreselijke dingen.

lanexxx | 05-06-12 | 20:23

Vanaf nu gebruik ik het woord 'beestachtig' niet meer... Mensachtig dekt meer de lading denk ik...

Dr. Oplul | 05-06-12 | 20:23

Ongelofelijk triest dit! Als ze die persoon(en) te pakken krijgen... Dan krijgen ze zeker 5 uur taakstraf!

DutchBodybuilding | 05-06-12 | 20:22

@ irma zonderboezem | 05-06-12 | 20:02
En kikkers kussen mag wel? Hypocriet!

Rikketiktik | 05-06-12 | 20:21

Wat een ongelooflijke hufters zeg.. Wat een tuig heb je toch in de wereld..

robboman | 05-06-12 | 20:21

Deze daders wens ik ongeneselijke kanker toe. Met veel pijn, zonder behandeling aub.

sadfkasdhfd | 05-06-12 | 20:12

Balkbrug is dichtbij. Zet ze maar tussen Robert M

stoppelbaard | 05-06-12 | 20:09

Je mag een hekel aan katten hebben, maar als je dit goedkeurt is er iets mis met je als persoon en heb je dringend hulp nodig. Persoonlijk zie ik uitschot als dat liefst een net (pijnloos!) spuitje krijgen.

Noordelijke Rukkert | 05-06-12 | 20:09

Asmodean | 05-06-12 | 19:58 |
Dat is nu al tich keer voorgekauwd: er zou speciale en gespecialiseerde aandacht voor dierenmishandeling moeten zijn. En dat alleen al omdat in vele wetenschappelijke onderzoeken is vastgesteld dat dierenmishandeling een robuuste voorspeller voor het plegen van geweldsmisdrijven en huiselijk geweld is.
Je weet toch wel, dat argument van Graus dat weggehoond werd omdat het voornamelijk onderzoeken uit angelsaksische landen betrof en daarom, zo werd beweerd, hier niet van toepassing waren.
En als D66'er weet jij beter dan anderen dat de echte reden voor dat weghonen was dat het een voorstel van de PVV betrof.

WirMachenMusik | 05-06-12 | 20:08

He, dierenbeul. Ga eens heel hard deaud. Moge ze u ook aan een paal vastbinden en langzaam laten branden.

harry poster | 05-06-12 | 20:07

BBQ-en.... Ur doing it wrong!

Hayden | 05-06-12 | 20:06

De mens is in staat om het grootste beest te zijn wat er rondloopt. Misselijkmakend dit.

bonje | 05-06-12 | 20:05

Als ik dierenmishandeling zou zien, zou ik alles doen in mijn macht om de dadres blijvend letsel toe te brengen.
Of het een kat is of een kikker die gemarteld wordt!

irma zonderboezem | 05-06-12 | 20:02

Was vrijwel zeker een huiskat die mensen vertrouwde. Een wilde of verwilderde kat krijg je niet zomaar gevangen en aan een stok gebonden. Welke onmensen hebben we toch in ons midden om aan zo'n gruweldaad plezier te beleven. Voor zeker ook nog maar het topje van vele ijsbergen.
Ook namens mijn hond en poes bedankt dat hier vrijwel iedereen dezelfde walging en verontwaardiging voelt als wij.

WirMachenMusik | 05-06-12 | 19:59

Hoezo hebben we de animalcops hiervoor nodig? De gewone politie doet nu toch onderzoek naar deze verschrikkelijke mishandeling? Wat een onzin zeg.

Asmodean | 05-06-12 | 19:58

Nu doen ze het met dieren later ook met mensen , oppakken en een chip implanteren en een heel leven lang volgen.

Eurotokkie | 05-06-12 | 19:57

tiswat | 05-06-12 | 19:27
Jawel hoor, laatste tijd behoorlijk wat, heen en terug van m'n werk. Kon de meest verse nog maar net ontwijken of zo mikken dat er niet ver moes van maakte.
Ook al die aanblikken deden pijn.

grote haas | 05-06-12 | 19:39
Kan maar zo.
Deze dode kat is voluit verstijfd.
Reeds gestorven dieren zijn slap, die gaan niet ineens strak hangen aan een stok.

*zoekt nu zelf wel even een plek zonder klotezooi op*

Kudtkip | 05-06-12 | 19:55

Het verschil tussen een kat en -bijvoorbeeld- een alligator is dat je met de eerste een band aan kan gaan, die vanuit de kant van het diertje onvoorwaardelijk is.

Dat is het probleem hier, dat je zo iets bijzonders in de fik steekt. (even de zwerfkat in de voortuin wat lekkers geven)

BlakeMiddle | 05-06-12 | 19:53

OT: Wie zegt dat die kat levend in brand is gestoken?

PisFinger | 05-06-12 | 19:52

Teveel in andermans tuin zitten kakken. Ik heb een gruwelijke hekel aan die tyfusbeesten die altijd in de tuin van een ander kakken. Maar dit gaat veeeeel te ver. Af en toe een trap of de supersoaker erop heb ik geen probleem mee. Maar dit doe je niet.

terazino | 05-06-12 | 19:51

Wat een extreme lowlife ben je dan zeg om dit te doen bij een onschuldig beessie. Wat heb ik een ontzettende schurfthekel aan dit soort dierenbeulen. Minderwaardig tuig is het.

De Gnoe | 05-06-12 | 19:49

@ Skeletor de dikke | 05-06-12 | 17:36
Succes en eetsmakelijk met het eten van je platgeslagen vlieg.

@ FW Ta-183 Huckebein | 05-06-12 | 17:43
Doosje lucifers kost minder... wwwooeeefFFFF

PisFinger | 05-06-12 | 19:48

Nog niet zo lang geleden deden katholieken dit met ketters (mensen zoals jij en ik).

Rest In Privacy | 05-06-12 | 19:45

ProTagger | 05-06-12 | 19:28
Mooi, zijn we het weer eens. Dus graag niet meer zoals hierboven zeiken op loslopende beesten, maar op beesten die je tuin volschijten of slopen.

Willem Hollander | 05-06-12 | 19:44

@dr_morreau 18:37 Ik denk dat u die brandweerman bent die naar de door hem zelf aangestoken fik staat te kijken.

grote haas | 05-06-12 | 19:39

ja hoor
daarvoor stellen we 500 agenten vrij.
tuurlijk

dierenpolitie zou in de slachthuizen aan de slag moeten.
controleren op clenbuterol
veetransporten aanhouden
neuh... daar zijn ze niet voor
wel voor dode katten mishandeling
dat wel

2emeREP | 05-06-12 | 19:39

Dat tuig mag heel blij zijn dat ze mij niet tegen komen, omdat ik niet weet wie het zijn. Dan zouden jullie daarna hier een nog kloterige foto kunnen plaatsen. Mijn adrenaline schiet boven de limiet uit als ik dit zie. En ik heb al moeite me te beheersen als ik de gemiddelde hbo-er zijn bek open hoor trekken.

FlonVabbergasted | 05-06-12 | 19:37

Elke seriemoordenaar begint met doden van katten.
Dus deze zieke geest is in expirimenteel stadium.
Snel oppakken en op Texel zetten + sleutel weggooien

TheNox | 05-06-12 | 19:36

SvennusMax | 05-06-12 | 19:23
Bij rituele slacht wordt ten eerste vergeving voor de aanstaande daad aan de *kuch* de grote vader gevraagd (zonder op antwoord te wachten overigens) en daarna de hals (concentratie zenuwen en hoofdaderen) van te doden dier (of medemens) door gejast.
Daarna, mits consumptie het doel, op het vuur.

Verschil voldoende duidelijk?

Kudtkip | 05-06-12 | 19:35

Heeft de dierenpolitie niets mee te maken. Gewone politie erheen!

Fret Kroked | 05-06-12 | 19:35

Als een kat al 9 levens had, dan heeft hij ze nou allemaal verspeelt.

carramba | 05-06-12 | 19:35

Na het leegroven van vogelnestje nr 99 vond moeder natuur het genoeg. Het alpha zoogdier werd ingeschakeld en na eventjes met de kat gespeeld te hebben, moest die dood... Natuurlijk is dit een rotstreek van moeder natuur...

number668 | 05-06-12 | 19:35

@ Willem Hollander

Ik heb principieel niets tegen loslopende beesten, mits ze geen leed/overlast veroorzaken =)

ProTagger | 05-06-12 | 19:28

Laat de dierenpolitie meteen even een tussenstop bij mijn ex maken, die heeft moedwillig mijn konijn laten verhongeren.

malawi | 05-06-12 | 19:27

Nog nooit een dooie kat aan de kant van de weg zien liggen?

tiswat | 05-06-12 | 19:27

Woef

maruyama | 05-06-12 | 19:26

Wat doen ze hier toch ongelofelijk moeilijk! Dat dier was waarschijnlijk al dood. Daardoor kon de jeugd waarschijnlijk experimenteren. Hier zie ik geen kwaad in.

tiswat | 05-06-12 | 19:25

Hoe krijg je een poes kaal? Nou, meestal doen vrouwen dat zelf.

Eduard-Khil | 05-06-12 | 19:25

Dus dit dier is levend gemarteld voordat het dood ging?
En hoe is dit ook alweer anders vergeleken met rituele slacht?

SvennusMax | 05-06-12 | 19:23

Wie zo weerzinwekkend weinig respect heeft voor leven, is gewoon psychopatisch en een gevaar voor zijn of haar leefomgeving. Degene die dit heeft gedaan is waarschijnlijk al in contact gekomen met politie of zal dat nog doen, vanwege geweldsmisdrijven. Mijn advies: zoek hulp, of maak jezelf van kant.

Statler en Waldorf | 05-06-12 | 19:20

kriebeltjes | 05-06-12 | 19:02
Dat is mede het gruwelijke, aan stok vastgebonden.
Dit was volgens mij geen reeds dode kat. Mogelijk gestikt aan die stok (hoe die open bek nog naar adem lijkt te snakken).
En verder grafisch bezien, niet op laten fikken tot verkoling: dit heeft alles weg van een perverse misdaad.

GRrrrRRRR!!!

Kudtkip | 05-06-12 | 19:20

ProTagger | 05-06-12 | 19:12
"Punt is gewoon dat er minder loslopende en schijtende honden/paarden etc zijn" Da's waar, hoewel ik het met honden weleens betwijfel aangezien die vaak moeten scheiten van de baas op diverse plaatsen waar het niet mag. Maar dat is het punt juist niet, het probleem is dat legio mensen katten of honden hebben die het nog niet eens waard zijn/aankunnen om voor een woestijnrat in een kooitje te zorgen. Maar nogmaals, wat is je probleem met loslopende beesten?

Willem Hollander | 05-06-12 | 19:19

@Willem Hollander

Het gaat er niet om wat andere dieren doen. Punt is gewoon dat er minder loslopende en schijtende honden/paarden etc zijn. Dat zo'n beest een keer wat kattenkwaad uithaalt zal mij echt een worst wezen, verder heb ik op dit moment ook vrij weinig last van katten. Maar ik hoor en zie genoeg om mij heen om te bevestigen dat er genoeg mensen zijn die last hebben van onze feline friends. De kat blijft paradoxaal; meest geliefd onze huisdierenbezitters, en meest gehaat over het algemeen.

ProTagger | 05-06-12 | 19:12

poesjes zijn lief,, en mannen die dit doen moeten pijn krijgen!

Janvanschaffelaar | 05-06-12 | 19:05

HSVOBW | 05-06-12 | 18:20
Da's lef hebben, in een topic als dit.
Het is dat je er 'algemeen' bij zet, zou me toch aangesproken voelen...

Nou woon ik volgens de laatste monitor in (van oudsher toch al) de slechtste wijk van de stad, ronduit asociaal zeg maar. Tuig van de richel.
Hoe typisch dat we onderling en met onze dierentuin alles bij elkaar soms best een grote bek opzetten, maar er gewoon zijn voor mekaar als het moet.

Asociaal is het om een dier te mishandelen, te laten lijden, en het nog te tonen ook.
Skeletor de dikke | 05-06-12 | 18:47
Dat geldt wat mij betreft dus voor alle dieren. Behalve muggen...

Kudtkip | 05-06-12 | 19:04

Ik snap niet dat sommigen denken dat er geprobeerd zou zijn een reeds dode kat te cremeren. Waarom zou je die vastbinden aan een stok? Dooie beesten rennen volgens mij niet weg. Toch? Wat betreft de daders: sterf pijnlijk en langzaam.

kriebeltjes | 05-06-12 | 19:02

"Mijn probleem is dat ze 80% van de tijd gewoon overlast veroorzaken"
Da's onzin wilde ik er nog bij zeggen trouwens. Niet meer of minder dan met honden of andere beesten. Beetje tolerant zijn hier en daar kan ook geen kwaad als je met zijn allen in vinexrijtjes bij elkaar gaat wonen.

Willem Hollander | 05-06-12 | 19:02

En weer een gewetenloos kind(eren) in de samenleving dat met of zonder 'jeugdzorg' uitgroeit tot een sadistische psychopaat.

Hanxie | 05-06-12 | 19:02

Het zal best dat mensen overvolle wijken last van andersmans katten hebben, maar dan maak je zo'n beest nog niet dood. Dat beest kan dr niets aan doen.

Dagobert D. | 05-06-12 | 19:02

ProTagger | 05-06-12 | 18:52
Ik weet het niet hoor, maar hier in de buurt neemt iedereen met een vijver maatregelen, niet eens per se voor katten, reigers bijvoorbeeld zijn een veel groter gevaar.

Willem Hollander | 05-06-12 | 18:57

@ Willem Hollander

Mijn probleem is dat ze 80% van de tijd gewoon overlast veroorzaken. Mijn buurman kan geen vissen meer houden omdat een van onze andere buren weigert zijn katten binnen te houden of iets eraan te doen. Het probleem is dat hij verlangt dat de visseneigenaar zelf maar maatregelen neemt, maar dat is de omgekeerde wereld nietwaar?

ProTagger | 05-06-12 | 18:52

Ik durf de discussie best aan, maar moest eerst ff eten. Mijn punt is als dierenwelzijn zo belangrijk is, waarom dan niet voor alle dieren?
En de mensen die zo hard gillen dat de daders gemarteld moeten worden, moeten misschien zelf eens hulp gaan zoeken, stelletje sociopaten.

Skeletor de dikke | 05-06-12 | 18:47

Middenin de biblebelt, nuff said.

Bulloch | 05-06-12 | 18:46

@Quacka | 05-06-12 | 18:31
JA

Madahkantognie | 05-06-12 | 18:44

ProTagger | 05-06-12 | 18:37
Dan zijn we het gewoon eens, wat is je probleem met loslopende beesten dan?
Mij vorige buurman, een oude man, had legio katten die hij los liet lopen (en voortplanten ieder jaar nestjes met de schuur als als voer-, schijt, en slaapplaats)had ik echt geen last van.

Willem Hollander | 05-06-12 | 18:44

Geen geld voor de dierenpolitie, maar gelukkig was er wel geld voor kunst en cultuur, en daarmee was de beschaving gered aldus Pechtold.

lompe smurf | 05-06-12 | 18:44

Je kunt poezen gewoon vreselijke irritante beesten vinden. Dat vind ik ook. Maar dan geef je ze toch gewoon een flinke schop i.p.v. dat je ze verbrand. Onmenselijk.

roze_bril | 05-06-12 | 18:43

Als ik zo iets zou zien timmer ik die lui helemaal in elkaar. Heerlijk, alle remmen eraf op dergelijk niet levenswaardig volk. En daar ben ik bereid voor te zitten ook. Met een glimlach.

Pablo Escobar | 05-06-12 | 18:43

Dit soort hufters moeten ze gewoon in de tijgergedeelte van de dierentuin gooien, eens kijken of het dan nog zulke helden zijn.

Madahkantognie | 05-06-12 | 18:42

Gvd wat een klootzakken. Wat voor een trieste en zieke geest ben je dan als je lieve beestjes een beetje bruut en zinloos gaat lopen mishandelen. Dat soort gasten mogen ze van mij echt flink in elkaar beuken...

Ih8yousf | 05-06-12 | 18:42

@emielos12 | 05-06-12 | 18:01 | + 1
Nu je het zegt...
Ik schrik er van!
Nooiing | 05-06-12 | 18:12 | + 0 -
En dat soort geneuzel slaat dus nergens op.
Iemand uit het vwo of havo kan het zo goed doen.
Denk maar niet dat de mensen die op havo/vwo zitten allemaal lievertjes zijn. Trust me ik spreek uit ervaring

emielos12 | 05-06-12 | 18:41

Ik moet echt janken om deze foto. Welke gestoorde idioot doet zoiets nu?? Zulke personen gaan later ook mensen martelen vrees ik.

Kunera | 05-06-12 | 18:40

@ koekje erbij

Dat is wel erg kortzichtig; als je een kat hebt die zowel binnen en buiten rondloopt, gaat hij sowieso een enkele keer buiten het huis schijten. Zorg er dan aub voor dat een ander er geen last van heeft. Datzelfde eisen we ook van honden en paarden. Dat dat ook niet altijd gebeurt is geen excuus om het van katten maar goed te praten, iedereen moet zijn best doen om het leefbaar te houden.

ProTagger | 05-06-12 | 18:39

ProTagger | 05-06-12 | 18:15
Van mij geen minnetje hoor.
Hierboven al aangegeven door Koninging Beatricks | 05-06-12 | 17:47.

Hanteer de plantenspuit bij ongewenst kattenbezoek.
Anekdote.
Tijdje terug belde man uit de straat aan met de mededeling dat mijn grijze kat bij z'n duiven vandaan moest blijven, anders zag ik 'm niet meer terug.
Huh?

Mijn kat is niet grijs, en ik heb een tweeling met heel andere tekening.
Dit zijn ze - oh ironie voor het liedje erbij.
Die komen niet eens voorbij de poort, en dan nog, áls je ze te dichtbij ziet: plantenspuit. Voor mijn part tuinslang. Ze mogen best weten waar weg te blijven.
Met water dus, geen vuur.

Vraag mij verder even niet wat ik vind van duiven die hier de boel onderschijten...

Kudtkip | 05-06-12 | 18:39

Ik krijg hier dus echt gelijk een ongelooflijk kutgevoel van, na het zien van deze foto. *Mijn twee katten eens flink in de watten leggen gaat vanavond*

Lucille Werner | 05-06-12 | 18:39

koekje erbij? | 05-06-12 | 18:36
Ik krijg de indruk dat het zo'n type is als één van mijn oude buren, die al een rolberoerte kregen als een paar vogeltjes in zijn mooie struikgewasje neerstreken.

Willem Hollander | 05-06-12 | 18:38

De daders hiervan mogen van mij -ongeacht leeftijd, afkomst of wat dan ook- vannacht aan een pijnlijke hartaanval sterven. Hard ? Ach, de wereld verliest niets aan zulke klootzakken. Deze kat was 10 keer waardevoller dan het monster die dit deed.

Rest In Privacy | 05-06-12 | 18:38

En weer (bijna) niemand die even nadenkt, goed kijkt en de conclusie trekt dat die kat dood aangetroffen is, en met een stokje door zn halsbandje op een vuurtje gemikt is om te kijken of en hoe zoiets fikt....
Nee hoor, meteen verbaal aan het martelen slaan, en dat je dan zelf dus sadistischer bent dan deze gastjes dringt niet door natuurlijk. Man man, wat een intellect weer hier...

dr_morreau | 05-06-12 | 18:37

@koekje erbij

Ik heb geen huisdieren. Bovendien heb ik ook geen voorkeur voor honden,katten,konijnen,paarden etc etc. Enige wat mij interesseert is hoe de eigenaar ermee om gaat als zijn dier overlast veroorzaakt. En in dat geval vang ik vaker bot bij kattenmensen dan bij hondenmensen.

@Willem Hollander

Als honden irritant zijn is dat 100% de schuld van de eigenaar, net zoals dat bij katten het geval is. Verschil is echter dat je een kat niet kunt commanderen dat hij niet bij mij in de tuin schijt, katten zijn namelijk individualistisch, luisteren niet naar hun eigenaar. Oplossing? Neem een kattenren of kom persoonlijk de zooi opruimen bij mij in de tuin, dat eis ik ook van hondeneigenaren als hun hond een keer de tuin uit schiet.

ProTagger | 05-06-12 | 18:37

Willem Hollander | 05-06-12 | 18:30
Juist,als je een kat leert dat hij het op de bak moet doen,gaat hij het niet in de tuin doen. Kwestie van opvoeden,maar vooral de eigenaren.
Hetzelfde als met kinderen, daarom schijten de roma-kinderen,dus gewoon op de kinderspeelplaats buiten.(of had je dat nog niet gelezen)

koekje erbij? | 05-06-12 | 18:36

Verplicht het olifantenverblijf van de plaatselijke dierentuin stront-vrij maken voor een jaar of twee, dat lijkt me wel een gepaste straf.
Wanneer dat volbracht is , nog even tussen neus en lippen door melden dat daar nog een jaartje nijlpaarden-verblijf achteraan komt.

Jackanders | 05-06-12 | 18:36

Ben niet zo`n kattenfreak , maar dit is gvd te gek voor woorden. Niet normaal hoe sommige mensen aan het afzakken zijn tot een niveau ver onder 0.

dutjekol | 05-06-12 | 18:34

Mocht ik ooit iemand betrappen zoiets te doen, dan kotm die langs die kat te liggen, maar dan in stukken.

Moonwarrior | 05-06-12 | 18:33

KLOOTZAKKEN! Op de brandstapel met deze ongelooflijke randdebielen!

Firstblood | 05-06-12 | 18:32

Scenario: Over een paar jaar mogen we als gemeenschap tonnen per jaar uitgeven voor de celstraf + TBS voor de lui die dit gedaan hebben. Jeugdzorg had geen vat op ze en het ging van kwaad tot erger. Waren het opeens mensen die zomaar het slachtoffer werden. Ik voorspel u, lieden die dit soort zaken in hun zieke hoofd halen gaan van kwaad tot erger.

PythonJunkie | 05-06-12 | 18:31

met dank aan D66 en Groen-links hebben we geen dierenpolitie meer. De haat tegen Wilders was groter dan principes en logica.
Zijn Pechtold en Sap nu medeplichtig?

Quacka | 05-06-12 | 18:31

ProTagger | 05-06-12 | 17:53
Nou vooruit. Scheiten is een kwestie van opvoeden, imho.
Verder is dat gejank 's-nachts behoorlijk irritant, maar dat komt niet zoveel voor, aan de andere kant komt geluidshinder uit allerlei kanten. (zo had één van mijn vorige buren een hond die bij het minste geringste aansloeg, of losbrak, net zo irritant)

Willem Hollander | 05-06-12 | 18:30

Ach. Hieraan kan je in ieder geval zien, dat beschaving ook in dit zelfverklaarde beschaafde land nog héél ver te zoeken is.

ZKH EénOog | 05-06-12 | 18:28

ProTagger | 05-06-12 | 17:53
Jouw hond loopt ook los en schijt bij mij op het tuinpad! En jij ruimt het ook niet op, want dat moet de gemeente maar doen,want daar betaal je voor,toch?

koekje erbij? | 05-06-12 | 18:26

Ik zou dat niet eens kunnen zeg, op zon wrede manier een dier afmaken. Als het dan toch moet dan snel en netjes.

Freebs | 05-06-12 | 18:26

-weggejorist-

mijntweecent | 05-06-12 | 18:24

-weggejorist-

zand.kasteel | 05-06-12 | 18:23

Persoonlijk zou ik graag zien dat de daders zo'n ongelofelijk pak slaag krijgen, dat ze 3 maanden via een rietje pap mogen slurpen en een flinke hersenbeschadiging overhouden.(alhoewel ze die al moeten hebben)

John Dough | 05-06-12 | 18:22

Zo begon die canadese pornoacteur ook.

Binnenbaan | 05-06-12 | 18:22

De nieuwe Dexter bevindt zich dus om en nabij Nieuwleusen.

Bart_Bart | 05-06-12 | 18:22

Daar zal die kat het wel naar gemaakt hebben... Met zijn gemauw!

bertjan67 | 05-06-12 | 18:21

@Skeletor de dikke:
Ik heb jouw onzin tegels eens zitten lezen.. Dat jij de varkens slacht vergelijkt met dit item. Jij kan het verschil echt niet in zien he? De ene is slacht voor voedsel terwijl de ander een zinloos sadistische marteling is. Mongool.

Omega79 | 05-06-12 | 18:21

MyCatIsDoingThis | 05-06-12 | 18:15

Ben jij macho?

doskabouter | 05-06-12 | 18:21

@kingorgasmo | 05-06-12 | 17:53

Maar het zegt al genoeg, dat je die bekwaamheid als voorwaarde moet stellen, waar het vanzelfsprekendheid behoort te zijn...

ZKH EénOog | 05-06-12 | 18:21

"Reaguurders Joop.nl snappen de term "Kill it with fire!!" niet helemaal....."

Wees_eens_creatief | 05-06-12 | 18:21

ProTagger | 05-06-12 | 18:15 | + 0 -
Amen! Katteneigenaren zijn over het algemeen zeer asociale mensen!

HSVOBW | 05-06-12 | 18:20

Ik heb dat gezeik over die dierenpolitie ook nooit begrepen, als je ziet hoeveel dieren er mishandeld/zwaar verwaarloosd worden mag daar best eens een beetje toezicht op worden gehouden.
We zijn toch zogenaamd zo "sociaal" en begaan met de zwakkeren in dit land?
Maar ja, die dierenpolitie was natuurlijk een idee van de PVV, dus dat voor de meeste mensen genoeg reden om het af te doen als een bespottelijk idee, ziek..

Slipsnifter | 05-06-12 | 18:20

-weggejorist-

beftekkel | 05-06-12 | 18:18

@brutus68 | 05-06-12 | 17:48

Ook al gaat het niet in 100% van de gevallen op, maar dat spreekwoord van die appel en die boom komt niet zomaar uit de lucht vallen...

ZKH EénOog | 05-06-12 | 18:18

Ah toe?
Geef deze kloothommels 1 minuutje met mij?
Ik heb 1 minuut nodig.
Meer niet.
En dan heb ik het niet over het zeepje van Bubba.

MyCatIsDoingThis | 05-06-12 | 18:15

@iedereen

Leuk hoe alle cat-lovers mijn post over loslopende katten lekker naar beneden modereert. Ga niet lopen lafbekken, kom met repliek! Katten houden is prima, maar zadel je medemens niet op met overlast.

ProTagger | 05-06-12 | 18:15

Zeg Pritt, wat heb jij toch? Gisteren een onthoofding en nu weer een verbranding ............ Wil je er over praten?

doskabouter | 05-06-12 | 18:12

@emielos12 | 05-06-12 | 18:01 | + 1

Nu je het zegt...

Ik schrik er van!

Nooiing | 05-06-12 | 18:12

Jay1397 | 05-06-12 | 18:08
U doet aan potenrammen?

Strangetown | 05-06-12 | 18:11

Ik zie in een aantal reacties staan dat we daarom dierenpolitie zouden moeten houden? Hoezo? Hadden die dit voorkomen dan? De echte politie is er nu mee bezig, wat wil je nog meer? Als de dader(s) gepakt worden gebeurd er overigens vrij weinig, want volgens mij valt dit onder vernieling. Als kattenliefhebber vind ik het wel ziek, net als dit: www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/03/...
Hij zou z'n opoe moeten ombouwen tot helicopter, de aandachtshoer.

SatchRules | 05-06-12 | 18:11

Nog tere zieltjes hier die binnenkort kreeft gaan eten? Wel eerst even koken hè....

Toegegeven, zieke geest die dit gedaan heeft. Mag van mij aan zijn (waarschijnlijk kleine) balletjes opgehangen worden maar het "oh het is een dier dus zielig" gehalte hier viert weer eens hoogtij...

*Zich nog even voor de geest aan het halen is hoe gisteren een weerloos mens via zijn strottenhoofd aan het leegbloeden was*

ox | 05-06-12 | 18:11

De Elite troepen van de dierenpliesie waren inderdaad 100 procent zeker precies hier ter plekke geweest met hun expertise voelsprieten om deze tragiek tijdig te voorkomen...

Met je fop dierenpliesie.

Koettoerk | 05-06-12 | 18:10

Viezee smerige lui zijn dat! hoe laf ben je om een dier die niks terug kan doen iets aan te doen. niet te geloven dit!!

kevinn1993 | 05-06-12 | 18:10

Nou, ik ga even mijn Bengaals tijger uit laten.

zovoklets | 05-06-12 | 18:09

@Skeletor de dikke ; tekenend dat uitgerekend jij met je zwitsal nieteens de discussie durft aan te gaan. I rest my case.

BunnyKiller | 05-06-12 | 18:08

Kan ik hier naar van worden. Poes Nero heb ik nu al 18 jaar

Bokito ergo sum | 05-06-12 | 18:08

@Charles Bukowski | 05-06-12 | 17:56,

Een moslim die een moslim onthoofd volgens u.
Ja dat is minder erg.

basweetutwel | 05-06-12 | 18:08

Dat zijn meestal streken van zwakbegaafde ze hebben niemand en worden gepest, en zijn super zielig .als iemand weer wie deze zielige zwakbegaafde zijn ,let me know ik sla graag deze persoon zijn tanden eruit ! En zal hem persoonlijk zelf aansteken met een kan benzine! Vuile homo's !!!

Jay1397 | 05-06-12 | 18:08

Tis niet mooi maar per dag worden er tientallen miljoenen vissen uit de oceanen gevist waarvan maar een klein gedeelte geschikt is voor consumptie de rest laten ze stikken. En zo kan je nog wel ff doorgaan, de wereld is ziek.

Andersom dag | 05-06-12 | 18:08

Een helicopter of een handtas van maken vind ik trouwens ook smakeloos en een vorm van dierenmishandeling. Bontkraagjes worden trouwens ook van kattebont gemaakt. Wie draagt er nu kat?

Petrus de Rewa | 05-06-12 | 18:07

@bunnykiller
Goedeavond, Mevrouw Thieme, goeie nick ook.

Skeletor de dikke | 05-06-12 | 18:06

Vast twee daders en als ze gepakt worden geven ze elkaar de schuld. Dan mag je al snel weer naar huis en op naar de volgende poes/hond/kind.

GiovanniDanilo | 05-06-12 | 18:06

@prodigy | 05-06-12 | 17:59
Zo zie je maar weer dat er meer mobiele crematoria zijn voor overleden dieren.Er zijn vast meer reaguurders die dit ooit hebben uitgevoerd.

Westheimer 2.0 | 05-06-12 | 18:05

Koninging Beatricks | 05-06-12 | 17:47
De perfecte opvoedmethode.
Mijn katten wagen het niet ook maar een pootje uit te steken richting aanrecht.
Braaf op afstand wachten tot er iets (extra) lekkers vandaan komt.

Kudtkip | 05-06-12 | 18:05

@PatrickW | 05-06-12 | 17:57,

Het zal.
Maar hebben ze het beest dan ook doodgemaakt of gewoon dood gevonden en gepoogd te cremeren?

Heb in heul m’n leven 2x een kat meegemaakt die in doodstrijd zat en kan je wel zeggen... zoiets blijft je wel bij.

basweetutwel | 05-06-12 | 18:05

Je ziel huilt bij het aanschouwen van de resultaten van dit soort gedrag. Ergens zit er iemand op zijn kat te wachten.

Moge de dader(s) heel langzaam stukje bij beetje aan een vreselijk pijnlijke ziekte overlijden.

En dat we hun resten dan op het vuur flikkeren.

TM | 05-06-12 | 18:05

En daarom heb ik een kattenren. Zijn ze veilig en ze schijten niet in de tuin van de buren.

supah | 05-06-12 | 18:05

Hoewel men zoiets 'bij de beesten af' noemt, is dergelijke wreedheid toch echt menselijk.

Willem Hollander | 05-06-12 | 18:04

Oei, een opgefikte kat. Dan toch opeens maar wel een dierenpolitie... Bel toch gewoon 112.

Edelzwijn | 05-06-12 | 18:04

@neworder

Correct. Mensen die zichzelf "dierenvrienden" noemen zijn geen echte dierenvrienden, ze doen alles om het beestje te verwennen. Daarbij laten ze de medemens buiten beschouwing. Echte dierenvrienden zijn de mensen die het dier met respect behandelen, en niet als knuffelbeer beschouwen.

ProTagger | 05-06-12 | 18:03

Ben totaal geen kattenmens,maar dit kunnen ze echt niet maken ik hoop dat deze daders snel worden gepakt,en dat ze echt goed worden afgestraft stelletje klootzakken.

stoneytony | 05-06-12 | 18:02

@De Treinende Rechter | 05-06-12 | 18:01
Helaas is het tegenovergestelde ook waar. Hoe meer affectie voor het huisdier, hoe a-socialer de mens.

neworder | 05-06-12 | 18:02

Vreet hem dan ook op, GVD. Dit is gewoon verspiling.

Oh, en dierenmishandeling ook, trouwens.

PolarWolf | 05-06-12 | 18:01

VMBO-examens net afgelopen, Xbox door mama afgepakt. Ik denk dat ik mijn punt gemaakt heb.
Nooiing | 05-06-12 | 17:39 | + -3 -
Zoals je weet zijn de havo/vwo examens ook afgelopen. Jij bent zeker iemand die alles onder de havo niks vind?
Jij gaat het zeker ver schoppen in de maatschapij, succes!!

emielos12 | 05-06-12 | 18:01

ze=zo

neworder | 05-06-12 | 18:01

Wat niemand zich afvraagt is, of de kat al dood was alvorens deze in de fik werd gestoken.
Daarnaast, zouden alle kattenknuffelaars ook ze hebben gereageerd als het om een rat ging?

neworder | 05-06-12 | 18:01

@PatrickW

Maakt niet uit. Geen repsect voor dieren, is minder recsept voor mensen.

De Treinende Rechter | 05-06-12 | 18:01

@BunnyKiller

Niet zo serieus nemen

ProTagger | 05-06-12 | 18:01

@zovoklets

Sta ik liever niet bij stil als ik chinees bestel.. Al moet ik wel zeggen dat er op mysterieuze wijze katten zijn verdwenen hier uit de buurt sinds de opening van een nieuwe Chinees...

Ik moet wel even wat recht zetten: ik ben geen kattenhater, wel hater van asociale mensen die hun huisdieren overlast laten veroorzaken.

ProTagger | 05-06-12 | 18:00

ProTagger; wie zegt dat ik konijntjes afslacht ? Dan kun je heel geenstijl weleens onder de loep nemen wat nicknames betreft. Mijne heeft iets te maken met siliconen en vreselijke haarbandjes.

BunnyKiller | 05-06-12 | 18:00

@brutus68 | 05-06-12 | 17:53
Dit is info voor twitter.

Parelman | 05-06-12 | 18:00

Als ze deze te pakken krijgen moeten ze naast de taakstraf ook iets van een rood vlaggetje achter de naam krijgen. Dit zijn de toekomstige Ronald Pieper en Sander Vreeswijk's van de wereld.

wo ist der bahnhof | 05-06-12 | 18:00

Dierenmishandeling is een indicatie voor het ontwikkelen van hele nare hobby's. Het dient dus een maatschappelijk belang dat deze laffe rotte teringimbecielen, sorry ik bedoel daders natuurlijk, zo snel mogelijk in de zieke kraag worden gegrepen.

pius | 05-06-12 | 17:59

@Westheimer 2.0 | 05-06-12 | 17:57
Inderdaad, dode beesten verbranden deed ik vroeger ook. Hoeft niet te betekenen dat de kat hierdoor aan zijn eind is gekomen.

prodigy | 05-06-12 | 17:59

Charles Bukowski | 05-06-12 | 17:56 |

Bron?
Buiten dat het even barbaars blijft, zijn christenen nog steeds opgejaagd wild in het Midden-Oosten.

Desmoulins | 05-06-12 | 17:59

ik hoop dat we binnenkort op dumpert een filmpje tegenkomen waar we de daders, vastgebonden aan een stokje overgoten met napalm zien creperen.
Dit doe je toch niet met (huis)dieren.

Huftert | 05-06-12 | 17:59

HSVOBW | 05-06-12 | 17:40 | + -27
Je tegel klopt van geen kant. Lees nog even na.

James St John Smythe | 05-06-12 | 17:59

Homo porno acteur, wat ik je brom...

Heer Moes | 05-06-12 | 17:59

Banana-Hollandia | 05-06-12 | 17:38
Ah, zag dat je zelf om 17:44 al het inzicht kreeg dat opklikken geen verschil maakt met topicpica.

Wat anders dan walgelijk kun je dit vinden?
Dierenpolitie? Zal altijd te laat zijn om dit type daders te vroeg af te zijn.

Oh, en wil iemand me opsluiten op een plek zonder dierenleed, reli-waan of anderszins droefenis? Nog geen grafkist svp.
Thanks!

Kudtkip | 05-06-12 | 17:58

ProTagger | 05-06-12 | 17:53 |

Misschien is dat verse kattenlijk wat voor de Chinees?

*Doet nog eens opklikken en genieten.*

zovoklets | 05-06-12 | 17:58

@zovoklets | 05-06-12 | 17:53

Ik ben het zover met je eens dat mensen hun verantwoordelijkheid dienen te dragen over hun huisdieren, iets wat inderdaad nogal eens vergeten wordt. Maar laat niet verlet dat het mishandelen van dieren zeer, zeer laf is.

brutus68 | 05-06-12 | 17:57

dat er nog acht levens over zijn is niet minder zuur voor die ene

hetluis | 05-06-12 | 17:57

Schijnt dat ie al dood was voordat ze hem in de fik staken.

PatrickW | 05-06-12 | 17:57

Pistolenpaultje wist hier wel raad mee.

Kweet Nie | 05-06-12 | 17:57

Misschien was de kat al dood en vonden ze deze en dachten ze eens kijken hoe een dooie kat brand. Jonge jongens moeten overal mee experimenteren, dat is nu eenmaal een feit. Ik stak vroeger ook alles in de fik waaronder dood gevonden mollen...

Westheimer 2.0 | 05-06-12 | 17:57

Mensen die zoiets doen slaan later vaker hun kinderen, en het is een kleine stap van dieren naar mishandeling van mensen

De Treinende Rechter | 05-06-12 | 17:56

@kingorgasmo | 05-06-12 | 17:53
Ja, dat blijkt wel heh?

Parsons | 05-06-12 | 17:56

Waar is de dierenpolitie wanneer je ze nodig hebt?
O, wacht.....

Dostranamus | 05-06-12 | 17:56

Kinderen die dieren mishandelen, lopen een grote kans hele enge volwassenen te worden.

Hans Hillen | 05-06-12 | 17:56

Ik ben altijd VOOR de dierenpolitie geweest en dit bewijst maar weer eens dat ze toch echt wel nodig zijn. Het wordt naar mijn mening ook serieus eens tijd dat na bewezen dierenmishandeling iemand ook een aantal jaar achter de tralies mag gaan brommen. Want dat is bij mijn weten nog nooit gebeurd.

Juffrouw Stemband | 05-06-12 | 17:56

Dit soort types moeten bestraft worden naar Amerikaanse maatstaven. Daar weten ze wel raad met dierenbeulen.

De aarde telt veel te veel mensen, en Nederland is ook daarin weer het beste jongetje van de klas. We kunnen simpelweg niet meer uitgaan van een terugkeer in de samenleving na het plegen van bepaalde misdaden. Het rechtsysteem kan eigenlijk gezien worden als het meest eerlijke systeem dat een natuurlijke afname van mensen in de samenleving kan bewerkstelligen. Dat klinkt crue, maar nood heiligt de middelen. Het molesteren en slachten van huisdieren is vaak de eerste stap in het leven van een seriemoordenaar...

Desmoulins | 05-06-12 | 17:56

Gisteren patsboem een onthoofd hoofd voor mijn ogen en nu dit. Ben 't eens met zoalshetis | 05-06-12 | 17:39.
.
Over dat topic www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/06/... van gisteren gesproken; dat filmpje komt uit Syrië, niet uit Tunesië. Gaat hierbij ook niet om een Christen onthoofd door een Moslim, maar een Moslim door een Moslim. Get yer fucking facts straight.

Charles Bukowski | 05-06-12 | 17:56

@BunnyKiller

Maar konijntjes afslachten is wel prima?

ProTagger | 05-06-12 | 17:56

@Skeletor de dikke ; jij hebt ook het ethischbesef van een visstick he ? Er is een verschil tussen "humaan slachten" en gewoon bruut martelen tot de dood er op volgt. Jou vergelijking met varkens raakt kant noch wal. Een varken wordt geslacht met een doel; Voedsel. En dat alles in een paar miliseconden. Deze kat is moedwillig naar iemand toe gelokt, vastgebonden en in brand gestoken. Je moet wel heel erg verknipt zijn wil je dat verschil niet zien.

BunnyKiller | 05-06-12 | 17:55

Is ook niet leuk zeg...

Vortec | 05-06-12 | 17:54

BunnyKiller | 05-06-12 | 17:45
Moet jij zeggen. Hoeveel levens van onschuldige konijnen heb jij wel niet op je geweten?

Absoluut niet waar | 05-06-12 | 17:54

@Parelman | 05-06-12 | 17:52

Ik denk dat jij zo kennis gaat maken met Joris...

brutus68 | 05-06-12 | 17:53

Dit maakt mij zo boos!!! Wat een vieze honden!!

Glas Koning | 05-06-12 | 17:53

@Jackanders | 05-06-12 | 17:52

Ja, maar die kun je niet 3 weken in de kast zetten als je op vakantie gaat.

Koninging Beatricks | 05-06-12 | 17:53

Ik stel voor hetzelfde te doen bij de dader(s).

DeDiplomaat | 05-06-12 | 17:53

@zovoklets

Ja ik heb ook een hekel aan loslopende katten, het is bovendien ook erg onverantwoord (Hoeveel van die beesten worden wel niet aangereden elk jaar...). Grappig is wel dat er altijd een dubbele standaard gehandhaafd wordt; katten mogen overal schijten en loslopen, honden niet. Terwijl het algemeen bekend is dat katten erg veel ziektes bij zich dragen en een groot gevaar voor zwangere vrouwen en kleine kinderen kunnen zijn vanwege toxoplasmose.Bovendien zorgen al die loslopende katten voor erg veel natuurschade.

PS: wist je dat elk huishouden elk jaar 14 euro kwijt is aan katten? Al dat kattengrind en rotzooi die ze maken kost erg veel geld, maar geen kattenbelasting?! Dit terwijl andere dieren zoals honden, paarden etc veel minder geld kosten (waarschijnlijk omdat er respectievelijk hondenbelasting is en het feit dat ze niet zoveel overlast veroorzaken als katten).

Maar hoe dan ook; het is niet de schuld van de katten, het zijn de eigenaren die egoïstisch bezig zijn! Meest gehoorde argumenten waarom de beesten per se buiten moeten; "Ja het is nou eenmaal hun natuur.." of "ja maar ik wil niet dat hij al mijn meubels kapot krabt!" (koop dan een fucking krabpaal mongool!)

ProTagger | 05-06-12 | 17:53

-weggejorist-

kingorgasmo | 05-06-12 | 17:53

brutus68 | 05-06-12 | 17:48 |

Je zal maar de vader of moeder zijn van het gebroed dat in de eigen tuin weer eens in de kattenpoep speelt.
En de buurvrouw na 'tig' keer vragen, waarschuwen om maatregelen te treffen tegen die kutkat maar eens te laten zien waar een mensch toe in staat is als je hem jarenlang blijft tergen.

zovoklets | 05-06-12 | 17:53

NSFW en goor, en dan toch besluiten zo'n afbeelding op de voorpagina te plempen. Stelletje dombo's

Rattlehead | 05-06-12 | 17:52

@goddeloze
Dat wij zo decadent zijn onze huisdieren als kinderen te behandelen, terwijl in grote delen van de wereld katten en honden gewoon als voedsel wordt gezien, maakt dit niet minder zinloos. Maar om zo los te gaan als de meeste reaguurders hier is ook weer wat overdreven, want die zelfde mensen hebben geen enkel probleem een stuk varkensvlees in de pan te gooien, terwijl varkens een stuk slimmer zijn dan voorgenoemde huisdieren. Dat is in mijn optiek vrij hypocriet.

Skeletor de dikke | 05-06-12 | 17:52

En die foto had ik trouwens niet hoeven zien. Bedankt daarvoor.

Rikketiktik | 05-06-12 | 17:52

@Koninging Beatricks | 05-06-12 | 17:47
Een hond kan ook prima.

Jackanders | 05-06-12 | 17:52

Ziek. Ziek. Ziek.

Truttebol | 05-06-12 | 17:52

-weggejorist-

Parelman | 05-06-12 | 17:52

Ik hoop dat degene die dit op zijn geweten heeft ongeneeslijk ziek word, en een lijdensweg krijgt waarbij die van die kat in het niet valt.

klapmongeaul | 05-06-12 | 17:51

@tittn 17:36
Dit lijkt me een bewering die waarheid in zich draagt. Sta ik volkomen achter.

grote haas | 05-06-12 | 17:50

Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

zegmaarF | 05-06-12 | 17:50

HSVOBW | 05-06-12 | 17:40 |
Sterkte.

Ornoisliefde | 05-06-12 | 17:50

Het zieligste van alles is dat het arme beestje zich waarschijnlijk heeft laten vangen voor een paar aaien. Hoe ziek kan je zijn om een beestje dat zo goed van vetrouwen is, zo sadistisch van het leven te beroven. Om nog maar te zwijgen over het leed dat je het baasje of de familie aandoet die zo'n kat jaren lang dagelijks verzorgen.

Rikketiktik | 05-06-12 | 17:49

Freddie Stobart | 05-06-12 | 17:45 |
Hah, theater! Kan ik wel waarderen, een lach tegenover zoveel dierenleed. Maar kom gvd niet onder dat bureau vandaan...

de directeur | 05-06-12 | 17:49

Ik vind dit schokkender dan die afgesneden kop van gisteren. Ik zal maar niet zeggen hoe ik werkelijk over de daders denk want dat gaat geheid een ban opleveren.

Casuarius | 05-06-12 | 17:49

"No Way, Jose" dat ik opklik voor groot! Ben maar snel doorgescrolld naar de comments.
Stelletje lafbekken, om n.b. mijn lievelingsdieren zo een oneerlijke behandeling te geven! Hoop dat ze die lafhartige perso(o)n)en) snel oppakken en wat mij betreft éénzelfde behandeling geven!
Ook al ben ik dan volgens sommigen helaas geen haar beter... So Be It!

dennis3210 | 05-06-12 | 17:49

Ik haat het van mezelf dat dit me meer doet dan een foto van een verbrand mens :/

Hans Gruber | 05-06-12 | 17:49

Je zal de vader of moeder zijn die dit gebroed dat dit soort dingen doet hebben voortgebracht...

brutus68 | 05-06-12 | 17:48

Heel ziek gedrag.. denk dat daar een toekomstig massa moordenaartje rond wandelt..

Fitzmeister | 05-06-12 | 17:48

De dierenpolitie is nu automobilisten flitsen, kat dankt CDA/VVD, rancuneuze dierenhaters.

smdyasc | 05-06-12 | 17:48

ProTagger | 05-06-12 | 17:46 |

Dat zijn vaak wijven die vinden dat hun tax-free kat 'vrij' moet zijn maar je wel aangeven als je geen hondenbelasting betaalt.

Älle katten gaan dood!!

zovoklets | 05-06-12 | 17:48

@HSVOBW | 05-06-12 | 17:40
We zullen jou eens platrijden met de auto. Debiel.

Donum Dei | 05-06-12 | 17:48

Da's niet voor de poes

yuck fou | 05-06-12 | 17:48

Ze zouden je van de planeet af moeten trappen.

Kingeef1975 | 05-06-12 | 17:48

Zijn er al kamervragen gesteld?

zegmaarF | 05-06-12 | 17:48

Ziek

Boomschade | 05-06-12 | 17:48

vorige keer heeft hij hondjes -pups-
uit de auto gegooit nu doet hij dit weer

BOER-uit zwolle | 05-06-12 | 17:48

Wie dit doet is ernstig gestoord en in staat om nog héél andere dingen te flikken. Het IQ van betrokkenen zal wel weer eens aardig in de buurt van hun schoenmaat liggen en het EQ zal wel onmeetbaar klein zijn.

Preventief ruimen. Oog om oog, tand om tand: affakkelen!

Reinaert | 05-06-12 | 17:47

Een ding is zeker, die poes was geen heks.

Anarki | 05-06-12 | 17:47

@FW Ta-183 Huckebein | 05-06-12 | 17:43

Als je echt 'last' hebt van katten in je tuin is een gewoon plantenspuit het beste. Gewoon een keer een beetje nat spuiten niet pijn, maar ze komen niet meer zo snel terug.

Koninging Beatricks | 05-06-12 | 17:47

Zo begint iedere psycho serie moordenaar

DaZe | 05-06-12 | 17:47

Je kunt nog steeds de politie bellen hoor. Geen dierenpolitie betekent niet dat er geen dierenmisdaden meer worden behandeld.

Nibdib Niddib | 05-06-12 | 17:47

t begint met een kat en het eindigt met een mens, altijd hetzelfde met die marteltypes, nu zoeken wie het gedaan heeft en diegene aub preventief opsluiten voor eeuwig.
Anders eindigt er ooit ook hier iemand op de sorteerband van de KPN, in stukken.

Causa Sui | 05-06-12 | 17:47

Ik zeg: oog om oog, tand om tand. Laat die teringlaaiers maar eens voelen wat ze doen.

Donum Dei | 05-06-12 | 17:46

Het is tijd dat er een nieuwe Pistolen Paultje opstaat. Dan haalt niemand het meer in zijn kop om zoiets te flikken!

KabbelendKontwater | 05-06-12 | 17:46

Die kat heeft één keer te veel zitten kakken in de tuin van de buurman.

zovoklets | 05-06-12 | 17:46

Sick... Ik begrijp dat veel mensen een hekel aan katten hebben, maar ga dan klagen bij de eigenaar! Dit is te ziek voor woorden.

ProTagger | 05-06-12 | 17:46

Grappig al die verontwaardigde reacties. Het was toch niet belangrijk om hier tegen op te treden? We konden toch beter miljarden naar de hongerkindjes (err: dictators) in Afrika blijven sturen?

Parsons | 05-06-12 | 17:46

Waar is de dierenpoes?

Graftak | 05-06-12 | 17:46

Oh man man man,wat een land,er lopen meer gekken buiten dan in het gekkenhuis zie je maar weer.
Wat doet zon beestje nou kwaad?!
Dader,KARMA IS A BITCH!!!!soon!!!

ron78 | 05-06-12 | 17:45

Misschien was het wel een vreselijke kutkat die net voor de derde keer het aquarium had leeggevist.
*onder bureau wegduikt*

Freddie Stobart | 05-06-12 | 17:45

en Quid, al spijt van je PVV gebash?

reagierder | 05-06-12 | 17:45

@HSVOBW; en wat heb jij er voor belang bij om andermans huisdier dood te rijden ? Of denk je dat dat normaal is ? Van wie heb je dat geleerd ? Verknipte jeugd gehad ofzo ? Ga die discussie eens aan wil je.

BunnyKiller | 05-06-12 | 17:45

Is Topic pica nou écht nodig jongens?

Banana-Hollandia | 05-06-12 | 17:44

Zo min en zo laf ! Dit zijn nou onderwerpen waar ik me moet inhouden om geen permaban te krijgen .

vicecity | 05-06-12 | 17:44

als je last van katten hebt zijn die kleine vuurpijltjes (Oud&Nieuw 144 stuks voor € 0,25) meer dan genoeg: je kan ze vanuit je hand schieten, je raakt er geheid niets of niemand mee, maar het gesis en het kleine plop-knalletje zijn precies voldoende om ze weg te jagen
Dit is sick, disgusting en gewoon goed fout. Maar ja, zie de daders maar eens te pakken...
Mag wel hopen dat hier enige arbeid in gestoken wordt, zoals hierboven al gemeld: ernistige dierenmishandeling wil soms nog wel eens overgaan in serieuzere misdaden

FW Ta-183 Huckebein | 05-06-12 | 17:43

Doet me denken aan die 'kunstenares'. Tinkerbell of zo. Weerzinwekkend natuurlijk, en ik denk dat dit soort ademhalers (kan ze geen mensen noemen) dermate weinig empathisch vermogen hebben, dat ze zoiets zonder te knipogen flikken. Overigens zijn veel seriemoordenaars in hun jeugdjaren ook begonnen met het (dood)martelen van dieren. Toeval..?

hatovimletayis | 05-06-12 | 17:43

James St John Smythe | 05-06-12 | 17:41
rofl

Freddie Stobart | 05-06-12 | 17:43

Wat een sneu volk loopt er toch rond in Nederland.

daniel_1208 | 05-06-12 | 17:43

Godverdegodverdegodverdomme. Haunt them and kill them!

de directeur | 05-06-12 | 17:43

@ Skeletor de dikke | 05-06-12 | 17:41
veel korter door de bocht kon je niet?

de goddeloze | 05-06-12 | 17:42

Kom er maar in @ananninga

waddapatja | 05-06-12 | 17:42

-weggejorist-

fietskettingslot | 05-06-12 | 17:42

Kinderen die dit doen, zijn al verloren. Gelijk laten inslapen.

Diny in Bikini | 05-06-12 | 17:42

Track en Trace !
flinke beloning voor de gouden tip

Jacob9778 | 05-06-12 | 17:41

Op een bedje van sla met een pepersausje. En ook nog wat frietjes erbij.
Smaakt niet verkeerd lijkt me...

leo de pejo | 05-06-12 | 17:41

Zelfontbranding wordt uitgesloten?

James St John Smythe | 05-06-12 | 17:41

Dat was het MBF. Muizenbevrijdingsfront.

sjaakdeslinksesul | 05-06-12 | 17:41

Bloed begint te koken vies vuil goor smerig uitschot. Dit soort figuren mogen ze van mij echt laten afzinken in de Noordzee.

John5958 | 05-06-12 | 17:41

@Bunnykiller
En daarom zijn alle moordenaars in Nederland begonnen als jager.

Skeletor de dikke | 05-06-12 | 17:41

Trieste figuren zeg. Walgelijk

Donkey Bong | 05-06-12 | 17:40

alleen de mens

yeah-right | 05-06-12 | 17:40

Wat een stelletje klootzakken zijn het geweest zeg. Oog om oog..... ik gooi de peut er wel overheen..

Mr_Pikibelly | 05-06-12 | 17:40

-weggejorist-

HSVOBW | 05-06-12 | 17:40

misschien volgende keer het beeld censureren? word al misselijk bij de foto.
en dat ze die klootzakken vinden en aan de riek rijgen.

zoalshetis | 05-06-12 | 17:39

Tuig!! TBS materiaal

Ongepast | 05-06-12 | 17:39

Eeehm, waarom?

barrymossel | 05-06-12 | 17:39

VMBO-examens net afgelopen, Xbox door mama afgepakt. Ik denk dat ik mijn punt gemaakt heb.

Nooiing | 05-06-12 | 17:39

Zo begint de criminele carriere. Een paar jaar later stappen ze over van dierensadisme naar menselijke slachtoffers. Politie doet niets want het zijn 'maar dieren'.

Weerduivel | 05-06-12 | 17:38

Brandstapel voor de dader.
En een fatwa van sjeik Afwaz.

Graftak | 05-06-12 | 17:38

Deze keer klik ik ff niet. Afschuwelijk. Dierenbeulen STERF!!

Banana-Hollandia | 05-06-12 | 17:38

Dan ben je toch wel aardig ziek in je hoofd.

Artwido | 05-06-12 | 17:38

De stap naar mensen is heel klein. Wat mij betreft verplicht op laten nemen in een TBS kliniek. Je bent redelijk gestoord als je tot dit soort praktijken in staat bent.

BunnyKiller | 05-06-12 | 17:37

Ik kan hier zo slecht tegen.. Pfffff. Stoere jongen.... Oog om oog, tand om tand met dit soort onzin!

gekkemeneer | 05-06-12 | 17:37

Achja, onder de rook van Staphorst he, dan heb je dat.

Lepo | 05-06-12 | 17:37

Nu is het een kat,morgen het kind van de buren..

streknek | 05-06-12 | 17:37

Katten zijn liev. Daarom dus een eenzelfde behandeling voor dit tyfustuig.

Steuntrekkert | 05-06-12 | 17:37

Smerige klootzakken die zoiets walgelijks doen.

Voor de "lol" zo'n dier zo verschrikkelijk laten lijden. Echt, wat ben je dan een laag mens.

Lorenz0 | 05-06-12 | 17:37

Dan rest alleen de vraag... Waarom???

Mastermattie | 05-06-12 | 17:36

Je kunt zien hoe goed of slecht mensen zijn, aan hoe ze omgaan met dieren.

tittn | 05-06-12 | 17:36

Hetzelfde terug doen..

J. De Hoop Schepper | 05-06-12 | 17:36

Sick fucks. Dit doet me twijfelen of lijfstraffen niet weer ingevoerd moeten worden. Bah.

Überbottehork | 05-06-12 | 17:36

Smerige teringleijers, als ik ze gvd in mijn klauwen krijg sla ik ze de tering.

Kilsdonk | 05-06-12 | 17:36

Als je een dier doodt, eet het dan ook op.

Skeletor de dikke | 05-06-12 | 17:36

ik denk dat Dion ze persoonlijk moet kruisigen...

elgringo | 05-06-12 | 17:35

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken