Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Homohaat. Moslims, ZEG er wat van

hoppaniksmismee.jpg Best dapper van minister Van Spoorbijsterveldt dat ze het überhaupt probeert. Want je wéét dat je tegen dovemansoren lult, en niet alleen binnen de moslimgemeenschap, als je dit in de krant op laat tekenen: "Onderwijsminister Van Bijsterveldt roept alle imams in Nederland op zich gezamenlijk uit te spreken tegen homogeweld en voor het respecteren van homo’s, lesbiennes, biseksuelen en transgenders." Nou. Kom maar door met de discussie. De kerken zeiden ooit op verzoek iets soortgelijks, maar heeft de complete Bible Belt niet nog steeds een grafhekel aan die vieze smerige zieke verkeerd geboren en door God verlaten homosuelen? Of middelbare scholieren? Bejaarden? Voetbalhooligans? We bedoelen: waarom moeten nou uitgerekend de MOSLIMS zich weer per se uitspreken tegen homohaat? Die lui hebben het altijd gedaan, terwijl ze op wat rondhangend verveeltuig na geen homo kwaad doen. Róepen dat je ze head first van een flat moet flikkeren is één ding, maar is dat ook echt gebeurd? Nee dus. Laat die moslims gewoon eens met rust dan. Islam is vrede en homohaat is net zo goed onderdeel van de kleinpolderige Hollandse boerenmentaliteit. In plaats van dit soort verzoeken te doen, kunnen we beter eindeloos subsidieknaken in de goedmensenmachine blijven pompen, zodat moraalmetende PvdA'ers en schoolpsychologende GroenLinksers aan het werk kunnen blijven om te rapporteren dat er 'vooruitgang geboekt wordt in de bespreekbaarheid van homoseksualiteit onder Marokkanen' (ohjajoh?). Dat er in de praktijk nog regelmatig een nicht neergemept wordt, och, incidentjes. En terwijl diezelfde fatsoenslui zich nu heel boos gaan maken over de zoveelste moslimbash door dit guurrechtse haatkabinet van Rutte, blijft het uit de hoek van de imams waarschijnlijk doodstil. Want die weten precies dat ze op de fatsoensbrigade kunnen rekenen om de kastanjes voor ze uit dit vuurtje te halen. Update: Tuurlijk, het gaat enorm goed met allo-homo's. Daarom vluchten ze ook massaal het land uit.

Reaguursels

Inloggen

Mag ik het ook raar vinden? Als ik blank ben. Of moet ik dan moslim zijn, om zo'n mening uit te dragen?

Niekler | 31-01-12 | 22:19

Aangezien moslims de homo hebben uitgevonden zit er wel een kern van waarheid in...

BarneyBoner | 31-01-12 | 19:43

@La Vie En Rose | 31-01-12 | 17:36
Natuurlijk is het goed om duidelijk te maken dat homohaat niet acceptabel is. Laat dat duidelijk zijn. Waarom ik zeg dat ze het spoor bijster is, is omdat zoals GeenStijl m.i. al terecht stelt, het tegen dovemansoren is. Helaas.

Moslims vragen om homo's te accepteren is net moeilijk als de Katholieke kerk vragen om verantwoordelijkheid te nemen voor het misbruik. Dat Dat doen ze liever niet. Homohaat zit bovendien diep verankerd in de islam.
Desondanks kan niet vaak genoeg worden duidelijk gemaakt dat homohaat onacceptabel is net zoals misbruik dat is. Dat homoseksualiteit een net zo natuurlijk verschijnsel is als dat heteroseksualiteit dat is. Dat we in een vrij land leven waar iedereen gelukkig kan zijn wie hij of zij is. En dat we niet accepteren wanneer mensen anderen veroordelen op hun seksuele geaardheid. Net zo als dat we de Katholieke kerk proberen te dwingen om verantwoordelijkheid te nemen voor het misbruik.

doenormaal! | 31-01-12 | 18:26

@doenormaal! | 31-01-12 | 10:04
Huh? Dat die Karin Dekker van Groenlinks volkomen van de pot gerukt is, hoeft geen betoog.
Maar dat je van Bijsterveld onder dezelfde noemer plaatst als Karin Dekker???

Zij is gvd de eerste minister ooit, die het lef heeft om een oproep aan alle imams te doen om zich gezamenlijk uit te spreken tegen homogeweld en voor het respecteren van homo’s, lesbiennes, biseksuelen en transgenders.

Daarnaast heeft zij het onderwijs verplicht om voorlichting over homoseksualiteit te gaan geven. Iets wat vele labbekakkers van docenten niet durven omdat dit onbespreekbaar is in een klas met veel moslimleerlingen.
(evenals de Jodenvervolging in WO2 onbespreekbaar is en dus maar onbesproken wordt gelaten om de woede van de moslimjeugd niet op hun hals te halen. Dát onderwerp behandelen zou van Bijsterveldt ook als een verplichting in moeten stellen, maar dit terzijde)

Beide, zowel die oproep als die maatregel in het onderwijs hebben als doel het geweld tegen homo's af te doen nemen.

Dus wat mij betreft Hulde voor van Bijsterveldt in deze.


La Vie En Rose | 31-01-12 | 17:36

Romanov | 31-01-12 | 16:18,
Marja Bijsterveldt is een vrouw die elke avond voor het slapen gaan de handen vouwt en met God praat. En de volgende dag handelt naar Gods advies. Zo weten wij wat God zoal zegt tegen Zijn uitverkoren schepselen. De politiek van Marja Bijsterveldt is dus hoogst interessant, als je zelf ook wel eens met God wilt praten maar steeds tuut-tuut-tuut-tuut te horen krijgt.
*
Zal ik het nog meemaken? Een politieke anti-theïstische partij? Ik vrees van niet. Politiek besturen blijft tot het einde der tijden een verkapte vorm van voodoo, Heilige Geest epilepsie praktiseren, mensen offeren en/of castreren, de tanden van de vrije mening uit bekken slaan en andersoortig worshippen.

Vanbleautenbil | 31-01-12 | 16:56

burka, homohaat, bontkraagjes, fraude, loverboys enz. enz. iedereen kan een lijst maken zolang als de A12 om het kudtgedrag van de moslims in kaart te brengen. lekker belangrijk om iedere keer stil te staan bij een faccet van het probleem dat de moslim in de westerse maatschappij ontketend. kijk ook meteen effe naar het geklooi in de landen die "bevrijd" zijn rond de middelandse zee. heerlijk zo met de moslimbroederschap. net een reisje met de tijdmachine van prof. Barrabas. weer tweehonderd jaar terug in de tijd. ik zeg: aanpassen of optieften met deze verrijking van onze maatschappij!

kaplaarzenverkoper | 31-01-12 | 16:23

Marja Bijsterveld, was dat niet die dame die vond dat een weigerambtenaar een belangrijk onderdeel is van de pluriforme samenleving?

Romanov | 31-01-12 | 16:18

Vanbleautenbil | 31-01-12 | 15:56
Er leven er nog een paar ondergronds..... heb ik me laten vertellen.

Schietmijmaarlek | 31-01-12 | 16:10

=een westerse, ongelovige en vrouwelijke cartoonist en columnist met een flink gevoel voor humor=
Schietmijmaarlek | 31-01-12 | 15:27
Die zijn toch uitgeroeid?

Vanbleautenbil | 31-01-12 | 15:56

Gaat dit alleen maar over homohaat?
Wat zal een westerse, ongelovige en vrouwelijke cartoonist en columnist met een flink gevoel voor humor, zich kudt voelen.

Schietmijmaarlek | 31-01-12 | 15:27

=Behalve dan bij de moslims, want die waren al bekeerd en neuken er gewoon nog steeds om los met alles wat los en vast zit, behalve met varkens, want dat zou bijna incest zijn.=
A.Th. | 31-01-12 | 12:51
Die opmerking is niet fijntjes, maar wel leuk.

Vanbleautenbil | 31-01-12 | 14:56

Dat genetisch uitgedaagde volk heeft toch een ambiguë (ver)houding met homosexualiteit. Roepen wel hard dat homo's vies zijn, maar zitten ondertussen wel hard en vaak in elkaars gat.

Tricephalus | 31-01-12 | 14:35

Die Verbijsterde denkt zeker dat ze nog bij de vol in gang zijnde reuzegangbang in de deur van het fietsenhok staat te zeuren of de jongens toch niet liever samen met haar mee naar de kerk gaan om te bidden tegen al die smeerlapperij.

stemvee | 31-01-12 | 14:00

Vroegah, toen SEX nog gewoon SEX was en zelfs die bloeddrinkende lichaam-van-jezus-vretende kannibalen neukten met jan en alleman alsof het de gewoonste zaak van de wereld was, kende men nog helemaal geen homosexualiteit. Dat onderscheid is een van die typische uitvindingen van de gristelijke kerk, die dat fijn heeft geëxporteerd naar alle uithoeken van de wereld waar ze arme domme mensen tegenkwamen. Behalve dan bij de moslims, want die waren al bekeerd en neuken er gewoon nog steeds om los met alles wat los en vast zit, behalve met varkens, want dat zou bijna incest zijn.

A.Th. | 31-01-12 | 12:51

Bijsterveldt is toch christelijk? Ja-ah, Marja is een CDA vrouwtje. Driekwart van het 1e en 2e kamerbestand is trouwens in een van de vele subtiele en niet zo subtiele variaties van de Here, en vanuit dat gedachtengoed staan ze allemaal te liegen. Vanaf hun kleutertijd hebben ze geleerd dat steden met sodomieten uit het zicht van de Here weggenomen zullen worden. Laten de moslims nu precies hetzelfde geleerd hebben! Hte jongere broertje van God, Allah, vreet ook geen homozuelen. Is slecht, vies en ook nog asociaal want homo's willen geen zonen voor de Alschepper verwekken.
Dus Bijsterveldt en 80% van het Binnenhof is half islamitisch. De gereformeerde/katholieke/hervormde/protestantse vorm van de islam, zeg maar. Laten ze dat nou maar gewoon openlijk toegeven. Want ze staan onafgebroken te liegen, liegen, liegen, en ook dat vindt Godallah een zonde, mensjes. Ga zo door met dat foute spagaten, Bijsterveldt en katholieke Leers, en jullie zullen branden in de hel. Maak een ontwerp voor vernietigingskampen voor potten en poten, en Godallah zal je belonen. Hup, aan het werk.

Vanbleautenbil | 31-01-12 | 12:19

Linksboven staat een foto van een bord van de "Westboro Baptist Church". Een organisatie van zieke Christenen. Al met al een club die niet representatief is voor alle Christenen. Homohaat komt bij alle religies voor. Bij de een wellicht wat meer dan bij de andere. Stel dat 80% van de rode auto's te hard rijdt, en 20% van de witte auto's. Dan zeg je ook niet: nu moeten alle rode auto's van de weg af, en mogen de witte auto's blijven rijden.

TB2318 | 31-01-12 | 11:50

Wie vindt dat ik ergens iets van moet zeggen kan de vliegende tering krijgen, dus hopelijk denken die moslims daar anders over.

Rochel | 31-01-12 | 11:21

Wat een zinloos signaal. Je houdt als regering nog steeds als hoogste morele goed de bescherming van het gereformeerde geweten in stand; dat moet zelfs op het niveau van de Raad van State worden uitgezocht, zo ernstig is blijkbaar de schade aan het geweten door dit morele monstrum van een homohuwelijk. Vervolgens ga je mooie sier maken door moslims voor je karretje te spannen. Dat laat nog onverlet de spagaat met de onderhavige teksten. Laten we er een uit de bijbel nemen, kom er maar in "Die zal ook drinken uit den wijn des toorn Gods, die ongemengd ingeschonken is, in den drinkbeker Zijns toorns; en hij zal gepijnigd worden met vuur en sulfer voor de heilige engelen en voor het Lam."

aceofspades | 31-01-12 | 11:12

Vroeger (jaren 70) woonde bij ons in de straat twee al wat oudere homo's,die werden door de hele buurt gewoon normaal behandeld zoals iedereen.Het speelde bij niemand een rol dat die twee samenwoonde,en wat zij privé in slaapkamer deelde.Deze mannen waren mensen die er gewoon bij hoorde, en niemand kwaad deden of lastig vielen in tegenstelling tot de allochtonen die er later bijkwamen!

Homo haat= mensen haat!

deraderendraaien | 31-01-12 | 11:06

Tofik, kom er maar in (figuurlijk he)

Den Meester | 31-01-12 | 10:54

Goede actie van Van Bijsterveldt. Laat ze maar uit de kast komen en een statement afdwingen. Kijken wat er gebeurt. Nederland kan dan meekijken en zien hoe ze kleur bekennen. Want zwijgen was altijd zo makkelijk.

La Bailaora | 31-01-12 | 10:49

@Fijnstoffer | 31-01-12 | 10:25
Iets met spijkers en koppen mompelt.

Parsons | 31-01-12 | 10:45

Latente haat tegen onze heaumeausensuele medemens is één van de belangrijkste redenen waarom ik de Bible Belt ontvlucht ben. En mij maakt het niet uit wie het ventileert, een idioot blijft idioot in dat opzicht.

Mangoost | 31-01-12 | 10:45

BeunDeHaas | 31-01-12 | 09:50
Paris Hilton en cum in 1 plempsel...
Damn wat valt het dan tegen als je t heleaal leest ....

Uppie2010 | 31-01-12 | 10:42

Imams houden wel van dansende kleine kinderen.
Mohammed drukt wel een oogje dicht.

ziende blind | 31-01-12 | 10:41

Gister in de 'krant': "Moslimleiders betrekken bij homodiscussie" www.telegraaf.nl/binnenland/11408939/_...

Zo gek is het dus niet dat de moslims worden aangesproken, en nog wel door een mede-gerelicapte. Gekker is het natuurlijk dat zoiets (gisteren in ieder geval) homo-discussie genoemd wordt. In tegenstelling tot islam en gristendom is homofilie geen overtuiging die ter discussie gesteld dient te worden.

Mijns insziens verdienen alle gerelicapten een enkeltje psychiatrische inrichting, laten we het daar eens over hebben.

WildPlassert | 31-01-12 | 10:41

ze zullen vast wel met een -totaal niet representieve, nog hooggeachte- Imam vinden die zich in de passie laat meevoeren om de minister naar de mond te praten. Vraag is welk actualiteitenprogramma zal deze voorgekauwde Gutsprach aan de Nederlander opdienen?

Fred Janssen | 31-01-12 | 10:41

Tsja, ik vind het eigenlijk nog best wel meevallen. Zo slecht hebben homo's het hier niet. Als een homo nou net zo vaak op z'n bek wordt gerost als een buschauffeur dan praten we nog wel een keer verder.

Dam Schreeuwer | 31-01-12 | 10:40

De imams zijn vast wel bereid om vijf jaar hun mond te houden, zoals Qaradhawi in Egypte adviseert:
www.memritv.org/clip/en/3287.htm#.TycM...

Eerst vijf jaar het volk opvoeden, daarna gaan we weer handen afhakken

Islamofiel | 31-01-12 | 10:35

Wat kost het toch een hoop energie, die immigratie
Er gaat geen dag voorbij of het nieuws wordt grotendeels bepaald door een immigratie-gerelateerd onderwerp,
Ik kan me nauwelijks meer voorstellen hoe het was zonder onze medelanders.
Waar maakte ik me toen eigenlijk druk over?
Maar gelukkig kost het de gemeenschap niet zoveel geld.

watsinneneem | 31-01-12 | 10:32

@vetkleppert

Toen moest je ten,inste nog sorry zeggen.
Als de juf dat tegenwoordig vd kinderen eist komen de ouders wel eens even verhaal halen!
Tijden kunnen dus wel degelijk veranderen.

irma zonderboezem | 31-01-12 | 10:29

Men begrijpt in het verlichte westen in algemeen nog steeds geen ene flikker van het karakter van de islam, en van de strategie van zijn geleerde aanhangers.
Natuurlijk flikkeren ze hier geen homo's head first van een gebouw als ze nog zwaar in de minderheid zijn.
Het ware karakter van de islam en de potentiële gevolgen ervan zien we in de koran+hadith, in wat de imams daarover uitdragen en aan hun volgelingen leren via preken en toespraken, en zien we in maatschappijen die vrijwel 100% door de islam worden gedomineerd. Dat karakter zien we NIET af aan wat een moslimminderheid in een kikkerlandje al dan niet doet.
Met de islam is het zoals met vreselijke ziekten: voorkomen is beter dan genezen. Of eigenlijk: volhardend en actief bestrijden en wegdoen, of de dood.

Fijnstoffer | 31-01-12 | 10:25

Kunt u zich nog herinneren dat u op de kleuterschool werd gedwongen "sorry" te zeggen? En dat u dat uiteindelijk met maximale tegenzin dan maar deed, met het vaste voornemen uw daad zsm te herhalen zodra de juf even de andere kant op keek?

vetkleppert | 31-01-12 | 10:20

Religie en haat gaan hand in hand. Wat heeft het voor zin om een paar gekken zich tegen iets te laten uitspreken terwijl ze er toch geen flikker van menen?

de melkboer | 31-01-12 | 10:17

Wha's next?

Dat ze priesters gaat vragen om van kinderen af te blijven?

Dit moeten we niet willen met z'n allen.

Parsons | 31-01-12 | 10:17

GS: Waar gaat dit over, ga es werken!!!

Byter | 31-01-12 | 10:10

GS: Waar gaat dit over, ga es werken!!!

Byter | 31-01-12 | 10:10

@vanhetvarken | 31-01-12 | 10:00
Klopt. Maar als dat alles was, hoefden we er niet zo doodmoe en moedeloos van te worden.

vetkleppert | 31-01-12 | 10:05

En weer een bewijs dat onze politici volledig de weg kwijt zijn. Gisteren nog Karin Dekker van GroenLinks die iedereen oproept om een boerka te gaan dragen (compleet gestoord mens). En vandaag dit weer.

doenormaal! | 31-01-12 | 10:04

Weet je wie ook opriep tot homohaat ?

Gier | 31-01-12 | 10:04

Marokkanen en homosexualiteit, Pim Fortuijn had er geen probleem mee. Sterker nog, hij wist het uitstekend te combineren.

Gutmensch aus 020 | 31-01-12 | 10:02

vetkleppert | 31-01-12 | 09:53

Die homohaat maakt natuurlijk wel heel duidelijk hoeveel verschil --ten nadele-- er bestaat tussen hun cultuur en de andere.

vanhetvarken | 31-01-12 | 10:00

Waarom spreekt men toch altijd dit soort lui aan ... alsof wij ons tot de kerk richten als een kunstenaar auto's bekrast. Eerlijk gezegd denk ik ook niet dat zij de illusie heeft dat haar oproep enig nut heeft.

Simon_GS | 31-01-12 | 09:57

Pearlyan | 31-01-12 | 09:52
Wat een inzicht, chapeau. Moslims kunnen niets aan hun homohaat doen want dat is hun cultuur.

Net zoiets als die Nederlanders die Kerst vieren, WTF ?

vanhetvarken | 31-01-12 | 09:56

Ik heb niet eens een reden nodig om te haten.

sjaakdeslinksesul | 31-01-12 | 09:55

-weggejorist-

titsmi | 31-01-12 | 09:55

Over 20 jaar hebben we een homo-imam die RTL Boulevard presenteert, gewoon geduld hebben.

drenkeling69 | 31-01-12 | 09:54

@ Pearlyan | 31-01-12 | 09:52
Nu is het zo dat in Nederland inderdaad nog geen homo's headfirst van een flat zijn gegooid. Wél is het zo dat Katholieken homo's willen genezen en er zelfs cursussen voor aanbieden. Een psycholoog met een religieuze inslag dus. Dat zal lekker helpen.

Religie = homohaat. Pronto.

BeunDeHaas | 31-01-12 | 09:54

En dan te bedenken dat een groot deel van de potenrammers zelf homo's in spe zijn want zo rolt de psyche vd mens.

wakkere_nederlander | 31-01-12 | 09:53

In plaats van te eisen dat men gewoon gezellig en productief meedoet, begint men over een detail als homohaat.
Een weerzinwekkend walgelijk detail weliswaar, maar het is helaas slechts een van de vele symptomen.

vetkleppert | 31-01-12 | 09:53

Dat je in dertig jaar tijd zoveel achteruitgang kunt bewerkstelligen. Het blijft bizar om te zien.

En dat mogen de mensen die ooit het idee hebben gehad dat het goed is om mensen uit een zandbak naar hier te halen zich echt heel erg aantrekken.

BedrijfsTijgerT | 31-01-12 | 09:53

Dat dit nodig is, is al bizar genoeg.

Kaas de Vies | 31-01-12 | 09:53

Is Tofik Dibi al uit de kast?

zeg maar jansen | 31-01-12 | 09:52

Ja, sorry hoor, maar moslims, en met name imams staan er ook zo lekker om bekend op te komen voor homorechten. Not! Ze kunnen er ook eigenlijk niks aan doen. Als je van kinds af aan hoort: 'Zulke mensen zijn slecht.', je leven lang, dan kún je bijna niet anders dan zo denken. Zoals Nederlanders met de paplepel ingegoten krijgen dat je kerst van familie moet vieren. Weinig Nederlanders die zoiets hebben van: 'Onzin, doe ik niet.' Ja, ik weet dat het niet te vergelijken is, maar ik kon zo snel niets anders paplepelerigs bedenken. Principe is hetzelfde.

Pearlyan | 31-01-12 | 09:52

In de biblebelt zie ik er eigenlijk geen aan kranen hangen, klein maar subtiel verschil wellicht ?

vanhetvarken | 31-01-12 | 09:52

Ik wil natuurlijk niet iedere keer de oorlog erbij slepen, maar de Duitsers maakten tenminste geen verschil tussen joden en homo's.

vraagstaart | 31-01-12 | 09:52

Iedereen heeft de vrijheid (religieuzen krijgen die zelfs van God) om te doen wat ze willen. (Mits binnen de wet.) Niemand heeft de plicht, om daar respect voor te hebben. (Hoe kom je erop?) Tolereren is het enige dat gevraagd /gegeven moet worden.

Einde van de Domheid | 31-01-12 | 09:51

Zich hier tegen uitspreken zou natuurlijk teveel gevraagd zijn. Moeten we niet willen met z'n allen...

Tommygunner | 31-01-12 | 09:50

"Onderwijsminister Van Bijsterveldt roept alle imams in Nederland op zich gezamenlijk uit te spreken tegen homogeweld en voor het respecteren van homo’s, lesbiennes, biseksuelen en transgenders."

Ja, en de Imam die het probeert, gaat op de strontkar, bij voorkeur volgeladen met varkensstront, het land uit. Want net als De Paap, vinden Imams homo's, lesbiennes, biseksuelen, transgenders, travo's en shemale's gewoon viesbah en niet zoals God danwel Allah het had verzonnen.

Religieuzen proberen te bewegen richting ruimdenkendheid is hetzelfde als Paris Hilton bewegen cum laude af te studeren in Natuurkunde.

BeunDeHaas | 31-01-12 | 09:50

Zolang geweld tegen homo's niet wordt bestraft heeft het ook geen zin om dit te roepen.

Boerenhoofd | 31-01-12 | 09:48

Laat ze eerst hun moskee roze verven en we praten verder over enige vorm van soepsidie.

dogbitedog | 31-01-12 | 09:48

Sowieso dom om andere mensen op te roepen om iets te laten zeggen wat jij vindt... Ik roep alle Prius rijders in Nederland op om zich uit te spreken tegen de te hoge olie prijzen. Oh ja... en of alle longpatienten in Nederland zich gezamelijk kunnen uitspreken tegen het rookverbod in de horeca.

J. Boogie | 31-01-12 | 09:48

Nou weet ik weer waarom je geen MBO'ers aan de knoppen moet laten komen.

hatovimletayis | 31-01-12 | 09:48

Zeau, weer een maatschappelijk probleem opgelost. Dit kabinet tikt de issuelijst wel leeg, heurrrr..
.
*zucht*

Parel van het Zuiden | 31-01-12 | 09:47

Kom op Aleid, laat je stem horen!!!

Mebert | 31-01-12 | 09:47

Karin Dekker op Twitter:
"Als moslims ook al geen homo's meer mogen haten, roep ik iedereen op om te gaan potenrammen. Wie doet er mee?"

Cuyahoga | 31-01-12 | 09:47

Discussiëren is doorgaans niet het sterkste punt van imams/predikers.

niet voor de hond | 31-01-12 | 09:46

Ik vind het vooral weinig ambitieus. Het gaat namelijk niet alleen om de houding t.o.v homo's, maar om het schijten op alles dat voor ons belangrijk is.
Dus als we toch bezig zijn, laten we dan vrouwen, kunst, andermans eigendom, varken, alcohol, gezelligheid enzovoorts enzoverder ook even meenemen.
Prima als je anders bent, maar val er een ander niet mee lastig.

vetkleppert | 31-01-12 | 09:45

Goh, proef ik hier toch een lichte vorm van sarcasme, Van Rossem? Smaakt wel goed...

13_Kamikaze_13 | 31-01-12 | 09:44

Schoenmaker, blijf bij je leest.
Minister Van Spoorbijsterveldt moet zich bezig houden met een moslimscholengemeenschap.

kapotte_stofzuiger | 31-01-12 | 09:44

Homohaat is onnodig en dom. Homo's horen gewoon aan de rafelrand van de samenleving, net zoals sommige andere clubjes.

YaHozna | 31-01-12 | 09:43

Iets met 'spijker' en 'kop'

Harrie Turtle | 31-01-12 | 09:43

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken