Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Weggestuurde GroenLinkser begint budgethotel

jamalgraties.jpgKlantvoordeeltje voor mensen die goedkope woonruimte zoeken in Rotterdam. En met goedkoop bedoelen we ook echt goedkoop. Het is zelfs zo goedkoop dat het graties is. En dat in het Nederland van 2012! We stellen u voor aan de barmhartige hotelier Jamal Challiui. Soort van Basil Fawlty, maar dan met gesloten beurs. Geoefende GeenStijl-bezoekers kunnen zich meneer Jamal Challiui nog wel herinneren. Dat was die GroenLinks-kandidaat uit Rotterdam Charlois van die Arabierische verkiezingsposters. In elke fatsoenlijke gemeente (dus niet Amsterdam) zou zo'n kandidaat subiet op Nederlandse les worden geschopt. Maar in Rotterdam Charlois kwam Jamal Challiui gewoon in de deelraad terecht. Tenminste, dat was de bedoeling. Meneer Jamal Challiui kwam helegaar niet in de deelraad terecht. Ook niet op deelraadsvergaderingen en partij-bijeenkomsten trouwens. Nooit. Te druk met vanalles. En iedereen maar speculeren waar de geachte afgevaardigde nu weer zou zijn; op bedevaart; op vakansie; in een staatshotel met tralies ipv gordijntjes. Inmiddels is meneer Challiui uit GroenLinks Charlois gekickt wegens mordicus absent en is er van zijn eigen mooie paginaatje op de GL webzijde nog slechts een google cache over. Niet denken dat Jamal Challiui bij de pakken neer is gaan zitten. Welnee. Op de voor Rotterdammers zo typerende wijze heeft hij de mouwen opgestroopt en is in de hotelbiz gestapt. Het leverde de gastvrije hotelbaas al dit mooie artikel op in het plaatselijke VVV-krantje. Jamal Challiui vraagt geen huur u mag echt gratis bij hem inwonen. Want dat is een fijne en gezellige manier van wonen. Snel boeken. Het aantal kamers is beperkt.

Reaguursels

Inloggen

@Bart_Bart | 25-03-12 | 14:21
LOL, ik ook niet.

La Vie En Rose | 25-03-12 | 15:52

@La Vie En Rose | 25-03-12 | 13:19
Mooie tegel.

Ik begrijp alleen de diep-filosofische betekenis achter dat "Die" nog niet.

Bart_Bart | 25-03-12 | 14:21

Ja natuurlijk Jamal, je bent niet de enige die met dit soort doorzichtige oplichterstruuks werkt. Gratis woning met soepsidie en dan onderverhuren, natuurlijk staat er niets op papier. Oplichtert!!

denoorman | 25-03-12 | 14:11

donjon

ga eens de straat op, kom onder de mensen.
Dan ga je wat minder spoken zien.

denk.toch.eens.na | 25-03-12 | 13:55

Typerend... Arno Bonte weet over alles en iedereen wel een grote bek open te trekken (fout! fout! fout!), maar als het even te dicht bij hem in de buurt komt, is hij zg niet bereikbaar voor commentaar en mag de woordvoerder het vuile werk voor hem opknappen. Laffe lamzak.

sjaakdeslinksesul | 25-03-12 | 13:31

Jamal Challiui vraagt geen huur u mag echt gratis bij hem inwonen.

____________

Wat zal daar tegenover moeten staan ?
Want berekenend als ze zijn, kan ik me niet voorstellen dat dit gratis is.
Zouden de 'huurders' zich, in ruil hiervoor, vrijwillig bij de islam moeten aansluiten, of bij Al Qaida ?

donjon | 25-03-12 | 13:22

Ik ken die wijk. Een vriendin van mij heeft er gewoond en is - na jaren van ellende in haar portiek - gevlucht.


Daar zijn namelijk heul veul van dat soort idealistische hoteleigenaren actief.
Een jaar of acht geleden waren dat Pakistanen. Die kochten de erg kleine niet geïsoleerde drie en vier niet geïsoleerde kamerwoningen op, verbouwden die tot hotel omdat zij bijvoorbeeld erg veel medelijden met mensen uit Afrika hadden. Die mochten met zijn tienen graties en voor nix voor 300 euro p.p. per maand, of meer in hun hotel verblijven. Ze boden hun hotel ook gratis aan als postadres. Dat was handig om een uitkering te kunnen ontvangen. En zo woonde je niet meer met 6 personen of kleine gezinnen in een portiek, maar trof je allerlei personen aan die een sleutel hadden van zowel de voordeur als de brievenbus.

Als na herhaaldelijke waarschuwingen en boetes de grond te heet onder de voeten werd, 'verkochten' ze hun hotel aan een vriend en begon het feest gewoon opnieuw. De afgelopen jaren hadden zij het erg te doen met Polen, Roemenen, Bulgaren, etc.

Later bleek dat er een hele organisatie achter zat, met makelaarkantoren etc.

Inmiddels zijn er andere hoteleigenaren actief, zoals dit inmiddels ex-Groenlinks deelgemeenteraadslid Jamal Challiu. Die heeft het na een waarschuwing wat handiger aangepakt. Vier personen mogen gratis in zijn hotel verblijven. En hij woont ergens anders en gebruikt zijn hotel als postadres.

Desalniettemin mocht Challiu gewoon namens Groenlinks tot voor kort in de deelgemeenteraad blijven zitten.
Nu niet meer. Maar dat is om andere redenen.

En Challiu gaat verder met een eigen lijst en houdt zijn vergoeding van 600 euro p.m. of meer. Daar hoeft hij al jaren niks voor te doen.

Zulke types zitten in elke deelgemeente.

Gelukkig worden die in 2014 opgeheven, zowel in Rotterdam als Amsterdam.

Eindelijk.



Die

La Vie En Rose | 25-03-12 | 13:19

... en in het vorige artikel vragen sommige ze af waarom onze grote peroxide leider zo populair is?

Fopspeen | 25-03-12 | 13:11

@Kaas de Vies | 25-03-12 | 13:01
Een van de argumenten. Jij kunt alleen maar dom reageren op andere mensen. Dat bedoel ik dus met kleuters.

Hölzenbein | 25-03-12 | 13:03

@Hölzenbein | 25-03-12 | 12:39 | + 0 -

Hij heeft een oplossing gevonden tegen de schrijnende woningnood. Goed bezig dus.
Hölzenbein | 25-03-12 | 09:44 | + -23 -

Dit was je argument?

Kaas de Vies | 25-03-12 | 13:01

@Strangetown 12:01: Ik denk dat er niet veel hoeft te veranderen. Het stelsel blijft grotendeels hetzelfde: stemmen gaan naar de partij (eigenlijk naar de lijsttrekker), die de gewonnen zetels verdeelt volgens de kieslijst. En wie te laag op de kieslijst staat maar voldoende voorkeurstemmen heeft gekregen krijgt alsnog een zetel. De wijziging van het stelsel bestaat hieruit: als je de partij verlaat, dan zal je zetel altijd aan de partij vervallen als je daar op titel van de partij zit (je zetel vloeit voort uit je plek op de kieslijst). Zit je in de kamer op eigen titel (je zetel vloeit voort uit voorkeurstemmen), dan hou je je zetel.

Er zijn nu al verschillende politici die lid zijn van een partij maar toch campagne voor zichzelf voeren, bijvoorbeeld als ze nogal laag op de kieslijst staan. Dat werkt prima. Je zou kunnen verwachten dat politici zich nog meer zelf gaan profileren in plaats van campagne voor de partij gaan voeren, maar dat is in mijn ogen alleen maar een goede ontwikkeling. Zo kunnen kiezers nog beter een geinformeerde keuze maken.

Het huidige systeem waar dissidenten zonder enig democratisch mandaat op het pluche kunnen blijven kleven is te gek voor woorden.

Muxje | 25-03-12 | 12:47

@irma zonderboezem | 25-03-12 | 10:43
Ik kwam hier binnen met een argument. En daar kwamen kleuterreacties op. Geen wonder dat ik ze dan kleuters noem. Welk argument had jij toen je hier binnen kwam?

Hölzenbein | 25-03-12 | 12:39

Muxje | 25-03-12 | 11:25 |
Stemmen verzamelen op naam zou idd mooier zijn, maar levert ook wat praktische problemen op met het partijenstelsel dat we hebben.

Wie krijgen er 'zendtijd' en/of wordt een 'moneycampagne' de nieuwe norm?

Strangetown | 25-03-12 | 12:01

Wat een troll-mocro flavour lekker leip nooit komen opdagen, lekker salaris laten storten, en heerlijk achterover genieten van alle principes van vrijheid en graties geld. "slim en strategisch" staat op zijn GroenLinks site. Whahah vet getrollt dus die moralfags van GL

Mijnbescheidenmening | 25-03-12 | 12:00

Van het Google-cache: "Op 3 maart behaalde GroenLinks één zetel. Jamal is slim en politiek gedreven; hij beschikt over strategische kwaliteiten en leidinggevende ervaring."
Leidinggevende bij de KwikFit geweest ofzo?
Afdeling uitlaten dan zeker..?

guillaume | 25-03-12 | 11:38

Netjes van die Lockhorst trouwens, dat hij zijn confrère van GL inlicht over een minder verschillige partijgenoot. Zou hij dat ook gedaan hebben als het een huisjesmelker van de VVD (of de PVV!) betrof? Of zou er dan een tipje richting de VK-redactie zijn gegaan?

Verder helemaal eensch met Einde van de Domheid (09:55): de kieswet moet nodig worden aangepast, zodat zetels die men op titel van de partij bezet ook van de partij blijven, als je opstapt of er uit gesmeten wordt. Wil je een eigen zetel, dan zal je voldoende voorkeursstemmen moeten verzamelen.

Muxje | 25-03-12 | 11:25

@Kaas de Vies | 25-03-12 | 11:13
De randstad, waar anders?

necrosis | 25-03-12 | 11:16

@Kaas de Vies | 25-03-12 | 11:01 |

Dat doen ze hier ook, van 200k+ kippenhokken, legbatterijen is misschien een beter woord, aanbouwen of plannen. De gemeente en projectontwikkelaars zijn dan verbaasd dat die dingen niet verkopen. Inmiddels is een aantal projecten alweer voor onbeperkte tijd stilgelegd.

Parel van het Zuiden | 25-03-12 | 11:15

@Kaas de Vies | 25-03-12 | 11:09

Oostzeedijk, lusthofstraat, oudedijk. M.a.w., waar ze nu ook al een hoop doen. En je denkt toch niet, dat als supermarktketens er lucht van krijgen een nieuwe markt aan te boren, ze er niet in no-time een winkel weten te plaatsen?

ZKH EénOog | 25-03-12 | 11:14

@necrosis | 25-03-12 | 11:12 | + 0 -
Ik hoef ook niet nu bij je op de koffie, ik wilde weten welke regio.

Kaas de Vies | 25-03-12 | 11:13

Een deel-ge-meen-te-raads-voor-zit-ter die een aankomend collega - en daarmee ook zichzelf- beschrijft als ' p o l i t i c u s ' ???
-
Je zou bijna gaan applaudisseren voor de heer Lokhorst. Een zekere mate van optimisme, gepaard aan geloof in de maatschappelijke werking van een overbodige bestuurslaag, kan de goede man niet worden ontzegd.

azoturie | 25-03-12 | 11:13

@Kaas de Vies | 25-03-12 | 11:06
Ik mag geen NAW gegevens plaatsen van Joris, ik neem aan dat het ook geldt voor MIJN NAW gegevens.

necrosis | 25-03-12 | 11:12

@Kaas de Vies | 25-03-12 | 11:06
Op een gunstige locatie, voldoende parkeerruimte, supermarkt en vreettoko's direct om de hoek en de snelweg binnen handbereik.
Bovendien in de randstad!

necrosis | 25-03-12 | 11:10

Goh. Je verwacht het niet menson.
Je verwacht het gewoon niet!!11

Ashtrey | 25-03-12 | 11:09

@ZKH EénOog | 25-03-12 | 11:07 | + 0 -
Brainpark I, II en III staat volgens mij niet veel leeg. Maar locatie is pal naast de uni, en waar is de supermarkt, de kroeg, de nagelstyliste?

Het zijn studenten, geen chinese fabrieksmedewerkers bij FoxConn.

Kaas de Vies | 25-03-12 | 11:09

@Kaas de Vies | 25-03-12 | 11:03

Neem Rotterdam: ik denk dat je als student niet bijzonder slecht toeft in een omgebouwd, anders onverhuurbaar kantoorpand op het Brainpark. Zo ver van de bewoonde wereld ben je niet, en nog minder ver van je Uni.

Kan aan mij liggen, natuurlijk.

ZKH EénOog | 25-03-12 | 11:07

@necrosis | 25-03-12 | 11:04 | + 0 -
Waar woon je?

Kaas de Vies | 25-03-12 | 11:06

@ Irma 10:57

Ik dacht dat ze in een Surinaams broodjeshuis werkte o.i.d. Maar een triest verhaal blijft het wel... Nu koggie!

eerstneukendanpraten | 25-03-12 | 11:04

@Kaas de Vies | 25-03-12 | 11:01
Ik kan je zo een appartement aansmeren voor plm 140.000 en dan heb je 100m2, en mij als buurman.....
*jawel.... grinnik ende grijns*

necrosis | 25-03-12 | 11:04

@ZKH EénOog | 25-03-12 | 11:01 | + 0 -
Ja het kapotregelen van de overheid, maar het toepassen van de regels dat vergeten ze dan zeer selectief. Zie ook dit topic.

Kaas de Vies | 25-03-12 | 11:03

@Einde van de Domheid | 25-03-12 | 10:54 |

U ziet dat verkeerd. Supermatthijs moet je een beetje prikken voordat hij goed tot z'n recht komt. Altijd lekker tegelen!
.
Werkt bij u trouwens ook altijd erg goed om iets meer inhoudelijke reactie te krijgen als uw gebruikelijke halve tweets, niet relevante meta -mededelingen, of uitgekauwde platitudes.

Parel van het Zuiden | 25-03-12 | 11:03

@ZKH EénOog | 25-03-12 | 11:01 | + 0 -
Wil je echt als student op een verlaten industrie-terrein zitten. Die bouw is ook meestal niet best.

Kantoren gaan wel, als ze kwaliteit te bieden hebben, die leegstaande panden vallen van pure ellende uit mekaar.

Kaas de Vies | 25-03-12 | 11:03

@Einde van de Domheid | 25-03-12 | 10:57 | + 0 -
Typisch jadat ze het nu pas doen.
Maar wat Harry Mens aanprijst, daar blijf ik liever vandaan, ander moet ik van "oudbrood" op mijn eiland gaan zitten voor de kust van Dubai.

Er worden nu veel appartementen gebouwd die te duur zijn voor starters 220.000 voor een appartement van 60m2. Te klein voor de welgestelden/babyboomers en precies goed voor starters.

Dat lijkt me niet goed gaan, volgens mij gaat het ook niet goed met de verkoop van dit soort appartementen in Rotterdam, maar ze worden wel aangebouwd. Zal in andere steden ook wel zo zijn.

Kaas de Vies | 25-03-12 | 11:01

@Einde van de Domheid | 25-03-12 | 10:57

Studentenwoningen hoeven al decennia geen probleem te vormen met al die leegstaande kantoorgebouwen in 0031. Maar bestemmingsplan, he. Mag nie.

Dat is nou één van de vele voorbeelden van het kapotregelen door onze overheden.

ZKH EénOog | 25-03-12 | 11:01

@irma zonderboezem | 25-03-12 | 10:57
Ik keek op van je 'kopje thee'.
Zo wordt het nooit wat met de liefde.....

necrosis | 25-03-12 | 11:00

@Supermatthijs | 25-03-12 | 10:53

Nee, jongen, het zal moeilijk te herkennen zijn voor je, maar dat is nou beargumenteerd een weerwoord leveren.

Maar goed, vanaf hier ruim ik je voerbak weer op, want ik ga ff iets zinnigs doen. Iets met een bakkie leut en zo..

ZKH EénOog | 25-03-12 | 10:58

Kaas de Vies | 25-03-12 | 10:52 | + 0 -
Vrije marktwerking houdt in dit geval in dat beter de groep dan het individu het probleem oplost....
Daarnaast adverteert Harry Mens op dit moment ook heel erg investeren in studentenwoningen. Dat is ook al tijden jaar een probleem en de hogepriesters van de snelle vrije markt hebben dat nu pas door. (Geen kapitaalkrachtigere groep te bedenken!)

Einde van de Domheid | 25-03-12 | 10:57


eerstneukendanpraten | 25-03-12 | 10:48 |
Ze leeft nog hoor. Paar pondjes erbij.... anyway, ze was tijdje terug op de buis, iets van.".hoe is het toch met..."
Ik herkende haar gelijk aan het drammerige toontje waarin ze vertelde het iedereen(jawel, iedereen) om haar heen kwalijk nam dat ze niet hadden ingegrepen toendertijd want ze was heel ziek geweest in haar hoofd.( zover waren wij ook al) ze vond het laks en overantwoord dat niemand toendertijd iets had ondernomen..... Ik zat met mijn kopje thee zo te kijken naar haar en dacht. Het is toch wel weet typisch dat ze anderen de schuld geeft dat het zo uit de hand heeft kunnen lopen.
Ze is nu coach ofzo voor burnout mensen....( ja daat kijk je van op hè? , ik ook :-))

irma zonderboezem | 25-03-12 | 10:57

Tsjonge jonge.
Er zitten hier een paar 'hardcore verdedigers van de vrije meningsuiting' Supermatthijs uit te radieren. Suggesties voor een ban te doen.
(Wat je ook doet, je ware aard komt altijd boven!)

Einde van de Domheid | 25-03-12 | 10:54

@ZKH EénOog | 25-03-12 | 10:50

Je bent wel aan het trollen vandaag hé ?

Supermatthijs | 25-03-12 | 10:53

@Einde van de Domheid | 25-03-12 | 10:50 | + 0 -
Ja dat wordt een grote opgave, krimp in de woningmarkt in de krimpregio's en overschot slechte bedrijfspanden afbouwen.

Wordt echt een uitdaging.

Kaas de Vies | 25-03-12 | 10:52

Parel van het Zuiden | 25-03-12 | 10:50

Vermoeit = vermoed

Sorry Feudiaans in dit geval....

Parel van het Zuiden | 25-03-12 | 10:51

Maar de draad is wat verzuurd.
Op naar het file- of zomertijd-topic.

Einde van de Domheid | 25-03-12 | 10:50

@Supermatthijs | 25-03-12 | 10:40

"... Als je het niet met ze eens bent houden alle redelijke argumenten al gauw op en ben je een troll..."

Nee, dat deed jij zelf: Jij bent het veelal niet met de meesten hier eens, en meldt ons dat zonder redelijke argumenten. Ergo, je bent volgens JE EIGEN definitie een troll. Niet de wereld omdraaien, he?

En je vermaakt je er nog mee ook. Geweldig toch?

ZKH EénOog | 25-03-12 | 10:50

GroenLutsers moet je opbergen in Limburg, allemaal!
Dat geldt dus ook voor Mikado en Sap.

necrosis | 25-03-12 | 10:50

@Supermatthijs | 25-03-12 | 10:40 |

Joh, maak je niet zo druk over de semantiek. De een noemt je een troll, de ander een gutmensch.
.
Wat je er uit mee moet nemen is dat je reaguurt alsof je een enorme plaat voor je kop hebt die je verhindert de wereld om je heen te zien, iets te leren uit een discussie en je erg selectief maakt in topicbezoek. Soms lijkt die plaat zo onnatuurlijk dik dat men opzet vermoeit.
.
Gewoon mee blijven doen hoor. Ik tegel uw kromme geleuter graag recht!
.
Een goede dag verder, mattie van me!
.
*zwaait*

Parel van het Zuiden | 25-03-12 | 10:50

Kaas de Vies | 25-03-12 | 10:44 | + 0 -
Ook weer deels waar.
In alle 'normale' gebieden is sprake van woningnood. Daarbovenop (en daarna)nis het verschijnsel 'krimp' ontstaan. Dat is niet door vraag en aanod op te lossen. Sterker nog, het verslecht de prijs zodanig dat niemand nog een normale redelijke prijs voor een huis in een krimpgebied kan krijgen.
Daardoor wil ook niemand er meer wonen.
Krimp moet dus worden begeleidt. Gemeentes kopen woningen, slopen, maken kinderspeelplaats of andere collectieve voorziening, buurt en huis aantrekkelijk, kopers komen weer terug en betalen volle mep. Leefkwaliteit weer normaal.

Einde van de Domheid | 25-03-12 | 10:50

We worden gewoon in eigen land uitgelachen, mensen!

michello | 25-03-12 | 10:49

neemjemoederindemali | 25-03-12 | 10:46 | + 0 -
Eerstneuken refereerde waarschijnlijk aan het skelet in de kast van ons deelgemeenteraadslid...

Theo Roozenvelt | 25-03-12 | 10:49

@ Theo 10:43

Ze was zo ontzettend ziek, zie Paul Rozenzeiker nog haar met rolstoel en al de Tweede Kamer binnenrijden. # aandachtshoer...

eerstneukendanpraten | 25-03-12 | 10:48

@Theo Roozenvelt | 25-03-12 | 10:46

Yup

neemjemoederindemali | 25-03-12 | 10:48

neemjemoederindemali | 25-03-12 | 10:45 | + 0 -
Zoiets?

Theo Roozenvelt | 25-03-12 | 10:46

@eerstneukendanpraten | 25-03-12 | 10:41

Tara is toch al lang deaud? Ze was 10 jaar geleden al ongeneeslijk ziek, het arme schaap.

neemjemoederindemali | 25-03-12 | 10:46

@Theo Roozenvelt | 25-03-12 | 10:40

Geen dank. Waar ik op doel is dat het prettig is dat u verwijst naar de tegel waarop u guurt, graag met tijdstip erbij. Dit kan eenvoudig met ctrl C en V of middels de guurderstool, middels de guurderstool hoeft u alleen maar op *reageer* te klikken.

neemjemoederindemali | 25-03-12 | 10:45

@Einde van de Domheid | 25-03-12 | 10:42 | + 0 -
Er is woningnood op populaire locaties, en woningoverschot op niet populaire locaties.

Vraag en aanbod?

Kaas de Vies | 25-03-12 | 10:44

@eerstneukendanpraten
Die was toch overleden? Althans, dat had ze beloofd ofzoiets...

Theo Roozenvelt | 25-03-12 | 10:43

@Hölzenbein,

Ff of topic, wat is dat toch beinchen? Je trapt om je heen naar iedereen die het niet met je eens is en maakt ze uit voor (deze keer, dom volk en kleuters) soms erger.

Het is zelfs goed om een discussie te hebben omdat je een andere kijk hebt op bepaalde zaken dan anderen hier.
maar waarom dan dat denigrerende toontje als iemand het niet met je eens is? Of erger nog, je gaat weg zodra je je gelijk niet krijgt. Jammer, dat je dan niet doorzet en met echte argumenten komt.
Fijne zondag trouwens

irma zonderboezem | 25-03-12 | 10:43

Tommygunner | 25-03-12 | 10:00 | + 4 -
(cc @Kaas de Vries)
Er is sinds WOII woningnood.
Het huis dat Acda of de Munnik kocht, ging een ton boven vraagprijs weg.
('Ik moet het huis hebben' aldus een van de 2 slaapverwekkers.)
Als de banken gewoon hun werk deden stond er op Funda niet zoveel te koop als nu. Daarnaast is de koopwoningmarkt slechts een deel van het probleem.
(En dat moet ik je uitleggen of je wil gewoon een beetje lui scoren?)

Einde van de Domheid | 25-03-12 | 10:42

Tara Singh Varma is daar in de bezemkast gesignaleerd...

eerstneukendanpraten | 25-03-12 | 10:41

@neemjemoederindemaling
Bedankt voor je opbouwende en nuttige tip!

Theo Roozenvelt | 25-03-12 | 10:40

@ZKH EénOog | 25-03-12 | 10:33

En jij bent degene die hier uitmaakt of iemand een troll is ? Het zal me een worst zijn overigens. Ik kom hier slechts ter eigen vermaak.

Supermatthijs | 25-03-12 | 10:40

Theo Roozenvelt | 25-03-12 | 10:36 |
Natte tosti's? Even afspoelen na het bakken? :)

Pastor Sippenhaft | 25-03-12 | 10:38

@Parel van het Zuiden | 25-03-12 | 10:36 | + 0 -
Hij ging het toch googlen, ik ben een groot voorstander van zelfeducatie.

Kaas de Vies | 25-03-12 | 10:37

@Theo Roozenvelt | 25-03-12 | 10:30

Ja.

neemjemoederindemali | 25-03-12 | 10:37

@Kaas de Vies | 25-03-12 | 10:30 |

Vergeet niet dat hij ook stelselmatig het bespreken van zijn gecamp in BF3 ontwijkt. Ik bedoel maar, kom er gewoon eerlijk voor uit en leg in godsnaam eens uit waarom...?

*campers zijn de bontkraagjes van de virtuele wereld*

Parel van het Zuiden | 25-03-12 | 10:36

@Pastor Sippenhaft
Ik maak daar altijd natte tosti's van.

Theo Roozenvelt | 25-03-12 | 10:36

@Pastor Sippenhaft | 25-03-12 | 10:34 | + 0 -
Blijkbaar.

Kaas de Vies | 25-03-12 | 10:35

Kan ook alleen in Nederland.

Jippie | 25-03-12 | 10:35

Kaas de Vies | 25-03-12 | 10:33 |
Hahaha, lol! Wat een bek!

Wist je trouwens dat kaas en oud brood niet samen gaan?

Pastor Sippenhaft | 25-03-12 | 10:34

@Professor Superhirn | 25-03-12 | 10:24
En ik al helemaal niet.Wellicht mijn nick niet zorgvuldig gekozen.

"denken gaat"

luchtledig | 25-03-12 | 10:34

Ik ben op Basje aan het wachten hij heeft me een antisemitisch stuk beloofd.

irriducibili79 | 25-03-12 | 10:34

@Oud brood | 25-03-12 | 10:30 | + -1 -
Je kan me negeren.

Kaas de Vies | 25-03-12 | 10:33

@Supermatthijs | 25-03-12 | 10:28

Nee, je bent een troll, omdat je zelf nooit argumentatie aandraagt, en alleen maar holle weerwoorden aanbiedt zonder onderbouwingen.

ZKH EénOog | 25-03-12 | 10:33

@Hölzenbein | 25-03-12 | 10:26
O ja Hölz, nog even voordat je gaat: je hebt helemaal gelijk dat Amsterdam en Rotterdam steeds meer op een ghetto beginnen te lijken. Dat komt door types als Jamal Challiu en partijen als GL en PvdA die dat soort tuig nooit een strobreed in te weg zullen leggen. Ik hoop dus niet dat jij op zulke partijen stemt.

Professor Superhirn | 25-03-12 | 10:33

@Hölzenbein | 25-03-12 | 10:26

Jeuj, een vraag verwarren met argumentatie, zit je nu al aan de tripple's?

neemjemoederindemali | 25-03-12 | 10:33

@Supermatthijs | 25-03-12 | 10:28 | + 0 -
Vind je hem een troll, vind je zijn plemp en troll-plemp?

Dan kunnen we daarna wel kijken of "men" het hier te snel doet en of dit met rechts te maken heeft.

Kaas de Vies | 25-03-12 | 10:31

@neemjemoederindemaling
Kunt u duidelijk maken waar u psies op doelt?

Theo Roozenvelt | 25-03-12 | 10:30

Kaas de Vies | 25-03-12 | 10:26 |
Ik was er al bang voor. Kaasblokjes zeker?

Pastor Sippenhaft | 25-03-12 | 10:30

@Kaas de Vies | 25-03-12 | 10:20
Kan jij niet gewoon een paar weken naar een onbewoond eiland zonder internet aansluiting opkrassen. Wordt zo moe van dat gezwets van jou!

Oud brood | 25-03-12 | 10:30

@Hölzenbein | 25-03-12 | 10:26 | + 0 -
Het is anders je geeft mijn one-liner "exclamatio" als voorbeeld. Maar dit is geen argument, het is ook niets om over te discussieren, het is een poging to humor.

In jouw plemp

"Maar eh... wat is het nou, misgunst, neid, jaloers zijn, haat, omdat je niet gratis mag wonen bij Challiui? Kleuters."

Spreek je mensen direct aan op gedrag waarvan jij denkt dat wij die tentoonspreiden, met als aflsuiter een verwensing.

Daar reageer ik dan direct op, dat het eigenlijk kant nog wal raakt en ik onderbouw het niet, maar dat heb ik al uitgelegd waarom niet.

Maar als jij niet het verschil ziet tussen mijn 1e plemp en jouw plemp, dan kunnen we alleen maar samen stil aan de bar zitten, met een pilsje in de hand. Jij betaalt.

Kaas de Vies | 25-03-12 | 10:30

@ecologiste | 25-03-12 | 10:24

Een hotelovernachting van 500 Euro, slapen die gasten in een paleis?

neemjemoederindemali | 25-03-12 | 10:30

Integere mensen hoor, die GroenLinksers. Heel anders dan VVD-ers, PvdA-er, CDA-ers. Je zou bijna twijfelen of het wel mensen zijn.

patat - generatie | 25-03-12 | 10:29

@Professor Superhirn | 25-03-12 | 10:24

Dus nu ben ik een troll omdat ik van mening ben dat je hier iets te gauw voor troll uitgemaakt wordt ?

Supermatthijs | 25-03-12 | 10:28

@Theo Roozenvelt | 25-03-12 | 10:21

Fijn dat u hier wilt guren maar wilt u zich eerst de guurregeltjes eigen maken?

Dank.

neemjemoederindemali | 25-03-12 | 10:28

@Hölzenbein | 25-03-12 | 10:22

Je vermoeden is bijna goed: ik ben Europa nog nooit uitgeweest.

ZKH EénOog | 25-03-12 | 10:28

@Professor Superhirn | 25-03-12 | 10:24
Wat heb jij zoal ingebracht dan vandaag, superharses? Nog niks? Hou je er dan buiten joh...

Hölzenbein | 25-03-12 | 10:28

@Bugsy Malone | 25-03-12 | 09:30
Hij heeft de vleespet van Diederik Samsom geleend.

rara | 25-03-12 | 10:28

@Kaas
Als Rotterdammert los ik het allemaal liever zelf op. Heb het niet zo op overheidof politiek. Links, rechts of rechtdoorzee. Het is allemaal even kut.

Theo Roozenvelt | 25-03-12 | 10:27

@Tommygunner | 25-03-12 | 10:19

Ja, natuurlijk weet ik dat het deels aan de burger en zijn soms scheve eisen zelf ook ligt. Niettemin klopt het van geen kant, dat huizen in goede wijken worden WEGGEGEVEN aan asielzoekers, die wat mij betreft gewoon in een tentenkamp horen te blijven tot land van herkomst weer veilig is, terwijl degenen die een baan hebben, bijdragen aan onze maatschappij, maar genoegen moeten nemen met een verpauperd krot in een buitenwijk, en daar nog enkele jaren op heeft moeten wachten.

ZKH EénOog | 25-03-12 | 10:27

@neemjemoederindemali | 25-03-12 | 10:15

"U verdenkt Heer houten poot van redelijke argumenten?"

Nee jouw *kuch* argumentatie van 09:47 wint de eerste prijs.

Alle sukkels die zeggen dat ik geen argumentatie heb zijn zelf begonnen met berichten zonder argumentatie. Dom volk.

Zo de discussie is weer lekker op dreef, dan ga ik maar weer eens. Aufwiedersehen kleutertjes.

Hölzenbein | 25-03-12 | 10:26

@Pastor Sippenhaft | 25-03-12 | 10:23 | + 0 -
Te laat.

Kaas de Vies | 25-03-12 | 10:26

@Professor Superhirn | 25-03-12 | 10:24 | + 0 -
Dat houden ze nooit vol.

Kaas de Vies | 25-03-12 | 10:26

@Pastor Sippenhaft | 25-03-12 | 10:23 |

Benenkaas... Dat moeten we inderdaad niet willen!

Parel van het Zuiden | 25-03-12 | 10:26

Soms verdenk ik de GS redactie ervan dat ze tussen de bedrijven door inloggen als hun alter ego's Hölzenbein en Supermatthijs. Lekker trollen om de het aantal page views en reacties op te krikken.

Een betere verklaring voor dat onbedaarlijk domme geleuter van die twee kan ik namelijk niet verzinnen.

Professor Superhirn | 25-03-12 | 10:24

@ Kaas en Hölz
Lukt het dames? Het is zondagmorgen. Neem een croissantje en een vers bakkie. Chill!

(Oh ja, ik pleit in beide gevallen voor een voortplantingsverbod.)

Pastor Sippenhaft | 25-03-12 | 10:23

@Theo Roozenvelt | 25-03-12 | 10:21 | + 1 -
Heb je het al gemeld bij het MOE-punt?

Kaas de Vies | 25-03-12 | 10:23

@ZKH EénOog | 25-03-12 | 10:15

"Buiten de randstad heeft Nederland geen steden. Hoogstens grote gemeenten, dorpen waar men net niet meer de moeite neemt om de buren te kennen."

Kijk dat vind ik nou weer een prachtargumentatie van iemand die vermoedelijk zijn eigen straat nog niet uit geweest is...

Hölzenbein | 25-03-12 | 10:22

Die knapen die hier al sinds twee uur vannacht op m'n hoekbank hangen en al mn pils hebben opgedronken. Hoezo?

Theo Roozenvelt | 25-03-12 | 10:21

@Hölzenbein | 25-03-12 | 10:18 | + 0 -
Zucht, zijn je jij-koekjes al afgebakken?

Kaas de Vies | 25-03-12 | 10:20

@Theo Roozenvelt | 25-03-12 | 10:14
101 tegeltjes, en jij hebt het al over 'ons'. Namens welke 'grote jongens' denk jij te spreken?

rara | 25-03-12 | 10:20

Hm, als CEO van Vestia zou hij het idd goed doen met zo'n mentaliteit. Als rat zit hij daar goed op z'n plek.

Theo Roozenvelt | 25-03-12 | 10:20

@Hölzenbein | 25-03-12 | 10:02 |

Dus Hölzy, jij is die camper uit BF3? Door dat vervelende gecamp doe ik tegenwoordig bijna alleen MW3. Al vind ik WaW ook wel leuk voor de afwisseling door de WW2 setting...

*gniffelt een beetje*

Parel van het Zuiden | 25-03-12 | 10:19

@ZKH EénOog | 25-03-12 | 10:06
Heeft ook gedeeltelijk te maken met de wensen van iedereen tegenwoordig. Bijvoorbeeld wel slecht 32 uur per week werken, maar dan niet accepteren dat je een huis krijgt in een pauperwijk omdat dit binnen je budget ligt. Zo is het ook met het wonen in de grote steden. Misschien moeten we gewoon accepteren dat bijvoorbeeld wonen in het centrum van Amsterdam enkel kan als je wat geld te besteden hebt. Iets met vraag en aanbod. In steden als Londen en New York kun je al lang niet meer in het centrum wonen. Misschien moeten mensen die te lang moeten wachten of alles te duur vinden maar eens in Friesland kijken. Dit koop je in Amsterdam De Pijp voor 265k www.funda.nl/koop/amsterdam/appartemen... Moet je eens kijken wat je voor die prijs AAN WONING hebt, de omgeving is natuurlijk butt, dat dan weer wel...

Tommygunner | 25-03-12 | 10:19

@Supermatthijs | 25-03-12 | 10:10

En je argument in deze plemp is? Want als het iemand aan argumenten ontbreekt, ben JIJ het wel.

ZKH EénOog | 25-03-12 | 10:19

@Kaas de Vies | 25-03-12 | 10:12

Mijn comment was meer van algemene aard en dus niet tegen u gericht. Als je een wat andere mening hebt is het hier al gauw dat je een troll bent helaas.

Supermatthijs | 25-03-12 | 10:18

@Kaas de Vies | 25-03-12 | 10:12

Nee jouw argumentatie is wat fijns:

"Ik zie de nieuwe CEO van Vestia in hem. Zo creatief en ondernemend zie je zelden."

Kan je er eens wat verder op in gaan op die prachtargumentatie van je? Mijn argumentatie weer eens niet gelezen hè kaas? Is vier keer beter.

Hölzenbein | 25-03-12 | 10:18

@Hölzenbein | 25-03-12 | 10:14

Yup, maar ik hoef geen overdrachtsbelasting te betalen, dat dan weer niet.

neemjemoederindemali | 25-03-12 | 10:17

In de grote steden zijn er steeds meer mensen met zin in een Groenlinkse toekomst. Met arabische verkiezingsposters en een arabische lente op komst zouden nu eigenlijk de autochtone miljeuneuzelaars uit de partij gekickt moeten worden, nadat zij voordeden hoe en waar de eeuwige subsidiestromen lopen.

Raadsleden die naar vergaderingen moeten worden overbodig, 1 sjeik met een streng doch rechtvaardig beleid is dan wel genoeg.

Jan Passant mk2 | 25-03-12 | 10:17

@Supermatthijs | 25-03-12 | 10:10

U verdenkt Heer houten poot van redelijke argumenten?

neemjemoederindemali | 25-03-12 | 10:15

@Hölzenbein | 25-03-12 | 10:07

Buiten de randstad heeft Nederland geen steden. Hoogstens grote gemeenten, dorpen waar men net niet meer de moeite neemt om de buren te kennen.

En gratis geld van Europa? Tot nu toe betalen we ons de tyfus aan dat Europa, en zijn het vooral links culturele projecten die dat gratis geld vangen. Want voor rechts 'gepeupel' is het, als ze dat geld überhaupt al vangen, een klein beetje terugkrijgen van wat ze betalen. DUS NIET GRATIS WANT UIT EIGEN ZAK BETAALD.

En logisch: ik wil ook graag alles terug wat ik aan dat moloch betaald heb. Het is namelijk een mislukt gedrocht, dat met haar verstikkende regelgeving alleen een molensteen om de nek van onze economie is gebleken, evenals al het andere overschot aan overheid, of het nou gemeentelijk, provinciaal, waterschaps, landelijk of federaal is.

ZKH EénOog | 25-03-12 | 10:15

@Einde van de Domheid | 25-03-12 | 09:56
Kop.
Zand.

Chiant | 25-03-12 | 10:14

Het feit alleen al dat iemand pretendeert de waarheid in pacht te hebben is hilarisch en getuigt van een starheid en vooringenomenheid die je vooral in landen als Syrie, Noord-Korea en Venezuela ziet. Hölzenbein: ga in een hoekje zitten huilen tot je van ons weer bij de grote jongens mag spelen.

Theo Roozenvelt | 25-03-12 | 10:14

@Hölzenbein | 25-03-12 | 10:12 | + 0 -
Ok, ik ga nu even de zon wat water geven en daarna doe ik een rondje aarde.

Kaas de Vies | 25-03-12 | 10:13

@Supermatthijs | 25-03-12 | 10:10 | + 0 -
Ja is dat werkelijk? Hij presenteert toch eigenlijk geen normale argumentatie. Moet ik daar dan op in gaan omdat ik anders niet "redelijk" ben.

Dan vind je me maar onredelijk en hoe kom je er bij dat ik rechts ben?

Kaas de Vies | 25-03-12 | 10:12

@Kaas de Vies | 25-03-12 | 10:09
Gedraag je er dan ook naar als je al tot die ontdekking gekomen bent.

Hölzenbein | 25-03-12 | 10:12

Kaas de Vies | 25-03-12 | 10:02 |
Max 1.20 meter om en om. Anders gaan ze rollen en dat moeten we niet willen.

aardappelninja | 25-03-12 | 10:10

@Hölzenbein | 25-03-12 | 10:08

Ja zo rollen de rechtsen. Als je het niet met ze eens bent houden alle redelijke argumenten al gauw op en ben je een troll.

Supermatthijs | 25-03-12 | 10:10

@Hölzenbein | 25-03-12 | 10:08 | + 0 -
Jij zegt jouw waarheid.

Kaas de Vies | 25-03-12 | 10:10

@braq | 25-03-12 | 10:08
Geen behoefte aan. Blijf maar lekker bij die paupers hangen, zo lang hebben wij hier nergens last van.

Hölzenbein | 25-03-12 | 10:09

@Hölzenbein | 25-03-12 | 10:07 | + 0 -
Geografisch woon ik in Europa.

Zonnenstelsel, Aarde, Europa, Nederland, Zuid-Holland, etc.etc.etc.

Als ik in Istanbul (Constantinopel) zou wonen ook in Europa, maar Ankara dan weer in Azie.

Kaas de Vies | 25-03-12 | 10:09

Ach, nu is het nog een minderheid in de politiek. Hoe meer van dit soort lieden er bij komen, hoe sneller Nederland afglijdt naar het niveau van een derde-wereldland.
Je kunt je toch niet voorstellen wat er gebeurt als de nationale regering voor een groot deel gevuld gaat worden met Marokkanen en andere Afrikanen? Wat krijgen we dan? Afrikaanse toestanden ja. Gewoon corrupte dictators die enkel bezig zijn hun zakken te vullen en het volk laten verrekken.
Zeg niet dat het niet zo lopen zal, kijk naar Zuid-Afrika, dat 30 jaar vooruit loopt op de toestand in Nederland. Dat is ons voorland.

du Roi Soleil | 25-03-12 | 10:09

@Kaas de Vies | 25-03-12 | 10:06
Dus als je de waarheid zegt ben je een troll? *proest*

Hölzenbein | 25-03-12 | 10:08

Wat ben ik blij dat ik niet in dat ghetto Amsterdam woon zeg... Paupers.
Hölzenbein | 25-03-12 | 10:00 |
Misschien zou je daar eens een jaartje moeten wonen. Misschien gaan dan eindelijk die oogkleppen van je af.

braq | 25-03-12 | 10:08

@ZKH EénOog | 25-03-12 | 10:02
De meest wereldvreemde lui zijn toch echt lui die ontkennen dat ze in Europa wonen (maar er wel gratis geld van willen hebben), en die komen we toch vooral bij rechts gepeupel tegen. Overigens woon ik in een stad, niets provinciaals aan. Maar ja, jij ziet ook niet veel dus ik neem het je niet kwalijk.

Hölzenbein | 25-03-12 | 10:07

@Hölzenbein | 25-03-12 | 10:05 | + 0 -
Wat een leuke troll ben je ook.

Kaas de Vies | 25-03-12 | 10:06

@Tommygunner | 25-03-12 | 10:00

Oh, maar dat 'overschot' heeft onze overheid zo opgelost: gewoon asielzoekersgezinnen erin pleuren binnen een half jaar. Zodat jij als woningzoekende toch echt wat langer kan wachten op je woning. Een gemiddelde van een jaartje of zeven...

ZKH EénOog | 25-03-12 | 10:06

Maar eh... wat is het nou, misgunst, neid, jaloers zijn, haat, omdat je niet gratis mag wonen bij Challiui? Kleuters.

Hölzenbein | 25-03-12 | 10:05

@neemjemoederindemali | 25-03-12 | 10:01
*proest*

Tommygunner | 25-03-12 | 10:04

@Theo Roozenvelt | 25-03-12 | 10:03 | + 0 -
Het niveau en de kwaliteit van de mensen is te laag. Wat een geld verkwisting.

Kaas de Vies | 25-03-12 | 10:04

@Hölzenbein | 25-03-12 | 09:59
Met tuin, welja. Het kan allemaal maar weer...

Tommygunner | 25-03-12 | 10:04

Bij de laatste deelgemeenteraadsverkiezingen (3x woordwaarde) deed een kandidaat de auto van een concurrent vernielen voor de deur van het stemkantoor. Dit speelde zich af in de Afrikaanderbuurt in R'dam Zuid. Da's het niveau waarop deze lui politiek bedrijven. Nou maakt het volgens mij geen flikker meer uit of je door links of rechts wordt geregeerd, onderdaan bent van een koning met syfilis of wordt geterroriseerd door een dictatoriale despoot met mini-snor. It's all the same.

Theo Roozenvelt | 25-03-12 | 10:03

@aardappelninja | 25-03-12 | 10:01 | + 0 -
Hoe hoog stapel jij ze en leg je ze om en om?

Kaas de Vies | 25-03-12 | 10:02

@Hölzenbein | 25-03-12 | 09:59

Kijk. Dat verklaart alles. Ik gun het je van harte, zo een provinciaal woongenot, maar het verklaart wel waarom je toch altijd vanuit zo'n wereldvreemd inzicht reaguurt.
Bedankt voor de toelichting.

ZKH EénOog | 25-03-12 | 10:02

@Kaas de Vies | 25-03-12 | 10:00
Weet niet waar je over lult dus ik ga eens even opzoeken wat BF3 überhaupt is.

Hölzenbein | 25-03-12 | 10:02

@Hölzenbein | 25-03-12 | 10:00 | + 0 -
Ieder zijn ding. Krakers zijn meestal pauperig.

Kaas de Vies | 25-03-12 | 10:01

Zo heb ik 18 polen in de kelder gestapeld. Dat vind ik reuze fijn en gezellig wonen. 's Morgens moet ik oppassen dat ik niet uitglijd over de kots en wat lege flessen ontwijken. Maar, mijn badkamer is nu trippelgetegeld en die gezelligheid he, daar doe ik het voor.

aardappelninja | 25-03-12 | 10:01

Tenenkrommend die verkiezingsposters van groenlinks en Partij Van De Allochtonen. In het Turks en Arabisch verkiezingsposters afdrukken? Wat een waardeloze partijen zijn dat toch.

braq | 25-03-12 | 10:00

@Einde van de Domheid | 25-03-12 | 09:56
Steen, Onder? Volgens Funda staan er nu 260.074 huizen te koop en 60.574 te huur. Geen woningnood dus.

Tommygunner | 25-03-12 | 10:00

@Kaas de Vies | 25-03-12 | 09:55
Wat ben ik blij dat ik niet in dat ghetto Amsterdam woon zeg... Paupers.

Hölzenbein | 25-03-12 | 10:00

@Hölzenbein | 25-03-12 | 09:59 | + 0 -
Nou laatst in BF3 zat je toch weer behoorlijk te campen.

Kaas de Vies | 25-03-12 | 10:00

@Einde van de Domheid | 25-03-12 | 09:56 | + 0 -
Hoe moet ik dit lezen, ik weet dat ik soms kromme zinnen maak, maar hier kan ik niet veel mee.

Kaas de Vies | 25-03-12 | 09:59

@Tommygunner | 25-03-12 | 09:56
Ik woon al jaren in een riant huis met tuin in Limburg mafketel. Heb niets te maken met jullie kudtstad of tenten. Ik haat camperen.

Hölzenbein | 25-03-12 | 09:59

Kom op mensen, even de tanden op elkaar: de deelraden bestaan hoogstens nog maar 2 jaartjes, en dan is dit sujet werkloos...

Verder: wat verwachten jullie anders voor politici bij GroenLinks? Eerlijke mensen?

ZKH EénOog | 25-03-12 | 09:59

@Einde van de Domheid | 25-03-12 | 09:49
Uitzondering die de regel bevestigt heet dat.

Tommygunner | 25-03-12 | 09:58

@Einde van de Domheid | 25-03-12 | 09:55 | + 1 -
Wat is de sanctie op het herbergen van een illegale broer?
Wat is de sanctie op het onnodig toeteren?

Wat zal de sanctie zijn als zijn illegale broer in een auto (onverzekered) toetert als Marokko-San Marino 1 - 1 speelt?

Kaas de Vies | 25-03-12 | 09:58

Goh, de minkuddo maffia is ook vroeg wakker. Uit huis gezet?

*Zwaait naar Hölzenbein*

neemjemoederindemali | 25-03-12 | 09:57

Kaas de Vies | 25-03-12 | 09:55 | + 0 -
Steen.
Onder.

Einde van de Domheid | 25-03-12 | 09:56

@Hölzenbein | 25-03-12 | 09:44
Je baalt ervan dat je uit je tentenkamp verjaagd bent he...

Tommygunner | 25-03-12 | 09:56

Ah, illegale broer ondergebracht.....
Tja, ik blijf het vreemd vinden dat je als raadslid allerlei illegaals uit kunt halen zonder dat dat gevolgen heeft voor zetel of wachtgeld. Ook deze man is een lijst begonnen. Dat deel van de kieswet moet eens onder de loep, terug naar de tekentafel. (Dan kunnen partijen weer vrijelijk, net als Saddam, een (schijnbaar) afvallige mee naar de binnenplaats afvoeren en neerschieten.) Dat dan weer wel.

Einde van de Domheid | 25-03-12 | 09:55

@Hölzenbein | 25-03-12 | 09:44 | + -5 -
Er is helemaal geen schrijnende woningnood, alleen willen sommige mensen gratis wonen in bijvoorbeeld het centrum van Amsterdam.

Waarom gaan ze niet lekker in Amsterdam Z-O kraken en wonen. Staat genoeg leeg en zit vol met mensen die ze zo bewonderen.

Kaas de Vies | 25-03-12 | 09:55

@neemjemoederindemali | 25-03-12 | 09:53 | + 0 -
Dat kan, blijkbaar is de drugs nog niet uitgewerkt.

Kaas de Vies | 25-03-12 | 09:53

@Kaas de Vies | 25-03-12 | 09:49

Jules Deelder is toch in 2002 al overleden?

neemjemoederindemali | 25-03-12 | 09:53

*Liedje "zeg zie jij de Hosselman" uit het hoofd probeert te krijgen*

yamahihi | 25-03-12 | 09:52

Soms wordt mij gevraagd, Kaas ben je nu gek of geniaal.

Ik zeg dan meestal dat ik het niet weet, maar mijn arts zegt altijd dat ik geniale wratten heb.

Kaas de Vies | 25-03-12 | 09:50

Theo Roozenvelt | 25-03-12 | 09:35 | + 2 -
Geloof je dat?
Geloven is zoo 1970.
Wij hadden de sheriff van Slotervaart.
Zit in TK.

Einde van de Domheid | 25-03-12 | 09:49

@neemjemoederindemali | 25-03-12 | 09:47 | + -1 -
Ja en Juul Deelder woont bij hem in.

Kaas de Vies | 25-03-12 | 09:49

Op Indymedia zijn zijn vast wel een paar gasten te vinden die gratis willen wonen.

CoffeePatch | 25-03-12 | 09:48

Scuzzie, bedoel eigenlijk te vragen, is een deelraad hetzelfde als een deelwoning?

*Slaap uit ogen wrijft*

neemjemoederindemali | 25-03-12 | 09:47

De meeste mensen die niet op komen dagen beginnen een eigen partij.
Krijgt hij wel wachtgeld?

Einde van de Domheid | 25-03-12 | 09:46

Wat is een deelraad?

neemjemoederindemali | 25-03-12 | 09:46

GroenLinkser én Marokkaan, dan heb je doorgaans al zóveel goede dingen voor de maatschappij gedaan dat je een uitzonderingspositie verdient en af en toe eens aan jezelf mag denken.

de Bree | 25-03-12 | 09:46

Liegen en bedriegen is echt niet alleen Groen Linksers gegeven, maar ze zijn er wel verdomde goed in.

Môgge mevrouw Sap. #kunduztóchoorlog?!?

Pastor Sippenhaft | 25-03-12 | 09:45

Hij heeft een oplossing gevonden tegen de schrijnende woningnood. Goed bezig dus.

Hölzenbein | 25-03-12 | 09:44

@Tommygunner
Dooie linkse politici?

Theo Roozenvelt | 25-03-12 | 09:41

Enkel nog goede linkse politica op GS bespreken zou tegenwoordig efficiënter zijn...

Tommygunner | 25-03-12 | 09:40

Marokkanen en deelgemeenteraden. Da's net zoiets als ananas en yoghurt. Als je het bij elkaar stopt gaat het schiften en wordt het drap... (zie ook Bouchra Ismaili). Geloof dat ze dat in A'dam trouwens ook wel weten.

Theo Roozenvelt | 25-03-12 | 09:35

Iets met topje en ijsberg?

mothersfinest | 25-03-12 | 09:31

Heeft ie nu een badmuts op?

Bugsy Malone | 25-03-12 | 09:30

Zeg Occupier, grijp je kans.

ChillBill | 25-03-12 | 09:23

Tegen dit soort praktijken ben ik nu met eigen middelen en eigen tijd aan het strijden.

Hopelijk kan ik er binnenkort nog een artikel aan wijden, helaas na 2-3 jaar procederen en strijden zijn we nog niet bij het eindpunt gekomen.
Ik gok nog een jaar 2 of 3.

Kaas de Vies | 25-03-12 | 09:22

Je verwacht het niet.
Eerlijk ondernemen of werken voor een baas is voor sukkels. Graties geld ligt immers voor het oprapen.
* Trots op is sukkel te zijn *

Chiant | 25-03-12 | 09:21

Ik zie de nieuwe CEO van Vestia in hem. Zo creatief en ondernemend zie je zelden.

Kaas de Vies | 25-03-12 | 09:20

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken