Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

KIJKTIP: Alberto Stegeman vs. Anonymous

albertoooo.jpg Mocht de website van SBS kempingzender straks een beetje traag laden, dan komt dat doordat de internetbazen van Anonymous de boel kapot zit te DDoS'en. Check die wel/niet/misschien authentieke online bedreiging dan! Vanavond wordt het langverwachte interview uitgezonden dat Alberto Stegeman had met een woordvoerder van Anonymous die de noodklok luidt over pedofielen op het anonieme Tor-netwerk. We zijn erg benieuwd, vooral omdat Anonymous zelf zegt helemaal geen woordvoerders te hebben. Wie dus DEZE knakker is achter zijn Guy Fawkes masker blijft een raadsel. Misschien is het wel Patty Brard, Piet Paulusma of Hans Kraay Jr. Bij SBS6 nemen ze namelijk al een hele week amper de telefoon op en gedetailleerde vragen over de uitzending worden angstvallig ontweken. Het fragment van Alberto Stegeman bij P&W vorige week is ook al verdwenen. Wat we wel weten: Stegeman komt via Tor in contact met een zieke pedofiel die kickt op het langzaam doodmartelen van kinderen en die met een kofferbak vol martelwerktuigen wordt gearresteerd door de politie. Geweldige actie dus van Stegeman. Dergelijke levensgevaarlijke sick fucks kunnen niet vaak genoeg aan de schandpaal worden genageld, maar de achterlijke reacties van Kamerleden op de bevindingen van Stegeman doen het ergste vrezen. Politici die openlijk toegeven nog nooit van Tor te hebben gehoord maar wel in in koor gillen om een totaalverbod op ontraceerbare maar legale netwerken, daar worden ze bij Anonymous een beetje zenuwachtig van. En terecht. Alsof pedofielen ineens nokken met het verwoesten van kinderlevens als je technologie gaat verbieden. Bovendien wordt Tor tegenwoordig -gesubsidieerd met Nederlandse taxpoet- gebruikt door dissidenten in onderdrukkende regimes om online te kunnen blijven communiceren. Dat argument: "Ja maar, pedo's zijn evil en dus moet alles wat anoniem is op internet direct kapot" begint ons aardig de keel uit te hangen. Op die manier lulde Maxime Verhagen gisteren ook al fundamenteel ondemocratische ACTA recht. Met zijn leugens over dat er niets wezenlijks zal veranderen wanneer de overheid het vrije internet gaat reguleren. Dat is net zo'n sprookje als: pedo's zijn te genezen.

Reaguursels

Inloggen

Mensen zitten alleen maar te klagen hier over de echtheid of waarheid van NL undercover. Maak je maar meer druk om ACTA, SOPA, PIPA en verwanten die alleen maar alle net mogelijkheden dicht willen gooien. Seun deze groepen door niets te doen alleen maar blijven kletsen op Twitter, FB enz. maar straks ineens de sites niet meer kunnen bezoeken omdat ACTA het uit de lucht heeft gehaald. Dit soort instanties willen de baas zijn over jou. Ga daar maar eens wat over zoeken op het net en teken petities tegen ACTA of staak mee zoals afgelopen zaterdag in A'dam. Ach ik merk niets dus wat kan mij het schelen toch?

Raffael77 | 14-02-12 | 09:27

Wat een sukkel is die Steggelmans :(

Hij heeft geen enkele notie van IT, wat er speelt en wat er wel en niet mogelijk is. Naast TOR heb je vele andere manieren om het Internet op te gaan, zoals JAP en enkele anderen.

Het trieste is dat het plebs dat dit soort programma's opzuigt als 'de enige waarheid' (a la Petertje R. de Viezerik), het TV-sperma slikt zonder vragen te stellen ?

Zijn we nu echt overgeleverd aan de TV makelaars, die vele tonnen per jaar verdienen aan het spuien van; 'zal toch we geloofwaardig overkomen' onzin ?

Sukkel Steggelmans zou zich eens echt moeten verdiepen in de materie voor hij onzin braakt !

Maar goed, het maakt leuke TV en hij heeft z'n centen binnen.... wat zou het ?

Cinq-Marquis | 13-02-12 | 19:20

Ik vond die Stegeman aardig lang met die foto's in de handen staan.. en niet netjes afgeven aan de politie als ze bij je staan.. Nee, die ging ie later brengen..
Vond maar vreemd..

anno1978 | 13-02-12 | 19:19

Het valt me wel op dat iedereen met zo'n Guy Fawkes masker zich Anonymous noemt, Hackersgroep of niet. Anonymous zegt altijd dat ze geen woordvoerders E.D hebben, maar volgens mij proberen ze iedereen om de tuin te leiden en zo effe een tikkeltje extra publiciteit krijgen. Iedereen kan een website vol DDoS'en en zichzelf Anonymous noemen, maar dat is iets waar niemand ooit achter zal komen denk ik.

humorgast | 13-02-12 | 16:03

In ieder geval is dat belgische monster geen pedo, anders was mengele, bekend vanaf ca. 1940, ook een pedomonster en wie nog meer. Stegeman daarentegen is geen journalist maar iemand die het nieuws maakt, een soort monsterjournalist, zijn uitzendingen zeggen meer over hemzelf dan over de geïnterviewden.

frnas | 13-02-12 | 14:45

Die semi verontwaardigde maakt me behoorlijk misselijk.

Misbruik van anderen is iets wat altijd bestaan heeft en ook zal blijven bestaan. Maar Tor is NIET het probleem. Zo bleek gisteren ook uit het filmpje.

Benader iemand en de anonimiteit is opgelost.
Dan eventueel een OT erop. Voor bewijs fysieke woonadres. Tap op fysieke aansluitingen en eventueel andere observatie.

Huiszoeking n.a.v. observatie, taps en gesprekken.

Aanhouding, rechtsvervolging.

Slappehap | 13-02-12 | 13:13

@Baron von Fapowitz: De lijn word getrokken bij kinderen. (punt) Dus laten we zeggen alles onder de 18 jaar. Dit is zo voor de Nederlandse wet en ook moraal gezien is dit een prima niveau. Een ieder die een mens van een jongere leeftijd verstoord is het leven niet waard en mág geholpen worden met het beëindigen hiervan. Dit heeft niets met 'verlagen tot hun niveau' te maken. Vededig hen die dit zelf niet kunnen. Zonder excuus, zonder aarzel. En zeker als dit bewezen geacht kan worden. ** einde bericht **

AgressiefRood | 13-02-12 | 12:39

die Anonymous is niet Anonymous hahahaha

alberto de looser kijkcijfers jager.

mja het groooooote gross geloooooofd alles wat de TV vertelt.

sukkels en das wrom ACTA noooooit mag doorkomen. dan moeten we geloven in de TV

gider | 13-02-12 | 11:52

@Boris Poepnagel

Ja, dat klopt. En we kunnen ook allemaal zeggen dat wij niet zo zijn. Ik althans heb niet de geringste aansporing tot het doodmartelen van kinderen. Maar precies is de grens? En vooral: is die voor iedereen hetzelfde, en tot hoever mag het gaan? Hier op GS is ooit een link nergezet naar dierenporno. Wie maakt dat?
Er is zoiets als de Kraggenburgse pornozaak. Lees daar maar eens over.

Boris, ik ben bang dat er een enorm grijs gebied is, waar een kleine groep mensen die in eerste instantie niet tot dit soort dingen getrokken waren ineens over de streep worden getrokken.

binnenland.nieuws.nl/1462

Baron von Fapowitz | 13-02-12 | 10:36

@Baron von Fapowitz | 13-02-12 | 10:00

Afstomping door porno mag nooit de oorzaak zijn van een voorliefde voor kleuterransseks. Het kan wel, maar dan scheelt er iets aan je moraalbesef en moet je hulp zoeken.
Pedofiel of niet, het blijft gewoon een kwestie van je voor te nemen om nooit-en-te-nimmer met je poten aan koters te komen! Simpel.

Boris Poepnagel | 13-02-12 | 10:28

Alberto Stegeman heeft met zijn redactie in normale woonruimte te Zwolle een klein kantoortje. Low budget, iets dat je goed aan het programma kan zien. Van hieruit opereert de man met 1 oog in het land der blinden. Wel goed dat die Belg is opgepakt, al had hij de viespeuk beter in Duitsland kunnen laten oppakken. Hier is hij zo weer vrij, en krijgt de pedo natuurlijk een reintegratie programma van het OM in een kinderijke woonomgeving. En gaat politiek NL nu ook SBS6 verbieden, want ze hebben natuurlijk veel pedo's op het idee gebracht om Tor te gebruiken? Hopelijk zal ex-ICT minister de Jagert de politiek uitleggen wat nu echt Tor is, want Alberto kan het blijkbaar niet. Of bracht het bewust anders. Was die man met het masker btw nou Verhagen of Teeven?

Ton Plafond | 13-02-12 | 10:25

De oubliette, overigens, voor deze man. Versterven is geen akelige dood heb ik me laten vertellen maar wie een akelige dood wil gaan uitmeten aan deze man is al gauw naar zijn niveau aan het afdalen.

Daarbij, straf helpt toch niet. Hij moet simpelweg niet meer bestaan.

Baron von Fapowitz | 13-02-12 | 10:18

Afgezien dat onze vriend Stegeman een sensatiezoeker pur-sang is verdiend hij wel lof voor deze actie.
Iemand die zulke ideeën serieus tot uitvoering wil brengen verdiend het niet te leven. Ik stel me beschikbaar om deze sicko, aan z'n ballen, achter m'n 8 cilinder te binden en hem van Den Haag naar Utrecht te slepen met een gangentje. Dan oplappen en weer terug.

AgressiefRood | 13-02-12 | 10:03

"Die had voor die tweede afspraak marteltuigen bij. Het plan was immers om richting Duitsland te trekken waar de feiten zouden plaatsvinden. "Dat geloof je niet dat iemand dat in zijn hoofd haalt, een schaartje met een kartelrandje, tepelklemmen, een touw om het meisje vast te binden, ...".

Jezus, godallemachtig... Ik word hier bang van, van het bestaan van dit soort mensen.

Ik begin er de laatste tijd aan te geloven dat het aan porno ligt. Niet aan kinderporno, nee aan het fenomeen porno en de beschikbaarheid ervan. Downvote me maar zoveel je wilt, maar er schuilt iets griezeligs in het concept porno: Beelden gebruiken om klaar te komen. Het zou zo maar kunnen dat je erdoor afstompt. IK stomp af van TV beelden op het journal. Dode kindertjes in Syrie? Als ik wil leg ik het naast me neer.

Wat als je het afstompen nu eens compenseert met elke keer een stapje verder gaan? Waar eindigt dat?

Baron von Fapowitz | 13-02-12 | 10:00

Nu wachten totdat Alberto weer opgepakt wordt voor het opelijk downloaden en in bezit hebben van kinderporno.
Ja, laat hem maar lullen, hij is geen diender en dus niet vrijgesteld om dit ongestraft te bekijken.
Als je in princiepe uit nieuwsgierigheid of met welk doel dan ook kinderporno bekijkt om te zien waar iedereen het over heeft ben je strafbaar.
Dus Alberto pleegt hier voor TV zelfs openlijk een strafbaar feit.
Niet minder lof dat hij een pedo aan de schandpaal nagelt. Daar prijs ik hem voor.
Maar als burger dien je je aan de wet te houden.
Een politie agent die undercover werkt mag ook geen strafbare feiten plegen, wel is hij vrijgesteld om bepaalde handelingen te verrichten om niet strafbaar vervolgd te kunnen worden met doel om de daders te kunnen pakken. Alberto is hiervoor niet vrijgesteld, hij wil alleen geld verdienen met het maken van programma's maken en kijkcijfers halen.
Je verdiend immers geen geld aan het aan de kaak stellen van gemeentes die hondenbelasting innen en vervolgens de hondenuitlaatplaatsen verwaarlozen en de hondenpoep niet opruimen. Daar is geen sensatie te behalen. Maar ook dat is een onderwerp.

RechtseRakker007 | 13-02-12 | 09:51

Anonymous is geen vaste organisatie, maar bestaat uit Anon, die zelf voor hun eigen zaken verantwoordelijk zijn, of uit enkelen die collectief één doel nastreven.
Er zij idd hackers bij, maar ook lui die protesteren, of filmpjes maken.
Sommige Anon zijn links, anderen rechts, en die liggen ook met elkaar overhoop. Zaak blijft, dat deze Anon een goede klus heeft afgeleverd door Stegeman te leren hoe dit Tor werkt, en zo doende een gore smeerlap in de kraag te vatten.
Ik hoop dat de doodstraf voor pedofielen snel ingevoerd kan worden.
Lul Verhage, werk daar aan i.p.v. je normale volk te onderdrukken, wat alleen maar tot meer reactionairen zal leiden.

mothersfinest | 13-02-12 | 09:18

Het is een beetje hetzelfde als met subsidies he... Bedoeld voor mensen die het nodig hebben misbruikt door mensen die vinden dat ze er recht op hebben...

ratelaar | 13-02-12 | 09:13

Kan iemand de verklaring van Anonymous even samenvatten zonder al die cliché bullshit en honderden slagzinnen om even extra interessant over te komen?
Razendsnel | 12-02-12 | 21:33 | + -3

4chan.org/b/

de reaguurbuur | 13-02-12 | 09:00

Tja, zolang het CDA in de tweede kamer vertoeft, zullen de straffen een lachertje blijven.
De straffen zijn nog nooit zo laag geweest sinds het CDA op het zachte pluche zit.
In het buitenland staat Nederland al geruime tijd bekend als de Joker van Europa.
Door alle versoepelde maatregelen moet je een slimme en doordachte rechter zijn om er nog een taakstrafje van 3 weken uit te kunnen persen.
Een rechter mag niet zomaar een hogere straf opleggen, anders gaat hij zelf voor gaas.
Er bestaat verder geen enkel land waar daders wegkomen met een werkstrafje en een aai over z'n bolletje.
Blijkbaar heeft het Nederlandse stemvee daar geen problemen mee. Men kankert een beetje op de regering, en stemt vervolgens maarweer massaal op dezelfde CDA, met als gevolg dat de straffen maar weereens omlaag geschroefd worden.
Tegen beter weten in zal ik tegen een blinde muur praten. Immers, er zal wel weer beweerd worden dat het allemaal wel meevalt en dat er hier zo hoog gestraft wordt.
Vandaar dat er na zoveel jaar nog niets is veranderd in dit achterlijk land.

uitgeslapen | 13-02-12 | 08:50


Stegeman is een ontzettende lul, Anonymous zijn vergriepte ahkols maar bij die gore pedos verbleken ze allemaal.

Badderbeest! | 13-02-12 | 08:40

12-12-12 | 13-02-12 | 07:51
Wist ik niet maar even googelen op onion sites lijkt dit te bevestigen. Je zou natuurlijk ook kunnen zeggen dat dit het makkelijker maakt om de mogelijk criminele content te vinden voor opsporingsdiensten als ze weten dat die vaak op onion sites staat. "Elk nadeel heb z'n voordeel". en.wikipedia.org/wiki/.onion

Simon_GS | 13-02-12 | 08:24

Als ik hierboven zo een aantal reacties zijn lees ik toch veel onzin. Mensen die beweren dat TOR niet meer is dan een soort proxy en dat je er niet mee op een "ander internet" kan komen.

You're wrong!

In je normale browser surf je naar adressen die eindigen op .nl, .com, org etc.

Met TOR kan dat ook maar daarnaast zijn er ook sites die eindigen op .onion .

Er zijn .onion sites om huurmoordenaars in te huren, om drugs te kopen, SWAT op iemand af te sturen. Echt de gekste dingen, betalen gaat ook allemaal met bitcoins, wat anoniem en ontraceerbaar is.

Het probleem is dus de .onion linkjes.

Hoe weet ik dit? pastebin.com , hier kom je nog wel eens rare links tegen.

12-12-12 | 13-02-12 | 07:51

geenstijl haalt zn content maar weer eens van retecool, uiteraard zonder bronvermelding, dus dat zal ik dan maar even doen

retecool.com/post/verhagen-acta-is-om-...

inclusief de link naar verhagen

2emeREP | 13-02-12 | 05:52

De reactie van een gemiddelde politicus is voorspelbaar. Repressie.

Lafayette | 13-02-12 | 02:38

Serieus? Minkudo's geven aan iemand die het ziekelijk vind dat een pedo zijn eigen kinderen doet? Zit Martijn hier te reaguren ofzo?

Pffffff | 13-02-12 | 01:22

Alberto mag ik TOR gebruiken ja of nee, word ik dan ook gehacht als SBS ja of nee.

Drs. D. | 13-02-12 | 01:22

vindead | 12-02-12 | 21:12 | + -13 -
+1

Pffffff | 13-02-12 | 01:13

Als Stegeman ff doorpakt gaat 'ie op zoek naar Demmink op Tor. Moet wel iets opleveren lijkt me.

Pffffff | 13-02-12 | 01:10

Ik vond het een goede uitzending. Hij heeft nergens geageerd tegen het Tor netwerk. En de hysterische reactie van de kamerleden wacht ik nog steeds op. Niemand die pleit voor het verbieden van Tor, zelfs graag de hulp van Anonymous te willen hebben om dit soort gestoorde pedo's aan te pakken.
En de totaal imbeciele reactie van Anonymous op youtube bit.ly/w4qF9b is zeer teleurstellend.

Pffffff | 13-02-12 | 01:07

God. een SBS'er maakt een kijktipprogramma en gelijk moet alles in scene zijn gezet.

Alberto heeft gewoon puik werk geleverd. Punt.

Bart_Bart | 13-02-12 | 00:35

@Simon_GS | 12-02-12 | 23:38
Gesponsord door de US Navy is iets anders dan door defensie ontwikkeld eej.

Parsons | 12-02-12 | 23:42

Dus als een moordenaar gebruik maakt van een mes gaan we messen verbieden? Op die manier is techniek snel gecriminaliseerd. TOR is door defensie ontwikkeld en wordt o.a. gebruikt door journalisten, NGO's, activisten in de arabische lente etc..

Simon_GS | 12-02-12 | 23:38

Las recent ergens dat het ministerie van buitenlandse zaken zes miljoen per jaar uitgeeft voor bevordering van internetvrijheid in landen waar die niet heerst.

Duh...

MacMiep.nl | 12-02-12 | 23:36

-weggejorist-

titsmi | 12-02-12 | 23:26

Niks undercover. Het hele programma lijkt in scene gezet.

Boyo | 12-02-12 | 23:22

@spanarchist | 12-02-12 | 23:16
Niet bepaald nee. Zeer aparte docu, dat wel.

Parsons | 12-02-12 | 23:19

Ik zag acteurs met recherche op hun vest want je zou anders als argeloos kijker kunnen denken dat het straattoneel was.

stemvee | 12-02-12 | 23:18

Wie van de twee loopt.

Van die vragen.

Parsons | 12-02-12 | 23:18

Parsons | 12-02-12 | 23:14
Niet echt iets waar je aan denkt bij een trio.

spanarchist | 12-02-12 | 23:16

Nog meer weird stuff op sbs6 nu.

Parsons | 12-02-12 | 23:14

Noch ein Tor! Noch ein Tor!

wil van reem-talma | 12-02-12 | 23:12

@Nacho_Vidal | 12-02-12 | 22:21
Heb bewondering voor deze organisatie. Als ze kunnen waarmaken waar ze voor staan steun ik ze 100%.

Dr.Phlox | 12-02-12 | 23:12

Hmph, we hadden 'm voor 20 seconden offline!
Toen stuurde SBS6 alle packets terug, VPS dood >.<
Nogsteeds.

TheElderTrolls | 12-02-12 | 23:10

TOR is wel een vrijplaats voor alles wat het daglicht niet kan verdragen. Een beetje daglicht kan dus geen kwaad. Al is Stegeman in de regel een sensatie-zoekende dombo.

Die gaat zelfs undercover worst halen bij de slager om op te vallen.
pius | 12-02-12 | 21:16 | + 14 -

Zou ik ook doen als ik hem was: www.dumpert.nl/mediabase/2000731/71a1b...

Freakster1986 | 12-02-12 | 23:03

Als je de uitzending frame voor frame nakijkt en goed naar Alberto's tong kijkt zijn de remsporen van Fred Teeven en Erns Hirsch Ballin nog een heel klein beetje zichtbaar.

Bwlchyddar | 12-02-12 | 23:02

@DANNY3960 | 12-02-12 | 22:59

we worden al 200 jaar opgelicht, mogen we ook wel een beetje moeite doen om de daders gepast te straffen.

neemjemoederindemali | 12-02-12 | 23:01

neemjemoederindemali | 12-02-12 | 22:58 | + 0 -

Dat wordt nog een hels karwei met dat pek en zeau daarheen brengen........

DANNY3960 | 12-02-12 | 22:59

@DANNY3960 | 12-02-12 | 22:54

Ook goed, moeten de mensen wel eerst beseffen dat de echte ratten en criminelen in Frankfurt zitten.

neemjemoederindemali | 12-02-12 | 22:58

@Klouwkikker | 12-02-12 | 22:54
En als je niet tot de elite behoord, ook geen geld en voedsel...

DaveyDuck | 12-02-12 | 22:57

Stormageddon | 12-02-12 | 22:46 | + 0 -
Danke schön, luv'ya !

Rammstein | 12-02-12 | 22:56

Dus als je Tor stopt, dan zijn er geen pedofielen meer?

Syst3m Err0r | 12-02-12 | 22:55

In Noord Korea hebben ze geen kinderporno. Prachtland, ook geen misdaad trouwens.

Klouwkikker | 12-02-12 | 22:54

neemjemoederindemali | 12-02-12 | 22:47 | + 0 -

Ik zeg "pek en veren"

DANNY3960 | 12-02-12 | 22:54

Romanov | 12-02-12 | 22:45 |
Je zou er ook uit kunnen concluderen dat sommige criminelen nooit meer op vrije voeten mogen komen.

Da Mul | 12-02-12 | 22:50

@crazyted | 12-02-12 | 22:23

Ooit komt er een moment dat we massaal oprukken naar Frankfurt en die bankiers aan de hooivorken gaan prikken.

neemjemoederindemali | 12-02-12 | 22:47

-weggejorist-

titsmi | 12-02-12 | 22:46

Websites zoals Klokkenluideronline.nl online en Blogmaniacs.n zullen morgen wel weer met de meest vreselijke koppen en complottheorieën komen.
www.blogmaniacs.nl/alberto-stegeman-en...
*popcorn pakt*

Swahili Bubba | 12-02-12 | 22:45

@Da Mul | 12-02-12 | 22:42 |

Ik begrijp dus dat je een voorstander bent van kortere straffen en meer nadruk op gedragsverandering, bijvoorbeeld door middel van educatie?

Romanov | 12-02-12 | 22:45

Stormageddon | 12-02-12 | 22:43 | + 0 -
Thanx in advance.

Rammstein | 12-02-12 | 22:44

@Rammstein | 12-02-12 | 22:42
Oh, dat is vandaag? Ik zit nu de BAFTA's te kijken (boring). Ik zal even voor je zoeken.

Stormageddon | 12-02-12 | 22:43

spanarchist | 12-02-12 | 22:42
Is gedeeltelijk te genezen met twee bakstenen of een schaar :p

Herr Pedor | 12-02-12 | 22:43

Romanov | 12-02-12 | 22:35
Het uitgangspunt dat straf c.q. opsluiting tot gedragsverandering leidt is te zot voor woorden.

Da Mul | 12-02-12 | 22:42

Romanov | 12-02-12 | 22:35
Het eeuwige probleem van links. Iemand die oppert dat homofilie genezen kan worden krijgt, terecht, alle hoon over zich heen, maar ondertussen denken ze dat pedofilie wel behandeld kan worden, ondanks dat de recidive onder pedofielen bijna 100% is.

spanarchist | 12-02-12 | 22:42

Stormageddon | 12-02-12 | 22:39 | + 0 -
Heb jij een Grammy link voor mij ?

Rammstein | 12-02-12 | 22:42

Tijdens het laatste reclameblok reclame voor vaseline vond ik ook vrij smakeloos.

Zure prak | 12-02-12 | 22:41

@codedelight | 12-02-12 | 22:34
Tja, ik zou denken dat als je er een vacature voor in de krant zet voor speciale agenten die kinderporno moeten onderzoeken met uitgebreide kennis van internet, encryptie en het tor-netwerk, dan heb je grote kans dat de meeste sollicitaties van pedo's komen. Lijkt mij zo.

Stormageddon | 12-02-12 | 22:39

Het probleem is gewoon dat die babybomende gelegenheidsinternetters het inderdaad niet zullen merken dat de overheid alles reguleert...

Tommygunner | 12-02-12 | 22:38

@Mesmer | 12-02-12 | 22:32
Eenvoudig: de bulk van de politiek leest niet meer dan een paar kranten- of tijdsschriftartikelen om zich ergens op te oriënteren waar ze niets vanaf weten. Krijg je dit soort reactie.

Herr Pedor | 12-02-12 | 22:37

Het is e e n grote reclame voor het tor netwerk

Strange Glue | 12-02-12 | 22:37

codedelight | 12-02-12 | 22:34 Eén, vijf, vijf, redt een wijf.

zeg maar jansen | 12-02-12 | 22:35

Het is toch eigenlijk vreemd dat we vinden dat homo- en heteroseksualiteit geen ziekte is, en derhalve niet genezen kan worden. Maar justitie tegelijkertijd veroordeelde pedofielen loslaat in de samenleving, omdat ze hun straf hebben uitgezeten en de kans op herhaling klein geacht wordt.

Romanov | 12-02-12 | 22:35

best wel kansloos eigenlijk dat wat die politiewoordvoerder zei: "op het moment zijn we mensen aan het werven die zich hiermee bezig zullen gaan houden". Kortom: er gebeurd dus niet veel in politieland.

codedelight | 12-02-12 | 22:34

Die Stegeman, die zouden ze op moeten pakken. Er is geen misdaad of hij heeft er iets mee te maken.

zeg maar jansen | 12-02-12 | 22:32

Hulde voor de "Anonymous"man om naar buiten te brengen.

toetanchamon | 12-02-12 | 22:32

verdorie dat einde... hoe slecht zijn onze politici. En nu komen er vragen naar een "netwerk" dat door Nederland zelf wordt ondersteund zodat in landen waar de internetvrijheid nogal te wensen overlaat de bevolking toch contact met de buitenwereld kan krijgen. Als er een variant op tor komt, biedt ik serverruimte aan.

Mesmer | 12-02-12 | 22:32

Ik vind het een goed initiatief. 'The end justifies the means' namelijk.

Laat ze maar bloeden deze klootzakken.

Nacho_Vidal | 12-02-12 | 22:30

heeft die umberto nou een rectificatie afgegeven van die anonymous woordvoerder die niet echt is?

codedelight | 12-02-12 | 22:30

Volgende week naar de zwarte markt in Berberwijk. Kan weer gezellig worden.

Smalhout | 12-02-12 | 22:30

Nou, dat was het dan? Damn, had ik maar een goeie film gekeken.

Specy | 12-02-12 | 22:30

Volgende week naar de zwarte markt in Berberwijk. Kan weer gezellig worden.

Smalhout | 12-02-12 | 22:30

@Nacho_Vidal | 12-02-12 | 22:21

Of aan kruis, veel toepasselijker, wat een hondsvot.

neemjemoederindemali | 12-02-12 | 22:30

Je vraagt jezelf ook wel af hoe moeilijk het eigenlijk kan zijn om jezelf je leven lang voor te nemen GEEN kinderen te misbruiken?

Boris Poepnagel | 12-02-12 | 22:29

Hulde aan Anonieme Muis.

Dr.Phlox | 12-02-12 | 22:29

Mijn broer merkte terecht op dat het erg lijkt op de aflevering van South Park, waarin een agent pas na de seks zichzelf ontmaskerd als agent. www.youtube.com/watch?v=neEevCiZjfc

De Antitheist | 12-02-12 | 22:28

En nu een uitje organiseren voor Pedoclub martijn.
Lekker een dagje naar de vuilverbranding.

Smalhout | 12-02-12 | 22:28

Oh en OT, blij dat die sicko is gepakt, puike actie van de politie!

ROGL | 12-02-12 | 22:27

Daar zagen we de 'echte' politie, en niet die clowns met die mutsen die je in de wijk en op straat ziet.

ElMatadero | 12-02-12 | 22:26

komt ge vanavond nie meer thuis pap?

codedelight | 12-02-12 | 22:26

Hoe kan een hele partij nou zo dom zijn als het CDA?

Terwijl heel de wereld bijna stopt met draaien i.v.m. SOPA, ACTA en PIPA denkt het CDA, dat op -30 zetels in de peilingen staat, dat het best een goed idee is om hun meest betrouwbare figuur (kuch kuch); Rattus Katholicus Maximus kei hard te laten liegen over ACTA. Sure....

ROGL | 12-02-12 | 22:26

BUSTED!

Boris Poepnagel | 12-02-12 | 22:25

"Een nekklemmetje"?! het moet toch niet veel gekker worden.

Smalhout | 12-02-12 | 22:25

vetkleppert | 12-02-12 | 22:19
Als kunstliefhebber pur sang hoef jij je toch niet te verlagen tot SBS^6. Bofkont.

Da Mul | 12-02-12 | 22:24

De ontknoping nadert...

ElMatadero | 12-02-12 | 22:23

-weggejorist-

crazyted | 12-02-12 | 22:23

Wel ja noem lekker alle adressen erbij, er kijkt vast toch geen enkele pedo die die nog niet kent.

Nee, Alberto staat echt aan de goede kant en probeert er iets aan te doen hoor.

Denk dat Alberto met deze ene uitzending meer slachtoffers maakt dan die rare man/gestoorde pedofiel/monster/...

Specy | 12-02-12 | 22:22

Dr.Phlox | 12-02-12 | 22:21
Die gasten doen goed werk, een beetje de Musketiers van deze tijd.

Nacho_Vidal | 12-02-12 | 22:21

geenstijlsteengeil | 12-02-12 | 22:14 |
Same here, ik hoop dat ze hem zo aan een boom nagelen.

Nacho_Vidal | 12-02-12 | 22:21

Ik kijk bewust niet, omdat ik onderhand wel weet wat voor waardeloze programma's die hansworst Stegeman maakt. Niet om aan te gluren.

James St John Smythe | 12-02-12 | 22:20

@Jackanders | 12-02-12 | 22:12

Sjee, ik was het vergeten, maar nu je het zegt, ja toen ik het typte zag ik dat ook, dank je dat je me er weer aan herinnert :)

Specy | 12-02-12 | 22:19

neemjemoederindemali | 12-02-12 | 22:17 |
Ik wel. Voor altijd opsluiten en naar Phil Collins laten luisteren. En alleen senseo-koffie te drinken geven.

Da Mul | 12-02-12 | 22:19

@neemjemoederindemali | 12-02-12 | 22:15 |
Ja ook dat.
Maar de dochtertjes moeten er ook aan geloven. Ze moeten immers ingewijd worden door pappa en zonen.

Smalhout | 12-02-12 | 22:19

SBS is toch die zender waar je minstens 41 graden koorts voor moet hebben? Het liefst in combinatie met een oog- en een oorontsteking?

vetkleppert | 12-02-12 | 22:19

Als ik Stegeman zou zijn had ik de cameraman ingeruild voor een honkballer, maarja ik ben Stegeman niet.

toetanchamon | 12-02-12 | 22:18

Parasiet, die Stegeman. Kijkbuiskindertjes kluisteren met 1 lullig Belgisch pedo'tje (dat die gauw de graftyfus en Aids in z'n oogbal mag krijgen overigens). Als je toegang hebt tot een dergelijk netwerk, probeer dan iig. de hele zooi op te rollen en geef geen info prijs. Zelf de Duitschers (Godwin) hadden dat al begrepen

cucaracha | 12-02-12 | 22:17

@Da Mul | 12-02-12 | 22:13

Als die klootzakken maar harder lijden dan hun slachtoffers, al kan ik niet bedenken wat dan een passende straf zou zijn.

neemjemoederindemali | 12-02-12 | 22:17

Kudt reclame inderdaad :-) Heel goed dat hij dit soort gasten opspoord! Daar zijn deze netwerken niet voor bedoeld maar wordt het ook voor gebruikt. Ik ben daar voorheen wel eens mee bezig geweest maar met die A.. C.. T.. A meuk en dergelijk beginnen dat soort technieken nodig om de censuur op het internet tegen te gaan. Denk na wat je ermee doet, met dit soort technieken. Routert ook maar weer aanslingert..

SomeOne333 | 12-02-12 | 22:17

Ben bang dat ze volgens jaar Sinterklaas ook op pakken. Vanwege de kindertjes op schoot. Die Albert heeft er wat voor over.

Smalhout | 12-02-12 | 22:16

@Glas Koning | 12-02-12 | 22:07
Wat is?

Parsons | 12-02-12 | 22:16

@Smalhout | 12-02-12 | 22:12

Moslims neuken toch alleen geiten en schapen?

neemjemoederindemali | 12-02-12 | 22:15

@Boris Poepnagel | 12-02-12 | 22:12

Hoe wil jij iemand omschrijven die zijn eigen dochters van 4 en 5 verkracht?

neemjemoederindemali | 12-02-12 | 22:14

#bloed/nagels en The Punisher ideeën.

geenstijlsteengeil | 12-02-12 | 22:14

@zik | 12-02-12 | 22:11

Waarschijnlijk wel, wat ik veel erger is dat de politie er al maanden vanaf weet en schijnbaar geen reet doet, dat is pas schokkend.

neemjemoederindemali | 12-02-12 | 22:13

neemjemoederindemali | 12-02-12 | 22:07
Nu nog? Weet je hoeveel herrie die dingen maken? Worden al die koters weer getraumatiseerd wakker.

Ik zou ninja's inzetten. Kinderverkrachters moeten geruisloos vaporiseren.

Da Mul | 12-02-12 | 22:13

www.youtube.com/watch?v=EA54_tv8Vpo Dit was de ANTI Acta protest in leipzig gisteren (3000), 100.000 man in totaal @ DE. Tegen 300 in NL. Echt zonde...

Ins0mnia | 12-02-12 | 22:13

@neemjemoederindemali | 12-02-12 | 22:10 |
't zal wel een moslim zijn want die zijn immers allemaal pedo.

Smalhout | 12-02-12 | 22:12

Eerst is de pedofiel een man, dan een crimineel, vervolgens een monster om uiteindelijk te eindigen als de absolute Satan.

Boris Poepnagel | 12-02-12 | 22:12

@Specy | 12-02-12 | 22:03
U weet dat uw eerste twee zinnen nogal op de lachspieren kunnen werken?
En nee, ik leg het niet uit. Over een uurtje bent u het toch weer vergeten.

Jackanders | 12-02-12 | 22:12

(met nadruk) Straks, na de reklame, zal deze sadistische pedo krijgen, wat hij verdient.

Wie schrijft die teksten??? En zitten we nu echt een uur lang te kijken naar een slecht programma waarin 1 ranzige kloot wordt gearresteerd? Man, wat een rotte kijktip was dit!

Specy | 12-02-12 | 22:12

(met nadruk) Straks, na de reklame, zal deze sadistische pedo krijgen, wat hij verdient.

Wie schrijft die teksten??? En zitten we nu echt een uur lang te kijken naar een slecht programma waarin 1 ranzige kloot wordt gearresteerd? Man, wat een rotte kijktip was dit!

Specy | 12-02-12 | 22:12

@neemjemoederindemaling:
Gelul, hoeveel harder bewijs wil je. Foto's waarop hij duidelijk herkenbaar staat (volgens de teksten in het programma) en bezig is met kinderen.
.
Wat Alberto wilde, is nog schokkender beelden voor z'n kijkcijfers.

zik | 12-02-12 | 22:11

@neemjemoederindemali | 12-02-12 | 22:07

Zit er hier een pedo in de panelen die me mint?

Zieke geest.

neemjemoederindemali | 12-02-12 | 22:10

Kudt reclame.

Smalhout | 12-02-12 | 22:10

@vindead | 12-02-12 | 21:12
Precies. Autorijden verbieden, want er rijdt wel eens iemand door rood.

Goed doordacht, knul.

Parsons | 12-02-12 | 22:10

Net drie seconde zitten kijken, snel weer weggezapt.

weedo | 12-02-12 | 22:08

@zik | 12-02-12 | 22:05

Hij wil hardere bewijzen, lijkt me redelijk.

neemjemoederindemali | 12-02-12 | 22:08

Wat een sensatiezoekende sukkel toch. Prima dat je aandacht geeft aan dit soort zaken, MAAR NOEM DAN GEEN WEBSITES, idioot!

skoennie | 12-02-12 | 22:07

Dit is zo fucking erg!!

Glas Koning | 12-02-12 | 22:07

@Da Mul | 12-02-12 | 22:04

Te ziek voor woorden, hoe kun je nu kleine kinderen misbruiken? Heb er werkelijk geen woorden voor, die kloterige pedofielen moet je gewoon met een heipaalmachine bewerken.

neemjemoederindemali | 12-02-12 | 22:07

@Filosoof-King in spe | 12-02-12 | 21:58 | + 0 -
Klopt. Ik hoop dat ministers en 2e kamer leden goed hun huiswerk doen en snappen WAAR het fout gaat. (Dus niet bij Tor)

Squarc | 12-02-12 | 22:06

Tekenend voor Stegeman.. hij heeft die Belgische pedo in z'n auto zitten, de man heeft foto's bij zich waarop ie iets sexueels met z'n eigen dochters doet.
.
Dat is dus een kat-in-het bakkie, direct oppakken, het bewijs is hard aanwezig, inclusief de bekentenis op cam.
.
Maar wat doet Stegeman? die laat de man weggaan. Hij vertelt er ook nog bij dat hij, als die man niet meer terug komt, hij 'm nooit meer kan vinden.
.
Hij loopt dus het riscico dat die smeerlap z'n straf ontloopt, zuiver voor Stegeman's eigen gewin; voor de kijkcijfers.

zik | 12-02-12 | 22:05

neemjemoederindemali | 12-02-12 | 21:57 |
Tja, het is een gegeven dat een percentage van de mensheid knettergek is. Drink die cognac nou maar gewoon omdat je het lekker vindt, niet om dit gegeven te verdringen....

Da Mul | 12-02-12 | 22:04

@Nacho_Vidal | 12-02-12 | 21:59

Niet alleen jouw bloed, wat een smerige mensen lopen er rond in deze wereld, godverdomme, je eigen dochters misbruiken, hoe gestoord kan je zijn?

neemjemoederindemali | 12-02-12 | 22:03

Rammstein | 12-02-12 | 22:01 |
Ik zat meer te denken aan Peewee Herman

Nacho_Vidal | 12-02-12 | 22:03

Is dit tv voor dementen? Ik weet weer waarom ik nooit naar SBS6 kijk hoor. Sjezus, hoe vaak kun je iets herhalen? Maak dan een uitnodiging van een kwartier in plaats van een uur!

Specy | 12-02-12 | 22:03

Waarom heeft dan niemand geprotesteerd gisteren op Dam Plein tegen ACTA? 300 man was zielig in vergelijking met 6500 in Romenie en 2000 protesters in Keulen. Wel praten geen actie... goed 25 feb herhaling op Damplein.

Ins0mnia | 12-02-12 | 22:02

Gaat Alberto nou ook de Holtorren bestrijden zodat de stegeman er weer in past?!

Smalhout | 12-02-12 | 22:02

Nacho_Vidal | 12-02-12 | 21:52 | + 0 -
Mel Gibson ?

Rammstein | 12-02-12 | 22:01

@Herr Pedor | 12-02-12 | 21:57
Excuus, bedoelde natuurlijk Verhagen en ACTA idd. TOR duurt nog een week of wat voordat iemand in de kamer erover begint.

Herr Pedor | 12-02-12 | 22:00

Toch laat dit je bloed koken.

Nacho_Vidal | 12-02-12 | 21:59

@38-15-09 | 12-02-12 | 21:56

Verhagen is een rat, dat hele acta mag hij wat mij betreft in zijn reet douwen.

neemjemoederindemali | 12-02-12 | 21:58

@Squarc | 12-02-12 | 21:49
Ja, dat is waar. Maar helaas wordt hier het idee geschept dat je door Tor automatisch op deze sites terecht komt. Ik denk in ieder geval dat een hoop mensen het zo interpreteren.

Filosoof-King in spe | 12-02-12 | 21:58

@Da Mul | 12-02-12 | 21:53

Ik heb ff gauw een cognacje achterover geslagen, ziekelijk een pedo die zijn eigen kinderen doet.

neemjemoederindemali | 12-02-12 | 21:57

@Santac | 12-02-12 | 21:42/43 Libertarisch, dus min of meer de fundamentelere variant van het Liberalisme. Zou een mooie tegenhanger zijn voor de sociaal liberalen (D66, op momenten GL) en de conservatieven (VVD). Het is niet alsof we gelijk een éénpartijenstelsel krijgen.

Wat minimumlonen, macht van het geld, etc toch al voor. Beschermt de politie in de praktijk mensen afdoende in dit land? 2.4% van de misdrijven oplossen lijkt me niet afdoende. Het "macht bij de rijken" argument is hetzelfde argument als het "pedofielen" argument op internet of het "don't stop the music" van platenmaatschappijen: pure beschermingsretoriek.

Het probleem hiermee is dat macht overgedragen wordt aan of via de staat om belangen te beschermen. En de staat heeft de nare gewoonte om steeds groter te worden en steeds meer te willen regelen. En liefst door te verbieden. Dat zie je nu ook in NL. En ook in dit topic zie je dat met de argumentatie van de Rattus Katholicus Maximus: Verbieden van TOR onder een drogreden. Als eenmaal verboden, moet uiteraard gehandhaafd worden overigens: grotere staat!

Herr Pedor | 12-02-12 | 21:57

Verhagen is echt een slinkse manipulator, ongelofelijk dat hij zoets kan zeggen. Kinderporno heeft niets, maar dan ook helemaal niets met het ACTA HANDELSverdrag te maken. Of zit er soms copyright op originele kinderporno?

Het is niet alleen een drogreden, het is ook een zwaktebod tot en met. Verhagen moet hebben gedacht: 'als ik dit zeg, kan het volksverzet gebroken worden, want wie is er nou tegen bestrijding van kinderporno?' Maar ACTA draagt niets bij aan de al bestaande wetten en maatregelen tegen kinderporno.
Verhagen kent (als een van de weinigen, want grotendeels geheim) het verdrag door en door, hij heeft namelijk namens Nederland onderhandeld voor ACTA. Het kan daarom geen misinterpretatie of onwetendheid zijn.

Zijn uitspraken zijn pure, misleidende leugens! En een volksvertegenwoordiger die met leugens een toekomstig beleid bagatelliseert, heeft wat te verbergen. Brrrr, wat een enge man.

38-15-09 | 12-02-12 | 21:56

neemjemoederindemali | 12-02-12 | 21:49 |
Jawel, maar er is gelukkig genoeg moois om voor te leven. Al vergeet je dat wel eens met al die selectieve, negatieve input?

*glaasje klavertjesvierhee inschenkt*

Da Mul | 12-02-12 | 21:53

Weet er iemand wanneer de finale van de Africa Cup is?

mindless | 12-02-12 | 21:52

Je kan zeggen wat je wilt over Alberto, maar net als Petertje krijgt hij wel dingen gedaan.

Weet je trouwens wie ook dingen gedaan kreeg?

Nacho_Vidal | 12-02-12 | 21:52

Als Alberto Stegeman deze poster had gezien over hoe Tor werkt dan had hij beter begrepen wat Tor inhoudt: www.eff.org/files/filenode/TorPosterO...
Het netwerk van Tor zijn computers die ook Tor gebruiken en waardoor de informatie wordt geleid om uiteindelijk op de plaats van bestemming te komen, en het daardoor te bemoeilijken om de identiteit van de begingebruiker te achterhalen. www.torproject.org/about/overview.htm...
Tussen die computers wordt niets gedeeld, informatie wordt alleen maar doorgegeven.

Filosoof-King in spe | 12-02-12 | 21:51

Zo makkelijk is t, gewoon iets associeren met iets gruwelijks, als pedo's en kindermisbruikers en je kan alles verbieden.

wo ist der bahnhof | 12-02-12 | 21:51

Zie ook #opDarkNet dat in oktober nog aardig in de media is geweest. pastebin.com/u/opdarknet

Squarc | 12-02-12 | 21:50

Ze doen ook net alsof je met Tor in een heel ander internet terecht komt, waar pedofielen vrij spel hebben. Terwijl je alsnog zelf naar de donkere hoeken van het internet op zoek moet. Het enige dat veranderd met Tor is dat je anoniem blijft, niet dat je opeens een heel ander internet te zien krijgt. Hoe komt die zogenaamde woordvoerder van Anonymous op die sites terecht? Zonder Tor had hij ook op die sites kunnen komen.
Filosoof-King in spe | 12-02-12 | 21:39 | + 0 -
--
Nee das niet zo. Er zijn websites/webservers die alleen bereikbaar zijn via het Tor netwerk. Een soort van 'dark internet' dat alleen via Tor beschikbaar is (en.wikipedia.org/wiki/Dark_Internet)

Squarc | 12-02-12 | 21:49

@Da Mul | 12-02-12 | 21:46

Sorry, was ff aan het schijten. Het is allemaal wat he?

neemjemoederindemali | 12-02-12 | 21:49

@zik | 12-02-12 | 21:42

kwalijk ja.

pius | 12-02-12 | 21:47

Zit iedereen tv te kijken ofzo?

En dat bij zo'n belangrijk topic.... Tsssk.

Da Mul | 12-02-12 | 21:46

SBS6.... dan weet je toch hoe het gaat?
Zal me niks verbazen als Albert Verlinden achter dat masker zit. Marc van der Linden is er te dik voor.

Kok Meijer | 12-02-12 | 21:45

Trouwens, wat een waardeloze kijktip is dit. Welk tijdstip wordt dit uitgezonden?! ;)

zik | 12-02-12 | 21:44

@Herr Pedor | 12-02-12 | 21:33 | + 0 -
Deze libertaire partij legt de macht bij het geld. Dat is helemaal niet liberaal.

Santac | 12-02-12 | 21:43

@Herr Pedor | 12-02-12 | 21:33 | + 0 -

Zij hebben het over particuliere beveiligingsdiensten, mijn inziens legt dat juist de macht bij zij die het kunnen betalen, niet bij het individu. Daar hebben we de VVD al voor, socialisten voor de rijken. Daarnaast is de controle op deze bedrijven zeer moeilijk tov de politie.

Net als het afschaffen van het minimumloon, mijn inziens is het minimumloon juist een waarborg voor individuele vrijheid. Het voorkomt dat mensen voor een hongerloontje werken, werkslaven hebben geen individuele vrijheid.

Santac | 12-02-12 | 21:42

Toch moeten 'we' hier niet te licht over denken. Pedo's zijn voor de buma's van deze wereld wat 'terrorisme' is voor de Amerikanen, het is een toverwoord waarmee je alles kunt en mag verbieden.
.
De discussie wordt dan gelijk ook op hellend vlak getrokken, ben je tegen zo'n maatregel dan zul je afgeschildert worden als pro-pedo.

zik | 12-02-12 | 21:42

Fred Teeven, let je op? Pedo's hebben borstvoeding gehad. Verbieden dus.

blinde kip | 12-02-12 | 21:40

Ze doen ook net alsof je met Tor in een heel ander internet terecht komt, waar pedofielen vrij spel hebben. Terwijl je alsnog zelf naar de donkere hoeken van het internet op zoek moet. Het enige dat veranderd met Tor is dat je anoniem blijft, niet dat je opeens een heel ander internet te zien krijgt. Hoe komt die zogenaamde woordvoerder van Anonymous op die sites terecht? Zonder Tor had hij ook op die sites kunnen komen.

Filosoof-King in spe | 12-02-12 | 21:39

Bart_Bart | 12-02-12 | 21:31 |
Dat is om half acht 's avonds al een aanslag op je karma. Tenminste, als ik per abuis wel eens in zo'n uitzending val, moet ik daarna zeker drie uur naar klassieke en/of jiddische tango luisteren. Ter decompressie.

Da Mul | 12-02-12 | 21:34

@Santac | 12-02-12 | 21:04 Is er op momenten: Libertarische partij :)

Herr Pedor | 12-02-12 | 21:33

Kan iemand de verklaring van Anonymous even samenvatten zonder al die cliché bullshit en honderden slagzinnen om even extra interessant over te komen?

Razendsnel | 12-02-12 | 21:33

Net of ze een officiële woordvoerder hebben. Er is niks gangbaars aan Anonymous; het is geen politieke kleur of richting; Het is V for Vendetta in het echt maar dan zonder geflipte 'held'. Het kan één ieder van ons zijn. De setting van '1984' wordt steeds meer een realiteit; dit is een logisch gevolg.
OT: Er is iets met die Stegeman dat mij niet helemaal lekker zit.
Davidson | 12-02-12 | 21:27 | + 0 -

Waarschijnlijk dat Stegeman een te grote broek aantrekt die hij keer op keer niet kan waarmaken.

ad melkert | 12-02-12 | 21:33

@Bart_Bart | 12-02-12 | 21:29

Wat een drogreden om niet naar iemands programma te kijken door zijn politieke voorkeur. Hilarisch. Even hilarisch als je betiteling van Guidetti.

Alleen je eerste Zin sneed hout dus.

pius | 12-02-12 | 21:31

Als het over een walgelijke wereld gaat, dan is SBS het juiste bedrijf om het uit te zenden.

toetanchamon | 12-02-12 | 21:31

@Da Mul | 12-02-12 | 21:30
Daarom is het kudt dat DWDD steeds 's nachts herhaald wordt.

Bart_Bart | 12-02-12 | 21:31

Volgens mij is het helemaal niet gezond om vlak voor het slapen gaan naar zulke sensatie te kijken. Hiermee komt de geest niet tot rust en daar kun je onbewust een hoop psychisch leed van ondervinden.

Da Mul | 12-02-12 | 21:30

@pius | 12-02-12 | 21:23
Lol, jij wilt inderdaad niet dat Ajax weer gaat gloriëren. Jij hebt natuurlijk veel plezier met de totnogtoe grootste hoax van 2012, Guidetti.

Hij pakt inderdaad Aldi-criminelen, maar wel heel veel. Petertje moest van de buis omdat zijn programma te duur was, voor het aantal kijkcijfers.

Petertje is veel kijkers kwijtgeraakt omdat hij zich de laatste jaren steeds meer als een DWDD-emo profileert. Terwijl een groot deel van zijn kijkerspubliek pro-Wilders is.

Ik denk dat Alberto straks meer budget gaat krijgen (omdat Peter weggaat) en dan ook wat grotere vissen kan gaan pakken. Zoals de pedo van vanavond.

Bart_Bart | 12-02-12 | 21:29

Bah. De relatief zeldzame kofferbakpedo gebruiken als katalysator in het gagballproces van de gemiddelde, onschuldige internetter.

Causa Sui | 12-02-12 | 21:28

Net of ze een officiële woordvoerder hebben. Er is niks gangbaars aan Anonymous; het is geen politieke kleur of richting; Het is V for Vendetta in het echt maar dan zonder geflipte 'held'. Het kan één ieder van ons zijn. De setting van '1984' wordt steeds meer een realiteit; dit is een logisch gevolg.

OT: Er is iets met die Stegeman dat mij niet helemaal lekker zit.

Davidson | 12-02-12 | 21:27

Mevrouw Witteman (ver)sprak al van "het verboden netwerk".
Zegt genoeg.

Stormageddon | 12-02-12 | 21:25

@Bart_Bart | 12-02-12 | 21:20

Hij pakt voornamelijk Aldi-criminelen. Vorige week ging hij coke scoren op straat. Hoe hilarisch is dat. Peter is ijdel maar een veel betere misdaad journalist.

En ik ben ook tegen Cruyff bij Ajax.

Maar dat heeft andere redenen;)

pius | 12-02-12 | 21:23

Parsons | 12-02-12 | 21:11 | + 0 -
Dat zijn linksmensen. Kijk jij daarnaar?

Superior Bastard | 12-02-12 | 21:22

Ik heb Stegeman in P&W gezien van de week en daar had hij het helemaal niet over het TOR netwerk stuk maken. Hij begon juist met uitleggen dat TOR wordt gebruikt door dissidenten die onder dictatuur leven om hun verhaal naar buiten te brengen, en door mensen als Assange voor wikileaks, en ook anonymous (waarbij ze in het midden laten of dat nu goed of slecht gebruik it), maar dat het ook MISBRUIKT wordt door pedo's voor hun vunzigheid.
.
Kortom, hij heeft niet als doel om TOR te slopen en roept er ook niet toe op, maar laat zien dat het netwerk misbruikt wordt door vuilakken.

Qippie | 12-02-12 | 21:21

@pius | 12-02-12 | 21:16
Alberto pakt wel meer criminelen dan Petertje de Cruijff-hat0r en heeft tevens betere kijkcijfers, met een veel lager budget.

Bart_Bart | 12-02-12 | 21:20

Dat wordt kijken dus of de site eruit ligt

piotr2010 | 12-02-12 | 21:19

Zeg dat je iets doet ter bestrijding van kinderporno en je komt overal mee weg. Zie ook HR 1981

fms | 12-02-12 | 21:18

Nu Joris Demmink en zijn kliek nog even achter de tralies zetten :)

McPhart | 12-02-12 | 21:17

TOR is wel een vrijplaats voor alles wat het daglicht niet kan verdragen. Een beetje daglicht kan dus geen kwaad. Al is Stegeman in de regel een sensatie-zoekende dombo.

Die gaat zelfs undercover worst halen bij de slager om op te vallen.

pius | 12-02-12 | 21:16

Ik Maxime Verhagen nog nooit kunnen betrappen op het zeggen van de waarheid.

Gaz21 | 12-02-12 | 21:16

Ik ben gestopt tv te kijken en te geloven, ik stop nu al mijn tijd in de katholieke kerk want die spreekt altijd de waarheid, .... o, wacht

Dhr. W. Anhoop | 12-02-12 | 21:16

Ik zie nu op sbs6 Koos Spee achter in een trailer zeiken.
Die vent zeikt echt de godganse tijd zeg.

*nog ff verder zappen

Kroepoeksclan | 12-02-12 | 21:14

neemjemoederindemali | 12-02-12 | 21:07
Eigenlijk zijn ze kwaad op zichzelf, en dat is altijd nog de heftigste vorm van kwaadheid.

Da Mul | 12-02-12 | 21:13

Godallemachtig, zou die hackersgroep geen leden hebben die wel Engels weten te gebruiken?

captainobvious | 12-02-12 | 21:12

De ultieme vrijheid voor iedereen bestaat niet, want waarneer je een pedofiel de ultieme vrijheid geeft, dan gaat dat ten koste van de vrijheid van kinderen om een normaal vrij kinderleven te hebben. Dus ik denk dat we zullen moeten kiezen wiens vrijheid we gaan beperken.

vindead | 12-02-12 | 21:12

Fuck Stegeman. Van K&DeB zijn op de buis.

Parsons | 12-02-12 | 21:11

Pedofielen gebruiken de openbare weg. Ook maar verbieden?

Nietvoordekat | 12-02-12 | 21:10

Waarom weet ik nu al, dat ik me aan deze ACTA-stimulans voor digibeten zou gaan ergeren?
Oh wacht...
Dat was het antwoord al...

ZKH EénOog | 12-02-12 | 21:07

Op Schiphol en bij defensie kunnen ze het bloed van Stegeman wel drinken, net als die jongens die illegaal aan straatracen doen op verlaten industrieterreinen.

neemjemoederindemali | 12-02-12 | 21:07

"We hebben geen woordvoerder", aldus de woordvoerder van Anonymous.

Edgar v.d. Plus | 12-02-12 | 21:07

TOR helpt mensen in Iran om internet normaal te kunnen gebruiken nu de Iraanse overheid weer flink aan het filteren is: lists.torproject.org/pipermail/tor-ta...

Filosoof-King in spe | 12-02-12 | 21:06

Het ding heet overigens Tor, met kleine |. TOR is voor n00bs! Verder plus heelveel om dit onder de aand8 te brengen.

Specy | 12-02-12 | 21:06

Wie is anonymous.

Dat ben ik ook, daarom is het zo leuk voor de overheid. Het is iedereen. Wat moet ik doen? Tor gebruiken? Dan ben ik pedo ofzo. Jesus, dit gaat zo goed fout.

Kaas de Vies | 12-02-12 | 21:05

Ik heb die Alberto Stegeman niet erg hoog zitten, ongeacht het onderwerp.

Canis Spurcus | 12-02-12 | 21:05

Vrijheid is bij het CDA en de VVD een onbekend woord. Net als liberalisme. Tijd voor een echte liberale partij.

Santac | 12-02-12 | 21:04

Had 'em net al op SBS666 gezet, zie ik die Koos Spee weer jenken. Toch nog even verder zappen.

Pastor Sippenhaft | 12-02-12 | 21:03

alberto heeft al heel wat kapot gemaakt, al is het natuurlijk altijd goed om een pedo te ontmaskeren, dat dan weer wel.

neemjemoederindemali | 12-02-12 | 21:03

The end of the world is near!!1!!

Refrigerator | 12-02-12 | 21:03

Ze zeggen geen woordvoerder te hebben. Hier ga ik een tijdje over nadenken.

Wedstrijdkrokodil | 12-02-12 | 21:02

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken