Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Rutger van Castricum eindelijk kijkcijferkanon

rutgernieuwevaraheldoleeolee.jpgNice. Dit is de realtime kijkcijfer graphic (via) van de legendarische DWDD-uitzending met Rutger van Castricum, die zogenaamd afgemaakt werd door rugschoppers Felix R. en Frunk van der L. NPO-omroepjes betalen duizenden euri's van uw poet per maand voor deze info. Maar dan heb je ook wat. Kijkcijfers van minuut tot minuut. Bij de NPO roeptoeteren ze steevast dat kijkcijfers er niet toe doen. Maar ondertussen meten ze ALLES. Het optreden van Rutger zorgde voor een memorabel kijkcijferrecord (1.761.000) bij de VARA (and counting and counting). Merk trouwens ook op hoe weinig kijkers het begingesprek tussen Matthijs en Frenk en Felix over de PvdA volgden. En hoe de aanzuigende werking van een zwetende Rutger de curve helemaal doet ontploffen. Soort van fatsoenspiek. Opdracht van de dag. Doe deze DWDD eens helemaal duiden aan de hand van bovenstaande infografiek en dan snapt u ook waarom die akelige vervelende afzeikjournalist gevraagd is als vaste tafelheer voor het verschillige Vara-cabaret. Pwnt. Update: Vara-directie grijpt keihard in en ontslaat Rutger per direct.

Reaguursels

Inloggen

-weggejorist-

stofnest | 23-02-12 | 09:32

Minachting heeft met kwaliteit te maken.
Wat ik hoogacht vind ik goed.
Wat ik minacht vind ik niet goed.

Omdat minachting ondergaan pijnlijk kan zijn en iemand kan verwonden, is het fatsoenlijk om daar gedoseerd mee om te gaan.
Maar Rutger Castricum lijkt mij nu niet bepaald iemand die daarin ontzien hoeft te worden. Eerder het tegenovergestelde. Aangezien hij juist misbruik maakt van het fatsoen van anderen. Maar dat wil niet zeggen dat het kwaliteit heeft wat hij doet.

Ik vind het domheid van Rutger dat hij niet beseft hoe hij geminacht wordt. Een tekort aan verbeeldingskracht.
Maar dat krijg je met iemand die zo gefixeerd is op zijn eigen lul dat ie op Ibiza wijde broeken aan trekt zodat hij de hele dag met een stijve rond kan lopen.

lyft | 23-02-12 | 04:23

Pritt, laat je niet zo in je kaart kijken joh. Ons Rutgertje fluisterde 'sorry' naar z'n backstabbers en liep rood aan. Ik heb genoten.

stridsel | 22-02-12 | 21:34

En dat Rutger niet en plein publigue vernederd zou mogen worden? Waarom niet? Hij doet toch zelf niet anders dan anderen vernederen?
Je moet geen beroep op regels doen als je je er zelf niet aan houdt.
En dat ze vier man nodig hadden om dat te doen? Tsja, dan weet ie eens hoe dat voelt. Ze hebben hem toch niet aan zijn voeten door de zaal gesleept en opgehangen aan de belichtingslampen?
Als ie echt wat te vertellen had gehad kon ie een hele zaal aan.

lyft | 22-02-12 | 21:18

sjaakdeslinksesul | 22-02-12 | 16:04 |
Daar ben ik het niet mee eens, sjaak.
Waarom is het onfatsoenlijk om je minachting te laten zien? Zolang ik een ander niet op z'n bek sla of een kogel door z'n kop jaag mag ik minachten wat ik wil. Fatsoenlijk zijn wil niet zeggen dat je geen minachting kan voelen.

lyft | 22-02-12 | 20:24

En dat met zo'n dikke plofkop.

caspert79 | 22-02-12 | 19:16

Kreeg die sukkel van een Van Castricum een keer een koekje van eigen deeg, begint ie bijna te huilen... wat een lutsert;-)

maikul | 22-02-12 | 19:11

Toch vind ik Rutger nog steeds een leuke vent!

anisocorie | 22-02-12 | 18:57

Ja, het Rutger-trauma zit diep en is nog lang niet verwerkt. Volgende Vara-Rutger item please.

buikenschudder | 22-02-12 | 18:54

Rutger altijd -1000

Doiz | 22-02-12 | 18:10

-weggejorist-

stofnest | 22-02-12 | 18:04

Smerig 'spelletje' van die langhaar van Nieuwkerk...

Is niet de eerste keer dat hij zoiets 'flikt'... (Peter R de Vries)

Zogenaamd uitgenodigd om over z'n boek te praten en het dan 'opeens' over héél wat anders hebben....

En NATUURLIJK was bij de Vara van te voren al bekend dat die twee rugschoppers hun ongenoegen over Pownews kwijtwilden, dus daarom moest die langhaar het 'opeens' over Cohen gaan hebben om het voorzetje voor die twee rugschoppers te maken..!

Muskatnuss | 22-02-12 | 17:24

Janee, jongens, eerlijk is eerlijk, Rutger is op z'n nummertje gezet! Geeft verder nix hoor, het moest een keer gebeuren. Haal nou ook die Hitlersnorretjes nog even weg van die foto van Frenk en Felix en dan is het weer helemaal OK!

jaapkoning | 22-02-12 | 17:19

Als 'ie niet afgemaakt werd, hoe noemt u het dan? Of wil u beweren dat Rut het er goed vanaf bracht mijnheer Stift?#dtv

de betaalautomaat | 22-02-12 | 17:03

Nu houdt fatsoen volgens mij in dat je als je een persoon niet mag, je je minachting voor die persoon nooit en pleine publique dient te etaleren en dat je nooit een persoon die kwetsbaar is, mee aanvalt wanneer jij en de jouwen in overtal zijn.
... en dan toch op de minkudo drukken omdat je het er niet mee eens bent, dan ben je dom.

sjaakdeslinksesul | 22-02-12 | 16:14

En verder ben ik van mening dat powned het best vernietigd kan worden.

sjaakdeslinksesul | 22-02-12 | 16:06

Tuurlijk is Rutger een omhooggevallen proleet. Maar het is wel onze... nee dat wilde ik niet eens zeggen...
Frenk, Felix, Mattijs en Jan zaten daar als het vleesgeworden fatsoen.
Nu houdt fatsoen volgens mij in dat je als je een persoon niet mag, je je minachting voor die persoon nooit en pleine publique dient te etaleren en dat je nooit een persoon die kwetsbaar is, mee aanvalt wanneer jij en de jouwen in overtal zijn. Zo ben ik althans opgevoed.
Rutger heeft geen recht om zich voor te staan op fatsoen, dat pretendeert hij volgens mij ook niet, maar de tafelheren in DWDD mogen dat evenmin gezien hun gedrag, terwijl zij zich daar wel op voorstaan.

sjaakdeslinksesul | 22-02-12 | 16:04

@Tommygunner | 22-02-12 | 12:41
Cohen is ook een stuk overtuigender zonder beeld. Helaas wordt 90% van de boodschap overgebracht via non-verbale communicatie.

niet voor de hond | 22-02-12 | 15:55

@seven | 22-02-12 | 12:48
Klopt. Heb de uitzending gezien. In het begin was Rutger niet onder de indruk van Felix en Frank. Later begon hij zich zichtbaar ongemakkelijk te voelen.

Ik dacht dat dat was omdat beide heren achter zijn rug iets zeiden dat alleen Rutger kon horen.

Daarnaast is het sowieso vervelend als je je 'vijanden' niet aan kunt kijken.

Desalniettemin, gaat het om dat stukje wat is weggelaten in dat fragment op dumpert.

Dat moet je zien en niet alleen luisteren.

La Vie En Rose | 22-02-12 | 15:38

Djong | 22-02-12 | 14:46 | + 2 -
Deden alle media het maar zo onhandig als GS.

Stok Kickhuizen | 22-02-12 | 15:12

En Pritt, dat je fanboys ook nog woest worden dat Rutger zou zijn afgedroogd. Dat is echt tenenkrommend. Want ten eerste is dat niet gebeurt en heeft Rutger publiekelijk zichzelf afgemaakt.
Ten tweede, dit is toch juist Rutger zijn truukje. Alleen gebeurt het dan bij een ander. Dan is het lachen. Maar nu het pestventje zelf aan de beurt is, is het huilie huilie geblazen.

oplichter | 22-02-12 | 15:12

Op zoek naar erkenning @rutger_zelf? Beetje aanschurken bij de TV-elite? Je bent kansloos jochie. En dat wist je zelf ook al.

KLutsert | 22-02-12 | 15:08

Zie het onder ogen Stift, Rutger is keihard op z'n bakkus gegaan. Jullie kunnen zo ontzettend slecht tegen jullie verlies dat ik er bijna medelijden mee ga krijgen.
Daarbij heeft Rutger het zichzelf aangedaan door zo paranoia te reageren.
Een Vogelaartje van eigen deeg noemen we dit wel in vaktermen.
Let's face it. Rutger is een talentloos geval met het geestelijk vermogen van een klein kind. Mensen in een hoek drijven en afzeiken blijft niet leuk.

oplichter | 22-02-12 | 15:04

S.Hole | 22-02-12 | 14:53

Ik snap er niks van. Wie pist er nou (al dan niet mislukt) op wie?

Djong | 22-02-12 | 15:01

de complete linkse media,opinieschrijvers en andere zure types zijn door de vara,joop en volkskrant gemobiliseerd om rutger een lesje te leren.
uiteraard moet men wel eerst de boel een beetje verdraaien,maar dat zijn ze in de hele geschiedenis een meester in,helaas de enige dommen zijn links en aan het verdwijnen.
echter een volgend geval cohen, vogelaar kunnen ze niet meer verdragen,dus ze moeten wel aanvallen/angstbijten.

waarschijnlijk pist hij op ze.

wat een mislukte pissers.

S.Hole | 22-02-12 | 14:53

Selwan | 22-02-12 | 14:33
Hey Pipo... Omdat er op Geenstijl meer te vinden is dan alleen Rutger

maatman | 22-02-12 | 14:48

Rutger verliest het van inhoud!

maatman | 22-02-12 | 14:46

Leuke update.
Dus als ik het begrijp brengen jullie eerst met 1 tweet zelf het verhaal in de wereld dat Rukkertje tafelheer zou worden. Vervolgens ontzenuwt de hoofdredacteur van DWDD dat door GS / Pow zelf verzonnen gerucht, ook met 1 tweet. En dan weten jullie er nog van te maken dat de Vara-directie ingrijpt en Ruk 'ontslaat'!
Man o man. Jullie zijn nog dieper in die kloof weggezakt dan ik dacht.

Djong | 22-02-12 | 14:46

Nou snap ik niet dat mensen hier op Geenstijl dingen als Rutger -1 gaan roepen en dat soort dingen. Als Geenstijl je niet bevalt, waarom zit je dan op de site? Rot dan maar lekker op!

Selwan | 22-02-12 | 14:33

Allemaal gelul in de ruimte hier, laat Weetnie en Rutgoor eerst maar eens bewijzen dat die plofkop echt gevraagt is door die lamme blinden van DWDD

legomuis | 22-02-12 | 14:31

Zoals altijd staan de beste stuurlui weer aan wal.

orangin | 22-02-12 | 14:23

Er kijken ook heel veel mensen naar een dodelijk auto-ongeluk; wil natuurlijk nog niet zeggen dat het fraai is. RC heeft een veel te grote bek en een veel te dikke kop....

kraaghaar | 22-02-12 | 14:17

Ad Hominem | 22-02-12 | 11:22 | + 0 -
Luns en secretaresse zijn deudt... Frenk niet... dus.

Musset | 22-02-12 | 14:15

Gaan we Rutger "angstzweet" van Castricum nu prijzen voor dat slappe optreden van um. Kom op jongens ik had hier veel van verwacht. Ben geen fan van de mannen die hem in een hoek probeerde te drukken maar iemand met zo'n grote muil als Rutgarj had zich wel wat beter kunnen weren.

Datzegiktoch | 22-02-12 | 14:03

@spitsslet | 22-02-12 | 13:18
Ja, de kazernes van Joop.nl en al die linksige sites zijn leeggelopen. Net als toen met die Orks in Lord of the Rings.

Bart_Bart | 22-02-12 | 14:02

Wat is GS toch sportief.

Overigens, als Rutger meewerelddoordraait ga ik kijken.

Hoen | 22-02-12 | 13:51

pius | 22-02-12 | 12:02 | + 1 -

Mooi dat je niet meer kijkt naar DWWD. Meld je nu maar aan voor intreden op www.kloosterterapel.nl/
en maak kans op de titel Pius XIII.

Musset | 22-02-12 | 13:50

vraagstaart | 22-02-12 | 11:13

Wat, niet voor de hond | 22-02-12 | 13:16, zegt, je komt heel dom over als je niet checkt wat je uit je nek lult.

baca | 22-02-12 | 13:49

-weggejorist-

chatboy16 | 22-02-12 | 13:46

Weet je wie ook heel veel kijkers trok, mevr. Vogelaar, beetje zelfde hype, die kon ook niks meer goed doen.
De grote zichzelf verheerlijkende gladde Rutger is uitgegleden in zijn eigen slijm. Dat die mentaliteit bij de vara past dat is een feit.

toetanchamon | 22-02-12 | 13:20

Waarom zoveel --min bij reaguurders die vinden dat Rutger niet afgedroogd werd maar zich goed staand hielt.

Is Joop.nl hier leeg gelopen ofzo?

spitsslet | 22-02-12 | 13:18

@vraagstaart | 22-02-12 | 11:13
Rutger begon in 2006 bij Geenstijl, het item 'de Jakhalzen' is er vanaf 2005 in DWDD.
Wie imiteert nu wie?

niet voor de hond | 22-02-12 | 13:16

@Jaap Knasterhuis | 22-02-12 | 11:20
Wat altijd nog beter werkt als je hond voldouwen en je vaatwasser uitlaten lol.

metalj | 22-02-12 | 13:12

Tommygunner | 22-02-12 | 12:41 |
Zonder beeld? Met als ttv het Nixon - Kennedy debat ? Kennedy won vd tv kijker Nixon voor de radioluisteraars. Maar we wten allemaal hoe t met Nixon afliep. twitter.com/seven__/status/17197329634... Rutger is nb zelf een TV maker, geen radiomaker.
Enne kijk ipv dumpert eens de langere versie, het gaat nml nog 6 minuten (totaal 11) langer door. www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1... (skip naar 18:00 iets daarna begint Rut)

seven | 22-02-12 | 13:11

Wat een stel masochisten hier bij GS/PWND, even aantonen dat er een piek aan kijkers was, toevallig op het moment dat Rutger met z'n scheve bek vol tanden stond? Iets met de andere wang toekeren boys?

Ienoo666 | 22-02-12 | 13:07

Rutger: Wie een kuil graaft... Je leven zal nu wel heel sterk gaan veranderen in Den Haag. Van elk Kamerlid kan je nu vragen verwachten als: 1. Waarom heb je zo'n slecht boekje geschreven 2. Waar heb je je lelijke kleding gekocht 3. Welke vieze deodorant heb je nu weer (in)gespoten www.lavilin-deodorant.nl/ 4. Ga je een Jolingtje aanbrengen nu je kaal wordt www.youtube.com/watch?v=8hQC3XXhwPM
6. Wanneer krijg je eindelijk je maagbandje www.obesitascentrum-zna.be/ingrepen/ma...
7. Ga je mij nu afzeiken 7. Met welk cabaret ben je nu bezig?
Kamerleden en Regering hebben nu door: Die k(r)utger NOOIT antwoorden maar hem ALLEEN vragen stellen en die eindeloos herhalen "wat bedoel je nu precies?" Slechts de Minister van BuZa begrijpt dit niet en blijft zijn eigen klucht opvoeren. Advies: Rutger, met nog meer energie doorgaan. Die Kamerleden tuinen er toch wel weer in. Nog heel lang Tot Ziens op www.powned.tv/

Musset | 22-02-12 | 13:06

kritiek had ik op zijn opmerking: Wie ben jij dan...

Erg gelachen om zijn twitterbericht: Ik vond DWDD gisteren leuker.

Vandaag begint met een grote grijns als ik het kijkcijferkanontopic lees...

Zojuist als klap op de vuurpijl: DWDD nodigt rutger uit als tafelheer. Het wordt gewoon met de dag leuker.

Ik vind het meesterlijk. Werkelijk meesterlijke zet...
Ga zo door mensen!

cpcpb | 22-02-12 | 13:05

LOL!
Valt maar moeilijk te verkroppen voor GS dat Rutger zo in de hoek gezet werd. Voornamelijk door eigen toedoen.
Aan die memorabele DWDD uitzending kun je nog zoveel topics wijden om de boel te verdraaien in het voordeel van Rotgeur Castreerik'm er maar het feit dat Rotgeur daar aan tafel zat eerst als bravoure mannetje met een arrogante houding en eindigend als een zweterig bang lulletje, daar valt niets aan te veranderen.
Trouwens, waarom hem zo als een klein verstandelijk gehandicapt kind in bescherming nemen; GS en PowNed staan toch los van elkaar?
*Kuch*

leo de pejo | 22-02-12 | 12:52

Afgemaakt of niet, laat Rutger maar lekker vaker versus Felix "Kinderen voor Kinderen" Rottelenberg zitten, krijgen we nog round 2 en 3 en 4 hopelijk. Dan zien we wie de baas is. Eindelijk een tegengeluid bij de PvdA propaganda fabriek.

MichelDenHaag | 22-02-12 | 12:51

chatboy16 | 22-02-12 | 12:40 |
Ja. Hallo.
Wie begint er hier nu veel te vroeg en ruim voor het Vrijdagmiddaggebed over Bandirah?
Heeft u weel eens in een praatgroep gezeten?
Of Bert Brussens anti-depressivum geslikt?

Bezorgdenverjaagster | 22-02-12 | 12:48

Tommygunner | 22-02-12 | 12:41
Fragment dumpert mist 6 minuten, de zenuwen, zenuwlachjes (zie seven 11:40) en de opmerking van Matthijs 'bange indruk'kwamen ook pas daarna. Het dumpertfragment zet je op t verkeerde been.

seven | 22-02-12 | 12:48

Dus 1.761.000 mensen hebben die afgang gezien?
Je maakt het, door dit zo te benadrukken, alleen maar erger voor Rutger , Pritt.

Err | 22-02-12 | 12:48

Rutger is gewoon een slappe ouwe slagroomtaart en GS moet ophouden hem te verdedigen. Als GS zoals ze zelf zeggen geeft om eerlijkheid, ongeacht aan welke kant de mensen staan, zouden ze Rutger al helemaal onder gescheten hebben. Hij is gewoon een irritante troll. Maarja, als je aan hun kantje staat kun je nou eenmaal niks fout doen.

Gehaktbalmetketjap | 22-02-12 | 12:45

@Mazzeltov | 22-02-12 | 12:21
Het is gewoon niet zo vreselijk als je dacht.

Itastijl | 22-02-12 | 12:43

@seven | 22-02-12 | 12:11
Er is een verschil tussen fanboy en zien waarom het er niet onberispelijk uit zag...
@James St John Smythe | 22-02-12 | 12:06
Het is wat het is.
Luister het beiden eens ZONDER beeld www.dumpert.nl/mediabase/2016461/5cd05...

Tommygunner | 22-02-12 | 12:41

Het was sprachtig om te zien wat daar gebeurde. Als je het nog een paar keer terug kijkt moet je eens letten op Rottenberg na de confrontatie, hij voelde zich zichtbaar gekrenkt door de reacties ("hoogmoed" en "maar goed dat je het niets vindt")van Rutger. De aanval in de rug was duidelijk gepland en het is dan niet raar dat Rutger zich daar ongemakkelijk voelde. Verder wel amusant dat hij nu eens in de verdedeging moest, maar wel sterk dat hij later geen Spijkermannetje deed.

Tjemig | 22-02-12 | 12:40

-weggejorist-

chatboy16 | 22-02-12 | 12:40

Oei, GS... dit wordt wel erg sneu nu! :o

Ienoo666 | 22-02-12 | 12:36

Ik heb het niet gezien.
Ik wil DWDD helemaal niet zien.
Ik GA het niet alsnog zien.

Het interesseert mij geen reet wat in die incestclub die 'Nederlandse Televee' heet met elkaar doen.


Kunnen we nu eindelijk over iets relevants gaan praten of komt er over 23 minuten *weer* zo'n flut-topic over lieden die zichzelf heel belangrijk achten terwijl de rest van Nederland de schouders ophaalt?

Dank u.

TM | 22-02-12 | 12:36

Rutger gaat gewoon keihard voor die verschillige 8 ton van Matthijs.

watergeus | 22-02-12 | 12:36

Het straatinterview in Polen (van Rutger) was tenekrommend!!!! -100

Verdiaanse Knoop | 22-02-12 | 12:34

Dit schreeuwt natuurlijk om reacties.
Eerste gedachte is iets met een kuil graven er er zelf in vallen met je knock off Mussolini hoofd.
Iets met in je eigen mes vallen wat eerst gebruikt werd in de rug van JC.
"Et tu, Brute" ?!?
Maar dan wel bij een Kafkaomroep als de Vara, dat dan weer wel. Ies Jammer.
Ons land kan zoveel beter.

said_fred | 22-02-12 | 12:32

ps Dit is gewoon de aanloop naar de fusie met/ opgaan in de Vara. (Lees het format (van wie is dat eigenlijk? bedacht met subsidie, maar de rechten zitten opeens in privé? (laatste alinea www.powned.tv/overpowned/blog/2011/06/... ) voortaan verkopen aan de Vara.
Best logisch ook, Powned werd vanaf de start gepromoot door de vara, want juist daar (dwdd&PenW) mochten ze opdraven en werden fragmenten gepushed. Powned als verjongingskuur vd Vara. Jelte sloeg Powned zelfs over en ging direct voor de hoofdprijs.

seven | 22-02-12 | 12:31

Een echte vent pikt zijn verlies en gaat niet alles in het werk zetten om toch nog een klein beetje te winnen voor de schone schijn.
Verlies accepteren Rutger en doorgaan.

harryvlugopdekut | 22-02-12 | 12:30

Als ik zo naar de plusjes en minnetjes kijk bij de comments, wordt me wel duidelijk dat Rutger weldegelijk gepwnd is. :-)

Crap7524 | 22-02-12 | 12:29

Vond dat Rutger zich prima staande hield tijdens de aanval van links. Fatsoenskloof... ben blij dat Powned er is en als enige weerwoord heeft tegen de Cohens van deze wereld. Kunnen niet hard genoeg afgezeken worden. Niet om de persoon maar het gedachten goed van waaruit gehandeld wordt, en het bleek terecht want meneer is inmiddels vertrokken.

snelders NL | 22-02-12 | 12:28

Ik ben dat vreselijke DWDD iig erg dankbaar dat zij door het filmpje van Lucky-TV (ik denk het niet Job) de PVDA en Cohen de afgrond hebben ingeholpen.
Dat zou je niet verwachten van de VARA.
Verder gewoon +1 voor Rut, ga zo door kerel.

Mazzeltov | 22-02-12 | 12:21

@Gier | 22-02-12 | 12:19
Nee man. Ik piraat wel het audioboek, ingesproken door Freek de Jonge.

SvennusMax | 22-02-12 | 12:20

Fatsoenskloof bekt ook lekker. Met klantenservices, of met iets tegen de overheid, tijdens seks.

LibertasSimplex | 22-02-12 | 12:20

@brutus68 | 22-02-12 | 12:18

En weet de weg naar de fles ook wel te vinden.

Biff Eagleburger | 22-02-12 | 12:20

Gaat iemand nog dat kutboekje kopen ?

Gier | 22-02-12 | 12:19

@Biff Eagleburger | 22-02-12 | 12:16

En ze heeft tegenwoordig ook een dikke kop...

brutus68 | 22-02-12 | 12:18

Patty Brard was vroeger ook een *kuch* talent en hield ook van Ibiza. Just sayin'.

Biff Eagleburger | 22-02-12 | 12:16

@taxe16 | 22-02-12 | 12:13

Hoi Rutger!

brutus68 | 22-02-12 | 12:16

@taxe16 | 22-02-12 | 12:13

Och sterk wil ik het nou ook weer niet noemen, maar inderdaad niet gewpowened.

Gewoon een standaard gesprek met een stel oudere zuurlinkse gutmenschen.

Koninging Beatricks | 22-02-12 | 12:15

Ik snap niet waarom zoveel mensen zeggen dat Rutger is gepowned.. Ik vond m eerlijk gezegd best wel sterk. +1 voor Rutger

Rest In Privacy | 22-02-12 | 12:13

@Itastijl | 22-02-12 | 11:57
Linksmens geinterviewd door rechtse (powned) journalist -> "ze vallen mij aan... ik ben goed.. dit is een conspiracy tegen mij..."
Rechtsmens geinterviewd door linkse (dwdd) journalist -> "ze vallen mij aan... ik ben goed.. dit is een conspiracy tegen mij..."
Powned bij DWDD?

Itastijl | 22-02-12 | 12:13

Oh noes: weer een Van Dam die de PvdA gaat leiden. Martijn van Dam.
Deze keer een kamerlid dat zogenaamd voor netneutraliteit is.
Maar wel *voor* aftappen stemde.
Huichelaar!

ZDEV | 22-02-12 | 12:12

"Ibiza. Een oord dat het decor kan zijn van een droomvakantie, maar alleen als je vertrekt met mijn boek in de koffer. Voor je het weet, logeer je in het noorden terwijl je graag had willen feesten. Of je wil een weekje rust en je belandt in een dorpje met winkels waar de gefluoriseerde luchtbedden buiten op kleur zijn opgelijnd. Waar je hoofd ’s avonds wordt mishandeld op een schilderdoek door een boulevardkunstenaar. Waar dronken Engelsen de terrassen vol kotsen. En waar de Sangria paars is met rietjes die voorzien zijn van plastic testikels. Grappig? Misschien, maar met Mijn Ibiza heeft het niets te maken."
Het Noorden, je wilT en wil je, canvas, fluorescerend, onder kotsen, de Sangria is niet paars met rietjes maar paars en voorzien van rietjes en wat betekent oplijnen (ja, opgesteld)? Dat belooft wat voor de rest van zijn boek. Minimaal de AKO-literatuurpijs.

sjaakdeslinksesul | 22-02-12 | 12:11

Wat mij vooral opviel was zijn vette bek. Jezus wat gaat die man hard achteruit.

brabant altijd -1 | 22-02-12 | 12:11

Tommygunner | 22-02-12 | 12:01
Of een fanboy cleansweep. Lees deze & vorige draden eens door over Rut@dwdd. Menig oldskool GSmeubilair is kritisch en die zijn echt niet links oid.

seven | 22-02-12 | 12:11

Voor iedereen die hier steeds weer meldt dat het om de PVDA ging, en dat Rottenberg en co de val van Cohen proberen recht te praten;

Hebben jullie wel dat hele gesprek meegekregen over dit onderwerp VOORDAT Rutgertje zielig kwam doen?
Hoezo proberen ze iets recht te praten? Er werden gewoon heel direct opmerkingen gemaakt over wat Cohen in hun ogen fout heeft gedaan. En meer kun je toch ook niet doen? Zo werkt dat in het leven. Er gebeurt iets, en iedereen heeft daar een mening over.

Zorg eerst dat je weet waarover je het hebt, voordat je met dergelijke onzinnige uitlatingen komt. Niet iedereen heeft alleen maar naar dat stukkie met Rutger zitten kijken.

aapnbats | 22-02-12 | 12:10

chatboy16 | 22-02-12 | 11:57 |
Of zoals ze bij ons thuis zeggen; anoniem lafbekje.

't Zal je maar overkomen, wat u daar een ander allemaal toewenst.

En. Fatsoenskloof. Heb ik dat ook eensch gezegd.

Bezorgdenverjaagster | 22-02-12 | 12:09

Tommygunner | 22-02-12 | 12:01
Want je ziet liever dat iedereen hier zegt dat het een geweldig mediaoptreden was van Rutger?

James St John Smythe | 22-02-12 | 12:06

Kom op... DWDD is typisch zo'n programma waar je later inschakelt (zo rond de TV draait door) en rond 8 uur verliezen ze weer kijkers die het begin van GTST of het 8-uur-journaal niet willen missen. Volgens mij is deze uitzending niet wezenlijk anders.
Het aantal kijkers bij de herhalingen heeft wel degelijk met Ruktor te maken idd...

jeanmondo | 22-02-12 | 12:06

K.Zwellever | 22-02-12 | 12:02
Had je stront in je ogen of zo?

impure_element | 22-02-12 | 12:05

@All die aan het plafond hangende linkse -kudo fetisjisten: Get a life! Mocht het echt niet meer lukken kun je altijd nog een Ramdasje doen.

Bertus Betonsloper | 22-02-12 | 12:04

Best goed hoor, een keer kwetsbaar overkomen. Goed voor de vrouwtjes Rutger. Als dat je doelgroep is tenminste..

Bluebook | 22-02-12 | 12:03

Het is ook nogal wat om je als Rutger tussen die aasgieren van DWDD te gaan zitten,hij had nog geluk dat Jan Mulder er niet bij zat.

K.Zwellever | 22-02-12 | 12:02

Ik kijk nooit maar dan ook nooit meer naar de zelfingenomen sekte die DWDD is.

Altijd dezelfde hopeloze linkse hoofden die zonder enige humor hun mantraatjes afdraaien. Zolang het voor Mauro en tegen Wilders is althans. Schijnheiligheid als voornaamste competentie voor het verkrijgen van zendtijd.

Links denkt dat nivellering een goede zaak is in televisieland en dat was al te merken toen ik het nog keek.

Ik hoor in de draden dat er nog weinig veranderd is.

pius | 22-02-12 | 12:02

Manmanman, doe es een moralfag cleansweep hier...

Tommygunner | 22-02-12 | 12:01

Rutger is de nieuwe Cohen.....

skoennie | 22-02-12 | 12:00

Het meest kijkwaardig vond ik de manier waarop Rottenberg Job Cohen zonder spuug in de fatsoenskloof nam om vervolgens dat "wonderkind" van een Asscher omhoog te kluiven. Ontluisterende ontmaskering ofzoiets. Wat een volk. Gatverdamme.

LibertasSimplex | 22-02-12 | 12:00

Deze theorie zal ik es toepassen op pownews.
Es kijken wat er dan allemaal met de kijkcijfers gebeurt.

bananen zijn gezond | 22-02-12 | 11:59

Ik schakel zo vaak in bij een programma als ik op twitter zie dat iemand inmaakt of in wordt gemaakt. Maakt het voor Rutger overigens alleen maar pijnlijker, want dan heeft een grotere groep hem zien zweten. En eerlijk gezegd zijn verdien je niet veel beter als je denkt even je boekje te kunnen promoten bij de 'vijand'.

RooibosU | 22-02-12 | 11:59

Een tijdje geleden stond er een filmpje op dumpert waarop was te zien hoe een pestkop een dikke jongen stond te treiteren. De dikke jongen beukte vervolgens de pestkop in elkaar.
Mensen genieten daarvan.
Hetzelfde is hier gebeurd. Pestkop Rutger wordt zelf een keer in het pak genaaid.
Mensen genieten daarvan.
Meer is het niet. Behalve dan dat de magie van de pestkop nu wel verdwenen is.

Ars Vivendi | 22-02-12 | 11:58

Nog lang geduurd voordat iemand er doorheen prikte.

doorstart | 22-02-12 | 11:58

Die min kuddoos kan ik hier niet zien, maar het zal wel tegen de 600 lopen denk ik, hoop ik, want ze lezen het allemaal. Nu nog begrijpen, maar ja...

vanlinknaarrecht | 22-02-12 | 11:57

-weggejorist-

chatboy16 | 22-02-12 | 11:57

Rutger moet media training doen om bij DWDD goed over te komen.

Itastijl | 22-02-12 | 11:57

De stijging begon dus om 19:52, beginnen er dan niet op diverse zenders de reclameblokken die voor uitzendingen van 20uur zitten? (iig op ned1&2 rtl4,5,sbs6http://mobiel.nu.nl/tvgids/primetime_2000/ tip via mobile.twitter.com/andrevandelft/statu... ), dit kijkpatroon is wellicht standaard voor dwdd, er ontbreken vergelijkingsgrafieken van de weken ervoor. Als Rut zo'n kijkcijferkanon was zou PowNed zonder alle leaders&loktweets&loyaliteitskijkers toch hoger scoren?

seven | 22-02-12 | 11:56

Was natuurlijk doorgestoken kaart, maar Rutger voelde zich duidelijk niet op zijn gemak

Bokito ergo sum | 22-02-12 | 11:56

Helaas.... ook Rutger is een karikatuur van zichzelf geworden die maar al te makkelijk op zijn eerdere format blijft terugkomen. Tamelijk pedant ventje geworden.

het Rijk | 22-02-12 | 11:55

Dit toneel van machtshengelarij van Timmermans cum suis doet de dagelijkse (niet naar het slopen van de banken kijken kijk naar ons) deformatie van de PVV verbleken naar de tweede rang.

Einde van de Domheid | 22-02-12 | 11:54

Ars Vivendi | 22-02-12 | 11:49 |
Ja, en het trieste is nou juist dat die twee heren dat graag wilden bevestigen, heel graag zelfs.

Schoorsteenveger | 22-02-12 | 11:52

Er wordt vooral de emotionele betrokkenheid gemeten.

hawie | 22-02-12 | 11:51

Oja en over het koningsdrama:
Timmermans was woest over het blokkeren van de EU job door de PVV.
Daarom heeft hij Job laten sneuvelen.
(Met 'rug'dekking van DWDD!)

Einde van de Domheid | 22-02-12 | 11:51

@Parsons | 22-02-12 | 11:49
Om nog meer met zijn smoel op TV te komen. Dat is hoe dan ook en ondanks alles de primaire reden.

TisNieZoMoeilijk | 22-02-12 | 11:51

Ben fan van Rutger maar hier zakte hij totaal door het ijs. Sowieso je gaat toch niet je boekje stijlloos promoten bij DWDD?

maraboe | 22-02-12 | 11:50

Ik zit de kudo's te bekijken in deze thread.
Het is ronduit genant.
Dat is wat ik er over te zeggen heb; linksche moralfags met schellen op de ogen.
GS maakte al averij, maar nu begint het te Titaniccen.

SvennusMax | 22-02-12 | 11:50

'Ze schoven hem bijna de val van Cohen in de schoenen.'
Schoorsteenveger | 22-02-12 | 11:47 | + 0 -

Die rol eigende hij zichzelf toe!

Ars Vivendi | 22-02-12 | 11:49

Kijkcijferprostitutie is dit!
DWDD is de epitoom van de afgang van een 100 jarige cultuur.
Arbeiderverheffing is kijkcijferhoererij geworden.
En de profeet ervan heet Matthijs van Nieuwkerk.

Einde van de Domheid | 22-02-12 | 11:49

Het zit jullie wel dwars hé, dat voor de verandering nu Rutger een keer het vuur na aan de schenen wordt gelegd en gelijk van zijn apropos valt.
Hoeveelste item is dit nu alweer over het voorvalletje waarin volgens jullie die grote boze Vara met zijn diabolische trawanten jullie geweldige en genuanceerde journalist onverhoeds aangevallen hebben.
Graag een keer een ander melodietje. Jullie lijken sky-radio wel.

Klefbek | 22-02-12 | 11:49

Waarom zat Rutger daar?

Juist.

Parsons | 22-02-12 | 11:49

Bezorgdenverjaagster | 22-02-12 | 11:31 |
Je hebt helemaal gelijk.
En het ging ook helemaal niet over Rutger natuurlijk, het ging over het koningsdrama bij de PvdA, over de pijnlijk treurige aftocht van Job Cohen en hoe het allemaal zo ver heeft moeten komen. Daar zaten twee verzuurde mannen te pogen om die aftocht nog enigszins in te kaderen en cachet te geven, maar de frustratie zat kennelijk zo diep dat ze niet konden voorkomen hun gram op Castricum te gaan projecteren, Ze schoven hem bijna de val van Cohen in de schoenen.

Schoorsteenveger | 22-02-12 | 11:47

ik kijk het nu terug en het is wel aardig om te zien hoe rutgert even gepakt wordt. Iets met kuil voor ander graaft en zo. Lachen toch? Reaguursels zoals Zeefert: doe niet zo zielig man, Rutger is zelf gewoon een keer aan de beurt en dat werd tijd. Ik neem aan dat hij zich er niet door zal laten weerhouden een volgende keer...

Den Meester | 22-02-12 | 11:47

Owowow, je kon de klok erop gelijk zetten dat er een artikel zou komen die Rutgers falen min of meer zou trachten goed te praten.

Drs. D. | 22-02-12 | 11:46

Jezus_Boeddha | 22-02-12 | 11:41 |
Gek, ik kan Dolf Jansen opeens waarderen.

sjaakdeslinksesul | 22-02-12 | 11:46

Rutger, je haat hem, of je loopt er mee weg; Daar is geen tussenweg. Dit is kenmerkend voor een belangrijke persoonlijkheid

vanlinknaarrecht | 22-02-12 | 11:45

geenstijl geeft zelf toch adviezen.... iets met knippen en stil zitten

Cyaegha | 22-02-12 | 11:45

Rutger werd helemaal niet afgemaakt. Het verbijsterende was dat hij bij een klein beetje tegengas van Rottenberg en vd Linden al bijna zat te janken. Zelfs Ella Vogelaar was beter bestand tegen wat verbale tikkies.

Dampert | 22-02-12 | 11:44

Koninging Beatricks | 22-02-12 | 11:43

Misschien dat Pridd het weet?

Bixier | 22-02-12 | 11:44

Precies wat ik al bij vorig topic zei: Linkse Farizeeërreaguurders nemen GS langzaam over. Is Joop.nl dicht ofzo? De hele tijd dat gemoralfag de laatste tijd. Dat was vroegah wel anders...
Serieus, Rutger afgedroogd? Pleurt op, haal al dat camerawerk er eens vanaf. Alleen al dat shot van Rutger terwijl hij praatte met Rottenberg op de achtergrond nee-schuddend. Zoals eerder gezegd: hoor het eens aan zonder gehaaide cameratrucs en rugstekende PvdA-ers...
Tegen zij die zich aangesproken voelen: Min mijn gelijk maar...

Tommygunner | 22-02-12 | 11:44

Fantastisch om te zien hoe mensen zich laten misleiden door een aanval op Rutger en voorbij gaan aan datgene waar het werkelijk om ging. Sensatiezucht trekt nou eenmaal meer cijfers. En daarom mocht Rutger komen, de afleidingsmanoeuvre werkte perfect. Niemand heeft het er meer over hoe job vermoord is door zijn eigen pvda! Ja mensen dat is linksch!!

zeefert | 22-02-12 | 11:44

@Bixier | 22-02-12 | 11:41

Gelukkig wel.
Waar zou het heen gaan als we Pwnzored met een t zouden schrijven.

Koninging Beatricks | 22-02-12 | 11:43

Koninging Beatricks | 22-02-12 | 11:39 |
Maar wel met een "d".

Bixier | 22-02-12 | 11:41

Rutger werd afgemaakt en lekker veel kijkers waren hier getuige van, top TV

valerietje | 22-02-12 | 11:41

@sjaakdeslinksesul | 22-02-12 | 11:35 |
Ik kan sarcasme wel waarderen.

Jezus_Boeddha | 22-02-12 | 11:41

@Topperke | 22-02-12 | 11:36
Vals voorwendselen? Je mag aannemen dat iemand zijn eigen verstand gebruikt. Dan weet je van tevoren dat er een andere reden moet zijn dan een stompzinnig boekje over Ibiza. Op de dag van aftreden van Cohen kun je daarover vragen verwachten en in het hol van de leeuw kun je verwachten dat je aangevallen wordt.

BedrijfsTijgerT | 22-02-12 | 11:41

De PvdA kan zichzelf alleen bevrijden als ze zich losmaakt van de "Amsterdamse School". De moet vervangen worden door de "Oost-Groninger"School.

ad melkert | 22-02-12 | 11:40

De aanval van F&F was niet zozeer het debacle, maar meer de manier waarop Rut er daarna mee omging. Bij iedere speldenprik een gemaakt honend neplachje waar iedereen van zag dat het een niet oprecht aangeleerd mediatrucje was en er feitelijk iemand niet zo zeker was. Dat contrast honend maar feitelijk een 'bange indruk maken'+ smijten met aanvallen (ook @Matthijs vw iets van jaren terug,t melden van het vaderschap) dooddoeners als generatiekloofje (hoezo?, willen jongeren/netwerkgen. geen kwaliteit, de vpro toont met DSON & Tegenlicht aan dat de netwerkgen. naar kwalitatieve tv smacht, ipv plat vermaak.
Powned is gaan geloven in het label (rechts=grof/dom) wat andere op zie zender plakte en onderschat haar natuurlijke achterban die politiek&maatschappelijk veel serieus geïnteresseerder is dan nu uit de formule blijkt.

seven | 22-02-12 | 11:40

Het was gewoon prachtig om te zien hoe unheimisch Rutger zich voelt wanneer hij zijn kunstje niet kan afsteken maar live in conclaaf moet.

mijntweecent | 22-02-12 | 11:40

Leedvermaak is ook vermaak.

Nunc aut numquam | 22-02-12 | 11:40

Ik vind DWDD totaal niet interessant. De 20ste herhaling van een The A-Team aflevering tussen 6 en 7 heeft meer amusementswaarde.

TisNieZoMoeilijk | 22-02-12 | 11:40

@Ordentelijk | 22-02-12 | 11:11
Maat toch willen ze hem als vaste tafelheer... en trouwens ik vond dat best meevallen hoor.. dat afgedroogd worden.

DaveDH | 22-02-12 | 11:39

Als hier lees over de pvda, kom ik niet meer bij van het lachen. Vooral die minpuntjes die ik krijg vanwege mijn positieve commentaar op de pvda, vind ik kostelijk.

Jezus_Boeddha | 22-02-12 | 11:39

@Crap7524 | 22-02-12 | 11:37

Ok, jij zal het wel weten ;)

Koninging Beatricks | 22-02-12 | 11:38

Zoals hierboven al velen hebben aangegeven: wat ik vooral uit die kaart opmaak is de preoccupatie van GS/Powned met dat 'zogenaamde afmaakoptreden' van Rutger.

dulcinea | 22-02-12 | 11:37

Het is "pwnD".

Bixier | 22-02-12 | 11:37

@Bolesmales | 22-02-12 | 11:36

Kelder heeft in ieder geval meer diepgang.

brutus68 | 22-02-12 | 11:37

@Koninging Beatricks | 22-02-12 | 11:26

Genoeg morons die wel op banners klikken. Wet van de grote getallen.

Crap7524 | 22-02-12 | 11:37

DWDD - De wereld draait door, zonder Rutger waarschijnlijk wel naar een andere zender!

denniswel1 | 22-02-12 | 11:36

BedrijfsTijgerT

Bij Rutger is het in ieder geval een gevecht van man tegen man. Deze jakhalzen bij DWDD lokken iemand onder valse voorwendselen naarbinnen om er vervolgens met vier man op te vliegen. Overigens verweerde Castricum zich goed en werd hij allesbehalve afgemaakt.

Topperke | 22-02-12 | 11:36

".. Rutger van Castricum, die zogenaamd afgemaakt werd door rugschoppers Felix R. en Frenk van der L."

Hoezo, zogenaamd? Rut ging af als een gieter. Inderdaad. wel tijdens de kijkcijferpiek.

Fret Kroked | 22-02-12 | 11:36

@zeg maar jansen 11.29

Ik vind Jort Kelder altijd wel scherp en in ieder geval beschaafder dan onze kersverse auteur.

Bolesmales | 22-02-12 | 11:36

Jezus_Boeddha | 22-02-12 | 11:28
Als herboren links intellectueel vond ik dat een dubieuze grap, op het racistische af. Moeten we niet willen met zijn allen, afzeikhumor.

sjaakdeslinksesul | 22-02-12 | 11:35

Amsterdamse PvdAgrachtengordelkliek (en faciliteerders) heeft hogere geestelijke inteeltindex dan Urk, Spakenburg of Staphorst. Denk daar maar eens over na "intellectueeltjes".

ad melkert | 22-02-12 | 11:35

Als ik naar het nieuws over de pvda kijk, heb ik altijd veel last van leedvermaak. Is geen mooie eigenschap, maar voor de pvda maak ik graag een uitzondering.

Jezus_Boeddha | 22-02-12 | 11:35

Die piek heeft er natuurlijk niets mee te maken dat veel mensen alleen even naar DWDD zappen om de tv draait door te zien..

fart27 | 22-02-12 | 11:35

@Cuyahoga | 22-02-12 | 11:32
Da's geen kloof, da's een regelrecht ravijn.

Che_cuevara | 22-02-12 | 11:34

Op een gegeven moment werkt een trucje niet meer omdat daar een antwoord op gevonden wordt. Normaal in een wereld waarin "strijd" geleverd wordt. Verzaak je dat dan komt die "messteek" volslagen onverwacht in je rug. Ik beschouw dat als incapabel. Je kunt je daarop voorbereiden.

Ik begrijp dat jullie willen opkomen voor een oud collega. Maar hierover huillie huillie blijven doen is net zo zielig als de "slachtoffers" van Rutger. Niet dus. Koekje van eigen deeg.

BedrijfsTijgerT | 22-02-12 | 11:34

Dacht dat kijkcijfers niet klopte volgens jullie, GeenStijl? Meen me daar een reportage over te herinneren ;)

Shenkieee | 22-02-12 | 11:33

Felix Benito Amilcare Andrea Rottenberg, demagoog.

ojédiaré | 22-02-12 | 11:32

Rutger is wel pafferig geworden zeg!

gyan007 | 22-02-12 | 11:32

Wie pwnt wie nou eigenlijk? DWDD met een dikke vinger naar castricum omdat ze enorme kijkcijfers binnen hengelen, of geenstijl met hun dikke vinger met hun gelegenheidssterretje..
Volgens mij pwnt DWDD geenstijl gewoon keihard.

wtfgebeurdhierdan | 22-02-12 | 11:32

Je kunt van Rutger vinden wat je wil maar hij is imo geen backstabber. Rottenberg, vd Linden en van Nieuwkerk wel. Ik had het al aardig gehad met de meest overschatte autocue voorlezer van NL, maar wat een kind zeg, bah.

Capy | 22-02-12 | 11:32

Schoorsteenveger | 22-02-12 | 11:22
Een fatsoenskloof hebben ze al:
De kudt van Halina Reijn.

Cuyahoga | 22-02-12 | 11:32

Hehe.... een geslaagde manier om hier mee om te gaan. Van de capo zelf nog wel.

Tokkie2Me | 22-02-12 | 11:31

@Jezus_Boeddha | 22-02-12 | 11:29
Opmerkelijk veel zwitsals ook.

reageerbuis | 22-02-12 | 11:31

Al die verbazing de laatste dagen over Rutger die van een z.g. voetstuk afviel bij Mathijs komt vreemd over op mij. Ik meende Rut in de uitzending zelf ook te horen zeggen dat:

"Ik vind dat zo iemand godseidorie mìj nog wel moet aankunnen. Hij moet jou (... Mathijs...) aankunnen, maar zéker mij.".

Ik hoor hem daar zeggen dat hij niet de pretentie heeft die 'kwaliteitsjournalisten' als kom-hoe-heet-ie-toch-ook-weer, wel menen te hebben. Rut is de ultieme middelmaat als het om Binnenhof-journalistiek gaat.

Wie dat niet aan kan, mag bij het volk minstens gefronste wenkbrauwen verwachten.

Door mij hooggeachte medereaguurders, zijn daarom wel van hun voetstuk gevallen, door niet te zien dat Rutgers kracht juist zit in het middelmatige niveau, dat ons allen bindt.

(Ons moeder waarschuwt overigens dat de mensen straks nog van me gaan denken dat ik een fan van die jongen ben.)

Bezorgdenverjaagster | 22-02-12 | 11:31

Tussen 19:50u. en 20:10u. zenden ze "De TV draait door" uit...

Sobchak | 22-02-12 | 11:31

Kijken er nu ook 1,4 milj naar Pownews? Gaaap

maraboe | 22-02-12 | 11:30

@Jezus_Boeddha | 22-02-12 | 11:25

Dat zullen wel mensen van 'de andere stroming binnen de PvdA' zijn geweest.
PvdA-ers hebben een hekel aan PvdA-ers.

Koninging Beatricks | 22-02-12 | 11:30

Ik vond het allemaal wel meevallen. Maar dan vind ik die Felix toch wel een kwal, dus kan het aan mijn vooringenomen standpunt liggen.

reageerbuis | 22-02-12 | 11:30

Bolesmales | 22-02-12 | 11:28 Wie dan? Die Huijlbrechts die gisteren liet zien hoe ie verkracht werd als Scheherazade?

Hij had er nog lol in ook.

zeg maar jansen | 22-02-12 | 11:29

t is d, lul!

Bert M. | 22-02-12 | 11:29

@Jezus_Boeddha | 22-02-12 | 11:25 | + -3 -
Er zitten dus hier heel veel aanhangers van de pvda. Opmerkelijk.

Jezus_Boeddha | 22-02-12 | 11:29

@Bolesmales | 22-02-12 | 11:28

Beter als in Gutmensch?

Koninging Beatricks | 22-02-12 | 11:29

Ze kunnen bij de DWDD toch wel iets beters krijgen dan Rutger als vaste tafelheer ??

Bolesmales | 22-02-12 | 11:28

Felix Rottenberg is de grootste narcist van die hele PvdAgrachtengordel inteelt.

ad melkert | 22-02-12 | 11:28

Rancuneus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend...

Buggert | 22-02-12 | 11:28

@sjaakdeslinksesul | 22-02-12 | 11:25 |
De neus van Karl Marx en de bril van Groucho Marx!

Jezus_Boeddha | 22-02-12 | 11:28

En toen Rut wat terugzei wist mathijs ineens van niks meer en 'deed dat er niet toe' Lafaarts.

Bert M. | 22-02-12 | 11:27

brutus68 | 22-02-12 | 11:20 De boobs heeft ie al.

zeg maar jansen | 22-02-12 | 11:27

Voor Rutger keken mensen naar het RTL nieuws, op het moment van reclame schakelden ze over naar dwdd. Daarom trok het begingesprek weinig kijkers. Heeft niets met de gasten of met Rutger te maken helaas geen kijkcijfer kanon dus.

maraboe | 22-02-12 | 11:26

Reden: Het 20.00uur Journaal kwam erna...

Tommygunner | 22-02-12 | 11:26

@Crap7524 | 22-02-12 | 11:25

Je moet ook niet op de banners klikken.

Koninging Beatricks | 22-02-12 | 11:26

@Schoorsteenveger | 22-02-12 | 11:22
Maar nou eerst nog begrijpen wat echt fatsoen is.
Dat zie ik nog niet zo gauw gebeuren bij de Vara.

Che_cuevara | 22-02-12 | 11:26

Ik krijg minpunten hier omdat ik van de pvda hou?!

Jezus_Boeddha | 22-02-12 | 11:25

Jammer dat de frontman van Pownews zich zo laat zien, terwijl het programma op onderwerpen als IT/overheid, falende bestuurders, falend integratiebeleid en Buma/Stemra toch onderscheid van alle andere omroepen qua doortastendheid en onafhankelijkheid. Ik ben nooit een fan van Rutger geweest, kan Jelte niet bij Pownews aan het werk?

oerWouter | 22-02-12 | 11:25

Goh NOG een artikeltje over dit voorval!
Jullie laten je wel kennen he?

En niet gaan schreeuwen over belastinggeld. Powned kost ons ook centen (nee, ik weet het, jullie hebben helemaal niks met dat gedoe te maken, blablabla)

GeenStijl kost ons indirect nog veel meer geld, aangezien jullie politici lastigvallen met onzinnige kansloze vragen, waardoor er volledig aan de inhoudelijke zaken voorbij wordt gegaan.
En dat Rutger dan ook nog zo'n bord voor zijn kop heeft dat ie met een onzinnig boekje over Ibiza denkt dat ie serieus genomen gaat worden......

Hij is een ontzettende mediahoer die alles afdoet als "geintje", zodat ie zich vooral niet hoeft te verantwoorden. gek he, dat mensen elkaar dan even melden dat ze even naar DWDD moeten kijken omdat die omhooggevallen sukkel zo dom is om er met beide beentjes in te trappen.

Dat is de reden van zo'n kijkers-toename, en dat heeft niks te maken met al die vergezochte theorieën van GS.

Hou toch eens op met dat zielige "wij hebben toch gelijk" gezeik.
Wie kaatst kan de bal verwachten.

Echt kansloos, dit!

aapnbats | 22-02-12 | 11:25

In een eigen faal geloven we niet, waarvan akte.

Strangetown | 22-02-12 | 11:25

Blijven ontkennen dat Rutger vreselijk door het ijs ging bij DWDD levert ook pageviews op (bannerclicks = $$$ = goed). Maakt GS geen flikker uit hoor...

Crap7524 | 22-02-12 | 11:25

Gaat we het nog wel even over zijn boek hebben?

Ars Vivendi | 22-02-12 | 11:24

Rutger Castricum, dat is toch die rotterdammer van die standuppertjes waarbij hij zo ontzettend saai met z'n hoofd heen en weer beweegt? Nou dan is tafelheer wel een giga-eer... moet ie zichzelf eindelijk een keer inhoudelijk gaan presenteren.. dwz dat het ergens over moet gaan-gaan-gaan

Henk Moody | 22-02-12 | 11:24

Felix Rotte berg is een echte pvda'er, net als die Frenk van de winden.

Jezus_Boeddha | 22-02-12 | 11:24

Ik kijk slechts tegen achten naar de TV Draait Door. Gezien die grafiek ben ik niet de enige.

Schaamharing | 22-02-12 | 11:24

Tja, het is eigenlijk toch iets met scheren en stilzitten.
Ik zou het er niet te veel meer over hebben

Che_cuevara | 22-02-12 | 11:22

Ik ben wel erg voor de pvda. Vooral als boksbal.

Jezus_Boeddha | 22-02-12 | 11:22

Dus ze wilden bij DWDD een vaste fatsoenskloof?

Schoorsteenveger | 22-02-12 | 11:22

De journalistiek, of eerder non-journalistiek werd vakkundig gefileerd door de heren Rottenberg en die andere.

Dat DWDD een PO is en Rottenberg een lul, doet daar helemaal niks aan af.

Als je geschoren wordt, moet je stil zitten.

Da Mul | 22-02-12 | 11:22

Die Frenk van der Linden heeft echt enorm pak boter op zijn hoofd met die fatsoenskloof van hem. Zullen we even terug in de tijd gaan?

"Zo gaat in 1981 de dan drieentwintigjarige interviewer in een vraaggesprek met Joseph Luns, de toenmalige secretaris-generaal van de NAVO, met de verve de discussie aan over de plaatsing van nioeuwe kernwapens. Luns: 'u doorspekt uw vragen met beschouwingen die mij ertoe dwingen de puntjes op de i te zetten. Bent u typisch voor de meeste mensen van uw leeftijd? (..) Nou, dat is dan naar voor uw leeftijdsgenoten.' 'Op een gegeven moment kwam zelfs Luns'secrateresse binnen', vertelt Van der Linden. 'Die zei: wilt u nu ophouden? Als u zo doorgaat, krijgt meneer Luns een hartaanval.'

Ad Hominem | 22-02-12 | 11:22

Werkelijk alles komt op TV de laatste tijd

wachtendopeenrukwind | 22-02-12 | 11:22

Dat gedoe over die pvda interesseert me niet.

Jezus_Boeddha | 22-02-12 | 11:21

Rottenberg en zijn sidekick waren sneu, Rutger flauw, niks nieuws onder de zon.

Snap niet helemaal waarom er zo'n heisa over wordt gemaakt.

An die ARBEIT | 22-02-12 | 11:21

Kijkcijfers van minuut tot minuut.
Navelstaren voor gevorderden.

Koos Knak | 22-02-12 | 11:21

Hoop dat hij als vaste tafelheer gaat zitten

piotr2010 | 22-02-12 | 11:21

@Weetwatcher | 22-02-12 | 11:16

Ik snap niet precies op welk moment Rutger nou precies 'geowned' werd?

Was dat op het moment dat het de 'fatsoenskloof' genoemd werd? Ik vind dat eerlijk gezegd geen 'ownage', maar goed daar kan men over van mening verschillen.

Koninging Beatricks | 22-02-12 | 11:20

Dus Rutger gaat een soort Yvon Jaspers of Claudia de Breij worden?

brutus68 | 22-02-12 | 11:20

Wanneer gaan we Felix Rottebek eens terugpakken? Dit was overduidelijk een vooraf geregisseerde valstrik, waarbij die zure Varagraaiers ineens met 3 man sterk bovenop Rutger doken. Als ik door een donker steegje loop en er duiken ineens drie bontkraagjes op stijgt bij mij de spanning ook, dat is logisch.

DutchLibertarian | 22-02-12 | 11:20

Ik ben ook pas om 19:51 gaan kijken omdat ik toen klaar was met het voldouwen van de vaatwasser en het uitlaten van de hond.

Jaap Knasterhuis | 22-02-12 | 11:20

Cuyahoga | 22-02-12 | 11:16 |

Past wel.
Wie zeurt krijgt een beurt.

Pinocchio | 22-02-12 | 11:19

Kan Rutger niet Lingo gaan doen?

zeg maar jansen | 22-02-12 | 11:18

Dat is de tvdraaitdoorpiek, gevolgd door het 1minuutliedjesdal.

zuurkool | 22-02-12 | 11:18

"aanzuigende werking van een zwetende Rutger"
Pritt, kun je er een beetje rekening mee houden dat de meeste reaguurders visueel zijn ingesteld. Dank u!

*kotsen gaat*

Pastor Sippenhaft | 22-02-12 | 11:18

Hij heet toch Rutger Castricum, en niet Van Castricum?

Wayne Schlegel | 22-02-12 | 11:18

Vaste tafelheer? Dat wordt even langs de dierenwinkel voor een zak fatsoenskluiven.

panacee | 22-02-12 | 11:17

Het was wellicht een piek in de kijkcijfers, Rutger echter liep leeg door gebrek aan kwaliteit en vermogen tot repliek en zal zich toch eens kwalitatief moeten gaan bewijzen dat hij ook eens een keer diepgang kan laten zien. Was een uiterst zwak optreden.

Stijn Geel | 22-02-12 | 11:17

Hoeveel toppics komen er nog om dat mislukte optreden goed te lullen?
Zoiets kan gewoon een keer gebeuren, daar moet je overheen stappen en proberen om het de volgende keer beter te doen.
Dit past niet bij GS.

Cuyahoga | 22-02-12 | 11:16

Ruktor hield zich prima staande hoor, tegen die huftertjes achter hem. Ze kwamen niet veel verder dan "god wat ben jij een onfatsoenlijk mens".

Nietvoordekat | 22-02-12 | 11:16

WAt nou kijkcijferkanon? Iedereen zit te genieten van de ownage van Rutger! Ik voel wat buthurt bij de redactie van geenstijl.....

Weetwatcher | 22-02-12 | 11:16

Het zit GS wel hoog dat ze een keer met hun eigen standaard om de oren worden geslagen. Veel uitdelen, maar niet kunnen incasseren. Raar ....

legomuis | 22-02-12 | 11:16

En toch was het een mooi voorbeeld van afzeik-tv, dat gedrag van Rottenberg.

Rutger is altijd een mediahoer geweest, dat is zijn kracht. Het verbaast me niets dat-ie doorgroeit in een medialandschap waar de Beau's en Matthijsjes het voor het zeggen hebben.

rara | 22-02-12 | 11:16

rut is gewoon een eindbaas.

john-m | 22-02-12 | 11:16

Rutger werkt toch voor Powned? Waarom maakt GS zich er dan zo sappel over?

Die twee staan toch los van elkaar?

TOCH?!?!1

An die ARBEIT | 22-02-12 | 11:15

Het gaat om de kwaliteit van een programma niet om de kwantiteit. En we kunnen toch wel met zn allen zeggen dat de kwaliteit van de desbetreffende aflevering om te huilen was!

Stuk op lik beleid | 22-02-12 | 11:15

Maar Geenstijl en Pownews waren toch compleet gescheiden?

Meneer Meeuw | 22-02-12 | 11:15

Rutger lijkt mij meer het type ongenode gast.

Simon_GS | 22-02-12 | 11:14

Kijkcijferstatistieken zijn bedrog!

ZDEV | 22-02-12 | 11:14

Je vergeet z'n boek Pritt.
Rutgert heeft een boek uitgebracht menson.
Hebbon! Kopon!

Ashtrey | 22-02-12 | 11:14

En zo word je langzaam steeds meer ingekapseld door het Hilversumse.

Lucille Werner | 22-02-12 | 11:14

Vaste tafelheer? Moeten we blij zijn met elke week aandacht voor Rutgers boek?

blinde kip | 22-02-12 | 11:14

Ik blijf het wel apart vinden trouwens, Ruktor aanvallen terwijl je 'm met "de Jakhalzen" probeert te imiteren.

maar ja, Vara..

vraagstaart | 22-02-12 | 11:13

Rutger altijd -1.

whatsnext | 22-02-12 | 11:13

Hij is morgen zelfs te gast bij koffietijd. Wat een stap voor zo'n man die van geenstijl komt.

Boerenhoofd | 22-02-12 | 11:13

Veel mensen kijken rond dat tijdstip omdat de dumpertfimpjes dan komen . De rest is reclame.

vicecity | 22-02-12 | 11:13

Gedaan wat Pritt gister op twitter zei.... terugluisteren zonder beeld, Rutger wint.

JohnnyBeGoode | 22-02-12 | 11:13

Niet zogenaamd hoor, hij werd afgemaakt!

Geerdt Wilders | 22-02-12 | 11:12

In de rug aanvallen, altijd populair bij verschillige kijkers. Zo is het VARA-filmpje "Ik denk het niet, Job!" ook zo populair.

vraagstaart | 22-02-12 | 11:12

Leedvermaak, Pritt. Leedvermaak. Je weet wel, die menselijke eigenschap waar ongeveer heel de dumpert op draait..

Wilhelm Tell | 22-02-12 | 11:12

Rutger is afgedroogd, je moet wel tegen je verlies kunnen

Ordentelijk | 22-02-12 | 11:11

Rutger altijd +1.

GeflipteVlaflap | 22-02-12 | 11:11

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken