Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Acht maanden stiltecel voor damschreeuwer

damschreeuwertttttdd.jpegDe damschreeuwer krijgt in hoger beroep acht maanden cel. WHAAAAAAAA! Twee meer dan in de originele uitspraak. WHAAAAAAA! Vanwege deze paniek na De Schreeuw. WHAAAAAAA! Gekkie Gennaro Vincenzo David Adam Yaël Pepe kon zijn muil niet houden vanwege de muur van stilte waar hij mee geconfronteerd werd tijdens de dodenherdenking. WHAAAAAAA! U weet wel, die keer dat Beatrix harder weg rende van het volk dan ooit. WHAAAAAA! Zo gaat dat in dit land. WHAAAAAA! Voor de meest lugubere zaken loop je na een taakstraf of paar maandje cel weer vrij rond. WHAAAAAA! Maar schreeuwen tijdens een minuut stilte is de diepste duisternis in geworpen worden. WHAAAAAAAA! Natuurlijk, paniek, gewonden, gespannen situatie et cetera. WHAAAAAAA! Tegen de grootste klootzakken roepen we niets meer dan foei, drinken we een bak thee en geven we ze tweede kansen vanwege ach ze kunnen er ook niet zoveel aan doen. WHAAAAAAAAA! Maar Gennaro moet het zwijgen opgelegd worden. WHAAAAAAA! Want de koninklijke familie. WHAAAAAAAA! Straf? Ja. En hulp. Acht maanden de cel in? Nee. Buiten proporties. WHAAAAAAAAA! Kaarsje voor de rechtsstaat, bij deze. WHAAAAAAAAA! O ja, over kaarsjes gesproken. Is Erwin Lensink al weer vrij, na ruim 500 dagen? WHAAAAAAA!

Reaguursels

Inloggen

8 maanden stiltecel. Yeah dat zal hem en de maatschappij goed doen. In feite heeftie toch nix gedaan ook?

Hesselbollah | 11-03-12 | 12:02

-weggejorist-

frank buis8612 | 11-03-12 | 03:20

Als iemand een harde scheet had gelaten hadden ze ook allemaal over mekaar heen gerend. Paniekzaaiers balk en co o.a. bedankt he.

brx | 10-03-12 | 23:06

Iedereen die nu nog durft te beweren dat we niet in een fascistische dictatuurstaat leven, heeft echt een gigantische plaat voor zijn kop.

Deze man en lichthoudersgooier hadden volgens deze 'rechtstaat' beter een paar mensen dood kunnen rijden, dan waren zij met een taakstraf of niet veel meer gewoon weer vrij.

Tenzij het slachtoffer een agent/ambtenaar/ander gespuis van de elite clan was.

En ik ben er ook vrij zeker van dat als deze man een prachtjongere was uit een prachtwijk hij er met zijn schaamtecultuur nog een bonus bij had gekregen.

LinkseBakker | 10-03-12 | 13:55

@ vitutus | 10-03-12 | 12:09
Dat is ook niet te verkopen. Maar die arrogante, feodale rotfamilie wil dat. Om het plebs te laten zien als je wat tegen deze proletenfamilie doet dat je hard gestraft gaat worden. Idem waxinelichtgooier.
Achter de schermen geeft dat etterwijf opdrachten als zij van mening is dat de straf te laag is.
Te gek voor woorden, want zoals al eerder is aangegeven, loop je hier al na één dag weer buiten na een overval,beroving of inbraak om vervolgens 20 uur werkstraf te krijgen. Hoe eerder deze parasieten weg zijn des te beter

Gemeen Mosje | 10-03-12 | 13:22

Ben positief verrast door postje van Quid en de meeste reacties. Hoe verkoop je het dat iemand die (inderdaad niet spoort) een stilte wild verstoord meer straf krijgt dan een aanrander of pleger van willekeurig geweldsdelict. Oh, en nog even voor wat meer duiding. De waxinelichthoudergooiert is echt flink gestoord. Die moet je pas in de gaten houden, maar dat neemt niet weg dat hij puur en alleen voor z'n daad (inclusief motivatie) zou moeten worden gestraft. Die straf is nu al buiten elke proportie.

vitutus | 10-03-12 | 12:09

Het heeft toch iets positiefs veroorzaakt:
Willem Alexander heeft daar zijn enige echte medaille gehaald op het onderdeel hardlopen.

Bataaf | 10-03-12 | 11:19

-weggejorist-

LulZig | 10-03-12 | 03:35

-weggejorist-

LulZig | 10-03-12 | 03:35

Je kunt beter pedo zijn in dit kutland!
krijg je minder nml... hoe ziek dit

LulZig | 10-03-12 | 03:35

Tis toch wat.

Theo de Wezel | 10-03-12 | 00:45

WirMachenMusik | 09-03-12 | 21:29

Ja, dat heeft het Journaal er weer uitgeknipt. Prins Willem de Dikke die zich in militair uniform uit de voeten maakt, met achterlating van zijn echtgenote en zijn moeder.

Nogood Boyo | 10-03-12 | 00:04

Nou, ik ken nog een koningin die ook een Schettinootje deed. Maar dat is inmiddels ruim 70 jaar geleden.

Clusterfuck-up | 09-03-12 | 23:41

Hij had gewoon een fles jenever moeten drinken vooraf. Bezopen mag je zo beetje iedereen doodrijden en dan kom je er met een lichter strafje af dan dit.

Andersom dag | 09-03-12 | 23:38

Bijzonder zware straffen voor kleine vergrijpen: schreeuwen en waxinelichthouder gooien. Het eerste is alleen onfatsoenlijk te noemen.

de tandarts | 09-03-12 | 22:41

Deze man "spoort"niet. Maar het is buitengewoon disproportioneel deze man een dergelijke straf op te leggen, maar ja, het "koningshuis" , dan geldt een andere strafmaat onder het mom van het in gevaar brengen van de aanwezigen. Je reinste klassejustitie!!!

hertog1 | 09-03-12 | 22:36

WirMachenMusik | 09-03-12 | 21:29 Op verzoek van de Regering die graag wilde en bang was dat de nazi's hen wat aan zouden doen hetgeen niet zo gek gedacht is. Het zijn tenslotte nationaal socialisten.

E Rectus Magnificus | 09-03-12 | 22:12

Leuke naam voor een kinderkoor: De Damschreeuwertjes.

redsniper | 09-03-12 | 21:50

ik snap nog steeds niet waarom niemand hem een klap op zn bek gaf toen hij begon te schreeuwen.. stond zeker tussen een bende kinderen/vrouwen..

Karamelappel | 09-03-12 | 21:32

Die man heeft zijn straf verdiend doordat hij met zijn schreeuw de kroonprins zodanig in paniek verzette dat die zich genoodzaakt zag om op zijn vlucht een klasje onderdanige kindertjes onder de voet te lopen. Waardoor met geen megacampagne nog kan worden weggepoetst dat ZKH al vóór de eerste vijandelijke grensoverschrijding zich met goud en al in de Canadese (of Argentijnse of Zambiaanse) wouden heeft verstopt.

WirMachenMusik | 09-03-12 | 21:29

Mee eens, blijkbaar ben je juridisch verantwoordelijk voor omstanders die net wat te snel in paniek raken.

Vetteshitouwe | 09-03-12 | 21:06

En al dat volk dat zich door een simpele schreeuw laat opschrikken? Gaat dat volk dus vrijuit? ik had eerder een omgekeerde veroordeling verwacht: schreeuwer (die paniekbestendigheid van het volk test) vrij-uit, en schrikhazen straffen. De wereld op zijn kop. Uitspraken van rechters zijn soms moeilijk te begrijpen.

ljcoster | 09-03-12 | 20:24

Terecht

vip33 | 09-03-12 | 20:15

De reactie van de mensen vorig jaar op de Dam is interessant.
Je ziet hoe gespannen de mens tegenwoordig is in NL.
Dat krijg je als de bevolking in NL grotendeels niet meer homogeen is.
De bevolking is in etnische groepen uiteengevallen, zeker in de grote steden.
De burgers zijn elkaar daardoor heel erg gaan wantrouwen, vooral na negatieve ervaringen met sommige van hun medeburgers.

Ella | 09-03-12 | 20:13

Wat kan die gast ernou aan doen dat hij gek is.. Voor de rest veroorzaakt hij verder niet zoveel overlast dus tja.. Je kunt het toch niet meer terugdraaien..

marxistje | 09-03-12 | 20:11

Haha en G kan straks weer een andere politicus ombrengen in 2014. Humor om te huilen.

Sodeju! | 09-03-12 | 19:53

Ter compensatie mag Gennaro, na de volksopstand, als de guillotine op de Dam is opgesteld, de handel overhalen.

Morgenhout | 09-03-12 | 19:34

Terecht. Deze man is een aandachtszieke idioot.

Fret Kroked | 09-03-12 | 19:28

Bizarre uitspraak. Leek me nou meer gevalletje vrijspraak of 20 uur schoffelen. Maarja, als bea en co ermee gemoeid zijn...

Binnenbaan | 09-03-12 | 19:27

Fuck iedereen die het opnemen voor deze aandachtshoerrr. 8 maanden is een lachertje. Na de aanslag op Koninginnedag had hij deze reactie mogen verwachten met zijn zatte kop.

Tommygunner | 09-03-12 | 19:08

Boosdoeners die op 4 mei op de Dam in Amsterdam de boel op stelten zetten:
[ ] geschikt
[x] ongeschikt
-
Boosdoeners die op Prinsjesdag in 's Gravenhage een waxinelichtjeshouder (scrabble) naar de gouden koets gooien:
[x] geschikt
[ ] ongeschikt
-
Boosdoeners die zich eenmaal 's jaars in 's Gravenhage in een gouden koets in de rondte laten rijden:
[ ] geschikt
[x] ongeschikt
-
Boosdoeners die menen medeboosdoeners die in 's Gravenhage in een gouden koets in de rondte rijden eenmaal 's jaars een plezier te doen door als imbecielen met vlaggetjes te liggen zwaaien:
[ ] geschikt
[x] ongeschikt
-
Boosdoeners die in Amsterdam (?) een Nederlandse site verknallen door er een hele lap Italiaanse tekst op te kwakken en dan ook nog het lef hebben om ons, eenvoudige reaguurders, een prettig weekeinde toe te wensen:
[ ] geschikt
[x] ongeschikt

Van Dikhout | 09-03-12 | 19:02

Is dit nu klasse Justitie, of was hij zo dom om geen bontkraagje te dragen!!

ONS | 09-03-12 | 18:46

Koonkluk Huis | 09-03-12 | 18:41 Maar dan niet huilen als je de bak in gaat hè!

E Rectus Magnificus | 09-03-12 | 18:43

Met 500 man tegelijk op het afgesproken moment schreeuwend protesteren tijdens de volgende dodenherdenking. Dat zal ze leren.

Rest In Privacy | 09-03-12 | 18:41

Bezorgdenverjaagster | 09-03-12 | 18:05 |
.
Tja, dan kan je wel ROFL doen, maar daar heb ik enkele leden van de 'familie' toch echt wat 'persoonlijker' leren kennen. Vooral dat joch in z'n leren pilotenjack met 'Massief' op z'n rug.
.
Verder weinig behoefte IRL kennis met je te maken, zwart roosje. Ik ben niet zo van de hoedenparade.
.
*tijd voor wat anders*

Bertus Betonsloper | 09-03-12 | 18:31

Bijzonder trouwens dat iedereen hier zich zo druk maakt over deze gladiool. Is dat omdat normaliter te laag gestraft wordt? Er zijn vele gewonden gevallen, de man heeeft geen spijt, het heeft de samenleving kapitalen gekost en deze heer wilde daar nog een schapje bovenop doen door de gerechtelijk macht, waar hij zoveel minachting voor toont, nog eens te belasten met een hoger beroep. Ik ben benieuwd hoeveel hij nog had moeten zitten wanneer hij zijn eerste vonnis had geaccepteerd en waar is nu inneens die polimiek over het gedeelte van de straf (1/3) die bijna standaard wordt kwijtgescholden? Of over het feit dat hij het allemaal zeer lollig bleek te vinden?

E Rectus Magnificus | 09-03-12 | 18:28

bakoenin | 09-03-12 | 17:12 Ik moet toegeven dat mijn geheugen in 1943 behoorlijk miniem was.

E Rectus Magnificus | 09-03-12 | 18:24

@Bezorgdenverjaagster | 09-03-12 | 17:23
ik meen dat hij die duitse snol nooit aangeraakt heeft?Een land waar een schreeuwert zo lang achter de tralies moet vanwege de keut.Tja vraag aan mij dan geen medelijden als je zoons in coma raken.Dan heb ik meer medelijden met de moeder van de zwaxinegooiert en de schreeuwert.

miko | 09-03-12 | 18:24

Het enige wat zo langzamerhand nog serieus bestraft wordt in NL is gewoon hard werken.
Levenslange belastingstraf en TBDZ.
Ter Beschikkingstelling aan Draaikonten en Zakkenvullers.

pennestront | 09-03-12 | 18:18

"U weet wel, die keer dat Beatrix harder weg rende van het volk dan ooit."
Je had haar en haar familie eens moeten zien rennen toen de moffen de dijk overkwamen. Rubberboot op de nek en peddels in de aanslag zo het Kanaal over naar de Engelsen.

Stekkepoot | 09-03-12 | 18:08

En die nationale dodenherdenking daar poep ik op, huilliehuillie voor het establishment, osl en andere na-oorlogse verzetsstrijders.

Rest In Privacy | 09-03-12 | 18:07

Bertus Betonsloper | 09-03-12 | 17:56 |
In dat geval; tot Prinsjesdag a.s. Ik zal een zwarte roos dragen als herkenningsteken.

En. ROFL @ "... en van welke corpora ik ooit lid ben geweest..."

Bezorgdenverjaagster | 09-03-12 | 18:05

Ja, zo gaat, deze jongen is niet lichtgetint en kan dus helaas voor hem geen beroep doen op een schaamtecultuur...

Rest In Privacy | 09-03-12 | 18:02

Mijn broer belde me vandaag uit Zwitserland.
Hij vroeg of dit echt serieus was.
Moest met schaamte bekennen dat het zo was en dat de rechtspraak in dit kudt-land al heel lang de weg kwijt is.

joemiejas | 09-03-12 | 18:02

... vanwege mijn professie heb ik echter wel eens dichterbij dan u ooit zou kunnen komen Prinsjesdag meegemaakt op paleis Noordeinde...
.
Sorry? Ken jai mai? Weet jij wat ik doe, wat ik in het verleden heb gedaan, waar en met wie ik ooit op school heb gezeten en van welke corpora ik ooit lid ben geweest?

Bertus Betonsloper | 09-03-12 | 17:56

wat zeg je,40 uur schovelen voor misbruik van een geestelijke gehandicapte.
wat uiteindelijk 1 uur pissen wordt.
tuurlijk,moet kunne

ziende blind | 09-03-12 | 17:54

'oordeel' ipv oordel hierboven bij mij

Bezorgdenverjaagster | 09-03-12 | 17:47

Bertus Betonsloper | 09-03-12 | 17:30
Nee zeg!

Maar op 4 mei houd ik mij stil. Wie daar doelbewust tegenin gaat ontlokt bij mij op z'n minst een felle reactie. Verder vind ik (zonder een oordel te willen vellen over onze staatsvorm) dat het doorgaans gepast is staatshoofden met respect te behandelen, en met name tijdens het gedenken der gevallenen.

Vanwege mijn professie heb ik echter wel eens dichterbij dan u ooit zou kunnen komen Prinsjesdag meegemaakt op paleis Noordeinde, en ik moet zeggen dat de joelende en zingende horde Oranje-gekkies op mij vrij beangstigend overkwam.

Bezorgdenverjaagster | 09-03-12 | 17:45

Mooi zo. Opruimen die opruier. Ik hoop dat ik hem een keer tegenkom. Krijgt ie ook wat om zijn oren...

Jan Gordelroos | 09-03-12 | 17:45

Het is hier erger dan een bananenrepubliek, meer iets van een tulpenmonarchie.

Borakh | 09-03-12 | 17:44

bakoenin | 09-03-12 | 17:34 |
Nee, omdat het de Nationale Dodenherdenking betreft waar je met je poten vanaf hebt te blijven. En omdat er vele duizenden mensen bij elkaar staan en paniek zó is uitgebroken, zeker in een tijd waarin het gevaar van een aanslag en/of ander naars helaas maar al te reëel is. En waarom je zou moeten gaan schelden omdat je het ergens niet mee eens bent, ontgaat me.

Lewis | 09-03-12 | 17:44

Als er er recht zou zijn in Nederland dan zouden die oranjegasten levenslang moeten krijgen. Voor 200 jaar oplichting en machtsmisbruik.

bakoenin | 09-03-12 | 17:42

Rechtsstaat? Nederland? De corruptie, nepotisme en old-boys-network zijn geïncorporeerd in de poppenkast die voor rechtsstaat moet doorgaan. Trix en haar trawanten runnen de show.
Je kan aan een Italiaan niet uitleggen dat het kan, dat de rechter die over jouw zaak gaat, ook advocaat is bij een kantoor die dezelfde is als van de advocaat van jouw tegenpartij.

Willem VanDer Decken | 09-03-12 | 17:39

bakoenin | 09-03-12 | 17:30 |
U maakt een volkomen terechte opmerking. Dat scootertuig bij u zouden ze ook vier maanden moeten opsluiten. dank voor de aanvulling.

Bezorgdenverjaagster | 09-03-12 | 17:38

@ bakoenin | 09-03-12 | 17:30
Dat is inderdaad schandalig, dat die gastjes hier zo'n beetje onschendbaar zijn geworden. Maar nog geen reden om die mafkees die zo nodig op 4 mei voor paniek moest zorgen niet te straffen. Hopelijk (maar het zal wel ijdele hoop zijn) is dit een opmaat naar fatsoenlijke straffen voor ieder die zich misdraagt. We worden hier collectief uitgelachen door egoïsten die nergens respect voor hebben. Niet voor zaken van nationaal belang (dodenherdenking), niet voor zaken van individueel belang (met je poten van andermans spullen afblijven).

Peerkepeer | 09-03-12 | 17:38

Lewis | 09-03-12 | 17:28
Onzinnig, het rechtssysteem is gebaseerd op onderlinge afspraken en geborgd in wetgeving.
Er wordt nu vanaf geweken omdat het een ongekozen familie betreft die omdat ze toevallig uit de goede kut zijn gekropen meer rechten hebben dan anderen.
Lakei.

bakoenin | 09-03-12 | 17:34

kw_nl | 09-03-12 | 17:14 |
Je bedoelt JOU, niet jouw.
Ik wil wel terugschreeuwen in voorkomend geval?

ZSU-23-4 | 09-03-12 | 17:33

dan kun je beter een cabaretmeisje van 25 neer/dood maaien met je auto en er dan vandoor gaan(schaammodus aan). daar krijg je toch maar een jaar voor. of heb ik daar de verkeerde huidskleur voor??????

tigger nitty | 09-03-12 | 17:31

Jan Passant mk2 | 09-03-12 | 17:25
Ze zouden hem een medaille moeten geven.

bakoenin | 09-03-12 | 17:31

Bezorgdenverjaagster | 09-03-12 | 17:23 |
.
Ah... dus jij behoort tot die groep onnozelen die op Prinsjesdag, met vlaggetjes in de hand en oranje feestmutsjes op het hoofd, als zwakzinnigen 'Oranje boven' staan te blèren tegen een maffiose familieclan in een vergulden koets? Jaja...

Bertus Betonsloper | 09-03-12 | 17:30

@ Kaas de Vies | 17:20 |
Weldan,: Vindt je het dan ook niet terecht dat dit sujet gewoon Stevig van repliek krijgt ?
---
Ik vindt overigens dat alle straffen alhier een aanfluiting zijn; Ben zelfs voor (her)invoering van de Doodstraf

FredFlinstone | 09-03-12 | 17:30

Bezorgdenverjaagster | 09-03-12 | 17:23
Zo zeg dat dan maar eens tegen die etters die met scooters langsscheuren hier in Utrecht tijdens de doden herdenking, die iedereen uitschelden en na afloop met de kransen gaan voetballen.
Die krijgen helemaal geen straf, een vermanend woordje van de straatcoach op zijn hoogst.
Maar omdat die Oranje klanten erbij zijn, die met hun krent en de Nederlandse goudvoorraad in Amerika gezeten hebben tijdens de oorlog, en ook nog eens in 44/45 in samenwerking met de Duitsers verzetsmensen hebben geliquideerd, ja daarom mogen er zware straffen uitgedeeld worden.
Hypocriet.

bakoenin | 09-03-12 | 17:30

Dus omdat veel anderen in dit land te lage straffen krijgen, moet deze meneer maar niet streng bestraft worden? Aparte redenering. Bovendien: hij heeft geen pakje kauwgom gejat of zo, hoor. Het is niet niks wat hij gedaan heeft. En ten slotte: achteraf is het makkelijk kafferen op koningin en gevolg. Op het moment zelf viel absoluut niet uit te sluiten dat er iets ernstigs aan de hand was.

Lewis | 09-03-12 | 17:28

@doenormaal! | 09-03-12 | 17:22

Doe normaal man!

oom Teun | 09-03-12 | 17:26

Terecht dat deze man zo zwaar gestraft wordt, onze koninklijke familie was bijna het land uit gevlucht.

Jan Passant mk2 | 09-03-12 | 17:25

*Heel hard AAAAAAAAAAAAAA roept en waxine lichtje gooit naar een oude knaak*

selxi | 09-03-12 | 17:25

Komt die vrijmibo ook nog eens?

deluiegriek | 09-03-12 | 17:24

Prima, zo'n straf. Hopelijk werkt het als afschrikwekkend voorbeeld. Respectloze kloothommels die tijdens de dodenherdenking gaan schreeuwen kunnen we missen als kiespijn. Ze drukken een enorm groot negatief stempel op een landelijke gebeurtenis, die op het plein en voor de buis door honderdduizenden werd gevolgd. Wellicht is hij ziek in de kop, kan zijn, maar dan mag hij na zijn straf meteen een behandeling ondergaan. Desnoods hardhandig als ie tegenstribbelt.

oom Teun | 09-03-12 | 17:24

Prima straf.

Je blijft van 4 mei af. Je blijft van al die mensen die gewond raakten af. Je blijft van het staatshoofd af.

Nu hoop ik dat ze 'm ook nog 50 jaar Oltmansen.

Bezorgdenverjaagster | 09-03-12 | 17:23

Het is hoog tijd dat dat over het paard getilde, flippende, het spoor bijster zijnde Koningshuis ook heel snel de donkere krochten insturen samen met wat achterlijke rechters die het spoor eveneens totaal bijster zijn. Zum kotzen dit verhaal. Totaal van de pot gerukt disproportioneel achterlijk vertoon van een stelletje arrogante watjes die het Koninklijke paleis geheel ten onrechte (want geen verdienste en niet gekozen) bewonen. Bah bah! Ik hoop dat de koninklijke familie er nog veel nachtmerries van heeft. Mijn godt man die mensen zijn niks gewend! Zuurpruimen!

doenormaal! | 09-03-12 | 17:22

OT Het moet toch niet gekker worden. De meerderheid is volgens de poll VOOR de kinneginging van de Catshuisbesprekingen. Well done Andreas!

Einde van de Domheid | 09-03-12 | 17:22

@FredFlinstone | 09-03-12 | 17:14 | + 0 -
Ja ik weet hoe het strafrecht werkt, en daar gaat het dus mis. Je zit daar op te blindstaren.

Want wat vaak wordt vergeten door onze vrienden met de toga's is hoe het OVERKOMT, op de samenleving die zij DIENEN.

Kaas de Vies | 09-03-12 | 17:20

von Krankenhausen | 09-03-12 | 17:07
Wim Lex is brigade generaal, en in dit soort van gevallen verwacht ik toch wel enige moed.
En nee, als je het vergrijp van de damschreeuwer tegen de internationale rechtsbeginselen afweegt dan is zijn straf, en helemaal de straf van Lensink een gotspe.
Een regelrechte aanfluiting wat de Nederlandse rechtsstaat betreft.
Sarkozy slaat een opdringerig type op zijn muil, de idioot die Berlusconi bekogelde is allang weer vrij.
Nederlanders, en helemaal oranje trutten zijn zo bang als wezels. Waarom? Omdat het kruiperig volk is wat naar beneden trapt en naar boven likt.

bakoenin | 09-03-12 | 17:20

Maar het is natuurlijk wel zo dat er ernstiger gewonden hadden kunnen vallen in de ontstane paniek, even in het midden gelaten het kneuzengehalte meteen weg te rennen voor een schreeuwertje en hij had vanwege de gewondgeraakte mensen ook wel spijt mogen hebben.
Dat die troela van oranje er toevallig bij was interesseert me dan niet eens zoveel in dit geval. Alleen als ze er niet bij was geweest, vraag me af of de straf dan nog zo hoog geweest zou zijn. Enne, bedoel, stel ene Volkert van der Graaf zou zijn pistool geleegd hebben op een van de oranjes, zou deze ook met een flutstrafje van een tiental jaartjes weggekomen zijn geweest? Denk het niet dus.

ZSU-23-4 | 09-03-12 | 17:18

von Krankenhausen | 09-03-12 | 17:05
.
Het gaat erom dat de strafmaat in het geval van de Damschreeuwer, maar imho nog veel duidelijker in het geval van de waxinelichthoudergooier wordt verhoogd op grond van het feit dat de familie Von Amsberg in het geding is. Imho is dat in strijd met Art 1 grondwet, omdat discriminatie (= onderscheid maken) op welke grond dan ook volgens dat artikel niet is toegestaan in NL.

Bertus Betonsloper | 09-03-12 | 17:18

Weet je wie er ook dol was op schreeuwen?

Blijkbaar is de Damschreeuwer niet gek, en wist-ie wat hij deed. Dan is die straf nog wel redelijk te noemen. Zoals Kaas de Vies al eerder schreef: straffen in andere zaken zijn vaak te laag.

rara | 09-03-12 | 17:16

@ Kaas de Vies | 17:03 |
Klinkklare nonsens (weet je wel hoe onze Rechtsspraak werkt?)
Je kan dit alleen vergelijken met een ander soortgelijk (strafbare?)feit:
Schreeuwen in een Kerk;
Schreeuwen in een Bibliotheek;
Schreeuwen tijdens een Stilte-Plechtigheid (zoals 4 mei) etc
---
Daarbij, ga je mijlenver buiten waar ik op doel:
Dat deze (onaangepaste)persoon gewoon zichzelf boven onze Maatschappij vindt staan ?
Elke 4mei is er hetzelfde 'Spektakel' op die Dam, dus je gaat mij niet vertellen (wat hij zelf volhoudt) dat hij niet wist wat daar gebeurde en zichzelf zonnodig een weg wilde banen (=schreeuwen) door die 'Oorverdovende' Stilte-massa

FredFlinstone | 09-03-12 | 17:14

An die ARBEIT | 09-03-12 | 16:43 | + 0 -

An sich heb je gelijk, Andie, maar ik heb de indruk dat die blanke dames ietsiepietsie minder massaal frauderen dan de lichtgetinte dames...

eerstneukendanpraten | 09-03-12 | 17:14

@ZSU-23-4
Gelukkig hebben we jouw nog ouwe toetsenbordheld!

kw_nl | 09-03-12 | 17:14

@bakoenin | 09-03-12 | 17:12 | + 0 -
Toen waren ze allebei niet geboren.

Kaas de Vies | 09-03-12 | 17:13

E Rectus Magnificus | 09-03-12
Ja , ordnung muss sein.

bakoenin | 09-03-12 | 17:13

00pct Testosteron | 09-03-12 | 17:05 |
Ach mekker toch op, in 1943 heeft Von Lippe al een bezoek gebracht aan de Zorreguieta familie, en dit huwelijk stond al vast.
Het is alleen zo jammer dat het iedere keer weer verteld moet worden, omdat het collectief geheugen van reaguurders miniem is.

bakoenin | 09-03-12 | 17:12

drs.Nee | 09-03-12 | 16:32 |
Wow, dank voor de link. Miljoenenfraude en dan gewoon mogen schoffelen. Volgens mij moet ik ook maar allochtoon worden.. Quid, besteed hier eens een topic aan!!

DutchLibertarian | 09-03-12 | 17:12

Ik denk dat vooral zijn houding in de Rechtbank verkeerd is gevallen bij de magistraten. En terecht overigens want deze vlerk deed wel heel erg zijn best zijn minachting te tonen voor de wet, de wetgever en de samenleving. Een fluim en een nietsnut die maar eens goed moet realiseren dat we meer te doen hebben dan rebellen hun procesjes te laten voeren, kost ook centjes lieve mensen!

E Rectus Magnificus | 09-03-12 | 17:11

De vraag waar het eigenlijk om draait is deze:

Was de damschreeuwer net zo hard bestraft als hij zijn schreeuwactie tijdens de herdenking in, zeg, Enschede had gedaan. Waarbij even veel slachtoffers zouden zijn gevallen.

Hetzelfde geldt voor Lensink.

dosis | 09-03-12 | 17:11

@von Krankenhausen | 09-03-12 | 17:08 | + 0 -
Staat genoteerd.

Kaas de Vies | 09-03-12 | 17:09

@ Kaas de Vies | 09-03-12 | 17:05 Met die tegel was ik het dan ook geheel eensch.

von Krankenhausen | 09-03-12 | 17:08

Wel weer opvallend dat de beelden van de hardloopwedstrijd van de kliek gecensureerd zijn;het gedeelte dat Max een kind omver stormt is er weer uit geknipt.

K.Zwellever | 09-03-12 | 17:07

Rechterlijke faal nummertje 100000.. Als er geen leden van het Koningshuis betrokken waren, zou hij nooit zo'n straf hebben gekregen. Dus met deze uitspraak plaatst de rechter de leden van het Koningshuis als een soort van übermenschen boven andere slachtoffers. Om te kotsen.

DutchLibertarian | 09-03-12 | 17:07

@ bakoenin | 09-03-12 | 17:04 Nogmaals, stel de gevallen die te laag zijn dan omhoog bij naar de goede hoogte. Door de straf van de damschreeuwer te hoog te vinden geef je impliciet aan dat die van die BMW mocro hoog genoeg was.. En wat heeft WimLex er nou weer mee te maken?

von Krankenhausen | 09-03-12 | 17:07

Ok, maar dit is dan ook wel weer het bewijs voor het waarom de Nederlanders in WOII door (voornamelijk) tweederangs Duitse eenheden onder de voet zijn gelopen.
Beetje schreeuwen en ze rennen massaal weg. Daar verliezen we de volgende oorlog, willekeurig tegen welk kneuzenregiment, ook weer mee.

ZSU-23-4 | 09-03-12 | 17:06

@von Krankenhausen | 09-03-12 | 17:03 | + 1 -
Zoals ik in een eerder comment al heb geprobeerd duidelijk te maken.

Zie:
Kaas de Vies | 09-03-12 | 16:33 | + 3 -

Kaas de Vies | 09-03-12 | 17:05

@ Bertus Betonsloper | 09-03-12 | 17:02 Zie mijn reaguursel aan Kaas de Vies. Richt u dan op de gevallen die niet zo behandeld worden als de damschreeuwer, in plaats van andersom.. Je moet je toch optrekken aan het beste geval, niet verlagen tot het laagste?

von Krankenhausen | 09-03-12 | 17:05

Byter | 09-03-12 | 17:02
Dan wil ik ook graag voorstellen om te omderzoeken of Maxima aka "vliegtuig" (want beiden een zwarte doos) per toeval geen Duitse genen heeft gezien het grote aantal gevluchte Duitse Ariers richting dat fraaie land van haar.
Gezien de huidige samenstelling van ons Koningshuis zou het wel passen trouwens, dat dan weer wel.

100pct Testosteron | 09-03-12 | 17:05

@Byter | 09-03-12 | 17:02 | + -1 -
Ik heb ook een voorstel.

Hou je ideeen voortaan voor je.

Kaas de Vies | 09-03-12 | 17:04

von Krankenhausen | 09-03-12 | 16:57
Als we allemaal zo paniekerig waren geweest toen de volksgenossen van Trix ons land bezet hielden, en als de Amerikanen en Russen zo bang waren geweest, dan hadden we nu Duits gesproken.
Donder toch op, als de Wim Lex een vent was geweest dan had hij in plaats van weg te rennen die schreeuwlelijk een draai om zijn oren gegeven.
En de strafmaat dient in verhouding te staan tot andere vergrijpen met dezelfde inhoud.
En dat staat die dus niet. Je kan beter met je dronken kop een cabaretière doodrijden

bakoenin | 09-03-12 | 17:04

@ Kaas de Vies: absoluut, maar het komt zo een beetje over als de omgekeerde wereld. We willen toch juist dat straffen harder worden? De prioriteit ligt in deze natuurlijk verkeerd, maar zo lijkt het alsof uit solidariteit de schreeuwert zijn straf ook maar naar beneden bijgesteld moet worden.

von Krankenhausen | 09-03-12 | 17:03

@FredFlinstone | 09-03-12 | 17:00 | + 0 -
Het is niet zozeer appels & peren vergelijken, want het zijn allemaal strafbare feiten en een rechter heeft daar een sanctie aan verbonden, je kan dus hieruit een strafmaat vergelijken aan de hand van de feiten, de mensen die deze vergelijkingen maken leggen veelal de vinger op de zere plek, dat andere strafbare feiten niet in verhouding staan met deze sanctie

Schreeuw > pedofilie (recidive)
Schreeuw > doorrijden na dodelijk ongeluk
Schreeuw > Als taxichauffeur iemand dodelijk verwonden
etc etc etc.

Kaas de Vies | 09-03-12 | 17:03

von Krankenhausen | 09-03-12 | 16:57 |
.
Gelijke monniken, gelijke kappen. Een spreekwoord. Ooit van gehoord? Artikel 1 Grondwet? Ook nog nooit van gehoord?
.
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht OF OP WELKE GROND DAN OOK, is niet toegestaan.

Bertus Betonsloper | 09-03-12 | 17:02

Wat is er aan de hand in dit zieke land!! Voorstellen:

1) Het koningshuis rot op
2) Damschreeuwer krijgt eervole vermelding bij oprichtingsacte Republiek
3)Waxinelichtjes horen voortaan tot de standaard uitrusting van alle Nederlanders en zijn daarom gratis verkrijgbaar
4) De gouden koets wordt aanvullend voorzien van 3d beelden over de slavernij; op deze beelden kan met waxinelichtjes worden "geschoten"
5)De paleizen komen ten goede van weg te sturen assielzoekers
6) Over Mabel wordt een biografie met de werkelijke relatie naar `die Lange`daarin vermeld

Ik houd me aanbevolen voor aanvullingen

LAten we het leven in Nederland weer leuk maken!!

Byter | 09-03-12 | 17:02

Een schaamteloze cultuur,dan word je gestraft.

bosbaan | 09-03-12 | 17:01

wat in beginsel wordt vergeten?, Is waar die hele DodenHerdenking over gaat:
Er zijn Godevrdomme Duizenden Buitenlandse en Medelanders Gesneuveld driekwart Eeuw geleden;
En, om daar even 2-minuten Stilte in Acht te moeten nemen heeft te maken met
> Respect
> Opvoeding
> Pieteit
> Achting
> Appreciatie
> Aanzien
> Achting
> Appreciatie
> Begrip
> Bevattingsvermogen
> Bijval
> Consideratie
> Dunk
> Erkenning
> Hoogachting
> Instemming
> Sympathie
etc
Als je dat niet kan bevatten, ben je het niet waard om in deze Maatschappij-te-verblijven en vrij rond te wandelen
..
Daarbij, het ene delict met een andere misdrijf vergelijken is Appels&Peren vergelijken

FredFlinstone | 09-03-12 | 17:00

Ik vind het terecht vanwege 1. De chaos die hij creeerde. (zijn daarbij vrij veel gewonden gevallen door de massa paniek ten gevolge van zijn aktie

2. Zijn openlijke en aanhoudende provocerende uitingen nav deze aktie.

De Waxinelichtjes-gooier daarentegen zolang vasthouden is echt pure onzin en dat vind ik wel een beetje freaky situatie.

Gambo | 09-03-12 | 16:59

@von Krankenhausen | 09-03-12 | 16:57 | + 0 -
Precies, maar wat steekt is dat er grotere schoften rondlopen en na 2 weken weer door de samenleving walsen met nog meer recidive tot gevolg.

Kaas de Vies | 09-03-12 | 16:58

@monaco | 09-03-12 | 16:55 | + 0 -
Zelfs ik, en ik doe dat eigenlijk alleen bij Che_cueVARA

Kaas de Vies | 09-03-12 | 16:57

Ik snap niet waarom het allemaal zo'n schande is dat iemand die op grote schaal de openbare orde heeft verstoord, met letsel tot gevolg, een gevangenisstraf krijgt. Stelt gelijk een mooi voorbeeld voor de volgende keer dat iemand zoiets in z'n hoofd haalt. Je snapt toch dat er paniek uitbreekt in deze tijd van terrorisme en allerlei shootings? En als hele massa's mensen het op een lopen zetten, is er grote kans dat er een groepje vertrapt wordt. Moet deze achterlijke gladiool dan maar gewoon weer rondlopen, en moet het signaal gegeven worden dat het best kan allemaal? Dacht dat we hier zo tegen milde straffen waren?

von Krankenhausen | 09-03-12 | 16:57

@Sanne2145 | 09-03-12 | 16:49 |
Ik heb even het NSB knopje voor je gebruikt, lutser.

monaco | 09-03-12 | 16:55

Dan had hij het maar moeten laten bij tuig zijn als een mocro, of bij roven als een bende polen. Da's allemaal okee vergeleken bij een iets, hoe klein ook, waar de 'koninklijken' bij betrokken zijn.

Fijnstoffer | 09-03-12 | 16:54

Cuyahoga | 09-03-12 | 16:50 | + 1 -
Ik verbaas me er altijd over dat mensen dat proberen, hoe dom denken ze dat we zijn, of hoe dom is zij?

Kaas de Vies | 09-03-12 | 16:52

Iedereen is volgens de wet gelijk, en ons rechtssysteem is daar ook op gebaseerd.
Behalve als je een feodaal niet gekozen figuur bent wat rechten ontleent aan het feit dat je uit de juiste kut bent gekropen.
Nee dan is het zeer juist om mensen voor non vergrijpen voor jaren op te bergen.

bakoenin | 09-03-12 | 16:52

Iedereen is volgens de wet gelijk, en ons rechtssysteem is daar ook op gebaseerd.
Behalve als je een feodaal niet gekozen figuur bent wat rechten ontleent aan het feit dat je uit de juiste kut bent gekropen.
Nee dan is het zeer juist om mensen voor non vergrijpen voor jaren op te bergen.

bakoenin | 09-03-12 | 16:52

Friso is er stil van geworden.

nu even niet | 09-03-12 | 16:52

Huh? Weggejorist?
Mag ik dan op vriendelijke wijze aangeven dat ik door bovenstaande zwaarmoedige verhaal zo op de vrijdag middag behoefte krijg aan lichtzinnig en nodeloos vermaak in de zin van de vrijmibo? Goedverdoeme alstublieft?

PeeDeBee | 09-03-12 | 16:52

eerstneukendanpraten | 09-03-12 | 16:41 | + 2 -

Begrijp het dan toch; rechters hebben begrip voor hun schaamtecultuur.

meneer Q | 09-03-12 | 16:51

Sanne2145 | 09-03-12 | 16:49
Oprotten spamhoerrr

Cuyahoga | 09-03-12 | 16:50

Van mij had de damschreeuwer €500,- boete plus een half jaar voorwaardelijk gekregen, net als die waxinelichtjeshoudergooier en de hypocrietekersttoespraakhoudster.

Andy Devins | 09-03-12 | 16:50

WHAAAAAAAAAT????!!!!! 8 MAANDEN???!!!! VOOR EEN SCHREEUW???!!! IK GA DAAR ALLEEN MAAR HARDER VAN SCHREEUWEN!!!!!

Dam Schreeuwer | 09-03-12 | 16:49

-weggejorist-

Sanne2145 | 09-03-12 | 16:49

Herstel @applaus voor de paus | 09-03-12 | 16:48

"productief" moest zijn "contraproductief". Dus

@Bertus Betonsloper | 09-03-12 | 16:46 |
Als hij er nou geil van wordt als hij bestraft wordt, dan helpt een zwaardere strafmaat juist contraproductief. Hoezo zwaarder straffen?

applaus voor de paus | 09-03-12 | 16:48

Die man behoorde niet tot de schaamtecultuur.

meneer Q | 09-03-12 | 16:48

@Bertus Betonsloper | 09-03-12 | 16:46 |

Als hij er nou geil van wordt als hij bestraft wordt, dan helpt een zwaardere strafmaat juist productief. Hoezo zwaarder straffen?

applaus voor de paus | 09-03-12 | 16:48

@An die ARBEIT | 09-03-12 | 16:41
Die kans bestaat zeker.

Als je bedenkt dat van de honderdduizenden mensen die daar de voorbije decennia bij zijn geweest, nog nooit iemand het in zijn hoofd gehaald heeft om keihard te gaan schreeuwen.

Dat moet er dus wel en flink steekje los zitten.

Bart_Bart | 09-03-12 | 16:47

Ben benieuwd wat voor straf die lawine-schreeuwert in Lech gaat krijgen.

Of hebben ze die nog niet gevonden?

Cuyahoga | 09-03-12 | 16:47

-weggejorist-

Bertus Betonsloper | 09-03-12 | 16:46

Weh hem die aan de nazaten van de Roofridder van Oranje-Nassau komt. Hij heeft nog geluk dat de pijnbank, de kat en het brandmerk niet meer in zwang zijn. Honderd jaar geleden had ie in de gevangenenpoort in Den haah gratig armrek oefeningen mogen doen

Zatkniss | 09-03-12 | 16:46

Basje1738 | 09-03-12 | 16:44
Zit dat lekker dat uniform, en die mooi gepoetste laarzen?

bakoenin | 09-03-12 | 16:46

Prima, Volkert maakt binnenkort toch een plekje vrij.

Uw Verzekeringsadvis | 09-03-12 | 16:45

Het herdenken van WOII gaat al lang niet meer over WOII. Het gaat over het legitimeren van de macht van degenen die nu die macht hebben. Het gaat om het veiligstellen van de subsidies van de politiek correcten. Het gaat om de bestuursfuncties bij commissies, voor mensen die zich graag moreel verheven voelen boven anderen.


Vandaar dat die damspreker zo hard wordt aangepakt.


Een overheid die vertelt wat je moet herdenken, is een overheid die vertelt wat je moet denken.

applaus voor de paus | 09-03-12 | 16:45

PeeDeBee | 09-03-12 | 16:27 | + 3 -

Alleen als mevr. Nanninga een voorbibse goatse doet!

*bukt voor Joris*

eerstneukendanpraten | 09-03-12 | 16:44

Swikkelaar | 09-03-12 | 16:30
Een mening, hoe idioot ook, is nog geen reden om iemand op te sluiten.

spanarchist | 09-03-12 | 16:44

Ja goed he? Meisjes doodrijden, kindertjes verkrachten, er met 4 miljoen taxpoet vandoor gaan who cares?
Maar wee je kalkhoudend gebeente als je die carnavalsgasten van de Oranjekliek ook maar 1 strobreed in de weg legt.
Aufmachen !!!!
www.joop.nl/politiek/detail/artikel/bu...

bakoenin | 09-03-12 | 16:44

En rij een leuke cabaretierre dood in Amsterdam en maak gebruik van je schaamte koeltoer niets aan het handje

Freek6720 | 09-03-12 | 16:44

Misschien wat aan de hoge kant voor wat hij gedaan heeft, maar vergeet niet wat een respectloze hond dit is. Daarnaast wellicht latent moordenaar, gezien zijn uitspraken over-, refereren naar- en voorbeeld nemen aan anders breivik. Zet maar vast hoor.

shamehair | 09-03-12 | 16:44

logisch | 09-03-12 | 16:38
Het is ons Staatshoofd. Het is nu eenmaal zo dat een aanval op het Staatshoofd niet hetzelfde is als een ei naar een bushokje gooien. Mongolen die menen dat ze in al hun zieligheid zo boven de wet staan dat ze voorwerpen naar het Staatshoofd gooien, verdienen niet beter dan een gevangenisstraf. Ik had er gerust 500 stokslagen bij gedaan en hun poot afgehakt.

Basje1738 | 09-03-12 | 16:44

-weggejorist-

monaco | 09-03-12 | 16:44

@eerstneukendanpraten | 09-03-12 | 16:41
Euhm, als jij als blanke bijstandmoeder het zelfde flikt, kom je vast in het zelfde traject terecht hoor...

Het heeft niks met de afkomst te maken, maar met de situatie waar ze in verkeren. Werkeloos en met een kind.

Niet dat dat nou zo verstandig is, maar goed.

An die ARBEIT | 09-03-12 | 16:43

@spanarchist | 09-03-12 | 16:42 | + 0 -
Ja, bizar, maar waar.

Kaas de Vies | 09-03-12 | 16:43

ceeswing | 09-03-12 | 16:34 | + 3 -

Heb je al op drs.Nee 16:32 geklikt?

eerstneukendanpraten | 09-03-12 | 16:43

Dus hij mag ongeveer net zo lang de gevangenis als iemand die door roekeloos rijden een meisje doodrijdt, gewoon doorrijdt en er daarna over liegt.

spanarchist | 09-03-12 | 16:42

@logisch | 09-03-12 | 16:38
Ken je die man persoonlijk?

Bestaat er niet een kans dat die van ernstig ziek in zijn hoofd is en simpelweg beter niet los kan rondlopen?

An die ARBEIT | 09-03-12 | 16:41

drs.Nee | 09-03-12 | 16:32 | + 1 -

Ik zeg GODVERDOMME. Als ik als blanke hardwerkende autochtoon mijn belastingaanslag niet op tijd betaal krijg ik een dwangbevel met een boete. Als ik als allochtone oplichter die zijn hele leven lang alleen maar als een parasiet heeft geleefd duizenden euro's fraudeur hoef ik het niet terug te betalen? Ben ik nu zo dom of zijn zij zo snugger...

eerstneukendanpraten | 09-03-12 | 16:41

@Biff Eagleburger

nja hij heeft wel zijn punt gemaakt , ik had hetzelfde gezegd als ik in zijn schoenen stond . als je dan zo een absurde straf hoort voor zo een vergrijp dan kun je het ook maar beter verdient hebben zoals Breivik , toch ?

kingorgasmo | 09-03-12 | 16:41

En die smerige pedofielen krijgen, bij meerdere misbruikzaken, werkstraffen of 4 weekies cel, waarvan 3 voorwaardelijk. Jeez, wat een land is dit.

pretparkdrievliet | 09-03-12 | 16:40

@Bart_Bart | 09-03-12 | 16:37 | + 0 -
Iedereen in de media, daarom ben ik ook zo spastisch met het verstrekken van mijn gegevens, maar het is bijna rond.

Kaas de Vies | 09-03-12 | 16:39

-weggejorist-

Basje1738 | 09-03-12 | 16:39

Straks gaan er nog bananenbomen groeien in Nederland en gaat Rutte een hele grote khadaffiemuts dragen.
Tijden veranderen.

weedo | 09-03-12 | 16:39

Deze man is gestoord en heeft een veel te lage straf gekregen.

lanexxx | 09-03-12 | 16:38

Dat die Lensink nog niet vrij is vind ik echt te ziek voor woorden. Een WAXINELICHTHOUDER ffs! Werkelijk waar ongelooflijk. Iets met aanranding van de koningin geloof ik. Dan zou hij mijns inziens toch wat dichterbij gekomen moeten zijn met zn houdertje.

logisch | 09-03-12 | 16:38

@Kaas de Vies | 09-03-12 | 16:34
Volgens mij was het Jhonny Quid die laatst vrij scherp was op de mentally ill en preventieve maatregelen.

Die Erwin Lensink is een vrij klassiek gekkie, dus dan mag je daar best voorzichtig mee omspringen. Wat betreft invrijheidstelling en zo.

Is John dan een beetje hypocriet? Dat is de vraag.

Bart_Bart | 09-03-12 | 16:37

@Bart_Bart | 09-03-12 | 16:30 | + 1 -
Uiteraard en dan het schaamtecultuur-verweer opvoeren.

Kaas de Vies | 09-03-12 | 16:36

@100pct Testosteron | 09-03-12 | 16:28
Met gestalkt worden wel, zie het ook in mijn omgeving dat de regelgeving met dit soort gekken veel te soft is.
.
(bedoel hiermee gestoorden, ook buiten stalkers om, maakte die vergelijking om de softheid waarmee mensen worden aangepakt en omdat het denk ik makkelijker te relateren is)

Nifilheim | 09-03-12 | 16:34

Je kunt beter stelen en je land verraden. Dan krijg je een lintjes.

ceeswing | 09-03-12 | 16:34

Terugkomend op die 500 dagen van die waxinelamp gooier, dat is wel bizar ja.

Kaas de Vies | 09-03-12 | 16:34

Ik vind de strafmaat correct. Ja, maar veel mensen zullen nu zeggen, moord = 2 maanden en verkrachting 1 week.

Dat klopt.
Dat is dus te kort, maar daar moet dus ook wat aan gebeuren.

Kaas de Vies | 09-03-12 | 16:33

Dictatuur.

me,myself and IK | 09-03-12 | 16:33

Als ik Gennaro was geweest had ik me na de daad ASAP bekeerd tot moslim of jood en een of ander religieus excuusje gebezigd.

Dommerd.

Bart_Bart | 09-03-12 | 16:30

Als ik het Parool mag geloven, is hij door zijn opa bij zijn moeder verwekt. Ik zou d'r in ieder geval niet heel veel aandacht aan blijven besteden, want hij wordt er alleen maar labieler van.

Ad Hominem | 09-03-12 | 16:30

Deze man heeft ook gezegd dat het misschien beter had geweest als iemand als Breivik eens langs de dodenherdenking op de dam ging met een ak-47.
Deze man is knettergek, opsluiten die mafkees.

Swikkelaar | 09-03-12 | 16:30

Fuck die Von Amsbergjes, leve De Schreeuw!(... en nee, niet die van de leeuw)
.
Weekend,
Miles Davis,
Blue in Green.
Genieton,
gewoon
omdat
het
kan.
.
www.youtube.com/watch?v=uAa98MIkjkE

Bertus Betonsloper | 09-03-12 | 16:29

Das dus die lul die heeft lopen bleren waardoor tientallen mensen gewond zijn geraakt. Vervolgens heeft hij onlangs nog in de media geroepen dat hij liever had gezien dat Anders Breivik de dam ff had leeggeschoten. Nee echt, 8 maanden is bui-ten-pro-por-tio-neel
-
Stel je niet zo aan Quid

Badderbeest! | 09-03-12 | 16:29

Nifilheim | 09-03-12 | 16:24
U heeft ervaring?

100pct Testosteron | 09-03-12 | 16:28

Je kan beter iemand doodrijden dan schreeuwen. Ik word gewoon moe van dit land. Ziek is het, ziek.

Boerenhoofd | 09-03-12 | 16:28

WHAAAAAAAAA, I challenge for repetition.

JanRap | 09-03-12 | 16:27

-weggejorist-

PeeDeBee | 09-03-12 | 16:27

Ook in Nederland kun je naar hartelust uit Animal Farm van George Orwell citeren, blijkens onze dubbele standaarden tussen enerzijds Nederlands burgers en anderzijds de Duits-Argentijnse clan der untouchables. Nepotisme ten top. Alleen tegen de elementen van de natuur zijn ze nog niet bestand.

hatovimletayis | 09-03-12 | 16:26

Het is gewoon een asociaal (wil niet zeggen onaangepast)wezen;
Wie gaat er nu keihard lopen-bleren, waar mensen stilte wensen
Uit pieteit met gesneuvelden van Zwaar-Bevochten Vrijheden ?

FredFlinstone | 09-03-12 | 16:26

Naar mijn mening mogen de angst en haatzaaiers die ook medeschuld zijn aan deze paniekreactie op betreffende dag ook wel worden aangepakt door het OM ... Balkenende en consorten

kingorgasmo | 09-03-12 | 16:26

voor Bealief en haar aanhang wordt de wet ineens heel anders geïnterpreteerd . Misschien verzacht 't de pijn om Friso wel ...

kingorgasmo | 09-03-12 | 16:24

En terecht. Vreselijk wat hij gedaan heeft.

Valoso | 09-03-12 | 16:24

eekhoorn14 | 09-03-12 | 16:21 | + 1 -

Hoe is het daar eigenlijk mee afgelopen?

Teunnn | 09-03-12 | 16:24

Vasthouden tot uitbehandeld lijkt mij de beste oplossing. Helaas laten ze stalkers hier ook zo vrij (alleen met regelmaat achtervolgen is stalken, anders niet strafbaar).

Nifilheim | 09-03-12 | 16:24

Veel te kort, levensgevaarlijk zo'n man.

An die ARBEIT | 09-03-12 | 16:24

Wat boeit mij dat Koningshuis, straf is terecht. Die gast moet bovendien verplicht opgenomen worden.

Bart_Bart | 09-03-12 | 16:22

te gek voor woorden ....

kingorgasmo | 09-03-12 | 16:22

Echt ongelofelijk dit, wat een kut land.

Willemdewilde | 09-03-12 | 16:21

Net als een waxinelichtje gooien inderdaad..

eekhoorn14 | 09-03-12 | 16:21

ik word hier stil van.

Terpetijnzeikert | 09-03-12 | 16:19

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl