Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

KIEZEN! Welke NPO past bij jou?

kiezenkiezenkiezen.jpg Hoe hebben we ooit zonder gekund? Check dit: in navolging van de kanalenkiezer, zorgkiezer, kassakiezer, prijskiezer, zenderkiezer, kabelkiezer, arbokiezer, zorgkiezer, vakantiekiezer, stedenkiezer, kinderwagenkiezer, vrouwenkiezer, bierkiezer, stemwijskiezer, stemwijskiezerkiezer en de stemwijskiezerkiezerkiezer bestaat er nu ook: de Omroepkiezer. Omdat geen normaal mens meer onderscheid kan maken tussen al die miljoenen Publieke Omroepen. Zeker zolang de NPO verschoond blijft van verdere keiharde bezuinigingen en er dus geen kanalen zullen sneuvelen is het een grote ondoordringbare kluwen breiwol. Je komt er gewoon niet doorheen. Nu zegt u: je kan toch gewoon de TV aanzetten en een beetje klikken met de afstandsbediening totdat er een leuk programma langskomt? Haha! Was het maar zo gemakkelijk! Nee, zo werkt het natuurlijk niet. Kieskompas BV, de keuzefetisjisten die achter de ontwikkeling van deze (en bijna iedere) ...kiezer.nl zitten, willen nu eenmaal inzicht verschaffen in complexe keuzeprocessen. En niets is zo complex als het bepalen van je favoriete omroep. Ben je meer een veilig BNN/VARA/KRO type of zoek je het in de axis of evil Powned/WNL/NCRV? Ben je een figuur voor hersenloze TROS-spelletjes of wil je vooral aan het denken worden gezet? Ben je van de kerk van het provoceren om een debat aan de gang te krijgen of wil je gewoon lekker chillen met respectvolle muziekprogrammas? Dat is allemaal info die de dataminers van Kieskompas BV graag willen verpatsen aan de zendercoordinators die heel belangrijk is voordat u de televee aanzet. Wanneer maakt iemand nu eindelijk eens een NPOsalarissenkiezer.nl of een watmoetzo'ntotaalzinlozeoverbodigeomroepkiezerkiezereigenlijkostenkiezer? U begrijpt de hint. Trololo de NPO.

Reaguursels

Inloggen

Rare wijzer ik vul de meest ergelijke uitkomst in in de hoop bij NSDAP tv uit te komen. Kom ik godver bij MAX. Is dat omdat ik 43 als leeftijd heb ingevuld en zoeken ze leden in de toekomst. Overigens kijk ik zelden PO meestal is het discovery.

The immortal | 09-05-12 | 15:50

Goh hoe verrassend, ik komt uit bij POW.

religionisabadthing | 08-05-12 | 20:21

Goh.. De bedenker hiervan zit zich as we speak op zijn eigen brouwsel af te trekken bij GMNL. Behoorlijk gevalletje zelfoverschatting.

Bono | 08-05-12 | 08:25

1.POW
2.WNL
3.VPRO
4.MAX
5.VARA
skip
12.BNN
13.TROS
Klopt inderdaad, al kijk ik relatief weinig TV.
POWNews wel vaak online iig.

michello | 07-05-12 | 23:16

Uitslag Powned.
Klopt als een bus...

da wizard | 07-05-12 | 21:27

@Holzie de trol
Het gros van de PO sluit de ogen voor de realiteit van de multicul en de islamgekkies en dan noem jij de PO kritisch. Je weet zelf ook wel dat dat niet klopt alleen kun je de realiteit niet aan,. Maar dat komt vast nog wel.

Onderbuik | 07-05-12 | 17:21

Jamaar, Hölzebaas. Jij wist toch te vertellen dat "soms, niet altijd, getinte verdachten gezocht worden." Dan mag men toch aannemen dat je het programma wel veel vaker hebt gezien.

Ennieweetjes, tijdens het zappen zie ik het wel eens voorbijkomen enne.... je raad het al ALTIJD getinte koppies in dat programma.
Hoe komt dat nou?

Maar goed, het is één van de weinige echt realistische programma's op de PO. Dat klopt.

kaskoeskielewan | 07-05-12 | 17:09

@kaskoeskielewan | 07-05-12 | 16:53

Heb niet eens gezocht koekwousiekielewan. Gewoon de laatste aflevering even doorgekeken. Dacht je dat ik al die afleveringen ging doorploegen? Jij bent wel erg naief zeg.

Hölzenbein | 07-05-12 | 16:55

Hölzenbein | 07-05-12 | 16:48

Je hebt één aflevering gevonden waar 'nauwelijks' getinte verdachten werden getoond? Dat is idd bijzonder, maar je kunt toch niet met droge ogen blijven volhouden dat het geen overwegend 'gekleurd' programma is? Aan de andere kant, als het in zwart/wit werd uitgezonden zou het geen verschil maken. Dat dan weer wel.

kaskoeskielewan | 07-05-12 | 16:53

@Onderbuik | 07-05-12 | 16:48

Waar wordt in dat programma kritiek geleverd, en waar op? Dat beweer jij toch? Kom dan met die feiten.

Hölzenbein | 07-05-12 | 16:49

@kaskoeskielewan | 07-05-12 | 16:12

In die van 1 mei jongstleden zaten volgens mij nauwelijks getinte verdachten. Kan je terugkijken via een zender van de publieke omroep ;)

Hölzenbein | 07-05-12 | 16:48

@holzenbein
Je moet toch eens wat kritischer naar dat programma kijken of ben je slechtziend en doof?

Onderbuik | 07-05-12 | 16:48

Hölzenbein | 07-05-12 | 16:09

Opsporing Verzocht is kritisch / realistisch omdat er soms, niet altijd, getinte verdachten gezocht worden.
-----------------------------------------------

Soms, hahaha, soms..... Mwoehahahahaha. Niet meer doen Hölzebaas, niet meer doen. Heb ik door het lachen mijn thee gemorst.

kaskoeskielewan | 07-05-12 | 16:12

@Onderbuik | 07-05-12 | 15:57

O ja, Opsporing Verzocht is kritisch / realistisch omdat er soms, niet altijd, getinte verdachten gezocht worden.

Dat is een gegeven, net als het 8 uur journaal. Heeft niets met kritiek te maken. Volgens mij snap jij de betekenis van kritisch niet.

Hölzenbein | 07-05-12 | 16:09

@Hölzenbein | 07-05-12 | 13:42
De PO is helemaal niet kritisch, zeker niet als het gaat om de multicul en het functioneren van de lichtgetinte ex-marokkanen. Het enige realistische programma hierin is Opsporing Verzocht van ik dacht de Avro.

Onderbuik | 07-05-12 | 15:57

Hölzenbein | 07-05-12 | 15:48

Hölzie Hölzie, hoe moet het ooit goedkomen tussen ons?

kaskoeskielewan | 07-05-12 | 15:49

@kaskoeskielewan | 07-05-12 | 15:11

Geen wonder. Je bent ervaringsdeskundige wat holle vaten aan gaat. Soms zitten die bij jou vol stront en dat heb je niet eens in de gaten nee.

Hölzenbein | 07-05-12 | 15:48

powned! dan max en dan de vara. hmmm.

Rest In Privacy | 07-05-12 | 15:30

Als je vrijwel nergens een mening over hebt kom je uit bij de NOS, dat verwacht je toch niet!

T. Grimbek | 07-05-12 | 15:24

Hölzenbein | 07-05-12 | 15:05

Mmmh..... ja, ik hoor het helemaal hier.
Holle vaten klinken dan ook het hardst.

kaskoeskielewan | 07-05-12 | 15:11

@kaskoeskielewan | 07-05-12 | 14:56

Ik ben inhoudelijk want ik lach mij constant de pleuris om jou.

Hölzenbein | 07-05-12 | 15:05

Hölzenbein | 07-05-12 | 14:51

Och, tijdens mijn theepauze wordt er veel gelachen. Maaruh.... wél inhoudelijk blijven, Hölzebaas.

kaskoeskielewan | 07-05-12 | 14:56

@kaskoeskielewan | 07-05-12 | 14:44

Is die theepauze niet een beetje erg lang voor wat je zoal presteert?

Hölzenbein | 07-05-12 | 14:51

Hölzenbein | 07-05-12 | 13:22

Zo, weer terug van theepauze.

Je moet mijn tegeltjes beter lezen, Hölzeman. De NPO en commerzjeelen zijn één pot nat, allemaal napraters. En reclame geeft het op de publieken wellicht wat minder maar toch nog teveel. Er zijn slechts enkele positieve uitzonderingen.... programma's zoals 'het vermoeden' en de boekbesprekingen van Wim Brands. Verder is het overwegend linkse, platvloerse en politiek correcte prut. Maar met een beetje humor (je weeet wel, wat jij niet verstaat) en wat relativeren prik ik daar ook nog wel doorheen. Dus ik kijk en ik zap.

kaskoeskielewan | 07-05-12 | 14:44

Powned,Vpro en Max

InZerio | 07-05-12 | 13:57

De NCRV gaat met je mee!!! Zo blij dat ik 3 minuten van mijn leven heb opgeofferd om te horen dat ik lid moet worden van de NCRV. Ik kan werkelijk niet 1 programma opnoemen wat hun uitzenden... tzal allemaal wel, geld moet rollen mensen..

Jos Brinkie | 07-05-12 | 13:49

@Onderbuik | 07-05-12 | 13:27

Socialistische propaganda? WTF?? Is de PO misschien gewoon kritisch m.b.t. tot alles (ook t.o.v. links)? Kan je dan niet verkroppen dat rechtsch ook wel eens bekritiseerd wordt in bepaalde programma's, of is het zoals zo vaak een onderbuik gevoel van je?

Het belachelijkste wat ik lees zijn gasten die denken dat het nieuws politiek beïnvloed is door links? Mwoehaahaahaa. Man man man wat een angsthazen zijn jullie toch zeg.

Hölzenbein | 07-05-12 | 13:42

Zozo, Powned bovenaan! Daarna Max en de Vara (?!) BNN en Tros onderaan...

Dafman | 07-05-12 | 13:38

Inderdaad gewoon de groenlinkse stekker uit die publieke omroep trekken. Meer dan 30 jaar socialistische propaganda moet toch genoeg zijn, en anders koopt men de russische Pravda maar.
Tijd voor vernieuwing weg met die troep.

Onderbuik | 07-05-12 | 13:27

@kaskoeskielewan | 07-05-12 | 13:18

Dacht ik al: gebakken lucht. Op wie stemde jij nog eens?

Hölzenbein | 07-05-12 | 13:23

@kaskoeskielewan | 07-05-12 | 13:05

Nou het staat gewoon in de wikipedia link die ik hier boven al gepubliceerd heb. Had die soeplul van een neemjemoederindemali daar even gekeken dan was het overbodig geweest dit nog eens te plaatsen.

Ik vind het prima zenders zonder veel reclame (OK, een heel klein beetje STER). Vooral uitzending gemist en politiek24 waar heel vaak door geenstijl aan gerefereerd wordt zijn interessante zenders, maar Nederland 1, 2 en vooral 3 (behalve de PowNed amateurs natuurlijk).

Ik begrijp dat je waarschijnlijk liever commerciële zenders kijkt waar je in een speelfilm elke 10 minuten voor 5 minuten getracteerd wordt met misselijke reclame. Moet een belevenis voor je zijn. Succes!

Hölzenbein | 07-05-12 | 13:22

Hölzenbein | 07-05-12 | 13:17

vergeefse moeite. theezetten gaat.

kaskoeskielewan | 07-05-12 | 13:18

@kaskoeskielewan | 07-05-12 | 13:08

Probeer het gewoon eens, niet alleen lullen, ook doen. *lachzak halen gaat*

Hölzenbein | 07-05-12 | 13:17

Hölzenbein | 07-05-12 | 13:04

Da's een humorloze niet duidelijk te maken.

kaskoeskielewan | 07-05-12 | 13:08

Hölzenbein | 07-05-12 | 12:45

Eerlijk is eerlijk, een flink stukje werk wat je hier hebt gedisplayed.

Maar mij rijzen de haren te berge als ik zie wat een ongelooflijke hoop drek we in dit land allemaal subsidiëren. Het wordt tijd dat Wilders weer invloed krijgt en dit de nek kan omdraaien.

kaskoeskielewan | 07-05-12 | 13:05

@kaskoeskielewan | 07-05-12 | 13:02

Vertel dan maar eens als jij zo'n ingewijde bent. Ben benieuwd. Of komt er niets meer van je?

Hölzenbein | 07-05-12 | 13:04

Kijk nooit nergens naar. Al die propaganda en bekeringsshit. Tis dat TV verplicht is om er bij te nemen om nog een beetje goedkoop uit te zijn. Ziggoshitzooi.

RoyalFlusher | 07-05-12 | 13:03

Hölzenbein | 07-05-12 | 12:34

Dat snappen alleen ingewijden, vrees ik.

kaskoeskielewan | 07-05-12 | 13:02

Heel die crap in het verre rechtse mag weggesaneerd worden! Tros en BNN, zinloze zenders.

Fommie | 07-05-12 | 13:01

mm mijn tevee is gister gesneuveld... heb dus niet veel te kiezen...

miknic | 07-05-12 | 13:00

spellingsnazi | 07-05-12 | 12:10
Same here. WNL , maar geen idee wat ze voor programma's hebben..

Shareholder II | 07-05-12 | 12:48

@neemjemoederindemali | 07-05-12 | 12:38

Nee dat gewauwel van jou daar worden we slimmer van plaklul. Dus jij hebt 200 publieke zenders (over gewauwel gesproken...).

Hier heb je het lijstje nog eens extra speciaal voor jou.

Nationaal
Nederland 1, Nederland 2, Nederland 3

Regionaal
omroep Brabant, RTV Drenthe, TV Flevoland, Omrop Fryslân, TV Gelderland, L1, RTV Noord, RTV Noord-Holland, RTV Oost, RTV Rijnmond, RTV Utrecht, RTV West, omroep Zeeland

Digitaal
101 TV
Consumenten 24 (voorheen Consumenten TV)
Cultura 24 (voorheen Cultura)
Geschiedenis 24 (voorheen /Geschiedenis)
Best 24 (voorheen HilversumBest)
Holland Doc 24 (voorheen Holland Doc)
Humor TV 24 (voorheen Humor-TV)
Journaal 24
Politiek 24
Spirit 24 (voorheen Geloven (TV))
Sterren 24 (voorheen Sterren.nl)
Familie 24 (voorheen Opvoeden doe je zo)

Ook zijn er een aantal themakanalen en on-demand portals van de publieke omroep, welke niet onder Nederland 24 vallen:

3 voor 12 Central/OnStage
Museum TV

Internationaal
BVN Enkele programma's van de NPO worden ook uitgezonden op de BVN-TV. BVN-TV is een gezamenlijk initiatief van de NPO, de VRT en de RNW. BVN-TV wordt uitgezonden via omroepsatellieten.

Radiozenders
Nationaal

Radio 1
Radio 2
3FM
Radio 4
Radio 5
Radio 6

Regionaal

L1 Radio
omroep Brabant Radio
Omrop Fryslân Radio
omroep Zeeland Radio
Radio Drenthe
Radio Flevoland
Radio Gelderland
Radio M Utrecht
Radio Noord
Radio Noord-Holland
Radio Oost
Radio Rijnmond
Radio West

Hölzenbein | 07-05-12 | 12:45

Jezus Christus het dichtst bij Max en daarna PowNed... *tv uit raam gooien doet*

de betaalautomaat | 07-05-12 | 12:39

@Hölzenbein | 07-05-12 | 12:30

Wees dan eens duidelijker met wat je bedoeld, dat gewauwel van je is weer eens geen touw aan vast te knopen.

Er zijn 3 zenders die worden gebruikt door de NPO, verder zijn er nog een zooitje commerciële en buitenlandse zenders. Vertel me eens, welke 25 zenders bedoel je? Ik heb er hier een dikke 200.

neemjemoederindemali | 07-05-12 | 12:38

@kaskoeskielewan | 07-05-12 | 12:31

Welk deel was humor volgens jou, en waarom?

Hölzenbein | 07-05-12 | 12:34

Hölzenbein | 07-05-12 | 12:04

Maar wel lollige onzin. Humor, moet je ook 'ns proberen.

kaskoeskielewan | 07-05-12 | 12:31

Ik sta het dichtst bij WNL, maar daar heb ik nog nooi van gehoord. Ik kijk dan ook zelden of nooit televisie. Daarna Powned, daarvan ken ik alleen Pownews, wat af en toe leuk en goed is, maar evenzovaak ook niet.

cabbit | 07-05-12 | 12:30

@neemjemoederindemali | 07-05-12 | 12:12

OK, ook zonder PowNed zijn het 25 zenders. Maar PowNed is een omroep en is OOK een PO. Muggenzifter!

Hölzenbein | 07-05-12 | 12:30

'Nederland 1, 2 en 3 moeten altijd politiek neutraal zijn in plaats van politiek gekleurd'
De NOS is het hier helemaal mee eens, lol!

H.Stiglitz | 07-05-12 | 12:19

@Hölzenbein | 07-05-12 | 11:59

Helder, ik las net dat je vond dat Powned ook een zender is.

*Kop tegen muur slaan gaat*

neemjemoederindemali | 07-05-12 | 12:12

Ga es iets nuttigs doen ofzo...

kraaghaar | 07-05-12 | 12:11

WNL. Fuck, daar kijk ik niet eens naar.

spellingsnazi | 07-05-12 | 12:10

Bij mij was de uitslag dat ik de hele Publieke TV wil afschaffentjes!

kibambam | 07-05-12 | 12:09

De NPO wordt trouwens geheel betaald door de werkende mens die hoest bijna 200 euro per jaar op sinds de verhoging van de inkomstenbelasting en opheffing van het kijk en luistergeld.

voldemort | 07-05-12 | 12:07

WTF, WNL.
WTF.
Heb wel eens programma's gezien van ze, en ik was blij dat ik geen vuurwapen in huis had.

SvennusMax | 07-05-12 | 12:05

Gedaan en wat blijkt: ik sta het dichtst bij Powned.

number one | 07-05-12 | 12:05

BBC4 verbrandt minder Britse licence fee dan een willekeurig NPO aan taxpoet maar met betere documentaires.
De andere BBC kanalen hebben ook leuke dingen voor de mens. Niet alles is mijn smaak maar ja dat hou je toch.

voldemort | 07-05-12 | 12:04

@vetkleppert | 07-05-12 | 12:01

Complete onzin wat je er uit slaat.

Hölzenbein | 07-05-12 | 12:04

Zijn veel reaguurders niet ietwat sociaal gemankeerd en in zekere mate autistisch? Ik in ieder geval wel.

Van Duyvenbode | 07-05-12 | 12:03

@Hölzenbein | 07-05-12 | 11:57
92 euro voor een breed aanbod: van links tot extreemlinks en van dom tot oliedom.
Op je zelfbetaalde breedbeeld altaar voor de linkse kerk.

vetkleppert | 07-05-12 | 12:01

@Hölzenbein | 07-05-12 | 11:57
92 euro voor een breed aanbod: van links tot extreemlinks en van dom tot oliedom.
Op je zelfbetaalde breedbeeld altaar voor de linkse kerk.

vetkleppert | 07-05-12 | 12:01

@neemjemoederindemali | 07-05-12 | 11:54

Ja, 25 zenders.

Hölzenbein | 07-05-12 | 11:59

Zij die hun ego verkopen verliezen hun rechten.

jant0nius | 07-05-12 | 11:59

@ZKH EénOog | 07-05-12 | 11:56

Sorry.

*Verder gaat met zakkrabben*

neemjemoederindemali | 07-05-12 | 11:58

Hint begrepen en METEEN ingevuld.

Ow? Was dat niet wat je bedoelde? >:-)

xspalm | 07-05-12 | 11:56

Powned, Max, WNL... Allemaal bagger. Kap er maar mee mensen.

Greed=Good | 07-05-12 | 11:56

@neemjemoederindemali | 07-05-12 | 11:54

Doe nou nie-hiet!!

ZKH EénOog | 07-05-12 | 11:56

Ik kijk geen tv, behalve dan op uitzendinggemist.nl./
Voor de rest is de TV een pandemonium van reclame, sex, drugs, infotainmet, lariekoek, broekhoest en gerochel.
Eén groot narrencircus, een optocht van mutanten.

Van Duyvenbode | 07-05-12 | 11:56

@Hölzenbein | 07-05-12 | 11:40

Euh......., 25 zenders?

neemjemoederindemali | 07-05-12 | 11:54

Ben ik de enige die uitkomt op The Playboy Channel?

rara | 07-05-12 | 11:52

He, ik moet ook lid worden van Powned...

Specy | 07-05-12 | 11:52

Waarom kan ik niet kiezen voor SBS6?

neemjemoederindemali | 07-05-12 | 11:52

Kudt, ik moet lid worden van powned, gaat em niet worden dus he, blijf wel bij Natgeo.

Politiekrelativist | 07-05-12 | 11:51

@kaskoeskielewan | 07-05-12 | 11:47
Zou zo maar kunnen. Ik heb geen kat, dus ook geen behoefte aan kattebakvulling.

vetkleppert | 07-05-12 | 11:49

vetkleppert | 07-05-12 | 11:41

Ik weet dat het (nog) niet wetenschappelijk is onderzocht, maar ik garandeer je dat niet-dagblad lezers ook veel fitter zijn. Vooral televaag lezers zullen last hebben van hoge bloeddruk.

kaskoeskielewan | 07-05-12 | 11:47

Ik ben een meisje van 10 en mijn hoogst genoten opleiding is WO!

Not Stephen Colbert | 07-05-12 | 11:44

@Hölzenbein | 07-05-12 | 11:40
Ik dacht dat je de onvrijwillige verplichte omroepbijdrage via de belasting bedoelde, maar je bedoelt je kabelabbo, blijkbaar.
Hier hebben we alleen nog het riool dat stront afvoert. Niet meer zo'n riool dat de stront onder hoge druk je huiskamer in spuit.

vetkleppert | 07-05-12 | 11:44

De uitslag klopt van geen kant Powned komt er nadelig vanaf

stipjes | 07-05-12 | 11:42

Powned! what else?

belly | 07-05-12 | 11:42

@kaskoeskielewan | 07-05-12 | 11:39
Heerlijk. Het duurde even voordat Mevrouw Klep ook inzag dat we al jarenlang alleen maar naar downloaddingen keken, anders waren we al veel eerder gestopt met betalen voor Jan Doedel.

vetkleppert | 07-05-12 | 11:41

Aangezien Pollie vrijwel uitsluitend naar National Geographic en Discovery Channel kijkt, mogen de PO en SBS en de verder commercieele rotzooi wel opgedoekt worden.

Polletje Piekhaar | 07-05-12 | 11:41

@vetkleppert | 07-05-12 | 11:35

Je kan zoals zo velen niet lezen. 25 zenders waaronder ook het hier zo *kuch* PowNed. Niet 3 zenders.

Hölzenbein | 07-05-12 | 11:40

Ik ben het overal helemaal mee eens: NTR
Ik ben het overal helemaal niet mee eens: POWNED

Klopt wel, het enige wat ik met de PO doe is radio luisteren en dan luister ik inderdaad naar de NTR (EkstraWeekend) en POWNED (Stenders Late Vermaak).

TV kijken? Ooh, je bedoeld mijn PC beeldscherm...

gtrNL | 07-05-12 | 11:39

vetkleppert | 07-05-12 | 11:29

En?? Bevalt 't?

Lijkt me goed voor de gemoedsrust.

kaskoeskielewan | 07-05-12 | 11:39

Een opgedoekte!

deraderendraaien | 07-05-12 | 11:37

@ zeg maar jansen | 07-05-12 | 11:32
Toch wonderlijk dat wanneer je vindt dat men mag vloeken en shockeren, de EO altijd hoog uitkomt.
Blijkbaar telt al het andere erg zwaar mee dan.

BeunDeHaas | 07-05-12 | 11:36

Van mij mogen die linkse broeinesten allemaal op de schop. Dus opnieuw beginnen.

Jommeke | 07-05-12 | 11:35

@Hölzenbein | 07-05-12 | 11:32
Ik vind 116 euro nogal wat voor godwin 1 t/m 3. Vooral omdat ik nog liever de hele avond naar mijn plafond kijk dan daarnaar.

vetkleppert | 07-05-12 | 11:35

Feynman | 07-05-12 | 11:33 Conform verwachting.

zeg maar jansen | 07-05-12 | 11:34

Zo, mijn dagelijkse troldrol ook weer gelegd.
Ik ben het gewoon overal mee eens (of heel erg mee eens). Maar ik ben dan ook een man van 95 (in deze enquete!)

ole guapa | 07-05-12 | 11:33

ZKH EénOog | 07-05-12 | 11:31 Hulde, ik zou het niet beter kunnen zeggen.

zeg maar jansen | 07-05-12 | 11:33

Als je het overal mee oneens bent rolt er PowNed uit.

Feynman | 07-05-12 | 11:33

Meer dan 25 publieke zenders die bij elkaar slappe 116 euro per jaar per persoon belastingpoet kosten (daarnaast wordt alles door leden van omroepverenigingen gefinancieerd) en dan zeuren over de kosten. Flikker eens op idioten. Ga maar lekker RTL7 filmpjes kijken met om de 10 minuten een reclameblok van 5 minuten!

Hölzenbein | 07-05-12 | 11:32

BeunDeHaas | 07-05-12 | 11:31 Ja, want dat gaat niet volgens de roos van Leary.

zeg maar jansen | 07-05-12 | 11:32

Kunnen we ons stelsel niet gewoon op de BBC baseren? En kunnen we ophouden met die wildgroei aan websites van de overheid?

Not Stephen Colbert | 07-05-12 | 11:32

De roos van Leary. Die alleen maar over de publieke omroepen gaat.

Ik kijk het vaakst naar de commerciëlen.

zeg maar jansen | 07-05-12 | 11:32

MAX, EO, NTR, PowNed.
Heb ik nu een probleem?

BeunDeHaas | 07-05-12 | 11:31

Stelling 3: "Met Nederlands belastinggeld moeten alleen programma's worden gemaakt over Nederland"

Stelling 5: "Nederland 1, 2 en 3 moeten altijd politiek neutraal zijn in plaats van politiek gekleurd"

Stelling 7: "Publieke omroepen moeten soms provoceren om maatschappelijk debat aan te wakkeren"

Stelling 9: "De publieke omroep moet programma's maken voor iedereen en niet voor specifieke groepen (zoals ouderen, jongeren of gelovigen)"

Stelling 11: "Publieke omroepen moeten duidelijke normen en waarden uitdragen"

Stelling 13: "Publieke omroepen moeten zich meer richten op wat ons bindt dan op verschillen tussen groepen in de samenleving"

En daarna wordt het gewoon vervelend. Er is geen enkele stelling die ervan uit gaat, dat de publieke omroepen gewoon opgedoekt moeten worden, of, op zijn minst, een uitslag-mogelijkheid die zegt dat er niets voor u bij zit (wat toch nog altijd een reële mogelijkheid is op deze planeet met evenzoveel voorkeuren en smaken als bewoners).

Gewoon een vooringenomen kieswijzer met maar 1 mogelijke uitkomst: U dient u te laten indoctrineren door staatstv, no matter what.

Opbokken met die bagger, liever gister dan vandaag. #Bezuinigen

ZKH EénOog | 07-05-12 | 11:31

1.Powned
word nu lid
2. MAX (WFT??)
word nu lid
3. VARA
word nu lid

nik0s | 07-05-12 | 11:31

Ik heb afgelopen januari de kabel en de digitale troep opgezegd. Weg met dat domlinkse riool. Heerlijk. Nooit meer tegen beter weten in je de blaren op je vingers zappen en je blauw gaan zitten ergeren.

vetkleppert | 07-05-12 | 11:29

Helaas is politiek correct Den Haag alle plannen van Wilders door de schredder halen, dus die noodzakelijke bezuiniging op NPO komt er nog even niet. Kwestie van wachten tot na 12 september. Intussen stel ik veel prijs op mijn zapper. gewoon zappen totdat je wat leuks/interessants tegenkomt. publiek of commerzjeel maakt niet zo heel veul meer uit. Is één grote inteeltige napraat familie daar in het Hilversumse.

kaskoeskielewan | 07-05-12 | 11:29

Een volledig uitgeklede NPO past het best bij mij.
.
Een zender, een baasje a 50.000e bruto, een redactie vol studenten op stage a maandelijkse vergoeding 300e, hergebruik oude camera's en gebruik van privemobieltjes, een totaal gebrek aan unieke talenten.
.
Dit alles ondergebracht in een leegstand pand zojuist bevrijdt van krakers.
.
Graag morgen beginnen aan de implementatie van dit voorstel!

Parel van het Zuiden | 07-05-12 | 11:28

pow EN vpro

nét niet omroep Max, tsja je wordt toch een dagje ouder hè

james_chance | 07-05-12 | 11:27

Dit is gewoon verkapte enquête-spam, maar goed. Ook WNL hier, en toegegeven: Jinek op de zondagochtend is, naast het nieuws, zo'n beetje het enige wat ik kijk op tv.

FrankieHapsberger | 07-05-12 | 11:25

Welke NPO past bij jou? Geen enkele. Ik kijk geen TV.

Bertus Betonsloper | 07-05-12 | 11:25

Biff Eagleburger | 07-05-12 | 11:10 | + 0 -

Je bent gewoon verliefd, geef het nu maar toe!

eerstneukendanpraten | 07-05-12 | 11:22

Gelukkig hebben wij nog Discovery en NGC op de kabel...

eerstneukendanpraten | 07-05-12 | 11:22

@Banana-Hollandia | 07-05-12 | 11:13

Yep. En maar één netwerk: Mijn thuisnetwerk...

ZKH EénOog | 07-05-12 | 11:18

En wat komt eruit? PowNed... Hoe verrassend..

B0kito | 07-05-12 | 11:18

Hier kun je dus weer helemaal niks mee.
Ik kijk bv. graag naar een quiz of spelshow, maar ik vind dat dit absoluut niet bij de publieke omroep thuishoort.

mrfreeze | 07-05-12 | 11:18

Popned & VPRO...

Frederik Vijf | 07-05-12 | 11:17

haha. ik kom bij powned uit omdat die zichzelf informatief noemen.

unieke-nick | 07-05-12 | 11:16

Helemaal afschaffen die Publieke omroep. Ik heb geen zin meer in die Pvda-show. Het lijkt wel een grote uitzending voor politieke partijen van links, vooral de pvda. En daar wens ik niet meer aan mee te betalen.

Barbertjehangt | 07-05-12 | 11:14

Oeioeioei ik kwam met volslagen willekeurig klikken bij de vara uit. Hoe vaak zou dat gebeuren als je dat oneindig maal zou doen?

jezouermoevanworden | 07-05-12 | 11:14

Kom helaas niet op Powned uit.
Misschien omdat mijn favoriete programma's, de slag om Nederland en de KvW door de VPRO en de KRO gemaakt worden.

Of misschien omdat ik er iets meer van verwacht had. Zo'n Weesie die in een hoekje staat te janken omdat hij 2 (!) minuten later thuis is vanwege trajectcontrole en een Rutgert die schijtlollig staat te fatsoenskloven geloof ik onderhand wel.

Cuyahoga | 07-05-12 | 11:14

De beste zender die ik hier ontvang is The Pirate Bay

Banana-Hollandia | 07-05-12 | 11:13

Mijn uitslag: 1. Powned, 2. Max (wtf?), 3. WNL, 4. ntr: (wat is dat?), 5. EO (Mwahahahahahaahahahahah rofl)

vip33 | 07-05-12 | 11:13

Kom als vrouw van 90 met basisonderwijs uit bij de Vara..... klopt als een bus deze kieswijzer

Paulus Pretletter | 07-05-12 | 11:13

@Jos Tiebent | 07-05-12 | 11:11
Volgens mij worden de sprookjes van de EO als entertainment aangemerkt.

Ing. eslapen | 07-05-12 | 11:12

Keus is snel gemaakt tussen de Vereniging Arrebeiers Radio Amateurs en Evangelische Omval,dat wordt ,
Geen Stijl .

Ratzing. | 07-05-12 | 11:12

@Cuyahoga | 07-05-12 | 11:08
Inderdaad. Mijn favoriete omroep is de WDtv. Altijd precies wat ik zien wil en exact op de tijd die mij uitkomt. Zonder commercials en propaganda.

vetkleppert | 07-05-12 | 11:11

Grappig dat de EO meer entertaining is dan de VARA, volgens dat diagram dan...

Jos Tiebent | 07-05-12 | 11:11

De NOS is gematigd en verbindend?

Muhwahaha.

Parsons | 07-05-12 | 11:11

NTR als uitslag....

.... Moehahahahahaa, lijkt de stemwijzer wel. (zit er ook altijd compleet naast)

Guy Fawkes | 07-05-12 | 11:10

Ophouden met die verzuilingsonzin. Terug naar 2 publieke netten met alleen maar kwaliteit en 1 Studio Sport zendert die het geld verdient met substantiele reclame inkomsten. Hoe moeilijk kan het zijn...

de Voorzittert | 07-05-12 | 11:10

@eerstneukendanpraten | 07-05-12 | 11:07

Snap het ook niet. Overal 'neutraal' gestemd.

Biff Eagleburger | 07-05-12 | 11:10

Ik kijk vooral naar televisie om er iets van te leren.

LOLWUT?

Of wordt er met leren bedoeld het ontdekken der agitprop ende godwins?

Parsons | 07-05-12 | 11:09

Mijn favoriete omroep, de LaCie mediaplayer, staat er niet eens bij.

Cuyahoga | 07-05-12 | 11:08

Ik kom uit op POW. Maar dat miezerige kwartiertje repressieve tolerantie per dag vind ik te teleurstellend om de tv voor aan te zetten.
Schaf de hele publieke omroep gewoon af. Gristificeer, zever, kwijl, godwin en fatsoensfascist maar van je eigen geld in je vrije tijd.

vetkleppert | 07-05-12 | 11:08

Als een blinde vink lopen klikken, en ik kwam uit op NCRV (vrouw, 18, lagere school)

pollito | 07-05-12 | 11:07

Biff Eagleburger | 07-05-12 | 11:05 | + 0 -

Die wandelende spermatank?

eerstneukendanpraten | 07-05-12 | 11:07

lol powned gevolgd door MAX en WNL, herken me er deels in

Hans Gruber | 07-05-12 | 11:07

De Nederlandse publieke omroep is een restant uit het verzuilingstijdperk die dankzij effectief lobbyen en het benoemen van politieke baantjesjagers op strategische posities bij de omroepen (in het verleden bijvoorbeeld Marcel van Dam en Joop van der Reijden) nog steeds bestaat. Jammer dat geen politieke partij het aandurft dit aan te pakken.

Dreverhaven | 07-05-12 | 11:07

Ik stem uitzending gemist

Banana-Hollandia | 07-05-12 | 11:06

Kom uit op WNL met de NOS als tweede en de VPRO als derde (vanwege de documentaires denk ik).

eerstneukendanpraten | 07-05-12 | 11:06

Ik kies SBS6, mis ik niet dat gezellig Nederlandse campinggevoel.

kapotte_stofzuiger | 07-05-12 | 11:06

UItslag omroepen: Kim Hollands 'Meiden van Holland'. Meh.

Biff Eagleburger | 07-05-12 | 11:05

Ik sta het dichtst bij de EO godverdomme. Ik vind dat er gevloekt en geshockeerd mag worden en dan komt er EO uit de test. Hi-fucking-larisch!

Overigens interesseert het me geen reedt want ik kijk bijna nooit Nederlandse TV.

James Lastig | 07-05-12 | 11:05

Ik ook WNL, pfffrt. WTF? Wat is dat, WNL? Ken ik niet... Wel Powned (verschrikkelijk) en de VPRO (die vind ik bij tijd en wijle dan nog wel aardig (zoals de Slag om NL en Keuringsdienst van Waarde)

Den Meester | 07-05-12 | 11:05

dicht bijh pwnned

fifi23 | 07-05-12 | 11:05

Dan maar Fox news!

lanexxx | 07-05-12 | 11:04

Heb ooit een poging gedaan een uitzending van de NMO te volgen. Binnen twee minuten werden er verzen uit de Koran voorgezongen waarin erop gewezen werd dat de ongelovigen een verschrikkelijk straf stond te wachten als ze zich niet per omgaande zouden bekeren tot de Islam. En dat dus van MIJN belastingcenten...

eerstneukendanpraten | 07-05-12 | 11:03

Zowiezo niet Powned!

Banana-Hollandia | 07-05-12 | 11:03

Ik sta het dichtst bij WNL. Wut??!

shakermaker | 07-05-12 | 11:02

Zoals altijd dezelfde vraag .. Hoeveel taxpoet heeft deze onzin nu weer gekost?

James Lastig | 07-05-12 | 11:01

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken